Dat zou kunnen mits men verwacht dat Depay toch echt weg gaat en Kostic als vervanger komt. Bakkali zie ik uiteindelijk gewoon vertrekken, ben er niet rouwig om. Als je dan Kostic en Narsingh als vaste flankspelers hebt kun je als spits best renderen lijkt me. Allemaal afwachten dus, alhoewel ik nou niet verwacht dat Luuk de Jong het fenomenaal gaat doen in de Eredivisie.
Lol. Dat doe je al snel met 2 goals.Aghanim schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:14:
Zeker met een ervaren versterking als de Jong vermoed ik dat de verwachtingen in Eindhoven zeer hoog zullen zijn, hij moet het immers beter gaan doen dan Matavz.
Ik denk trouwens dat Ajax geen miljoenen gaat betalen voor een net-niet spits als Luuk de Jong.
Anoniem: 343906
Elk seizoen zijn er clubs die verrassen en die teleurstellen. Zou zo maar kunnen dat bijvoorbeeld Ajax in eerste instantie teleur stelt en bijvoorbeeld AZ vriend en vijand verrast.
Luuk de Jong zo goed als zeker naar PSV, hopelijk haalt hij zijn oude niveau weer. Wel weer een typische Brands aankoop.
Ja, ik vind zijn aankopen vaak nogal voorspelbaar.Niku schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:00:
Luuk de Jong zo goed als zeker naar PSV, hopelijk haalt hij zijn oude niveau weer. Wel weer een typische Brands aankoop.
Of spelers die ze al eens wilden hebben maar niet konden krijgen of spelers die zo ongeveer iedereen in Nederland kent.
Hebben ze daar wel scouts in dienst?
Ze zijn ook bezig met Defour.
Af en toe een raar transferbeleid daar inderdaad...
Af en toe een raar transferbeleid daar inderdaad...
Defour ik dan weer wel opvallend en een goede zet, mochten ze die binnen kunnen halen.
Defour is ook weer een bekende naam. Is in de tijd dat hij nog in Belgie speelde vaker aan Ajax of PSV gelinked.
Maar op wiens positie moet hij dan spelen? Ik dacht dat ze de jeugd de kans zouden geven?
Maar op wiens positie moet hij dan spelen? Ik dacht dat ze de jeugd de kans zouden geven?
Lijkt mij op de plek van Schaars, volgens mij is Defour wat meer centraal/verdedigend ingesteld. PSV zou wel gek zijn als ze Maher en Wijnaldum niet op zouden stellen dus dan moet het wel ten koste van Schaars gaan, wat in dat geval wederom een ongelukkige transfer is geweest. Nu Defour en de Jong weer 2 spelers die een hoog salaris hebben en waarvan geen enkele garantie bestaat dat ze PSV kampioen maken.
Maher weet ik zo nog niet....
Heeft allesbehalve en goede indruk gemaakt vorig seizoen.
Ajax doet wel goede zaken, al hebben ze daar recent niets meer voor hoeven doen; met de transfer van Suarez hadden ze een transferclausule van iets van 5% afgedwongen, wat ze nu dus ruim 6 miljoen oplevert doordat hij naar Barcelona gaat.
Heeft allesbehalve en goede indruk gemaakt vorig seizoen.
Ajax doet wel goede zaken, al hebben ze daar recent niets meer voor hoeven doen; met de transfer van Suarez hadden ze een transferclausule van iets van 5% afgedwongen, wat ze nu dus ruim 6 miljoen oplevert doordat hij naar Barcelona gaat.
De transferrechten van Defour liggen trouwens gedeeltelijk bij Doyen. En wat zou zo iemand verdienen? Vraag me af of dat allemaal wel zo slim is...
Defour wordt gehaald als vervanging van Park, je kunt natuurlijk niet het seizoen in gaan met drie middenvelders.Aghanim schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:58:
Lijkt mij op de plek van Schaars, volgens mij is Defour wat meer centraal/verdedigend ingesteld. PSV zou wel gek zijn als ze Maher en Wijnaldum niet op zouden stellen dus dan moet het wel ten koste van Schaars gaan, wat in dat geval wederom een ongelukkige transfer is geweest. Nu Defour en de Jong weer 2 spelers die een hoog salaris hebben en waarvan geen enkele garantie bestaat dat ze PSV kampioen maken.
Met dat Doyen an sich is niets mis, wilde PSV zelf ook mee in zee. En hij zal als hij komt 'gewoon' 1 miljoen maximaal gaan verdienen.Koppensneller schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 00:19:
De transferrechten van Defour liggen trouwens gedeeltelijk bij Doyen. En wat zou zo iemand verdienen? Vraag me af of dat allemaal wel zo slim is...
Een speler kopen die deels van Doyen is, daar is inderdaad niets mis mee. Behalve dan dat de transfer hierdoor iets duurder kan zijn (aangezien 2 partijen geld willen vangen).Niku schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 00:27:
[...]
Defour wordt gehaald als vervanging van Park, je kunt natuurlijk niet het seizoen in gaan met drie middenvelders.
[...]
Met dat Doyen an sich is niets mis, wilde PSV zelf ook mee in zee. En hij zal als hij komt 'gewoon' 1 miljoen maximaal gaan verdienen.
Maar ik zou als club nooit met ze in zee gaan aangezien daar toch wel aardig wat negatieve kanten aanzitten.
Lijkt me onhaalbaar qua salaris. Defour verdient iets van 1,5 miljoen per jaar.Niku schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:24:
Defour ik dan weer wel opvallend en een goede zet, mochten ze die binnen kunnen halen.
Hij is deels eigendom van Porto en deels van investeringsmaatschappij Doyen Sports Group,
dus daar moet je als PSV ook je vingers niet aan willen branden.
Heb helaas geen auto, anders was ik nu op weg naar Leiden.#Ajax speelt vanmiddag tegen Aalborg op het terrein van Rijnsburgse Boys! Tickets verkrijgbaar bij de stadionkassa. Meer info: http://www.rijnsburgseboys.nl/
Is toch leuk, wedstrijdje kijken tijdens deze saaie zomerstop? Vind het altijd zo vreselijk die winter- en zomerstops.
Zolang Doyen niet teveel van hem bezit zie ik geen problemen.tweaker2010 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:14:
[...]
Lijkt me onhaalbaar qua salaris. Defour verdient iets van 1,5 miljoen per jaar.
Hij is deels eigendom van Porto en deels van investeringsmaatschappij Doyen Sports Group,
dus daar moet je als PSV ook je vingers niet aan willen branden.
Daarnaast denk ik dat vanwege Defours leeftijd Doyen wel bereid zal zijn hun aandeel volledig aan PSV te verkopen.
Want ik betwijfel dat hij ooit voor veel geld weg gaat bij PSV.
Maar dat met het salaris geloof ik ook.
Bevestigd! 5,5 miljoen + 5-jarig contract.Niku schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:00:
Maar wat moet je ermee? Weer eentje in het rijtje van PSV's matige spitsen, die je club niet verder gaan helpen.
Ik vind het een 50/50 kans.chim0 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:31:
[...]
Bevestigd! 5,5 miljoen + 5-jarig contract.
Maar wat moet je ermee? Weer eentje in het rijtje van PSV's matige spitsen, die je club niet verder gaan helpen.
Misschien doet hij het bij PSV net zo goed als bij Twente en schiet hij er 20 in. En waren de slechte prestaties bij Gladbach en Newcastle inderdaad puur omdat het systeem dat hun spelen hem totaal niet ligt.
Maar misschien heeft zijn ego bij die 2 clubs een dusdanige deuk opgelopen dat hij de vorm van Twente nooit meer zal hervinden.
Maar ik blijf me toch afvragen hoe het met de scouting van PSV zit en het netwerk van Brands. Want het is zo voorspelbaar. Ik heb soms het gevoel dat Brands zelf de geruchten sites afgaat om te kijken met welke spelers PSV in verband gebracht word en die dan gaat halen.
Nusport heeft ook goede journalisten zeg
Dat of er gaat iets heel erg mis met hun database waardoor oude berichten opnieuw tevoorschijn komen met de verkeerde data.....

Zij posten dus vandaag dat Ajax het Amsterdam Tournament schrapt omdat Ajax 2de is geworden in de ED en voorronde CL moet spelen.....
Dit is overigens de source waar ze naar linken, een bericht uit het parool van 2010
http://www.parool.nl/paro...erdam-Tournament-af.dhtml

Zij posten dus vandaag dat Ajax het Amsterdam Tournament schrapt omdat Ajax 2de is geworden in de ED en voorronde CL moet spelen.....
Dit is overigens de source waar ze naar linken, een bericht uit het parool van 2010

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 12-07-2014 16:51 ]
Ik denk dat de stijl van psv ook niet past bij de Jong. Het moet van Narsingh komen bij PSV want Depay speelt geen ballen af. Dus aanvoer is beperkt en dan moet je zelf echt meevoetballen. Zon speler is de Jong niet.Deadsy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:21:
[...]
Ik vind het een 50/50 kans.
Misschien doet hij het bij PSV net zo goed als bij Twente en schiet hij er 20 in. En waren de slechte prestaties bij Gladbach en Newcastle inderdaad puur omdat het systeem dat hun spelen hem totaal niet ligt.
Maar misschien heeft zijn ego bij die 2 clubs een dusdanige deuk opgelopen dat hij de vorm van Twente nooit meer zal hervinden.
Ze maken bij NU(Sport) wel vaker foutjes maar dit is toch wel het toppuntKrukar schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:49:
Nusport heeft ook goede journalisten zegDat of er gaat iets heel erg mis met hun database waardoor oude berichten opnieuw tevoorschijn komen met de verkeerde data.....
[afbeelding]
Feyenoord en Southampton zijn er uit, Pelle gaat naar Southampton voor £9.5 miljoen, ca. €12,- miljoen. Bedrag komt van de Daily Star: http://www.dailystar.co.u...an-forward-Graziano-Pelle
Boulahrouz transfervrij naar Feyenoord: http://www.rijnmond.nl/sp...gt-loopbaan-bij-feyenoord
Goede speler voor Feyenoord (mits hij fit is). Ik vraag me alleen wel af wat voor enorm salaris hij gaat vangen.Anoniem: 343906 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:38:
Boulahrouz transfervrij naar Feyenoord: http://www.rijnmond.nl/sp...gt-loopbaan-bij-feyenoord
Weet niet of Boulahrouz het nog een beetje in zich heeft. Worden al aardig wat grapjes over gemaakt op menig Feyenoord forum.tweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:44:
[...]
Goede speler voor Feyenoord (mits hij fit is). Ik vraag me alleen wel af wat voor enorm salaris hij gaat vangen.
De ervaring heeft hij iig. Dat heeft Feyenoord hard nodig achterin. Zeker als spelers als Indi vertrekken.
Mogelijk voelde opa Mathijsen zich een beetje eenzaam tussen al het jonge grut, dat zou inderdaad kunnen.
Nu Dost nog, ik mag toch hopen dat Feyenoord daar nu wel voldoende budget voor heeft.
Dat zal reuze mee vallen. Boulahrouz heeft afgelopen seizoen gespeeld bij Brondby, daar zal hij nog minder salaris ontvangen dan bij Feyenoord.tweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:44:
[...]
Goede speler voor Feyenoord (mits hij fit is). Ik vraag me alleen wel af wat voor enorm salaris hij gaat vangen.
Ik zou me als Feyenoord meer zorgen maken om zijn fitheid en zijn kwaliteiten. Hij voetbalde niet voor niets in Zweden.
[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 14-07-2014 11:05 ]
Sjonge jonge jonge.
Hoop toch wel dat dat bericht niet klopt hoor. Boulahrouz...
Jaartje of 6 te laat. Uitgerangeerd en niet nodig.
Hoop toch wel dat dat bericht niet klopt hoor. Boulahrouz...
Jaartje of 6 te laat. Uitgerangeerd en niet nodig.
Ik zou Boulahrouz, ook gratis, absoluut niet willen hebben. Ja, je hebt ervaring nodig in een team, maar het is toch wel erg handig als die ervaring nog wat toevoegt in het veld.
Bij Ajax hadden ze met Poulsen ook een oude routinier, en die voegde ook echt wel wat toe.
Nou volg ik de Deense competitie niet zo en weet niet wat zijn niveau nu is, maar dat zullen ze bij Feyenoord wel hebben bekeken en hebben geoordeeld dat het een aanwinst is.
Nou volg ik de Deense competitie niet zo en weet niet wat zijn niveau nu is, maar dat zullen ze bij Feyenoord wel hebben bekeken en hebben geoordeeld dat het een aanwinst is.
Ik hoop niet dat Feijenoord nu de reputatie die het afgelopen jaren onder Koeman heeft opgebouwd te grabbel gooit.
Ik zag ze de afgelopen jaren wel leuk spelen en de jeugd de kans geven. Alleen ben bang dat het WK een leegloop veroorzaakt bij Feijenoord.
Ik zag ze de afgelopen jaren wel leuk spelen en de jeugd de kans geven. Alleen ben bang dat het WK een leegloop veroorzaakt bij Feijenoord.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Gerucht gaat dat het om een soort prestatiecontract gaat, net als Bakkal vorig jaar, daar kan je je geen buil aan vallen. Er vertrekken waarschijnlijk 3 verdedigers, logisch dat je er een terug haalt. Of hij nog wat kan toevoegen moet blijken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En vergeet niet.
Bij Feyenoord loopt Matthijssen al rond. Wat moet je met 2 oudere verdedigers centraal achterin? Gaan we ons elke wedstrijd ingraven om hun beperkingen te camoufleren?
Nee, ik verwacht dat Martin van Geel verstandiger is. Gewoon een goede aankoop anders jeugd. Geen uitgerangeerde spelers, die tijd ligt achter ons.
Bij Feyenoord loopt Matthijssen al rond. Wat moet je met 2 oudere verdedigers centraal achterin? Gaan we ons elke wedstrijd ingraven om hun beperkingen te camoufleren?
Nee, ik verwacht dat Martin van Geel verstandiger is. Gewoon een goede aankoop anders jeugd. Geen uitgerangeerde spelers, die tijd ligt achter ons.
Is natuurlijk wel zo dat Lopes Cabral wel een poosje uit de roulatie is: http://www.feyenoord.nl/n...ral-positief-na-tegenslag
De handtekeningen zijn gezet, de presentatie is geweest, dus die verwachting kan de ijskast inRussel88 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:09:
En vergeet niet.
Het is gewoon heel knap dat Feyenoord met Van Beek en Kongolo weer 2 eigen talenten klaar heeft staan voor het volgende seizoen, maar 3 gaten opvullen lukt niet. Maar een heel team + bank met eigen talent vullen is ook niet realistisch, zeker niet omdat een groot talent zoals Cabral langdurig geblesseerd is en anderen alweer vroegtijdig vertrokken. Ik vind Boulahrouz geen gekke elftal- of bankvulling en als het niets wordt zijn we zo weer van hem af. Ik vertrouw er op dat Feyenoord goed heeft gekeken naar zn fitheid etc.
Suarez was onhaalbaar maar nu hebben we toch een Kannibaal

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is dus een 1-jarig contract met de optie op nog 1 jaar geworden: http://www.feyenoord.nl/n...ich-met-khalid-boulahrouz
Misschien niet eens zo heel onverstandig. In de eredivisie zal Bouhlarouz zijn mannetje naar verwachting wel staan. Nu alleen nog hopen dat hij niet al te blessuregevoelig is.
Misschien niet eens zo heel onverstandig. In de eredivisie zal Bouhlarouz zijn mannetje naar verwachting wel staan. Nu alleen nog hopen dat hij niet al te blessuregevoelig is.
Mmhhh 32, dacht dat hij echt een stuk ouder is.
We zullen het zien. Destijds vond ik Koeman, Guidetti en Pelle ook waardeloze aanwinsten
We zullen het zien. Destijds vond ik Koeman, Guidetti en Pelle ook waardeloze aanwinsten
Wait, what? WK gemist?chim0 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:45:
[...]
Heb helaas geen auto, anders was ik nu op weg naar Leiden.
Is toch leuk, wedstrijdje kijken tijdens deze saaie zomerstop? Vind het altijd zo vreselijk die winter- en zomerstops.
http://www.nu.nl/sport/3827360/janmaat-ondergaat-medische-keuring-bij-newcastle-united.html
6 miljoen voor Janmaat vind ik nog tegenvallen eerlijk gezegd voor een transfer naar de PL.
Aan de andere kant had nog maar een contract voor 1 jaar. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
6 miljoen voor Janmaat vind ik nog tegenvallen eerlijk gezegd voor een transfer naar de PL.
Aan de andere kant had nog maar een contract voor 1 jaar. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Ja 6m valt tegen. Al is Janmaat bijna 25 en dus ook geen toptalent meer.
Transfervrij binnen gekomen, nog maar één jaar onder contract. Dan vind ik zes miljoen een prima bedrag.tweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:50:
http://www.nu.nl/sport/3827360/janmaat-ondergaat-medische-keuring-bij-newcastle-united.html
Ook een goede stap trouwens voor Janmaat.
Leuk die uitverkoop voor Feyenoord. Maar de Vrij gaat ook zeker weg. En clasie is ook interesse voor. Alle transfers bij elkaar kan wel 50 miljoen opleveren, maar ik zie ze liever voor de titel spelen.
Voor Feyenoord is dit een erkenning van al hun inspanningen dus ik denk dat ze hier heel erg blij mee zijn. Ze halen nu flinke bedragen op waarmee ze een deel van de schulden kunnen wegpoetsen. In Dost zie ik een goede spits (als de geruchten van huur waar zijn natuurlijk) en met Kongolo en Van Beek die klaarstaan denk ik dat ook de verdediging (zeker met 2 routiniers) wel wat kan hebben. Er komen nog meer talenten aan bij Feyenoord, maar spelen voor de titel blijft in hun situatie natuurlijk een uitdaging. Dat ze het zo goed hebben gedaan afgelopen jaren is juist door die talenten.
Eén ding weten we zeker: het WK heeft Feyenoord geen windeieren gelegd! BMI voor 8 miljoen (geruchten), Janmaat voor 6 miljoen, De Vrij zal ongetwijfeld ook richting de 10+ miljoen gaan (gelet op de waarde van BMI en Janmaat). Clasie speelde goed, ik twijfel of het al zijn moment is om over te stappen. Ik denk dat hij nog wat constanter moet worden, zijn invalbeurt en basisplek op het WK waren wel heel degelijk.
Eén ding weten we zeker: het WK heeft Feyenoord geen windeieren gelegd! BMI voor 8 miljoen (geruchten), Janmaat voor 6 miljoen, De Vrij zal ongetwijfeld ook richting de 10+ miljoen gaan (gelet op de waarde van BMI en Janmaat). Clasie speelde goed, ik twijfel of het al zijn moment is om over te stappen. Ik denk dat hij nog wat constanter moet worden, zijn invalbeurt en basisplek op het WK waren wel heel degelijk.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ben benieuwd wat een Clasie gaat doen, als straks zo'n beetje heel de achterhoede en de belangrijkste spits verkocht zijn. Wordt een flinke uitdaging voor Rutten om weer een goed team te smeden.BigWillem89 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:48:
[...]
Transfervrij binnen gekomen, nog maar één jaar onder contract. Dan vind ik zes miljoen een prima bedrag.
Ook een goede stap trouwens voor Janmaat.
Bij Ajax lijkt Siggie dan toch weg te gaan, er zou een bod van 5m pond geaccepteerd zijn.
Ben benieuwd wie er dan als vervanger gehaald gaat worden. Ik hoopte eerst Luuk de Jong maar dat wordt lastig
Hopelijk dat de Feyenoord spelers die weggaan zich mooi door blijven ontwikkelen. Zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal.
Ben nu al erg benieuwd naar komend jaar.
Ben nu al erg benieuwd naar komend jaar.
Ze zullen geen vervanger halen voor Siggi want die zijn er al.toolkist schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:36:
[...]
Ben benieuwd wat een Clasie gaat doen, als straks zo'n beetje heel de achterhoede en de belangrijkste spits verkocht zijn. Wordt een flinke uitdaging voor Rutten om weer een goed team te smeden.
Bij Ajax lijkt Siggie dan toch weg te gaan, er zou een bod van 5m pond geaccepteerd zijn.
Ben benieuwd wie er dan als vervanger gehaald gaat worden. Ik hoopte eerst Luuk de Jong maar dat wordt lastigVan Wolfswinkel lijkt me ook een goed alternatief voor ons, maar betwijfel of die financieel haalbaar is.
Zivkovic en die speler van Leverkusen zijn gehaald voor de nr9 positie, Ajax ging er aan het einde van vorig seizoen al vanuit dat hij deze zomer zou vertrekken.
De Boer heeft gewoon aangegeven een nieuwe spits te halen als Siggie zou vertrekken.Deadsy schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:43:
[...]
Ze zullen geen vervanger halen voor Siggi want die zijn er al.
Zivkovic en die speler van Leverkusen zijn gehaald voor de nr9 positie, Ajax ging er aan het einde van vorig seizoen al vanuit dat hij deze zomer zou vertrekken.
Zo bekijk ik het ook, goed voor het Nederlands voetbal dat zoveel jongens nu naar het buitenland gaan. Maakt het Nederlands elftal als Eredivisie United weer verleden tijd.Vos schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:40:
Hopelijk dat de Feyenoord spelers die weggaan zich mooi door blijven ontwikkelen. Zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal.
Houdt inderdaad niet echt over. Al heb ik bij Janmaat menig maal een dubbel gevoel gehad. Aanvallend prima maar verdedigend niet echt je van het.tweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:50:
Bouhlarouz moet ik ook nog zien, maar hij schijnt topfit te zijn en ik denk dat hij best wel zijn mannetje kan staan in de Eredivisie. En voor Feyenoord niet verkeerd, geen transfersom, één jaar contract dus het risico is niet heel erg groot.
Clasie staat in de belangstelling van diverse clubs. Ik ben benieuwd naar omkomend jaar, maar van Geel kennende zit er echt wel een visie achter. Die éénjarige contracten zijn niet voor niets, is denk ik gewoon als 'tussenjaar' bedoeld om de nieuwe jeugd gecontroleerd in te kunnen laten stromen.
Ik zie de Eredivisie graag als opleidingsinstituut, en vind het dan ook bijzonder aangenaam om te kijken hoe de jeugd zich ontwikkeld.
Ik weet nog hoe negatief iedereen was over Janmaat, Pelle, (Staat even los van bovenstaande) maar ik begin steeds meer te geloven dat hun beleid omtrent spelers echt iets constructiefs is. Tot nu toe hulde aan Feyenoord. De enige die 'mislukt' is is eigenlijk Bakkal, maar dat deerde niet (prestatiecontract).
Clasie staat in de belangstelling van diverse clubs. Ik ben benieuwd naar omkomend jaar, maar van Geel kennende zit er echt wel een visie achter. Die éénjarige contracten zijn niet voor niets, is denk ik gewoon als 'tussenjaar' bedoeld om de nieuwe jeugd gecontroleerd in te kunnen laten stromen.
Ik zie de Eredivisie graag als opleidingsinstituut, en vind het dan ook bijzonder aangenaam om te kijken hoe de jeugd zich ontwikkeld.
Ik weet nog hoe negatief iedereen was over Janmaat, Pelle, (Staat even los van bovenstaande) maar ik begin steeds meer te geloven dat hun beleid omtrent spelers echt iets constructiefs is. Tot nu toe hulde aan Feyenoord. De enige die 'mislukt' is is eigenlijk Bakkal, maar dat deerde niet (prestatiecontract).
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 14-07-2014 19:15 ]
Maar wie zouden ze dan aan moeten trekken (uit de Nederlandse competitie?) alleen Ziyech voegt echt wat toe die haalbaar is qua bedrag. Kostic is een geweldige speler, maar volgens mij wil Groningen daar 10 miljoen voor hebben. Of ze moeten in het buitenland nog wat op het oog hebben, dat zou fraai zijn.toolkist schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:55:
[...]
De Boer heeft gewoon aangegeven een nieuwe spits te halen als Siggie zou vertrekken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Afgelopen WK zijn er wederom rankings aan spelers uitgedeeld met best wel opmerkelijke resultaten: http://www.fifa.com/world...astrol-index/ranking.html
De Vrij staat zowaar 3-de. Zou die gozer toch wel niet meer naar Lazio gaan lijkt mij.
De Vrij staat zowaar 3-de. Zou die gozer toch wel niet meer naar Lazio gaan lijkt mij.
Als we Feyenoord al niet af konden schrijven voor volgend seizoen, dan begint het er nu steeds meer op te lijken. Pelle is al weg en daarnaast lijken Clasie, Janmaat, De Vrij en Bruno Martens Indi ook te vertrekken.Toch jammer dat zo'n club dan in de voorronde van de CL zit.. Goed nieuws voor de clubkas van Ajax, maar jammer voor de liefhebbers van het Nederlandse voetbal.Feyenoord moet vrezen voor een massale uittocht van spelers kort voor de start van de nieuwe competitie. Meerdere spelers staan in de belangstelling van clubs in heel Europa en nu lijkt ook Jordy Clasie de deur achter zich dit te trekken in De Kuip omdat FC Porto aast op de handtekening van de middenvelder, meldt Voetbal International.
Sowieso die top 10, drie Nederlanders, waarvan twee in de top drie en ook nog Vlaar erin. Niet meer dan terecht.Anoniem: 343906 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:21:
Afgelopen WK zijn er wederom rankings aan spelers uitgedeeld met best wel opmerkelijke resultaten: http://www.fifa.com/world...astrol-index/ranking.html
Ik hoop dat De Vrij een transfer krijgt naar een mooiere club dan Lazio, het niveau kan hij wel aan, dat heeft hij wel bewezen. Ik had mijn twijfels over hem lange tijd, maar die zijn na dit toernooi toch wel weg.
Ik bekijk die index altijd, leuk om in de gaten te houden. Terechte top 10. Messi in geen velden of wegen te bekennen (staat 11e), maar toch de gouden bal. Beetje jammer FIFA.Anoniem: 343906 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:21:
Weet iemand wanner de transfermarkt sluit? Google geeft me veel info over het vorige seizoen, maar niets over deze periode.
Hattrick: Thorgal Eagles
Op de site van VI staat:
Bron: http://www.vi.nl/transfer...-buyten-kalou-en-reus.htmVanaf 1 juli is de spelersmarkt weer geopend, en dus gaan de transferperikelen weer een eigen leven leiden. Voetbal International houdt dagelijks - tot en met de deadline op maandag 1 september - de stand van zaken bij.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ongetwijfeld iemand uit t buitenland, een spits uit de eredivisie zie ik niet snel gebeuren.Gynnad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:15:
[...]
Maar wie zouden ze dan aan moeten trekken (uit de Nederlandse competitie?) alleen Ziyech voegt echt wat toe die haalbaar is qua bedrag. Kostic is een geweldige speler, maar volgens mij wil Groningen daar 10 miljoen voor hebben. Of ze moeten in het buitenland nog wat op het oog hebben, dat zou fraai zijn.
Op zaterdagmiddag om 14:30?
WK en EK is even leuk, maar daarna ben je blij dat de competitie weer begint.
Het hangt er echt vanaf wat er voor terugkomt en hoe de nieuwe talenten zich ontwikkelen. Kongolo had Indi al uit de basis gespeeld, Van Beek was elke wedstrijd die hij speelde sterk. Als dat samen met de ervaren spelers een beetje op zn plaats valt hoeft de defensie niet ineens veel zwakker te zijn. Aanvallend moet er wel wat bij na het vertrek van Pelle. Dost heeft in principe op zn minst net zoveel potentie als Pelle, zonder de scherpe randjes.Gynnad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:54:
Als we Feyenoord al niet af konden schrijven voor volgend seizoen, dan begint het er nu steeds meer op te lijken. Pelle is al weg en daarnaast lijken Clasie, Janmaat, De Vrij en Bruno Martens Indi ook te vertrekken.Toch jammer dat zo'n club dan in de voorronde van de CL zit.. Goed nieuws voor de clubkas van Ajax, maar jammer voor de liefhebbers van het Nederlandse voetbal.
Als je na gaat wat er betaalt is voor zo'n Luiz kan je je toch niet voorstellen dat de Vrij voor een fooi naar een Italiaanse middenmoter gaat.
Probleem is dat Feyenoord, naar mijn mening, nog te snel ja zegt tegen een paar miljoen.ph4ge schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:38:
[...]
Het hangt er echt vanaf wat er voor terugkomt en hoe de nieuwe talenten zich ontwikkelen. Kongolo had Indi al uit de basis gespeeld, Van Beek was elke wedstrijd die hij speelde sterk. Als dat samen met de ervaren spelers een beetje op zn plaats valt hoeft de defensie niet ineens veel zwakker te zijn. Aanvallend moet er wel wat bij na het vertrek van Pelle. Dost heeft in principe op zn minst net zoveel potentie als Pelle, zonder de scherpe randjes.
Als je na gaat wat er betaalt is voor zo'n Luiz kan je je toch niet voorstellen dat de Vrij voor een fooi naar een Italiaanse middenmoter gaat.
BMI voor 8 miljoen? Zet hem bij Ajax/PSV neer en hij zou niet voor onder de 10 weggaan. Pelle idem, 8m is in mijn ogen echt te weinig.
Door de prestaties van De Vrij op het WK zou je verwachten dat ie makkelijk 10-12m op moet leveren, maar het zou me niet verbazen als het uiteindelijk ruim onder de 10m blijft.
Clasie zou nu alleen nog tegen een 'erg hoog bedrag' weg mogen. Ben benieuwd waar die grens precies ligt.
Het probleem is wel dat een speler bij Ajax en PSV zich ook Europees kan laten zien en bewijzen, terwijl spelers van Feyenoord alleen in de Eredivisie indruk kunnen maken, wat (imo) een minder podium is dan de CL en EL.toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:08:
[...]
Probleem is dat Feyenoord, naar mijn mening, nog te snel ja zegt tegen een paar miljoen.
BMI voor 8 miljoen? Zet hem bij Ajax/PSV neer en hij zou niet voor onder de 10 weggaan. Pelle idem, 8m is in mijn ogen echt te weinig.
Door de prestaties van De Vrij op het WK zou je verwachten dat ie makkelijk 10-12m op moet leveren, maar het zou me niet verbazen als het uiteindelijk ruim onder de 10m blijft.
Wat betreft Pelle; in de diverse berichten varieert de transferprijs tussen de 8 en 12 miljoen euro. Als het 10 miljoen zou zijn, vind ik het een mooi bedrag voor een 29-jarige spits, die in z'n hele carriere alleen twee seizoenen in de Eredivisie goed heeft gespeeld.
BMI heeft geen heel sterk seizoen achter de rug, maar heeft wel redelijk gespeeld in Oranje. Een bedrag van 8,5 miljoen vind ik niet heel gek.
De Vrij heeft een goed seizoen achter de rug en erg veel indruk gemaakt op het WK. Een bedrag van > 10 miljoen lijkt me inderdaad terecht.
Ze hebben net een WK achter de rug en daar toch voldoende laten zien lijkt me.Marmar schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:27:
[...]
Het probleem is wel dat een speler bij Ajax en PSV zich ook Europees kan laten zien en bewijzen, terwijl spelers van Feyenoord alleen in de Eredivisie indruk kunnen maken, wat (imo) een minder podium is dan de CL en EL.
Wat betreft Pelle; in de diverse berichten varieert de transferprijs tussen de 8 en 12 miljoen euro. Als het 10 miljoen zou zijn, vind ik het een mooi bedrag voor een 29-jarige spits, die in z'n hele carriere alleen twee seizoenen in de Eredivisie goed heeft gespeeld.
BMI heeft geen heel sterk seizoen achter de rug, maar heeft wel redelijk gespeeld in Oranje. Een bedrag van 8,5 miljoen vind ik niet heel gek.
De Vrij heeft een goed seizoen achter de rug en erg veel indruk gemaakt op het WK. Een bedrag van > 10 miljoen lijkt me inderdaad terecht.
Verwacht ergens rond de 15mil maar zal eerder 12-14mil worden. Uiteraard afhankelijk of er niet een club met teveel geld langskomt zoals bij Strootman (al was dat uiteindelijk wel de investering waard maar dat had niemand van te voren gedacht).tweaker2010 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:15:
Clasie zou nu alleen nog tegen een 'erg hoog bedrag' weg mogen. Ben benieuwd waar die grens precies ligt.
Het laatste dat ik van Pelle zag was trouwens 12mil
[ Voor 5% gewijzigd door thewizard2006 op 15-07-2014 13:19 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Poeh, het gerucht gaat dat Barcelona 90 miljoen over heeft voor James Rodriguez. Ik ben toch benieuwd hoe de financiering daar geregeld wordt...
En als 't waar is, wat de speelstijl wordt van Barcelona, 3-3-4 of zo?
En als 't waar is, wat de speelstijl wordt van Barcelona, 3-3-4 of zo?
Voor Barcelona en andere buitenlandse clubs kun je hier terecht: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
De Vrij heeft een geweldig WK gespeeld en dat zal ook merkbaar moeten zijn in de prijs.toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:06:
[...]
Ze hebben net een WK achter de rug en daar toch voldoende laten zien lijkt me.
Clasie heeft maar anderhalve wedstrijd gespeeld (dat waren dan wel hele goede wedstrijden), Feyenoord heeft al aangegeven dat Clasie alleen voor een flink bedrag mag vertrekken.
BMI en Janmaat hebben wel aardig gespeeld, maar hebben zich imo niet meer in de kijker gespeeld dan voor het WK. Janmaat iljkt inmiddels voor 6 miljoen pond te vertrekken naar Newcastle, lijkt me een mooi bedrag.
Inderdaad, Janmaat is inmiddels gepresenteerd bij Newcastle en heeft een contract voor 6 jaar getekend. 6 miljoen is naar mijn mening meer dan prima voor een speler die gratis is weggehaald bij Heerenveen.
Mag van mij wel iets meer.
Fer en Wijnaldum gingen voor een mil minder weg naar mede Eredivisie clubs.
Janmaat gaat naar een competitie die teveel geld heeft. Dan klinkt 7 mil gewoon karig.
Janmaat gaat naar een competitie die teveel geld heeft. Dan klinkt 7 mil gewoon karig.
Wijnaldum en Fer gingen bij mijn weten voor 5 miljoen per speler weg. Janmaat heeft dan 2,5 miljoen meer opgebracht, wat 50% meer is (ervan uitgaande dat Janmaat 7,5 miljoen oplevert).Russel88 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:56:
Mag van mij wel iets meer.
Inderdaad, VI bevestigt nu dat het om 7.5 miljoen gaat: http://www.vi.nl/nieuws/j...naar-newcastle-united.htm
Een prima prijs voor een speler die je gratis gehaald hebt en nog maar een eenjarig contract heeft.
Een prima prijs voor een speler die je gratis gehaald hebt en nog maar een eenjarig contract heeft.
Wat heeft de wijze waarop een speler is binnengekomen te maken met de transferwaarde?Railgunner schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:13:
Inderdaad, VI bevestigt nu dat het om 7.5 miljoen gaat: http://www.vi.nl/nieuws/j...naar-newcastle-united.htm
Dat deze transfersom pure winst is. Overigens wel apart dat hij voor 6 jaar tekent, 5 jaar is toch de max?ph4ge schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:21:
[...]
Wat heeft de wijze waarop een speler is binnengekomen te maken met de transferwaarde?
Zou Clasie toch echt niet willen zien vertrekken. Daarvoor is Clasie te belangrijk voor Feyenoord.
Laat het komende seizoen maar rustig een tussenjaar worden. Geen problemen mee. De jeugd rustig in laten stromen en bouwen voor de komende jaren. Financieel gezond worden nu is belangrijker dan kostte wat kost wederom voor plek 1 of 2 mee willen doen.
Als aan het einde van het seizoen de schuld inderdaad weg is, er een gezond eigen vermogen is en de nieuwe spelers ingespeeld zijn, vind ik plek 5 niet erg.
Als aan het einde van het seizoen de schuld inderdaad weg is, er een gezond eigen vermogen is en de nieuwe spelers ingespeeld zijn, vind ik plek 5 niet erg.
Nou, dat zou toch wel een beetje een tegenvaller zijn hoor. Feyenoord heeft nog voldoende kwaliteit om voor de titel mee te doen in mijn ogen.
Geef bijvoorbeeld Te Vrede de speelminuten van Castaignos dan zie ik Te Vrede echt wel minimaal 15 doelpunten maken, om maar een voorbeeld te noemen.
Geef bijvoorbeeld Te Vrede de speelminuten van Castaignos dan zie ik Te Vrede echt wel minimaal 15 doelpunten maken, om maar een voorbeeld te noemen.
Ik zie zomaar van Aanholt naar Feyenoord verkassen als BMI daadwerkelijk vertrekt. Die kan in Nederland in ieder geval genoeg minuten maken, was mijn inziens toch een van de betere linksbacks die seizoen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nee, dat is Rekik
van Aanholt komt bij PSV vandaan
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
.
[ Voor 100% gewijzigd door toolkist op 15-07-2014 17:10 . Reden: nvm, pagina gemist ]
Volgens fr12.nl heeft van Aanholt laten weten dat Feyenoord vooralsnog geen contact met hem heeft opgenomen.Outerspace schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:56:
Ik zie zomaar van Aanholt naar Feyenoord verkassen als BMI daadwerkelijk vertrekt. Die kan in Nederland in ieder geval genoeg minuten maken, was mijn inziens toch een van de betere linksbacks die seizoen.
Het gaat hard in Rotterdam, nummer 3 is alweer weg. Ben ook benieuwd of alle Nederlandse spelers zich gaan redden in het buitenland, zou wel mooi zijn voor het EK over twee jaar!Bruno Martins Indi is na Graziano Pellè en Daryl Janmaat de derde basisspeler die vertrekt bij Feyenoord. De Rotterdammers maken op de website van de club bekend dat er een overeenkomst is bereikt met FC Porto, waar Martins Indi een contract voor vier jaar zal gaan tekenen. "Deze stap komt voor Bruno op een mooi moment in zijn carrière", zegt technisch directeur Martin van Geel.
En volgens VI is de eredivisie geen optie. Met Nelom, Woudenberg en Kongolo heeft Feyenoord drie spelers die linksback kunnen.Anoniem: 343906 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 17:13:
[...]
Volgens fr12.nl heeft van Aanholt laten weten dat Feyenoord vooralsnog geen contact met hem heeft opgenomen.
Een rechtsback lijkt mij meer noodzakelijk.
Dat zal wel niet als je naar zo'n club vertrekt. Porto is een handelshuis, die kopen alle talenten als BMI op.Gynnad schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:42:
[...]
Het gaat hard in Rotterdam, nummer 3 is alweer weg. Ben ook benieuwd of alle Nederlandse spelers zich gaan redden in het buitenland, zou wel mooi zijn voor het EK over twee jaar!
Domme keus ook om voor Porto te gaan, hij had veel beter bij een middenmotor in de PL kunnen gaan spelen..
Spelers van Porto zijn anders erg gewenst overal. Tenminste, degenen die spelen. En als Porto 8-10m betaalt voor een speler, dan halen ze die echt wel voor de basis.dutchgio schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:03:
Domme keus ook om voor Porto te gaan, hij had veel beter bij een middenmotor in de PL kunnen gaan spelen..
Daarbij heeft Martins Indi Portugese roots. Ik weet niet hoe zijn Engels is, maar ik kan me voorstellen dat je voorkeur hebt voor een land waar je de taal spreekt. Met Porto speelt hij dit jaar gewoon Champions League. Als je dan inderdaad in de basis staat lijkt me dat voor je carriereperspectief niet slechter dan bij een Engelse laagvlieger tegen degradatie knokken.
Regeren is vooruitschuiven
eens.PWM schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:48:
Laat het komende seizoen maar rustig een tussenjaar worden. Geen problemen mee. De jeugd rustig in laten stromen en bouwen voor de komende jaren. Financieel gezond worden nu is belangrijker dan kostte wat kost wederom voor plek 1 of 2 mee willen doen.
Daarnaast vind ik het veel leuker om spelers uit de eigen opleiding zich te zien ontwikkelen (ja met alle ups en downs). Dat is echt de kracht van de club geworden en blijft hoop ik toch de rode draad! Het aantrekken van Boula kan ondanks dat, met in het achterhoofd dat de jonge gasten in de defensie als Kongolo, Van Beek genoeg van hem en Mathijssen kunnen opsteken. Daarnaast is het slechts een jaarcontract en schijnt hij niet al te hoge salariseisen te hebben gehad (whatever that means in de Eredivisie...).
Ik ga er voorlopig wel vanuit dat Clasie blijft. Die schijnt als ik V Geel mag geloven nog niet perse weg te willen.
De Vrij zal niet te houden zijn maar ik mag toch hopen dat die voor meer dan 7 miljoen van de hand gaat. Het gaat hier wel om de beste verdediger van het WK
(en voor hem hoop ik naar een andere club als Lazio al schijnt hij daar helemaal dol op te zijn - volgens de voorzitter van Lazio dan...).
Al met al is Feyenoord dan heel rap op weg om alle schulden uit te poetsen. Prima!
Volgens een publicatie van Porto €7,7 miljoen.toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:20:
[...]
Spelers van Porto zijn anders erg gewenst overal. Tenminste, degenen die spelen. En als Porto 8-10m betaalt voor een speler, dan halen ze die echt wel voor de basis.
Of het verstandig is van Indi naar Porto te gaan? Hij is geboren in Portugal, spreekt de taal vloeiend, voelt het als een soortement van thuis komen. Dus ja, vanuit die optiek valt het wel te begrijpen.
Of het sportief verstandig is? Portugese clubs komen de afgelopen jaren verder in de Europese toernooien dan de Nederlandse. En neem aan dat Hiddink het niet te ver weg vindt. Anders zou dat wel sneu zijn voor Indi.
Dan is het alleen nog de vraag of Porto de volledige rechten gekocht heeft, of dat Doyen deels meebetaald heeft en dat alleen het deel van Porto 7.7m bedroeg. Of staat dat ook in die publicatie?Anoniem: 343906 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:47:
[...]
Volgens een publicatie van Porto €7,7 miljoen.
Of het verstandig is van Indi naar Porto te gaan? Hij is geboren in Portugal, spreekt de taal vloeiend, voelt het als een soortement van thuis komen. Dus ja, vanuit die optiek valt het wel te begrijpen.
Of het sportief verstandig is? Portugese clubs komen de afgelopen jaren verder in de Europese toernooien dan de Nederlandse. En neem aan dat Hiddink het niet te ver weg vindt. Anders zou dat wel sneu zijn voor Indi.
Heeft PSV eigenlijk al een nieuwe verdediger gehaald voor Rekik of moet dat nog komen? Ik weet dat ze destijds Viergever op het oog hadden maar heb het daarna niet meer zo gevolgd. Defour is volgens mij een verdedigende middenvelder en lijkt toch te kunnen gaan komen. Als PSV de verdediging goed versterkt hebben ze op papier een erg leuk team.
Ze willen Rekik opnieuw huren, maar het is afwachten of City daar mee akkoord gaat.
John Guidetti kan naar Moskou.. zou toch vrij treurig zijn. Jammer dat hij helemaal uit beeld is bij feyenoord door zn salaris eisen. Hij zou toch beter moeten weten. Lekker daar op de bank zitten voor 1.6 miljoen. Lekker weer en omgeving ook. Hoop maar dat ie daar toch echt geen zin in heeft.
Inderdaad zonde, als ik hem was zou ik dan nog een jaar Feyenoord doen.. Maar wordt hij verkocht aan Moskou of nog een jaar verhuurd? Want dat is natuurlijk wel een verschil, voor huur kan ik er nog wel in komen dat hij het doet als ie verkocht wordt snap ik het niet dan is het puur voor het geldLekkerboeie86 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:24:
John Guidetti kan naar Moskou.. zou toch vrij treurig zijn. Jammer dat hij helemaal uit beeld is bij feyenoord door zn salaris eisen. Hij zou toch beter moeten weten. Lekker daar op de bank zitten voor 1.6 miljoen. Lekker weer en omgeving ook. Hoop maar dat ie daar toch echt geen zin in heeft.
De Vrij kan nogsteeds naar Lazio. Maar hoop dat hij toch ergens in de PL terecht komt. Echt een speler die ik graag wil volgen. Helaas vind ik de Serie A niets aan. Everton zou bijvoorbeeld een leuke club zijn. Of natuurlijk Southampton!
Volgens mij wil City gewoon verkopen. Ze hebben geen plannen met die jongen. Hij zal nooit dat top niveau halen van de spitsen die daar al lopen.Gynnad schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:25:
[...]
Inderdaad zonde, als ik hem was zou ik dan nog een jaar Feyenoord doen.. Maar wordt hij verkocht aan Moskou of nog een jaar verhuurd? Want dat is natuurlijk wel een verschil, voor huur kan ik er nog wel in komen dat hij het doet als ie verkocht wordt snap ik het niet dan is het puur voor het geld
Ze lopen aardig te slapen daar bij PSV. Het lijkt me dat ze dat toch ook wel eerder hadden kunnen regelen? Over een paar weken begint de competitie al weer en nu weten ze nog niet hoe hun achterhoede eruit ziet.dutchgio schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:07:
Ze willen Rekik opnieuw huren, maar het is afwachten of City daar mee akkoord gaat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015