[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.204 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:03
Lastig, ik denk dat het goed is als je een spits hebt die het vermogen heeft om genoeg goals te maken om evt. fouten van de verdediging te compenseren. Als je dan 6 miljoen voor Dost zou betalen en je kan dan nog 2 spelers voor 5 miljoen halen, zou ik dat doen (bij voorkeur een CVM/CV en een CV/RB, voorin hebben ze o.a. Manu, Boëtius, Schaken, Vilhena en Te Vrede al lopen, Achachbar is ook niet uitgeleend toch?).

Een hele brede selectie zit er vooralsnog niet in bij Feyenoord, dat blijft gewoon lastig.

[ Voor 25% gewijzigd door Arjan90 op 28-07-2014 09:15 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Arjan90 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:57:
Wat me wel verbaast is het lage transfer bedrag, 8,5 miljoen volgens de geruchten is toch vrij karig en daarmee vind ik het ook echt tekort doen t.o.v. het bedrag wat ze voor BMI. Ik sla De Vrij toch wel een stuk hoger aan.
Je betaalt niet voor een speler, maar je betaalt om diens contract af te kopen. Hoe beter een speler en hoe langer zijn contract loopt, hoe meer geld dat kost. De Vrij heeft een contract bij Feyenoord dat tot medio 2015 loopt. Het contract van BMI liep nog tot medio 2016. Er vanuit gaande dat de kwaliteit van de speler en de lengte van zijn contract de bepalende factoren voor een transfersom zijn, dan onderbouwen de bedragen jouw stelling dat De Vrij beter is alleen maar.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
Domme v Geel. Als je er mee akkoord gaat dat subtoppers uit vervallen saaie competities je spelers voor zulke prijzen mogen ophalen kom je nooit van die Action uitstraling af. Southampton verkoopt mindere spelers voor het drievoudige

Domme keuze van De Vrij ook. Die jongen is kennelijk toch ook te beïnvloedbaar. Had meer verstand verwacht. Teken dan een jaar bij met een vast transfer bedrag.

Van Beek is overigens een prima vervanger. Ik zou wel een rechtback halen.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 28-07-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Even los van het niveau van Lazio (wat in mijn ogen voor hem Europees geen verbetering is) maar de Vrij heeft toch een christelijke achtergrond? Dat lijkt me totaal niet passen bij het fascistische Lazio publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
Die zijn ook allemaal gelovig hoor :) Maar het lijkt me inderdaad geen warme club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:42
D-e-n schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:36:
Domme v Geel. Als je er mee akkoord gaat dat subtoppers uit vervallen saaie competities je spelers voor zulke prijzen mogen ophalen kom je nooit van die Action uitstraling af. Southampton verkoopt mindere spelers voor het drievoudige
Als er geen andere interesses zijn, dan kun je ook clubs ook niet tegen elkaar op laten bieden.
Ik vind het wel jammer dat V. Geel de WK gangers verkoopt terwijl ze nog maar een 1 jaar contract hebben.
Volgend seizoen loopt ook Clasie voor een appel en een ei de kuip uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
Tja, als ze niet bij willen tekenen, dan kan je weinig anders he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
tweaker2010 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:57:
Even los van het niveau van Lazio (wat in mijn ogen voor hem Europees geen verbetering is) maar de Vrij heeft toch een christelijke achtergrond? Dat lijkt me totaal niet passen bij het fascistische Lazio publiek.
Los van zijn achtergrond, niet bepaald een vooruitgang t.o.v. Feyenoord. Ik heb het gevoel dat wanneer hij even zou wachten er een heel wat mooiere club voorbij zou komen. Jammer.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
rik86 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:37:
Tja, als ze niet bij willen tekenen, dan kan je weinig anders he
Het wordt maar een vicieuze cirkel he. Waarom willen ze niet bijtekenen? Blijkbaar tekenen ze bij de concurrenten wat makkelijker bij dan bij ons.
Ik snap dat we van een diepe dal komen, maar op dit tempo duurt het nog eens 10 jaar voordat we echt mee kunnen doen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:55
D-e-n schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:36:
dat zijn transfers binnen engeland. daar worden zowiezo absurden bedragen voor neergeteld. iets met een minimaal aantal spelers wat in engeland is opgeleid ofzo. zodra zo'n speler naar het buitenland zou gaan betaald men ook minder.

middenveld van feyenoord staat wel goed.
een diepe spits is wel noodzakelijk maar dan zou ik toch kijken naar een ander type spits dan ten vreden.
een dirk kuyt zou ook wel goed zijn nu. kan zowat iedere plek in het elftal wel innemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
RenaldoN schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:34:
[...]

dat zijn transfers binnen engeland. daar worden zowiezo absurden bedragen voor neergeteld. iets met een minimaal aantal spelers wat in engeland is opgeleid ofzo. zodra zo'n speler naar het buitenland zou gaan betaald men ook minder.

