[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 36.488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:11
martinusz schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:04:
[...]

Brabbel niet zo, Messi scoorde zijn 500!!ste doelpunt, en liet zijn shirt zien aan het uitvak met Barcelona fans. Goh ja echt schandalig...
Uitvak? Niet helemaal.
Real ontneemt 357 fans seizoenkaart na Clásico

Na de 2-3 van Lionel Messi vierde de Argentijn zijn goal voor een vak met Real Madrid-supporters. Toch stonden er heel wat mensen op met een Barcelona-sjaal de treffer van Messi te vieren. Tot ergernis van het bestuur van de Koninklijke.

Daarom moeten 357 Real-fans hun seizoenkaart inleveren. Volgens de club zijn die plekken alleen bestemd voor de seizoenkaarthouders en mogen zij die niet doorverkopen. Daarom gaat Real aan een systeem werken om dat in de toekomst te voorkomen. 
Tja en of dat ontnemen van de seizoenkaart kinderachtig vindt of niet, ik vind het terecht. Die 357 moeten trouwens wel heel erg veel centjes hebben gekregen van die Barca fans voor dat plekje voor die wedstrijd, maar dan ben je geen echte Madrid supporter. Al geven ze me een miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pff wat een schwalbe van Rashford. Dat had toch niet heel lastig te zien moeten zijn voor de scheids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mooi nog gelijk geworden daar >:) . Ondaks al het gestuntel van Liverpool tegen middenoters en degradatie kandidaten nog steeds op een CL plek :+ .
Al 6 weken geleden dat Wenger de keus voor zichzelf had gemaakt over het wel of niet aanblijven. Krijg steeds meer het gevoel dat ie denkt het wel om te kunnen draaien volgend seizoen O-) .

Ondertussen ook een mooie overwinning van Nice op PSG waarmee de landstitel een grote stap dichterbij is voor Monaco 8) . Thiago Motta nog mooi een rode kaart gepakt (elleboog misschien ver van de bal af) en later nog eentje voor Di Maria die met gestrekt been in kwam vliegen terwijl de bal al weg was B) (weinig contact verder, dat wel)
chim0 schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:42:
[...]

Uitvak? Niet helemaal.

[...]

Tja en of dat ontnemen van de seizoenkaart kinderachtig vindt of niet, ik vind het terecht. Die 357 moeten trouwens wel heel erg veel centjes hebben gekregen van die Barca fans voor dat plekje voor die wedstrijd, maar dan ben je geen echte Madrid supporter. Al geven ze me een miljoen!
Het uitvak is de bovenste ring in die hoek? Edit: rechts van het doel meestal natuurlijk ipv links ( |:( )

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 01-05-2017 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat is trouwens het tegenovergestelde van St Totteringhams Day?

Ik heb voorstellen gezien op Twitter als Arseover, St Arsinghams Day, St Gunneringhams Day en een aantal die wat minder vriendelijk zijn ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Saint Wenger's Day? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58
gambieter schreef op maandag 1 mei 2017 @ 00:07:
Wat is trouwens het tegenovergestelde van St Totteringhams Day?

Ik heb voorstellen gezien op Twitter als Arseover, St Arsinghams Day, St Gunneringhams Day en een aantal die wat minder vriendelijk zijn ;)
Ik denk dat ze na 20/21 jaar St. Totteringham's day voorlopig nog eventjes nederig moeten blijven en niet meteen na 1 jaar naast de schoenen gaan lopen ;)

Wat betreft dat minder vriendelijk, ja, dat hebben we gezien op youtube. Diverse Arsenal supporters aangevallen toen ze het stadion probeerden te verlaten. Away fans op White Hart Lane moeten dwars door de straten waar Spurs fans zich ophouden om in en uit het stadion te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Damn, wat een BRILJANTE goal van Emre Can

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:48:
Damn, wat een BRILJANTE goal van Emre Can
Inderdaad. Maar als die volley van Lallana erin was gegaan een paar minuten eerder, dan was de keuze moeilijk geweest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:14:
[...]

