[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste
Acties:
  • 202.882 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:46
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/gm81ramtp/seizoen_20132014_in_10_cijfers_lange_reis_van_sc.jpg
Voor de vierde maal op rij mag Ajax zich kampioen van Nederland noemen. In een spannend seizoen zag de club uit Amsterdam de concurrenten afhaken en wonnen ze voor de 33ste maal de Eredivisie. De beker kwam in handen van PEC Zwolle, die de Amsterdammers wegspeelde in de Rotterdamse Kuip. De Johan-Cruijff Schaal, de klassieke seizoensopener, werd gewonnen door Ajax. In de Amsterdam Arena werd Az met 3-2 verslagen. Roda JC, NEC en RKC degradeerde naar de Jupiler League.
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/8hzxmk0el/willemii.jpg
In een vreemd seizoen is Willem II gepromoveerd naar de Eredivisie. Concurrent FC Dordrecht had lange tijd de beste papieren om landskampioen te worden maar vergooide zijn voorsprong na de winterstop.

Samen met Willem II zijn ook FC Dordrecht en Excelsior gepromoveerd naar het hoogste niveau.
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/hlycn01zh/75087440_ikercasillas2_240514_reuters.jpg
De Champions League was deze jaargang een prooi voor Real Madrid. De finale werd met 4-1 gewonnen van landgenoot Atletico Madrid.

Real Madrid wist de cup pas in de verlenging binnen te halen, nadat het lange tijd op een 1-0 achterstand stond en pas in de 93e minuut de 1-1 scoorde. Bale, Marcelo en Ronaldo besliste de finale in de verlenging in het voordeel van Real Madrid.

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/fvfblikgd/article_2628653_1_DD90_F4_F00000578_853_634x431.jpg

Sevilla wist de finale na strafschoppen te winnen van Benfica in het Juventus Stadium te Turijn.

Poll: Wie wordt er landskampioen 2014/2015?
Ajax
Az
FC Twente
Feyenoord
PSV
Vitesse
Anders nl.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=391290&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mooi! Een nieuw voetbalseizoen! Heb er stiekem al weer zin in! Toch weer op Ajax gestemd deze keer. Vooral omdat tot heden het team in tact is gebleven en omdat er op de juiste plekken versterkingen zijn gekomen, waarvan we nog wel moeten zien of ze ook echt van toegevoegde waarde zijn.

Vitesse en Twente zijn geen titelkandidaten in mijn ogen, Feijenoord is afwachten welke spelers na het WK vertrekken en ik denk dat Koeman toch een belangrijke rol in de successen van de afgelopen jaren speelt. PSV blijft lastig in te schatten. Trainer is in elk geval geen pré en de onrust in de selectie blijft. Zonder Rekik en Ruiz moet er op belangrijke plaatsen gepuzzled worden.

Dus we gaan voor de vijf-op-een-rij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 14:02

Niku

Alagaesii

Damnit, alweer die kampioensfoto met Ajax.

Hoop dat PSV het dit jaar weer eens kan laten zien. Hebben tot nu toe alleen Pasveer aangetrokken, ben benieuwd wat er verder nog in de selectie gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-06 17:27

RBH

Ik heb dit jaar het gevoel dat Ajax weer de titel gaat pakken. Maar de voorgaande vier jaren had ik dat niet, dus ik houd mijn hart vast. ;)

In ieder geval heeft aanwinst Viergever zijn eerste goal van het seizoen kunnen maken na een assist van aanwinst Milik. Ben benieuwd wat we van hun drie en Zivkovic gaan zien bij Ajax dit seizoen.

Om de top 5 compleet te maken denk ik dat dit het wordt:

1. Ajax
2. Feyenoord (met in gedachte dat het team compleet blijft)
3. PSV
4. AZ
5. Vitesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

Denk dat Feyenoord vriend en vijand zal verbazen door met andere spelers wederom bovenin mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De voorspelbaarheid is moeilijk, het WK zal allerlei transfer-effecten hebben, zowel voor de Eredivisie als de Champions League. Lekker afwachten over het strooien met geld dus :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch blijf ik het wel jammer vinden dat zoveel goede spelers continu vertrekken naar het buitenland. Zo wordt het wel heel lastig ooit nog een rol van betekenis te spelen in de Europese toernooien voor de Nederlandse clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
Tja, toch maar op Ajax gestemd. De concurrenten hebben zich nog niet heel erg versterkt en Ajax heeft al wat aanwinsten binnen. 't is verder natuurlijk wel afwachten wat er op transfergebied nog gaat komen, zeker na het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik zie AZ geen landskampioen worden, maar toch wel positief verrassen, aangezien van Basten vorig seizoen Heerenveen meer dan aardig liet voetballen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:46
RBH schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:46:
Ik heb dit jaar het gevoel dat Ajax weer de titel gaat pakken. Maar de voorgaande vier jaren had ik dat niet, dus ik houd mijn hart vast. ;)

In ieder geval heeft aanwinst Viergever zijn eerste goal van het seizoen kunnen maken na een assist van aanwinst Milik. Ben benieuwd wat we van hun drie en Zivkovic gaan zien bij Ajax dit seizoen.