middenveld van feyenoord staat wel goed.
een diepe spits is wel noodzakelijk maar dan zou ik toch kijken naar een ander type spits dan ten vreden.
een dirk kuyt zou ook wel goed zijn nu. kan zowat iedere plek in het elftal wel innemen _/-\o_
Ziyech moest toch 4 miljoen kosten fzo? Ik zou er geen seconden over nadenken en hem meteen aantrekken.. Een speler waarvoor je naar de Kuip wilt gaan, met erg veel talent. Ook die iranieër die bij NEC speelt is wel een leuke speler Alireza Jahanbakhsh, weet alleen niet of hij daar nog steeds speelt. Verder wil Denswill zijn contract niet bij Ajax verlengen omdat hij 3e in de lijn is, zou misschien een goedkope versterking zijn voor Feyenoord (al zie ik hem daar liever niet heen gaan natuurlijk).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
De Vrij nu verkopen is erg jammer. Maar dat wisten ze al een jaar. Had ff proberen te rekken, dan was er misschien Nog kans tegen Besiktas. Denk dat na woensdag gelijk duidelijk is waar we staan. Maar een overwinning met dit team tegen besiktas lijkt me niet realistisch :(

Bedrag is trouwens erg hoog voor deze speler met 1 jarig contract. Was Man utd. Geintresseerd geweest, was 10 misschien Nog mogelijk, maar meer echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aan de andere kant zal Lazio er wel weer een vage constructie uitgesleept hebben met betaling in termijnen etc. Ik denk niet dat Feyenoord die 8,5 miljoen nu zo binnen krijgt, maar nu wordt de CL idd een lastig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als Feyenoord nu eens van der Hoorn komt ophalen bij Ajax of zou PSV zich daar nog voor gaan melden als blijkt dat Rekik niet haalbaar is? PSV gaf dit weekend aan een plan B te hebben en ik kan me zomaar voorstellen dat zo'n speler op die lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van der Hoorn kun je geen versterking noemen, ik mag toch hopen dat Feyenoord en PSV hun verstand gebruiken. Als 1 speler de top (nog) niet aankan is hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De Vrij, Indi en Janmaat doen wat Clasie al zeker 2 seizoenen terug had moeten doen.
Zo zonde van al die potentie dat hij seizoen na seizoen blijft hangen bij Feyenoord, ik zou hem graag bij een club (op niveau) zien spelen in Engeland.
Aghanim schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:14:
PSV en Feyenoord zoeken beide een nieuwe CV. Zou Van Eiden van NEC geen optie zijn? Haalde in mijn ogen het niveau van NEC omhoog het afgelopen seizoen en lijkt me dat hij niet zo graag Jupiler League speelt. Moest destijds wel weg bij PSV.
Heeft zelf aangegeven weg te willen volgens mij (ergens gelezen, weet niet meer waar), maar heeft een contract tot 2016.
Gynnad schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:05:
[...]Ook die iranieër die bij NEC speelt is wel een leuke speler Alireza Jahanbakhsh, weet alleen niet of hij daar nog steeds speelt.
http://www.fcupdate.nl/vo...nu-heb-ik-er-weer-zin-in/
Contract tot 2016.

Tijdens de Open dag van Roda JC;
KERKRADE – De Open Dag van Roda JC is zondag verstoord door supporters van MVV. Tijdens de spelerspresentatie vloog een vliegtuig enkele rondjes boven het Parkstad Limburg Stadion met de tekst: ‘Mer ein club in Limburg: MVV’.
Afbeeldingslocatie: http://www.gelderlander.nl/polopoly_fs/1.4466874.1406536543!/image/image.jpg_gen/derivatives/landscape_800_600/image-4466874.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-07-2014 15:16 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kongolo heeft zijn contract verlengd tot 1017: http://www.feyenoord.nl/n...uw-contract-bij-feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dan is ie al meteen transfervrij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest ik wel ff 2x voor lezen! Tot 2017 natuurlijk! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:21:
De Vrij is voor 5 jaar naar Lazio Roma, lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n goede stap.. middenmoot in Italië waar de laatste jaren het niveau al omlaag is gegaan.
Verdedigen kunnen ze daar nog steeds als de besten, dus ik snap z'n move juist wel. Een team als Man Utd zou (nu nog) te hoog gegrepen zijn, dan is een subtopper in een competitie waar verdedigen een kunst op zich is een goede move. Ze kunnen hem daar alle trucjes leren die hem wel klaar maken voor een topclub. Plus dat de kans op spelen veel groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

toolkist schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:19:
[...]

Verdedigen kunnen ze daar nog steeds als de besten, dus ik snap z'n move juist wel. Een team als Man Utd zou (nu nog) te hoog gegrepen zijn, dan is een subtopper in een competitie waar verdedigen een kunst op zich is een goede move. Ze kunnen hem daar alle trucjes leren die hem wel klaar maken voor een topclub. Plus dat de kans op spelen veel groter is.
Dit.

