PSN: Finally_Chris
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij had de windvlaag mee
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
😂😂😂Hackus schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:09:
Lucky goal
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 17% gewijzigd door Cino op 16-04-2017 16:12 ]
Dat zeg ik niet... ze zijn heus beter dan pak hem beet 10 andere teams, maar er zit een groot verschil van inzet. Zo gemotiveerd en georganiseerd spelen zie je te weinig. En die plek vier is nog relatief, ik schat in dat ze op plek 5/6 eindigen, net als vorig seizoen.Sup4rdurt schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:09:
Dus je hoeft als club alleen van de top 3 te winnen en je staat op plek 4?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat dacht Ajax vorig jaar ook, alleen nog maar een pot op de vijverberg te gaan...Sjah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:14:
Meer mensen dat dit HET moment wel 'ns kan zijn, dat Feyenoord gewoon het kampioenschap grijpt? Hier heerst dat gevoel beetje.
Ik blijf echt billenknijpen tot de laatste wedstrijd.Sjah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:14:
Meer mensen dat dit HET moment wel 'ns kan zijn, dat Feyenoord gewoon het kampioenschap grijpt? Hier heerst dat gevoel beetje.
Als PSV wint, zou dat niet hoevenGrudgie schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:15:
[...]
Ik blijf echt billenknijpen tot de laatste wedstrijd.
Nee, maar hoe PSV speelt. Heb ik niet veel hoop.
Niet echt. Ik had niet de verwachting dat Feyenoord thuis punten zou laten liggen. Dat gebeurt eerder tijdens een uitwedstrijd, zoals uit tegen Vitesse of Excelsior.Sjah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:14:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zolang Ajax op 1 punt staat niet. Dit was maar 1 van de 4 finales.Sjah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:14:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd

Smiling as the shit comes down...
Laat denk ik op mijn laptop Ajax stream lopen.
0-0 vind ik ook goeddutchgio schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:22:
Vitesse zonder Van Wolfswinkel, die scoren dus niet.
Feyenoordfans alhier: gefeliciteerd, nog maar 3x kans op een hartaanval
0-0 is ook primadutchgio schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:22:
Vitesse zonder Van Wolfswinkel, die scoren dus niet.
Ik verwacht dat Ajax al veilig is voordat F1 begintHackus schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:24:
Op naar Ajax en F1.
Laat denk ik op mijn laptop Ajax stream lopen.
Ik blijf erbij dat Feyenoord dit niet meer weg gaat geven, ondanks dat ze het de laatste weken (onnodig) spannend maken.Sjah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:14:i
Met deze uitspraak probeer ik het nog steeds te jinxen, maar vooralsnog helpt het niet
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee, ik heb zoiets van Ajax moet nu maar Psv EN H'veen oprollen, en dan nog heeft Feyenoord het in eigen hand. De laatste 2 wedstrijden verwacht ik niks raars meer.
Maarja, hee Toornstra maak er ns 1 volgende week bij Vitesse UIT.
Heerenveen scoort, word dus 3-1 hier dus.
XXXVI
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Toch wel aandoenlijk hoor, die reacties uit Rotterdam. De app hoor ik ook alweer. Joh, Feyenoord heeft het in eigen hand.Leon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:55:
Heerenveen!!!! Wat een driom zou dit zijn
XXXVI
Nah dit was gewoon super uitgespeeld. Larsson had al 2x kunnen spelen maar dan had Reza buitenspel gestaanephymerous schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:55:
Wat een tegendoelpunt ook weer, stom geluk waarmee die Heerenveenspeler de bal mee krijgt.
Pff gelukkig.. wereld van verschil, 0-2 of 1-1
[ Voor 40% gewijzigd door toolkist op 16-04-2017 17:09 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je bedoeld arm voor het gezicht waar de bal op kwam?Leon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:07:
Dat was een pingel voor Heerenveen
Bij Feyenoord kon je er nog mee leven dat die niet gegeven werd. Hier moest hij gewoon op de stip.carpebios schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:09:
Dit was net als bij Feyenoord, ook geen pingel.
alles kan off-topic
toch een herhaling, geen buitenspel.