Om de top 5 compleet te maken denk ik dat dit het wordt:

1. Ajax
2. Feyenoord (met in gedachte dat het team compleet blijft)
3. PSV
4. AZ
5. Vitesse
Leegloop lijkt aanstaande bij Feyenoord, en het is afwachten wat er dan voor terugkomt en hoe dat gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik denk dat Ajax het dit jaar weer gaat redden, maar wie weet tovert een van de andere teams een goed team uit de hoge hoed.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 27-06 15:09

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Anoniem: 343906 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:52:
Toch blijf ik het wel jammer vinden dat zoveel goede spelers continu vertrekken naar het buitenland. Zo wordt het wel heel lastig ooit nog een rol van betekenis te spelen in de Europese toernooien voor de Nederlandse clubs.
Ik volg de eredivisie nu 25 jaar, het is in dit tijd nooit anders geweest.

Serieus, ik denk dat dit 1 van de redenen is waarom het NL-elftal het zo goed doet. 'Wij' moeten wel opleiden en de jeugd een kans geven. Ik geniet van de Nederlandse en buitenlandse spelers die nu nog meedoen op het WK en het vak voor een deel in de eredivisie hebben geleerd.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MegaTronics schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:55:
Ik denk dat Ajax het dit jaar weer gaat redden, maar wie weet tovert een van de andere teams een goed team uit de hoge hoed.
De eerste oefenwedstrijd lieten de jonge nieuwelingen zich wel zien in ieder geval. Als ze Blind kunnen behouden staat er wel een goed team.
Feyenoord moet hopen dat de oranje spelers niet allemaal vertrekken, anders wordt het lastig.
PSV is wel lastig te peilen, tot nu toe ook weinig nieuws wat betreft aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-06 13:30
Zoals het er nu uitziet zie ik Ajax wel weer kampioen worden. Maar toch even de transfers afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik hoop (als Ajacied) natuurlijk op Ajax :) Ik ben benieuwd hoe Feijenoord zich gaat presenteren, want met de verkoop van BMI zijn ze wel uit de schulden en hebben ze weer geld om te investeren.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 17:26
Outerspace schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:32:
Ik hoop (als Ajacied) natuurlijk op Ajax :) Ik ben benieuwd hoe Feijenoord zich gaat presenteren, want met de verkoop van BMI zijn ze wel uit de schulden en hebben ze weer geld om te investeren.
Het vertrek van BMI alleen zal denk ik niet genoeg zijn.
Eind vorig seizoen las of hoorde ik ergens een heel verhaal over hoe het inelkaar zit bij Feyenoord qua schulden etc.
Wanneer ze uit de schulden zijn dan moeten ze eerst de investeerders terug betalen voordat ze echt geld mogen uitgeven.

Ik weet niet meer goed hoe het zat maar ik geloof dat zodra ze uit de schulden zijn ze richting de 10mln moeten gaan en dat ze dan de investeerders moeten terug betalen.

Dus ik denk dat er toch wel minimaal 2 spelers weg moeten voordat ze iets kunnen uitgeven.
BMI kunnen ze intern lekker opvangen maar een vertrek van de Vrij, Pelle en Jamaat zal moeilijker zijn.
Als dan ook nog een Clasie weg gaat dan gaat het pittig worden en zal een Rutten wel weer de schuld krijgen.

Bij Ajax vraag ik me af wat ze gaan doen als Moisander niet weg gaat.
Verder vind ik het prettig om te zien dat ze er bij Ajax al zo vroeg bij zijn qua transfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:42
Neuh, dat is niet waar. De investeerders zijn gewoon aandeelhouders geworden. Zolang Feyenoord geen eigen aandelen gaat terugkopen hoef je hun niks te betalen.

Ik denk dat je in de war bent met de spelersfondsen, of Talentpoules, waar nog een paar spelers onder vallen. Als Indi verkocht wordt gaat +-25% van de netto inkomsten naar de investeerders. Niet alle spelers vallen daar onder gelukkig. De schuld is naar verluid nog iets kleiner dan 10 miljoen.

Ajax zal waarschijnlijk weer kampioen worden, het financiële gat met de rest is te groot.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:02:
Neuh, dat is niet waar. De investeerders zijn gewoon aandeelhouders geworden. Zolang Feyenoord geen eigen aandelen gaat terugkopen hoef je hun niks te betalen.

Ik denk dat je in de war bent met de spelersfondsen, of Talentpoules, waar nog een paar spelers onder vallen. Als Indi verkocht wordt gaat +-25% van de netto inkomsten naar de investeerders. Niet alle spelers vallen daar onder gelukkig. De schuld is naar verluid nog iets kleiner dan 10 miljoen.

