[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.686 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
We hebben gewoon 1 wedstrijd verloren dit seizoen hoor tjappie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Everton nu 0-1 tegen Swansea, hoop wel dat ze winnen..

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Touré mag weer spelen zie ik. Hij heeft gescoord voor City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:35
Ai Ai wat een kans voor Malaga..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hackus schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:43:
Everton nu 0-1 tegen Swansea, hoop wel dat ze winnen..
1-1 thuis tegen laatste van de ranking... iemand Premier League gezien ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:34:
[...]

We hebben gewoon 1 wedstrijd verloren dit seizoen hoor tjappie ;)
Al 17 wedstrijden onverslagen. Ik zeg helemaal niks over een onverslagen seizoen. Of je het leuk vindt of niet, ze blijven toch 17 wedstrijden onverslagen sinds ze verloren bij Liverpool. Kun je niet van andere clubs zeggen toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tja, als je een ongedefinieerde arbitraire grens trekt kan die zin voor heel veel clubs op gaan. :P

Feitelijk kan je over elke club die zijn laatste wedstrijd niet verloren heeft zeggen dat ze nog steeds ongeslagen zijn. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 19:09

Barbas

Gallego!

Real op 0-2 door een dubieuze penalty. CR7 liet zich gewoon vallen. Daarentegen ook een domme actie om daar te gaan glijden. Ik zag eerder de 1-1 vallen dan de 0-2.

En daar is de hattrick. Game over :)

[ Voor 11% gewijzigd door Barbas op 19-11-2016 22:17 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vincent Janssen maakt het zichzelf steeds moeilijker. Was wel betrokken bij de 1e goal van Spurs, maar veroorzaakte daarna een domme pingel bij een hoekschop, werd gelijk gewisseld, en zijn vervanger Son was betrokken bij beide goals die Spurs van 1-2 naar 3-2 bracht.

Gary Lineker is nogal hard: "Vincent Janssen doet zijn best om Soldado een topaankoop te laten lijken".

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 19-11-2016 22:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Zie Vincent Janssen sowieso geen 1e spits worden bij de Spurs zolang Kane daar is. Moet wellicht ook nog wennen aan het niveau en het tempo.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:26
Barbas schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:21:
Zie Vincent Janssen sowieso geen 1e spits worden bij de Spurs zolang Kane daar is. Moet wellicht ook nog wennen aan het niveau en het tempo.
Ik denk dat veel meevalt, hoewel eerste spits nog iets te ver weg is idd.
Daarnaast was Kane ook niet opvallend vandaag, en zou Jansen beide goals ook maken.

Het enige wat vandaag duidelijk was is dat Tottenham niet met twee spitsen moet gaan spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:55
Het enigste wat mij vandaag blij maakte is dat Ronaldo gewoon weer lekker 3 goals maakt :)

Bayern viel me weer smerig tegen en Götze die natuurlijk wel opeens een pepernoot raak. Die kreeg natuurlijk de volle laag van mij en ik gunde hem zelfs om getackeld te worden. Iets wat je normaal niet van mij zou verwachten.. Laat ik het maar op vergaande emotie houden :P

Arsenal was echt zeer droevig. Dat uberhaupt iemand durft te zeggen dat Özil op Bergkamp lijkt :') Nee, dat hele team lijkt nergens op. Op die oorlogs veteraan Cech na natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor de glimlach, de nieuwe Paddy Power advertentie:
[YouTube: https://youtu.be/9ZWk0reffXk]

Ze hebben wel meer leuke advertenties, zoals die met de geblinddoekte voetballers.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Toch wel leuk die buitenlandse competities:

Duitsland: RB Leipzig aan kop
Turkije: Başakşehir aan kop
Frankrijk: Nice aan kop

Het is natuurlijk de vraag of ze het volhouden maar het maakt het allemaal wel wat leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:07
Vlassie1980 schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:23:
Toch wel leuk die buitenlandse competities:

Duitsland: RB Leipzig aan kop
Turkije: Başakşehir aan kop
Frankrijk: Nice aan kop

Het is natuurlijk de vraag of ze het volhouden maar het maakt het allemaal wel wat leuker :)
En (weliswaar off topic):

Nederland: Feyenoord aan kop

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Joster schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:16:
[...]

