[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.118 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

Mocht er ooit een dance battle komen dan weten we nu al dat Neres beter kan dansen dan Vilhena; die hebben we dus al in de pocket ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:03:
Oh jawel hoor. Maar er waren ook hier gewoon weer arbitrale blunders.
De enige blunder die ik zag was een post van iemand die vond dat het geen penalty was. Sterker nog, als jij vind dat het toekennen van die penalty een blunder was (gezien jouw verdere betoog) dan denk ik dat het meer aan jouw voetbalkennis ligt dan aan de arbiter in deze ;)
dvdkiwi schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:27:
Mochwt er ooit een dance battle komen dan weten we nu al dat Neres beter kan dansen dan Vilhena; die hebben we dus al in de pocket ;)
Ik hunker weer naar de tijd waar spelers die scoorden springend met twee handen in de lucht terug gingen naar eigen helft voor de aftrap :)

[ Voor 29% gewijzigd door Han op 16-04-2017 19:54 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:52
Och, Ajax had het vandaag iig niet tegen. Komen volledig terecht op achterstand, die als de arbitrage op had gelet ruimer was geweest, daarna 2 ietwat gelukkige goals. Toen was Heerenveen blijkbaar klaar en stopten met voetballen.

Ajax speelde echt niet zo goed als sommige media doen lijken m.i. Overwinning is uiteindelijk wel verdiend natuurlijk, op basis van de 2e helft. Maar in de 1e had Ajax makkelijk 0-3 achter kunnen en misschien wel moeten staan. Dat spel moeten ze bij Schalke en PSV niet op de mat leggen, dan lopen ze zeker tegen een zeperd aan.

Zie trouwens net dat Heerenveen echt al zijn uitwedstrijden verliest na de winterstop, en echt enorm veel goals tegen krijgt. Wat is er gebeurd met de ploeg die het voor de winterstop was zeg?
Han schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:52:
Ik hunker weer naar de tijd waar spelers die scoorden springend met twee handen in de lucht terug gingen naar eigen helft voor de aftrap :)
Dit _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 16-04-2017 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Die zwakbegaafde "dansjes" zijn echt erg. Vroeger trokken de spelers die zich voor schut wilden zetten hun shirt uit (zouden ze bij het damesvoetbal verplicht moeten stellen). Maar sinds dat verboden is doen alleen de aller aller domsten dat nog. Die rare dansjes doen veel meer pijn aan mijn ogen en hebben nog minder met blijdschap of juichen te maken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Die dansjes betekenen dat je focus op de verkeerde plek zit. Ipv die domme ingestudeerde dansjes, zouden ze zich moeten focussen op de volgende goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die dansjes worden over het algemeen gedaan voor de wat infantiele spelers. Maar om nou te zeggen dat ze daardoor blijkbaar niet de focus hebben, gaat wat ver. Van mij hoeft het ook niet, maar spelers die zich als klein kind gedragen en 3 doelpunten/assists maken, zijn toch welkom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
Schalke ook onderuit tegen de nummer laatst, laat ze dat niveau maar even vasthouden ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
martinusz schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:11:
Schalke ook onderuit tegen de nummer laatst, laat ze dat niveau maar even vasthouden ;)
Schalke is het type ploeg dat de ene keer verliest van de nummer laatst en de keer erna wint tegen de nr 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Deadsy schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:15:
[...]

Schalke is het type ploeg dat de ene keer verliest van de nummer laatst en de keer erna wint tegen de nr 3.
Maar goed dat Ajax tweede staat dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Net nog even samenvattingen gekeken. Maar PSV gaat volgende week wel ongenadig hard op zijn kloten krijgen in Eindhoven. Feyenoord moet echter 3x winnen willen ze iets bereiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PWM schreef op zondag 16 april 2017 @ 23:07:
Net nog even samenvattingen gekeken. Maar PSV gaat volgende week wel ongenadig hard op zijn kloten krijgen in Eindhoven. Feyenoord moet echter 3x winnen willen ze iets bereiken.
je probeert het te jinxen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nu de druk weg is en Luuk op de bank zit kunnen ze in Eindhoven wel opeens leuk voetballen en gaat Ajax het zwaar krijgen.
Tenminste dat gevoel heb ik erbij.

