De Russische competitie is toch van hoger niveau dan de eredivisie, dus ik zie niet in waarom die move treurig zou zijn.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:24:
John Guidetti kan naar Moskou.. zou toch vrij treurig zijn. Jammer dat hij helemaal uit beeld is bij feyenoord door zn salaris eisen. Hij zou toch beter moeten weten. Lekker daar op de bank zitten voor 1.6 miljoen. Lekker weer en omgeving ook. Hoop maar dat ie daar toch echt geen zin in heeft.
Prachtige competitie om jezelf in de kijker te spelen. Alle clubs zoeken inderdaad de talenten in rusland tegenwoordig.toolkist schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:40:
[...]
De Russische competitie is toch van hoger niveau dan de eredivisie, dus ik zie niet in waarom die move treurig zou zijn.
Daarnaast de bomvolle en sfeervolle stadions. Moet haast een droom zijn voor iedere speler.
De Russische competitie is afaik niet zwaarder of beter dan de Nederlandse competitie, zie ook Wikipedia: FIFA-wereldranglijst. Gemiddeld gezien doet Rusland het minder goed dan Nederland
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Deze lijst is de lijst waar je naar moet kijken
http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/crank2015.html
[ Voor 54% gewijzigd door JanW op 16-07-2014 13:04 ]
Zijn carriere weer wat vaart geven zou beter kunnen bij Feyenoord lijkt me ook. Op zich wel opmerkelijk dat hij nog steeds meent recht te hebben op een topsalaris. Maar goed, als je PL salarissen gewend bent valt alles ws tegen. Anderzijds wilde Feyenoord sowieso als eerste een grondig medisch onderzoek naar zijn gesteldheid. Ik vermoed zelf dat hij niet meer de oude (als in toen hij glorieerde bij Feyenoord) is geworden na die virusinfectie, dus zo bezien wel goed dat hij niet meer in beeld is.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:24:
John Guidetti kan naar Moskou.. zou toch vrij treurig zijn. Jammer dat hij helemaal uit beeld is bij feyenoord door zn salaris eisen. Hij zou toch beter moeten weten. Lekker daar op de bank zitten voor 1.6 miljoen. Lekker weer en omgeving ook. Hoop maar dat ie daar toch echt geen zin in heeft.
Verwijderd
Wanneer Lazio blijft volharden in hun voornemen in termijnen te betalen en Feyenoord blijft er bij dat zij het in één keer willen hebben zal de Vrij waarschijnlijk niet naar Lazio gaan lijkt mij.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:27:
De Vrij kan nogsteeds naar Lazio. Maar hoop dat hij toch ergens in de PL terecht komt. Echt een speler die ik graag wil volgen. Helaas vind ik de Serie A niets aan. Everton zou bijvoorbeeld een leuke club zijn. Of natuurlijk Southampton!
Veel spelers die willen cashen kiezen voor Rusland. Qua niveau en klimaat houdt het niet over (zeker voor al die Brazilianen die daar terecht komen). Maar het luxe leventje in een privejet naar Dagestan went snel.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:57:
[...]
Prachtige competitie om jezelf in de kijker te spelen. Alle clubs zoeken inderdaad de talenten in rusland tegenwoordig.
Daarnaast de bomvolle en sfeervolle stadions. Moet haast een droom zijn voor iedere speler.
Van de meeste spelers (zoals Boussoufa en Bakkal bijvoorbeeld) hoor je nooit meer iets.
En wat te denken van Dzsudzsak en Douglas, die spelen tegenwoordig voor 18.000 man bij Dinamo.

[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 16-07-2014 15:24 ]
Ik speculeer even en vermoed dat De Vrij en zaakwaarnemer...zelf druk zetten op Feyenoord om de deal met Lazio rond te krijgen, omdat hij om wat voor reden dan ook perse naar Lazio wil (net als de voorzitter daar claimt). Dat zou dan een verklaring zijn voor het feit dat we niks lezen over andere belangstellende clubs (die wat sneller en wel in 1 keer een misschien ook nog hoger bedrag op tafel kunnen leggen).Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:45:
[...]
Wanneer Lazio blijft volharden in hun voornemen in termijnen te betalen en Feyenoord blijft er bij dat zij het in één keer willen hebben zal de Vrij waarschijnlijk niet naar Lazio gaan lijkt mij.
Dat is niet aan PSV. City wil Rekik eerst in de voorbereiding meemaken en daarna zullen ze beslissen of hij wederom verhuurd kan worden.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik vermoed dat het vooral uit het Lazio kamp komt waar een voorzitter wil laten zien dat ze er alles aan doen om een topspeler binnen te halen en dat ze nadat ze te laat waren voor Strootman niet weer dezelfde fout maken. Ook toen boden ze op een speler net te weinig, en vervolgens ging die speler het hartstikke goed doen en was hij onbetaalbaar voor Lazio geworden en wilde hij naar grotere clubs. Leg maar aan je achterban uit dat je een speler voor 6 miljoen had kunnen hebben maar niet meer dan 5 bood die een maand later zeker het dubbele waard is.Phantasmagoria schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:34:
Ik speculeer even en vermoed dat De Vrij en zaakwaarnemer...zelf druk zetten op Feyenoord om de deal met Lazio rond te krijgen, omdat hij om wat voor reden dan ook perse naar Lazio wil (net als de voorzitter daar claimt). Dat zou dan een verklaring zijn voor het feit dat we niks lezen over andere belangstellende clubs (die wat sneller en wel in 1 keer een misschien ook nog hoger bedrag op tafel kunnen leggen).
Ik geloof er vrij weinig van dat De Vrij nu nog naar Lazio wil laat staan dat Van Geel er met ze uitkomt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En terecht. De voorbeelden waar clubs na termijn 2 van de 10 stoppen met betalen zijn legio, en je doet er niets aan. Jaren later een tik op de vingers van de UEFA, dat is het wel. Clubs als Heerenveen, Twente en Groningen hebben eerder hun transfersommen uitbesteed aan investeringsmaatschappijen die 30% pakken om daarna 70% direct uit te keren. Allemaal rommel. En, zakelijk, weet je het met Italianen nooit. Simpel zat.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:45:
[...]
Wanneer Lazio blijft volharden in hun voornemen in termijnen te betalen en Feyenoord blijft er bij dat zij het in één keer willen hebben zal de Vrij waarschijnlijk niet naar Lazio gaan lijkt mij.
Zet Dinamo in de Eredivisie en ze worden met alle gemak kampioen. Die gasten spelen daar echt wel op hoger niveau dan ze hier in Nederland zouden doen.tweaker2010 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:15:
Van de meeste spelers (zoals Boussoufa en Bakkal bijvoorbeeld) hoor je nooit meer iets.
En wat te denken van Dzsudzsak en Douglas, die spelen tegenwoordig voor 18.000 man bij Dinamo.
De betere spelers uit die competities (Rusland, Oekraine) komen ook steeds meer in de picture bij de West-Europese topteams, alleen lopen die er nog tegenaan dat die Russische teams de belachelijk hoge transfersommen die ze zelf betaald hebben grotendeels willen terugverdienen (Witsel, Hulk, etc).
De meeste spelers in de Russische competitie zijn of over hun top heen of net-niet talenten die veel geld willen verdienen anders gingen ze wel naar de PL of een andere sportief betere competitie. Zolang Nederland met grotendeels eredivisie spelers de halve finale op het WK haalt is er met het niveau hier niets mis.toolkist schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:31:
[...]
Zet Dinamo in de Eredivisie en ze worden met alle gemak kampioen. Die gasten spelen daar echt wel op hoger niveau dan ze hier in Nederland zouden doen.
De betere spelers uit die competities (Rusland, Oekraine) komen ook steeds meer in de picture bij de West-Europese topteams, alleen lopen die er nog tegenaan dat die Russische teams de belachelijk hoge transfersommen die ze zelf betaald hebben grotendeels willen terugverdienen (Witsel, Hulk, etc).
Het niveau wordt niet beter van het bereiken van een halve finale. Knappe prestatie ja, maakt dat de eredivisie beter, niet direct.tweaker2010 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 00:43:
[...]
De meeste spelers in de Russische competitie zijn of over hun top heen of net-niet talenten die veel geld willen verdienen anders gingen ze wel naar de PL of een andere sportief betere competitie. Zolang Nederland met grotendeels eredivisie spelers de halve finale op het WK haalt is er met het niveau hier niets mis.
klopt, het laat vooral zien dat de voetballers in Nederland helemaal niet zo'n beroerd niveau hebben als weleens geroepen wordt. Het grootste probleem in Nederland is dat teams niet 25-30 van zulk soort spelers in hun selectie hebben i.t.t. de topclubs in Engeland, Duitsland en Spanje
Feyenoord loot Besiktas in de voorronde van de CL, toevallig ben ik tijdens de 2e wedstrijd op vakantie in Istanbul, eens kijken of ik aan een kaartje kan komen om Besiktas aan te moedigen ;-)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Moet kunnen, maar makkelijk is anders. Zou fijn zijn als er dan ook al wat versterkingen bij zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zware tegenstander. Mag hopen op wat versterkingen anders zal het een lastig verhaal worden.
Welk stadion?toolkist schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:43:
In ieder geval een goede test, zal daar in Turkije wel een gekkenhuis zijn in dat stadion.
Geen makkelijke tegenstander, maar ben al lang blij dat we niet naar Zenit moeten. Wie gaat het uitzenden eigenlijk, moet misschien Fox alvast maar weer aanvragen
Verwijderd
Moet te doen zijn voor Feyenoord. Mag hopen dat Feyenoor scherper aan het seizoen begint dan vorig seizoen.
Wel de nationale doelman in het doel bij Besiktas.
★ What does that mean? ★
De enige bekende speler is Demba Ba, verder is het maar een matig elftal. Maar Turkije uit is altijd lastig...
Die zit bij Chelsea in de selectie.tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:26:
De enige bekende speler is Demba Ba, verder is het maar een matig elftal. Maar Turkije uit is altijd lastig...
★ What does that mean? ★
Niet meer, hij is deze week voor 6 miljoen aan Besiktas verkocht: http://www.vi.nl/nieuws/o...chelsea-voor-besiktas.htm
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Cool.
En ze hebben ook enen 'Ollander: de in Zaandam geboren Ozan Özyakup
En ze hebben ook enen 'Ollander: de in Zaandam geboren Ozan Özyakup
★ What does that mean? ★
Het is natuurlijk voor Ajax te hopen dat dit niet gaat gebeuren, tuurlijk ze kunnen er veel geld mee verdienen. Echter heeft Ajax niet zo heel erg veel aan het geld nu, ze willen een gooi doen naar sportief succes en daarbij kunnen we Daley Blind momenteel nog niet missen, daar staat nog niet echt een vervanger voor klaar. Laten we hopen dat we nog minimaal één seizoen mogen genieten van hem in de Amsterdam ArenA.De geruchten over een transfer van Daley Blind blijven maar volgen. El Mundo Deportivo meldt zaterdag dat FC Barcelona nadrukkelijk overweegt om een bod uit te brengen.
Blindt geldt in Barcelona als het alternatief voor Jérémy Mathieu. De dertigjarige Fransman is de topkandidaat om de defensie van de Catalanen te versterken, maar slaagt er niet in om weg te komen bij Valencia. Barcelona wil daar naar verluidt niet meer op wachten en schakelt over op plan B.
Dat plan B is Blind. Volgens El Mundo Deportivo vraagt Ajax 22 miljoen euro voor de 24-jarige linkspoot, twee miljoen euro meer dan Mathieu moet kosten. De multifunctionele Blind is echter jaren jonger en daardoor veel interessanter. Na zijn sterke optredens op het WK zou Barcelona definitief van zijn kwaliteiten zijn overtuigd.
Barcelona weet dat het niet te lang kan wachten, omdat ook Manchester United op Blind aast. Louis van Gaal zou de international graag willen meenemen naar zijn nieuwe club, waar eveneens nog wel wat vacatures voor de defensie liggen. In Spanje wordt verwacht dat Man Utd snel contact opneemt met Ajax om een transfer van Blind te bespreken.
Zaakwaarnemer Rob Jansen sloot een droomtransfer van zijn pupil vrijdag al niet uit. "De kolder van vandaag, kan morgen zomaar realiteit zijn, zei hij.
22 miljoen voor Blind vind ik een prima transfer. Dat gaat Ajax nooit meer krijgen voor Blind en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Bazoer, die kan daar volgens mij spelen.
Sportief gezien doen we dan weer een flinke stap terug en wat heeft Ajax aan het geld, liever nog 1 a 2 jaar bij Ajax en een keer de CL overwinteren dan nu 7 miljoen meerAghanim schreef op zondag 20 juli 2014 @ 13:24:
22 miljoen voor Blind vind ik een prima transfer. Dat gaat Ajax nooit meer krijgen voor Blind en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Bazoer, die kan daar volgens mij spelen.
Viergeven speelt ook al vaker op de plek van Blind dus ik denk dat mocht Blind vertrekken dan zal Viergever de plek overnemen. Bazoer zal men dan langzaam brengen.
Belachelijk hoog bedrag lijkt me, vergelijk het met De Vrij en het is nog veel belachelijker.Aghanim schreef op zondag 20 juli 2014 @ 13:24:
Blind heeft een langer lopend contract dan de Vrij dus dat scheelt sowieso al. Daarnaast betalen clubs over het algemeen meer aan Ajax dan aan Feyenoord of PSV. En de Vrij heeft een uitstekend WK gespeeld maar in de competitie was het weinig speciaals, net als Blind overigens. Blind is ook nog eens op meerdere posities inzetbaar. Ik vind het dan ook niet raar dat Blind meer waard is dan de Vrij.
Klopt, ze betalen ook meer voor Brazilianen dan voor Nederlanders. Maar dat is toch bezopen?Aghanim schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:17:
Daarnaast betalen clubs over het algemeen meer aan Ajax dan aan Feyenoord of PSV.
De tweede helft van de competitie was hij uitstekend. Dat de helft van Nederland dat niet in de gaten heeft is wat anders.En de Vrij heeft een uitstekend WK gespeeld maar in de competitie was het weinig speciaals,
Ik weet niet of dat een voordeel is. Op het WK deed het hem geen goed. De plek voor de verdediging waar hij bij Ajax het meeste speelt bestaat ook niet in elke ploeg. Voor elke andere middenveld positie mist hij handelingssnelheid.Blind is ook nog eens op meerdere posities inzetbaar. Ik vind het dan ook niet raar dat Blind meer waard is dan de Vrij.
Volgens mij is dat een typfout. Niet al te lang geleden werd er een vraagprijs van 12 miljoen genoemd, ik meen vlak na Spanje-Nederland. Lijkt me een heel wat reëler bedrag.D-e-n schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:19:
[...]
Belachelijk hoog bedrag lijkt me, vergelijk het met De Vrij en het is nog veel belachelijker.
Als Blind slim is gaat ie sowieso niet naar Man Utd of Barcelona, tenzij dat hij graag op de bank/tribune wil zitten. Bij dat soort teams krijg je geen seizoen de tijd om aan het hogere tempo te wennen.
Ik hoop van harte dat Barcelona Blind niet haalt, in ieder geval niet voor dat bedrag en zeker niet als CB. Mocht er een vleugelverdediger weg gaan dan is hij een interessante optie als LB, maar anders niet.
