Dan zit het Bayern weer niet mee op dat vlakkelvin46 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:26:
Dit is toch geen kaart..
Dat is wel zo irritant he! Als de scheids fluit voor een vrije trap ofzo. Dat iemand van de tegenpartij de bal gaat vasthouden. Kan ik me echt aan irriteren.
Dit keer was het geen Geel waard van Vidal, wat hem nu 2xGeel oplevert
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
https://twitter.com/sportzeloot/status/854429939327750146
"Casemiro nog steeds op het veld: groter wonder dan titel Leicester, comeback Barcelona en verkiezing Trump bij elkaar."
"Casemiro nog steeds op het veld: groter wonder dan titel Leicester, comeback Barcelona en verkiezing Trump bij elkaar."
Huub Huub Barbatruc!
Corner, Madrid, Laatste minuut:
Dit wordt spannend.
edit: ongelooflijk dat ie toch weer kan koppen. Niet gevaarlijk, maar toch.
Dit wordt spannend.
edit: ongelooflijk dat ie toch weer kan koppen. Niet gevaarlijk, maar toch.
[ Voor 43% gewijzigd door Fleximex op 18-04-2017 22:35 ]
bizar, weer ramos die zijn hoofd tegen de bal krijgt.
Huub Huub Barbatruc!
Ik kan die scheids en Vidal wel 2 hoog helemaal door de grond maaien. Scheids laat zich straks lekker verwennen door Perez..
Het is inderdaad weer schrijnend. Hopelijk gaat er morgen niet weer geholpen worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als Bayern dit verliest mag dat op een groot deel op het conto van die Kassai worden bijgeschreven. Die man fluit zoals gewoonlijk zo partijdig als de klere... Gazprom De Russen de uefa wil zeker graag Madrid vs Madrid in de finale....
40% Kassai | 60% VidalLeon Zwiers schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:45:
Als Bayern dit verliest mag dat op een groot deel op het conto van die Kassai worden bijgeschreven. Die man fluit zoals gewoonlijk zo partijdig als de klere... Gazprom De Russen de uefa wil zeker graag Madrid vs Madrid in de finale....
Maak daar maar 50/50 van
Costa mag komend seizoen ook weg. Niets zeggende waardeloze voetballer.
Werkt niet en raakt geen bal goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 18-04-2017 22:50 ]
Barcelona mag na die vorige ronde echt niet klagen, die kregen de goals toen kado van de scheids.
Robben krijgt geel, maar de duikende Casimiro niet?
Robben krijgt geel, maar de duikende Casimiro niet?
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 18-04-2017 22:51 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Hoho Arjen dat is helemaal niet netjes wat je daar zegt " hahaha
wat zei robben nou?
"fuck you fuck you fuck you?
"fuck you fuck you fuck you?
Huub Huub Barbatruc!
Vorige ronde al weer vergeten.Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:45:
Als Bayern dit verliest mag dat op een groot deel op het conto van die Kassai worden bijgeschreven. Die man fluit zoals gewoonlijk zo partijdig als de klere... Gazprom De Russen de uefa wil zeker graag Madrid vs Madrid Barca in de finale....
En natuurlijk Robben wel geel voor het uiten van wat frustratie.... Wat een aanfluiting weer die uefa scheidsjes
Je wordt bijna vrolijk van de flierefluiters die we in de eredivisie hebben.
alles kan off-topic
Huub Huub Barbatruc!
buitenspel.
De arbitrage heeft gewonnen
De arbitrage heeft gewonnen
alles kan off-topic
Tja, en dan laat je m zo vrij inschieten.... Maar goed, de uefa krijgt zijn zin. Nu morgen Juve nog naaien en de week is weer compleet.
Edit: Wut buitenspel......
Edit: Wut buitenspel......
Ik zag recent een wedstrijd waar die Barca scheids floot. Wel de verzonnen Suarez pingel geven waar niets gebeurde, maar daar zag hij verschillende overduidelijke pingels niet.Ankona schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:53:
Je wordt bijna vrolijk van de flierefluiters die we in de eredivisie hebben.
En was dit geen buitenspel van CR7?
Schijtziek. Spaanse knuffelberen die Uefa. Als Bayern dit niet gaat redden ben ik 300% dik voor Juve. Dikke vatzige meuk, bah bah bah.
Het was al erg vreemd hoe vrij Ronaldo stond.
belachelijk hoor
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Echt verschrikkelijk dat thuis fluiten.
Zonder deze slechte arbitrage had Bayern een grote kans door te gaan.
Ik word er wat misselijk van eigenlijk.
Zal het te maken hebben met dat een scheidsrechter dan bang is dat hij niet meer heelhuids thuis komt?
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 18-04-2017 22:57 ]
zulke fouten maken tijdens een CL wedstrijd...man man man
Dan verdien je het toch niet om een lijnrechter te zijn.
Dan verdien je het toch niet om een lijnrechter te zijn.
Huub Huub Barbatruc!
