[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:25

Seizoen 2016/2017: Buitenlandse Voetbalcompetities

Voor Champions League & Europa League kun je in het volgende topic terecht: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017

De vakanties zijn voorbij en de voorbereiding is alweer begonnen, tijd voor een nieuw topic dus. De transfermarkt is nog niet op volle toeren maar een aantal spraakmakende of schrikwekkende transfers is al in de maak. Genoeg voer voor discussie dus. ;)

Engeland
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r2H0b1w.png

Duitsland, Spanje en Italië zijn nog niet bekend.

Voor de rest kan je hier terecht: fcupdate.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.boronline.nl/images/Topic0910/bottom_int.jpg

offtopic:
Mocht iemand zich geroepen voelen om deze TS wat mooier vorm te geven, stuur dan een bericht en dan maak ik je mede-auteur van het topic.

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 27-06-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Is het al bekend bij welke providers welke competities te bekijken zijn?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 16:53
Nu ben ik echt wel eens benieuwd voor de Premier League dit jaar:

Antonio Conté (Chelsea)
José Mourinho (Manchester United)
Pep Guardiola (Manchester City)
Jurgen Klopp (Liverpool)

Ziet er echt top uit! Ook wel benieuwd hoe Leicester het er vanaf gaat brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Messi veroordeeld tot 21 maanden celstraf wegens belastingfraude

Niet te vroeg juichen voordat je op de link klikt 8)7

Marten de Roon: Middlesbrough sign Atalanta midfielder for undisclosed fee

12 miljoen pond .. voor een speler waarvan ik me afvroeg... wie?

[ Voor 42% gewijzigd door RodeStabilo op 06-07-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:13
Dat zegt wellicht meer over jou dan ;) De Roon heeft het geweldig gedaan afgelopen seizoen bij Atalanta (en volgens mij zelfs gekozen als speler van het jaar bij de club). Veel clubs in Italië hadden al belangstelling voor hem en het is dus niet zo vreemd dat Middlesbrough uiteindelijk nog een schijntje betaald. Want dat is dit natuurlijk voor een Engelse club. Hopelijk wordt hij ook opgeroepen voor het Nederlands elftal. Zeer nuttige speler die ieder team gewoon nodig heeft (denk dat je hem het beste nog kan vergelijken met een type Kanté)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
Noiz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:02:
[...]

Dat zegt wellicht meer over jou dan ;)
Right right ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tsja, hij moet ook gewoon belasting betalen als het waar is. Niet slim van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Noiz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:02:
[...]

Dat zegt wellicht meer over jou dan ;)
Klopt. Ik heb wel eens geprobeerd naar de Serie A te kijken maar ik kwam erachter dat het kijken naar opdrogende verf vermakelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
De 2e quote snap ik hier dan weer niet in, maar goed, het zal wel.
Friespeuk schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:44:
[...]

Klopt. Ik heb wel eens geprobeerd naar de Serie A te kijken maar ik kwam erachter dat het kijken naar opdrogende verf vermakelijker is.
Ik wil niet zeggen dat ik veel naar de Serie A kijk (af en toe als het weer eens op Eurosport kwam :P) maar De Roon is vaak genoemd op verscheidene voetbalsites gezien zijn prestaties/verrichtingen. Heb altijd een beetje het gevoel dat wanneer spelers niet van de traditionele top 3 af komen, mensen ze niet kennen. Van Dijk was hetzelfde verhaal totdat hij bij Southampton terecht kwam.
Ik hoop in ieder geval dat zijn transfer er voor zorgt dat hij eens in beeld komt voor Oranje. Zeer nuttige speler en voor zijn positie zijn er niet veel goede concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:31
Bossie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:27:
Hier zit ik ook mee. Ik ben al Ziggo klant en kijk graag PL. Nu hebben ze 1 gratis kanaal, maar wat ze daarop gaan uitzenden is mij niet duidelijk. Zie wel dat ze een "go" abonnement hebben, maar dan zal je met chromecast op je tv kunnen kijken.

Eredivisie zit nog bij Fox, en dat abonnement kost 17.95 p/m. Voor de klant weinig voordelen om Eredivisie en PL niet samen aan te bieden.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:23
Haha die actie van Barca om Messi de hand boven de kop te houden. Diep triest hoor :')

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:27:
FOX Sport International: Bundesliga
Ziggo Sports: Premier League, La Liga, Champions League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 23:37
Mosin schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:44:
Haha die actie van Barca om Messi de hand boven de kop te houden. Diep triest hoor :')
Ze hebben ook jaren zijn doping betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wilibrord schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:31:
[...]

Ze hebben ook jaren zijn doping betaald.
Doping? Dat was toch een groeimiddel of is er inmiddels wat naar buiten gekomen?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Dat groeimiddel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja, zoiets kan ik me nog wel voorstellen. Alleen met financien ben je geen voorbeeld, maar een knakworst eerste klas. Zo ook Hoeness hoor, dat hoef je toch niet te gebruiken wanneer je al zakken vol met geld hebt.. 8)7

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:17
Pelle gaat cashen in China voor een absurd salaris, 15mln per jaar.
Die salarissen in China zijn gewoon idioot. Hij heeft geen grote naam of top CV, maar is nu toch een van de best betaalde spelers ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Kaap schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:47:
[...]

FOX Sport International: Bundesliga
Ziggo Sports: Premier League, La Liga, Champions League
Cool, hoef ik geen fox meer komend seizoen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:14:
Pelle gaat cashen in China voor een absurd salaris, 15mln per jaar.
Die salarissen in China zijn gewoon idioot. Hij heeft geen grote naam of top CV, maar is nu toch een van de best betaalde spelers ter wereld.
Verdiende die van Turkije niet iets van 20 miljoen? O-) En zo goed als niet gespeeld in z'n eerste jaar want 'geblesseerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:54:
[...]

Verdiende die van Turkije niet iets van 20 miljoen? O-) En zo goed als niet gespeeld in z'n eerste jaar want 'geblesseerd'
Damn, zijn toch gewoon idiote bedragen.
Het zijn absoluut geen wereld toppers en voor minder waren ze ook wel gekomen.
Zijn hun zaakwaarnemers zo goed of zijn ze daar in China zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik kan me wel voorstellen dat de Koemannetjes de trein naar Liverpool hebben genomen om het blauw daar te coachen. Southampton weer een leegloop, ergens toch triest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:48:
[...]

Cool, hoef ik geen fox meer komend seizoen :)
Had hem zelf per 1-6 al opgezegd, 1-8 vraag ik Ziggo Sport aan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
*knip* doe eens niet.

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 12-07-2016 18:27 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Net als je dacht dat het schotse voetbal niet dieper kon zaken in europees opzicht;

Lincoln Red Imps - Celtic ; 2-1

Lincoln Red Imps? Ja. Die bekende club uit Gibraltar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-05 22:08
Kaap schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 06:23:
[...]

Had hem zelf per 1-6 al opgezegd, 1-8 vraag ik Ziggo Sport aan :Y
Tof, sinds verhuizing nu Ziggo, dus ook Ziggo Sport. Ze zullen natuurlijk de meeste wedstrijden op Ziggo Sport Totaal uitzenden, maar de leukste zullen wel op het gratis kanaal komen.
Dit is wel een grote klap voor Fox lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sjurm schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:21:
[...]

Tof, sinds verhuizing nu Ziggo, dus ook Ziggo Sport. Ze zullen natuurlijk de meeste wedstrijden op Ziggo Sport Totaal uitzenden, maar de leukste zullen wel op het gratis kanaal komen.
Dit is wel een grote klap voor Fox lijkt me
Ik zit zelf bij Delta, dus neem Ziggo Sports als pakket erbij, de extra kanalen dus ook. Handig voor de CL zodat je niet Ajax/PSV en Barcelona als standaard verplichte kost hoeft te kijken.

Klap voor FOX? Ja, dat weet ik wel zeker. Bundesliga toch lang niet zo populair als Engeland en Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deze man... ik heb niks met 'm. Daarom vind ik het stiekem wel mooi :D
YouTube: David Luiz own goal PSG vs West Bromwich 13/07/2016

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

N'Golo Kante moves to Chelsea from champions Leicester
Chelsea have signed Leicester City midfielder N'Golo Kante on a five-year deal for a fee believed to be in the region of £30m. The defensive midfielder joined from Caen last summer for £6m and went on to make 40 appearances in Leicester's Premier League-winning campaign. Kante, 25, was part of the France squad that reached the final of Euro 2016.

'I am so happy to have signed for one of the biggest clubs in Europe. It's a dream come true for me," he said. Kante is new Chelsea coach Antonio Conte's second signing after Belgian striker Michy Batshuayi joined from Marseille. 'The opportunity to work with Antonio Conte, a brilliant coach, and some of the best players in the world was simply too good to turn down," said Kante.
Jammer, nu zal Mahrez ook wel vertrekken. Kante gaat dus een jaar CL opgeven voor een club die niet in Europa speelt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Robben kan beter stoppen met voetballen. Geblesseerd uitgevallen tegen Lippstadt ;w

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 19:10:
Robben kan beter stoppen met voetballen. Geblesseerd uitgevallen tegen Lippstadt ;w
Zou als ik hem was er eens goed over nadenken. Want misschien word hij straks gedwongen om ermee te stoppen nadat hij langere tijd aan de kant staat.
Uiteraard is het moeilijk, want het zit er echt nog steeds in, maar het lichaam heeft het er altijd al moeilijk mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:26:
[...]

Zou als ik hem was er eens goed over nadenken. Want misschien word hij straks gedwongen om ermee te stoppen nadat hij langere tijd aan de kant staat.
Uiteraard is het moeilijk, want het zit er echt nog steeds in, maar het lichaam heeft het er altijd al moeilijk mee gehad.
Inderdaad, want het is toch wel overdreven aan het worden nu. Zal Robben zich soms niet de pleuris schelden omdat hij zo'n zwak lichaam heeft, ik denk het wel :(
Als je gedwongen wordt is het ook veel moeilijk dan dat je er zelf een einde aan maakt. Daar hou je dan toch meer rekening mee.

Ik hoop overigens wel dat Götze terug gaat naar Dortmund. Hij kan daar weer een betere voetballer worden en dan kan het team weer opbloeien. Nummer 10 komt dan weer terug bij zijn waardige eigenaar :D
Götze moet gewoon lekker weer op toppen gaan spelen, bij Bayern heb ik het idee dat hij dikker en trager is geworden en een behoorlijke afgetakelde dribbel gekregen heeft ;w

[ Voor 21% gewijzigd door Mosin op 17-07-2016 09:56 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zondag 17 juli 2016 @ 09:52:
[...]

Inderdaad, want het is toch wel overdreven aan het worden nu. Zal Robben zich soms niet de pleuris schelden omdat hij zo'n zwak lichaam heeft, ik denk het wel :(
Als je gedwongen wordt is het ook veel moeilijk dan dat je er zelf een einde aan maakt. Daar hou je dan toch meer rekening mee.

Ik hoop overigens wel dat Götze terug gaat naar Dortmund. Hij kan daar weer een betere voetballer worden en dan kan het team weer opbloeien. Nummer 10 komt dan weer terug bij zijn waardige eigenaar :D
Götze moet gewoon lekker weer op toppen gaan spelen, bij Bayern heb ik het idee dat hij dikker en trager is geworden en een behoorlijke afgetakelde dribbel gekregen heeft ;w
Denk dat voor Gotze de centen vrij belangrijker zijn en heb het gevoel dat de prikkel bij hem wel een beetje minder is dan enkele jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:40:
[...]

Denk dat voor Gotze de centen vrij belangrijker zijn en heb het gevoel dat de prikkel bij hem wel een beetje minder is dan enkele jaren geleden.
Ja, dat kan. Hij is in ieder geval wel binnen :+
Bij Dortmund zal hij de prikkel wel weer krijgen. Als dit niet gebeurd heeft hij het toch echt verpest.

Zag gisteren dat de jongste Götze mee speelde (Felix Götze). Ik lach me kapot als hij dalijk over 1 jaar vaste waarde wordt 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CEdE3xm.jpg

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Mosin schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:54:
[...]

Ja, dat kan. Hij is in ieder geval wel binnen :+
Bij Dortmund zal hij de prikkel wel weer krijgen. Als dit niet gebeurd heeft hij het toch echt verpest.

Zag gisteren dat de jongste Götze mee speelde (Felix Götze). Ik lach me kapot als hij dalijk over 1 jaar vaste waarde wordt 8)7
[afbeelding]
Als het een linksbenige rechtsbuiten die niet snel geblesseerd is, dan is die kans zeer groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:57:
[...]

Als het een linksbenige rechtsbuiten die niet snel geblesseerd is, dan is die kans zeer groot.
Hij is verdediger, dus die zal nog wel even tijd nodig hebben :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:32:
Kante gaat dus een jaar CL opgeven voor een club die niet in Europa speelt.
Hoewel je gelijk hebt, kiest hij hier natuurlijk voor salaris en toekomstperspectief. Een paar puntjes op een rij:
  • - Afgelopen seizoen was voor Leicester op alle punten natuurlijk een wonder. Geweldige team chemistry, aantal spelers die boven zichzelf gingen uitstijgen, speltactiek waarmee het beste in allen boven gehaald werd en minimal risk gespeeld werd, de grote clubs die het dit seizoen lieten liggen en een uitermate bijzondere dosis geluk. En ook al is daar flink wat geld mee binnen geharkt, hiermee is Leicester niet opeens een structurele topclub en is het zeer aannemelijk dat Leicester komend seizoen zich in de middenmoot bevind.
  • - Chelsea speelt komend seizoen gewoon weer voor de prijzen, wat daar afgelopen seizoen gebeurde was natuurlijk een heel circus waar, mijn inziens nog steeds, spelers opzettelijk de prestaties gesaboteerd hebben.
  • - Chelsea zal dus hoogstwaarschijnlijk zich gewoon kwalificeren voor CL, zoals gewoonlijk elk seizoen. Waar Leicester nog maar moet zien dat het UL kan afdwingen.
  • - Kante was afgelopen seizoen 1 van de uitblinkers, maar hiervoor was het nooit een hoogvlieger. Er bestaat een kans dat hij nooit meer zo zal presteren als afgelopen seizoen. Nu gaat hij naar Chelsea en kan zijn toekomst financieel verstevigen. Ook al flopt hij, hij heeft daar een contract en harkt veel geld binnen. Ik kan me goed voorstellen dat zon speler dat ook meeneemt
Wat Leicester gedaan heeft is geweldig, maar Chelsea is en blijft een topclub. Zo zal zon speler dat ook zien.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-07-2016 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oh, ik snap wel dat hij de overstap maakt, maar vergeet niet, Chelsea was een trainwreck vorig seizoen. Er zijn erg veel spelers voorbij hun houdbaarheidsdatum (zeg ManU toen Moyes overnam), dus het is maar de vraag of het dit seizoen echt beter zal gaan. ManU is er ook nog steeds niet bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik ben benieuwd of er nog nieuws komt vanuit het Bayern kamp. Götze moet lekker terug naar Dortmund gaan, ik zit elke dag alleen maar filmpjes uit zijn Dortmund tijd te kijken O-)

Ook dat met die finale toen in 2013. Ik geloof er echt geen reet van dat hij geblesseerd was, want anders had Arjen de match winner trofee aan Götze mogen geven.

Overigens ligt Dortmund om de hoek (2 uurtjes maar) dus kan ik 'm eens opzoeken :D _/-\o_ :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
United en Juventus zouden rond zijn over Pogba, 120mln.

Ik vind het een leuke speler maar 120mln is veel te veel voor hem. Op de belangrijke momenten (EK, CL) heb ik hem nauwelijks gezien.
Zijn faam zit hem voor mij grotendeels in de hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
Lekkere deal voor Juventus, die hebben ze vier jaar geleden voor niets opgehaald uit Manchester 8)7

Voor iedere speler is 120 miljoen natuurlijk veel te veel, maar bij de top zijn ze helemaal gek geworden. Ik vind het overigens wel meer dan een leuke speler, maar met dit soort bedragen zou ik bijna hopen dat het een miskoop wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
lateef schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:04:
Lekkere deal voor Juventus, die hebben ze vier jaar geleden voor niets opgehaald uit Manchester 8)7

Voor iedere speler is 120 miljoen natuurlijk veel te veel, maar bij de top zijn ze helemaal gek geworden. Ik vind het overigens wel meer dan een leuke speler, maar met dit soort bedragen zou ik bijna hopen dat het een miskoop wordt.
4mln hebben ze er voor betaald geloof ik.
Maar wat hebben we hiervan geleerd? Altijd een doorverkoop percentage regelen of een terugkoop clausule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Hetgeen ik gevreesd had wordt waarheid.... zucht. Even had ik hem nog het voordeel van de twijfel gegeven, maar het gaat van kwaad naar erger. Pogba en dan volgende bericht in de Telegraph: "James Wilson, Tyler Blackett and Will Keane set for Man Utd exit as Jose Mourinho's squad overhaul continues"
Tot zover de illusie dat hij jeugd een kans zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gomez gaat weg uit Turkije vanwege die heibel daar.. Zonde, maar ik hoop hem bij een leuke club te zien! Nog 1 keertje toppen en dan lekker stoppen ermee :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:55:
Gomez gaat weg uit Turkije vanwege die heibel daar.. Zonde, maar ik hoop hem bij een leuke club te zien! Nog 1 keertje toppen en dan lekker stoppen ermee :)
Zonde maar begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dat zeker, je kunt je niet volledig meer focussen lijkt me :(
Het is al allemaal erg genoeg. Ik ben ook benieuwd naar wat Quaresma gaat doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 21-07-2016 00:06 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:05:
[...]

Die gaat er ook denk ik vandoor. Die heeft al genoeg in Turkije gezeten. Wel jammer voor hem als die weg moet, want hij heeft wel zo te zien iets voor besiktas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:34

Barbas

Gallego!

Deadsy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 20:52:
United en Juventus zouden rond zijn over Pogba, 120mln.

Ik vind het een leuke speler maar 120mln is veel te veel voor hem. Op de belangrijke momenten (EK, CL) heb ik hem nauwelijks gezien.
Zijn faam zit hem voor mij grotendeels in de hype.
Na het ek had ik verwacht dat zijn waarde wel zou zakken! Wat een bedrag zeg! 8)7

Wel een speler die goed past bij Mourinho. Sterk, atletisch, scorend vermogen. Ben benieuwd naar United komend seizoen.
Mosin schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:05:
[...]

Quaresma, tsja.. Altijd zo'n net niet speler geweest in mijn beleving.. Soort van eeuwig talent. Geweldige traptechniek overigens! Zie hem trouwens niet snel vertrekken bij Besiktas, al zou de huidige situatie momenteel een goede reden kunnen zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Barbas op 21-07-2016 00:14 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik blijf me verbazen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:10:
[...]

Die gaat er ook denk ik vandoor. Die heeft al genoeg in Turkije gezeten. Wel jammer voor hem als die weg moet, want hij heeft wel zo te zien iets voor besiktas.
Ik denk niet zozeer moeten, want als je midden in dat gebied zit lijkt he mij niet prettig om te gaan voetballen. Ze maken wel gebruik van de situatie denk ik, dat is ook nog eens makkelijker :o
Barbas schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:10:
[...]
Quaresma, tsja.. Altijd zo'n net niet speler geweest in mijn beleving.. Soort van eeuwig talent. Geweldige traptechniek overigens! Zie hem trouwens niet snel vertrekken bij Besiktas, al zou de huidige situatie momenteel een goede reden kunnen zijn.
Precies, ik vind hem op momenten goed en dan valt het mij weer tegen. Hij heeft het wel in zich, maar of dat er nog ooit uitkomt betwijfel ik.

Pogba is echt geen 120Miljoen waard.. voor 50 miljoen mag iedereen blij zijn lijkt me. De enigste die dat nu waard zou kunnen zijn is Ronaldo, maar verder ook niemand.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Deadsy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:06:
[...]

4mln hebben ze er voor betaald geloof ik.
Maar wat hebben we hiervan geleerd? Altijd een doorverkoop percentage regelen of een terugkoop clausule.
Pogba is niet verkocht. Hij is weggegaan toen zijn contract afliep. Meneer (of Raiola) eiste in die tijd een basisplaats als nieuwe broekie en Raiola heeft er toen voor gezorgd dat hij naar Juventus is gegaan. Iedereen zag bij United ook wat voor talent Pogba was/is en hij had zeer zeker genoeg kansen gekregen. Maar ze waren al zo goed als rond met Juventus voordat er ook maar een serieus gesprek is geweest met Ferguson. Om maar even te ontkrachten dat United hem zomaar heeft laten gaan. Ferguson heeft er in die tijd genoeg aan gedaan om deze jongen te behouden en ook persoonlijk bij hem thuis geweest (alleen die smeerlap van een Raiola had toen al alles geregeld bij Juventus).

Dus ja, er valt dan geen doorverkoop percentage of terugkoop clausule te maken ;)

Ik heb geen goed woord over voor Raiola ook al haalt ie supergoede deals voor zijn cliënten eruit, hij doet veelal uit eigen gewin als je kijkt naar de vergoedingen die hij krijgt bij transfers/contracten. Maar als Pogba daadwerkelijk gaat komen (naar United), ben ik wel een zeer blij mens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha BVB koopt Gotze weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-05 23:24
best wel dikke faal van de speler zelf en bayern. Ga dan liever naar het buitenland om te bewijzen dat je wel goed genoeg bent, denk dat er genoeg clubs zijn die Gotze zouden willen hebben - terug naar BVB kan later altijd nog?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Terryb47 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:22:
[...]

best wel dikke faal van de speler zelf en bayern. Ga dan liever naar het buitenland om te bewijzen dat je wel goed genoeg bent, denk dat er genoeg clubs zijn die Gotze zouden willen hebben - terug naar BVB kan later altijd nog?
Ja vind het wel grappig dat die zegt dat hij nu 24 is en ervan heeft geleerd. Want je had 13 jaar nodig gehad bij BVB om in te zien dat je club die je gemaakt heeft te verlaten voor je rivaal totaal verkeerd is? :+

In a statement, Gotze revealed he was sorry for the manner in which he left Dortmund in 2013, telling the club’s official website: “When I switched from BVB to Bayern in 2013, that was a conscious decision that I will not hide from myself today. “Three years later, and with 24 years of age, I look with different eyes at my decision. I can understand why so many fans did not understand my decision. Read more at http://www.squawka.com/news/mario-gotze-completes-borussia-dortmund-return-after-bayern-agree-26m-transfer-exit/729618#wWQ8PRBGUi5CEsBI.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik vind dat er vrij makkelijk over gedaan wordt. Götze was gewoon 1 van de beste in 12/13. Zelden van zo'n voetballer kunnen genieten. Ik kan me ook voorstellen dat hij vanwege Guardiola en geld eventueel daarheen ging, helaas is Guardiola een #!@$#@$@ van een vent en heeft meer kapot gemaakt. Ik vind het dan ook zeer mooi van Zorc te horen dat ze hem weer op toppen willen helpen.

Je mag het een domme fout noemen, maar dan is het wel een goede leer van hem. Ik verwacht niet dat hij nu nog weg gaat bij Dortmund.

Ik ben echt positief gestemd vandaag door deze transfer. Als je 3 jaar zit te wachten op Götze, dan kan mijn geluk niet op :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 21-07-2016 21:30 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
.

[ Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-07-2016 10:35 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kaap schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 07:05:
[...]

En Lukaku terug naar Chelsea :+ Wat een bak, Everton zou hem dan voor de 2de keer aan Chelsea verkopen.
2e keer? Chelsea heeft Lukaku gekocht van Anderlecht en vervolgens verhuurd aan Everton voordat ze hem kochten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je hebt gelijk, zat even in de war ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Lukaku naar Chelsea ja?! 8)7 Dat ze nog vertrouwen in hem hebben! Vreemde beslissing. Misschien een wens van Conte? Haal dan eerder een Higuain of zo.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Barbas schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:45:
Lukaku naar Chelsea ja?! 8)7 Dat ze nog vertrouwen in hem hebben! Vreemde beslissing. Misschien een wens van Conte? Haal dan eerder een Higuain of zo.
Lukaku is gewoon een topspits (mijn mening :P, ik vind hem erg compleet tegenwoordig). Heeft zich ondertussen ook gewoon bewezen in de Premier League en dat in een team dat niet heel geweldig draaide. En daarnaast is ie nog steeds erg jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Noiz schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Lukaku is gewoon een topspits (mijn mening :P, ik vind hem erg compleet tegenwoordig). Heeft zich ondertussen ook gewoon bewezen in de Premier League en dat in een team dat niet heel geweldig draaide. En daarnaast is ie nog steeds erg jong.
Het slechtste wat ik van hem zeg is die belabberde penalty tegen Bayern in de Supercup finale. Overigens hebben Schweinsteiger en Robben dat ook eens voorgedaan :+
Ik vind Lukaku ook wel een leuke, vooral dat hij echt sterk is. Het is volgens mij een beer van een vent.

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 22-07-2016 11:42 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Benieuwd of hij het dit keer wel gaat redden bij Chelsea. Vind hem vaak nog te wisselvallig, en vond hem ook geen geweldig ek spelen. Goede spits voor een subtopper als Everton, maar voor de absolute top denk ik van (net) niet.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ondertussen lijkt Wijnaldum op weg naar Liverpool (misschien na het misgrijpen van Götze?) ... en Schürrle naar Dortmund.

en Sam Allardyce wordt de nieuwe bondscoach van Engeland :+

Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/live-experience/cps/480/cpsprodpb/vivo/live/images/2016/7/22/384dee8f-be82-4ae8-97a6-8262fd7b7799.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door apis29 op 22-07-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ondertussen bij Arsenal...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cn9A_jlWAAAGinp.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie dat de verwachtingen weer hoog zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik stap komend seizoen maar gewoon over naar een club waar ze wel ambities en bereidheid tonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:38
Deze vind ik ook wel leuk:

"Chelsea: we signed Kante
City: we signed Nolito and Gundogan
United: we signed Mkhitaryan and Ibrahimovic
Arsenal: we almost signed all of them"

Niet geheel ontoevallig nog vierde in dit lijstje ook. :+

Icardi wordt nu genoemd, maar ik moet het nog zien. Toch wat tegenvallend tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dutchgio schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:19:
Deze vind ik ook wel leuk:

"Chelsea: we signed Kante
City: we signed Nolito and Gundogan
United: we signed Mkhitaryan and Ibrahimovic
Arsenal: we almost signed all of them"

Niet geheel ontoevallig nog vierde in dit lijstje ook. :+

Icardi wordt nu genoemd, maar ik moet het nog zien. Toch wat tegenvallend tot dusver.
Icardi komt hoogstwaarschijnlijk al niet meer.

Ze kunnen beter voor Lacazette ofzo gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Schürrle speelt komend seizoen ook bij Dortmund:
http://www.bvb.de/News/Ue...pflichtet-Andre-Schuerrle

Ze krijgen langzamerhand toch een behoorlijk elftal. Als ze allemaal op toppen kunnen draaien ben ik er bang voor dat Bayern niet nog eens kampioen wordt. De selectie van Dortmund zou mee moeten kunnen doen.

Troll:
Dortmund koopt Bayern leeg, dat kan echt niet hoor.. _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 22-07-2016 14:20 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BREAKING: Sky in Italy: Gonzalo Higuain has medical with Juventus ahead of potential move from Napoli #SSNHQ

Lol, dat gaat snel zeg.

Blijkbaar wil Arsenal ook Mahrez, volgens Eurosport FR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

iPodKiller schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:43:
BREAKING: Sky in Italy: Gonzalo Higuain has medical with Juventus ahead of potential move from Napoli #SSNHQ

Lol, dat gaat snel zeg.
Voor 94,7 miljoen lees ik :? Wel topscoorder serie A afgelopen seizoen met 36 goals maar komop hey! Waar gaat dit over :?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Barbas schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:19:
[...]

Voor 94,7 miljoen lees ik :? Wel topscoorder serie A afgelopen seizoen met 36 goals maar komop hey! Waar gaat dit over :?
Dat is waarschijnlijk een bevestiging dat de Pogba deal al beklonken is.
(tenzij ik de afgelopen iets gemist hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Het aantal topkwaliteit A+ aanvallers is waanzinnig beperkt en dat drijft de prijs zo op. Ook de categorie A is in de lift. Icardi's en Lacazette's worden ook gewoon op 40-50M geschaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wat zou een Ronaldinho, Ronaldo9 of Zidane tegenwoordig gekost hebben? 2 Miljard ofzo :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rustagh 200M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
[...]

