PSN: Finally_Chris
Johan Derksen eat your heart outPWM schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 21:57:
Excelsior heeft nu al meer punten dan menigeenhhad bedacht voor het einde van het seizoen
Eerste helft moest niet geweldig zijn. Hoop dat Marco het goed gaat doen bij AZ. Hupperts, Tankovic en Berghuis is een leuke combi wat ik tot nu toe heb gezien.
Afellay zit liever in de zon dan te trainen om prijzen te pakken. Jammer dat zijn mentaliteit ervoor zorgt dat zijn talent er niet uitkomt.Arjan90 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:47:
Ander nieuws, Afellay naar Olympiakos? http://www.telegraaf.nl/t...ken_willen_Afellay__.html
Hij wil niet terug naar Nederland maar Griekenland is wel een optie?
Enschede is dan ook (bijna) Duitsland heVerwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:18:
[...]
Ook typisch weer in de laatste 5 minuten. Daar heeft Twente echt patent op.
Leuk begin van de competitie inderdaad. Ik denk dat er heel wat fans even een screenshot of foto van de stand gemaakt zullen hebben...CR1691 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:39:
Het seizoen begint weer goed! Direct in de eerste ronde al een mooie verassing. Hopelijk kunnen Excelsior en Cambuur ook vanavond punten pakken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad, kan niet begrijpen waarom hij daar heen gaat.tweaker2010 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:57:
[...]
Afellay zit liever in de zon dan te trainen om prijzen te pakken. Jammer dat zijn mentaliteit ervoor zorgt dat zijn talent er niet uitkomt.
Waren er dan echt geen clubs in Spanje, Engeland of Duitsland met interesse?
Verwijderd
Overigens gaan er geruchten dat Maduro dan teruggehaald wordt. Ik heb hem niet gevolgd de laatste jaren, maar ik vond het destijds een erg trage voetballer die te veel achteruit voetbalt. Dat past niet in het spel van Ajax.
Dan is ie niet veel anders dan Blind, dat speelt ook meer achteruit dan vooruitVerwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:38:
Overigens gaan er geruchten dat Maduro dan teruggehaald wordt. Ik heb hem niet gevolgd de laatste jaren, maar ik vond het destijds een erg trage voetballer die te veel achteruit voetbalt. Dat past niet in het spel van Ajax.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij is bij een of andere verkiezing voor de beste speler van afgelopen seizoen ook als 34e ofzo geëindigdFiber schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:37:
Blind heeft natuurlijk best wel een aardig WK gespeeld en Van Gaal weet wat hij aan hem heeft. Vanuit Ajax zou ik gewoon 20 miljoen vragen en dan een strik er om...
Wat 2 geslaagde voorzetten al met je kunnen doen...
In de visie wellicht niet, in het spel de laatste jaren toch zeker wel?Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:38:
Ik heb hem niet gevolgd de laatste jaren, maar ik vond het destijds een erg trage voetballer die te veel achteruit voetbalt. Dat past niet in het spel van Ajax.
Blind heeft er zelf ook een handje van.
Als Ajax inderdaad richting de 20 miljoen krijgt, mag van Geel zich toch wel eens achter de oren krabben.
Beetje overdreven vindt je niet? Blind wordt nu al gemist bij Ajax (zie ook de wedstrijd tegen Zwolle) ik denk dat Ajax zonder hem een stuk minder kans maakt op de titel. En Man Utd is kapitaal krachtig genoeg om als PL club minimaal 20,miljoen op tafel te leggen. Een vervanger halen wordt een dure klus.toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:50:
[...]
Hij is bij een of andere verkiezing voor de beste speler van afgelopen seizoen ook als 34e ofzo geëindigd
De "Goal 50" lijst. Ronaldo op 1, Robben 2 en daarna pas op plek 36 weer een Nederlander: Blind.toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:50:
[...]
Hij is bij een of andere verkiezing voor de beste speler van afgelopen seizoen ook als 34e ofzo geëindigd
20 miljoen moeten ze er wel uit kunnen halen, al heeft Feyenoord met "de beste verdediger van het WK" ook wel bizar weinig gekregen..
Voetbalzone:Napo schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:16:
http://www.vi.nl/nieuws/b...-etoo-ook-aangeboden-.htm
.
Wordt ie nou gewoon overal aangeboden ofzo?
Technisch manager Marcel Brands van de club uit Eindhoven heeft zondag bij FOX Sports laten weten dat Eto’o door zijn management is aangeboden bij PSV. Brands heeft de zaakwaarnemers van Eto’o laten weten dat PSV op die positie is voorzien. Daarnaast liet de bestuurder optekenen dat Eto’o minimaal twee miljoen euro netto per seizoen wil verdienen.
“Ik ben benaderd, maar ik heb gezegd dat wij al twee spitsen hebben”, doelt Brands op Luuk de Jong en Jürgen Locadia. “Ik weet ook niet precies wie zijn belangen behartigt. Bovendien lagen zijn salariseisen ver boven ons plafond, ongeveer twee keer zoveel.” Na een rekensom dat Eto’o dan twee miljoen euro wil verdienen, knikt Brands bevestigend.
Maar hij is transfervrij. Dan betaal je toch eigenlijk een transfer van 2 miljoen, maar dan nog verspreid over een jaar ook?
Dit zijn toch wel momenten dat een videoscheidsrechter ontzettend veel nut zou kunnen hebben.
Vandaag doet hij een smerige trap van Manu af met geel.
En daarna geeft hij Schet zijn 2de gele kaart voor niks en die jongen mag eraf.
Het gaat weer lekker .....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
...
Wacht maar, vanmiddag komt Kevin Blom nog.Luxicon schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:44:
Ik heb lang niet zo'n groots idioot optreden van een scheidsrechter meegemaakt.
Die fluit Willem II - PSV.... en over het algemeen naait Blom Willem II.
Denk maar aan die 2 rode kaarten die hij gaf aan Swinkels. Die beiden door de knvb geseponeerd werden en waarvan Blom met droge ogen blijft volhouden dat ze terecht waren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Waarvan? Ik heb 2 of 3 terechte kaarten gezien..CR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:55:
Nu fluit die scheids niet al te best hoor maar die hagenezen leren er ook helemaal niets van.
Mulder trapt de bal uit, schopt daarbij Zuiverloon, gaat liggen en Zuiverloon krijgt geel
Waarschijnlijk bedenkt Makkelie zometeen dat er nog wel een Ado speler een tweede gele kaart kan krijgen, en dan loopt Feyenoord er wel overheen. Maar vooralsnog kan Feyenoord geen vuist maken tegen 10 van Ado.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gedaan.. ik zie niet wat er mis is met mijn uitlegCR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:59:
Mulder schopt Zuiverloon? Ik zou die beelden nog maar een keer terugkijken als ik jou was.
Makkelie past zich gewoon aan aan het niveau van de wedstrijd: zeer laag. Hij fluit niet goed, maar partijdig is hij imo niet. De ADO-spelers zijn gewoon nogal dom met hun acties.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 20% gewijzigd door krissie100 op 10-08-2014 14:11 ]
Ik denk niet dat Mourinho em 21 wedstrijden zou laten spelen als ie zo volgevreten was. Daarnaast zou ie minimaal een jaar lang z'n ervaring over kunnen brengen op Zivkovic, dat kan ook nooit kwaad.CR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:23:
Ik zou zo'n volgevreten vedette niet in mijn ploeg willen hebben. Bij topclubs was hij altijd top maar bij Anzhi heeft hij er de kantjes van afgelopen. Ik ben bang dat deze man een bron van onrust is binnen een selectie.
Maar Feyenoord wint zelfs niet met 12 tegen 10 zo te zien.
[ Voor 19% gewijzigd door ik222 op 10-08-2014 14:12 ]
Daarom, hij probeert de speler door midden te schoppen, niet de bal weg te schoppen.. dat er 15 meter naast hem toevallig nog iemand loopt in een Feyenoord shirt en dat het daarom geen doorgebroken man is doet wat mij betreft niet ter zake.krissie100 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:11:
nah, net niet, al ging ie niet voor de bal
Mwah, vind ik niet.. zoveel fluit hij niet in het voordeel van Feyenoord imo.ik222 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:11:
Anti ADO of pro Feyenoord doet er ook niet toe, feit is in elk geval dat hij zwaar in het voordeel van Feyenoord is deze wedstrijd.
[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 10-08-2014 14:13 ]
kan ik me in vinden, het was 2 tegen 1 en eigenlijk gewoon een goalSt@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
Daarom, hij probeert de speler door midden te schoppen, niet de bal weg te schoppen.. dat er 15 meter naast hem toevallig nog iemand loopt in een Feyenoord shirt en dat het daarom geen doorgebroken man is doet wat mij betreft niet ter zake.
Als ie nou eens zo een seizoen lang consequent zou fluiten, dan zou het nog iets zijn. Makkelie is er echter zo een die aan het begin van het seizoen graag wil laten zien dat ie de instructies die ze voor het seizoen gekregen hebben uiterst nauwkeurig (overdreven) uitvoert, alleen vergeet ie dat 3 wedstrijden later alweer.ik222 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:11:
Anti ADO of pro Feyenoord doet er ook niet toe, feit is in elk geval dat hij zwaar in het voordeel van Feyenoord is deze wedstrijd.
Haha wat een onterechte kaart voor Clasie zeg. Helemaal niks aan de hand.
[ Voor 24% gewijzigd door CR1691 op 10-08-2014 14:17 ]
I served in a company of heroes.
so focking onterecht
[ Voor 64% gewijzigd door krissie100 op 10-08-2014 14:21 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Want hoezo is deze goal onterecht?
maar niet verdiend... vind ikArjan90 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:22:
Ontsnapt! Prima ingekopt! Rare overtreding ook weer op Clasie, hoeveel gele kaarten zijn er nu al? 16?!
nee klopttoolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:23:
Heb lang niet de hele wedstrijd gezien, maar de laatste 15 minuten laten het er nou niet bepaald op lijken dat de wedstrijd 11 gele kaarten nodig heeft
bijna geen gele kaart verdiend, en 10 hadden er niks moeten zijn, 2 kloppen er ofzo en eentje had rood moeten zijn, wat een rotzooi
Nou.. laten we het omdraaien.. op basis waarvan verdient Feyenoord de overwinning? Want volgens mij is Ado zo ongeveer de hele wedstrijd de bovenliggende partij geweest.
0-0 was wmb beter geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 10-08-2014 14:26 ]
dit dusSt@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:
[...]
Nou.. laten we het omdraaien.. op basis waarvan verdient Feyenoord de overwinning? Want volgens mij is Ado zo ongeveer de hele wedstrijd de bovenliggende partij geweest.
Ze scoren... Dus op basis daarvan.St@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:
[...]
0-0 was wmb beter geweest.
dat is geen basis, iedereen ziet(behalve de feyenoord fans) dat ADO gewoon over de hele wedstrijd de betere was(MET 10 man)
Wat is er zo gewaagd aan volgens jou?St@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:30:
Gedurfde opstelling van FdB, ben benieuwd of Vitesse het gaat afstraffen.
Wat denk je zelf? Je drie WK gangers niet opstellen terwijl je de week ervoor met hetzelfde elftal klop hebt gekregen van PEC.
Ah, je bent niet bekent met de termen en het lullen over wedstrijden. Prima, dan is bij jou de winnaar van een wedstrijd altijd terecht! Tegen de verhouding in komt niet voor.toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:31:
[...]
Ze spelen geen wedstrijdje "wie speelt het beste over en creëert veel kansen".
[ Voor 39% gewijzigd door St@m op 10-08-2014 14:49 ]
Feyenoord kiest ervoor om Clasie en Kongolo later in het seizoen hun rustmomenten te geven. Ajax weet met de CL dat het daar tot aan de winterstop zo'n beetje niet van zal komen, dus ik snap deze beslissing prima.D-e-n schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:37:
Ik vind het ook vreemd. Zo'n Cilissen is toch wel gewoon fit lijkt me? En bij Feyenoord en PSV spelen ze ook gewoon?
[ Voor 52% gewijzigd door toolkist op 10-08-2014 14:40 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ajax krijgt wel vaker klop van PEC, dat ligt niet zozeer aan het missen van die 3....St@m schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:36:
[...]
Wat denk je zelf? Je drie WK gangers niet opstellen terwijl je de week ervoor met hetzelfde elftal klop hebt gekregen van PEC.
[...]
Ah, je bent niet bekent met de termen en het lullen over wedstrijden. Prima, dan is bij jou de winnaar van een wedstrijd altijd terecht! Tegen de verhouding in komt niet voor.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
efficientie ftw?
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 10-08-2014 15:42 ]
Vermeer staat goed te keepenVos schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:39:
Het staat 2-0 voor Ajax, maar scoreverloop had ook compleet anders kunnen zijn. Zat kansen voor Vitesse.
[ Voor 8% gewijzigd door Niku op 10-08-2014 15:56 ]
Efficient met de kansen? Dat valt op zich nog wel mee als je alleen al kijkt naar de gemiste kansen van KishnaJanW schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:50:
Terwijl Ajax uiterst efficiënt omspringt met de kansen. 3-0 nu door een doelpunt van Van Der Hoorn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015