[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.209 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:43
Ik vraag me af in hoeverre Ajax rekening houdt met CL inkomsten in hun begroting. Op het moment dat je landskampioen wordt, weet je dat je het seizoen erop CL speelt. En dat je dus sowieso 14 á 15 miljoen extra te besteden hebt dat seizoen (start fee + helft van de tv-pool).

En dat meenemen hangt dan weer af van of de begroting puur de structurele inkomsten en uitgaven op staan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:41

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Das altijd een lastige inschatting, Wordt je geen kampioen dan kun je het eigenlijk vergeten en heb je dus een dikke min. (vooral in Nederland omdat plaats 2 bijna nooit resulteert in echte CL deelname)

Volgens mij hebben ze de CL inkomsten niet meegenomen (sinds het van Basten tijdperk) Toen zijn ze ook in de financiële problemen gekomen. Volgens mij is de begroting wel al jaren stabiel rond de 65 / 67 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:43
Maar je weet wel voordat het seizoen 2014/15 begint of je in 't seizoen ervoor kampioen bent geworden ;)

Ik vermoed ook inderdaad dat ze vooral de vaste kosten/uitgaven laten zien in die begroting, maar die is dan natuurlijk boekhoudkundig gezien niet realistisch. Het is trouwens volkomen logisch dat je die 15 miljoen niet meeneemt in je structurele uitgaven-patroon maar voornamelijk zult gebruiken voor transfers/verbeteren eigen vermogen/ sparen voor een eigen stadion? etc. Maar het geeft natuurlijk wel een scheef beeld van de financiële verhoudingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Chrosser schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:22:
Zal wel transfervrij zijn en een oplossing voor de korte termijn? Zodat de jeugd langzaam ingepast kan worden?

Edit: Manolev niks voor Feyenoord? :+
Ik denk dat dit een teken is dat de blessure van Cabral ernstiger is dan gehoopt.

Het verschil met vroeger is dat deze ouwetjes vrijwel niks kosten. Opvulling tot de jeugd er staat. Ik ben als Feyenoorder helaas wel gewend aan deze categorie aankopen. Onder Van Geel is het ook weleens goed uitgepakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ruben Schaken heeft geen toekomst meer bij Feyenoord. De ervaren aanvaller heeft de nieuwe trainer Fred Rutten niet kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten en mag op zoek naar een nieuwe club. Ook voor Wesley Verhoek is het avontuur bij Feyenoord voorbij, meldt het Algemeen Dagblad.

De 32-jarige Schaken was de afgelopen seizoenen juist een zeer belangrijke speler voor Feyenoord en haalde vorig seizoen zelfs het Nederlands elftal door zijn goede prestaties in Rotterdam. Rutten is echter niet onder de indruk van de vleugelflitser en heeft hem laten weten dat hij mag uitzien naar een nieuwe werkgever.

Verhoek staat in de ogen van Rutten weliswaar hoger in de pikorde dan Schaken, maar veel perspectief op speeltijd is er niet voor de rechterspits.
Wat :? Schaken is niet veel, maar heeft bij vlagen wel goed gespeeld. Totaal inconsistent helaas, en dus niet gek dat hij weg moet. Maar, Verhoek hoger in de pikorde? Voelt Rutten zich een beetje lekker :? Het enige voordeel is dat hij wel consistent was, consistent de slechtste op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
tweaker2010 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:02:
[...]

Begroting is een rekbaar begrip, Ajax staat 27e Europees gezien en zelfs boven Besiktas.
Zie http://sport.infonu.nl/voetbal/129269-wat-is-de-begroting-van-een-voetbalclub.html
Je linkt een pagina die je (kennelijk) zelf niet eens gelezen hebt, er staat op die pagina duidelijk dat de eerste tabel omzet is en de 2de tabel begroting... Dat Deloitte omzet en begroting als één ziet (wat ik sterk betwijfel overigens, ik denk eerder dat een imcompetente journalist bij infonu het bronartikel niet goed heeft begrepen) betekent niet dat dat ook zo is. Begroting wordt nog steeds echt door de clubs zelf vastgesteld en staat compleet lost van de omzet.
Zoals te zien in de bovenstaande tabel, is Ajax (nummer 27) de enige Nederlandse club in de mondiale top 30 van voetbalclubs met de grootste opbrengsten (excl. transfergelden). Deloitte gebruikt dit cijfers als schatting voor de begroting van voetbalclubs. De overige clubs komen hoofdzakelijk uit de vier grote voetballanden (Engeland, Spanje, Italië en Duitsland), al zijn er ook nog twee Franse, twee Turkse en een Braziliaanse club in de top 30 aanwezig.
Edit: Die "journalist" van infonu legt dus inderdaad uit het niets de conclusie dat Deloitte omzet en begroting als één ziet. Het bronrapport is gewoon een rapport over de omzet van clubs en heeft helemaal niets met begroting te maken. http://www.deloitte.com/a...eloitte-sbg-dfml-2014.pdf

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 31-07-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dat Schaken weg mocht was al lang voordat Rutten coach werd bij Feyenoord. Die jongen is gewoon te oud. Bovendien heeft hij zelf ook al een aantal keer aangegeven best weg te willen om nog ergens te cashen. Hij is een laatbloeier en heeft dus nog niet echt een lekker pensioen bij elkaar kunnen spelen.