Die waren gewoon bang dat Napoli dichterbij zou komen. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Gonadan schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:30:
[...]

Die waren gewoon bang dat Napoli dichterbij zou komen. :+
Juve, het Bayern van Italië ;)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
http://www.fcupdate.nl/vo...-ik-voel-weer-vertrouwen/
Daar komt de aap uit de mouw. Zelfs Ribery had er last van, nare kerel die Guardiola.... }:|

2 Scenario's zouden mijn seizoen compleet maken. Götze die City beef geeft zoals in 12/13 of Bayern die geeft uiteraard :D

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 24-07-2016 21:20 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Mosin schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:18:
Daar komt de aap uit de mouw. Zelfs Ribery had er last van, nare kerel die Guardiola.... }:|

2 Scenario's zouden mijn seizoen compleet maken. Götze die City beef geeft zoals in 12/13 of Bayern die geeft uiteraard :D
Gotze -> Dortmund toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:01:
[...]

Gotze -> Dortmund toch?
Ja, dat klopt. Vanaf de eerste wedstrijd die ik van hem zag (Ajax-Dortmund) CL, was ik fan van 'm. Keek altijd uit naar de wedstrijden van Dortmund en eerlijk gezegd was hij toch de man, samen met Reus en Lewandowski. Toen speelden ze ook tegen City, maar hij was echt bijna elke wedstrijd top. Genieten :D

Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n fan haat richting Dortmund. Het is meer wat de fans onder elkaar schreeuwen. Toen Dortmund van Malaga won ging ik helemaal uit mijn plaat :+

[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 24-07-2016 22:12 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Mosin schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:18:

Welke aap? Lees nergens wat de oorzaak was? Soms klikt het met bepaalde spelers, en soms niet :) los daarvan vind ik Guardiola ook maar een vreemde snuiter hoor!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Barbas schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:57:
[...]

Welke aap? Lees nergens wat de oorzaak was? Soms klikt het met bepaalde spelers, en soms niet :) los daarvan vind ik Guardiola ook maar een vreemde snuiter hoor!
Nou, hij kan het toch vaak niet zo erg vinden met spelers die zich niet laten inpalmen. Ribery, Ibra en Götze was waarschijnlijk gewoon te onzeker om z'n ballen te tonen. En als hij dat deed had 'ie al een jaartje bij Dortmund weer gespeeld. Guardiola is echt zo'n ventje die door flipt als hij de controle kwijt is, nu zal dat al bekend zijn maar ik vind het maar een rare. CL was voor mij 't belangrijkste, niet 3x kampioen worden en 2x de DFB pokal winnen op een leuke manier :X Internationaal kreeg hij steeds klappen en met het materiaal van Bayern? Hij mag zich rustig schamen hoor.

Het is geen mislukking, maar ook geen wereld succes..

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 24-07-2016 23:06 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 669748

André Gomes van Valencia naar Barcelona voor 35 miljoen :D . Lekker bedrag voor Los Che _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

iPodKiller schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:43:

Lol, dat gaat snel zeg.
En bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik ben zelf wel een fan van de spits Gonzalo Higuain, zal nooit snappen dat Real Madrid hem heeft laten gaan.

Maar zelfs dat, wat een megabedrag voor hem, een erg goede deal van Napoli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Tweaking Art schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
Ik ben zelf wel een fan van de spits Gonzalo Higuain, zal nooit snappen dat Real Madrid hem heeft laten gaan.

Maar zelfs dat, wat een megabedrag voor hem, een erg goede deal van Napoli.
Als ik hem zie spelen denk ik dat ook wel. Beetje onder gewaardeerd?
Als je een team op hem inspeelt zou alles toch wel aardig kunnen draaien :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Mosin schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:27:
[...]

Als ik hem zie spelen denk ik dat ook wel. Beetje onder gewaardeerd?
Als je een team op hem inspeelt zou alles toch wel aardig kunnen draaien :)
Hij heeft gewoon dat 'tor' instinct weet je wel.

Misschien niet de meest flitsende voetballer maar ik zou hem blindelings opstellen als trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Tweaking Art schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:16:
[...]

Misschien niet de meest flitsende voetballer maar ik zou hem blindelings opstellen als trainer.
Inderdaad, dat valt me ook wel op. Altijd staat hij wel een keertje goed, iets wat weinig spitsen nog echt hebben. Ze moeten alleen maar voetballen tegenwoordig en een aanspeel punt zijn waar ik geen fan van ben. Gewoon onzichtbaar en vervolgens maak je 'm, dat zijn ze :D

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
The guardian meld trouwens dat er beweging is rond the transfer van Paul Pogba naar Manchester united, er word gesproken van een deal rond de 110 miljoen euro waarvan 10 miljoen in bonusen.

Dat is echt waanzinnig lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Tweaking Art schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:16:
[...]