Overspelen. Zo krom, dat kan gewoon niet. Er zullen toch wel sponsors zijn die niet met dit partijdige geblunder geassocieerd willen worden? (die sponsors waren uiteindelijk ook de reden dat Blatter gewipt werd)
alles kan off-topic
Kunnen die hooligans van de verschillende clubs niet een keer bij de Uefa in Zwitserland langs en daar gaan lopen rellen en de video scheids/hawk eye eisen.Harribo schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:56:
[...]
Echt verschrikkelijk dat thuis fluiten.
Zal het te maken hebben met dat een scheidsrechter dan bang is dat hij niet meer heelhuids thuis komt?
We weten allemaal dat Bayern dit niet meer recht gaat trekken... Dank je wel scheids!
En nog hands ook...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Doellijntechnologie en videoscheids wordt dusdanig lang gefrustreerd en uitgesteld want dan kun je de wedstrijd niet meer beinvloeden.
Nou misschien ben ik nu teveel aan het complotdenken. Scheidsrechters maken ook fouten. Anders was Ajax al kampioen
Nou misschien ben ik nu teveel aan het complotdenken. Scheidsrechters maken ook fouten. Anders was Ajax al kampioen
Op zich verandert er niet zoveel aan de wedsrijd, tenminste dat Bayern al voor de 3e goal ging en dat nog steeds genoeg is ...
Bij de buitenlandse clubs gebeurt ze er dus ook, de andere club meer haten dan je eigen liefhebben...
Een Van Basten zou toch moeten zorgen voor bijvoorbeeld de video ref. Maar nee, die wil buitenspel afschaffen. Had je ook geen discussie om deze goal en de arbitrage gehad.
Een Van Basten zou toch moeten zorgen voor bijvoorbeeld de video ref. Maar nee, die wil buitenspel afschaffen. Had je ook geen discussie om deze goal en de arbitrage gehad.
Nee, borst.Fiber schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:58:
En nog hands ook...?
bayern verdient het nu gewoon om door te gaan. 2 fouten die bayern gaan nekken.
Huub Huub Barbatruc!
Ook wat de Uefa bij Dortmund flikt. Niet te filmen.
Zoals ik zeg, die Spaanse meisjes worden allemaal lekker verwend. Ik hoop dat het lukt en anders Juve supporten!
Zoals ik zeg, die Spaanse meisjes worden allemaal lekker verwend. Ik hoop dat het lukt en anders Juve supporten!
Die tweede gele in de heenmatch ook alDNA_Saint schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:00:
bayern verdient het nu gewoon om door te gaan. 2 fouten die bayern gaan nekken.
Hoofdsponsor komt uit Rusland he, die zijn aan corruptie gewendAnkona schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:57:
Overspelen. Zo krom, dat kan gewoon niet. Er zullen toch wel sponsors zijn die niet met dit partijdige geblunder geassocieerd willen worden? (die sponsors waren uiteindelijk ook de reden dat Blatter gewipt werd)

Verwijderd
Voetbalavond flink verpest zo zeg. Ben geen fan van Bayern, maar op dit niveau hoort dit gewoon niet thuis.
Duh met 10 man. Daar waar Real met 10 had moeten staan.apis29 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:59:
Op zich verandert er niet zoveel aan de wedsrijd, tenminste dat Bayern al voor de 3e goal ging en dat nog steeds genoeg is ...
Buitenspel weer?
edit: volgens mij net met de voet nog voor de bal.
edit: volgens mij net met de voet nog voor de bal.
[ Voor 62% gewijzigd door Fleximex op 18-04-2017 23:03 ]
maar 15 meterFleximex schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:01:
Buitenspel weer?
alles kan off-topic
yes, scheids ging mee verdedigen
Huub Huub Barbatruc!
Snap niet dat jullie dit kijken en zelfs nog verbaasd zijn
CL is al jaren nep. Geregeld op vele vlakken, op het veld en in de bestuurskamers. Totaal nutteloze competitie.
Iemand een screenshot van de 3-2?
Huub Huub Barbatruc!
De Eredivisie dan toch ook, de KNVB heeft al geroepen wie er kampioen moet worden.
Het wordt zo nog een klinkende overwinning voor Real.
4-2, ruime marge, wordt er ook niet meer gediscussieerd over die buitenspel goal.
Leuk die CL. Kijken naar clubs waar het geld is en waar het geld ook blijft dankzij de opzet.
Af en toe een matchfix erbij....:-P
Af en toe een matchfix erbij....:-P
Dat is natuurlijk kuljaapstobbe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:05:
4-2, ruime marge, wordt er ook niet meer gediscussieerd over die buitenspel goal.
Commentator over de goal, hier kan je heel lang over napraten, want profiteert Ronaldo niet van zijn buitenspelpositie? Fak jou, voor mijn part staat Ronaldo (of wie dan ook) de hele tijd naast de doelpaal. Als hij op het moment van afspelen van de bal richting hem maar achter de bal staat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet spaanse clubs zouden het toernooi vanaf volgend jaar moeten boycotten.
alles kan off-topic
Hoezo? Ik hoor ze nu al zeggen "ach 4-2, met die buitenspel goal afegekeurd had je het ook niet gered".
