[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.581 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
apis29 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:42:
Dat zat er wel aan te komen ja; Koeman: op zich wel interessant om te zien wat ie er van bakt maar aan de andere kant moet er toch wel wat beters te vinden zijn (Tüchel bijv.).
Tuchel presteert alleen niet bij Dortmund...

Ondertussen krijgt Real een penalty cadeau en maken ze ook nog de 3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
apis29 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:42:
Dat zat er wel aan te komen ja; Koeman: op zich wel interessant om te zien wat ie er van bakt maar aan de andere kant moet er toch wel wat beters te vinden zijn (Tüchel bijv.).
Sampaoli? Laudrup? Eusebio? Valverde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13
toolkist schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:18:
[...]

Ondertussen krijgt Real een penalty cadeau en maken ze ook nog de 3-3
Penalty was geen cadeau, volledig terechte penalty.

Vraag me wel af wat er in Bale zijn hoofd gebeurde. Vind hem totaal geen speler waarbij zoiets ineens gebeurt, en dan ineens toch kortsluiting. Had ie nog geluk dat de scheids voor het natrappen slechts geel wilde geven, maar gooit ie daarna ook nog die speler naar de grond.

Ik verwacht trouwens dat Barcelona gaat proberen Sampaoli als coach aan te trekken.

[ Voor 7% gewijzigd door JanW op 02-03-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sampaoli zou ook bij Messi favoriet zijn ja. Die zag ik ook wel als opvolger van Guardiola Martino destijds maar die wil blijkbaar ook vooral kopen ipv doorstroming (korte termijn werk). Dat zie ik bij Koeman wel beter gaan net als nu weer het geval is bij Everton ...
toolkist schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:18:
[...]

Als je aan scorebordjournalistiek doet niet nee maar qua spel zou het mooi passen (qua persoonlijkheid misschien wel niet en Spaans zal ie vast nog niet spreken).
Hoe Koeman het doet bij een club die altijd favoriet is en het spel moet maken moet je nog maar zien (z'n sterkte lijkt vooral te liggen in het aanpassen aan de tegenstander). Was natuurlijk wel al trainer van Benfica geweest maar geen prijs gepakt (ja de Supercup in het begin maar dat telt natuurlijk niet). Nou staat er wel leuk dat ze het goed deden in de Champions League maar aan het goede spel was het niet te danken ;) (wel goed tactisch aangepast aan de tegenstanders O-) ) [kampioenschap en beker naar Co Adriaanse en Porto]

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 02-03-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:42
JanW schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Penalty was geen cadeau, volledig terechte penalty.
Idd was gewoon hands maar het gaat moeizaam de laatste tijd bij de galacticos. Elke keer achter staan en hals over kop schade herstellen. Zonde want ze stonden flink voor, nu is het weer spannend.
Vraag me wel af wat er in Bale zijn hoofd gebeurde. Vind hem totaal geen speler waarbij zoiets ineens gebeurt, en dan ineens toch kortsluiting. Had ie nog geluk dat de scheids voor het natrappen slechts geel wilde geven, maar gooit ie daarna ook nog die speler naar de grond.
Tja, is allemaal frustratie. Lang eruit geweest wegens blessure, misschien wat kansen gemist hier en daar. Maar hij gaf twee tikjes, eerst een wat hardere en daarna nog eentje wat zachter. Maar hij lijkt idd een beetje veranderd daar in Spanje (misschien gespeeld om stoer over te komen bij de fans?).
Ik verwacht trouwens dat Barcelona gaat proberen Sampaoli als coach aan te trekken.
Tja, ik hoorde op de radio dat nu allerlei namen door Camp Nou galmen tot Cocu aan toe. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
Arsene Wenger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://www.bbc.co.uk/sport/football/39086674

Zlatan doet een overduidelijke elleboog op Mings, nadat die net daarvoor op een op de grond liggende Zlatan stapte (opzet niet duidelijk bij Mings, bij Zlatan overduidelijk wraak nemen). Verklaring Zlatan:
You have the TV, you can see the images. I jump high and Mings jumps into my elbow.
Die heeft teveel politie- en mafia films gekeken, hij liep tegen de deur aan, hij gooide zichzelf van de trap, hij liep expres voor mijn pistool langs.

:+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nog ruim 20 minuten voor Liverpool om de voorsprong vast te houden. Laat Wenger maar lekker verliezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Geen idee wat de scheidsrechter bij Liverpool - Arsenal aan het doen is 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk, Wijnaldum beslist de wedstrijd :) Mooie counter van Liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:57:
Nog ruim 20 minuten voor Liverpool om de voorsprong vast te houden. Laat Wenger maar lekker verliezen :D
Je krijgt je zin. Starten zonder Sanchez??? De tweede helft met Sanchez is Arsenal zeker gelijkwaardig, zelfs iets sterker.
Tk55 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:11:
Geen idee wat de scheidsrechter bij Liverpool - Arsenal aan het doen is 8)7
Ik vind hem best goed fluiten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@gambieter
Behalve dat Can geen rood kreeg en Sanchez constant uit het spel gehouden werd door een behoorlijk aantal overtredingen. Als je dat soort dingen niet afstraft als scheidsrechter, dan blijft het gebeuren en maak je het spel oneerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:21:
[...]

Je krijgt je zin. Starten zonder Sanchez???
Alexis is gestraft, conflict tussen Alexis en Wenger. Alexis schijnt binnenskamers de nodige kritiek en verwijten te maken, maar ook vissen naar een transfer.