Bas Dost wil niet naar Feyenoord, hij meld nu dat dat een flinke stap terug zou zijn. Blijkbaar zijn die onderhandelingen vast gelopen
Geen fan van het, maar ja, wie anders.
Manu is nog niet zo ver, maar komt er geloof ik wel aan... En achabar is erPWM schreef op zondag 20 juli 2014 @ 23:14:
Bas Dost wil niet naar Feyenoord, hij meld nu dat dat een flinke stap terug zou zijn. Blijkbaar zijn die onderhandelingen vast gelopenGeen fan van het, maar ja, wie anders.
Of Dost zit liever met een flink salaris op de bank in Duitsland. Weinig bijzondere speler verder, geen topper die >20 goals gaat maken voor Feyenoord.PWM schreef op zondag 20 juli 2014 @ 23:14:
Bas Dost wil niet naar Feyenoord, hij meld nu dat dat een flinke stap terug zou zijn. Blijkbaar zijn die onderhandelingen vast gelopenGeen fan van het, maar ja, wie anders.
Precies, denk dat hij weinig toevoegt bij Feyenoord. Al moeten ze nu weer verder zoeken en de tijd raakt langzaam op.
Overigens blijkt Defour te duur voor PSV, Porto vraagt 8,5mln. Wellicht nog onderhandelen maar ik hoop dat Brands een plan B heeft voor als hij niet komt. Anders is het wel ontzettend dom om het hele WK te wachten tor Defour kan onderhandelen terwijl je een maand geleden al met Porto de transfersom had kunnen regelen. Ook voor PSV raakt de tijd op en Rekik is eveneens onzeker. Al doet Hiljemark het blijkbaar goed in de voorbereiding dus misschien is Defour ook zonde van het geld.
Overigens blijkt Defour te duur voor PSV, Porto vraagt 8,5mln. Wellicht nog onderhandelen maar ik hoop dat Brands een plan B heeft voor als hij niet komt. Anders is het wel ontzettend dom om het hele WK te wachten tor Defour kan onderhandelen terwijl je een maand geleden al met Porto de transfersom had kunnen regelen. Ook voor PSV raakt de tijd op en Rekik is eveneens onzeker. Al doet Hiljemark het blijkbaar goed in de voorbereiding dus misschien is Defour ook zonde van het geld.
Sowieso vreemd dat PSV denkt bij een handelsclub als Porto een speler voor een prikkie op te halen.
Defour zal nog eerder voor een zak geld richting Rusland vertrekken. Verder heb ik hem op het WK ook weinig goeds zien doen. Bij Defour krijg ik het idee alsof ze spelers van naam willen halen, lijkt me een slecht idee.
Defour zal nog eerder voor een zak geld richting Rusland vertrekken. Verder heb ik hem op het WK ook weinig goeds zien doen. Bij Defour krijg ik het idee alsof ze spelers van naam willen halen, lijkt me een slecht idee.
Ben het met tweaker2010 eens, ondanks dat De Jong natuurlijk pas 2 oefenwedstrijdjes heeft meegedaan bij PSV heeft hij nog niet gescoord, en dat tegen Lierse en een amateur club. Dit wil natuurlijk nog niet echt iets zeggen, maar een beetje spits moet er toch wel minimaal 1tje in 2 wedstrijden in schoppen. Terwijl een talent als Rayhi het wel voor elkaar krijgt om er 2 in te schoppen.
Ik weet het zo net nog niet, De Jong is hetzelfde type als Locadia en (voorheen) Matavz, renderen allebei niet op de manier hoe PSV speelt. Heb ook niet het gevoel dat er vooruitgang in zit ten opzichte van vorig jaar. Denk dat PSV meer op zoek had moeten gaan naar een type Reis, een afmaker maar ook met snelheid, slimme loopacties en daardoor ook te gebruiken bij een snelle uitbraak.
Ik weet het zo net nog niet, De Jong is hetzelfde type als Locadia en (voorheen) Matavz, renderen allebei niet op de manier hoe PSV speelt. Heb ook niet het gevoel dat er vooruitgang in zit ten opzichte van vorig jaar. Denk dat PSV meer op zoek had moeten gaan naar een type Reis, een afmaker maar ook met snelheid, slimme loopacties en daardoor ook te gebruiken bij een snelle uitbraak.
Graag of niet zou ik zeggen. Feyenoord is de laatste jaren een ideale club voor een spits gebleken, Pelle is een vergelijkbaar type en zijn carrière zat ook in het slop. Feyenoord heeft een groot en sterk aanspeelpunt nodig die ook kan scoren en dat is Dost. Ik vraag me af of het Pelle salaris wat hij zou krijgen nou echt zoveel minder is dan dat hij elders zou verdienen na een mislukt avontuur bij een Duitse subtopper. Ik denk dat Dost inderdaad gewoon op zn zachtst gezegd niks met Feyenoord heeft.Aghanim schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:15:
Precies, denk dat hij weinig toevoegt bij Feyenoord. Al moeten ze nu weer verder zoeken en de tijd raakt langzaam op.
Ik denk dat Dost zichzelf te goed vind voor de NL competitie i.c.m. te lage salarissen; Ik heb 't hem alleen nog niet zien bewijzen dat hij er te goed voor is...
Had hij dat niet vóór de onderhandelingen kunnen zeggen? Hij weet toch wat er in Nederland (niet) betaald wordt?
Misschien dat er gewoon een andere club zich inmiddels gemeld heeft bij zn zaakwaarnemer.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dost verdient bij Wolfsburg 1,6 miljoen tegenover 8 ton van Pelle dacht ik. Dat is een verdubbeling, logisch dat vraag en aanbod teveel uit elkaar liggen. Feyenoord zou gek zijn als ze hem halen en zelf wil hij ook niet.
Verwijderd
Wow! Als Ajax daadwerkelijk €22,- miljoen voor Blind kan krijgen dan weet ik wel zeker dat Blind vertrekt. Dergelijke bedragen laat geen enkele Nederlandse club lopen.Aghanim schreef op zondag 20 juli 2014 @ 13:24:
Ik denk niet dat ze dat gaan krijgen, maar wie weet. Tegenwoordig wordt er door middelmatige clubs uit de PL ook 10-20 miljoen neergeteld voor spelers.
Toen de mogelijke overgang naar Ajax speelde een paar jaar geleden, gaf ie aan dat ie vroeger altijd in een Ajax pyjama sliep.ph4ge schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:00:
Ik denk dat Dost inderdaad gewoon op zn zachtst gezegd niks met Feyenoord heeft.
Dit heb ik ook begrepen. Als je dan ook nog roept dat Feyenoord een stap terug is, dan heb ik liever dat hij weg blijft.toolkist schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:10:
[...]
Toen de mogelijke overgang naar Ajax speelde een paar jaar geleden, gaf ie aan dat ie vroeger altijd in een Ajax pyjama sliep.
Gisteren las ik dat Drenthe ook graag weer voor Feijenoord wil spelen. Denk nu niet echt dat Feijenoord op dit soort spelers zit te wachten. Hij vond zich op jonge leeftijd al te groot voor Feijenoord terwijl hij nog niks had gepresteerd buiten de WK of EK voor onder de 21 dan. Maar Foppe de Haan adviseerde hem al, te blijven.
Nee die gaat alleen maar onrust veroorzaken door te denken dat hij een grote meneer is omdat hij bij Real heeft gespeeld cq bank gezeten.
Net zo min als Affelay wat ik las van Boulharousz dat die hem graag wilde overhalen. Was Affelay niet toen met het EK in Oekraïne die rondbazuinde dat hij meer was omdat hij bij Barcelona speelde?
Nee die gaat alleen maar onrust veroorzaken door te denken dat hij een grote meneer is omdat hij bij Real heeft gespeeld cq bank gezeten.
Net zo min als Affelay wat ik las van Boulharousz dat die hem graag wilde overhalen. Was Affelay niet toen met het EK in Oekraïne die rondbazuinde dat hij meer was omdat hij bij Barcelona speelde?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dat mensen dit soort cliche's nog serieus nemen... Als Feyenoord interesse had sliep hij vroeger in een Feyenoord pyama. De pers die schrijven dit soort onzin gewoon en leggen een speler van alles in de mond.toolkist schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:10:
[...]
Toen de mogelijke overgang naar Ajax speelde een paar jaar geleden, gaf ie aan dat ie vroeger altijd in een Ajax pyjama sliep.
Wat zou het fijn zijn als er weer eens wat spelers zijn die gewoon niet PC zijn.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:42:
[...]
Dat mensen dit soort cliche's nog serieus nemen... Als Feyenoord interesse had sliep hij vroeger in een Feyenoord pyama. De pers die schrijven dit soort onzin gewoon en leggen een speler van alles in de mond.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Drenthe is gewoon door de voordeur, voor de hoofdprijs, vertrokken. Dat je gaat als Real voor de deur staat neemt niemand hem kwalijk. Feyenoord had misschien niet eens meer bestaan als ze toen dat geld niet hadden ontvangen. Op zn gedrag bij Feyenoord was niet super veel aan te merken en hij liep altijd zn longen uit zn lijf toen hij nog bij Feyenoord zat, het is pas later mis gegaan.Sepp14 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:37:
Gisteren las ik dat Drenthe ook graag weer voor Feijenoord wil spelen. Denk nu niet echt dat Feijenoord op dit soort spelers zit te wachten. Hij vond zich op jonge leeftijd al te groot voor Feijenoord terwijl hij nog niks had gepresteerd buiten de WK of EK voor onder de 21 dan. Maar Foppe de Haan adviseerde hem al, te blijven.
Ik vraag me af hoeveel onrust iemand kan zaaien die met hangende pootjes terugkomt op een prestatiecontract. Bovendien is het misschien wel goed om iemand rond te hebben lopen die het levende bewijs is voor al die talenten dat ze niet te vroeg weg moeten bij Feyenoord. Of het oprecht is weet ik niet, maar hij laat zich telkens bijzonder lovend uit over de stad en de club en is een echte jongen van die stad en de club. Die kan je ook het voordeel van de twijfel geven.
