[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste
Acties:
  • 169.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Vlassie1980 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:35:
[...]

Maakt niet uit of ze het doorhebben of niet, was gewoon buitenspel.

Dat de scheids toegang heeft tot videobeelden lijkt me nogal lastig. Of ze moeten daarmee de grote schermen in het stadion bedoelen?
Scheids ziet groot scherm + ik denk dat er official ook schermpje zit te zien zoals bij hockey.
Daar zouden ze beter wat dingen van overnemen.
- Klok stoppen bij stilleggen spel (geen random minuten bijtellen op het einde)
- X aantal videoreferals die de kapitein van de ploeg mag aanvragen ( doet die kapitein iets buien tos en vlagje afgeven)

Als ze dat tweede doen, gaat er gewoon veel minder gezeur zijn bij elke keer als er speler gaat liggen of buitenspel loopt ( of die niet doet )

- Strafcorners mogen ze ook wel invoeren in het voetbal :+

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ze staan nu met zijn zessen rond het veld alles te missen. Een mannetje met een fluit in het veld en een met een scherm ernaast en ze zien veel meer en veel beter

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:14
Vlassie1980 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:35:
[...]

Maakt niet uit of ze het doorhebben of niet, was gewoon buitenspel.

Dat de scheids toegang heeft tot videobeelden lijkt me nogal lastig. Of ze moeten daarmee de grote schermen in het stadion bedoelen?
Ik zeg toch ook niet dat het alleen buitenspel zou zijn geweest als Bayern had geprotesteerd? Kan me echter goed voorstellen dat het uitblijven van protest eventuele twijfel over dit buitenspel bij één van de scheids/grensrechters weg nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:11
Dat protest heeft dan ook nauwelijks zin. Degene met een doelpunt tegen protesteert altijd.

Maar ja, logisch gevolg dit. Heb nog nooit een Spaanse ploeg door een scheidsrechter benadeeld zien worden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:08

Player1S

Probably out in the dark

Blijft bizar dat zo'n miljoenenspel door een enkeling geleid word. En elke fout word afgedaan als "charme van het spel".

Ben benieuwd hoe ze zouden reageren als banken alles nog met pen en papier zouden doen omdat ze het altijd al zo deden en de heren bobo's van de FIFA en UEFA opeens miljoenen kwijt zijn door een menselijke fout en de bank het ook af doet als "charme van het spel".

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:46
Señor Sjon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:05:
Dat protest heeft dan ook nauwelijks zin. Degene met een doelpunt tegen protesteert altijd.

Maar ja, logisch gevolg dit. Heb nog nooit een Spaanse ploeg door een scheidsrechter benadeeld zien worden.
Wat als twee Spaanse ploegen tegen elkaar spelen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

dutchgio schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:12:
[...]

Wat als twee Spaanse ploegen tegen elkaar spelen? >:)
Dan zit de scheidsrechter op de bank te genieten van de wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-06 23:50
Dan gaan ze allebei door naar de finale O-)

Overigens vond ik de SR gisteren slecht, niet partijdig. Hij geeft de halve pingel gewoon aan Bayern en Vidal had een actie eerder ook al zijn 2e geel verdiend.

Heb niet zoveel met Bayern, maar zat gisteren toch echt te hopen dat Real eruit vloog. De 1e wedstrijd was Real oppermachtig en gisteren dachten ze waarschijnlijk er weer overheen te lopen.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:09
MarvinG schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:47:
Gisteren werd Real flink geholpen. Benieuwd of Barca vanavond dezelfde behandeling krijgt.
Al denk ik dat Juventus slim genoeg is om hun voorsprong professioneel uit te spelen.
Een spaanse ploeg per speelronde toch ;)

Ik hoop dat Barcelona echt ontzettend nat gaat, heerlijk optimistisch high pressure spelen om iets te forceren en dan vervolgens na 20m met 0-3 achterstaan. Het word een leuke wedstrijd tenzij de scheidsrechter weer bepalend word.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023

Vraag maar aan manu van go ahead eagles of protesteren wel of geen zin heeft. Door de KNVB wordt niet protesteren immers opgevat als het accepteren dat je genaaid wordt, als je wel protesteert hou je de mogelijkheid open dat er missschien naar je argumenten geluistered wordt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:46
Inderdaad, als je niks doet en van het veld loopt wordt dat als het accepteren van je straf en bevestigen van de overtreding gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Deze moest ik gewoon maken.