Ajax zal waarschijnlijk weer kampioen worden, het financiële gat met de rest is te groot.
Dat is geloof ik het probleem. Feyenoord is verplicht de aandelen terug te kopen.
Op papier zijn de investeerders aandeelhouders, maar er is toen de afspraak gemaakt dat zodra Feyenoord uit de schulden is en een X bedrag heeft (10mln geloof ik) men verplicht is de aandelen van deze aandeelhouders terug te kopen.

edit:
Ik geloof zelfs dat ze dividend moeten uitkeren wanneer ze een EV hebben van boven een bepaald bedrag.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 30-06-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Feyenoord gaat wel een aantal bepalende spelers kwijtraken vrees ik. Bij PSV blijft het even afwachten wie ze aantrekken. Verder lijkt Ajax me wat verzadigd en hebben ze ervaring ingeleverd met het vertrek van Poulsen.

Het belooft een spannend seizoen te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4ge schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:02:

Niet helemaal correct. Feyenoord heeft met de Vrienden van Feyenoord afgesproken dat, met dat Feyenoord minimaal €3,- miljoen positief eigen vermogen heeft en houdt, Feyenoord in overleg met diezelfde Vrienden van Feyenoord gefaseerd die €30,- miljoen terug zal gaan kopen, én heeft afgesproken dat Feyenoord vanaf datzelfde moment jaarlijks 4% dividend uit keert over het nog openstaande bedrag.

Zoals jou wel bekend denk ik liet Gudde op de nieuwjaarsspeech weten dat Feyenoord toen nog een negatief eigen vermogen van €6,- miljoen had. En Gudde liet weten dat Feyenoord bezig is met een nieuw trainingscomplex wat naar verwachting €17,- miljoen gaat kosten.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 343906 op 30-06-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
PSV heeft 4,5 miljoen geboden op Luuk de Jong, lijkt me wat weinig, maar misschien wil borussia er graag vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Exocet schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:56:
PSV heeft 4,5 miljoen geboden op Luuk de Jong, lijkt me wat weinig, maar misschien wil borussia er graag vanaf.
Volgens mij willen hun er 7 miljoen voor hebben en hoopt PSV hem uiteindelijk voor 5.5 op te kunnen halen, tenminste dat las ik ergens. Geen verkeerde spits voor de Eredivisie, heeft het bij FC Twente meer dan aardig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
En daarna niks gepresteerd. Was mogelijk een eenseizoensvlieg. PSV schijnt ook Defour te willen halen. Is lang een target van Ajax geweest.

Wel jammer dat er nergens eigen jeugd wordt doorgeschoven. Voor een deel snap ik Bakkali wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gynnad schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:08:
[...]

Volgens mij willen hun er 7 miljoen voor hebben en hoopt PSV hem uiteindelijk voor 5.5 op te kunnen halen, tenminste dat las ik ergens. Geen verkeerde spits voor de Eredivisie, heeft het bij FC Twente meer dan aardig gedaan.
Dit seizoen was het dan wel weer erg matig.
Verhuurd aan Newcastle, naar ook dat was geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Aghanim schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:27:
En daarna niks gepresteerd. Was mogelijk een eenseizoensvlieg. PSV schijnt ook Defour te willen halen. Is lang een target van Ajax geweest.

Wel jammer dat er nergens eigen jeugd wordt doorgeschoven. Voor een deel snap ik Bakkali wel.
Zijn slechte presteren bij Gladbach en Newcastle kan ik begrijpen.
Hij past totaal niet bij die twee teams en het voetbal dat ze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Aghanim schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:27:

Mwah, er is genoeg eigen jeugd die tegen het eerste aan zit, maar het is toch al zo'n jong elftal. Een paar ervaren ouwe(re) rotten erbij halen is pure noodzaak.

Die Bakkali-discussie... De knul heeft het een keer of vier, vijf leuk gedaan en waant zich meteen de nummer één van PSV, en misschien wel de hele Eredivisie. Tegen mondelinge afspraken in weigert hij een nieuw contract te tekenen, verandert ondertussen van zaakwaarnemer en blijft maar draaien en tegenstrijdige uitspraken doen. Nu zit ie weer bij Jong PSV, zoals beloofd; eens kijken of de club haar poot stijf houdt.

Overigens heeft PSV natuurlijk wel zelf de fout gemaakt om Bakkali een keer te vaak te laten invallen in het eerste, waardoor hij niet meer voor Jong PSV mocht spelen en hij een half seizoen tussen wal en schip viel. In dat opzicht is het wel begrijpelijk dat hij het er niet helemaal mee eens is, maar ik vind het persoonlijk geen reden om al een half jaar te blijven draaien en tijdrekken. Zeg dan gewoon dat je weg wil, en vertrek.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Exocet schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:56:
Luuk mag blij zijn als een topclub in Nederland hem nog wil hebben. Zijn carriere zit in het slop op dit moment. Veelzeggend dat hij niet eens bij de WK selectie zit, maar wie weet komt het er ooit nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-06 17:46

Vos

AFCA

Er is imo nog te weinig bekend over de selecties van de 'top 5' dat ik geen voorspelling doe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-06 16:02

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@XeNeRgY Er wordt bij PSV wel degelijk Jeugd doorgeschoven. Ritzmaier is terug van Cambuur en zie ik eigenlijk nog als jeugd (heeft nooit echt voor het 1ste gespeeld). Verder zijn Rai Vloet (CAM) en Koch doorgeschoven naar PSV1. (waarschijnlijk gaan ze wel spelen in Jong PSV) Hendrix is eigenlijk ook nog een jeugdspeler alleen door blessures in de verdediging en middenveld bij PSV al vooruit geschoven van Jong PSV naar de hoofdmacht. Hendrix is wel een jongen waarvan ik veel verwacht komend seizoen. In alle eerlijkheid vond ik hem afgelopen seizoen beter dan Hiljemark en Schaars (al is daar niet heel erg veel voor nodig) Ik zie hem dan ook echt als verdedigende middenvelder.

