[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JanW schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:37:
Van Aanholt vertrekt van Sunderland naar Crystal Palace. Crystal Palace staat nu 4-0 achter tegen Sunderland. Keuze kan 'm duur komen te staan. Snap ook niet dat ie zo'n overstap maakt. Degelijke back die hoger kan dan een degradatiekandidaat in de PL.
Crystal Palace heeft afgelopen winterstop zo'n 40 miljoen uitgegeven aan spelers, het meeste van alle teams. Sunderland nog geen 10 en dat team stelt op Defoe na echt helemaal niks voor. Daarnaast kent ie Allardyce natuurlijk van z'n tijd bij Sunderland. Zo vreemd vind ik het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Volgens Arsene Wenger heeft hij een aanbieding op tafel liggen om voor 2 jaar te verlengen.

Ambitieloze schijtclub :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:37
Narsingh weer belangrijk. Assist nummer 2 in wedstrijd nummer 2.

Ook wel grappig. Braziliaans talentje van City moet het doen voor City. Samen met Silva eigenhandig City de overwinning bezorgd. Dat mag eigenlijk niet kunnen met die waslijst aan spelers.

[ Voor 60% gewijzigd door Fleximex op 05-02-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 21:03
Stoere jongen die v. Persie. Beslist 'ie een wedstrijd en direct even bad boy doen. Mario Gomez heeft hem ons allemaal zo 3 dubbel bewezen wat voor waardeloze voetballer die v. Persie is he :*) Gomez maakte z'n club tenminste kampioen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 19:37
Zoals Van Persie Manchester United kampioen maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JanW schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:17:
Zoals Van Persie Manchester United kampioen maakte?
Ik bedoel te zeggen dat v.Persie een klein kind is met zijn gedrag terwijl de prestaties matig zijn. Gomez blijft wat mij betreft gewoon klassen beter en over je verwijzing naar zijn ManU tijd, dat is zeker knap. Onderling was (van de wedstrijden die ik zag of mee kreeg)Gomez altijd beter dan hem en dat bewees hij vorig seizoen ook weer. En Gomez speelt ten slotte op goed niveau in Duitsland. Dat is wel even wat anders dan de Turkse competitie.

In in ieder geval een beetje jammer dat hij dit doet. Ik keur het niet goed en snapt zijn werk deels niet volgens mij.. Hou de eer aan jezelf tijdens zo'n wedstrijd. Dat zal je beter sieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Is niet alles wat uit Deutschland komt sowieso beter en uber alles in jouw ogen?

Je kan best een grote fan zijn van een bepaalde club, maar die totale duitse verheerlijking vind ik een beetje walgelijk.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nvm.

[ Voor 99% gewijzigd door Mosin op 06-02-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:30
Van het weekend druk geweest dus weinig voetbal gezien, maar nu lees ik dat Celta - Real afgelopen zondag is uitgesteld naar een ander tijdstip omdat het stadion niet veilig genoeg zou zijn of omdat er ongeregeldheden o.i.d. zouden zijn geweest? Weet iemand hier iets meer van? Want even later lees ik een officieel bericht op de site van Real waarin de schuld wordt gegeven aan Real dat ze hun veiligheidsmaatregelen niet op orde zouden hebben gehad, maar Real ontkracht dit. Ook iets over het dak van het stadion en dat de wedstrijd wellicht in een ander stadion gespeeld zal worden o.i.d. Celta begint onderhand echt een plaag te worden voor Real. 8)7
Vanavond Bayern - Wolfsburg derde ronde beker live op ARD! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 01:56:
Van het weekend druk geweest dus weinig voetbal gezien, maar nu lees ik dat Celta - Real afgelopen zondag is uitgesteld naar een ander tijdstip omdat het stadion niet veilig genoeg zou zijn of omdat er ongeregeldheden o.i.d. zouden zijn geweest? Weet iemand hier iets meer van? Want even later lees ik een officieel bericht op de site van Real waarin de schuld wordt gegeven aan Real dat ze hun veiligheidsmaatregelen niet op orde zouden hebben gehad, maar Real ontkracht dit. Ook iets over het dak van het stadion en dat de wedstrijd wellicht in een ander stadion gespeeld zal worden o.i.d. Celta begint onderhand echt een plaag te worden voor Real. 8)7

[...]

Er was storm in het noorden van Spanje, wat ertoe leidde dat er platen van de tribune loslieten. Snap goed dat ze dus besloten hebben om de wedstrijd niet door te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 01:56:

[...]

Ik ben benieuwd wat het word. Opzich is Wolsfburg nog niet helemaal zoals ze eerder speelden, maar Bayern is ook niet helemaal op top niveau.
Las eergisteren dat Costa al liep te klagen en dat Robben niet blij was. Müller draait niet lekker en Ribery zit weer in de lappenmand.. Lewandowski is onze goede hoop, maar ben bang dat hij snel naar Real gaat.

Persoonlijk ben ik benieuwd naar Gomez. Kijken of hij er een paar inprikt waar ik niet gek van sta te kijken als het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
toolkist schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:07:
[...]

Er was storm in het noorden van Spanje, wat ertoe leidde dat er platen van de tribune loslieten. Snap goed dat ze dus besloten hebben om de wedstrijd niet door te laten gaan.
Oh dat ging daarover? Dat heb ik idd gezien, maar dacht ze wat anders bedoelden met "security measures". Achteraf gezien snap ik ook niet hoe ik bij ongeregeldheden kom. Blijkbaar overheen gelezen want het staat er letterlijk in. 8)7
OFFICIAL ANNOUNCEMENT | 06/02/2017

1. Real Madrid C. F. regrets the unfortunate statements made by the mayor of Vigo, Abel Caballero, in which he states that this club disregarded the security measures required for the Real Club Celta de Vigo v Real Madrid C.F. fixture to go ahead.