[ Voor 24% gewijzigd door Ankona op 16-04-2017 17:14 ]
alles kan off-topic
Dat zal voor Feyenoorders vast wel zo zijn, maar het was geen buitenspelLeon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:12:
De 1-1 was buitenspel hoor ik hier? Was even naar de plee en ik mis het weer
Edit: En ze luisteren naar je bij Fox Sports
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 16-04-2017 17:13 ]
Dit was echt geen poging om zn gezicht te beschermen. Ik weet niet wat ie er wel mee wilde, maar dit was gewoon een penalty. Als dit andersom gebeurt schreeuwen we ook om een penaltyTerranova schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:09:
[...]
Je bedoeld arm voor het gezicht waar de bal op kwam?
Zou best kunnen, ook niet goed kunnen zien. Maar volgens mij was zonder die arm de bal in z'n gezicht. Zien we vast in de rust wel zo.toolkist schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:17:
[...]
Dit was echt geen poging om zn gezicht te beschermen. Ik weet niet wat ie er wel mee wilde, maar dit was gewoon een penalty. Als dit andersom gebeurt schreeuwen we ook om een penalty
Beetje jammer dat de kans op 0-2 niet gezien was. Had een ander potje geweest dan
Al zou dat het geval zijn, dan is dat nog geen reden om niet te fluiten.Terranova schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:18:
[...]
Zou best kunnen, ook niet goed kunnen zien. Maar volgens mij was zonder die arm de bal in z'n gezicht. Zien we vast in de rust wel zo.
Want je mag je gezicht niet beschermen?toolkist schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:20:
[...]
Al zou dat het geval zijn, dan is dat nog geen reden om niet te fluiten.
Verwijderd
Verwijderd
Koelbloedig ingeschoten!!
Edit: Sanchez
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2017 18:13 ]
Neutraal kijken is aan jou niet echt besteed merk ikLeon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:10:
Zo, wat een scheids. Speelt de bal..... Pingel...
En die van heernveen missen
Verwijderd
Dus Heerenveen volgend jaar kampioen? Ik zou vast in gaan zettenVerwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:28:
Heerenveen verliest dus 8 keer op een rij nu. Had Feyenoord ook niet zoiets vorig seizoen?
Tete zit ziek thuis, dus dat zal wel meevallen.toolkist schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:28:
Die wissel van Zeefuik is wel een heel duidelijk signaal tov Tete
Verwijderd
Zijn jullie toch weer 2 goals ingelopen op ons, en met GAE nog te gaan thuis zullen daar nog wel een aantal bijkomen.
Volgens de commentator was het 8 keer uit verloren, ze zullen ze wel niet allemaal achter elkaar uit hebben gespeeld lijkt me.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:28:
Heerenveen verliest dus 8 keer op een rij nu. Had Feyenoord ook niet zoiets vorig seizoen?
Moet kunnen. Het verschil is nu 9(8 eigenlijk want feyenoord verliest minimaal 1 goal voordat het doelsaldo uitmaakt). Dus tegen GAE kan het nog ja, heeft Feyenoord laten zien.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:31:
Goed gedaan hoor Ajax, had ik totaal niet verwacht..
Zijn jullie toch weer 2 goals ingelopen op ons, en met GAE nog te gaan thuis zullen daar nog wel een aantal bijkomen.
Ziek of "ziek"?Terranova schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:30:
[...]
Tete zit ziek thuis, dus dat zal wel meevallen.
Verwijderd
Makkelie...Leon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:10:
Zo, wat een scheids. Speelt de bal..... Pingel...
En die van heernveen missen
alles kan off-topic
Oh jawel hoor. Maar er waren ook hier gewoon weer arbitrale blunders. Bij Feyenoord ook alweer. Je hoopt toch op puntverlies van Ajax, maar het zat Heerenveen nuet mee na die goal. Daarna hebben ze het zelf compleet verneukt en deed ajax wat we al hadden verwacht. Winnen.Han schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:20:
[...]
Neutraal kijken is aan jou niet echt besteed merk ik
In Den-Haag staat voor ons Twan en ik hoor dat het ladies-night is bij Ado dus je bent flink aan het scouten Twan?
lekker droog zei ze dat.
Only fools are enslaved by time and space.
Dit topic is gesloten.