[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 203.219 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Niku schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:29:
[...]

Hoe kun je nog bijsturen als je voeten geen grip meer op het gras hebben? Hij glijdt gewoon uit naar rechts, en daar komt Henriksen aangewandeld, tja.
Nee, dan zie je het echt anders dan ik. heb jaren op voetbal gezeten maar dan val je niet zo ver naar recht, ik ben gekke henkie niet :9
Hij gaat daar duidelijk voor de man en niet voor de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

krissie100 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:30:
[...]

Nee, dan zie je het echt anders dan ik. heb jaren op voetbal gezeten maar dan val je niet zo ver naar recht, ik ben gekke henkie niet :9
Hij gaat daar duidelijk voor de man en niet voor de bal.
Ik maak je ook niet uit voor gekke henkie ;)

Enfin.
quote: AZ-fans
Welles!
quote: PSV-fans
Nietes!
Laten we het daar maar op houden.

[ Voor 25% gewijzigd door Niku op 14-02-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 15:12
Maakt het uit of het per ongeluk of expres is? Volgens mij niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Uiteraard. Intentie is in veel gevallen doorslaggevend.

Neem bijv. de gevallen koppen tegen elkaar, doorglijden - door gladheid en snelheid - op een tegenstander. Of op elkaar doorglijden. Wie eerst?

Als je daar niets aan kunt doen, is de intentie niet aanwezig. Het gevolg wel: overtreding. Koppen is dan vaak niet eens een overtreding.

Intentie maakt er een kaart van... Als je doelbewust een actie in de richting van een tegenstander (en niet de bal) maakt, is het verwijtbaar (= overtreding), maar per ongeluk, tja. Dat gebeurt zo vaak.

Zoals die rode kaart voor Okbeche, die neemt het risico, maar wil de tegenstander niet slopen.

Interpretatie van de scheids is doorslaggevend. Deze zag er geen overtreding in. Henriksen loopt ook gewoon door Willems heen - dat was ook de intentie.

De vele 'breed maken en de bal afschermen' en dan 'duw uitdelen door degene die in de rug loopt'-overtredingen in deze wedstrijd waren bijv. ook erg opvallend.

Breed - en dus afhouden - maken op zich is geen overtreding. Iemand dan omverlopen wel. Maar door het één gebeurt het ander. En wordt er vrijwel niet voor gefloten.

Willems gaat 100% voor die bal, verliest het evenwicht, mechanica doet de rest, en Willems en PSV hebben daar voordeel van - misser van de scheids? Nou, omdat de interpretatie verschillend kan zijn, houd je dit geneuzel.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 15-02-2015 01:35 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06
Kom op Feyenoord :|. Wat een knullig doelpunt. Je speelt donderdag tegen Roma, dan moet het echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Willems was geen overtreding. Duidelijke schouderduw, dat mag toch? :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Zo, daar maken even twee spelers van Heracles samen 3x hands. Blijkbaar alle 3x aangeschoten/onopzettelijk? Je kunt ook overdrijven...

Ik zie eerder de 2-0 dan 1-1 vallen. Het duel komt ten minste eindelijk los. Erg gezapig tot nu toe. Vooral na het duel van gisteren en de Duitse duels van vanmiddag.

[ Voor 43% gewijzigd door Fleximex op 14-02-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

Schakel sinds de tweede helft in, maar wat een leuke pot is dit! Heracles dat alles geeft en een zwaar gefrustreerd Feyenoord dat lekker uitgedaagd wordt. En bijkans ook nog eens soms mooi voetbal.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

In het weekend dat je slagen kon maken doordat de top tegenwoordig elkaar speelt, laat je het zelf liggen tegen de onderkant. Typisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
Kansloos. Lopend naar Rotterdam en op de fiets naar Rome.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 14-02-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Feyenoord voert de druk op Ajax op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hop, 2-0. Terecht voor wat ik gezien heb. Kan PEC morgen weer een slag slaan :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:22
Feyenoord moet oppassen dat ze Europees voetbal zo niet helemaal verspelen.

