Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 34.423 views

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:27

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Correctie: dit is het typische koopgedrag van Mourinho als hij nieuw bij een club komt. Koopt nu zwaar in en over 3 seizoenen wordt hij ontslagen.

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-01 01:06
Ik wou net zeggen, ben een grote fan van zlatan (wie niet?) Maar nu doet men op sociale media alsof ie de winnende WK goal heeft gemaakt :F

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
gambieter schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:33:
[...]

Een obscure verwijzing naar het artikeltje "Bestaat Canada" van Jan Hein Donner, de schaakgrootmeester. Zijn aartsvijand Hans Ree deed het fantastisch op een toernooi in Canada, en nadat alle excuses (verbindingsproblemen, naamsverwisselingen etc) zijn uitgeput, moet hij de realiteit accepteren dat Ree goed kan schaken, en hij staat aan de ruines van zijn wereldbeeld. Zie ook http://www.svbotwinnik.nl...reldbeeld-jan-hein-donner.

Als Arsenal het opeens goed zou doen dit seizoen en kampioen kan worden, dan weet ik niet of je dat wel aankan :+
Ik snap je. Echter beleeft Arsenal weer zon as usual transferperiode. Worden er door zowel manager als bestuur allerlei tegenstrijdige uitspraken gedaan. Dat bovenop het feit dat dat al een jaar of 5 op die manier gaat, plus de resultaten van 12 jaar...

Laat ik het zo zeggen, als Arsenal kampioen wordt of de CL wint, dan bestel ik een spurs shirt en post ik hier een foto waarop ik die draag. Bookmark jij deze post Gambieter ;)

"Oooh Jeroen!"

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:11

Rivanov

Apple freak

Morgen start de Premier League weer. Heerlijk. 8)
Ga er weer lekker voor zitten.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Net zo kansloos als die knuppel die de pingel mist :+

Maar nu er wel in :Y

JeroenNietDoen wijzigde deze reactie 14-08-2016 17:31 (18%)

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

*zucht*

En dan zijn er Arsenal fans die het onbegrijpelijk vinden, en me kwalijk nemen, dat ik zo negatief ben de laatste jaren ;)

"Oooh Jeroen!"

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:11

Rivanov

Apple freak

quote:
Bossie schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:23:
[...]

KPN/Glasvezel, zie de optie in ieder geval niet helaas.
Bij Ziggo kun je naar de Audio opties en dan kiezen voor Nederlands-Stereo of Origineel-Stereo.
Kon destijds bij Sport 1 ook toen hun Engels voetbal hadden.. Fox boodt dat niet aan dus was blij te horen dat Ziggo dat wel weer ging doen.

Met Spaans voetbal en NBA etc kan dat ook.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Wow, zo kijk je even niet en ineens zijn er twee goals gevallen, haha.

Het is weer spannend. Wat een pot :)

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat eeen pot mannn

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Helemaal mee eens.. Het is gewoon kansloos dat het al sinds transferwindow vorig seizoen duidelijk was dat er een spits bij moest, en er inmiddels, 2 weken voor het einde van het 3e transfer window er nog steeds geen spits is. Dat is gewoon onverklaarbaar, er zijn zat spelers beschikbaar, dus waarom wordt er niemand gehaald?

Echt te frustrerend weer om Arsenal fan te zijn nu. Ook in verdedigend opzicht is het gewoon kansloos dat alles zo lang moet duren. Ik mag hopen dat die Mustafi-deal nu eindelijk doorgaat deze week, maar zou mij niets verbazen als ook die deal mislukt.

:N

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21-01 07:45
Diego Costa hoort gewoon niet op een voetbalveld thuis.
Minuut 10 van de eerste match van het seizoen en hij kreeg het al op z'n heupen.
Laat Michy maar spelen!

EDIT: En natuurlijk scoort die kwezel dan..

Tomski1986 wijzigde deze reactie 15-08-2016 22:47 (12%)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Toch jammer dat "de beste voetbalcompetitie" nog niet de scheidsrechters heeft die daarbij horen. Da's er eentje die een paar weken op lager niveau mag oefenen.

Probeerde de bal te spelen...

gambieter wijzigde deze reactie 15-08-2016 23:11 (23%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik ben zwaar fan van Zlatan. Heb zijn AC Milan shirt, en zijn PSG shirt. Maar...ik ben voor Arsenal, en hij speelt nu bij ManU. Beetje awkward om dit shirt van hem te kopen :+

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
gambieter schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:27:
Mwoh, heb je een shirt van een echte winnaar. Tijd voor de overstap? :P
Zal ik eerlijk zijn? Ik heb dat overwogen. Niet om United of whatever, maar puur vanwege het hele Arsenal supporter zijn.

Transfer:
Elke zomer weer zie ik het hele Arsenal transfer gebeuren keer op keer zichzelf herhalen. Interesse in die en die, en natuurlijk zit daar altijd een snuf zout bij vanwege de mediahype, maar er zijn wel degelijk waarheden. En telkens komt er niks van, of gaat de speler elders heen. Heel vaak afwachtend of reactief handelen, bijvoorbeeld vanwege blessures.