Afbeeldingslocatie: https://imgflip.com/i/1ni141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:14
[...]
Nee, dat laatste is nou precies wat ontbrak, er was totaal geen protest van Bayern toen Ronaldo de 2-2 maakte, kijk de herhaling maar terug. Stel dat de grensrechter (die zou dit het beste moeten hebben kunnen zien) aan buitenspel twijfelde, begrijpelijk dat hij zijn vlag omlaag hield omdat hij geen enkele speler van Bayern aanstalten tot protest zag maken. Hiermee praat ik zijn beslissing niet goed, maar ik vind het wel een begrijpelijke (non)reactie.
Andersom klopt het dat protesteren niet altijd zin heeft, al heb ik genoeg voorbeelden gezien waar scheidsrechters daardoor wel overstag gingen. Denk dat het dan ook meestal in het voordeel van de thuisspelende ploeg gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Ik vind dat geen 1 speler het werk van de scheids moet overnemen. (lees scheidsrechtersteam)
Men moet gewoon doorspelen en een evt fout wordt vanzelf wel aangegeven. Verder vind ik het compleet van de gekke de uitslag van gister. Ook het geven van Geel voor de actie van Vidal, hij speelde ruw wat ik eerder al aangaf maar de actie van Geel was niks. Nu even over Robben, Sinds de Schwalbe van het WK kan Robben niks meer doen, en krijgt ie gelijk alles over zich heen. Ronaldo die vaak buitenspel goals maakt, zou zich moeten schamen, tenminste, ik zou het niet zo vieren, wij zeiden vroeger al, dat zijn vuile goaltjes.
Mede daarom heb ik niks met heel Ronaldo. Ook al speelden ze niet tegen Bayern ;) Ik zeg ook eerlijk als Bayernspelers fouten maken, Toch ? :+

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Volgens mij heeft protesteren in dit soort gevallen echt wel zin. Ik ken toch wel situaties waarbij je als scheids, mede door het heftige protest, kunt aanvoelen dat de beslissing helemaal fout was. En dat gaat bij de volgende situatie meespelen. Ook al probeert de scheidsrechter elke situatie op zich te beoordelen, die fout zit toch in zijn hoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 12:11
Dat is de modus operandi van Barcelona als ze weer een flashmob rond de scheids houden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Señor Sjon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:43:
Dat is de modus operandi van Barcelona als ze weer een flashmob rond de scheids houden.
Yep el classico gaat dit weekend daardoor weer ruim 100 minuten duren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:27:
[...]

Volgens mij heeft protesteren in dit soort gevallen echt wel zin. Ik ken toch wel situaties waarbij je als scheids, mede door het heftige protest, kunt aanvoelen dat de beslissing helemaal fout was. En dat gaat bij de volgende situatie meespelen. Ook al probeert de scheidsrechter elke situatie op zich te beoordelen, die fout zit toch in zijn hoofd.
Overigens zag ik in de wedstrijd de vlag omhoog gaan bij 'buitenspel' vlak nadat een wisselspeler aan de zijlijn achter de vlaggenist langs liep te appeleren...

De mate van 'knee jerk' arbitrale acties in deze wedstrijd was extreem opvallend.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Vanavond:Champions League Kwartfinale (returnwedstrijden)
19.04. 20:45 Barcelona v Juventus (0-3)
19.04. 20:45 Monaco v Dortmund (3-2)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Hopelijk brengen MSN en co hun duikbrillen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 11:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hopelijk weet Dortmund het recht te zetten. Het zou toch wel leuk zijn als er in ieder geval één halve finalist was die daar niet door naaierij staat. :P

Ok, dat is Atlético eigenlijk al.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:24
Gonadan schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:33:
Hopelijk weet Dortmund het recht te zetten. Het zou toch wel leuk zijn als er in ieder geval één halve finalist was die daar niet door naaierij staat. :P

Ok, dat is Atlético eigenlijk al.
PSV thuis tegen Atlético ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kan mij niet herinneren dat die wedstrijd doorslaggevend was voor het doorgaan van Atético. ;)

Buiten dat de hoeveelheid naaierij, als die er überhaupt al was, hoogstwaarschijnlijk te verwaarlozen is bij wat deze en vorige ronde allemaal gebeurt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-06 06:57
Over naaierij gesproken, valt me nu pas op waar dat uitvak in dat stadion is neergezet :/

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 905941

Zo'n top affiche vanavond, maar betrap me er nu al op dat ik voornamelijk de scheidsrechter in de gaten ga houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Faddermakker schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:43:
Over naaierij gesproken, valt me nu pas op waar dat uitvak in dat stadion is neergezet :/
Dat is bij Real netzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 16:03
Ik vat het niet, kan je dat even toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Je kan toch bijna niet voorstellen dat Juve niet gaat scoren als je de wedstrijd tot nu toe ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hoe lang is het uberhaupt geleden dat Juventus met 4-0 verloor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-04-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bij de andere wedstrijd overigens al 1-0 voor Monaco in de 3e minuut door alweer Mbappé. Dang, vrije trap van Sahin op de kruising in nu de 14e minuut ... Veel kansen over een weer iig (meer voor Monaco nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En dus? :?

Volgens mij wordt het trouwens in de meeste stadions ergens in een hoek weggewerkt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat een kans voor Messi. Juve moet toch oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:05:
[...]

En dus? :?

Volgens mij wordt het trouwens in de meeste stadions ergens in een hoek weggewerkt. :P
Dus ... het is idd een opmerking van niks ;) . Maar in deze gevallen is het wel de zgn. nosebleed sectie (bovenste ring vlakbij de wolken), bij Liverpool en Tottenham is het iig beneden achter het doel naar de zijkant (net als bij Vitesse en GAE bijv. :D )

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A5yWDkH.jpg

En gelijk 2-0 voor Monaco, is wel gespeeld zo ...

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 19-04-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:05
Die zitten heeeeeel hoog bovenin, die zien echt geen reet, ja miniaturen, maar dat is bij heel die bovenste ring, niet specifiek uitvak.

Ik heb wedstrijd gezien vanaf onderste ring (tegen Milan met Seedorf), geweldige belevenis.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Bah bah wat laat Barca zich weer kennen. Kuipers fluit tot nu toe ijzersterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zal de club die vaak bevoordeeld worden winnen, of de door en door en door corrupte club? Spannend hoor. Gelukkig mag de Jumbo manager dat bepalen.

Helaas is die wel bang om kaarten te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-06 13:55
Barca heeft geloof ik geen deal met de arbitrage :+ En dan vragen we ons af waar kinderen het vandaan halen om (heftig) te protesteren tegen scheidsrechters. Iets met voorbeeldfunctie.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Arjan90 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:16:
Barca heeft geloof ik geen deal met de arbitrage :+ En dan vragen we ons af waar kinderen het vandaan halen om (heftig) te protesteren tegen scheidsrechters. Iets met voorbeeldfunctie.
Kuipers mag idd wel eens beginnen met kaarten geven aan Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:15:
Bah bah wat laat Barca zich weer kennen. Kuipers fluit tot nu toe ijzersterk.
Wat is ijzersterk? Hoe kan hij Busquets en Neymar geen geel geven? Waren allebei overduidelijk en zonder twijfel geel. En hij heeft ze niet. Gewoon slecht gefloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-06 13:19

KDL

martinusz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:08:
[...]

Die zitten heeeeeel hoog bovenin, die zien echt geen reet, ja miniaturen, maar dat is bij heel die bovenste ring, niet specifiek uitvak.

Ik heb wedstrijd gezien vanaf onderste ring (tegen Milan met Seedorf), geweldige belevenis.
Toch heeft zo'n bovenste ring, voor een keertje, ook wel wat hoor, sfeer van wat meer afstand beleven, maar het voetbal zie je nog maar net idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

apis29 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:07:
Dus ... het is idd een opmerking van niks ;) . Maar in deze gevallen is het wel de zgn. nosebleed sectie (bovenste ring vlakbij de wolken), bij Liverpool en Tottenham is het iig beneden achter het doel naar de zijkant (net als bij Vitesse en GAE bijv. :D )
Maar bij mijn weten is het bij PSV en Feyenoord weer gewoon in de hoek zitten. Wellicht zijn kneuterige clubs daar gewoon makkelijker in? :P
En gelijk 2-0 voor Monaco, is wel gespeeld zo ...
-O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Volgens mij is het normaal als een scheids een waarschuwing geeft aan spelers en een lijn trekt. Ik weet dat we hier allemaal anti Barca zijn maar meteen met kaarten strooien slaat ook nergens op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:20:
Volgens mij is het normaal als een scheids een waarschuwing geeft aan spelers en een lijn trekt. Ik weet dat we hier allemaal anti Barca zijn maar meteen met kaarten strooien slaat ook nergens op :+
Het agressieve wegwerp gebaar van Neymar had in elke competitie in elk land en op elk niveau direct geel opgeleverd. Daar ga je normaal echt niet voor waarschuwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:51
Als Kuipers daar bij spaanse teams geel voor gaat geven staat er na 40 minuten geen spanjaard meer op t veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:22:
[...]

Het agressieve wegwerp gebaar van Neymar had in elke competitie in elk land en op elk niveau direct geel opgeleverd. Daar ga je normaal echt niet voor waarschuwen.
Volgens mij deed hij geen geel om sterk te de-escaleren. Geef je die geel wel dan kan de wedstrijd zo'n nare wending krijgen waardoor er nog 8x geel gaat vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leon Zwiers schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:26:
Als Kuipers daar bij spaanse teams geel voor gaat geven staat er na 40 minuten geen spanjaard meer op t veld
Klopt, verschillende standaarden. Precies de reden dat die teams zover komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Barca zal het vanavond gewoon op eigen kracht moeten doen, Kuipers gaat ze echt niet helpen... :z

Eindelijk weer een een goede scheids in actie. :Y

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:54
Fleximex schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:20:
Misschien omdat ze zelf altijd zo graag om kaarten liggen te zeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Juve is qua defensie gewoon ijzersterk, ze mogen blij zijn als ze er 1 in prikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Spaans voetbal = Schwalbes, theater, flashmob om scheids om voor kaarten te vragen, negatief gedrag en 2 frauderende topteams die keihard worden geholpen door de Fifa/uefa/Spaanse overheid. Buiten Real en barca stelt la Liga echt geen reet voor. Geen klap aan om te kijken iig

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 19-04-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:55
Ik zou die Spanjaarden echt al meer geel gegeven hebben voor zeiken en zeiken en zeiken. De aanvoerder komt praten, de rest mag z'n mond houden. Zeker dat getrek aan een scheids, blijf van hem af.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Messi die vliegt... ziet er best wel ongelukkig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:31:
Ik zou die Spanjaarden echt al meer geel gegeven hebben voor zeiken en zeiken en zeiken. De aanvoerder komt praten, de rest mag z'n mond houden. Zeker dat getrek aan een scheids, blijf van hem af.
Niet alleen Spanjaarden, in elke competitie gaat dit veel te ver. Gewoon je bek houden tegen de scheidsrechter, anders geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Messi heeft nu tenminste echt iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mijn god...zelfs zeiken over 1 minuut extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zelfs na het fluitsignaal. alle drie geel!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kuipers fluit goed, trapt voorlopig niet in het geduikel en het Neymar ettertje heeft geel. Gewoon zo doorgaan in de tweede helft :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:33:
Kuipers fluit goed, trapt voorlopig niet in het geduikel en het Neymar ettertje heeft geel. Gewoon zo doorgaan in de tweede helft :)
Zeldzaamheid, maar roerend met je eens ouwe ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

martinusz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:33:
Mijn god...zelfs zeiken over 1 minuut extra...
Lijkt me mooi als Kuipers jouw avatar nadoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL

KDL

Vos schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:34:
[...]

en geel voor praten trekt erbij _/-\o_ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vos schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:34:
[...]

Krijg ik nu geel voor gebaren maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heitinga, gast, wat heb jij aangetrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:34:
[...]

Zeldzaamheid, maar roerend met je eens ouwe ;)
Feli, broekie :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bij Veronica komt er af en toe het geluid van een soort auto alarm in de verte door. Meerdere mensen die dat opmerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nee, misschien staat jouw auto wel in de fik? ;) ( Of die stekkermat van PWM )
Ik hoor het niet iig, maar ik kijk via ziggo

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 19-04-2017 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Volgens mij is het het publiek wat ik hoor, wat nogal echoot door dat stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
fluiten is dat volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:22:
[...]

Het was anders groot nieuws dat Nijhuis er kaarten voor ging geven in NL ;) (en ik dacht dat Spaanse scheidsrechters er om bekend stonden dat je er niks tegen mocht zeggen O-) . Dat was dan altijd 'kinderachtig' dat ze een kaart gaven vlgns de commentators :P )

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 19-04-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:30

Hupske

AFCA

Nou het is ze gelukt om 1 kaart aan te smeren xD

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ze gaan weer makkelijk liggen bij Barca. Hopelijk gaat Kuipers er niet te veel in mee alsmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Daar ligt onze dramaqueen weer. Janken alsof hij dood gaat, en 2 seconden later staat die weer.