2. Not only are the mayor's comments inappropriate, they are also totally inaccurate, because at no point in time did Real Madrid C. F. question the security measures in place at Balaídos.

3. Real Madrid C. F. wishes to make it very clear that having learned of the possibility of the game being postponed more than 30 hours ahead of kick-off, the club proposed three alternatives to the Professional Football League: firstly, for consideration to be given to the possibility of repairing the damaged stadium roof; secondly, the possibility of the affected stand being closed; and thirdly, if the two aforementioned options were not possible, to look into staging the fixture at another nearby stadium. These proposals were made with a view to avoiding the postponement of the fixture from negatively impacting upon the four competitions, given the knock-on effect it would cause between them, as well as the massive financial losses suffered by television channels from around the world, which will have an impact on future tenders for the sale of broadcasting rights. 
Mosin schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:29:
[...]

Ik ben benieuwd wat het word. Opzich is Wolsfburg nog niet helemaal zoals ze eerder speelden, maar Bayern is ook niet helemaal op top niveau.
Las eergisteren dat Costa al liep te klagen en dat Robben niet blij was. Müller draait niet lekker en Ribery zit weer in de lappenmand.. Lewandowski is onze goede hoop, maar ben bang dat hij snel naar Real gaat.

Persoonlijk ben ik benieuwd naar Gomez. Kijken of hij er een paar inprikt waar ik niet gek van sta te kijken als het gebeurd.
Ik hoop dat ik iig wakker kan blijven! :D

Ook Barca - Atletico trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door chim0 op 07-02-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Oh dat ging daarover? Dat heb ik idd gezien, maar dacht ze wat anders bedoelden met "security measures". Achteraf gezien snap ik ook niet hoe ik bij ongeregeldheden kom. Blijkbaar overheen gelezen want het staat er letterlijk in. 8)7

[...]

[...]

Ik hoop dat ik iig wakker kan blijven! :D

Ook Barca - Atletico trouwens.
Hahaha, nou ja. Het is wel zo dat het spel van Bayern niet vermakelijk is, zoals eerder. Soms spelen ze super goed en dan zakt het weer weg. Succes en anders een bak koffie erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:59:
[...]

Hahaha, nou ja. Het is wel zo dat het spel van Bayern niet vermakelijk is, zoals eerder. Soms spelen ze super goed en dan zakt het weer weg. Succes en anders een bak koffie erbij :+
Psst, ik ben voor die groenen hoor :P

Maar ik bedoelde wakker blijven als in de laatste tijd kak ik rond 19:00 uur in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:20:
[...]

Psst, ik ben voor die groenen hoor :P

Maar ik bedoelde wakker blijven als in de laatste tijd kak ik rond 19:00 uur in :'(
Pfff, hahaha. Nee, maar ik denk dat Wolfsburg best een kans heeft hoor, eerlijk gezegd.
Dat is minder fijn dan. Anders even snel middag dutje doen. Als je niet op je werk zit tenminste :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lees net dat Philipp Lahm na dit seizoen stopt met voetballen.. Ergens vind ik dat een zwaar verlies voor Bayern en voor de sport :(
Aan de ene kant stopt hij wel op zijn beste, maar dat is juist ook zo zonde. Hij speelt namelijk nog steeds zo vreselijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 00:26:
Lees net dat Philipp Lahm na dit seizoen stopt met voetballen.. Ergens vind ik dat een zwaar verlies voor Bayern en voor de sport :(
Aan de ene kant stopt hij wel op zijn beste, maar dat is juist ook zo zonde. Hij speelt namelijk nog steeds zo vreselijk goed.
Heb het niet meer gered maar 1 - 0 zag ik. Wel jammer idd dat Lahm stopt. Wat is de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 04:37:
[...]

Heb het niet meer gered maar 1 - 0 zag ik. Wel jammer idd dat Lahm stopt. Wat is de reden?
Jep, maar ik heb zelf alleen de gehele tweede helft gezien. Ik vond het niet goed en Wolfsburg trad tegen het einde van de wedstrijd (70/80ste minuut) nog even goed aan en scoorde bijna maar Neuer stond goed.
Het ziet er soms echt niet goed uit, als er geklaagd wordt dat bij Ajax geen ballen over 10 meter gespeeld kunnen worden dan is dat bij Bayern momenteel ook zo. Je ziet gewoon dat de switch van Guardiola naar Ancelotti niet goed doet.

De reden is volgens mij dat hij het voor zijn gevoel niet nog een seizoen kan volhouden als ik het goed gelezen heb. Maar hij heeft ook op het EK na alles gewonnen, dus als je dan op deze manier kunt stoppen is het wel iets wat velen niet kunnen of niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:41:
[...]

Jep, maar ik heb zelf alleen de gehele tweede helft gezien. Ik vond het niet goed en Wolfsburg trad tegen het einde van de wedstrijd (70/80ste minuut) nog even goed aan en scoorde bijna maar Neuer stond goed.
Het ziet er soms echt niet goed uit, als er geklaagd wordt dat bij Ajax geen ballen over 10 meter gespeeld kunnen worden dan is dat bij Bayern momenteel ook zo. Je ziet gewoon dat de switch van Guardiola naar Ancelotti niet goed doet.
Mja, ik kijk de samenvatting wel.
De reden is volgens mij dat hij het voor zijn gevoel niet nog een seizoen kan volhouden als ik het goed gelezen heb. Maar hij heeft ook op het EK na alles gewonnen, dus als je dan op deze manier kunt stoppen is het wel iets wat velen niet kunnen of niet doen.
Kind van de club toch? Sowieso prachtige carrière gehad en mooi als je je carrière kan afsluiten bij de club waar je bent begonnen.