Vorige zomer moesten we 3 aankopen doen. Doelman, Spits en een CB ter vervanging van Mertesacker. Cech kwam, en verder die hele zomer totaal niets. Helemaal niets. Niemand die dat begreep. En deze zomer moesten we slechts 2 aankopen doen, diezelfde spits en CB. Uit het niets kwam Xhaka. Geen slechte transfer, talentvolle beunhaas voor het blok op het middenveld. Diep van binnen hadden we die niet nodig met Coquelin, Elneny en Cazorla. Maar goed, hij is er, prima. De deal van Mustafi hangt op 5M momenteel, Snap je dat nou? Mahrez zegt nee tegen Arsenal, dat zegt heel veel over Arsenal vind ik. Clubliefde bestaat niet meer, alles gaat om geld, en daarom zal Mahrez niet afgewezen hebben. Arsenal als clubnaam, geschiedenis etc, dat zal ook niet het probleem zijn. Dan zal het toch met clubbeleid en manager te maken hebben.

Het hele transferhandelen van Arsene is ook zo achterhaald. Arsene is nog steeds van mening dat je moet betalen wat je vind dat iemand waard is. Maar de markt veranderd en demand & supply is wel degelijk een actueel iets. Neem even spitsen als voorbeeld. Het aanbod topspitsen is mager. De prijs van zulke aanvallers is dus heel hoog momenteel. Dat zorgt ervoor dat alle categorieën eronder ook stijgen. Dan betekent dat dus dat een spits zoals Lacazette, die in de Ligue 1 speelt en dus eigenlijk unproven is, gewoon 45-50M moet kosten. Wat doet Arsenal? Die bieden 32M pond waar notabene West Ham een maand eerder een bod van 35M afgewezen zag worden.

Je kunt wel vinden dat de transfermarkt ziek is, maar vasthouden aan oude prijzen verandert daar niets aan en je hebt er alleen jezelf mee. Ik vind een Audi Q7 ook veel te duur, maar ik ga echt bot vangen als ik tegen de dealer zeg van joh, ik geef je 30, deal?

Tactieken:
Hier kan ik heel kort over zijn. 4-2-3-1 tiki-taka The Arsenal Way. Dit is ons sterkste en meteen ons zwakste punt. Wenger kan en wil alleen dat. En als je het kan opleggen domineer je, maar elke ploeg die ons spel kent, weet precies hoe het omver te gooien. En nog steeds niet kan Arsenal daarmee omgaan. Ook als we de tik op de neus krijgen, je ziet het niveau en motivatie dan in elkaar donderen.

Ooit wel eens opgevallen dat Arsenal nooit anders uit de kleedkamer komt zoals een United of Liverpool dat goed kunnen? Wist je dat in de kleedkamer in de rust, Wenger geen motivator uithangt? Ian Wright, en ik meen Petit, deden daar al eens een boekje over open. Wenger duld geen confrontatie in de kleedkamer
quote:
“We came in a half time, and I remember Pat Rice came in and he started to really blast into people and the first thing Arsene Wenger said was ‘do not shout at the players, calm it down’.”
“We all had a little laugh at Pat on the side, to be fair. [Wenger] doesn’t like that shouting and confrontation and maybe that’s just gone into the team now.”
Als je tijdens een wedstrijd je motivatie verliest, heb je een opdonder nodig om in het gareel te komen. Hij doet dat niet.

Selectiebeleid:
De grootste zwakte in onze selectie is emotie. Namelijk de emotionele band tussen manager en bepaalde spelers. Er zijn een aantal spelers in de selectie die, ondanks dat ze keer op keer hebben laten zien niet goed genoeg te zijn, kans na kans blijven krijgen. Het meest prominente voorbeeld is Theo Walcott. Geweldige sprinter, bizar snel met de bal. En in die 10 jaar dat Walcott hier is, binnengehaald als groots talent, is zijn baard ongeveer het enige wat echt ontwikkeld is. Maar het is Arsene zijn kindje, en dus mag hij telkens opnieuw aan de bak.

Het gevolg hiervan is dat dit de ontwikkeling van Oxlade Chamberlain, en de doorstroom van Joel Campbell, tegenhoudt. Chamberlain draaide een zeer goed pre-season, en op openingsdag zit hij op de bank, want Walcott moet spelen.

Joel Campbell is jaren uitgeleend vanwege zijn workpermit, heeft die gekregen nu hij inmiddels dragende kracht van Costa Rica is, en bewees afgelopen seizoen een game changer te kunnen zijn. Werkt hard, kan dribbelen en kan zelf de actie maken en afronden. Joel Campbell zou inmiddels mogen vertrekken opdat Walcott en Chamberlain behouden moeten worden.

Het is werkelijk waar een wonder dat we Diaby niet meer in de selectie hebben, want dat was ook zon oogappeltje van Arsene. En zo zijn er meer spelers waarvoor we allang vervangingen gehaald zouden moeten hebben maar waar emoties regeren.

Club management:
Elk jaar krijg je van Gazidis, de CEO, te horen dat we bulken van het geld. We zijn de 5de of 7de, weet het even niet, meest waardevolle club van de wereld. En zo hoorde we Gazidis in April nog zeggen
quote:
We kunnen iedereen kopen, behalve Messi en Ronaldo natuurlijk
Begin van de transferwindow sprak de CEO wederom, dat we niet kunnen concurreren met de topclubs etc. Wat een kluns van een CEO is dat.

