Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste
Acties:
  • 34.425 views

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
quote:
Catorce schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:03:
Real Madrid heeft de eerste versterking voor seizoen 2019/2020 al binnen voor 46 miljoen...

http://nos.nl/artikel/217...voor-16-jarig-talent.html
Bizar. geen andere woorden voor.

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 28-01 06:20
quote:
Catorce schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:03:
Real Madrid heeft de eerste versterking voor seizoen 2019/2020 al binnen voor 46 miljoen...

http://nos.nl/artikel/217...voor-16-jarig-talent.html
Oh no, Neres en Odegaard all over again.. Kijk wat een blij hoofd. Zou eerst even wachten tot z'n beugel eruit mag en z'n eerste schaamharen groeien. Serieus, gaat inderdaad nergens over. Af en toe snap ik niks van het beleid bij Real. :/

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Pfff en zie daar hoe belachelijk de buitenspel regel nu is..
Speler van Arsenal staat meters buitenspel, gaat richting de bal, wil zelfs uithalen maar bedenkt zich op 't laatste moment waarna Sanchez, die niet buitenspel stond, de bal binnenschiet.

Ga alsjeblieft weer terug naar buitenspel = buitenspel, of je nou meedoet met het spel of niet.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Lekker begin van de FA cup finale. Overduidelijke handsbal van Sanchez bij die goal, en andersom gaat Costa snel tegen kaarten oplopen (net als de Arsenal verdedigers).

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:57

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:40:
Pfff en zie daar hoe belachelijk de buitenspel regel nu is..
Speler van Arsenal staat meters buitenspel, gaat richting de bal, wil zelfs uithalen maar bedenkt zich op 't laatste moment waarna Sanchez, die niet buitenspel stond, de bal binnenschiet.

Ga alsjeblieft weer terug naar buitenspel = buitenspel, of je nou meedoet met het spel of niet.
Eens, daarnaast heeft de speler die buitenspel stond simpelweg wel invloed op de keeper.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• toolkist
  • Niet online
quote:
Bossie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:42:
[...]

Eens, daarnaast heeft de speler die buitenspel stond simpelweg wel invloed op de keeper.
Dat maakt blijkbaar geen zak meer uit, anders kunnen ze dit nooit goedkeuren na overleg.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:48

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Dat die Costa voor natrappen eraf had gemoeten kraait dan weer bijna geen kip naar :')

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Niet online
quote:
Kaap schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:41:
Dat die Costa voor natrappen eraf had gemoeten kraait dan weer bijna geen kip naar :')
Niet gezien :p

Zie nu wel dat de scheids ballen heeft en Mozes er (terecht) afstuurt met 2e geel voor een schwalbe.

En ik dacht dat je geen Arsenal fan meer was, waarom dan meteen weer aan komen zetten met zo'n huilie huilie smiley?

toolkist wijzigde deze reactie 27-05-2017 20:04 (16%)

• Vos
  • Registratie: juni 2000

Vos

AFCA

Geen Arsenal fan meer? Dat kan niet :p

• toolkist
  • Niet online
Gefeliciteerd met de FA cup, absoluut verdiend gezien het spelbeeld.

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mooie match, heb ze nog nooit zo gezien in maanden. Mocht Wenger de club verlaten, dan kan hij het nu mooi doen met een prijs achter zich :)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Verdiende overwinning, ze wilden het gewoon meer. De 2-1 flatteert Chelsea, een 4-1 had de kansen en krachtsverhouding beter weergegeven.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
gambieter schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:38:
Verdiende overwinning, ze wilden het gewoon meer. De 2-1 flatteert Chelsea, een 4-1 had de kansen en krachtsverhouding beter weergegeven.
Eens, echter is de wedstrijd wel zo gegaan door het cadeautje van de scheidsrechter.
Als de 1-0 idd was afgekeurd dan hadden we waarschijnlijk een heel ander beeld gezien omdat Chelsea daardoor compacter had kunnen blijven spelen.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Ook vandaag de Duitse en Franse bekerfinales, Dortmund wint uiteindelijk van Frankfurt en daarmee de eerste(?) prijs onder Tuchel ... Wel jammer dat het uitgerekend tegen Frankfurt is en om nou te zeggen dat het dikverdiend was :X . Reus ook weer eens geblesseerd uitgevallen :+ ...

Angers - PSG nog steeds 0-0 ...

edit: PSG wint met 1-0 door een eigen doelpunt ergens tegen het einde (niet gezien, Spanje is ook bezig was ik alweer vergeten). Bijna niks gezien van de kant van PSG in het deel van de wedstrijd wat ik gezien heb ...
quote:
chim0 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:25:
[...]

Oh no, Neres en Odegaard all over again.. Kijk wat een blij hoofd. Zou eerst even wachten tot z'n beugel eruit mag en z'n eerste schaamharen groeien. Serieus, gaat inderdaad nergens over. Af en toe snap ik niks van het beleid bij Real. :/
Zo hebben ze Robinho ook al verpest :Y :F

apis29 wijzigde deze reactie 27-05-2017 23:16 (58%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chim0
quote:
apis29 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:17:

Zo hebben ze Robinho ook al verpest :Y :F
Dit is geen Robinho.

Knappe zege van Arsenal en Dortmund. Celtic - Aberdeen gisterenmiddag was een ook een leuke bekerfinale. Celtic met de hakken over de sloot, maar Aberdeen had het eerder kunnen afmaken met een enorme kans.

chim0 wijzigde deze reactie 28-05-2017 04:07 (36%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Meh ik weet niet wat ik er echter van vind van het winnen van de FA Cup. Het gevoel heerst sterk dat het misschien beter was geweest om niet te winnen. Nu is voor veel mensen het seizoen dan weer goed, en dat was het gewoon niet en daar moet een einde aan komen.

