Dat kunnen wij niet beoordelen. Misschien zijn ze tweede keus voor Feyenoord, of is Feyenoord hun tweede keus. Misschien liepen de onderhandelingen moeilijk en wilde van Geel zich niet gek laten maken door een vroege deadline. Er zijn ontelbare redenen te bedenken.
Russel88 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:14:
Had je ze 2 weken eerder gehandeld dan had je gisteren wat meer kans gemaakt.De Vrij paar dagen later verkopen en je hebt gewoon een wat betere team.
Clasie en Kongolo vervroegd terughalen voor een kansloze missie. Door het vervroegd terughalen, zullen ze later minder presteren.
Leuk, en daar zou de Vrij aan meewerken? Zijn persoonlijke voorbereiding door de war gooien, de vakantie waar hij recht op heeft weggooien en het risico lopen op een blessure voor zn droomtransfer?
Of de keuze om een speler vroeg terug te halen zich uitbetaald weet je nooit van tevoren. Ik denk dat niemand het had geaccepteerd als ze er niet bij waren geweest terwijl ze daar wel bij wilden zijn.
Russel88 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:14:
Ik kan niets anders concluderen dat de leiding van Feyenoord gefaald heeft. Tuurlijk is het makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen, maar het ziet er nu gewoon slecht uit. Spelers zijn ook ontevreden. Stoer lopen te roepen dat er een schaduwlijst is en als puntje bij paaltje komt, worden de bejaarden te laat gecontracteerd en Basacikoglu te laat gekocht.
Ik kan niet anders concluderen dan dat alle conclusies enorm voorbarig zijn en gebaseerd zijn op vage geruchten ipv kennis van feiten.
Laten we nou eerst even het resultaat afwachten. Zelfs als Van Geel al bovenstaande klachten wel goed had uitgevoerd had je waarschijnlijk geen CL gehaald en als je straks "gewoon" poulefase EL haalt dan hebben ze het sportief gewoon naar behoren gedaan.
[
Voor 6% gewijzigd door
ph4ge op 31-07-2014 16:29
]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"