[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.211 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Mokotjo beste man van het veld tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Was bezig met het maken van een pizza, niks gemist dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Milik, 18 wedstrijden 2 doelpunten bij Augsburg.. Lijkt me toch niet echt een doelpuntenmaker, die koop je toch niet??

Koop een afmaker een gevaarlijke man, iemand met goede goal statistieken, maakt de competitie nog niet eens veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Lijkt me sowieso dat er meer power bij moet bij Ajax. Het zijn geen spelers die zelf het tempo hoog kunnen houden.
Vandaag is het toppunt iig alweer bereikt. Hopelijk wordt het dit seizoen wel beter, maar dan ook heeeeeel erg veel beter.

Er zit totaal geen beweging in. Middenvelders lopen alleen in een circeltje, waar ze niet uit durven te komen. Meneer Hoorn speelt allemaal pis balletjes in. Andersen loopt erbij alsof het Pirlo is.

Ben iig wel redelijk blij met Milik. Kan tenminste wel een bal aan nemen en een vrij persoon vinden.

[ Voor 39% gewijzigd door Hupske op 03-08-2014 19:35 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb meer het beeld dat het aan de speelstijl van Ajax ligt dan aan Milik. Andere spitsen scoorden de afgelopen jaren ook te weinig. Ajax verliest veel te veel kostbare tijd met dat zogenaamde controleren. Dat is niks anders dan op de eigen helft in een laag tempo rondtikken. Dat kan prima als je zeker weet dat je nog wel gaat scoren maar dat is niet vanzelfsprekend. Dan haal je nog resultaat al doet het 90 min pijn aan je ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Zou aardig zijn om die Andersen eens te wisselen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ephymerous schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:38:
Zou aardig zijn om die Andersen eens te wisselen.
Mijn idee ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000

TTLCrazy

Listen to Frankie

Wat een bout wedstrijd weer, leuk voor de Zwolle fans, maar Ajax stelt wederom teleur. Het kan zich waarschijnlijk alleen maar oppeppen voor CL wedstrijden en vind dit soort wedstijden niet interessant. Dit zakelijke voetbal is niet om aan te zien en mijn Ajax hart huilt bij het aanzien.

Maar ja, ze zullen wel weer kampioen van de middelmaat worden met een paar leuke CL wedstrijden en dan zijn de aandeel houders weer tevreden...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Waar slaan die corners nou iedere keer op? Geef de bal gelijk aan Zwolle als je hem niet wilt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:34:
Ik heb meer het beeld dat het aan de speelstijl van Ajax ligt dan aan Milik. Andere spitsen scoorden de afgelopen jaren ook te weinig. Ajax verliest veel te veel kostbare tijd met dat zogenaamde controleren. Dat is niks anders dan op de eigen helft in een laag tempo rondtikken. Dat kan prima als je zeker weet dat je nog wel gaat scoren maar dat is niet vanzelfsprekend. Dan haal je nog resultaat al doet het 90 min pijn aan je ogen.
Voorin wil niemand de moeite nemen om eens te lopen zonder bal. Maakt het allemaal erg makkelijk te verdedigen en is al jaren een probleem. Helaas doet De Boer er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

7 minuten voor het einde krijgen ze eindelijk haast, tut tut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ach, Ajax begint al 4 seizoenen slecht, ik maak me geen illusies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Ajax mist trouwens ook nog 4 van zn 6 verdedigende spelers. Komt wel goed nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

De verdediging is niet het probleem hoor, in deze competitie kan elk B elftal een eredvisie ploeg tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Verdediging staat prima vandaag. Middenveld is en de buitenspelers zijn dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Harribo schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:29:
Milik, 18 wedstrijden 2 doelpunten bij Augsburg.. Lijkt me toch niet echt een doelpuntenmaker, die koop je toch niet??

Koop een afmaker een gevaarlijke man, iemand met goede goal statistieken, maakt de competitie nog niet eens veel uit
Scheelt dat hij gehuurd is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Vermeer en zijn rare actie's ....

Gefeliciteerd PEC Zwolle, 2 keer achter elkaar de betere ploeg tegen Ajax, ongelofelijk.

[ Voor 58% gewijzigd door TTLCrazy op 03-08-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
TTLCrazy schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:52:
Vermeer en zijn rare actie's ....

Gefeliciteerd PEC Zwolle, 2 keer achter elkaar de betere ploeg tegen Ajax, ongelofelijk.
Volgens mij wilde ie gewoon niet echt rood pakken daar. Met Cilessen nog weg enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Zal Ajax nog steeds de portemonnee dicht houden? Dit kan je de mensen toch niet meer aan doen?
Het is dat je telkens kampioen werd, maar het leek telkens nergens op.

Haal eens wat namen binnen, die echt power kunnen brengen. Die het tempo omhoog kunnen gooien voor je. Blind zal het straks niet alleen kunnen. Daar heb je een heel middenveld voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Laatste jaren veel van deze wedstrijden gezien ja, het niveau gaat niet omhoog. Maar deze wedstrijd zegt mij weinig over het komende seizoen. De rest van de Nederlandse top is ook (zeer) matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het enige Wat een succes was, was mijn pizza. (en PEC Zwolle, vooruit)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Maar je wilt toch wat bereiken? Laatste jaren liggen we de 1e ronde in de CL er al uit. Dat zal nu dus ook weer zijn, want je bent niks opgeschoten met vorig jaar.

Toch maar eens overwegen om Eredivisie Live op te zeggen. Maar omzetten naar international, tenminste wel het bekijken waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vorig jaar heb ik november-december 2 maanden niet gekeken omdat ik me alleen maar kon ergeren en het echt zonde van de tijd is om naar Ajax te kijken. Nu had ik er weer zin in met de goede voorbereiding en veel nieuwe spelers in de aanval. Maar Ajax kijken ga ik voorlopig niet meer doen, dit is echt te droevig voor woorden. Het is dat de andere teams nog slechter zijn en je daarom kampioen wordt.

Overigens zat ik net eens te kijken naar de aankopen/huren van de Boer/Overmars. Een hele lijst met spelers de afgelopen jaren maar eigenlijk heeft geen enkele speler, die direct voor het eerste gehaald werd, het daadwerkelijk goed gedaan behalve Schöne en Moisander. Er worden alleen maar matige spelers gehuurd die het niveau niet omhoog brengen: Sana, Serero, Bojan, Poulsen, Viergever, Duarte, Van der Hoorn, Hoesen, Babel. Allemaal goedkoop/transfervrij en allemaal weinig toegevoegd ten opzichte van een jeugdspeler door laten stromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
Helaas heeft Ajax idd de laatste jaren wel bewezen dat je geen goed team hoeft te hebben om de eredivisie te winnen. Persoonlijk zal ik 't toch wel blijven kijken (de eredivisie that is), omdat ik het gewoon leuker vind dan buitenlandse competities, maarja echte goede wedstrijden heb ik helaas al tijden niet meer gezien =[

En over wie kampioen wordt? Dat zal gewoon de meest constante ploeg worden die niet teveel punten verkloot tegen matige teams. In principe zouden dat een aantal teams kunnen zijn, Ajax doet het al een paar jaar op rij goed, dus die zijn licht favoriet I guess :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ietwat overdreven huldiging imho. Straks doen ze nog vuurwerk erbij.

Wel top voor Zwolle natuurlijk :)

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 03-08-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Conclusie die we iig wel kunnen maken: Zonder bijzondere aankopen zal er niks veranderen bij Ajax en blijft het spel gewoon het zelfde als de jaren ervoor. Afgelopen jaren was het bij iedere aankoop al gelijk bekend dat het altijd om de breedte ging. Niet om een versterking, dus die aankopen mogen achterwegen blijven. Genoeg middelmaat rond lopen op het moment.

Enja of Mokotjo naar Ajax gaat? Zal een zelfde soort transfer zijn als de rest. Dat is niet het niveau waar je als Ajax naar toe wilt. In de omschakeling voetballen bij Zwolle of in balbezit voetballen bij Ajax is toch heel anders.

Ik sla iig de 1e paar wedstrijden van Ajax over, totdat in het nieuws naar voren komt dat het de moeite waard is om Ajax weer te bekijken. Of als er echt goede namen naar binnen wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De dubbel voor Zwolle, doet Jans toch goed :D

En wat Van Gaal had met zijn juichen-gifje, nu eentje van Jans _/-\o_

Lekker begin van het seizoen, ben benieuwd naar de EL-loting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het is een nieuw seizoen hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vos schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:50:
Het is een nieuw seizoen hoor ;).
Ach, das leuk voor de statistieken.. de dubbel in 1 jaar tijd nl, het jaar 2014 doet ie toch goed. Het had qua doelpunten hoger kunnen uitvallen vandaag, zowel aan beide kanten. Daarom was er ook verrekte weinig aan itt de bekerfinale. Maar ik ben er niet minder blij om, zo zit je in de JL, zo heb je de beker en schaal gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Joosie200 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:18:

Nondeju, die gaat lekker die Jans :D

Trouwens lekkere overwinning. Men moet in Amsterdam eens fatsoenlijk door de CL komen, maar ja, dan ben ik toch zeer benieuwd hoe dat dit jaar met hun gaat. Als Ajax fan wordt je toch niet blij van alleen maar 4 kampioens schalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Mosin schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 00:07:

Men moet in Amsterdam eens fatsoenlijk door de CL komen, maar ja, dan ben ik toch zeer benieuwd hoe dat dit jaar met hun gaat. Als Ajax fan wordt je toch niet blij van alleen maar 4 kampioens schalen..
Over onzin gesproken zeg. :P , nou bij die eerste van die vier schalen ging ik behoorlijk uit mijn dak hoor en hoe meer hoe beter, ik denk niet dat Ajax met deze spelers kan overwinteren in de CL, trouwens geen enkele Nederlandse ploeg die dat kan dus gewoon voor de vijfde schaal gaan en ten minste derde in de groepsronde worden, met een beetje goede loting kan je altijd verder kijken.

Trouwens het verhaal Diederik Boer als vervanger van Kenneth Vermeer laait weer op, daar word ik wel een beetje moe van, ik was al niet echt gecharmeerd van hem als keeper maar ik zag hem weer twee ballen knullig over de zijlijn schoppen en dan hebben we het niet eens over zijn solo actie dat net goed ging. :+ , wat een geldverspilling zou dat zijn, kan Peter Leeuwenburgh er dan helemaal niets van als hij niet eens goed genoeg is als reserve keeper?, en wat als Mickey van der Hart terug is na zijn uitleen periode, is hij dan derde keeper?

Diederik Boer in de Champions League... :D , kan het me niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Hmm naja Eredivisie waarde blijft in mijn ogen, dan wel een beetje zero, maar ja, de Bundesliga heeft dan ook letterlijk alles. Ik mag en zal het ook niet vergelijken.
Je kunt alleen niet ontkennen, dat je liever toch Ajax ziet overwinteren. Financieel brengt het nog wat op, maar de spelers nemen er ook wat van mee, dus buiten, dat jij je vijfde schaalt wilt, zal de club er veel voordeel van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

hupske schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:56:
Zal Ajax nog steeds de portemonnee dicht houden? Dit kan je de mensen toch niet meer aan doen?
Het is dat je telkens kampioen werd, maar het leek telkens nergens op.

Haal eens wat namen binnen, die echt power kunnen brengen. Die het tempo omhoog kunnen gooien voor je. Blind zal het straks niet alleen kunnen. Daar heb je een heel middenveld voor nodig.
Ajax heeft een paar ervaren versterkingen nodig.
Dit elftal is veel te jong waardoor het nog vaak door de ondergrens zal zakken. Een Poulsen wordt nu al gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Die versterkingen zorgen ervoor dat onze grote talenten (die gisteren niets hebben laten zien) op de bank plaats moeten nemen en dat is volgens mij niet de bedoeling van de Boer. Ik denk dat de huidige spelers kwaliteit genoeg hebben en je zou denken dat, ondanks de leeftijd, spelers als Moisander, Blind, van Rhijn en Schöne toch de nodige ervaring in moeten brengen.

Nogmaals ik denk echt dat het aan de tactiek/spelopvatting van Ajax ligt.Ik ben geen trainer dus zal het ongetwijfeld anders zien dan de Boer maar mijn beeld is dat Ajax de wedstrijd continu dood speelt met dat zogenaamde 'controle voetbal'. Ik zou als middenvelder en aanvaller ook niet gaan bewegen als mijn teamgenoten continu die bal achterin rondtikken alsof ze net wakker zijn geworden na een avondje stappen. Geen beweging is tegen tegenstanders die zelf inzakken, en dat doen de meesten tegen Ajax, ontzettend lastig voetballen. Daarom komt de gehele verdediging in balbezit naar de middenlijn om al rondtikkend terrein te winnen. Ze zouden niet zo ver op moeten komen want daar horen de backs of de CDM met de bal te spelen maar omdat er geen beweging is, kunnen zij niet aangespeeld worden. De verdediger met bal weet het ook niet meer en geeft een risicovolle pass, een hoge bal of maakt zelf een actie (Boilesen, van Rhijn) waardoor balverlies optreedt en een levensgevaarlijke counter volgt omdat de Ajax verdediging veel te ver van de eigen goal staat.

Ik heb er weinig verstand van (ben wel goed in Fifa :P) maar bovenstaande zie ik continu gebeuren bij Ajax. Tegenstanders die wel voetballen en meer ruimte weggeven zijn over het algemeen voor Ajax beter te bespelen met deze tactiek. Daar zie je ook dat de aanval gevaarlijker is op zo'n moment. Je maakt mij namelijk niet wijs dat die 10 buitenspelers die we de afgelopen jaren geprobeerd hebben allemaal niet goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aghanim schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:35:
Die versterkingen zorgen ervoor dat onze grote talenten (die gisteren niets hebben laten zien) op de bank plaats moeten nemen en dat is volgens mij niet de bedoeling van de Boer. Ik denk dat de huidige spelers kwaliteit genoeg hebben en je zou denken dat, ondanks de leeftijd, spelers als Moisander, Blind, van Rhijn en Schöne toch de nodige ervaring in moeten brengen.

Nogmaals ik denk echt dat het aan de tactiek/spelopvatting van Ajax ligt.Ik ben geen trainer dus zal het ongetwijfeld anders zien dan de Boer maar mijn beeld is dat Ajax de wedstrijd continu dood speelt met dat zogenaamde 'controle voetbal'. Ik zou als middenvelder en aanvaller ook niet gaan bewegen als mijn teamgenoten continu die bal achterin rondtikken alsof ze net wakker zijn geworden na een avondje stappen. Geen beweging is tegen tegenstanders die zelf inzakken, en dat doen de meesten tegen Ajax, ontzettend lastig voetballen. Daarom komt de gehele verdediging in balbezit naar de middenlijn om al rondtikkend terrein te winnen. Ze zouden niet zo ver op moeten komen want daar horen de backs of de CDM met de bal te spelen maar omdat er geen beweging is, kunnen zij niet aangespeeld worden. De verdediger met bal weet het ook niet meer en geeft een risicovolle pass, een hoge bal of maakt zelf een actie (Boilesen, van Rhijn) waardoor balverlies optreedt en een levensgevaarlijke counter volgt omdat de Ajax verdediging veel te ver van de eigen goal staat.