Higuain, de spits die nooit thuisgeeft in belangrijke wedstrijden. Danwel de kansen mist die je als spits moet maken, of penalties mist op belangrijke momenten. Vind 90m echt van de zotte, maar dan lees ik dat Milik voor 35m verkocht is... Tsja.. 8)7

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Dat je in deze verziekte markt flink wat geld moet neertellen voor een (top)spits begrijp ik nog wel, maar 100m+ voor een Pogba daar begrijp ik helemaal niets van. Wat heeft ie in godsnaam laten zien dat je zoveel geld voor hem over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Terryb47 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:46:
Dat je in deze verziekte markt flink wat geld moet neertellen voor een (top)spits begrijp ik nog wel, maar 100m+ voor een Pogba daar begrijp ik helemaal niets van. Wat heeft ie in godsnaam laten zien dat je zoveel geld voor hem over hebt?
Volgens mij begon die Pogba hype 1 jaartje terug en reageerde daar vrij negatief op. Dat zie je al van afstand aankomen dat het een overgewaardeerd menneke is. Nu roept iedereen het omdat 'ie meer dan 150 miljoen moet kosten. Ik heb hem nooit een goede voetballer gevonden. Lijkt me verder een prima gozer, maar hij zal nooit de gouden bal winnen 8)7

Als hij nou eens 25 miljoen kost kun je erover spreken. Als je 150 miljoen betaald mag je elke week 3 goals voor me maken tegen Real, Barca, Bayern, Dortmund, Chelsea, Arsenal :) Gaat hem niet worden he.. Gelukkig is de Bundesliga nog vrij beschaafd. Die Engelsen en Spanjaarden verkloten het wel een beetje heb ik het idee, en als de Duitsers er dalijk van willen profiteren begint het helemaal fout te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 27-07-2016 23:04 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Manchester United mag ook nog een aardig bedrag aftikken aan Mino Raiola, een slordige 20 miljoen euro blijkbaar. :+

Wat zou Alex Fergusen nu denken... :+ dat was een dure vergissing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Welke vergissing? Er lag een contract klaar voor Pogba, maar Raiola heeft hem destijds dolgedraaid en ervoor gezorgd dat hij weigerde te tekenen. Dat hij daarna transfervrij wegkon, kon Ferguson niks aan doen.
Die 20 miljoen, is dat voor Zlatan en Mkhitaryan, want de Pogba deal gaat voorlopig niet door. Raiola zou de geplande medical afgeblazen hebben. Geen wonder dat Ferguson hem niet kan uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oei, ook al is het een oefen potje. Verliezen van AC Milan is toch echt ronduit bizar slecht van Bayern.
Om maar even te verwijzen naar de mensen die Ajax plat bombardeerden toen ze een paar x verloren O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 28-07-2016 08:51 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Wilibrord schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 01:17:
Welke vergissing? Er lag een contract klaar voor Pogba, maar Raiola heeft hem destijds dolgedraaid en ervoor gezorgd dat hij weigerde te tekenen. Dat hij daarna transfervrij wegkon, kon Ferguson niks aan doen.
Die 20 miljoen, is dat voor Zlatan en Mkhitaryan, want de Pogba deal gaat voorlopig niet door. Raiola zou de geplande medical afgeblazen hebben. Geen wonder dat Ferguson hem niet kan uitstaan.
Manchester United had hem best kunnen behouden als ze dat echt wilden, Ze zijn namelijk ook bereid astronomische bedragen te betalen om hem terug te halen dus hoezo geen vergissing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Wilibrord schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 01:17:
Volgens mij eiste Pogba speeltijd destijds, die Ferguson niet kon garanderen. Daarom wilde hij weg en is hij naar Juve gegaan. Maar goed, of dat echt zo is blijft de vraag.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Barbas schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:05:
[...]

Volgens mij eiste Pogba speeltijd destijds, die Ferguson niet kon garanderen. Daarom wilde hij weg en is hij naar Juve gegaan. Maar goed, of dat echt zo is blijft de vraag.
Pogba eiste in die tijd inderdaad een basisplaats en die garantie kreeg ie niet (wat ook zeer logisch was). Dit verhaal is ook al vaker bevestigd door een Scholes en Ferdinand. Geld is inderdaad nooit een probleem geweest voor United dus daarin zal niet de reden liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Als Fergusen overtuigd was van Pogba dan had hij best wel mee willen werken aan meer speeltijd voor Pogba, dat Pogba weg ging bij Manchester United was gewoon de beste keuze voor hem aangezien hij bij Juventus wel speelde.

Ik denk dat Fergusen wel weet dat hij niet de beste beslissing heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik weet niet wat stommer is, hem toen laten gaan of 100m+ betalen om hem terug te halen. Ik denk het laatste.

Voor zo'n bedrag haal je gewoonlijks spelers van het kaliber suarez of ronaldo echte topspelers en niet een talentvolle middenvelder. Meer betalen omdat je een speler graag wilt hebben is een ding, maar dit is gewoon ordinair met geld smijten van United.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2