Vanavond nog een paar Duitse bekerwedstrijden (o.a. Dortmund en Schalke) en FA Cup (Leicester - Derby County) en de aanfluiting van de Spaanse halve beker finale Alaves - Celta Vigo. :X Maar ja, ik ga sowieso niks kijken want moet trainen maar die wedstrijden boeien me ook niet echt. Barca staat is de eerste finalist als ik het goed heb? Pakken ze misschien toch nog een prijsje dit jaar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:47:
[...]

Mja, ik kijk de samenvatting wel.

[...]

Kind van de club toch? Sowieso prachtige carrière gehad en mooi als je je carrière kan afsluiten bij de club waar je bent begonnen.

Vanavond nog een paar Duitse bekerwedstrijden (o.a. Dortmund en Schalke) en FA Cup (Leicester - Derby County) en de aanfluiting van de Spaanse halve beker finale Alaves - Celta Vigo. :X Maar ja, ik ga sowieso niks kijken want moet trainen maar die wedstrijden boeien me ook niet echt. Barca staat is de eerste finalist als ik het goed heb? Pakken ze misschien toch nog een prijsje dit jaar! :+
Ja het is sowieso een kind van de club en het is dan heel fijn om het daar ook af te sluiten.

Ik ga vanavond ook naar Dortmund kijken, maar zoals ik eerder al postte heb ik helemaal niks met die Tuchel. Net zo'n knakworst als Guardiola. Nu heb ik dan eerlijk toegegeven een Götze bril, maar ik begrijp er helemaal geen reet van waarom hij niet meer speelt. Misschien kan 'ie beter naar zijn vader Klopp in Liverpool gaan.

EDIT: Laat maar zitten, Götze zit 2x 90 minuten op de bank en nu zelfs niet in de wedstrijd selectie. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar het gaat volgens mij niet helemaal volgens plan.. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 08-02-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, Arsenal mag nu zeker niet klagen over de arbitrage. Overduidelijke handsball van Sanchez bij de goal, hij scoort met die hand. Bij een verdediger geven ze dan rood + pingel, en nu wordt de goal gewoon toegekend.

Wel humor, bij Sky is handballer Thierry Henry dan aan het draaien om het goed te praten. Die moeten ze echt niet inzetten als pundit bij Arsenal wedstrijden, hij is echt compleet partijdig. Intussen ontsnapt Gibbs aan rood, weer slecht van Clattenburg.

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 11-02-2017 15:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En weer een gelukje. Daar het Gibbs natuurlijk rood moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Och, ik zie wekelijks goals toegekend worden na buitenspel en overtredingen, dus waarom die aangeschoten hands goal niet toegekend zou moeten worden. Laat het arbitrale falen ook lekker in ons voordeel werken.

Wat betreft pundits, dan graag alle ex-PL spelers eruit knikkeren. Zijn ze niet partijdig omdat het hun ex-club is, zijn ze wel partijdig omdat het de oude rivaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
gambieter schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:18:
Nou, Arsenal mag nu zeker niet klagen over de arbitrage. Overduidelijke handsball van Sanchez bij de goal, hij scoort met die hand. Bij een verdediger geven ze dan rood + pingel, en nu wordt de goal gewoon toegekend.

Wel humor, bij Sky is handballer Thierry Henry dan aan het draaien om het goed te praten. Die moeten ze echt niet inzetten als pundit bij Arsenal wedstrijden, hij is echt compleet partijdig. Intussen ontsnapt Gibbs aan rood, weer slecht van Clattenburg.
Ironisch dat nu juist een speler van Hull nog rood krijgt omdat hij de bal op de doellijn blokt. Terecht natuurlijk. Maar het geeft een extra nare smaak aan deze wedstrijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En dan geeft 'ie wel rood+pingel aan Clucas. Echt te zot voor woorden.

Hull verdiende een gelijkspel, zeker in de tweede helft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo zie je maar, doet de arbitrage het wel goed, is het ook niet goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Yep, hij had het beter kunnen omdraaien, en de fout aan het einde kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bayern lange bal München is ook weer lekker bezig. Had nooit verwacht het te zeggen maar Guardiola was wat betreft het spel veeeel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Daley Blind staat goed te spelen bij Man U. Hij gaat steeds diep, creëert ruime en zijn passes zijn on-point.

edit: wat laat United veel kansen liggen :F
Als PSV supporter is het wel leuk om Gomes zoveel aan het werk te zien.
Dan toch de 1-0.

Wat een lekker wedstrijd van Liverpool. Die spelen met gigantisch veel overtuiging.

[ Voor 53% gewijzigd door Fleximex op 11-02-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:57
Gaat hard bij Liverpool - Tot. Hotspur, 2-0 al na 20 minuten..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Gynnad schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:49:
Gaat hard bij Liverpool - Tot. Hotspur, 2-0 al na 20 minuten..
En dat was al bijna 3-0. Chelsea wordt met dik gemak kampioen. Ik bedoel Liverpool liet het de afgelopen weken liggen. Maar nu zijn ze dik beter dan Spurs die echt matig spelen.

En nog een keer bijna de 3-0. Wat is Spurs aan het doen?

Ah. Spurs wordt wakker. Son had natuurlijk moeten scoren. Wat een geweldige wedstrijd is dit!

[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 11-02-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Het is een wedstrijd met een heerlijk tempo zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
De verdedigers van Spurs lopen echt veel te veel achteruit. Coutinho loopt op goal af en Alderweireld blijft maar achteruit lopen. Coutinho kon de bal bijna de goal inlopen _O-

Wijnaldum heeft zich inmiddels toch wel naar een zekere basisplaats in het NL-elftal gevoetbald. Maar met de huidige bondscoach weet je dat natuurlijk niet zeker.

[ Voor 32% gewijzigd door Fleximex op 11-02-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:24
Wijnaldum speelt een erg sterke wedstrijd. Die assist ook op Mané :)

De vraag is of Liverpool dit vol gaat houden.