Ik heb er weinig verstand van (ben wel goed in Fifa :P) maar bovenstaande zie ik continu gebeuren bij Ajax. Tegenstanders die wel voetballen en meer ruimte weggeven zijn over het algemeen voor Ajax beter te bespelen met deze tactiek. Daar zie je ook dat de aanval gevaarlijker is op zo'n moment. Je maakt mij namelijk niet wijs dat die 10 buitenspelers die we de afgelopen jaren geprobeerd hebben allemaal niet goed genoeg zijn.
Ben het wel met je eens. Wat misschien nog wel kwalijker is dat dit vorig jaar natuurlijk precies hetzelfde ging, zeker het laatste half jaar. Ze creëren natuurlijk ook ontzettend weinig kansen.
Je krijgt het idee dat ze op de training zien dat je zo leuk kunt voetballen en dit in een wedstrijd ook denken te kunnen doen. Maar in de praktijk kunnen tegenstanders deze tactiek redelijk makkelijk ontregelen en creëer je dus tegen verdedigende ploegen amper kansen.

Vind het ook wel kwalijk dat de Boer na de wedstrijd niet realistisch terugkijkt op de wedstrijd. Hij zegt dat het kwam door slordigheden... en dan nog roepen: "we hadden wel meer balbezit", alsof je daar wedstrijden mee wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Balbezit ok, maar dan wel mét tempo. En dat is er niet. Daarbij gisteren (en ook vorige seizoenen) veel balverlies wat direct leidt tot een gevaarlijke situatie. Dat kan je een keer gebeuren, is risico van dit spel. Echter niet 7/8 keer in een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Aghanim schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:03:
Vorig jaar heb ik november-december 2 maanden niet gekeken omdat ik me alleen maar kon ergeren en het echt zonde van de tijd is om naar Ajax te kijken. Nu had ik er weer zin in met de goede voorbereiding en veel nieuwe spelers in de aanval. Maar Ajax kijken ga ik voorlopig niet meer doen, dit is echt te droevig voor woorden. Het is dat de andere teams nog slechter zijn en je daarom kampioen wordt.

Overigens zat ik net eens te kijken naar de aankopen/huren van de Boer/Overmars. Een hele lijst met spelers de afgelopen jaren maar eigenlijk heeft geen enkele speler, die direct voor het eerste gehaald werd, het daadwerkelijk goed gedaan behalve Schöne en Moisander. Er worden alleen maar matige spelers gehuurd die het niveau niet omhoog brengen: Sana, Serero, Bojan, Poulsen, Viergever, Duarte, Van der Hoorn, Hoesen, Babel. Allemaal goedkoop/transfervrij en allemaal weinig toegevoegd ten opzichte van een jeugdspeler door laten stromen.
Mosin schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 00:07:
Als Ajax fan wordt je toch niet blij van alleen maar 4 kampioens schalen..
Toch apart hoor, de reacties hier, blijkbaar ook van de Ajax fans. Nee, het was allemaal erg leuk toen PSV steeds met 1 punt verschil of op doelsaldo (onterecht) kampioen werd jaren op rij.. 8)7

Nou is Ajax al 4x op rij kampioen en toch overheerst het chagrijn blijkbaar, bizar. Ik geef toe, het is lang niet altijd sprankelend en ook gisteren zo te lezen (zelf niet gekeken, JC schaal interesseert me echt geen reet) weer onmachtig. Maar als je 4x op rij kampioen wordt doe je toch redelijk structureel iets goed, of zie ik dat verkeerd?

En om Serero, Poulsen en Viergever nou in dat rijtje matig te zetten? Poulsen heeft zijn waarde toch zeker bewezen vorig seizoen en Serero heeft ook flinke stappen gemaakt in zijn ontwikkeling. En Viergever nu al afschrijven als matig vind ik nog veel te vroeg, laat hem eerst maar eens een heel seizoen mee draaien en dan nog maar eens kijken hoe hij het gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Joosie200 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:18:

Sinds wanneer heeft de JC-schaal iets met de dubbel te maken? :)

(hint: "de dubbel" is beker + landskampioen).

Verder wel gefeliciteerd, PEC verdient gewonnen, speelden een goede wedstrijd.
Ajax speelde weer zoals altijd in de JCS: alsof ze er geen zin in hadden.
Mr_Size schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:15:
[...]

En om Serero, Poulsen en Viergever nou in dat rijtje matig te zetten? Poulsen heeft zijn waarde toch zeker bewezen vorig seizoen en Serero heeft ook flinke stappen gemaakt in zijn ontwikkeling. En Viergever nu al afschrijven als matig vind ik nog veel te vroeg, laat hem eerst maar eens een heel seizoen mee draaien en dan nog maar eens kijken hoe hij het gedaan heeft.
Tsja, negatieve boventoon en gebruik van superlatieven is in dit topic helaas niet ongewoon. Lees de reacties maar terug. Na elke speelronde moeten 5 mensen melden dat de ED van laag niveau is en dat het allemaal doom en gloom is. Dan is het allemaal heel triest dat de grote clubs van de kleintjes verliezen enzo... niet te veel van aantrekken.

Gewoon PEC feliciteren met een terecht gewonnen wedstrijd is schijnbaar moeilijk.

[ Voor 42% gewijzigd door Krukar op 04-08-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Mr_Size schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:15:
Toch apart hoor, de reacties hier, blijkbaar ook van de Ajax fans. Nee, het was allemaal erg leuk toen PSV steeds met 1 punt verschil of op doelsaldo (onterecht) kampioen werd jaren op rij.. 8)7

Nou is Ajax al 4x op rij kampioen en toch overheerst het chagrijn blijkbaar, bizar. Ik geef toe, het is lang niet altijd sprankelend en ook gisteren zo te lezen (zelf niet gekeken, JC schaal interesseert me echt geen reet) weer onmachtig. Maar als je 4x op rij kampioen wordt doe je toch redelijk structureel iets goed, of zie ik dat verkeerd?
Ach joh voetbalpraat he. Feyenoord is afgeschreven want grote leegloop, clasie boos en verloren besiktas. PSV gaat het niet worden want geen versterkingen, alleen gehuurd spul en wellicht depay weg. Twente gaat het niet worden want die lopen al een paar jaar weer achter de feiten aan. AZ gaat het niet worden want zie twente. Vitesse gaat het niet worden want samengeraapt huurteam van Chelsea etc. Het is toch elk jaar weer hetzelfde :) En grote kans dat Zwolle kampioen wordt (als Mokotjo blijft uiteraard) want die winnen van Ajax!

[ Voor 4% gewijzigd door thewizard2006 op 04-08-2014 10:22 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik zie dit jaar inderdaad weer exact hetzelfde gebeuren als afgelopen jaren. Ajax met een middelmatig team (zie JCschaal) wel over lange periode het meest constant en dus weer kampioen.

Dat betekent dat ze het in de beker waarschijnlijk weer niet gaan redden, De CL wordt weer een onmogelijke opgave, en het hoogst haalbare een paar rondes in de EL overleven.

Bij PSV loopt spelersmateriaal genoeg rond, alleen weet cocu er weer niks van te maken.
Bij Twente is de selectie uitgedund waar weinig voor terugkomt (Die 22jarige Kusk wordt onthaald als de nieuwe maradona, maar ik weet het toch nog niet)
Bij Feyenoord geldt hetzelfde als Twente, Alleen nog 10 maal zo erg. (Ik hoop dat ze nog wat kwaliteit er bij krijgen)
AZ heeft een erg smalle selectie, ze zullen een helft van de competitie met knokvoetbal (niets mis mee) bovenin meedraaien en dan wegvallen. (of pas 2e helft op stoom komen, dat kan ook nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Feyenoord mist gewoon nog een spits. De verdediging is met Van Beek en Kongolo, die meer potentie hebben dan Indi en de Vrij, er nauwelijks zwakker op geworden en een goede mix van jong en ervaren. Middenveld is in tact gebleven en de vleugels zijn met Manu en Basacikoglu (tov Schaken en Verhoek) juist sterker op geworden.

Als die spits erbij is en het is allemaal ingespeeld staat er binnen de mogelijkheden van Feyenoord weer een prima team. Clasie is ook niet onvervangbaar, niet alleen staat Neerlands grootste talent van de a junioren competitie van vorig seizoen op die plaats maar als die inderdaad voor de hoofdprijs vertrekt kan je ook wat kopen.

Als er een goede spits komt zie ik het niet zo zwart in. Ja, de spits is wel een van de belangrijkste posities in je elftal, als dat alleen Te Vrede blijft heb je een probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2014 12:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
Ik denk vooral dat iedereen onrealistisch hoge verwachtingen heeft van de Nederlandse teams. Het is voor de topteams in NL al een prestatie als ze op niveau weten te blijven. Jaar op jaar groei/verbetering verwachten is gewoon onrealistisch. Elke wedstrijd goed is ook gewoon onrealistisch. Het is nu eenmaal zo dat als er spelers boven het maaiveld uitsteken dat ze snel verdwijnen. Verschil met een paar jaar geleden is wel dat de NL competitie financieel gezonder lijkt te zijn, waardoor enig groei op niveau wel mogelijk is.

Verder heb je maar 2 dingen nodig in NL om kampioen te worden:
1. Slechte wedstrijden niet verliezen
2. Redelijk constant qua niveau zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Chrosser schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:17:
Ik zie dit jaar inderdaad weer exact hetzelfde gebeuren als afgelopen jaren. Ajax met een middelmatig team (zie JCschaal) wel over lange periode het meest constant en dus weer kampioen.
Ik hoop dat je gelijk hebt want als ik op wat ik gisteren heb gezien -ik heb alleen de laatste 25 minuten gezien- af moet gaan gaan zie ik het somber in dit jaar. Een boom van een verdediger, Ligeon. Een bonsai boom. Milik vond ik ook niet echt overtuigend en Anderson vond ik slecht. Maar niet alle basis spelers waren fit dus ik hoop dat het wat beter gaat worden als van Rhijn en Blind weer meedoen.

Ik ga er geen geld op zetten dit jaar. :+

Zie ook: http://www.ajax.nl/Ajax-1...lse-start-voor-Ajax-1.htm
De 5-1 staat er nog op nu :) Als ik ajax website beheerder was zou ik snel even die 1-0 van gisteren erbij zetten dan valt die 5-1 van de lijst :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Ik zou echter niet weten wie het beter moet gaan doen.

Koeman is niet voor niets "gevlucht". Die zag de bui al wel hangen. Feyenoord is leeg gekocht en er komt niet echt wat bij lijkt het.

PSV lijkt wederom verkeerd in te kopen.

Twente verliest Tadic en het is de vraag of iemand anders op staat en zijn plek inneemt. Gutierez ook nog geblesseerd. Toch denk ik dat Twente Best of the rest word. Maar kan aan gekleurde bril liggen.

Verder zie ik AZ en Vitesse ook te kort komen. Heerenveen daar vlak achter en de rest tja...geen idee nog.
Onderin zal het tussen Excelsior en Dordrecht gaan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

L1nt schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:24:
Koeman is niet voor niets "gevlucht". Die zag de bui al wel hangen. Feyenoord is leeg gekocht en er komt niet echt wat bij lijkt het.
Bij Southampton is het wel een regen en drup situatie :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koeman manager van een lege winkel: http://www.vi.nl/audio.htm
Hier hoor je de stand van een paar dagen geleden over Southampton. Ik denk dat de broertjes Koeman goed moeten opletten anders zitten ze zo weer werkloos in Nederland. Hij heeft het echt goed gedaan bij Feyenoord vind ik dan hoor dus het zou jammer zijn voor hem als hij bij Southampton geen echte kans zou krijgen.

Gaat Cilissen of Blind nog een transfer maken? Dat zijn ook twee jongens die goed hebben gepresteerd op het WK.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
@ph4ge
Op wie doel je? Ik zou Toornstra- Vilhena-Immers wel een mooi middenveld vinden. Fysiek ben je dan beter zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

http://www.nu.nl/sport/38...f-met-videoarbitrage.html

hopen dat ze toestemming krijgen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vooral de 'challenge' per helft spreekt mij aan, ben je niet eens met een beslissing, even terug kijken en bepalen of het wel of niet terecht was.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zo te zien is Mokotjo het plan B voor Defour. Het is kwalitatief en prijstechnisch een interessant alternatief maar of hij nu werkelijk het niveau omhoog haalt valt nog maar te bezien. Niet omdat hij misschien naar PSV gaat, want voor mij hoeft Ajax hem ook niet te halen als Blind vertrekt. Zit in de categorie Duarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:59:
Feyenoord mist gewoon nog een spits. De verdediging is met Van Beek en Kongolo, die meer potentie hebben dan Indi en de Vrij, er nauwelijks zwakker op geworden en een goede mix van jong en ervaren. Middenveld is in tact gebleven en de vleugels zijn met Manu en Basacikoglu (tov Schaken en Verhoek) juist sterker op geworden.

Als die spits erbij is en het is allemaal ingespeeld staat er binnen de mogelijkheden van Feyenoord weer een prima team. Clasie is ook niet onvervangbaar, niet alleen staat Neerlands grootste talent van de a junioren competitie van vorig seizoen op die plaats maar als die inderdaad voor de hoofdprijs vertrekt kan je ook wat kopen.

Als er een goede spits komt zie ik het niet zo zwart in. Ja, de spits is wel een van de belangrijkste posities in je elftal, als dat alleen Te Vrede blijft heb je een probleem.
Vergeet ook de vulling van de bank niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dat was vorig jaar ook een probleem, dat lijkt voorlopig niet beter of slechter te worden. Al lijkt het er op dat we nu 3 volwaardige vleugels hebben, dat scheelt al tov Verhoek als derde man.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:25:
[...]

Bij Southampton is het wel een regen en drup situatie :+
Jammer genoeg lijkt Koeman Immers plots niet meer zo goed te vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:18:
[...]

Jammer genoeg lijkt Koeman Immers plots niet meer zo goed te vinden :'(
Goh.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
Begint weer goed met de scheidsrechters van de knvb... 1 van hun protegés zakt voor de conditietest...
http://www.vi.nl/nieuws/g...iet-voor-conditietest.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Dat Kongolo en van Beek potentie hebben staat buiten kijf. Maar potentie betekend ook dat ze er nog niet zijn. 10 wedstrijden in Feyenoord 1 spelen is iets heel anders dan basisspeler voor een heel seizoen. Bovendien krijg je snel op je kop als verdediger zijnde als er te veel tegendoelpunten vallen. ''dan ligt het aan die k*t verdedigers''. Op alleen ervaring (mathijssen en Boulahrouz) kun je niet voetballen, fysiek moet het ook nog allemaal in orde zijn, Boulahrouz heeft alweer een knieblessure na een halve wedstrijd. En opa Mathijsen is ook langzaam rijp voor de sloop.

Erg solide oogt het niet.. Ook qua backup is het mager.. Alhoewel ik uiteraard wel van mening ben dat van Beek en Kongolo zo veel mogelijk moeten spelen

[ Voor 12% gewijzigd door Chrosser op 06-08-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar moet jij om lachen? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Wat verwachten jullie onderaan jongens? De 3 promovendi meteen weer onderaan of gaan ze het nog lastig maken voor wat clubs die er nu nog in hangen?

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

psychonikeo schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:54:
Wat verwachten jullie onderaan jongens? De 3 promovendi meteen weer onderaan of gaan ze het nog lastig maken voor wat clubs die er nu nog in hangen?
Kan er nog niks zinnigs over zeggen. Ligt er ook aan wat bv NAC, Cambuur, Go ahead, ADO en Heracles gaan doen.
Van Dordrecht heb ik het voorgevoel dat ze denken "Fuck it, we vliegen er toch uit" mentaliteit hebben en zodoende gaan verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Chrosser schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:01:
Dat Kongolo en van Beek potentie hebben staat buiten kijf. Maar potentie betekend ook dat ze er nog niet zijn. 10 wedstrijden in Feyenoord 1 spelen is iets heel anders dan basisspeler voor een heel seizoen. Bovendien krijg je snel op je kop als verdediger zijnde als er te veel tegendoelpunten vallen. ''dan ligt het aan die k*t verdedigers''. Op alleen ervaring (mathijssen en Boulahrouz) kun je niet voetballen, fysiek moet het ook nog allemaal in orde zijn, Boulahrouz heeft alweer een knieblessure na een halve wedstrijd. En opa Mathijsen is ook langzaam rijp voor de sloop.

Erg solide oogt het niet.. Ook qua backup is het mager.. Alhoewel ik uiteraard wel van mening ben dat van Beek en Kongolo zo veel mogelijk moeten spelen
Van Beek en Kongolo zijn super talenten die vorig seizoen hebben bewezen er klaar voor te zijn, daar kan je op bouwen. Bij de concurrentie lopen ook jonge verdedigers met weinig ervaring (Bruma, Rekik, Veltman etc). Cabral en Steenvoorden zijn ook nog jong, Nelom is ook nog niet zo oud. Wilkshire komt gewoon van een zeer behoorlijke club en speelde daar mits fit vrijwel altijd, die kan ook nog wel even mee. Mathijsen speelde eind vorig seizoen ook prima. Dat je voor de breedte een vrijwel gratis Boulahrouz daarbij haalt vind ik niet zo raar.

Over de verdediging maak ik me geen zorgen. Bij Ajax hebben we tegen Zwolle weer kunnen zien hoe zwak de verdediging is en van PSV had ik vorig seizoen al geen hoge pet op en voorlopig is daar ook geen versterking bij.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 06-08-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
L1nt schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:04:
[...]

Kan er nog niks zinnigs over zeggen. Ligt er ook aan wat bv NAC, Cambuur, Go ahead, ADO en Heracles gaan doen.
Van Dordrecht heb ik het voorgevoel dat ze denken "Fuck it, we vliegen er toch uit" mentaliteit hebben en zodoende gaan verrassen.
De ploegen die degraderen zijn meestal toch van die ploegen die alleen zitten te verdedigen en niet durven te voetballen.

En bij Dordrecht denk ik ook dat ze inderdaad zo iets hebben van "Fuck it" en gewoon lekker gaan voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Niks aan de hand voor Feyenoord, maar toch 1-0 achter. Wat een geklungel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 01:05

Herman

FP ProMod
Dat wordt een Nederlandse ploeg in de CL, Feyenoord op 1-0 achterstand. Wat dramatisch verdedigd...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Veranderd niet zoveel toch met deze score? 2x scoren moet je nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Duidelijk buitenspel. Hij neemt deel aan het spel door Clasie af te blokken, zelfs als hij de bal niet zou raken.

Nergens voor nodig helaas. Voetballend zag het er aardig uit, maarja scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Moet je toch niet aan denken dat dit Feyenoord zou loten met Barcelona en Bayern in een poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het blokkeren kan je voor fluiten ja. Aanraken doet hij niet, ondanks dat de commentator dat maar niet kan of wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Niks kan, moet. Anders trapt Clasie die bal gewoon weg, dus hij neemt deel aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:10:
Niks kan, moet. Anders trapt Clasie die bal gewoon weg, dus hij neemt deel aan het spel.
Waarom zet Clasie de sliding dan niet in? Dan toon je in ieder geval de intentie nog dat je de bal wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dan krijg je straks rood en een strafschop tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach, dit kan nog rustig 180 minuten duren, er gaat echt geen Feyenoorder scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Mulder, Mathijsen, Nelom, Immers en Te Vrede behoren echt tot de middelmaat. Die moet je op kort termijn echt gaan vervangen. Die Boer van Zwolle zal het bijvoorbeeld nooit slechter doen dan Mulder en durft te minste mee te voetballen. Mathijsen moet je vervangen door een centrum van Van Beek en Kongolo, dan is het maar onervaren. Immers is ondanks belangrijke goals totaal niet in staat het spelletje te spelen die Rutten wil spelen, zo matig in balbezit.. En Te Vrede is leuk als tweede spits maar als eerste spits win je daar gewoon de oorlog niet mee.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik zou weer niet weten wie de goals moet gaan scoren..
Lijkt wel een team met 9 man zonder 2 spitsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Manu. hoppa! Vorige keer al aardig ingevuld, vorig jaar goed seizoen bij Cambuur en nu mooi ingeschoten!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou die kwam uit het niets! Nog een goaltje erbij aub. Kan makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 01:05

Herman

FP ProMod
Keurig doelpunt en goed uitgespeeld door Manu. Hopen dat ze door kunnen drukken voor een 2e :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kansen zijn er wel af en toe.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En ook voor Besiktas en einde verhaal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
2 kansjes, 2 goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Word een lang seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat zat de commentator telkens over verlenging te zeggen...

Oh wacht. Ik dacht dat ze thuis met 0-1 hadden verloren :+

[ Voor 34% gewijzigd door Napo op 06-08-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Oi oi oi. Helaas! 2 goals nu nog lijkt me wat veel maar ach, dan zijn ze wel in 1 keer door zonder verlenging :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 21:41
duh

[ Voor 98% gewijzigd door FDMK op 06-08-2014 21:09 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lekker hoor, die ervaring van Mathijssen.
2 lijken me zat ;)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 06-08-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wat een lachwekkende verdediging staat er toch ook. Het ziet er allemaal zo verschrikkelijk knullig uit. Alleen met Kongolo en Van Beek (mits centraal!) moet je nog verder willen. Alle andere inclusief de keeper mag je vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Doe maar niet, gaan de miljoentjes weer naar Ajax toe. d:)b

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Zo pis balletje rolt de 5 meter in. Mulder had daar gewoon tussen moeten zitten. Stond totaal verkeerd op de poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tis ook wel weer de Nederlandse jongetjes tegen de Turkse mannen...
Fysiek komen we weer tekort

Edit :volgens mij is de verdediging van Feyenoord niet zo goed dit jaar..

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 06-08-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Och och och..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ok ik zag het niet. Wie was dat met die terugspeelbal? :o

Edit: Kongolo dus. Van Beek ook al grof de fout in, tsja, dat is ook de onervarenheid nog. Kongolo was verder natuurlijk lomp dom, shit happens.

[ Voor 56% gewijzigd door Arjan90 op 06-08-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar van Ajax ga ik, ongeacht de loting, ook helemaal niks internationaal verwachten.

En ondertussen maakt Ba zijn hattrick.

Edit: Briljante pass, mag eens gezegd worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 06-08-2014 21:14 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
CR1691 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:10:
Wat een lachwekkende verdediging staat er toch ook. Het ziet er allemaal zo verschrikkelijk knullig uit. Alleen met Kongolo en Van Beek (mits centraal!) moet je nog verder willen. Alle andere inclusief de keeper mag je vervangen.
Valt vandaag enorm tegen inderdaad. Nelom en Mathijsen hebben het toch heel de wedstrijd lastig gehad. Ook Boetius valt enorm tegen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Is de commentator al weg ofzo? Die kapt ermee omdat ze toch niet meer doorgaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 21:41
Arjan90 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:15:
Is de commentator al weg ofzo? Die kapt ermee omdat ze toch niet meer doorgaan? :+
Zou van mij zo altijd mogen zijn :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En Overmars trekt weer een flesje bubbels open, die zal hopen dat Feyenoord dit jaar weer tweede gaat worden. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:13:
Maar van Ajax ga ik, ongeacht de loting, ook helemaal niks internationaal verwachten .
Dat doen we toch al jaren niet meer? Het valt tot heden iedere keer behoorlijk mee gelukkig. Misschien dat er nog een versterking gaat komen nu de CL inkomsten naar Ajax gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Realistisch was Feyenoord bij voorbaat gezien ze misschien van Besiktas konden winnen, maar daarna tegen grote jongens zouden moeten ballen. Zeker met de leegloop moet je gewoon realistisch zijn en hopen op voorronde EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Aghanim schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:16:
[...]

Dat doen we toch al jaren niet meer? Het valt tot heden iedere keer behoorlijk mee gelukkig. Misschien dat er nog een versterking gaat komen nu de CL inkomsten naar Ajax gaan.
Daar ga ik helemaal al niet meer van uit, wordt zuinig mee omgegaan en als er iets komt is het een goedkope routinier, geen talentvolle speler die direct een aantal belangrijke doelpunten kan maken en direct het spelletje van Ajax kan spelen en relatief jong is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wij is de laatste Nederlandse club die CL voorronde wel haalde?
Pagina: 1 ... 7 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015