vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ps. Zit niet te trollen, ik zie ze dit gewoon niet winnen en uit al helemaal niet.
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 30-07-2014 20:29 ]
De verliezer ligt er gelijk uit inderdaad. Als we een ronde overleven stromen we wel door naar de EL.Deadsy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:29:
Gaat Feyenoord door naar de voorronde EL? Of is het Europese seizoen voorbij voor de verliezer?
ps. Zit niet te trollen, ik zie ze dit gewoon niet winnen en uit al helemaal niet.
Besiktas speelt ook helemaal niet geweldig. Zo'n tegenstander moeten we toch kunnen pakken.
[ Voor 10% gewijzigd door Lizardz op 30-07-2014 20:31 ]
Je bent in de war met Jerson Cabral. Ik heb het over Lopes Cabral en dat is toch echt een rechtsback
http://www.fr-fans.nl/nie...ig-uit-de-roulatie-12234/
PSN: Finally_Chris
Het is gewoon armoede. Het systeem zorgt er gewoon voor dat je de belangrijkste wedstrijd van het seizoen moet spelen zonder dat je belangrijke spelers rust hebben gehad, je een voorbereiding hebt gehad of uberhaupt je selectie rond hebt. Voetballend vind ik het nog reuze meevallen, maar je mist gewoon scorend vermogen en ritme.CR1691 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:24:
Het ergerlijke is ook dat Besiktas er helemaal niets van kan maar zonder fatsoenlijke rechtsbuiten en spits hoef je van Feyenoord voorlopig ook nog niets te verwachten..
Dat je toch weer Verhoek moet opstellen op dit podium is pure armoede. Je kan net zo goed met 10 spelen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mea culpa! Dat wist ik nietCR1691 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:31:
[...]
Je bent in de war met Jerson Cabral. Ik heb het over Lopes Cabral en dat is toch echt een rechtsback
http://www.fr-fans.nl/nie...ig-uit-de-roulatie-12234/
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat het seizoen voor ze vandag begint dat wist men al langer.
Verhoek is inderdaad pure armoede. De enige reden die ik kan bedenken dat hij speelt in plaats van Manu is dat hij wel meeverdedigd.ph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:31:
[...]
Het is gewoon armoede. Het systeem zorgt er gewoon voor dat je de belangrijkste wedstrijd van het seizoen moet spelen zonder dat je belangrijke spelers rust hebben gehad, je een voorbereiding hebt gehad of uberhaupt je selectie rond hebt. Voetballend vind ik het nog reuze meevallen, maar je mist gewoon scorend vermogen en ritme.
Dat je toch weer Verhoek moet opstellen op dit podium is pure armoede. Je kan net zo goed met 10 spelen.
Irritant ook dat gisteren de inschrijving voor de return is gesloten. Kan je Bilal vandaag of morgen wel aantrekken maar heb je daar nog steeds geen bal aan in de vCL.
Tja, dat weten de verkopende clubs ook.Deadsy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:33:
De vervangers voor de vertrokken spelers hadden er vind ik al lang moeten zijn.
Dat het seizoen voor ze vandag begint dat wist men al langer.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als de verkopende club de speler niet nodig heeft dan betwijfel ik dat zoiets de prijs zal beinvloeden.
Tenzij de club zelf om geld verlegen zit vinden ze het geen enkel probleem om lekker te wachten om te kijken of er een rijkere club langskomt of dat je toch nog een paar extra miljoenen uit je achterzak tovert. Helemaal als je gestresst opzoek bent omdat er een belangrijke wedstrijd aankomt.Deadsy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:40:
Als de verkopende club de speler niet nodig heeft dan betwijfel ik dat zoiets de prijs zal beinvloeden.
Het is gewoon raar dat dit soort wedstrijden al ver voor de deadline plaatsvinden. Andersom kan natuurlijk ook, voor Feyenoord had onder andere omstandigheden nu nog met De Vrij etc kunnen spelen.
Als ik naar de spelers kijken waar ze mee in verband gebracht worden dan komen de woorden hoog niveau en potentie niet echt in me op.CR1691 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:41:
Feyenoord gaat nu juist spelers van hoog niveau of met veel potentie kopen. Dus in dat vijvertje zal het zeker wel van invloed op de prijs zijn.
Bij Dost denk ik zelf aan onrealistisch (duur) en bij de speler uit de 2e divisie in Frankrijk dan denk ik niet aan veel potentie.