Edit:
Nog een lekkere pass

[ Voor 29% gewijzigd door Sjurm op 11-02-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Howard Webb was er in ieder geval duidelijk over met zijn uitleg. Geen opzettelijk hands en niets wat Alexis had kunnen doen om het te voorkomen anders dan niet bestaan hebben. Goal legitiem.

Jammer voor de haters :>

Wat wel weer typisch is, iedereen en de media hebben het over de goal van Alexis, maar geen hond kraaide naar de overtreding en goal van Alonso vorig weekend. En niemand die het had over de dab goal van Pogba onlangs.

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-02-2017 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Howard Webb durft het bijna nooit oneens te zijn met de scheidsrechters, vond ook geel bij Gibbs te begrijpen. Dat zegt dus niet veel en is meer het pundit zoeken die iets zegt waar je het mee eens bent. Dat je weer begint over haters, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
gambieter schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:13:
Howard Webb durft het bijna nooit oneens te zijn met de scheidsrechters, vond ook geel bij Gibbs te begrijpen. Dat zegt dus niet veel en is meer het pundit zoeken die iets zegt waar je het mee eens bent. Dat je weer begint over haters, tja.
Howardd Webb is toch sowieso een bout scheids?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig van hem weet, maar als ik wat zag op Youtube dan was 't vrij negatief.
Wel vet dat Wijnaldum zo goed speelt :) Lijkt me een prettige nuchtere kerel. Kunnen veel van onze spelers nog 'n voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De RefWatch op Sky (maandag) met Dermot Gallagher, de ex-baas van de Engelse scheidsrechters, is een stuk duidelijker. Hij durft gewoon goed en fout te zeggen. Wil niet zeggen dat ik het altijd met hem eens ben, maar hij draait niet om de zaak heen. Webb wil vriendjes blijven met de scheidsrechters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:23

Barbas

Gallego!

En daar is alweer de 0-1 van Chelsea. Heerlijke aanval zeg. Moses die knap op de been blijft en Pedro die het goed afmaakt.

Sodeju! Wat een gelijkmaker :D heerlijke vrije trap!

[ Voor 18% gewijzigd door Barbas op 12-02-2017 14:55 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, Robbie Brady. Net overgekocht van de Canaries, daar deed hij dat ook wel eens voor. Leuke wedstrijd, Burnley is thuis heel sterk dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Foxes gaan degraderen op deze manier, zeg. De defensie is een gatenkaas, en bij rust alweer 2-0 voor Swansea :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Het is geen schim meer t.o.v. vorig jaar. Vertrouwen is ook weg.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zou er iemand gewed hebben dat ze zouden degraderen O-) ? (zal wel niet anders was het al nieuws geweest)
Kaap schreef op zondag 12 februari 2017 @ 08:59:
Howard Webb was er in ieder geval duidelijk over met zijn uitleg. Geen opzettelijk hands en niets wat Alexis had kunnen doen om het te voorkomen anders dan niet bestaan hebben. Goal legitiem.

Jammer voor de haters :>

Wat wel weer typisch is, iedereen en de media hebben het over de goal van Alexis, maar geen hond kraaide naar de overtreding en goal van Alonso vorig weekend. En niemand die het had over de dab goal van Pogba onlangs.
gambieter schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:13:
Er was eerder dit seizoen een soortgelijk doelpunt dus dat ook deze, volgens de regels, geldig was en nog steeds zo wordt gevonden is dan ook geen verrassing. Als het onopzettelijk hands is en er volgt een doelpunt uit is het gewoon een geldig doelpunt ...
Dat het een goede regel is van 'onopzettelijk hands is geen overtreding' is een tweede. Wat mij betreft is het gewoon hands als je er voordeel uit hebt O-) (aanvallend of verdedigend)

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 12-02-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

apis29 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:35:
Er was eerder dit seizoen een soortgelijk doelpunt dus dat ook deze, volgens de regels, geldig was en nog steeds zo wordt gevonden is dan ook geen verrassing. Als het onopzettelijk hands is en er volgt een doelpunt uit is het gewoon een geldig doelpunt ...
Dat het een goede regel is van 'onopzettelijk hands is geen overtreding' is een tweede. Wat mij betreft is het gewoon hands als je er voordeel uit hebt O-)
Bij verdedigers die een bal van zo'n afstand tegen de hand krijgen geschoten worden echter zat rode kaarten en pingels uitgedeeld, in diezelfde PL. Dan zouden de regels anders zijn voor aanvallers en verdedigers? Je ziet ook aanvallers die de bal tegen de schouder krijgen afgefloten worden.

Dus zo zwart-wit is de regel echt niet. Je kunt ook behoorlijk twijfel hebben of de arm in een natuurlijke positie was, wat ook wel eens aangehaald wordt. Ik ben wel benieuwd naar Dermot Gallagher's visie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De regel is wel zwart-wit alleen de uitvoering niet ;). Onnatuurlijke positie is (idd) wel een belachelijk argument omdat zogenaamd de enige natuurlijke positie die van langs je lichaam is ... (niet helemaal zo strikt natuurlijk, wordt af en toe ook wel rekening gehouden met de bewegende actie maar je hoort het vaak genoeg in de discussie voorbij komen :+ . Om in balans te blijven zitten je armen vaak genoeg op zogenaamd onnatuurlijke posities ...)
Ben benieuwd wat ie zal zeggen dan :)

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 12-02-2017 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Is het zo zwartwit :?

Ik heb even de regels vanaf de FA site geplukt en 3 regeltjes dik gedrukt:
Handling the ball involves a deliberate act of a player making contact with the ball with the hand or arm.

