[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.321 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Over rode kaarten gesproken. Daar ontsnapte Van der Hoorn.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:42
CR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:12:
Over rode kaarten gesproken. Daar ontsnapte Van der Hoorn.
Yup, komt door het voordeel. Anders was het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:54
HamburgerHenk schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:13:
[...]

Yup, komt door het voordeel. Anders was het rood.
Maar de volgende blunder had niemand gezien. De persoon die de bal terug legde(op vermeer) stond buitenspel.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-10 22:42

Vos

AFCA

Wat ontzettend dom om bij 3-0 voor een rode kaart te gaan. Komt hij heel goed weg. Zeker gezien het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Vos schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:15:
Wat ontzettend dom om bij 3-0 voor een rode kaart te gaan. Komt hij heel goed weg. Zeker gezien het programma.
Mwah veltman is terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgende week zal Veltman wellicht al wel weer in de basis staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dan mis je een prima stand-in, ook dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Vos schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:15:
Ik vind het vooral erg vreemd van de KNVB dat ze deze competitie uberhaupt op deze manier durven te starten.

Ajax speelt tegen Vitesse, vorig jaar lang bovenaan. AZ (de oudsider voor de titel) en PSV (altijd titel kandidaat). Dat terwijl de WK gangers nog niet terug zijn bij Ajax, EN de transfer markt open ligt.

Kijk bv bij Zwolle die zijn sterkste speler kwijt is.

Al met al is de eerste maand van deze competitie een blunder van jewelste van de KNVB. Dit had nooit, maar dan ook nooit mogen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Kevinp schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:20:
[...]

Ik vind het vooral erg vreemd van de KNVB dat ze deze competitie uberhaupt op deze manier durven te starten.

Ajax speelt tegen Vitesse, vorig jaar lang bovenaan. AZ (de oudsider voor de titel) en PSV (altijd titel kandidaat). Dat terwijl de WK gangers nog niet terug zijn bij Ajax, EN de transfer markt open ligt.

Kijk bv bij Zwolle die zijn sterkste speler kwijt is.

Al met al is de eerste maand van deze competitie een blunder van jewelste van de KNVB. Dit had nooit, maar dan ook nooit mogen gebeuren.
Wat moeten ze dan? De topclubs tegen de "degradanten" laten spelen zodat de topclubs lekker in het spel kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Napo schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:22:
[...]

Wat moeten ze dan? De topclubs tegen de "degradanten" laten spelen zodat de topclubs lekker in het spel kunnen komen?
Zo moeilijk is het niet, gewoon een maand later beginnen.

En in ieder geval de toppers tegen de mindere laten spelen ja, of ploegen met WK gangers.

Maar wanneer je nog de beste kwijt raakt. En misschien betere terug krijgt. Of erger nog, goede spelers van NL ploegen weg haalt dan is dat erg dubieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Nouja Ajax speelt tegen Vitesse, Az, Psv en Feyenoord in de eerste 6 wedstrijden. Groningen en Heracles zijn die anderen. Maar 4 "top" wedstrijden in de eerste 6 wedstrijden is vrij apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ze hadden op zijn minst iets meer rekening kunnen houden met de planning van topwedstrijden. Score Ajax valt me erg mee! Had wel gehoopt dat Milik zou scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Begin je later zit je met de voorrondes van de europa league/champions league. Ook niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haal de transfer deadline sowieso maar naar voren, bijna een maand bezig zijn en dan nog transfers kunnen doen vind ik een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Vos schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:29:
Haal de transfer deadline sowieso maar naar voren, bijna een maand bezig zijn en dan nog transfers kunnen doen vind ik een no-go.
Ook goed, maar daar heeft de KNVB geen invloed op. Op de start van de Eredivisie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Vos schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:29:
Eens, maar Nederland alleen kan die niet verschuiven, er moet een Europese deadline komen voordat de wedstrijden beginnen. Dit is pure competitie vervalsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, is men niet aan het klagen over de begintijdstippen, dan is het wel over de volgorde van de wedstrijden, speeldag, uit of thuis, net voor of na de CL/EL. Klagen is duidelijk een topsport aan het worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Aghanim schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:25:
Ze hadden op zijn minst iets meer rekening kunnen houden met de planning van topwedstrijden. Score Ajax valt me erg mee! Had wel gehoopt dat Milik zou scoren.
Als ik de knvb was zou ik nergens rekening mee houden, je krijgt toch wel gezeik, het is nooit goed. Doe maar gewoon alles tegelijk. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
gambieter schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:43:
Pfff, is men niet aan het klagen over de begintijdstippen, dan is het wel over de volgorde van de wedstrijden, speeldag, uit of thuis, net voor of na de CL/EL. Klagen is duidelijk een topsport aan het worden.
Dat is in veel gevallen ook terecht (na/voor EL/CL vind ik wat minder). Maar het is van de zotte dat de meeste sporten niet meer als sport geoefend worden. Maar als een manier op rijk te worden. En niet alleen de sporters, maar vooral de "investeerders" en media.

