[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 102 Laatste
Acties:
  • 169.898 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Mede-auteur:
  • JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:43

JanW

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/9OoJZZiqXaP8eW8yNzRy2bOS/full.jpg
De laatste speeldag was een dag met een grote verrassing. Niet Ajax, dat af moest rekenen met de Graafschap en de voorsprong had op PSV, maar PSV, dat wel won van PEC Zwolle werd kampioen van Nederland. Het betekende het tweede kampioenschap op rij voor het team van Cocu.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/iDfkuH6EgIvyfqSz0QGhcibr/full.jpg
In de Jupiler League heeft Sparta eindelijk weer de promotie naar de Eredivisie afgedwongen door kampioen te worden. Te lang speelden de Rotterdammers op het laagste Nederlandse profniveau en nu zijn ze eindelijk weer in de Eredivisie te bewonderen.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/qbbCOqyGqyOCTVkdTnYUqRNx/full.jpg
Feyenoord kroonde zich ten kostte van cupfighter FC Utrecht tot winnaar van de KNVB Beker. Een 2-1 overwinning van de Rotterdammers was voldoende voor de eerste prijs sinds 2008.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/uUEum5evtyu4y2vjWyqU1vpR/full.jpg
De finale van de Champions League was een Madrileens onderonsje. In een wedstrijd die twee kanten op kon gaan was het uiteindelijk de Koninklijke die aan het langste eind trok, na strafschoppen. Atletico verliest wederom een Champions League finale van de stadgenoot.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/dZ6tmxBem2pEDxf1sgVjS8ml/full.jpg
Sevilla, Sevilla, Sevilla. 2014, 2015 en nu ook weer in 2016 zijn ze de winnaar van de Europa League. Een spannende wedstrijd tegen Liverpool, maar in de tweede helft richtten de Spanjaarden zich op en lieten ze niets heel van de club uit Engeland. Eindstand 3-1.

Reactie Hackus:
Kraay bij VI, dat is een parodie

Eredivisie stand per 14 november 2016
Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/r2ycypq2x/stand.png

[ Voor 99% gewijzigd door Hackus op 14-11-2016 16:52 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017

[ Voor 78% gewijzigd door Hackus op 14-11-2016 13:21 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Als iemand een nieuwe TS maakt - graag een woordje over België en niet enkel Eredivisie :p (Zie de verder heel mooie TS in JanW in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1")

[ Voor 40% gewijzigd door YellowOnline op 14-11-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:46
Misschien kunnen de Belgen een eigen 'centraal' topic oprichten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

dutchgio schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:35:
Misschien kunnen de Belgen een eigen 'centraal' topic oprichten :+
't Is een 'centraal' voetbaltopic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-06 09:21

jeka

Support your local club.

Centraal Nederland? Kom ik als Groninger dus ook niet aan mijn trekken :P
Centraal Benelux topic dan maar? :)

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
YellowOnline schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:35:
Als iemand een nieuwe TS maakt - graag een woordje over België en niet enkel Eredivisie :p (Zie de verder heel mooie TS in JanW in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1")
Voor de twee Belgen die alleen wat zeggen tijdens Interlands? :? Er wordt nooit verder iets verteld over de clubs in Belgie, beetje overdreven om dan de kampioen etc. ook allemaal te gaan vermelden :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
Dat kan dan toch in het Buitenland topic? No offense

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:10
Ik vind het trwns wel ergens vreemd dat CL en EL hier in worden besproken. Ik kom hier eigenlijk voornamelijk voor die competies (en interlands) en dat gaat soms kriskras door discussies over de Eredivisie heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hence de titel centraal, een beetje de verzamelbak van het voetbalgebeuren.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 14:02

Niku

Alagaesii

Laten we daar ook alsjeblieft geen aparte topics voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat valt ook allemaal wel mee, want het gaat om verschillende momenten/dagen.
Gisteren las je van niemand iets over de ED, maar ging het om de interlands...
Volgend weekend zal weer er weinig gepost worden over de interlands gok ik zo... Dan is het weer Eredivsie. En dan doordeweeks CL/EL.
Dat moet je toch prima uit elkaar kunnen houden zoals het nu is; dus aan één topic voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:10
Mja, ED discussies gaan vaak ook aardig lang doordeweek door. Ik pleit absoluut niet voor een nieuw topic, ik zou het alleen logisher vinden als het in het buitenlandse zou zitten. Is het ook wat evenwichtiger verdeeld. Buitenlandse competities gaat een stuk minder hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02:58

Quad

Doof

We gaan gewoon lekker verder waar we gebleven zijn. :W
Mooi dat interlandperiode weer voorbij is, op naar de ED en EL, CL.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:46
Nieuw topic en nog steeds geen kampioensfoto van Ajax :(

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Misschien moet Ajax beter hun best doen. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat komt nog wel, alleen zie je die foto dan pas in een nieuw topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-06 09:03
Mijn reactie was trouwens niet aanvallend bedoelt naar Bossie, maar ik gaf hem een beetje onhandig gelijk. VI is leuk, maar eigenlijk gewoon kut als je het even serieus wilt houden, haha :) :+

Trouwens:
http://www.fcupdate.nl/vo...hekelt-uitspraken-muller/
Ik snap Müller wel, maar opzich is het ook raar. Lijkt me niet per se nodig dat hij MOET spelen. Toch een beetje frustratie? Geen idee, maar volgens mij heeft meneer het niet makkelijk.