The following must be considered:
-the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand)
-the distance between the opponent and the ball (unexpected ball)
-the position of the hand does not necessarily mean that there is an infringement

-touching the ball with an object held in the hand (clothing, shinguard, etc.) is an infringement
-hitting the ball with a thrown object (boot, shinguard, etc.) is an infringement

The goalkeeper has the same restrictions on handling the ball as any other player outside the penalty area. Inside their penalty area, the goalkeeper cannot be guilty of a handling offence incurring a direct free kick or any related sanction but can be guilty of handling offences that incur an indirect free kick.
Lees ook even de openingszin, handsbal gaat in de FA regels over het opzettelijk aanraken van de bal. Vervolgens een opsomming van waar rekening mee te houden om te bepalen of het op- of onopzettelijk hands is. Er wordt nergens gesproken over onopzettelijk hands, daarmee lijkt het dus dat onopzettelijk hands op voorhand geen overtreding is. In onze beleving als niet-speler / niet-scheids oogt elke vorm van hands als een overtreding, dat lijkt dus bij de FA zeker niet zo te zijn.

Het moment nog een keer:

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/02/11/13/3D14CCA900000578-0-image-a-46_1486818902457.jpg

Voor de actie die hij doet met zijn linkerbeen en onderlichaam naar voren, om de bal nog in te zetten alvorens hij afketst op de keeper, is de rechterarm naar boven juist normaal voor je balans. Dit is niet eens iets wat je bewust doet, dit is motoriek. Volgens de FA regels kun je puntje 1 dus doorstrepen, is er van puntje 2 sprake en is puntje 3 ook van toepassing. Op basis daarvan maakt ie dus een beslissing, en dat is precies wat Howard Webb ook uitlegt.

[ Voor 85% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-02-2017 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 13 februari 2017 @ 06:27:

Dat is toch ook het punt? Dat als de rollen hier omgedraaid waren er eerder geel en een penalty wordt gegeven terwijl het net zo onopzettelijk is (al gaat dat ook de nodige keren wel gewoon goed). De regel is zwart-wit in de zin dat het opzettelijk hands moet zijn alleen de interpretatie staat niet duidelijk omschreven en ligt daardoor bij de scheidsrechter(s):

" However, the document fails to describe what constitutes deliberate handball, which places the responsibility firmly on the referee and referees' assistants.

Former Premier League referee David Elleray said the referee's interpretation depends on whether the hand or arm is in an "unnatural" position at the point of contact.

"Referees look at two specifics - did the hand or arm go towards the ball or in a manner which would block the ball, or is the hand in a position where it would not normally be?" Elleray told BBC Sport. "
http://news.bbc.co.uk/spo...and_equipment/4524354.stm

Maar als je dan een voorbeeld als dit krijgt http://footballrefereeing...handball-3-solutions.html waar het duidelijk onnatuurlijk is, de scheidsrechter er ook een penalty voor geeft maar de scheidsrechterscommissie het geen penalty vindt (want wel natuurlijk :') ) kan je wel zien waarom er zo'n willekeur in zit :+ .

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 13-02-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 13 februari 2017 @ 06:27:

[...]

Lees ook even de openingszin, handsbal gaat in de FA regels over het opzettelijk aanraken van de bal. Vervolgens een opsomming van waar rekening mee te houden om te bepalen of het op- of onopzettelijk hands is. Er wordt nergens gesproken over onopzettelijk hands, daarmee lijkt het dus dat onopzettelijk hands op voorhand geen overtreding is. In onze beleving als niet-speler / niet-scheids oogt elke vorm van hands als een overtreding, dat lijkt dus bij de FA zeker niet zo te zijn.

Het moment nog een keer:
[video]

[afbeelding]

Voor de actie die hij doet met zijn linkerbeen en onderlichaam naar voren, om de bal nog in te zetten alvorens hij afketst op de keeper, is de rechterarm naar boven juist normaal voor je balans. Dit is niet eens iets wat je bewust doet, dit is motoriek. Volgens de FA regels kun je puntje 1 dus doorstrepen, is er van puntje 2 sprake en is puntje 3 ook van toepassing. Op basis daarvan maakt ie dus een beslissing, en dat is precies wat Howard Webb ook uitlegt.
Hele verhaal gaat niet op, de scheids is in de rust al z'n excuses aan gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ref Watch: VAR would disallow Alexis Sanchez goal and Slaven Bilic's behaviour is unacceptable
Sanchez handball

INCIDENT: Arsenal take the lead through Alexis Sanchez, who handles the ball in as it ricochets off his arm from close range. Deliberate or unintentional?

DERMOT'S VERDICT: It's a moral dilemma when you think about it, because a handball has to be deliberate. Sanchez will say it is not, but it doesn't sit right with anybody that he scored with his hand.

The problem there is that it has happened so fast. Mark Clattenburg can't see it, the linesman from his angle thinks it has hit him on the chest. The VAR (video assistant referee) will come, and the VAR will have looked at that and decided it was handball and it would have been cleared up. But with human error being what it is, he's got away with it.
Lijkt me niets onduidelijks aan ;)

Gallagher geeft aan: hands, rood, hands. Heeft Clattenburg alleen de laatste goed gedaan.

