Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat klopt. Kun je nagaan hoe armoedig PSV op dit moment is. Ik wil ADO niet beledigen of iets, maar Ajax en Feyenoord hadden hier met een nulletje of 5 gewonnen.m0nk schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:44:
Dat PSV is ook echt niks. Kan je ADO een armoedig team noemen, maar als je zo speelt tegen een club die het maanden lang zo moeilijk heeft gehad dan is dat pas armoedig te noemen..
De eerste helft was net zomeravond voetbal en zag ook ADO eruit alsof ze er niets van konden. Dat je daar de wedstrijd niet al beslist als PSV zijnde is een complete wanvertoning. 2e helft was een totaal ander ADO en verdienden ze zeker een punt ja.Fiber schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:45:
ADO doet het gewoon leuk onder Fons Groenendijk...
Ben wel klaar met Cocu en z'n lakmoedige selectie.
gele kaarten tellen niet in de beker, dus dat doet er niet toe... alleen direct rood telt in beide toernooien.JST94 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:44:
Een gele kaart voor van Wolfswinkel in de 90e minuut. Nu geschorst tegen Feyenoord. Hmm, een 'bewussie' ivm bekerfinale?
^^ Dat dus. Het is allemaal zo vreselijk lamlendig als ze voor staan. Dat gebeurt vaak al na de eerste 20 minuten. Eigenlijk gaat het al 3 jaar zo, maar dit jaar is het wel heel ernstig geworden. Zelfs als het 0-0 blijft denken ze wel dat het goed gaat komen. Wat mij betreft is dat Cocu gewoon aan te rekenen. Ik ben geen fan van trainers op zij zetten, maar het wordt bij PSV echt wel tijd nu. En dan is het aan Brands om deze zomer heel veel te gaan repareren want spelers zullen of gaan of hebben het niveau niet. Helaas is er vorig jaar in de zomer niet doorgepakt, dus eigenlijk moeten ze nu 3 transferwindows in 1 gaan doen (vorige zomer, winter, en komende zomer).Fleximex schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:42:
Als je grote kans mist is het normaal om je zelf voor rot te schelden en te balen. Geen een speler bij PSV doet dit. Zo'n het-komt-wel-goed-houding dat nergens op gebaseerd is. Je wilt toch tegen zo'n armoedig team als ADO 0-5 winnen? Ik heb het vaker dit seizoen gezegd. Maar bij PSV vergeten ze dat ze een sport beoefenen. Dat betekent dat je moe mag en eigenlijk moet worden. Wat een frustratie.
Als je dit vergelijkt met elk team in de Premier League dat heb je het qua instelling en beleving over 3-4 niveau's verschil. Wat raar is want de vorige 2 jaar was die beleving er wel.
Frank Rijkaard degradeerde ooit met Sparta en ging daarna ook naar Barca waar hij een paar keer kampioen werd en de CL won...Hackus schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:47:
Zijn er ook nog mensen die beweren dat Cocu klaar is voor Barca of Bondscoach.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sparta is geen PSVFiber schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:52:
[...]
Frank Rijkaard degradeerde ooit met Sparta en ging daarna ook naar Barca waar hij een paar keer kampioen werd en de CL won...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De Jong, Willems, Guardado, Arias, Pereiro, Pröpper en Zoet moet je gewoon zien te lozen.
die laatste 6 minuten .......JST94 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:01:
Oei, de wissel van Locadia voor Bergwijn was totaal onbedoeld. Cocu had aan de bank doorgegeven dat Guardado er uit moest voor Bergwijn. Hebben ze per ongeluk Locadia er uit gehaald..
Ja, nee, nee, ja, ja, nee, nee.Leon Zwiers schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:03:
Bij PSV moet de bezem door de selectie, en hard ook. Als je alles wegkrijgt kan Cocu wel blijven. Als de meeste spelers blijven is Cocu niet houdbaar lijkt me.
De Jong, Willems, Guardado, Arias, Pereiro, Pröpper en Zoet moet je gewoon zien te lozen.
En degraderen is geen derde plaats ???
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Om in de winterstop weer terug te komen?toolkist schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:41:
Willems zal toch echt wel weg willen deze zomer
alles kan off-topic
waar gaat dit over ?
Morgen naar de Kuip voor een lastige wedstrijd tegen Utrecht. Ik ben benieuwd hoe het in de koppies zit, maar ik ben bang dat morgen of Vitesse uit ons de das om doet.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
PSV heeft net als Ajax het probleem dat goede spelers zich niet doorontwikkelen. En snel ontevreden worden.Leon Zwiers schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:03:
Bij PSV moet de bezem door de selectie, en hard ook. Als je alles wegkrijgt kan Cocu wel blijven. Als de meeste spelers blijven is Cocu niet houdbaar lijkt me.
Ik denk toch dat het aan de spelers ligt aan de luxe ofzo ik weet het niet.
Bazoer verlaat Ajax. Schone staat gewoon weer in de basis. Een talent wat verliest van een 30 jarige.
Hetzelfde geld voor El Ghazi en Khisna.
Bij PSV Willems, deed het supper, maar ontwikkeld zich niet echt door.
Zoveel talent met zo weinig mentaliteit om gewoon 2 jaar de beste te zijn in de Eredivisie. Na één goed jaar krijgen ze praatjes en spelen ze minder (of ze allemaal praatjes krijgen weet ik niet maar ze blinken in ieder geval niet meer uit).
Het zijn er veel te veel.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
De verkeerde speler wisselen... serieus, wat een slapstick, amateurisme. En het vervolgens zien voordat er gewisseld is maar dat door laten gaan omwille van de tijd. Echt, wtf, dus die 30 seconden zijn heiliger dan de tactische omschakeling die je als trainer voor ogen had. Wat een slechte jongensboekJST94 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:01:
Oei, de wissel van Locadia voor Bergwijn was totaal onbedoeld. Cocu had aan de bank doorgegeven dat Guardado er uit moest voor Bergwijn. Hebben ze per ongeluk Locadia er uit gehaald..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Speelronde 31
16.04. 12:30 Willem II v G.A. Eagles
16.04. 14:30 Feyenoord v FC Utrecht
16.04. 14:30 FC Groningen v PEC Zwolle
16.04. 16:45 Ajax v Heerenveen
Rypke Bakker van NU Sport is wel heel positief, hij denkt dat Fey met 2-0 wint en Ajax met 3-0.
Dat laatste zou wel eens kunnen, maar Utrecht is in mijn ogen toch wel een taaie tegenstander waar je niet zo 1-2-3 van wint. De Kuip voordeel is er wel voor Fey, maar toch....
Ga in elk geval kijken nadien is er F1 !
Die is om 17:00 uur toch net als Ajax? Gaat hem dus niet worden.
[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 16-04-2017 11:49 ]
Fey- Utr en dan F1chim0 schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:49:
[...]
Inderdaad, Ajax gaat 'm niet worden. F1 op de TV en Manchester United - Chelsea op een 2de schermchim0 schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:49:
[...]
Ook nog MU - Chelsea ja, 3 schermen volgen wordt toch wat teveel.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Gelijkspel is ook voldoende om p1 te verliezenMaverick schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:48:
Voorlopig kan Utrecht het Feyenoord absoluut niet moeilijk maken. Alleen als de goal lang uitblijft zou het misschien nog lastig worden voor Feyenoord.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Bal tegen de bovenarm aangeschoten. Vond het wel meevallen.D-e-n schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:03:
Penalty aan Feyenoord onthouden lees ik elders?
alles kan off-topic
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ajax is de laatste tijd on fire en leggen de druk er fantastisch op. Denk dat we gaan bezwijken hieraan...
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
alles kan off-topic

Hij maakt er nog wel 1 zo
alles kan off-topic
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Word dringend tijd dat het scheidsrechters korps daar wat mee gaan doen. Vragen om kaart is kaart ontvangen. Ongeacht of ze al kaart hebben en ongeacht hoe oud de wedstrijd is.VeeGee schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:13:
De frustratie spat er wel weer vanaf bij Feyenoord. Ik snap dat echt niet, bij alles appelleren en vragen om een kaart/overtreding/strafschop. Dat moet je toch niet nodig hebben als topploeg.
En elke speler zonder aanvoerdersband krijgt automatisch geel bij commentaar
Haller kan nog niet moe zijn want heeft geen stap teveel gezet, maar verder gaat Utrecht er inderdaad vol voor
Ja. Altijd fijn als de mensen op de bank het goede voorbeeld kunnen geven aan de spelersHackus schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:19:
Was dat Wouters net tegen scheids ?

Ging nog eens om een duwtje van niets ook.
[ Voor 8% gewijzigd door Maverick op 16-04-2017 15:21 ]
En zo hoort het ook.ph4ge schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:18:
De theorieën dat Utrecht Feyenoord wel even zou laten winnen omdat ze het Ajax niet gunnen kunnen wel de prullenbak in. Ze spelen vol overtuiging.
Maar ok, Feyenoord verdient wel die goal misschien, maar moet hem maar maken dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 16-04-2017 15:23 ]
Het was een duwtje. De 8ste op rij. Elke keer als een speler springt, geven ze zo'n duwtje. En Higler ziet het gewoon niet. Prima dat Wouters dan opspringt.Maverick schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:20:
[...]
Ja. Altijd fijn als de mensen op de bank het goede voorbeeld kunnen geven aan de spelers![]()
Ging nog eens om een duwtje van niets ook.
Verder is Feyenoord beter, maar erg slordig. En 1x goed weggekomen.