Een en ander hangt natuurlijk af hoe Cocu het dit jaar kan neerzetten. Als je een middenveld kan vormen met Wijnaldum Maher en Hendrix/Schaars/Hiljemark is dat niet verkeerd. Een en ander heeft meer te maken met de instelling en de wil om te vechten. Met Narsingh en Depay aan de zijkanten en bijvoorbeeld een Luuk de Jong heb je het aardig staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Chrosser op 01-07-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoe zit het eigenlijk met Rekik? Is die dit jaar ook weer bij PSV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Moest zich melden bij City dus de kans is groot dat hij niet bij PSV terugkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Blijft Ruiz eigenlijk komend seizoen nog? Of vertrekt die na het WK naar een andere club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:00:
Blijft Ruiz eigenlijk komend seizoen nog? Of vertrekt die na het WK naar een andere club?
Is nog niet bekend.

Van Rekik ook niet helemaal trouwens, moet zich eerst melden bij City. Kan later alsnog verhuurd worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 01-07-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het lijkt er op dat Tadic naar Southampton vertrekt voor ongeveer 12 miljoen. Wel jammer, was toch een mooie speler om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

12 miljoen is een hoop geld voor Tadic vind ik. Verder blijft het afwachten hoe hij het in de PL gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Siem de Jong naar Newcastle. Mooie transfer en voor beide partijen het beste denk ik. Ben benieuwd hoeveel we voor hem ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Had nog één jarig contract, ik denk ± 4 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Knap dat ze dat aandurven, de samenwerking met z'n broer was niet zo'n succes, en Siem is afgelopen seizoen geplaagd door blessures..

Wel knullig dat ze het bij de NOS (WK) eerst even vermelden als Nigel De Jong, maar dat werd gelukkig nog wel gecorrigeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mag Luuk de Jong dan blijven bij Newcastle? Die hadden ze toch gehuurd, en hij heeft geen deuk in een pakje boter kunnen schieten bij Newcastle.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee lijkt me niet. huurcontract is nu afgelopen en bij z'n eigen club in Duitsland zitten ze ook niet op hem te wachten. PSV schijnt 4,5 miljoen te hebben geboden maar het is nog afwachten of dat een vervolg krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aghanim schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:45:
Siem de Jong naar Newcastle. Mooie transfer en voor beide partijen het beste denk ik. Ben benieuwd hoeveel we voor hem ontvangen.
Voor Ajax toch weer een ervaren speler die wegvalt. Ben benieuwd of ze nog een vervanger halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:38:
[...]

Voor Ajax toch weer een ervaren speler die wegvalt. Ben benieuwd of ze nog een vervanger halen.
Geruchten gaan dat het voor 6 miljoen pond is (dus ongeveer 7.5 miljoen euro), zou mooi zijn als ze nu Ziyech voor de neus van FC Twente wegkapen.

Ajax heeft ook korte lijnen met Wesley Sneijder, echter zie ik die niet komen, aangezien hij pas 30 is en nog 3+ miljoen per jaar verdient en schijnbaar ook in de belangstelling staat van Engelse topclubs.

[ Voor 22% gewijzigd door Gynnad op 01-07-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Er moet in mijn ogen wel een ervaren middenvelder bij. Het wordt anders wel heel dun met Klaassen en Serero nu Poulsen en de Jong vertrokken zijn. Een creatieve nummer 10 is welkom, maar wellicht kan Schöne daar prima spelen nu er op rechtsbuiten ook versterkingen zijn gerealiseerd.

Het enige gevaar dat Ajax loopt is dat de voorhoede grotendeels vernieuwd is, waarbij tot heden geen enkele zekerheid bestaat dat het ook daadwerkelijk succesvol gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Van der Vaart een optie? Of is die echt over zijn top? Zie te weinig van hem om er over te kunnen oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik zie zelf meer in een wat jongere speler die nog aan zijn top moet komen. Persoonlijk vind ik dat we (en ook PSV, Feyenoord etc.) niet al te gelukkig zijn met oudere, ervaren spelers terug halen. Of alle scouts van Heerenveen kopen voor dit bedrag, dan krijg je al die goede aanvallende spelers voortaan zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Aghanim schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:02:
Ik zie zelf meer in een wat jongere speler die nog aan zijn top moet komen. Persoonlijk vind ik dat we (en ook PSV, Feyenoord etc.) niet al te gelukkig zijn met oudere, ervaren spelers terug halen. Of alle scouts van Heerenveen kopen voor dit bedrag, dan krijg je al die goede aanvallende spelers voortaan zelf.
Mathijssen, Poulsen, van Bommel hebben het anders toch best aardig gedaan. Wat wel belangrijk is is dat je een Nederlandse speler terug haalt (wat Poulsen idd niet is), maar met buitenlandse spelers gaat het vaak toch mis.