Dat vind ik het prettige aan RefWatch: hij zegt het ook als de scheids het fout deed. Niet dat ik het altijd met hem eens ben (duh :+ ) maar bij Webb op BT Sports zie ik vooral iemand die nog een biertje met de ex-collega's wil kunnen drinken.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 13-02-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Juist heel onduidelijk. Op basis van welke feiten maakt Alexis opzettelijk hands? Dat lees ik in het stuk namelijk niet terug. Het enige wat ze zeggen is dat het allemaal heel snel ging. Ze geven juist helemaal geen uitsluitsel.
gambieter schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:20:
Gallagher geeft aan: hands, rood, hands.
Dan heeft Gallagher het zelf bij het verkeerde eind. Hands is niet per definitie een overtreding aldus de FA's eigen regels. Alleen opzettelijk hands, en daar was bij Alexis zeker geen sprake van. Onopzettelijk hands met rood bestraffen gaat tegen de eigen regels in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:46:
Juist heel onduidelijk. Op basis van welke feiten maakt Alexis opzettelijk hands? Dat lees ik in het stuk namelijk niet terug. Het enige wat ze zeggen is dat het allemaal heel snel ging. Ze geven juist helemaal geen uitsluitsel.
Hij geeft toch aan dat het doelpunt afgekeurd had moeten worden?
Dan heeft Gallagher het zelf bij het verkeerde eind. Hands is niet per definitie een overtreding aldus de FA's eigen regels. Alleen opzettelijk hands, en daar was bij Alexis zeker geen sprake van. Onopzettelijk hands met rood bestraffen gaat tegen de eigen regels in.
Je leest het verkeerd :) . Het gaat over de 3 grote beslissingen in die wedstrijd: Sanchez (hands, geen goal), Gibbs (had rood moeten zijn), Clucas (terecht rood+pingel). Hands, rood, hands, daar waar Clattenburg goal, geel, hands deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:57:
[...]

Hij geeft toch aan dat het doelpunt afgekeurd had moeten worden?
Jawel, maar niet op basis van welke feiten hij bepaald dat het opzettelijk was. De onderbouwing mis ik dus.
gambieter schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:57:
[...]
Je leest het verkeerd :) . Het gaat over de 3 grote beslissingen in die wedstrijd: Sanchez (hands, geen goal), Gibbs (had rood moeten zijn), Clucas (terecht rood+pingel). Hands, rood, hands, daar waar Clattenburg goal, geel, hands deed.
Ach so, dacht al, wat bedoelt ie met hands rood hands. Gibbs had inderdaad wel rood moeten zijn. Gewoon doorgebroken speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
"Every football fan will say you can't score with your hand and in that case, especially with his hand in the air, that's the difference."
http://www.express.co.uk/...dball-News-Rumours-Gossip

Best wel kansloos die redenering van Gallagher, bijna net zo kansloos als:

"The question any referee has to ask is whether the handball was deliberate, and in my view this was as Sanchez’s hand moves towards the ball. His left foot was moving forward and it would be natural for his left hand to do the same - but instead his right hand comes up. ( :F ) I also noticed that Sanchez had his palm flat with his hand facing out.
...
I have also seen that my fellow former referees Howard Webb and Graham Poll state it was a perfectly good goal. I can understand why but on this occasion I disagree with them - in my view Sanchez’s hand was in an unnatural position and the goal should not have stood.

Keith Hackett is a former referee and resident expert for You-Are-The-Ref.com"

http://www.telegraph.co.u...ear-handball-should-have/

Uit 2013:
"Regarding handball they now ask the referee to consider the proximity of the potential offender to the person last playing the ball, the speed of the ball and importantly whether the offender's arms are in a natural or unnatural position.

So the question of intent is now, did the offender deliberately place his arms in an unnatural position to increase the chances of the ball hitting him?

If the answer to that is yes then it is correct to penalise that player even though it used to be argued that was ball to hand."

http://www.dailymail.co.u...ot-lucky-Fox-penalty.html

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 14-02-2017 10:38 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, dat was het laatste wat Clattenburg in de PL heeft gedaan :+

Mark Clattenburg: Premier League official quits to take up job in Saudi Arabia

De baan die Howard Webb net heeft opgegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Leicester is het helemaal kwijt he. 5-0 bij Porto en bungelt in PL tegen degradatie

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hackus schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:00:
Leicester is het helemaal kwijt he. 5-0 bij Porto en bungelt in PL tegen degradatie
Ze zijn toch Kante en nog eentje van het middenveld kwijt geraakt?
Opzich wel apart, maar misschien vinden ze het wel goed geweest. Kampioen geworden en nu de puf niet meer. Dan zit je wel fout in de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mosin schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:13:
[...]

Ze zijn toch Kante en nog eentje van het middenveld kwijt geraakt?
Opzich wel apart, maar misschien vinden ze het wel goed geweest. Kampioen geworden en nu de puf niet meer. Dan zit je wel fout in de PL.
Ja, en volgend weekend Liverpool. Het enige voordeel is dat ze thuis spelen.

Waarom zijn ze vrij dit weekend in the PL ?

(Oja FA Cup)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hackus schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:32:
[...]

Ja, en volgend weekend Liverpool. Het enige voordeel is dat ze thuis spelen.

Waarom zijn ze vrij dit weekend in the PL ?

(Oja FA Cup)
Ze zullen toch adem moeten. Ik heb alleen geen idee hoeveel punten ze nog moeten om uit de gevaren zone te komen, maar de PL lijkt me dan juist loodzwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mosin schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:37:
[...]

Ze zullen toch adem moeten. Ik heb alleen geen idee hoeveel punten ze nog moeten om uit de gevaren zone te komen, maar de PL lijkt me dan juist loodzwaar.
Hull(20) en de rest(19) staan 1 en 2 punten achter. Middlesbrough(22) staat 1 punt boven en daarboven 2 punten los Swansea(24) FA Cup uit bij Millwall morgenmiddag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie "cupset" in de FA-cup, non-league Lincoln City wint in het fort Burnley, waar Burnley bijna alles in de PL wint. Eerste non-league team dat de kwartfinale haalt sinds 1912. Als Sutton United dat maandag kan herhalen tegen Arsenal, dan zou dat de FA-cup nog leuker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Real - Espanyol is het aanzien tot nu toe ook niet echt waard :Z

Tempo veel te laag en veel overtredingen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hackus schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:42:
[...]

