[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 74 Laatste
Acties:
  • 143.658 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-05 13:38
Mede-auteur:
  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:07

Gynnad

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/gm81ramtp/seizoen_20132014_in_10_cijfers_lange_reis_van_sc.jpg
Voor de vierde maal op rij mag Ajax zich kampioen van Nederland noemen. In een spannend seizoen zag de club uit Amsterdam de concurrenten afhaken en wonnen ze voor de 33ste maal de Eredivisie. De beker kwam in handen van PEC Zwolle, die de Amsterdammers wegspeelde in de Rotterdamse Kuip. De Johan-Cruijff Schaal, de klassieke seizoensopener, werd gewonnen door Ajax. In de Amsterdam Arena werd Az met 3-2 verslagen. Roda JC, NEC en RKC degradeerde naar de Jupiler League.
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/8hzxmk0el/willemii.jpg
In een vreemd seizoen is Willem II gepromoveerd naar de Eredivisie. Concurrent FC Dordrecht had lange tijd de beste papieren om landskampioen te worden maar vergooide zijn voorsprong na de winterstop.

Samen met Willem II zijn ook FC Dordrecht en Excelsior gepromoveerd naar het hoogste niveau.
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/hlycn01zh/75087440_ikercasillas2_240514_reuters.jpg
De Champions League was deze jaargang een prooi voor Real Madrid. De finale werd met 4-1 gewonnen van landgenoot Atletico Madrid.

Real Madrid wist de cup pas in de verlenging binnen te halen, nadat het lange tijd op een 1-0 achterstand stond en pas in de 93e minuut de 1-1 scoorde. Bale, Marcelo en Ronaldo besliste de finale in de verlenging in het voordeel van Real Madrid.

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/fvfblikgd/article_2628653_1_DD90_F4_F00000578_853_634x431.jpg

Sevilla wist de finale na strafschoppen te winnen van Benfica in het Juventus Stadium te Turijn.

Poll: Wie wordt er landskampioen 2014/2015?
Ajax
Az
FC Twente
Feyenoord
PSV
Vitesse
Anders nl.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=391290&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:46
iPodKiller schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:54:
Weet niet of het hier al gepost is maar wauw... Wat een stelletje idioten.http://www.theguardian.co...oarding-paris-metro-video

Echt waar, hoop dat ze geïdentificeerd worden en daarop harde maatregelen worden genomen, zero tolerance dit. ;')
chim0 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:36:
[...]

Heb zoiets nog nooit eerder gehoord, zulke uitspraken van voetbalsupporters. Roepen ze dit ook in het stadion?

Weet niet wat ik erger moet vinden, die donkere man tegenhouden of het roepen van 'We're racist, we're racist and that's the way we like it'. Dat laatste baart me eerlijk gezegd meer zorgen. Heel hun elftal zit vol met buitenlanders.
Volgens mij roepen ze dat niet in stadions nee, staan flinke straffen op toch (en terecht).

En dat laatste snap ik inderdaad ook niet nee. Dan hebben ze dus een hekel aan hun halve elftal of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:33

Quad

Doof

Nieuw topic. *O*
Wat bovenstaande betreft, ik zou er geen aandacht aan besteden, verdienen dergelijke labiele mensen niet.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:47

Rubman

Retarded or just overjoyed!

In stadions wordt dit over het algemeen niet geroepen geloof ik, wat dat soort idioten buiten het stadion doen is natuurlijk een stuk slechter te controleren.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Het AD is alweer een week flink aan het zagen aan de poten van Feyenoord en de directie, vandaag weer meerdere kritische artikelen. Kunnen ze als "Feyenoord krant" niet a la de Telegraaf eens tegenstanders/scheidsrechters onder druk zetten dan onrust te stoken vlak voor misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 13:42
Quad schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:15:
Wat bovenstaande betreft, ik zou er geen aandacht aan besteden, verdienen dergelijke labiele mensen niet.
Verdienen ze idd niet, maar als je hier niets tegen doet gaat het ook niet weg, en de slachtoffers van dit soort praktijken verdienen dit ook niet.
Wat mij opvalt is dat er niemand naast die man gaat staan (niet per se om hem te helpen in de metro te komen, weet nooit wat ze hem dan hadden aangedaan) maar gewoon, er letterlijk en figuurlijk naast gaan staan.

Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat ik er van overtuigd ben dat ik dat zelf wel zou doen, ik mag graag denken en hopen van wel...

[ Voor 4% gewijzigd door Polbeer91 op 18-02-2015 09:32 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

ph4ge schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:30:
Het AD is alweer een week flink aan het zagen aan de poten van Feyenoord en de directie, vandaag weer meerdere kritische artikelen. Kunnen ze als "Feyenoord krant" niet a la de Telegraaf eens tegenstanders/scheidsrechters onder druk zetten dan onrust te stoken vlak voor misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar?
Ach het AD is allang niet meer de Feyenoord krant, ze zijn eerder afgezakt naar het niveau Telegraaf.

Overal hoor je alleen maar vage mediaberichten dat Fredje naar Twente gaat en dus lekker even een jaartje bij Feyenoord heeft kunnen rondkijken naar alles, dat JP v gastel en Van Bronckhorst ontevreden zijn etc.
Ik negeer die berichten gewoon, waar het wel om gaat zijn prestaties en goed voetbal. Dit is helaas de laatste wedstrijden ook niet echt echt niet aanwezig en is helemaal in lijn met meneer Rutten zijn vorige clubs. Voor de winterstop mooi en degelijk voetbal laten zien en na de winterstop als een kaartenhuis in elkaar donderen.

Er mag wat mij betreft ook wel wat veranderen in het beleid van welke spelers er ingaan, ben altijd redelijk ok geweest over Immers (omdat hij ook gewoon belangrijk kon zijn) maar de laatste tijd is het echt weer huilen met de pet op. Laat toornstra (die ook niet echt lekker meer speelt op rechts) eens op de 10 staan of zet Vilhena ipv Immers erin. Ook Achabar viel goed in de laatste keer als buitenspeler en gaf veel gevaar vanaf de linkerkant ipv Boëtius.
Er mag best wat gerouleerd worden als spelers keer op keer belabberd spelen (werd ook gezegd aan begin seizoen dat hij ging rouleren) maar Rutten blijft nu vasthouden aan basis elf en heel summiere invalbeurten van o.a Vilhena en Achabar waarbij hij vaak ook nog spelers eruit haalt als El Ahmadi die tot dan gewoon goed speelt en erg belangrijk is in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Polbeer91 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:32:
[...]

Verdienen ze idd niet, maar als je hier niets tegen doet gaat het ook niet weg, en de slachtoffers van dit soort praktijken verdienen dit ook niet.
Wat mij opvalt is dat er niemand naast die man gaat staan (niet per se om hem te helpen in de metro te komen, weet nooit wat ze hem dan hadden aangedaan) maar gewoon, er letterlijk en figuurlijk naast gaan staan.

Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat ik er van overtuigd ben dat ik dat zelf wel zou doen, ik mag graag denken en hopen van wel...
Doel meer op aandacht in het topic, laat justitie etc er maar over buigen, laat het hier maar over voetbal hebben! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Het is wat het is. Er had misschien bij Feyenoord meer ingezeten, maar het zat op cruciale momenten niet mee en bij de concurrentie wel. Als je uiteindelijk weer Europees voetbal haalt dan is dat conform verwachting. Het is een fout van de directie dat ze de lat te hoog hebben gelegd, maar aan de andere kant is het niet zo raar dat je wat druk zet, want je moet waken voor tevredenheid en vrijblijvendheid.

Natuurlijk, we hebben nu voor het eerst in dit seizoen een echt zwakke wedstrijd gespeeld. Wedstrijden zoals Ajax en PSV er al meer dan 5 hebben gespeeld, maar die dan vaak (op wonderlijke wijze) toch de punten pakten. Ze moeten bij Feyenoord en in de media vooral niet gaan denken dat ze door een offday er ineens niks van kunnen, Ajax uit is nog maar een paar weken geleden.

Tja, Feyenoord scoort te weinig. Dat is een combinatie van pech en kwaliteit. Ik begrijp echter de directie wel dat ze het beleid hebben alleen een echte versterking te halen en niet nog een spits haalde omdat de buitenwacht het riep. Ik begrijp Rutten wel dat hij aan hem vast houdt. Tja, leuk is anders, en je mag best kritiek hebben, maar we weten het nu wel.

Natuurlijk baal ik van weer een seizoen zonder prijzen, maar je moet ook bedenken waar je vandaan komt en dat Ajax en PSV nou eenmaal bijna een dubbel budget hebben dus dat alles goed moet vallen wil je ze over een heel seizoen verslaan.

Het enige waar ik me in dat kader een beetje zorgen om maak is dat er even geen jeugd aan zit te komen. Natuurlijk, Kongolo en Van Beek zijn dit seizoen echt doorgebroken, maar dat hing al in de lucht. Ik zie nu nog niemand voor volgend seizoen aan de deur kloppen. Daarnaast verpieteren er een aantal toptalenten. Als je dan toch niet voor de prijzen speelt, zorg dan dat je opbouwt. Dat is echter kritiek die je dan weer niet hoort in de media. Nou maken types als Vilhena, Boetius en Bilal het Rutten natuurlijk ook gewoon niet moeilijk, maar voor de toekomst van de club is het zorgelijk.

Volgend seizoen maar doorselecteren. Een goede spits maakt waarschijnlijk een wereld van verschil en hopelijk is hij eens een keer voor de eerste wedstrijd binnen.

De suggestie dat Rutten al met Twente bezig is, juist na een verlies partij, maakt een deel van de achterban natuurlijk wild.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36
Polbeer91 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:32:
[...]

Aan de andere kant, die man heeft wel lef om voor zo'n groep te gaan staan. Als ik een groep dronken Chelsea supporters zou zien staan in de metro, zou ik toch een ritje overslaan. Dan maar te laat, maar het laatste wat ik wil, is ruzie met een groep gekke supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:29:
Volgens mij is Ramzzz al in slaap gevallen. :D
:Y

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Quad schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:47:
[...]

Doel meer op aandacht in het topic, laat justitie etc er maar over buigen, laat het hier maar over voetbal hebben! :)
Eens hoor. Nog een bericht er over van mijn kant, Chelsea distantieert zich er in ieder geval wel van: http://www.nusport.nl/voe...dent-in-metro-parijs.html

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 18-02-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
"We zullen elke vorm van actie tegen deze mensen steunen en hen uit het stadion weren als het seizoenkaarthouders blijken te zijn."
Mooi politiek correct gereageerd, maar ondernemen ze zelf daadwerkelijk actie?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Toevallig wordt het een keer gefilmd en verspreid maar het is al jarenlang bekend dat de Chelsea harde kern aan de extreem rechtse kant hangt. Zou me niet verbazen als ze al een stadion verbod hebben (of was er ook meldingsplicht bij Europese wedstrijden?) ...

Geen berichten over PSV en Umbro deal? :D

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 18-02-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 20:13

Niku

Alagaesii

Ik vind die PSV en Umbro deal prima. Umbro wil betalen, Nike niet meer, prima keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:03
Umbro is wel een beetje een B-merk, maar ik bemoei niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:28
Belangrijker: ik vind dat logo van Umro lelijker dan dat van Nike, Adidas of Puma. Die 3 hebben toch iets qua uitstraling. Umro heeft niet diezelfde uitstraling niet op mij, ook al is het ook een groot merk. Misschien straks, omdat het dan de shirt sponsor van PSV is, wel :P.

dutchgio schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:02:
Umbro is wel een beetje een B-merk, maar ik bemoei niet. :+
Dat heb ik dus ook een beetje. Zo voelt het ten minste, ook al is het dat niet. Komt waarschijnlijk omdat Nike, Adidas en Puma meer reclame doen.

[ Voor 37% gewijzigd door Fleximex op 18-02-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:33
apis29 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:47:
Geen berichten over PSV en Umbro deal? :D
Ik snap nooit zo goed wat daar boeiend aan is. Staat er een ander merkje op de shirts, so what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Anakha schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:06:
[...]

Ik snap nooit zo goed wat daar boeiend aan is. Staat er een ander merkje op de shirts, so what?
Dit.
(overigens snap ik er geen reet van waarom het ene topic met 10K posts lekker doorgaat en het andere dichtgaat :? ) Maar goed.

Om deze post nog een beeeetje nuttig te maken, mijn voorspellingen:
PSV - Zenit
AS Roma - Feyenoord
Ajax - Legia

[ Voor 39% gewijzigd door St@m op 18-02-2015 11:11 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-05 11:21

Falastine

Think about my signature...

Wat me leuk lijkt ik doe het ook met werk. Voor volgend jaar.

Coachvanhetjaar.nl

In week 1 stel je een eredivisie team samen. Je mag van elke club maar 1 speler gebruiken. 4x reserve spelers voor op de bank.

En je krijgt a.d.h.v de eredivisie uitslagen punten voor je team. Bij gele of rode kaarten min punten bij doelpunten of assists pluspunten.

Score deze week..

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/w1zew6.png

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:28
Grappig, maar voor mij is zoiets alleen leuk met een WK/EK (zoals de Tweakers WK en EK Pool's). Voor een competitie duurt het mij wat te lang.

St@m schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:08:

Om deze post nog een beeeetje nuttig te maken, mijn voorspellingen:
PSV - Zenit
AS Roma - Feyenoord
Ajax - Legia
En durf je ook de letterlijke uitslagen te voorspellen :9?

Ik heb zelf werkelijk geen idee. Ze kunnen best alle drie winnen. Waarom niet? Het verbaast met niet als PSV met 3-0 wint tegen een team dat op dit moment geen competitie speelt. Maar het zal me ook niet verbazen als ze met 0-1 verliezen omdat de tegenstander gewoon betere spelers heeft.

Ik gok qua winnaars hetzelfde:
PSV - Zenit2-0
Roma - Feyenoord3-1
Ajax - Legia1-0

[ Voor 75% gewijzigd door Fleximex op 18-02-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
St@m schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:08:
[...]