[ Voor 43% gewijzigd door Mosin op 14-11-2016 23:21 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mosin schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:20:
Trouwens:
Ik snap Müller wel, maar opzich is het ook raar. Lijkt me niet per se nodig dat hij MOET spelen. Toch een beetje frustratie? Geen idee, maar volgens mij heeft meneer het niet makkelijk.
Geef Muller groot gelijk, San Marino, Gibraltar etc. leuk hoor, maar heeft geen reet met voetbal te maken. Je hebt wereldkampioen tegenover postbodes staan, wat is daar het nut van. Ieder land heeft recht om mee te doen, maar ik snap Muller 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:20:
Mijn reactie was trouwens niet aanvallend bedoelt naar Bossie, maar ik gaf hem een beetje onhandig gelijk. VI is leuk, maar eigenlijk gewoon kut als je het even serieus wilt houden, haha :) :+

Trouwens:
Wie, die perschef? Snap ik. Perschef van een veredeld amateurteam, dan moet je je eigen nieuws maken, anders heb je gewoon niks te melden. Dan snap ik wel dat je een beetje gefrustreerd raakt. En dus, als je met 8-0 wordt opgerold, schrijf je een open brief aan een Duitser, in het Italiaans. Schrijf dan geen brief, of schrijf 'm in het Duits, zodat de speler waar je 'm aan richt ook kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Wie regelt de vriendschappelijke wedstrijden eigenlijk ? Ik dacht dat de bond dat zelf deed, in bovenstaand de Duitse voetbalbond. Verder maakt het toch niet uit of het tegen Italië is of San Marino, het blijft vriendschappelijk/oefen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:13:
Wie regelt de vriendschappelijke wedstrijden eigenlijk ? Ik dacht dat de bond dat zelf deed, in bovenstaand de Duitse voetbalbond. Verder maakt het toch niet uit of het tegen Italië is of San Marino, het blijft vriendschappelijk/oefen
Bonden zelf denk ik ja, dus eigenlijk is het gewoon de Duitse bond die dit niet zo handig heeft aangepakt. Je wilt toch juist oefenen tegen beetje weerstand, niet tegen een team die je met 2 vingers in de neus zelfs zonder tactiek zou oprollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
martinusz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:16:
[...]

Bonden zelf denk ik ja, dus eigenlijk is het gewoon de Duitse bond die dit niet zo handig heeft aangepakt. Je wilt toch juist oefenen tegen beetje weerstand, niet tegen een team die je met 2 vingers in de neus zelfs zonder tactiek zou oprollen.
Dat begrijp ik, maar hij doelt meer op onnodige risico's mbt blessures

edit: Hij voelt zich te groot om voor de gein even tegen San Marino te moeten spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 15-11-2016 10:25 . Reden: edit: Thomas Müller ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 16:03
martinusz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:16:
[...]

Je kan ook oefenen om nieuwe dingen uit te proberen (andere tactiek/spelers) en dan is dat af en toe handiger om tegen een mindere tegenstander te doen. Een profclub oefent in de voorbereiding op een seizoen ook niet alleen tegen clubs van hetzelfde niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 14:02

Niku

Alagaesii

Gynnad schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:07:
Nieuw topic en nog steeds geen kampioensfoto van Ajax :(
Jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mogelijk dat Bazoer in de winterstop gaat vertrekken, vraagprijs is rond 20 miljoen.
Ben benieuwd of dat haalbaar is:

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-06 17:33
20 miljoen voor een wisselspeler die voor onrust in een ploeg zorgt lijkt me geen reeële doelstelling. Maar goed. Milik heeft ze ook 30+ opgeleverd dus sluit t maar niet uit.

Weet iemand hoe t met Ziyech is? die schijnt geblesseerd te zijn geraakt in een interland ( nog steeds bedankt Blind! )

De Feyenoorders lijken in t weekend allemaal weer fit. Interlandbreak was een welkome afwisseling.

PSV hangt ook aardig met al die geblesseerden en uit vorm zijnde spelers. Benieuwd hoe de eredivisie verder gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ziyech is 'geblesseerd' geraakt na AZ, niet naar de interlands geweest (tot onvrede van de Marrokaanse bond). Die wilden vervolgens dat hij toch kwam zodat ze hem medisch konden keuren. Schijnt een beetje een rel te zijn, wel of niet geblesseerd. Ziyech had er zelf wellicht geen trek in omdat hij op de bank zat. Waar kennen we dat van... :+

https://www.ajaxshowtime....iyech#cEdrW2ReOi1fKpt1.97

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 15-11-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
dutchgio schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:04:
Ziyech is 'geblesseerd' geraakt na AZ, niet naar de interlands geweest (tot onvrede van de Marrokaanse bond). Die wilden vervolgens dat hij toch kwam zodat ze hem medisch konden keuren. Schijnt een beetje een rel te zijn, wel of niet geblesseerd. Ziyech had er zelf wellicht geen trek in omdat hij op de bank zat. Waar kennen we dat van... :+

https://www.ajaxshowtime....iyech#cEdrW2ReOi1fKpt1.97
Gelukkig voor Marokko kan ie niet meer overstappen van land :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Speelronde 13
19.11. 18:30 Heerenveen vs Vitesse
19.11. 18:30 Heracles vs G.A. Eagles
19.11. 19:45 Willem II vs PSV
19.11. 20:45 Excelsior vs Sparta
19.11. 20:45 Groningen vs ADO
20.11. 12:30 Roda vs AZ
20.11. 14:30 Ajax vs NEC
20.11. 14:30 Twente vs Utrecht
20.11. 16:45 Feyenoord vs Zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:07:
[...]

