"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De enige blunder die ik zag was een post van iemand die vond dat het geen penalty was. Sterker nog, als jij vind dat het toekennen van die penalty een blunder was (gezien jouw verdere betoog) dan denk ik dat het meer aan jouw voetbalkennis ligt dan aan de arbiter in dezeLeon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:03:
Oh jawel hoor. Maar er waren ook hier gewoon weer arbitrale blunders.
Ik hunker weer naar de tijd waar spelers die scoorden springend met twee handen in de lucht terug gingen naar eigen helft voor de aftrapdvdkiwi schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:27:
Mochwt er ooit een dance battle komen dan weten we nu al dat Neres beter kan dansen dan Vilhena; die hebben we dus al in de pocket
[ Voor 29% gewijzigd door Han op 16-04-2017 19:54 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax speelde echt niet zo goed als sommige media doen lijken m.i. Overwinning is uiteindelijk wel verdiend natuurlijk, op basis van de 2e helft. Maar in de 1e had Ajax makkelijk 0-3 achter kunnen en misschien wel moeten staan. Dat spel moeten ze bij Schalke en PSV niet op de mat leggen, dan lopen ze zeker tegen een zeperd aan.
Zie trouwens net dat Heerenveen echt al zijn uitwedstrijden verliest na de winterstop, en echt enorm veel goals tegen krijgt. Wat is er gebeurd met de ploeg die het voor de winterstop was zeg?
DitHan schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:52:
Ik hunker weer naar de tijd waar spelers die scoorden springend met twee handen in de lucht terug gingen naar eigen helft voor de aftrap
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 16-04-2017 20:50 ]
alles kan off-topic
Float like a butterfly, sting like a bee.
Schalke is het type ploeg dat de ene keer verliest van de nummer laatst en de keer erna wint tegen de nr 3.martinusz schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:11:
Schalke ook onderuit tegen de nummer laatst, laat ze dat niveau maar even vasthouden
Maar goed dat Ajax tweede staat danDeadsy schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:15:
[...]
Schalke is het type ploeg dat de ene keer verliest van de nummer laatst en de keer erna wint tegen de nr 3.
je probeert het te jinxen he?PWM schreef op zondag 16 april 2017 @ 23:07:
Net nog even samenvattingen gekeken. Maar PSV gaat volgende week wel ongenadig hard op zijn kloten krijgen in Eindhoven. Feyenoord moet echter 3x winnen willen ze iets bereiken.
Nu de druk weg is en Luuk op de bank zit kunnen ze in Eindhoven wel opeens leuk voetballen en gaat Ajax het zwaar krijgen.PWM schreef op zondag 16 april 2017 @ 23:07:
Net nog even samenvattingen gekeken. Maar PSV gaat volgende week wel ongenadig hard op zijn kloten krijgen in Eindhoven. Feyenoord moet echter 3x winnen willen ze iets bereiken.
Tenminste dat gevoel heb ik erbij.
Denk dat een bepaald deel van de aanhang van Utrecht blij is met de uitslag tegen Feyenoord.
En dat gaat ook lukken. Vergeet niet (dat ik denk) dat Ajax op zijn bek gaat laatste wedstrijd Willem II uit.PWM schreef op zondag 16 april 2017 @ 23:07:
Maar meelijden met Ajax hoeven we niet te hebben die hebben Anderlecht of Genk in de halve finale.
(sorry Belgen)
[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 16-04-2017 23:38 ]
Vitesse gaat zich sparen voor de beker
Excelsior is zwak en laat hun grote broer graag winnen
Heracles in de kuip op de laatste speeldag heeft niks meer te winnen
Niks tegen in te brengen. Ze hebben gisteren de laatste hobbel genomen.jaapstobbe schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:17:
Feyenoord haalt nog 3 keer 3 punten.
Plus het feit dat Ajax tegen PSV ook makkelijk punten kan verspelen.
Verwijderd
Lach m'n ballen uit mijn broek als Excelsior punten afsnoept.jaapstobbe schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:17:
Feyenoord haalt nog 3 keer 3 punten.
Je bedoelt "als ze Excelsior net als eerder die andere stadsgenoot gewoon kunnen laten winnen in de strijd tegen degradatie omdat de voorsprong inmiddels weer ruim genoeg is "martinusz schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:14:
[...]
Lach m'n ballen uit mijn broek als Excelsior punten afsnoept.
alles kan off-topic
Beauty is in the eye of the beerholder
alles kan off-topic
*tenzij PSV Feyenoord een handje helpt.
