[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:
  • 72.513 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cech nu van Arsenal. Vond Ospina toch ook niet zo slecht. Ben benieuwd. Dan denk ik wel dat Szczesny voor een zacht prijsje weg gaat, die hebben ze heel slim zachtjes aan buitenspel gezet.

http://www.bbc.com/sport/0/football/33318367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ospina gaat weg, die is al bezig met Turkse clubs.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Ik zie Szczesny ook niet nog een seizoen lekker willen banken, had verwacht dat hij weg zou gaan. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Zeer goede aankoop voor Arsenal, alleen vind ik het vreemd dat Chelsea hem laat gaan naar een Engelse concurrent. Arsenal krijgt hier een zeer betrouwbare keeper mee, iets wat ze misten in de vorige seizoenen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
Dan moet je Cech zijn afscheidsbrief lezen voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima aankoop die Cech, wel jammer van die doodsbedreigingen.. Zou zomaar eens bekers kunnen opleveren.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Over die Ospina, hier een grappig stukje over hoe Messi reageerde op een redding van hem in de wedstrijd tegen Colombia. Heb de wedstrijd zelf niet gezien, maar idd een aparte uitspraak.
‘When I saw him on the ground, I thought he wasn’t getting up.

Then when I saw that he’d gotten up to make the save, I wanted to die.’
Hier de redding.
[YouTube: https://youtu.be/odPcqMwmSeg]
Hier de reactie van Messi, maar is helaas in het Spaans, dus alleen voor degenen die Spaans spreken.
[YouTube: https://youtu.be/ZP5EcbIjO2U]
Ronaldo heeft trouwens een in e.o.a. interview aangegeven dat de roddels, die media schrijven dat ie ontevreden zou zijn bij Real en weg wil, bullshit zijn en dat ie hartstikke tevreden is bij de club en positief is voor komend seizoen. Serieus, sommige mensen hebben echt geen leven. Gewoon jaloerse honden zijn het. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
Neem de media helemaal niet serieus. Ze zijn nergens goed voor...TV kijken voor alleen voetbal, zou een betere optie zijn :+

Ik vind het wel mooi, dat Chech naar Arsenal verhuist. Chelsea vind ik toch maar een club waarvan ik het beleid compleet niet snap, omdat ze echt een hoop vreselijke goede spelers weg doen.. Ik hoop dat Arsenal eens wat kan laten zien komend seizoen. Het is voor mij toch wel de leukste club van Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gaat iedereen opeens naar Turkije om een club uit te zoeken..?
Sportief belachelijke keuze, dan kun je net zo goed bij Ajax gaan voetballen als Podolski of v. Persie zijnde. Die vragen weer te veel geld voor wat ze laten zien helaas. (ik wil Ajax niet belachelijk maken, maar daar kun je wat mij betreft beter gaan voetballen)

Geen een club zal de CL of EL winnen. Dat gaat vast iemand uit Duitsland of Spanje worden. Als ik soms Sport1 kijk, dan zijn sommige stadions klein en compleet leeg. Lijkt me niet leuk om daar te voetballen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 04-07-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

It's all about the money money money ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Mosin schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:53:
Gaat iedereen opeens naar Turkije om een club uit te zoeken..?
Sportief belachelijke keuze, dan kun je net zo goed bij Ajax gaan voetballen als Podolski of v. Persie zijnde. Die vragen weer te veel geld voor wat ze laten zien helaas. (ik wil Ajax niet belachelijk maken, maar daar kun je wat mij betreft beter gaan voetballen)

Geen een club zal de CL of EL winnen. Dat gaat vast iemand uit Duitsland of Spanje worden. Als ik soms Sport1 kijk, dan zijn sommige stadions klein en compleet leeg. Lijkt me niet leuk om daar te voetballen.
Tja sommige voetballers gaan naar de zandbak of de VS wanneer ze niet meer goed genoeg zijn voor de top maar wel nog een flink salaris willen. En sommigen daarvan maken eerst nog een tussenstap in Turkije.

v Persie weet misschien nog te verassen maar Podolski is niet goed genoeg als je echt iets wilt bereiken in Europa. Dat zei ik al toen hij naar Arsenal ging en nu is hij nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Podolski had gewoon terug naar FC Koln moeten gaan, ik denk niet dat Galatasaray er veel plezier aan beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 18:36:
[...]

Tja sommige voetballers gaan naar de zandbak of de VS wanneer ze niet meer goed genoeg zijn voor de top maar wel nog een flink salaris willen. En sommigen daarvan maken eerst nog een tussenstap in Turkije.

v Persie weet misschien nog te verassen maar Podolski is niet goed genoeg als je echt iets wilt bereiken in Europa. Dat zei ik al toen hij naar Arsenal ging en nu is hij nog minder.
Bij Arsenal speelde hij eigenlijk wel best aardig, wat ik van hem zag.
Ja, maar het gaat de competitie niet aantrekkelijker maken in tegenstelling tot wat PSG goed heeft gedaan. Ik kijk heel af en toe daar eens naar of naar Marseille. Etienne heeft weer een fanatieke fan support. Allemaal kleine en leuke dingetjes die ik weet, doordat PSG een aantal leuke voetballers heeft weten te strikken.

Turkije loont het zich gewoonweg niet op 3/4 clubs na.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:47:
Podolski had gewoon terug naar FC Koln moeten gaan, ik denk niet dat Galatasaray er veel plezier aan beleefd.
Ja, dat ben ik met je eens. Hij voelt zich nog te goed denk ik. Hij is momenteel geen zak waard en vraagt te veel geld. Op zijn fb pagina zie je zowat elke dag een foto van Köln... Ik had dus ook verwacht dat hij daar naartoe zou gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 04-07-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:15:
[...]

Bij Arsenal speelde hij eigenlijk wel best aardig, wat ik van hem zag.
Ja, maar het gaat de competitie niet aantrekkelijker maken in tegenstelling tot wat PSG goed heeft gedaan. Ik kijk heel af en toe daar eens naar of naar Marseille. Etienne heeft weer een fanatieke fan support. Allemaal kleine en leuke dingetjes die ik doordat PSG een aantal leuke voetballers heeft weten te strikken.

Turkije loont het zich gewoonweg niet op 3/4 clubs na.

[...]

Ja, dat ben ik met je eens. Hij voelt zich nog te goed denk ik. Hij is momenteel geen zak waard en vraagt te veel geld. Op zijn fb pagina zie je zowat elke dag een foto van Köln... Ik had dus ook verwacht dat hij daar naartoe zou gaan.
Zijn eerste seizoen deed hij het nog leuk maar ik heb het nooit het niveau gevonden welke Arsenal zou moeten nastreven.
Ik denk dat Podolski het type voetballer is welke het beste uit de verf komt als je het hele team op hem afstelt.
Maar een echte top club zal dat voor iemand van zijn niveau niet doen.

Koln kan zijn huidige eisen nooit betalen, in zijn laatste periode daar betaalden ze hem al meer dan ze zich eigenlijk konden veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:20:
[...]

Zijn eerste seizoen deed hij het nog leuk maar ik heb het nooit het niveau gevonden welke Arsenal zou moeten nastreven.
Ik denk dat Podolski het type voetballer is welke het beste uit de verf komt als je het hele team op hem afstelt.
Maar een echte top club zal dat voor iemand van zijn niveau niet doen.

Koln kan zijn huidige eisen nooit betalen, in zijn laatste periode daar betaalden ze hem al meer dan ze zich eigenlijk konden veroorloven.
Ja, het is gewoonweg niet te doen met hem. Hij zal zich toch echt zelf moeten aanpassen. Hij mag wereld kampioen zijn, maar ik zou het niet-Duits vinden als hij zich daarom wat beter voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was (is misschien nog steeds) gewoon een cult held, en hij had er goed gepast, Ik denk niet dat Galatasaray meteen de beste keuze was, maar inderdaad, misschien ging het hem nog steeds om geld. Ik ben natuurlijk niet heilig en hou ook wel van een zakcentje extra, maar met pensioen gaan met een seizoen of twee bij de club waar je op handen gedragen word is natuurlijk geen straf, het is nog maar de vraag of ie dat in Turkije ook voor elkaar krijgt.