Die goal was niet gevallen zonder de slechte arbitrage, dus wat je zegt is onzin.jaapstobbe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:05:
Ware het niet dat Real met 10 man had moeten staan en niet Bayern. Dan had ik het nog wel willen zien.jaapstobbe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:06:
[...]
Hoezo? Ik hoor ze nu al zeggen "ach 4-2, met die buitenspel goal afegekeurd had je het ook niet gered".
Iemand een screenshot of CR buitenspel stond?
Huub Huub Barbatruc!
Yup tis in mijn ogen de arbitrage die Bayern heeft doen verliezen.
God god er worden toch wat staatsgeheimen besproken op het veld als ik de handjes voor de mond mag geloven als spelers praten.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Voetbal kunnen we helemaal gaan boycotten nu lijkt het wel. Europees kun je het niet meer vertrouwen en met de KNVB die een voorkeur heeft is het vertrouwen ook wel weg.
kul. rode kaart niet terecht, 2-2 buitenspel, 3-2 buitenspel en dan zou die 4-2 die viel omdat de wedstrijd wel gespeeld was het ineens allemaal goed moeten maken?jaapstobbe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:05:
alles kan off-topic
Die hebben het over de pet ophouden voor Kassai straks na de wedstrijd, moet toch beloond worden voor de halve finaleplaatsmartinusz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:07:
God god er worden toch wat staatsgeheimen besproken op het veld als ik de handjes voor de mond mag geloven als spelers praten.
Ach, het is tenminste ietsjes minder walgelijk overduidelijk dan bij Barca in de vorige ronde. Noem dat maar "subtieler".
Deze overtreding op Robben is eigenlijk ook geel scheids. Maar het maakt toch al niet meer uit. Door jou...
Ik had dan mijn geld op Bayern gezet.Denman schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:07:
[...]
Ware het niet dat Real met 10 man had moeten staan en niet Bayern. Dan had ik het nog wel willen zien.
Over die buiten spel goal... Het had er wat van weg op het moment van spelen maar ach de wedstrijd was al vermoord door de scheidsrechter
Zo werkt het wel ja. Als het 2-2 was gebleven werd er wellicht nog gekeken naar de arbitrale blunders, met 4-2 is daar natuurlijk geen sprake meer van. Helaas.Ankona schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:08:
[...]
kul. rode kaart niet terecht, 2-2 buitenspel, 3-2 buitenspel en dan zou die 4-2 die viel omdat de wedstrijd wel gespeeld was het ineens allemaal goed moeten maken?
InderdaadLeon Zwiers schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:08:
[...]
Die hebben het over de pet ophouden voor Kassai straks na de wedstrijd, moet toch beloond worden voor de halve finaleplaats

Tja, wat Ajax in NL is, worden/zijn de Spaanse ploegen in europa.
Iedereen die niet Spaans is, heeft een gruwelijke grafhekel aan die ploegen, en niet zonder reden met al die hulp van de uefa en de spaanse banken/overheid
Iedereen die niet Spaans is, heeft een gruwelijke grafhekel aan die ploegen, en niet zonder reden met al die hulp van de uefa en de spaanse banken/overheid
Huub Huub Barbatruc!
Natuurlijk gaat Bayern het straks wel over die blunders hebben.jaapstobbe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:09:
[...]
Zo werkt het wel ja. Als het 2-2 was gebleven werd er wellicht nog gekeken naar de arbitrale blunders, met 4-2 is daar natuurlijk geen sprake meer van. Helaas.
"Wat zullen we doen jongens, wordt het een Ferrari of een Maserati?"Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:08:
[...]
Die hebben het over de pet ophouden voor Kassai straks na de wedstrijd, moet toch beloond worden voor de halve finaleplaats
"Nou ik denk iig een zwarte, dat past mooi bij zijn haar".
Logisch en terecht. Die "blunders" kosten hun de wedstrijd en vele miljoenen.D-e-n schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:11:
[...]
Natuurlijk gaat Bayern het straks wel over die blunders hebben.
Je zult alleen zien dat ze straks wel schijnheilig die vent een handje gaan geven.
alles kan off-topic
Wat een farce. Op jouw plaatje is de bal volgens mij al wel net van de voet af van Marcelo. Een fractie eerder is het overigens niet anders:

Wel knap om vanuit die positie te zien dat het geen buitenspel was.
"Ze kunnen er helemaal niks van..."
Over de arbitrage.
Over de arbitrage.

Was die penalty voor Bayern dan zo terecht?
Ja? Robben gaat overdreven liggen, maar dat verandert de situatie niet.Tomski1986 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:14:
Was die penalty voor Bayern dan zo terecht?
Dat gezeik van die Mexicanen met No Era Penal vond ik ook zo irritant. Robben liet zich toen ook vallen. Daar focusten de Mexicanen zich op, maar niet op het feit dat hij wel gewoon geraakt werd.
Robben had ook weer een prima duik. 7.6 voor de uitvoering.
Damn, in de nabeschouwing zetten ze alle fouten even op een rijtje. Wat een rits van fouten. En dat op een CL podium
Huub Huub Barbatruc!
Dit topic is gesloten.