Maar sommigen hier zijn Lazio expert en hebben een glazen bol, weten nu al dat het niks wordt ;). Ik denk dat er hier weinig mensen de Serie A echt volgen, laat staan Lazio.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 28-07-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Lazio is ook de enige club die voor het WK al serieus werk van hem maakte. Daar spreekt wel vertrouwen uit.

Maar in principe is die club natuurlijk veel te min voor de beste verdediger van het WK.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:44:
Lazio is ook de enige club die voor het WK al serieus werk van hem maakte. Daar spreekt wel vertrouwen uit.

Maar in principe is die club natuurlijk veel te min voor de beste verdediger van het WK.
De beste? Gaat Vlaar naar Lazio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Napo schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:12:
[...]
Inderdaad, die was veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

OPSLAGHOND schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:16:
[...]

Inderdaad, die was veel beter.
Snap niet dat Van Gaal daar nog niet mee bezig is bij Villa trouwens. Volgens mij kan United nog wel een blok beton gebruiken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:22:
[...]

Snap niet dat Van Gaal daar nog niet mee bezig is bij Villa trouwens. Volgens mij kan United nog wel een blok beton gebruiken.
Dat ie op het WK 5-3-2 speelde wil niet zeggen dat ie dat ook met Man Utd wil gaan doen uiteindelijk (nadat ie ingekocht heeft bedoel ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

toolkist schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:57:
[...]

Dat ie op het WK 5-3-2 speelde wil niet zeggen dat ie dat ook met Man Utd wil gaan doen uiteindelijk (nadat ie ingekocht heeft bedoel ik dan).
Oh nee? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220201

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat is zo in een oefenwedstrijd speelt zegt helemaal niks.
Vandaar ook die toevoeging net "(nadat ie ingekocht heeft bedoel ik dan)".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:57:
[...]
Wat maakt het uit welk systeem van Gaal wil spelen? Vlaar is sowieso van meerwaarde bij Man Utd achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Napo schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:12:
[...]

Volgens de officiële beoordeling was de Vrij het beste. Vlaar had een paar spectaculaire ingrepen, maar de Vrij was veel constanter.

Hoe dan ook, beste of een na beste, hij is toch goed voor een subtop club in een subtop competitie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:59:
[...]

Wat maakt het uit welk systeem van Gaal wil spelen? Vlaar is sowieso van meerwaarde bij Man Utd achterin.
Als van Gaal met 4 verdedigers wil gaan spelen, dan is Vlaar toch echt te traag. Dat ie het op het WK goed gedaan heeft maakt hem nog niet geschikt voor een topclub. Als ie zo goed was, dan was ie voor het WK (of de jaren ervoor) allang weggehaald bij Villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
toolkist schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:26:
[...]

Als van Gaal met 4 verdedigers wil gaan spelen, dan is Vlaar toch echt te traag. Dat ie het op het WK goed gedaan heeft maakt hem nog niet geschikt voor een topclub. Als ie zo goed was, dan was ie voor het WK (of de jaren ervoor) allang weggehaald bij Villa.
Vlaar te traag?

Meen mij te herinneren dat Vlaar 4 jaar geleden de snelste van de hele selectie was. Is hij in die 4 jaar tijd ineens zo traag geworden?

Of bedoel je in de opbouw etc?

Feyenoord zal denk ik ook meer een 'opleidingsinstituut' worden denk ik. Ik denk dat Feyenoord keuzes moet maken; op sportief gebied maximaal renderen (== geld investeren) of het doen met de jonkies die je hebt, optimaal begeleiden, iedereen (zoals afgelopen 2 jaar) doen laten verbazen, hier en daar wat verkopen, en misschien niet elk jaar voor de landstitel mee strijden op papier, maar wederom proberen te verbazen. En als dat de ene keer wel lukt zal iedereen je op de bost kloppen, en lukt het een keer niet dan zegt iedereen 'was te verwachten'.

Perfecte uitgangspositie :)

[ Voor 33% gewijzigd door RedHat op 28-07-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Die tactiek gaat natuurlijk ook voor Ajax en Twente, Heerenveen, AZ en Groningen op. Die leiden ook jeugd op tot ze doorverkocht worden. Alleen PSV en Vitesse (huren) hebben een andere tactiek lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
RedHat schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:42:
[...]

Vlaar te traag?