Verwijderd
1x maar? Als Utrecht iets scherper is dan leggen ze er in die 10 minuten minimaal 2 in. Feyenoord heeft echt niet veel meer kansen gehadLeon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:21:
Poeh wat spannend zeg. Feyenoord gaat wat te slordig met de kansen om, hadden echt al wel een goal verdiend. Utrecht 10 minutrn gevaarlijk geweest. Feyenoord kwam 1 x goed weg.
Natuurlijk is het niet prima dat Wouters als een mafkees tekeer gaat langs de lijn. Vond het tekenend voor heel Feyenoord in de eerste helft. Veel te wild en gehaast. Utrecht begon ontzettend slecht aan de wedstrijd maar Feyenoord leek wel te gehaast om er erg in te hebben. Volgens mij had Gio zijn spelers beter wat tot rust gemaand. Straks spelen ze zich leeg en gaat Utrecht er door een mazzeltje nog met de winst vandoor ook.PWM schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:23:
[...]
Het was een duwtje. De 8ste op rij. Elke keer als een speler springt, geven ze zo'n duwtje. En Higler ziet het gewoon niet. Prima dat Wouters dan opspringt.
Verder is Feyenoord beter, maar erg slordig. En 1x goed weggekomen.
Om er eens twee te noemen: Bal net naast van Conboy, zwak ingeschoten bal waar Nieuwkerk zich voor gooitLeon Zwiers schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:31:
Enige enorme kans was due op de paal van Kerk. Voor de rest zeggen de statistieken genoeg. 60% balbezit 5 schoten op doel tegen 0. Utrecht meer overtredingen nodig en Conboy al kwijt
Verwijderd
Verwijderd
Zit thuis ook mij te verbijten door de spanning, laat staan als je op de bank zit.
Dus snap wel eventjes dat de spanning het eventjes overneemt, vooral na de zoveelste duw..
Verder gaat het wel aardig gelijk op, en zou ook niet zo 1.2.3 kunnen zeggen wie er zou kunnen winnen.
Hoop uiteraard Feyenoord, maar word lastig....zeer lastig.
En daar komt Toornstra goed weg

Wisselen die man want ik zie Higler wel zijn tweede geel geven.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2017 15:37 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vorige week ook al hoor, en toen nog wel wat erger dan deze week.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:35:
Eerste keer dit Seizoen dat Wouters zo tekeer gaat.
Zit thuis ook mij te verbijten door de spanning, laat staan als je op de bank zit.
Dus snap wel eventjes dat de spanning het eventjes overneemt, vooral na de zoveelste duw..
Verder gaat het wel aardig gelijk op, en zou ook niet zo 1.2.3 kunnen zeggen wie er zou kunnen winnen.
Hoop uiteraard Feyenoord, maar word lastig....zeer lastig.
Bah, nette goal
Verwijderd
Maar dit moet toch 1 van de mooiste aanvallen/doelpunten van dit seizoen zijn...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
carpebios schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:40:
Een lange bal, doorkoppen en scoren. Het mooiste doelpunt???
Verwijderd
Beetje kort door de bocht zo hecarpebios schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:40:
Een lange bal, doorkoppen en scoren. Het mooiste doelpunt???
Dan was de historische goal van Van Basten gewoon een lange bal en scoren.......
(En nee ik vergelijk de goals niet, zou ook nooit kunnen dus daar hoef je niet over te beginnen).
Perfecte pass, perfecte kopbal en heerlijk binnen getrapt...
Smiling as the shit comes down...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Verwijderd
Niemand zegt ook de mooiste.....carpebios schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:47:
Mooi doelpunt was het zeker. Maar het mooiste van t seizoen, die snap ik niet.
Mijn woorden waren.. 1 van de mooiste......
Higler fluit wel zeer inconsequent hoor....(Bij beide partijen)
Goed geinstrueerd door de KNVB top 😉Grudgie schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:49:
Higler fluit soms wel vreemd.
XXXVI
Verwijderd
Vrees ik wel voor.Hackus schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:54:
Wordt wel 1-1 zo
Utrecht nog helemaal niets laten zien de tweede helft, dus zal wel ergens een bal goed vallen..
Feyenoord moet gewoon snel die 2-0 maken en de wedstrijd op slot zetten, dit voelt i.i.g niet als een 1-0 wedstrijd..
Tegen de kleinere ploegen moeten ze het spel maken. Dat is moeilijker voor ze denk ik.PWM schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:05:
Hoe kan Utrecht zo goed en georganiseerd verdedigen en niet hoger staan dan ze staan.
Utrecht kan zich maar voor een paar wedstrijden per jaar opladenPWM schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:05:
Hoe kan Utrecht zo goed en georganiseerd verdedigen en niet hoger staan dan ze staan.
Dus je hoeft als club alleen van de top 3 te winnen en je staat op plek 4?Han schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:07:
[...]
Utrecht kan zich maar voor een paar wedstrijden per jaar opladen
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Dit topic is gesloten.