Alexis moet gewoon lekker vertrekken naar een club met ambities. Dat verdient hij. Wij verdienen hem niet. Wij verdienen het om 5de te eindigen en volgend seizoen geen CL te spelen. En onze manager, die wens ik inmiddels nog wel ergere dingen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:30:
Alexis is gestraft, conflict tussen Alexis en Wenger. Alexis schijnt binnenskamers de nodige kritiek en verwijten te maken, maar ook vissen naar een transfer.
Dat van die transfer wist ik, dat andere werd niet gezegd bij BT sport (of tenminste, heb ik niet gehoord).
Alexis moet gewoon lekker vertrekken naar een club met ambities. Dat verdient hij. Wij verdienen hem niet. Wij verdienen het om 5de te eindigen en volgend seizoen geen CL te spelen. En onze manager, die wens ik inmiddels nog wel ergere dingen toe.
Zoals Wenger naar Barcelona? :p
Tk55 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:29:
@gambieter
Behalve dat Can geen rood kreeg en Sanchez constant uit het spel gehouden werd door een behoorlijk aantal overtredingen. Als je dat soort dingen niet afstraft als scheidsrechter, dan blijft het gebeuren en maak je het spel oneerlijker.
Ik vond het wel meevallen. Anders had Cocquelin ook wel wat eerder moeten douchen richting bijvoorbeeld Coutinho. Hij liet het spel goed doorgaan, en bij Can was het bij die tweede niet duidelijk of het Can of Matip was, en dan kan hij hem niet geven aan Can.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

gambieter schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 16:53:
http://www.bbc.co.uk/sport/football/39086674

Zlatan doet een overduidelijke elleboog op Mings, nadat die net daarvoor op een op de grond liggende Zlatan stapte (opzet niet duidelijk bij Mings, bij Zlatan overduidelijk wraak nemen). Verklaring Zlatan:
Die elleboog van Zlaten kan niet, maar wat Mings doet als Zlaten op de grond ligt :/ Hij kijkt en mikt. Misselijk. Zo'n speler moet je gewoon uit de competitie zetten -O- Ga maar lekker in China spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zondag 5 maart 2017 @ 11:47:
Die elleboog van Zlaten kan niet, maar wat Mings doet als Zlaten op de grond ligt :/ Hij kijkt en mikt. Misselijk. Zo'n speler moet je gewoon uit de competitie zetten -O- Ga maar lekker in China spelen.
Ik vind die juist niet duidelijk. Hij wordt door Rooney uit zijn evenwicht gebracht bij het springen, en dat kijken kun je ook zien als kijken hoe Zlatan te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens mij probeerde hij em inderdaad gewoon te ontwijken maar verliest ie zn evenwicht deels doordat ie nog geraakt wordt als ie al springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Laatst online: 27-05 11:46
gambieter schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:57:
[...]

Ik vind die juist niet duidelijk. Hij wordt door Rooney uit zijn evenwicht gebracht bij het springen, en dat kijken kun je ook zien als kijken hoe Zlatan te ontwijken.
Die van Mings was net zo'n bewussie als de elleboog van Zlatan erna. Hij kijkt naar onder en doet geen enkele moeite om em niet/anders te raken. Anders had ie er maar omheen moeten lopen als ie niet ver genoeg kan springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou @Kaap het lijkt er onderhand dan toch op dat je na al die jaren eindelijk je zin krijgt? Ben wel benieuwd of het daadwerkelijk verbetering zal brengen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nu speelde Arsenal niet slecht de eerste helft, en de scheidsrechter was wel heel blond bezig. Dat was nooit een rode kaart voor Koscielny, hij gaf ook eerst geel en toen heeft de vlaggenist achter het doel hem van gedachten doen veranderen?

Maar Arsenal stortte wel helemaal in elkaar na die rode kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:17
Noiz schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:12:
[...]

Die van Mings was net zo'n bewussie als de elleboog van Zlatan erna. Hij kijkt naar onder en doet geen enkele moeite om em niet/anders te raken. Anders had ie er maar omheen moeten lopen als ie niet ver genoeg kan springen.
Drie wedstrijden aan de kant voor Ibra, Mings nog niet bekend?
http://www.bbc.com/sport/football/39182905

Wat Arsenal betreft, Bayern heeft het simpelweg afgemaakt na de zwaar overdreven rode kaart, maar om Wenger daar nu de schuld van te geven lijkt me ook een beetje makkelijk.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 16:30
Bossie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:26:
[...]

Wat Arsenal betreft, Bayern heeft het simpelweg afgemaakt na de zwaar overdreven rode kaart, maar om Wenger daar nu de schuld van te geven lijkt me ook een beetje makkelijk.
Misschien niet, maar die vent zit helemaal vastgeroest bij Arsenal en sinds ze van Highbury naar het Emirates Stadium zijn verkast is de prijzenkast op een FA cupje na leeg... Tijd voor een ander persoon om Arsenal verder te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

LOL:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6WbLJJWgAI3sL6.jpg

Dat zeiden we ook altijd, we winnen de derde helft in de kantine wel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:29:
Nou @Kaap het lijkt er onderhand dan toch op dat je na al die jaren eindelijk je zin krijgt? Ben wel benieuwd of het daadwerkelijk verbetering zal brengen.
Je zou de persconferentie eens moeten zien, het lag allemaal aan hullie :P

10-2, heerlijke uitslag, nu nog 5de eindigen om de meltdown complete te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bossie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:26:
Vijf wedstrijden. Belachelijk imo, en riekt dat ze niet durven bij ManU/Zlatan, waar de opzet overduidelijk was, maar wel bij een kleinere club als Bournemouth. Maar goed, de FA staat wel bekend als laf t.o.v. de grote clubs.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 08-03-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 23:04
gambieter schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:42:
Nu speelde Arsenal niet slecht de eerste helft, en de scheidsrechter was wel heel blond bezig. Dat was nooit een rode kaart voor Koscielny, hij gaf ook eerst geel en toen heeft de vlaggenist achter het doel hem van gedachten doen veranderen?