Meen mij te herinneren dat Vlaar 4 jaar geleden de snelste van de hele selectie was. Is hij in die 4 jaar tijd ineens zo traag geworden?
Hij zat vier jaar geleden niet bij de selectie, dus dat lijkt me sterk…

Daarnaast lijkt het me niet het type verdediger waar Van Gaal graag mee werkt en denk ik ook dat hij liever jongere spelers haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

lateef schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:25:
[...]
Hij zat vier jaar geleden niet bij de selectie, dus dat lijkt me sterk…

Daarnaast lijkt het me niet het type verdediger waar Van Gaal graag mee werkt en denk ik ook dat hij liever jongere spelers haalt.
Vlaar zat in 2005 al bij Oranje (dramatische wedstrijd tegen Italie) maar goed dat wil niet niet zeggen dat hij niet gegroeid is. En een goede verdediger hoeft niet supersnel te zijn, timing en kracht zijn ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
*knip* troll.

[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 29-07-2014 01:20 . Reden: doe eens niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:42:
[...]

Vlaar te traag?

Of bedoel je in de opbouw etc?

Feyenoord zal denk ik ook meer een 'opleidingsinstituut' worden denk ik. Ik denk dat Feyenoord keuzes moet maken; op sportief gebied maximaal renderen (== geld investeren) of het doen met de jonkies die je hebt, optimaal begeleiden, iedereen (zoals afgelopen 2 jaar) doen laten verbazen, hier en daar wat verkopen, en misschien niet elk jaar voor de landstitel mee strijden op papier, maar wederom proberen te verbazen. En als dat de ene keer wel lukt zal iedereen je op de bost kloppen, en lukt het een keer niet dan zegt iedereen 'was te verwachten'.

Perfecte uitgangspositie :)
Denk dat Feyenoord inderdaad met die transferopbrengsten een paar dingen zal gaan doen:
a) het negatief eigen vermogen van -€6,- miljoen naar minimaal +€3,- miljoen brengen;
b) in overleg met de Vrienden van Feyenoord een gedeelte van die €30,- miljoen terugkopen én die jaarlijkse 4% dividend over het nog resterende bedrag uitkeren;
c) voor ca. 35% nieuwe spelers halen en
d) de financiering van het nieuwe trainingscomplex ad €17,- miljoen vergemakkelijken.

Hoe de jaarcijfers van Feyenoord uit gaan pakken weet ik niet. Al schrijft Feyenoord de laatste jaren wel stelselmatig zwarte cijfers, zonder dat ze rekening houden met eventuele inkomsten uit Europese toernooien.

Een (ver)nieuw(d) stadion zie ik de eerstkomende jaren nog niet zo snel gebeuren. Om de eenvoudige reden dat Feyenoord nog steeds niet echt een sterke onderhandelingspositie heeft inzake de financiering daarvan. Al vond ik die insteek van het uitkeren van een content fee binnen HNS wel goed gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
@repeP

Ik denk dat je mt die 35% wel in de buurt zult zitten met het bedrag dat ze aan transfers kunnen uitgeven.
Veel mensen vergeten of weten niet dat er gewoon afspraken gemaakt zijn over het terug kopen van de aandelen en dit zal Feyenoord dus gewoon moeten doen.

Ik hoop dat men geen al te hoge verwachtingen heeft voor het komende seizoen want dat kan wel eens tegen gaan vallen.
V. Geel is veel te lang bezig met het halen van versterkingen en deze zullen uiteindelijk denk ik kwalitatief een flink stuk minder zijn dan de vertrokken spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Deadsy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:32:
V. Geel is veel te lang bezig met het halen van versterkingen en deze zullen uiteindelijk denk ik kwalitatief een flink stuk minder zijn dan de vertrokken spelers.
Wat ik jammer vind is dat het halen van de 2e plek nu gewoon voor niets is geweest. Wacht dan een paar dagen met het verkopen van de Vrij. Als je die Argentijn wilt halen, doe dat dan een paar weken eerder.
Hoeveel kans maken we nu tegen de Turken. Helemaal niets toch. En zo begin je met een negatief gevoel aan de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Russel88 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:59:
[...]
Wat ik jammer vind is dat het halen van de 2e plek nu gewoon voor niets is geweest. Wacht dan een paar dagen met het verkopen van de Vrij. Als je die Argentijn wilt halen, doe dat dan een paar weken eerder.
Hoeveel kans maken we nu tegen de Turken. Helemaal niets toch. En zo begin je met een negatief gevoel aan de competitie.
Probleem is dat Feyenoord geen geld kan uitgeven als ze het nog niet binnen hebben, zoveel financiele ruimte hebben ze ook weer niet. Het liefst zou ik op dit moment een redelijk ervaren speler zien komen die ook al wat ervaring in de eredivisie heeft en de taal spreekt. Zo'n Argentijn heb je op korte termijn niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Aghanim schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:00:
Die tactiek gaat natuurlijk ook voor Ajax en Twente, Heerenveen, AZ en Groningen op. Die leiden ook jeugd op tot ze doorverkocht worden. Alleen PSV en Vitesse (huren) hebben een andere tactiek lijkt het.
PSV kan inmiddels ook aan dat rijtje toegevoegd worden. dit hebben ze vorig jaar ingezet en er zitten gewoon 5 of 6 jeugdspelers in de 1ste selectie van PSV. Dat daarbij spelers met (volgens psv) kwaliteiten gekocht worden is niet vreemd maar doet elke club. Of heeft Ajax Schone, Moisander, Sigthorsson, etc etc ook allemaal zelf opgeleid? Wordt hier een beetje moe van telkens.

Dan kan je Twente nog beter als koopclub bestempelen. Wie hebben die nog zelf grootgebracht de afgelopen jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Maar PSV is de afgelopen jaren natuurlijk wel heel erg in het nieuws geweest met het aankopen van spelers vanuit de herfinanciering van het stadion/schulden.

En ik denk dat Feyenoord ook weinig anders kon, als spelers weg willen en ze hebben nog maar een contract van 1 jaar, dan moet je ze of een jaar later laten gaan of spannen ze een arbitragezaak aan en zijn ze alsnog weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Als je nog steeds het beeld hebt dat PSV, spelers heeft gekocht van de herfinanciering van de gronden onder het stadion dan zou ik willen verzoeken om eens goed in de materie in te lezen. Dit klopt totaal niet.
(hiermee wil ik niet aangeven dat het geen rare constructie is, echter hebben ze er geen spelers mee gekocht). Je zou het misschien kunnen betichten als steun van de gemeente.

Maar dat verhaal kan je ook eens te meer over de Amsterdam Arena heen leggen. Bronnen heb ik even niet bij de hand. Maar als je er op staat zal ik vanavond opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Chrosser schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:40:

Dan kan je Twente nog beter als koopclub bestempelen. Wie hebben die nog zelf grootgebracht de afgelopen jaar?
Was hier even naar aan het kijken en viel me op dat Boscher uit 1970 komt. De eerstvolgende was Wisgerhof uit 1979 en weer de volgende was 1986 en de jongste uit 1995 8)7

Boschker was gewoon al een veteraan in de Eredivisie (debuut in '89) toen Wisgerhof z'n debuut ('99) maakte.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arme de Vrij. Die kan de verwachtingen natuurlijk nooit waarmaken:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oNx_vFlXUac#t=14]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3840141/boulahrouz-fit-helft-besiktas.html
Joepie, Boulahrouz is fit genoeg om een helft te spelen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Lol.
En hij beweerde dat ie topfit is.
Nou als dat topfit is, hou ik m'n hart vast als hij kwaaltjes begint te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Boulahrouz zat sinds mei zonder contract en is pas 14 juli door Feyenoord opgepikt. Hij heeft lange tijd dus niet gespeeld. Zou juist oliedom zijn om hem nu al 90 minuten te laten maken, terwijl hij niet eens wedstrijdfit is en pas twee weken aan het trainen is.

[ Voor 10% gewijzigd door JanW op 29-07-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

JanW schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:52:
Boulahrouz zat sinds mei zonder contract en is pas 14 juli door Feyenoord opgepikt. Hij heeft lange tijd dus niet gespeeld. Zou juist oliedom zijn om hem nu al 90 minuten te laten maken, terwijl hij niet eens wedstrijdfit is en pas twee weken aan het trainen is.
Of is het juist oliedom om hem een contract aan te bieden?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Chrosser schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:39:
Als je nog steeds het beeld hebt dat PSV, spelers heeft gekocht van de herfinanciering van de gronden onder het stadion dan zou ik willen verzoeken om eens goed in de materie in te lezen. Dit klopt totaal niet.
(hiermee wil ik niet aangeven dat het geen rare constructie is, echter hebben ze er geen spelers mee gekocht). Je zou het misschien kunnen betichten als steun van de gemeente.

Maar dat verhaal kan je ook eens te meer over de Amsterdam Arena heen leggen. Bronnen heb ik even niet bij de hand. Maar als je er op staat zal ik vanavond opzoeken.
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar zo zijn ze wel in het nieuws geweest. Daarnaast, zonder die herfinanciering hadden ze die spelers ook niet kunnen kopen, ongeacht of het geld wat daaruit is gekomen is uitgegeven aan spelers. Die herfinanciering is of nodig geweest om een faillissement af te wenden, of om extra financiële ruimte te creëren, anders ga je zo'n traject niet in.

Maar om terug te komen op het koopclub verhaal, ik heb net kort gegoogled of er lijstjes zijn met aankopen per team van de afgelopen seizoenen, dat is namelijk de makkelijkste manier om te zeggen of een club een koopclub is ;) maar zonder succes, geen zinnige leesbare lijsten gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Russel88 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:59:
[...]

Ach kunnen ze zich wel weer volledig focussen op de competitie inplaats van dat ze ergens naar een vaag land moeten om dan 3 dagen later weer voor de competitie te moeten spelen.

@repeP
hangt er vanaf wat de verwachtingen zijn. Lazio is nu niet echt een top club, vorig seizoen werden ze geloof ik 9e.
Dus ik neem zelf aan dat de verwachting is dat ze bij de eerste 9 eindigen en misschien EL halen.

Als de verwachting CL is of meedoen om de titel dan is dat gewoon onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
L1nt schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Of is het juist oliedom om hem een contract aan te bieden?
1-jarig contract, schijnbaar een prestatiecontract. Kan je je geen buil aan vallen lijkt me en je hebt er wel mooi een ervaren jongen bij in je kleedkamer, onderschat dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat mij betreft is het voor Feyenoord ook CL of niets. Europa League levert geen stuiver op. Het opdoen van ervaring in IMHO ook zwaar overdreven, zeker de eerste rondes. CL is ander verhaal.

Het niet Europees spelen kwam Feyenoord meer dan prima uit vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik geloof zeker wel dat je ook leert van de EL. Je komt voor nieuwe situaties te staan als speler. Dat het geen drol oplevert klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:22:
Wat mij betreft is het voor Feyenoord ook CL of niets. Europa League levert geen stuiver op. Het opdoen van ervaring in IMHO ook zwaar overdreven, zeker de eerste rondes. CL is ander verhaal.

De EL levert ook wat op, volle stadions en een podium voor je spelers. Ja, het systeem is financieel compleet krom en ten faveure van de grote clubs, maar de EL is ook nuttig. Prijzengeld is wat minder, maar nog steeds leuk. Overigens is het timmeren aan een fatsoenlijke rating ook belangrijk met het oog op toekomstige lotingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:22:

Van de EL leer je echt wel wat.
Je zult toch wel een paar ploegen van niveau tegenkomen, nieuwe onbekende tegenstanders met andere tactieken (tactieken die je in de Eredivisie niet tegenkomt).

En het reizen voor de EL is ook een ervaring op zich. Lekker x aantal uur vliegen, een wedstrijd spelen en dan 3 dagen later een competitie wedstrijd spelen. Toch weer een ervaring op zich om dit te ervaren.
Speel je de ene dag tegen een topclub en dan een paar dagen leter tegen de nr18 uit de Eredivisie.

Daarnaast heb je de kans om wat punten voor de UEFA ranking te sprokkelen (zoals ph4ge al zegt), want ik kan me voorstellen dat ze in de CL gewoon in pot 4 zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 29-07-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:52:
Dat kan wel zijn, maar als speler ben je natuurlijk ook slecht bezig als je niet eens je conditie op peil houdt terwijl je wil vertrekken naar een nieuwe club. Wedstrijdritme oke, maar volgens mij is hij helemaal niet fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 21:23
ph4ge schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:53:
[...]

De EL levert ook wat op, volle stadions en een podium voor je spelers. Ja, het systeem is financieel compleet krom en ten faveure van de grote clubs, maar de EL is ook nuttig. Prijzengeld is wat minder, maar nog steeds leuk. Overigens is het timmeren aan een fatsoenlijke rating ook belangrijk met het oog op toekomstige lotingen.
En punten voor je land.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:26
Je zou maar trainer geworden zijn van Southampton:

http://static.dyp.im/yshv...a22ca927d18231a695550.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Volgens Voetbalzone staat Vitesse in de etalage. Vanwege de verlieslijdende situatie van de club is het niet meer interessant om langer door te gaan. Ben benieuwd wat dit voor de club en het team gaat betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 20:53
tweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:38:
[...]

Dat kan wel zijn, maar als speler ben je natuurlijk ook slecht bezig als je niet eens je conditie op peil houdt terwijl je wil vertrekken naar een nieuwe club. Wedstrijdritme oke, maar volgens mij is hij helemaal niet fit.
Een volledige wedstrijd is wat anders dan 10 km in het bos lopen hoor, dat is alleen op clubtrainingen aan te sterken.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:28

Koppensneller

winterrrrrr

Aghanim schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:34:
Volgens Voetbalzone staat Vitesse in de etalage. Vanwege de verlieslijdende situatie van de club is het niet meer interessant om langer door te gaan. Ben benieuwd wat dit voor de club en het team gaat betekenen.
Geen Chelsea-huurlingen meer :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
Dat zou ik niet direct durven stellen op basis van het artikel van NuSport: http://www.nusport.nl/voe...delt-verkoop-vitesse.html

Chelsea zou juist achter de verkoop zitten, maar het is niet duidelijk of dit ook betekent dat de banden tussen Vitesse en Chelsea verbroken worden.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
tweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:38:
[...]

Conditie op peil houden en wedstrijdfit zijn twee totaal verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Aghanim schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:34:
ook volgens de Gelderlander wat de bron is van voetbalroddels

http://www.gelderlander.n...ld-voor-vitesse-1.4469370

Vraag me af of de sancties die de EU opleggen en MH17 hier ook nog enige rol in spelen. Abramovitsj is immers ook een Rus.

Vraag me af wie het wil hebben. 30 miljoen is ook schandalig veel voor een Nederlandse club zonder echte prijzen en alleen leeftijd als historie.