PSV hoeft niemand een handje te helpen, PSV moet driftig op zoek naar de eigen 'cojones', en weer eens een wedstrijd in het slot gooien, in plaats van quasi-geconcentreerd 'uitspelen' en in de laatste 3 minuten (of erger nog, in de extra speeltijd) de gelijkmaker terecht om de oren te krijgen.dvdkiwi schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:09:
Dat dus. Het is niet voorbij totdat het laatste fluitsignaal over 4 weken klinkt*.
*tenzij PSV Feyenoord een handje helpt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Precies wat Leon zegt; als PSV Ajax van 3 punten af kan houden ga ik er vanuit dat Feyenoord nog voor de laatste speelronde kampioen is.
Dat heet gewoon: je eigen wedstrijd winnen...dvdkiwi schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:54:
PSV hóeft niemand te helpen nee, maar ze kán het wel
Precies wat Leon zegt; als PSV Ajax van 3 punten af kan houden ga ik er vanuit dat Feyenoord nog voor de laatste speelronde kampioen is.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
wat ik bedoel is dat Feyenoord een week eerder kampioen kan worden als PSV punten van Ajax af snoept.
Het is niet zo dat PSV Feyenoord aan het kampioenschap helpt, het is zo dat PSV Feyenoord éérder aan het kampioenschap kan helpen.
Nu moet het wel duidelijk zijn toch
[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 17-04-2017 13:10 ]
Verwijderd
Lach nou niet te hard. Denk daarvoor alleen maar ff terug aan de laatste wedstrijd van vorig seizoen tegen die Superboeren of de laatste wedstrijd in het seizoen 2006/2007.martinusz schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:14:
[...]
Lach m'n ballen uit mijn broek als Excelsior punten afsnoept.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/853975938064842753
Echt serieus, wat doet hij dan weer?!?
[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 17-04-2017 17:37 ]
Stoer doen. Maar dat hij zo hardnekkig naar de speler blijft kijken en niet even voor zich kijkt is gewoon raar.apis29 schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:35:
Nou, als deze vanavond niet voorbij komt op VI dan weet ik het ook niet meer(ah, zag zelf nog niet eens de replies maar de eerste is al van VI
)
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/853975938064842753
Echt serieus, wat doet hij dan weer?!?mag hem gewoon oppakken ook nog ...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gianfranco Zola, fantastische voetballer, werd verrassend aangesteld als de coach van Birmingham City, toen ze 7e stonden in de Championship in Engeland en meededen voor de promotie/nacompetitie. De nieuwe eigenaar ontsloeg de zeer successvolle vorige coach, stelde Zola aan. Nu staan ze 20e, net buiten de de degradatie plekken (3 punten voor, 3 wedstrijden te spelen), met dezelfde spelers als voorganger Rowett heeft hij W2 D7 L13 gehaald. Afgelopen weekend gaf hij aan niet op te gaan stappen voor het einde van het seizoen, na vandaag weer te hebben verloren van een mededegradatiekandidaat is het nu over en uit.
Nu Danny Blind nog.
[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 17-04-2017 19:51 . Reden: gambieter kijkt even onder zijn steen ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toen ze 7e stonden, wat was toen het gat qua punten tot de 20e plek?gambieter schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:38:
Voorbeeldje uit het buitenland waar we in Nederland van kunnen leren, aangaande oud-internationals die niet automagisch goede coaches worden.
Gianfranco Zola, fantastische voetballer, werd verrassend aangesteld als de coach van Birmingham City, toen ze 7e stonden in de Championship in Engeland en meededen voor de promotie/nacompetitie. De nieuwe eigenaar ontsloeg de zeer successvolle vorige coach, stelde Zola aan. Nu staan ze 20e, net buiten de de degradatie plekken (3 punten voor, 3 wedstrijden te spelen), met dezelfde spelers als voorganger Rowett heeft hij W2 D7 L13 gehaald. Afgelopen weekend gaf hij aan niet op te gaan stappen voor het einde van het seizoen, na vandaag weer te hebben verloren van een mededegradatiekandidaat is het nu over en uit.
Nu Danny Blind nog.
Want dat is toch wel belangrijk om te weten.
Oh ja.
* gambieter slikt zijn pilletje

Het is een competitie met 24 clubs, 3 degradanten, ze staan nu 20e. De oude stand heb ik niet, maar met 13 punten van de 60 mogelijke punten kun je wel uitrekenen dat dat gat een stuk groter was (zelfs als je meeneemt dat er toen minder punten vergeven waren).Deadsy schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:42:
Toen ze 7e stonden, wat was toen het gat qua punten tot de 20e plek?