De media moet volgen en niet bepalend zijn. Maar ja dat zie ik niet snel terug keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wat een keeper is Lamprou ook zeg.
Hoe kan je op dit niveau zo' n blunder begaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

1-0 Locadia, blunder van de keeper van Willem II, ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

En 2-0! Depay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:16

Vuvuzela

My spire is forming

Willem 2 kan beter zonder keeper spelen 8)7

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Beide goals overigens uitstekend afgemaakt. Vooral die van Locadia was nog niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-10 13:49
Vuvuzela schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:59:
Willem 2 kan beter zonder keeper spelen 8)7
Extra spitsje ipv keeper? Gewaagd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

En dat had 3-0 moeten zijn Depay. Willem II startte heel aanvallend, PSV werd over het hele veld afgejaagd, maar dat lijken ze nu al te moeten bekopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:43:
Gewoon zaterdag half 8 zondag half 3 en een normale verdeling van de toppers over het seizoen, en je hoort niemand klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:22:
[...]

Gewoon zaterdag half 8 zondag half 3 en een normale verdeling van de toppers over het seizoen, en je hoort niemand klagen.
Sponsoren, Fox, niveau van scheidsrechters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het kan aan mij liggen hoor maar ik vind het vrij opmerkelijk dat PSV amper iets in de verdediging geïnvesteerd heeft. Leuk dat Rekik terugkomt maar dat is nog steeds te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:18
Aghanim schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:25:
Vorig seizoen was het juist een uitkomst dat Ajax met Erikson etc tegen Feyenoord speelde. Er is altijd wel wat te zeiken op programma's, straks win je alle topwedstrijden en ben je er super blij mee.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:32:
[...]

Vorig seizoen was het juist een uitkomst dat Ajax met Erikson etc tegen Feyenoord speelde. Er is altijd wel wat te zeiken op programma's, straks win je alle topwedstrijden en ben je er super blij mee.
't maakt mij niet veel uit, maar als je een beetje een late vakantie hebt mis je wel alle toppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:22:
Geloof je het zelf? Dan gaat het om wie op zaterdag mag/moet, welke scheidsrechter, enzovoort. Klagen zal gewoon doorgaan ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:22

Quad

Doof

Luxicon schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:44:
Ik heb lang niet zo'n groots idioot optreden van een scheidsrechter meegemaakt.
Het WK gemist? :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Typisch Nederlands dat geklaag. Het zijn profs en daar ontvangen ze een mooi salaris voor. Je kunt ook zeggen dat je dan mooi al een zwaar programma achter de rug hebt. Mensen zoeken meteen naar een excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waarom zijn wij eigenlijk al begonnen en andere competities nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

CR1691 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:32:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik vind het vrij opmerkelijk dat PSV amper iets in de verdediging geïnvesteerd heeft. Leuk dat Rekik terugkomt maar dat is nog steeds te weinig.
Helemaal mee eens. Willems is geblesseerd, maar is de enige echte linksback, die positie is niet eens dubbel bezet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

PWM schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:57:
Die willen eerst klaar zijn met winkelen en weten met welke selectie ze het moeten doen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
cadeautje van de scheits.

Elke speler gaat naar de armen van de keeper. Zo ook weer hier. Jammer dat keepers niet een beetje beschermt worden. Zeker zo'n rode kaart is echt een erg slechte regel.