Maar Arsenal stortte wel helemaal in elkaar na die rode kaart.
Die rode kaart sloeg nergens op inderdaad en Arsenal speelde ook wel lekker. Het punt met Bayern is dat ze vaak sterker worden in de tweede helft. Alsof Ancelotti daar juist op zit te wachten.
Aan de andere kant staat er wel een schandalig slecht team op het veld bij Arsenal. Zelf ben ik wel Arsenal fan wat betreft PL, maar dat team is echt schandalig. Vroeger had je Vieira, Bergkamp, Hienry en de rest. Zit je nu naar Özil, Xhaka en Giroud te kijken :') Dan werd me de pis ook lauw..

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-06 16:04

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

gambieter schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:05:
[...]

Vijf wedstrijden. Belachelijk imo, en riekt dat ze niet durven bij ManU/Zlatan, waar de opzet overduidelijk was, maar wel bij een kleinere club als Bournemouth. Maar goed, de FA staat wel bekend als laf t.o.v. de grote clubs.
Sorry hoor, maar ik vond de opzet bij Mings net zo groot als bij Ibra. Een viezere en gevaarlijkere overtreding ook in mijn ogen. Ibra neemt vervolgens wraak. Ik begrijp dat goed, maar het is volkomen terecht dat ook hij straf krijgt.

Eigenlijk vind ik deze straffen best fair.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Beide 5 was beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DikkeBMW schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:59:
Sorry hoor, maar ik vond de opzet bij Mings net zo groot als bij Ibra. Een viezere en gevaarlijkere overtreding ook in mijn ogen. Ibra neemt vervolgens wraak. Ik begrijp dat goed, maar het is volkomen terecht dat ook hij straf krijgt.

Eigenlijk vind ik deze straffen best fair.
Het gaat om het verschil in straf. En de historie van de FA is dat ze grote clubs niet snel durven aan te pakken, als Zlatan de eerste overtreding had gedaan en Mings de elleboog, dan had Zlatan echt geen 5 wedstrijden gekregen. Dat durven ze alleen bij kleinere clubs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Laatst online: 27-05 11:46
gambieter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:13:
[...]

Het gaat om het verschil in straf. En de historie van de FA is dat ze grote clubs niet snel durven aan te pakken, als Zlatan de eerste overtreding had gedaan en Mings de elleboog, dan had Zlatan echt geen 5 wedstrijden gekregen. Dat durven ze alleen bij kleinere clubs.
Het gaat ook om het verschil in overtreding. Ze gaan beide over de streep, maar de overtreding van Mings (met je volle gewicht middels een sprong op de zijkant van iemands hoofd springen met je noppen) had veel grotere gevolgen kunnen hebben dan de elleboog. Nu zeg ik niet dat het zo is, maar het zou mij niks verbazen als dat de redenatie van de FA is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Noiz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:47:
Het gaat ook om het verschil in overtreding. Ze gaan beide over de streep, maar de overtreding van Mings (met je volle gewicht middels een sprong op de zijkant van iemands hoofd springen met je noppen) had veel grotere gevolgen kunnen hebben dan de elleboog. Nu zeg ik niet dat het zo is, maar het zou mij niks verbazen als dat de redenatie van de FA is geweest.
Dan moeten ze opzet aantonen, en dat was bij Zlatan duidelijk, bij Mings niet. Maar dat neemt niet weg dat de FA een laffe historie heeft aangaande straffen van kleine vs grote clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat beperkt zich helaas niet tot de FA. De meeste bonden zijn geneigd om de grote blaffers wat meer te ontzien dan de gedweeë kleintjes.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-06 16:04

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

gambieter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:15:
[...]

Dan moeten ze opzet aantonen, en dat was bij Zlatan duidelijk, bij Mings niet. Maar dat neemt niet weg dat de FA een laffe historie heeft aangaande straffen van kleine vs grote clubs.
Ik begrijp jou volkomen, en ben het mbt de grote clubs ook volledig met je eens. Ben ook geen Ibra fan, en al helemaal geen ManU fan.

Ik vond zelf echter de opzet bij Mings ook duidelijk. Ook een aantal analisten bij de nabeschouwing zagen dit wel. In mijn ogen ziet hij duidelijk waar hij landt en doet geen enkele moeite Zlatan te ontwijken. Ook reageert hij niet geschrokken of verontschuldigend achteraf.

Gewoon een schandalige overtreding met een niet-nette wraakactie.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 13:15
Nog niet kunnen reageren, maar wat heb ik genoten zeg van de wedstrijd Barca-PSG, had hem na 84e minuten uitgezet, en toen las ik Barca toch nog door...