Ik heb het al vaker gezegd: leuk al die controle over de wedstrijd maar aanvallend wordt het van kwaad tot erger. Het ondoordacht aankoopbeleid begint zich te wreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou, in de tweede heldt heeft Feyenoord geen moment de controle gehad dacht ik zo.

En inderdaad, de strijd om plek 3 is nog lang lang niet gestreden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:02
1 schot op doel over 90 minuten.. man man man om te JANKEN }:O

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gat met PSV gewoon 20 punten, enorm.

[ Voor 11% gewijzigd door Niku op 14-02-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:27

Vos

AFCA

Goedzo Heracles :). Niet best van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:23

Vuvuzela

My spire is forming

Demy De Zeeuw *O* 0-1

Lijkt in de eerste 15 minuten het verschil wel te kunnen maken. Hoop dat de hij de rest van het team wat vertrouwen geeft.

[ Voor 85% gewijzigd door Vuvuzela op 14-02-2015 21:02 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Daar komt Wormgoor heel goed weg met geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Wat vonden jullie van die charge van Clasie.
Die schopt die gozer van Heracles bijna zijn enkel eraf. Dat was toch gewoon rood?

[ Voor 67% gewijzigd door schwarzenegger op 14-02-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Veel mensen daar oo de tribune bij Vitesse :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
St@m schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:15:
Kan PEC morgen weer een slag slaan :D
Als Twente dan lief is komt Ajax ook in zicht O-) Moeten we wel van de egels winnen, ik ga het zien op de tribune :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een waardeloos voetbal van de kant van Feyenoord. De veldbezetting zag er niet uit. Rutten doet er goed aan dat te veranderen. Waarom niet spelers in hun kracht laten spelen? Boëtius op rechtsbuiten, Bilal op linksbuiten, Achahbar als diepste spits en Toornstra op de plek van Immers. En wat mij betreft de Vilhena op linkshalf. Zal het voetbal van Feyenoord er direct veel beter uit gaan zien.

Gaat Rutten door op de ingeslagen weg wat betreft opstellingen zal het spelbeeld er niet bepaald op vooruit gaan. Feyenoord is vleugellam met de spelers die Rutten in de basis laat beginnen en in de as loopt het ook niet lekker met Immers en Kazim. Voeg daar een El Ahmadi aan toe die samen met Clasie en Immers op een kluitje loopt te voetballen en het wordt rap duidelijk waarom er zo weinig gevaar van Feyenoord is te duchten.

Zie Rutten geen 2-de seizoen bij Feyenoord doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:29
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:39:
[...]

Frank de Boer is met de spelers ook heel goed, maar als hij een interview geeft val ik bijna in slaap. Je ziet het ook vaak andersom, voor de camera heeft een coach een goede babbel, maar klikt het niet met de spelers.
Het interesseert mij vrij weinig wat een trainer of speler voor de camera zegt. Ik wil het in het veld zien.

Schakelde trouwens het laatste half uurtje over van Real naar Feyenoord. Dat is net of je in één klap van de Sahara naar de Noordpool stapt. Echt niet normaal dat verschil, vooral in tempo en balbehandeling. Niet om Feyenoord af te zeiken, maar puur om het verschil aan te geven hoe gigantisch dat is tussen de top hier en de top in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
martinusz schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:55:
Veel mensen daar oo de tribune bij Vitesse :X
Volgens mij heeft het daar nog nooit meer dan halfvol gezeten ;)
Is ook het meest sfeerloze stadion van Nederland met die vage betonnen hoeken tussen de tribunes en Vitesse is sowieso veel supporters kwijtgeraakt in de tijd dat ze bijna failliet waren (voordat de Russische geldboot aan kwam varen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chim0 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 00:33:
[...]

Het interesseert mij vrij weinig wat een trainer of speler voor de camera zegt. Ik wil het in het veld zien.