Ach we wachten de geruchten wel af of er een vervanger wordt gehaalt, tot nu toe wordt er nog niets over gezegd. Blind speelt trouwens ook op het middenveld, dat moet je niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
De vraag is of 'best aardig' voldoende is. Ze zitten vaak aan het salarisplafond en staan de ontwikkeling van jonge spelers in de weg. Om die 2 nadelen te compenseren moet de toegevoegde waarde van zo'n speler wel hoog zijn. De spelers die je noemt hebben in mijn ogen die toegevoegde waarde onvoldoende tot uiting gebracht. Misschien in de kleedkamer al is de voorbeeldrol van Van Bommel met al die gele kaarten wel discutabel. Ook bijvoorbeeld Park, Ruiz en een aantal ervaren buitenlanders bij Ajax hebben dit niet gebracht. Daarom zie ik Sneijder, vd Vaart maar dus ook Luuk de Jong niet zitten.

Was Blind inderdaad vergeten, hopelijk blijft hij.

[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 01-07-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:11:
Knap dat ze dat aandurven, de samenwerking met z'n broer was niet zo'n succes, en Siem is afgelopen seizoen geplaagd door blessures..

Wel knullig dat ze het bij de NOS (WK) eerst even vermelden als Nigel De Jong, maar dat werd gelukkig nog wel gecorrigeerd..
Siem vind ik veel beter bij Newcastle passen dan Luuk.
Mits in vorm inderdaad. En Siem zie ik wel als het type dat de hele zomer bezig geweest is weer fit te worden, vorig jaar was echt een ruk seizoen voor hem.

Ik had hem zelf graag in de Bundesliga gezien, dat leek me echt de competitie voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:39:
[...]
Geruchten gaan dat het voor 6 miljoen pond is (dus ongeveer 7.5 miljoen euro), zou mooi zijn als ze nu Ziyech voor de neus van FC Twente wegkapen.

Ajax heeft ook korte lijnen met Wesley Sneijder, echter zie ik die niet komen, aangezien hij pas 30 is en nog 3+ miljoen per jaar verdient en schijnbaar ook in de belangstelling staat van Engelse topclubs.
Leuk, zo'n gehypte speler die Ziyech maar die gaat Ajax geen kampioen maken. Ze hebben een paar ervaren jongens nodig. Als Blind ook nog vertrekt heeft Ajax een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik lees net dat er inderdaad rond de 7.5 miljoen voor de Jong betaald schijnt te zijn, daar kan Ajax prima van shoppen lijkt me zo. Maar waarschijnlijk gaat daarvan 5 miljoen weer naar de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:45:
[...]

Leuk, zo'n gehypte speler die Ziyech maar die gaat Ajax geen kampioen maken. Ze hebben een paar ervaren jongens nodig. Als Blind ook nog vertrekt heeft Ajax een groot probleem.
Ik vind dat je toch iets overdrijft.

Een vertrek van Blind zou inderdaad erg zijn maar dat vind ik meer omdat er niemand klaar staat om de positie op te vangen.
Naast Blind heb je nog Moisander, Viergever, Schone en van Rhijn hebben allemaal toch een aardig aantal Eredivisie wedstrijden op hun naam staan.
Naast hun heb je dan nog een paar jongens zoals Cilissen die ook niet echt onervaren meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vandaag in De #Telegraaf: #Ajax haalt GEEN vervanger voor @siemdejong aldus Mike Verweij.

Zou toch wel spijtig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:26:
Nee lijkt me niet. huurcontract is nu afgelopen en bij z'n eigen club in Duitsland zitten ze ook niet op hem te wachten. PSV schijnt 4,5 miljoen te hebben geboden maar het is nog afwachten of dat een vervolg krijgt.
Ah, ik las je eerdere post verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat de broers samen gingen werken bij Newcastle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aghanim schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:45:
Gaat ie een bekende tegen komen. Goed voor hem en Anita wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gynnad schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:11:
Vandaag in De #Telegraaf: #Ajax haalt GEEN vervanger voor @siemdejong aldus Mike Verweij.

Ajax haalt jonge talentenvolle spelers. Goed beleid als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
In mijn ogen ook een goed beleid. Wel ben ik bang dat er ergens een ondergrens is als je te weinig ervaring in je team hebt. Wel is het zo dat iedere speler een jaar ouder is ten opzichte van vorig jaar, daarmee groeit de jonge ploeg natuurlijk ook. Overigens heb ik alle vertrouwen in Overmars en de Boer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:34

Koppensneller

winterrrrrr

Gynnad schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:11:

Ach, in de spits zijn al 2 vervangers binnen, namelijk Milik en Zivkovic. Daarnaast is het middenveld, en dan met name de halfposities, ook al aardig bezet met Klaassen, Serero, Schöne, Duarte, Andersen en jongens als Keskin en El Hasnaoui die op de deur kloppen.

Speltechnisch wat mij betreft geen verlies. Op het middenveld is De Jong niet geschikt voor het spel wat Ajax wil spelen, maar een specialist in de spits is het ook niet. Hij heeft zijn waarde gehad, maar nu is het echt tijd om door te pakken en wat creatievere en snellere spelers op het middenrif de kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Eens, maar wie gaat er voor zorgen dat de mouwen opgestroopt worden als het even tegenzit? Dat deed de Jong ook te weinig, maar dat zie ik Klaassen of Serero niet doen. Blind misschien, maar het is de vraag of die gaat blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ajax moet toch hopen dat Blind, Moisander en Schone blijven, anders speel je bijna met jong Ajax in de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-06 13:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die John van Zweden zou ik niet al te serieus nemen. Enig idee hoeveel salaris Stekelenburg verdient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 16:18

Player1S

Probably out in the dark

Aan geld geen gebrek bij die Chinezen. Vraag is wel of Stekelenburg wel naar Nederland terug wil komen. En dan helemaal naar ADO ook al hebben die nu wat geld.

Het zou geloofwaardiger zijn als het nu 30 augustus was en er geen enkele club voor hem was geweest en hij inmiddels 2e keeper bij Fulham was.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:43
John van Zweden :') Die man moet je geen podium geven :N Die fout maken ze bij VI ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 19:31
Aghanim schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:24:
De vraag is of 'best aardig' voldoende is. Ze zitten vaak aan het salarisplafond en staan de ontwikkeling van jonge spelers in de weg. Om die 2 nadelen te compenseren moet de toegevoegde waarde van zo'n speler wel hoog zijn. De spelers die je noemt hebben in mijn ogen die toegevoegde waarde onvoldoende tot uiting gebracht. Misschien in de kleedkamer al is de voorbeeldrol van Van Bommel met al die gele kaarten wel discutabel. Ook bijvoorbeeld Park, Ruiz en een aantal ervaren buitenlanders bij Ajax hebben dit niet gebracht. Daarom zie ik Sneijder, vd Vaart maar dus ook Luuk de Jong niet zitten.

Was Blind inderdaad vergeten, hopelijk blijft hij.
Jonge spelers in de weg zitten? Misschien qua minuten, maar dat is behoorlijk kort door de bocht. Een ervaren speler aan je zijde kan ontzettend belangrijk zijn in de ontwikkeling van een jonge speler.

Wb Van Bommel: weer lekker makkelijk om over die gele kaarten te beginnen. Eerste vijf wedstrijden pakte hij gele kaarten, daarna is het behoorlijk netjes gebleven. Hij had wel degelijk een voorbeeldfunctie, Depay heeft gezegd er ook veel aan te hebben gehad. Misschien geen kampioen geworden, maar dat is niet het belangrijkste in de ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Wat gaat Depay dan zeggen? "Ik kon die eigenwijze ouwe zak niet uitstaan. Wat een arrogante betweter. Ik heb echt niets geleerd van hem." dat zal nooit gebeuren. Zelfs niet als het de waarheid is.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Dat blijft een discussie die je van 2 kanten kan bekijken. Was het zonder van Bommel beter gegaan met psv dat seizoen? Of slechter? Daarbij kan een talent uitermate positief zo'n plaats overnemen. Of je hebt het hele jaar een speler nodig die je niet op zijn eigen plaats kan laten spelen. Dat is vooraf altijd de vraag natuurlijk.

Ik denk dat als je op het moment een echt top talent hebt voor een bepaalde positie hij vanzelf een kans krijgt om door te breken. Indien dat niet het geval is ga je pas kijken naar alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mbt Stekelenburg: is ook alweer ontkracht (via dezelfde, imo vrij onbetrouwbare bron): http://www.soccernews.nl/...elenburg_trekt_naar_Wales

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En Finnbogason vertrekt naar Real Sociedad. Niet een heel verkeerde club, 2 jaar terug nog 4e geworden en afgelopen jaar 7e. Zal wel genoeg cashen, want ik vind het echt een speler voor de BPL.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hoge middenmoot in Italie had ook gekund.
Nu is het de vraag of hij gaat slagen. Bij Heerenveen is wel het hele voetbal op hem gericht, afwachten of hij hetzelfde in Spanje gaat waar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Outerspace schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:13:
En Finnbogason vertrekt naar Real Sociedad. Niet een heel verkeerde club, 2 jaar terug nog 4e geworden en afgelopen jaar 7e. Zal wel genoeg cashen, want ik vind het echt een speler voor de BPL.
Alles is financieel beter dan Heerenveen, toch had ik het slimmer gevonden als hij eerst nog bij een NL topclub gespeeld had. Nu is het vooral een sprong in het diepe, een IJslander in Spanje, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
L1nt schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:26:
Aan geld geen gebrek bij die Chinezen. Vraag is wel of Stekelenburg wel naar Nederland terug wil komen. En dan helemaal naar ADO ook al hebben die nu wat geld.

Het zou geloofwaardiger zijn als het nu 30 augustus was en er geen enkele club voor hem was geweest en hij inmiddels 2e keeper bij Fulham was.
Als die Chinezen hogerop willen met ADO dan willen ze Europa in. Dan zitten ze vast aan de Financial Fairplay regels dus ze kunnen geen absurde bedragen in ADO gaan pompen.

Daarnaast vraag ik me echt af of ze wel veel geld in ADO gaan pompen.
Want dat beetje wat ik over het bedrijf kon vinden geeft me het idee dat het een echte investeringsmaatschappij is welke dus winst wil maken en dat ze dus niet het speelgoed zijn van een rijke Chinees die het bedrijf gebruikt om zijn hobbys mee te beheren.

Ik vraag me trouwens af of we deze transferperiode wel opvallende dingen gaan zien van ADO aangezien de overname nog niet definitief is.

Heb nog steeds flink wat vraagtekens bij deze overname, vooral aangezien er zo weinig informatie is over het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de ambitie van Frank de Boer. Weer kampioen worden met Ajax lijkt me toch niet heel ambitieus. Stappen maken in Europa lijkt me ook dit jaar weer een klus met elke keer je spelers met de meeste potentie kwijtraken.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sallin schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:35:
Ik ben benieuwd naar de ambitie van Frank de Boer. Weer kampioen worden met Ajax lijkt me toch niet heel ambitieus. Stappen maken in Europa lijkt me ook dit jaar weer een klus met elke keer je spelers met de meeste potentie kwijtraken.
Ik denk dat hij zijn plezier ook deels haalt uit het laten doorstromen/slagen van jonge spelers.
En hij zal gewoon gaan voor de dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niet de trebble? :+
Johan Cruiff schaal met revange op PEC ( ;) ), Kampioenschap, KNVB. beker.
Europa zal wel niet veel worden aangezien Siem vast niet de enige is die weggaat, en de jeugd dan doorschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sallin schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:35:
Hij mag wel eens een keer de beker pakken. Ik krijg toch vaak het idee dat dat geen prioriteit heeft bij Ajax.
Uiteindelijk is het vaak hetzelfde, de CL spelen ze onvoldoende constant om de volgende ronde te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Of toch gewoon eens investeren in plaats van geen vervanger voor Siem de Jong te halen. Ik ben benieuwd met de broekies die ze hebben aangetrokken. Nu heb ik de Boer wel een stuk hoger zitten dan bijvoorbeeld Cocu maar er zou zich een scenario zoals bij PSV kunnen voordoen. Dan moet je voor nu dus hopen op het aanblijven van Moisander en Blind die de kar moeten gaan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Siem de Jong heeft afgelopen seizoen amper gespeeld en toch is Ajax kampioen geworden. Wat dat betreft is een vervanging dus niet direct nodig.

Ik hoop echter wel weer eens op een creatieve voetballer. Eriksen was vaak om van te genieten op het veld met zijn aannames, passjes en doelpunten, dat mis ik nu echt. Het is nu naar mijn idee een degelijk team waar niemand echt in uitspringt, behalve Schöne af en toe, maar om nou te zeggen dat ik vorig seizoen echt heb kunnen genieten van het spel of van een specifieke speler, nee, niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik zal blij zijn als de eredivisie weer begint. Ik vind het WK prachtig om naar te kijken, maar de mensen die nu een mening hebben over voetbal kan ik niet altijd waarderen.

De mooiste quote hoorde ik gisteren: "Het WK is niet echt leuk, want het gaat er niet om of je goed kan voetballen, maar of je wel met de druk om kan gaan. Ja, zo vind ik er niets aan:.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aghanim schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:40:
In mijn ogen ook een goed beleid. Wel ben ik bang dat er ergens een ondergrens is als je te weinig ervaring in je team hebt. Wel is het zo dat iedere speler een jaar ouder is ten opzichte van vorig jaar, daarmee groeit de jonge ploeg natuurlijk ook. Overigens heb ik alle vertrouwen in Overmars en de Boer.
In zogenaamde vechtwedstrijden met veel fysieke duels delf je met een jonge selectie inderdaad vaker het onderspit. Bikkels die heer een meester willen en kunnen zijn op met name het middenveld zijn dan inderdaad wel handig. Geldt voor Ajax maar net zo goed voor welke club dan ook in de eredivisie. Immers is daar een exponent van. Gozer lijkt op een houten klaas maar heeft wel degelijk zijn waarde bij Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Voor de PSV-volgers: VI meldt dat Matavz verkocht gaat worden aan FC Augsburg. Bron: www.vi.nl/nieuws/fc-augsb...euwe-werkgever-matavz.htm

Dit zou betekenen dat er in het budget ruimte is om Luuk de Jong aan te trekken.

[ Voor 55% gewijzigd door Railgunner op 04-07-2014 14:45 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:01
Feyenoord heeft vanavond een minieme oefenzege behaald tegen de amateurs van stadgenoot VOC. De ploeg van de nieuwe trainer Fred Rutten kwam niet verder dan 1-0.
Nou, dat wordt wat komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
chim0 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 06:22:
[...]