En (weliswaar off topic):

Nederland: Feyenoord aan kop

:9
Off: Nog wel ja, maar voor de winterstop zijn ze de koppositie kwijt.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
SFE-RO-VIC JALALALALALA :D
Mooi om te zien wat Frankfurt doet. Hopelijk kan Bayern vanavond nekkies geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Real Madrid speelt nu thuis tegen Sporting Gijon in zwerfafval oceaanshirtjes. Toepasselijk, het veld is nu ook een oceaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Swansea en Crystal Palace doen een potje "wie verdedigt het slechtste".
68’ Swansea 3-1 Palace
75’ Swansea 3-2 Palace
82’ Swansea 3-3 Palace
84’ Swansea 3-4 Palace
90' Swansea 4-4 Palace
93' Swansea 5-4 Palace
En het parodie account @GalacticKeegan over Amerikaanse Swansea coach Bob Bradley:
Kevin Keegan @GalacticKeegan Oct 3
I told Bob Bradley, “over here we call it football, not soccer.”
He said, “pipe down, asshole.”
I said, “over here we call them arseholes.”
:+

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 26-11-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:12
knakworst schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 18:00:
Real Madrid speelt nu thuis tegen Sporting Gijon in zwerfafval oceaanshirtjes. Toepasselijk, het veld is nu ook een oceaan...
Slechte wedstrijd die boven alles nog volledig werd verpest door meneer Schelvis. :X Dat is gewoon een Barcelona supporter die daar met een microfoon zit, compleet ongeschikt.

Gelukkig is Chelsea - Tottenham wel draaglijker en voorzien van beter commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JanW schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:11:
[...]

Slechte wedstrijd die boven alles nog volledig werd verpest door meneer Schelvis. :X Dat is gewoon een Barcelona supporter die daar met een microfoon zit, compleet ongeschikt.
Weer eens wat anders dan vorige week, vosje de Atletico fan ;w

Dit afval zullen ze niet nog een keer dragen. Zo doorzichtig dat zelfs Fly Emirates niet te zien is.

Afbeeldingslocatie: https://images.performgroup.com/di/library/Goal_Turkey/98/6b/real-madridronaldo_ff8ys5zp6qmk1573m0fnkkxgg.jpg?t=-1582939792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
knakworst schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:09:
[...]

Dit afval zullen ze niet nog een keer dragen. Zo doorzichtig dat zelfs Fly Emirates niet te zien is.

[afbeelding]
Is altijd een gezeik op die zenders. Op Fox Sports begon eentje wat over Ribery te zeggen, maar toen had ik stiekem gehoopt dat ik hem van zijn stoeltje kon trappen :D
Waardeloze commentators de hele tijd. Dat boek van Sierd is ook bedoelt om je kachel mee aan te maken :) :+

Ronaldo is en blijft toch een lopende PanzerIV tank he, holy fux :7

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 27-11-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:09:
[...]

[afbeelding]
Volgens mij vindt Ronaldo dit juist perfect. Wel het verplichte shirt, maar ook z'n spieren zichtbaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
JanW schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:11:
[...]

Gelukkig is Chelsea - Tottenham wel draaglijker en voorzien van beter commentaar :)
Gelukkig biedt Ziggo ook het originele audiokanaal aan waardoor je de Engelse wedstrijden met het originele Engelse commentaar kunt kijken. ;)
Bij Spaans voetbal uiteraard ook maar dat versta ik niet. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Volgens mij snap ik de regels mbt hands niet, maar dat was toch hands van Nacho, dus penalty voor Bournemouth?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:47:
Volgens mij snap ik de regels mbt hands niet, maar dat was toch hands van Nacho, dus penalty voor Bournemouth?
Kan het moment niet voor me halen wat je bedoelt. Filmpje/Gif?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:21:
[...]