Waar de pikorde opmerking vandaan komt kunnen we alleen maar gissen, ik zie geen "" staan.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
rik86 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:23:
Ik vraag me af in hoeverre Ajax rekening houdt met CL inkomsten in hun begroting. Op het moment dat je landskampioen wordt, weet je dat je het seizoen erop CL speelt. En dat je dus sowieso 14 á 15 miljoen extra te besteden hebt dat seizoen (start fee + helft van de tv-pool).

En dat meenemen hangt dan weer af van of de begroting puur de structurele inkomsten en uitgaven op staan of niet.
Met de CL word qua begroting geen rekening gehouden.
Dus geen CL halen betekend niet meer dat er automatisch een dik verlies gemaakt word.

Als ik zie met welke spelers v. Geel aan komt lopen vraag ik me toch echt af wat hij de afgelopen 6 maanden heeft zitten doen.
En of Feyenoord wel nog scouts in dienst heeft.

Met de komst van Wilkshire en Boulahrouz heb ik toch echt het gevoel dat ze bijna hun hele beschikbare geld aan 1 transfer willen besteden (Dost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PEC Zwolle is boos op de KNVB over de kaartverkoopregeling voor het duel om de Johan Cruijff Schaal van zondag tegen Ajax in Amsterdam.

Zwolse supporters moeten verplicht met een auto- of buscombiregeling van 42,50 euro naar Amsterdam, terwijl via een actie van supermarkt Albert Heijn in de regio Zwolle zonder enige restrictie gratis kaarten worden aangeboden bij twintig euro aan boodschappen.

De club eist opheldering van de KNVB waarom PEC-fans gebonden zijn aan dure kaarten en beperkende maatregelen, terwijl anderzijds gratis kaarten worden weggegeven zonder beperkingen.

Vuurwerk

Volgens de gemeente Amsterdam is de wedstrijd niet ingeschaald als hoogrisicowedstrijd, maar is naar aanleiding van de bekerfinale tussen beide ploegen uit voorzorg besloten tot beperkende maatregelen voor Zwolle-supporters.

Ajax-supporters mogen wel vrij reizen.
Moet ook niet gekker worden :?

Wegens misdraging van supporters vorig seizoen van Ajax, moeten de Zwolle supporters nu 45,- pp extra aftikken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Deadsy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:22:
Als ik zie met welke spelers v. Geel aan komt lopen vraag ik me toch echt af wat hij de afgelopen 6 maanden heeft zitten doen.
En of Feyenoord wel nog scouts in dienst heeft.

Met de komst van Wilkshire en Boulahrouz heb ik toch echt het gevoel dat ze bijna hun hele beschikbare geld aan 1 transfer willen besteden (Dost).
Basacikoglu is voor zo'n 3 miljoen euro gehaald (toevallig net zoveel als de laatste aankoop Cisse? :+ ), dus nee, niet al het geld gaat naar Dost.

Ik zou geen geschikte jonge rechtsback weten terwijl je met Cabral een groot talent hebt op die positie die helaas een fikse blessure heeft opgelopen vorige maand. Ik vind het helemaal geen gekke gedachte dat je dat even overbrugt met een goedkope ervaren kracht.

Het is allemaal makkelijk vanaf de zijlijn, maar laten we nou gewoon even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:09:
[...]

Basacikoglu is voor zo'n 3 miljoen euro gehaald (toevallig net zoveel als de laatste aankoop Cisse? :+ ), dus nee, niet al het geld gaat naar Dost.

Ik zou geen geschikte jonge rechtsback weten terwijl je met Cabral een groot talent hebt op die positie die helaas een fikse blessure heeft opgelopen vorige maand. Ik vind het helemaal geen gekke gedachte dat je dat even overbrugt met een goedkope ervaren kracht.

Het is allemaal makkelijk vanaf de zijlijn, maar laten we nou gewoon even afwachten.
Ik zei ook niet al het geld maar bijna al het beschikbare geld.
En uiteraard is het makkelijk vanaf de zijlijn maar ik vind het toch wel tegenvallen tot nu toe.

Ja misschien zullen Boulahrouz en Wilkshere het top doen maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Vooral niet in Boulahrouz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
De situatie van Boulahrouz, Wilkshere en Basacikoglu is de afgelopen 2 weken niet veranderd. Had je ze 2 weken eerder gehandeld dan had je gisteren wat meer kans gemaakt.De Vrij paar dagen later verkopen en je hebt gewoon een wat betere team.
Clasie en Kongolo vervroegd terughalen voor een kansloze missie. Door het vervroegd terughalen, zullen ze later minder presteren.

Ik kan niets anders concluderen dat de leiding van Feyenoord gefaald heeft. Tuurlijk is het makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen, maar het ziet er nu gewoon slecht uit. Spelers zijn ook ontevreden. Stoer lopen te roepen dat er een schaduwlijst is en als puntje bij paaltje komt, worden de bejaarden te laat gecontracteerd en Basacikoglu te laat gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24
PWM schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:30:
[...]

Wegens misdraging van supporters vorig seizoen van Ajax, moeten de Zwolle supporters nu 45,- pp extra aftikken 8)7
Wel een beetje raar dat Ajax dus thuis speelt ....

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:30:
[...]

Tenzij je via de AH aan je kaartje komt. 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Russel88 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:14:
De situatie van Boulahrouz, Wilkshere en Basacikoglu is de afgelopen 2 weken niet veranderd.
Dat kunnen wij niet beoordelen. Misschien zijn ze tweede keus voor Feyenoord, of is Feyenoord hun tweede keus. Misschien liepen de onderhandelingen moeilijk en wilde van Geel zich niet gek laten maken door een vroege deadline. Er zijn ontelbare redenen te bedenken.
Had je ze 2 weken eerder gehandeld dan had je gisteren wat meer kans gemaakt.De Vrij paar dagen later verkopen en je hebt gewoon een wat betere team.
Clasie en Kongolo vervroegd terughalen voor een kansloze missie. Door het vervroegd terughalen, zullen ze later minder presteren.
Leuk, en daar zou de Vrij aan meewerken? Zijn persoonlijke voorbereiding door de war gooien, de vakantie waar hij recht op heeft weggooien en het risico lopen op een blessure voor zn droomtransfer?

Of de keuze om een speler vroeg terug te halen zich uitbetaald weet je nooit van tevoren. Ik denk dat niemand het had geaccepteerd als ze er niet bij waren geweest terwijl ze daar wel bij wilden zijn.
Ik kan niets anders concluderen dat de leiding van Feyenoord gefaald heeft. Tuurlijk is het makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen, maar het ziet er nu gewoon slecht uit. Spelers zijn ook ontevreden. Stoer lopen te roepen dat er een schaduwlijst is en als puntje bij paaltje komt, worden de bejaarden te laat gecontracteerd en Basacikoglu te laat gekocht.
Ik kan niet anders concluderen dan dat alle conclusies enorm voorbarig zijn en gebaseerd zijn op vage geruchten ipv kennis van feiten.

Laten we nou eerst even het resultaat afwachten. Zelfs als Van Geel al bovenstaande klachten wel goed had uitgevoerd had je waarschijnlijk geen CL gehaald en als je straks "gewoon" poulefase EL haalt dan hebben ze het sportief gewoon naar behoren gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 31-07-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Bospa01 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:24:
[...]

Wel een beetje raar dat Ajax dus thuis speelt ....
Ajax speelt niet thuis? Het is zondag een neutraal stadion ook al is het in feite gewoon de ArenA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 23:03
Gertjan Verbeek geeft aan dat de tegenstander van PSV goed verdedigd met 5-3-2... Dat heeft de coach "goed afgekeken van Van Gaal"... Was het niet Koeman die die deur heeft geopend in Nederland met volgens mij Feyenoord tegen Groningen? Jammer dat hij die eer dan niet krijgt...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik denk dat geen van beide het systeem bedacht heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Dat zeg ik ook niet ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Nou PSV, dit gaat wel heel moeizaam zo zonder Gini en Depay. Gelukkig heeft De Jong zijn eerste er al in liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgens mij probeerde Jozefzoon daar Robben te imiteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Slecht beeld hier, maar ik vond het echt geen overtuigende penalty? Tweede geel natuurlijk sowieso veel te zwaar, maar een zekere penalty (zoals de presentator stelt) zag ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Sjonge jonge, wat een rund die Josefzoon. Twee opzichtige schwalbes binnen 5 minuten, dus 2x geel = rood. En die commentator nog beweren dat het beide penalty's hadden kunne zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ai nu wordt het nog billenknijpen bij de uitwedstrijd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
HamburgerHenk schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:31:
[...]

Ajax speelt niet thuis? Het is zondag een neutraal stadion ook al is het in feite gewoon de ArenA.
Dat is dus precies wat Bospa01 zegt. Op papier speelt de bekerwinnaar (PEC) thuis en de kampioen (Ajax) uit. Nu worden de 'uit'supporters gestraft, wat eigenlijk zou moeten inhouden dat de supporters van Ajax met een verplichte buscombi naar het stadion zouden moeten reizen en 42,50 pp zouden moeten betalen. In de praktijk gebeurt het omgekeerde.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik snap sowieso niet wat Zwolle te maken heeft met het wangedrag van Ajax supporters. De maatregelen zijn weer bijzonder krom en dan moet het seizoen nog beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
De bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord moest 2 keer gespeeld worden, omdat Feyenoord thuisvoordeel zou hebben in de kuip.
Waarom geldt dit nu niet bij de JC schaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Russel88 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:42:
De bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord moest 2 keer gespeeld worden, omdat Feyenoord thuisvoordeel zou hebben in de kuip.
Waarom geldt dit nu niet bij de JC schaal?
Omdat er toen alleen supporters van Feyenoord welkom waren. Het thuisvoordeel had dus te maken met de samenstelling van het publiek, niet zozeer met de locatie. Andere situatie dus.

[ Voor 12% gewijzigd door argro op 01-08-2014 13:46 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

argro schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:46:
[...]
Omdat er toen alleen supporters van Feyenoord welkom waren. Het thuisvoordeel had dus te maken met de samenstelling van het publiek, niet zozeer met de locatie. Andere situatie dus.
Hadden gewoon moeten uitwijken naar Eindhoven of Enschede. Minder toeschouwers ja maar wijs dan lekker naar die hufters die zich niet kunnen gedragen.

Idem voor de JC-schaal. Zoek een echt neutraal terrein. Nu bestraf je de verkeerden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
L1nt schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:49:
[...]

Hadden gewoon moeten uitwijken naar Eindhoven of Enschede. Minder toeschouwers ja maar wijs dan lekker naar die hufters die zich niet kunnen gedragen.

Idem voor de JC-schaal. Zoek een echt neutraal terrein. Nu bestraf je de verkeerden.
Wat denk je dat de burgemeester van Eindhoven zegt als je hem de vraag stelt wat hij van het idee vindt om 17.500 Ajacieden en 17.500 Feyenoorders te ontvangen (waarvan een aanzienlijk deel vooral voor elkaar komt, niet voor de wedstrijd). Ik denk dat hij vriendelijk bedankt.

Een vast stadion voor dit soort wedstrijden is natuurlijk vanwege allerlei organisatorische aspecten het meest interessant. Ook zijn de Kuip en de ArenA de grootste stadions van Nederland. Dat zorgt voor inkomsten.

[ Voor 14% gewijzigd door argro op 01-08-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
De KNVB schaft de verlenging af bij het duel om de Johan Cruijff Schaal: http://www.vi.nl/nieuws/k...-johan-cruijff-schaal.htm

Dit doen ze om de belasting voor de spelers zo vroeg in het seizoen niet te hoog te laten oplopen. Lijkt me een prima besluit. Ben ik zondag ook mooi op tijd thuis na de wedstrijd ;).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

http://www.nu.nl/sport/38...s-in-betaald-voetbal.html

ook scheerschuim in de Eredivisie. Goed idee maar wel doorpakken bij smokkelen anders is het alsnog nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
PSV heeft intussen een 19-jarig Servisch talent vastgelegd, Andrija Lukovic
http://www.omroepbrabant....kovic+langdurig+vast.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:11:
http://www.nu.nl/sport/38...s-in-betaald-voetbal.html

ook scheerschuim in de Eredivisie. Goed idee maar wel doorpakken bij smokkelen anders is het alsnog nutteloos.
Nu nog straffen als iemand de bal wegtikt of vasthoudt als zijn team de overtreding gemaakt heeft. Ook zo gruwelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Railgunner schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:28:
De KNVB schaft de verlenging af bij het duel om de Johan Cruijff Schaal: http://www.vi.nl/nieuws/k...-johan-cruijff-schaal.htm

Dit doen ze om de belasting voor de spelers zo vroeg in het seizoen niet te hoog te laten oplopen. Lijkt me een prima besluit. Ben ik zondag ook mooi op tijd thuis na de wedstrijd ;).
Op zich snap ik het wel. Echter, de wedstrijd werd al niet echt serieus genomen, nu wordt het wel een echte oefenpot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
[...]
Mmhhh daar heb je een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Toch wel een aantal bijzondere uitspraken door Depay, al moeten we niet vergeten dat het vast wat aangedikt is door de media omdat er anders geen nieuwswaarde is. Maar het valt me wel op dat hij blijkbaar zegt 'het is een optie om komend seizoen bij PSV te blijven'. Ik had zelf de indruk dat hij voorlopig nog helemaal niet nadacht over een transfer.

Ben wel erg benieuwd hoe hij het komend jaar bij PSV gaat doen. Vorig seizoen was zijn doorbraak en werd hij, in mijn ogen, behoorlijk gehyped. Hij heeft een leuk WK gespeeld en nu zijn de verwachtingen erg hoog. Hopelijk kan hij hier mee om gaan want het is een leuke speler om naar te kijken, zijn rendement moet echter nog wel flink omhoog wil hij naar een echte grote club kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Depay is naar mijn idee mentaal een stuk verder dan Fischer bijvoorbeeld, al blijft het afwachten.
Verder doet de Jong het ook erg goed in de voorbereiding, daar gaat PSV nog veel plezier aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
[...]
Dat is niet waar. Uiteindelijk waren er wel iets meer Feyenoord supporters welkom, maar waren er ook duizenden kaarten voor Ajacieden. Ajax wilde echter evenveel kaarten. EDIT: Uiteindelijk heeft Aboutaleb toegezegd beide clubs 10.000 kaarten te geven, maar toen had Ajax zn zinnen al op een dubbele finale gezet. Lees de reconstructies maar terug.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 02-08-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
PWM schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:58:
[...]

Op zich snap ik het wel. Echter, de wedstrijd werd al niet echt serieus genomen, nu wordt het wel een echte oefenpot.
Ik snap er niets van. De spelers geloven nu al dat 1 wedstrijd per week op het randje van hun kunnen is. Dat gevoel wakker je alleen maar aan met dit soort zaken. In vergelijking met bijna alle andere sporten is de intensiteit bij voetballen absoluut niet bovengemiddeld, maar het gemekker erover kent geen gelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

De tering, dat is wel heel erg kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Niku schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:42:
[...]

De tering, dat is wel heel erg kansloos.
Was dacht ik als reactie op het bekogelen van de invalidetribune door Besiktas supporters.. (dus beide kansloos ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door harmen1987 op 02-08-2014 12:05 ]

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
harmen1987 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:52:
[...]

Was dacht ik als reactie op het bekogelen van de invalidetribune door Besiktas supporters.. (dus beide kansloos ;) )
ow maar dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Railgunner schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:24:
[...]

Dat is dus precies wat Bospa01 zegt. Op papier speelt de bekerwinnaar (PEC) thuis en de kampioen (Ajax) uit. Nu worden de 'uit'supporters gestraft, wat eigenlijk zou moeten inhouden dat de supporters van Ajax met een verplichte buscombi naar het stadion zouden moeten reizen en 42,50 pp zouden moeten betalen. In de praktijk gebeurt het omgekeerde.
Het jammere is dat het "neutrale" terrein nooit neutraal zal zijn als het de thuislocatie van één van de ploegen is. Idealiter zou je 3 stadions aan moeten wijzen. Bijvoorbeeld voor de bekerfinale:

1. De Kuip, behalve als Feyenoord de finale haalt
2. De ArenA: behalve als Ajax de finale haalt
3. Philips Stadion: Enkel als Feyenoord en Ajax de finale halen

Al is het maar de vraag of er een club blij gaat zijn met de 3de situatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, gaat lekker zo bij Feyenoord. Nu schijnt ook Clasie zijn zinnen op een transfer te hebben gezet. Mogelijk zijn om die reden van Geel en van Benthem (de huisjurist van Feyenoord) naar Napoli vertrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Goed te begrijpen, ik zou als ik Clasie was ook niet willen blijven bij het leeggelopen Feyenoord. Jammer genoeg voor de club, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nou een club voor Verhoek zou komen, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

Niku schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:59:
Goed te begrijpen, ik zou als ik Clasie was ook niet willen blijven bij het leeggelopen Feyenoord. Jammer genoeg voor de club, dat wel.
Absoluut, bij Feyenoord in huidige samenstelling is er geen eer te behalen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Is toch wel begrijpelijk. Tijdens wk speel/train je met erg goede spelers. Kom je terug van vakantie, krijg je dit. Europees ben je al bijna uitgespeeld. En Fred Rutten is nou niet bepaald een versterking als je Koeman 3 jaar hebt gehad. Alle spelers die goed zijn worden verkocht. Sportief gezien kan hij er niets van maken. Heel jammer, maar wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het toch wel een aderlating vinden voor Feyenoord. Denkend aan die wedstrijden tegen Argentinië en Brazilië waarin Clasie het bepaald niet onverdienstelijk deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Het is absoluut een aderlating voor Feyenoord, maar Clasie is wel toe aan een nieuwe stap, zeker zoals de vlag er nu bij hangt bij Feyenoord. Laten we wel zijn: veel goede spelers zijn helaas in één jaar vertrokken en het was prettig als dit wat meer verdeeld was gegaan (dwz: BMI en Janmaat bijv. volgend jaar), maar dat is niet zo. Voor Clasie is het trainingsniveau dus ook nog enorm omlaag gegaan en hij zal veel maatjes missen van de jeugd. Op o.a. FCUpdate wordt al gedroeftoetert dat hij te vroeg weg gaat, maar wat heeft hij in het huidige team nou nog te leren? Ik zie hem dan liever naar Fiorentina gaan dan naar Porto, gevoelsmatig heeft de Serie A toch wat meer allure en is de competitie wat pittiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:03:
Is toch wel begrijpelijk. Tijdens wk speel/train je met erg goede spelers. Kom je terug van vakantie, krijg je dit. Europees ben je al bijna uitgespeeld. En Fred Rutten is nou niet bepaald een versterking als je Koeman 3 jaar hebt gehad. Alle spelers die goed zijn worden verkocht. Sportief gezien kan hij er niets van maken. Heel jammer, maar wel begrijpelijk.
Rutten kan het alleen maar slechter doen, dat heeft het vertrek van deze spelers nog extra versneld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:00:
Als er nou een club voor Verhoek zou komen, graag! :)
Een cadeautje bij de club die Clasie koopt?
Wellicht haken ze dan allemaal af en hou je Clasie nog een jaar in de kuip.

Waarom gaat Feyenoord eigenlijk niet voor van Wolfswinkel? Die schijnt nu in gesprek te zijn met St Etienne voor een verhuur. Daar moeten Nederlandse teams toch mee kunnen concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Opstelling Ajax:

Vermeer

Ligeon – Van der Hoorn – Moisander – Boilesen

Klaassen – Viergever – Andersen

Schöne – Milik – Kishna

Opstelling PEC Zwolle:

Boer

Van Polen – Sainsbury – Broerse – Van Hintum

Mokotjo – Rienstra

Saymak – Drost – Thomas

Nijland

Op papier moet PEC natuurlijk gewoon worden opgerold als je de selecties naast elkaar zet... Maarja dat was in de bekerfinale ook zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Krukar schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:39:

Op papier moet PEC natuurlijk gewoon worden opgerold als je de selecties naast elkaar zet... Maarja dat was in de bekerfinale ook zo :+
Inderdaad, maar PEC heeft nog niet echt veel verloren deze zomer en ze durven ook te voetballen in tegenstelling tot andere ploegen.
Daarnaast hebben ze een paar goede voetballers en is het team goed op elkaar ingespeeld.

Ik ga er vanuit dat ze dit jaar weer lekker meedoen.
Tenzij ze in de komende paar weken nog leegehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:31:.

Waarom gaat Feyenoord eigenlijk niet voor van Wolfswinkel? Die schijnt nu in gesprek te zijn met St Etienne voor een verhuur. Daar moeten Nederlandse teams toch mee kunnen concurreren.
Feyenoord wil een kopsterke spits die ook een bal vast kan houden. Niet echt type van Wolfswinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Rutten heeft totaal geen uitstraling maar ik denk eerlijk gezegd dat hij qua veldtraining absoluut niet minder is dan Koeman

Het lijkt me overigens niet logisch dat een technisch directeur voor een uitgaande transfer in Italië is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:02:
[...]
Het jammere is dat het "neutrale" terrein nooit neutraal zal zijn als het de thuislocatie van één van de ploegen is. Idealiter zou je 3 stadions aan moeten wijzen. Bijvoorbeeld voor de bekerfinale:

1. De Kuip, behalve als Feyenoord de finale haalt
2. De ArenA: behalve als Ajax de finale haalt
3. Philips Stadion: Enkel als Feyenoord en Ajax de finale halen

Al is het maar de vraag of er een club blij gaat zijn met de 3de situatie :+
Ik zou ook #3 kiezen als Feyenoord of Ajax de bekerfinale haalt.
Ajax-supporters in de Kuip is geen slim idee en Feyenoord-supporters in de Arena ook niet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Volgens het ED gaat de transfer van Defour niet door vanwege investeerders die een deel van zijn transferrechten bezitten. PSV dacht hem voor 4 miljoen op te kunnen halen, dat gaat ze niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
En nu zijn we benieuwd naar het niet bestaande schaduwlijstje van Marcel Brands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
wéér geruchten dat Guidetti naar Ajax zou gaan. Ik mag toch hopen dat het bij geruchten blijft. Ik zou het erg pijnlijk vinden als hij daarvoor zou kiezen. Kan me ook geen ajacied voorstellen die op hem zit te wachten. Feyenoord heeft zijn komst helaas al opgegeven zo lijkt het. Dan hoop ik nog eerder dat Koeman hem in de selectie neemt. Hij kan amper 11 spelers opstellen en een bank vullen op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb liever dat hij naar Ajax gaat dan naar Feyenoord komt ;) Ik ben hem erg dankbaar voor dat hij gedaan heeft voor Feyenoord in zijn seizoen. Mede dankzij hem staat Feyenoord nu waar het staat.

Helaas is het wel zo dat hij na zijn ziekte (welke al begon bij Feyenoord), nooit meer de oude is geweest. Ik heb hem nog een paar keer zien spelen, maar het is geen schim van wat het was. Heel erg pijnlijk natuurlijk, maar wel de reden dat hij nu niet meer naar zuid hoeft te komen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Catorce schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 09:02:
En nu zijn we benieuwd naar het niet bestaande schaduwlijstje van Marcel Brands...
Ik ben inderdaad benieuwd wat daar uit komt. Brands kan zichzelf hiermee zowel positief als negatief in de spotlight plaatsen. Ook al is PSV laat met het aantrekken van nieuwe spelers kan ik me niet voorstellen dat Brands' geen escape heeft. Ik vermoed dat Rekik en Defour gewoon komen, hij wacht echt niet zomaar zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 14:55
Aghanim schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:07:
[...]

Ik ben inderdaad benieuwd wat daar uit komt. Brands kan zichzelf hiermee zowel positief als negatief in de spotlight plaatsen. Ook al is PSV laat met het aantrekken van nieuwe spelers kan ik me niet voorstellen dat Brands' geen escape heeft. Ik vermoed dat Rekik en Defour gewoon komen, hij wacht echt niet zomaar zo lang.
Het is begin augustus he, nog bijna een hele maand te gaan.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Lekkerboeie86 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:27:
wéér geruchten dat Guidetti naar Ajax zou gaan. Ik mag toch hopen dat het bij geruchten blijft. Ik zou het erg pijnlijk vinden als hij daarvoor zou kiezen. Kan me ook geen ajacied voorstellen die op hem zit te wachten. Feyenoord heeft zijn komst helaas al opgegeven zo lijkt het. Dan hoop ik nog eerder dat Koeman hem in de selectie neemt. Hij kan amper 11 spelers opstellen en een bank vullen op het moment.
Denk je werkelijk dat guidetti ook maar 1 klap om Feyenoord geeft? Wat spelers roepen is vaak niet wat ze menen. Die knul heeft met volle gestand contract bij FC Twente getekend maar toen city hem toch wou houdn trok ie z'n keutel in. Leverde Twente wel mooi een miljoen op.
Als Ajax hem morgen een contract aanbied is get de mooiste club ter wereld....tot de volgende club zich meld met meer geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Rooke schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:33:
[...]

Het is begin augustus he, nog bijna een hele maand te gaan.
Maar de competitie begint al over een week. Zo'n speler heeft dan iig heel de voorbereiding gemist en waarschijnlijk ook nog de start van de competitie. Voor een topclub die mee moet doen om het kampioenschap is dat gewoon een zwakte bod. Vooral wanneer het niet gaat om invullen van posities omdat spelers op het laatste moment vertrokken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:47:
Heb liever dat hij naar Ajax gaat dan naar Feyenoord komt ;)
En ik andersom ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 01:17:
Volgens het ED gaat de transfer van Defour niet door vanwege investeerders die een deel van zijn transferrechten bezitten. PSV dacht hem voor 4 miljoen op te kunnen halen, dat gaat ze niet lukken.
Is toch al een paar dagen bekend. De 2 bedrijven willen dat hun aandeel ook overgenomen word en hun vinden dat hij een bepaald bedrag waard is en van dat bedrag willen ze hun percentage.

Dus of PSV moet meer bieden of Porto moet zelf met minder genoegen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zo zie je maar dat aandelen in spelers verkopen je totaal niet flexibel maakt. Van deze situatie wordt niemand beter.

Zie net dat de JC Schaal op FOX komt en niet op SBS of Ned 1 ofzo. Jammer. Ben wel benieuwd naar de nieuwe voorhoede van Ajax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zivkovic zit niet bij de selectie, wat zou daar de reden voor zijn? En Viergever is toch geen middenvelder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:05

Quad

Doof

Aghanim schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:37:
Zo zie je maar dat aandelen in spelers verkopen je totaal niet flexibel maakt. Van deze situatie wordt niemand beter.

Zie net dat de JC Schaal op FOX komt en niet op SBS of Ned 1 ofzo. Jammer. Ben wel benieuwd naar de nieuwe voorhoede van Ajax!
Wel te zien op het open kanaal van FOX, bijvoorbeeld 11 bij Ziggo.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ah Nice! Dan hoef ik niet via de pc te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:51:
Zivkovic zit niet bij de selectie, wat zou daar de reden voor zijn? En Viergever is toch geen middenvelder?
Viergever kan prima op 6 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De scheidsrechters hebben mooie shirts aan vandaag. :Y

Edit: Enerverende openingsminuten, Ajax valt aan, kans op de paal en blessure bij debutant Viergever die niet verder lijkt te kunnen gaan. En een levensgrote kans voor PEC Zwolle.

[ Voor 65% gewijzigd door Quad op 03-08-2014 18:10 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:51:
Bij de transfer van Zivkovic werd al bekend gemaakt dat hij zijn minuten vooral bij Jong Ajax zal maken.
En Viergever heeft bijna de hele voorbereiding op het middenveld gespeeld en zolang Moisander niet vertrekt zal Viergever op het middenveld spelen totdat Blind terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nou het is weer ouderwets vlammen op de flanken bij Ajax....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En verdedigen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Scheidsrechtertje toch :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wat is die commentator een droplul zeg. Ziet werkelijk niets goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:49:
Wat is die commentator een droplul zeg. Ziet werkelijk niets goed.
Ligeon is klein, wellicht heeft ie over em heen gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
De Boer zal blij zijn, geen kans gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gewoon rode kaart natuurlijk. 100% scoringskans. Verder weinig te beleven.

Gelukkig geen verlenging :p

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 03-08-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Misschien ben ik blind, maar die eerste tackle van Moisander raakte Nijland alleen heel lichtjes in z'n schwalbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik snap waarom de commentator zo van rood overtuigd is.. Speler was toch niet doorgebroken en andere verdedigers kwamen er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:50:
De Boer zal blij zijn, geen kans gehad :)
Dan heb je je tv te laat aangezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
HamburgerHenk schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:51:
Misschien ben ik blind, maar die eerste tackle van Moisander raakte Nijland alleen heel lichtjes in z'n schwalbe.
ik ben blijkbaar dus echt blind in het feit dat Nijland al eerder viel voordat hij geraakt werd. Ok goed om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
HamburgerHenk schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:59:
[...]

ik ben blijkbaar dus echt blind in het feit dat Nijland al eerder viel voordat hij geraakt werd. Ok goed om te weten
Als het al zo is, dan doet dat er totaal niet toe. Gewoon een zeer opzichtige overtreding. Volgens het boekje rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
Of het direct rood was daar valt over te twisten maar het had gewoon zijn tweede gele en dus rode kaart moeten zijn.

Maar ja........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik had het over de eerste "overtreding" hoor. Maar was dit ook niet een zeer opzichtige overtreding van die zwolle aanvoerder ph4ge. Volgens jouw boekje dus ook rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik zit niet meer te kijken, lol is er wel vanaf. Maar 2 wrongs don't make a right als dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
yessssssss koekoek!

[ Voor 36% gewijzigd door schwarzenegger op 03-08-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wat een mooie actie zeg damn. Strak voorgegeven en mooi afgemaakt!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Het is erg matig van Ajax kant, in de voorbereiding veel betere dingen gezien.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:18:
[...]
Viergever kan prima op 6 spelen.
Helaas was het weer van korte duur. Ajax valt me wel tegen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooie pass en goed afgerond. Wel heel treurig om te zien hoeveel balverlies Ajax heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoe kan het toch iedere keer zo zijn dat Ajax amper een kans creëert? Klaassen is echt te vaak onzichtbaar en de andere middenvelders halen het niveau niet omhoog. Schone en Kishna komen nog geen wortel voorbij maar dat komt uiteindelijk wel goed. Het middenveld van Ajax is erg zwak. Ik begrijp ook niet hoe De Boer dit voetbal al een aantal seizoenen kan aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Ikz ie bij Ajax ook niemand in de spits die mij opvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:50

Hupske

AFCA

Wel treurig om te zien hoe Ajax voetbalt. Ze zijn geen klap opgeschoten met vorig seizoen. Dat is wel duidelijk.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:20:
Ikz ie bij Ajax ook niemand in de spits die mij opvalt
Vleugels vallen tegen ja. En Milik staat op een eiland.

Pagina: 1 ... 6 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015