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chim0
Dude, wees eens een keer blij voor je clubje i.p.v. elke keer dat verongelijkte en dat iedereen het maar op Arsenal heeft gemunt. We zijn volwassen kerels! Die tijden zijn we onderhand toch wel ontgroeid, dacht ik? (Ik wel iig, heb het op de harde manier moeten leren). Gaat niet altijd goed (laatst weer op m'n kop gehad met de blauwe stift) maar probeer serieus m'n best te doen alles en iedereen te negeren. Laat mensen praten wat ze willen praten, het zijn haters. Wat interesseert het jou?
quote:
Kaap schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:08:

Past dat een beetje in iedereen's anti-Arsenal straatje :?
Dit soorten dingen. Kom op, man! Zelfs ik ben dat soort onzin ontgroeid. Heb geleerd tot tien te tellen en dingen te negeren. Vindt gewoon wat je vindt en wat anderen denken, moet je gewoon negeren. Uiteindelijk is het maar voetbal. d:)b *boks*

Vanmiddag City - Arsenal en Chelsea - Liverpool.. vrouwen. Haha got ya! _O- :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-01 01:03
De wedstrijd van 170 miljoen pond gaat zo beginnen. Ben benieuwd, wat een sfeer ook op Wembley. Mijn voorkeur ging uit naar Fulham, maar nu toch voor Jaap.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chim0
Professor Charles Xavier zit ook op de tribune. Die is voor (Mind)Reading. :D :+

Hey de broer van Vilhena :D

chim0 wijzigde deze reactie 29-05-2017 16:32 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
chim0 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:28:
Professor Charles Xavier zit ook op de tribune. Die is voor (Mind)Reading. :D :+
Nou nee, die is voor Huddersfield ;) . Wel opletten.

http://www.skysports.com/...ove-for-huddersfield-town

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chim0
Oh sorry we gaan serieus doen. Mijn welgemeende excuus!

Jaapie Stam in zo'n keurig, Engels kostschool pakje is ook geen gezicht. Die hoort in een Satudara pak. :D

170 miljoen, dat is bekant de begroting van Ajax, Feyenoord en PSV bij mekaar. Eerste divisie, gaat nergens over..

chim0 wijzigde deze reactie 29-05-2017 16:54 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Hier ook net zittend, met nog minuut of 20 te spelen

Gaat nog over in verlenging. hoop wat beter spel te zien nu, is niet veel soeps

Hackus wijzigde deze reactie 29-05-2017 18:15 (44%)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
  • Laatst online: 10:39
Lekker voor Dortmund, maar Frankfurt was echt bijzonder sterk. Die Kovac was ook echt heel sportief na de wedstrijd.
Zonde dat Reus weer uitvalt. Die gozer heeft geld en talent, maar helaas geen mee werkend lichaam..

Begreep dat Bayern Goretzka heeft gekocht van Schalke en Gnabry staat onder huur bij Werder. Verkoop Costa, Sanchez en eventueel Coman voor hun 2. Süle neemt de plek van Rafinha over en aan de andere kant Kimmich. Voor voorin hoop ik dat Sanchez eventueel komt, maar Gomez zou ook prima zijn :)

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: juni 2000

Vos

AFCA

Zucht!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Duidelijk: strafverlenging door slecht gedrag :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 28-01 16:15
Haha Arsenal :D Wow, deze zag ik deze keer niet meer aankomen...

Catorce wijzigde deze reactie 30-05-2017 16:09 (62%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-01 21:12
Ook opvallend dat op die UK site 60% het goed vindt voor Arsenal dat Wenger blijft :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:10:
Ook opvallend dat op die UK site 60% het goed vindt voor Arsenal dat Wenger blijft :')
Logisch toch? Dat zijn de fans van de andere Premier League clubs }:|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-01 21:12
quote:
Gunner schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:13:
[...]

Logisch toch? Dat zijn de fans van de andere Premier League clubs }:|
Veel Arsenal fans op VZ dan:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306192
:P

Verder is de beste man gewoon een dusdanigheid bij Arsenal, begint onderhand te corroderen op zijn zetel :+

Vlassie1980 wijzigde deze reactie 30-05-2017 17:20 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik ben nog in dubio, wit of blauw :?

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:D Tuchel ontslagen bij Dortmund net voor of nadat Wenger heeft bijgetekend :P . Helaas bij Barcelona ook al Valverde aangesteld ... Bondscoach van NL dan maar ;) .
quote:
Aquila schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:49:
Lekker voor Dortmund, maar Frankfurt was echt bijzonder sterk. Die Kovac was ook echt heel sportief na de wedstrijd.
Zonde dat Reus weer uitvalt. Die gozer heeft geld en talent, maar helaas geen mee werkend lichaam..

Begreep dat Bayern Goretzka heeft gekocht van Schalke en Gnabry staat onder huur bij Werder. Verkoop Costa, Sanchez en eventueel Coman voor hun 2. Süle neemt de plek van Rafinha over en aan de andere kant Kimmich. Voor voorin hoop ik dat Sanchez eventueel komt, maar Gomez zou ook prima zijn :)
Gnabry is verkocht aan Werder, was een paar weken terug toevallig nog voorbij gekomen bij Football Focus op de BBC en dat ze precies zo'n speler wel gebruikt konden hebben dit seizoen ipv een paar andere die gehaald zijn (en de reden waarom hij z'n conclusies trok en wegging :D ).
Goretzka ... leuke speler maar wat moet je ermee anders dan nu kopen omdat ie nog jong en goedkoop is ofzo? Echt niet dat Ancelotti bij die aankoop betrokken is, dat is gewoon weer ouderwets spelers hamsteren.
Leuke voorhoede bij Schalke als ze Draxler, Sane nog hadden en Özil bijv. terug zou komen en Goretzka nog was gebleven en Meyer er nog bij .... oja dan moet iemand ze er nog inschieten ... Huntelaar (maar zo kan je van Ajax ook nog een leuk team maken, al raken de meeste wel op bejaarde leeftijd die in het buitenland actief zijn O-) ).

apis29 wijzigde deze reactie 30-05-2017 21:07 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
Kaap schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:20:
Ik ben nog in dubio, wit of blauw :?
Waarom in godsnaam een van die 2 dan? Kies dan City/United/Liverpool

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Aquila
quote:
apis29 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:59:
:D Tuchel ontslagen bij Dortmund net voor of nadat Wenger heeft bijgetekend :P . Helaas bij Barcelona ook al Valverde aangesteld ... Bondscoach van NL dan maar ;) .