Hull(20) en de rest(19) staan 1 en 2 punten achter. Middlesbrough(22) staat 1 punt boven en daarboven 2 punten los Swansea(24) FA Cup uit bij Millwall morgenmiddag...
Dat is nog goed te doen. Als ze nu 6 punten achterstand zouden hebben dan ben je nog wel even zoet.

Bayern speelt in de aller laatste seconde gelijk tegen Hertha en iedereen flipte hem daar. Gelukkig hebben ze bij Hertha dus toch nog een cadeau gekregen voor hun tijd rekkend klere gedragd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mosin schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:28:
[...]

Dat is nog goed te doen. Als ze nu 6 punten achterstand zouden hebben dan ben je nog wel even zoet.

Bayern speelt in de aller laatste seconde gelijk tegen Hertha en iedereen flipte hem daar. Gelukkig hebben ze bij Hertha dus toch nog een cadeau gekregen voor hun tijd rekkend klere gedragd :)
Hackus baalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bayern had verdient verloren, daar niet van, maar wat waren die spelers zich toch aan het aanstellen. Overigens was het ook weer een dikke party met de scheids, man man man. Is het de week van de falende scheids? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mosin schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:33:
[...]

Bayern had verdient verloren, daar niet van, maar wat waren die spelers zich toch aan het aanstellen. Overigens was het ook weer een dikke party met de scheids, man man man. Is het de week van de falende scheids? :9
Ik heb nog niks gezien, wel jammer dat Bayern niet kon winnen uit. Zo maar even Sportschau kijken

edit:Millwall wint thuis met 1-0 van Leicester en speelt vanaf 53e minuut met 10 man

[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 18-02-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hackus schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:36:
[...]

Ik heb nog niks gezien, wel jammer dat Bayern niet kon winnen uit. Zo maar even Sportschau kijken

edit:Millwall wint thuis met 1-0 van Leicester en speelt vanaf 53e minuut met 10 man
Hertha was best goed, maar Bayern had ook wel een paar kansjes.
Waar ik nu echt kwaad van werd waren die voorzetten. Die keeper pakte alles in de 16 en ze bleven maar lange ballen geven -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mosin schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:44:
[...]

Hertha was best goed, maar Bayern had ook wel een paar kansjes.
Waar ik nu echt kwaad van werd waren die voorzetten. Die keeper pakte alles in de 16 en ze bleven maar lange ballen geven -_-
Achja, de schade is beperkt gebleven zo na Arsenal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:49
Is AS Roma - Torino straks nog ergens live en in HD te zien? Ik volg Italiaans voetbal al jaren niet meer, maar een vriend van me zit nu/straks in het stadion en ik wil wel even meekijken. Ik kon het alleen bij Ziggo niet vinden en volgens de site van AS Roma wordt het ook niet in Nederland uitgezonden. Er staan wat vage streams klaar, maar als het ergens voor een eurootje legaal of "legaal" is te kijken is dat wel zo prettig.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ample Energy schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:49:
Is AS Roma - Torino straks nog ergens live en in HD te zien? Ik volg Italiaans voetbal al jaren niet meer, maar een vriend van me zit nu/straks in het stadion en ik wil wel even meekijken. Ik kon het alleen bij Ziggo niet vinden en volgens de site van AS Roma wordt het ook niet in Nederland uitgezonden. Er staan wat vage streams klaar, maar als het ergens voor een eurootje legaal of "legaal" is te kijken is dat wel zo prettig.
Ik geloof dat Eurosport officieel de rechten voor Nederland heeft. Weet alleen niet of ze alles uitzenden, maar misschien bieden ze wel ergens een stream aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Klopt. Eurosport zendt Milan Fiorentina uit om 20.45. Zie niks staan over Roma Torino.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:49
Bedankt voor de suggestie, maar helaas niet de juiste wedstrijd.

Op 1 dag een film, serie en sportwedstrijd niet mogen kijken omdat er op internet landsgrenzen bestaan... Gelukkig doen mensen moeite om streams online te houden en worden torrents goed geseed.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ample Energy schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:19:
Bedankt voor de suggestie, maar helaas niet de juiste wedstrijd.

Op 1 dag een film, serie en sportwedstrijd niet mogen kijken omdat er op internet landsgrenzen bestaan... Gelukkig doen mensen moeite om streams online te houden en worden torrents goed geseed.
http://nl.eurosportplayer.com/live.shtml (streams zijn 720p)

(als ze hem niet op tv uitzenden dan is ie meestal nog op het bonuskanaal te zien, zonder commentaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hackus schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:49:
[...]

Achja, de schade is beperkt gebleven zo na Arsenal
Dat klopt.
Las ook nog eens dat de Hertha fans door 't lint gingen en op Ancelotti spuugden waarop hij z'n middelvinger opstak. Beetje jammer van de Hertha fans.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mosin schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:37:
[...]

Dat klopt.
Las ook nog eens dat de Hertha fans door 't lint gingen en op Ancelotti spuugden waarop hij z'n middelvinger opstak. Beetje jammer van de Hertha fans.. :|
Dat noemt zich dan Fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Das waar, je hebt fans & fans.. -_-
Zullen misschien wel weer van die "stoere" gasten zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het moment van Sutton United-Arsenal: toen Sutton 3x gewisseld had, vond de reservekeeper het tijd voor een pie:
Afbeeldingslocatie: http://s3.india.com/wp-content/uploads/2017/02/wayne-shaw.jpg
Die 3e keeper van Ajax (Verhoeven of zo?) was toch wat slanker :+

Nu blijkt er op gewed te zijn, en dat kan een staartje krijgen. En Sutton United is er ook niet blij mee, http://www.bbc.co.uk/sport/football/39037401:
Sutton manager Paul Doswell said after the game: "I don't think it shows us in the best light."