Tuurlijk, dat stadion, dat weegt nog mee. Tot en met 2031 betalen we 20M per jaar af en dienen we ten alle tijde 125M in kas te houden in opdracht van de kredietverstrekkers. Die 125M hebben we sinds het afsluiten van de lening in kas, dus daar hoeven we niet naar om te kijken. En laten we heel eerlijk zijn, die 20M per jaar is toch peanuts?

En dan is daar nog de eigenaar Stan Kroenke. De man die meerdere sportclubs heeft, en allen zeer ingetoomd houdt. Voor hem is het puur zakelijk. Geen enkele emotionele connectie met die clubs. Zijn quote van dit jaar was een schokgolf voor de achterban:
quote:
I didn't buy Arsenal stakes to win prizes
Je kunt zeggen van Abramovic (Chelsea) wat je wilt, maar die zit wel elke wedstrijd op de tribune, leeft mee met de wedstrijd. Hij houdt van die club. Hij heeft er een band mee. Onze eigenaar roomt liever de inkomsten af om vervolgens een bizarre lap grond in Texas te kopen. Om een idee te geven wat voor liefhebbende man dit is, hij heeft onlangs alle bewoners van dat grondgebied een brief gestuurd met de mededeling dat ze op moeten rotten. Ik kan je echt even adviseren dit te lezen: http://www.dallasnews.com...t-off-his-trophy-land.ece

Arsenal fan:
Elke zomer zie ik fans van andere clubs helemaal hyped worden. Transfers die binnenkomen, soms van die hele bijzondere. Fans van andere clubs kijken uit naar het nieuwe seizoen, naar de wedstrijden tegen de rivalen. Pesten van je rivalen enzo. Lekker hoor. Maatje van me komt uit Manchester, ondanks de dip sinds Fergie, is hij wel elk seizoen optimistisch en hyped.

Ik ken dat gevoel niet meer. Onze zomers zijn een bron van frustratie, ongenoegen en woede voor mij. Ik ben soms zo boos over de gang van zaken dat ik me afvraag of het nog wel goed is voor mijn gezondheid. Ook de ruzies onder de fans zelf, het is bizar. Er heerst verdeeldheid die zo ver gaat dat mensen hun prive leven dusdanig verstoord wordt door andere fans dat het te bizar voor woorden is. Er wordt gevochten bij wedstrijden. Gelukkig ervaar ik dat niet, maar ook ik bots bijna dagelijks met Arsenal fans. Jullie kennen Gunner hier van het forum? Wij praten inmiddels niet meer tegen elkaar omdat we het niet eens zijn over bepaalde zaken. Te gek voor woorden eigenlijk dat vriendschappen, nou was dat bij ons maar via het forum en facebook, gesloopt worden door liefde voor een club. Als je dit leest trouwens Gerard, het spijt me dat het zo gelopen is...

En daarmee merk ik aan mezelf dat alles van/over/om Arsenal heen, maar vooral het toxic gehalte waar alles en iedereen in meegezogen wordt, dat ik er meer en meer tegen ageer. De onrust die dat alles bij mij teweeg brengt, drijft mij er werkelijk bijna toe om het de rug toe te keren.

Zo zou het toch niet moeten zijn toch? Voetbal kijken en je club aanmoedigen moet toch een leuk amuserend iets zijn? Daar moet je blij van worden enzo?

"Oooh Jeroen!"

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Ik heb 2,5 jaar om diverse redenen niet op dit forum gepost maar om deze post kan ik echt niet heen. Here goes....
quote:
Kaap schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:50:
Gelukkig ervaar ik dat niet, maar ook ik bots bijna dagelijks met Arsenal fans. Jullie kennen Gunner hier van het forum? Wij praten inmiddels niet meer tegen elkaar omdat we het niet eens zijn over bepaalde zaken. Te gek voor woorden eigenlijk dat vriendschappen, nou was dat bij ons maar via het forum en facebook, gesloopt worden door liefde voor een club. Als je dit leest trouwens Gerard, het spijt me dat het zo gelopen is...
Ja het spijt me ook! En het is niet dat ik het niet met je eens ben, integendeel. Ik deel elke frustratie die je hier neerzet. Tot in het diepst van m'n hart. Alleen... ik probeer me niet druk te maken om iets waar je geen invloed op kan uitoefenen. Elk woord wat je schrijft onderschrijf ik. Kroenke, Abramovich, wenger. Hij heeft het gewoon niet meer of blijft in z'n oude wereldje hangen.

Elke persconferentie hetzelfde. Je leest elke keer dezelfde holle retorie; top top top players.... niemand was beschikbaar (waar de concurrenten zonder problemen hun slag kunnen slaan. City kocht op een bepaalde dag gewoon een tweetal spitsen ofzo 8)7 ) Wat is dat toch.. die Mustafi had toch al lang en breed binnen kunnen zijn? Het is niet alsof we hem niet kunnen gebruiken? Per Mertesacker moet toch z.s.m vervangen worden....

Elke keer die domme dingen zeggen alsof hij denkt dat de fans gek zijn. Hoogste ticketprices in de hele competitie. Een seizoenskaart bij United is de helft goedkoper ofzo? dat zegt genoeg.

