[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.371 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

Seizoen 2014-2015: Buitenlandse Voetbalcompetities

Het WK is voorbij, de clubs zijn nu druk in onderhandeling met de sterren van het WK en allerlei andere transfers, de voorronden voor de Champions League en Europa League zijn alweer begonnen. Dus hoog tijd voor een nieuw topic over de buitenlandse voetbalcompetities!

Voor Champions League & Europa League kun je in het volgende topic terecht: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015.

Het voetbal begint weer echt halverwege augustus, en de programma's zijn nog niet bekend voor Spanje en Italie. Wel bekend zijn:

Premier League:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dzk8WmVkWxxKd3FFbhwNhA9h/full.gif

Bundesliga:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pkWG2O2nGp2afNVcMyhyRlu6/full.gif

Belgische Eerste Klasse:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0m3MxerHRYqjA9TC56i71xDW/full.gif

Ligue 1, Frankrijk:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1VwImviisnkF0aVZYVcALFAY/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.boronline.nl/images/Topic0910/bottom_int.jpg

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Di Maria naar PSG hoor ik nu, zat er al aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 09:17
Ik ben toevallig op vakantie in Istanbul als de wedstrijd Besiktas - Feyenoord is en nu was ik sowieso al van plan om te proberen om naar Galatasaray of Fenerbahce te gaan mochten hun spelen, echter begint de competitie pas op 31 augustus, terwijl ik er maar tot 8 augustus ben. Dus leek het me een leuk alternatief om dan maar naar de CL voorronde van Besiktas te gaan en nu zag ik dat ze toevallig Feyenoord lootte.

Ik probeer een beetje uit te zoeken hoe het werkt met de kaartjes, maar het lijkt alsof ze nog niet te koop staan (?) want het zou volgens deze site moeten heb ik her en der gelezen: http://www.biletix.com

Weet iemand er meer van hoe je dit het beste aan kunt pakken en ik wil natuurlijk gewoon in het thuisvak zitten ;-)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Er passen 75.000 man in dat stadion dus dat moet nog wel lukken voor je 8) . Lijkt erop dat het idd via biletix moet maar dat er ook biletix kantoren in de stad te vinden zijn waar het misschien eerder te koop is dan online ... (als ik op tripadvisor lees dat voor een wedstrijd op 21 januari de tickets pas de 19e online in de vrije verkoop waren tenminste )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 09:17
apis29 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:13:
Er passen 75.000 man in dat stadion dus dat moet nog wel lukken voor je 8) . Lijkt erop dat het idd via biletix moet maar dat er ook biletix kantoren in de stad te vinden zijn waar het misschien eerder te koop is dan online ... (als ik op tripadvisor lees dat voor een wedstrijd op 21 januari de tickets pas de 19e online in de vrije verkoop waren tenminste )
Aah ok, ik ben 30 juli in de stad, dus dat is een week daarvoor, dus waarschijnlijk zal het dan wel lukken :) Thanks voor de extra info

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:01
Real Madrid have agreed an €81million fee with Monaco for James Rodriguez.
En smijten maar weer! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:46
chim0 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 05:33:
[...]

En smijten maar weer! 8)7
Ondanks dat het een gigantische hoeveelheid geld is, is het mooi om te zie hoe die James met zijn WK performance een transfer heeft afgedwongen.

Nu snap ik opeens ook waar de Isco-Liverpool geruchten vandaan komen. Zouden die Isco echt alweer laten gaan of laten ze Khedira vertrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Khedira zal wel weggaan, toch iets te weinig gebracht. 81 miljoen valt mee aangezien Madrid standaard bij grote aankopen voor miljoenen aan shirts verkoopt (dat vergeet men vaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 07:09:
[...]

Ondanks dat het een gigantische hoeveelheid geld is, is het mooi om te zie hoe die James met zijn WK performance een transfer heeft afgedwongen.

Nu snap ik opeens ook waar de Isco-Liverpool geruchten vandaan komen. Zouden die Isco echt alweer laten gaan of laten ze Khedira vertrekken?
Denk dat het exit Isco gaat worden, zonde van zo'n talent als hij niet wekelijks in de basis mag starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Kan je nagaan dat Isco 1 van de redenen was dat Ozil weg wilde vorig jaar, lekker beleid dan als ie na een jaar al weer weg moet...ben zeer benieuwd naar die James, op het wk was ie echt 1 van de uitblinkers. Veel meer als een Messi bijvoorbeeld...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Allebei naar Liverpool zou pas een coup zijn >:) ! Misschien Khedira kopen en Isco huren (of met terugkoop clausule a la Morata) :9 . Ik las zelf eerder over een weggaan van Khedira dan van Isco ... (maar Isco zit toch op een dood spoor zolang Ancelotti daar zit)

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 21-07-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:55

Barbas

Gallego!

Kaap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 07:09:
[...]

Denk niet dat ze Isco laten gaan. Eerder Khedira of Di Maria. Snap echt niet dat ze van Di Maria af willen. Harde werker met vaak beslissende acties. Khedira heeft nog niet echt kunnen overtuigen bij Real maar als ik hem dan het wk zie spelen, toch wel een toppertje hoor.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 19:31
Toch apart dat Real Madrid twee absolute toptalenten in Isco en Illaramendi voor pakweg 75M (beiden 30M buyout clause, maar in Spanje komt er dan nog verplichte belasting van 7-8 per stuk boven op) haalt een seizoen geleden en ze uiteindelijk nauwelijks spelen en eventueel weer weg mogen. Zonde, blijf gecharmeerd van Isco. Hopelijk krijgt hij speeltijd, of dat nu is bij RM of een andere club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
apis29 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:29:
Allebei naar Liverpool zou pas een coup zijn >:) ! Misschien Khedira kopen en Isco huren (of met terugkoop clausule a la Morata) :9 . Ik las zelf eerder over een weggaan van Khedira dan van Isco ... (maar Isco zit toch op een dood spoor zolang Ancelotti daar zit)
Ik denk zelf dat het aantal grote namen naar Liverpool wel mee gaat vallen. Suarez is weg en die trok toch de kar. Dat weet zo ongeveer iedereen. Nu Suarez weg is, wat blijft er dan over? Gerrard is ook op zijn retour en van dat geld dat ze voor Suarez hebben gekregen hebben ze Ricky Lambert, ja echt serieus!, gehaald. Die is ook alweer 32 of 33. Lallanna is dan wel weer een goede aankoop.

Ik ben ook benieuwd of United grote namen gaat binnenhalen. Heel de wereld heeft de trainerswitch afgelopen seizoen gezien, en de ineenstorting. Nu weer een nieuwe trainer en geen enkele vorm van Europees voetbal. Je moet dan behoorlijk wat geld kunnen neertellen om een grote naam te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-06 06:12
Anoniem: 244101 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 07:29:
Khedira zal wel weggaan, toch iets te weinig gebracht. 81 miljoen valt mee aangezien Madrid standaard bij grote aankopen voor miljoenen aan shirts verkoopt (dat vergeet men vaak).
Maar de speler krijgt ook nog een loon van heb ik jou daar... De shirts dekken echt de uitgaven van de club niet, erg gezond (in financieel opzicht) is Real niet hoor. Het verbaast me dan ook dat ze jaar in jaar uit maar spelers aan blijven kopen, vaak verkopen ze ook niet met winst. Ergens zal dit een keer spaak gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:03
Kaap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:19:
[...]

Ik denk zelf dat het aantal grote namen naar Liverpool wel mee gaat vallen. Suarez is weg en die trok toch de kar. Dat weet zo ongeveer iedereen. Nu Suarez weg is, wat blijft er dan over? Gerrard is ook op zijn retour en van dat geld dat ze voor Suarez hebben gekregen hebben ze Ricky Lambert, ja echt serieus!, gehaald. Die is ook alweer 32 of 33. Lallanna is dan wel weer een goede aankoop.
Niet geheel van 'dat geld' want er schijnt iets van grofweg 5 miljoen voor Lambert betaald te zijn. En aangezien Suarez voor zo'n 80 miljoen is weggegaan, heeft Liverpool nog wel wat over. Ook na de transfer van Lallana nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
jbdeiman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:28:
[...]

Maar de speler krijgt ook nog een loon van heb ik jou daar... De shirts dekken echt de uitgaven van de club niet, erg gezond (in financieel opzicht) is Real niet hoor. Het verbaast me dan ook dat ze jaar in jaar uit maar spelers aan blijven kopen, vaak verkopen ze ook niet met winst. Ergens zal dit een keer spaak gaan lopen.
Klopt, er wordt nogal overdreven hoeveel er aan shirtverkopen binnen komt bij grote transfers. Grotere punt is eigenlijk verbeterde contracten met Adidas/Nike, mediagelden, naam stadion etc wanneer men een betere selectie heeft met grote sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ghengis schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:33:
[...]

Niet geheel van 'dat geld' want er schijnt iets van grofweg 5 miljoen voor Lambert betaald te zijn. En aangezien Suarez voor zo'n 80 miljoen is weggegaan, heeft Liverpool nog wel wat over. Ook na de transfer van Lallana nog.
Mijn punt is dat ze een 32/33 jarige spits halen. Daar begrijp ik niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Die Rickie Lambert is meer gehaald als backup spits, die zullen nog wel een dure spits terughalen denk ik. Voor de rest is het bizar om te zien hoeveel geld Liverpool iedere jaar weer spendeert weggooit aan spelertjes die het weer niet waarmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Terryb47 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:55:
Die Rickie Lambert is meer gehaald als backup spits, die zullen nog wel een dure spits terughalen denk ik.
Remy dan dus. Naast Sturridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik snap niet dat Liverpool nu zo enorm veel nieuwe spelers haalt. Het team stond toch goed, in ieder geval aanvallend, dus om nou ook Lallana, Markovic en 2 niet echt bijzondere spitsen te halen begrijp ik gewoon niet. Een paar gerichte versterkingen had naar mijn mening veel meer zin gehad. Nu lijkt het op kopen omdat ze zoveel geld hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Markovic was nog een aankoop ja. 20 miljoen meen ik. Ik had er nog nooit van gehoord.

Het lijkt een beetje een dejavu te worden toen Torres verkocht werd en Liverpool een hele mik spelers kocht. We weten hoe is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:16

MeNTaL_TO

The future is not set

Kaap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:31:
Markovic was nog een aankoop ja. 20 miljoen meen ik. Ik had er nog nooit van gehoord.

Het lijkt een beetje een dejavu te worden toen Torres verkocht werd en Liverpool een hele mik spelers kocht. We weten hoe is afgelopen.
Zegt natuurlijk helemaal niets, maar in FM2014 is het een wereldtalentje die vele goals maakt. Misschien scout Liverpool wel via Football manager :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:19:
[...]

Ik ben ook benieuwd of United grote namen gaat binnenhalen. Heel de wereld heeft de trainerswitch afgelopen seizoen gezien, en de ineenstorting. Nu weer een nieuwe trainer en geen enkele vorm van Europees voetbal. Je moet dan behoorlijk wat geld kunnen neertellen om een grote naam te overtuigen.
Ik verwacht ook niet dat de grote namen komen, zeker nu de enige andere grote naam weg is. Zie een Khedira wel naar een Man U (of Arsenal maar las dat ze voor een zelfde soort speler van Sporting Lissabon gaan, William Carvalho) gaan of City zelfs, dan mag Toure misschien ook weer verhuizen ... Isco is misschien wel wat voor Napoli met hun spaanse invasie onder Benitez. Lambert is gewoon de stormram backup spits en voor PL begrippen niet al te duur gehaald.

Met Markovic ben ik iig wel blij (speler van Benfica); samen met Remy heb je meteen twee van de snelste spelers in de PL maar ik zie ook veel teveel spelers voor dezelfde vier/vijf plekken.
Achterin Dejan Lovren nog erbij als het goed is, ook 20 miljoen ...
Maar Liverpool had gewoon een hele smalle selectie, waar ze nu mee bezig zijn is iig alles dubbel bezet krijg op min of meer gelijkwaardig niveau. Een keeper moet er nog aan komen geloof ik en dat zal zo te lezen geen Vorm worden die om onverklaarbare reden aan Tottenham gelinkt wordt :D .

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 21-07-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:31:
Speelt in Portugal dus moet wel veel kosten, lijkt het zo ;)
Ik begrijp de bedragen niet die voor die spelers neergelegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:28:
[...]

Speelt in Portugal dus moet wel veel kosten, lijkt het zo ;)
Ik begrijp de bedragen niet die voor die spelers neergelegd worden.
Misschien als de spelers hier wat meer verdienen wordt hun contract ook meer waard (/afkoopsom hoger) ;) . Zat ook pas 1 jaar in een 5-jarig contract ... [edit:] en blijkbaar was 20 miljoen de afkoopsom in z'n contract.
Dat PSV Dufour denkt te kunnen kopen voor 4-5 miljoen is pas echt lachwekkend :D ...

Blijkbaar was Markovic voor 50% in handen van een investeringsfonds, zou voor Dufour ook kunnen gelden ...
[edit:] volgens dit bezit Porto nog maar 56% van Defour (en Mangala).

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 21-07-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-06 17:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan het iets volwassener?

Geen best begin van een nieuw topic...

[ Voor 85% gewijzigd door Ramzzz op 22-07-2014 12:18 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:03
MeNTaL_TO schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:59:
[...]

Zegt natuurlijk helemaal niets, maar in FM2014 is het een wereldtalentje die vele goals maakt. Misschien scout Liverpool wel via Football manager :+
Er is een club die gebruikt schijnt te maken van de database van FM, volgens mij Everton maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ghengis schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:17:
[...]
Er is een club die gebruikt schijnt te maken van de database van FM, volgens mij Everton maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Ondanks dat FM heel accuraat is, vraag ik me toch wel af waar je mee bezig bent om daar dan je transfers deels op te bepalen.
Offtopic: Tja, waren er wel meer die zich afvroegen waarom hij het opeens zo nodig moest doen. Denk dat het WK forum genoeg zegt :+

Kan het iets volwassener?

[ Voor 46% gewijzigd door Ramzzz op 22-07-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:06:
[...]

Ondanks dat FM heel accuraat is, vraag ik me toch wel af waar je mee bezig bent om daar dan je transfers deels op te bepalen.
Ik moet zeggen dat die gasten van Sports Interactive het wel vaak bij het juiste eind hadden, erg opvallend. Aan de andere kant, er zijn genoeg voorbeelden van spelers die extreem goed waren in FM en nooit echt doorgebroken zijn. Zeker Brazilianen, die het gros van de tijd in een state league spelen en daardoor aan heel veel goals kwamen. (Zie ook Pele, Romario met hun idiote claims :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik lees zojuist dat Vorm naar Spurs gaat. Lijkt me niet dat hij als bankzitter gaat. Zou Lloris wellicht vertrekken dan naar PSG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 16:18

Player1S

Probably out in the dark

Kaap schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:13:
Ik lees zojuist dat Vorm naar Spurs gaat. Lijkt me niet dat hij als bankzitter gaat. Zou Lloris wellicht vertrekken dan naar PSG?
Huidige club had ook nieuwe keeper aangetrokken begreep ik. Bij Tottenham zal ie wel beter betaald krijgen dan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Angeloonie schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:12:
[mbr]Kan het iets volwassener?

Geen best begin van een nieuw topic...[/]
Tsjonge Rammzzz, je kunt ook overdrijven zeg. Alsof dat een serieuze klaag-post was ofzo. Was een ;) smiley echt nodig om de "klacht" te doorzien?

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 22-07-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:55

Vos

AFCA

Ghengis schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:17:
[...]

Dit is meer iets van 'vroeger' volgens mij. Toen het netwerk van de scouts nog niet zo groot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

In other news: James Rodriguez naar Real Madrid is rond: http://www.realmadrid.com...07/asi-es-james-rodriguez Voor een onbekend bedrag wat weer via de staat gesponsored wordt :P

Leuke speler, en voor hem een goede move, Franse competitie is toch mwah. Jammer dat ik hem verder niet in actie ga zien omdat ik Spanje niet kijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 22-07-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Angeloonie schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:09:
In other news: James Rodriguez naar Real Madrid is rond: http://www.realmadrid.com...07/asi-es-james-rodriguez Voor een onbekend bedrag wat weer via de staat gesponsored wordt :P

Leuke speler, en voor hem een goede move, Franse competitie is toch mwah. Jammer dat ik hem verder niet in actie ga zien omdat ik Spanje niet kijk :P
Het is hem gegund, maar dit vind ik echt een gouden generatie voor de Colombianen, jammer dat Colombia geen Euro land is, zou ze echt willen zien op EURO 2016 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik ben wel benieuwd of ze dan niet hetzelfde probleem als Barcelona krijgen: teveel aanvallende alfa-mannetjes (dragende spelers), te weinig waterdragers om ze te ondersteunen. Cristiano Ronaldo, Bale, Rodriguez. Samen met Benzema wel een aanval om van te watertanden als het kan samenwerken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik lees het ook net. http://www.volkskrant.nl/...r-zes-jaar-bij-Real.dhtml

Ik vraag me serieus af, als je met het huidige materiaal de CL hebt gewonnen, en de bijbehorende miljoenen bijeen hebt geharkt, maar geen kampioen wist te worden afgelopen seizoen, waarom dan alsnog een extra aanvallende speler erbij?

Het lag m.i. duidelijk niet aan de aanvallende kwaliteiten van Real, maar vooral aan het gebrek aan - fatsoenlijke - verdedigende...

En waarom Real in een paar jaar tijd voor rond de 300 miljoen aan spelers aantrekt, is al helemaal een gotspe. :X

En dan 'vergeet' ik nog gemakshalve de teloorgang van Casillas, die mede door verbannen te zijn vanonder de lat, in een enorme vormcrisis is geraakt, waardoor 'Spanje' als een kaartenhuis in elkaar zakte.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 22-07-2014 16:38 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Simpel, prestige. Toptransfers bij clubs als Real en Madrid worden mijn inziens meer bepaald door de clubleiding dan door de trainer. Kijk eens, wij hebben de grootste namen bij ons spelen! Real kon natuurlijk ook niet achterblijven nadat Suarez naar Barca ging. Vorig jaar al Bale vs Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:24
Ik snap niet zo goed wat Real Madrid bezielt om James te halen. Real Speelt met een 4-3-3 opstelling en als je ziet wat ze op de bank hebben zitten dan klopt er iets niet in de beleidsvoering.

Stijlloos gejat van Wikipedia:
6 Sami Khedira
8 Toni Kroos
10 James Rodriguez
14 Xabi Alonso
19 Luka Modrić
22 Ángel Di María
23 Isco
24 Asier Illarramendi
Wat moet je invredesnaam met zo'n middenveld? Je hebt straks allemaal "mooie mannetjes" die geen stap teveel willen doen. Met dat betreft lijken ze niet helemaal te leren van de geschiedenis.

Van de aankopen van Barcelona snap ik dit seizoen ook weinig van maar die hebben nog enigszins op iedere linie een versterking gehaald. Real daarentegen zou juist een goede verdediger naast Ramos moeten hebben omdat die maloot Pepe alleen maar schade berokkend.

[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 22-07-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Miki schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:57:
Ik snap niet zo goed wat Real Madrid bezielt om James te halen. Real Speelt met een 4-3-3 opstelling en als je ziet wat ze op de bank hebben zitten dan klopt er iets niet in de beleidsvoering.

Stijlloos gejat van Wikipedia:

[...]

Wat moet je invredesnaam met zo'n middenveld? Je hebt straks allemaal "mooie mannetjes" die geen stap teveel willen doen. Met dat betreft lijken ze niet helemaal te leren van de geschiedenis.

Van de aankopen van Barcelona snap ik dit seizoen ook weinig van maar die hebben nog enigszins op iedere linie een versterking gehaald. Real daarentegen zou juist een goede verdediger naast Ramos moeten hebben omdat die maloot Pepe alleen maar schade berokkend.
Ja, en Ramos, Pepe en Marcelo hebben zich ook echt van hun beste kanten laten zien op het WK... :X

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Mwoah Ramos was wel beslissend bij de CL en ook Marcello kwam aardig terug laatste CL potjes, al blijf ik het zelf een zwakke speler vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Miki schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:57:
Wat moet je invredesnaam met zo'n middenveld? Je hebt straks allemaal "mooie mannetjes" die geen stap teveel willen doen.
Kroos, Khedira, Di Maria, Alonso, mannetjes die geen stap teveel willen doen :?

Nuff said :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Kaap schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:28:
[...]

Kroos, Khedira, Di Maria, Alonso, mannetjes die geen stap teveel willen doen :?

Nuff said :w
Ze spelen 4-3-3 lieverd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Miki schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:36:
[...]

Ze spelen 4-3-3 lieverd :z
Hoe is dat relevant met je bewering dat je lijstje spelers lui zijn :?

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-07-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dunga weer bondscoach van Brazilie. Die heeft wel wat reconstructiewerk te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha die Dunga had Ronaldinho destijds buiten de selectie gehouden omdat hij kei hard gedold werd door een jonge Ronaldinho, geweldig. Wanhopige mensen daar bij het CBF, nog een keer Dunga..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EBQ8woVvc4w]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:10
Och,ruim 700 miljoen aan nieuwe spelers in 5 jaar valt wel mee toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rik86 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:33:
Och,ruim 700 miljoen aan nieuwe spelers in 5 jaar valt wel mee toch? ;)
Er is nog een overtreffende trap zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Kaap schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:47:
[...]

Hoe is dat relevant met je bewering dat je lijstje spelers lui zijn :?
Ok bij deze:

Alonso is hoog bejaard
Khedira gaat waarschijnlijk naar Arsenal om geld op te brengen
Kroos is een aanvallende speler
Di Maria is een aanvallende speler

Kortom balans is compleet zoek op het middenveld. Real heeft afgelopen seizoen in La Liga laten zien dat ze van de Top 3 niet konden winnen. Alle wedstrijden werden verloren op het middenveld waardoor de verdediging kansloos was. Zeker als je nog clowns achterin hebt staan als Pepe, Coentrao en Arbeloa. Je hebt gewoon een sloper op het middenveld nodig maar dat is niet sexy om zo iemand te kopen. Nee mas Zidanes como siempre :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:41
Daar heb je het imo toch even bij het verkeerde eind. Omdat Kroos een aanvallende speler is, is die dus lui (dat is immers je eerste bewering)? Zelfde geld voor Di Maria.

En omdat Khedira waarschijnlijk naar Arsenal gaat, is die dus lui? Alonso hoog bejaard? 32 jaar, die kan nog makkelijk, zeker met zijn kwaliteiten één seizoen op topniveau mee, kijk naar een Pirlo, Gerrard, Lampard.

Daarnaast sla je gemakshalve nog een paar andere spelers over, zoals Modric. Die ook zijn meters maakt in een wedstrijd en alles behalve lui is.

Kortom, je hele bewering dat Real een middenveld heeft met mooie mannetjes die geen stap willen zetten slaat als een tang op een varken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Er vanuit gaande dat Di Maria en/of Khedira wel zal vertrekken, heb je dus 6 spelers voor 3 plekken.
Xavi Alonso, Modric en Illarramendi als verdedigend ingestelde spelers en Kroos, Rodriguez en Isco als aanvallende.

Ik zie het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Modric zie ik niet als verdedigend ingesteld speler, jij wel? :o Verder lijkt men weinig vertrouwen te hebben in Illaramendi, maar wie weet komt hij dit seizoen veel aan spelen toe. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Bojan van Barcelona (Ajax) naar Stoke. Heeft die uberhaupt een deuk in een pakje boter geschopt in dat seizoen bij Ajax?

Ik vind dit toch wel humor:
Stoke boss Mark Hughes said: "Anyone who knows European football will be aware of him as a player and the fact that he sees his future at Stoke City is really exciting."
Ik zou eerder de "shit, alleen Stoke wil me hebben" visie hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Snap er niks van dat een flop als Bojan, bij zulke grote clubs heeft mogen voetballen. Die gaat het echt niet redden in engeland :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Terryb47 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 00:40:
Snap er niks van dat een flop als Bojan, bij zulke grote clubs heeft mogen voetballen. Die gaat het echt niet redden in engeland :N
'
Haha sterker nog, in de BPL, dan komt hij daar niet zonder kleerscheuren er vanaf :P Die komt fysiek daar echt te kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
En dan ook nog eens bij Stoke. wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Benotti schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 01:58:
En dan ook nog eens bij Stoke. wtf.
Nou ja, dan komt hij de hardste ploeg niet tegen ;)

(alhoewel, Tony Pulis is nu bij Crystal Palace :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vorm heeft getekend bij Tottenham. Voorlopig wordt het bank zitten met Lloris en Friedel voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581393

Haha Bojan naar Stoke. Ik wil die trainingen daar wel eens zien. Klein mannetje tegen de verdedigende reuzen van Stoke.

Bojan is ook totaal niet ze speler voor een engelse clus, hij had al moeite om bij Ajax mee te draaien. (mijn mening).

Vorm naar Tottenham.....jammer voor hem. Zal weinig speeltijd krijgen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik denk dat Lloris gaat vertrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 14:02

Niku

Alagaesii

Hoop het voor Vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Bojan moet gewoon als 9 spelen, de spaarzame keren bij Ajax dat hij daar stond (het is geen winger, maar werd constant aan de zijkant geposteerd...) deed hij het best aardig. Weet ook niet of Stoke was voor hem was, hij kon ook naar Deportivo en wat griekse clubs. Had hem liever bij Depor gezien, maar ben benieuwd wat hij in Engeland kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bojan heeft ook wel op 9 gestaan en niks gepresteerd, hij was gewoon veel te wisselvallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:11:
Ik denk dat Lloris gaat vertrekken...
Right, Lloris heeft net 5 jaar bijgetekend. http://www.nieuws.nl/spor...legt-Lloris-vast-tot-2019
Vorm gooit zijn carriere weg zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Vos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:33:
Bojan heeft ook wel op 9 gestaan en niks gepresteerd, hij was gewoon veel te wisselvallig.
Sure. Ieder zijn mening, ik vond hem absoluut waardeloos op de flank maar zeker niet slecht in de punt van de aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:40:
Vorm heeft getekend bij Tottenham. Voorlopig wordt het bank zitten met Lloris en Friedel voor hem.
Schijnbaar krijgt Fc Utrecht 33% van de transfersom, netjes onderhandeld destijds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mathieu naar Barcelona. 20 miljoen voor een 30jarige CB. Echt, het ging zoals vele critici hadden voorspeld:
- Ter Stegen (al jaren op de radar en al lang een persoonlijke deal met Barcelona)
- Deulofeu en Rafinha (terug van verhuur aan Everton en Celta)
- grote naam binnen halen voor extreem veel geld: Luis Suarez
- Claudio Bravo (sowieso een backup keeper, verder weinig interessants tenzij het Keylor Navas was)
- middenvelder, in deze werd het Rakitic voor 18 (wat mij een erg goede deal lijkt, als enige)

En dan nog steeds geen CB, terwijl het al bijna 1800 dagen geleden is dat Barcelona er een kocht. En jawel: men haalt Mathieu. Waar het eerst ging van zeker 2 CBs naar nu nog 'sowieso 1', zie ik dit zomaar de laatste aankoop zijn. Cuadrado zal een lastig verhaal worden gezien Fiorentina 40+ wilt, blijkbaar wil men Benatia niet omdat dat veel geld gaat kosten en hij uit Marokko komt. Niet echt marketable en ook nog de Afrika Cup; als hij Braziliaans was hadden ze zo 40-45 neergeteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mathieu? Wie is dat? Heeft 2 interlands voor Frankrijk gespeeld. Het is wel hoog niveau wat Barca haalt zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Snap niet dat Barca niet voor Hummels gaat bijvoorbeeld. Mathieu is een middelmatige verdediger, die nog het meest op de linksback positie heeft gespeeld als ik me niet vergis. En daar dan 20m voor neerleggen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Catorce schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Sure. Ieder zijn mening, ik vond hem absoluut waardeloos op de flank maar zeker niet slecht in de punt van de aanval.
Hij was in het centrum zeker minder slecht dan op de flank ja :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Resteleiro schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:20:
Snap niet dat Barca niet voor Hummels gaat bijvoorbeeld. Mathieu is een middelmatige verdediger, die nog het meest op de linksback positie heeft gespeeld als ik me niet vergis. En daar dan 20m voor neerleggen.
Hummels is te traag om met zoveel ruimte achter zich te spelen zoals ze bij Barca doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

toolkist schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:44:
[...]

Hummels is te traag om met zoveel ruimte achter zich te spelen zoals ze bij Barca doen.
Is Pique enig sneller dan? Die is ook niet de snelste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
iPodKiller schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:59:
[...]

Is Pique enig sneller dan? Die is ook niet de snelste...
Nee dus moet je er vooral 2 neerzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BtQO-IrCUAEhUc2.jpg

Pijnlijk om te zien.. alhoewel begrijpelijk. Gelukkig hebben we Debuchy nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En omdat PSG niet meer mag kopen is hij gehuurd met optie tot koop. Nuttig die regels ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha die Khelaifi steekt z´n middelvinger op naar FFP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:05:
Mathieu? Wie is dat? Heeft 2 interlands voor Frankrijk gespeeld. Het is wel hoog niveau wat Barca haalt zeg...
Tsk, dat je die niet kent. Topper in Pro Evolution Soccer 5. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
toolkist schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:25:
[...]

Nee dus moet je er vooral 2 neerzetten...
Dit dus. Ik zou graag Hummels zien komen maar dan zal Pique weg moeten. Ben ik zeker niet tegen, heb liever Hummels. Echter, BVB verkoopt hem deze window niet, zeker niet voor de lachwekkende 20M die door de o zo goed ingevoerde Britse media beweerd werd.

Ik zie zelf echter liever Pique en Bartra blijven en die mogen het dan gaan uitvechten om de opbouwende CB te worden, naast mijn ultieme kandidaat Benatia. Die is 27, haal je nog genoeg topjaren uit en zit nu nog bij een ploeg waarbij het 100% een stap omhoog in om naar Barcelona te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benatia gaat niet gebeuren denk ik, bovendien heeft Barca flinke concurrentie:
De afgelopen periode werd Mehdi Benatia in verband gebracht met een transfer naar Bayern München of Manchester City, maar de 27-jarige verdediger speelt ook komend seizoen waarschijnlijk voor AS Roma. Maandag reisde de Marokkaan met AS Roma af naar de Verenigde Staten, waar de voorbereiding wordt vervolgd. Eerder lieten de Romeinen weten dat er voor 21 juli duidelijkheid moest zijn over de toekomst van Benatia en aangezien die termijn inmiddels verstreken is, lijkt de verdediger in de Serie A actief te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Catorce schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:04:
[...]

Ik zie zelf echter liever Pique en Bartra blijven en die mogen het dan gaan uitvechten om de opbouwende CB te worden, naast mijn ultieme kandidaat Benatia. Die is 27, haal je nog genoeg topjaren uit en zit nu nog bij een ploeg waarbij het 100% een stap omhoog in om naar Barcelona te gaan.
Met Pique of Bartra samen met Mathieu in het centrum blijft je verdediging zo lek als een mandje. Pique vind ik zelf een overschatte verdediger. Brengt sinds Pep weg is bijzonder weinig. Vind het bijzonder lastig te verzinnen wie ze dan moeten halen.. kan niet 1,2, 3 op een naam komen die haalbaar en goed is.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Misschien moet Barcelona de bank breken voor Kompany :? Zit al zolang bij City, misschien heeft ie wel trek in iets nieuws. Salaris zal geen probleem zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Laat Kompany lekker in Engeland blijven, bij City is ie de absolute leider wat hij bij Barca nooit zal worden.
In het Belgisch elftal vond ik hem er trouwens ook minder bovenuit steken qua prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:22:
Laat Kompany lekker in Engeland blijven, bij City is ie de absolute leider wat hij bij Barca nooit zal worden.
In het Belgisch elftal vond ik hem er trouwens ook minder bovenuit steken qua prestaties.
En weer doe je gewoon een aanname... Kompany heeft zijn contract net verlengd tot 2018. Dus hij zal wel blij zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kompany is met tijden goed, maar staat ook soms enorm te schutteren. Mijn toplijstje:

1. Benatia
2. Hummels
3. Mangala (gaat naar City, net als Zouma naar Chelsea)
4. Marquinhos (voornamelijk vanwege mogelijkheid hem ook op RB te zetten)
5. Vertonghen (niet meer nodig met Mathieu)

Talenten:
1. Schar
2. Eder Balanta
3. Ginter (helaas net naar BVB gegaan, topaankoop weer van Dortmund)

Mathieu is wel enorm snel en lang, dat is wel fijn om er bij te hebben. Pique vind ik zelf ook bijzonder overrated, hoop dat Bartra hem dit seizoen uit te basis speelt. Gaat echter niet zo snel gebeuren denk ik, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 18:05:
[...]

En weer doe je gewoon een aanname... Kompany heeft zijn contract net verlengd tot 2018. Dus hij zal wel blij zijn daar.
Volgens mij quote je nu de verkeerde persoon...

Anyway, volgens mij kunnen ze best een grote kans op succes hebben met een flink bod op Thiago Silva. PSG wil echt nog wel kopen (Di Maria), maar hikt tegen de FFP regels aan waardoor ze Aurier nu ook al moesten huren.
Heeft meteen als voordeel dat ze Real verzwakken, Di Maria is toch 1 van de betere spelers daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:05:
[...]

Volgens mij quote je nu de verkeerde persoon...

Anyway, volgens mij kunnen ze best een grote kans op succes hebben met een flink bod op Thiago Silva. PSG wil echt nog wel kopen (Di Maria), maar hikt tegen de FFP regels aan waardoor ze Aurier nu ook al moesten huren.
Heeft meteen als voordeel dat ze Real verzwakken, Di Maria is toch 1 van de betere spelers daar.
Nee, tweaker2010 weet al dat hij nooit de grote leider gaat worden. Zoals hij wel vaker aannames doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 21:53:
[...]

Nee, tweaker2010 weet al dat hij nooit de grote leider gaat worden. Zoals hij wel vaker aannames doet.
Zo lang er bij barca ene meneer Messi loopt, dan klopt dat ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:38
toolkist schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:56:
[...]

Zo lang er bij barca ene meneer Messi loopt, dan klopt dat ook gewoon.
Dat is de kleine leider :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Drogba terug naar Chelsea. Wat houden ze daar toch een vreemd spitsenbeleid erop na. Lukaku weer afgeserveerd dan of zouden ze hem nu laten vertrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Southhampton verloor reeds:
Luke Shaw
Lallana
Lambert

Liverpool is bezig met Lovren en Chambers heeft vandaag zijn medical gehad bij Arsenal.

Koeman moet toch ook weer gefrustreerd raken zo onderhand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Dat had koeman al lang moeten weten dat ie zn beste spelers zou kwijtraken. Zou er niet van opkijken als ze dit jaar bij de onderste vijf eindigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit is alleen wel erg absurd zo. Schijnbaar wordt er ook nog flink aan Schneiderlin getrokken dus die zal ook nog wel vertrekken. En of ze Wanyama kunnen behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 17:26
Ach dat die spelers weg zouden gaan dat wist denk ik iedereen wel.
Ik betwijfel dat ze Koeman garanties gegeven hebben dat bepaalde spelers zouden blijven.

Het enige waar Koeman zich druk over moet maken is dat het grote transfer budget dat hij krijgt ook goed besteed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:00:
Het enige waar Koeman zich druk over moet maken is dat het grote transfer budget dat hij krijgt ook goed besteed word.
En laat dat nou net het lastigst zijn. Southampton heeft toch wat verwachtingen gekweekt afgelopen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 17:26
toolkist schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:38:
[...]

En laat dat nou net het lastigst zijn. Southampton heeft toch wat verwachtingen gekweekt afgelopen seizoen.
Inderdaad, de vervangers zullen minder goed zijn dan de vertrokken spelers.

Dat ze lager op de ranglijst zullen eindigen zal het bestuur en de aanhang hopelijk begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ospina gaat naar Arsenal en Origi naar Liverpool.
Goede keeper en talentvolle opvolger van Suarez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bti8fAwIUAAccrL.jpg

Hummels weg?
Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2