Want dat is toch wel belangrijk om te weten.
[ Voor 56% gewijzigd door gambieter op 17-04-2017 19:52 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jaja, weet niet precies hoe het zit maar dit zou zomaar ineens een nacompetitie plek kunnen gaan kosten. Zo te zien staan ze er nu nog in met maar 1 punt voorsprong ipv 3 op NAC en MVV. Met Volendam erbij zijn er nog vier clubs voor drie plekken in de strijd?
edit: valt ook nog mee zie ik aangezien Jong Ajax een periodetitel heeft en niet kan promoveren gaat die plek naar de nummer 5 uit de gewone rangschikking. Dus die vier zijn eigenlijk allemaal ook al zo goed als zeker geplaatst naast Cambuur ...
Kramer probeerde zich te herpakken na zijn fout, maar had het zwaar. 'Ik moet die bal gewoon in mijn handen pakken. Dan is er niets aan de hand', vertelt hij op de website van zijn club. 'Natuurlijk kan je op zo'n moment wel door de grond zakken, maar er waren nog zo'n tien minuten te spelen. Dan moet je door en er bij de eerstvolgende bal toch weer staan.'
Almere-coach Jack de Gier zag de blunder vanaf de bank aankomen. 'Chiel richtte zijn aandacht op de speler die op de grond lag en schrok ervan dat Langedijk plots voor hem opdook. We probeerden hem daar vanaf de bank nog op te attenderen, maar dat was al te laat. Het was een black-out momentje', vertelt De Gier.
http://www.vi.nl/nieuws/o...rgt-voor-open-monden-.htm
[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 17-04-2017 21:08 ]
Ik ben niet degene die zegt dat Feyenoord wel even wint van Excelsior.net zoals dat ik als 1 van de weinigen vorig seizoen al zei dat Ajax er nog niet was tegen de Graafschap. Iedereen lachte me toen zo'n beetje uit, maar het resultaat is inmiddels bekend.Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:16:
[...]
Lach nou niet te hard. Denk daarvoor alleen maar ff terug aan de laatste wedstrijd van vorig seizoen tegen die Superboeren of de laatste wedstrijd in het seizoen 2006/2007.
Voor beide geldt, gewoon nog 3 zware wedstrijden met extra spanning erop.
Verwijderd
Reageerde ik weer eens te snel zonder alles te hebben gelezen? Zo ja, sorry daar voor.martinusz schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:09:
[...]
Ik ben niet degene die zegt dat Feyenoord wel even wint van Excelsior.net zoals dat ik als 1 van de weinigen vorig seizoen al zei dat Ajax er nog niet was tegen de Graafschap. Iedereen lachte me toen zo'n beetje uit, maar het resultaat is inmiddels bekend.
Voor beide geldt, gewoon nog 3 zware wedstrijden met extra spanning erop.
18.04. 20:45 Leicester - Atl. Madrid(0-1)
18.04. 20:45 Real Madrid - Bayern München(2-1)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is dus 2 keer MadridHackus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:07:
Vanavond: Champions League - kwartfinale returnwedstrijden
18.04. 20:45 Leicester - Atl. Madrid(0-1)
18.04. 20:45 Real Madrid - Bayern München(2-1)
Yep, en blij dat Veronica Real v BayernM uitzendt

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik denk dat Leicester City met de winst ervandoor gaat!
Super cup wordt Ajax - Leicester city!!
En terecht. Excelsior klapt er thuis altijd gewoon op tegen Feyenoord. Het is een fabeltje dat ze het maar de boel laten. Natuurlijk wint Feyenoord er vaker, maar dat is gewoon het verschil tussen top en bottom.martinusz schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:09:
[...]
Ik ben niet degene die zegt dat Feyenoord wel even wint van Excelsior.net zoals dat ik als 1 van de weinigen
Zeker als Excelsior de punten nog nodig heeft (wat erop lijkt), gaan die niets weggeven.
In principe moet Ajax er dan 2 van de 3 verliezen en Feyenoord 3 van de 3. En PSV moet 3 keer winnen.L1nt schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:05:
PSV heeft wel ervaring met houdini acts. 2006/2007 en 2015/2016 bijvoorbeeld
Het kan wel
Dus het blijft interessant, Ajax heeft natuurlijk de betere flow momenteel. Ik zeg nog steeds dat Ajax kampioen gaat worden en dat mijn clubje Sparta alsnog via playoffs degradeert
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
De helft van de seizoenkaarten is opgekocht door Feyenoord supporters als ik de media en de diverse fora op internet moet geloven.