En dan houden ze zich ook nog veel te lang op aan Dost.
Dost is voor eredivisie begrippen een uitstekende spits die het bij Wolfsburg ook helemaal niet slecht gedaan heeft. Die Delort waar je het over hebt staat in de belangstelling van onder meer Atletico Madrid en was in de tweede divisie de topscorer. Zeker wel iemand met potentie.Deadsy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:44:
[...]
Als ik naar de spelers kijken waar ze mee in verband gebracht worden dan komen de woorden hoog niveau en potentie niet echt in me op.
Bij Dost denk ik zelf aan onrealistisch (duur) en bij de speler uit de 2e divisie in Frankrijk dan denk ik niet aan veel potentie.
En dan houden ze zich ook nog veel te lang op aan Dost.
Villalba en Bilal van Heerenveen zijn ook twee talentvolle spelers dus ik snap niet zo goed waar jij precies aan twijfelt eerlijk gezegd.
DIE HEEFT ECHT NIETS MAAR DAN OOK HELEMAAL NIETS TE MELDEN
Lepelt monotoon op wat er te zien is meer niet
Voegt geen spanning maar juist saaiheid toe aan een wedstrijd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is toch ook helemaal niks?Harribo schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:48:
Waar ik mij trouwens ver weg het meest aan erger is de commentator van Fox.. Tjonge
DIE HEEFT ECHT NIETS MAAR DAN OOK HELEMAAL NIETS TE MELDEN
Lepelt monotoon op wat er te zien is meer niet
Voegt geen spanning maar juist saaiheid toe aan een wedstrijd
Bas Dost heeft het bij Wolfsburg niet slecht gedaan? Ok dat is een mening, ik vind dat hij daar zeer slecht tot matig gedaan heeft en het grote probleem met hem is dat hij qua salaris waarschijnlijk aan de top zal zitten, als hij het goed doet dan maakt dat niets uit maar als hij door de mand valt dan zit je toch aan dat dikke salaris vast.CR1691 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:47:
[...]
Dost is voor eredivisie begrippen een uitstekende spits die het bij Wolfsburg ook helemaal niet slecht gedaan heeft. Die Delort waar je het over hebt staat in de belangstelling van onder meer Atletico Madrid en was in de tweede divisie de topscorer. Zeker wel iemand met potentie.
Villalba en Bilal van Heerenveen zijn ook twee talentvolle spelers dus ik snap niet zo goed waar jij precies aan twijfelt eerlijk gezegd.
Het soort meldingen dat club X ook interesse heeft in speler Y neem ik altijd met een korreltje zout want dit soort verhalen worden vaak verspreid door de zaakwaarnemers.
Daarnaast word Delort binnenkort 23, dus dan twijfel ik toch wel een beetje aan de potentie. Komt nog bij dat ze in de 2e divisie in Frankrijk ook nog veel wedstrijden spelen waardoor ik toch weer iets anders naar die 25 goals kijk.
Over Vilalba weten we te weinig, hij word door mensen een talent genoemd die er een belang bij hebben. Dus tenzij er hier iemand is die actief de Argentijnse competitie volgt dan valt er niet veel over hem te zeggen.
Natuurlijk is er altijd een risico, maar ik vind het gewoon een te groot risico voor Feyenoord.ph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:57:
Dost zal flink inleveren. Bij Feyenoord wordt hij ongetwijfeld een grootverdiener, maar dat wel voor Feyenoordbegrippen. Investeren is risico's nemen, maar ik denk dat er vrijwel niemand is die denkt dat Dost geen nuttige spits voor in de Eredivisie zal zijn en hij past ook prima in het spelletje wat Feyenoord speelt. Of hij echt een nieuwe topspits zal worden die weer voor 20 miljoen euro verkocht wordt weet niemand, die zekerheid heb je nooit, maar de kans dat je het geld weggooit is ook niet zo groot (al kan elke speler natuurlijk zn rug breken en in een rolstoel eindigen, ook dat risico kan je niet vermijden).
Ze komen net uit een zeer slechte periode en hebben niet veel geld te besteden en om dan meteen (voor hun doen) een grote transfer som neer te leggen en een groot salaris te betalen aan Dost vind ik gewoon een te groot risico.
Zoals ik al zei, als hij het goed doet dan is het geen probleem. Maar als hij flopt dan ben je de transfer soms kwijt en heb je een matige speler die een top salaris vangt.
De vraag is of hij komt? Feyenoord zat achter meer mensen aan?ph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:57:
Dost zal flink inleveren. Bij Feyenoord wordt hij ongetwijfeld een grootverdiener, maar dat wel voor Feyenoordbegrippen. Investeren is risico's nemen, maar ik denk dat er vrijwel niemand is die denkt dat Dost geen nuttige spits voor in de Eredivisie zal zijn en hij past ook prima in het spelletje wat Feyenoord speelt. Of hij echt een nieuwe topspits zal worden die weer voor 20 miljoen euro verkocht wordt weet niemand, die zekerheid heb je nooit, maar de kans dat je het geld weggooit is ook niet zo groot (al kan elke speler natuurlijk zn rug breken en in een rolstoel eindigen, ook dat risico kan je niet vermijden).
Signature
Ongeveer een kwart investeren van wat er binnenkomt moet kunnen. Heb jij een even goed goedkoper alternatief in gedachte? De aanval van Feyenoord was al niet het sterke punt en mist nu gewoon kwaliteit. Er komen dit jaar weer een aantal jeugdspelers door, maar helaas geen goede spitsen.Deadsy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:04:
Natuurlijk is er altijd een risico, maar ik vind het gewoon een te groot risico voor Feyenoord.
Ze komen net uit een zeer slechte periode en hebben niet veel geld te besteden en om dan meteen (voor hun doen) een grote transfer som neer te leggen en een groot salaris te betalen aan Dost vind ik gewoon een te groot risico.
Zoals ik al zei, als hij het goed doet dan is het geen probleem. Maar als hij flopt dan ben je de transfer soms kwijt en heb je een matige speler die een top salaris vangt.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 30-07-2014 21:16 ]
// Duitse-Italiaanse modus
Verhoek raken we zelfs gratis nog niet kwijt
[ Voor 25% gewijzigd door CR1691 op 30-07-2014 21:26 ]
Schaken is oud, speelt niet op zn positie en moet dan ook nog eens heel veel meters maken. Kap eens met alles negatief uit te leggen, Schaken was gewoon op.tweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:25:
Waarom wordt Boulahrouz voor Schaken gebracht? Dan wil je ook niet winnen, alleen de schade beperken.
Havenaar was een prima speler geweest voor Feyenoordph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:14:
[...]
Ongeveer een kwart investeren van wat er binnenkomt moet kunnen. Heb jij een even goed goedkoper alternatief in gedachte? De aanval van Feyenoord was al niet het sterke punt en mist nu gewoon kwaliteit. Er komen dit jaar weer een aantal jeugdspelers door, maar helaas geen goede spitsen.
Havenaar is bij lange na niet goed genoeg voor wat Feyenoord wil nastreven. Enorm matige spits vind ik dat.toolkist schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:26:
[...]
Havenaar was een prima speler geweest voor Feyenoord
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 30-07-2014 21:30 ]
Het volgende is giswerk.ph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:14:
[...]
Ongeveer een kwart investeren van wat er binnenkomt moet kunnen. Heb jij een even goed goedkoper alternatief in gedachte? De aanval van Feyenoord was al niet het sterke punt en mist nu gewoon kwaliteit. Er komen dit jaar weer een aantal jeugdspelers door, maar helaas geen goede spitsen.
Ik geloof dat Feyenoord deze transfer periode pakweg 30mln binnen heeft gekregen. Zoals iemand anders al zei in de thread ga ik er ook vanuit dat ze pakweg 1/3 van het binnen gekomen geld kunnen uitgeven aan transfers.
Dan heb je dus pakweg 10mln te besteden en met dit geld moet je denk ik toch wel een spits, rechtsbuiten en een rechtsback kopen.
Ze hebben volgens de diverse sites 5mln geboden op Dost, ik ga er vanuit dat Wolfsburg iets meer dan dat wil hebben. Laten we zeggen 6mln, dan vind ik de overgebleven 4mln niet echt veel voor de restelijke 2 versterkingen.
En ja dan vind ik Dost een te groot risico voor Feyenoord.
⏩ PVOutput☀️
En Dost wel? Lol. Die 2 schelen echt niks...Lizardz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:27:
[...]
Havenaar is bij lange na niet goed genoeg voor wat Feyenoord wil nastreven. Enorm matige spits vind ik dat.