Gelukkig voor Marokko kan ie niet meer overstappen van land :+
En helaas voor ons, :'(

M.b.t: Bazoer: die staat nog steeds bekend als bijzonder groot talent, al zullen clubs wel van de huidige situatie willen profiteren en dus laag inzetten. Voor zo'n relatief laag bedrag kunnen ze makkelijk de gok nemen. Scheelt wel dat er dan meerdere clubs geinteresseerd zijn en je ze wellicht tegen elkaar op kunt zetten.

Het kan bij Ajax wel eens rustig worden na de winterstop, een lege reservebank door een mogelijk vertrek van Bazoer, Tete, Gudelj, Riedewald of El Ghazi. Dan heb je ook nog de Africa cup waardoor Onana, Traore en Ziyech tijdelijk weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als Ajax om die reden juist ze nog wil houden en niet meewerkt aan een vertrek. Gudelj 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
martinusz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:48:
[...]

Geef Muller groot gelijk, San Marino, Gibraltar etc. leuk hoor, maar heeft geen reet met voetbal te maken. Je hebt wereldkampioen tegenover postbodes staan, wat is daar het nut van. Ieder land heeft recht om mee te doen, maar ik snap Muller 100%.
Ja zeker snap ik het, maar hij mocht ook op de bank blijven zitten. Denk je dat Löw hem erin zit om de overwinning over de streep te trekken? :+ :P
Gaius schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:51:
[...]

Wie, die perschef? Snap ik. Perschef van een veredeld amateurteam, dan moet je je eigen nieuws maken, anders heb je gewoon niks te melden. Dan snap ik wel dat je een beetje gefrustreerd raakt. En dus, als je met 8-0 wordt opgerold, schrijf je een open brief aan een Duitser, in het Italiaans. Schrijf dan geen brief, of schrijf 'm in het Duits, zodat de speler waar je 'm aan richt ook kan lezen.
Dat hij hem in het Italiaans schrijf is wat apart, maar zoals ik hierboven al zei: Het lijkt me niet dat hij moest spelen. Juist zie je dat ze vaak op de bank blijven zitten en de jeugd een kans geven.

http://www.fcupdate.nl/vo...op-winterse-exit-bij-psv/
Ik verwacht dat die clubs geen CL spelen, want meneer wordt bang tijdens een penalty shoot-out :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 15-11-2016 13:39 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-06 09:44
Mosin schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:38:
http://www.fcupdate.nl/vo...op-winterse-exit-bij-psv/
Ik verwacht dat die clubs geen CL spelen, want meneer wordt bang tijdens een penalty shoot-out :+
Hij schoot laatst wel een penalty raak. :+ Ik vraag me trouwens af wat die clubs met Narsingh moeten, ik vind die jongen al niet PSV-waardig om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JST94 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:26:
[...]

Hij schoot laatst wel een penalty raak. :+ Ik vraag me trouwens af wat die clubs met Narsingh moeten, ik vind die jongen al niet PSV-waardig om eerlijk te zijn.
Hahaha yesss, of die rake bal tegen Bayern dan |:(
PSV heeft sowieso op bepaalde plaatsen iets betere spelers nodig om het Europese plaatje compleet te maken.

Dolberg geblesseerd geraakt tijdens het trainen. Niet heel zwaar, maar nu wordt het eens kijken of hij direct in vorm terug komt :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zo, het voorspelde komt uit!

http://www.vi.nl/nieuws/a...e-op-bij-deense-ploeg.htm

Kijken hoe ernstig het is, en of dit het begin van t eind was, of dat ie zich er doorheen knokt en echt een wereldster gaat worden.Die interlands gaan wel echt een irritant iets worden op deze manier.

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 15-11-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:55:
Zo, het voorspelde komt uit!

http://www.vi.nl/nieuws/a...e-op-bij-deense-ploeg.htm

Kijken hoe ernstig het is, en of dit het begin van t eind was, of dat ie zich er doorheen knokt en echt een wereldster gaat worden.Die interlands gaan wel echt een irritant iets worden op deze manier.
Wat een overdreven reactie zeg. Het is waarschijnlijk een lichte blessure en dus logisch dat je een oefenpotje laat schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Niks overdreven, ik was er al bang voor.
Gonadan schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:59:
Goed, dan nog wat serieus. De Deense bondscoach overweegt Dolberg te laten spelen. Leuk voor die jongen natuurlijk maar ik ben doodsbang dat hij geblesseerd raakt of overbelast. Laat hem nog maar lekker rustig ontwikkelen.
Laten we inderdaad hopen dat het meer preventief is dan daadwerkelijk geblesseerd. Ook een lichte blessure kan aardig roet in het eten gooien.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:01
Nog nachtbrakers die kwalificaties van Zuid-Amerika aan het kijken zijn? Ben nu bezig met Honduras – Trin. and Tobago. Haha, nee hoor grapje. Argentinië - Colombia en Chile - Uruguay gaan zo wel beginnen om 00:30 en daarna Peru - Brazilie maar die ga ik niet meer redden (die eerste twee wss ook niet). :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Gonadan schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:39:

[...]