Jammer dat ze deze grote fout nog altijd niet hersteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Kevinp schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:20:
cadeautje van de scheits.
Jammer dat ze deze grote fout nog altijd niet hersteld hebben.
* Napo does not compute.
Het is of een fout in de regels of een fout van de scheids. De scheids handelde enkel naar de regels. en met de regels is imho in dit vlak niets mee. Als keeper neem je een risico en soms zit het mee en nu zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Andere hebben geen winterstop en/of play-offs? Dus wij moeten eerder beginnen om toch op tijd klaar te zijn.
Anders weet ik het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
BigWillem89 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:45:
[...]

Andere hebben geen winterstop en/of play-offs? Dus wij moeten eerder beginnen om toch op tijd klaar te zijn.
Anders weet ik het ook niet..
Dat of ze hebben een kortere winterstop of ze spelen vaker 2 wedstrijden per week.
Dan heb ik zelf liever dat we iets eerder beginnen dan dat we geen of een kortere winterstop hebben.

Maar de sluiting van de transfermarkt moet gewoon gelijk getrokken worden.
Zelfs in de landen waar ze later beginnen zouden ze het denk ik wel lekker vinden als de markt op 1 augustus sluit.
Dan werk je toch iets lekkerder aan de voorbereiding als je weet dat de groep bij elkaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Nu weet ik weer waarom Rutte weinig voetbalsympatiek over komt.

Ben je hofleverancier van het NL elftal. En win je net van ado en krijg je dit slap gelul over vechten voor de punten.

Iedereen is fit en fruitig en gaat er voor.

Hoe kan je als coach als het slecht gaat van de supporters verwachten dat ze je steunen.
Napo schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:42:
[...]

* Napo does not compute.
Het is of een fout in de regels of een fout van de scheids. De scheids handelde enkel naar de regels. en met de regels is imho in dit vlak niets mee. Als keeper neem je een risico en soms zit het mee en nu zit het tegen.
mooi gequote. Ik geef voor die penalty/rood de scheids niet de schuld, maar wel de KNVB/UEFA/FIFA die deze blunder nog steeds in de regels hebben laten staan.

Wanneer je daar de "goede" beslissing neemt ( penalty en kaart naar gelang de zwaarte van de overtreding ) dan krijg je de tegenpartij tegen je dus zal je eerst de regels moeten aanpassen.

[ Voor 52% gewijzigd door Kevinp op 10-08-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Kevinp schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:27:
[...]

mooi gequote. Ik geef voor die penalty/rood de scheids niet de schuld, maar wel de KNVB/UEFA/FIFA die deze blunder nog steeds in de regels hebben laten staan.

Wanneer je daar de "goede" beslissing neemt ( penalty en kaart naar gelang de zwaarte van de overtreding ) dan krijg je de tegenpartij tegen je dus zal je eerst de regels moeten aanpassen.
Veel minder kan ik er niet van maken uit de beperkte tekst die je hebt getyped ;)

Hoe is het dan een cadeautje van de scheidsrechter en hoe is de penalty een cadeautje van de scheidsrechter noemen niet de schuld van de scheidsrechter. In dezen had je dan eerder een cadeautje van de KNVB/UEFA/FIFA moeten noemen om enigszins duidelijk over te komen.

Nu geef je de scheidsrechter in de eerste zin de schuld en vervolgens de speler omdat deze de armen van de keeper opzoekt.

De regels zijn IMHO ook niet ideaal, je wordt op dit moment dubbel gestraft. Een grote scoringskans krijgen en met een man minder komen te staan. Geel + penalty zou wat mij betreft wel beter zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 10-08-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat zou betekenen dat een keeper ten alle tijden een doorgebroken speler neer kan halen. Immer, scoren doet hij toch. Dan is een pingel + geel een mooie kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PWM schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:47:
Dat zou betekenen dat een keeper ten alle tijden een doorgebroken speler neer kan halen. Immer, scoren doet hij toch. Dan is een pingel + geel een mooie kans.
Of een pingel zonder geel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:14
Frankrijk, Belgie en Rusland zijn ook al begonnen ;-)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Over het rood in het strafshop gebied wordt trouwens wel nagedacht. Het is trouwens de FIFA samen met de bonden van de UK die in de IFAB de regels bepalen, EUFA en KNVB hebben hier in theorie niets in te brengen, hoewel ze natuurlijk voorstellen kunnen indienen enzo.

http://www.fifa.com/about...edia/news/newsid=2290307/
UEFA also submitted a proposal to remove the red card given for any offence denying an obvious goal scoring opportunity inside the penalty area. The IFAB acknowledged that the so-called ‘triple punishment’ has been heavily debated including concerns that, if red cards were to be removed, it would lead to cynical fouls – as was the case under the previous wording of ‘Law 12 – Fouls and Misconduct’ in relation to sending off offences. It was decided that the advisory panels should consider the matter to analyse how Law 12 might be further clarified.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:26:
Begin je later zit je met de voorrondes van de europa league/champions league. Ook niet handig
Geen enkele NL club neemt de EL serieus, alleen Ajax moet vol aan de bak in de CL. Feyenoord is ook al exit. Dus daar zou ik qua speelschema geen rekening mee houden als ik de KNVB was. Maar deze topwedstrijden aan het begin van de competitie zonder WK gangers slaan nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:47:
Precies.
Soms word men te zwaar bestraft met rood + pingel maar als je de regel aanpast dan kan het goed zijn dat men regelmatig te licht straft met geel + pingel.

Ik zou de regel zo aanpassen dat de scheids wat meer vrijheid heeft bij een dergelijke situatie.
Het gebruik van camera beelden zou perfect zijn. Dan kun je direct zien of het een lichte overtreding is en dus geel en een pingel op zijn plaats is of dat het een zware overtreding is en rood dus meer op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:56:
[...]

Geen enkele NL club neemt de EL serieus, alleen Ajax moet vol aan de bak in de CL. Feyenoord is ook al exit. Dus daar zou ik qua speelschema geen rekening mee houden als ik de KNVB was. Maar deze topwedstrijden aan het begin van de competitie zonder WK gangers slaan nergens op.
Wat? Op basis waarvan maak je zo'n conclusie? Feyenoord heeft zijn best gedaan om de voorronde van de CL door te komen wat helaas niet gelukt is. Groningen zijn best om de voorronde van de EL door te komen wat eveneens niet gelukt is. PSV is bezig om de groepsfase proberen te bereiken en eenzelfde verwacht ik van PEC, FC Twente en Feyenoord.

Prestaties zeggen weinig over de wil om de EL serieus te nemen. Wat mij betreft nogal kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
tweaker2010 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:56:
[...]

Dat is toch voor elk team hetzelfde en waarom zouden ze dan ineens makkelijkere tegenstanders moeten hebben, die kunnen toch net zo goed internationals uit een land hebben, kans is natuurlijk wel kleiner.

Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen, ook zonder die 1 a 2 internationals want die kunnen ook geschorst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:32
Kevinp schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:27:
Nu weet ik weer waarom Rutte weinig voetbalsympatiek over komt.
[...]
Rutte is dan ook premier van Nederland. Bedoel je misschien Fred Rutten? ;)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Laten we eerst eens beginnen met het afschaffen van de play offs voor Europees voetbal. Zijn vaak draken van wedstrijden en het publiek zit er ook niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:44
Railgunner schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:41:
[...]

Rutte is dan ook premier van Nederland. Bedoel je misschien Fred Rutten? ;)
Dan klopt het toch, Rutte komt niet erg voetbalsympathiek over nee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
CR1691 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:33:
Laten we eerst eens beginnen met het afschaffen van de play offs voor Europees voetbal. Zijn vaak draken van wedstrijden en het publiek zit er ook niet op te wachten.
Inderdaad, als je het hele jaar door niet afdoende gepresteerd hebt moet dat niet met 3 wedstrijden in te halen zijn.
Nadeel daarvan is echter wel dat clubs die tussen possitie 8 en 12 spelen het de laatste rondes potentieel nergens meer om gaat. winnen heeft geen meerwaarde want ze kunnen per definitie europa niet in en verliezen ook niet want de degradatiestrijd is al lang uit het zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:43
Napo schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Inderdaad, als je het hele jaar door niet afdoende gepresteerd hebt moet dat niet met 3 wedstrijden in te halen zijn.
Nadeel daarvan is echter wel dat clubs die tussen possitie 8 en 12 spelen het de laatste rondes potentieel nergens meer om gaat. winnen heeft geen meerwaarde want ze kunnen per definitie europa niet in en verliezen ook niet want de degradatiestrijd is al lang uit het zicht.
Juist vanwege dat nadeel zijn de play-offs toch geïntroduceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:38

Player1S

Probably out in the dark

Dus? Vind dat zo'n slap excuus. Hadden ze de ~30 wedstrijden daarvoor maar beter moeten presteren.