Denk dat een bepaald deel van de aanhang van Utrecht blij is met de uitslag tegen Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:05
En dat gaat ook lukken. Vergeet niet (dat ik denk) dat Ajax op zijn bek gaat laatste wedstrijd Willem II uit. :*)

Maar meelijden met Ajax hoeven we niet te hebben die hebben Anderlecht of Genk in de halve finale. :9
(sorry Belgen)

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 16-04-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Feyenoord haalt nog 3 keer 3 punten.

Vitesse gaat zich sparen voor de beker
Excelsior is zwak en laat hun grote broer graag winnen
Heracles in de kuip op de laatste speeldag heeft niks meer te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jaapstobbe schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:17:

Niks tegen in te brengen. Ze hebben gisteren de laatste hobbel genomen.
Plus het feit dat Ajax tegen PSV ook makkelijk punten kan verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, Feyenoord is eindelijk weer eens kampioen. Als ze dit nog verspelen, dan verdienen ze het ook niet om kampioen te zijn. Met druk hoor je om te kunnen gaan en als dat ze teveel wordt, dan eindig je maar als 2e of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dat zei iedereen vorig jaar ook bij Ajax, alleen nog "even" winnen bij het het al tot nacompetitie veroordeelde De Graafschap. We hebben gezien hoe dat uitpakte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
jaapstobbe schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:17:

Lach m'n ballen uit mijn broek als Excelsior punten afsnoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
martinusz schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:14:
[...]

Je bedoelt "als ze Excelsior net als eerder die andere stadsgenoot gewoon kunnen laten winnen in de strijd tegen degradatie omdat de voorsprong inmiddels weer ruim genoeg is "

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Je weet nooit wat er nog kan gebeuren. Een smerige overtreding in het strafschopgebied, waarbij de verdediger rood krijgt en je speelt met 10 man een hele andere wedstrijd.De kansen zien er goed uit voor Feijenoord, maar het is pas klaar als alles is gespeeld. Zeker met maar 1 punt op Ajax.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
In deze fase is alles mogelijk. Alle top 3 teams, Feyenoord en Ajax dus ook, kunnen op dit moment van iedereen winnen maar ook bij iedereen punten verliezen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat dus. Het is niet voorbij totdat het laatste fluitsignaal over 4 weken klinkt*.

*tenzij PSV Feyenoord een handje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het blijft spannend, tenzij na volgend weekend Feyenoord met de 3 punten naar huis gaat en PSV wint, dan is het wel gespeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dvdkiwi schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:09:
Dat dus. Het is niet voorbij totdat het laatste fluitsignaal over 4 weken klinkt*.

*tenzij PSV Feyenoord een handje helpt.
PSV hoeft niemand een handje te helpen, PSV moet driftig op zoek naar de eigen 'cojones', en weer eens een wedstrijd in het slot gooien, in plaats van quasi-geconcentreerd 'uitspelen' en in de laatste 3 minuten (of erger nog, in de extra speeltijd) de gelijkmaker terecht om de oren te krijgen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

PSV hóeft niemand te helpen nee, maar ze kán het wel ;)
Precies wat Leon zegt; als PSV Ajax van 3 punten af kan houden ga ik er vanuit dat Feyenoord nog voor de laatste speelronde kampioen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dvdkiwi schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:54:
PSV hóeft niemand te helpen nee, maar ze kán het wel ;)
Precies wat Leon zegt; als PSV Ajax van 3 punten af kan houden ga ik er vanuit dat Feyenoord nog voor de laatste speelronde kampioen is.
Dat heet gewoon: je eigen wedstrijd winnen...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oke, nog één keer dan :+
wat ik bedoel is dat Feyenoord een week eerder kampioen kan worden als PSV punten van Ajax af snoept.
Het is niet zo dat PSV Feyenoord aan het kampioenschap helpt, het is zo dat PSV Feyenoord éérder aan het kampioenschap kan helpen.
Nu moet het wel duidelijk zijn toch ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 17-04-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:14:
[...]