Laten we inderdaad hopen dat het meer preventief is dan daadwerkelijk geblesseerd. Ook een lichte blessure kan aardig roet in het eten gooien.
Een lichte kneuzing aan zn voet schijnt het te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:39:

[...]

Ik doelde meer op het overdrijven van een lichte kneuzing in de voet, waardoor hij ineens niet meer zou kunnen voetballen nadat hij hersteld is. Je verleert het voetballen niet door een kneuzing in je voet, als je nu alles afscheurd is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Maar je kan wel uit vorm raken, of het is het begin van een lange blessuregolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
JST94 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:00:
Maar je kan wel uit vorm raken, of het is het begin van een lange blessuregolf.
Hier doelde ik op inderdaad. Hijzou niet het 1e supergrote talent zijn die van kleine pijntjes in een blessuregolf raakt en na het herstel geen pepernoot meer raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Vervelend dat het gebeurt, maar Dolberg is niet bepaald nodig tegen NEC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Hackus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:58:
Vervelend dat het gebeurt, maar Dolberg is niet bepaald nodig tegen NEC.
Net als Milik niet nodig was tegen de Graafschap? O-).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:32
HeatWave schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:00:
[...]

Geraporteerd!!! :(

Doet nog steeds pijn ;(

Maar hopelijk valt de blessure mee en kan Dolberg gewoon spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tegen NEC speelde Ajax ook gelijk afgelopen seizoen. Milik scoorde wel. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
HeatWave schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:00:
[...]

en dat beviel zo goed dat ze hem maar verpatst hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

martinusz schreef op woensdag 16 november 2016 @ 07:33:
[...]

Ik doelde meer op het overdrijven van een lichte kneuzing in de voet, waardoor hij ineens niet meer zou kunnen voetballen nadat hij hersteld is. Je verleert het voetballen niet door een kneuzing in je voet, als je nu alles afscheurd is het een ander verhaal.
Dat is vandaag pas bekend, gisteren was hij nog 'gewoon geblesseerd' geraakt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

JST94 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:26:
[...]

Niet mee eens. Hij heeft alleen geen progressie getoond, maar daar hebben er wel meer last van.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Op die fantastische afzwaaier na heeft hij geen pepernoot geraakt. Ik begrijp ook niet waarom hij überhaupt speelminuten krijgt. 't Is net de El Ghazi van PSV.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JST94
Ik vind Narsingh gewoon niet het niveau hebben wat PSV moet na streven. Hij kan hard rennen, maar verder vind ik alles maar matig.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 15:11
Narsingh had een goed seizoen bij Heerenveen, maar is feitelijk nooit meer boven dat niveau uitgekomen.
Goed vergelijkbaar met El Ghazi inderdaad.
Bij lange na niet goed genoeg voor PSV, laat staan het NL elftal.

• JST94
Nouja, het is nou ook niet dat we andere goed presterende buitenspelers hebben hè. Wie zou je anders op de flanken zetten bij Oranje? Je hebt Robben en vervolgens allemaal net niet-voetballers. Toch jammer dat een Depay op het moment stil staat in zijn ontwikkeling en Promes het nog niet laat zien in Oranje. El Ghazi die niet presteert en Boëtius die nog steeds net zo vaak niet speelt als wel. :F

[ Voor 74% gewijzigd door JST94 op 17-11-2016 08:47 ]

• KingKoning
JST94 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:44:
Nouja, het is nou ook niet dat we andere goed presterende buitenspelers hebben hè. Wie zou je anders op de flanken zetten bij Oranje? Je hebt Robben en vervolgens allemaal net niet-voetballers. Toch jammer dat een Depay op het moment stil staat in zijn ontwikkeling en Promes het nog niet laat zien in Oranje. El Ghazi die niet presteert en Boëtius die nog steeds net zo vaak niet speelt als wel. :F
Het feit dat Narsingh er vaak bij zit, zegt wat dat betreft ook meer over de staat van het NL elftal dan over Narsingh zelf.

Eigenlijk, kijkend naar het niveau wat Oranje imo moet nastreven, zijn Narsingh, Promes, Depay, Boetius en Ghazi allemaal niet goed genoeg. Zie het ze ook niet worden.
Depay heeft potentie in zijn voeten, maar bijzonder weinig potentie in zijn hoofd, en voor de rest geldt min of meer hetzelfde.

Maar ja, je moet het doen met wat je hebt hé?