Het is dat we al te weinig Europese tickets krijgen maar ga anders een soort periode systeem invoeren waarbij de periode winnaars (of eerstvolgende zonder Europees voetbal) mee doet om een playoff voor het laatste ticket. Als je perse het seizoen wilt rekken met nutteloze wedstrijden.

Het kan toch niet zo zijn, zoals NAC paar jaar terug, je een heel seizoen lang bovengemiddeld presteert om het vervolgens in een paar wedstrijden toch mis ziet gaan terwijl je officiële eindklassering recht gaf op Europees.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je 'De tafel van Kees' (FOX) in zijn geheel kunt terugkijken? Hans Kraaij met geel, rood en rozen :') : http://foxsports.nl/video...ten-niet-zwart-maken.html

Rutten. Uitstraling van niks. Teksten van niks. Heeft nog nooit wat gewonnen zelfs niet bij PSV met goed materieel. In Duitsland weggeschopt. Wil wel alles voor het zeggen hebben en bakt er vervolgens niets van. Slechte keuze van Feijenoord wat mij betreft.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

En die apathische instelling in de laatste paar ronden kan significante competitievervalsing betekenen omdat men de sportieve plicht niet meer doet tegen een degradatie- of kampioenskandidaat. Ik weet zo net nog niet wat ik dan een eerlijker oplossing vind.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:10:
Slechte keuze van Feijenoord wat mij betreft.
Wat heeft de volkswijk misdaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Overigens werd PSV gisteren bij SV weer eens tot favoriet voor de landstitel gebombardeerd. Dat gaat dus weer mis :')

wantwordtelkjaargeroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Tjah, wie is er naast Ajax anders favoriet? Als iedere club argumenten heeft waarom zij niet voor de titel gaan wordt het wel heel saai. Ajax, PSV en Feyenoord zijn imo ook favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als je Feyenoord en PSV in dat lijstje schaart moet je Twente ook meenemen als favoriet. Net als Feyenoord de belangrijkste spelers kwijt, waar PSV over het algemeen een stabiel elftal heeft, op wat rare aankopen na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Ze moesten er eentje kiezen als 'topfavoriet', geen lijstjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als je er 1 moet kiezen lijkt mee dat toch vrij makkelijk, en dan is het niet PSV... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:52:
Overigens werd PSV gisteren bij SV weer eens tot favoriet voor de landstitel gebombardeerd. Dat gaat dus weer mis :')

wantwordtelkjaargeroepen
Ik verwacht dat PSV dit jaar een grotere kans heeft. Ajax is te onervaren en heeft een te smalle selectie met oog op de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:51
Aghanim schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:59:

Tjah, wie is er naast Ajax anders favoriet?
Dordt natuurlijk!

Volgend jaar gewoon Champions League. Messi en Ronaldo aan de Krommedijk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

tweaker2010 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:35:
Ajax is te onervaren en heeft een te smalle selectie met oog op de CL.
Dat zegt men nu voor het vijfde jaar op rij (gechargeerd). Ik waag mij niet aan voorspellingen, zeker niet met zo'n middelmatige top als we tegenwoordig in de eredivisie hebben. Ik houd het wel bij uitspreken van hoop, namelijk dat Ajax het dit jaar weer doet. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

chim0 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:18:
[...]

Dordt natuurlijk!

Volgend jaar gewoon Champions League. Messi en Ronaldo aan de Krommedijk! :+
*O* *O* *O*

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:18:
Als je Feyenoord en PSV in dat lijstje schaart moet je Twente ook meenemen als favoriet. Net als Feyenoord de belangrijkste spelers kwijt, waar PSV over het algemeen een stabiel elftal heeft, op wat rare aankopen na..
Dat ben ik niet met je eens. Twente is een leuke outsider maar geen serieuze titelkandidaat vind ik. Ze hebben een aantal jaren geleden erg goed gepresteerd met het kampioenschap en de 2e plek maar de laatste 3 jaren is het niet bijzonder. Uit mijn hoofd zijn ze 2x op rij met 16(!!) punten achterstand op Ajax geëindigd en afgelopen jaar werden ze derde met 8 punten achterstand en hebben ze het nooit heel spannend gemaakt. Als PSV niet zo'n droevig seizoen had gedraaid was Twente vierde geworden want ze hadden slechts 4 punten meer dan PSV. Neemt niet weg dat Twente best kampioen zou kunnen worden, maar een top favoriet vind ik ze, gezien de prestaties de afgelopen 3 jaar, zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:24

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Daarbij zijn er een aantal spelers weg, en door het toezicht van de knvb zie ik ze niet zo even dezelfde kwaliteit spelers terughalen als die ze verkocht hebben.