Triest allemaal hoor, kunnen ze weer proberen er een jaar voor te strijden
Machteloos inderdaad. Daar speel je dan een heel seizoen de longen uit je lijf voor. Helaas was het te verwachten met een uitgehold elftal.PWM schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:31:
Dat was het weer. 2,5 aanval is voldoende voor 2 doelpunten. Turken zijn op zijn hoogst matig, dus dan weet je waar Feyenoord staat.
De manier waarop is ook weer typisch Feyenoord. Door Individuele fouten weer lekker de boel verkloten.ph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:32:
[...]
Machteloos inderdaad. Daar speel je dan een heel seizoen de longen uit je lijf voor. Helaas was het te verwachten met een uitgehold elftal.
Havenaar scoort 25 keer in 80 wedstrijden bij Vitesse, Bas Dost is bij een zwakker team topscorer van Nederland geworden. Havenaar is ook 2 jaar ouder.toolkist schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:32:
[...]
En Dost wel? Lol. Die 2 schelen echt niks...
Dost is beter dan Havenaar maar vergeet niet met wie Dost bij Heerenveen speelde. De aanvoer die hij kreeg was een flink stuk beter dan de aanvoer die Havenaar bij Vitesse kreeg.ph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:34:
[...]
Havenaar scoort 25 keer in 80 wedstrijden bij Vitesse, Bas Dost is bij een zwakker team topscorer van Nederland geworden. Havenaar is ook 2 jaar ouder.
Dost heeft in 1 seizoen bij Heerenveen meer doelpunten gemaakt dan Havenaar in 3 jaar bij Vitesse.toolkist schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:32:
[...]
En Dost wel? Lol. Die 2 schelen echt niks...
Ha, ik geef het je te doen om in zo'n wedstrijd in zo'n team in te vallen. Slechter dan zn concurrentie is hij in ieder geval niet. Net nog een slim vrije trapje uitgelokt, het is niet veel maar meer dan VerhoekCR1691 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:47:
Die Manu hype kan ook wel weer de koelkast in. Ook nog niets goeds gedaan.
BigWillem89 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:54:
Lol, cadeautje..
Goede actie, sprankje hoop. Manu is echt veeeel beter dan Verhoek. In de volgende wedstrijd is een tegendoelpunt niet gelijk fataal en is 2-0 voldoende...
Ik zeg vroege rooie kaart en strafschoppie volgende week!
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 30-07-2014 21:57 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
1-2? niks verloren hoor.Aghanim schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:56:
Balen, ik had het Feyenoord echt gegund. Zo zie je maar dat 2e worden in NL eigenlijk niks toevoegt, sterker nog nu moet je nog voorronde EL spelen om sowieso nog Europees te kunnen spelen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Oh ik dacht dat het nog 0-2 was. Desalniettemin zie ik het alsnog somber in maar inderdaad een kans.
Maar desondanks verwacht ik niet dat ze doorgaan.
Ik hoop dat v. Geel nu ziet dat er echt actie ondernomen moet worden, want ze zijn kwalitatief flink minder dan vorig seizoen.
@jaapstobbe
Maakt geloof ik niets uit zolang ze niet de groepsfase bereiken.
[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 30-07-2014 21:59 ]
⏩ PVOutput☀️
Geldt enkel om deelname aan poulefase. Dat wordt verdeeld onder de deelnemende teams. Als Feyenoord de volgende ronde eruit geknikkerd wordt maakt het voor Ajax niets uit.jaapstobbe schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:58:
vraagje: wat levert meer geld op voor Ajax, deze ronde verliezen of de volgende?
⏩ PVOutput☀️
Maakt niet uit, ze hoeven in ieder geval niks te delen met feyenoord mochten ze uitgeschakeld worden.jaapstobbe schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:58:
vraagje: wat levert meer geld op voor Ajax, deze ronde verliezen of de volgende?
Om het nog een beetje voor je te verzachten: Ajax zet het ook alleen maar op de bank de laatste seizoenen, dus eigenlijk merken we er weinig vanph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:05:
Nog zoiets kroms van dit systeem. Verlies je zelf dan wint je naaste concurrent die er verder helemaal niks mee te maken heeft vele miljoenen.
[ Voor 37% gewijzigd door Aghanim op 30-07-2014 22:07 ]
Bij de 2-0 ging de bal via de benen van Boulahrouz het doel in, ik weet niet wat daar zo positief aan is...ph4ge schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:26:
[...]
Schaken is oud, speelt niet op zn positie en moet dan ook nog eens heel veel meters maken. Kap eens met alles negatief uit te leggen, Schaken was gewoon op.
Edit: Clasie heeft het nu zelf ook toegegeven dat het een bewuste verdedigende wissel was:
Clasie onthulde dat trainer Fred Rutten in de rust had aangedrongen op het beperken van de schade. 'Het moest geen al te grote uitslag worden, geen 0-3 of 0-4. Dan is het helemaal afgelopen. Het wordt nu ook moeilijk, want we winnen daar niet zomaar met 2-0. Laat dat duidelijk zijn.'
[ Voor 33% gewijzigd door tweaker2010 op 31-07-2014 00:12 ]
Als Feyenoord niet volledig leeg gehaald was dan hadden ze deze pot gewonnen.Aghanim schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:06:
Ben benieuwd hoe PSV het er morgen vanaf brengt, die hebben ook nog niet de gewenste/benodigde versterkingen binnen. Overigens mogen we toch wel concluderen dat we als Nederlandse clubs in Europa stevig aan het afzakken zijn. Een club als Besiktas is, met alle respect, in het tijdperk 2000 een speelbal voor clubs als Ajax, Feyenoord en PSV.
[...]
Om het nog een beetje voor je te verzachten: Ajax zet het ook alleen maar op de bank de laatste seizoenen, dus eigenlijk merken we er weinig van
In deze fase heeft Feyenoord gewoon het probleem dat ze geen nee kunnen zeggen en dus alle goede spelers in 1 periode zien vertrekken.
Als ze zo doorgaan is dat denk ik binnen een paar jaar voorbij en kunnen ze gewoon vaker nee zeggen en zo een sterk team opbouwen.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 30-07-2014 22:10 ]
Ze zijn een stuk zwakker dan de vorige 2 seizoenen en ik betwijfel dat v. Geel goede versterkingen weet te halen.Aghanim schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:19:
Laten we ook vooral kijken naar wat Feyenoord de afgelopen jaren wel gepresteerd heeft en dat met een veel lager budget dan Twente en PSV. Dat is ontzettend knap en dat moeten we niet vergeten ondanks deze teleurstelling. Het is voor mij in elk geval niet vanzelfsprekend dat PSV of Twente wel van Besiktas had gewonnen. Feyenoord gaat volgens mij gewoon in de top 3 meedoen komend jaar.
Maar 3e zie ik ze wel worden, maar dit is grotendeels omdat ik geen andere club behalve PSV en Ajax kan bedenken die sterker is dan Feyenoord.
Of er moet een club zijn die dit seizoen flink gaat verassen.
Voor het kampioenschap zie ik ze niet meedoen maar top 3 zie ik wel gebeuren.
Dat is minder dan de 107 miljoen begroting van Ajax, dat betekent niet dat Feyenoord bij voorbaat kansloos is.PWM schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:08:
Ik begreep dat de Turken ook gewoon een budget hebben van 100 miljoen. Dat is toch andere koek
Ik begrijp dat ze ook nog eens bijna 3 keer dat bedrag aan schulden hebbentweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:45:
Dat is minder dan de 107 miljoen begroting van Ajax, dat betekent niet dat Feyenoord bij voorbaat kansloos is.
Besiktas trekt zomaar ff 15 miljoen uit voor een spits. Dat kan Feyenoord niet en dat is precies de reden waarom er een gemankeerd team stond en Besiktas won.
Overigens ben je met een dubbele begroting inderdaad vrijwel altijd sterker, het verband tussen financiën en sportieve prestaties in het voetbal is duidelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 31-07-2014 00:24 ]
2012-2013 werd PSV nog tweede hoor. Wat wel een enorme teleurstelling voor ze was, dat daargelaten.Aghanim schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:09:
Feyenoord eindigt de laatste jaren steevast boven PSV dus de vraag is of PSV werkelijk sterker is dan Feyenoord. Op papier wel, maar dat gold afgelopen seizoen en het jaar daarvoor ook terwijl de ranglijst wat anders aangaf. Met veel strijd en passie kom je ver in de competitie en dat kun je los van kwaliteit altijd leveren.
Sinds wanneer zit er een Nederlandse club boven de 100 miljoen met haar begroting?tweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:45:
[...]
Dat is minder dan de 107 miljoen begroting van Ajax, dat betekent niet dat Feyenoord bij voorbaat kansloos is.