Inderdaad. Maar als die volley van Lallana erin was gegaan een paar minuten eerder, dan was de keuze moeilijk geweest.
Die waar ie de lat bijna doormidden schoot? Die was ook erg lekker ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:30:
Die waar ie de lat bijna doormidden schoot? Die was ook erg lekker ja
Die lob na een corner, spatte van de onderkant van de lat af. Verder is er niet veel te genieten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:50
Iemand die laatste minuten van de Russische bekerfinale gezien? Ik lachte me kapot:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/859467630343630848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 00:10:
Iemand die laatste minuten van de Russische bekerfinale gezien? Ik lachte me kapot:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/859467630343630848
Van de 4 spelers met rood hebben er 3 een eredivisie verleden. Best een prestatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:15
Leipzig heeft zich officieel geplaatst voor de CL, maar is het al bekend of ze ook daadwerkelijk CL mogen spelen of wordt dat nog steeds in juni bekend?

https://www.vi.nl/nieuws/...en&type=nieuws&category=&

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:45
Volgens mij was dat al ontkracht; ondanks Red Bull zijn de eigenaren van de clubs wel anders, de Duitse vs. De Oostenrijkse tak van Red Bull, waardoor ze wel gewoon allebei de CL in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Arsenal is lekker bezig, twee keer scoren in een aantal minuten tijd. MU kan aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik viel in slaap tijdens de eerste helft, en werd wakker bij de 1-0 :+

Hier moet ik dan wel om lachen:
@Sporf

Losing to Arsene Wenger, so that he gets a contract extension"

Jose Mourinho tactical masterclass. 😏👈
:+

Mourinho is ook weer aan het kleineren geslagen met een glimlach:
"I left Highbury and they were crying"

Jose Mourinho says he is happy Arsenal fans can celebrate Sunday's win.
Alhoewel, is dat veel anders vergeleken met de reactie van Arsenal fans op de Spurs van dit seizoen? :p

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 08-05-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heerlijk.. Mahrez neemt zo'n achterlijke onderbroken aanloop voor een penalty, glijdt half uit, raakt de bal twee keer en dus wordt ie afgekeurd _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Correcte beslissing. Jammer dat het arbitrale trio de regel van buitenspel niet toepasten bij de 1-0 van City, die had nooit goedgekeurd mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-05 14:25
Waarom had de 1-0 afgekeurd moeten worden? Sterling raakt de bal niet en volgens de regel is het alleen buitenspel als hij of de bal raakt (wat dus niet het geval is) of de tegenstander blokkeert in het bereiken van de bal (ook niet het geval, zowel Fuchs als Schmeichel konden niet bij de bal komen, dus Sterling stond ze niet in de weg. Hier goed te zien https://streamable.com/v8uyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zijn poging de bal te schieten beinvloed Schmeichel. Hij neemt deel aan het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Denk niet dat Schmeichel die bal ooit nog had kunnen hebben als Sterling daar niet had gestaan. En Fuchs staat daar ook goed het zicht van Schmeichel te blokkeren. Ik ben niet overtuigd dat die goal nooit had goedgekeurd mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 12-05 11:23
Hahaha Robben scoort in de laatste minuut tegen leipzig. En die coach kippenhüttel flippen he, machtig mooi :D

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:51:
Hahaha Robben scoort in de laatste minuut tegen leipzig. En die coach kippenhüttel flippen he, machtig mooi :D
Maakte die uitslag nog iets uit :? Bayern kampioen en RB was ook al voor CL geplaatst toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:51:
En aantal minuten voor tijd nog met 4-2 achterstaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:59:
[...]

Maakte die uitslag nog iets uit :? Bayern kampioen en RB was ook al voor CL geplaatst toch?
Morele overwinning he :)
Exocet schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 18:11:
[...]

