[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjurm schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:27:
Blind speelt ook niet bepaald de wedstrijd van zn leven, sjongejonge
Ja flinke fout, maar zijn medespeler liep ook compleet verkeerd waardoor hij maar 1 optie had en dat was met de bal de verkeerde kant uit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
In Nederland geeft elke scheidsrechter daar zonder twijfel rood voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Die kneebreaker van David Luiz :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
In Duitsland is RB Leipzig wel enorm goed bezig. Van een lage klasse naar het hoogste niveau, en nu zelfs tweede staan. Met het geld van Red Bull erachter kunnen ze misschien wel een concurrent van Bayern worden?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Dit wordt ook weer erg pijnlijk voor Utd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Nu wachten op de berichten dat Mourinho ontslagen moet worden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
United haakt duidelijk af. Mourinho faalt echt hard en weet van United totaal geen team te maken. Het voelt voor mij wel een beetje als karma voor de wijze waarop Van Gaal weg moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik zit er een beetje dubbel in. Aan de ene kant had ik het mooi gevonden als United was gaan draaien met Zlatan erbij. Aan de andere kant gun ik Mourinho dat gewoon niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zouden ze het bonnetje van Pogba nog hebben? Die is na dit seizoen echt weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Kaap schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:45:
Zouden ze het bonnetje van Pogba nog hebben? Die is na dit seizoen echt weer weg.
Als ze naast CL deelname grijpen lijkt het me inderdaad dat Pogba er weer vandoor wil. Maar wie gaat hem hem kopen met ongetwijfeld een nieuw recordprijskaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Luxicon schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:29:
Momenteel speelt Sevilla - Atelico (de nummer 4 tegen de nummer 2). Kan een wedstrijd zijn waar Atletico punten laat liggen. En om 17.00 Chelsea - United.

City heeft weer punten laten liggen.
Om mezelf te quoten. Atletico heeft verloren! Goed nieuws voor Barca. Wel grappig, want Sevilla staat nu dus 1e! Real neemt de leiding over als zij vanavond van Atletic Bilbao winnen. Zij staan momenteel 6e, dus ook bij Real speelt tegen een sterk team, maar Real gaat denk ik wel winnen.

Trouwens, horen jullie wat van Hanegem zegt? Dat makelaars bepalen wie waar spelen? Dat zelfs bij United de spelers uitgekozen worden, om daar te spelen, en United niet zelf beslist? United is een voorbeeld, dat zou overal zo gaan. Behalve bij bijvoorbeeld Barcelona. Ben wel benieuwd hoeveel waarheid daaraan verbonden is.

[ Voor 22% gewijzigd door Luxicon op 23-10-2016 19:07 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Geloof er geen reet van om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Lijkt me ook niet, dan zou De Kromme degene zijn met dergelijke 'inside information'?
Onzin natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Mourinho vond dat ze goed hadden gespeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Kaap schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:45:
Over het paard getilde voetballer. Hij kan beter bij de Armani gaan werken, zal hem beter staan :)
Die goal van Kante is toch prachtig. Hij zet me daar toch een paar kerels voor lul, mooi man :D

Wat heeft Mario Gomez het toch shit gekozen om uit Turkije weg te gaan. Zit 'ie daar nu bij zo'n halve zool club :( Jammer dat hij een beetje bang werd van de situatie daar, want die kerel had daar een legende kunnen worden in Istanbul (Besiktas gedeelte uiteraard :P)

[ Voor 26% gewijzigd door Mosin op 24-10-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Manchester derby in de League cup. Eerste helft was zaadpartij, ManU met alle grote namen, City met een grotendeels reserveteam. En City was beter...

Tweede helft is de peper in de derriere gegaan en zeker Ibra is wakker gewrorden. Intussen 1-0 door Mata, met dank aan Ibra.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vind het wel grappig om Guardiola zo te zien klungelen. De PL is natuurlijk heel wat anders dan zon 1 horse show zoals in Duitsland of destijds met dat Barca. En al helemaal niet zo'n gespreid bedje als wat hij normaal gewend is. Hier kun je op een regenachtige dinsdagavond gewoon uit bij Stoke op je kloten krijgen.

Maar ja, kenners hier zullen beweren dat de PL niet zo sterk is, want Champions League is de graadmeter O-)

Verder de berichtgevingen over Mourinho die een boekje heeft open gedaan over hoe hij het prive ervaart. Ik denk dat hij uiteindelijk sneller vertrekt dan dat men verwacht. Als het voor je gevoel niet goed is, je niet op je plek zit, dan is dat eigenlijk al de basis om door te gaan beseffen dat dit geen juiste keuze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kan natuurlijk ook een aanpak van Mourinho zijn om bepaalde veranderingen af te dwingen. Maar goed, als Mourinho dit erg vind, dan moet hij zeker geen coach van het Engelse team worden...

Guardiola gaf zelf al aan dat de EFL cup hem niet echt interesseerde, CL en PL zijn belangrijk ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:39:
Guardiola gaf zelf al aan dat de EFL cup hem niet echt interesseerde, CL en PL zijn belangrijk ;)
Zou ik ook zeggen als ik verloren heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zag het interview vooraf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De Boer weer geluk met 2-1 overwinning. Het schijnt dat de Fans van Inter een petitie hebben lopen voor behoud van De Boer.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hackus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:00:
De Boer weer geluk met 2-1 overwinning. Het schijnt dat de Fans van Inter een petitie hebben lopen voor behoud van De Boer.
Waarom zouden ze hem ontslaan? Ze maken er meer van dan met eerdere trainers, toch? Ze zijn daar een beetje ongeduldig. Dat de Boer maar gewoon laat zien dat hij het gewoon kan. Er spelen nu ook amper spelers die je echt toppers kunt noemen, maar ja. De trainer is altijd de zak he 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 28-10-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mosin schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

Waarom zouden ze hem ontslaan? Ze maken er meer van dan met eerdere trainers, toch? Ze zijn daar een beetje ongeduldig. Dat de Boer maar gewoon laat zien dat hij het gewoon kan. Er spelen nu ook amper spelers die je echt toppers kunt noemen, maar ja. De trainer is altijd de zak he 8)7
Ik heb ook het gevoel dat het meer de media is die dat overal aanzwengelt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:39:
Dat is dan lekker voor de fans die naar het stadion gaan of een tv abonnement kopen. ;)

De cups worden in Engeland steeds meer belangrijk, zeker nu het prijzengeld wederom is verhoogt. Verder vind ik het erg positief dat er nu gewoon weer 'simpele' namen worden gebruikt, en niet meer Captital One, etc.

[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 28-10-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hackus schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Ik heb ook het gevoel dat het meer de media is die dat overal aanzwengelt
Ja inderdaad :O
De mensen die er werken kunnen beter een zak mac donalds over hun kop trekken en in een emmer gaan lopen schijten. Precies 't zelfde als wat in die bladen staat :)
HollowGamer schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:16:
[...]

Dat is dan lekker voor de fans die naar het stadion gaan of een tv abonnement kopen. ;)

De cups worden in Engeland steeds meer belangrijk, zeker nu het prijzengeld wederom is verhoogt. Verder vind ik het erg positief dat er nu gewoon weer 'simpele' namen worden gebruikt, en niet meer Captital One, etc.
Guardiola be like: I do not givez a f:)ck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sunderland met 12 man terug in de wedstrijd. Wat kansloos die Atkinson zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De pingel voor Sunderland was terecht, maar dat hij die niet aan Sanchez gaf was inderdaad belachelijk, die was ook overduidelijk.

Wel had Arsenal het aan zichzelf te wijten dat het zo 1-1 werd, Sunderland heeft niets in de PL te zoeken en als Arsenal eventjes gas geeft ipv dat luie geschuif hadden ze echt wel een paar goals voor moeten kunnen staan. Ze zijn nu wakker en Giroud mag zo de 1-2 maken. Edit: en de 1-3 en 1-4. Er is wat peper in de luie derriere's terecht gekomen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 29-10-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ach ja. Ze nemen zelf revanche door nu gewoon te gaan voetballen: 1-4 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo, 3 punten weer in de zak, terug naar huis. Op naar volgende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Janssen straalt echt een zelfvertrouwen uit met penalty's. Dat missen de PSV spelers. Wel een mooie schwalbe natuurlijk waardoor hij die penal kreeg.

Wat is de scheids een drama bij Tottenham - Leicester :')

[ Voor 16% gewijzigd door Fleximex op 29-10-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Mooi resultaat, Tot. laat punten liggen. :9

Arsenal gemist, mooi resultaat, speelde de Ox?
Heb de recoder i.d.g.v. ingesteld op vanavond, is Ziggo accuraat met EPG? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Oxlade speelde, zoals gewoonlijk voor de goal weer aan het klungelen.

By the way, let's all point and laugh at Mourinho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
RB Leipzig knalt lekker door in Duitsland.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:47:
Oxlade speelde, zoals gewoonlijk voor de goal weer aan het klungelen.

By the way, let's all point and laugh at Mourinho :+
Enorme fan van the OX, hopelijk speelt hij wat meer.. niet Ramsey. :/

Net MOTD samenvatting gezien, Wenger heeft het over gemiste kansen.. jammer dat ze bij de BBC altijd maar zo weinig laten zien. Sánchez speelde zo te zien erg goed. :)

Als Sánchez niet verlengd hebben we een probleem. Voor Ozil vinden we, ondanks dat ik het enorm jammer zou vinden, een vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ozil is enorm ondergewaardeerd. Iedereen denkt bij spelers op die positie aan valse spitsen, goal scorers etc. Hij is een spelmaker, verdeler. Kijk eens naar zijn gecreerde kansen en pass accuracy. Ongekend.... Maar ja, als je de duurste speler ter wereld bent schijn je veel beter te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Wat doe je met lastig gepeupel dat voor je loopt op de trap? Die flikker je gewoon naar beneden, aldus mevrouw Neymar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nieuwe opzet FIFA ballondor lijkt een uitweggetje om Messi te laten winnen. Als hij wint weten we weer genoeg over de FIFA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
Mosin schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:50:
Nieuwe opzet FIFA ballondor lijkt een uitweggetje om Messi te laten winnen. Als hij wint weten we weer genoeg over de FIFA..
Interesseert zoiets je echt? Ik kijk gewoon naar de prestaties van een speler op het veld. Er is voor mij geen "beste speler" iedereen heeft wel wat.

Anyway, Bale 6 jaar bijgetekend dus ook die zit voorlopig onder de pannen. Kan allemaal in Spanje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 07:20:
[...]

Interesseert zoiets je echt? Ik kijk gewoon naar de prestaties van een speler op het veld. Er is voor mij geen "beste speler" iedereen heeft wel wat.

Anyway, Bale 6 jaar bijgetekend dus ook die zit voorlopig onder de pannen. Kan allemaal in Spanje!
Ben ik zeker met je eens, alleen als je zo'n prijs uitreikt dan moet 'ie wel bij de juiste persoon terecht komen. Dat gebeurd opvallend genoeg niet altijd.

Oh ja, wie neemt Inter nog serieus nu?
http://www.fcupdate.nl/vo...bij-niet-bij-de-training/
Heb je die matige spelers bij de club al eens bekeken, om van te huilen zo slecht.

[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 01-11-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
De boer had daar nooit naartoe moeten gaan natuurlijk. Ten eerste weet je dat het een wespennest/trainerskerkhof is, en daarnaast áls je dan gaat, zorg dan dat je de hele voorbereiding mee kan doen en je eigen aankopen kan doen.
Eind augustus daar beginnen is gekkenwerk.

Hopelijk niet te veel smet op zijn blazoen, zoals bij Koeman na het Valencia debacle. Heeft hem jaren gekost voor hij in het buitenland weer serieus genomen werd als trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
En ook de NOS meldt het nu Inter velt het vonnis: De Boer ontslagen

Spijtig voor hem, zal nu wel een tijd niets gaan doen en dan hopelijk voor hem een club uit Engeland net als Koeman.
Inter op zoek naar 9e trainer sinds vertrek Mourinho in 2010. Bedrag aan afkoopsommen al die leden technische staf hoger dan omzet Ajax.
Bron: Michel Abbink

[ Voor 13% gewijzigd door Gynnad op 01-11-2016 12:23 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tja, jammer. Maar ik heb geen medelijden met hem hoor. Zal wel weer leuke vergoeding inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Chelsea rolt Everton even op. Pijnlijke nederlaag zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34
dutchgio schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:04:
Chelsea rolt Everton even op. Pijnlijke nederlaag zo.
Daarnaast speelt Chelsea gewoon erg goed en leuk voetbal momenteel. Ga de komende twee wedstrijden ook ff proberen mee te pakken (tottenham, city volgens verslaggever).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Het is niet elke wedstrijd zo, maar deze was erg goed.
Eerst moeten ze nog tegen Middlesbrough, dat zei hij daarna. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:48:
Het is niet elke wedstrijd zo, maar deze was erg goed.
Eerst moeten ze nog tegen Middlesbrough, dat zei hij daarna. ;)
Idd, door interland voetbal is dat pas op 26/11 :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
KingKoning schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:54:
De boer had daar nooit naartoe moeten gaan natuurlijk. Ten eerste weet je dat het een wespennest/trainerskerkhof is, en daarnaast áls je dan gaat, zorg dan dat je de hele voorbereiding mee kan doen en je eigen aankopen kan doen.
Eind augustus daar beginnen is gekkenwerk.
Waarom niet? Als het lukt is het heel tof, lukt het niet dan krijgt hij genoeg geld mee om die sabbatical op een warm eiland te kunnen houden. :+
Hopelijk niet te veel smet op zijn blazoen, zoals bij Koeman na het Valencia debacle. Heeft hem jaren gekost voor hij in het buitenland weer serieus genomen werd als trainer.
Dit is wel een risico, al weet iedereen wel hoe het er bij inter aan toe gaat.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 22:01
Oi Oi wat een schot van Walcott..

Edit: En daar is dan toch de 1-0, eigen goal van Wimmer..

[ Voor 48% gewijzigd door Gynnad op 06-11-2016 13:45 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mooie goal, perfect ingekopt :P

Lekker potje overigens, boeiende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat had wel afgefloten moeten worden voor buitenspel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Pfff geeft ie daar een pingel voor ja? Dan had ie Dembele al moeten affluiten voor het omlaag trekken van Coquelin. Arbitrage gaat zijn stempel toch maar weer drukken.

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-11-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Howard Webb op BT Sport vind het een soft penalty, maar geeft ook aan dat het een overtreding van Koscielny is. In ieder geval kan men over beide goals klagen en is het in balans.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 06-11-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja dan vanaf nu wel mierenneuken over alles natuurlijk. Zoals ik zei, arbitrage drukt zijn stempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat drukte al zijn stempel bij de 1-0, niet alleen bij de pingel.

Wat een sliding van Monreal zeg, ik telde die al :D

In ieder geval een leuke wedstrijd, vol voetbal ipv opstootjes :)

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 06-11-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Graag juist wat opstootjes, tis een derby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

The Ox valt ook dramatisch in, wat die allemaal doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Jammer van dit verlies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zou er wat met Barcelona aan de hand zijn? Volgens mij gaat het al een paar weken niet zo heel lekker. Ze missen Pique en Alba bijvoorbeeld. En vorig seizoen hadden ze Alves er ook nog bij lopen. Nu de minder ervaren Sergio Roberto. Maar ook voorin gaat het niet gesmeerd momenteel.

Edit: dat zeg ik net, en komt er een echte Barca aanval, die voor de 1-1 zorgt, combinatie Neymar / Messi (Messi scoort). Verdedigend is het overigens nog steeds erg slordig / zwak. Het had ook 2-0 kunnen staan.

[ Voor 27% gewijzigd door Luxicon op 06-11-2016 21:30 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Luxicon schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:20:
Zou er wat met Barcelona aan de hand zijn? Volgens mij gaat het al een paar weken niet zo heel lekker. Ze missen Pique en Alba bijvoorbeeld. En vorig seizoen hadden ze Alves er ook nog bij lopen. Nu de minder ervaren Sergio Roberto. Maar ook voorin gaat het niet gesmeerd momenteel.

Edit: dat zeg ik net, en komt er een echte Barca aanval, die voor de 1-1 zorgt, combinatie Neymar / Messi (Messi scoort). Verdedigend is het overigens nog steeds erg slordig / zwak. Het had ook 2-0 kunnen staan.
Sevilla onder Sampaoli is gewoon erg goed. De pijp was leeg, de ruimtes werden groter en Barcelona slaat toe.. Sevilla had de wedstrijd al eerder moeten killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Marc Roca tekent bij Espanyol een nieuw contract tot 2022. In 2007, toen hij 10 was, begon hij in de jeugdafdeling van de Catalaanse club, sinds dit seizoen komt hij uit voor het eerste team. Als fanatiek Espanyolsupporter, goed nieuws: een jeugdspeler die behouden wordt voor een club, ondanks de buitenlandse interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Luxicon schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:07:
RB Leipzig knalt lekker door in Duitsland.
Viel me laatst ook al op. Zijn binnen 5 jaar tijd naar boven geschoten door de verschillende competities. Hebben nu zelfs de ambitie om het Zentralstadion te verlaten en een stadion van 70.000 neer te plempen :+

De club is gehaat in heel Duitsland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Vlassie1980 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:07:
[...]

Viel me laatst ook al op. Zijn binnen 5 jaar tijd naar boven geschoten door de verschillende competities. Hebben nu zelfs de ambitie om het Zentralstadion te verlaten en een stadion van 70.000 neer te plempen :+

De club is gehaat in heel Duitsland....
Ja, zelf ben ik ook niet zo van de clubs die door rijken ineens groot (groter) zijn. Voor Leipzig heb ik daarentegen wel sympathie. Misschien omdat het een keer niet een koper uit het Verweggistan is, en omdat er in Duitsland vrij weinig concurrentie is voor Bayern.

PS. voor de Duitse competitie lijkt mij een club als Leipzig een grote aanvulling die de competitie aantrekkelijker en sterker maakt. Ik lees net dat ze momenteel alleen op kop staan!

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 18-11-2016 22:54 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
haha, Mourinho voelt zich weer minderwaardig hoor: https://www.theguardian.c...manchester-united-respect

hoe zou het ook alweer komen dat bijna iedereen je haat :')

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Het is weer superweekend!

United - Arsenal
Dortmund - Bayern
Atletico - Real
Gala - Fener
Inter - AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 06:18:
Het is weer superweekend!

United - Arsenal
Dortmund - Bayern
Atletico - Real
Gala - Fener
Inter - AC
Kleine correctie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Waarom? Zijn allemaal klassiekers. Kan prima dat die andere drie geen bal aan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:56:
[...]

Waarom? Zijn allemaal klassiekers. Kan prima dat die andere drie geen bal aan zijn.
De turkse pot gaat idd nog wel, maar Milan - Inter is toch ook niet zoveel meer tegenwoordig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 09:09:
[...]

De turkse pot gaat idd nog wel, maar Milan - Inter is toch ook niet zoveel meer tegenwoordig ?
Nee, daarom zeg ik ook historisch gezien zijn het allemaal toppers. Of het daadwerkelijk geweldige wedstrijden worden, is nog maar afwachten. Maar ik ga niet alles kijken, alleen Atletico - Real en misschien Dortmund - Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:21:
[...]

Nee, daarom zeg ik ook historisch gezien zijn het allemaal toppers. Of het daadwerkelijk geweldige wedstrijden worden, is nog maar afwachten. Maar ik ga niet alles kijken, alleen Atletico - Real en misschien Dortmund - Bayern.
Mijn eigen wedstrijd is afgelast, dus ik pak denk ik Arsenal ff mee.
Atletico - Real is kan wel een leuke pot worden, als Real durft te gaan te voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:57:
[...]

Mijn eigen wedstrijd is afgelast, dus ik pak denk ik Arsenal ff mee.
Hier ook. Het is bekerweekend geloof ik. We zouden een inhaal hebben, maar die is er weer afgehaald (was een foutje). Misschien dat ik bij het derde ga kijken als het zulk weer blijft.
Atletico - Real is kan wel een leuke pot worden, als Real durft te gaan te voetballen.
Hey uuuh, beetje dimmen jij he! Ze gaan die pot gewoon winnen. Moet! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zj29kkoj4bEcQkTMKaIfR1i7/full.jpg
Mwa, moet lukken zou je zeggen. Alleen jammer dat Kroosje er niet bij is.

[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 19-11-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wat een gehandicapt Man-U vandaag :+, ben bang dat dit geen wedstrijd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:21:
[...]

Weet je wat mij zo vreselijk stoort aan Dortmund? Die los vliegende, niet na denkende talenten. Je ziet Götze zich letterlijk de hele tijd ergeren aan hun, omdat ze constant voor eigen haggie gaan. Precies de reden waarom ze het soms zo lastig hebben. Maar Bayern is ook zwak, dus ik verwacht geen top voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:30:
Wat een gehandicapt Man-U vandaag :+, ben bang dat dit geen wedstrijd word.
Pogba is er toch bij? Is volgens vele 1 van de aller allerbeste ter wereld, want 120M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:46:
[...]

Pogba is er toch bij? Is volgens vele 1 van de aller allerbeste ter wereld, want 120M.
Voor 120M, zou je toch verwachten dat ie niet zo duidelijk in de buitenspel val trapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Zonder blessures zou United nooit met zoveel aanvallende spelers spelen. tis alleen maar goed voor de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:50:
[...]

Voor 120M, zou je toch verwachten dat ie niet zo duidelijk in de buitenspel val trapt :+
Bij Pogba denk ik vooral aan Falcao. 1 van de top duurste aankopen, zou wel effe naar Engeland komen en het maken. Right right....die was snel afgedropen, hoort iemand daar nu nog wat van? Pogba lijkt voor alsnog waar te maken waarom ze destijds niets in hem zagen, maar goed, volgens een aantal experts in dit topic is Engeland maar een mindere competitie, want europees voetbal is de graadmeter :+

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-11-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:55:
[...]

Bij Pogba denk ik vooral aan Falcao. 1 van de top duurste aankopen, zou wel effe naar Engeland komen en het maken. Right right....die was snel afgedropen, hoort iemand daar nu nog wat van? Pogba lijkt voor alsnog waar te maken waarom ze destijds niets in hem zagen, maar goed, volgens een aantal experts in dit topic is Engeland maar een mindere competitie, want europees voetbal is de graadmeter :+
Engeland is de leukste competitie, maar Europees gezien weten ze de afgelopen jaren idd niet aan te haken.

Arsenal is een leuk voorbeeld qua prestaties en spelers (beide toppers, zijn spelers die toch net iets te licht waren voor Barca/Real). Maar dat nu lekker voetbal kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Falcao heeft al weer 4 goals in de competitie en 4 in de CL voor Monaco. Zo slecht is hij nu ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Utd geen rood en geen penalty mee, dus gelijk ;) al kan je bij beide misschien twijfelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 19-11-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja Valencia? Als je zelf je handjes niet gebruikt had, had je hier wel een pingel voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wel dom van Monreal, als er een pingel wordt gegeven kan hij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vond het geen penalty. Wel dom, want het had er initieel alle schijn van, door die actie.

Lekkere beladen wedstrijd overigens. Er zijn weinig kansen, maar je voelt wel dat er druk op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Giggs vond het een penalty, Henry niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Henry was wel zo eerlijk om te zeggen dat hij het eerst wel een pingel vond, en pas na de herhalingen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:31:
Henry was wel zo eerlijk om te zeggen dat hij het eerst wel een pingel vond, en pas na de herhalingen niet ;)
Was hier precies zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nou Arsenal, gaan we eens wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Niet thuisgeven zoals altijd op old trafford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, als dit ze niet tot actie aanzet. Arsenal leek voor een 0-0 te spelen.

De voorsprong is verdiend, ik zie het ook eerder 2-0 dan 1-1 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Snap de keuze voor voor Alexis in de spits ook niet. Gewoon lekker Giroud in de spits man. Maarjah dit is al weken zo...

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 19-11-2016 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Super sub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Oxford ook he, voor de voorzet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, mooie goal maar niet verdiend. Niet dat ik het erg vind, een klagende Mourinho is grappiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Dat gezicht van Mourinho maakt de slechtste dag mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Mag ik ook even opmerkingen dat Rashford Oxlade-Chamberlain ontzettend makkelijk aan zich voorbij laat gaan. Ik bedoel Memphis krijgt vanuit Nederland veel kritiek, maar Martial en Lingard hebben nog nooit wat laten zien. En Rashford heeft na zijn debuutgoals ook niets meer laten zien. Ik vind Memphis beter dan de drie voorgaande. Daar gaat ten minste nog wat dreiging vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Arsenal nog steeds onverslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Onverslagen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Fleximex schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:24:
Mag ik ook even opmerkingen dat Rashford Oxlade-Chamberlain ontzettend makkelijk aan zich voorbij laat gaan. Ik bedoel Memphis krijgt vanuit Nederland veel kritiek, maar Martial en Lingard hebben nog nooit wat laten zien. En Rashford heeft na zijn debuutgoals ook niets meer laten zien. Ik vind Memphis beter dan de drie voorgaande. Daar gaat ten minste nog wat dreiging vanuit.
Je bedoelt het enige doelpunt in de Manchester derby waardoor ze die weer eens wonnen? Of scoren bij zijn debuut in het nationale elftal? Of scoren bij zijn Europese debuut? Rashford heeft na zijn debuut veel meer laten zien dan Depay, behalve een mooie hoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vloog daar nou een drone door Camp Nou?
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2