Toen maar teruggekeken het laatste gedeelte haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Everton 3-0 West Brom. mooie wedstrijd, en Everton staat nu 7 punten los van de nr8

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Deportivo 2-1 tegen Barca. Zonder de hulp van de ref.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En verdiend van Dep. Hadden er meer moeten maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
Die tweede goal van Memphis. Holy shit! Goed om te zien dat hij weer lekker aan voetballen toekomt.
https://streamable.com/lzvfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Fleximex schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:56:
Die tweede goal van Memphis. Holy shit! Goed om te zien dat hij weer lekker aan voetballen toekomt.
https://streamable.com/lzvfg
Zag het toevallig op Facebook. Heerlijk geraakt idd. :9~

[ Voor 38% gewijzigd door chim0 op 13-03-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Chelsea - ManU had een leuke pot kunnen worden, maar ik begrijp dat het een tandenloos united tegen een Chelsea in vorm word.

http://www.vi.nl/nieuws/m...oor-clash-met-chelsea.htm

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Humor:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C606ACuXAAEgdZp.jpg

Herrera met 2x geel eraf in de eerste helft, Kante scoort de 1-0 in de tweede helft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43
Zo heel erg 'shocking' is dat niet nee, al scoort Kante niet zo vaak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als ik moest kiezen tussen Kante en Herrera, dan zou ik toch zeker 0.00000000000000000000001 seconde moeten nadenken :+

Ben benieuwd of de FA nu wel de ballen heeft om Rojo ook 5 wedstrijden te schorsen, want daar was geen twijfel over dat het opzettelijk was en weer heel smerig (typisch Rojo). Voorspelling: de angsthazen durven niet..

[ Voor 48% gewijzigd door gambieter op 13-03-2017 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Die Konte spoort echt niet hoor. Helemaal gek langs die lijn elke keer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En ja hoor, geen straf voor Rojo: http://www.bbc.co.uk/sport/football/39272896

Ziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Arsenal krijgt een pak slaag van WBA. En het is niet eens onterecht. Het seizoen gaat als een nachtkaars uit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij Pulis teams weet je dat het om corners en vrije trappen gaat, en daar vallen ze door de mand; Dawson kon bij de 1-0 en 3-1 vrij inkoppen (wel torenhoog, zeg).

Het is inderdaad wel verdiend, WBA toont veel meer vechtlust en inzet, en voetbalt ook aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Weer 0 punten *O*

Die anti-Wenger banner boven het stadion _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:25:
Weer 0 punten *O*

Die anti-Wenger banner boven het stadion _/-\o_
En het grappige, er vloog ook een pro-Wenger banner. Was dus lekker druk boven het stadion :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En zolang het getouwtrek om en de focus op Wenger blijft, gaan de prestaties omlaag. Het bestuur zal toch eens moeten gaan ingrijpen.

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 18-03-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Leicester uit bij West Ham staat met 3-1 voor. 41"

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 18-03-2017 16:42 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:57:
En zolang het getouwtrek om en de focus op Wenger blijft, gaan de prestaties omlaag. Het bestuur zal toch eens moeten gaan ingrijpen.
Volgens VI heeft ie aangegeven dat ie z'n besluit genomen heeft, maar nog niet bekend maakt. Oftewel, die gaat in de zomer wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:46:
[...]

Volgens VI heeft ie aangegeven dat ie z'n besluit genomen heeft, maar nog niet bekend maakt. Oftewel, die gaat in de zomer wat anders doen.
Ik weet het niet zo zeker, het is echt 50/50. Stel hij haalt de 4de plek, dan zal hij gewoon bijtekenen.

Waar ik op had gehoopt is dat Arsenal eindelijk zijn opvolger bekend zou maken, in plaats met weer alles op het laatste moment (dat is btw. usual bij dit bestuur). Die trainer van Juve wordt genoemd, maar hoor dat niet iedereen daar tevreden over is? Hij haalt wel topspelers, dat is sowieso al een verbetering t.o.v. Wenger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hij maakt het zeker voor het eind van het seizoen bekend (vast binnen een maand ofzo) dus wachten of ze vierde worden zit er iig niet meer in ;). Ik verwacht ook dat hij gaat stoppen ...
Kunnen ze tenminste ook stoppen met die schandalige borden en een mooi afscheid bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
HollowGamer schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:54:
[...]

Ik weet het niet zo zeker, het is echt 50/50. Stel hij haalt de 4de plek, dan zal hij gewoon bijtekenen.

Waar ik op had gehoopt is dat Arsenal eindelijk zijn opvolger bekend zou maken, in plaats met weer alles op het laatste moment (dat is btw. usual bij dit bestuur). Die trainer van Juve wordt genoemd, maar hoor dat niet iedereen daar tevreden over is? Hij haalt wel topspelers, dat is sowieso al een verbetering t.o.v. Wenger. :P
Wie is er verantwoordelijk voor de transfers bij Arsenal? Als Arsene dit zelf doet met zijn mede mensen, dan valt het smerig tegen. Als het bestuur er verantwoordelijk voor is, zie ik geen reden om Wenger te vervangen.
Wat ik me altijd afvraag, is wat Wenger hier nu zelf van denkt. Hij ziet al een tijdje aan hoe slecht het gaat, maar wat betreft de spelers valt het tegen. Ik denk dat het daar fout gaat. Elke keer vierde eindigen in de PL is opzich helemaal niet slecht, maar als je meer wilt moet je ook iets anders van de spelers gaan verlangen en toch flink wat versterking in huis halen. Een aankoop zoals Xhaka vind ik 3x niks, koop dan echt een wereld klasse middenvelder voor op zijn plek.

