Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.482 views

Onderwerpen

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als Dordtenaar ben ik trots :)
Op basis van eerste helft zwaar onterecht maar de tweede helft was Heerenveen echt niet veel meer.

Last.fm | Code Talks

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Het seizoen begint weer goed! Direct in de eerste ronde al een mooie verassing. Hopelijk kunnen Excelsior en Cambuur ook vanavond punten pakken.

PSN: Finally_Chris

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Twente gaat er weer ouderwets met een punt vandoor :+ Jammer, thuisploeg verdiende meer.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

Ben echt benieuwd waar Zwolle aan het eind van de competitie staat, enorm veel sympathie gekregen voor die ploeg.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Typische Twente goal weer :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Excelsior heeft nu al meer punten dan menigeenhhad bedacht voor het einde van het seizoen :p

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 21:57:
Excelsior heeft nu al meer punten dan menigeenhhad bedacht voor het einde van het seizoen :p
Johan Derksen eat your heart out :')

Verwijderd

Ook typisch weer in de laatste 5 minuten. Daar heeft Twente echt patent op.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:51

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

heb de 2e helft van Heracles - AZ gezien. en op basis daarvan was het een leuke wedstrijd om te kijken moet ik zeggen. 0-3 voor AZ iets te overdreven maar Van Basten laat AZ wel lekker aanvallend voetballen.

Eerste helft moest niet geweldig zijn. Hoop dat Marco het goed gaat doen bij AZ. Hupperts, Tankovic en Berghuis is een leuke combi wat ik tot nu toe heb gezien.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Arjan90 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:47:
Ander nieuws, Afellay naar Olympiakos? http://www.telegraaf.nl/t...ken_willen_Afellay__.html

Hij wil niet terug naar Nederland maar Griekenland is wel een optie?
Afellay zit liever in de zon dan te trainen om prijzen te pakken. Jammer dat zijn mentaliteit ervoor zorgt dat zijn talent er niet uitkomt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:18:
[...]

Ook typisch weer in de laatste 5 minuten. Daar heeft Twente echt patent op.
Enschede is dan ook (bijna) Duitsland he >:)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

CR1691 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:39:
Het seizoen begint weer goed! Direct in de eerste ronde al een mooie verassing. Hopelijk kunnen Excelsior en Cambuur ook vanavond punten pakken.
Leuk begin van de competitie inderdaad. Ik denk dat er heel wat fans even een screenshot of foto van de stand gemaakt zullen hebben... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:41
tweaker2010 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:57:
[...]

Afellay zit liever in de zon dan te trainen om prijzen te pakken. Jammer dat zijn mentaliteit ervoor zorgt dat zijn talent er niet uitkomt.
Inderdaad, kan niet begrijpen waarom hij daar heen gaat.
Waren er dan echt geen clubs in Spanje, Engeland of Duitsland met interesse?

Verwijderd

‘Formeel bod van 18,5 miljoen euro op Blind in komende 48 uur’. Lijkt er dan toch op dat we Daley nog kwijt gaan raken. Als je dit soort bedragen voor hem kunt krijgen dan moet je hem direct verkopen, maar dan wel die inkomsten weer investeren in de selectie en niet Bazoer doorschuiven. Omdat van Gaal blijkbaar flink mag investeren moet er ook nog wel wat meer dan 18,5 miljoen uit te halen zijn.

Overigens gaan er geruchten dat Maduro dan teruggehaald wordt. Ik heb hem niet gevolgd de laatste jaren, maar ik vond het destijds een erg trage voetballer die te veel achteruit voetbalt. Dat past niet in het spel van Ajax.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:38:
Overigens gaan er geruchten dat Maduro dan teruggehaald wordt. Ik heb hem niet gevolgd de laatste jaren, maar ik vond het destijds een erg trage voetballer die te veel achteruit voetbalt. Dat past niet in het spel van Ajax.
Dan is ie niet veel anders dan Blind, dat speelt ook meer achteruit dan vooruit ;)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:33
Belachelijk bedrag. Voor de eredivisie is het een prima speler. Vorig jaar bij ajax ook 1 van de beste, maar dit is sterk overdreven.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Blind heeft natuurlijk best wel een aardig WK gespeeld en Van Gaal weet wat hij aan hem heeft. Vanuit Ajax zou ik gewoon 20 miljoen vragen en dan een strik er om...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• toolkist
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:37:
Blind heeft natuurlijk best wel een aardig WK gespeeld en Van Gaal weet wat hij aan hem heeft. Vanuit Ajax zou ik gewoon 20 miljoen vragen en dan een strik er om...
Hij is bij een of andere verkiezing voor de beste speler van afgelopen seizoen ook als 34e ofzo geëindigd :D
Wat 2 geslaagde voorzetten al met je kunnen doen...

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:38:
Ik heb hem niet gevolgd de laatste jaren, maar ik vond het destijds een erg trage voetballer die te veel achteruit voetbalt. Dat past niet in het spel van Ajax.
In de visie wellicht niet, in het spel de laatste jaren toch zeker wel?

Blind heeft er zelf ook een handje van.

Als Ajax inderdaad richting de 20 miljoen krijgt, mag van Geel zich toch wel eens achter de oren krabben.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Hij is bij een of andere verkiezing voor de beste speler van afgelopen seizoen ook als 34e ofzo geëindigd :D
Beetje overdreven vindt je niet? Blind wordt nu al gemist bij Ajax (zie ook de wedstrijd tegen Zwolle) ik denk dat Ajax zonder hem een stuk minder kans maakt op de titel. En Man Utd is kapitaal krachtig genoeg om als PL club minimaal 20,miljoen op tafel te leggen. Een vervanger halen wordt een dure klus.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:23
Een vervanger halen voor Pelle is ook moeilijk. Dat is geen argument voor een hoog bedrag

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
http://www.vi.nl/nieuws/b...-etoo-ook-aangeboden-.htm

_O-.
Wordt ie nou gewoon overal aangeboden ofzo?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:39
toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

De "Goal 50" lijst. Ronaldo op 1, Robben 2 en daarna pas op plek 36 weer een Nederlander: Blind. >:)
20 miljoen moeten ze er wel uit kunnen halen, al heeft Feyenoord met "de beste verdediger van het WK" ook wel bizar weinig gekregen..

• dutchgio
Voetbalzone:
Technisch manager Marcel Brands van de club uit Eindhoven heeft zondag bij FOX Sports laten weten dat Eto’o door zijn management is aangeboden bij PSV. Brands heeft de zaakwaarnemers van Eto’o laten weten dat PSV op die positie is voorzien. Daarnaast liet de bestuurder optekenen dat Eto’o minimaal twee miljoen euro netto per seizoen wil verdienen.
Ik ben benaderd, maar ik heb gezegd dat wij al twee spitsen hebben”, doelt Brands op Luuk de Jong en Jürgen Locadia. “Ik weet ook niet precies wie zijn belangen behartigt. Bovendien lagen zijn salariseisen ver boven ons plafond, ongeveer twee keer zoveel.” Na een rekensom dat Eto’o dan twee miljoen euro wil verdienen, knikt Brands bevestigend.
:D

Maar hij is transfervrij. Dan betaal je toch eigenlijk een transfer van 2 miljoen, maar dan nog verspreid over een jaar ook? >:)

• D-e-n
Maar je kunt hem ook nooit meer verkopen. En daar ga je bij een normale transfersom wel vanuit

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik zou zo'n volgevreten vedette niet in mijn ploeg willen hebben. Bij topclubs was hij altijd top maar bij Anzhi heeft hij er de kantjes van afgelopen. Ik ben bang dat deze man een bron van onrust is binnen een selectie.

• Napo
  • Niet online
Ado met 10 man na een belachelijke tweede gele kaart voor Schet...

Dit zijn toch wel momenten dat een videoscheidsrechter ontzettend veel nut zou kunnen hebben.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
Vorige week heeft Makkelie een fout gemaakt door Moisander niet eraf te sturen.

Vandaag doet hij een smerige trap van Manu af met geel.
En daarna geeft hij Schet zijn 2de gele kaart voor niks en die jongen mag eraf.

Het gaat weer lekker .....

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heeft Sky Sports de Eredivisie dit seizoen, zit ik ADO-Feyenoord te kijken, komt de stortregen/harde wind even goed langs en mis ik de laatste 10 minuten waar net van alles gebeurt :(

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ach Meijers ontsnapte net ook. Het is sowieso weer niet best die Nederlandse scheidsrechters.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb lang niet zo'n groots idioot optreden van een scheidsrechter meegemaakt.

...

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
Luxicon schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:44:
Ik heb lang niet zo'n groots idioot optreden van een scheidsrechter meegemaakt.
Wacht maar, vanmiddag komt Kevin Blom nog.
Die fluit Willem II - PSV.... en over het algemeen naait Blom Willem II.

Denk maar aan die 2 rode kaarten die hij gaf aan Swinkels. Die beiden door de knvb geseponeerd werden en waarvan Blom met droge ogen blijft volhouden dat ze terecht waren.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Waar wordt een commentator op aangenomen eigenlijk? Die gast blijft in herhaling vallen zeg.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Sodeju wat wordt Ado tegengezeten door de scheids zeg.. nou nou nou..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nu fluit die scheids niet al te best hoor maar die hagenezen leren er ook helemaal niets van.

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

CR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:55:
Nu fluit die scheids niet al te best hoor maar die hagenezen leren er ook helemaal niets van.
Waarvan? Ik heb 2 of 3 terechte kaarten gezien..
Mulder trapt de bal uit, schopt daarbij Zuiverloon, gaat liggen en Zuiverloon krijgt geel 8)7 Is gewoon comedy capers met de scheids en Ado is de dupe.
Waarschijnlijk bedenkt Makkelie zometeen dat er nog wel een Ado speler een tweede gele kaart kan krijgen, en dan loopt Feyenoord er wel overheen. Maar vooralsnog kan Feyenoord geen vuist maken tegen 10 van Ado.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Mulder schopt Zuiverloon? Ik zou die beelden nog maar een keer terugkijken als ik jou was.

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

CR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:59:
Mulder schopt Zuiverloon? Ik zou die beelden nog maar een keer terugkijken als ik jou was.
Gedaan.. ik zie niet wat er mis is met mijn uitleg :? Mulder schopt toch gewoon tegen Zuiverloon aan? Geen overtreding ofzo, hij trapt uit en zwaait daarna tegen hem aan. Zuiverloon doet echt helemaal niets behalve daar staan.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:57
inderdaad

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 07:43
Scheidsrechter blijkt feyenoord supporter te zijn? Zou me niet verbazen zo partijdig dat hij overkomt.

• krissie100
klopt, alleen maar kaarten aan ADO en rood geven aan Manu durft ie niet

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Die belchinezen bij ADO moeten toch wat beter hun best gaan doen. Bij Feyenoord hebben ze Makkelie duidelijk beter betaald...

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ik vind dat Makkelie meer anti-Ado fluit dan pro-Feyenoord hoor.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En na de kaart van Ten Vrede kunnen de calimero's ook weer stil zijn.

Makkelie past zich gewoon aan aan het niveau van de wedstrijd: zeer laag. Hij fluit niet goed, maar partijdig is hij imo niet. De ADO-spelers zijn gewoon nogal dom met hun acties.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• krissie100
helemaal niet, ADO doet precies hetzelfde als Feyenoord alleen ADO speelde de eerste helft gewoon tien keer beter

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Pfff.. dat is toch gewoon douchen voor Van Beek man..

• krissie100
nah, net niet, al ging ie niet voor de bal en het was 2 tegen 1

[ Voor 20% gewijzigd door krissie100 op 10-08-2014 14:11 ]

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:23:
Ik zou zo'n volgevreten vedette niet in mijn ploeg willen hebben. Bij topclubs was hij altijd top maar bij Anzhi heeft hij er de kantjes van afgelopen. Ik ben bang dat deze man een bron van onrust is binnen een selectie.
Ik denk niet dat Mourinho em 21 wedstrijden zou laten spelen als ie zo volgevreten was. Daarnaast zou ie minimaal een jaar lang z'n ervaring over kunnen brengen op Zivkovic, dat kan ook nooit kwaad.

• ik222
  • Niet online
Anti ADO of pro Feyenoord doet er ook niet toe, feit is in elk geval dat hij zwaar in het voordeel van Feyenoord is deze wedstrijd.

Maar Feyenoord wint zelfs niet met 12 tegen 10 zo te zien.

[ Voor 19% gewijzigd door ik222 op 10-08-2014 14:12 ]

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

krissie100 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:11:
nah, net niet, al ging ie niet voor de bal
Daarom, hij probeert de speler door midden te schoppen, niet de bal weg te schoppen.. dat er 15 meter naast hem toevallig nog iemand loopt in een Feyenoord shirt en dat het daarom geen doorgebroken man is doet wat mij betreft niet ter zake.
ik222 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:11:
Anti ADO of pro Feyenoord doet er ook niet toe, feit is in elk geval dat hij zwaar in het voordeel van Feyenoord is deze wedstrijd.

Mwah, vind ik niet.. zoveel fluit hij niet in het voordeel van Feyenoord imo.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 10-08-2014 14:13 ]

• krissie100
St@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:12:
[...]

Daarom, hij probeert de speler door midden te schoppen, niet de bal weg te schoppen.. dat er 15 meter naast hem toevallig nog iemand loopt in een Feyenoord shirt en dat het daarom geen doorgebroken man is doet wat mij betreft niet ter zake.
kan ik me in vinden, het was 2 tegen 1 en eigenlijk gewoon een goal

• krissie100
geel voor Feyenoord????

• toolkist
  • Niet online
ik222 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:11:

Als ie nou eens zo een seizoen lang consequent zou fluiten, dan zou het nog iets zijn. Makkelie is er echter zo een die aan het begin van het seizoen graag wil laten zien dat ie de instructies die ze voor het seizoen gekregen hebben uiterst nauwkeurig (overdreven) uitvoert, alleen vergeet ie dat 3 wedstrijden later alweer.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Makkelie is gewoon een beroerde scheidsrechter. Dat hebben we vorig jaar ook al vaak genoeg zien en vorige week ook nog.

Haha wat een onterechte kaart voor Clasie zeg. Helemaal niks aan de hand.

[ Voor 24% gewijzigd door CR1691 op 10-08-2014 14:17 ]

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Makkelie is behoorlijk bezig om de balans weer richting het midden te brengen.. naar gewoon slecht :D

• krissie100
nu krijgt feyenoord weer veel kaarten... (schiet mij maar lek)

• PCSO
  • Laatst online: 14:50
Tjonge jonge, wat een kaarten regen.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:30

Vuvuzela

My spire is forming

Zo'n scheidsrechter verpest het Nederlands voetbal toch gewoon :')

I served in a company of heroes.

• krissie100
feyenoord zal nog wel scoren in de laatste secondes....

• ik222
  • Niet online
Hij is de laatste 10 minuten aan het het compenseren, wat een aanfluiting deze man.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Daar is hij dan! Heerlijk!

• krissie100
hoppa

• krissie100
ZIE JE
so focking onterecht

[ Voor 64% gewijzigd door krissie100 op 10-08-2014 14:21 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dankjewel merencia! Wat een domme overtreding was dat zeg.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
Ontsnapt! Prima ingekopt! Rare overtreding ook weer op Clasie, hoeveel gele kaarten zijn er nu al? 16?!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zowaar, iets voetballend in de 2e helft. Was er toch nog iets het wachten waard ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Want hoezo is deze goal onterecht?

• krissie100
Arjan90 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:22:
Ontsnapt! Prima ingekopt! Rare overtreding ook weer op Clasie, hoeveel gele kaarten zijn er nu al? 16?!
maar niet verdiend... vind ik

• toolkist
  • Niet online
Heb lang niet de hele wedstrijd gezien, maar de laatste 15 minuten laten het er nou niet bepaald op lijken dat de wedstrijd 11 gele kaarten nodig heeft

• krissie100
toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:23:
Heb lang niet de hele wedstrijd gezien, maar de laatste 15 minuten laten het er nou niet bepaald op lijken dat de wedstrijd 11 gele kaarten nodig heeft
nee klopt ;)
bijna geen gele kaart verdiend, en 10 hadden er niks moeten zijn, 2 kloppen er ofzo en eentje had rood moeten zijn, wat een rotzooi

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

CR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

Want hoezo is deze goal onterecht?
Nou.. laten we het omdraaien.. op basis waarvan verdient Feyenoord de overwinning? Want volgens mij is Ado zo ongeveer de hele wedstrijd de bovenliggende partij geweest.
0-0 was wmb beter geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 10-08-2014 14:26 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Makkelie zal volgend weekend wel vrij hebben gok ik zo.

• toolkist
  • Niet online
iedereen in de 16 en dan de vrije trap niet eens de 16 in krijgen :D
Dan ben je toch wel echt beroerd

• krissie100
St@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

Nou.. laten we het omdraaien.. op basis waarvan verdient Feyenoord de overwinning? Want volgens mij is Ado zo ongeveer de hele wedstrijd de bovenliggende partij geweest.
dit dus ;)

• toolkist
  • Niet online
St@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

0-0 was wmb beter geweest.
Ze scoren... Dus op basis daarvan.

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:27:
[...]

:')

• krissie100
toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:27:
[...]

dat is geen basis, iedereen ziet(behalve de feyenoord fans) dat ADO gewoon over de hele wedstrijd de betere was(MET 10 man)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Leuk en aardig maar daar win je geen wedstrijden mee.

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Gedurfde opstelling van FdB, ben benieuwd of Vitesse het gaat afstraffen.

• toolkist
  • Niet online
Ze spelen geen wedstrijdje "wie speelt het beste over en creëert veel kansen".

• D-e-n
Feyenoord moet even overleven nu. Hoe de punten komen zal me een zorg zijn. Zodra er een spits bij is kun je bouwen aan het elftal.

• krissie100
op naar ajax ;)

• toolkist
  • Niet online
St@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:30:
Gedurfde opstelling van FdB, ben benieuwd of Vitesse het gaat afstraffen.
Wat is er zo gewaagd aan volgens jou?

• PCSO
  • Laatst online: 14:50
Kenneth Vermeer begint alweer lekker :X

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:33:
[...]

Wat is er zo gewaagd aan volgens jou?
Wat denk je zelf? Je drie WK gangers niet opstellen terwijl je de week ervoor met hetzelfde elftal klop hebt gekregen van PEC.
toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:31:
[...]

Ze spelen geen wedstrijdje "wie speelt het beste over en creëert veel kansen".
Ah, je bent niet bekent met de termen en het lullen over wedstrijden. Prima, dan is bij jou de winnaar van een wedstrijd altijd terecht! Tegen de verhouding in komt niet voor.

[ Voor 39% gewijzigd door St@m op 10-08-2014 14:49 ]

• D-e-n
Ik vind het ook vreemd. Zo'n Cilissen is toch wel gewoon fit lijkt me? En bij Feyenoord en PSV spelen ze ook gewoon?

• toolkist
  • Niet online
Moet je je 3 WK-gangers die net een weekje getraind hebben dan nu al een volle wedstrijd laten spelen? Da's pas gewaagd en gewoon niet handig. We hebben ze nog vaker nodig dan alleen deze wedstrijd...
D-e-n schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:37:
Ik vind het ook vreemd. Zo'n Cilissen is toch wel gewoon fit lijkt me? En bij Feyenoord en PSV spelen ze ook gewoon?
Feyenoord kiest ervoor om Clasie en Kongolo later in het seizoen hun rustmomenten te geven. Ajax weet met de CL dat het daar tot aan de winterstop zo'n beetje niet van zal komen, dus ik snap deze beslissing prima.

[ Voor 52% gewijzigd door toolkist op 10-08-2014 14:40 ]

• krissie100
jesus

Modbreak:Doe eens even wat meer moeite om inhoudelijke posts te plaatsen, dit is geen chatbox

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 10-08-2014 14:51 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
Zo, dit is wel even een andere wedstrijd dan Ado - Feyenoord! Het vizier staat nog niet op scherp aan beide kanten maar op deze manier is dit wel een hele leuke wedstrijd!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• dutchgio
St@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:36:
[...]

Wat denk je zelf? Je drie WK gangers niet opstellen terwijl je de week ervoor met hetzelfde elftal klop hebt gekregen van PEC.

[...]

Ah, je bent niet bekent met de termen en het lullen over wedstrijden. Prima, dan is bij jou de winnaar van een wedstrijd altijd terecht! Tegen de verhouding in komt niet voor.
Ajax krijgt wel vaker klop van PEC, dat ligt niet zozeer aan het missen van die 3.... :)

• toolkist
  • Niet online
De backs zijn weer lekker bezig. Boilesen die nog staat te slapen, Ligeon die z'n man gewoon weg laat lopen...

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:10

m0nk

16-09-2003 15.15

Net thuis, zeiknat en bah!!! (door een groen gele bril). Kan veel zeggen, maar de scheids was echt bepalend vandaag. ADO speelde zeker de eerste helft echt beter. Verdienden echt minimaal een punt vandaag..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• PWM
  • Niet online

PWM

3 punten in Den Haag is altijd lekker, die hebben we gehad. Dat het ook nog eens met het huidige elftal en ruk voetbal is, is wel fijn. Punten halen in slechte wedstrijden is zeldzaam voor Feyenoord.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:00

Vos

AFCA

Het staat 2-0 voor Ajax, maar scoreverloop had ook compleet anders kunnen zijn. Zat kansen voor Vitesse.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn satellietsignaal is wat wisselend, dus heb maar stukken van de wedstrijd gezien. Maar eigenlijk alleen kansen voor Vitesse gezien (behalve nu net), maar 2-0 voor Ajax :?

efficientie ftw?

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 10-08-2014 15:42 ]

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:39:
Het staat 2-0 voor Ajax, maar scoreverloop had ook compleet anders kunnen zijn. Zat kansen voor Vitesse.
Vermeer staat goed te keepen :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:00

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:42:
[...]

Vermeer staat goed te keepen :)
Klopt. En de afwerking is matig.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:12
Terwijl Ajax uiterst efficiënt omspringt met de kansen. 3-0 nu door een doelpunt van Van Der Hoorn.

• Niku

Niku

Alagaesii

Dit wordt een flinke opsteker voor Ajax, lekker zo aan het begin van het seizoen! Nu PSV nog :)F

[ Voor 8% gewijzigd door Niku op 10-08-2014 15:56 ]

• Napo
  • Niet online
JanW schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:50:
Terwijl Ajax uiterst efficiënt omspringt met de kansen. 3-0 nu door een doelpunt van Van Der Hoorn.
Efficient met de kansen? Dat valt op zich nog wel mee als je alleen al kijkt naar de gemiste kansen van Kishna
Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015