Nou jongens, bijzonder nieuws, Bayern Munchen is winterkampioen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 26-12-2016 15:04 ]
nee, wilde Chelsea graag zien maar blijkbaar zend Ziggo deze niet uit ?chim0 schreef op maandag 26 december 2016 @ 14:58:
Tja, de Premier League. Zit er iemand Watford - Crystal Palace te kijken? Als je een net spant over de middenlijn, heb je volleybal.
Bah, zwakke penalty voor Watford voor vasthouden in de zestien tijdens hoekschop. Zo kan je er 368 geven per wedstrijd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee klopt, Arsenal - West Brom en daarna Hull - Man City. Zit zelf United - Sunderland te kijken.Bossie schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:02:
[...]
nee, wilde Chelsea graag zien maar blijkbaar zend Ziggo deze niet uit ?
[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 26-12-2016 16:40 ]
Als je het baseert op de vorige seizoenen, dan is er niks bijzonders aan. Wat je gemist hebt is dat Leipzig en Dortmund (die zal ik maar mee nemen als rivaal..) de kansen niet pakken. Dortmund is matig en Leipzig verpest het zelf. Als we dus naar dit seizoen kijken vind ik je reactie niet heel terecht. Als Leipzig eerste stond was je zeker blij?Kaap schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:07:
Nou jongens, bijzonder nieuws, Bayern Munchen is winterkampioen
Hmm niet echt. Ik heb geen voorkeur in Duitsland.Mosin schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:13:
[...]
Als Leipzig eerste stond was je zeker blij?
[ Voor 45% gewijzigd door JanW op 01-01-2017 17:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Had daarna beter wat anders kunnen gaan doen, de wedstrijd is al een tijdje voorbij.Kaap schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:53:
Was er later bij maar holy fuck zeg wat een goal!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 02-01-2017 19:53 ]
Daar tegenover staat dan ook weer een onterecht afgekeurde goal in de wedstrijd hiervoor, een penalty die niet is gegeven tegen Palace. Arbitrage in Engeland is ook toe aan een korte break lijkt het Mason was een paar dagen terug al aan het blunderen, nu Dean weer met assistenten.toolkist schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:31:
Man Utd speelt nu voor de zoveelste keer met 12 man. In 1 maand tijd:
Tegen Everton: Rojo die donkerrood verdiende, 2 voeten vooruit
Tegen Crystal Palace: Rojo die donkerrood verdiende, 2 voeten vooruit
Tegen West Brom Albion: Zlaten die eraf had gemoeten voor een elleboog
Tegen Sunderland: Buitenspel doelpunt wordt goedgekeurd
Tegen West Ham United: onterechte rode kaart voor West Ham
Kan toch haast geen toeval meer zijn?
[edit]: en dan ook nog maar een overduidelijk buitenspel doelpunt erbij tegen West Ham
Tja,toolkist schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:31:
Man Utd speelt nu voor de zoveelste keer met 12 man. In 1 maand tijd:
Tegen Everton: Rojo die donkerrood verdiende, 2 voeten vooruit
Tegen Crystal Palace: Rojo die donkerrood verdiende, 2 voeten vooruit
Tegen West Brom Albion: Zlaten die eraf had gemoeten voor een elleboog
Tegen Sunderland: Buitenspel doelpunt wordt goedgekeurd
Tegen West Ham United: onterechte rode kaart voor West Ham
Kan toch haast geen toeval meer zijn?
[edit]: en dan ook nog maar een overduidelijk buitenspel doelpunt erbij tegen West Ham
Inmiddels rust, Arsenal heeft het erg moeilijk. Bournemouth heeft zowaar ook nog een paar kansen gekregen. Dat gaat nog een interessante tweede helft worden.Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:06:
Arsenal 2-0 achter na 20 minuten, dit kan zowaar een leuke wedstrijd worden als Arsenal het nog recht wil zetten
3-2, prima goal van PerezRoD schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:33:
[...]
Inmiddels rust, Arsenal heeft het erg moeilijk. Bournemouth heeft zowaar ook nog een paar kansen gekregen. Dat gaat nog een interessante tweede helft worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Yep, de wedstrijd leek een beetje dood te bloeden.Quad schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 22:35:
Jemig zeg.. 3-3!
