I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
(bron VI)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Edit, 2-2, heerlijke assist van Eriksen.
[ Voor 14% gewijzigd door PolarBear op 22-04-2017 19:29 ]
Held, zat al te balen dat deze op Fox ipv ziggo was!PolarBear schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:26:
Chelsea - Tottenham aan het kijken op de BBC (MotD). Lijkt toch altijd alsof iemand de player op 1,5 speed zet tov de Eredivisie.
Edit, 2-2, heerlijke assist van Eriksen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha, ik was eigenlijk aan het kijken of Ziggo NBA vanavond uitzend, maar nietsBossie schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:45:
[...]
Held, zat al te balen dat deze op Fox ipv ziggo was!
Pak toch nog ff twee goals mee, Matic zit wel op schietenPolarBear schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:46:
[...]
Haha, ik was eigenlijk aan het kijken of Ziggo NBA vanavond uitzend, maar niets
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Chelsea goalscorer Nemanja Matic at pitchside live on 5 live Sport: "It was a nice goal! But first of all I want to say I am very happy for the team, that we're going to play in the final.
"Today was hard against a very good team. Congratulations to Spurs, who didn't give up.
"I am happy for my goal, it was a great goal, but it's not the best I've ever scored. I scored a harder one in a Benfica v Porto derby... this is perhaps my second best ever!
"It's great when you have a chance to play in this stadium. For our supporters, you can see this is something special. To have a chance to win this trophy is significant for us as players.
"This result gives us more cinfidence of course - it's always good to win. Now we have to recover quickly for the next game on Tuesday."
http://www.bbc.com/sport/live/football/38347532
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 22-04-2017 20:33 ]
En intussen staat Liverpool 1-2 achter tegen Crystal Palace, 2x Benteke die nog een rekening met Klopp te vereffenen heeft
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zat dat live te kijkenmartinusz schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:53:
Hebben jullie trouwens die beelden gezien van die keeper in Engeland? Team kon kampioen worden in de championship, maar verliezen met 2-0 met 2 goals door hun eigen keeper!!!
Beter dan in Rotterdam zitten als ze in en tegen Real/Atletico Madrid spelen
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 23-04-2017 19:56 ]
Meestal vind ik dat vreselijke wedstrijdenAnoniem: 338166 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:56:
Nou..
Vanavond Classico.
Mooi voetbaldagje zo.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Neymar doet in elk geval niet mee, hopelijk is Messi in vorm.
Heb er zin in!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kom op, met zijn allen naar de [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 kroegdvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:57:
Dat wordt een afstraffing voor Barcelona ben ik bang: 4-1.
Neymar doet in elk geval niet mee, hopelijk is Messi in vorm.
Heb er zin in!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
...
Eens, dat maakt deze wedstrijd altijd zo leukGonadan schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:21:
Overal zie ik de verwachting dat Barcelona op de broek gaat krijgen, maar is ook de klassieker daar niet een wedstrijd op zich? Ik geef Real de grootste kans, maar het is geen uitgemaakte zaak denk ik.
Inclusief een DONKERRODE kaart die de scheidsrechter mist. Zo erg is de ED niet.
Er stonden 4(!) witte shirts buitenspel bij de voorzet. Is onmogelijk dat de grens dat gemist heeft.
[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 23-04-2017 21:16 ]
Hebben we het nu nog steeds over die Champions League pot?PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:15:
En buitenspel en de speler die rood had moeten krijgen heeft de assist. Wat een poppenkast.
Ik zit te kijken op BeIN Sports hier in de US, en ze hebben het niet eens over buitenspel, schandalig.PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:15:
En buitenspel en de speler die rood had moeten krijgen geeft de assist. Wat een poppenkast.
Er stonden 4(!) witte shirts buitenspel bij de voorzet. Is onmogelijk dat de grens dat gemist heeft.
Mooie goal van Messi!
Ook gewoon nog steeds met watten in z'n mond tegen het bloeden maar wel mooie acties maken
[ Voor 50% gewijzigd door Goron op 23-04-2017 21:27 ]
Jammer dat de scheids daar Messi geen geel geeft voor het kaartgebaar.
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 23-04-2017 21:33 ]
Trouwens fijn dat je op ziggo sport Engels commentaar kan inschakelen ipv van die knuppel Siert.
Hetzelfde op ziggo sport, maar dan is het wel hinderlijk buitenspel lijkt me.gambieter schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:30:
Ik moet het nog terugzien, maar Gary Lineker geeft op Twitter aan dat Ramos geen buitenspel stond bij de goal.
Die regels zorgen sowieso alleen maar onduidelijkheid, maak het dan maar weer zwart/wit
[ Voor 17% gewijzigd door Goron op 23-04-2017 21:35 ]
...
Niet alleen dat, scheids moet gewoon durven optreden. Casimero had er allang afgemoeten, net als Marcello.gambieter schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:30:
Jammer dat de scheids daar Messi geen geel geeft voor het kaartgebaar.
En waarom hebben we NOG STEEDS GEEN VIDEOSCHEIDSRECHTER. Hoe moeilijk is het? Te achterlijk voor woorden.
Kunnen jullie er aub mee ophouden? Als het dan toch zo eerlijk moet dan had Ronaldo een penalty moeten krijgen.Tk55 schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:38:
[...]
Niet alleen dat, scheids moet gewoon durven optreden. Casimero had er allang afgemoeten, net als Marcello.
En waarom hebben we NOG STEEDS GEEN VIDEOSCHEIDSRECHTER. Hoe moeilijk is het? Te achterlijk voor woorden.
...
Keepen wel, uitverdedigen nietGoron schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:59:
Ter Stegen loopt wel een potje goed te keepen zeg
[ Voor 66% gewijzigd door Goron op 23-04-2017 22:15 ]
Asensio moet die bal gewoon eerder geven.Luxicon schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:14:
Ronaldo net ook buitenspel.
Bah, goal barcelona
Raketic bgughubghbhetbwebhhwer