(overigens snap ik er geen reet van waarom het ene topic met 10K posts lekker doorgaat en het andere dichtgaat :? ) Maar goed.
Offtopic: volgens mij is 10000 ook meer een richtlijn. Ik heb andere moderators ook wel eens zien posten dat het er helemaal niet meer toe doet. Vinden kan ik dat echter niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-05 11:21

Falastine

Think about my signature...

Fleximex schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:25:
Grappig, maar voor mij is zoiets alleen leuk met een WK/EK (zoals de Tweakers WK en EK Pool's). Voor een competitie duurt het mij wat te lang.

[...]

En durf je ook de letterlijke uitslagen te voorspellen :9?

Ik heb zelf werkelijk geen idee. Ze kunnen best alle drie winnen. Waarom niet? Het verbaast met niet als PSV met 3-0 wint tegen een team dat op dit moment geen competitie speelt. Maar het zal me ook niet verbazen als ze met 0-1 verliezen omdat de tegenstander gewoon betere spelers heeft.

Ik gok qua winnaars hetzelfde:
PSV - Zenit2-0
Roma - Feyenoord3-1
Ajax - Legia1-0
Je voert 1 wissel per week uit. Is in 3 sec gebeurd en je hebt dan een ranglijst nu op werk doen er 20 mensen mee.

Verder denk ik dat Ajax en Fey verliezen en PSV speelt gelijk.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik denk zelf dat Feyenoord gewoon gaat verliezen net als PSV en Ajax trouwens.
Denk echter wel dat als Feyenoord de achterstand een beetje acceptabel kan houden het in de Kuip goed te keer kan gaan en er alsnog een winst behaald kan worden. Daarnaast gaat er wel gewoon even 5000 man mee naar een uitwedstrijd in Rome.
Dit kan natuurlijk alleen maar in het voordeel werken op het veld, we staan er om bekend dat we overal bovenuit komen qua gezang en voor de spelers kan het een goede steun in de rug zijn om ook in Rome even goed te vlammen.

* Rubman hoopt op een gelijkspel 1-1 ofzo om vervolgens in de Kuip te winnen, maar denkt gewoon aam een 3-0 verliespartij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Over Umbro: voelt idd iets meer als een b-merk, is toch een minder mooie naam dan nike, plus dat Umbro voor mij nog een beetje naar Ajax smaakt. Maar ja zo heel belangrijk is het niet.

Ik ben idd erg benieuwd naar wat de nederlanders (en dan vooral psv natuurlijk) gaan klaarmaken in europa.
Het soort voetbal dat PSV momenteel speelt (niet te naïef naar voren, beetje afwachten, dodelijke scherp in de omschakeling) is wel het soort voetbal dat over het algemeen in europa wel werkt. (Hoewel het niet altijd even leuk is om naar te kijken, zoals we gisteren gezien hebben).

Voorspellingen waag ik me niet aan, ben vooral erg nieusgierig hoe de prima resultaten van psv in de competitie zich vertalen naar europa.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 26-05 09:11
Over het gebeuren van de 'supporters' van Chelsea:

Je zou daar maar tussen in staan met een donkere huidskleur en een Chelsea shirtje aan.. 8)7 Belachelijk volk, hopelijk weten ze de daders te vinden. Rest van hun leven zou ik ze niet meer in een voetbalstadion willen zien.

Over de EL:

Ik denk dat Ajax wint, scheelt denk ik een hoop dat de supporters van Legia er niet bij zijn. Ook heeft Ajax het thuisvoordeel.

Toch denk ik dat PSV zich liever spaart voor het kampioenschap, dat Cocu vandaag weer naar buiten komt met een bericht dat ze een zo'n sterk mogelijk elftal opstellen, maar vervolgens met B-garnituur komen aanzetten. Dus verlies voor PSV.

Tja, en Feyenoord. Durf er niks over te zeggen, laten we maar hopen dat Feyenoord de schade beperkt weet te houden zodat je nog een kansje hebt in de Kuip. Maar zou zo maar kunnen dat Feyenoord met 3-0 op hun bek gaat in Rome..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
JST94 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:50:
Toch denk ik dat PSV zich liever spaart voor het kampioenschap, dat Cocu vandaag weer naar buiten komt met een bericht dat ze een zo'n sterk mogelijk elftal opstellen, maar vervolgens met B-garnituur komen aanzetten. Dus verlies voor PSV.
Mag toch hopen van niet zeg, dat hij het nu nog nodig acht om spelers rust te geven voor de competitie, met zo'n gat op de ranglijst.
Vooral met Dordrecht-thuis op het programma. Beter stel je dan je eventuele B-garnituur op, hebben die meteen extra rust voor de pot tegen Ajax de week daarop

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Polbeer91 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:54:
[...]

Mag toch hopen van niet zeg, dat hij het nu nog nodig acht om spelers rust te geven voor de competitie, met zo'n gat op de ranglijst.
Vooral met Dordrecht-thuis op het programma. Beter stel je dan je eventuele B-garnituur op, hebben die meteen extra rust voor de pot tegen Ajax de week daarop
Dat B-garnituur zou ik lekker bij Zenit uit volgende week donderdag opstellen in de aanloop naar zondag 1 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Joster schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:59:
[...]

Dat B-garnituur zou ik lekker bij Zenit uit volgende week donderdag opstellen in de aanloop naar zondag 1 maart.
O ja, helemaal vergeten dat die er nog tussenzat, scherp

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Is eigenlijk reclame, maar Pierluigi Collina blijft een baas. :D
Altijd fantastisch en intrigerend om die kop te zien.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Niku schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:54:
Ik vind die PSV en Umbro deal prima. Umbro wil betalen, Nike niet meer, prima keuze.
In principe maakt het volgens mij weinig uit, wie de kleding in elkaar zet. Gratis kleding is gratis kleding.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 11:46
het is hopen dat ajax (of eigenlijke alle nederlandse ploegen) winnen. dat er maar weer eens een keertje wat potten worden gebroken in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:07

iChaos

It's Lupus.

Ik kijk deze week meer uit naar de Europa League dan naar de CL... Manman, wat een saaie wedstrijd was het gisteren bij PSG - Chelsea. PSG dat zijn best doet maar net niet scherp genoeg is, Chelsea dat erg laf speelde voor een team met zoveel topspelers. Bayern - Shakhtar was misschien een betere keus geweest om te kijken. Vanavond FC Porto - Basel volgen denk ik, en morgen komen de echte pareltjes van de week imo:

PSV - Zenit
Feyenoord - Roma
Liverpool - Besiktas
Tottenham - Fiorentina

De marketinghype rondom de CL is wel vele malen groter, maar deze week is de EL veel interessanter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Schalke - Real kan wel een interessant affiche worden, als beide ploegen er vol in gaan en niet zo laf als Chelsea gaan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:07

PauseBreak

derp!

El_V schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:11:
het is hopen dat alle nederlandse ploegen winnen. dat er maar weer eens een keertje wat potten worden gebroken in Europa
Dit hoop ik ook. Zou goed zijn voor de coëfficiënten.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

^Jammer van Parma idd, hadden toch ooit een sterk elftal met spelers die aan de absolute top zaten en zitten!
Joster schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:17:

[...]

Eens hoor. Nog een bericht er over van mijn kant, Chelsea distantieert zich er in ieder geval wel van: http://www.nusport.nl/voe...dent-in-metro-parijs.html
Een bijpassende straf (wat helaas niet mag) zijn de namen + foto op een schandpaal hangen, kijken hoe racistisch ze nog zijn, dronken geweest of niet. Teveel aandacht of niet, ze moeten ergens aan beginnen, dit waren geen stadiongeluiden naar duidelijke taal, wij zijn racist. Anyway, laatste reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Joster schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:59:
[...]

Dat hangt weer van de prestaties in de thuiswedstrijd af natuurlijk. Lijkt me niet dat als je thuis met 2-0 wint met een B-team afreist naar Rusland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 20:13

Niku

Alagaesii

Denk inderdaad dat PSV donderdag volle bak gaat, en als je er dan nog met 0-3 vanaf gaat zullen er volgende week wel wat spelerswisselingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Feyenoord moet morgen niet zo stom zijn als veel andere NL clubs en het spel willen maken. Ajax en PSV hebben de afgelopen 5 jaar wedstrijden tegen grote clubs gehad, waarna iedereen het idee had dat ze "domineerden". Ohja, maar wel verloren.

Dat gaat dus morgen hetzelfde tegen Roma als je denk lekker te kunnen ballen en aanvallen. Veel balbezit, lekkere kansen en leuke combinaties. En ohja, 2 Italiaanse uitbraken: 2-0

Laat Roma maar komen. Dat kan betekenen dat je 90 minuten niets ziet gebeuren, maar dat is beter dan afdruipen na wat counters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
iChaos schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:15:

Bayern - Shakhtar was misschien een betere keus geweest om te kijken.
Was in ieder geval een aardige schoppartij en dan met name van Bayern's kant. Jammer dat Shakhtar er toch weer iedere keer op reageerde. Alonso met rood (twee keer geel) eraf maar toen nog kon Shakhtar niks klaar maken. Ribery was weer een zuigertje eersteklas. Maar toch 0 - 0 tegen Bayern na 2,5 maand niet gespeeld te hebben, is toch knap.
Vanavond FC Porto - Basel volgen denk ik, en morgen komen de echte pareltjes van de week imo:

PSV - Zenit
Feyenoord - Roma
Liverpool - Besiktas
Tottenham - Fiorentina
Geen Schalke - Real? Schalke wil wraak en zal er vermoedelijk op klappen. Lijkt me wel een toppertje!

Je vergeet trouwens de belangrijkste: Wolfsburg - Sporting! :+
dutchgio schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:19:
Schalke - Real kan wel een interessant affiche worden, als beide ploegen er vol in gaan en niet zo laf als Chelsea gaan spelen. ;)
Zeker van Schalke verwacht ik dat ze erop klappen na vorig jaar, maar we zullen wel zien. Ze kunnen net zo goed de bus parkeren. Hoop in ieder geval op een mooie strijd!

Wel weer jammer dat Real wéér op woensdag is, altijd als we moeten trainen. Zit echt te twijfelen of ik ga of niet. Wil zo graag de wedstrijd zien, maar heb ook wel zin om een balletje te trappen. Weet ook niet of het zaterdag doorgaat. Ze geven lichte regen op. Maar ja, als het afgekeurd wordt, kan ik nog altijd met zondag 5 meedoen. Die kunnen altijd wel mensen gebruiken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

chim0 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:25:
[...]

Was in ieder geval een aardige schoppartij en dan met name van Bayern's kant. Jammer dat Shakhtar er toch weer iedere keer op reageerde. Alonso met rood (twee keer geel) eraf maar toen nog kon Shakhtar niks klaar maken. Ribery was weer een zuigertje eersteklas. Maar toch 0 - 0 tegen Bayern na 2,5 maand niet gespeeld te hebben, is toch knap.

[...]

Geen Schalke - Real? Schalke wil wraak en zal er vermoedelijk op klappen. Lijkt me wel een toppertje!

Je vergeet trouwens de belangrijkste: Wolfsburg - Sporting! :+

[...]

Zeker van Schalke verwacht ik dat ze erop klappen na vorig jaar, maar we zullen wel zien. Ze kunnen net zo goed de bus parkeren. Hoop in ieder geval op een mooie strijd!

Wel weer jammer dat Real wéér op woensdag is, altijd als we moeten trainen. Zit echt te twijfelen of ik ga of niet. Wil zo graag de wedstrijd zien, maar heb ook wel zin om een balletje te trappen. Weet ook niet of het zaterdag doorgaat. Ze geven lichte regen op. Maar ja, als het afgekeurd wordt, kan ik nog altijd met zondag 5 meedoen. Die kunnen altijd wel mensen gebruiken. :D
Wolfsburg - Sporting is ook wel een leuke inderdaad :) Ik weet nog niet of ik warm loop voor Schalke - Real. Als Schalke goed tegengas kan geven is het een interessante pot, maar ik ben bang dat Real er overheen gaat walsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
chim0 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:25:
[...].

Dat valt nog wel mee, wij trainen op donderdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
iChaos schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:43:
[...]

Wolfsburg - Sporting is ook wel een leuke inderdaad :)
Ach, een verdwaalde Wolfsburg supporter hier. :w
dutchgio schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:50:
[...]

Dat valt nog wel mee, wij trainen op donderdag :+
Shit, dan mis je Feyenoord. Moet ik niet aan denken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 21:38

Vos

AFCA

Shakhtar kon er anders ook wel wat van, was echt niet alleen Bayern die uitdeelde. De tweede gele kaart van Xabi Alonso vond ik zwaar gestraft. Dan moet de scheids ook echt consequent zijn en had hij Douglas Costa ook zwaarder moeten bestraffen.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 18-02-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 15:45
dutchgio schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:19:
Dit is voor mij ook de wedstrijd van de week. EL boeit mij niet zo, het is dat Ajax speelt dus ik kijk wel maar anders had ik het links laten liggen. 9 van de 10 keer saaie potten.