• Martinusz
Maar we maken het onszelf ook wel heel moeilijk he, we hebben geen tweede Robben, van Persie en Sneijder. Maar alle spelers moeten allemaal meten aan deze bijzondere generatie. Depay is de enige waarvan gedacht kon worden dat deze ook van dat niveau kan zijn, helaas is hij dat nog niet.
Alle anderen zoals Narsigh, Berghuis, El Ghazi, Promes, is allemaal van een andere categorie. Op zich niet zoveel mis mee, maar we moeten er geen wonderen van verwachten ;)

In de spits hebben we ook geen Huntelaar, v. Persie, Kluivert, v. Nistelrooy meer, daar moeten we het doen met Jansen, de Jong, veel meer hebben we niet in de huidige generatie.

• LZ86
KingKoning schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:21:
Narsingh had een goed seizoen bij Heerenveen, maar is feitelijk nooit meer boven dat niveau uitgekomen.
Net zoals Bilal. Heerenveen complot?

• dutchgio
En Sinkgraven. Al is die meer een middenvelder (of tegenwoordig linksback) als linksbuiten, waar hij bij Heerenveen onder andere speelde. Heeft de top3 er allemaal 1 van Heerenveen die het niet heeft waar gemaakt. :)

[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 17-11-2016 10:16 ]

• Martinusz
dutchgio schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:15:
En Sinkgraven. Al is die meer een middenvelder (of tegenwoordig linksback) als linksbuiten, waar hij bij Heerenveen onder andere speelde. Heeft de top3 er allemaal 1 van Heerenveen die het niet heeft waar gemaakt. :)
Met als hoogtepunt natuurlijk Sulejmani |:( :F :'( :'( :'( :'( :'( kunnen we dat niet uit de geschiedenis wissen -O-

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:17
JST94 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:44:
Nouja, het is nou ook niet dat we andere goed presterende buitenspelers hebben hè. Wie zou je anders op de flanken zetten bij Oranje? Je hebt Robben en vervolgens allemaal net niet-voetballers.
Het viel mij op dat Robben zo'n beetje de enige was die goed een bal aan kon nemen waardoor hij tijd kreeg om wat te doen.
De rest lijkt die techniek nauwelijks te bezitten waardoor alles te traag gaat en de tegenstander de tijd kreeg om de gaten dicht te lopen.
Verdorie gewoon basis techniek in feite.

El Ghazi heb ik nog niet 100℅ afgeschreven. Net als Depay. Rest blijft middelmaat.

• JST94
Ik zou een Promes of Boëtius ook niet 100% afschrijven. Beide jonge talenten. Promes presteert zelfs goed in Rusland, maar toch, wel een competitie die nauwelijks gevolgd wordt.

• KingKoning
Harribo schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:00:
[...]

Het viel mij op dat Robben zo'n beetje de enige was die goed een bal aan kon nemen waardoor hij tijd kreeg om wat te doen.
De rest lijkt die techniek nauwelijks te bezitten waardoor alles te traag gaat en de tegenstander de tijd kreeg om de gaten dicht te lopen.

El Ghazi heb ik nog niet 100℅ afgeschreven. Net als Depay. Rest blijft middelmaat.
Ik zie het somber in bij Depay. Die jongen is erg talentvol in zijn voeten, maar heeft het in zijn hoofd niet op een rijtje.
Minder extreem maar toch wel een beetje vergelijkbaar met Ballotelli. Erg veel voetbaltalent, te weinig hersens. En dan red je het dus niet in de absolute top.

• HeatWave

HeatWave

Harribo schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:00:
[...]

Het kan niet aan gebrek aan techniek liggen, zowel Depay als El Ghazi hebben in het begin van hun eredivisiecarriere echt hele mooie dingen laten zien.

Mijns inziens is het het aloude "kop op de VI syndroom" waar Bazoer, El Ghazi etc last van hebben. Zodra ze alom geroemd worden dat ze zo goed zijn krijgen ze allemaal het idee dat ze er met iets minder werken ook wel komen.

Waar Bazoer voorheen echt de longen uit zijn lijf liep leek hij opeens niet meer vooruit te branden. El Ghazi zelfde verhaal, die vertikt het echt constant om achter een misschien wel/niet haalbare bal aan te gaan, die laat het maar lekker lopen, anders wordt ie misschien wel moe. En als je dan die bal bij feyenoord zag waar de antieke Kuyt met ziel en zaligheid achteraanging waar een goal uit viel zie je het verschil in inzet.

Kuyt is een hele matige voetballer met een geweldige inzet en daarom is hij wel nog steeds belangrijk en moeten Bazoer en El Ghazi banken.

Zo simpel is het volgens mij.

• Martinusz
Wim Jansen heeft ook weer eens een idee gedropt over een verandering van de competitie.
Allemaal heel leuk die ideetjes, maar ook daarmee ga je niet ineens mee doen in europa. Zolang er clubs zijn die voor shirtsponsor al meer miljoenen binnenhaalt per jaar dan de begroting van onze topclubs, zal er altijd een (geld) probleem blijven en we nooit de toppers zullen zien. (alleen jeugdige toppers)

• JST94
Je speelt wel meer wedstrijden op hoog niveau, waardoor spelers zich beter ontwikkelen. Zelf zou ik liever een combinatie van de Eredivisie en de Jupiler Pro league zien. Waar de beste 9 van de Eredivisie en beste 9 van de Jupiler Pro league een gezamenlijke competitie hebben.

