[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 202.514 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:05

Vuvuzela

My spire is forming

Ergste is dat Schone ook nog geen bal heeft geraakt.

Edit: FdB beseft het ook na 66minuten d:)b

[ Voor 31% gewijzigd door Vuvuzela op 15-02-2015 18:10 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655981

Vuvuzela schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:08:
Ergste is dat Schone ook nog geen bal heeft geraakt.
Daarom is die nu ook gewisseld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:05

Vuvuzela

My spire is forming

Milik erin en meteen een goal voor ajax :)F

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-06 19:10

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:07:
De Sky-verslaggevers vragen zich ook al een tijdje af waarom De Boer zo koppig is aangaande Schone. Schone is ongelukkig en Milik ook.

De 2-2 is niet onverdiend voor zover ik de wedstrijd bekijk (vanaf minuut 30).
Geheel mee eens, ook met 2-2.

En dan maakt Ajax 3-2 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
waarom doet die verdediger niks daar????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi afgemaakt van Kishna, maar wat een blunder van die rechtsback van Twente.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:59

FlotterPower

Boxy Brown

Oei, oei, oei. Dat was wel heel belabberd verdedigd. :X

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:16
FlotterPower schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:12:
Oei, oei, oei. Dat was wel heel belabberd verdedigd. :X
Alle doelpunten zijn slecht verdedigd.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Netjes, winnen ze toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-06 21:05
Was dat nou buitenspel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:59

FlotterPower

Boxy Brown

ephymerous schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:16:
[...]

Alle doelpunten zijn slecht verdedigd.
Daar heb je zeker een punt, maar in slecht verdedigen zijn een boel gradaties te vinden. :P
Kijk, bij die 4-2 ziet de verdediging van Twente er ook niet erg sterk uit, maar de goal is vooral te danken aan die mooie beweging/aanname van Milik. Ik denk dat je bij de 3-2 wel kunt zeggen dat de goal vooral te wijten is aan het gebrek aan ingrijpen van Ter Avest is.

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:16
FlotterPower schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:25:
[...]

Daar heb je zeker een punt, maar in slecht verdedigen zijn een boel gradaties te vinden. :P
Kijk, bij die 4-2 ziet de verdediging van Twente er ook niet erg sterk uit, maar de goal is vooral te danken aan die mooie beweging/aanname van Milik. Ik denk dat je bij de 3-2 wel kunt zeggen dat de goal vooral te wijten is aan het gebrek aan ingrijpen van Ter Avest is.
Idd, net als beide goals van Twente. Het zag er wederom kansloos uit achterin.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
ephymerous schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:28:
[...]

Idd, net als beide goals van Twente. Het zag er wederom kansloos uit achterin.
De achterhoede is zelde het probleem. Wanneer je opkomt en er dan op domme manieren door spitsen of middenvelders de bal verspeeld wordt is het lastig om goed te verdedigen.

Het is dan ook zonde dat verdedigers niet wat meer in de picture staan, ze zijn als je naar statistieken kijkt waarschijnlijk de spelers met de minste fouten.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:54:
[...]

Ja inderdaad vanuit dat punt uit zou Ajax denk ik wel een stap omhoog zijn.
Hedwiges Madure op de tribune, die is wel een optie lijkt me, en zou vast ook niet zomaar van Griekenland naar Amsterdam vliegen om naar Ajax te komen kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 17:33
dutchgio schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:32:
[...]

Hedwiges Madure op de tribune, die is wel een optie lijkt me, en zou vast ook niet zomaar van Griekenland naar Amsterdam vliegen om naar Ajax te komen kijken. ;)
Is hij in Griekenland wel eerste keus? Of heeft hij continu blessures? Want ik vind dat hij toch wel een laag aantal wedstrijden gespeeld heeft daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:27
dutchgio schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:32:
[...]

Misschien omdat ie geblesseerd is en even terug in nl is?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
FlotterPower schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:25:
[...]

Bij de 4-2 hebben we alle mazzel dat Milik de bal helemaal verkeerd raakt en Kishna er toch vol voor gaat. Er was helemaal niks bewust aan die bal van Milik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
toolkist schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:44:
[...]

8)7
Heb je Van Hintum en Thomas gezien, of het slaan/slaande beweging van Nijland?
Vind je het gek? Ze worden de hele tijd geschopt en er komt geen kaart of wat dan ook hiervoor. Ze provoceren de hele tijd en de scheidsrechter doet er niks aan. Er is amper wat aan de hand en krijgt een rode kaart. Gewoon sneu gefloten. Zeker in een wedstrijd als deze.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:07:
[...]

Vind je het gek? Ze worden de hele tijd geschopt en er komt geen kaart of wat dan ook hiervoor. Ze provoceren de hele tijd en de scheidsrechter doet er niks aan. Er is amper wat aan de hand en krijgt een rode kaart. Gewoon sneu gefloten. Zeker in een wedstrijd als deze.
Heb je de wedstrijd nou al bekeken? Slaande beweging->rood. Heel normaal, kun je echt niet over klagen.
Van dat schoppen en provoceren van GAE kant heb ik weinig gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
toolkist schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:48:
[...]

Heb je de wedstrijd nou al bekeken? Slaande beweging->rood. Heel normaal, kun je echt niet over klagen.
Van dat schoppen en provoceren van GAE kant heb ik weinig gezien.
Als je niet zag dat hij uitgelokt werd dan heb je zelf niet gekeken denk ik. Verder was het tot dan toe een felle wedstrijd met vooral lompe tackles van de Eagles. Die rode kaart was enorm overdreven. Maar goed, het is weer een goed moment om maanden geen voetbal meer te gaan kijken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 12:26

CR1691

Hero of Time

Luxicon schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:37:
[...]

Als je niet zag dat hij uitgelokt werd dan heb je zelf niet gekeken denk ik. Verder was het tot dan toe een felle wedstrijd met vooral lompe tackles van de Eagles. Die rode kaart was enorm overdreven. Maar goed, het is weer een goed moment om maanden geen voetbal meer te gaan kijken.
Ook al zuigt je tegenstander het bloed onder je nagels vandaan, als prof moet je daar gewoon bovenstaan. Een dommere rode kaart dan dit kun je gewoon niet oplopen. Je benadeelt niet alleen jezelf maar ook je teamgenoten en supporters.

En lekkere supporter als je je hierdoor al het veld uit laat slaan. Of doe je alleen mee in de polonaise tijdens successen?

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 15-02-2015 20:47 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CR1691 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:44:
Ook al zuigt je tegenstander het bloed onder je nagels vandaan, als prof moet je daar gewoon bovenstaan. Een dommere rode kaart dan dit kun je gewoon niet oplopen. Je benadeelt niet alleen jezelf maar ook je teamgenoten en supporters.
Op zich mee eens. En toch zou ik het niet erg vinden als ze retrospectief kunnen schorsen. De TV-beelden zijn er, en zo pak je het uitlokkende tuig aan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

gambieter schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:49:
[...]

Op zich mee eens. En toch zou ik het niet erg vinden als ze retrospectief kunnen schorsen. De TV-beelden zijn er, en zo pak je het uitlokkende tuig aan.
Oh daar ben ik ook zeker geen tegenstander van hoor. Maar dat idiote gedrag om mensen te slaan of om daarmee te dreigen moet je flink uitbannen.

Wat dat betreft vond ik het gedrag van Moisander een paar weken geleden ten opzichte van Kazim van grote klasse. Kazim duwde zijn elleboog in het gezicht van Moisander maar die maakte daar geen punt van, gaf hem een aai over de bol en ging gewoon weer verder. Dan ben je een echte prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:06:
[...]
Kazim duwde zijn elleboog in het gezicht van Moisander maar die maakte daar geen punt van, gaf hem een ei over de bol en ging gewoon weer verder. Dan ben je een echte prof.
Als je het hebt over kinderachtig gedrag, je bedoelt wss aai :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Joosie200 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:09:
[...]

Als je het hebt over kinderachtig gedrag, je bedoelt wss aai :+
Schandalig :+, maar aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
CR1691 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:06:
[...]

Oh daar ben ik ook zeker geen tegenstander van hoor. Maar dat idiote gedrag om mensen te slaan of om daarmee te dreigen moet je flink uitbannen.

Wat dat betreft vond ik het gedrag van Moisander een paar weken geleden ten opzichte van Kazim van grote klasse. Kazim duwde zijn elleboog in het gezicht van Moisander maar die maakte daar geen punt van, gaf hem een aai over de bol en ging gewoon weer verder. Dan ben je een echte prof.
Tja Dat moet je aan de ene kant wel doen. De ander moet je gewoon schorsen.

Het is een wonder dat ze elkaar niet af en toe letterlijk de hersens in slaan tijdens interlands. De week ervoor schelden ze elkaar voor vanalles uit. De dag erna doen ze alsof er niks gebeurd is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-06 22:04
Even een opvallend statistiekje:

Ajax onder De Boer na 23 duels:
2011: 45 punten
2012: 43 punten
2013: 47 punten
2014: 48 punten
2015: 49 punten

Beste jaar onder de Boer dus als je kijkt naar het totaal aantal punten. Het zegt ook wel genoeg dat PSV nu al meer punten heeft na 23 wedstrijden dan vorig seizoen na 34 wedstrijden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Wel met een schuin oog aangezien na de winterstop elke keer een flinke inhaalslag werd gemaakt, die het kampioenschap opleverde. Dat gaat nu wat lastig worden nu PSV buitengewoon goed presteert qua punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:08:
Wel met een schuin oog aangezien na de winterstop elke keer een flinke inhaalslag werd gemaakt, die het kampioenschap opleverde. Dat gaat nu wat lastig worden nu PSV buitengewoon goed presteert qua punten.
Daarbij ook meenemen dat het voetbal van Ajax in die seizoenen niet zo belabberd slecht was als dit seizoen. Het aantal punten maskeert veel gebreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 16:41
gambieter schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:14:
[...]

Daarbij ook meenemen dat het voetbal van Ajax in die seizoenen niet zo belabberd slecht was als dit seizoen. Het aantal punten maskeert veel gebreken.
In die seizoenen werd in de periode voor de winterstop niet veel beter voetbal gespeeld dan nu, met veel puntverlies (en een achterstand) tot gevolg.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 22:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sowieso werd in elk jaar onvoldoende gepresteerd om hoop te geven voor een nieuwe inhaalrace, welke dan toch weer kwam. Ik verwacht ook dit jaar weer een uitzonderlijke sprong in voetbal en prestaties, maar PSV is in mijn ogen duidelijk te goed om te achterhalen. Mits ze constant blijven presteren uiteraard.

In voorgaande jaren was er steeds geen club die geen last had van onervarenheid, onvoldoende chemie of simpelweg wisselvalligheid. Daardoor was de inhaalrace succesvol.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:15
gambieter schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:14:
[...]

Oneens. Het voetbal van Ajax is al jaren net zo belabberd als nu, het enige verschil is dat PSV nu wat verder voorstaat, waardoor het dramatischer lijkt dan het is.
Ik verwacht nog wel een terugval van PSV - als Ajax over 2 weken in Eindhoven weet te winnen, kan het nog best eens spannend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 20:17
Ik vind Ajax toch echt een stuk zwakker. Zeker het eerste kampioenschap was Ajax gewoon sterk en speelde het vaak goede wedstrijden. Natuurlijk ook niet altijd, maar wel regelmatig. Nu moeten we eigenlijk nog wachten op de eerste echt goede wedstrijd, gisteren leek het er voor het eerst een beetje op als ik de verslagen mag geloven. Ajax werd dit seizoen regelmatig compleet ondersteboven gespeeld, ook in de Eredivisie, en dat is wel uitzonderlijk. Dat je bijv. uit de wedstrijden met Feyenoord 4 punten overhoudt is puur geluk en zo zijn er nog meer wedstrijden geweest. Dat het in punten vergelijkbaar is met eerdere seizoenen komt veel meer dan vorige jaren door geluk, niet omdat het nu net zo goed of beter gaat als voorgaande jaren. Je kan je kop in het zand steken en naar de punten wijzen, maar dat blijft op deze manier niet goed gaan. Zonder dat geluk en op basis van het spel had Ajax zomaar een punt of 10 minder kunnen hebben, en dan ziet zowel de ranglijst als het puntentotaal er echt anders uit.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 16-02-2015 10:14 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat ze tegen Feyenoord vier punten halen is traditie. Feyenoord is in veel klassiekers helemaal niet minderwaardig maar gaan er zelden met de punten vandoor, dat is niets bijzonders van dit seizoen. Ook al was Feyenoord de laatste jaren wat minder.

Ik deel wel je mening dat Ajax dit seizoen, en eigenlijk ook vorig seizoen al een beetje, complete 'offdays' heeft. Tenminste, zo wordt het dan uitgelegd, in mijn optiek zijn tegenstanders gewoon vaker in staat Ajax te overbluffen en weg te spelen. Zie PEC, zie Vitesse, etc.

Ik vrees dan ook met grote vreze voor donderdag. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ph4ge schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:13:
Ik vind Ajax toch echt een stuk zwakker. Zeker het eerste kampioenschap was Ajax gewoon sterk en speelde het vaak goede wedstrijden. Natuurlijk ook niet altijd, maar wel regelmatig. Nu moeten we eigenlijk nog wachten op de eerste echt goede wedstrijd, gisteren leek het er voor het eerst een beetje op als ik de verslagen mag geloven. Ajax werd dit seizoen regelmatig compleet ondersteboven gespeeld, ook in de Eredivisie, en dat is wel uitzonderlijk. Dat je bijv. uit de wedstrijden met Feyenoord 4 punten overhoudt is puur geluk en zo zijn er nog meer wedstrijden geweest. Dat het in punten vergelijkbaar is met eerdere seizoenen komt veel meer dan vorige jaren door geluk, niet omdat het nu net zo goed of beter gaat als voorgaande jaren. Je kan je kop in het zand steken en naar de punten wijzen, maar dat blijft op deze manier niet goed gaan. Zonder dat geluk en op basis van het spel had Ajax zomaar een punt of 10 minder kunnen hebben, en dan ziet zowel de ranglijst als het puntentotaal er echt anders uit.
Ze hadden Vertonghen nog, zijn aanwezigheid scheelde in zijn eentje als zo'n 6-10 punten (batig saldo ;) ) op jaarbasis.

Op dit moment zijn er in veel wedstrijden max. 3 posities waar een betere speler staat dan bij de tegenstander. Als die een beetje zijn best doet, dan is het verschil zó marginaal, dat zelfs Go Ahead (zoals vorige week) veel kans maakt.

Maar dan is er de factor stinkende mazzel nog, die wordt nu wat vaker aangesproken. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 16-02-2015 11:25 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat er aan de wedstrijden tegen Feyenoord 4 punten zijn overgehouden ligt meer aan de onkunde van dit Feyenoord dan aan puur geluk aan de kant van Ajax. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet vrijwel wekelijks het scorend onvermogen van dit Feyenoord.

Ben het voor de verandering met ramzzz eens, Ajax maakt vaak aanspraak op de factor stinkende mazzel. Misschien zelfs bijna evenveel als PSV.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 10:01
Gonadan schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:32:
Ik vrees dan ook met grote vreze voor donderdag. :X
Ik vrees er niet zo voor. Ajax kan zich opladen voor Europese wedstrijden. Dat hebben ze keer op keer laten zien. Ook als ze niet in vorm zijn.

Feyenoord heeft dit seizoen bewezen dit in de Eredivisie ook te kunnen. Als de spelers voor één dag hun vizier op scherp hebben is er veel mogelijk.

PSV is goed in vorm en hebben ook een kans op een goed resultaat. Zenit heeft wel goede spelers, maar is het team ook goed? Ze spelen van eind december tot begin maart geen competitie.

Positief blijven :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ze hebben ook keer op keer laten zien dat als het een minder aansprekende tegenstander betreft ze zomaar van de mat gespeeld kunnen worden. Dan verwacht je dat er geen onderschatting is en dat er kansen moeten zijn, maar kom je bedrogen uit. Ik zie dat voor nu dan ook als reëel scenario.

Heeft niets met negatief te maken maar een realistische blik. Je weet het simpelweg niet met Ajax de laatste jaren. Ik durf mij dan ook zelden te wagen aan voorspellingen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jong Ajax - Roda 3-2, penalty Anco Jansen die op 5 februari nog een schorsing van 6 wedstrijden voorgesteld kreeg wegens spugen naar de scheids. Roda in beroep uiteraard, maar dat dat dan zo enorm lang moet duren? Zijn gewoon bijna 2 weken verder inmiddels, zitting is blijkbaar morgen pas. Duurt wel heel erg lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 09-06 20:59
Modbreak:Heren, we zitten over de 10k posts heen, wie maakt een deeltje 2 voor dit seizoen?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:32
FC Shakhtar Donetsk have not played in 2015 and Mircea Lucescu says they'll be "heroes" if they beat a side that just won 8-0. Not that Josep Guardiola is complacent.
Lucescu kijkt duidelijk niet genoeg Bundesliga. Tegen een gammel HSV ja... Man, daar winnen wij zelfs van in hun huidige "vorm". Kijk maar even naar de wedstrijd tegen Wolfsburg, meneertje. >:)

Zie overigens Shakhtar nog steeds als underdog, hoor, daar niet van. Hoop alleen dat ze gaan stunten vanavond. Nog een paar uurtjes en dan knallen! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0Z1VJGPwek6nukn1qSRQ23O4/full.gif

[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 17-02-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees net dat Nigel de Jong misschien terug naar Ajax komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Anoniem: 655981 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:55:
Lees net dat Nigel de Jong misschien terug naar Ajax komt _/-\o_
Bron :?

En sowieso, erg onwaarschijnlijk. Clubs als Manchester United en enkele Bundesliga clubs willen zijn handtekening, daar kan Ajax niet mee concurreren. Nigel de Jong is 31 jaar oud, die kan kan nog wel een paar jaar op topniveau mee. Welliicht komt die na die periode, maar niet binnen een of twee seizoenen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Han schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:08:
[...]

Bron :?

En sowieso, erg onwaarschijnlijk. Clubs als Manchester United en enkele Bundesliga clubs willen zijn handtekening, daar kan Ajax niet mee concurreren. Nigel de Jong is 31 jaar oud, die kan kan nog wel een paar jaar op topniveau mee. Welliicht komt die na die periode, maar niet binnen een of twee seizoenen.
Las het op Ajaxshowtime, maar de echte bron komt van een journalist van o.a Gazetta Dello Sport op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
He he, eindelijk weer CL voetbal op de buis! PSG - Chelsea, lekker affiche hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Kaap schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:38:
He he, eindelijk weer CL voetbal op de buis! PSG - Chelsea, lekker affiche hoor!
Ik kan er niet voor warmlopen, maar ik doe een poging.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ramzzz schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:57:
[...]

Ik kan er niet voor warmlopen, maar ik doe een poging.
Zal hier wel stilletjes zijn vanavond en morgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kaap schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:38:
In ieder geval twee flink aanvallend ingestelde ploegen. :D :'(

Edit:
Bah, het zal eens niet. Chelsea steekt eens over en de bal caramboleert erin.

[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 17-02-2015 21:23 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:05

Quad

Doof

Wel een mooie goal hoor! Doen ze netjes. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Volgens mij is Ramzzz al in slaap gevallen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lol die luiz verplaatst even de halve maantje schuim bij vrije trap :P
Valt mre dat iemand het zag.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Verdedigende ploeg you say?

Terry met de voorzet, Cahill met het hakje en Ivanovic kopt m erin. :)

Verder niet zoveel gezien in de 1e helft, met name PSG niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:05

Quad

Doof

Hoppa! Lekker hoor!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:42:
Verdedigende ploeg you say?

Terry met de voorzet, Cahill met het hakje en Ivanovic kopt m erin. :)

Verder niet zoveel gezien in de 1e helft, met name PSG niet.
Idd, is de andere wedstrijd wel leuk?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Het is nu 1-1 en de wedstrijd ligt weer helemaal open.
PSG ziet kansen en moet eigenlijk ook wel, anders speel je volgende week in Engeland tegen een echt park the bus-counter formatie, dat wel je niet.

Bayern staat met 10 man, Xabi alonso 2 keer geel. De stand is 0-0. Kijk die wedstrijd zelf verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fijn dat we tegenwoordig grote tv's hebben. Zou niet weten hoe we anders het publiek in dit stadion op het scherm konden toveren. Er kan nog een snelweg tussen tribunes en veld worden gelegd, 6 baans.

Alleen op lange zijde, achter de doelen kan je nog een extra stadion plaatsen. Of een vliegtuig laten landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bospa01 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 22:02:
[...]

Idd, is de andere wedstrijd wel leuk?
Tja, zoals ik verwachtte. Bayern 70% balbezit, kansen creëren, maar niet scoren. Uiteindelijk tevreden met een 0 - 0. Nu hopen op een stunt in München. Moet wel zeggen dat Shakhtar nu wel erg Braziliaans begint te worden. Je kan ook overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Weet niet of het hier al gepost is maar wauw... Wat een stelletje idioten.http://www.theguardian.co...oarding-paris-metro-video

Echt waar, hoop dat ze geïdentificeerd worden en daarop harde maatregelen worden genomen, zero tolerance dit. ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
iPodKiller schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:54:
Weet niet of het hier al gepost is maar wauw... Wat een stelletje idioten.http://www.theguardian.co...oarding-paris-metro-video

Echt waar, hoop dat ze geïdentificeerd worden en daarop harde maatregelen worden genomen, zero tolerance dit. ;')
Heb zoiets nog nooit eerder gehoord, zulke uitspraken van voetbalsupporters. Roepen ze dit ook in het stadion?

Weet niet wat ik erger moet vinden, die donkere man tegenhouden of het roepen van 'We're racist, we're racist and that's the way we like it'. Dat laatste baart me eerlijk gezegd meer zorgen. Heel hun elftal zit vol met buitenlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
chim0 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:36:
[...]

Heb zoiets nog nooit eerder gehoord, zulke uitspraken van voetbalsupporters. Roepen ze dit ook in het stadion?

Weet niet wat ik erger moet vinden, die donkere man tegenhouden of het roepen van 'We're racist, we're racist and that's the way we like it'. Dat laatste baart me eerlijk gezegd meer zorgen. Heel hun elftal zit vol met buitenlanders.
Volgens mij roepen ze dat niet in stadions nee, staan flinke straffen op toch (en terecht).

En dat laatste snap ik inderdaad ook niet nee. Dan hebben ze dus een hekel aan hun halve elftal of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 09-06 20:59
Modbreak:Dit topic heeft de 10k+ posts bereikt, hier verder: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015