Schakelde trouwens het laatste half uurtje over van Real naar Feyenoord. Dat is net of je in één klap van de Sahara naar de Noordpool stapt. Echt niet normaal dat verschil, vooral in tempo en balbehandeling. Niet om Feyenoord af te zeiken, maar puur om het verschil aan te geven hoe gigantisch dat is tussen de top hier en de top in het buitenland.
Helaas is er zo groot verschil tussen het Nederlandse voetbal en de Europese top. Ik hoorde volgens mij op Fox sport dat de armste club in Engeland meer tv geld gaat verdienen dan de best betaalde Nederlandse club. Ik weet niet zeker of ik het goed hoorde, want was aan het koken, maar het verschil que budget word gewoon te groot. Het is leuk om naar Real of Barca te kijken, maar is ook jammer om te zien dat als het zo door blijft gaan de normale clubs nooit meer in de buurt kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

schwarzenegger schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:50:
Wat vonden jullie van die charge van Clasie.
Die schopt die gozer van Heracles bijna zijn enkel eraf. Dat was toch gewoon rood?
100% rood, maar die tackle van achteren op de enkel van Kongolo ook.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 00:46:
[...]

Helaas is er zo groot verschil tussen het Nederlandse voetbal en de Europese top. Ik hoorde volgens mij op Fox sport dat de armste club in Engeland meer tv geld gaat verdienen dan de best betaalde Nederlandse club. Ik weet niet zeker of ik het goed hoorde, want was aan het koken, maar het verschil que budget word gewoon te groot. Het is leuk om naar Real of Barca te kijken, maar is ook jammer om te zien dat als het zo door blijft gaan de normale clubs nooit meer in de buurt kunnen komen.
Dat klopt. De PL baas zei dat Burnley straks nog rijker is dan Ajax.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op zondag 15 februari 2015 @ 01:41:
[...]

Dat klopt. De PL baas zei dat Burnley straks nog rijker is dan Ajax.
Belachelijk, slaat helemaal nergens meer op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 01:48:
[...]

Belachelijk, slaat helemaal nergens meer op 8)7
Ja inderdaad. Een club die in 2017 landskampioen wordt krijgt 210 miljoen euro prijzengeld, de ploeg die als laatste eindigt krijgt nog altijd 133 miljoen euro.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op zondag 15 februari 2015 @ 01:50:
[...]

Ja inderdaad. Een club die in 2017 landskampioen wordt krijgt 210 miljoen euro prijzengeld, de ploeg die als laatste eindigt krijgt nog altijd 133 miljoen euro.
Dan wordt elke speler die 2 wedstrijden achter elkaar goed in de eredivisie speelt overgekocht door een middenmoter of een laagvlieger en bieden ze minimaal 3 keer zo hoog salaris aan als wat ze in de eredivisie verdienen. Heb zelf ook Fox internationaal, dus de pl wordt waarschijnlijk nog een stuk leuker om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BeefHazard schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 01:01:
Ik kijk ongetwijfeld door een zekere bril, maar ik zie 'm zichzelf nog even extra afzetten met z'n voeten om even goed voor Henriksen terecht te komen. Neutrale kijkers die hier hun oordeel over willen vellen?
Beetje late reactie :p Niet helemaal neutraal, ik wilde dat PSV zou winnen :+

100% overtreding natuurlijk. Hij verliest even zijn evenwicht, maar doet daarna alle moeite om de speler van AZ te hinderen. Dat was geen natuurlijk beweging, op handen en voeten nog even voor de verdediger komen.

Natuurlijk had het afgefloten moeten worden, denk dat zelfs degene met PSV bril dat van binnen ook wel weten ;)

Wel blij met de niet gegeven kaart en deze overtreding, eerlijk is eerlijk. Vrijdag nog met de gedachte uit te lopen op AZ, nu behoud van positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

http://www.nu.nl/sport/39...x-selectie-toevoegen.html

Opvallend dat ie bezig is met volgend seizoen, ik had verwacht dat ie deze zomer wel zou overstappen om Koeman en eventueel Van Gaal het leven zuur te gaan maken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:00
Mooi begin in Friesland, 3 doelpunten in 8 minuten. Kijken hoe lang ze dat gemiddelde volhouden! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Gaat lekker in Leeuwarden, 1-0 na 1 minuut en na 8 minuten spelen staat het 2-1. Dat beloofd nog wat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
MeNTaL_TO schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:59:

Opvallend dat ie bezig is met volgend seizoen, ik had verwacht dat ie deze zomer wel zou overstappen om Koeman en eventueel Van Gaal het leven zuur te gaan maken.
Hopelijk bedoeld hij daarmee Nigel de Jong met z'n aflopende contract 8)

Maar das waarschijnlijk wishful thinking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MeNTaL_TO schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:59:

Leek de afgelopen toch meer en meer op dat ie 'gewoon' ging blijven? Ik vind het helemaal prima, van mij hoeft ie niet weg :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
HamburgerHenk schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:03:
[...]
Dat hoop ik als Feyenoorder ook. Zie hoe nog veel trager de opbouw van Oranje loopt met De Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
D-e-n schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:06:
[...]

Dat hoop ik als Feyenoorder ook. Zie hoe nog veel trager de opbouw van Oranje loopt met De Jong.
Ook wel te zien dat je een Feyenoorder bent, de complete onderschatting van Nigel de Jong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik kan dat goed scheiden volgens mij. Ik pleit er al maanden voor dat Klaassen een kans krijgt in Oranje.

Dat geroep om ervaring is leuk maar ervaring moet dan wel ervaring met de juiste kwaliteit zijn. En datgene waar de Ajax-volgers over klagen (trage opbouw) is nu juist iets wat De Jong niet gaat veranderen. Vergeet niet hoe hij in Italië speelt: met de kont voor de defensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
HamburgerHenk schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:03:
[...]

Maar das waarschijnlijk wishful thinking
Ik hoop dat Ajax hem weet te strikken, ze zeggen allemaal we komen nog ooit terug, maar ze doen het mogelijk op een moment dat het geen nut meer heeft.

Met 100 miljoen op de bank moet je toch wat kunnen regelen (hoewel de geruchten dat Ajax het stadion wil kopen wel waar kunnen zijn als je dit zo ziet).

Overigens geruchten dat de spurs depay willen, het wordt toch eens tijd dat Nederlandse voetballers eens de Eredivisie upgraden door eens wat langer te blijven. Als de toppers 1 tot 2 jaar langer blijven wordt alles beter. De subtoppers hebben 1 tot 2 jaar langer beschikking over hun toppers, en gezien je vaak ziet dat er 1 tot 2 spelers van suptoppers nodig zijn om de top te vervangen. (als dat al lukt ) gaat dat toch mooi door.

Ik zou tekenen voor elke ploeg dat ze het in Europa goed doen ( muv Vitesse en Ado ivm de eigenaars). Het zou toch mooi zijn als we een keer net als Portugal Ajax - PSV in de EL finale hebben. of liever nog Ajax en PSV in de kwart finale CL en daarna nog wat overhouden in de halve.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:05

PauseBreak

derp!

Anakha schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:41:
Mooi begin in Friesland, 3 doelpunten in 8 minuten. Kijken hoe lang ze dat gemiddelde volhouden! :o
Sowieso een mooie wedstrijd. Heerlijke sfeer ook weer, bij vlagen goed voetbal maar vooral veel inzet en gevaar van beide kanten _/-\o_

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

D-e-n schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:15:
Ik kan dat goed scheiden volgens mij. Ik pleit er al maanden voor dat Klaassen een kans krijgt in Oranje.

Dat geroep om ervaring is leuk maar ervaring moet dan wel ervaring met de juiste kwaliteit zijn. En datgene waar de Ajax-volgers over klagen (trage opbouw) is nu juist iets wat De Jong niet gaat veranderen. Vergeet niet hoe hij in Italië speelt: met de kont voor de defensie.
Het is volgens mij ook met Van de Vaart en niet De Jong, weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn, ben nooit echt fan geweest van VdV, zou liever een controleur als Sneijder, maar dat is echt wishful thinking, die komt echt never nooit naar Ajax. Zou wel een knaller zijn als opeens Khedira zou tekenen zeg.
Maar goed, FdB zit het middenveld en een goede aanvaller als de versterkingen. Ik zou graag ook nog een extra LB willen zien, Boillesen kon het prima, maar na zijn blessure lukt het niet meer, hopelijk is dat tussen de oren en komt het wel goed, maar ondanks dat er ook wel wat andere spelers kunnen spelen vind ik de bezetting daar wel erg mager.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heerenveen speelt vol frustratie. Heel veel zinloze overtredingen. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En wederom begint Schöne in de spits bij Ajax, zucht. Boilesen buiten de selectie, straf voor zijn actie? Of gewoon omdat zijn vorm hopeloos is ;).

Een hoop frustratie daar bij Nijland. Gaat na de rode kaart nog even lekker door tegen de scheids.

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 15-02-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Kevinp schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:15:
[...]

Ik hoop dat Ajax hem weet te strikken, ze zeggen allemaal we komen nog ooit terug, maar ze doen het mogelijk op een moment dat het geen nut meer heeft.

Met 100 miljoen op de bank moet je toch wat kunnen regelen (hoewel de geruchten dat Ajax het stadion wil kopen wel waar kunnen zijn als je dit zo ziet).

Overigens geruchten dat de spurs depay willen, het wordt toch eens tijd dat Nederlandse voetballers eens de Eredivisie upgraden door eens wat langer te blijven. Als de toppers 1 tot 2 jaar langer blijven wordt alles beter. De subtoppers hebben 1 tot 2 jaar langer beschikking over hun toppers, en gezien je vaak ziet dat er 1 tot 2 spelers van suptoppers nodig zijn om de top te vervangen. (als dat al lukt ) gaat dat toch mooi door.

Ik zou tekenen voor elke ploeg dat ze het in Europa goed doen ( muv Vitesse en Ado ivm de eigenaars). Het zou toch mooi zijn als we een keer net als Portugal Ajax - PSV in de EL finale hebben. of liever nog Ajax en PSV in de kwart finale CL en daarna nog wat overhouden in de halve.
Zou ontzettend mooi zijn Memphis een jaar lang in de CL te zien met PSV, in plaats van met Spurs hopen op Europa League. Zou goed zijn voor zowel PSV als Memphis zelf, die zeker nog niet klaar is in zijn ontwikkeling. Hij haalt dit seizoen een hoog niveau, maar laat ook zien nog te vaak terug te vallen. Volgend jaar zijn laatste jaar bij PSV en dan écht een constant hoog niveau laten zien, maar om eerlijk te zijn geloof ik er niet in.

Hoop wel dat PSV nu keihard gaat zijn in de onderhandelingen als een PL club hem wilt. Die hebben miljarden aan toekomstige cash flows, daar moet zeker een bedrag a la Sneijder, Suarez en Huntelaar uit te halen zijn. 25-30 miljoen is geen gekke prijs, voor middelmatige Engelsen betalen ze meer, tevens weten clubs als Porto en Benfica ook al jarenlang veel meer te vangen voor spelers van dit kaliber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:35
tJa... Depay.... redt hij het dan wel, al die toppers van de Ere die gingen, mij staat bij dat de enige die het redde Suarez was in Engeland. Strootman kan je nog noemen, maar da's Italie. Zie in Depay wel ongeveer de enige hoop voor Oranje tijdens Wk 18 en ek 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:12:
tJa... Depay.... redt hij het dan wel, al die toppers van de Ere die gingen, mij staat bij dat de enige die het redde Suarez was in Engeland. Strootman kan je nog noemen, maar da's Italie. Zie in Depay wel ongeveer de enige hoop voor Oranje tijdens Wk 18 en ek 20.
Eriksen is bij Spurs erg goed bezig, samen met Kane de man daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

Geweldige derby in Leeuwarden gezien. Alles zat er eigenlijk wel in; goed voetbal (vooral in de eerste helft), strijd en passie. Vanaf de tribunes een continu kabaal van helse proporties. Cambuur na een hele lastige reeks (PSV, Twente, Vitesse en nu dus Heerenveen) eindelijk weer winst gepakt en dat was vandaag ook verdiend.

Bij Zwolle - Eagles is zo'n rode kaart ook wel weer typisch voor een derby. Leuk, zo'n derby-weekend! :D
Een verrijking voor de Eredivisie, de promovendi van de laatste jaren. :)

[ Voor 7% gewijzigd door FlotterPower op 15-02-2015 16:22 ]

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
ik heb Pec- Go Ahead zo goed als niet gezien maar als ik de beelden bij Fox zie dan heeft Makkelie er ook weer een zooitje van gemaakt.

En Jans naar de tribune gestuurd, benieuwd wat die gezegd heeft. Vind het normaal toch een beleefde man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:25:
ik heb Pec- Go Ahead zo goed als niet gezien maar als ik de beelden bij Fox zie dan heeft Makkelie er ook weer een zooitje van gemaakt.

En Jans naar de tribune gestuurd, benieuwd wat die gezegd heeft. Vind het normaal toch een beleefde man.
Van wat ik gezien heb (bijna de hele 2e helft), heeft Makkelie prima gefloten. Nou ja, hij had die Thomas er wel af mogen sturen ipv geel voor die tackle van achteren.
Jans ging helemaal over de zeik om die actie van Vriends, wat juist weer een perfecte sliding op de bal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nog gelijk spel in Arena, en geen echte schade opgelopen. Dank aan de laagvliegers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat een drama van de arbitrage weer. Ze maken er een grote rotzooi van. De Eagles schoppen de hele wedstrijd. Ben benieuwd hoe dat allemaal afloopt.

[ Voor 35% gewijzigd door Luxicon op 15-02-2015 16:40 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:40:
Wat een drama van de arbitrage weer. Ze maken er een grote rotzooi van. De Eagles schoppen de hele wedstrijd. Ben benieuwd hoe dat allemaal afloopt.
8)7
Heb je Van Hintum en Thomas gezien, of het slaan/slaande beweging van Nijland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
PWM schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:39:
Nog gelijk spel in Arena, en geen echte schade opgelopen. Dank aan de laagvliegers
nou van mij mag Twente winnen, dat is goed voor PSV

De platte kar kan de schuur weer uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Aargh.. nu ik zie dat Schone weer in de spits speelt en Klaassen op 6 heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer om te kijken.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

schwarzenegger schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:44:
[...]

nou van mij mag Twente winnen, dat is goed voor PSV

De platte kar kan de schuur weer uit >:)
Net alsof zij nog in de problemen komen...

Ajax moet winnen, uitlopen op plek 3.
Vuvuzela schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:45:
Aargh.. nu ik zie dat Schone weer in de spits speelt en Klaassen op 6 heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer om te kijken.. :/
Hoe kansloos he? Snap het ook niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 15-02-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Klaassen op zes. Had Cruijff dat niet eens geroepen? Ik zie het nut niet. De extra kwaliteiten van die jongen zijn juist dat hij het hele middenveld kan bestrijken en ook nog kan scoren. Die benut je nu minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milik is gek als hij na dit seizoen bij Ajax blijft. Heb het gevoel dat Frank hem niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Net terug van het stadion. Wat een aanfluiting van PEC. Totaal geen drive/pit, tikkie breed en terug. Lijkt Ajax wel. Spelen alsof ze 1-0 voor staan. Pas bij 41 minuten spelen de eerste actie naar voren. Dan roep je het terecht over je af. :X

En dan pakt Nijland meteen een rode kaart. Terwijl het onnodig was, maarja beetje uit de tent lokken en hoppa. Pas het laatste kwartier met tien man kwam het wel op gang. Aanfluiting van jewelste dat ze van de 90min maar 20min echt goed benut hebben. Drie punten zijn gewoon weggegeven.

Tegelijkertijd zat alles wel in de wedstrijd. Het is gewoon stom dat Zwolle niet profiteert van Feyenoord en AZ dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
en hoplakee 0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ajax, niet om aan te zien de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

Klein mannetje die toch het kopduel wint. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

FlotterPower schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:53:
Klein mannetje die toch het kopduel wint. :o
Van een tegenstander van 1,73....oftewel beide even klein/lang.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 15-02-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Sinkgraven speelt echt matig. Dit kan wel eens 0-4 ofzo worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Vos schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:46:
[...]