• HeatWave

HeatWave

Sja, ik snap het idee wel een beetje. Nu speel je als "top 10" vaak tegen de kleintjes en je ziet gewoon dat ze zich minder willen inspannen, want ach, het is *vul club in* maar. Niet dat ze dan altijd winnen, maar ze spelen dus gewoon niet op hun beste niveau.

Moet je tegen Ajax, PSV, Feyenoord, AZ etc, dan zal je gewoon echt wel moeten. Ik denk dat je daar opzich wel sterker van zal worden.

En, dit is een beetje een nare opmerking hoor, wat heeft een Roda JC, Willem 2 etc. eigenlijk in de eredivisie te zoeken, je zal hem echt vrijwel nooit winnen, en als ze bijv europees voetbal weten te halen zijn ze echt totaal kansloos. Ik bedoel, ook de "topclubs" doen het meestal niet eens zo geweldig meer in europa.

Dus ja, als je het algemene niveau omhoog wil halen zijn de middenmoters en laagvliegers de sjaak, kan me voorstellen dat het heel veel haat op gaat leveren vanuit die clubs hoor, maar ja, we moeten toch iets voordat we straks echt niveau Luxemburg worden.

Maar qua geld zal het altijd ongelijk blijven, 100 miljoen TV geld per club in de premier league gaat hier nooit en te nimmer gehaald worden, daar zijn we te klein voor.

• Martinusz
Maar ook praktisch gezien, wie bepaald welke 10 clubs dat dan moeten zijn?
De subtop wisselt namelijk ook nog al eens, noem maar iets een Heracles bijvoorbeeld.

• HeatWave

HeatWave

martinusz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:29:
Maar ook praktisch gezien, wie bepaald welke 10 clubs dat dan moeten zijn?
De subtop wisselt namelijk ook nog al eens, noem maar iets een Heracles bijvoorbeeld.
Sja, dat kan je wellicht wel gewogen gemiddeld doen over de laatste 10 jaar ofzo :P.

Ik zag ook niet dat het een ideaal plan is, maar er is wel iets voor te zeggen. Je hebt elk jaar wel 1 kleinere club die het bovengemiddeld doet, PEC Zwolle bijv deed redelijk mee een tijd, maar is nu weer bijna gedegradeerd ;).

• dutchgio
Ze staan er inmiddels beter voor op de 11e plek, dan spreek je niet echt meer over degradatie.
Totdat je ziet dat het maar 4 punten scheelt met de nummer laatst. :o
Dat ligt allemaal wel heel dicht bij elkaar onderin.

• HeatWave

HeatWave

Vandaar ook de ;).

Maar als je over 10 jaar gaat kijken welke clubs in de top 10 zijn geeindigd heb je wel een beetje een eerlijk beeld denk ik. Maar wellicht zijn er betere/eerlijkere manieren hoor.

Of wellicht gewoon werken met hetzelfde systeem als nu, promotie/degradatie :P.

• Martinusz
HeatWave schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:31:
[...]

Sja, dat kan je wellicht wel gewogen gemiddeld doen over de laatste 10 jaar ofzo :P.

Ik zag ook niet dat het een ideaal plan is, maar er is wel iets voor te zeggen. Je hebt elk jaar wel 1 kleinere club die het bovengemiddeld doet, PEC Zwolle bijv deed redelijk mee een tijd, maar is nu weer bijna gedegradeerd ;).
Ik zat laatst te denken aan nog een mini competitie tussen de top 5 van NL en Top 5 van BE, ergens achter de normale competitie ofzo. Al is er natuurlijk wat weinig ruimte in het speelschema, misschien de beker afschaffen en de competitie eerder afronden :P

Maar uiteindelijk denk ik niet dat dit soort plannen de "redding" van NL voetbal zal zijn. Ik denk dat we moeten accepteren dat de jaren waarin het nog echt om voetbalkunsten ging voorbij zijn en dat het grote geld heeft gewonnen. NL is gewoon te klein om een rol te kunnen spelen in vergelijking met Engeland, Spanje en Duitsland.

Of gewoon accepteren dat we niveau Europa League zijn, niets meer en niets minder :)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 17-11-2016 13:59 ]

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
KingKoning schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:21:
Eerder vergelijkbaar met Bilal bij Feyenoord, nu geen schaduw van toen.

• JST94
Benieuwd of Bilal het überhaupt nog wel gaat redden bij Feyenoord.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:53
PSV heeft een boete van 7500 euro gekregen voor de spreekkoren richting Makkelie bij het uitduel tegen Excelsior. Prima dat zulke dingen bestraft worden. Maar van de spreekkoren en gedragingen van supporters over het algemeen vond ik dit nog best wel mild. Niet dat de straf zin heeft. Meer symbolisch.
PSV heeft ook gewoon meteen afstand genomen van de supporters die de spreekkoren uitte. Dat gebeurt ook niet altijd. Heel veel andere shit wat erger is wordt niet bestraft. Meten met 2 maten lijkt mij.