Als Wenger het wel allemaal zelf beslist, dan zou 'ie beter gewoon iets anders kunnen doen. En dan met name voor zijn zelf respect en voor Arsenal.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:51:
[...]

Wie is er verantwoordelijk voor de transfers bij Arsenal? Als Arsene dit zelf doet met zijn mede mensen, dan valt het smerig tegen. Als het bestuur er verantwoordelijk voor is, zie ik geen reden om Wenger te vervangen.
Wat ik me altijd afvraag, is wat Wenger hier nu zelf van denkt. Hij ziet al een tijdje aan hoe slecht het gaat, maar wat betreft de spelers valt het tegen. Ik denk dat het daar fout gaat. Elke keer vierde eindigen in de PL is opzich helemaal niet slecht, maar als je meer wilt moet je ook iets anders van de spelers gaan verlangen en toch flink wat versterking in huis halen. Een aankoop zoals Xhaka vind ik 3x niks, koop dan echt een wereld klasse middenvelder voor op zijn plek.

Als Wenger het wel allemaal zelf beslist, dan zou 'ie beter gewoon iets anders kunnen doen. En dan met name voor zijn zelf respect en voor Arsenal.
Door Ozil/Sanchez binnen te halen heeft Arsenal het beeld gecreëerd toch de stap omhoog willen te maken, om vervolgens (muv Cech) weer op de oude manier verder te gaan.

Of Wenger wel/niet blijft kan mij als "neutrale" toeschouwer weinig boeien, maar ik zou het wel begrijpen als Ozil/Sanchez hierdoor voor een transfer zouden gaan naar een club waar ze wel om de prijzen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:10:
[...]

Door Ozil/Sanchez binnen te halen heeft Arsenal het beeld gecreëerd toch de stap omhoog willen te maken, om vervolgens (muv Cech) weer op de oude manier verder te gaan.

Of Wenger wel/niet blijft kan mij als "neutrale" toeschouwer weinig boeien, maar ik zou het wel begrijpen als Ozil/Sanchez hierdoor voor een transfer zouden gaan naar een club waar ze wel om de prijzen meedoen.
Al moet ik dan wel zeggen, dat ik ze beide niet echt wereld top vind. Dat is wat ik ervan denk, maar aan de andere kant lijkt de situatie me ook te moeilijk om echt te zeggen dat ze het niet kunnen.
Als ze om de prijzen willen mee doen, kunnen ze inderdaad wel vertrekken. Opzich is dat als voetballer geen rare keuze. Ik vind wel dat Arsenal er nu echt alles aan moet gaan doen om het te behouden, maar noem mij nu nog een club op in Engeland die zich zo netjes kunnen houden. Het geld maakt alles kapot omdat ze toch te makkelijk gaan denken.

Willen ze nu mee gaan doen in de wereld top, dan moet je super strak beleid voeren. Chelsea wint de CL van Bayern in 2012, maar zakt in Europa daarna compleet weg terwijl Bayern aanhoudt. Dat is wel een verschil in beleid denk ik. Dat zou dus ook iets zijn voor de Engelse clubs.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:19:
[...]

Al moet ik dan wel zeggen, dat ik ze beide niet echt wereld top vind. Dat is wat ik ervan denk, maar aan de andere kant lijkt de situatie me ook te moeilijk om echt te zeggen dat ze het niet kunnen.
Als ze om de prijzen willen mee doen, kunnen ze inderdaad wel vertrekken. Opzich is dat als voetballer geen rare keuze. Ik vind wel dat Arsenal er nu echt alles aan moet gaan doen om het te behouden, maar noem mij nu nog een club op in Engeland die zich zo netjes kunnen houden. Het geld maakt alles kapot omdat ze toch te makkelijk gaan denken.

Willen ze nu mee gaan doen in de wereld top, dan moet je super strak beleid voeren. Chelsea wint de CL van Bayern in 2012, maar zakt in Europa daarna compleet weg terwijl Bayern aanhoudt. Dat is wel een verschil in beleid denk ik. Dat zou dus ook iets zijn voor de Engelse clubs.
Beleid is natuurlijk wel een stuk makkelijker te voeren/handhaven als je elk jaar met 2 vingers in de neus kampioen wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:51:

Wenger heeft de eindbeslissing, hij stuurt zo'n beetje bijna de hele club (volgens mij ook deels scouting in de jeugd). Dat is ook het probleem zodra Wenger weggaat, valt er een enorm gat in de organisatie.

Het probleem is dat het bestuur van de club daar nooit problemen mee heeft gehad. Zo lang het allemaal goed gaat (je haalt 4e plek voor CL, wint af-en-toe een beker, etc.), dan blijft de club gezond en heb je genoeg inkomsten/winst. Nu gaat het stukken minder, haal je waarschijnlijk geen CL en loopt het contract af van je twee topspelers + manager, en dan slaat de paniek toe. Zie het resultaat en de manier hoe de spelers erbij lopen het veld, het zal me niks verbazen dat dit voelbaar is door de gehele organisatie.