Net alsof zij nog in de problemen komen...
Dat heb ik de afgelopen jaren vaker gezegd.
Nee, laat ajax maar gewoon verliezen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

aicaramba schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:55:
[...]

Dat heb ik de afgelopen jaren vaker gezegd.
Nee, laat ajax maar gewoon verliezen.
Het PSV van dit jaar is compleet anders dan voorgaande jaren. Natuurlijk snap ik dat je gewoon zoveel mogelijk punten voort wilt staan, the sooner the better.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 15-02-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:43

Hupske

AFCA

1-1, dit kan een leuke wedstrijd worden :9
Fleximex schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:55:
Dat zie je al snel na 10 minuten |:( 8)7

[ Voor 72% gewijzigd door Hupske op 15-02-2015 16:57 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Fleximex schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:55:
En toen was het 1-1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
-_- dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door krissie100 op 15-02-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik neem mijn woorden terug...

...4-4 wordt het :+

Van Rhijn is 10cm langer dan Corona btw.
Oh was het Tete?

[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 15-02-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

Vos schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:54:
[...]

Van een tegenstander van 1,73....oftewel beide even klein/lang.
Is die Tete (want dat was Tete, toch?) maar zo klein joh? Dan heb ik niks gezegd, 't is bepaald geen beer van een vent maar ik had hem wel een stuk langer ingeschat.

Goede goal van Viergever trouwens. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fleximex schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:58:
Ik neem mijn woorden terug...

..4-4 wordt het :+

Van Rhijn is 10cm langer dan Corona btw.
Klopt. En je punt is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb kaarten voor PSV-PEC, krijg steeds meer hoop dat het toch echt de kampioenswedstrijd wordt (speelronde 30) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooie goal Bazoer! Assist Sinkgraven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

Leuke potten vandaag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Niku schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:59:
Heb kaarten voor PSV-PEC, krijg steeds meer hoop dat het toch echt de kampioenswedstrijd wordt (speelronde 30) :+
Aardige kans natuurlijk, maar sowieso mooi affiche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige actie, mooi doelpunt en mooie assist.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik dacht na dat begin...
Maar ja, dan ben je vergeten dat Twente ook uit vorm is. Klasse verdedigd dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Niku schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:59:
Ik zie Ajax in de komende weken ruim meer punten verspelen dan PSV. Ik denk dus dat PSV dan al lang en breed kampioen is.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
argro schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:03:
[...]
Ik zie Ajax in de komende weken ruim meer punten verspelen dan PSV. Ik denk dus dat PSV dan al lang en breed kampioen is.
PSV scoort makkelijk, maar gaat dat één of twee keer fout dan kunnen ze zo ook verliezen of punten verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:50:
Milik is gek als hij na dit seizoen bij Ajax blijft. Heb het gevoel dat Frank hem niet mag.
Ik denk dat Ajax niet eens wil en dat er een ervaren centrumspits gehaald wordt. De Boer heeft al aangegeven voor de aanval en t middenveld ervaren spelers te willen halen. Lijkt me sterk dat daar een vleugelspeler bij zit

Onbegrijpelijk dit. Stel Veltman dan gewoon niet op als ie nog niet fit id.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 15-02-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:09:
[...]

Ik denk dat Ajax niet eens wil en dat er een ervaren centrumspits gehaald wordt. De Boer heeft al aangegeven voor de aanval en t middenveld ervaren spelers te willen halen. Lijkt me sterk dat daar een vleugelspeler bij zit
Milik is ook nog jong hoor. Schone is een goede speler, maar niet voor in de spits. De aanval zitten we goed zo, maar er moet een goede ervaren verdediger komen en N. de Jong of van der Vaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Waar wil je vd Vaart zetten? Die heeft in de Bundesliga nog geen hele wedstrijd gespeeld volgens mij,

Als Feyenoorder zou ik het toejuichen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik vind Milik echt een goede spits, ken 'm natuurlijk niet zo goed als FdB, maar snap niet waarom hij er niet in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:09:
[...]

Onbegrijpelijk dit. Stel Veltman dan gewoon niet op als ie nog niet fit id.
Sigthorsson gaat zeer waarschijnlijk weg, dan zou ik Milik zeker behouden.

Van der Vaart is niet nodig, had van mij 2 jaar terug wel gemogen. Is nu fysiek te zwak.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 15-02-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:17:
Waar wil je vd Vaart zetten? Die heeft in de Bundesliga nog geen hele wedstrijd gespeeld volgens mij,

Dan heb je geluk, want volgens Ajaxshowtime & Ajaxfanzone is Ajax er druk mee bezig. Hij kan ook buiten het veld wat bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:17:

Zodat ie nog een keer zo'n hak goal kan maken? ;-)
Maar ben het met je eens, een ervaren verdedigende middenvelder (Anita?) heeft veel meer nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Niku schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:18:
Ik vind Milik echt een goede spits, ken 'm natuurlijk niet zo goed als FdB, maar snap niet waarom hij er niet in staat.
Inderdaad, misschien dat er iets was we niet weten.

En vd Vaart mag lekker weg blijven. Kan geen 90min spelen en zelfs bij HSV vind ik hem met regelmaat tegenvallen.
Idem met een Heitinga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
toolkist schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:30:
[...]

Zodat ie nog een keer zo'n hak goal kan maken? ;-)
Maar ben het met je eens, een ervaren verdedigende middenvelder (Anita?) heeft veel meer nut.
Iemand met wat pit, Nigel de Jong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Kevinp schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:30:
[...]

Iemand met wat pit, Nigel de Jong!
Ik hoop ook op de jong maar de beste man is pas 30 dus die zal wel niet haalbaarzijn.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Nigel zou gaaf zijn. Wel kans dat FdB hem in de spits zet 8)7 Maar Nigel is nog te goed.. die gaat straks naar een betere club/competitie dan ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De Jong is alleen niet echt een reeele optie. Anders wil ik KJH ook wel als ervaren spits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het hoef toch niet perse een oud-Ajax speler te zijn? Zie Guardado bij PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vuvuzela schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:34:
Nigel zou gaaf zijn. Wel kans dat FdB hem in de spits zet 8)7 Maar Nigel is nog te goed.. die gaat straks naar een betere club/competitie dan ajax.
Zou misschien geeneens zo een slecht idee zijn. In zijn eentje sloopt hij denk ik wel elk centraal duo in de Eredivisie.

Maar hij is niet haalbaar. Is nog gewoon top en basis speler bij Milan en als hij daar zou vertrekken dan zijn er denk ik genoeg grote clubs die hem willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Nigel de Jong kan zo naar een 'echte' topclub, die gaat echt niet nu al naar Ajax..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Deadsy schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:35:
[...]

Zou misschien geeneens zo een slecht idee zijn. In zijn eentje sloopt hij denk ik wel elk centraal duo in de Eredivisie.

Maar hij is niet haalbaar. Is nog gewoon top en basis speler bij Milan en als hij daar zou vertrekken dan zijn er denk ik genoeg grote clubs die hem willen hebben.
Basisspeler bij de nummer 11 van Italie ;). Ach we zullen het wel zien in de zomer.

Goed meegelopen met Ziyech.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 15-02-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:37:
[...]

Basisspeler bij de nummer 11 van Italie ;). Ach we zullen het wel zien in de zomer.
Ja inderdaad vanuit dat punt uit zou Ajax denk ik wel een stap omhoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ajax en de tweede helft, geen goed huwelijk? Slap begin weer!

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 15-02-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Sky-verslaggevers vragen zich ook al een tijdje af waarom De Boer zo koppig is aangaande Schone. Schone is ongelukkig en Milik ook.

De 2-2 is niet onverdiend voor zover ik de wedstrijd bekijk (vanaf minuut 30).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015