Moeten we dit nu ook over Michael Oliver gaan zeggen? Was precies dezelfde situatie als bij West Ham waarbij de reactie van de speler voor zorgt dat er een rode kaart wordt getrokken. En zo zwaar was die overtreding ook niet.Kaap schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:54:
Schandalige arbitrage!
Klopt en keeper die ook lekker sokte naar de bal.Fleximex schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 22:43:
Valt mij weer op dat er strak op de 6 minuten extra (95:57) wordt afgefloten terwijl Arsenal nog scoorde in de extra tijd. Ik haat dat de ene keer met bijvoorbeeld een beetje tijd rekken in de extra tijd nog eens 2 minuten wordt bijgetrokken en andere keren niet. Daar zijn toch regels voor?
En sowieso lijkt de extra tijd over het algemeen heel erg subjectief.
ow idd, maar Real wedstrijden zijn net zoals Barcelona vaak vrij saai op een paar hoogtepunten na.
Dat wordt gedaan door iedere club in die situatie. Ze hebben 98 minuten (+2 1e helft, +6 2e helft) de tijd gehad om te winnen. Die 1x nog erin pompen zou het verschil niet mogen maken. Daarnaast, had Arsenal zelf die bal sneller naar voren gewerkt was ze dat nog gelukt. Maar ze kiezen er voor om eerst weer achterin rustig aan te doen.Joostje123 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:54:
[...]
Klopt en keeper die ook lekker sokte naar de bal.
Wissel in de 89:50 die doorliep tot 90:20 ofzo
Arsenal had gewoon die bal tenminste nog 1x er in mogen pompen...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Lekker hoor! Tottenham 2 - 0 Real 3 - 0!Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:56:
[...]
ow idd, maar Real wedstrijden zijn net zoals Barcelona vaak vrij saai op een paar hoogtepunten na.
Sevilla is een goed team, maar is normaal gesproken geen probleem voor Real, maar is wel een wedstrijd die langer dan 20 minuten gaat duren
[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 06-01-2017 02:21 ]
[ Voor 10% gewijzigd door chim0 op 15-01-2017 11:12 ]
[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 15-01-2017 16:29 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
SPORF @Sporf 1h1 hour ago
#ThatMomentWhen You realise there is no Darmstadt or Osasuna in the Premier League. 🤔
Claudio Bravo for Man City:
- Shots On Target Faced: 20 👋
- Goals Conceded: 14 ⚽️
"Best goalkeeper in the world" 😳
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 15-01-2017 16:57 ]
Ook trainers doen domme dingen. Ik snap er echt geen zak van dat hij sowieso Rashford en wellicht Mata niet in de basis heeft.gambieter schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:29:
En Pogba wil Liverpool helpen om het spannender te maken en maakt een heel erg domme handsbal bij een corner. Liverpool 0-1 voor door de pingel van Milner.
£89m-spelers kunnen nog steeds domme dingen doen
Samen met Pogba lijkt hetLekkerboeie86 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:36:
Als je dan ook nog Fellaini erin gaat zetten, dan wil ook niet winnen ook lijkt me. Lekker lange ballen de 16 in pompen en hopen dat Zlatan of Fellaini hem erin rommelt. Mourinho heeft echt rare shit gerookt gister.
Beetje de LVG tactiek. Zoveel is er niet eens veranderd tov vorig jaar.Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:36:
Als je dan ook nog Fellaini erin gaat zetten, dan wil ook niet winnen ook lijkt me. Lekker lange ballen de 16 in pompen en hopen dat Zlatan of Fellaini hem erin rommelt. Mourinho heeft echt rare shit gerookt gister.
[ Voor 8% gewijzigd door Sjurm op 15-01-2017 18:41 ]
Sowieso rare keuzes gemaakt. Pogba staat echt waardeloos te spelen, maar mag blijven staan. Martial die een paar keer toch goed opkwam en z'n man voorbij kwam wordt gewisseld. Mkhitaryan mag linksback gaan spelen?Sjurm schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:37:
[...]
Beetje de LVG tactiek. Zoveel is er niet eens veranderd tov vorig jaar.
Edit: maar die tactiek blijkt te werken, met wat heen en weer gekop
Pogba kan je toch niet wisselen als hij op elk reclamebord langs het veld staat, #Pogba !JanW schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:03:
[...]