Voor mij is Ajax dit jaar weer favoriet. Ze spelen al jaren stabiel en er zijn weinig echte grote veranderingen in het elftal tot nu. Als er nog 3 of 4 man vertrekken dan wordt het misschien een ander verhaal, al denk ik dat frank het dan alsnog op de rails zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
tweaker2010 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:35:
[...]

Ik verwacht dat PSV dit jaar een grotere kans heeft. Ajax is te onervaren en heeft een te smalle selectie met oog op de CL.
Huh? Bij Ajax is tot nu toe alleen Siem de Jong vertrokken die echt van waarde was voor het 1e elftal. Daarbij komt dat Viergever (die ik erg hoog heb staan), Milik, Zivkovic erbij zijn gekomen. Tot nu toe lijkt mij de selectie juist nog sterker dan vorig jaar en hebben ze wat meer ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:47:
[...]
Huh? Bij Ajax is tot nu toe alleen Siem de Jong vertrokken die echt van waarde was voor het 1e elftal. Daarbij komt dat Viergever (die ik erg hoog heb staan), Milik, Zivkovic erbij zijn gekomen. Tot nu toe lijkt mij de selectie juist nog sterker dan vorig jaar en hebben ze wat meer ervaring.
Poulsen is ook al vertrokken. Lijkt me dat hij onderschat wordt, ideale speler om erbij te hebben zeker qua ervaring. En verder zijn Hoesen en Lukoki al weg.

Wat krijg je ervoor terug? Milik die niets toevoegt en Zivkovic die voorlopig nog bij Jong Ajax speelt.
Geen directe versterkingen voor de basis dus. Het vertrek van Blind kan Viergever niet opvangen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:10:
[...]

Poulsen is ook al vertrokken. Lijkt me dat hij onderschat wordt, ideale speler om erbij te hebben zeker qua ervaring. En verder zijn Hoesen en Lukoki al weg.

Wat krijg je ervoor terug? Milik die niets toevoegt en Zivkovic die voorlopig nog bij Jong Ajax speelt.
Geen directe versterkingen voor de basis dus. Het vertrek van Blind kan Viergever niet opvangen denk ik.
Milik is dus nu al afgeschreven... Verder waren Lukoki en Hoesen verhuurd, die mis je dus niet. Viergever laat tot op heden een prima indruk op mij achter. Vind hem een prima speler voor op 6. En Blind is nog niet weg.

Poulsen mis je wel in bepaalde wedstrijden. Maar hij was ook vaak genoeg zeer matig. Wel met je eens dat er wel iets meer ervaring in de groep mag. Van der Vaart ofzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:18
crosspost vanuit 't verkeerde topic :P

Stel nu, de UEFA geeft Legia Warschau geen gelijk en 't CAS vervolgens, nadat de voorronde gespeeld is, wel; Wat moet de UEFA dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:38

Player1S

Probably out in the dark

rik86 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:22:
crosspost vanuit 't verkeerde topic :P

Stel nu, de UEFA geeft Legia Warschau geen gelijk en 't CAS vervolgens, nadat de voorronde gespeeld is, wel; Wat moet de UEFA dan?
Vraag me af of ze wel gaan winnen. UEFA zal hooguit meekrijgen dat ze de regels moeten verduidelijken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Waarom is Milik afgeschreven? Die krijgt toch ook geen bruikbare ballen als Kishna bijvoorbeeld voor eigen succes wil gaan? Overigens vermoed ik ook niet dat Milik een superster wordt maar dat kun je alleen Overmars kwalijk nemen, die tot heden amper een goede aankoop heeft gedaan sinds hij bij Ajax is.