[...]

Gnabry is verkocht aan Werder, was een paar weken terug toevallig nog voorbij gekomen bij Football Focus op de BBC en dat ze precies zo'n speler wel gebruikt konden hebben dit seizoen ipv een paar andere die gehaald zijn (en de reden waarom hij z'n conclusies trok en wegging :D ).
Goretzka ... leuke speler maar wat moet je ermee anders dan nu kopen omdat ie nog jong en goedkoop is ofzo? Echt niet dat Ancelotti bij die aankoop betrokken is, dat is gewoon weer ouderwets spelers hamsteren.
Leuke voorhoede bij Schalke als ze Draxler, Sane nog hadden en Özil bijv. terug zou komen en Goretzka nog was gebleven en Meyer er nog bij .... oja dan moet iemand ze er nog inschieten ... Huntelaar (maar zo kan je van Ajax ook nog een leuk team maken, al raken de meeste wel op bejaarde leeftijd die in het buitenland actief zijn O-) ).
Ja, ik word schijtziek van het beleid zo. Ik wil spelers zien die iets forceren tegen Spaanse ploegen als het niet loopt. Zo'n Sanchez is dan wel lekker met die sprint van 'm.
Goretzka heeft flinke potentie, Sanchez speelt niet en Coman is wat mij betreft een matige speler. Over Costa ga ik niet eens meer praten, die vuilak verdient geen 1 club met z'n gezeik om geld.

Schalke is gewoon een domme Duitse ploeg wat dat betreft. Ze zijn in Duitsland echt niet beter in beleid dan in de Premier League. Wat zou een Leipzig nu met Traore moeten? Juist, helemaal niks.. Schalke en Werder kopen ook altijd hopeloos in en ik stoor me ook aan de matige aankopen van Bayern.

Tuchel heeft het gewoon heel slecht gedaan met een selectie die beter dan die van Leipzig is. Dat hij Götze op de bank zet neem ik hem ook vreselijk kwalijk. Het is dat hij ziek is geworden en komende zomer hopelijk weer kan beginnen, maar die nummer 10 is standaard voor Götze. Die kan een Dembele ook 10x beter maken. Het team draait voor geen meter en daar moet iemand voor zorgen.. Hopelijk niet Favre of Bosz..

Dit had ik trouwens niet verwacht van m'n held in de spits:
http://www.fcupdate.nl/vi...-gomez-is-een-hoerenzoon/
Een beetje trollen kan geen kwaad uiteraard :D

Aquila wijzigde deze reactie 31-05-2017 00:03 (3%)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Arsenal.com
quote:
CLUB AND WENGER AGREE CONTRACT EXTENSION

Arsenal Football Club and Arsène Wenger have agreed a two-year extension to his contract as manager.
Announcing the news, our majority owner Stan Kroenke said: “Our ambition is to win the Premier League and other major trophies in Europe. It’s what the fans, players, staff, manager and board expect and we won’t rest until that is achieved. Arsène is the best person to help us make that happen. He has a fantastic track record and has our full backing.”

Arsène and chief executive Ivan Gazidis have conducted a full review of our on and off the pitch activities to identify areas for improvement to build a sustained title challenge.
Arsène, who lifted the FA Cup for a record-breaking seventh time on Saturday, said: “I love this club and I am looking forward to the future with optimism and excitement. We are looking at what we do well and how we can be stronger everywhere. This is a strong group of players and with some additions we can be even more successful. We’re committed to mounting a sustained league challenge and that will be our focus this summer and next season.

“I am grateful to have the support of the board and Stan in doing everything we can to win more trophies. It’s what we all want and I know it’s what our fans around the world demand.”
In addition to the record £110m investment in players last summer, we have made almost £40 million investment in facilities at our London Colney training centre and the Academy at Hale End in the last two years.

Ivan said: “There is no complacency anywhere at this club. Our goal is to compete for and win trophies here and in Europe. Everything we do is designed to make that happen and we will be working hard on and off the pitch this summer to improve and make a strong challenge next season. The club has grown beyond recognition in every aspect in recent years and we have the platform to be successful and meet the ambitions we and our fans share.”

Read more at http://www.arsenal.com/ne...nsion#KP8UPglOfStB1hWM.99
@ dik gedrukte gedeelte _O-

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catorce
Wat een tenenkrommend artikel van de NOS ;(

http://nos.nl/artikel/217...vrijwel-alle-fronten.html

Maar we moeten toch iets doen om de CL finale te hypen, I guess ;)

Catorce wijzigde deze reactie 02-06-2017 15:17 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-01 22:53
1860 Munchen is laatst gedegradeerd van de 2e naar de 3e liga. Nu krijgen ze blijkbaar geen licentie voor de 3e liga en worden ze terug gezet naar het amateur niveau de 4e liga.

De groot aandeelhouder van de club had dit kunnen voorkomen door 10mln over te maken maar heeft ervoor gekozen dit niet te doen.
Dus ik neem aan dat dit is omdat er een flink tekort is, wat niet raar is aangezien de club een flinke schuld heeft en ze verplicht in een veel te groot stadion zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wel apart dat je dan wel in de 2e divisie mag spelen, maar niet in de 3e

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
quote:
toolkist schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:38:
Wel apart dat je dan wel in de 2e divisie mag spelen, maar niet in de 3e
De licentie voor de 2e divisie zullen ze een jaar geleden gekregen hebben en toe was de situatie waarschijnlijk nog goed genoeg voor een licentie. Nu niet meer.
Voor de regio is het jammer want dit is de club van Munchen, niet Bayern Munchen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
Als ik Arsenal fan was, dan ging ik toch door het lint. Wat gaan we kopen? Natuurlijk, Sead Kolasinac. Wat een lachtertje :')
Arsenal moet eens spelers halen die al echt bewezen hebben elke week 101% te kunnen geven. Ik vind het de mooiste club van Engeland, maar als ik dan zie wat voor spelers ze halen..

Aquila wijzigde deze reactie 09-06-2017 11:53 (42%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
Aquila schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:51:
Als ik Arsenal fan was, dan ging ik toch door het lint. Wat gaan we kopen? Natuurlijk, Sead Kolasinac. Wat een lachtertje :')
Arsenal moet eens spelers halen die al echt bewezen hebben elke week 101% te kunnen geven. Ik vind het de mooiste club van Engeland, maar als ik dan zie wat voor spelers ze halen..
Ik weet het niet wat jij gelezen hebt hoor, maar Sead Kolasinac is juist een speler die Arsenal nodig heeft. Hij is fysiek sterk, heeft bijna dezelfde workrate als Sanchez en was een van de beste spelers in de Bundesliga en ook gewoon in het Team of the Season (http://www.bundesliga.com/en/tots/).
Plus het feit dat hij gratis was en dat Monreal ouder wordt en Gibbs gewoon moet gaan vertrekken omdat hij altijd stuk is en gewoon niet goed genoeg is, maakt Sead juist een ideale speler voor Arsenal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Prima aankoop inderdaad. voor Kolasinac gaat die 'rant' niet op.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:02:
[...]

Ik weet het niet wat jij gelezen hebt hoor, maar Sead Kolasinac is juist een speler die Arsenal nodig heeft. Hij is fysiek sterk, heeft bijna dezelfde workrate als Sanchez en was een van de beste spelers in de Bundesliga en ook gewoon in het Team of the Season (http://www.bundesliga.com/en/tots/).
Plus het feit dat hij gratis was en dat Monreal ouder wordt en Gibbs gewoon moet gaan vertrekken omdat hij altijd stuk is en gewoon niet goed genoeg is, maakt Sead juist een ideale speler voor Arsenal.
Misschien reageerde ik inderdaad iets fout. Hij is een prima fysieke verdediger en je zou verwachten dat hij het goed gaat doen. Waar ik zelf op hoop voor een club als Arsenal, zijn spelers die zich al breed hebben bewezen bij een top club. Daar ga ik eerlijk gezegd misschien de scheve kant mee op, maar het zou toch klote zijn als hij het niet zou redden bij Arsenal of dat hij toch (onverwachts) iets tekort komt.

Een ander dingetje. Marco Reus moet toch ook knettergek worden van die blessures.
Hij kan pas volgend jaar weer aan de bak door zijn opgelopen knie blessure in de Pokal finale.

Aquila wijzigde deze reactie 11-06-2017 17:16 (10%)

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
Aquila schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:07:
[...]

Misschien reageerde ik inderdaad iets fout. Hij is een prima fysieke verdediger en je zou verwachten dat hij het goed gaat doen. Waar ik zelf op hoop voor een club als Arsenal, zijn spelers die zich al breed hebben bewezen bij een top club. Daar ga ik eerlijk gezegd misschien de scheve kant mee op, maar het zou toch klote zijn als hij het niet zou redden bij Arsenal of dat hij toch (onverwachts) iets tekort komt.
Tsja, hoeveel grote spelers verhuizen nu van club?
Kijk naar Man City die halen van Monaco, Benfica. United ook van Benfica.. Ja in hun land topclubs maar internationaal? Echte grote transfers van topclub naar topclub komen echt niet zo vaak voor en het meeste komt gewoon van subtop. Niet dat Schalke subtop is maar bedoel maar dat niet alles van Bayern, Dortmund of Juventus gaat komen. Denk dat van alle topclubs in Europa totaal misschien maar 5 topspelers per seizoen verkassen naar andere topclubs.

• Aquila
quote:
Angeloonie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:33:
[...]

Tsja, hoeveel grote spelers verhuizen nu van club?
Kijk naar Man City die halen van Monaco, Benfica. United ook van Benfica.. Ja in hun land topclubs maar internationaal? Echte grote transfers van topclub naar topclub komen echt niet zo vaak voor en het meeste komt gewoon van subtop. Niet dat Schalke subtop is maar bedoel maar dat niet alles van Bayern, Dortmund of Juventus gaat komen. Denk dat van alle topclubs in Europa totaal misschien maar 5 topspelers per seizoen verkassen naar andere topclubs.
Dan vind ik het wel jammer dat ze niet naar Arsenal komen in zoverre. Met een zak geld kom je een heel eind en dat hebben ze in de PL wel :9
Je ziet zulke transfers inderdaad niet vaak voor echte top spelers, maar proberen moeten ze het toch een keer. Alleen of dat het grote probleem is bij Arsenal weet ik ook niet.

Aquila wijzigde deze reactie 12-06-2017 16:24 (10%)

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Jordan Pickford: Everton agree £30m deal with Sunderland
quote:
Everton have agreed a £30m deal with Sunderland for keeper Jordan Pickford.

Pickford, who is on duty with England Under-21s before the European Championship, is expected to have a medical and complete the formalities of the deal when he returns.

The 23-year-old will become the most expensive British keeper if he completes the move.

Pickford made 29 Premier League appearances last season but could not prevent Sunderland being relegated.

