Lijkt me mooi als Kuipers jouw avatar nadoetmartinusz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:33:
Mijn god...zelfs zeiken over 1 minuut extra...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lijkt me mooi als Kuipers jouw avatar nadoetmartinusz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:33:
Mijn god...zelfs zeiken over 1 minuut extra...
Krijg ik nu geel voor gebaren maken
Float like a butterfly, sting like a bee.
Feli, broekie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 19-04-2017 21:52 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het was anders groot nieuws dat Nijhuis er kaarten voor ging geven in NLPWM schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:22:
[...]
Het agressieve wegwerp gebaar van Neymar had in elke competitie in elk land en op elk niveau direct geel opgeleverd. Daar ga je normaal echt niet voor waarschuwen.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 19-04-2017 22:00 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 50% gewijzigd door carpebios op 19-04-2017 22:06 ]
Nu je het zo zegt. Ik hoor het nu ook tijdens de wedstrijd. Eerder een brandalarm.carpebios schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:50:
Bij Veronica komt er af en toe het geluid van een soort auto alarm in de verte door. Meerdere mensen die dat opmerken?
Ik zit me hier te verbijten. In de eerste en tweede helft kon Cuadrado wel 10 keer weggestuurd worden voor een 1 op 1 met de keeper kans en maar werd de bal dan niet gegeven.Vlassie1980 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:24:
Juve mag ook wel wat efficienter omgaan met hun kansjes...
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Misschien heeft Juventus hem wel omgekocht om gewoon normaal te fluiten
Als we dan dat irritante gefluit 90 minuten lang maar niet overnemen.Vlassie1980 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:36:
Kijk dat vind ik nou wel mooi: Zingen voor je club als je niet wint, kunnen nog heel wat ploegen een voorbeeld aan nemen
Theater, welkom bij het spaanse voetbal.Mosin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:41:
Waarom huilt neymar? Uit frustratie ofzo?
Hij hoorde dat hij was afgewezen door de toneelschool.Mosin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:41:
Loopt een bonus misMosin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:41:
Omdat het gewoon een irritant pestventje is die zich alleen maar aanstelt?Mosin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:41:
bronAls Ajax zich ten koste van Schalke 04 voor de halve finale van de Europa League plaatst, wordt de UEFA met een probleem opgezadeld. De gemeente Amsterdam houdt vanwege Dodenherdenking een duel in de Arena op 4 mei tegen.
Dat meldt De Telegraaf. De speeldata voor de halve eindstrijd van de Europa League zijn normaal gesproken 4 en 11 mei. De UEFA is op de hoogte van de beslissing van burgemeester Eberhard van der Laan, die niet tienduizenden voetbalfans in het centrum van Amsterdam wil als de dodenherdenking op de Dam plaatsvindt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: Curvaa_
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Prima, kan deze op slot
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq