Kaap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:19:
[...]
Ik denk zelf dat het aantal grote namen naar Liverpool wel mee gaat vallen. Suarez is weg en die trok toch de kar. Dat weet zo ongeveer iedereen. Nu Suarez weg is, wat blijft er dan over? Gerrard is ook op zijn retour en van dat geld dat ze voor Suarez hebben gekregen hebben ze Ricky Lambert, ja echt serieus!, gehaald. Die is ook alweer 32 of 33. Lallanna is dan wel weer een goede aankoop.
Ik ben ook benieuwd of United grote namen gaat binnenhalen. Heel de wereld heeft de trainerswitch afgelopen seizoen gezien, en de ineenstorting. Nu weer een nieuwe trainer en geen enkele vorm van Europees voetbal. Je moet dan behoorlijk wat geld kunnen neertellen om een grote naam te overtuigen.
Ik verwacht ook niet dat
de grote namen komen, zeker nu de enige andere grote naam weg is. Zie een Khedira wel naar een Man U (of Arsenal maar las dat ze voor een zelfde soort speler van Sporting Lissabon gaan, William Carvalho) gaan of City zelfs, dan mag Toure misschien ook weer verhuizen ... Isco is misschien wel wat voor Napoli met hun spaanse invasie onder Benitez. Lambert is gewoon de stormram backup spits en voor PL begrippen niet al te duur gehaald.
Met Markovic ben ik iig wel blij (speler van Benfica); samen met Remy heb je meteen twee van de snelste spelers in de PL maar ik zie ook veel teveel spelers voor dezelfde vier/vijf plekken.
Achterin Dejan Lovren nog erbij als het goed is, ook 20 miljoen ...
Maar Liverpool had gewoon een hele smalle selectie, waar ze nu mee bezig zijn is iig alles dubbel bezet krijg op min of meer gelijkwaardig niveau. Een keeper moet er nog aan komen geloof ik en dat zal zo te lezen geen Vorm worden die om onverklaarbare reden aan Tottenham gelinkt wordt

.
[
Voor 14% gewijzigd door
apis29 op 21-07-2014 20:30
]