Sowieso rare keuzes gemaakt. Pogba staat echt waardeloos te spelen, maar mag blijven staan. Martial die een paar keer toch goed opkwam en z'n man voorbij kwam wordt gewisseld. Mkhitaryan mag linksback gaan spelen?Uiteindelijk pakt het nog redelijk uit met een 1-1, maar Liverpool had ook nog wat kansen gehad op een doelpunt, Wijnaldum 2 keer onder andere.
FCG
Zou ook zo het logo voor de 3 j's kunnen zijnSjurm schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:32:
Wat een lelijk nieuw logo van Juventus trouwens. Lijkt totaal geen voetballogo meer, veel te simplistisch. Een beetje moderniseren, liever niet, maar dat kan ik begrijpen. Dit nieuwe logo valt echter totaal uit de toon in vergelijking met vorige logo's. Supporters zijn er ook niet echt blij mee geloof ik.
[afbeelding]
't Is tegenwoordig toch gewoon een bedrijf?jeka schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:48:
Dan heb je als club toch geen idee wat er speelt bij de supporters... Leuk logo voor erbij op kleding ofzo maar verder.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je bent me net voor
[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-01-2017 17:14 ]
Hij had nog wat goed te maken, door Burnley wel een penal te geven in een gelijke situatie waar Arsenal niets kreegn\Kaap schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:13:
1. Was buitenspel
2. Zelfs dan wast geen pingel volgens mij, Koscielny doet zijn hoofd omlaag, gewoon ongelukkig
Maar goed, andere ploegen hebben ook wel eens de scheids mee, deze keer wij.
[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 22-01-2017 17:20 ]
Elect a clown, expect a circus.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Eh nee, dat hij buitenspel staat betekent dat het spel op dat moment stoptRodeStabilo schreef op maandag 23 januari 2017 @ 08:55:
Koscielny ging voor de bal met z'n hoofd, dat lijkt me logisch als je nog wat voor je ploeg wil betekenen als je wilt winnen en mee wil doen voor de titel. De verdediger is gewoon een beetje dom door zo z'n voet uit te steken.
dat hij buitenspel staat maakt voor de overtreding niets uit. Gewoon een terechte strafschop.
Ja, maar dat doet verder niets af aan het gevaarlijke spel van die verdediger (buiten dat zag de scheids of z'n assistent het niet want hij floot er niet voor). Maar goed, de scheids liet wel meer gaan die wedstrijd. Was eerder in die wedstrijd ook al een ander speler van Arsenal in het strafschopgebied onderuit gehaald wat ook een zuivere penalty was.Bossie schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:00:
Eh nee, dat hij buitenspel staat betekent dat het spel op dat moment stopt
[ Voor 7% gewijzigd door RodeStabilo op 23-01-2017 09:04 ]
Er was een tekort aan asterisks die dagMr Sheridan then shouted directly into my face, 'You're a f****** c***. I then called across referee Eddie Ilderton, who dismissed Mr Sheridan from the technical area. On leaving the technical area, Mr Sheridan approached me again, shouting directly at me, 'You really are a c***. I'm gonna knock you out you c***.”
[...]
Mr Sheridan then said to me 'You're a f****** disgrace, you're f****** useless, you've not f****** got anything right today, you should be f****** ashamed, you're f****** shit, my kids aren't going to get any f****** Christmas presents because of f****** you.
Ja, je moet hem het voordeel van de twijfel geven. Die bliepjes helpen ook niet en daar krijg ik pijnlijke oren vandutchgio schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:31:
Zo blijft het wel gokken wat hij nou precies gezegd heeft...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 30-01-2017 09:01 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Irritant gezwets inderdaad. Arsenal komt er niet aan te pas, op die kopbal van net na. Goed gered wel van Courtois, maar vooral gewoon slecht ingekopt.Vos schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:10:
Aad maar even uit gezet, vervelende oude zeur. Chelsea zeker de bovenliggende partij.
Gaat niet altijd op vind ik. Kos grijpt gewoon 2x mis.toolkist schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:48:
Zo'n soort goal is altijd slecht verdedigd, maar maakt em niet minder mooi. Voor mij de mooiste goal van het seizoen tot nu toe..
[ Voor 22% gewijzigd door Coltrui op 04-02-2017 17:52 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq