[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.213 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Arjan90 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:18:
Realistisch was Feyenoord bij voorbaat gezien ze misschien van Besiktas konden winnen, maar daarna tegen grote jongens zouden moeten ballen. Zeker met de leegloop moet je gewoon realistisch zijn en hopen op voorronde EL.
Nee. Deze ronde overleven is ook al een paar miljoen. 6x in de poulefase verliezen levert nog meer op dan overwinteren in de EL. Nederlandse clubs hebben sportief niks te zoeken in Europa, maar nationaal worden de prijzen verdeeld op basis van het geld en dat geld verdien je in Europa.

En de bal is rond. Zelfs in de CL ben je niet bij voorbaat kansloos, zeker niet voor plek 3.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 06-08-2014 21:32 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Een jaar keihard voor de CL gewerkt en dan het op deze manier weggeven. 4 van de 5 goals geef je gewoon zelf weg! Met het team van vorig jaar had je van besiktas gewonnen. Pijnlijk om te zien.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Wie kunnen we nu loten voor de voorrondes van de Europa League?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

PWM schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:20:
Wij is de laatste Nederlandse club die CL voorronde wel haalde?
Ajax in 10/11 naar mijn weten, tegen PAOK. Twente werd toen kampioen.
Lizardz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:45:
Wie kunnen we nu loten voor de voorrondes van de Europa League?
Weet ik zo niet, morgen is nog EL. Vrijdagavond is de loting in ieder geval. Feyenoord is daar ongeplaatst...

[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 06-08-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Las net op VI dat Clasie het allemaal niet zo slecht vond, 5 - 2 over twee wedstrijden en beide verloren maar wat maakt het uit, ze hebben leuk mee kunnen ballen. lol counters :P

Ach nou ja, niet echt onverwacht, niemand hier die de spelers van Besiktas kende behalve Ba en juist hij maakte het verschil.

Succes in de best of the rest League :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Ik las net dat Matthijsen kritiek op Immers had. Nou stoer hoor als je zelf nogal slecht verdedigd bij die tweede goal van Ba.
Dan gaat het toch al niet goed, als je teamgenoten gaat afmaken voor zoiets 8)7

Ik heb ze wat fouten dingen zien doen, maar ik denk aan de ene kant wel, dat er meer uit te halen was. Jammer, want ik had toch stiekem gehoopt, dat er wat moois uit zou komen, maar helaas (net zoals vele keren) Ben benieuwd wat Ajax dit jaar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Mosin schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:13:
Ik las net dat Matthijsen kritiek op Immers had. Nou stoer hoor als je zelf nogal slecht verdedigd bij die tweede goal van Ba.
Dan gaat het toch al niet goed, als je teamgenoten gaat afmaken voor zoiets 8)7
Ik las het net ook ja. Die jongen zou je toch per direct weg moeten sturen. Vorig jaar was hij nog vol overtuigd dat hij mee kon naar Brazilië 8)7

Vorige week staat ie opzichtig te blunderen bij beide goals van Besiktas en dan wil hij nu Immers beschuldigen van het verprutsen van een kans en zegt hij dat op dit niveau zoiets erin moet... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Aan de andere kant, wat had dit Feyenoord in de CL te zoeken, ook niet bijster veel.
En Matthijsen heeft duidelijk laten zien dat hij te kort komt voor dit niveau.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Quad schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:13:
Maar van Ajax ga ik, ongeacht de loting, ook helemaal niks internationaal verwachten.

En ondertussen maakt Ba zijn hattrick.

Edit: Briljante pass, mag eens gezegd worden.
Naah 2 jaar geleden schakel je Manchester City in de groepsfase uit en vorig jaar win je thuis van Barcelona en wordt je eigenlijk ongelukkig 3e achter AC Milan omdat je het in Schotland vergooid.

Echter als het op de knock-out fase aankomt is het elke keer niets.

Hopelijk loot Feyenoord een wat makkelijkere tegenstander nu, want nu Ajax de extra miljoenen binnen heeft, kunnen we de punten wel weer gebruiken.

Feyenoord was trouwens echt onmachtig gisteren, bal bezit genoeg, maar dat was vooral tot de 16, daarna was het niet veel. Boeitius speelde wel aardig overigens (heeft toch nummer 7?) Zat namelijk in het stadion en er stond nergens wie welke speler was..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gynnad schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:17:
[...]
Hopelijk loot Feyenoord een wat makkelijkere tegenstander nu, want nu Ajax de extra miljoenen binnen heeft, kunnen we de punten wel weer gebruiken.
Het aantal punten is een rekensom van het totaal behaalde punten aan het einde, gedeeld door het aantal deelnemende teams uit het land.

Een ploeg die uitgeschakeld word in de voorronde telt echter niet mee. Als Feyenoord uitgeschakeld mocht worden in de voorronde EL, heeft dat dus geen negatief effect op de punten (behalve als je de aanname zou doen dat Feyenoord ver zou kunnen komen).

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 07-08-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

PSV vanavond waarschijnlijk weer met Depay, Wijnaldum en Arias. Dan mag dat Sankt Polten toch geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
PWM schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:12:
Een ploeg die uitgeschakeld word in de voorronde telt echter niet mee. Als Feyenoord uitgeschakeld mocht worden in de voorronde EL, heeft dat dus geen negatief effect op de punten.
Heb je hier een bron voor? Volgens mij is dat namelijk niet zo. In de voorronde(s) kun je punten halen, die gewoon meetellen. Het zou gek om de clubs die die punten halen, vervolgens niet mee te nemen in de puntenberekening.

Meer info over de UEFA coëfficiënten: Wikipedia: UEFA-coëfficiënten

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
The club coefficient rankings are based on the results of clubs competing in the five previous seasons of the UEFA Champions League and UEFA Europa League. The rankings determine the seeding of each club in all UEFA competition draws.
UEFA Champions League points system
First qualifying round elimination – 0.5 points
Second qualifying round elimination – 1 point
Group stage participation – 4 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point
Round of 16 participation – 4 points
Since 2009/10 clubs have been awarded an additional point if they reach the round of 16, quarter-finals, semi-finals or final.
NB Points are not awarded for elimination in the third qualifying round or play-offs, since those clubs move to the UEFA Europa League and are awarded points for participation in that competition.
UEFA Europa League points system
First qualifying round elimination – 0.25 points
Second qualifying round elimination – 0.5 points
Third qualifying round elimination – 1 point
Play-off elimination – 1.5 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point
Since 2009/10, clubs have been guaranteed a minimum of two points if they reach the group stage and are awarded an additional point if they get to the quarter-finals, semi-finals or final.
*Penalty shoot-outs do not affect the calculation system.
Coefficient calculation
Clubs' coefficients are determined by the sum of all points won in the previous five years, plus 20% of the association coefficient over the same period (33% before 2009).
These rankings will be updated after each round of UEFA club competition matches.
Zie uefa.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Ik weet prima hoe het coëfficiënten-systeem werkt, maar ik lees in dit stukje niks over het al dan niet meetellen van in de voorronde uitgeschakelde clubs (zoals FC Groningen nu) bij het berekenen van de landencoëfficiënt.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mmm, ik zie dat dat sinds 2009 veranderd is, en het nu inderdaad wel meetelt. Goed nieuws:

Die hebben we in de pocket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 07:49
PWM schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:40:
Mmm, ik zie dat dat sinds 2009 veranderd is, en het nu inderdaad wel meetelt. Goed nieuws:

Inderdaad. Laat het punten sprokkelen maar aan ons over :)

Best een trieste zooitje eigenlijk. Ik hoop dat Rutten het team snel aan de praat krijgt. Volgens mij heerst er intern nogal wat onvrede. Een herhaling van seizoen Been trek ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
PWM schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:40:

Volgens mij doel jij op iets anders: de punten voor Feyenoord. Ik heb 't over de punten voor Nederland.

Nederland doet dit seizoen met de volgende clubs aan de Europese toernooien mee: Ajax, Feyenoord, Twente, PSV, PEC en Groningen: 6 in totaal. Tot zover heeft alleen Ajax zich geplaatst voor een hoofdtoernooi, de rest moet nog voorronde(s) overleven (Feyenoord, Twente, PSV, PEC) of is al uitgeschakeld (Groningen). Als Ajax straks punten pakt door een gelijkspel of overwinning in de CL, is het volgens mij zo dat voor de bepaling van het Nederlandse coëfficiënt de behaalde punten gedeeld worden door 6 clubs. Hierbij tellen dus ook de uitgeschakelde teams mee. Op Wikipedia en UEFA.com kan ik hier geen bevestiging van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat klopt, ze delen het totaal aantal punten door het aantal clubs (6 dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dan, mijn excuses voor het komende verlies :p

Mokotjo naar Twente. Aangezien Feyenoord een hoge doorverkoop vergoeding krijgt, is het kassa.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 07-08-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Kassa? Een percentage (40%?) van een transfer van 1,5 miljoen? Mooi meegenomen, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alles is relatief ;) 6 ton op 1,5 miljoen is flink.

Utrecht kreeg 0 voor Vorm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Dit wordt weer een lang.. lang.. lang seizoen voor de PSV fan.. :/ Wat een matig veldspel en wat een matige spelers zeg..
Ritzmaier
Brenet
Tamata
Hiljemark

Pfff..

[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 07-08-2014 19:44 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

In ieder geval geen misstap van PSV vandaag, laten we dat maar koesteren.

Overigens zijn Hiljemark en Ritzmaier (indien op middenveld) prima spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ojee, ik heb niets gezegd. 1-1 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

:') 1-1

Sorry, maar ik vind Ritzmaier en Hiljemark echt geen PSV A-materiaal.. Ritzmaier, ja.. een paar leuke wedstrijden bij Cambuur.. Hiljemark.. goede kop, keiharde werker (en dat waardeer ik echt!) maar is voetballend gewoon niet goed genoeg. Levert veel te veel in.

Van de lijn gehaald.. anders 2-1 achter :')

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 07-08-2014 20:15 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

2-1 Depay, wie anders. Net in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Niku schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:24:
2-1 Depay, wie anders. Net in het veld.
WE WORDEN KAMPIOEN!!!11

Hehe :') Als die toch wordt verkocht.. dan heb je helemaal niets meer.

En een assistje.. 3-1

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 07-08-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En 3-1. Jammer dat de omhaal van Depay een assist werd in plaats van een goal :+ Maakt wel meteen het verschil, bewijst zijn klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Denk Depay weg en Psv heeft dus ongeveer het niveau van een st. Polten... Triest allemaal
Net als Feyenoord zonder spits..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
St@m schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:24:
[...]

WE WORDEN KAMPIOEN!!!11

Hehe :') Als die toch wordt verkocht.. dan heb je helemaal niets meer.

En een assistje.. 3-1
Als die wordt verkocht wordt het budget meteen met een dikke 15 miljoen verruimd (er van uitgaande dat hij voor 20 of meer vertrekt en niet alles geinvesteerd kan worden). Nu denk ik dat je redelijk veel in de selectie kunt opvangen, maar Depay lijkt me niet intern te doen. Zelf zou ik wellicht een Kostic proberen te halen of in het buitenland scouten. Zit vast genoeg talent in het Oostblok of Zuid-Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kostic.. vorig jaar 3 goede voorzetten gegeven.. Nee, hoeft ook echt niet te komen van mij. PSV heeft wat mij betreft de vervanger van Depay al lang in huis, maar die is misschien wat te arrogant geworden het afgelopen half jaar.
En ik weet ook wel dat met Schaars, Wijnaldum, Arias, Depay, Willems (en Rekik) PSV een heel ander elftal heeft staan, maar wat er achter zit is gewoon ver ver onder de maat.

Gelukkig begint de competitie weer en kan ik morgen weer genieten van de Bekerwinnaar en JC schaal winnaar. SCC weer binnen. Liefde voor Zwolle wordt steeds groter en die voor PSV wordt steeds kleiner.. weet niet precies hoe dat komt :+ (Maar PSV blijft nummer 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Depay is dit jaar voor PSV niet op te vangen (mocht ie vertrekken). Enige wie ik kan bedenken is die ruildeal met chadli + geld voor Depay. Dat is de enige speler die linksbuiten nog iets kan betekenen voor een locadia en de Jong. Alle eredivisie talenten of toppers vallen in het niets.

Hoop dan ook echt dat PSV alles binnenboord kan houden en Defour en Rekik nog komen. Dan kunnen ze top 3 meedoen. Alles wat vertrekt is een flink aderlating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Catorce schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:38:
[...]

Als die wordt verkocht wordt het budget meteen met een dikke 15 miljoen verruimd (er van uitgaande dat hij voor 20 of meer vertrekt en niet alles geinvesteerd kan worden). Nu denk ik dat je redelijk veel in de selectie kunt opvangen, maar Depay lijkt me niet intern te doen. Zelf zou ik wellicht een Kostic proberen te halen of in het buitenland scouten. Zit vast genoeg talent in het Oostblok of Zuid-Amerika.
Durf toch wel te stellen dat Depay op dit moment onvervangbaar is voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Overschatten we Depay niet een beetje met zijn allen? Heeft in zijn vorige seizoen bij PSV 12 doelpunten gemaakt (waarvan volgens mij 4 penalties) en zo'n 200 keer op doel geschoten. No offence, maar Depay ramt alle ballen die hij krijgt zelf op goal en zijn rendement is daarom dan ook laag. Ook weerhoudt hij de spitsen van scoren door zelf voor succes te gaan. Op het WK heeft hij prima gespeeld maar dat waren in mijn ogen te weinig wedstrijden om werkelijk te kunnen zeggen dat het een wereldtopper is. Veel talenten krijgen na 1-2 jaar een flinke dip en dat zou zomaar met Depay ook nog kunnen gebeuren.

Ik denk dat Depay een van de beste spelers van de Eredivisie is momenteel maar qua statistieken is hij echt niet onvervangbaar en komt hij niet in de buurt van spelers als Suarez, Huntelaar, Kezman en Romario die er structureel rond de 30 per jaar inlegden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:24:
Overschatten we Depay niet een beetje met zijn allen? Heeft in zijn vorige seizoen bij PSV 12 doelpunten gemaakt (waarvan volgens mij 4 penalties) en zo'n 200 keer op doel geschoten. No offence, maar Depay ramt alle ballen die hij krijgt zelf op goal en zijn rendement is daarom dan ook laag. Ook weerhoudt hij de spitsen van scoren door zelf voor succes te gaan. Op het WK heeft hij prima gespeeld maar dat waren in mijn ogen te weinig wedstrijden om werkelijk te kunnen zeggen dat het een wereldtopper is. Veel talenten krijgen na 1-2 jaar een flinke dip en dat zou zomaar met Depay ook nog kunnen gebeuren.

Ik denk dat Depay een van de beste spelers van de Eredivisie is momenteel maar qua statistieken is hij echt niet onvervangbaar en komt hij niet in de buurt van spelers als Suarez, Huntelaar, Kezman en Romario die er structureel rond de 30 per jaar inlegden.
Wait whut :? :P
Ik zeg niet dat Depay potten gaat breken bij Europese topploegen, maar aangezien hij een van de beste spelers is van de eredivisie ;) en dus de beste van PSV, en derhalve dus ook onmisbaar voor PSV.
Hij komt er vandaag in, brengt voetbal, flair, schiet er één in en geeft een (onbedoelde) assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aghanim schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:24:

Het is ook niet echt heel zinvol om iemand die 1 seizoen gespeeld heeft op linksbuiten, te vergelijken met "ervaren" spelers die centraal in de spits stonden.. Nogal appels met peren vergelijken zo.

Ene Arjen Robben scoorde in z'n 1e seizoen bij PSV ook 12 keer in de competitie.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Appels met peren valt wel mee. Het gaat om onmisbaar en wereldtopper in wording. Termen die ik regelmatig over Depay lees en dat vind ik echt nog te vroeg om te concluderen na 1 seizoen. Vergelijk hem met Fischer, die in zijn eerste jaar dezelfde statistieken heeft neergelegd en ook op de buiten positie speelt. Daar was iedereen ook lyrisch over (inclusief ikzelf) en helaas viel zijn laatste seizoen tegen en direct hoor je nog maar weinig geruchten en interesse, ondanks zijn blessure. Als PSV Depay nu voor 20mln kan verkopen dan is dat een fantastische deal voor PSV. Als geïnteresseerde club zou ik het nog een jaar aankijken hoe hij zich ontwikkelt.

En ja, Depay is imo een van de beste spelers van de ED. Dat zegt ook genoeg over de spelers van Ajax en andere teams helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 07-08-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Na Lachman, Mokthar weer eentje naar Twente :X En wat krijgen we ervoor terug? Lukoki :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

En Promes richting Moskou naar het grote geld en het nachtkaarsje.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
L1nt schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 07:04:
En Promes richting Moskou naar het grote geld en het nachtkaarsje.
Onbegrijpelijk, net een jaar wat laten zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Je moet ook niet vergeten dat Depay wel 2 tot 3 mensen bezig houdt met zijn acties. Daardoor ontstaat er ook ruimte voor anderen op het middenveld en in de aanval. Wat dat betreft vindt ik Fischer toch een slagje minder (ondanks dat ze linksbuiten spelen ook hele andere types). Daarbij kan Depay vrij makkelijk iets forceren als nood aan de man is.

Een speler met die eigenschappen is denk ik onvindbaar voor PSV. Ondanks dat ik de soap rondom Bakkali uitermate vervelend en onverstandig vind, heb ik nog een sprankje hoop dat hij tot inkering komt. En uiteindelijk weer kan aansluiten bij psv 1. Hij blinkt wekelijks uit bij jong psv en kan toch veel meer aan. Hij kan tenslotte zo bij Atletico tekenen.

Lees het inderdaad net ook van Promes. Transfersom kan oplopen tot 15 miljoen euro. Pfoe das een smak geld voor zo'n knul.

[ Voor 8% gewijzigd door Chrosser op 08-08-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vandaag loting voor de Europa League:
Mogelijke tegenstanders PSV
Neftchi Baku (Aze)
Ruch Chorzów (Pol)
Karabükspor (Tur)
Elfsborg (Zwe)
Shakhtyor Soligorsk (Blr)

Mogelijke tegenstanders Feyenoord
Stjarnan (IJs)
FC Midtjylland (Den)
HNK Rijeka (Kro)
Grasshoppers (Zwi)
Zorya Luhansk (Oek)
FC Krasnodar (Rus)

Mogelijke tegenstanders FC Twente
Qarabag (Aze)
Petrolul Ploiesti (Roe)
Zimbru Chisinau (Mol)
HJK Helsinki (Fin)
FC Rostov (Rus)

Mogelijke tegenstanders PEC Zwolle
Lokomotiv Moskou (Rus)
Borussia Mönchengladbach (Dui)
Sparta Praag (Tsj)
Villarreal (Spa)
Young Boys (Zwi)
Pittig voor Zwolle, maar de overige 3 moeten dit toch echt wel winnen. Al kan Feyenoord nog wel lastig loten denk met bijv. Krasnodar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou, heb PSV gister niet gezien maar gezien de verhalen was het niet makkelijk. Waarom zou het tegen die clubs wel makkelijker gaan? Het werkt in hun voordeel dat je dan weer wat verder bent en op elkaar ingespeeld bent. Maar als Depay alsnog vertrekt.....

Zwolle krijgt waarschijnlijk mooie uit en thuiswedstrijd voor de fans maar zullen stranden.

Twente en Feyenoord met de hakken over de sloot gok ik.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 07:49
Vos schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:36:

[...]

Pittig voor Zwolle, maar de overige 3 moeten dit toch echt wel winnen. Al kan Feyenoord nog wel lastig loten denk met bijv. Krasnodar.
Het huidige Feyenoord heeft op dit moment het lastig met elke tegenstander. Nieuwe trainer, belangrijkste spelers weg. Overgebleven spelers zijn ontevreden (verbolgen over het gebrek aan aankopen, willen weg, willen een basisplaats).
Grote kans dat Feyenoord wel gaat presteren, maar niet op korte termijn. Wanneer gaan ze spelen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Chrosser schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:02:
Ondanks dat ik de soap rondom Bakkali uitermate vervelend en onverstandig vind, heb ik nog een sprankje hoop dat hij tot inkering komt. En uiteindelijk weer kan aansluiten bij psv 1. Hij blinkt wekelijks uit bij jong psv en kan toch veel meer aan. Hij kan tenslotte zo bij Atletico tekenen.
De PSV-volger van VI meldt op Twitter:
ontwikkeling inzake #Bakkali. Heeft zich aangesloten bij het makelaarskantoor SEG, van oa Kees Ploegsma. Plan de campagne: verlengen bij PSV
en:
PSV-manager Brands praat volgende week met Ploegsma, nieuwe zaakwaarnemer Bakkali. Dan zal bepaald worden of speler herkansing krijgt.
Ook meldt hij dat Rekik nog een jaar gehuurd gaat worden:
Terugkeer #Rekik bij #PSV aanstaande. Zo direct de details op het onvolprezen http://www.vi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik dacht dat Brands 'helemaal klaar' was met Bakkali. Wel mooi voor PSV als hij bijtekent alleen kun je jezelf afvragen of hij dan niet voor nog meer problemen gaat zorgen. Nu een paar miljoen cashen en hem lozen is geen gek idee denkt ik. Rekik snap ik niet helemaal, was vorig jaar nu niet degene die het niveau van de verdediging omhoog haalde. PSV kan daar beter een jeugdspeler neerzetten of die 5 miljoen voor Defour in een goede verdediger investeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14

Pinjataaa

Hit me!

Aghanim schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:20:
Ik dacht dat Brands 'helemaal klaar' was met Bakkali. Wel mooi voor PSV als hij bijtekent alleen kun je jezelf afvragen of hij dan niet voor nog meer problemen gaat zorgen. Nu een paar miljoen cashen en hem lozen is geen gek idee denkt ik. Rekik snap ik niet helemaal, was vorig jaar nu niet degene die het niveau van de verdediging omhoog haalde. PSV kan daar beter een jeugdspeler neerzetten of die 5 miljoen voor Defour in een goede verdediger investeren denk ik.
Ik verwacht dat een foute zaakwaarnemer zo'n jong ventje ook wel vervelend kan maken.
Dit is in ieder geval een goede stap voor deze jongen.

Promes nu definitief verkocht, kassa :)
Zo komen de voordelen van Doyen ook wel naar voren, het schijnt dat Twente al akkoord had willen gaan met 10miljoen, maar Doyen heeft ervoor gezorgd dat het 15 werd. Zou wel tof zijn als het waar is.

Ik snap alleen de reacties niet over dat het dom is van Promes. Moskou is een prachtige stad en hij verdient er 5x zoveel. Ik zou mijn baan ook direct opzeggen als ik ergens anders 5x zoveel zou kunnen verdienen. :9

[ Voor 24% gewijzigd door Pinjataaa op 08-08-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De Russische competitie stelt niks voor! Daar vergooi je je carrière.

:+ ;)

(Ben het geheel met je eens)

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 08-08-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14

Pinjataaa

Hit me!

Vos schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:34:
De Russische competitie stelt niks voor! Daar vergooi je je carrière.

:+ ;)

(Ben het geheel met je eens)
De kans is groot ja, maar als je al 4x3miljoen kunt verdienen..
Daar moet ik honderden jaren voor werken! Bizarre gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Pinjataaa schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:24:

Ik snap alleen de reacties niet over dat het dom is van Promes. Moskou is een prachtige stad en hij verdient er 5x zoveel. Ik zou mijn baan ook direct opzeggen als ik ergens anders 5x zoveel zou kunnen verdienen. :9
Als je doel is om zo snel mogelijk financieel binnen te zijn ja dan snap ik het. Had ik echter de kwaliteiten om op hoog niveau te voetballen dan zou ik niet op die leeftijd naar Rusland gaan. Maar heel weinig spelers komen vanuit daar hogerop en ik zou toch wel het hoogst haalbare willen qua prijzen, niet geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Stjarnan (IJs)
FC Midtjylland (Den)
HNK Rijeka (Kro)
Grasshoppers (Zwi)
Zorya Luhansk (Oek)
FC Krasnodar (Rus)
De bovenste 3 zouden heel erg fijn zijn, die moet je gewoon kunnen hebben. De onderste 3 ga je het lastiger tegen krijgen, waarbij Krasnodar gewoon ruk zou zijn.

Kom maar op met Stjarnan.

Dat Luhansk ligt overigens midden in de gevechten, dat zal dus wel ergens anders gespeeld worden.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 08-08-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 22:57
Celtic is toch door naar de volgende ronde, door een administratieve fout aan de kant van Legia. Ze hadden een geschorste speler 4 minuten laten invallen in de uitwedstrijd tegen Celtic.

Speler in kwestie was drie wedstrijden geschorst. Heeft in de vorige ronde twee keer niet mee gedaan en ook de heenwedstrijd in Schotland niet. Valt vier minuten in in de return.

Probleem zit 'm in 't feit dat hij dus niet geregistreerd was tijdens de eerste twee kwalificatiewedstrijden en de telling van de UEFA pas begon bij de uitwedstrijd tegen Celtic.

Bureaucratie ten top dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vos schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:36:

[...]

Het is niet dezelfde Krasnodar als vorig seizoen, he;-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

JanW schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:45:
Celtic is toch door naar de volgende ronde, door een administratieve fout aan de kant van Legia. Ze hadden een geschorste speler 4 minuten laten invallen in de uitwedstrijd tegen Celtic.

Speler in kwestie was drie wedstrijden geschorst. Heeft in de vorige ronde twee keer niet mee gedaan en ook de heenwedstrijd in Schotland niet. Valt vier minuten in in de return.

Probleem zit 'm in 't feit dat hij dus niet geregistreerd was tijdens de eerste twee kwalificatiewedstrijden en de telling van de UEFA pas begon bij de uitwedstrijd tegen Celtic.

Bureaucratie ten top dus :X
Ja, belachelijk. Eerst dacht ik nog gewoon dat ze hem inbrachten terwijl het aantal wedstrijden er niet op zat, dat was gewoon stom geweest.

Maar hij heeft dus gewoon zijn schorsing uitgezeten 8)7 Je moet dus een geschorste speler inschrijven voor een wedstrijd 8)7

En dan loot Celtic wat 2x volledig is afgedroogd ook nog eens Maribor. Benieuwd of Barca of Real uit de CL waren getrokken bij zo'n nietige papieren fout.
ph4ge schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:50:
[...]

Ook niet hetzelfde Feyenoord ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 08-08-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een discussie over Depay hoe oud is deze jongen 20? Na mijn mening de enigste speler in Nederland die op termijn het niveau van de absolute top in europa kan gaan halen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kuban en FC Krasnador is net zoiets als Sparta en Feyenoord. Dat is wel een groter verschil dan wat mutaties in de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:57:
En dan loot Celtic wat 2x volledig is afgedroogd ook nog eens Maribor. Benieuwd of Barca of Real uit de CL waren getrokken bij zo'n nietige papieren fout.
Het is ook niet de eerste keer met Celtic's tegenstander, een paar jaar terug had Sion spelers opgesteld die niet speelgerechtigd waren. Ook daar was Celtic de mazzelaar.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Feyenoord mag naar Oost-Oekraine, joepie! En eerst thuis weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
http://www.thesun.co.uk/s...8/Etoo-will-go-Dutch.html

Dikke onzin natuurlijk, maar toch leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

2 miljoen extra voor de jeugdopleiding is teveel maar 20 miljoen jaarsalaris voor Eto'o is geen probleem.
Het is en blijft The Sun he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
FC Twente, PSV en Feyenoord loten eigenlijk alle drie erg makkelijk (uit tegen
Loegansk wordt toch wel ergens anders gespeeld).
PEC niet echt geluk met de loting tegen Spartak :X

Feyenoord mag misschien nog wel handjes knijpen dat ze tegen Besiktas eraf zijn gegaan overigens... Volgende ronde was Arsenal geweest, dat zou pas een afdroging zijn geworden...

[ Voor 33% gewijzigd door Krukar op 08-08-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Krukar schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:16:
Feyenoord mag misschien nog wel handjes knijpen dat ze tegen Besiktas eraf zijn gegaan overigens... Volgende ronde was Arsenal geweest, dat zou pas een afdroging zijn geworden...
Niet alleen was je dan al 3 miljoen rijker geweest en zeker van poule fase EL, de bal blijft rond. Nederland won ook dik van Spanje. Daarnaast hebben die Engelsen er totaal geen zin in als ze makkelijk winnen om er nog 5-0+ van te maken ook, zo zijn ze niet.

Niks blij zijn met verlies, dat is typisch Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:50:
[...]

Klopt, las ik later ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
ph4ge schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:35:
[...]

Niet alleen was je dan al 3 miljoen rijker geweest en zeker van poule fase EL, de bal blijft rond. Nederland won ook dik van Spanje. Daarnaast hebben die Engelsen er totaal geen zin in als ze makkelijk winnen om er nog 5-0+ van te maken ook, zo zijn ze niet.

Niks blij zijn met verlies, dat is typisch Nederlands.
Inderdaad, tegen Arsenal ben je nooit kansloos. Die ploeg is op goede dagen top, maar er zijn ook behoorlijk wat matige dagen.
Zou wel erg gaaf zijn, maar ik geloof er ook niets van.

[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 08-08-2014 15:30 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Zou best hilarisch zijn, Eto'o bij Ajax :). Er gaan nu ook geruchten rond dat Demy De Zeeuw terug zou willen naar Ajax. Schijnt transfervrij te zijn en zou aardig wat ervaring aan de selectie toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Leuk voor de kleedkamer maar sinds z'n hoofdblessure nooit meer hetzelfde geweest. Redde het in Belgie niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Railgunner schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:33:
[...]

Zou best hilarisch zijn, Eto'o bij Ajax :). Er gaan nu ook geruchten rond dat Demy De Zeeuw terug zou willen naar Ajax. Schijnt transfervrij te zijn en zou aardig wat ervaring aan de selectie toevoegen.
Het komt van een betrouwbare bron van "The Sun", dus dan weet je het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Wat een blamage.
Voor de rest zeg ik niks.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Roda JC wint met 3-2 van RKC terwijl Roda al na 30 min met 10 man kwam te staan.. Best knap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Krukar schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:16:
FC Twente, PSV en Feyenoord loten eigenlijk alle drie erg makkelijk (uit tegen
Loegansk wordt toch wel ergens anders gespeeld).
PEC niet echt geluk met de loting tegen Spartak :X

PEC speelt tegen Sparta Praag. Ik weet niet of je dat ook bedoelde of dat je Spartak Moskou in gedachte had, maar Sparta Praag is door Malmö FF uitgeschakeld.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Volgens Mike Verweij van de Telegraaf maakt Ajax serieus werk van Eto'o, morgen meer in de Telegraaf.

Zou toch wat zijn, Eto'o in de eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:27
http://www.nu.nl/binnenla...rg-gebruikten-doping.html
'Spelers amateurvoetbalclub Spakenburg gebruikten doping'

Twee spelers vertelden de krant anoniem over het structurele dopinggebruik tijdens dat seizoen, waarin Spakenburg kampioen van de Topklasse op zaterdag werd.
Best wel schokkend dit, omdat je het eigenlijk nooit hoort bij voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 01:30:
Volgens Mike Verweij van de Telegraaf maakt Ajax serieus werk van Eto'o, morgen meer in de Telegraaf.

Dit soort geruchten kun je negeren. Eto'o is voor geen enkele eredivisie club financieel haalbaar. Dream on Telegraaf. Dat Ajax een goede en ervaren spits nodig is duidelijk, maar hij wordt het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dat is ook mijn beeld maar blijkbaar hebben ze wel met elkaar gesproken in Parijs. Geen idee hoe zoiets loopt maar ik neem aan dat Ajax de zaakwaarnemer belt en aangeeft interesse te hebben. Lijkt me dat het salaris/tekengeld dan globaal wel besproken wordt voordat je naar Parijs afreist. Kan me niet voorstellen dat Overmars in Parijs aankomt een dan hoort dat Eto'o zijn bed niet uit komt voor minder dan 8 miljoen. Lijkt me veel logischer dat hij telefonisch aangeeft interesse te hebben, een salarisplafond van 1 miljoen heeft en misschien iets kan doen met tekengeld, maar nooit richting de 8 miljoen komt. Aan de andere kant woont de zaakwaarnemer misschien wel in Parijs en kost het weinig moeite gewoon even te luisteren.

Overigens past het ook niet in het beleid van Ajax, al lijkt het me best gaaf :)

Atletico Madrid schijnt trouwens zich voor Wijnaldum gemeld te hebben. Ik hoop voor PSV niet dat Wijnaldum en Depay nog vertrekken. Defour (al blijft deze te duur) schijnt naar Anderlecht te gaan. Bijzonder dat zij wel die miljoenen op tafel kunnen leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
tweaker2010 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 07:55:
[...]

Dit soort geruchten kun je negeren. Eto'o is voor geen enkele eredivisie club financieel haalbaar. Dream on Telegraaf. Dat Ajax een goede en ervaren spits nodig is duidelijk, maar hij wordt het zeker niet.
Mij lijkt het inderdaad ook nogal sterk. Het nieuws staat momenteel op Telegraaf en vi.nl.

We zullen het wel zien, kan me haast niet voorstellen dat hij zoveel salaris wil inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat zou een goede impuls zijn om het niveau in de Eredivisie omhoog te krijgen

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Ik zal me wel de ballen uit mijn broek lachen als hij daadwerkelijk komt. Van wat ik gelezen heb komt het over als een van de vele geruchten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Gynnad schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 01:30:

Ja, Eto'o is pas 33, echt een goede aankoop voor de toekomst. ;)
Hij loopt nog wel steeds ongeveer 1 op 2.
Ik denk dat hij zich kapot lacht in de eredivisie.
Hij gaat hier waarschijnlijk 3 op 1 lopen ofzo. :)F

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 18:48
Luxicon schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 08:51:
Dat zou een goede impuls zijn om het niveau in de Eredivisie omhoog te krijgen
ik zie het niet echt als een enorme verbetering tbh, ik vind het gerucht eigenlijk helemaal niet zo sterk... Een ajax speelt CL en heeft nog altijd een goede reputatie... Een Eto'o is een wat oudere ex-topspeler die veel keus heeft, maar bij de echte topploegen waarsch ook geen basisspeler meer zal zijn. Ik denk dat Ajax wel bereid is om hem flink wat te betalen met een nice bonus voor CL prestaties (die ze in principe toch in veelvoud terug krijgen door premies)... Zal misschien niet helemaal in de buurt komen bij wat andere clubs bieden, maar een basisplaats en het spelen van CL zou wel een motivatie kunnen zijn...

Ik denk alleen zelf niet dat het een verstandige move is om zo'n speler aan te trekken. Kijk naar een Drogba die in Shanghai ook geen deuk in een pakje boter schopte of een willekeurige andere grote naam die in zijn (enigszins) nadagen naar een club in een brakke competitie gaat ... Kan me eigenlijk maar weinig voorbeelden herinneren waar dat echt goed is gegaan (misschien omdat slechte voorbeelden makkelijker te onthouden zijn tho :P)... Kan me iig niet echt voorstellen dat zo'n speler zich nog kan opladen voor duels tegen NAC of de Eagles...

Mocht je dan nog denken, maar hij speelde vorig jaar nog bij Chelsea, tsjah, dat is wel waar, maar als ik zijn stats bekijk lijkt het niet zo speciaal en er loopt daar ook nog altijd ene Torres rond die al jaren helemaal niks klaarspeelt, in principe zou een willekeurige spits uit de eredivisie het daar waarsch niet slechter doen :P

Zal er als psv supporter iig niet van wakker liggen als Eto'o naar Ajax gaat, hoewel dat wel een mogelijke piekwedstrijd voor hem zou kunnen zijn :P En mocht ik het helemaal mis hebben, dan weet Ajax misschien eindelijk een keer met goed voetbal kampioen te worden (hoewel ik ergens nog altijd de hoop heb dat PSV het dit jaar beter weet te doen, maar die kans is waarschijnlijk ook vrij klein) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:34
Daar zal die Zivkovic blij mee zijn, als Eto'o komt. Lekkere concurrent voor in de spits. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Blijkbaar is Eto'o uitgenodigd voor Ajax-Vitesse en schijnt daarbij aanwezig te gaan zijn. Hiddink en Rijkaard schijnen ingezet te worden om Eto'o te bewegen om naar Amsterdam te komen. Het kan misschien een gerucht zijn maar er komt steeds meer informatie naar buiten dus ik ben benieuwd waar dit strandt. Vraag me wel af wat de garantie op doelpunten zou zijn want hij gaat ongetwijfeld ontzettend veel geld kosten en het is dan heel zuur als hij maar 12 keer scoort. Van mij mag hij wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:07

Wom

Transfervrij, dus een sloot met tekengeld er tegenaan gooien? Anders is hij niet te overtuigen denk ik?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Hans Nijland ‏@jdnijland
Wij hebben een akkoord bereikt met VfB Stuttgart over een transfer van Filip Kostic: http://www.fcgroningen.nl
Had vorig seizoen toch wel een paar aardige moves, was benieuwd of hij zich dit seizoen verder kon ontwikkelen. Helaas niet in de eredivisie dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Amras schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:30:
Daar zal die Zivkovic blij mee zijn, als Eto'o komt. Lekkere concurrent voor in de spits. :P
Zivkovic is nog maar 17 en gehaald voor de toekomst.
Zelfs bij de JC schaal mocht hij niet opdraven, dus ik denk dat hij dit seizoen nog maar weinig speeltijd in het eerste zal maken. En Milik is ook een speler voor de breedte. Er moet echt nog een ervaren spits bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Doe niet zo gek, Eto'o moet je altijd halen als het financieel te doen is, alleen al vanwege de status die hij heeft als voetballer, hij heeft bij de topclubs van Spanje gespeeld, daar kunnen de jongere spelers van Ajax erg veel van leren.

Ajax gokt te veel op spitsen die zich nog moeten bewijzen op topniveau, Die Milik dat is een aardige speler maar ik heb nog mijn twijfels of hij veel doelpunten gaat maken, zijn statistieken in Duitsland zijn niet echt geweldig, hem zo maar tot eerste spits bombarderen blijft toch wel een beetje riskant, Zivkovic vind ik een speler met talent maar hij moet nog veel verbeteren, hij moet nog wat sterker worden naar mijn mening maar daar heeft hij genoeg tijd voor aangezien hij 17 is en dan heb je Sigthorsson nog die niet echt het vertrouwen heeft van Frank de Boer.

De balans in de spits is zoek, er moet een spits komen die zich op hoog niveau bewezen heeft, Eto'o heeft bewezen dat hij doelpunten maakt, dat moet hij ook bij Ajax kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik vermoed dat een deel van dat tekengeld met extra merchandise wordt terugverdiend, daarnaast de kans dat de talenten langer blijven omdat Eto'o er is en het aanzien van Ajax (en daarmee de aantrekkelijkheid richting andere spelers) in Europa weer stijgt zijn positieve ontwikkelingen. Maar je blijft zitten met de garantie op doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Aghanim schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 10:46:
Ik vermoed dat een deel van dat tekengeld met extra merchandise wordt terugverdiend, daarnaast de kans dat de talenten langer blijven omdat Eto'o er is en het aanzien van Ajax (en daarmee de aantrekkelijkheid richting andere spelers) in Europa weer stijgt zijn positieve ontwikkelingen. Maar je blijft zitten met de garantie op doelpunten.
Lijkt me weer een enorme overschatting van het geld dat men verdient aan merchandising, of iig hoeveel winst er daadwerkelijk naar de club gaat. Veel clubs houden ongeveer een tientje per shirt over, de rest gaat naar de fabrikant en overhead voor verzenden etc.

Real Madrid verkocht volgens Adidas zelf uiteindelijk ook slechts 900 shirts van James Rodriguez op de dag van presentatie (alsnog lekker voor de inkomsten, daar niet van), ipv de 345,000 die sommigen noemden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik moet mijn verwachting van Lukoki bijstellen na hem gisteren aan het werk te hebben gezien. Hij was toch wel bepalend bij een aantal aanvallen, gaf goede voorzetten vanaf rechts maar Thomas en Saymak wisten het niet af te maken. En dan die goal van Moro diep in blessuretijd, natuurlijk stond de keeper van Utrecht uit zijn doel om nog die laatste hoekschop te kunnen verzilveren, maar het was toch een mooie :Y Bij gebrek aan andere gespeelde wedstrijden staat PEC weer eerste zoals vorig jaar de eerste zes wedstrijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik weet er niet veel vanaf... maar kan het voor zo'n Eto'o niet simpelweg zo zijn dat hij een jaartje eredivisie wil spelen om het gedaan te hebben? Een gestoord salaris zou hij toch wel 1 jaartje kunnen missen, kan me niet voorstellen dat hij om geld verlegen zit. Daarnaast is Ajax toch een club die internationaal een status(je) heeft/had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04:35
Hij wilt gewoon lekker in Amsterdam wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kan me niet voorstellen dat ze dit echt willen? Of dat hij echt voor een standaard Eredivisie salaris wil komen.

Eergister nog bericht dat ze geen 2 miljoen extra naar de jeugdopleiding willen sturen maar nu wel Eto'o halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
L1nt schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:15:
Kan me niet voorstellen dat ze dit echt willen? Of dat hij echt voor een standaard Eredivisie salaris wil komen.

Eergister nog bericht dat ze geen 2 miljoen extra naar de jeugdopleiding willen sturen maar nu wel Eto'o halen?
Zelfs al zouden ze een "standaard" eredivisiesalaris gaan betalen zit je waarschijnlijk nog met een flinke zak geld voor tekengeld e.d.. Financieel ga je dat er met merchandising echt niet uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Laatst online: 20:46

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Misschien wilt hij nog een jaartje in Europa spelen, voordat hij gaat cashen in Qatar.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Ander nieuws, Afellay naar Olympiakos? http://www.telegraaf.nl/t...ken_willen_Afellay__.html

Hij wil niet terug naar Nederland maar Griekenland is wel een optie?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Napo schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:36:
[...]

Zelfs al zouden ze een "standaard" eredivisiesalaris gaan betalen zit je waarschijnlijk nog met een flinke zak geld voor tekengeld e.d.. Financieel ga je dat er met merchandising echt niet uit halen.
Zou een volgend seizoen CL het wel waard zijn? :) , we moeten nou niet gaan overdrijven over de kosten zeg. hij zal geen langdurig contract krijgen dus de kosten zijn zijn salaris, haalt Ajax geen CL dan laat je hem gaan, de voordelen van een transfervrije speler.

---

Of hij een Nederlands topsalaris wil is natuurlijk de grote vraag maar aan de andere kant heeft hij al bizar veel geld verdient bij Anzhi, Hij kan bij Ajax op goed niveau spelen en in de Champions league spelen, dat is ook niet gek. :)

Ik denk niet dat de grote clubs meer voor hem in de rij zullen staan dus als hij meer geld wil zal hij waarschijnlijk voor een subtopper of een zandbak kiezen.

Ik hoop dat hij voor Ajax kiest, lijkt me geweldig om hem in een Ajax shirt te zien maar ja, wel voor dat Eredivisiesalaris. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik geloof het allemaal niet totdat het rond is

Jammer als Kostic weg gaat vind ik als Groningen aanhanger...
Net als bij Feyenoord in de verdediging, kwaliteitsverlies

Nu ik de wedstrijden van de Europa League heb gezien van de Nederlandse teams ben ik toch wat verdrietig geworden, het niveau van de Nederlandse teams stelt echt geen ene kl*te meer voor
Maar nog erger: het spel was ook niet om aan te zien....geen durf, weinig balcontrole, weinig lopende mensen, veel passen terug, weinig fysiek...dat vind ik het nog het meest schrijnende.

Ik vind dat als je dat soort wedstrijden speelt, je met het mes tussen de tanden moet spelen, zie Besiktas. Wij spelen echt veel te lief en veel te bang. Ik wil passie zien, strijd. Dat moet verdorie toch wel in een team erin te hakken zijn? Dat staat los van kunde. Is het tenminste leuk waar je naar zit te kijken.
Ik zit nu te kijken naar Nederlandse teams waarbij je gewoon in slaap valt. Zo bang om balverlies te leiden en zo'n gezapig tempootje.Nee ik wil als kijker op het randje van mijn stoel zitten, dan maar verliezen. Ik wil een gevecht zien in de goede zin van het woord. PEC begrijpt dat een beetje.
Nu pak ik de kruiswoordpuzzels er maar bij en werp af en toe een blik op de tv.

Enfin wou het ff kwijt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 09-08-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik vraag me af welke wedstrijd van Besiktas jij hebt gezien, maar Feyenoord speelde vol overgave op de aanval en met vlagen flinke pressie, maar werd er een paar keer genadeloos uitgecounterd. Op de instelling was weinig aan te merken hooguit dat ze te lang van slag waren bij een tegen goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Toch was besiktas feller in de duels, vooral voorin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Besiktas heeft juist niks zelf gecreëerd. Je kan hooguit bij de buitenspel goal zeggen dat ze een duel wonnen. De overige goals waren individuele fouten die weinig met duels winnen te maken hadden.

Je verwijt Feyenoord laf cm zonder inzet te spelen, terwijl de tegenstander juist op die manier won. Afwachten, tegenhouden en wachten op een fout van de tegenpartij. Dat kunnen Nederlanders inderdaad niet (Ajax een beetje de afgelopen seizoenen), maar moet je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Dordrecht gaat gewoon uit bij Heerenveen 3 punten halen :O..

FC Twente trouwens 1-0 achter bij sc Cambuur, ook wel verrassend.

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015