[ Voor 50% gewijzigd door carpebios op 19-04-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Dat minimale contactpuntje en driemaal rond rollen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL

KDL

waar kan ik livestream Dortmund nog kijken? bij veronica niet dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Man man man Dramalona :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
carpebios schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:50:
Bij Veronica komt er af en toe het geluid van een soort auto alarm in de verte door. Meerdere mensen die dat opmerken?
Nu je het zo zegt. Ik hoor het nu ook tijdens de wedstrijd. Eerder een brandalarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:00
Is dat Messi z'n tweelingbroer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat een wegwerpgebaren. En er wordt gewoon niet tegen opgetreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
En de dramaqueen die weer een wegwerpgebaar en schalbe maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Juve mag ook wel wat efficienter omgaan met hun kansjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Vlassie1980 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:24:
Juve mag ook wel wat efficienter omgaan met hun kansjes...
Ik zit me hier te verbijten. In de eerste en tweede helft kon Cuadrado wel 10 keer weggestuurd worden voor een 1 op 1 met de keeper kans en maar werd de bal dan niet gegeven.
Het is dat het 0-0 is. Maar als het 2-0 zou zijn, dan zijn dat de momenten dat je de wedstrijd verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Het is inderdaad te slordig. Ballen worden niet goed gegeven. De batterij lijkt volledig leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:30

Hupske

AFCA

Kuipers valt niet om te kopen gelukkig :+

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Waarom hangt Mandzukic trouwens constant op linkshalf? Is toch een echte centrumspits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Hupske schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:30:
Kuipers valt niet om te kopen gelukkig :+
Misschien heeft Juventus hem wel omgekocht om gewoon normaal te fluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Suarez zou echt al met 2x geel van t veld gemogen hebben. Man man man, ga gewoon eens voetballen, wat die kan, in plek van dat gezuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-06 14:02

Grudgie

PSN: Grudgie7

Was niet echt een geweldige wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Kijk dat vind ik nou wel mooi: Zingen voor je club als je niet wint, kunnen nog heel wat ploegen een voorbeeld aan nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Vlassie1980 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:36:
Kijk dat vind ik nou wel mooi: Zingen voor je club als je niet wint, kunnen nog heel wat ploegen een voorbeeld aan nemen :)
Als we dan dat irritante gefluit 90 minuten lang maar niet overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 23-06 14:43
Waarom huilt neymar? Uit frustratie ofzo?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Mosin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:41:
Theater, welkom bij het spaanse voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hij hoorde dat hij was afgewezen door de toneelschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 23:10
Wie heeft Heitinga gevraagd en waarom?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 23:10
Loopt een bonus mis

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Omdat het gewoon een irritant pestventje is die zich alleen maar aanstelt?
Kan goed voetballen maar verder is het een eersteklas duikelaar en heeft genoeg competenties voor de toneelschool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Als Ajax zich ten koste van Schalke 04 voor de halve finale van de Europa League plaatst, wordt de UEFA met een probleem opgezadeld. De gemeente Amsterdam houdt vanwege Dodenherdenking een duel in de Arena op 4 mei tegen.

Dat meldt De Telegraaf. De speeldata voor de halve eindstrijd van de Europa League zijn normaal gesproken 4 en 11 mei. De UEFA is op de hoogte van de beslissing van burgemeester Eberhard van der Laan, die niet tienduizenden voetbalfans in het centrum van Amsterdam wil als de dodenherdenking op de Dam plaatsvindt.
bron

Dom dom dom, nu krijgt de scheids instructies vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:13

Superkiwi

Hoi doei

Ondanks het verdedigende spel van Juve heb ik best genoten van de wedstrijd :)
Het begon al toen Neymar in de eerste minuten duidelijk werd gemaakt dat er bij Kuipers helemaal niks te halen valt met theatraal gedrag, iets wat tijdens de wedstrijd nog maar eens werd bevestigd.

Ik vind het altijd interessant hoe Barcelona zich een weg probeert te banen door een goed verdedigende ploeg. Juve stond prima, Barca had het moeilijk.
In de loop van de tweede helft ging de bal wat vaker over de verdediging heen; hadden ze dat eerder gedaan dan had er misschien wel een goal ingezeten. Maar het is wel duidelijk dat Barca zijn swingende spel van een aantal jaar geleden mist.
Dat plus een Messi die niet doelgericht was, een Neymar die ontzettend egoistisch was én gewoon een sterk Juve maken Juve de zeer terechte halve finalist.

Nu hopen dat Monaco en Juve elkaar in de halve finale ontlopen (halve finale Juve-Real en Monaco-Atletico) zodat we eens een keer een finale zónder Spaanse ploegen krijgen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
http://www.ad.nl/binnenla...m-gedrag-ouders~a9342db9/

Helaas is het kind de dupe, maar ik vind het een goede zaak. Ouders moeten is ophouden met trainer 'spelen'. Natuurlijk is het erg vervelend voor het kind, dat wel ..

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kunnen we niet gewoon per seizoen 1 topic aanhouden? De databases kunnen topics met 20k + posts ook gewoon aan. Scheelt mij weer zoeken :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste

Dit topic is gesloten.