Wenger heeft altijd ongelofelijk veel vertrouwen in zijn spelers en gelooft erin dat ze kunnen groeien. Daarom is Xhaka ook gekocht, een speler met potentie, geweldige passing, en harde werker. Alleen als de rest van het team ontzettend instabiel is en je als manager ook heel laat in de transerwindow zaken gaat doen, is het gewoon wachten tot het mis gaat en je eigen spelers het niet kunnen opbrengen.

Het beste was dat het bestuur na het binnenhalen van de FA Cup twee jaar geleden, afscheid had genomen van Wenger en hem geen nieuw contract had aangeboden. Echter is er nu weer een contractaanbieding, puur omdat het bestuur zo damn langzaam is met het maken van beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
toolkist schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:24:
[...]

Beleid is natuurlijk wel een stuk makkelijker te voeren/handhaven als je elk jaar met 2 vingers in de neus kampioen wordt ;)
Ja goh, maar het is beter dan niks he. Het moet ergens mee beginnen of je nu free wheelend kampioen wordt of totaal niet.
HollowGamer schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:26:
[...]

Wenger heeft de eindbeslissing, hij stuurt zo'n beetje bijna de hele club (volgens mij ook deels scouting in de jeugd). Dat is ook het probleem zodra Wenger weggaat, valt er een enorm gat in de organisatie.

Het probleem is dat het bestuur van de club daar nooit problemen mee heeft gehad. Zo lang het allemaal goed gaat (je haalt 4e plek voor CL, wint af-en-toe een beker, etc.), dan blijft de club gezond en heb je genoeg inkomsten/winst. Nu gaat het stukken minder, haal je waarschijnlijk geen CL en loopt het contract af van je twee topspelers + manager, en dan slaat de paniek toe. Zie het resultaat en de manier hoe de spelers erbij lopen het veld, het zal me niks verbazen dat dit voelbaar is door de gehele organisatie.

Wenger heeft altijd ongelofelijk veel vertrouwen in zijn spelers en gelooft erin dat ze kunnen groeien. Daarom is Xhaka ook gekocht, een speler met potentie, geweldige passing, en harde werker. Alleen als de rest van het team ontzettend instabiel is en je als manager ook heel laat in de transerwindow zaken gaat doen, is het gewoon wachten tot het mis gaat en je eigen spelers het niet kunnen opbrengen.

Het beste was dat het bestuur na het binnenhalen van de FA Cup twee jaar geleden, afscheid had genomen van Wenger en hem geen nieuw contract had aangeboden. Echter is er nu weer een contractaanbieding, puur omdat het bestuur zo damn langzaam is met het maken van beslissingen.
Hmm, ja dan heb je als bestuur zijnde een dik probleem inderdaad. Hoelang zitten zij er eigenlijk al? Als je zulke mensen in je bestuur hebt die alles bijna aan het toeval over laten, dan teken je al een contract voor problemen.
Als je dan die contracten bekijkt en ziet dat ze alle 3 op hetzelfde moment aflopen (ook nog van je belangrijkste mensen), dan is dat ook niet verstandig. Geen idee of clubs hier bewust naar kijken, maar je voorkomt liever dan dat je het laat gebeuren.

Xhaka is in potentie zeker een degelijke spelers, maar ergens heb ik niks met hem. Dat Wenger spelers met potentie haalt is natuurlijk top! Alleen hoe wilt hij groeien in een team met amper top spelers? Je kunt beter 10 top spelers kopen en 2 met potentie, dan andersom. Een club als Arsenal moet die grapjes niet gaan uithalen. Wel vind ik het knap dat hij toch vaker een degelijke plek haalt, op de huidige situatie na dan.

Ja, weet je. Het kan misschien wel met Wenger, maar dan moet er wel een hoop veranderen en ik zou niet weten of hij daar nog trek in heeft. Hij is wel iemand van de club en hij zit er al jaaaaren. Als je iemand anders aan stelt dan moet je het nog maar aanzien.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
6de en nu afhankelijk van verlies van United

Geweldig van die legende Arsene Wenger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die 3e goal van ManU gaat nog wel in een blooper-compilatie komen, met Valdes die wat onhandig is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Ik ben de afgelopen jaren echt veranderd van mening over James Milner. Ik vond het eerst maar een beperkte voetballer die het moest hebben van hard werken. Maar inmiddels zie ik wel in dat hij veel meer is dan dat. Het ziet er soms misschien wat houterig uit maar zijn techniek is op orde. En nu, tegen Man City, schiet ie weer ontzettend koel een penalty binnen. Mentaal is hij ook ijzersterk.

Ongeloofelijk Lallana 7(8)7 _O-
Dit is echt de wedstrijd van de gemiste kansen. Voor beide teams.

Maar wel heerlijk. Al die kansen haha.

Wat een wedstrijd _/-\o_! Terechte eindstand, hoewel het eerder 4-4, 5-5 had moeten zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Fleximex op 19-03-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat was idd een zwaar misplaatst beeld van Milner wat hier in NL de ronde deed (/doet). Hij heeft op zijn 16e z'n debuut gemaakt in de Premier League (als vleugelspits) en dat was echt niet omdat het zo'n harde werker was. Was een heel welkome gratis(!) aanwinst voor Liverpool :*) schreef ik toen al en moest het nog 'voor hem opnemen' hier toen onze geliefde Jeroen Grueter hem helemaal aan het afkraken was tijdens een CL wedstrijd van Man City :+ ...

