Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 30 Laatste
Acties:
  • 65.281 views

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter

Seizoen 2015-2016: Buitenlandse Voetbalcompetities

Voor Champions League & Europa League kun je in het volgende topic terecht: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016

De vakanties zijn voorbij en de voorbereiding is alweer begonnen, tijd voor een nieuw topic dus. De transfermarkt is nog niet op volle toeren maar een aantal spraakmakende of schrikwekkende transfers is al in de maak. Genoeg voer voor discussie dus. ;)

Het voetbal begint weer echt halverwege augustus, en de programma's zijn bekend voor de meeste competities, uiteraard voor Spanje en Italië nog niet:

Duitsland

Engeland

Voor de rest kan je hier terecht: fcupdate.nl

Gonadan wijzigde deze reactie 13-07-2015 14:16 (11%)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zou Hellas Verona nu ook extra Griekse schulden hebben? ;)

gambieter wijzigde deze reactie 13-07-2015 14:03 (4%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22-02 00:18
Ik heb er zin in!
Eurosport 2 zend geen Bundesliga meer uit. Heeft iemand enig idee welke zender dit overneemt? Sport1 ofzo.

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
quote:
BamBoomBots schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:10:
Ik heb er zin in!
Eurosport 2 zend geen Bundesliga meer uit. Heeft iemand enig idee welke zender dit overneemt? Sport1 ofzo.
Fox Sports krijgt toch vanaf dit seizoen Bundesliga?

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-02 14:45
Volgens mij heb je bij Spanje en Italië de verkeerde copy/paste gedaan. :P

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
quote:
chim0 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:14:
Volgens mij heb je bij Spanje en Italië de verkeerde copy/paste gedaan. :P
Ik zag het, die luiwammesen hebben het programma nog niet gereed, dan toch lekker niet. :+

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Man utd - Spurs, gelijk de BPL spetterend beginnen :)

• Gynnad
  • Laatst online: 20:13

Gynnad

* * *

Lens waarschijnlijk voor 13 miljoen naar Sunderland. Toch een stap achteruit van Dinamo Kiev naar Sunderland, had eigenlijk ook wel verwacht dat hij wat hoger terecht zou kunnen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-02 12:50

Niku

Alagaesii

quote:
Gynnad schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:37:
Lens waarschijnlijk voor 13 miljoen naar Sunderland. Toch een stap achteruit van Dinamo Kiev naar Sunderland, had eigenlijk ook wel verwacht dat hij wat hoger terecht zou kunnen.
Toch wel blij dat Lens weer in een fatsoenlijke competitie zit. Premier League past perfect bij 'm denk ik.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• EnzoMatrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:27

EnzoMatrix

Kruisje

Blind dan dus op linksback of op de bank. Schweini en Schneiderlin zijn binnen. Blind maakt nog wel een kans aangezien Shaw ook nog wat moet bewijzen. Of misschien wil van Gaal gaan experimenteren met Rojo en Blind centraal. Jones - Evans/Smalling was "het" ook niet echt.

http://www.bbc.com/sport/0/football/33511027

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• Aquila
quote:
RoD schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:13:
[...]

Fox Sports krijgt toch vanaf dit seizoen Bundesliga?
Dat zou ik dan eens gauw moeten na kijken! Ik dacht het ook al, maar ik had nog niks daarvan mee gekregen. Normaal merk je dat snel genoeg, alleen ik kijk zelden Fox Sports.. :O

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21-02 14:23
Europese Supercup tussen FC Barcelona en Sevilla zal plaatsvinden op 11 Augustus in Tbilisi.

Spaanse Supercup tussen FC Barcelona en Athletic Bilbao zal plaatsvindel op 14 en 17 augustus waarbij de eerste wedstrijd in Bilbao en de tweede wedstrijd in Barcelona gespeeld zal worden.

• Tweaking Art
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-02 09:03
Het is wel opvallend dat van Gaal zo veel dure spelers haalt, het is net alsof hij per se kampioen wil worden in zijn laatste jaren als trainer, niet dat daar wat mis mee is en misschien heeft Manchester dat wel nodig.

Schweinsteiger en Schneiderlin, prima spelers, denk dat Blind het heel moeilijk zal krijgen, ik zou Blind niet linksback zetten maar goed we zullen zien wat van Gaal doet.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
Wellicht is het andersom, als hij geen kampioen wordt is het per definitie zijn laatste jaar. :+

• Wilibrord
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21-02 19:02
Naar mijn mening is dat niet wat Manchester nodig heeft. Er is een lange traditie om de "lokale" jeugd een kans te geven, en er dient zich weer een leuke generatie spelers aan met McNair, Wilson, Lingard, Powell, Blackett, Pereira, Januzaj, ..
Ik zou het niet erg vinden een paar jaar de titel te missen, als deze generatie de kans gegeven wordt zich te tonen. En ik denk ook dat Giggs in die richting denkt, kijk maar naar de 4 wedstrijden die hij leidde toen Moyes buitengezet werd. En wie weet kunnen ze de "you don't win anything with kids" uitspraak nog eens te kijk zetten. Na de Busby Babes en Fergies Fledglings, nu Giggsies ...

• thewizard2006
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-02 09:21
quote:
Wilibrord schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:03:
Ik zou het niet erg vinden een paar jaar de titel te missen, als deze generatie de kans gegeven wordt zich te tonen.
Ja inderdaad. Het is niet alsof er geld verdient moet worden enzo....

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• JPM85
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:29
quote:
Gonadan schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:02:
Wellicht is het andersom, als hij geen kampioen wordt is het per definitie zijn laatste jaar. :+
Lijkt me ook wel.
Denk dat van Gaal qua druk nog niet eerder zo'n lastige opgave heeft gehad als dit jaar met Utd.

Kampioen worden in Engeland doe je niet 1,2,3 met een sterke selectie, want daar zijn nog 5 andere ploegen die gelijkwaardig zijn. Bij Barca of Bayern had hij het wat dat betreft een stuk makkelijker omdat de top kleiner is.

Ik verwacht dat hij er uit ligt als er niet minimaal kwartfinale CL & tot de laatste dag kans op kampioenschap gehaald wordt. Zeker als je ziet wat er nu uitgegeven wordt.

• EnzoMatrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:27

EnzoMatrix

Kruisje

quote:
Wilibrord schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:03:
Naar mijn mening is dat niet wat Manchester nodig heeft. Er is een lange traditie om de "lokale" jeugd een kans te geven, en er dient zich weer een leuke generatie spelers aan met McNair, Wilson, Lingard, Powell, Blackett, Pereira, Januzaj, ..
Ik zou het niet erg vinden een paar jaar de titel te missen, als deze generatie de kans gegeven wordt zich te tonen. En ik denk ook dat Giggs in die richting denkt, kijk maar naar de 4 wedstrijden die hij leidde toen Moyes buitengezet werd. En wie weet kunnen ze de "you don't win anything with kids" uitspraak nog eens te kijk zetten. Na de Busby Babes en Fergies Fledglings, nu Giggsies ...
Wilson en Januzaj waren er al onder Ferguson. Januzaj was zelfs goed te noemen. Wilson logischerwijs wat wissels.

en verder heeft van Gaal toch mcnair en blackett gewoon basis laten staan? Het is niet dat hij het vertrouwen niet wil geven ofzo. Maar Man Utd wil geen 7e worden 'omdat er ontwikkeld moet worden'. Dus gaan ze versterken. En als je voor Man Utd gaan versterken dan kom je al snel bij spelers van naam. En dat de prijzen zo hoog zijn komt omdat er geld is. En dat weten de clubs ook.

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-02 20:36

StrongArmLance

Endless flow

quote:
thewizard2006 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:10:
[...]

Ja inderdaad. Het is niet alsof er geld verdient moet worden enzo....
Heb je gezien wat daar binnenstroomt aan sponsor en tv-gelden etc....

De ffp kan mooi afgeschaft worden trouwens, wordt schijtziek van die regeling. Zo'n papieren tijger heb ik zelden gezien. Dan heb ik het bv over een PSG

StrongArmLance wijzigde deze reactie 14-07-2015 12:49 (39%)

#vote

• JPM85
quote:
StrongArmLance schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:44:
[...]

Heb je gezien wat daar binnenstroomt aan sponsor en tv-gelden etc....
Een gevolg van sportieve successen in de laatste jaren, zonder spotieve successen zal je ook deze inkomsten niet vol kunnen blijven houden.

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-02 20:36

StrongArmLance

Endless flow

quote:
JPM85 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Een gevolg van sportieve successen in de laatste jaren, zonder spotieve successen zal je ook deze inkomsten niet vol kunnen blijven houden.
Denk het wel, ze krijgen echt immens veel geld, nog steeds rond de 150-200 miljoen (per JAAR) met de subtop klasseringen, sponsoring gaat ook niet snel stoppen met de contracten die ze hebben afgesloten, 10 jaar met adidas voor ongeveer een miljard

StrongArmLance wijzigde deze reactie 14-07-2015 12:49 (9%)

#vote

• thewizard2006
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-02 09:21
quote:
StrongArmLance schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:48:
[...]

Denk het wel, ze krijgen echt immens veel geld, nog steeds rond de 150-200 miljoen (per JAAR) met de subtop klasseringen, sponsoring gaat ook niet snel stoppen met de contracten die ze hebben afgesloten, 10 jaar met adidas voor ongeveer een miljard
Sponsors zijn minder geïnteresseerd als je niet hoog eindigt. Fans zijn minder geïnteresseerd als je niet hoog eindigt (kaartverkoop, merchandise). Spelers zijn minder geïnteresseerd als je niet hoog eindigt. De tv gelden zijn minder hoog als je minder hoog eindigt. De aandeelhouders zullen niet blij zijn etc
Heel nobel dat je "talent" een kans wilt geven maar ze mogen zich dan bij de wat mindere clubs eerst bewijzen. Als ze echt talent zijn dan komen ze wel door. Zoveel spelers die leuk kunnen voetballen maar om echt aan de top mee te draaien heb je net wat extra nodig en die komen vanzelf wel door de lichting heen.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• -En4Cer-
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21-02 11:31

-En4Cer-

Frezco

quote:
Tweaking Art schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 01:55:
Het is wel opvallend dat van Gaal zo veel dure spelers haalt, het is net alsof hij per se kampioen wil worden in zijn laatste jaren als trainer, niet dat daar wat mis mee is en misschien heeft Manchester dat wel nodig.

Schweinsteiger en Schneiderlin, prima spelers, denk dat Blind het heel moeilijk zal krijgen, ik zou Blind niet linksback zetten maar goed we zullen zien wat van Gaal doet.
Ik denk inderdaad dat Blind een plek op de bank krijgt, maar aan de andere kant; bij Van Gaal weet je het nooit.

Mijn verwachting is dat LvG kiest voor Shaw als linksback. Op het middenveld is sowieso geen ruimte meer voor Blind aangezien je daar met Schneiderlin, Mata, Schweinsteiger, Herrera en Di Maria betere opties hebt.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ook grappig :)

https://vine.co/v/erTDKreOzgQ

''Loyal'' totdat ze allemaal totdat een leuke salarisboost krijgen en op de lekkere bank mogen plaatsnemen.

Fabian Delph six days ago: "I'm not leaving. I'm staying at the football club and I can't wait for the start of the Premier League season."
:') :') :') :') :') :') :')

iPodKiller wijzigde deze reactie 17-07-2015 19:53 (32%)

• chim0
quote:
-En4Cer- schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:58:
[...]

Ik denk inderdaad dat Blind een plek op de bank krijgt, maar aan de andere kant; bij Van Gaal weet je het nooit.

Mijn verwachting is dat LvG kiest voor Shaw als linksback. Op het middenveld is sowieso geen ruimte meer voor Blind aangezien je daar met Schneiderlin, Mata, Schweinsteiger, Herrera en Di Maria betere opties hebt.
Voor de vroege vogels, ze zijn zojuist begonnen tegen Club America (Mexico) met Blind en Depay in de basis. Depay nummer 9 op z'n shirt. Wauw, hoor! 8) En volgens mij heeft één van die nieuwe gescoord. Weet alleen z'n naam niet. Begint met een S iig.

Daarna Manchester City - Melbourne City om 9:00 uur en daarna om 11:00 uur Real Madrid - AS Roma. _/-\o_

Edit: Schneiderlin. Kan dat?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://twitter.com/Eurosport_UK/status/622387659231612928

Dit is ook weer zoiets, mensen die aan het zwemmen zijn en ook waarschijnlijk betaald hebben moeten weg omdat AC Milan spelers daar gaan zwemmen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
iPodKiller schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:51:
Ook grappig :)

https://vine.co/v/erTDKreOzgQ

''Loyal'' totdat ze allemaal totdat een leuke salarisboost krijgen en op de lekkere bank mogen plaatsnemen.

[afbeelding]

Fabian Delph six days ago: "I'm not leaving. I'm staying at the football club and I can't wait for the start of the Premier League season."
:') :') :') :') :') :') :')
:|
Meest gefaalde actie van dit jaar?

Precies hetzelfde met AC Milan spelers. Ik was lekker blijven liggen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
http://m.fcupdate.nl/voet...-gaal-geen-eerlijke-kans/

Het moddergooien is begonnen. Mijn haat/liefdeverhouding voor dat joch begint weer uit balans te raken. :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 02:46
quote:
Gonadan schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:03:

Het moddergooien is begonnen. Mijn haat/liefdeverhouding voor dat joch begint weer uit balans te raken. :')
Met dat joch bedoel je Van Gaal neem ik aan? Hij lijkt zich in heel deze kwestie ook weer eens niet van zijn beste kant hebben laten zien...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:16
Lekker met de vinger naar anderen wijzen en natrappen. Zo lekker eenvoudig.

Voor iemand die geen kans kreeg heeft hij toch aardig wat wedstrijden gespeeld.
Maar als je het in die wedstrijden niet laat zien mag je niet raar opkijken wanneer andere spelers je voorbijstreven.

Misschien moet hij met de vinger maar eens naar zichzelf wijzen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lateef
Van Gaal kan niet omgaan met volwassen, gevestigde voetballers. Van Persie heeft voldoende ervaring en het zou Van Gaal sieren als hij naar zo iemand zou luisteren, maar dat kan hij gewoon niet. Daar is hij veel te eigenwijs (en soms denk ik ook weleens te dom) voor.

Zo maar een voorbeeld; Van Persie was met United overeen gekomen dat hij na het WK vier weken vrij zou krijgen. Hij was van mening dat dat nodig was, dat waren er uiteindelijk drie geworden, maar Van Gaal was het daar niet mee eens. Hij vond dat voor Van Persie twee weken genoeg was, met als argument, dat hij zelf aan twee weken ook voldoende had. Serieus Van Gaal? Ben je nu echt zo stom dat je dat een valide argument vindt?

Van Gaal heeft een aantal zeer specifieke, zeer sterke eigenschappen voor een trainer, maar zijn zwakke punten zijn wel bijzonder zwak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
quote:
lateef schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:26:
Met dat joch bedoel je Van Gaal neem ik aan? Hij lijkt zich in heel deze kwestie ook weer eens niet van zijn beste kant hebben laten zien...
Ik neem aan dat dit een poging tot ironie is?

Als we alle roddelpraat gewoon even laten voor wat het is en naar de prestaties van Van Persie kijken, dan kan ik niet anders concluderen dan dat ik het niet vreemd vind dat hij weg mag. Af en toe is hij briljant, maar meerdere jaren absoluut top is hij nooit geweest.

De frustratie spat er dan ook van af bij hem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:16
quote:
Gonadan schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:08:
[...]

Ik neem aan dat dit een poging tot ironie is?

Als we alle roddelpraat gewoon even laten voor wat het is en naar de prestaties van Van Persie kijken, dan kan ik niet anders concluderen dan dat ik het niet vreemd vind dat hij weg mag. Af en toe is hij briljant, maar meerdere jaren absoluut top is hij nooit geweest.

De frustratie spat er dan ook van af bij hem.
Lateef heeft wel een punt betreffende v. Gaal maar van Persie moet ook eens naar zichzelf kijken.
Hij heeft inderdaad slechts 2 seizoenen echt top gepresteerd en de rest was gewoon meh met af en toe iets moois/briljants.

Hij heeft jaren lang een speciale behandeling gehad (ook van v. Gaal) en opeens is deze voorkeursbehandeling weg en word hij 2e keus en dat kan hij dan niet accepteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
Of hij een punt heeft laat ik in het midden, maar mijn term 'dat joch' was toch duidelijk genoeg lijkt me.

Van Gaal kan, of in mijn ogen eerder wil, niet met vedetten omgaan. Niemand is belangrijker dan het team, wat hun staat van dienst of ervaring ook is. Op zich vind ik dat een mooi principe, want zo zou het moeten zijn in een teamsport. Helaas is men tegenwoordig meer gecharmeerd van zo'n arrogante aanvaller die denkt dat de hele club om hem gebouwd zou moeten zijn en de coach moet zich er maar in passen.

Als Ronaldo zich zo gedraagt is het ineens wel een eikel. :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lateef
quote:
Gonadan schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:45:
Of hij een punt heeft laat ik in het midden, maar mijn term 'dat joch' was toch duidelijk genoeg lijkt me.
De kwalificatie 'dat joch' vind ik net zo min - of net zo veel - op gaan voor Van Persie als voor Van Gaal. Denk dat die haat-/liefdeverhouding nooit zo in balans is geweest...
quote:
Van Gaal kan, of in mijn ogen eerder wil, niet met vedetten omgaan. Niemand is belangrijker dan het team, wat hun staat van dienst of ervaring ook is. Op zich vind ik dat een mooi principe, want zo zou het moeten zijn in een teamsport.
Een volwassen man van 31 die tien jaar in de top heeft gevoetbald, weet gerust wat bijvoorbeeld goed is voor zijn lichaam, het zou niet onaardig zijn wanneer een trainer zo iemand serieus neemt. Wat overigens niet betekent dat Van Persie niet zo af en toe wat kritischer in de spiegel mag kijken.

En buiten of je van mening bent dat iemand wel of niet belangrijker is dan het team, kan iemand zijn staat van dienst of ervaring een belangrijke en wellicht zelfs essentiële waarde voor een elftal zijn. Het is niet onhandig om dat te negeren.

En ik weet niet of ik het een mooi principe vind dat niemand belangrijker is dan het team. Ik kijk liever niet naar een elftal vol met brave, 21-jarige, ideale schoonzonen. Voetbal - als kijksport - is entertainment en ik word graag vermaakt.
quote:
Helaas is men tegenwoordig meer gecharmeerd van zo'n arrogante aanvaller die denkt dat de hele club om hem gebouwd zou moeten zijn en de coach moet zich er maar in passen.
Ik vind dat je je wat sterk uitdrukt, maar hoezo tegenwoordig? Ik ben altijd meer gecharmeerd geweest van bijvoorbeeld de Best's of Cantona's van deze wereld. En naar mijn mening zijn alle uitzonderlijke talenten die de voetballerij hebben gekend, allemaal niet de meest makkelijke persoonlijkheden geweest. Enige uitzondering daarop is misschien Messi. Maar ondanks dat hij - natuurlijk - een ongelofelijk goede voetballer is, kijk ik bijvoorbeeld liever naar Ibrahimovic...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
Doe ik misschien ook wel, maar de balans was er wel degelijk toen de prestaties ook in balans waren met de praatjes.

Iemand als Ibrahimovic kan ik ook ontzettend van genieten, het gif, de houding, maar dat gaat hand in hand met jarenlang uitblinken op het veld. Een Van Persie heeft mooie periodes gehad, maar is in mijn ogen niet op dat niveau geweest.

Over Van Gaal kan ik ook genoeg kritiek opnoemen, maar dat staat los van nu direct na de transfer gaan miepen, dat is gewoon zielig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Tja, een van de redenen dat Alec Ferguson zolang aan de top stond, was dat hij zich van reputaties niets aantrok en sterren verkocht als hij dat beter vond. En dat deed hij meedogenloos, inclusief Beckham. Ik geloof dat hij alleen achteraf spijt had van het verkopen van Jaap Stam, dwz dat het te vroeg was (en hij was boos over de autobiografietekst over Ferguson en ManU).

Ik vermoed dat Van Persie niet veel speeltijd meer zou hebben gehad, en dan kunnen ze hem beter nu verkopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
BamBoomBots schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:19:
[...]

:|
Meest gefaalde actie van dit jaar?

Precies hetzelfde met AC Milan spelers. Ik was lekker blijven liggen :+
Ja slaat nergens op haha.

• Aquila
quote:
Gonadan schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:03:

Groot gelijk heeft v. Persie. Op het eerste gezicht is hij niet mijn type voetballer, maar v. Gaal lijkt me soms ook geen prettige kerel.
v. Persie heeft gewoon zelf respect. Je laat je niet aan de kant zetten door een trainer en al helemaal niet wanneer je ManU kampioen maakt 8)7
quote:
iPodKiller schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:00:
[...]

Ja slaat nergens op haha.
Echt he :+

Aquila wijzigde deze reactie 20-07-2015 11:48 (12%)

• Aquila
http://www.fcupdate.nl/vi...-geeft-tegenstander-klap/
Nu deze vent en in 2008 tegen Wales sloeg hij Ballack. Elke verdediger weet hem nu wel een rooie aan te smeren :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
BamBoomBots schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:38:
http://www.fcupdate.nl/vi...-geeft-tegenstander-klap/
Nu deze vent en in 2008 tegen Wales sloeg hij Ballack. Elke verdediger weet hem nu wel een rooie aan te smeren :P
Dit zijn nog maar oefenpotjes, laat staan tijdens Fenerbahce! :)

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 15:40
* JanW voor het filmpje, pakt een bak popcorn, nou gaan we het beleven, Podolski geeft iemand een klap, oh boy *O*

* JanW na het filmpje. "Klap", pff -O-

Als we dit al gaan kwalificeren als klap :X En dan maar klagen dat voetbal wordt beschouwd als een sport met mietjes en prima donna's. Maar als we dat veegje al een klap gaan noemen...

• Aquila
quote:
JanW schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:08:
* JanW voor het filmpje, pakt een bak popcorn, nou gaan we het beleven, Podolski geeft iemand een klap, oh boy *O*

* JanW na het filmpje. "Klap", pff -O-

Als we dit al gaan kwalificeren als klap :X En dan maar klagen dat voetbal wordt beschouwd als een sport met mietjes en prima donna's. Maar als we dat veegje al een klap gaan noemen...
Hahaha, volgens mij vat je 'm fout op.. :')
Tuurlijk stelt het geen zak voor, maar elke verdediger zou natuurlijk gewoon ruzie kunnen maken of staat 'slaan' in de regels?

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Geen idee waarom je die link plaatst, hier gebeurt echt niks...

• Gynnad
  • Laatst online: 20:13

Gynnad

* * *

Romero definitief naar Man. United als vervanger van Valdes die moet vertrekken van van Gaal omdat hij weigerde in het tweede elftal te keepen. Moet de Gea vertrekken, zouden ze dan nog een vervanger halen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Moest hier wel om lachen :+

• chim0
Nu Schalke - Porto vriendschappelijk met Iker'tje in het doel. The horror.. :'(

• Aquila
quote:
chim0 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:22:
Nu Schalke - Porto vriendschappelijk met Iker'tje in het doel. The horror.. :'(
Smeerlapperij Madrid.. Dat krijg je van die kloothommel aka mourinho :r
Ik vraag me nu ook af hoe hij zich uberhaupt voelt.. van Real Madrid naar in principe niks ;(

Trouwens, flauwe grap. Alle Leverkusen fans gaan nu vast roepen dat Bayern hun leeg koopt :+ Zou best leuk voor Watzke zijn..
Voor de mensen die het nog niet wisten:

Heerlijke voetballer voor erbij. Costa is ook echt een geweldige speler. Laat direct zien waarvoor hij gehaald is. Hopelijk wisselt zich het wel goed af met Robben, Ribery, Götze en Costa.. Rode vind ik zelf ook een hele goede. Als ze nu alleen kampioen worden, dan krats ik me echt de oren van mijn kop.

Aquila wijzigde deze reactie 28-07-2015 18:58 (29%)

• JPM85
quote:
BamBoomBots schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:55:
[...]

Smeerlapperij Madrid.. Dat krijg je van die kloothommel aka mourinho :r
Ik vraag me nu ook af hoe hij zich uberhaupt voelt.. van Real Madrid naar in principe niks ;(

Trouwens, flauwe grap. Alle Leverkusen fans gaan nu vast roepen dat Bayern hun leeg koopt :+ Zou best leuk voor Watzke zijn..
Voor de mensen die het nog niet wisten:
[afbeelding]

Heerlijke voetballer voor erbij. Costa is ook echt een geweldige speler. Laat direct zien waarvoor hij gehaald is. Hopelijk wisselt zich het wel goed af met Robben, Ribery, Götze en Costa.. Rode vind ik zelf ook een hele goede. Als ze nu alleen kampioen worden, dan krats ik me echt de oren van mijn kop.
Dat is wel een probleem voor Bayern in de eigen competitie, minimaal de dubbel anders is het gewoon een slecht seizoen. De enige prijs met echte voldoening is dus de CL.

• Aquila
quote:
JPM85 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:35:
[...]

Dat is wel een probleem voor Bayern in de eigen competitie, minimaal de dubbel anders is het gewoon een slecht seizoen. De enige prijs met echte voldoening is dus de CL.
Bayern kan daar gelukkig wel voor spelen! Liever Bundesliga kampioen en CL, dan Bundesliga en DFB pokal. Het gaat nu nog lastiger worden, dan de jaren hiervoor. Er zijn in ieder geval wel goede spelers bij gekomen!

• JPM85
quote:
BamBoomBots schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:48:
[...]

Bayern kan daar gelukkig wel voor spelen! Liever Bundesliga kampioen en CL, dan Bundesliga en DFB pokal. Het gaat nu nog lastiger worden, dan de jaren hiervoor. Er zijn in ieder geval wel goede spelers bij gekomen!
Dat hoor je mij ook niet zeggen, Bayern staat gewoon bovenin de lijst met 2 andere clubs om de CL te winnen. Het is alleen zo ontzettend jammer dat indien de CL niet gewonnen wordt, en dit gebeurt vaker niet dan wel, dat kan het seizoen van Bayern gewoon niet als succesvol gezien worden.

Een Bundesliga & DFB pokal moeten gezien worden als hoofdprijzen, maar zijn voor Bayern bijna een absoluut minimum geworden.

Laat onverlet dat dit alleen respect voor de bedrijfsvoering van Bayern kan zijn, zou alleen mooi zijn als de overige clubs ook deze stap kan gaan zetten de komende jaren. Een top met Dortmund, Bayer & Wolfsburg zou de competitie in Duitsland qua financien kunnen laten wedijveren met de BPL.

• Aquila
quote:
JPM85 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:18:
[...]

Dat hoor je mij ook niet zeggen, Bayern staat gewoon bovenin de lijst met 2 andere clubs om de CL te winnen. Het is alleen zo ontzettend jammer dat indien de CL niet gewonnen wordt, en dit gebeurt vaker niet dan wel, dat kan het seizoen van Bayern gewoon niet als succesvol gezien worden.

Een Bundesliga & DFB pokal moeten gezien worden als hoofdprijzen, maar zijn voor Bayern bijna een absoluut minimum geworden.

Laat onverlet dat dit alleen respect voor de bedrijfsvoering van Bayern kan zijn, zou alleen mooi zijn als de overige clubs ook deze stap kan gaan zetten de komende jaren. Een top met Dortmund, Bayer & Wolfsburg zou de competitie in Duitsland qua financien kunnen laten wedijveren met de BPL.
Aan de andere kant is het ook wel bizar.. Ik bedoel voor mij als fan elke keer maar hopen op de CL, omdat het andere toch niet genoeg is, is wel ver gaand. Zoals je zelf ook al zegt win je hem vaker niet dan wel, dus elk seizoen is het minimale geworden.

Het zou goed zijn over het algemeen als bepaalde clubs zich beter gaan versterken, alleen ik denk dat bij sommige clubs het beleid zo fout als wat is. Bayern koopt ook niet altijd top spelers, maar wel spelers die hun werk doen. Martinez was niet goedkoop, ik heb er toen nog nooit wat van gehoord tot het moment dat hij erg sterk stond samen met Schweinsteiger. Alonso vind ik maar een trage boer, zeg maar Kroos met een oude motor O-)

• Aquila
Eeeeeeen Gomez gaat neer Besiktas:

Iedereen roept bullshit over het feit, dat hij nu aan zijn einde bezig is. Het blijft een onwijs goede spits, alleen te veel geblesseerd helaas.
Ik vind die Löw echt een lul van een kerel. Hij krijgt 5 200% kansen tegen Argentinië (oefenduel) en daarna is het omlaag gegaan. Ik ben bewust van wat ik me nu zeg, maar elke idioot snapt nog dat Gomez toch echt een goede spits voor Duitsland is. Je bent verdorie wereld kampioen..

Hier zegt hij ook precies hoe ik over Messi en Ronaldo denk:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=4448 :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

LOL op de BBC website: What type of PL manager are you?

Ik heb 84 / 100, dat geeft een "Jose, is that you? You’re ruthless, cunning and won’t let anything get in the way of your team succeeding."

gambieter wijzigde deze reactie 31-07-2015 19:01 (25%)

• lateef
quote:
funny :D

Solid, dependable and a safe pair of hands, you’re basically Tony Pulis. You might not be fashionable but you’re effective – mid-table beckons.
You scored 62 out of 100

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:59

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
lateef schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:58:
[...]

funny :D

Solid, dependable and a safe pair of hands, you’re basically Tony Pulis. You might not be fashionable but you’re effective – mid-table beckons.
You scored 62 out of 100
Ook Tony Pullis, whats a Tony Pullis?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• apis29
  • Niet online
Jose, is that you? You’re ruthless, cunning and won’t let anything get in the way of your team succeeding.

You scored 88 out of 100

>:) O-)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ik heb hem expres ook anders ingevuld en toen werd ik de paranoide (en werkeloze) Gus Poyet :+

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Chelsea - Arsenal vanmiddag, heb echter geen idee wat ik van deze wedstrijd moet verwachten. Mijn verwachting is dat Arsenal de wedstrijd leukt maakt maar dat Chelsea gaat winnen.

• chim0
quote:
Bossie schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:57:
Chelsea - Arsenal vanmiddag, heb echter geen idee wat ik van deze wedstrijd moet verwachten. Mijn verwachting is dat Arsenal de wedstrijd leukt maakt maar dat Chelsea gaat winnen.
Arsenal staat 1 - 0 voor met nog 10 minuten te gaan. Maar ik heb het niet gezien, zag alleen de tussenstand. Zit voorbeschouwing Groningen - PSV te kijken. Wolfsburg - Bayern gisteren ook niet gezien, maar met penalty's eindigen is het sufste wat er is. Zag wel dat City gisteren afgedroogd is door Stuttgart met 4 - 2. Wist niet eens dat die wedstrijd er was. :S

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cech is een verademing, wedstrijd in de slotfase heerlijk dramatisch geworden. :) Prima pot!

• Aquila
Lekker van Arsenal. Prima pak slaag gegeven aan Chelsea.. :+
Fijn dat Bayern ook een pak slaag kreeg. Wolfsburg was ook slecht als wat, schande dat je van zo'n goedkoop clupje verliest. Iedereen weet mijn reden van falen daar ondertussen wel, dus laat ik daar vooral niet meer over beginnen :')

gambieter wijzigde deze reactie 02-08-2015 19:58 (2%)

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 15:40
quote:
BamBoomBots schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 19:04:
Lekker van Arsenal. Prima pak slaag gegeven aan Chelsea.. :+
Fijn dat Bayern ook een pak slaag kreeg. Wolfsburg was ook slecht als wat, schande dat je van zo'n goedkoop clupje verliest. Iedereen weet mijn reden van falen daar ondertussen wel, dus laat ik daar vooral niet meer over beginnen :')
Goedkoop clubje?

En jouw reden van falen daar? Je speelde in de C2 van Wolfsburg, maar bent niet doorgebroken?

Het zou helpen als je je posts eens wat minder cryptisch maakt.

gambieter wijzigde deze reactie 02-08-2015 19:58 (1%)

• Aquila
quote:
JanW schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 19:46:
[...]

Goedkoop clubje?

En jouw reden van falen daar? Je speelde in de C2 van Wolfsburg, maar bent niet doorgebroken?

Het zou helpen als je je posts eens wat minder cryptisch maakt.
Nou, vooruit :+
Bayern had niet hoeven te verliezen en de DFL Supercup is niet zo'n grote prijs, maar als je hem toch kunt winnen dan is het altijd mee genomen. Jammer dat ze dan weer onderuit gaan tegen een ploeg die niet sterk speelde.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
BamBoomBots schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 22:44:
[...]

Nou, vooruit :+
Bayern had niet hoeven te verliezen en de DFL Supercup is niet zo'n grote prijs, maar als je hem toch kunt winnen dan is het altijd mee genomen. Jammer dat ze dan weer onderuit gaan tegen een ploeg die niet sterk speelde.
Bayern had simpelweg een tweede goal moeten scoren en heeft daar voldoende kansen voor gehad. Wolfsburg speelde goed genoeg om Bayern meermaals in het nauw te drijven.

Persoonlijk vond ik Arsenal - Chelsea maar een saaie pot, Mourinho's actie aan het einde vond ik daarentegen wel weer geniaal :+ De spelers die ik graag wilde zien deden helaas niet mee.

Bossie wijzigde deze reactie 02-08-2015 22:57 (4%)

• Aquila
quote:
Bossie schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 22:56:
[...]

Bayern had simpelweg een tweede goal moeten scoren en heeft daar voldoende kansen voor gehad. Wolfsburg speelde goed genoeg om Bayern meermaals in het nauw te drijven.

Persoonlijk vond ik Arsenal - Chelsea maar een saaie pot, Mourinho's actie aan het einde vond ik daarentegen wel weer geniaal :+ De spelers die ik graag wilde zien deden helaas niet mee.
En daar zeg je precies waar ik me aan stoor. Bayern kan scoren, maar je hebt nog altijd die ene voetbal wet. Scoor jij niet, doen zij het wel. Wolfsburg speelde precies genoeg om Bayern te dimmen, maar ik vind ze niet de terechte winnaar.

Overigens vond ik Vidal leuk invallen met een gele kaart. Hij liet direct even wat stevige tackles zien. Costa speelt ook goed, hij is heeel gretig en werkt hard.

Ach Arsenal heeft een prijs. Ik gun het ze!

Aquila wijzigde deze reactie 02-08-2015 23:04 (9%)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:25

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
BamBoomBots schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 23:03:
Ach Arsenal heeft een prijs. Ik gun het ze!
De 4de in 2 jaar, niet echt slecht toch. Waarom dan toch de denigrerende toon?

"Oooh Jeroen!"

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Was Cech goed vandaag? Ik verwacht nog steeds dat dit een fout is geweest van Chelsea, een betrouwbare en sterke keeper kan voor Arsenal net het verschil maken om in de mindere wedstrijden geen punten te verliezen.

• two
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19:51
quote:
gambieter schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 00:24:
Was Cech goed vandaag? Ik verwacht nog steeds dat dit een fout is geweest van Chelsea, een betrouwbare en sterke keeper kan voor Arsenal net het verschil maken om in de mindere wedstrijden geen punten te verliezen.
Speelde solid, paar leuke reddingen en geen fouten gemaakt

Signature

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
mimang schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 00:27:
[...]

Speelde solid, paar leuke reddingen en geen fouten gemaakt
Niets op aan te merken idd, als Wenger nog ff een killer voorin aankoopt dan gaan ze serieus mee doen.

• Aquila
quote:
Kaap schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 00:14:
[...]

De 4de in 2 jaar, niet echt slecht toch. Waarom dan toch de denigrerende toon?
Nee, zeker niet. Ik ben juist blij voor hun, maar ik zal voor jou een positievere zin opzetten de volgende keer :+

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
BamBoomBots schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:10:
[...]

Nee, zeker niet. Ik ben juist blij voor hun, maar ik zal voor jou een positievere zin opzetten de volgende keer :+
Nee geen probleem, maar "Ach, Arsenal heeft een prijs", klonk nogal denigrerend :)

"Oooh Jeroen!"

• Benotti
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07-02 17:41
quote:
gambieter schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 00:24:
Tuurlijk is de verkoop van Cech aan Arsenal niet in het voordeel van Chelsea. De reden van de verkoop is echter om de loyaliteit van Cech te belonen. 10 jaar lang de nummer 1 geweest bij Chelsea en alles gewonnen. Vorig seizoen als nummer 2 zeer professioneel zich opgesteld. Het was een persoonlijke 'favour' van Abramovich om Cech te laten gaan waar hij wilde. Helaas wilde Cech wegens familie omstandigheden het liefst in Londen blijven, dus toen werd het Arsenal. So be it, het zij hem gegund :) Maar heeft niks met een inschattingsfout te maken oid. Dat het niet ideaal is kan iedereen namelijk wel bedenken van te voren :X

Benotti wijzigde deze reactie 03-08-2015 11:53 (4%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Geen inschattingsfout, een fout ;) . Ze hadden hem beter aan West Ham of QPR kunnen verkopen.

Ik begrijp het sentiment en het is mooi dat het nog kan, maar het kan ze flink wat gaan kosten :)

• two
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19:51
quote:
gambieter schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:01:
Geen inschattingsfout, een fout ;) . Ze hadden hem beter aan West Ham of QPR kunnen verkopen.

Ik begrijp het sentiment en het is mooi dat het nog kan, maar het kan ze flink wat gaan kosten :)
Fout of niet... En misschien gaat het ze veel kosten, Cech verdient het gewoon

Signature

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Kaap schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:36:
[...]

Nee geen probleem, maar "Ach, Arsenal heeft een prijs", klonk nogal denigrerend :)
Het is volgens de FA toch ook gewoon een friendly :D

• Aquila
quote:
Kaap schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:36:
[...]

Kan ik me voorstellen, haha :P
Nee, maar ik ben juist blij voor Arsenal. Het is toch een mooie club. Ik heb er voor mijn gevoel meer mee dan de rest van het rijtje.

• Benotti
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07-02 17:41
quote:
gambieter schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:01:
Ze hadden hem beter aan PSG kunnen verkopen en dat wilden ze ook wel, maar Cech wilde liever naar Arsenal.

Op sportief gebied een fout, op menselijk gebied vind ik het vrij netjes. En nogmaals, Cech verdient dat menselijke aspect 100%.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Benotti schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:39:
[...]

Op sportief gebied een fout,
_/-\o_ Sorry, maar hoezo op sportief gebied een fout? Cech heeft gezien dat hij geen plaats meer heeft bij Chelsea door Courtois. En hij ziet dat Arsenal steeds beter gaat spelen en hun beleid zo hebben aangepast dat ze nu topspelers halen zoals Ozil en Alexis.

Hoezo ga je er sportief dan erop achteruit als je verzekerd bent van een vaste plaats bij een van de top clubs uit Engeland, die elk jaar meedoen met de CL en de top 3/4 (misschien wel om de kampioenschap dit jaar)?

Chelsea begon toch ook anders met inkopen toen hun Russische sugar daddy kwam? Een club moet toch ergens beginnen, of niet dan?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
iPodKiller schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:18:
_/-\o_ Sorry, maar hoezo op sportief gebied een fout?
Iets beter lezen, het is een fout op sportief gebied van Chelsea. Arsenal heeft lang geen echt goede keeper gehad, en Chelsea maakt Arsenal sterker en veel meer een concurrent door ze die zwakte te laten oplossen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
gambieter schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:22:
[...]

Iets beter lezen, het is een fout op sportief gebied van Chelsea. Arsenal heeft lang geen echt goede keeper gehad, en Chelsea maakt Arsenal sterker en veel meer een concurrent door ze die zwakte te laten oplossen.
Oh my bad, op sportief gebied van Chelsea zeker.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
quote:
gambieter schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:22:
[...]

Gebeurde afgelopen jaar in NL ook en daar viel het uiteindelijk ook erg mee. Ik moet nog maar eens zien of Cech nog echt zo goed is.

• Noiz
  • Laatst online: 20-02 15:40
Het probleem bij Arsenal is ook nog niet eens zo zeer de keeper, maar de aanvallende manier waarop ze spelen. Met de backs ver vooruit geschoven blijven er achterin 2 trage centrale verdedigers over die nog enigzins hulp krijgen van de controleur ervoor. Maar afgelopen 2 seizoenen is meermaals gebleken dat dat niet genoeg is, teams kunnen af en toe redelijk simpel erdoor komen over de vleugels.
Het is een beetje het voetbal dat Barca en Bayern ook spelen, alleen hebben die wel snelheid centraal achterin staan, wat op zich wel een vereiste is als je je backs zo ver op laat komen.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 22:44

Vos

AFCA

Daarom moet je ook een top controleur hebben lopen. Dat mist Arsenal imo nog. Coq deed het echt super goed dat half jaar en vulde het wat mij betreft goed in. Maar je kan niet verwachten dat hij die lijn zomaar even doorzet.

En Per moet vervangen door een betere centrale verdediger. Sneller is diegene sowieso ;).

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Noiz schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:05:
Het probleem bij Arsenal is ook nog niet eens zo zeer de keeper, maar de aanvallende manier waarop ze spelen. Met de backs ver vooruit geschoven blijven er achterin 2 trage centrale verdedigers over die nog enigzins hulp krijgen van de controleur ervoor. Maar afgelopen 2 seizoenen is meermaals gebleken dat dat niet genoeg is, teams kunnen af en toe redelijk simpel erdoor komen over de vleugels.
Het is een beetje het voetbal dat Barca en Bayern ook spelen, alleen hebben die wel snelheid centraal achterin staan, wat op zich wel een vereiste is als je je backs zo ver op laat komen.
Ik volg Arsenal niet op de voet, maar hoor veel omdat ivm een collega die zwaar gunner fan is. Maar is dit niet simpelweg op te lossen door wat dichter op de eigen verdediging te spelen, Arsenal heeft bizar veel snelheid in het team en zou dit toch makkelijk kunnen compenseren?

(overigens wel nu fox in huis gehaald, ga zeker regelmatig een wedstrijdje meepakken!)

• Noiz
  • Laatst online: 20-02 15:40
quote:
Bossie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:54:
[...]

Ik volg Arsenal niet op de voet, maar hoor veel omdat ivm een collega die zwaar gunner fan is. Maar is dit niet simpelweg op te lossen door wat dichter op de eigen verdediging te spelen, Arsenal heeft bizar veel snelheid in het team en zou dit toch makkelijk kunnen compenseren?

(overigens wel nu fox in huis gehaald, ga zeker regelmatig een wedstrijdje meepakken!)
Enerzijds zit het probleem in het feit dat de backs van Arsenal nog te onervaren zijn/geen goede coaching krijgen (met een Bellerin hebben ze 1 van de snelste spelers uit de competitie), maar wat ik nog steeds het grootste probleem vind is de snelheid centraal achterin, zeker als deze bijna op de middellijn staan. Koscielny en Mertesacker komen gewoonweg snelheid te kort voor het type voetbal dat Wenger wil spelen. Het enige dat ze moeten doen is gewoon de aanval eruit halen maar daar komen ze te kort. Als een speler als Hazard/Sterling/Aguero/iedere andere willekeurige snelle aanvaller er door komt is je enige hoop de keeper nog die nu natuurlijk wel al een stuk beter is ten opzichte van vorige jaren.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Noiz schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:02:
[...]

Enerzijds zit het probleem in het feit dat de backs van Arsenal nog te onervaren zijn/geen goede coaching krijgen (met een Bellerin hebben ze 1 van de snelste spelers uit de competitie), maar wat ik nog steeds het grootste probleem vind is de snelheid centraal achterin, zeker als deze bijna op de middellijn staan. Koscielny en Mertesacker komen gewoonweg snelheid te kort voor het type voetbal dat Wenger wil spelen. Het enige dat ze moeten doen is gewoon de aanval eruit halen maar daar komen ze te kort. Als een speler als Hazard/Sterling/Aguero/iedere andere willekeurige snelle aanvaller er door komt is je enige hoop de keeper nog die nu natuurlijk wel al een stuk beter is ten opzichte van vorige jaren.
Bizar, zeker omdat Koscielny misschien wel de snelste CB in de PL is (tenminste in FUT :+). Mertesacker daarentegen misschien wel weer de langzaamste.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Maar ze spelen bij Arsenal, dan heeft iedereen wel iets negatiefs over je performance te zeggen. Zie transfer Cech.

"Oooh Jeroen!"

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Kaap schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:43:
Maar ze spelen bij Arsenal, dan heeft iedereen wel iets negatiefs over je performance te zeggen. Zie transfer Cech.
Dat klopt en dat heeft een reden. Het is aan Wenger om de "haters" hun ongelijk aan te tonen en daadwerkelijk eens een prijs te pakken. Arsenal hikt al jaren tegen de top aan, maar lijkt het laatste stapje simpelweg steeds niet te kunnen maken.

Dat Arsenal hierdoor vaak als een net niet club word weggezet, is begrijpbaar.

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

quote:
Bossie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:57:
[...]

Dat klopt en dat heeft een reden. Het is aan Wenger om de "haters" hun ongelijk aan te tonen en daadwerkelijk eens een prijs te pakken. Arsenal hikt al jaren tegen de top aan, maar lijkt het laatste stapje simpelweg steeds niet te kunnen maken.

Dat Arsenal hierdoor vaak als een net niet club word weggezet, is begrijpbaar.
2x op rij FA Cup en een Community Shield telt niet meer mee ofzo? :?

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• sevinc
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20-02 20:35
quote:
Las Vegas schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:52:
[...]

2x op rij FA Cup en een Community Shield telt niet meer mee ofzo? :?
Zolang er 2de leauge teams in de finale komen bij de FA Cup neemt de menigte het niet serieus nee.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
quote:
Kaap schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:43:
Binnen dit topic of in het algemeen?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
Gonadan schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:25:
[...]

Binnen dit topic of in het algemeen?
In het algemeen. Social media en media.

"Oooh Jeroen!"

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
quote:
Kaap schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:44:
In het algemeen. Social media en media.
Hmm, ok, valt mij nooit zo op maar ik volg het dan ook niet zo nadrukkelijk. Alleen de grapjes over die zure slaapzak, maar dat snap ik dan weer wel. :P

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ja, dat dan weer wel, maar goed, Wengerism is tegenwoordig een ding apart. Die parody twitter account is ook zo hilarisch :+

"Oooh Jeroen!"

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Inderdaad, misschien moeten Wenger en Mourinho eens een jaartje van club wisselen. Mourinho lijkt statistisch gezien van elk team een kampioensploeg te kunnen maken terwijl Wenger met zijn spelopvattingen en het materiaal van Chelsea toch voor bijhoorlijk wat spektakel zou kunnen zorgen.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Topicstarter
quote:
Kaap schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:51:
Ja, dat dan weer wel, maar goed, Wengerism is tegenwoordig een ding apart. Die parody twitter account is ook zo hilarisch :+
Ik kende hem niet maar :D
quote:
After three trophies in three games I've had to tell Petr Cech we don't always win trophies every match. Does he believe me? I don't know.
_O-

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik heb er zelfs een boek van gekocht :Y

http://www.amazon.com/Lit...best-Season/dp/0857337297

"Oooh Jeroen!"

• Aquila
Vanavond Bayern vs Real. Leuke kracht meting.
Jammer dat Ronaldo niet mee doet. Hij had wat pijntjes bij Bayern bloot kunnen stellen.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23:44

Quad

Selectief doof

Bayern moet zuinig zijn op Costa, wat een talent is dat volgens mij zeg! Heb prachtige acties van hem gezien.

Die vrije trap van hem ook, fantastisch!

Quad wijzigde deze reactie 05-08-2015 22:37 (16%)

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

Pagina: 1 2 3 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True