Schalke zal er vol in gaan, en de vraag is of Real dat ook wil/kan nu ze nog vol aan de bak moeten in de PD.
Als Real gewoon de A-opstelling heeft en voluit speelt ben ik bang dat er weinig overblijft van Schalke maar een leuke wedstrijd zal het wel worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:19:
Shakhtar kon er anders ook wel wat van, was echt niet alleen Bayern die uitdeelde.
Klopt, daarom zei ik ook dat Shakhtar er elke keer op reageerde, maar Bayern begon wel elke keer met Ribéry in de hoofdrol. Die zat gewoon de hele wedstrijd al te zuigen. Maar het was een harde wedstrijd van beide kanten. Ergens vond ik het ook wel wat hebben, zeker van Shakhtar's kant. Ze gingen niet de bus parkeren, maar gingen gewoon volop in de strijd. Helaas vergaten ze alleen af en toe te voetballen.
De tweede gele kaart van Xabi Alonso vond ik zwaar gestraft. Dan moet de scheids ook echt consequent zijn en had hij Douglas Costa ook zwaarder moeten bestraffen.
Over Douglas Costa ben ik het eens, die had er misschien ook af gemoeten met twee keer geel, maar die tweede van Alonso was gewoon terecht. Hij haalt een speler neer in de aanval. Dat is gewoon geel. Hij ging ook gelijk languit op de grond liggen met z'n armen over z'n hoofd, want hij wist het. Deed ie bij Real ook altijd als ie wist dat ie geel ging krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-05 07:19

CR1691

Hero of Time

PWM schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:01:
Feyenoord moet morgen niet zo stom zijn als veel andere NL clubs en het spel willen maken. Ajax en PSV hebben de afgelopen 5 jaar wedstrijden tegen grote clubs gehad, waarna iedereen het idee had dat ze "domineerden". Ohja, maar wel verloren.

Dat gaat dus morgen hetzelfde tegen Roma als je denk lekker te kunnen ballen en aanvallen. Veel balbezit, lekkere kansen en leuke combinaties. En ohja, 2 Italiaanse uitbraken: 2-0

Laat Roma maar komen. Dat kan betekenen dat je 90 minuten niets ziet gebeuren, maar dat is beter dan afdruipen na wat counters.
Vilhena staat morgen in de basis ten koste van Boëtius, een 4-5-1 dus. Hopelijk kunnen we morgen de schade beperken. In een volle/kolkende Kuip is een stunt echt wel mogelijk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hmm, met een man minder dus? Hopelijk kan het publiek wat extra steun geven dan. :+

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 18-02-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ja als je de keeper niet meetelt wel ja :+, maar die 5000 man zorgen morgen hopelijk toch wel voor een mannetje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gelukkig, ze zenden Schalke - Real uit. Ben benieuwd of deze wel mijn aandacht houdt. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:02
CR1691 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:20:
Ja als je de keeper niet meetelt wel ja :+, maar die 5000 man zorgen morgen hopelijk toch wel voor een mannetje extra.
Volgens mij bedoelt hij niet de keeper, maar Vilhena kan toch moeilijk ten koste van zichzelf in de basis staan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

JustSomeone schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:31:
[...]

Volgens mij bedoelt hij niet de keeper, maar Vilhena kan toch moeilijk ten koste van zichzelf in de basis staan? :+
Ja scherp :+ haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat was m inderdaad, duurde even tot ie viel. ;)

Schalke 0-1 achter, maar heeft toch wel kansjes. Alleen door het verdedigende systeem heb je voorin te weinig mensen, ook echt snelle middenvelders voor een counter zijn er niet.
Jammer ook van Huntelaar die geblesseerd uitviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

I was wrong, een prima pot so far in Gelsenkirchen. Schalke speelt niet heel laf en wil wel voetballen, Real speelt ook zoals je zou hopen. Die assist van Carvajal, lekker gedaan hoor :9 Wel wat vervelend dat Schalke wat ruig speelt, zeker tegenover de spelers van Real die wat sneller naar de grond willen gaan en de scheids doet er weinig mee. Jammer dat Huntelaar vroeg uitvalt, ben benieuwd hoe we het in de tweede helft gaan zien met een jonge spits. Oh, en die keeper speelt wel degelijk voor een 19-jarige, als ze het zo weten te houden is hij een goede ervaring rijker.

Edit: deze commentator :') Gaan lullen over de Bradwurst, de mosterd en de ketchup. For God's sake, gisteren herkenden ze Remy niet en noemden ze spelers bij de verkeerde naam, vandaag brallen ze weer over irrelevante zaken. Vind de uitzendingen van iTV in UK dan toch wat fijner.

[ Voor 19% gewijzigd door iChaos op 18-02-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Man man man. Had toch de 1-1 moeten zijn hoor, schot op de lat en rebound in de handen van casillas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 15:45
Hmm vond Schalke wat tegenvallen in de afronding, al is dat niet zo heel verwonderlijk met 5-4-1 opstelling. Vond Real ook niet echt uitblinken op wat individuele acties na (Bale zowat onzichtbaar hele wedstrijd, 1 goede actie).
Wel een vermakelijke wedstrijd maar met dit spel gaat Real dit jaar niet de CL winnen.

Die verslaggever was wel heel erg dieptriest niveau trouwens, met z'n kop een meter in de reet van Real en alles wat Schalke deed was slecht volgens hem. Die detour naar braadworsten met ketchup deed het hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 23:01
CR1691 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:20:
5000 - een paar man, zijn er wat opgepakt lees ik :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Waardeloze tweede helft, waardeloze intenties van Di Matteo. Dan ga je hier vol op de verdediging, ga je na de 0-1 nog meer verdedigen.. En dan? De volgende rondes ook gewoon vol op de verdediging en hopen dat je een paar gelukstreffers krijgt? Real gaat wel door zo, maar ik had liever gezien dat ze met een club moesten worstelen die wat meer van hun maat is zodat ze het verdienen om door te gaan.

Oh, en wat erger ik me dood aan Ronaldo die heel macho staat voor iedere vrije trap, de vedette uithangt, heel makkelijk ligt en snel weer omhoog komt als er een vrije trap is.

[ Voor 18% gewijzigd door iChaos op 18-02-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

martinusz schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:47:
[...]

5000 - een paar man, zijn er wat opgepakt lees ik :+
Opgeruimd staat netjes.

Toch altijd wel weer jammer dat als er alcohol in het spel is er weer van die idioten bij clubs zitten die de boel voor anderen weer moeten verpesten. Je zet hiermee alleen maar je club in een slecht daglicht. Maar dat lijken zulke simpele zielen niet te beseffen, aangetast door de alcohol waarschijnlijk :+

[ Voor 43% gewijzigd door CR1691 op 18-02-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Krukar schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:43:
Hmm vond Schalke wat tegenvallen in de afronding, al is dat niet zo heel verwonderlijk met 5-4-1 opstelling. Vond Real ook niet echt uitblinken op wat individuele acties na (Bale zowat onzichtbaar hele wedstrijd, 1 goede actie).
Wel een vermakelijke wedstrijd maar met dit spel gaat Real dit jaar niet de CL winnen.

Die verslaggever was wel heel erg dieptriest niveau trouwens, met z'n kop een meter in de reet van Real en alles wat Schalke deed was slecht volgens hem. Die detour naar braadworsten met ketchup deed het hem.
Die Grueter leek me juist iemand die vooral in een Barcelona pyjama slaapt. Zat ook Ronaldo af te zagen enzo. Heb het vandaag verder niet echt actief kunnen volgen maar ik dacht dat hij altijd een hekel aan Real had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:12
Joster schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:16:
[...]