Lach nou niet te hard. Denk daarvoor alleen maar ff terug aan de laatste wedstrijd van vorig seizoen tegen die Superboeren of de laatste wedstrijd in het seizoen 2006/2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Man man. Posten in dit topic is onderhand wel gelijk aan op eieren lopen hè? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nou, als deze vanavond niet voorbij komt op VI dan weet ik het ook niet meer :+ (ah, zag zelf nog niet eens de replies maar de eerste is al van VI >:) )

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/853975938064842753

Echt serieus, wat doet hij dan weer?!? :D mag hem gewoon oppakken ook nog ...

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 17-04-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:35:
Nou, als deze vanavond niet voorbij komt op VI dan weet ik het ook niet meer :+ (ah, zag zelf nog niet eens de replies maar de eerste is al van VI >:) )

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/853975938064842753

Echt serieus, wat doet hij dan weer?!? :D mag hem gewoon oppakken ook nog ...
Stoer doen. Maar dat hij zo hardnekkig naar de speler blijft kijken en niet even voor zich kijkt is gewoon raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
@apis29 Goal van RKC bedoel je ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dat commentaar ook _/-\o_ _O- .

Hij heeft het volledig onder contr.... NEE NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou nog mooier zijn als hij hem over zou schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het is Immers niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Of net zo lang wachten als Menig waardoor die verdediger het nog kon voorkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voorbeeldje uit het buitenland waar we in Nederland van kunnen leren, aangaande oud-internationals die niet automagisch goede coaches worden.

Gianfranco Zola, fantastische voetballer, werd verrassend aangesteld als de coach van Birmingham City, toen ze 7e stonden in de Championship in Engeland en meededen voor de promotie/nacompetitie. De nieuwe eigenaar ontsloeg de zeer successvolle vorige coach, stelde Zola aan. Nu staan ze 20e, net buiten de de degradatie plekken (3 punten voor, 3 wedstrijden te spelen), met dezelfde spelers als voorganger Rowett heeft hij W2 D7 L13 gehaald. Afgelopen weekend gaf hij aan niet op te gaan stappen voor het einde van het seizoen, na vandaag weer te hebben verloren van een mededegradatiekandidaat is het nu over en uit.

Nu Danny Blind nog.

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 17-04-2017 19:51 . Reden: gambieter kijkt even onder zijn steen ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hij is al weg hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:38:
Voorbeeldje uit het buitenland waar we in Nederland van kunnen leren, aangaande oud-internationals die niet automagisch goede coaches worden.

Gianfranco Zola, fantastische voetballer, werd verrassend aangesteld als de coach van Birmingham City, toen ze 7e stonden in de Championship in Engeland en meededen voor de promotie/nacompetitie. De nieuwe eigenaar ontsloeg de zeer successvolle vorige coach, stelde Zola aan. Nu staan ze 20e, net buiten de de degradatie plekken (3 punten voor, 3 wedstrijden te spelen), met dezelfde spelers als voorganger Rowett heeft hij W2 D7 L13 gehaald. Afgelopen weekend gaf hij aan niet op te gaan stappen voor het einde van het seizoen, na vandaag weer te hebben verloren van een mededegradatiekandidaat is het nu over en uit.

Nu Danny Blind nog.
Toen ze 7e stonden, wat was toen het gat qua punten tot de 20e plek?
Want dat is toch wel belangrijk om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oh ja.

* gambieter slikt zijn pilletje 8)7
Deadsy schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:42:
Toen ze 7e stonden, wat was toen het gat qua punten tot de 20e plek?
Want dat is toch wel belangrijk om te weten.
Het is een competitie met 24 clubs, 3 degradanten, ze staan nu 20e. De oude stand heb ik niet, maar met 13 punten van de 60 mogelijke punten kun je wel uitrekenen dat dat gat een stuk groter was (zelfs als je meeneemt dat er toen minder punten vergeven waren).

[ Voor 56% gewijzigd door gambieter op 17-04-2017 19:52 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Jaja, weet niet precies hoe het zit maar dit zou zomaar ineens een nacompetitie plek kunnen gaan kosten. Zo te zien staan ze er nu nog in met maar 1 punt voorsprong ipv 3 op NAC en MVV. Met Volendam erbij zijn er nog vier clubs voor drie plekken in de strijd?

edit: valt ook nog mee zie ik aangezien Jong Ajax een periodetitel heeft en niet kan promoveren gaat die plek naar de nummer 5 uit de gewone rangschikking. Dus die vier zijn eigenlijk allemaal ook al zo goed als zeker geplaatst naast Cambuur ...
Kramer probeerde zich te herpakken na zijn fout, maar had het zwaar. 'Ik moet die bal gewoon in mijn handen pakken. Dan is er niets aan de hand', vertelt hij op de website van zijn club. 'Natuurlijk kan je op zo'n moment wel door de grond zakken, maar er waren nog zo'n tien minuten te spelen. Dan moet je door en er bij de eerstvolgende bal toch weer staan.'

Almere-coach Jack de Gier zag de blunder vanaf de bank aankomen. 'Chiel richtte zijn aandacht op de speler die op de grond lag en schrok ervan dat Langedijk plots voor hem opdook. We probeerden hem daar vanaf de bank nog op te attenderen, maar dat was al te laat. Het was een black-out momentje', vertelt De Gier.
http://www.vi.nl/nieuws/o...rgt-voor-open-monden-.htm

[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 17-04-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:16:
[...]

Lach nou niet te hard. Denk daarvoor alleen maar ff terug aan de laatste wedstrijd van vorig seizoen tegen die Superboeren of de laatste wedstrijd in het seizoen 2006/2007.
Ik ben niet degene die zegt dat Feyenoord wel even wint van Excelsior.net zoals dat ik als 1 van de weinigen vorig seizoen al zei dat Ajax er nog niet was tegen de Graafschap. Iedereen lachte me toen zo'n beetje uit, maar het resultaat is inmiddels bekend.

Voor beide geldt, gewoon nog 3 zware wedstrijden met extra spanning erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:09:
[...]

Ik ben niet degene die zegt dat Feyenoord wel even wint van Excelsior.net zoals dat ik als 1 van de weinigen vorig seizoen al zei dat Ajax er nog niet was tegen de Graafschap. Iedereen lachte me toen zo'n beetje uit, maar het resultaat is inmiddels bekend.

Voor beide geldt, gewoon nog 3 zware wedstrijden met extra spanning erop.
Reageerde ik weer eens te snel zonder alles te hebben gelezen? Zo ja, sorry daar voor. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Vanavond: Champions League - kwartfinale returnwedstrijden
18.04. 20:45 Leicester - Atl. Madrid(0-1)
18.04. 20:45 Real Madrid - Bayern München(2-1)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Hackus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:07:
Vanavond: Champions League - kwartfinale returnwedstrijden
18.04. 20:45 Leicester - Atl. Madrid(0-1)
18.04. 20:45 Real Madrid - Bayern München(2-1)
Dat is dus 2 keer Madrid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Yep, en blij dat Veronica Real v BayernM uitzendt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik feliciteer de kampioen over 3 wedstrijden wel, het kan nu nog alle kanten op. Wel verwacht ik dat PSV het niet gaat worden, theoretisch zou het nog wel kunnen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

PSV heeft wel ervaring met houdini acts. 2006/2007 en 2015/2016 bijvoorbeeld :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik denk dat Leicester City met de winst ervandoor gaat!

Super cup wordt Ajax - Leicester city!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

martinusz schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:09:
[...]

Ik ben niet degene die zegt dat Feyenoord wel even wint van Excelsior.net zoals dat ik als 1 van de weinigen
En terecht. Excelsior klapt er thuis altijd gewoon op tegen Feyenoord. Het is een fabeltje dat ze het maar de boel laten. Natuurlijk wint Feyenoord er vaker, maar dat is gewoon het verschil tussen top en bottom.

Zeker als Excelsior de punten nog nodig heeft (wat erop lijkt), gaan die niets weggeven.
L1nt schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:05:
PSV heeft wel ervaring met houdini acts. 2006/2007 en 2015/2016 bijvoorbeeld :+
In principe moet Ajax er dan 2 van de 3 verliezen en Feyenoord 3 van de 3. En PSV moet 3 keer winnen.

Het kan wel :p Met 1 ploeg boven hen had ik er zelfs in gelooft, maar 2 inhalen is iets teveel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik zie Feyenoord nog steeds punten morsen tegen Vitesse of Excelsior, met een beetje pech zelfs tegen allebei. Ajax zie ik daarentegen ook niet zomaar winnen bij PSV.

Dus het blijft interessant, Ajax heeft natuurlijk de betere flow momenteel. Ik zeg nog steeds dat Ajax kampioen gaat worden en dat mijn clubje Sparta alsnog via playoffs degradeert :( Dat krijg je ervan als je constante van naaste concurrenten verliest (Excelsior en Roda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:51

Shabbaman

Got love?

Woudestein heeft kunstgras...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
ondanks het kunstgras zit Woudenstein wel voor 75% gevuld met Feyenoord supporters die wedstrijd dus een mini kuip gaat het worden qua sfeer ;-)

De helft van de seizoenkaarten is opgekocht door Feyenoord supporters als ik de media en de diverse fora op internet moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij heeft Ajax de laatste 2 uitwedstrijden niet gewonnen in de ED ;)

EDIT: Lol, verkeerd filter :p NEC natuurlijk wel. Excelsior en Groningen niet.

[ Voor 159% gewijzigd door PWM op 18-04-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
PWM schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:14:
Volgens mij heeft Ajax de laatste 2 uitwedstrijden niet gewonnen in de ED ;)

EDIT: Lol, verkeerd filter :p NEC natuurlijk wel. Excelsior en Groningen niet.
Ja ach, Ajax heeft niet verloren in 2017, Feyenoord wel :P zinloze statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax heeft uit de laatste 4 wedstrijden in de EL niet gewonnen. Schalke heeft nog 0 keer verloren thuis in de EL :p

Nee, het is allemaal niet relevant ;) Maar zolang de bal nu stil ligt, moet je iets he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Al dit speculeren is simpelweg het uiten van angst en hoop. En alles dat er tussen in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:04:
Maar zolang de bal nu stil ligt, moet je iets he.
CL vanavond, Real-Bayern en Leicester-Atletico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PWM schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:04:
Ajax heeft uit de laatste 4 wedstrijden in de EL niet gewonnen. Schalke heeft nog 0 keer verloren thuis in de EL :p

Nee, het is allemaal niet relevant ;) Maar zolang de bal nu stil ligt, moet je iets he.
Schalke scoort niet veel. Winnen ze met 1-0. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rikoos schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:29:
ondanks het kunstgras zit Woudenstein wel voor 75% gevuld met Feyenoord supporters die wedstrijd dus een mini kuip gaat het worden qua sfeer ;-)

De helft van de seizoenkaarten is opgekocht door Feyenoord supporters als ik de media en de diverse fora op internet moet geloven.
Stel je de sfeer daar eens voor wanneer ze de titel niet pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:13:
[...]

Stel je de sfeer daar eens voor wanneer ze de titel niet pakken.
dat zou emo-tv opleveren waar SBS en RTL jaren programma's mee hadden kunnen vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
P.O. Box schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:35:
[...]

dat zou emo-tv opleveren waar SBS en RTL jaren programma's mee hadden kunnen vullen :)
En beeld materiaal voor Opsporing Verzocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik hoop dat Ajax het kampioenschap gaat winnen. Maar stel je voor: alle beide ploegen winnen de volgende twee wedstrijden in de competitie. Ajax staat met 4-0 voor in de laatste wedstrijd en het is 0-0 in de 89e minuut bij Feyenoord-Heralcles en dan.....

......schiet Karsdorp Vilhena de bal vanaf 30 meter in de kruising. Dat zou toch ook prachtige beelden opleveren van een exploderende kuip. Kunnen ze direct beginnen met de bouw van een nieuw stadion volgens mij. Lijkt mij mooi om een keer te zien (maar daarna graag wel even weer een poosje wachten hoor >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Pos2007 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:05:
Ik hoop dat Ajax het kampioenschap gaat winnen. Maar stel je voor: alle beide ploegen winnen de volgende twee wedstrijden in de competitie. Ajax staat met 4-0 voor in de laatste wedstrijd en het is 0-0 in de 89e minuut bij Feyenoord-Heralcles en dan.....

......schiet Karsdorp de bal vanaf 30 meter in de kruising. Dat zou toch ook prachtige beelden opleveren van een exploderende kuip. Kunnen ze direct beginnen met de bouw van een nieuw stadion volgens mij. Lijkt mij mooi om een keer te zien (maar daarna graag wel even weer een poosje wachten hoor >:) )
Omdat de Kuip dan uit elkaar trilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Ja, je ziet nu ook wel eens mooie beelden als ze thuis scoren en er spanning op staat. Ik weet wel dat die constructie dat kan hebben. Maar de spanning van een kampioenschap en dan de laatste minuut in en dan scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Pos2007 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:05:

......schiet Karsdorp de bal vanaf 30 meter in de kruising. Dat zou toch ook prachtige beelden opleveren van een exploderende kuip. Kunnen ze direct beginnen met de bouw van een nieuw stadion volgens mij. Lijkt mij mooi om een keer te zien (maar daarna graag wel even weer een poosje wachten hoor >:) )
Karsdorp vanaf de tribune? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Och, dat had ik gemist. Ik dacht dat het wel meeviel met zijn knie. Dan iemand anders van de jeugd, Vilhena dan maar.

Karsdorp mag ook. Dan een ontploffende kuip en alsnog afgekeurd en ajax kampioen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Tjonge, harde actie van Vidal zeg. Goed dat de scheids gelijk geel trekt hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Het is rustig hier. Ik vind Real - Bayern wel een leuke wedstrijd. Af en toe heel rommelig, maar het spel gaat ontzettend snel op en neer. Wat een energie wordt er in deze wedstrijd gelegd. Niet normaal.
Ik heb de DVR op opnemen staan en stuur straks een DVD'tje van de wedstrijd richting de PSV selectie :+

edit: 0-1. Dit gaat leuk worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 18-04-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bayern oogt sterker nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Af en toe rommelig? :D Een slap aftreksel van Man City - Monaco of een voorproefje op het vrouwen EK is het ... (tweede helft is wel wat beter iig tot nu toe)

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 18-04-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Doet ie het toch die CR7. In principe maakt dat niks uit voor Bayern. Ze moeten er nog steeds 1 maken. Alleen nu wel met een vervelende verlenging er achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Boateng let echt niet op he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Rommelig?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:47
Haha

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
SR. whahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
NU gaat de wedstrijd beginnen

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Gewoon al omdat Thomas Müller (meester rommelaar) in het veld staat komt die goal tot stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat een goal van Ramos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En een eigen goal van Real! 3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Casemiro kan wel aardig voetballen maar tussen de oren is het geen top voetballer. Had al twee keer zijn 2de geel moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Hij wil geel geven, maar geen rood. Zijn hand gaat naar zijn borstzakje maar dan bedenkt hij zich.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 17:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat spannend nu dit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

dat is gewoon zwak. Zeker omdat hij al hiervoor een andere overtreding had gemaakt, had dit geel moeten zijn.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Vidal echt onbesuisd zeg, jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Robben is wel echt goed man. Al een paar keer zet hij in principe een speler vrij voor goal. Naast flankspeler heeft hij ook het inzicht van een middenvelder.
Hackus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:23:
Vidal echt onbesuisd zeg, jammer hoor
Vidal had Bayern al lang naar de halve finale moeten schieten. In beide wedstrijden.

edit: en rood

[ Voor 44% gewijzigd door Fleximex op 18-04-2017 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Kom op Real Madrid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

wtf is dit. Nu wel rood.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Ja hoor, Vidal er af. Lekkere consequente scheids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:42
Vidal speelt toch echt wel de bal lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Bang voor het publiek. Die man fluit duidelijk zijn afscheidswedstrijd.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Toch weer de scheidsrechter met een veel te grote invloed op de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:39
Bagger scheids. Partijdig in deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Speelt de bal inderdaad. Maar raakt de speler ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:47
Vidal er uit. Heeft met manier van spelen ook vaak schijn tegen

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Dan had de overtreding van Casemiro al helemaal geel moeten zijn.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelvin46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 13:28
Dit is toch geen kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dan maar op penalties gokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Vidal had eerder wel zijn tweede geel verdient, maar .... waarom heeft Casemiro zijn derde geel niet gekregen?

alles kan off-topic

Pagina: 1 ... 99 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.