He joined the Black Cats' academy in 2010 and had spells on loan at Darlington, Alfreton Town, Burton Albion, Carlisle United, Bradford City and Preston.

Pickford made his first-team debut for Sunderland in a 3-1 FA Cup defeat by Arsenal in January 2016.

The Press Association is reporting Everton's offer for him includes add-ons and, if the fee does rise to £30m, he would become the third most expensive goalkeeper in history behind Gianluigi Buffon and Ederson.
Waar gaat dit over? 30m pond voor een keeper waar ik in ieder geval nog nooit van gehoord heb. De "Englishman Fee" daar doet Ronald Koeman dus flink aan mee. Hadden ze beter Joe Hart kunnen kopen. Die zal vast goedkoper zijn geweest.

• toolkist
  • Niet online
quote:
Slasher schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:33:

[...]

Waar gaat dit over? 30m pond voor een keeper waar ik in ieder geval nog nooit van gehoord heb. De "Englishman Fee" daar doet Ronald Koeman dus flink aan mee. Hadden ze beter Joe Hart kunnen kopen. Die zal vast goedkoper zijn geweest.
Grabbelaar Hart waarvan bewezen is dat ie niet goed genoeg is en die echt niet veel goedkoper gaat zijn, of een heel talentvolle keeper met de meeste reddingen per wedstrijd afgelopen seizoen?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Slasher schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:33:
[...]
Zonder Pickford was Sunderland al in Februari gedegradeerd geweest. Is een groot talent.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

quote:
gambieter schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:01:
[...]

Zonder Pickford was Sunderland al in Februari gedegradeerd geweest. Is een groot talent.
Is talent dan een transfersom van 30m pond waard? Engelse spelers zijn sowieso overrated qua transferprijs.

Slasher wijzigde deze reactie 13-06-2017 21:06 (18%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Hij heeft zich al een heel seizoen bewezen, en zat al bij de Engelse selectie. Hart heeft het niet meer, bij Schotland-Engeland zat hij fout bij beide Schotse goals.

Kante, Mahrez waren ook onbekend bij het grote publiek.

£30m is inderdaad veel, de verpeste markt door de TV gelden van de PL.

gambieter wijzigde deze reactie 13-06-2017 21:09 (14%)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

quote:
gambieter schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:07:
Hij heeft zich al een heel seizoen bewezen, en zat al bij de Engelse selectie. Hart heeft het niet meer, bij Schotland-Engeland zat hij fout bij beide Schotse goals.

Kante, Mahrez waren ook onbekend bij het grote publiek.
Toch is Hart nog steeds Englands No1

• toolkist
  • Niet online
quote:
Slasher schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:04:
[...]

Is talent dan een transfersom van 30m pond waard? Engelse spelers zijn sowieso overrated qua transferprijs.
Er zijn niet heel veel grote Engelse keepers talenten en laten al die Engelse clubs die Europees willen spelen nou ook moeten voldoen aan het aantal homegrown players... Tel daarbij 150miljoen aan TV geld, en dan krijg je in vergelijking met NL bizar hoge prijzen.
quote:
Eens kijken hoe lang Southgate dat vol durft te houden, als ie 1 van de volgende wedstrijden weer beslissend is qua grabbelen.

toolkist wijzigde deze reactie 13-06-2017 21:11 (25%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10:09

Quad

Selectief doof

FraEng is een leuke wedstrijd tot zover. Snelle 0-1 na een mooie aanval. Benieuwd of de wedstrijd nog lang leuk blijft.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Catorce
We kunnen er weer op inzetten, Ronaldo is boos! Gaat hij nu eindelijk dan toch nog de move maken of is dit weer een truc om een beter contract te krijgen?

• apis29
  • Niet online
quote:
Catorce schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:41:
We kunnen er weer op inzetten, Ronaldo is boos! Gaat hij nu eindelijk dan toch nog de move maken of is dit weer een truc om een beter contract te krijgen?
Heeft niks meer te winnen of te bewijzen daar dus mooi moment om op te zouten een nieuwe 'uitdaging' aan te gaan. Een Beckham-achtige MLS deal zal er wel niet in zitten ...., terug naar Manchester misschien maar heb alleen die 200 miljoen uit China voorbij zien komen.

apis29 wijzigde deze reactie 16-06-2017 23:21 (9%)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Ik denk niet dat er een club komt voor Ronaldo, niemand betaald zoveel wat RM vraagt

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 28-01 19:59
quote:
Hackus schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:01:
Ik denk niet dat er een club komt voor Ronaldo, niemand betaald zoveel wat RM vraagt
Ik zie Man Utd dat nog wel betalen. Maar ik verwacht dat hij lekker bij RM blijft.

Ik hoop eigenlijk wel dat hij vertrekt. Ik volg eigenlijk alleen de Premier League, zou hem daar graag aan het werk zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Wat een raar spul daar bij de leiding bij Kameroen vs Chili. verder wel mooie wedstrijd, maar erg onduidelijke leiding. zgn buitenspel terwijl er aangespeeld werd en op de beelden was net de elleboog buitenspel ?///?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
quote:
Sjurm schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:50:
[...]

Ik zie Man Utd dat nog wel betalen. Maar ik verwacht dat hij lekker bij RM blijft.
Ik denk dat je bij beide gelijk hebt.
Bij United word de afgelopen jaren flink met geld gesmeten en ik vind dat er vrij weinig beleid achter zit.
Als ik zie hoeveel geld daar verdampt is de afgelopen jaren.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 28-01 13:05
Volgens mij ging RM ervoor zorgen dat het gedonder met de Belastingdienst wordt opgelost zodat Ronaldo blijft, toch?