Kan het moment niet voor me halen wat je bedoelt. Filmpje/Gif?
rond de 72e minuut, Nacho maakt zich breed om en steekt armen uit, waarna de bal tegen zijn arm komt.
Geen penalty, maar dit is toch juist de reden dat vrijwel elke verdediger zijn armen/handen achter hun rug doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:07:
[...]

rond de 72e minuut, Nacho maakt zich breed om en steekt armen uit, waarna de bal tegen zijn arm komt.
Geen penalty, maar dit is toch juist de reden dat vrijwel elke verdediger zijn armen/handen achter hun rug doen?
Op papier wel. Maar net zoals ze niet voor elke fysieke overtreding niet altijd een pingel geven, doen ze dat denk ik zo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Manchester United presteert slechter dan ooit - http://nos.nl/l/2145460

En dan kozen ze met Mourinho voor succes op korte termijn ipv Van Gaal even de tijd te gunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Maar het voetbal is wel beter dan onder Van Gaal, ze creëren genoeg kansen alleen wordt het niet afgemaakt.

https://www.reddit.com/r/...start_in_premier/daj1v80/ en http://www.squawka.com/ne...e-in-front-of-goal/838209

Neem deze aanval bijvoorbeeld: https://gfycat.com/AbsoluteAlarmingHyrax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Ik ben dit weekend in Madrid, iemand een idee waar ik hier nog kaarten kan krijgen voor atletico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Sjurm schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:46:
Manchester United presteert slechter dan ooit - http://nos.nl/l/2145460

En dan kozen ze met Mourinho voor succes op korte termijn ipv Van Gaal even de tijd te gunnen
Ja, helaas gaat dat zo. Ik heb weinig met V Gaal, maar hij is gewoon genakt daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo. Het had 2-0 moeten staan voor City, maar nu staat Chelsea met 1-2 voor. Wat een wedstrijd, heerlijk om naar te kijken.

En zo is het 1-3, en krijgt City in de laatste minuut nog 2x rood. Au.

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 03-12-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Lekker toch nog zo'n einde. Het is niet correct, maar eerlijk gezegd toch heel leuk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Oi oi wat een smerige overtreding, zal wel een wedstrijdje of 6 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Guardiola is concurrentie niet gewend lijkt het. Misselijk gedrag langs de zijlijn :N

Terechte overwinning van Chelsea, als City niet scoort word het zo afgestraft. Zou het alleen wel leuk vinden als de supporters van Chelsea hun repertoire wat uitbreiden. Het liedje "Chelsea Chelsea Chelsea, Chelsea Chelsea Chelsea" gaat na 20 seconden wel vervelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Nu de volgende kraker van de middag, Barcelona - Real Madrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Barca lijkt wat beter te spelen dan de afgelopen weken. Real had al wel vroeg een penalty moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
*knip* Die toon is nergens voor nodig.

Strakjes gelukkig weer engels voetbal :Y

[ Voor 52% gewijzigd door naitsoezn op 03-12-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Die Alba is ook echt een verschrikking zeg. Ronaldo probeert met een laatste krachtsinspanning die bal op goal te schieten nadat ie zich mooi vrij speelt, Alba loopt half tegen 'm aan om vervolgens naar de grond te duiken en een overtreding te claimen.

Barcelona verveelt weer zoals gewoonlijk. Veel op wandeltempo proberen, weinig snelheid, klassiek Barca, saai :O

1-0 voor Barcelona, kopbal Suarez op randje buitenspel. Geen idee of 't verdiend is, beide spelen niet groots vandaag.

offtopic:
Gelukkig heeft Ziggo ook alternatief Engels commentaar als vervanging van De Vos/De Mos. Aadje wilde een discussie aangaan of het wel of geen buitenspel was op live-TV als commentator. Vervelende, saaie man

[ Voor 31% gewijzigd door JanW op 03-12-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Bah bah. Deze scheids vergalt de wedstrijd. Suarez pakt note bane de bal in zijn handen vast. En dan nog fluit ie niet. WTF 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die Aad is inderdaad vreselijk. Ik kan veel hebben, maar die man niet, wat een ramp is dat.

Beetje een meh-wedstrijd overigens. City - Chelsea was beter te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Marvin Plattenhardt was weer goed op dreef voor Herta, en scoort uit een mooie vrije trap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteren West Ham nog even afgedroogd met 1-5. Op den duur stond er gewoon geen middenveld meer van WHU.

Waar zijn trouwens alle Leicester fans van vorig seizoen :? Nu het sprookje voorbij is en degradatiestrijd voor Leicester gewoon een feit is, is men overgestapt op iets nieuws zo lijkt.