Club chairman Bruce Elliott told 5 live: "I didn't know anything about it. He has got himself in the papers again and the fame obviously has gone to his head a little bit, but we will soon bring him back down to earth, don't worry about that."
Straftraining?

Edit: en hij is opgestapt bij de club. Dom dom dom.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 21-02-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Valencia - Real Madrid is momenteel aan de gang op Ziggo Sport, tussenstand na 60 minuten is 2-1 voor Valancia.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Claudio Ranieri is ontslagen bij Leicester City, hij heeft het goed gedaan daar, had een kortdurig contract met een flinke kampioenspremie ( kassa! ) en kreeg daarna een langdurig contract aangeboden en nu schoppen ze hem de laan uit. :D

Weinig beleid, slechts een incident.

[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking Art op 23-02-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De familie Bacuna is weer lekker bezig de laatste tijd. Afgelopen weekend de Bacuna van Groningen, dus Leandro zal gedacht hebben dat ie niet achter kon blijven:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/ujqWW/65d21b43e0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

gambieter schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:17:
Edit: en hij is opgestapt bij de club. Dom dom dom.
En wat gebeurde er vandaag: de keeper raakte geblesseerd na een kwartiertje, en de club heeft geen reservekeeper meer. Dus moest een veldspeler in het doel _o-

#piegate gaat nog even door...
toolkist schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:10:
De familie Bacuna is weer lekker bezig de laatste tijd. Afgelopen weekend de Bacuna van Groningen, dus Leandro zal gedacht hebben dat ie niet achter kon blijven:
[afbeelding]
Ik heb het net gezien. Echt oerdom en er lijkt zelfs een beetje contact met het hoofd te zijn. Maar die gaat een flinke douw krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 25-02-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Atletico doet het prima tegen Barcelona. Het is echt geen kampioensploeg dit jaar, Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:46

knakworst

Get more sats!

RoD schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:59:
Atletico doet het prima tegen Barcelona. Het is echt geen kampioensploeg dit jaar, Barcelona.
Dan moet Real wel weer herstellen van de nederlaag tegen Valencia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Memphis scoort 2 keer en geeft een (eigenlijk 2) assist(s) in een 5-0 overwinning.
Hopelijk zet hij deze lijn door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Sjurm schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:54:
Memphis scoort 2 keer en geeft een (eigenlijk 2) assist(s) in een 5-0 overwinning.
Hopelijk zet hij deze lijn door
Dat is dan alweer een stukje beter dan de vorige wedstrijd dus een stijgende lijn zit er zeker in. Had iets van de laatste 3 wedstrijden van Lyon gekeken om te zien hoe ie het aan het doen is :D
Eerste was tegen tegen St.Etienne zo te zien, die kan ik me nog wel herinneren gekeken te hebben. Dat was geen succes, toen een invalbeurt en goal tegen Nancy lees ik (die heb ik ook nog gezien idd) en tegen Guingamp nog gezien (ook moeizaam, daarom ook gedacht dat AZ nog best een kans zou kunnen hebben :+ ). Vorige week blijkbaar tegen Dijon maar die iig niet gezien en vandaag ook niet op tv ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 26-02-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

2-0 Villa Real v RMA tot nu ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

2-0 Villa Real v RMA tot nu ;w '60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Intussen weer 2-2 (74'). Bale & CR pingel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:58

Quad

Doof

En de wedstrijd is afgelopen met 2-3. Toch wel knap.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De pingel was wat streng, maar goed, knap teruggevochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

gambieter schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:53:
De pingel was wat streng, maar goed, knap teruggevochten.
Het was inderdaad 'nauwelijks' hands op niet zo'n spannende plek maar je kan hem geven. Maar goed ook de tweede van Villarreal had schijn van buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kopbal van Bale was wel mooi, was de omkeer van de match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NOS is lekker objectief.

http://nos.nl/artikel/216...al-madrid-ontsnappen.html

Niet noemen dat tweede goal Villarreal buitenspel is.

De lichte handsbal is op de borst geworden.
Afbeeldingslocatie: http://images.footyroom.com/posts/5a8fb2f1ef69114613052ea0294be926/16997848-1878740682411000-1033661678517440179-n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik schrik hier best van, zou dit de reden zijn waarom hij zo slap oogde de laatste jaren?
http://www.fcupdate.nl/vo...e-afwijkingen-uitstellen/
Ik heb geen idee of zoiets aangeboren is of dat het zo kan optreden.

[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 27-02-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lei v Liv 1-0 nu34'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2-0 met een pareltje van een volley van Drinkwater. Opeens kunnen ze het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

gambieter schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:42:
2-0 met een pareltje van een volley van Drinkwater. Opeens kunnen ze het weer.
Daar lijkt het op

edit: 3-0 nu 68'

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 27-02-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Manchester City alweer achter na 7 minuten in de FA Cup tegen 'HUD' (Huddersfield Town zal ik maar aannemen). Vlak ervoor schot van Sane op de paal en wat later de 0-1 na een goed uitgespeelde uitbraak maar het schot leek toch houdbaar. Nou zou ik Joe Hart ook vervangen hebben, maar niet door Bravo :+

Op de ARD ook Bayern tegen Schalke, al 2-0 binnen 20 minuten ... geen idee wie er gescoord heeft ... ah Lewandowski in de 3e en Thiago in de 16e minuut.

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 01-03-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goh wat een verrassing, Luis Enrique gaat weg na dit seizoen. Zouden ze al rond zijn met Koeman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat zat er wel aan te komen ja; Koeman: op zich wel interessant om te zien wat ie er van bakt maar aan de andere kant moet er toch wel wat beters te vinden zijn (Tüchel bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:58

Quad

Doof

De PD lijkt weer spannend te worden zo, Real Madrid op een 3-1 achterstand tegen Las Palmas.

En Ronaldo!

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 01-03-2017 23:18 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2