Het boeit me ook gewoon niet meer. Ik kan niet meer enthousiast worden van een wedstrijd. Ziggo kan er wel weer uit en Formule 1 kijk ik wel via RTL ofzo. Die 15 euro per maand kan je beter een fles slechte drank van halen. meer plezier van.

Soms denk ik er echt aan om al m'n arsenal wear in een tas te stoppen en naar de zolder ermee. Ik heb een boek gekocht onlangs; Invincibles door Amy Lawrence. Heb er nog weinig in gelezen omdat het gewoon te frustrerend is gezien de huidige periode.

Maar vergis je niet... zelfs al zou Wenger weggaan verwacht dan geen 180 graden ommezwaai.. Kroenke heeft z'n puppets nog steeds waar hij ze wil hebben.

Een andere club supporteren? Nee zo makkelijk is dat niet... misschien een club in NL zoeken dan maar.
quote:
gambieter schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:11:
Ik denk dat de helft van de NL Arsenal fans ze pas leuk vind sinds Bergkamp :p . Het Arsenal van George Graham was nou niet echt eh... voetbal met flair (one-nil to the Arsenal, Fever Pitch :p )
Eerlijk gezegd volg ik Arsenal sinds Glenn Helder :o daar heen ging, weet niet waarom. Maar ik was al van van Bergkamp dus dat werd een stuk sterker toen.

Gunner wijzigde deze reactie 20-08-2016 14:28 (8%)

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
quote:
Barbas schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:14:
Lees net (op Marca) dat Arsenal de clausule betaald van Lucas Perez van Depor. Zonde als hij weg zou gaan bij Depor. Jongen uit de streek. Boven verwachting gepresteerd vorig seizoen binnen een zwak team. Benieuwd hoe hij het gaat doen bij Arsenal, als het überhaupt al doorgaat.
Dat is toch niet t niveau speler wat je nodig hebt om kampioen te worden?

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
Mars18 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:05:
Oke, en Jack Wilshire mag op huurbasis weg. Dit is/was toch het talent van Arsenal ?
Talent zit er nog wel, maar fysiek is het er gewoon (nog) niet. Hij moet eerst maar eens een seizoen fit blijven en spelen, en dat gaat bij Arsenal niet lukken gezien de overbezetting op het middenveld. Jaartje bij Bournemouth of Crystal Palace beetje voetballen en fit zijn, dat is het belangrijkste.

• Gynnad
  • Laatst online: 08:16

Gynnad

* * *

Manchester United alweer verloren, gaat lekker daar!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Tweaking Art
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-01 19:52
http://www.vi.nl/nieuws/r...eschorst-door-rangers.htm

En ja hoor, onze goede vriend Joey Barton is weer in het nieuws, 3 weken geschorst door zijn club Rangers. :D

Het blijft een geval apart dat clubs nog steeds bij hem uitkomen, zou wel eens willen weten wat clubs over hem denken.

Joey Barton, ja dat is een goede, die gaat voorop in de strijd, ook tegen ploeggenoten. :+

Edit : Incident nummer twee er ook maar bijzetten. :D

http://www.vi.nl/nieuws/b...uur-vanwege-gokgedrag.htm

Positief aan dit verhaal, hij heeft wel gewonnen... :+

Tweaking Art wijzigde deze reactie 20-09-2016 20:00 (18%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heerlijke overwinning voor Arsenal!!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Onbewust beoordelen veel mensen een speler op basis van naam, inherent aan zijn financiële waarde.

Op die manier zullen spelers als Bellerin, Coquelin, Cazorla, Wilshere en Ramsey altijd gezien worden als "minder" omdat ze de naam niet hebben. Zo zal die Pogba een geweldige wereldtopper zijn, want die kostte veel centjes. Idem voor Raheem Sterling en David Luiz.

Las ik hier iemand trouwens die Fabregas hoog heeft zitten? Die is geen schim meer van zijn Arsenal tijd. Kon het bij Barca al niet waarmaken. Had nooit moeten weggaan.

"Oooh Jeroen!"

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:48

Bossie

PSN = Patje_b_

@Archie, ik ben het helemaal met je eens mbt Bellerin maar het zou me niet verbazen als hij over 1 a 2 jaar naar een Barca/Real/Bayern gaat. Ozil / Fabregas laten het vaak afweten in de echte topwedstrijden en hebben daardoor de omgekeerde weg bewandelt.

Giroud vs Costa is geen discussie en Giroud lijkt idd een vreemde eend in het team. Hetzelfde was deze zomer ook te zien bij Frankrijk, hij heeft zijn kwaliteiten maar zou eerder een breker/sub moeten zijn. Frankrijk had Griezman die misschien ook zeer goed bij Arsenal zou passen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
apis29 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 23:53:
(los van deze wedstrijd/momentopname gezien natuurlijk, het seizoen is nog vroeg O-) )
Toen Leicester vorig seizoen vroeg in het seizoen bovenaan stond sprak iedereen over wilskracht en teamprestatie. Dat Chelsea werd vorig seizoen 8ste. Dit Arsenal is hetzelfde Arsenal dat vorig seizoen 2de werd, geen spelers verkocht heeft en enkel maar versterkingen heeft gehaald.

Maar ja, Arsenal is op voorhand al kansloos natuurlijk, kunnen het toch nooit goed doen, aldus de maten-meters O-)

"Oooh Jeroen!"

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Tjeezus, hoe dom kun je zijn, Sam Allardyce. Is bondscoach van Engeland geworden deze zomer, mooi betaalde baan etc, gaat hij tegenover journalisten in vermomming opscheppen dat de regels over third-party ownership kunnen worden omzeild, maakt een grapje over het spraakgebrek van voorganger Roy ("Woy") Hodgson, kraakt de vorige assistent Gary Neville af (dat is wel terecht :+ ), enzovoort.

Die is dus nu opgestapt. Dom dom dom (repeat)...

gambieter wijzigde deze reactie 27-09-2016 21:08 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

En nou moet Wenger eens durven klagen over de arbitrage, want dat was gewoon hands (en buitenspel?) van Koscielny.

Ik moest ook wel lachen om Mustafi. Eerst een halve minuut over de grond rollen als een Barca-speler, en dan boos opspringen en tekeer gaan. Daar had de scheids wel geel voor mogen geven, dat soort Lothar Matheus gedrag hoeven ze niet te exporteren uit Duitsland ;)

(ik kwam pas thuis rond de 85e minuut, niet veel gemist dus :+ )

gambieter wijzigde deze reactie 02-10-2016 19:26 (62%)

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 22-01 22:30

Vos

AFCA

En Arsenal kan niks creëren, echt alle passes te hard en onzuiver.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Normaliter zie ik Chelsea altijd graag verliezen, zeker met het, mijn inziens, rotte gedrocht Diego Costa in de gelederen, maar ik zie Mourinho ook heel graag verliezen.

Gelijkspelletje dus het beste compromis :+

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
archie2012 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:03:
Hou niet zo van die vervelende woorden. :X
Maar je hebt inderdaad wel gelijk. ;)
Ja, ik heb het even aangepast om niet verkeerd over te komen, ik doel met gezwel zeker niet op die ene ziekte, maar gewoon, stuk rot vlees/gedrocht, name it :)

"Oooh Jeroen!"

• Tweaking Art
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-01 19:52
Als Frank de Boer al niet op de schop stoel zat dan zit hij dat nu aangezien Inter van Atalanta verloor.

Elke wedstrijd kan nu zijn laatste zijn.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Vind het wel grappig om Guardiola zo te zien klungelen. De PL is natuurlijk heel wat anders dan zon 1 horse show zoals in Duitsland of destijds met dat Barca. En al helemaal niet zo'n gespreid bedje als wat hij normaal gewend is. Hier kun je op een regenachtige dinsdagavond gewoon uit bij Stoke op je kloten krijgen.

Maar ja, kenners hier zullen beweren dat de PL niet zo sterk is, want Champions League is de graadmeter O-)

Verder de berichtgevingen over Mourinho die een boekje heeft open gedaan over hoe hij het prive ervaart. Ik denk dat hij uiteindelijk sneller vertrekt dan dat men verwacht. Als het voor je gevoel niet goed is, je niet op je plek zit, dan is dat eigenlijk al de basis om door te gaan beseffen dat dit geen juiste keuze was.

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Oxlade speelde, zoals gewoonlijk voor de goal weer aan het klungelen.

By the way, let's all point and laugh at Mourinho :+

"Oooh Jeroen!"

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Falcao heeft al weer 4 goals in de competitie en 4 in de CL voor Monaco. Zo slecht is hij nu ook weer niet ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Voor de glimlach, de nieuwe Paddy Power advertentie:

Ze hebben wel meer leuke advertenties, zoals die met de geblinddoekte voetballers.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gisteren West Ham nog even afgedroogd met 1-5. Op den duur stond er gewoon geen middenveld meer van WHU.

Waar zijn trouwens alle Leicester fans van vorig seizoen :? Nu het sprookje voorbij is en degradatiestrijd voor Leicester gewoon een feit is, is men overgestapt op iets nieuws zo lijkt.

Vardy en Mahrez zullen toch wel stevig balen dat ze hun kansen niet gepakt hebben afgelopen zomer. Anderzijds zullen geïnteresseerde clubs van afgelopen zomer opgelucht zijn. Behalve Kante lijkt het toch allemaal een beetje eendagsvlieg gebeuren.

JeroenNietDoen wijzigde deze reactie 04-12-2016 11:24 (30%)

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Niet online
quote:
Kaap schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:11:
[...]

Die snap ik niet helemaal :? Tenzij je doelt op degraderen, want dat is inderdaad iets wat ons nog niet gelukt is.
Slecht presteren nadat je een jaar ervoor kampioen bent geworden natuurlijk...

Ik heb overigens nogal sterk de indruk dat je hier elke keer weer opzoekt bent naar een "wij" tegen "zij" discussie. Dat er mensen zijn die neutraal kijken naar Engels voetbal, of die de underdog steunen gewoon omdat ze de underdog zijn, kan blijkbaar niet in jouw visie? Is niet echt bevorderlijk voor de sfeer hier...

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

En dat op zijn 100 game jubileum :+

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Leicester op voorsprong tegen City. Mooi voor ons na de 3-1 overwinning op Stoke :Y

Edit: 2-0 :+

JeroenNietDoen wijzigde deze reactie 10-12-2016 18:35 (8%)

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

3-0 :+

"Oooh Jeroen!"

• Coltrui
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Arsenal net paar minuten voor tijd 1-0 voorgekomen tegen WBA.

Ik weet niet hoor, maar wordt - nu de vanishing spray tot de standaard uitrusting van de refs behoort - het eens geen tijd voor een soort conventie waar je dat ding wegsteekt? :P

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22-01 20:48
Wat een lelijk nieuw logo van Juventus trouwens. Lijkt totaal geen voetballogo meer, veel te simplistisch. Een beetje moderniseren, liever niet, maar dat kan ik begrijpen. Dit nieuwe logo valt echter totaal uit de toon in vergelijking met vorige logo's. Supporters zijn er ook niet echt blij mee geloof ik.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:25
Of deze: :+

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:48

Bossie

PSN = Patje_b_

Jesus is nu al beter dan Sterling :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Wat dat Leicester laat zien is echt kampioen onwaardig :X
Het is dat Southampton erg nonchalant speelt maar anders had het al wel 5-0 gestaan :X

Die Captain Morgan had wat minder van z'n eigen drankje moeten drinken ofzo en die vardy zit met z'n hoofd te dagdromen over Londen ofzo :X

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Het moment van Sutton United-Arsenal: toen Sutton 3x gewisseld had, vond de reservekeeper het tijd voor een pie:

Die 3e keeper van Ajax (Verhoeven of zo?) was toch wat slanker :+

Nu blijkt er op gewed te zijn, en dat kan een staartje krijgen. En Sutton United is er ook niet blij mee, http://www.bbc.co.uk/sport/football/39037401:
quote:
Sutton manager Paul Doswell said after the game: "I don't think it shows us in the best light."

Club chairman Bruce Elliott told 5 live: "I didn't know anything about it. He has got himself in the papers again and the fame obviously has gone to his head a little bit, but we will soon bring him back down to earth, don't worry about that."
Straftraining?

Edit: en hij is opgestapt bij de club. Dom dom dom.

gambieter wijzigde deze reactie 21-02-2017 17:08 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuk, Wijnaldum beslist de wedstrijd :) Mooie counter van Liverpool.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
gambieter schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 16:53:
http://www.bbc.co.uk/sport/football/39086674

Zlatan doet een overduidelijke elleboog op Mings, nadat die net daarvoor op een op de grond liggende Zlatan stapte (opzet niet duidelijk bij Mings, bij Zlatan overduidelijk wraak nemen). Verklaring Zlatan:
Die elleboog van Zlaten kan niet, maar wat Mings doet als Zlaten op de grond ligt :/ Hij kijkt en mikt. Misselijk. Zo'n speler moet je gewoon uit de competitie zetten -O- Ga maar lekker in China spelen.

• Noiz
  • Laatst online: 22-01 16:43
quote:
gambieter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:13:
[...]

Het gaat om het verschil in straf. En de historie van de FA is dat ze grote clubs niet snel durven aan te pakken, als Zlatan de eerste overtreding had gedaan en Mings de elleboog, dan had Zlatan echt geen 5 wedstrijden gekregen. Dat durven ze alleen bij kleinere clubs.
Het gaat ook om het verschil in overtreding. Ze gaan beide over de streep, maar de overtreding van Mings (met je volle gewicht middels een sprong op de zijkant van iemands hoofd springen met je noppen) had veel grotere gevolgen kunnen hebben dan de elleboog. Nu zeg ik niet dat het zo is, maar het zou mij niks verbazen als dat de redenatie van de FA is geweest.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-01 19:54
Die tweede goal van Memphis. Holy shit! Goed om te zien dat hij weer lekker aan voetballen toekomt.
https://streamable.com/lzvfg

• RoD
  • Niet online

RoD

Arsenal krijgt een pak slaag van WBA. En het is niet eens onterecht. Het seizoen gaat als een nachtkaars uit zo.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Weer 0 punten *O*

Die anti-Wenger banner boven het stadion _/-\o_

"Oooh Jeroen!"

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

En zolang het getouwtrek om en de focus op Wenger blijft, gaan de prestaties omlaag. Het bestuur zal toch eens moeten gaan ingrijpen.

gambieter wijzigde deze reactie 18-03-2017 15:58 (23%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fleximex
Ik ben de afgelopen jaren echt veranderd van mening over James Milner. Ik vond het eerst maar een beperkte voetballer die het moest hebben van hard werken. Maar inmiddels zie ik wel in dat hij veel meer is dan dat. Het ziet er soms misschien wat houterig uit maar zijn techniek is op orde. En nu, tegen Man City, schiet ie weer ontzettend koel een penalty binnen. Mentaal is hij ook ijzersterk.

Ongeloofelijk Lallana 7(8)7 _O-
Dit is echt de wedstrijd van de gemiste kansen. Voor beide teams.

Maar wel heerlijk. Al die kansen haha.

Wat een wedstrijd _/-\o_! Terechte eindstand, hoewel het eerder 4-4, 5-5 had moeten zijn.

Fleximex wijzigde deze reactie 19-03-2017 19:27 (24%)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:25
Bij het Duitse ARD. Op Ziggo of FOX zie ik m niet terug.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Cristiano Ronaldo heeft een vliegveld naar zich vernoemd gekregen: http://www.skysports.com/...-airport-raises-questions

Maar dat standbeeld, daar kan hij toch niet blij mee zijn?

En de meme's beginnen:

:+

gambieter wijzigde deze reactie 29-03-2017 18:39 (13%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Vos schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:53:
[...]

Haha, wat slecht! Ik geloofde het pas toen ik de video bekeek.
Ze zeggen dat het meer op Niall Quinn lijkt:

_O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Zometeen op Eurosport 1 de Franse bekerfinale Coupe de la Ligue tussen AS Monaco en PSG d:)b

Vroege 0-1 door Draxler/PSG; eigenlijk wel buitenspel officiëel/technisch gezien O-) :/

apis29 wijzigde deze reactie 01-04-2017 21:13 (44%)

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22-01 16:49
quote:
Fleximex schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:14:
Iemand die come back van Tottenham gezien?
http://www.ziggosporttota...27-swansea-tottenham.html

Wat lekker tikje van Janssen bij die 2-0. Barca achtig. De tweede helft van de samenvatting zie je wel dat een 'echte' spits zoals Janssen ook zijn voordelen heeft t.o.v. een zwervende zoals Kane, ook al is Kane kwalitatief beter. Janssen houdt die centrale verdedigers wel bezig.

Of iemand het foutje van Wijnaldum gezien (plus goedmaker :P)?
http://www.ziggosporttota...iverpool-bournemouth.html
Moet je op Klavan letten bij die 2-2 van King _O-

Iemand het invallen van Mertens gezien? :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

En daar is de 2-0 en ook nog een pingel voor Palace: 3-0. Wel schwalbe-achtig.

Wat geflatteerd met 3-0 maar de voorsprong is imo niet onverdiend.

gambieter wijzigde deze reactie 10-04-2017 22:27 (50%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Janssen heeft eindelijk zijn eerste niet-pingel goal in de PL, de 4-0 tegen Bournemouth.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09:54

dvdkiwi

Hoi doei

Dat wordt een afstraffing voor Barcelona ben ik bang: 4-1.
Neymar doet in elk geval niet mee, hopelijk is Messi in vorm.
Heb er zin in!

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:57:
Dat wordt een afstraffing voor Barcelona ben ik bang: 4-1.
Neymar doet in elk geval niet mee, hopelijk is Messi in vorm.
Heb er zin in!
Kom op, met zijn allen naar de [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 kroeg ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
quote:
Goron schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:59:
Ter Stegen loopt wel een potje goed te keepen zeg
Keepen wel, uitverdedigen niet :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fleximex
quote:
Saturnus schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:13:
Die commentator bij Ziggo. Wat een mafkees. :')
El Sierd *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Terechte rode kaart voor Ramos.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Dit is wel wat anders als PSV v Ajax

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:44

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Whahhahaah messi met zn shirt uit en die aan publiek tonen. Normaal haat ik zulk gedrag maar van hem kan ik het hebben hahaha

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 22-01 22:25
Heerlijke goal van Messi! Wat een manier en moment om z'n 500e goal voor Barcelona te maken zeg. Ramos laat maar weer eens zien wat een slechte verliezer het is.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 24-10-2019
quote:
v8power67 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:38:
Whahhahaah messi met zn shirt uit en die aan publiek tonen. Normaal haat ik zulk gedrag maar van hem kan ik het hebben hahaha
Het was zijn 500ste goal voor Barca, dus hij deed het niet zomaar

Asus Sabertooth x79, Intel i7 3820, 16 GB RAM, Radeon RX 5700

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-01 04:11
Messi lijkt wel een Bijbels figuur met die kop, maar dat om kaarten vragen is echt verschrikkelijk. Dat moet echt harder worden aangepakt.

Lmfao Sierd na de goal van Rakitic. Die moeten ze echt gedwongen opnemen, straight jacket en 100 meter onder de grond opsluiten. Spoort echt niet. 7(8)7

Haha kijk die klein nou staan met z'n shirt uit richting het Real publiek. :') Dit soort dingen siert zulke spelers niet.

chim0 wijzigde deze reactie 25-04-2017 08:46 (53%)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
Ja, heel fijn dat Messi zich inzet voor de #WengerOUT protesten :Y

"Oooh Jeroen!"

• Aquila
  • Laatst online: 09:27
quote:
Typical Messi fans. Alles wat meneer doet is bijzonder #not.

Gun het Dortmund trouwens van harte om de DFB Pokal te winnen.
Bayern is in principe al kampioen, en het hoeft niet elk seizoen hosanna te zijn. Verliezen hoort er gewoon bij en werkt meestal positief.

Aquila wijzigde deze reactie 27-04-2017 10:25 (13%)

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Arsene Wenger kraamt al jaren onzin als een seniele opa. En dat is terug te zien in selectiebeleid en tactieken.

Tijd dat die man wiebert, niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
Tomski1986 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:35:
[...]
Deed Ronaldo dit, ghohoho, je zou eens moeten horen wat dan.
Dan had Pique vooraan gestaan om te roeptoeteren :')

"Oooh Jeroen!"

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07:15
quote:
Tomski1986 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:35:
[...]

Ik vind het anders gewoon laag en totaal niet wat we van Messi gewoon zijn.
Deed Ronaldo dit, ghohoho, je zou eens moeten horen wat dan.
Brabbel niet zo, Messi scoorde zijn 500!!ste doelpunt, en liet zijn shirt zien aan het uitvak met Barcelona fans. Goh ja echt schandalig...

Float like a butterfly, sting like a bee.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Goh...Bayern is kampioen jongens. Verassing toch :/

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Damn, wat een BRILJANTE goal van Emre Can

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fleximex
Iemand die laatste minuten van de Russische bekerfinale gezien? Ik lachte me kapot:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/859467630343630848

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:59
Denk niet dat Schmeichel die bal ooit nog had kunnen hebben als Sterling daar niet had gestaan. En Fuchs staat daar ook goed het zicht van Schmeichel te blokkeren. Ik ben niet overtuigd dat die goal nooit had goedgekeurd mogen worden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

UEFA League *O*

Schijtclub...lekker voor ze. Maar goed, die overjarige seniele opa zal wel weer contractverlenging krijgen. Wat tevens het eind voor mij als Arsenal supporter zal zijn.

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
Slaapje schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:40:
[...]

Je mag best over stappen hoor O-)
Haha

Ik zal heerlijk zijn, ik vond Spurs het betere spel dit seizoen hebben. Trouwens, vorig seizoen ook al. En ik vind het knap om te zien wat voor progressie jullie maken. Ik kan alleen maar hopen dat ze die aansluiting vast blijven houden want een Premier League waar Chelsea, City, United, Arsenal, Liverpool en Spurs knokken voor de top is gewoon geweldig.

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat een ongelofelijke faal van de scheids bij Barca - Eibar. Alba struikelt over z'n eigen voeten en de scheids geeft een penalty.

Messi mist, dat is dan wel weer gerechtigheid. Barcelona laat in deze wedstrijd wel weer zien waarom ze dit jaar geen kampioen worden. Op deze manier hebben ze dit jaar al een aantal keer punten laten liggen.

Edit: nog een penalty voor Barcelona :P

RoD wijzigde deze reactie 21-05-2017 21:31 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:43
Dit is toch niet om aan te gluren hoe die smeerlappen van Barcelona zo lopen te duikelen in het strafschopgebied en nu dus neymar de tegenstander een rode kaart aannaait :r

PSN: Jeroen_the_stig

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 21-01 07:45
Hala Madrid!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij maakte Messi nog een prachtige goal door een hele hoop mensen voorbij te lopen, maar helaas schakelde Ziggo Sport alweer weg voordat ik het goed kon zien :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
Aquila schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:51:
Als ik Arsenal fan was, dan ging ik toch door het lint. Wat gaan we kopen? Natuurlijk, Sead Kolasinac. Wat een lachtertje :')
Arsenal moet eens spelers halen die al echt bewezen hebben elke week 101% te kunnen geven. Ik vind het de mooiste club van Engeland, maar als ik dan zie wat voor spelers ze halen..
Ik weet het niet wat jij gelezen hebt hoor, maar Sead Kolasinac is juist een speler die Arsenal nodig heeft. Hij is fysiek sterk, heeft bijna dezelfde workrate als Sanchez en was een van de beste spelers in de Bundesliga en ook gewoon in het Team of the Season (http://www.bundesliga.com/en/tots/).
Plus het feit dat hij gratis was en dat Monreal ouder wordt en Gibbs gewoon moet gaan vertrekken omdat hij altijd stuk is en gewoon niet goed genoeg is, maakt Sead juist een ideale speler voor Arsenal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
  • Laatst online: 09:27
quote:
Gunner schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:01:
[...]

Waarom altijd zo negatief? Volgens mij zijn z'n statistieken in Frankrijk prima te noemen. en een aantal ajax-verdedigers hebben nog slapeloze nachten van hoe hij hun te kakken zette in de thuiswedstrijd van Lyon tegen ajax.

Net zoals op voetbalzone. Ik maak altijd de fout om daar de reacties te lezen. Altijd als het om Arsenal gaat dan minstens tien reacties in de trant van 'ja maar die club wint nooit prijzen' om daarna nog even gemakkelijk de FA Cup te bagatelliseren.

Ik wil zeker niet zeggen dat het perfect gaat bij Arsenal als het gaat om beleid en vertoond spel, maar dat fabeltje van de prijzen mag nu toch wel eens de kast in toch?

(even niet persoonlijk naar jou toe dit hoor)
Ik snap je reactie wel, maar ik kan me verder niet herinneren dat ik Lacazette echt werelds vond spelen. Daarintegen las ik wel vaker iets over hem dat hij gewild was. Als die gast maar goals maakt, dan is het toch prima? :)

Arsenal eindigt natuurlijk niet op de laagste posities, maar ik gun het Arsenal wel om kampioen te worden. Zou toch gewoon erg mooi zijn! Voor mij is het meer uit stiekem een beetje fan zijnde, dan het zeiken over hun prijzenkast. Voor de prijzen wil je natuurlijk ook gewoon voetballen!

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Je hoeft van mij niet werelds te spelen als je maar drie goals maakt :+ ;)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True