Weet je Schwalbe of niet. Bla Bla. Had ik ooit pro voetballer geweest met Robben in mijn team, en maakte hij zo'n Schwalbe, en gaf ie na de wedstrijd zo'n sjaggo reactie als een journalist erom vraagt. Dan had ik de beste Robben een harde Bitch Slap(tm) gegeven. Kom nou ff, je mag diva spelen wat je wilt maar er zijn 1 miljoen camera's op je gericht, iedereen ziet wat er gebeurd. Geef dan gewoon geen commentaar, en een veel zeggende grijns. Klaar.
Ik vind het spelletje heel leuk. Maar het blijft een spel. Bij een sport WIL je niet eens winnen doordat je ploeggenoot een Schwalbe versiert. Terwijl de meeste supporters en voetballers het allemaal begrijpen. Want tja, het is een spel en in een spel is valsspelen soms geoorloofd. Shirtje trekken, gele kaart aannaaien, schreeuwen tegen de scheids, moedwillig je tegenstander ongelukkig trappen, theatraal liggen bij overtreding, ellebogen, bewust hands maken. Het is allemaal leuk vermaak, ik vind het nog steeds heel leuk om te zien, maar het is soms amper een sport te noemen.
En ik referereer trouwens niet naar interview van Robben na deze wedstrijd, maar ooit een keer na een wedstrijd van het Nederlands elftal.
Einde rant.
[
Voor 14% gewijzigd door
OMX2000 op 19-04-2017 01:42
]