En aantal minuten voor tijd nog met 4-2 achterstaan!
Precies. Echt een hele knappe overwinning behaald. Robbben maakte het goed af in de laatste seconden :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ManU wordt goed voorbereid op Ajax, ze staan met 0-2 achten tegen Tottenham

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 16:53
Die goal van Nacho moet wel een van de vreemdste goals zijn dit seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Tomski1986 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:19:
Die goal van Nacho moet wel een van de vreemdste goals zijn dit seizoen :D
Inderdaad, belachelijk dat deze goal telt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03

v8power67

Psn: Mausosaurus

Damn die 3-1 van ronaldo mag er zijn !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gynnad schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:20:
[...]

Inderdaad, belachelijk dat deze goal telt..
Waarom? Scheids had al gefloten, bal lag stil. Dan mag je hem nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-05 13:21
Desalniettemin gaat dit toch nergens over, zo te zien blokkeert zelfs de scheids het zicht van de keeper. Uberhaupt een bijzondere regel/situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
^ Wat Catorce zegt, de scheids staat tussen de keeper en de bal in en staat nog in de houding dat er een vrije trap wordt gegeven, dan moet de scheidsrechter netjes aan de kant gaan staan, maar dat was hier niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zijn er mensen die regelmatig Real kijken? Ik zie ze niet vaak, maar wat ik begrijp is Toni Kroos de belangrijkste schakel in dat team geworden? Modric is ook niet verkeerd natuurlijk.

Misschien wel de meest onderschatte voetballer van het moment die Kroos, lekker bescheiden gozert, maar wel een C.V. om jaloers van te worden.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:07

knakworst

Get more sats!

Ik mis geen wedstrijd van Real. Begin seizoen speelde Bale heel goed, laatste tijd groot drama. Modric speelt laatste wedstrijden super, Kroos ook heel goed. Beide middenvelders doen de juiste voorbereidingen voor de spitsen, waardoor Real in de laatste 62 wedstrijden sowieso gescoord heeft. Laatste keer niet gescoord was 26 april 2016. Verder beschikt Real over een jaloersmakende bank, met mensen als Morata, Asensio, en James. Alleen de verdediging vind ik niet altijd sterk, daarom zal het nog wel lastig worden tegen Juventus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

John Terry in de bocht. Speelt zijn laatste thuiswedstrijd voor Chelsea, mag voor het eerst dit seizoen in de basis beginnen, en het sprookje is compleet als hij in de 24e minuut uit een corner de 1-0 scoort.

Voor een hele minuut, daarna van hero to zero: kopt de bal verkeerd weg zodat het een perfecte assist is voor de 1-1 van Watford :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
knakworst schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:20:
Ik mis geen wedstrijd van Real. Begin seizoen speelde Bale heel goed, laatste tijd groot drama. Modric speelt laatste wedstrijden super, Kroos ook heel goed. Beide middenvelders doen de juiste voorbereidingen voor de spitsen, waardoor Real in de laatste 62 wedstrijden sowieso gescoord heeft. Laatste keer niet gescoord was 26 april 2016. Verder beschikt Real over een jaloersmakende bank, met mensen als Morata, Asensio, en James. Alleen de verdediging vind ik niet altijd sterk, daarom zal het nog wel lastig worden tegen Juventus.
Ja, je hebt 2 mega goede middenvelders. Daarmee moet je natuurlijk wel wat kunnen doen, maar dat karakter van Kroos is totaal niet kapot te krijgen door die druk. Als ik een willekeurig interview aanklik, dan merk je gewoon dat hij het lekker normaal houdt. Speelt eigenlijk altijd perfect en had gisteren 1 foute pass als ik het goed gezien heb. Dat is gewoon abnormaal..

De bank is zeker niet slecht. De verdediging vind ik wel mee vallen, meende dat ze sterker zijn geworden achterin wat betreft het spel, maar ik kijk niet vaak dus daar zal het wel aan liggen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-05 16:17
Wolfsburg mag de na competitie in nadat ze van HSV verloren hebben.
Vraag me af of Bruma en Bazoer het nog steeds een topclub vinden.

Iedereen die de Bundesliga en Wolfsburg volgt wist dat ze mee zouden doen om degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 18:31:
Wolfsburg mag de na competitie in nadat ze van HSV verloren hebben.
Vraag me af of Bruma en Bazoer het nog steeds een topclub vinden.

Iedereen die de Bundesliga en Wolfsburg volgt wist dat ze mee zouden doen om degradatie.
Ik vind die Dieter Hecking sowieso een kwal, de Bruyne ging weg en er zat geen beleid in, nog steeds niet trouwens. Je moet eerst een plan hebben voordat ze beginnen met aankloten. Gomez mag voor mij nog een seizoen of 2 bij Bayern komen en Bazoer en Bruma maken een oerhollandse stomme keuze ja :+ :p

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Arsenal maakt het zich onnodig moeilijk.. 1-0 voor, geen vuiltje aan de lucht, en dan vindt meneer Koscielny het nodig om iemand doormidden te zagen net over de middenlijn. Gaat nog lastig worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:03
toolkist schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:19:
Arsenal maakt het zich onnodig moeilijk.. 1-0 voor, geen vuiltje aan de lucht, en dan vindt meneer Koscielny het nodig om iemand doormidden te zagen net over de middenlijn. Gaat nog lastig worden zo.
Arsenal heeft het sowieso moeilijk nu net Liverpool gescoord heeft :'(

Misschien maar goed ook dat Arsenal op plek 5 eindigt... Misschien dat het helpt voor een frisse wind binnen de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
chengbondkwok schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:49:
[...]

Arsenal heeft het sowieso moeilijk nu net Liverpool gescoord heeft :'(

Misschien maar goed ook dat Arsenal op plek 5 eindigt... Misschien dat het helpt voor een frisse wind binnen de club.
Gaat niet gebeuren helaas. Wenger zal de FA-Cup wel binnenhalen en zo voldoende zijn om te mogen blijven.
Dit zal hij trouwens niet meer dan normaal vinden, .. als ik Wenger was zou ik mij echter kapot schamen.

[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 21-05-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-05 16:17
Mosin schreef op zondag 21 mei 2017 @ 02:02:
[...]

Ik vind die Dieter Hecking sowieso een kwal, de Bruyne ging weg en er zat geen beleid in, nog steeds niet trouwens. Je moet eerst een plan hebben voordat ze beginnen met aankloten. Gomez mag voor mij nog een seizoen of 2 bij Bayern komen en Bazoer en Bruma maken een oerhollandse stomme keuze ja :+ :p
Wolfsburg heeft nooit echt een beleid gevoerd.
Het is een kleine club die vanwege de geld injecties van VW ver boven zijn stand heeft kunnen leven.
Sinds het diesel schandaal is de geld kraan weer grotendeels dicht en doen ze direct mee om degradatie.

Een slimme zet van VW want ze willen niet weer de negatieve media berichten hebben van een paar jaar geleden.
Want toen waren er geruchten dat VW duizenden medewerkers zou ontslaan.
In diezelfde tijd haalde Wolfsburg Magath weer binnen en lekte uit dat VW dit financierde en ook zijn transfer budget.

Vraag me af of het nieuwe bestuur gek genoeg is om er net zoveel geld in te pompen als het vorige bestuur.
Effe 50+mln extra in pompen enzo per seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
UEFA League *O*

Schijtclub...lekker voor ze. Maar goed, die overjarige seniele opa zal wel weer contractverlenging krijgen. Wat tevens het eind voor mij als Arsenal supporter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25
Kaap schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:08:
UEFA League *O*

Schijtclub...lekker voor ze. Maar goed, die overjarige seniele opa zal wel weer contractverlenging krijgen. Wat tevens het eind voor mij als Arsenal supporter zal zijn.
Je mag best over stappen hoor O-)

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:40:
[...]

Je mag best over stappen hoor O-)
Haha

Ik zal heerlijk zijn, ik vond Spurs het betere spel dit seizoen hebben. Trouwens, vorig seizoen ook al. En ik vind het knap om te zien wat voor progressie jullie maken. Ik kan alleen maar hopen dat ze die aansluiting vast blijven houden want een Premier League waar Chelsea, City, United, Arsenal, Liverpool en Spurs knokken voor de top is gewoon geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 21:08

Grudgie

PSN: Grudgie7

Real Madrid voor tegen Malaga! Hopelijk worden ze kampioen! :) Vast wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Wat een wereldsave van Navas!
Laat De Gea maar in Manchester..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:01
HollowGamer schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:19:
[...]

Gaat niet gebeuren helaas. Wenger zal de FA-Cup wel binnenhalen en zo voldoende zijn om te mogen blijven.
Dit zal hij trouwens niet meer dan normaal vinden, .. als ik Wenger was zou ik mij echter kapot schamen.
Ik hoop juist dat Chelsea juist vol gas gaat geven en dat het daardoor nooit echt een wedstrijd zal gaan worden.

Is Koscielny nu voor die pot geschorst of is dat alleen voor de competitie?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:27:
[...]

Ik hoop juist dat Chelsea juist vol gas gaat geven en dat het daardoor nooit echt een wedstrijd zal gaan worden.

In Engeland gaat alles over alle competities, dus ook FA Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:27:
[...]

Voor alle fans zou het wel mooi zijn om de FA-cup binnen te halen, zeker naar dit mislukte seizoen.

Ja, ook voor deze wedstrijd. Wat een flut overtreding btw., was terecht dat hij rood kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ziet ernaar uit dat real.madrid kampioen wordt.
Staan 2-0 op mallaga. En barca 2-0 achter op eibar... Heb niks met madrid en zag ronaldo alweer genoeg rollen... Maja zijn wel terecht winnaar denk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat een ongelofelijke faal van de scheids bij Barca - Eibar. Alba struikelt over z'n eigen voeten en de scheids geeft een penalty.

Messi mist, dat is dan wel weer gerechtigheid. Barcelona laat in deze wedstrijd wel weer zien waarom ze dit jaar geen kampioen worden. Op deze manier hebben ze dit jaar al een aantal keer punten laten liggen.

Edit: nog een penalty voor Barcelona :P

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 21-05-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:03
RoD schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:27:
Wat een ongelofelijke faal van de scheids bij Barca - Eibar. Alba struikelt over z'n eigen voeten en de scheids geeft een penalty.

Messi mist, dat is dan wel weer gerechtigheid. Barcelona laat in deze wedstrijd wel weer zien waarom ze dit jaar geen kampioen worden. Op deze manier hebben ze dit jaar al een aantal keer punten laten liggen.
Ze staan alweer voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het kan verkeren :P Maar de moeite die ze hebben met dit soort clubjes laat zien waarom Barcelona geen kampioen wordt. Het voetbal van Barcelona is een beetje uitgewerkt; kleinere clubs weten steeds beter het spel te ontregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Jammer maar helaas, kon het niet goed zien bij de 2-2 maar door de rare val van de verdediger zou ik haast denken dat hij de bal niet raakte doordat suarez hem vast had.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 19:18
Dit is toch niet om aan te gluren hoe die smeerlappen van Barcelona zo lopen te duikelen in het strafschopgebied en nu dus neymar de tegenstander een rode kaart aannaait :r

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomski1986
Hala Madrid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij maakte Messi nog een prachtige goal door een hele hoop mensen voorbij te lopen, maar helaas schakelde Ziggo Sport alweer weg voordat ik het goed kon zien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

2 penals waren idd zeer onterecht voor barca...
Maar die 4-2 van messi wtf haah kwam even alle frustratie van hele seizoen uit. Wat een klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RoD schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:58:
Volgens mij maakte Messi nog een prachtige goal door een hele hoop mensen voorbij te lopen, maar helaas schakelde Ziggo Sport alweer weg voordat ik het goed kon zien :X
Eh, typische Messi-goal. Nette goal, maar zo klinisch en beheerst afgerond. Doe mij die twee van Inui maar. Lekkere volleys, onderkantje lat zodat de keeper 'm ook hoort inslaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:25

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O-

http://www.bbc.com/sport/football/39997699
Arsenal face a defensive crisis going into Saturday's FA Cup final against Chelsea, with Shkodran Mustafi doubtful with a suspected concussion.

The 25-year-old suffered a blow to the head during his side's victory over Sunderland last Tuesday.

He finished the match but developed symptoms which subsequently ruled him out of Sunday's win against Everton.
Nou gefeliciteerd Chelsea, dat kan niet meer mis gaan a.s. weekend.. Alle 3 de centrale verdedigers geblesseerd.. :')

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
RoD schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:27:

Edit: nog een penalty voor Barcelona :P
Ik zag die Alba rennen in de 16 en ik dacht al, die gaat zo neer met een mooie duik.

Toch fijn dat sommige van die lui zo voorspelbaar zijn. Alleen schandalig dat die scheids dat niet ziet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Angeloonie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:32:
Nou gefeliciteerd Chelsea, dat kan niet meer mis gaan a.s. weekend.. Alle 3 de centrale verdedigers geblesseerd.. :')
Koscielny is niet geblesseerd, maar geschorst na die werkelijk oliedomme overtreding gisteren, en de verdiende rode kaart. Enner Valencia mocht blij zijn dat hij niet geblesseerd raakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:25

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gambieter schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:53:
[...]

Koscielny is niet geblesseerd, maar geschorst na die werkelijk oliedomme overtreding gisteren, en de verdiende rode kaart. Enner Valencia mocht blij zijn dat hij niet geblesseerd raakte.
Angeloonie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:32:

Nou gefeliciteerd Chelsea, dat kan niet meer mis gaan a.s. weekend.. Alle 3 de centrale verdedigers geblesseerdonbeschikbaar.. :')
:Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Arsenal had beroep aangetekend tegen de rode kaart van Koscielny: http://www.bbc.co.uk/sport/football/40020494. Verworpen natuurlijk, dat rood was heel duidelijk.

Ben eigenlijk best benieuwd naar wat ze voor onzinargumenten aan hebben geleverd, bij een frivool beroep heeft de commissie de mogelijkheid extra te straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Is 3 wedstrijden geschorst.

Past dat een beetje in iedereen's anti-Arsenal straatje :?

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-05-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:08:
Is 3 wedstrijden geschorst.

Niks anti-Arsenal, dit was toch gewoon een overduidelijke rode kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:12:
[...]

Niks anti-Arsenal, dit was toch gewoon een overduidelijke rode kaart?
Zeker weten rood, dat nam ik dan ook niet in twijfel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Real Madrid heeft de eerste versterking voor seizoen 2019/2020 al binnen voor 46 miljoen...

http://nos.nl/artikel/217...voor-16-jarig-talent.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Catorce schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:03:
Real Madrid heeft de eerste versterking voor seizoen 2019/2020 al binnen voor 46 miljoen...

Bizar. geen andere woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Catorce schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:03:

Oh no, Neres en Odegaard all over again.. Kijk wat een blij hoofd. Zou eerst even wachten tot z'n beugel eruit mag en z'n eerste schaamharen groeien. Serieus, gaat inderdaad nergens over. Af en toe snap ik niks van het beleid bij Real. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pfff en zie daar hoe belachelijk de buitenspel regel nu is..
Speler van Arsenal staat meters buitenspel, gaat richting de bal, wil zelfs uithalen maar bedenkt zich op 't laatste moment waarna Sanchez, die niet buitenspel stond, de bal binnenschiet.