[ Voor 23% gewijzigd door Fleximex op 23-04-2017 22:17 ]
Ghehe hij is goed bezig vanavond, ook over Ronaldo met zijn tomatensoep haarFleximex schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:17:
Ok nu overdrijft ie wtf lol. Zo gek heb ik hem zelden gehoord lol.
Raketic bgughubghbhetbwebhhwer

Dan was het wel een goal denk ik ja. Ik dacht op dat moment dat het sowieso een goal zou zijn btw.Bossie schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:16:
[...]
Asensio moet die bal gewoon eerder geven.
Bah, goal barcelona
[ Voor 99% gewijzigd door Luxicon op 23-04-2017 22:23 ]
...
Haha Piqué, zo achteloos
Wat een debiel die ramos...
Real had al met 10 man moeten staan eerste helft.
Goal van rakatic was wel echt een beauty!!
En ja messi is weer op dreef ongrijpbaar. Zijn goal ook echt so good!!
En weggeven whhaha barca barca barca...
Goed gedaan door james maar damn slecht verdedigd.
[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 23-04-2017 22:30 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
FIFA Benelux Administrator
Het was zijn 500ste goal voor Barca, dus hij deed het niet zomaarv8power67 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:38:
Whahhahaah messi met zn shirt uit en die aan publiek tonen. Normaal haat ik zulk gedrag maar van hem kan ik het hebben hahaha
Nee nee, scheids doet dat perfect, de regel slaat alleen nergens opHackus schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:43:
Dat zo'n scheids dit niet begrijpt
jij bent het ook nooit met mij eens hemartinusz schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:47:
[...]
Nee nee, scheids doet dat perfect, de regel slaat alleen nergens op
Youri Mulder kan ook beter thuis blijven, hij voegt echt niks toe.
Genoten
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja wel hoor, zeker met je tweede zin nuHackus schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:54:
[...]
jij bent het ook nooit met mij eens he![]()
Youri Mulder kan ook beter thuis blijven, hij voegt echt niks toe.
Maar in dit soort gevallen moet je niet de uitvoerder aanwijzen, maar diegene die de regels bedenkt
The only thing he is going to lift this seasonv8power67 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:38:
Whahhahaah messi met zn shirt uit en die aan publiek tonen. Normaal haat ik zulk gedrag maar van hem kan ik het hebben hahaha
Lmfao Sierd na de goal van Rakitic. Die moeten ze echt gedwongen opnemen, straight jacket en 100 meter onder de grond opsluiten. Spoort echt niet.