Vardy en Mahrez zullen toch wel stevig balen dat ze hun kansen niet gepakt hebben afgelopen zomer. Anderzijds zullen geïnteresseerde clubs van afgelopen zomer opgelucht zijn. Behalve Kante lijkt het toch allemaal een beetje eendagsvlieg gebeuren.

[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-12-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vardy en Mahrez zitten in een dip, en Kante verdiende niet voor niets zoveel lof vorig seizoen. Het klikte vorig seizoen perfect, en nu niet. Blessures, schorsingen, etc.

En de aankopen van Ranieri hebben dat gat niet gevuld.

En nu al leedvermaak omdat Leicester iets deed wat Arsenal maar niet lukt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:34:
En nu al leedvermaak omdat Leicester iets deed wat Arsenal maar niet lukt :p
Die snap ik niet helemaal :? Tenzij je doelt op degraderen, want dat is inderdaad iets wat ons nog niet gelukt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:11:
[...]

Die snap ik niet helemaal :? Tenzij je doelt op degraderen, want dat is inderdaad iets wat ons nog niet gelukt is.
Slecht presteren nadat je een jaar ervoor kampioen bent geworden natuurlijk...

Ik heb overigens nogal sterk de indruk dat je hier elke keer weer opzoekt bent naar een "wij" tegen "zij" discussie. Dat er mensen zijn die neutraal kijken naar Engels voetbal, of die de underdog steunen gewoon omdat ze de underdog zijn, kan blijkbaar niet in jouw visie? Is niet echt bevorderlijk voor de sfeer hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bizarre wedstrijd van Liverpool zeg. Ik was al blij dat ze met 3-3 blessuretijd ingingen, gunstige uitslag voor ons, maar dat ver in blessuretijd Bournemouth nog de winnende goal maakt, gekkehuis :Y

Nu eens kijken of Koeman wat kan uithalen tegen die manager van United. Zou mooie afsluiting van het weekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leuk dat Ake de winnende maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:50:
Bizarre wedstrijd van Liverpool zeg. Ik was al blij dat ze met 3-3 de rust ingingen
Eh?

Mané 20' 0-1
Origi 22' 0-2

HT 0-2

Wilson 56' 1-2
Can 64' 1-3
Fraser 76' 2-3
Cook 78' 3-3
Aké 90'+3 4-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Eh :?

Leuke doch lucky goal van Zlatan, verder niet heel spannende wedstrijd. Zie Everton ook niet echt nog terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

United had al 2 rode kaarten moeten krijgen, eerst Rojo voor een tweebenige vliegende tackle, en Ibra voor natrappen.

Was weer typisch Ibra, kan niet hebben dat hij een duel verliest.

Ha, en dan is het net Fellaini die Everton een pingel kado doet met zijn lompheid ;)

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 04-12-2016 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En dat op zijn 100 game jubileum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik begin me steeds meer te ergeren aan Aguero.. Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En Pep die met een stalen gezicht zegt dat Aguero een gewone tackle maakte en het niet kwaad bedoelde :+

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 04-12-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Of Pep die Conte z'n persconferentie blokkeert en tegen standaard etiquette in als eerste gaat. Waardoor de Chelsea coach snel de persconferentie moet laten schieten. Small club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:01:
En dat op zijn 100 game jubileum :+
Bij Sky hadden ze Everton-speler (ex?) Leon Osman, en die zei dat Fellaini altijd zo is, ook op training toen bij Everton. En dat ze hem toen al liefst zo ver mogelijk weg van het eigen strafschopgebied wilden zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Glory glory Maaaan un..... NOT :D :')

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 05-12-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Aguero en Fernandinho respectievelijk 4 en 3 wedstrijden geschorst. Beide missen dus de wedstrijd tegen Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:03:
Aguero en Fernandinho respectievelijk 4 en 3 wedstrijden geschorst. Beide missen dus de wedstrijd tegen Arsenal.
Yep, hoeven we die ook niet meer te kijken. Had zowaar een leuke affiche kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:29
Zo te lezen is er weinig animo geweest voor El Clasico en achteraf gezien volledig terecht. Wat een zaadpartij was dat! Heb het niet live gezien want moest zelf voetballen, maar heb het de volgende dag teruggekeken en echt een zeer teleurstellende en matige partij. Woensdag Real - Dortmund. Hopelijk dan wél vuurwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Wow, Deportivo wint even met 5-1 van Real Sociedad. Als iets onverwachts was was dat het wel aangezien Sociedad aardig in vorm was de laatste tijd. Wederom een doelpunt van Babel. Zijn contract loopt aan het einde van dit jaar af. Hopelijk wordt zijn contract verlengd. Bruikbare speler voor Deportivo.
chim0 schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:16:
Zo te lezen is er weinig animo geweest voor El Clasico en achteraf gezien volledig terecht. Wat een zaadpartij was dat! Heb het niet live gezien want moest zelf voetballen, maar heb het de volgende dag teruggekeken en echt een zeer teleurstellende en matige partij. Woensdag Real - Dortmund. Hopelijk dan wél vuurwerk!
Klopt, matige wedstrijd.

Wat je verwachtingen betreft voor morgen, op papier een mooie wedstrijd! Aan de andere kant, ze zijn beiden al geplaatst dus verwacht er niet veel van. Tenzij Real voor de 1e plaats in de poule wilt gaan.

[ Voor 52% gewijzigd door Barbas op 06-12-2016 09:06 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Dat dus, Classico is altijd om bizarre tijden. De leukste wedstrijden werden gespeeld terwijl ik zelf aan het voetballen was dit weekend.

Volgende maal is het zeker weer om 22:00 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Zo te lezen is er weinig animo geweest voor El Clasico en achteraf gezien volledig terecht
Ach, voor mij was het het voorprogramma voor de mini Clasico: Atlético-Espanyol. Ik kon helaas geen goedkope vliegtickets vinden, anders had ik in het uitvak gezeten. Ondanks geen doelpunten, toch zeer tevreden: het seizoen begon erg slecht voor de blauw-witten, maar inmiddels lijkt Quique Sanchez Flores het toch aan de gang te hebben. Uit tegen Atlético gelijkspelen is echt niets om je voor te schamen. Kijken of we nog richting UEFA-plekken kunnen gaan, zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
OFFICIAL ANNOUNCEMENT | 06/12/2016

In view of the stories published over recent days and in consideration of the certificate issued by the Spanish Tax Agency which confirms that our player Cristiano Ronaldo is up to date with all of his tax obligations, Real Madrid C. F. call for the utmost respect to be shown towards Cristiano Ronaldo, whose conduct has been absolutely exemplary throughout all of his time at our club.
Vrij vertaald:
Officiële aankondiging | 2016/06/12

In het licht van de gepubliceerde afgelopen dagen en met inachtneming van de door de Spaanse belastingdienst certificaat dat bevestigt verhalen dat onze speler Cristiano Ronaldo is op de hoogte van al zijn fiscale verplichtingen, Real Madrid CF oproep tot het grootste respect te worden getoond in de richting van Cristiano Ronaldo, wiens gedrag is absoluut voorbeeldig in heel zijn tijd bij onze club.
Kan er alleen niet uit opmaken of het nou waar is of niet. Bedoelen ze dat het wél waar is, maar dat iedereen respectvol met de situatie om moet gaan of dat het niet waar is en dat Ronaldo gewoon belasting heeft betaald? In andere berichten lees ik dat het gaat om belastingontwijking en niet belastingontduiking. Hoe dan ook, zou wel jammer zijn. Helemaal omdat ie nog zo dicht bij de mensen staat. Aan de andere kant, ik denk dat iedere miljonair wel vuile handen heeft. Hoorde wel dat gevangenisstraf staat op zoiets. Geldt ook voor Mjessi en Neemaar.

En ik kan vanavond weer de wedstrijd niet kijken (fucking training). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Hij loopt bij met betalen, dus geen ontwijking dan wel onduiking (of het is niet bij ze bekend. :) )
Daarom respect, gezien de situatie, geruchten en media aandacht er omheen (?).

Qua gevangenisstraf scheelt het dat ze die niet daadwerkelijk uit hoeven te zitten. Want de straf is minder dan 2 jaar en ze hebben nog geen strafblad. Zo doen ze dat daar in Spanje...

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 07-12-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Niet bekend is dan toch ontwijking? Nou ja, het zal wel. Als ie maar netjes z'n belasting betaalt en mooie dingen blijft laten zien op het veld voor zover ie nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Barca heeft de club van de vliegtuigramp uitgenodigd voor de troffee volgend seizoen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Troffee? :?

Maar leuk om te zien al die politiek correcte gebaren. Betalen ze ook alle onkosten en reis?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gonadan schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:37:
Troffee? :?

Maar leuk om te zien al die politiek correcte gebaren. Betalen ze ook alle onkosten en reis?
http://www.vi.nl/nieuws/b...or-trofeo-joan-gamper.htm

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Leicester op voorsprong tegen City. Mooi voor ons na de 3-1 overwinning op Stoke :Y

Edit: 2-0 :+

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-12-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Zo dat is een rappe 2-0 haha. Nu volhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
3-0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn onderkaak ligt intussen in mijn schoot :+ _o-

Prachtig, dit is het Leicester van vorig seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Even iets anders, Fox Sports wil Sky overnemen, volgens TotaalTV.

Aangezien Sky tegenwoordig 'overal zit' en heel licenties in handen heeft, krijgen we dan straks niet een internationale monopolie positie? Wat dat voor ons NL de gevolgen heeft weet ik niet, maar gok dat zonder concurrentie de prijzen alleen maar zullen stijgen. Tevens zou ik beide partijen niet graag willen zien in NL; veel te agressief en gesloten.

Samen met Liberty Global en Viacom zijn er straks nog maar twee of drie grote spelers. Enorm slecht voor het buitenlandse voetbal, en ook voor de onze. Net of die grote spelers geïnteresseerd zijn in onze Eredivisie.
Tevens is onze markt veel te klein voor de grote bedragen die deze partijen op tafel leggen.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 10-12-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En daar is de 4-0 met een heel mooi goaltje van Vardy :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Intussen 4-2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Real - Deportivo aanfluiting voor het voetbal met massale vechtpartij. Scheids is ook niet handig bezig geweest. Keeper botst nu ernstig met paal en ligt voor dood.

Edit: en hij beweegt gelukkig weer.

En Sergio Ramos redt weer drie punten, hectische toestand na 1-2 achterstand.

[ Voor 26% gewijzigd door knakworst op 10-12-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:07:
En daar is de 4-0 met een heel mooi goaltje van Vardy :Y
Poe de verdediging van City was wel een gatenkaas hoor dus de score is wel ietwat geflatteerd.

Wie het goedgekeurd heeft om 50 miljoen voor Stones te betalen moeten ze ontslaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja hoor, Arsenal geloot tegen Bayern. Die zag ik niet aangekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
iPodKiller schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:20:
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
knakworst schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 22:34:
Real - Deportivo aanfluiting voor het voetbal met massale vechtpartij. Scheids is ook niet handig bezig geweest. Keeper botst nu ernstig met paal en ligt voor dood.

Edit: en hij beweegt gelukkig weer.

En Sergio Ramos redt weer drie punten, hectische toestand na 1-2 achterstand.
Altijd Ramos laatste minuut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:20:
We gunnen elkaar het beste he en ik vind Arsenal de mooiste club uit Engeland, maar het voetbal blijft soms om van te huilen he.. Niet dat Bayern het helemaal prachtig doet, maar oke 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 12-12-2016 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Vandaag gaan we op bezoek bij Everton van Ronald Koeman en wellicht zijn laatste wedstrijd als trainer.. Hoop dat Everton gaat winnen! Maar die kans lijkt vrij klein.

Edit:

Wat een fantastische pot. En een overwinning voor Everton! Dat is wel geluk om dat mee te maken. Erg naar mn zin gehad in de pub vlak naast het stadion. En de wedstrijd maakte het helemaal af. Super voor Koeman en zijn team. Snel weer een nieuwe trip plannen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 14-12-2016 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gaat lekker met de ref bij Cry - Mun haha.

Rojo had rood moeten hebben, buitenspel goal Utd, geen penalty voor Utd, buitenspel goal onterecht afgekeurd Utd.