Die Grueter leek me juist iemand die vooral in een Barcelona pyjama slaapt. Zat ook Ronaldo af te zagen enzo. Heb het vandaag verder niet echt actief kunnen volgen maar ik dacht dat hij altijd een hekel aan Real had.
Hij is ook een barca fanboy, maar omdat real 1 punt boven barca staat is die stil!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 21:15
Real speelde voldoende, maar die eerste goal was zo onnodig. Toen ik Carvahal daar zag 1 op 1 met die verdediger riep ik al: juw 1-0..
Vervolgens verdedigd die Matip ook echt matig uit. Het kan toch niet moeilijk te zijn voor de speler achter Ronaldo om te zeggen: ''Man in je rug''... of ben ik nu gewoon te simpel aan het denken?

Bayern was ook niet heel erg goed, maar ik moet zeggen, dat (wat ik ervan gezien heb) Shaktar het wel goed probeerde.

Ѫа$тёя чѳця аят

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord heeft alles goed voorbereid en er voor gezorgd dat men alleen in het stadion zou komen als je geregistreerd was. Dit om te voorkomen dat stadionverboden en relschoppers die verder nooit bij Feyenoord komen (zoals toen bij Nancy) in het stadion terecht komen. En dan:
Verder hebben de lokale autoriteiten besloten dat een ieder donderdag in staat wordt gesteld om een kaart te kopen voor AS Roma – Feyenoord, waaronder ook voor het bezoekersvak. Dit terwijl Feyenoord vooraf verplicht werd om de kaarten voor dit vak geregistreerd te verkopen. Bovendien heeft de club vanaf de start van het overleg met AS Roma en de autoriteiten erop aangedrongen om de volledige capaciteit van het bezoekersvak te kunnen verkopen. Dit aantal is uiteindelijk gelimiteerd op 5000 kaarten, terwijl het bezoekersvak van het Stadio Olimpico een capaciteit heeft van circa 5800 plaatsen.
Gewoon deze week even eenzijdig de afspraken veranderd. De UEFA legt de verantwoordelijkheid van gedrag bij de clubs, maar dit soort dingen laten ze dan gewoon gaan.

Verder hebben de 5000 kaarthouders duidelijk instructies gekregen over de vouchers en waar in te wisselen.
Feyenoord heeft woensdagmiddag te horen gekregen van de Romeinse politie dat supporters hun vooraf aangekochte voucher voor de wedstrijd donderdag moeten omwisselen bij het opstappunt voor de pendelbussen naar het stadion, in plaats van bij het stadion zelf zoals vooraf was afgesproken. De mededeling van de politie komt vooral onverwacht, omdat Feyenoord zich vanaf begin januari heel zorgvuldig heeft voorbereid op deze wedstrijd en de afspraken die zijn gemaakt met AS Roma en de politie ook schriftelijk bevestigd heeft gekregen.

Feyenoord heeft woensdag hevig tegen dit plotselinge besluit geprotesteerd en hierbij aangegeven dat de aanhangers van onze club vooraf al uitgebreid zijn geïnformeerd over de eerder vastgestelde regeling. De politie houdt desondanks vast aan hun besluit.
Er zullen dus ettelijke honderden mensen voor het stadion staan met een voucher, die opeens niet meer ingewisseld kan worden daar.

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 19-02-2015 10:32 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Krukar schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:43:

Dat was inderdaad een forse WTF.

Flutwedstrijd. Waarom toch steeds voor het affiche van de grote club kiezen, in plaats van de potentieel aantrekkelijke(r) wedstrijd?

Oh, wacht daar was er geen één van, deze ronde. :X

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• JST94
Raar dat dat zomaar ineens kan worden aangepast. Afspraken waren allemaal al duidelijk gemaakt en ineens word het aangepast.

Fijn voor de mensen die een hotel dicht bij het stadion hebben, moeten ze ineens naar een ander deel van de stad om hun wedstrijdkaart om te wisselen? 8)7

De Nederlandse media overdrijft schijnbaar nog al over wat er gebeurd op het 'Feyenoordplein' in Rome. Lees verhalen van aanwezigen dat er wat wel dreiging was, maar niet zoals bijvoorbeeld de NOS had omschreven 'een veldslag'.

Niet alle Feyenoorders zullen lieverdjes zijn, maar ik denk dat je het met een korreltje zout moet nemen wat bepaalde kranten en/of andere media schrijven tegenwoordig.

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ramzzz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:57:
[...]

Dat was inderdaad een forse WTF.

Flutwedstrijd. Waarom toch steeds voor het affiche van de grote club kiezen, in plaats van de potentieel aantrekkelijke(r) wedstrijd?

Oh, wacht daar was er geen één van, deze ronde. :X
Volgende week, volgende week.

Atletico - Leverkusen :9~
Barcelona - City :9~ :9~
Juventus - Dortmund :9~ :9~ :9~

Anoniem: 343906

Zou het Nederlandse clubvoetbal waarachtig goed doen wanneer zowel Feyenoord, PSV als Ajax vanavond met winst het veld af weten te stappen. Al was het alleen al om België voor te blijven! :+

• dutchgio
iChaos schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:55:
[...]

Zend ze alledrie maar uit! O+

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

iChaos schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:55:
[...]

:Y

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:45
Anoniem: 343906 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:01:
Zou het Nederlandse clubvoetbal waarachtig goed doen wanneer zowel Feyenoord, PSV als Ajax vanavond met winst het veld af weten te stappen. Al was het alleen al om België voor te blijven! :+
You wish })

Kans is wel superklein dat ons dat zou lukken. 2 ploegen van ons tegenover 3 bij jullie.

[ Voor 14% gewijzigd door bottom line op 19-02-2015 13:32 ]

• JST94
Relschoppers Feyenoord krijgen boete van 45.000 euro

En maar roepen wat voor voetbalfeest ze er van wouden maken in Rome, blijft idioot dat er altijd een klein deel van de 5000 meegereisde fans niet om het voetbal komt.. 8)7

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Erg triest inderdaad, mooi dat ze een fikse boete + stadionverbod te pakken hebben. Hopelijk maakt de rest van de fans er wél een mooi feestje van.

Zelf ga ik vanavond naar de Arena, ben benieuwd of Ajax nog iets van dit seizoen gaat maken.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• chim0
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1oxmunaolqk_wd1280.jpg
Tiësto??? :D

Voor mij wordt het Wolfsburg - Sporting en daarna Ajax - Legia.

• PWM
  • Niet online

PWM

JST94 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:54:
Relschoppers Feyenoord krijgen boete van 45.000 euro

En maar roepen wat voor voetbalfeest ze er van wouden maken in Rome, blijft idioot dat er altijd een klein deel van de 5000 meegereisde fans niet om het voetbal komt.. 8)7
Zag de beelden, waren er echt 30 die liepen te kutten.

45.000 euro is een mooie boete, hoop wel dat ze dan goed op beeld zijn. Beetje zuur bedrag als je er per ongeluk tussenstond.

EDIT: Ook echt een stad om te gaan lopen rellen trouwen 8)7 Zullen mensen niet weten hoe die Romeinen over hun binnenstad denken? Zelfs de extremistische takken van de Italiaanse clubs halen het niet in hoofd om daar te gaan lopen kutten

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 19-02-2015 16:32 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 18:28
PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:26:
[...]