Nu is ie pas 31, maar ik bedoel maar te zeggen dat ie de topclubs niet voor het uitkiezen heeft tot zijn 40ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zeker weten is dat geen foute keuze. Je moet je ook niet de weg laten wijzen door iedereen, alleen is de competitie helemaal niks. Er is niks ergers, dan naar een matige competitie gaan terwijl je loon omhoog gaat. Zo zie je maar weer dat wanneer je teveel geld in bezit hebt, dat je kop niet op de aarde staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 04-07-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bij beide snap ik de keuze voor het geld eerlijk gezegd niet zo.

Bij een Kramer kun je nog zeggen dat hij nooit meer zulke bedragen zal verdienen (alhoewel ik nog steeds niet snap waarom ze Kramer willen hebben).

Maar deze twee hebben toch wel een vermogen op de bank staan (salaris, tekengelden en sponsoring). Dus bij hun is het niet de keuze voor het geld maar voor nog meer geld.

Beide hebben de leeftijd en de bankrekening om met hun hart te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Chili - Argentinië is best een attractieve wedstrijd, wel behoorlijk hard. Het wordt tijd voor doelpunten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Allemachtig, wat een thuisfluiter zeg :') Spannende wedstrijd, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het spel best matig is van beide kanten. Daarom wel leuk, dat zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
Catorce schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 23:23:
Allemachtig, wat een thuisfluiter zeg :') Spannende wedstrijd, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het spel best matig is van beide kanten. Daarom wel leuk, dat zeker...
Leuk idd maar niet bijzonder hoogstand niveau. Vooral veel strijd en een slechte scheidsrechter.

Vaak als ik dit soort wedstrijden zie is het wachten totdat Messi het beslist.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:48
Kom op Chili, nog nooit die f0k Copa gewonnen, kooomop nouahh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Wat deed die scheids nou? Chili gaat hinderlijk snel voor de bal staan bij een vrije trap, Messi schiet tegen ze aan en de bal komt op zn arm. Dus geef je een vrije trap tegen Argentinie? Hou even op zeg, het is alsof van boven is opgelegd dat Chili hem moet winnen...

Argentinie '78, kom er maar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:48
Catorce schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 23:37:
Wat deed die scheids nou? Chili gaat hinderlijk snel voor de bal staan bij een vrije trap, Messi schiet tegen ze aan en de bal komt op zn arm. Dus geef je een vrije trap tegen Argentinie? Hou even op zeg, het is alsof van boven is opgelegd dat Chili hem moet winnen...

Argentinie '78, kom er maar in!
Rensenbrink.... op de paal!!
ok ze hadden het stadion niet met beker verlaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bijzonder, ipv 2x 15 minuten duurt de verlenging 1x 30 minuten?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Nee, 2x 15 maar vrijwel geen rustpauze.

Lijkt naar penalties te gaan, jammer. Had gehoopt op een goal of 2+, maar het mocht niet zo zijn.

EDIT: Penalties dus. Ik zet m'n geld in op Chili, betere keeper...

[ Voor 19% gewijzigd door Catorce op 05-07-2015 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Higuain....

Ik heb nog opgeschreven 'Zou me niets verbazen als Higuain of Lavezzi het verkloot', maar niet gepost in de angst het te jinxen :9

EDIT: Banega mist ook, dat is wel klaar. Daar kost Higuain je mooi even een WK en CA. Bitch. :X

[ Voor 25% gewijzigd door Catorce op 05-07-2015 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Argentinië faalt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Jammer, jammer, jammer. Maar in principe wel leuk dat Chili hem dan voor het eerst wint. Voor eenieder die Chili een warm hart toe draagt: van harte! Het mocht weer eens niet zo zijn voor Messi, en het ligt echt niet aan hem. Wat een gekloot, al jaren lang. Sabella was de enige die het enigszins neer wist te zetten daar. Trieste bende, al sinds 93 geen prijs meer gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chili! Alexis! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Catorce schreef op zondag 05 juli 2015 @ 00:48:
Jammer, jammer, jammer. Maar in principe wel leuk dat Chili hem dan voor het eerst wint. Voor eenieder die Chili een warm hart toe draagt: van harte! Het mocht weer eens niet zo zijn voor Messi, en het ligt echt niet aan hem. Wat een gekloot, al jaren lang. Sabella was de enige die het enigszins neer wist te zetten daar. Trieste bende, al sinds 93 geen prijs meer gewonnen...
Ik heb 3/4 wedstrijden gezien inclusief de finale, maar het niveau lijkt veel lager dan bvb een EK.
Het zijn ook veldslagen ipv voetbalwedstrijden maar blijkbaar is dat daar normaal :o

In een voetballende ploeg is Messi echt op eenzame hoogte, maar ik heb nog nooit zoveel gehak op hem gezien :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 22:41:
Bij beide snap ik de keuze voor het geld eerlijk gezegd niet zo.

Bij een Kramer kun je nog zeggen dat hij nooit meer zulke bedragen zal verdienen (alhoewel ik nog steeds niet snap waarom ze Kramer willen hebben).

Maar deze twee hebben toch wel een vermogen op de bank staan (salaris, tekengelden en sponsoring). Dus bij hun is het niet de keuze voor het geld maar voor nog meer geld.

Beide hebben de leeftijd en de bankrekening om met hun hart te kiezen.
Ja, dat begrijp ik, maar dan ben je in mijn ogen in treurige top sporter. Je wilt normaal gesproken prijzen winnen en dat kan zeker bij Gala, alleen ga je Europees niks klaar leggen, omdat Barca, Bayern en Real je compleet van de wereld voetballen.

Ik vind het dubbel, want ik vind dat je als sporter voor de prijzen moet gaan op dat niveau, maar wat je daar zegt kan ik me ook wel in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Catorce schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 23:23:
Hij floot beide kanten op dramatisch. Alsof ie er niemand af mocht sturen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Turan naar Barca.

Transfer ban is effective :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Het gesodemieter is begonnen bij Barcelona nu de verkiezingen van 18 juli dichterbij komen: Arda Turan tekent en mag pas vanaf 1 januari spelen. President wordt gekozen op 18 juli en het bestuur heeft het recht om Turan voor 20 juli terug te verkopen aan Atleti voor 90% van de transferprijs.

Allemaal om onnozele socios te verleiden op Bartomeu te stemmen, walgelijk dit. Daarnaast vraag ik me af of Turan de speler is die Barcelona nodig heeft. Fantastische middenvelder, maar dan had ik liever voor Pogba gegaan. Wat een kut bestuur, het zou me niets verbazen als ze nog herkozen worden ook. President laat een debat met alle andere kandidaten op tv (TV3) schieten, trieste bedoening weer. Typische entorno, heb er een ontzettende hekel aan bij Barcelona. Verdomme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Blijft een opmerkelijk gebeuren ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zou een logische regel zijn om in de transfer periode van de verkiezingen een transfer verbod te hebben (totdat de nieuwe president gekozen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Kaap schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:38:
Turan naar Barca.

Transfer ban is effective :+
Ongelofelijk toch, en dan zijn er nog mensen die beweren dat Barcelona zo op eigen jeugd leunt :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Royz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:37:
[...]

Ongelofelijk toch, en dan zijn er nog mensen die beweren dat Barcelona zo op eigen jeugd leunt :X
Ongelooflijk toch, en dan zijn er nog steeds mensen die denken dat 'leunen op eigen jeugd' betekent dat je geen spelers dient aan te trekken. :F

PS: Het is goed fout in het manegement van La Masia, dat ontken ik niet. Maar komend seizoen worden al het goed is Samper, Adama, Grimaldo en evt wat andere spelers doorgeschoven. Maar dat is geen nieuws dus staat het ook niet op VI, FCUpdate, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tja, als je tijdens een transferban gewoon spelers mag blijven aantrekken dan is dat toch duidelijk geen sprake van een transferverbod?

Netals een geldboete geven nadat je juist teveel geld hebt uitgegeven volgens de FFP regels, alsof die oliesjeiks van een geldboete wakker liggen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoho, hij is dan wel naar Barca, maar vóór januari 2016 mag hij niet spelen.

De ban is ook niet dat ze geen spelers mogen halen, ze mogen alleen geen nieuwe spelers registreren. Effectief mogen ze dus zoveel ze willen halen, maar die mogen pas vanaf januari spelen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Catorce schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:23:
[...]

Ongelooflijk toch, en dan zijn er nog steeds mensen die denken dat 'leunen op eigen jeugd' betekent dat je geen spelers dient aan te trekken. :F
Er is een duidelijk verschil tussen het aantrekken van spelers ter ondersteuning van diezelfde jeugd, of het aantrekken van spelers om daarmee een elftal op te bouwen.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:57
Royz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:03:
[...]

Er is een duidelijk verschil tussen het aantrekken van spelers ter ondersteuning van diezelfde jeugd, of het aantrekken van spelers om daarmee een elftal op te bouwen.
Volgens mij bestaat de kern van de selectie nog steeds uit La Masia producten. Messi, Pique, Bartra, Iniesta, Pedro, Rafinha, Busquets, Sergi Roberto. Daarnaast worden waarschijnlijk 3/4 spelers van Barca B doorgeschoven aankomend seizoen.

Barça is daarnaast altijd zo opgebouwd. 4-6, enkele maal meer, vaste basisspelers die uit de Cantera afkomstig zijn, en daarbij een aantal top aankopen. Henry, Ronaldinho, Rivaldo, David Villa, Eto'o als voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pique is tussendoor nog bij Manchester gaan kijken, nog een jaartje jeugd gehad. Ik weet niet of dat een product van de ene of van de andere is. Maar, dat is misschien een beetje detail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Liever Turan, dan Pogba. Dat vind ik maar een overrated voetballertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:35:
Liever Turan, dan Pogba. Dat vind ik maar een overrated voetballertje.
Inderdaad, ik weet niet hoe ze aan die bedragen voor hem komen.
Hij doet het goed in Italie, maar dat is dan wel bij veruit de sterkste club.
In de CL laat hij wat leuke dingen zien maar is op de belangrijke momenten niet zo aanwezig als dat je zou denken wanneer je naar het prijskaartje kijkt.

Hij is nog jong etc, maar er is geen garantie dat hij ooit dat prijskaartje zou waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:42:
[...]

Inderdaad, ik weet niet hoe ze aan die bedragen voor hem komen.
Hij doet het goed in Italie, maar dat is dan wel bij veruit de sterkste club.
In de CL laat hij wat leuke dingen zien maar is op de belangrijke momenten niet zo aanwezig als dat je zou denken wanneer je naar het prijskaartje kijkt.

Hij is nog jong etc, maar er is geen garantie dat hij ooit dat prijskaartje zou waarmaken.
Dat bedoel ik. Turan heeft veel meer voordelen. Harde werker, technisch prima, kan echt wel het verschil maken. Hij is ouder en heeft wat meer vak ervaring. Nou, dat lijkt me een prima voetballer voor Barcelona.

Wat betreft de prijzen, die zou ik nu wel willen afschuiven op het idiote koop gedrag van de Engelsen en Spanjaarden.
Ik vind ze niet bepaald efficient inkopen. Nu gaat het alleen maar gekker worden met het TV geld in de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:53:
[...]

Dat bedoel ik. Turan heeft veel meer voordelen. Harde werker, technisch prima, kan echt wel het verschil maken. Hij is ouder en heeft wat meer vak ervaring. Nou, dat lijkt me een prima voetballer voor Barcelona.

Wat betreft de prijzen, die zou ik nu wel willen afschuiven op het idiote koop gedrag van de Engelsen en Spanjaarden.
Ik vind ze niet bepaald efficient inkopen. Nu gaat het alleen maar gekker worden met het TV geld in de PL.
Er is de kans dat bepaalde clubs in Engeland vanwege deze TV deal op de lange termijn in de problemen gaan komen.
Dan heb ik het niet over de grote clubs zoals United, City etc maar over de kleine clubs die naast TV geld niet zo heel veel inkomsten hebben.

Deze clubs zullen nu veel meer geld te besteden hebben.
Er is dus de kans dat deze clubs spelers halen die zich normaal nooit konden veroorloven. Maar wanneer ze dat doen is de kans ook aanwezig dat de huidige spelers een salaris verhoging willen.

En aan deze deals zit je voor meerdere jaren vast.
Dus mocht de volgende deal lager uitvallen dan zitten deze clubs in de problemen.

Want dat de volgende deal net zo hoog is (of zelfs hoger) is geen garantie, de kans is aanwezig dat de volgende deal flink lager uit zal vallen.

Het behaalde bedrag is gewoon het resultaat van 2 partijen die elkaar niets gunnen. En ervoor zorgen dat de ander de rechten niet kreeg was net zo belangrijk als het hebben van de rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:04:
[...]

Er is de kans dat bepaalde clubs in Engeland vanwege deze TV deal op de lange termijn in de problemen gaan komen.
Dan heb ik het niet over de grote clubs zoals United, City etc maar over de kleine clubs die naast TV geld niet zo heel veel inkomsten hebben.

Deze clubs zullen nu veel meer geld te besteden hebben.
Er is dus de kans dat deze clubs spelers halen die zich normaal nooit konden veroorloven. Maar wanneer ze dat doen is de kans ook aanwezig dat de huidige spelers een salaris verhoging willen.

En aan deze deals zit je voor meerdere jaren vast.
Dus mocht de volgende deal lager uitvallen dan zitten deze clubs in de problemen.

Want dat de volgende deal net zo hoog is (of zelfs hoger) is geen garantie, de kans is aanwezig dat de volgende deal flink lager uit zal vallen.

Het behaalde bedrag is gewoon het resultaat van 2 partijen die elkaar niets gunnen. En ervoor zorgen dat de ander de rechten niet kreeg was net zo belangrijk als het hebben van de rechten.
Fijn om te horen in ieder geval. Het pistool staat dus in ieder geval op de koppies bij de club gericht, om het maar even recht door zee te zeggen :+

Maar dan nog. Als we zien wat top clubs sowieso al uitgeven aan spelers, dan is dat toch helemaal niet logisch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:25:
[...]

Fijn om te horen in ieder geval. Het pistool staat dus in ieder geval op de koppies bij de club gericht, om het maar even recht door zee te zeggen :+

Maar dan nog. Als we zien wat top clubs sowieso al uitgeven aan spelers, dan is dat toch helemaal niet logisch :?
Ze hebben ook absurde inkomsten.
Stel je eens voor dat Glazer nooit zijn eigen schulden bij United had ondergebracht en dat United deze dus niet hoefde te betalen.
Wat ze dan wel niet voor geld zouden hebben.

Maarja, wat de gek ervoor geeft. Dat word in de voetbal wereld letterlijk genomen.
Want was Bale zijn transfersom waard? Nee.
Er gaan geruchten dat United meer dan 80mln over heeft voor Muller. Is hij dat waard? Nee.

Maar het is een kwestie van vraag en aanbod. De club wilde/wil hem niet kwijt en heeft geen geld problemen. De speler ligt/lag nog lange tijd vast en dan krijg je vanzelf idiote bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Terryb47 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:30:
Tja, als je tijdens een transferban gewoon spelers mag blijven aantrekken dan is dat toch duidelijk geen sprake van een transferverbod?
Wat dit is, is het verzwakken van de tegenstanders door spelers daar weg te halen. Ze hadden het gewoon "elke transfergerelateerde activiteit" moeten noemen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:26:
Pique is tussendoor nog bij Manchester gaan kijken, nog een jaartje jeugd gehad. Ik weet niet of dat een product van de ene of van de andere is. Maar, dat is misschien een beetje detail :)
Pique en Alba zijn inderdaad tussentijds weg gegaan, maar hebben beiden erg lang in de jeugd gespeeld. Pique 7-8 jaar, Alba ook een jaar of 7. Het verschilt per speler of je het echt eigen jeugd kan noemen, maar wb die twee (daadwerkelijk vaste basisspelers) is er geen twijfel over mogelijk.

Tevens is er ook gezegd inderdaad: zo is Barcelona altijd opgebouwd. Paar jaar geleden werd er met 11 eigen jeugdproducten gestart, maar dat moet nooit de benchmark zijn. Overigens vind ik wel dat het Rosell/Bartomeu bestuur wel behoorlijk bezig is met een eigen Galatico project en ben er helemaal niet van gecharmeerd. Waarom nu Turan halen? Voornamelijk omdat Laporta voor mekaar kan krijgen wat zij niet kunnen: Pogba halen. Raiola is een vriend van Laporta, dat komt wel goed. Dit bestuur haalde Braida als vervanger van Zubi en die heeft het niet voor elkaar gekregen. Dus nu snel Turan er door heen drukken om socios te please, terwijl Rafinha totaal aan de kant geschoven lijkt te worden. Trieste bedoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:37:
[...]

Ze hebben ook absurde inkomsten.
Stel je eens voor dat Glazer nooit zijn eigen schulden bij United had ondergebracht en dat United deze dus niet hoefde te betalen.
Wat ze dan wel niet voor geld zouden hebben.

Maarja, wat de gek ervoor geeft. Dat word in de voetbal wereld letterlijk genomen.
Want was Bale zijn transfersom waard? Nee.
Er gaan geruchten dat United meer dan 80mln over heeft voor Muller. Is hij dat waard? Nee.

Maar het is een kwestie van vraag en aanbod. De club wilde/wil hem niet kwijt en heeft geen geld problemen. De speler ligt/lag nog lange tijd vast en dan krijg je vanzelf idiote bedragen.
Ik liet Bale al specifiek achterwegen, haha. Klopt wel. Müller is een bijzondere en zal vast zijn 80mil. meer waarmaken, dan de 100 miljoen van Bale. Goed voor Bayern, maar hij is het inderdaad niet waard. Belachelijk bedrag.

Voor United is het een gevalletje, kosten wat het kost binnenhalen en al helemaal door het feit dat v. Gaal donders goed weet wat de Duitsers kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:15:
[...]

Ik liet Bale al specifiek achterwegen, haha. Klopt wel. Müller is een bijzondere en zal vast zijn 80mil. meer waarmaken, dan de 100 miljoen van Bale. Goed voor Bayern, maar hij is het inderdaad niet waard. Belachelijk bedrag.

Voor United is het een gevalletje, kosten wat het kost binnenhalen en al helemaal door het feit dat v. Gaal donders goed weet wat de Duitsers kunnen.
Ik vond Muller in zijn eerste jaar een heel groot talent. En hij is goed maar ik vind hem geen echte wereld top.
Ik vind hem een beetje de flink verbeterde versie van Kuyt.
Iemand waarvan je graag 1 of 2 spelers in de basis hebt staan, maar niet iemand waar je 80mln voor moet betalen.

Alhoewel ik je gelijk geef in dat Muller eerder 80mln waard is dan Bale de 100mln.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 07-07-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
gambieter schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:56:
[...]

Wat dit is, is het verzwakken van de tegenstanders door spelers daar weg te halen. Ze hadden het gewoon "elke transfergerelateerde activiteit" moeten noemen.
Inderdaad noem het dan geen transferban. Barcelona neem ik het niet kwalijk dat ze gewoon alvast spelers halen (want het mag schijnbaar) Tijdens de winterstop versterkingen halen is gewoon ontzettend moeilijk. clubs willen dan niet verkopen en/of die spelers mogen niet meer in de CL uitkomen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:26:
[...]

Ik vond Muller in zijn eerste jaar een heel groot talent. En hij is goed maar ik vind hem geen echte wereld top.
Ik vind hem een beetje de flink verbeterde versie van Kuyt.
Iemand waarvan je graag 1 of 2 spelers in de basis hebt staan, maar niet iemand waar je 80mln voor moet betalen.

Alhoewel ik je gelijk geef in dat Muller eerder 80mln waard is dan Bale de 100mln.
Mwoa, ik hoorde dat laatst ook van Reus. In ieder geval vraag ik me dan af wat wel wereldtop is?
Messi is Ronaldo niet en Ronaldo is Lahm niet en Lahm is Müller niet, maar ze hebben in ieder wel iets in zich wat hen onderscheidt van de rest.

Ik vind het gewoon zo apart, waarom ze geen wereld top genoemd worden, ondanks dat ze betere dingen hebben laten zien dan 99% van de voetballers. De enigste reden die ik me kan bedenken is een blik van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casillas misschien naar Porto. Hopelijk stopt hij spoedig, ik gun dit icoon geen lange lijdensweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:45:
[...]

Mwoa, ik hoorde dat laatst ook van Reus. In ieder geval vraag ik me dan af wat wel wereldtop is?
Messi is Ronaldo niet en Ronaldo is Lahm niet en Lahm is Müller niet, maar ze hebben in ieder wel iets in zich wat hen onderscheidt van de rest.

Ik vind het gewoon zo apart, waarom ze geen wereld top genoemd worden, ondanks dat ze betere dingen hebben laten zien dan 99% van de voetballers. De enigste reden die ik me kan bedenken is een blik van dit moment.
De absolute top is een vrij kleine groep en alhoewel Messi en Ronaldo verschillende spelers zijn behoren ze wel tot deze groep.
De absolute top vind ik spelers die zeer vaak het verschil weten te maken. Die clubs op sleeptouw nemen en beslissend zijn op de belangrijke momenten.

Muller vind ik tot de groep horen die daar net onder zit net zoals Bale. Maar Muller is dan weer beter dan Bale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Catorce schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:06:
[...]
Pique en Alba zijn inderdaad tussentijds weg gegaan, maar hebben beiden erg lang in de jeugd gespeeld. Pique 7-8 jaar, Alba ook een jaar of 7. Het verschilt per speler of je het echt eigen jeugd kan noemen, maar wb die twee (daadwerkelijk vaste basisspelers) is er geen twijfel over mogelijk.
Ik liet Alba in mijn stuk achterwegen, omdat deze op zijn 16e is weggegaan, en pas 7/8 jaar later terug is gekomen. Pique is enkel tussen zijn 17e en 21e weg geweest, en beschouw ik daardoor meer als een jeugdproduct. Daarentegen is Alba weer heel jong bij la Masia terecht gekomen, volgens mij was hij 6 of 7. Pique werd gescout toen hij 10 was.
Catorce schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:06:
[...]
Dus nu snel Turan er door heen drukken om socios te please, terwijl Rafinha totaal aan de kant geschoven lijkt te worden. Trieste bedoening.
Ik snap de hele aankoop Turan ook niet. In Rafinha hebben we exact dezelfde voetballer rond lopen, technisch goed, kan centraal/flank spelen. Waarom dan 40miljoen betalen voor een speler die misschien 1 stapje verder is in zijn ontwikkeling, maar wel 4/5 jaar ouder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPM85 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:37:
Ik snap de hele aankoop Turan ook niet. In Rafinha hebben we exact dezelfde voetballer rond lopen, technisch goed, kan centraal/flank spelen. Waarom dan 40miljoen betalen voor een speler die misschien 1 stapje verder is in zijn ontwikkeling, maar wel 4/5 jaar ouder is.
Waarom heeft Barcelona Turan gekocht?

1. Enrique, treble-winnende coach, heeft het verzoek ingediend. Zijn verzoek wordt gehonoreerd, aangezien hij dus plannen voor Turan in zijn systeem heeft.
2. Bartomeu moet z'n spierballen laten zien, zo vlak voor de verkiezingen (andere kanshebbers kunnen momenteel geen kritiek maken op deze transfer, en dus de beslissing van Bartomeu).
3. Ze hopen op een 'Rakititic-gevalletje'. Alhoewel die transfer op zichzelf wel begrijpbaarder was dan deze, hing er wel een soortgelijke sfeer na de bekendmaking en is hij uitgegroeid tot een stabiele, vaste waarde.

Persoonlijk kan ik me niet helemaal vinden in deze transfer, maar ik vind het geen blunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:12:
[...]

De absolute top is een vrij kleine groep en alhoewel Messi en Ronaldo verschillende spelers zijn behoren ze wel tot deze groep.
De absolute top vind ik spelers die zeer vaak het verschil weten te maken. Die clubs op sleeptouw nemen en beslissend zijn op de belangrijke momenten.

Muller vind ik tot de groep horen die daar net onder zit net zoals Bale. Maar Muller is dan weer beter dan Bale.
Aaaah ik begrijp het. Ik heb daar namelijk een iets andere kijk op, alleen begrijp ik wel wat je bedoelt. In een sterren team de beste zijn is niet erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:13:
[...]

Aaaah ik begrijp het. Ik heb daar namelijk een iets andere kijk op, alleen begrijp ik wel wat je bedoelt. In een sterren team de beste zijn is niet erg makkelijk.
Precies dat laatste.
Muller is een top speler, in veel andere teams zou hij de nummer een zijn, de beste speler van het team.
Maar bij Bayern zitten bv een Robben die net iets beter is.

Misschien pakt een overstap voor hem goed uit en kan hij net die laatste stap maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:45:
Precies dat laatste.
Muller is een top speler, in veel andere teams zou hij de nummer een zijn, de beste speler van het team.

Misschien pakt een overstap voor hem goed uit en kan hij net die laatste stap maken.
Zoals hij dan ook laat zien bij Duitsland of als Robben er niet is. Ik heb zo oneindig veel respect voor het gesleur en harde werk wat Müller laat zien. Hij wordt inderdaad nog wel eens ondergesneeuwd door pure aanvallers zoals Robben, maar dat geeft ook een vertekend beeld. Het is veel makkelijker opvallen door acties en doelpunten dan door het team op sleeptouw nemen door hard werk en verdedigend opstaan.

Helaas klopt jouw analyse wel. Müller zal eerder als absolute top gezien worden als hij op eenzame hoogte boven de rest van het team zou staan. Zo goed is hij ook weer niet. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:45:
[...]

Precies dat laatste.

Bij Bayern is het dat wel zo'n beetje. Waarom speelt Lewandowski opeens heel goed, terwijl Robben geblesseerd is? Robben eist zich heel veel op en af en toe vind ik dat kwalijk, buiten dat hij een hele hoop goals en assists maakt.
Gonadan schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:04:
[...]

Zoals hij dan ook laat zien bij Duitsland of als Robben er niet is. Ik heb zo oneindig veel respect voor het gesleur en harde werk wat Müller laat zien. Hij wordt inderdaad nog wel eens ondergesneeuwd door pure aanvallers zoals Robben, maar dat geeft ook een vertekend beeld. Het is veel makkelijker opvallen door acties en doelpunten dan door het team op sleeptouw nemen door hard werk en verdedigend opstaan.

Helaas klopt jouw analyse wel. Müller zal eerder als absolute top gezien worden als hij op eenzame hoogte boven de rest van het team zou staan. Zo goed is hij ook weer niet. :P
Müller is zeker een harde werker, maar ook een hele fijne voetballer om te hebben als hij niet hard werkt. Hij kan letterlijk vanuit alle hoeken scoren en dat hebben niet alle voetballer.
Als ik top 5 goals Müller op Youtube bekijk, dan maakt hij lastige goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:52:
[...]

Waarom heeft Barcelona Turan gekocht?

1. Enrique, treble-winnende coach, heeft het verzoek ingediend. Zijn verzoek wordt gehonoreerd, aangezien hij dus plannen voor Turan in zijn systeem heeft.
2. Bartomeu moet z'n spierballen laten zien, zo vlak voor de verkiezingen (andere kanshebbers kunnen momenteel geen kritiek maken op deze transfer, en dus de beslissing van Bartomeu).
3. Ze hopen op een 'Rakititic-gevalletje'. Alhoewel die transfer op zichzelf wel begrijpbaarder was dan deze, hing er wel een soortgelijke sfeer na de bekendmaking en is hij uitgegroeid tot een stabiele, vaste waarde.

Persoonlijk kan ik me niet helemaal vinden in deze transfer, maar ik vind het geen blunder.
Lucho heeft zelf nog niks laten weten, dus of hij expliciet om Turan en niets anders gevraagd heeft weten we niet. Het is absoluut meer een gevalletje van Bartomeu die wil laten zien dat hij spelers kan halen. Pogba lukt hem niet dus knalt hij Turan er snel doorheen.

Het erge van alles is eigenlijk dat Bartomeu by far de beste papieren heeft om de verkiezingen te winnen, om zo de club nog verder de vernieling in te helpen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Catorce schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:15:
[...]

Lucho heeft zelf nog niks laten weten, dus of hij expliciet om Turan en niets anders gevraagd heeft weten we niet. Het is absoluut meer een gevalletje van Bartomeu die wil laten zien dat hij spelers kan halen. Pogba lukt hem niet dus knalt hij Turan er snel doorheen.

Het erge van alles is eigenlijk dat Bartomeu by far de beste papieren heeft om de verkiezingen te winnen, om zo de club nog verder de vernieling in te helpen. |:(
Ik heb niet echt het idee dat het aankopen van Arda ervoor heeft gezorgd dat Bartomeu zeker is van een overwinning. Als ik de Spaanse sites, en fora een beetje goed volg wordt het een close call tussen Laporta & Bartomeu.

Het is zo ongelooflijk jammer dat beide heren volledig voor een ander beleid staan, want het duo kan samen zo ontzettend sterk zijn. Bartomeu heeft met zijn herstructurering ervoor gezorgd dat Barca er financieel zeer sterk voor staat, en kan wedijveren met Utd & Real. Laporta daarintegen weet sportief gezien precies wat Barca nodig heeft, en kan daar nog veel in structureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Iemand al de nieuwe Nike Ordem 3 voetballen voor de PL, Serie A en La Liga gezien? O_O

Ik vind het af en toe al bizar wat voor schoenen de voetballers aan trekken (bijvoorbeeld 2 verschillende kleuren - wtf). Maar nu krijgen de ballen ook al van die opvallende kleuren.

Wat zou trouwens de reden zijn dat de Seria A een roze bal krijgt? Zou hier iets achter zitten? ;)

Afbeeldingslocatie: https://0.s3.envato.com/files/128717635/PREVIEW%20590px.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JPM85 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:53:
[...]

Ik heb niet echt het idee dat het aankopen van Arda ervoor heeft gezorgd dat Bartomeu zeker is van een overwinning. Als ik de Spaanse sites, en fora een beetje goed volg wordt het een close call tussen Laporta & Bartomeu.

Het is zo ongelooflijk jammer dat beide heren volledig voor een ander beleid staan, want het duo kan samen zo ontzettend sterk zijn. Bartomeu heeft met zijn herstructurering ervoor gezorgd dat Barca er financieel zeer sterk voor staat, en kan wedijveren met Utd & Real. Laporta daarintegen weet sportief gezien precies wat Barca nodig heeft, en kan daar nog veel in structureren.
Een samenwerking in dit geval zou sterk zijn, alleen geloof er maar niet in.. Tegenwoordig gaat dat niet meer zo. Een mannetje moet de aandacht hebben. Wie sportief sterk is, komt er financieel ook goed uit of begrijp ik het fout?

Je kunt hoeft niet de grootste namen hebben om iets te winnen, want als je dat goed doet wordt het vanzelf een positieve club.
Remmetje schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:55:
Iemand al de nieuwe Nike Ordem 3 voetballen voor de PL, Serie A en La Liga gezien? O_O

Ik vind het af en toe al bizar wat voor schoenen de voetballers aan trekken (bijvoorbeeld 2 verschillende kleuren - wtf). Maar nu krijgen de ballen ook al van die opvallende kleuren.

Wat zou trouwens de reden zijn dat de Seria A een roze bal krijgt? Zou hier iets achter zitten? ;)

[afbeelding]
Ik heb momenteel een Adidas Torfabrik 14/15 thuis liggen. Adidas heeft toch de betere ballen. Freekickerz gebruiken ook alleen maar Adidas ballen (zijn van die gasten op Youtube die vrijwel alles uit testen).

Momenteel heb ik groene Adidas schoenen, maar ik speel het liefste op zwarte Nike Tiempo schoenen a la Ronaldinho :+ 8)
Die nieuwe Nike Hypervenoms lijken ook nergens op |:( Je moet kinderen toch blij houden met kleurtjes..

[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 08-07-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catorce schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:15:
[...]

Enrique heeft dit intern verzocht, is al langer bekend. Pogba lukte Bartomeu inderdaad niet, dan maar Turan. Hij moet ook wel, nadat Zubi spelers zoals Douglas, Vermaelen, Mathieu, etc. heeft gehaald en Bartomeu verantwoordelijk heeft gehouden voor de transferban. Hij kan niet anders dan op de valreep bewijzen dat hij het prima zelf kan (of wél kan) na het ontslaan van Zubi (geheel terecht, overigens).

Klopt, ik duim ook voor Laporta, maar ik hou m'n hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:38:
[...]

Enrique heeft dit intern verzocht, is al langer bekend. Pogba lukte Bartomeu inderdaad niet, dan maar Turan. Hij moet ook wel, nadat Zubi spelers zoals Douglas, Vermaelen, Mathieu, etc. heeft gehaald en Bartomeu verantwoordelijk heeft gehouden voor de transferban. Hij kan niet anders dan op de valreep bewijzen dat hij het prima zelf kan (of wél kan) na het ontslaan van Zubi (geheel terecht, overigens).

Klopt, ik duim ook voor Laporta, maar ik hou m'n hart vast.
Zubi was niet verantwoordelijk voor Douglas, dat waren Bartomeu en de zijnen. Zubi kreeg de mededeling dat hij gehaald zou worden en moest letterlijk nog opzoeken wie Douglas was. Enrique die intern eea verzoekt is ook maar afwachten wat er waar van is, Bartomeu heeft via Rosell en Grupo Godo een aantal lokale radiostations, televisiezenders en kranten onder controle. Die 'lekken' ook wat ze uit komt.

Zubizaretta was ook niet verantwoordelijk voor het gesodemieter met de transfer van Neymar. Dat was Rosell met Bartomeu er bij, die hebben er voor gezorgd dat er gekloot werd om geen belasting te hoeven betalen over 40M die naar Neymar en zn vader ging. De transferban was voor spelers te jong halen van buiten de EU, het bestuur is meerdere malen gecontact door de FIFA maar deed er moedwillig niets aan. Allemaal de schuld van Rosell en Bartomeu.

Wb Turan: waarom niet wachten tot over 11 dagen? Dan is de nieuwe president bekend. Officieel is hij afgetreden, maar Bartomeu bepaalt nog heel veel via de managing committee. Pogba lukte niet per direct, maar Laporta heeft in 10 dagen het wel voor elkaar een mondeling akkoord te bereiken. Dit is puur stangen en een zoethoudertje voor de oudere socios die blind lezen wat ze voorgeschoteld wordt.

Bartomeu heeft niet dankzij Turan het voordeel, maar dankzij de fantastische tweede seizoenshelft en het feit dat hij sympathiek over komt. Als er succes is, is de incumbent leader altijd in het voordeel. Persoonlijk hoeft Laporta ook niet van mij, zou het wel fijn vinden anderen aan het werk te zien. Zeker omdat dat betekent dat het gezeik tussen de groep Laporta en groep Rosell buiten de club houdt. Augusti Benedito, Victor Font en Jordi Farre spreken mij allemaal wel aan (zeker Font). Maar dat zij absoluut geen kans maken was vanaf het eerste moment al duidelijk.

Het succes verbloemt enorm veel, maar de neerwaartse trend is al tijden geleden ingezet. Zie deze reeks:
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-one
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-two
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-three
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-four
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-five

Rosell en Bartomeu, het kwaad zelve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catorce schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:18:
[...]

Zubi was niet verantwoordelijk voor Douglas, dat waren Bartomeu en de zijnen. Zubi kreeg de mededeling dat hij gehaald zou worden en moest letterlijk nog opzoeken wie Douglas was. Enrique die intern eea verzoekt is ook maar afwachten wat er waar van is, Bartomeu heeft via Rosell en Grupo Godo een aantal lokale radiostations, televisiezenders en kranten onder controle. Die 'lekken' ook wat ze uit komt.

Zubizaretta was ook niet verantwoordelijk voor het gesodemieter met de transfer van Neymar. Dat was Rosell met Bartomeu er bij, die hebben er voor gezorgd dat er gekloot werd om geen belasting te hoeven betalen over 40M die naar Neymar en zn vader ging. De transferban was voor spelers te jong halen van buiten de EU, het bestuur is meerdere malen gecontact door de FIFA maar deed er moedwillig niets aan. Allemaal de schuld van Rosell en Bartomeu.

Wb Turan: waarom niet wachten tot over 11 dagen? Dan is de nieuwe president bekend. Officieel is hij afgetreden, maar Bartomeu bepaalt nog heel veel via de managing committee. Pogba lukte niet per direct, maar Laporta heeft in 10 dagen het wel voor elkaar een mondeling akkoord te bereiken. Dit is puur stangen en een zoethoudertje voor de oudere socios die blind lezen wat ze voorgeschoteld wordt.

Bartomeu heeft niet dankzij Turan het voordeel, maar dankzij de fantastische tweede seizoenshelft en het feit dat hij sympathiek over komt. Als er succes is, is de incumbent leader altijd in het voordeel. Persoonlijk hoeft Laporta ook niet van mij, zou het wel fijn vinden anderen aan het werk te zien. Zeker omdat dat betekent dat het gezeik tussen de groep Laporta en groep Rosell buiten de club houdt. Augusti Benedito, Victor Font en Jordi Farre spreken mij allemaal wel aan (zeker Font). Maar dat zij absoluut geen kans maken was vanaf het eerste moment al duidelijk.

Het succes verbloemt enorm veel, maar de neerwaartse trend is al tijden geleden ingezet. Zie deze reeks:
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-one
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-two
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-three
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-four
http://grup14.com/article/fourteen-to-zero-part-five

Rosell en Bartomeu, het kwaad zelve.
Wat ik lees is dat het weldegelijk Zubizarretta & co (Valentin, dus) waren. Bartomeu heeft zich ná de transfer er zelfs nog over moeten buigen of hij niet is binnen gehaald om persoonlijke redenen van Valentin, in plaats van om zijn voetbal kwaliteiten. Valentin, uiteraard het vriendje van Zubi en ook binnengehouden door Zubi, zou er persoonlijk beter van geworden en heeft deze transfer er dan ook doorheen geduwd. Valentin heeft volgens mij zelfs Enrique ook zo ver gekregen om hem hierin te steunen.
Engelse bron: http://www.football-espan...arca-looking-douglas-deal
Spaanse bron: http://futbol.as.com/futb...ra/1416518419_075444.html

Zubi heeft schuld ontkent wat betreft de transferban. Tuurlijk was Bartomeu er ook in betrokken, maar het is lachwekkend dat hij durft te zeggen dat Bartomeu verantwoordelijk was en hij niet. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

Waarom Bartomeu Turan heeft gehaald legde ik in mijn vorige berichten al uit. Dit is een belangrijke zet voor zijn transferbeleid en de andere kandidaten kunnen geen kritiek geven op deze zet. De 'nieuwe' (nog afwachten wie het wordt) President kan de transfer van Turan namelijk nog terug draaien wanneer hij gekozen wordt (paar miljoen naar Atleti). Levert een van de kandidaten nu kritiek op de transfer van Turan, dan verliest diegene gelijk alle stemmen van de mensen die Turan graag zien, aangezien die kandidaat wanneer hij gekozen zou worden dan gelijk de transfer van Turan terug zou draaien, anders is zijn kritiek natuurlijk niet geloofwaardig.

De transfer van Aleix Vidal gaat echt nergens over, daar zou ik me eerder druk over maken. Het was overduidelijk dat Dani Alves bij ging tekenen, op dat moment hadden we Montoya nog, Adriano kan ook rechtsback en uit de jeugd wil ik Palencia ook wel eens aan het werk zien. Oja, en die Douglas dan, maar dat is een prutser. Vijf rechtsback dus. Prachtige zet, komt er nog een rechtsback bij. Tuurlijk, op meerdere plaatsen in te zetten, maar waar dan? Rechtsbuiten? Dacht het niet. Middenveld? Geen plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Remmetje schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:55:

De leiders trui in de Giro is roze. Palermo heeft het als club kleur en dus ook roze shirtjes.
Dus ik kan me voorstellen dat men daar anders denkt over de kleur dan hier en er een link is met sport.

edit:En de grootste sport krant heeft een roze tint.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 08-07-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:30:
[...]

Wat ik lees is dat het weldegelijk Zubizarretta & co (Valentin, dus) waren. Bartomeu heeft zich ná de transfer er zelfs nog over moeten buigen of hij niet is binnen gehaald om persoonlijke redenen van Valentin, in plaats van om zijn voetbal kwaliteiten. Valentin, uiteraard het vriendje van Zubi en ook binnengehouden door Zubi, zou er persoonlijk beter van geworden en heeft deze transfer er dan ook doorheen geduwd. Valentin heeft volgens mij zelfs Enrique ook zo ver gekregen om hem hierin te steunen.
Engelse bron: http://www.football-espan...arca-looking-douglas-deal
Spaanse bron: http://futbol.as.com/futb...ra/1416518419_075444.html

Zubi heeft schuld ontkent wat betreft de transferban. Tuurlijk was Bartomeu er ook in betrokken, maar het is lachwekkend dat hij durft te zeggen dat Bartomeu verantwoordelijk was en hij niet. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

Waarom Bartomeu Turan heeft gehaald legde ik in mijn vorige berichten al uit. Dit is een belangrijke zet voor zijn transferbeleid en de andere kandidaten kunnen geen kritiek geven op deze zet. De 'nieuwe' (nog afwachten wie het wordt) President kan de transfer van Turan namelijk nog terug draaien wanneer hij gekozen wordt (paar miljoen naar Atleti). Levert een van de kandidaten nu kritiek op de transfer van Turan, dan verliest diegene gelijk alle stemmen van de mensen die Turan graag zien, aangezien die kandidaat wanneer hij gekozen zou worden dan gelijk de transfer van Turan terug zou draaien, anders is zijn kritiek natuurlijk niet geloofwaardig.

De transfer van Aleix Vidal gaat echt nergens over, daar zou ik me eerder druk over maken. Het was overduidelijk dat Dani Alves bij ging tekenen, op dat moment hadden we Montoya nog, Adriano kan ook rechtsback en uit de jeugd wil ik Palencia ook wel eens aan het werk zien. Oja, en die Douglas dan, maar dat is een prutser. Vijf rechtsback dus. Prachtige zet, komt er nog een rechtsback bij. Tuurlijk, op meerdere plaatsen in te zetten, maar waar dan? Rechtsbuiten? Dacht het niet. Middenveld? Geen plek.
Politiek gezien snap ik de transfer van Turan wel hoor, maar gezien Bartomeu is afgestreden hoort hij geen transfers meer uit te voeren. Kortom, dit is miljoenen wegpissen puur voor eigenbelang, en dat door een president die nooit democratisch gekozen is door de socios. Rosell en Bartomeu, wat een puinhoop hebben zij er de afgelopen jaren van gemaakt.

Aleix Vidal was curieus ja, zag die ook niet aankomen. Denk dat Dani na komend seizoen of evt in de winter al verkocht gaat worden, Montoya verwachten ze waarschijnlijk niet meer terug en ik hoop ook dat Douglas snel weg is. Dan heb je Vidal RB, Adriano als backup (al wil die ook weg), daar kun je een jeugdspeler neer kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Deadsy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:45:
[...]

De leiders trui in de Giro is roze. Palermo heeft het als club kleur en dus ook roze shirtjes.
Dus ik kan me voorstellen dat men daar anders denkt over de kleur dan hier en er een link is met sport.

edit:En de grootste sport krant heeft een roze tint.
Speelde Juve niet ook een paar jaar geleden met een uit/derde shirt in het roze?

EDIT: Ja dus:

Afbeeldingslocatie: http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Clubs/Club_Home/2011/11/28/1322482820724/Andrea-Pirlo-007.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Catorce op 08-07-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nou, RvP is bijna van Fenerbahce, toch wel jammer hoor..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catorce schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:11:
[...]

Politiek gezien snap ik de transfer van Turan wel hoor, maar gezien Bartomeu is afgestreden hoort hij geen transfers meer uit te voeren. Kortom, dit is miljoenen wegpissen puur voor eigenbelang, en dat door een president die nooit democratisch gekozen is door de socios. Rosell en Bartomeu, wat een puinhoop hebben zij er de afgelopen jaren van gemaakt.

Aleix Vidal was curieus ja, zag die ook niet aankomen. Denk dat Dani na komend seizoen of evt in de winter al verkocht gaat worden, Montoya verwachten ze waarschijnlijk niet meer terug en ik hoop ook dat Douglas snel weg is. Dan heb je Vidal RB, Adriano als backup (al wil die ook weg), daar kun je een jeugdspeler neer kunnen zetten.
Het is inderdaad puur voor eigenbelang. Rosell heeft zichzelf 'creatief' weten te positioneren in het verleden en Bartomeu vind het niet erg om soortgelijke trucjes te gebruiken.

Alves zie ik deze winter niet weggaan, op z'n vroegst over een jaar. Het is verder niet goed te praten dat Barcelona voor 17M een speler koopt die op het zelfde niveau zit als Montoya en je Montoya vervolgens verhuurd. Voor 17M koop je dan in principe speeltijd voor Montoya. Daar mag hij dan dure ervaring op gaan doen, daar in Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Als Schweinsteiger naar ManU gaat, dan geef ik hem groot gelijk. Aan de andere kant, is hij de enigste die ik nog niet live heb gezien :( Zondag had ik hem dan kunnen zien spelen..

Het is te begrijpen, want hij wordt gewoon buitenspel gezet. Hij blijft wat mij betreft een club legende. Alonso is ten opzichte van hem stukken minder en het is voor mij pas goed, wanneer Bayern dit jaar eindelijk de CL finale kan bereiken.

Momenteel zie ik het een beetje somber in. Niet alleen vanwege dit, maar gewoon weer door eventuele blessures en verslechtering van de vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:42:
Als Schweinsteiger naar ManU gaat, dan geef ik hem groot gelijk. Aan de andere kant, is hij de enigste die ik nog niet live heb gezien :( Zondag had ik hem dan kunnen zien spelen..

Het is te begrijpen, want hij wordt gewoon buitenspel gezet. Hij blijft wat mij betreft een club legende. Alonso is ten opzichte van hem stukken minder en het is voor mij pas goed, wanneer Bayern dit jaar eindelijk de CL finale kan bereiken.

Momenteel zie ik het een beetje somber in. Niet alleen vanwege dit, maar gewoon weer door eventuele blessures en verslechtering van de vorm.
Kapitein roodbaard is een held!, maar qua leeftijd kan hij alleen nog maar achteruit gaan.
Schweini laat je dan toch niet gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 00:48:
[...]

Kapitein roodbaard is een held!, maar qua leeftijd kan hij alleen nog maar achteruit gaan.
Schweini laat je dan toch niet gaan ...
Bij Real, maar bij Bayern is hij niet meer dan Schweinsteiger. Integendeel zelfs..
Over dat tweede denken we hetzelfde, alleen aan de andere kant heeft hij zich altijd voor 100% bij Bayern kunnen laten zien. Hij heeft de club toch veel gebracht en er ook veel mee gewonnen.

Als je toch met Bayern heeeel veel gewonnen hebt en je zit op je oude dag, dan vind ik het helemaal niet zo raar dat hij nog eens wat mooie ervaring opdoet in de PL. Zoiets kan nog handig zijn voor na het voetbal!

Bah bah, gaat guardiola van Bayern een spaans import clubje maken. Hajje ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 11-07-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Wie kan mij uitleggen hoe dit zit. Ik lees op AD het volgende: VI meldde eerder dat Feyenoord een doorverkooppercentage van 1 procent had bedongen, goed voor zo'n 3 miljoen euro.

Dat gaat over Wijnaldum. Ik ben even kwijt hoe 1% een bedrag van 3 miljoen is. Dit betekend namelijk dat 10% 30miljoen is en 100% 300miljoen. Nu weet ik weinig van voetbal af maar volgens mij is hij niet zoveel waard.... :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
thewizard2006 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:55:
Wie kan mij uitleggen hoe dit zit. Ik lees op AD het volgende: VI meldde eerder dat Feyenoord een doorverkooppercentage van 1 procent had bedongen, goed voor zo'n 3 miljoen euro.

Dat gaat over Wijnaldum. Ik ben even kwijt hoe 1% een bedrag van 3 miljoen is. Dit betekend namelijk dat 10% 30miljoen is en 100% 300miljoen. Nu weet ik weinig van voetbal af maar volgens mij is hij niet zoveel waard.... :)
Blijkbaar een typefoutje, moet 15% geweest zijn maar die afspraak is blijkbaar nooit gemaakt: http://www.vi.nl/nieuws/p...ra-over-aan-wijnaldum.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:08:
Casillas misschien naar Porto. Hopelijk stopt hij spoedig, ik gun dit icoon geen lange lijdensweg.
Nu officieel
Real Madrid C. F. and FC Porto have reached a deal on the transfer of Iker Casillas to the Portuguese club.
Echt verschrikkelijk dit. Waaarom? En dan naar Porto of all places ... :'( :'( :'(

Komen trouwens een paar leuke oefenwedstrijden van Madrid in aanloop naar de competitie. Paar toernooitjes in Australië en China tegen o.a. Roma, City, Bayern, Tottenham en zo, dus wordt weer smullen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 07:24:
[...]

Nu officieel

[...]

Echt verschrikkelijk dit. Waaarom? En dan naar Porto of all places ... :'( :'( :'(

Komen trouwens een paar leuke oefenwedstrijden van Madrid in aanloop naar de competitie. Paar toernooitjes in Australië en China tegen o.a. Roma, City, Bayern, Tottenham en zo, dus wordt weer smullen! :9~
Ga toevallig vandaag naar Borussia Mönchen Glabach om Bayern, Gladbach, Augsburg en HSV te zien. Ik ben vooral benieuwd naar reacties van de fans om mij heen. Ik heb zo'n gevoel dat er een een lichtelijk gespannen sfeertje kan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 07:24:
[...]

Nu officieel

[...]

Florentino :r :r :r :r
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CJudiWKWsAAgray.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CJudiayWoAA06cn.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CJudiaEWgAAWpou.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CJudic9WIAAOTBW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vreselijk! Kan er niet naar kijken. Word er zelf emotioneel van. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Van Persie door de achterdeur naar Fenerbahce. Schril contrast met een paar jaar geleden waar hij zelf z'n vertrek forceerde. Een leuk seizoen bij Arsenal, nu een enkel leuk seizoen bij United.
chim0 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:34:
Vreselijk! Kan er niet naar kijken. Word er zelf emotioneel van. :'(
Overdrijven much? al jaren op een zijspoor bij madrid....

[ Voor 37% gewijzigd door RodeStabilo op 12-07-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Friespeuk schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:14:
Van Persie door de achterdeur naar Fenerbahce. Schril contrast met een paar jaar geleden waar hij zelf z'n vertrek forceerde. Een leuk seizoen bij Arsenal, nu een enkel leuk seizoen bij United.

[...]
Overdrijven much? al jaren op een zijspoor bij madrid....
En dan nog, zijspoor of niet. Al jaren vaste keeper geweest met bakken vol met prijzen, die mag toch wel een betere afscheid krijgen dan dit. Het is iemand die is opgegroeid met Real Madrid.. En dan nog hem uitfluiten, bah. Wat een misselijke club kan RM toch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sterling gaat dus naar City voor 61mln welke kan oplopen naar 68mln.

Ik vind het wel absurd veel geld voor een speler die nog niet echt veel heeft laten zien. Maar ja hoge bedragen zijn we wel gewend voor Engelse spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Deadsy schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:42:
Sterling gaat dus naar City voor 61mln welke kan oplopen naar 68mln.

Ik vind het wel absurd veel geld voor een speler die nog niet echt veel heeft laten zien. Maar ja hoge bedragen zijn we wel gewend voor Engelse spelers.
Niet alleen een speler die nog weinig heeft laten zien, maar ook nog eens een mentaliteit heeft van "als ik mijn zin niet krijg, dan meld ik me ziek". Dus als meneer straks niet op de gewenste plek speelt, of gewisseld wordt, dan kunnen ze bij City ook weer een kleuterreactie verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Vandaag naar Bayern geweest en dit is het treurigste wat ik ooit van dit hele Bayern heb moeten aanzien. Ze komen daar aan met een b-team buiten een paar spelers en ze bakken er geen hol van. Dezelfde fouten die ze altijd maken komen weer aanbod. Zit je 45 minuten naar zo'n lelijk stuk gedrochten voetbal te kijken, met 200x aanvallen en vervolgens verliezen ze.. 8)7

Ik hoop dat de dag snel aankomt, dat ik een of andere coach van Bayern nooit meer hoef te zien :D

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 13-07-2015 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 19:37
Maak je niet druk. Het is de voorbereiding maar hoor. Die lui zijn in training. Ja, het spel van Guardiola zal niet iedereen aanspreken maar toen Roma werd weggespeeld hoorde je daar niemand over klagen.

Overigens heeft Manchester United Schneiderlin aangetrokken. Dan vraag ik me af wat van Gaal van plan is met Blind? Weer terug naar de back-positie? Dat kan zijn vader in een lastig parket brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Ik vraag me sowieso af wat Van Gaal in het algemeen van plan is.
De enige aankoop die echt noodzakelijk is, is een centrale verdediger, en hij is weer veel geld aan het uitgeven aan alles behalve dat. Alsof er nog niet genoeg volk is voor centraal op het middenveld. Herrera, Sweini, Fellaini, Carrick, Sneiderlin, Rooney, Mata, Blind, :/
Dat ze hem maar snel buitenzetten en Giggs laten overnemen.

[ Voor 20% gewijzigd door Wilibrord op 13-07-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Wie maakt een topic voor het volgende seizoen?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wilibrord schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:50:
Ik vraag me sowieso af wat Van Gaal in het algemeen van plan is.
De enige aankoop die echt noodzakelijk is, is een centrale verdediger, en hij is weer veel geld aan het uitgeven aan alles behalve dat. Alsof er nog niet genoeg volk is voor centraal op het middenveld. Herrera, Sweini, Fellaini, Carrick, Sneiderlin, Rooney, Mata, Blind, :/
Dat ze hem maar snel buitenzetten en Giggs laten overnemen.
Ik zou er niet raar van opkijken als hij met een vijf mans middenveld gaat spelen.
En schweini zal niet alles spelen.

En voor hetzelfde geld zit er een speler in je lijst die v Gaal al lang heeft af geserveerd.

Mja, ik heb hem nooit echt sterk gevonden qua transfers. Tenminste niet wanneer hij veel geld te besteden had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Señor Sjon schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:09:
[mbr]Wie maakt een topic voor het volgende seizoen?[/]
Ik neem aan de TS?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Je mag, hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
D-e-n schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:58:
Maak je niet druk. Het is de voorbereiding maar hoor. Die lui zijn in training. Ja, het spel van Guardiola zal niet iedereen aanspreken maar toen Roma werd weggespeeld hoorde je daar niemand over klagen.

Overigens heeft Manchester United Schneiderlin aangetrokken. Dan vraag ik me af wat van Gaal van plan is met Blind? Weer terug naar de back-positie? Dat kan zijn vader in een lastig parket brengen.
Het klopt wel wat je zegt. Alleen voor mij als fan is het niks meer aan. Niemand zou het leuk vinden wanneer een trainer je club overhoop haalt.
Gomez, Kroos, Mandzukic, Gustavo, Schweinsteiger en wie weet nog wat andere namen. Als hij door gaat met het halen van niet Duitsers, zodat het een ''import'' team wordt, dan moet iemand daar heel snel een rem op gaan zetten en hem gewoon koelbloedig weg sturen.

Hij haalt leuke prijzen, daar niet van. Voor mij doet hij het op een no-go manier en daar stoor ik me geweldig goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Hetzelfde verhaal/gevoel hier ivm V.Gaal bij Man Utd, en die heeft dan nog niks gewonnen dit seizoen.

[ Voor 31% gewijzigd door Wilibrord op 13-07-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Komt eraan. :)

Hier graag verder:
[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016

[ Voor 26% gewijzigd door Gonadan op 13-07-2015 13:53 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Mooi :)

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2