Pietertje mag even niet fluiten hierna denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 14-12-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Costa blijft verbazen. Doet maar twee dingen die eerste helft tegen Crystal Palace, een vies schopje (geel), en als een duveltje uit een doosje de 0-1. En dat zou wel eens de eindstand kunnen zijn. Niet mooi maar oh zo effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Leicester inmiddels aangesloten bij het rijtje clubs dat vecht om boven de streep te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, dezelfde zwakke scheids die Rojo geen rood gaf voor zijn grove tweebenen tackle, doet dit bij Vardy wel waar er blijkbaar niet veel aan de hand is. Eentje die een paar wedstrijden pauze gaat krijgen...

En goed van 2-0 naar 2-2 teruggevochten ondanks een man minder.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 17-12-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pff, en weer geen rood voor ManU. Zlatan doet een stormram als de bal al weg is, en weer een laffe scheids.

De goal van Zlatan was ook een overtreding, zijn voorsprong op Fletcher kwam omdat Zlatan het shirt vastpakte. Zwakke scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ach, zo is het morgen Martin Atkinson die City - Arsenal fluit. Dat wordt een rode kaart voor ons en een pingel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:05:
Ach, zo is het morgen Martin Atkinson die City - Arsenal fluit. Dat wordt een rode kaart voor ons en een pingel tegen.
Voor wie ben je precies? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Boom daar is de vroege 0-1 al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:06:
Boom daar is de vroege 0-1 al!
City blaft wel maar kan niet bijten vandaag. Met Aguero was het een veel leukere pot geweest maar nu is het wachten totdat Sanchez/Ozil het afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Arsenal en een partij afmaken gaat niet samen helaas ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Buitenspel dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

2x dus..

Maar goed, dit zegt ook alles wel weer momenteel: https://streamable.com/z9jox

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Gisteren goed gaan zitten voor de Derbi Barcelonés, tussen de Zwitsers en mijn geliefde Espanyol. Ik had vooraf hoop dat we een kans maakten om in ieder geval gelijk te spelen. Helaas, Messi had het weer op z'n heupen, wat was die geweldig gisteren... En natuurlijk tegen ons :(

Ach... 30 april staat de Derbi weer op het programma, hopelijk kunnen we het thuis nu wél eens voor elkaar krijgen te winnen tegen onze eeuwige vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Angeloonie schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:55:
2x dus..

Maar goed, dit zegt ook alles wel weer momenteel: https://streamable.com/z9jox
Ik ben zelf niet zo kapot van Özil, goede voetballer dat zeker, maar wat mij betreft geen wereld wonder. Jammer dat hij vooral zijn techniek verleerd is. Als je ziet wat hij bij Real kon met een bal. De vergelijking met Bergkamp gaat wel een beetje te ver. Een beetje maar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Gisteravond nog Everton - Liverpool gekeken. Slechte wedstrijd, geen goed voetbal, maar wel twee teams die er vol in gingen. Wijnaldum speelde ontzettend goede tweede helft, eerste helft niet gezien eigenlijk. Uiteindelijk nog belangrijk ook bij het doelpunt van Mané.

En hier weer een scheidsrechter die een benenbreker "mist" en slechts met geel beoordeeld. Barkley had er echt met rood af gemoeten, onvoorstelbaar.

De reactie van slachtoffer Henderson is wel bijzonder:
YouTube: Everton 0-1 Liverpool Sadio Mane and Jordan Henderson Post Match Interview

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 21-12-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JanW schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:34:
Gisteravond nog Everton - Liverpool gekeken. Slechte wedstrijd, geen goed voetbal, maar wel twee teams die er vol in gingen. Wijnaldum speelde ontzettend goede tweede helft, eerste helft niet gezien eigenlijk. Uiteindelijk nog belangrijk ook bij het doelpunt van Mané.

En hier weer een scheidsrechter die een benenbreker "mist" en slechts met geel beoordeeld. Barkley had er echt met rood af gemoeten, onvoorstelbaar.
[video]

De reactie van slachtoffer Henderson is wel bijzonder:
YouTube: Everton 0-1 Liverpool Sadio Mane and Jordan Henderson Post Match Interview
Leuk om te lezen dat Wijnaldum het zo goed doet. Eerlijk gezegd niet verwacht! :o
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2