Zag de beelden, waren er echt 30 die liepen te kutten.

45.000 euro is een mooie boete, hoop wel dat ze dan goed op beeld zijn. Beetje zuur bedrag als je er per ongeluk tussenstond.
Als je een beetje slim bent en je ziet hoe de gasten om je heen met hekwerk zitten te gooien en vuurwerk naar mensen gooien. Dan blijf je daar toch niet bij staan.
Daarnaast denk ik dat ze alleen mensen een boete geven waarvan ze echt beeldmateriaal hebben dat ze zaten te kutten.

Als ik die beelden zie dan vraag ik me toch af waar die gasten denken dat ze mee bezig zijn.

Trouwens, worden dit soort bedragen daadwerkelijk betaald?

• PWM
  • Niet online

PWM

Deadsy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:36:
[...]
Trouwens, worden dit soort bedragen daadwerkelijk betaald?
Volgens mij ligt dit aan de Nederlandse justitie of ze er opvolging aan gaan geven. Ze kunnen het bijvoorbeeld omzetten in een NL straf (250,- ofzo).

Dus, nee, denk het niet. Maar de vakantie naar Italie zit er niet meer in voor hen.

• JST94
Ach, helaas niks aan te doen. Enige manier om dit soort onzin te voorkomen is door niemand af te laten reizen naar Rome..

Over de wedstrijd:

Feyenoord start met Vilhena in de basis, die knul speelt niet veel. Maar mag wel starten in de wedstrijd van het jaar. :9

Vermoedelijke opstelling verder: Vermeer - Wilkshere - Boulahrouz - Kongolo - Nelom - Toornstra - Immers - Clasie - El Ahmadi - Vilhena - Kazim

bottom line schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:30:
[...]

You wish })

Kans is wel superklein dat ons dat zou lukken. 2 ploegen van ons tegenover 3 bij jullie.
Had het natuurlijk over de coëfficiëntenlijst van de UEFA waar België boven Nederland dreigt te geraken. :)F

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:42:
[...]

Volgens mij ligt dit aan de Nederlandse justitie of ze er opvolging aan gaan geven. Ze kunnen het bijvoorbeeld omzetten in een NL straf (250,- ofzo).

Dus, nee, denk het niet. Maar de vakantie naar Italie zit er niet meer in voor hen.
Dat zou wel heel droevig zijn, zeker nu ook verkeersboetes in Europa beter uitwisselbaar zijn zou het vreemd zijn om dit soort boetes van 45.000 om te zetten naar een fractie daarvan. Nu is 45K ook wel erg overdreven, maar een te laag bedrag voorkomt niet dat dit vaker gebeurt. Dit soort idioten moet je nergens meer bij willen hebben. Bah bah.

• PWM
  • Niet online

PWM

Aghanim schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:01:
[...]

Dat zou wel heel droevig zijn, zeker nu ook verkeersboetes in Europa beter uitwisselbaar zijn zou het vreemd zijn om dit soort boetes van 45.000 om te zetten naar een fractie daarvan. Nu is 45K ook wel erg overdreven, maar een te laag bedrag voorkomt niet dat dit vaker gebeurt. Dit soort idioten moet je nergens meer bij willen hebben. Bah bah.
Ik vind 45.000 helemaal niet overdreven. Door dit soort figuren heb je bijvoorbeeld 500 man politie staan. Je moet alles schoonmaken. De monumenten moeten een beurt krijgen (urine is niet best). 45k pp is niet in de buurt van de kostprijs.

Vind het niet echt handig van de Italiaanse politie om tussen die bussen in te gaan staan waar je mee naar het stadion moest, aldus Feyenoord. Dat is vragen om problemen, helemaal met een paar macho's tussen de politie.

http://rcsquotidiani-lh.akamaihd.net/i/H242Univ_1@107884/master.m3u8

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 343906 op 19-02-2015 17:13 ]

• JST94
PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:06:
[...]

Ik vind 45.000 helemaal niet overdreven. Door dit soort figuren heb je bijvoorbeeld 500 man politie staan. Je moet alles schoonmaken. De monumenten moeten een beurt krijgen (urine is niet best). 45k pp is niet in de buurt van de kostprijs.
Er is echt wel meer gebeurd dan alleen tegen een monument aan pissen. Lijkt me sterk dat je 45.000 krijgt voor het wildplassen.
Anoniem: 343906 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:12:
Vind het niet echt handig van de Italiaanse politie om tussen die bussen in te gaan staan waar je mee naar het stadion moest, aldus Feyenoord. Dat is vragen om problemen, helemaal met een paar macho's tussen de politie.

http://rcsquotidiani-lh.akamaihd.net/i/H242Univ_1@107884/master.m3u8
Ziet er uit als een zooitje ongeregeld. Snap ook niet hoe ze er op komen om even 5000 man met bussen naar het stadion te vervoeren..

[ Voor 38% gewijzigd door JST94 op 19-02-2015 17:27 ]

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-05 15:21
Dat blijken ze vaker te doen daar, en dan gaat het wel goed... Idioten die het weer lekker verpesten voor de komende jaren..

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

• JST94
harmen1987 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:45:
Dat blijken ze vaker te doen daar, en dan gaat het wel goed... Idioten die het weer lekker verpesten voor de komende jaren..
UEFA houd het gedrag Feyenoord-'supporters' nauwlettend in de gaten. Ze kunnen alleen straffen uitdelen voor wat er binnen in het stadion gebeurt, niet wat er buiten gebeurt.

Zou me niks verbazen als er vanavond nog wat gebeurt binnen de stadionmuren Feyenoord een x-aantal wedstrijden geen publiek meer mag meenemen naar uitwedstrijden.

• Aghanim
  • Niet online
Dan hoor je ze op het nieuws ook nog zeggen: 'ja ik vind wel dat de politie het hier uitlokt met hun 'macho' gedrag' of iets dergelijks. Gewoon een paar maanden opsluiten, dan zijn wij er tijdelijk van af.

• JST94
Aghanim schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:03:
Dan hoor je ze op het nieuws ook nog zeggen: 'ja ik vind wel dat de politie het hier uitlokt met hun 'macho' gedrag' of iets dergelijks. Gewoon een paar maanden opsluiten, dan zijn wij er tijdelijk van af.
Zullen heus wel een punt hebben, maar de politie houd geen rekening ermee of een supporter een hooligan is of gewoon iemand die een leuke korte vakantie wilt hebben.

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:45
Anoniem: 343906 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:54:
[...]

Had het natuurlijk over de coëfficiëntenlijst van de UEFA waar België boven Nederland dreigt te geraken. :)F
Weet ik hoor. Jullie zijn met 3 clubs nog in de running, wij met 2 :) :)B

• Gynnad
Celstraffen en boetes voor supporters Feyenoord na rellen in Rome

Drie Feyenoordsupporters die woensdagavond zijn gearresteerd tijdens rellen in Rome, zijn donderdag veroordeeld tot een celstraf van zestien maanden. Zes kregen acht maanden cel, en anderen hebben geschikt voor een geldboete.

Dat heeft de rechter in Italië bepaald.