Haha kijk die klein nou staan met z'n shirt uit richting het Real publiek.
[ Voor 53% gewijzigd door chim0 op 25-04-2017 08:46 ]
Ja, heel fijn dat Messi zich inzet voor de #WengerOUT protestenv8power67 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:38:

Typical Messi fans. Alles wat meneer doet is bijzonder #not.v8power67 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:38:
Gun het Dortmund trouwens van harte om de DFB Pokal te winnen.
Bayern is in principe al kampioen, en het hoeft niet elk seizoen hosanna te zijn. Verliezen hoort er gewoon bij en werkt meestal positief.
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 27-04-2017 10:25 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Mosin schreef op donderdag 27 april 2017 @ 10:23:
[...]
Typical Messi fans. Alles wat meneer doet is bijzonder #not.

Hij kon geen beter podium krijgen voor deze actie.Tomski1986 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 06:21:
[...]
The only thing he is going to lift this season
Wenger doet het zelf door weer heel dom calimero te spelenKaap schreef op donderdag 27 april 2017 @ 09:12:
Ja, heel fijn dat Messi zich inzet voor de #WengerOUT protesten
Naast dat het een rivaldootje was:Christian Fuchs should have been booked for throwing the ball at Alexis Sanchez "on purpose" during Arsenal's 1-0 win over Leicester, says Arsene Wenger.
Komt Wenger met het excuus dat een professional als Sanchez niet zou weten dat hij de ingooi niet mag hinderen:The ball hit Sanchez on the shoulder, but the 28-year-old fell to the ground clutching his face and was shown a yellow card by referee Mike Jones for not retreating far enough.
Dat weet Sanchez heel goed. Ach ja, hij is zich aan het voorbereiden op een transfer terug naar Spanje"In the first two attempts when Fuchs tried to throw the ball in, Sanchez stood next to him and didn't know he had to be further away," said Wenger.
klinkt als een ruzie tussen twee peuters, word idd tijd voor de videoref op dit niveau.Kaap schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:23:
Zowel Fuchs als Alexis zaten daar fout. Alexis liep zich weer eens vreselijk aan te stellen. Maar Fuchs gooit gewoon met opzet met volle kracht die bal richting Alexis zijn gezicht.
Dan had Fuchs geel kunnen krijgen en Alexis rood voor toneel, zou het voetbal veel leuker maken.
Tijd dat die man wiebert, niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
Ik vind het anders gewoon laag en totaal niet wat we van Messi gewoon zijn.Bossie schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:37:
[...]
Hij kon geen beter podium krijgen voor deze actie.
Deed Ronaldo dit, ghohoho, je zou eens moeten horen wat dan.
Dan had Pique vooraan gestaan om te roeptoeterenTomski1986 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:35:
[...]
Brabbel niet zo, Messi scoorde zijn 500!!ste doelpunt, en liet zijn shirt zien aan het uitvak met Barcelona fans. Goh ja echt schandalig...Tomski1986 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:35:
[...]
Ik vind het anders gewoon laag en totaal niet wat we van Messi gewoon zijn.
Precies, had ook de indruk dat het bij het uitvak was...martinusz schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:04:
[...]
Brabbel niet zo, Messi scoorde zijn 500!!ste doelpunt, en liet zijn shirt zien aan het uitvak met Barcelona fans. Goh ja echt schandalig...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
(de dichstbijzijnde mensa voor Fellaini is teamgenoot Fosuh-Mensa
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 27-04-2017 23:00 ]
Behalve dat Ajax tegen Lyon moet..chim0 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 04:45:
Was weer een poep Manchester derby, mede mogelijk gemaakt door United. Man man man, daar zit echt nul komma nul voetbal in. Als Ajax daar niet van kan winnen..

Maar het was inderdaad geen topwedstrijd, eigenlijk ook maar weinig strijd en passie, pas toen die rode kaart viel werd het even wat harder..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maakt niet uit of het Messi of Ronaldo of Piet van FC Bal op het Dak.Tomski1986 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:35:
[...]
Ik vind het anders gewoon laag en totaal niet wat we van Messi gewoon zijn.
Dit was zijn 500e doelpunt, dan mag het vind ik.
Esp v Barca is leuke pot en zo over naar het boksen

Dit topic is gesloten.
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2