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
quote:
Hackus schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:02:
Wat een raar spul daar bij de leiding bij Kameroen vs Chili. verder wel mooie wedstrijd, maar erg onduidelijke leiding. zgn buitenspel terwijl er aangespeeld werd en op de beelden was net de elleboog buitenspel ?///?
Tja, buitenspel is buitenspel toch? Nu heb ik de beelden niet gezien, maar vooral de 'commotie' eromheen gelezen, maar ik kan nergens vinden of de beslissingen/ingrepen van de videoscheidsrechters ook terecht waren.

Lijkt me toch pure winst, 4x correct ingrijpen op cruciale momenten?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
rik86 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:52:
[...]

Tja, buitenspel is buitenspel toch? Nu heb ik de beelden niet gezien, maar vooral de 'commotie' eromheen gelezen, maar ik kan nergens vinden of de beslissingen/ingrepen van de videoscheidsrechters ook terecht waren.

Lijkt me toch pure winst, 4x correct ingrijpen op cruciale momenten?
Als je de hele wedstrijd hebt gezien reageer je wel anders. van reacties op SM of dergelijks kun je het niet goed beoordelen

• Catorce
quote:
Joster schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:09:
Volgens mij ging RM ervoor zorgen dat het gedonder met de Belastingdienst wordt opgelost zodat Ronaldo blijft, toch?
Wat dat betreft is het management van Ronaldo/RM een stuk beter dan dat van Messi/Barcelona.

Ronaldo heeft Florentino Perez en Jorge Mendes, die regelen dat allemaal wel. Messi heeft zijn financien toen hij 17 was door familie laten doen en zit bij Barcelona met het meest incapabele bestuur (zowel Rosell als Bartomeu) dat ze in jaren hebben gehad. Mijn voorspelling is dan ook dat hij blijft, een nieuw contract krijgt van minimaal een miljoen meer dan het nieuwe contract van Messi, en dat hij uiteindelijk geen enkel gedonder met de fiscus er aan over houdt. Als dat niet gebeurt zou het me bijzonder verbazen...

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Ga vanavond eens lekker zitten voor Duitsland - Chili in de Confederations cup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

video ref gaat weer lekker vandaag in het duel Duitsland vs Kameroen

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Mjah, totdat er idd een bevestiging van een deal via de clubs naar buiten komt is dit geen nieuws.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Zinloos om zo'n speler te kopen zolang dat fossiel de leiding heeft. Besides, Alexis naar City dan is bij voorbaat al heel de transferperiode een failure.

"Oooh Jeroen!"

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Kaap schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:02:
Zinloos om zo'n speler te kopen zolang dat fossiel de leiding heeft. Besides, Alexis naar City dan is bij voorbaat al heel de transferperiode een failure.
Ik hoop eigenlijk dat hij naar Bayern gaat, zou hem graag ook op clubniveau met Vidal zien spelen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

quote:
Bossie schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:45:
[...]

Mjah, totdat er idd een bevestiging van een deal via de clubs naar buiten komt is dit geen nieuws.
BBC is een erg betrouwbare bron wat dat betreft. Ga er maar vanuit dat het doorgaat.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
Bossie schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:33:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat hij naar Bayern gaat, zou hem graag ook op clubniveau met Vidal zien spelen.
Ik hoop ook dat ie naar Bayern gaat. Nu nog een goed plekje voor Ozil om fatsoenlijk met ambities te gaan spelen.

"Oooh Jeroen!"

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Volgens mij heeft Bayern al gezegd geen topbedrag te betalen voor een relatief oude speler en dat ze liever jeugd opkopen uit eigen land.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
Gunner schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:32:
Volgens mij heeft Bayern al gezegd geen topbedrag te betalen voor een relatief oude speler en dat ze liever jeugd opkopen uit eigen land.
Ik weet wel dat Hoeness zei geen idiote bedragen te willen betalen. Hij wil er niet in mee gaan. Ik ben benieuwd wanneer hij moet gaan toegeven aan deze idiote bedragen.
Overigens denk ik dat Bayern met Alexis wel een hele mooi aankoop doet! :D

Hier trouwens wat flauwekul van Podolski. Ik kan er wel om lachen.
http://www.fcupdate.nl/vi...ideo-aan-japans-avontuur/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

quote:
Aquila schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:36:
Overigens denk ik dat Bayern met Alexis wel een hele mooi aankoop doet! :D
Arsenal moet gewoon ballen tonen als hij niet wil verlengen. Zo zie ik maar twee opties;

1. Contract laten uitdienen
2. Alleen verkopen aan een buitenlandse club, Bayern lijkt dat de enige serieuze optie als we even naar de bezetting kijken bij de andere topclubs.

Ik vraag me alleen af of ze optie één aandurven. Ik vrees van niet.

• Aquila
quote:
Gunner schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:56:
[...]

Arsenal moet gewoon ballen tonen als hij niet wil verlengen. Zo zie ik maar twee opties;

1. Contract laten uitdienen
2. Alleen verkopen aan een buitenlandse club, Bayern lijkt dat de enige serieuze optie als we even naar de bezetting kijken bij de andere topclubs.

Ik vraag me alleen af of ze optie één aandurven. Ik vrees van niet.
Hmm, dan moet Arsenal wel bij geven aan een Duitse prijs. Geen idee of ze dat gaan doen.
Hoezo zou het contract uit laten dienen een probleem moeten worden? Of bedoel je soms dat Alexis gaat janken daarover?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

quote:
Aquila schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:23:
[...]

Hmm, dan moet Arsenal wel bij geven aan een Duitse prijs. Geen idee of ze dat gaan doen.
Hoezo zou het contract uit laten dienen een probleem moeten worden? Of bedoel je soms dat Alexis gaat janken daarover?
Nu cashen of volgend seizoen loopt ie voor niets weg. Dat is een lastige keuze. Bij RvP durfden ze dat niet.

Intussen is Lacazette officieel;

• Aquila
quote:
Gunner schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:51:
[...]

Nu cashen of volgend seizoen loopt ie voor niets weg. Dat is een lastige keuze. Bij RvP durfden ze dat niet.

Intussen is Lacazette officieel;

[afbeelding]
Ooow, op die manier. Ik snap het wel, met die debiele bedragen zou je er beter iets voor kunnen cashen dan niets. Dat is direct in het voordeel van Bayern. Win win situatie dus.

Wat ik van Lacazette gezien heb, vind ik niet erg overtuigend. Maar als ik het goed begrijp zijn veel clubs al een paar seizoenen op hem aan het jagen, dus die zal best een potje kunnen voetballen :P Nu kan Giroud ook mooi zijn spulletjes pakken.
Hopelijk word Arsenal eens kampioen, blijft de mooiste club uit de PL :D

Aquila wijzigde deze reactie 05-07-2017 19:12 (6%)

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07:42

Gynnad

* * *

quote:
Aquila schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:09:
[...]

Wat ik van Lacazette gezien heb, vind ik niet erg overtuigend. Maar als ik het goed begrijp zijn veel clubs al een paar seizoenen op hem aan het jagen, dus die zal best een potje kunnen voetballen :P Nu kan Giroud ook mooi zijn spulletjes pakken.
Hopelijk word Arsenal eens kampioen, blijft de mooiste club uit de PL :D
De minuten dat hij tegen Ajax mee deed was hij ver weg de beste speler aan de kant van Lyon en volgens mij kwam hij toen nog terug van een blessure ook. Wat dat betreft lijkt het me zeker wel een goede aankoop.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

quote:
Aquila schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:09:
Wat ik van Lacazette gezien heb, vind ik niet erg overtuigend.
Waarom altijd zo negatief? Volgens mij zijn z'n statistieken in Frankrijk prima te noemen. en een aantal ajax-verdedigers hebben nog slapeloze nachten van hoe hij hun te kakken zette in de thuiswedstrijd van Lyon tegen ajax.

Net zoals op voetbalzone. Ik maak altijd de fout om daar de reacties te lezen. Altijd als het om Arsenal gaat dan minstens tien reacties in de trant van 'ja maar die club wint nooit prijzen' om daarna nog even gemakkelijk de FA Cup te bagatelliseren.

Ik wil zeker niet zeggen dat het perfect gaat bij Arsenal als het gaat om beleid en vertoond spel, maar dat fabeltje van de prijzen mag nu toch wel eens de kast in toch?

(even niet persoonlijk naar jou toe dit hoor)

• thewizard2006
  • Laatst online: 09:44
quote:
Gunner schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:32:
Hij wil bij Arsenal zijn contract verlengen als hij 450.000 per week gaat verdienen. Hoezo omhoog gevallen Eigenlijk moet ik dit in het WTF topic plaatsen.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

quote:
thewizard2006 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:36:
[...]

Hij wil bij Arsenal zijn contract verlengen als hij 450.000 per week gaat verdienen. Hoezo omhoog gevallen Eigenlijk moet ik dit in het WTF topic plaatsen.
Die bedragen heb ik nog nooit gezien maar als dat waar is dan is dat inderdaad absurd. Het is een goede speler maar niet ten koste van alles.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
Gunner schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:01:
[...]

Waarom altijd zo negatief? Volgens mij zijn z'n statistieken in Frankrijk prima te noemen. en een aantal ajax-verdedigers hebben nog slapeloze nachten van hoe hij hun te kakken zette in de thuiswedstrijd van Lyon tegen ajax.

Net zoals op voetbalzone. Ik maak altijd de fout om daar de reacties te lezen. Altijd als het om Arsenal gaat dan minstens tien reacties in de trant van 'ja maar die club wint nooit prijzen' om daarna nog even gemakkelijk de FA Cup te bagatelliseren.

Ik wil zeker niet zeggen dat het perfect gaat bij Arsenal als het gaat om beleid en vertoond spel, maar dat fabeltje van de prijzen mag nu toch wel eens de kast in toch?

(even niet persoonlijk naar jou toe dit hoor)
Ik snap je reactie wel, maar ik kan me verder niet herinneren dat ik Lacazette echt werelds vond spelen. Daarintegen las ik wel vaker iets over hem dat hij gewild was. Als die gast maar goals maakt, dan is het toch prima? :)

Arsenal eindigt natuurlijk niet op de laagste posities, maar ik gun het Arsenal wel om kampioen te worden. Zou toch gewoon erg mooi zijn! Voor mij is het meer uit stiekem een beetje fan zijnde, dan het zeiken over hun prijzenkast. Voor de prijzen wil je natuurlijk ook gewoon voetballen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Je hoeft van mij niet werelds te spelen als je maar drie goals maakt :+ ;)

• Aquila
quote:
Gunner schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:04:
Je hoeft van mij niet werelds te spelen als je maar drie goals maakt :+ ;)
Ja, absoluut. Dat is veel belangrijker, maar het zou wel mooi zijn als 'ie af en toe eens wat skills toont of mooi combineert.

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-01 01:06
quote:
thewizard2006 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:36:
[...]

Geloof ik niks van dat ie plots 3x zoveel wil verdienen, dat zou hij bij city of een chelsea ook niet krijgen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Manchester United laat zich belazeren en geeft 75 miljoen pond uit aan....

• thewizard2006
quote:
Terryb47 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:11:
[...]

Geloof ik niks van dat ie plots 3x zoveel wil verdienen, dat zou hij bij city of een chelsea ook niet krijgen.
Zuig het ook niet uit mijn kleine teen....

http://www.ad.nl/transfer...-voor-fc-twente~aeacf2a9/
onderhandelingen Sánchez en Arsenal liggen stil

© Getty Images
Arsenal wil sterspeler Alexis Sánchez maar wat graag behouden. De Chileen eist echter zo'n exorbitant hoog salaris dat de Gunners de onderhandelingen hebben stilgelegd volgens The Sun. Sánchez wil een bedrag van 456.000 euro per week verdienen, ofwel 24 miljoen euro per jaar. Arsenal heeft op dit moment een bod van 313.000 euro per week op tafel liggen, maar daar neemt de aanvaller vooralsnog geen genoegen mee.

De nieuwste aanwinst - en tevens recordtransfer, Alexandre Lacazette krijgt een 'schamele' 171.000 euro per week.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

quote:
thewizard2006 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:07:
[...]

In je artikel linken ze naar The Sun, die doen dat wel waarschijnlijk ;) :+

maar goed, ook al zou het waar zijn, moet je zoiets gewoon niet willen als club.

Gunner wijzigde deze reactie 06-07-2017 12:10 (23%)

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Gunner schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:09:
[...]

In je artikel linken ze naar The Sun, die doen dat wel waarschijnlijk ;) :+

maar goed, ook al zou het waar zijn, moet je zoiets gewoon niet willen als club.
Is dat niet gewoon strategie, door zulke eisen te stellen is de kans zeer groot dat Arsenal besluit hem juist te verkopen. Gaat Arsenal onverwachts wel akkoord, dan wint Sanchez alsnog :+

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

quote:
Bossie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:34:
[...]

Is dat niet gewoon strategie, door zulke eisen te stellen is de kans zeer groot dat Arsenal besluit hem juist te verkopen. Gaat Arsenal onverwachts wel akkoord, dan wint Sanchez alsnog :+
Dat zou me niet eens verbazen trouwens.

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
quote:
[...]

<knip>
Sánchez wil een bedrag van 456.000 euro per week verdienen, ofwel 24 miljoen euro per jaar. Arsenal heeft op dit moment een bod van 313.000 euro per week op tafel liggen, maar daar neemt de aanvaller vooralsnog geen genoegen mee.

De nieuwste aanwinst - en tevens recordtransfer, Alexandre Lacazette krijgt een 'schamele' 171.000 euro per week.
Ter vergelijking, Messi heeft net een nieuw contract getekend voor 22 miljoen per jaar (als het bedrag dat Voetbalzone noemt klopt, natuurlijk).

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een Europese club is die 24 miljoen euro per jaar gaat betalen aan Sanchez. Maar goed, de bedragen zijn de laatste paar jaar toch al geëxplodeerd, dus zo verrassend zou het ook weer niet zijn.

• thewizard2006
quote:
Gaius schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:42:
[...]

Ter vergelijking, Messi heeft net een nieuw contract getekend voor 22 miljoen per jaar (als het bedrag dat Voetbalzone noemt klopt, natuurlijk).

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een Europese club is die 24 miljoen euro per jaar gaat betalen aan Sanchez. Maar goed, de bedragen zijn de laatste paar jaar toch al geëxplodeerd, dus zo verrassend zou het ook weer niet zijn.
Ach het zal ook onderdeel zijn van het onderhandel spelletje. Als hij op 300k gelijk gaat zitten zal Arsenal hem 200k bieden. Gaat hij op 450k zitten zal Arsenal heb om te beginnen 300k bieden. Kansloze bedragen natuurlijk maar blijkbaar zit hij in een positie dat hij de macht heeft om zulke eisen op tafel te kunnen leggen. Zonder hem gaat het al een stuk lastiger worden voor Arsenal volgend jaar en dat zal hij ook weten.

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:03
quote:
Gunner schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:28:
Manchester United laat zich belazeren en geeft 75 miljoen pond uit aan....

Die Mourinho houdt wel van krachtpatsers geloof ik. Het voetbal zal wel niet om aan te gluren blijven.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
D-e-n schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:58:
[...]

Die Mourinho houdt wel van krachtpatsers geloof ik. Het voetbal zal wel niet om aan te gluren blijven.
Onverwachts, ik had verwacht dat hij naar Chelsea zou gaan (is Diego Costa officieel weg of is dat nog steeds een gerucht?)

Lukaku is overigens wel een ontzettende goede aankoop, 25/30 doelpunten erbij is genoeg om het United dat we in de tweede helft van het seizoen hebben gezien kampioen te maken. Helaas hebben ze Ibra wel laten gaan.

Topspits en nog maar 24.

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-01 01:06
quote:
[...]

http://www.ad.nl/transfer...-voor-fc-twente~aeacf2a9/
onderhandelingen Sánchez en Arsenal liggen stil

© Getty Images
Arsenal wil sterspeler Alexis Sánchez maar wat graag behouden. De Chileen eist echter zo'n exorbitant hoog salaris dat de Gunners de onderhandelingen hebben stilgelegd volgens The Sun. Sánchez wil een bedrag van 456.000 euro per week verdienen, ofwel 24 miljoen euro per jaar. Arsenal heeft op dit moment een bod van 313.000 euro per week op tafel liggen, maar daar neemt de aanvaller vooralsnog geen genoegen mee.

Nee maar die tabloids wel (en sociale media tegenwoordig) die verzinnen ter plekke fake news voor clicks. Het ergste is nog het kwakkeloos quoten en retweeten door iedereen. De transferperiode is 1 groot broodje aap festijn...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:03
quote:
Bossie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:03:
[...]

Topspits en nog maar 24.
Ik vind het toch een gevalletje net niet absolute top, iets teveel kracht in verhouding tot techniek.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
D-e-n schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:18:
[...]

Ik vind het toch een gevalletje net niet absolute top, iets teveel kracht in verhouding tot techniek.
Niets mis mee, het is een spits geen 10/F9

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 28-01 13:13
Vakantie, dus tijd vrij gemaakt om dit topic ook eens in een iets netter jasje te steken. Nieuwe deel voor het nieuwe seizoen: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2017/2018

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Slotje erop dus. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True