EDIT: Lol, verkeerd filter
[ Voor 159% gewijzigd door PWM op 18-04-2017 15:19 ]
Ja ach, Ajax heeft niet verloren in 2017, Feyenoord welPWM schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:14:
Volgens mij heeft Ajax de laatste 2 uitwedstrijden niet gewonnen in de ED
EDIT: Lol, verkeerd filterNEC natuurlijk wel. Excelsior en Groningen niet.
Nee, het is allemaal niet relevant
CL vanavond, Real-Bayern en Leicester-Atletico!PWM schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:04:
Maar zolang de bal nu stil ligt, moet je iets he.
Schalke scoort niet veel. Winnen ze met 1-0.PWM schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:04:
Ajax heeft uit de laatste 4 wedstrijden in de EL niet gewonnen. Schalke heeft nog 0 keer verloren thuis in de EL
Nee, het is allemaal niet relevantMaar zolang de bal nu stil ligt, moet je iets he.
Stel je de sfeer daar eens voor wanneer ze de titel niet pakken.rikoos schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:29:
ondanks het kunstgras zit Woudenstein wel voor 75% gevuld met Feyenoord supporters die wedstrijd dus een mini kuip gaat het worden qua sfeer ;-)
De helft van de seizoenkaarten is opgekocht door Feyenoord supporters als ik de media en de diverse fora op internet moet geloven.
dat zou emo-tv opleveren waar SBS en RTL jaren programma's mee hadden kunnen vullenDeadsy schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:13:
[...]
Stel je de sfeer daar eens voor wanneer ze de titel niet pakken.
En beeld materiaal voor Opsporing Verzocht.P.O. Box schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:35:
[...]
dat zou emo-tv opleveren waar SBS en RTL jaren programma's mee hadden kunnen vullen
......schiet Karsdorp Vilhena de bal vanaf 30 meter in de kruising. Dat zou toch ook prachtige beelden opleveren van een exploderende kuip. Kunnen ze direct beginnen met de bouw van een nieuw stadion volgens mij. Lijkt mij mooi om een keer te zien (maar daarna graag wel even weer een poosje wachten hoor
Omdat de Kuip dan uit elkaar trilt?Pos2007 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:05:
Ik hoop dat Ajax het kampioenschap gaat winnen. Maar stel je voor: alle beide ploegen winnen de volgende twee wedstrijden in de competitie. Ajax staat met 4-0 voor in de laatste wedstrijd en het is 0-0 in de 89e minuut bij Feyenoord-Heralcles en dan.....
......schiet Karsdorp de bal vanaf 30 meter in de kruising. Dat zou toch ook prachtige beelden opleveren van een exploderende kuip. Kunnen ze direct beginnen met de bouw van een nieuw stadion volgens mij. Lijkt mij mooi om een keer te zien (maar daarna graag wel even weer een poosje wachten hoor)
Karsdorp vanaf de tribune?Pos2007 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:05:
Ik hoop dat Ajax het kampioenschap gaat winnen. Maar stel je voor: alle beide ploegen winnen de volgende twee wedstrijden in de competitie. Ajax staat met 4-0 voor in de laatste wedstrijd en het is 0-0 in de 89e minuut bij Feyenoord-Heralcles en dan.....
......schiet Karsdorp de bal vanaf 30 meter in de kruising. Dat zou toch ook prachtige beelden opleveren van een exploderende kuip. Kunnen ze direct beginnen met de bouw van een nieuw stadion volgens mij. Lijkt mij mooi om een keer te zien (maar daarna graag wel even weer een poosje wachten hoor)
Karsdorp mag ook. Dan een ontploffende kuip en alsnog afgekeurd en ajax kampioen
Ik heb de DVR op opnemen staan en stuur straks een DVD'tje van de wedstrijd richting de PSV selectie
edit: 0-1. Dit gaat leuk worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 18-04-2017 21:53 ]
[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 18-04-2017 22:10 ]
alles kan off-topic
alles kan off-topic
Huub Huub Barbatruc!
Vidal had Bayern al lang naar de halve finale moeten schieten. In beide wedstrijden.Hackus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:23:
Vidal echt onbesuisd zeg, jammer hoor
edit: en rood
[ Voor 44% gewijzigd door Fleximex op 18-04-2017 22:25 ]
Huub Huub Barbatruc!
alles kan off-topic
Huub Huub Barbatruc!
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.