Of hij voetballend wat toevoegt zou ik niet durven zeggen. De selectie van Feyenoord was al smal maar is nu helemaal uitgehold, dus met dat in gedachte zou zo'n multifunctionele speler wellicht handig kunnen zijn.
Zou het een gok vinden om zo een speler aan te trekken. Misschien komt het verstand wel met de jaren.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Lijkt me wel dat dit oprecht is, dit is toch niet de eerste keer dat ie dit zegt? Het lijkt me sowieso geen kwaad kunnen om hem een trial of iets dergelijks aan te bieden. Laat hem maar eens een paar weken aantonen dat ie de drive nog steeds heeft.ph4ge schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:31:
Of het oprecht is weet ik niet, maar hij laat zich telkens bijzonder lovend uit over de stad en de club en is een echte jongen van die stad en de club. Die kan je ook het voordeel van de twijfel geven.
Overigens zou Ajax serieus geïnteresseerd zijn in een oud-Feyenoorder, Mokotjo. Zie alleen niet echt in waarom. Leuke speler voor in de eredivisie, maar zie hem Europees niet veel klaarmaken.
Het zal wel met de transfer van Lukoki naar Zwolle te maken hebben vermoed ik. Idd weinig bijzonders.toolkist schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:06:
[...]
Overigens zou Ajax serieus geïnteresseerd zijn in een oud-Feyenoorder, Mokotjo. Zie alleen niet echt in waarom. Leuke speler voor in de eredivisie, maar zie hem Europees niet veel klaarmaken.
Stuk beter dan Poulsen, Blind gaat wellicht weg. Mocht je nu een bruikbare speler als Mokotjo op kan pikken in een goede deal lijkt me dat het zeker waard.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:21:
[...]
Het zal wel met de transfer van Lukoki naar Zwolle te maken hebben vermoed ik. Idd weinig bijzonders.
Als jij de bekerwedstrijd goed hebt bekeken, dan heb je ook goed gezien dat hij behoorlijk goed speelde. Als je de rest van het seizoen een beetje PEC hebt gevolgd, dan kwam je er ook achter dat hij prima kan functioneren bij Ajax. Alleen het probleem is dat hij een nummer 6 speler is en daar speelt voorlopig of Blind of Viergever.. En die zijn m.i. beter dan Mokotjo.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:21:
[...]
Het zal wel met de transfer van Lukoki naar Zwolle te maken hebben vermoed ik. Idd weinig bijzonders.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het lijkt me sterk dat Mokotjo de fysieke input brengt die Poulsen bracht.Catorce schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:19:
[...]
Stuk beter dan Poulsen, Blind gaat wellicht weg. Mocht je nu een bruikbare speler als Mokotjo op kan pikken in een goede deal lijkt me dat het zeker waard.
Voetballend was Poulsen niet de beste en zal Mokotjo wellicht meer brengen, maar Poulsen was wel zo'n beetje de enige die er af en toe in klapte als het nodig was.
Mokotjo heeft de bouw wellicht niet mee, maar lijkt me verder ook daar in weinig onder doen voor Poulsen. Harde werker, maar wie weet krijg je gelijk. Ik zou hem oppikken als ik Ajax was.toolkist schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:24:
[...]
Het lijkt me sterk dat Mokotjo de fysieke input brengt die Poulsen bracht.
Voetballend was Poulsen niet de beste en zal Mokotjo wellicht meer brengen, maar Poulsen was wel zo'n beetje de enige die er af en toe in klapte als het nodig was.
Inmiddels wil Bas Dost heel erg graag naar Feyenoord, en is hij alleen verkeerd begrepen
Voetballers....
ik denk dat Drente alleen maar terug wil omdat hij in Rotterdam wel genoeg neger kappers kan vinden... (overigens is me niet duidelijk of hij daarmee bedoelde "kappers die negerkapsels (kunnen) knippen", "negroide kappers" of beiden tegelijk.....)ph4ge schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:31:
[...]
Drenthe is gewoon door de voordeur, voor de hoofdprijs, vertrokken. Dat je gaat als Real voor de deur staat neemt niemand hem kwalijk. Feyenoord had misschien niet eens meer bestaan als ze toen dat geld niet hadden ontvangen. Op zn gedrag bij Feyenoord was niet super veel aan te merken en hij liep altijd zn longen uit zn lijf toen hij nog bij Feyenoord zat, het is pas later mis gegaan.
Was dat degene met de pyjama?PWM schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:45:
Inmiddels wil Bas Dost heel erg graag naar Feyenoord, en is hij alleen verkeerd begrepenVoetballers....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Precies dat.toolkist schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:24:
[...]
maar Poulsen was wel zo'n beetje de enige die er af en toe in klapte als het nodig was.
Wanneer het nodig was trok hij aan de handrem of deed van die irritante dingen om de tegenstander uit hun ritme te halen en zodat sommige spelers ze even op hun sodemieter konden krijgen.
Volgens mij van Bommel:Aghanim schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:27:
Ik weet nog die behoorlijke beuk tegen Toivonen in de 2e minuut van Ajax-PSV
YouTube: Highlights PSV - Ajax
Vooral dat peace gebaar van van bommel
Die beuk tegen Toivonen was na een seconde of 15 al
Zo te zien heeft hij in Engeland wel een Nigga kapper gevonden 
Mafkees.