Nou, dat wordt wat komend seizoen.
Inderdaad als je al zo slecht begint tegen amateurs dan kan het nooit wat worden tegen prof ploegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze missen de helft hé, die zijn in Brazilië..
Al is dat vooral de verdediging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:01
dutchgio schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:55:
Ze missen de helft hé, die zijn in Brazilië..
Al is dat vooral de verdediging ;)
Dan nog. Ik las dat andere wonnen met 15 - 0, 13 - 1 en 7 - 0 en zo. 1 - 0 in de laatste minuut voor een prof tegen een amateur is niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Is maar een oefenwedstrijd, dit zegt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Railgunner schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:28:
Voor de PSV-volgers: VI meldt dat Matavz verkocht gaat worden aan FC Augsburg. Bron: www.vi.nl/nieuws/fc-augsb...euwe-werkgever-matavz.htm

Dit zou betekenen dat er in het budget ruimte is om Luuk de Jong aan te trekken geld weg te gooien.
;)

Heeft "Reis" nog wat te doen de komende 12 maanden :D (zou eerder zo'n type spits zoeken dan een Luuk de Jong. Lang, sloom, inefficient en stevig gebouwd is al aanwezig toch? :+ )

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 05-07-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/2014/07/04/Drie-Oranje-Ajacieden-missen-competitiestart
Dat begint al lekker dan. Gelijk tegen Vitesse en je mist de 3 beste spelers. Bij Feyenoord hetzelfde verhaal. De competitie wordt aardig om zeep gehopen zo. Top planning van de KNVB :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Maar Frank de Boer wil ze drie weken vakantie geven en daarna hebben ze dan 2 weken nodig om fit te worden. Dus de planning van de KNVB is zo gek nog niet denk ik.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Er is de kans dat Vitesse de selectie ook nog niet rond zal hebben bij de competitie start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vermeer doet natuurlijk niet heel erg veel onder voor Jasper en centraal zou je Viergever en Moisander neer kunnen zetten wat ook niet verkeerd is. Het middenveld zou dan uit Schone, Klaassen en Serero kunnen bestaan. Lijkt me niet zo'n heel erge terugval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb je alleen geen verdedigend ingestelde middenvelder zoals Poulsen of Blind.
Maar door de versterkingen voorin heb je alsnog een prima elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:16:
Ik denk dat de Boer daar al mee bezig is. Viergever speelde vandaag geloof ik op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
dutchgio schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:16:
Schone heeft voordat Blind daar speelde ook genoeg daar gespeeld. Schone is een beetje de Dirk Kuyt van Ajax.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gynnad schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:14:
[...]

Schone heeft voordat Blind daar speelde ook genoeg daar gespeeld. Schone is een beetje de Dirk Kuyt van Ajax.. ;)
Zonder Schone was Ajax afgelopen seizoen inderdaad waarschijnlijk geen kampioen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
Railgunner schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:28:
Dit zou betekenen dat er in het budget ruimte is om Luuk de Jong aan te trekken.
No offense, maar als ik Luuk was ging ik naar Ajax. Is toch CL en EL garantie, 4 keer landskampioen op een rij. Hij heeft natuurlijk ook een mooi referentiekader om erachter te komen hoe het is om bij Ajax te voetballen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

loewie1984 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:07:
[...]

No offense, maar als ik Luuk was ging ik naar Ajax. Is toch CL en EL garantie, 4 keer landskampioen op een rij. Hij heeft natuurlijk ook een mooi referentiekader om erachter te komen hoe het is om bij Ajax te voetballen.
Speelgarantie?
Bij PSV heeft hij de kans om meer te spelen, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom zou Ajax Luuk de Jong eigenlijk willen halen? Ik vind hem maar een matige aanvaller.
Op een jaartje Twente na heeft hij niets bijzonders laten zien, ik vind hem qua speelstijl meer bij PSV passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
Tukk schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:21:
[...]

Speelgarantie?
Bij PSV heeft hij de kans om meer te spelen, lijkt mij.
Omdat de rest bij PSV minder is dan Luuk de Jong? Als je het goed doet heb je toch niets te vrezen, dan dwing je volgens mij een basis plek af. Maar ik snap wat je zegt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik kan me zomaar indenken dat de huidige cultuur, sfeer en misschien ook wel de druk bij Ajax een stuk gunstiger is dan bij PSV. Ajax heeft aangetoond zonder echte spits kampioen te kunnen worden (en daarom Luuk de Jong ook niet nodig imo) terwijl bij PSV veel druk op de voorhoede/spits ligt dat er nu eindelijk eens prijzen gepakt moeten worden. Zeker met een ervaren versterking als de Jong vermoed ik dat de verwachtingen in Eindhoven zeer hoog zullen zijn, hij moet het immers beter gaan doen dan Matavz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Dat laatste is niet heel moeilijk denk ik. Al denk ik niet dat Luuk de Jong iets gaat presteren. Het probleem van PSV is dat alleen Narsingh een voorzet zal geven op de spits. Depay komt altijd naar binnen en het is ook geen spits die je in de ruimte wegstuurt. (hetzelfde probleem als Locadia ook heeft, die ik niet hoger of lager inschat als de Jong).

Ik las dat Luuk wel geinteresseerd was omdat Brands verteld had met echte buitenspelers te gaan spelen. Maar op deze manier komt hij van een koude kermis thuis. Ben benieuwd
Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015