ADO was maar iets van 8 miljoen dacht ik. Leg mij maar uit waarom Vitesse dan nog even 22 miljoen meer moet kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Een groter stadion met een hypermodern trainingscomplex?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
betere selectie? Die zijn in theorie natuurlijk ook een hoop geld waard; Stadion kan 't amper zijn, want dat is niet van Vitesse zelf, maar ik vermoed dat de bezittingen van Vitesse hoger gewaardeerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
rik86 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:39:
[...]
Maar om terug te komen op het koopclub verhaal, ik heb net kort gegoogled of er lijstjes zijn met aankopen per team van de afgelopen seizoenen, dat is namelijk de makkelijkste manier om te zeggen of een club een koopclub is ;) maar zonder succes, geen zinnige leesbare lijsten gevonden :(
Misschien werken aan je google skills? 8)

Wikipedia: Lijst van Eredivisie-transfers winter 2013/14
Wikipedia: Lijst van Eredivisie-transfers zomer 2013
Wikipedia: Lijst van Eredivisie-transfers winter 2012/13
Wikipedia: Lijst van Eredivisie-transfers zomer 2012
Wikipedia: Lijst van Eredivisie-transfers winter 2011/12
Wikipedia: Lijst van Eredivisie-transfers zomer 2011
Wikipedia: Lijst van Eredivisie-transfers winter 2010/11
Wikipedia: Lijst van Eredivisie-transfers zomer 2010
enz..

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
In de VI van afgelopen week stond een goed artikel over het feit dat de Nederlandse clubs de laatste jaren voor veel geld spelers verkopen. PSV werd hierin als negatieve uitzondering genoemd: over de laatste paar jaar (ik dacht 5 jaar) had PSV een positieve transferbalans van een kleine 7 miljoen, minder dan clubs als Heracles. Ajax voerde deze lijst aan met iets van 67 miljoen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Dat snap ik wel, maar hij had zijn conditie toch ook bij een andere club op peil kunnen houden. Je hoort wel vaker van spelers zonder contract dat ze mee trainen bij een van hun vroegere clubs om toch fit te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:25:
[...]

Wat je zegt klinkt logisch, zou je het ook wat meer willen uitleggen? Ik snap dat de duurconditie voor voetballers niet alles is omdat op het veld de inspanning vooral uit intervalsinspanningen bestaat. Het lijkt me dat intervalinspanningen ook zelf te trainen is, net als balgericht trainen. Is wedstrijdfit dan ook ingespeeld zijn, scherpte met betrekking tot de omgeving, et c.?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Wedstrijdfit is een combinatie van scherpte, herstelvermogen (interval, wat je zelf al aangeeft) en duurconditie.
Dat is niet op peil te houden met een bosloopje hier en daar. :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
tweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:30:
[...]

Dat snap ik wel, maar hij had zijn conditie toch ook bij een andere club op peil kunnen houden. Je hoort wel vaker van spelers zonder contract dat ze mee trainen bij een van hun vroegere clubs om toch fit te blijven.
In die periode gaat dat lastig, veel clubs hebben dan vakantie en spelers zijn dan weg, net zoals technische staf.
Sallin schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:44:
[...]

Wat je zegt klinkt logisch, zou je het ook wat meer willen uitleggen? Ik snap dat de duurconditie voor voetballers niet alles is omdat op het veld de inspanning vooral uit intervalsinspanningen bestaat. Het lijkt me dat intervalinspanningen ook zelf te trainen is, net als balgericht trainen. Is wedstrijdfit dan ook ingespeeld zijn, scherpte met betrekking tot de omgeving, et c.?
Wat KillaZ hierboven al aangeeft. Plus dat spelers ook ingespeeld moeten raken, gewend moeten raken aan het hogere niveau. Tussen de Deense competitie en de CL zit toch wel een aardig verschil, ook al is het maar de voorronde tegen een Turkse club.

[ Voor 45% gewijzigd door JanW op 30-07-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

@Railgunner, Ik heb ook niet gezegd dat PSV de afgelopen 5 jaar een opleidingsclub is geweest. Mijn reactie op Xenergy was dan ook dat PSV wel die omschakeling heeft gemaakt (vorig seizoen en al een paar maanden daarvoor). En een FC Twente wel als opleidingsclub werd neergezet.

Ik ben in ieder geval blij dat wij een opleidingscompetitie zijn aan het worden. Je ziet dat Feyenoord nu ook de vruchten plukt van het (noodgedwongen) inbrengen van eigen jeugd. Terwijl ze al jaren een geweldige jeugdopleiding hebben. Ik denk niet dat Rekik, Aké en noem ze allemaal maar op op zo'n jonge leeftijd waren gegaan als Feyenoord al eerder was begonnen met het meer inpassen van de jeugd.