Ga alsjeblieft weer terug naar buitenspel = buitenspel, of je nou meedoet met het spel of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lekker begin van de FA cup finale. Overduidelijke handsbal van Sanchez bij die goal, en andersom gaat Costa snel tegen kaarten oplopen (net als de Arsenal verdedigers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:40:
Pfff en zie daar hoe belachelijk de buitenspel regel nu is..
Speler van Arsenal staat meters buitenspel, gaat richting de bal, wil zelfs uithalen maar bedenkt zich op 't laatste moment waarna Sanchez, die niet buitenspel stond, de bal binnenschiet.

Ga alsjeblieft weer terug naar buitenspel = buitenspel, of je nou meedoet met het spel of niet.
Eens, daarnaast heeft de speler die buitenspel stond simpelweg wel invloed op de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:42:
[...]

Eens, daarnaast heeft de speler die buitenspel stond simpelweg wel invloed op de keeper.
Dat maakt blijkbaar geen zak meer uit, anders kunnen ze dit nooit goedkeuren na overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat die Costa voor natrappen eraf had gemoeten kraait dan weer bijna geen kip naar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:41:
Dat die Costa voor natrappen eraf had gemoeten kraait dan weer bijna geen kip naar :')
Niet gezien :p

Zie nu wel dat de scheids ballen heeft en Mozes er (terecht) afstuurt met 2e geel voor een schwalbe.

En ik dacht dat je geen Arsenal fan meer was, waarom dan meteen weer aan komen zetten met zo'n huilie huilie smiley?

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 27-05-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:44

Vos

AFCA

Geen Arsenal fan meer? Dat kan niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gefeliciteerd met de FA cup, absoluut verdiend gezien het spelbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mooie match, heb ze nog nooit zo gezien in maanden. Mocht Wenger de club verlaten, dan kan hij het nu mooi doen met een prijs achter zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verdiende overwinning, ze wilden het gewoon meer. De 2-1 flatteert Chelsea, een 4-1 had de kansen en krachtsverhouding beter weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:38:
Verdiende overwinning, ze wilden het gewoon meer. De 2-1 flatteert Chelsea, een 4-1 had de kansen en krachtsverhouding beter weergegeven.
Eens, echter is de wedstrijd wel zo gegaan door het cadeautje van de scheidsrechter.
Als de 1-0 idd was afgekeurd dan hadden we waarschijnlijk een heel ander beeld gezien omdat Chelsea daardoor compacter had kunnen blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ook vandaag de Duitse en Franse bekerfinales, Dortmund wint uiteindelijk van Frankfurt en daarmee de eerste(?) prijs onder Tuchel ... Wel jammer dat het uitgerekend tegen Frankfurt is en om nou te zeggen dat het dikverdiend was :X . Reus ook weer eens geblesseerd uitgevallen :+ ...

Angers - PSG nog steeds 0-0 ...

edit: PSG wint met 1-0 door een eigen doelpunt ergens tegen het einde (niet gezien, Spanje is ook bezig was ik alweer vergeten). Bijna niks gezien van de kant van PSG in het deel van de wedstrijd wat ik gezien heb ...
chim0 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:25:
[...]

Oh no, Neres en Odegaard all over again.. Kijk wat een blij hoofd. Zou eerst even wachten tot z'n beugel eruit mag en z'n eerste schaamharen groeien. Serieus, gaat inderdaad nergens over. Af en toe snap ik niks van het beleid bij Real. :/
Zo hebben ze Robinho ook al verpest :Y :F

[ Voor 58% gewijzigd door apis29 op 27-05-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
apis29 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:17:

Zo hebben ze Robinho ook al verpest :Y :F
Dit is geen Robinho.

Knappe zege van Arsenal en Dortmund. Celtic - Aberdeen gisterenmiddag was een ook een leuke bekerfinale. Celtic met de hakken over de sloot, maar Aberdeen had het eerder kunnen afmaken met een enorme kans.

[ Voor 36% gewijzigd door chim0 op 28-05-2017 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Meh ik weet niet wat ik er echter van vind van het winnen van de FA Cup. Het gevoel heerst sterk dat het misschien beter was geweest om niet te winnen. Nu is voor veel mensen het seizoen dan weer goed, en dat was het gewoon niet en daar moet een einde aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Dude, wees eens een keer blij voor je clubje i.p.v. elke keer dat verongelijkte en dat iedereen het maar op Arsenal heeft gemunt. We zijn volwassen kerels! Die tijden zijn we onderhand toch wel ontgroeid, dacht ik? (Ik wel iig, heb het op de harde manier moeten leren). Gaat niet altijd goed (laatst weer op m'n kop gehad met de blauwe stift) maar probeer serieus m'n best te doen alles en iedereen te negeren. Laat mensen praten wat ze willen praten, het zijn haters. Wat interesseert het jou?
Kaap schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:08:

Dit soorten dingen. Kom op, man! Zelfs ik ben dat soort onzin ontgroeid. Heb geleerd tot tien te tellen en dingen te negeren. Vindt gewoon wat je vindt en wat anderen denken, moet je gewoon negeren. Uiteindelijk is het maar voetbal. d:)b *boks*

Vanmiddag City - Arsenal en Chelsea - Liverpool.. vrouwen. Haha got ya! _O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-05 10:01
De wedstrijd van 170 miljoen pond gaat zo beginnen. Ben benieuwd, wat een sfeer ook op Wembley. Mijn voorkeur ging uit naar Fulham, maar nu toch voor Jaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Professor Charles Xavier zit ook op de tribune. Die is voor (Mind)Reading. :D :+

Hey de broer van Vilhena :D

[ Voor 16% gewijzigd door chim0 op 29-05-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

chim0 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:28:
Professor Charles Xavier zit ook op de tribune. Die is voor (Mind)Reading. :D :+
Nou nee, die is voor Huddersfield ;) . Wel opletten.

http://www.skysports.com/...ove-for-huddersfield-town

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Oh sorry we gaan serieus doen. Mijn welgemeende excuus!

Jaapie Stam in zo'n keurig, Engels kostschool pakje is ook geen gezicht. Die hoort in een Satudara pak. :D

170 miljoen, dat is bekant de begroting van Ajax, Feyenoord en PSV bij mekaar. Eerste divisie, gaat nergens over..

[ Voor 26% gewijzigd door chim0 op 29-05-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hier ook net zittend, met nog minuut of 20 te spelen

Gaat nog over in verlenging. hoop wat beter spel te zien nu, is niet veel soeps

[ Voor 44% gewijzigd door Hackus op 29-05-2017 18:15 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lekker voor Dortmund, maar Frankfurt was echt bijzonder sterk. Die Kovac was ook echt heel sportief na de wedstrijd.
Zonde dat Reus weer uitvalt. Die gozer heeft geld en talent, maar helaas geen mee werkend lichaam..

Begreep dat Bayern Goretzka heeft gekocht van Schalke en Gnabry staat onder huur bij Werder. Verkoop Costa, Sanchez en eventueel Coman voor hun 2. Süle neemt de plek van Rafinha over en aan de andere kant Kimmich. Voor voorin hoop ik dat Sanchez eventueel komt, maar Gomez zou ook prima zijn :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:44

Vos

AFCA

Zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Duidelijk: strafverlenging door slecht gedrag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Haha Arsenal :D Wow, deze zag ik deze keer niet meer aankomen...

[ Voor 62% gewijzigd door Catorce op 30-05-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:19
Ook opvallend dat op die UK site 60% het goed vindt voor Arsenal dat Wenger blijft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vlassie1980 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:10:
Ook opvallend dat op die UK site 60% het goed vindt voor Arsenal dat Wenger blijft :')
Logisch toch? Dat zijn de fans van de andere Premier League clubs }:|

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:19
Gunner schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:13:
[...]

Logisch toch? Dat zijn de fans van de andere Premier League clubs }:|
Veel Arsenal fans op VZ dan:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306192
:P

Verder is de beste man gewoon een dusdanigheid bij Arsenal, begint onderhand te corroderen op zijn zetel :+

[ Voor 17% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-05-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben nog in dubio, wit of blauw :?
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2