Voor Feyenoord zou hij een aanwinst kunnen zijn als hij er vol voor gaat. Echter komt hij nou over als de type voetballer die niet alles uit zijn carierre weet te slepen. Zonde.
Mafkees.
Voor Feyenoord zou hij een aanwinst kunnen zijn als hij er vol voor gaat. Echter komt hij nou over als de type voetballer die niet alles uit zijn carierre weet te slepen. Zonde.
Drenthe is net een klein kind die niet met het grote geld om kan gaan. Als voetballer zal hij nooit meer top worden met deze instelling.
Dat was een kort Europees seizoen voor Groningen 
Met het gedrag van de aanhang vandaag, misschien maar goed ook.
Aberdeen, daar mag je toch niet van verliezen?
Drenthe is eigenlijk een kleine Balotellitweaker2010 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:29:
Drenthe is net een klein kind die niet met het grote geld om kan gaan. Als voetballer zal hij nooit meer top worden met deze instelling.
Sjah, zeiden we dat vorig jaar ook niet? Vitesse, Utrecht, Feyenoord?D-e-n schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:30:
Aberdeen, daar mag je toch niet van verliezen?
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-07-2014 21:07 ]
Hebben we iets gemist? Meer uitleg graag, niet iedereen kijkt betaalde kanalen ;-)PWM schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:24:
Groningen is uitgeschakeld door Aberdeen in de voorronde van de Europa League.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220271
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220271
Mejor así
Onzin kijk eerst even naar je eigen club voor dat je de aanhang van FC Groningen beoordeeld.PWM schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:24:
Dat er een paar mensen zijn die alleen maar willen rellen betekend niet dat de komplete aanhang zo is
Ik had een paar Schotten naar een FC Groningen kroeg mee genomen en daar is prima met elkaar gedronken. Jammer dat we verloren hebben in de 2e helft zag je gewoon dat Groningen veel beter dan Aberdeen was.
De PSV watcher van het Eindhovens Dagblad is vernietigend over (de voorbereiding) van PSV.
Conclusies na de voorbereiding: #PSV-selectie is veel te dun. Nu niet eens een linksback, te weinig verdedigers en maar 1 kwaliteitsaankoop.
#PSV doet met dit materieel mee in de subtop van Nederland. Enig risico nemen is gewoon noodzakelijk om de top weer te halen.
Niet best.
Conclusies na de voorbereiding: #PSV-selectie is veel te dun. Nu niet eens een linksback, te weinig verdedigers en maar 1 kwaliteitsaankoop.
#PSV doet met dit materieel mee in de subtop van Nederland. Enig risico nemen is gewoon noodzakelijk om de top weer te halen.
Niet best.
Dat zijn nogal wat open deuren. Dit ziet iedereen, behalve Brands. Die blijft maar hopen dat Rekik terug komt en hopen dat ze Defour kunnen halen, ondanks dat vraagprijs twee keer zo hoog is dan het bod van PSV. Verder kijken lijken ze niet te doen.
Typisch Brands weer ook om voor dit soort bekende namen te gaan die het niet hebben gehaald bij grotere clubs. Waarom niet de gok nemen en een getalenteerde speler uit de Eredivisie halen? Is zo'n Defour echt een speler die PSV beter maakt? Zelfde voor Rekik, waarom een speler huren?
De overige clubs hebben hun selectie op orde en hebben een schaduwlijst, voor het geval dat. PSV hoopt op een jongen als Rekik, dat zegt al genoeg over het beleid.
Typisch Brands weer ook om voor dit soort bekende namen te gaan die het niet hebben gehaald bij grotere clubs. Waarom niet de gok nemen en een getalenteerde speler uit de Eredivisie halen? Is zo'n Defour echt een speler die PSV beter maakt? Zelfde voor Rekik, waarom een speler huren?
De overige clubs hebben hun selectie op orde en hebben een schaduwlijst, voor het geval dat. PSV hoopt op een jongen als Rekik, dat zegt al genoeg over het beleid.
Voor iemand die er zo dicht bovenop zit vind ik het geen open deuren, maar gewoon keiharde conclusies.
Verder zou ik juist graag zien dat PSV weer eens buiten het vijvertje met Nederlanders (of Belgen) vist. Jammer dat De Visser er niet meer werkt, die heeft toch wel wat pareltjes voor weinig geld naar Eindhoven gehaald, zeker in vergelijking met wat er nu rond hobbelt.
Verder zou ik juist graag zien dat PSV weer eens buiten het vijvertje met Nederlanders (of Belgen) vist. Jammer dat De Visser er niet meer werkt, die heeft toch wel wat pareltjes voor weinig geld naar Eindhoven gehaald, zeker in vergelijking met wat er nu rond hobbelt.
Als we hier alleen over eigen clubs praten, is het hier snel klaar hè.Veendijk schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:20:
[...]
Onzin kijk eerst even naar je eigen club voor dat je de aanhang van FC Groningen beoordeeld.
Dat er een paar mensen zijn die alleen maar willen
Willems is momenteel geblesseerd maar PSV heeft Tamata, Hendrix en Brenet toch ook nog?Niku schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:27:
De PSV watcher van het Eindhovens Dagblad is vernietigend over (de voorbereiding) van PSV.
Niet best.
En ze zijn bezig met Knudsen: http://www.vi.nl/nieuws/psv-scout-linksback-knudsen.htm
Misschien is Dirk Kuijt een optie voor PSV?Niku schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:27:
Niet best.
Tamata mag weg, Hendrix is in principe een middenvelder en Brenet een RB.tweaker2010 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:25:
[...]
Willems is momenteel geblesseerd maar PSV heeft Tamata, Hendrix en Brenet toch ook nog?
Ik zie Hendrix voornamelijk als CB, mede omdat hij ook bij Jong PSV vorige seizoenen veel daar speelde. Heeft het desalniettemin prima gedaan op middenveld, hopelijk ontwikkelkt hij zich goed door.Niku schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:22:
[...]
Tamata mag weg, Hendrix is in principe een middenvelder en Brenet een RB.
Kan hij ook uit de voeten inderdaad, als LB is het niet best.Catorce schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:05:
[...]
Ik zie Hendrix voornamelijk als CB, mede omdat hij ook bij Jong PSV vorige seizoenen veel daar speelde. Heeft het desalniettemin prima gedaan op middenveld, hopelijk ontwikkelkt hij zich goed door.
De Vrij is voor 5 jaar naar Lazio Roma, lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n goede stap.. middenmoot in Italië waar de laatste jaren het niveau al omlaag is gegaan.
Die hele voorronde CL kunnen ze dan wel vergeten, heck misschien zelfs de EL wel.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Inderdaad, het lijkt erop dat Feyenoord uiteindelijk toch weer voor het geld gekozen heeft. De Vrij past niet bij Lazio maar goed, daar komt hij nog wel achter. Nu Clasie nog weg en Feyenoord kan weer helemaal opnieuw beginnen, ondankbare taak en een kansloze missie voor Rutten dit.Gynnad schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:21:
De Vrij is voor 5 jaar naar Lazio Roma, lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n goede stap.. middenmoot in Italië waar de laatste jaren het niveau al omlaag is gegaan.
Ik snap de keuze niet zo heel goed voor die club, maar het zal goed overwogen zijn. Wat me wel verbaast is het lage transfer bedrag, 8,5 miljoen volgens de geruchten is toch vrij karig en daarmee vind ik het ook echt tekort doen t.o.v. het bedrag wat ze voor BMI. Ik sla De Vrij toch wel een stuk hoger aan.
Volgens geruchten wilde hij niet wachten op de Premier League, tsja, dat is een keuze.
Volgens geruchten wilde hij niet wachten op de Premier League, tsja, dat is een keuze.
[ Voor 12% gewijzigd door Arjan90 op 28-07-2014 07:58 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
PSV en Feyenoord zoeken beide een nieuwe CV. Zou Van Eiden van NEC geen optie zijn? Haalde in mijn ogen het niveau van NEC omhoog het afgelopen seizoen en lijkt me dat hij niet zo graag Jupiler League speelt. Moest destijds wel weg bij PSV.
Voelt een beetje als een Timothy de Rjjk of Rob Wielaert.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Volgens mij zoekt Feyenoord vooral aanvallers. Er staan genoeg talenten achterin klaar en Boulah is er nu ook.Aghanim schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:14:
PSV en Feyenoord zoeken beide een nieuwe CV. Zou Van Eiden van NEC geen optie zijn? Haalde in mijn ogen het niveau van NEC omhoog het afgelopen seizoen en lijkt me dat hij niet zo graag Jupiler League speelt. Moest destijds wel weg bij PSV.
Boulahrouz is niet fit genoeg om een heel seizoen te kunnen spelen, hij is nogal blessure gevoelig.
Feyenoord kan beter een extra verdediger halen, er zijn er tenslotte al drie vertrokken, dat vang je niet op met een paar talenten.
Feyenoord kan beter een extra verdediger halen, er zijn er tenslotte al drie vertrokken, dat vang je niet op met een paar talenten.
En wat vergane glorie. Daarnaast spelen Boulahrouz en Mathijssen inderdaad ook geen heel seizoen meer zonder geblesseerd te raken. dat betekent dat je op dat moment 3 of 4 talenten in het veld hebt staan. Lijkt mij erg mager. (ondanks dat ik niet twijfel aan de kwaliteiten individueel)
Als ik Feyenoord was zou ik ook niet meteen Dost voor 6 mil halen (5 hebben ze niet geaccepteerd) natuurlijk zou het een goede spits voor Feijenoord zijn. Maar ik las dat ze in totaal ongeveer 11 mil willen uitgeven. Zou het bedrag eerder in 3e of 4e delen en daar spelers bij zoeken.
Als ik Feyenoord was zou ik ook niet meteen Dost voor 6 mil halen (5 hebben ze niet geaccepteerd) natuurlijk zou het een goede spits voor Feijenoord zijn. Maar ik las dat ze in totaal ongeveer 11 mil willen uitgeven. Zou het bedrag eerder in 3e of 4e delen en daar spelers bij zoeken.
[ Voor 5% gewijzigd door Chrosser op 28-07-2014 09:12 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015