Grappig feitje is nog dat Wilders, met 5000 euro, een lagere boete tegen zich geëist krijgt voor haatzaaien en het wegzetten van een hele bevolkingsgroep _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 17-11-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ajax lijkt afscheid van Gudelj te gaan nemen, vanmorgen is er een gesprek geweest maar Gudelj blijft bij zijn punt. Hij zal nu met Jong Ajax meetrainen tot de winterstop en tijdens de winterstop zal er een oplossing voor hem gezocht gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gynnad schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:26:
Ajax lijkt afscheid van Gudelj te gaan nemen, vanmorgen is er een gesprek geweest maar Gudelj blijft bij zijn punt. Hij zal nu met Jong Ajax meetrainen tot de winterstop en tijdens de winterstop zal er een oplossing voor hem gezocht gaan worden.
Tja als je er niet voor wilt gaan, dan maar afscheid nemen. Gelukkig heeft Ajax genoeg middenvelders en genoeg aankomende middenvelders.
Iemand nieuws over Ziyech? Kan hij spelen zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat hij het nog kan opbrengen om met Jong Ajax mee te trainen...

Met betrekking tot de blessures:
Ajax speelt zondag om 14.30 uur thuis tegen NEC. Kasper Dolberg is waarschijnlijk inzetbaar in dat duel. De 19-jarige spits maakte vrijdag zijn debuut voor Denemarken tegen Kazachstan, maar raakte maandag geblesseerd aan zijn voet op de training van de Deense selectie.

Dolberg ontbrak daardoor dinsdag in het oefenduel met Tsjechië (1-1). Vrijdag trainde hij weer volledig mee met de selectie van Ajax.

Ook Hakim Ziyech en Bertrand Traoré trainden volledig mee met de selectie. Zij hielden tijdens de interlandperiode rust vanwege lichte blessures. Vaclav Cerney is ook inzetbaar. De Tsjech is hersteld van een hamstringblessure.

Amin Younes ontbreekt zeer waarschijnlijk bij Ajax tegen NEC. De aanvaller kampt met een liesblessure. "Hij is een groot vraagteken en heeft individueel getraind. Ik heb tegen hem gezegd dat hij rustig aan moest doen. Ik weet zelfs niet of hij donderdag in de Europa League tegen Panathinaikos fit is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gynnad schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:26:
Mooi he die miet, ''Doet zich overal voor als krijger''. :')
Je zou vandaag een feestdag moeten plannen, bah bah wat een angstig en zielig ventje zeg. Ik gok dat 'ie naar Rusland gaat ofzo, want in elke andere competitie heeft deze kerel al helemaal niks te zoeken. Vidal in 't zoer, om het op zijn Limburgs te zeggen.

Moest wel lachen om het spandoek van de AZ supporters, heerlijk :D

[ Voor 27% gewijzigd door Mosin op 18-11-2016 18:23 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Een beetje ongemakkelijk interview, leuk dat Jetro Willems het probeert maar hij kan beter geen interviews geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
JST94 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:18:
Benieuwd of Bilal het überhaupt nog wel gaat redden bij Feyenoord.
Hij redt het al een paar jaar niet... dus nee. Er zit ook compleet geen verbetering in. Gewoon een miskoop.
Maar onze matige trainer blijft m helaas maar opstellen.

Ondertussen in Amsterdam is Gudelj afgeschreven. Benieuwd hoe de soap zich verder ontwikkeld in de winterstop, en of dit nog zijn weerslag in de ploeg gaat hebben.

Edit: ZO, dat was pingel voor willem 2. Scheidscorps gaat verder waar het gebleven was 8)7

Edit 2: PSV laat weer eens punten liggen! Nu hopen dat Feyenoord ze deze keer wel pakt....

[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 19-11-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 17:26
Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:04:
[...]

Edit 2: PSV laat weer eens punten liggen! Nu hopen dat Feyenoord ze deze keer wel pakt....
Hoop dat Feyenoord net zo veel punten pakt als PSV 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:39:
[...]

Hoop dat Feyenoord net zo veel punten pakt als PSV 8)
Nee! Foei!

Maar goed. Ajax wint wel morgen. Dat kan niet misgaan lijkt me. Feyenoord zou op papier hard moeten winnen, maarja..... dat was ook zo tegen GAE :+ . Het gaat dit seizoen tot nu iig tussen Ajax en Feyenoord. PSV is echt ontzettend slecht tot nu toe dit seizoen. Wat een tegenvaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:42:
Ajax wint wel morgen. Dat kan niet misgaan lijkt me.
Je weet dat het 'jinxen' alleen werkt als je daadwerkelijk voor Ajax bent hè? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:42:
[...]

Nee! Foei!

Maar goed. Ajax wint wel morgen. Dat kan niet misgaan lijkt me. Feyenoord zou op papier hard moeten winnen, maarja..... dat was ook zo tegen GAE :+ . Het gaat dit seizoen tot nu iig tussen Ajax en Feyenoord. PSV is echt ontzettend slecht tot nu toe dit seizoen. Wat een tegenvaller.
PSV moet met de bezem door de selectie, dat hadden ze afgelopen zomer al moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:44:
[...]