• http://thesefootballtimes...nigma-of-english-football
    "‘Boring James Milner’: as nicknames go, it’s not the worst dished out in England over the last few decades. He could have been called Shrek, or likened to a vegetable.

His style of play does leave a little to be desired, however. He might be fond of the occasional step-over at the Camp Nou, but he’s best known for being a workmanlike player who’s never more than satisfactory despite being an important component in the team. Solid but uninspiring: that seems to be the popular opinion. It’s a long way from a talent described as “the future” by Fabio Capello in 2008.

...

A lack of showboating on the field belies the fact that he’s effective, focusing on keeping it simple. On the other hand, it’s strange to think that he was tipped to be one of the biggest attacking stars as a youth."/
  • https://www.umaxit.com/in...s-brilliance-at-liverpool
  • http://www.skysports.com/...d-helped-shape-his-career

[ Voor 65% gewijzigd door apis29 op 20-03-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Mooi, Schweini kiest nu gelukkig voor zichzelf.
http://www.vi.nl/nieuws/s...r-amerikaans-avontuur.htm
Graag had ik hem terug gezien bij Bayern, maar dat zal er helaas niet meer van komen denk ik. Voornamelijk voor de ervaring, een basis plek zou hij ook nog kunnen pakken.

Ook mooi om te zien:
YouTube: Laughter on the Bayern Bench - Robben Not Amused

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 21-03-2017 09:44 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tweet van de dag:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7cZyeGWwAAZQgc.jpg

Waar is de trainer die weer wat nederigheid en common sense in dergelijke spelers trapt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Is Engeland - Duitsland vanavond ook op TV te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Bij het Duitse ARD. Op Ziggo of FOX zie ik m niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Messi 4 wedstrijden geschorst voor internationale wedstrijden, voor beledigen grensrechter tijdens ARG-BOL in WK kwalificatie. Je zou bijna denken dat Barca daarom gevraagd heeft, is hij meer beschikbaar voor de competitie/CL. Of ben ik nu te wantrouwend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Cristiano Ronaldo heeft een vliegveld naar zich vernoemd gekregen: http://www.skysports.com/...-airport-raises-questions

Maar dat standbeeld, daar kan hij toch niet blij mee zijn?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8GL-YhX0AAp9g3.jpg

En de meme's beginnen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8GDd-sX0AIly0u.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 29-03-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
gambieter schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:16:
Messi 4 wedstrijden geschorst voor internationale wedstrijden, voor beledigen grensrechter tijdens ARG-BOL in WK kwalificatie. Je zou bijna denken dat Barca daarom gevraagd heeft, is hij meer beschikbaar voor de competitie/CL. Of ben ik nu te wantrouwend?
Ben je gek:
"FC Barcelona is verrast en verontwaardigd", reageert de club in een persbericht op de schorsing van Messi. "Deze schorsing is niet eerlijk en buitenproportioneel. Ten slotte wil FC Barcelona haar steun aan Lionel Messi benadrukken. Hij is binnen en buiten het veld een voorbeeldige speler."
Met zo'n statements krijg je dat gedrag ook niet uit 't voetbal. Club steunt speler ipv club tikt speler op vingers voor slecht voorbeeld voor fans/jeugd etc.

Hopelijk komen ze vanuit de FIFA met een wijziging waarbij alleen nog maar aanvoerders in gesprek mogen met de scheidsrechter, en dat verder iedereen die ongevraagd zijn mond open trekt of in zo'n Barcelona-zwerm om de scheidsrechter heen komt hangen/schreeuwen geel krijgen. Regel toepassen en consequent uitvoeren en het is binnen twee maanden afgelopen met die vervelende onzin.

Moet je op 't werk eens proberen, zo met een paar man dreigend om iemand heen gaan staan en gaan lopen schreeuwen, ik denk niet dat je dan nog lang ergens werkt, maar schijnbaar zijn we dit in het voetbal compleet normaal gaan vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:21

Vos

AFCA

gambieter schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:26:
Cristiano Ronaldo heeft een vliegveld naar zich vernoemd gekregen: http://www.skysports.com/...-airport-raises-questions

Maar dat standbeeld, daar kan hij toch niet blij mee zijn?
[afbeelding]

En de meme's beginnen:
[afbeelding]

Haha, wat slecht! Ik geloofde het pas toen ik de video bekeek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:53:
[...]

Haha, wat slecht! Ik geloofde het pas toen ik de video bekeek.
Ze zeggen dat het meer op Niall Quinn lijkt:
Afbeeldingslocatie: https://ichef-1.bbci.co.uk/news/624/cpsprodpb/2E8E/production/_95381911_mediaitem95381910.jpg

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

gambieter schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:16:
Hoe kom je erbij:
"FC Barcelona is verrast en verontwaardigd", reageert de club in een persbericht op de schorsing van Messi. "Deze schorsing is niet eerlijk en buitenproportioneel. Ten slotte wil FC Barcelona haar steun aan Lionel Messi benadrukken. Hij is binnen en buiten het veld een voorbeeldige speler."
Nog even voor de vorm doen alsof je het erg vindt. _O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lekker potje Liverpool - Everton. Na een half uur staat het alweer 2-1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
RoD schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:02:
Lekker potje Liverpool - Everton. Na een half uur staat het alweer 2-1. :)
Qua score, passie en strijd ja. Maar af en toe zit je je tanden te knarsen als ze slow mo close up beelden tonen van de tackels deze match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Barkley verdiende sowieso rood voor z'n overtreding op Lovren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Liverpool drie goals. Drie keer de keeper aan de grond genageld. Daar kunnen ze in de Eredivisie nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fleximex schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:48:
Liverpool drie goals. Drie keer de keeper aan de grond genageld. Daar kunnen ze in de Eredivisie nog wat van leren.
Ik vond dat de keeper er niet helemaal lekker bij zat bij die derde goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-06 13:43
Weet hij wel dat het toegestaan is om te duiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

BayernM wint met 6-0 waar Robben de laatste 30 minuten meespeelt. Leicester doet het ook goed en wint met 2-0 van Stoke en hangt rond plek 12 met 7 clubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fleximex schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:32:
[...]
Maar af en toe zit je je tanden te knarsen als ze slow mo close up beelden tonen van de tackels deze match.
Heerlijk! Zoek es van die filmpjes op youtube over Merseyside. Snoei en snoeihard! Lekker hoor... niet dat muurbloempjes voetbal van tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zometeen op Eurosport 1 de Franse bekerfinale Coupe de la Ligue tussen AS Monaco en PSG d:)b

Vroege 0-1 door Draxler/PSG; eigenlijk wel buitenspel officiëel/technisch gezien O-) :/

[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 01-04-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
apis29 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:51:
Zometeen op Eurosport 1 de Franse bekerfinale Coupe de la Ligue tussen AS Monaco en PSG d:)b

Vroege 0-1 door Draxler/PSG; eigenlijk wel buitenspel officiëel/technisch gezien O-) :/
Doen ze scheidsrechter altijd op tv in frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:34:
[...]

Doen ze scheidsrechter altijd op tv in frankrijk?
Was al geswitched naar een serie op NPO 3 O-) . Wat was er met de scheidsrechter?
Niks bijzonders daarover gemerkt bij de competitie iig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
apis29 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:58:
[...]

Was al geswitched naar een serie op NPO 3 O-) . Wat was er met de scheidsrechter?
Niks bijzonders daarover gemerkt bij de competitie iig ...
Dat zijn headset onderdeel is van het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 22:08:
[...]Dat zijn headset onderdeel is van het geluid.
Ik hoor het idd; zou nog best kunnen dat het altijd zo is. Niet iets waar ik bijzonder veel op gelet heb dan aangezien ik eerder nog een stuk van Marseille - Dijon gekeken heb :+ .

Ik zie hier nu overigens wel iemand (meerdere) langs de lijn rennen met een richtmicrofoon dus het hoeft ook niet per se van de headset te zijn (kan niet zeggen dat dat me eerder is opgevallen).

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 01-04-2017 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Iemand die come back van Tottenham gezien?
http://www.ziggosporttota...27-swansea-tottenham.html

Wat lekker tikje van Janssen bij die 2-0. Barca achtig. De tweede helft van de samenvatting zie je wel dat een 'echte' spits zoals Janssen ook zijn voordelen heeft t.o.v. een zwervende zoals Kane, ook al is Kane kwalitatief beter. Janssen houdt die centrale verdedigers wel bezig.

Of iemand het foutje van Wijnaldum gezien (plus goedmaker :P)?
http://www.ziggosporttota...iverpool-bournemouth.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Fleximex schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:14:
Iemand die come back van Tottenham gezien?
http://www.ziggosporttota...27-swansea-tottenham.html

Wat lekker tikje van Janssen bij die 2-0. Barca achtig. De tweede helft van de samenvatting zie je wel dat een 'echte' spits zoals Janssen ook zijn voordelen heeft t.o.v. een zwervende zoals Kane, ook al is Kane kwalitatief beter. Janssen houdt die centrale verdedigers wel bezig.

Of iemand het foutje van Wijnaldum gezien (plus goedmaker :P)?
http://www.ziggosporttota...iverpool-bournemouth.html
Moet je op Klavan letten bij die 2-2 van King _O-

Iemand het invallen van Mertens gezien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Joster schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:26:
[...]

Moet je op Klavan letten bij die 2-2 van King _O-

Iemand het invallen van Mertens gezien? :D
Haha net opgezocht. Nog geen 10 seconden in het veld:
https://streamable.com/45mvx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Lekkere doelpunten op White Hart Lane van Alli en Dier zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nu Janssen nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En zo mocht Janssen het weer een uurtje proberen, scoort wederom niet. Toch wel zonde dat het niet écht aan slaat daar.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

62' Everton v Leicester 4-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Inter is ook wel lekker op de weg terug sinds ze De Boer hebben vervangen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Big Sam heeft Benteke en Zaha aan het voetballen gekregen, en Sakho is een monster van een verdediger voor Palace. Bij Arsenal staat de 3e keeper in de goal, geen Koscielny. Het is nu 1-0 voor Palace en de 2-0 kan zo vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:21

Vos

AFCA

Wenger zijn positie wordt straks onhoudbaar. Hij gaat voor plek 7 denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En daar is de 2-0 en ook nog een pingel voor Palace: 3-0. Wel schwalbe-achtig.

Wat geflatteerd met 3-0 maar de voorsprong is imo niet onverdiend.

[ Voor 50% gewijzigd door gambieter op 10-04-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:45

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:') FFS echt..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En dan zijn er mensen gepikeerd dat er fans gemene leuzen zingen tegens spelers en trainer :')
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2