Edit: Voordat er een onzin discussie ontstaat, het antwoord is 'sinds nooit'. http://www.nusport.nl/voe...t-grootste-begroting.html
[ Voor 9% gewijzigd door Niku op 31-07-2014 00:28 ]
Uhh, die 65 miljoen zou best kunnen kloppen, maar het is natuurlijk wel een heel vreemd stuk. Sparta, De Graafschap, Volendam…? Alle drie clubs die in de jupiler league mogen acteren, waar er clubs zijn met nog minder budget. Hekkensluiters in de eredivisie zullen waarschijnlijk Excelsior en FC Dordrecht zijn.Niku schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:25:
[...]
Edit: Voordat er een onzin discussie ontstaat, het antwoord is 'sinds nooit'. http://www.nusport.nl/voe...t-grootste-begroting.html
Begroting is een rekbaar begrip, Ajax staat 27e Europees gezien en zelfs boven Besiktas.Niku schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:25:
[...]
Sinds wanneer zit er een Nederlandse club boven de 100 miljoen met haar begroting?
Zie http://sport.infonu.nl/voetbal/129269-wat-is-de-begroting-van-een-voetbalclub.html
Het is een rekbegrip maar ik geloof dat die 107mln van Ajax de omzet is en zoals we weten zijn de uitgaven van Ajax een stuk lager dan de inkomsten.tweaker2010 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:02:
[...]
Begroting is een rekbaar begrip, Ajax staat 27e Europees gezien en zelfs boven Besiktas.
Zie http://sport.infonu.nl/voetbal/129269-wat-is-de-begroting-van-een-voetbalclub.html
@Niku
Van wanneer is die link van jouw?
Twente speelt voorronde CL volgens de link.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 31-07-2014 01:11 ]
Die 107 miljoen is zoals Deadsy zegt de omzet van Ajax. De begroting is iets anders dan de omzet. Onder de omzet wordt ook de begroting weergegeven, als is die van seizoen 2012/13. Dit zijn de cijfers van vorig jaar. Feyenoord staat vierde met 35 miljoen.tweaker2010 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:02:
[...]
Begroting is een rekbaar begrip, Ajax staat 27e Europees gezien en zelfs boven Besiktas.
Ik vind dus dat de hype Boetius terug naar de koelkast kan. Geen enkele bal goed geraakt, geen enkele actie gelukt. Vond Manu niet eens zo slecht invallen (ook niet voor de pingel) Hij had soms wat pech in acties maar er kwam veel dreiging vanuit, er moesten dan wel zeker 2 verdedigers aan te pas komen. Boetius probeerde alleen zo snel mogelijk de achterlijn te halen, maar was daar altijd elke bal bij kwijt.
Daarnaast zijn ze Te Vrede alleen maar door de lucht aan het zoeken, ik ken hem eigenlijk niet echt heel goed moet ik eerlijk zeggen, maar hij lijkt me nou niet echt een kopsterke spits.
Moet nog behoorlijk wat veranderen. Ik zou in ieder geval liever ten onder gaan met een karsdorp als rechtsback en Van Beek rechts centraal dan met Boulahrouz of Schaken. Eerste balcontact was een eigen goal.
Ik heb inderdaad per ongeluk een oude link gepakt. Neemt niet weg dat de Nederlandse clubs niet boven de 100 zitten en dat begroting geen rekbaar begrip is.Deadsy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:07:
[...]
Het is een rekbegrip maar ik geloof dat die 107mln van Ajax de omzet is en zoals we weten zijn de uitgaven van Ajax een stuk lager dan de inkomsten.
@Niku
Van wanneer is die link van jouw?
Twente speelt voorronde CL volgens de link.
Ook in deze link komt het er uiteindelijk op neer dat Ajax een begroting van 62mil heeft.tweaker2010 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:02:
[...]
Sjeezus. Wat is dit nu weer? Gaan we weer op de toer van vroeger? Uitgerangeerde spelers halen die niks toevoegen en eigen jeugd alleen maar in de weg zitten.
Matthijssen, Boularhouz en Wilkshire. Waarvan de laatste 2 dit seizoen gehaald zijn. Van Beukering heeft de accu van z'n mobieltje ook maar opgeladen....
Kromkamp moet wel lukken denk ikVos schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:59:
Even denken welke linksback er nog te halen is die ook de 30 voorbij is...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Paniekvoetbal 2.0? Betalen voor een speler waar je nooit meer geld voor krijgt
Edit: Manolev niks voor Feyenoord?
[ Voor 15% gewijzigd door Chrosser op 31-07-2014 11:23 ]
Dit topic is gesloten.
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015