Twee hooligans troffen een schikking en kregen daardoor een boete van 40.000 euro. Eerder op donderdag troffen acht andere supporters ook al een schikking. Zij hadden zes maanden cel gekregen, maar moeten in plaats daarvan nu een boete betalen van 45.000 euro.

De veroordeelden kregen ook een verbod om nog langer in Rome te verblijven en worden donderdag nog op het vliegtuig naar Nederland gezet.

Woensdagavond werden in totaal 33 supporters, allen tussen de 20 en 28 jaar oud, in Rome opgepakt na openbare dronkenschap en het gooien van flessen naar de politie. Ook zouden ze tegen monumenten op het plein Campo dei Fiori hebben geplast.

Tien van hen werden later vrijgelaten, de overige arrestanten worden meteen berecht in Rome. De eerste acht hebben hun straf te pakken.
Spaanse trappen

Donderdagmiddag is het opnieuw tot ongeregeldheden gekomen in het centrum van Rome. Op de beroemde Spaanse trappen kwamen Feyenoordsupporters tegenover agenten van de oproerpolitie te staan.

De relschoppers bekogelden de agenten met flessen en rookbommen. De politie joeg de menigte vervolgens uiteen. De Spaanse trappen zagen er na afloop uit als een slagveld, meldt het Italiaanse persbureau ANSA.

Enkele agenten raakten gewond. Scooters en prullenbakken raakten beschadigd. De trappen lagen bezaaid met glasscherven en andere rotzooi.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Waarom kan dit ook niet gewoon in Nederland, dan ben je zo van het gezeik af en kunnen alle wedstrijden gewoon weer met uitsupporters en veel minder buscombi's

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Aghanim
  • Niet online
JST94 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:17:
[...]

Zullen heus wel een punt hebben, maar de politie houd geen rekening ermee of een supporter een hooligan is of gewoon iemand die een leuke korte vakantie wilt hebben.
Je kunt je afvragen onder welke categorie de politie terecht denkt dat jij valt als je overdag in je Feyenoord shirt met een fles bier staat te schreeuwen op straat.

• JST94
Gynnad schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:45:
[...]

Waarom kan dit ook niet gewoon in Nederland, dan ben je zo van het gezeik af en kunnen alle wedstrijden gewoon weer met uitsupporters en veel minder buscombi's
En terecht. Kei hard aanpakken. Door dit soort volk word een volksverhuizing naar een andere stad totaal geen voetbalfeest.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:45:
[...]

Dit is zoals het hoort, niet dat laffe geneuzel zoals hier dat je er met een paar uurtjes schoffelen of bejaarden voeren er vanaf komt. Doen ze toch nog iets goed daar in Italië.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

• MrMonkE
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Bastien schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:47:
[...]
Dit is zoals het hoort, niet dat laffe geneuzel zoals hier dat je er met een paar uurtjes schoffelen of bejaarden voeren er vanaf komt. Doen ze toch nog iets goed daar in Italië.
Anticiperen op sociopaten uit Nederland zijn ze dan weer minder sterk in. Het is niet alsof dit een donderslag was bij heldere hemel. Eerder een 'donderslag' door ontoereikende voorbereiding door de italiaanse overheid.
Maar inderdaad, wél weer prettig voor hun dat ze daarna wel een stok van 16 maanden hebben om mee te slaan.

Nu is het wachten op de huilie-huilie-verhalen in de media van en over mensen die niets deden en toch klappen kregen van de Politie en verder het wachten op de nederlandse politiek die in een spagaat gaat om deze mensen sneller terug te halen of hier hun straf te laten uitzitten. :+

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

MrMonkE schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:54:

Nu is het wachten op de huilie-huilie-verhalen in de media van en over mensen die niets deden en toch klappen kregen van de Politie en verder het wachten op de nederlandse politiek die in een spagaat gaat om deze mensen sneller terug te halen of hier hun straf te laten uitzitten. :+
Dan hadden ze maar moeten maken dat ze weg kwamen.

Zelf 1 keer tussen de ME en jochies met te kleine piemeltjes komen te staan. Gewoon zo snel mogelijk doorgelopen en later vanaf het perron toekijken wat een mietjes die jochies waren.
ME zette 1 stap en ze liepen Urain Bolt er gemakkelijk uit.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
MrMonkE schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:54:
[...]

Anticiperen op sociopaten uit Nederland zijn ze dan weer minder sterk in. Het is niet alsof dit een donderslag was bij heldere hemel. Eerder een 'donderslag' door ontoereikende voorbereiding door de italiaanse overheid.
Ja en nee. Ja, omdat het inderdaad bekend is dat bij diverse clubs waaronder Feyenoord dit soort gedonder er 100% bij hoort als men buiten het eigen dorp komt. Al denk ik dat men wel redelijk voorbereid was daar gezien de hoeveelheid knuppelhelden. Maar honderden dronken randdebielen zijn lastig in het gareel te meppen dus misschien de volgende keer maar wat stevigers gebruiken dan slaghout.

Nee, omdat het toch van het zotte is dat dit soort randdebielen los in de maatschappij rondlopen en meekunnen naar een match in Rome. Kan me namelijk niet voorstellen dat degenen die nu daar op water en brood worden gezet hier niet bekend zijn bij justitie en mogelijk gewoon een stadionverbod o.i.d. hebben. Misschien de meldplicht maar wat uitbreiden zodat ze niet in het buitenland kunnen zitten als hun clubje daar moet spelen. Hoe meer hun leven zuur wordt gemaakt hoe beter.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, Roma snijd er af en toe wel erg makkelijk doorheen.

• ph4ge
  • Nu online
Ik wil niet het gedrag van de 1% goedpraten, maar als je de beelden ziet van mensen die in het nauw worden gedreven en geslagen worden terwijl ze op de grond liggen vraag je je wel af wie er nou fout zitten.

Feyenoord gaat in geen 100 jaar gevaarlijk worden zo. Het is vragen om de counter en die zit er nu in.

• PWM
  • Niet online

PWM

Roma is in zijn huidige vorm alsnog factor 3 beter. Schade beperken en hopen.

• Gynnad
PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:19:
Pff, Roma snijd er af en toe wel erg makkelijk doorheen.
Beetje de wedstrijd zoals je verwacht, als het zo doorgaat eindigt het 3-0. Voor Feyenoord is het te hopen dat ze de schade beperkt weten te houden (lees 1-0, 2-1) dan is er nog van alles mogelijk in de Kuip.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ph4ge
  • Nu online
De beste verdediging is de aanval. Roma heeft ook wel gezien dat je geen aanvallers hebt en je eigen gaten dicht aan het lopen ben. Dan durf je er ook wel uit te komen als de kans er is.

Ik heb niet begrepen welke rol Rutten voor Vilhena in gedachte had, maar op zn zachtst gezegd komt dat er nog niet helemaal uit. Leuk 5 middenvelders, maar als er een verdediger van de tegenstander mee opkomt lopen ze niet mee. Zet dan gewoon zelf een aanvaller neer. Als je toch niet wint ga dan wel voor een uitgoal.

Pagina: 1 2 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015