Je weet dat het 'jinxen' alleen werkt als je daadwerkelijk voor Ajax bent hè? :+
Maar ik ben nu heel even voor ajax 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:53
Bah wat tegenvallend van PSV. Het stomme is dat ze wel gewoon kunnen voetballen. Maar dat laten ze dan alleen effetjes van de 75ste tot de 85ste minuut zien. De hele wedstrijd daarvoor wordt er gespeeld met een houding van: het komt wel goed. Nou, dat komt het al het hele seizoen niet.
In principe moet je de wedstrijd nog steeds winnen, maar De Jong weet weer eens niet te scoren. Het PSV publiek roept het al 2 maanden lang. Zet Sam Lammers eens in de spits. Maar Cocu kennende gaat ie niet zijn aanvoerder op de bank zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Laat m de Jong eerst maar eens die band ontnemen inderdaad. Die jongen heeft geen tijd voor randzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wat was Willems toch een slappe zak hooi zeg. Meeste balverlies bij PSV, en maar 34 minuten gespeeld. Ook knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
JST94 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:11:
Wat was Willems toch een slappe zak hooi zeg. Meeste balverlies bij PSV, en maar 34 minuten gespeeld. Ook knap.
Maar wel met vuur in zijn ogen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rikoos schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:27:
[...]

Maar wel met vuur in zijn ogen ;-)
Gelukkig maar, stel je eens voor dat hij dat niet zou hebben. Dan zou het pas echt tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Weet je wat ik mij nu afvraag? Als je weet dat je in het weekend een balletje mag trappen he en vervolgens ook nog in een mooi stadion, waarover ga jij je dan druk maken? Vorm verlies snap ik wel als je been doormidden is geweest, dat kan iedereen zich bedenken maar geniet nu eens van het spelletje dat vergeten ze volgens mij ook elke week te doen :| 'T begint echt zo'n lamzakkerig voetballers trekje te worden :F

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat een lamzak, die Liesveld. Willem II kreeg dus geen penalty omdat het een "onvermijdelijke botsing" was. Allicht dat ze botsen als Zoet zo inkomt, hij was gewoon te laat.
Twee voeten vooruit op kniehoogte mag voortaan zeker ook, als het "onvermijdelijk" was dat je je tegenstander raakt.
Penalty moment van PSV heb ik niet gezien, dus kan ik niet over oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
toolkist schreef op zondag 20 november 2016 @ 11:44:
Wat een lamzak, die Liesveld. Willem II kreeg dus geen penalty omdat het een "onvermijdelijke botsing" was. Allicht dat ze botsen als Zoet zo inkomt, hij was gewoon te laat.
Twee voeten vooruit op kniehoogte mag voortaan zeker ook, als het "onvermijdelijk" was dat je je tegenstander raakt.
Penalty moment van PSV heb ik niet gezien, dus kan ik niet over oordelen
Had allebei een penalty moeten zijn. Dus eigenlijk kun je zeggen dat Willem II hier een goede kans om te winnen is ontnomen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Die met zoet vind ik lastig, speler heeft de bal al geschoten op doel en wordt daarna omver gekegeld, maar het veranderde niets aan het schot op doel. Die ging naast of over en dan moet de speler een penalty krijgen omdat hij omver is gekegeld daarna? Ik vind dat lastig, ik begrijp de uitleg van de scheids wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mja, als die speler in het moment met Zoet iets gehaaider was had ie die bal net iets langer bij zich gehouden. Dan had Liesveld zowieso niet anders gekund. Maar het was beide momenten wel een pingel. Gelijkspel lijkt dus alsnog de goede uitslag, ondanks het gepruts van de abitrage

Het is nog maar de vraag of Feyenoord kan spelen tegen Zwolle. Blijkbaar is de kuip uit elkaar gewaaid

Edit: het gaat door! *O*

Edit 2: Hmm, het volgende bord waait door de kuip https://twitter.com/Arman...00309039863197696/video/1

[ Voor 30% gewijzigd door LZ86 op 20-11-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

martinusz schreef op zondag 20 november 2016 @ 12:17:
Die met zoet vind ik lastig, speler heeft de bal al geschoten op doel en wordt daarna omver gekegeld, maar het veranderde niets aan het schot op doel. Die ging naast of over en dan moet de speler een penalty krijgen omdat hij omver is gekegeld daarna? Ik vind dat lastig, ik begrijp de uitleg van de scheids wel.
Wellicht schoot hij wel omdat hij bang was dat zoet hem in tweeën ging zagen en had hij bij normaal uitkomen anders gehandeld? Heb het niet gezien maar het klinkt wel alsof het uitkomen sowieso van invloed geweest kan zijn. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Hoor de wind waaien door De Kuip, whahahah. Sinterklaas is aangekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
In de Arena zitten ze lekker droog. En zoals gewoonlijk genoeg stoeltjes vrij ;)

Oh en hup Ajax! Verspelen maar die punten! Laat maar hangen, Ajax speelt te goed om hier wat te laten liggen. Snel mijn geluid uit, want de megafoon tokkie is er weer!

[ Voor 56% gewijzigd door LZ86 op 20-11-2016 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:32
Holy shit Dolberg
Pagina: 1 2 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.