Ajax plukt al wat langer de vruchten van eigen jeugd, en zijn de laatste jaren helemaal afgestapt van dure aankopen. Wellicht dat ze de komende jaren weer een paar pareltjes gaan afleveren aan topclubs.

Als de rest (dus ook PSV) dit ook voor elkaar gaat krijgen lijkt me dat alleen maar goed. Door de huidige financiele regels in Nederland kunnen we ons nooit meer meten met de grote competities, dus dan liever op deze manier, dan de B of C keuze vanuit het buitenland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het gaat voor Feyenoord heel lastig worden als ik deze opstelling zo zie:

Afbeeldingslocatie: http://static2.ad.nl/static/photo/2014/7/3/6/20140730095024/media_xll_2402766.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Vind het nog meevallen als ik eerlijk ben. Het vertrouwde middenveld is er gewoon. Boetius en Te Vrede zouden het naar behoren kunnen doen tegen zo'n tegenstander. Verhoek is niet goed genoeg. Kongolo en Mathijsen is ook zoals vorig jaar, Mulder er achter. Druk zal komen te liggen bij Karsdorp en Van Beek. Maar ik zie daar nou geen wereldtoppers staan bij de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie van PSV? Sankt Pölten uit is altijd lastig. :+
Ik mag toch hopen dat ze hun tegenstander niet onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Gelukkig spelen ze thuis dan.

Gaat geen problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Niku schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:53:
Gelukkig spelen ze thuis dan.

Gaat geen problemen opleveren.
Maar ze moeten ook nog uit.

Ik heb zelf het gevoel dat ze wel gaan winnen maar dat het niet echt zal schitteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Klopt het nou dat ik geen losse kijkcode meer kan kopen? Wil graag kijken om 20.00, maar FOX heeft dat blijkbaar liever niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Vanmorgen mn abonement weer gestart! Ik zit er al helemaal klaar voor. Laten we hopen op een Klein wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
De opstelling van Feyenoord:
Mulder; Schaken, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Te Vrede, Boëtius.

Schaken als back... Het is dus wel duidelijk dat we echt snel een rechtsback aan moeten trekken.
PWM schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:28:
Klopt het nou dat ik geen losse kijkcode meer kan kopen? Wil graag kijken om 20.00, maar FOX heeft dat blijkbaar liever niet :?
Als ik op deze link klik zie ik onderaan staan knop "koop een kijkcode voor deze wedstrijd". Ik gebruik het zelf nooit maar neem aan dat je dat bedoelt?

[ Voor 49% gewijzigd door Lizardz op 30-07-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lizardz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:32:

Als ik op deze link klik zie ik onderaan staan knop "koop een kijkcode voor deze wedstrijd". Ik gebruik het zelf nooit maar neem aan dat je dat bedoelt?
Werkt dus niet op iPad :? Dan moet je een abo afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Aan de supporters zal het wederom niet liggen vanavond. Hopen op een overwinning al zal dat met deze selectie heel erg knap zijn.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jammer van dat grote witte vlak achterop het Feyenoord shirt. Dat was vorig jaar niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heeft Feyenoord altijd Europees. Blijf dat belachelijk en zonde van het shirt vinden. Voegt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Bij de presentatie van de shirts was dat ook niet zo. Ook spelen ze vandaag met witte broekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
CR1691 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:03:
Heeft Feyenoord altijd Europees. Blijf dat belachelijk en zonde van het shirt vinden. Voegt niks toe.
Dat wist ik niet. Maar het is inderdaad geen gezicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ze gaan in ieder geval lekker fel van start!

Uitgerekend je meest ervaren speler die in de fout gaat :') . Wat amateuristisch verdedigd zeg!

[ Voor 52% gewijzigd door CR1691 op 30-07-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:03:
Vandaar dat ik het mij niet kon herinneren :+ .

Oeps, 0-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Vervelend om zo vroeg in de wedstrijd al een tegengoal te incasseren. Wordt een lastig verhaal op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hadden ze de verdediging niet beter kunnen verkopen na de voorrondes van de Champion's League?
Dacht dat dat nu mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zou ook schelen als Mulder een keer naar ballen gaat duiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Scheids past zich moeiteloos aan aan het niveau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Schaken voelt zich als een vis in het water als rechts back..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lizardz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:32:
Schaken als back... Het is dus wel duidelijk dat we echt snel een rechtsback aan moeten trekken.
Zo'n jeugdspeler kan toch nooit slechter zijn dan Schaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het ergerlijke is ook dat Besiktas er helemaal niets van kan maar zonder fatsoenlijke rechtsbuiten en spits hoef je van Feyenoord voorlopig ook nog niets te verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:24:
[...]

Zo'n jeugdspeler kan toch nooit slechter zijn dan Schaken?
Helaas is die geblesseerd aan zijn knie (Cabral) en voorlopig niet inzetbaar. Maar er moet ook zeker nog een rechtsback bij.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015