Rekik blijkbaar naar PSV voor een jaar, wederom huur. Ik begrijp niet waarom ze dat zo graag willen want ook volgend jaar moet je weer opnieuw gaan bouwen. Dat is zonde als je net Bruma hebt gekocht, tenzij je volgend jaar Rekik zou kunnen kopen. Moet die wel wat beter worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Aghanim schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:31:
Waarom is Milik afgeschreven? Die krijgt toch ook geen bruikbare ballen als Kishna bijvoorbeeld voor eigen succes wil gaan? Overigens vermoed ik ook niet dat Milik een superster wordt maar dat kun je alleen Overmars kwalijk nemen, die tot heden amper een goede aankoop heeft gedaan sinds hij bij Ajax is.

Rekik blijkbaar naar PSV voor een jaar, wederom huur. Ik begrijp niet waarom ze dat zo graag willen want ook volgend jaar moet je weer opnieuw gaan bouwen. Dat is zonde als je net Bruma hebt gekocht, tenzij je volgend jaar Rekik zou kunnen kopen. Moet die wel wat beter worden :P
Spits zijn bij Ajax lijkt erg lastig, een spits die daar het goed doet doet het internationaal ook goed.

Overigens lijkt dat bij Ajax vaker te gelden. Spelers die het daar goed doen slagen vaker in het buitenland (voor mijn gevoel). Maar ook veel goede spelers doen het erg slecht bij Ajax.

Machlas 30 goals bij Vitesse (toen nog middemoter) niks bij Ajax.
Boukari, redde Sparta, maar nooit iets geworden.
Anastasiou
Sonck
Charisteas
Mitea
Rosales
Rosenberg
Sulejmani
El Hamdaoui
Sigthórsson (Scoorde wel veel belangrijke doelpunten)
Boerrigter (goede spits slechte mentaliteit)

Echte uitzonderingen zijn Suarez en Huntelaar.

Vooral sulejmani voor 16 miljoen is natuurlijk niet goed. Bij Ajax doen toch vaak noorderlingen het beter dan oost Europeanen. Rosenberg staat hier in mijn lijst, maar was wel een van de betere (statistisch gezien).

Mooi is dat de beste "aankoop" een speler is die transfer vrij weg ging bij een middenmotor. Lasse Schöne

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 12-08-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Kevinp schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:54:
[...]

Spits zijn bij Ajax lijkt erg lastig, een spits die daar het goed doet doet het internationaal ook goed.

Overigens lijkt dat bij Ajax vaker te gelden. Spelers die het daar goed doen slagen vaker in het buitenland (voor mijn gevoel). Maar ook veel goede spelers doen het erg slecht bij Ajax.

Machlas 30 goals bij Vitesse (toen nog middemoter) niks bij Ajax.
Boukari, redde Sparta, maar nooit iets geworden. [Geen spits]
Anastasiou
Sonck
Charisteas
Mitea [Geen spits]
Rosales [Geen spits]
Rosenberg
Sulejmani [Geen spits]
El Hamdaoui [Geen spits]
Sigthórsson (Scoorde wel veel belangrijke doelpunten)
Boerrigter (goede spits slechte mentaliteit) [Geen spits]

Echte uitzonderingen zijn Suarez en Huntelaar.

Vooral sulejmani voor 16 miljoen is natuurlijk niet goed. Bij Ajax doen toch vaak noorderlingen het beter dan oost Europeanen. Rosenberg staat hier in mijn lijst, maar was wel een van de betere (statistisch gezien).

Mooi is dat de beste "aankoop" een speler is die transfer vrij weg ging bij een middenmotor. Lasse Schöne
Of pak je nu bewust de voorhoede spelers er bij?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:17
Ik zou nooit een spits als Milik kopen zonder dat hij een goed scoring jaar had gedraaid
Vind dat verre van slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

KillaZ schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:38:
[...]
Of pak je nu bewust de voorhoede spelers er bij?
Tja, spits is een rekbaar begrip. Eigenlijk was Kluivert ook geen echte spits, Suarez idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Harribo schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:23:
Ik zou nooit een spits als Milik kopen zonder dat hij een goed scoring jaar had gedraaid
Vind dat verre van slim
Hij is ook niet gekocht, maar was transfervrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:36:
[...]

Hij is ook niet gekocht, maar was transfervrij.
Hij is gehuurd met een optie tot koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Oh my bad.
Dat is toch ook prima, je zit er niet aan vast voor als hij niet bevalt, en doet hij het goed, dan kunnen ze m vastleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:22

Quad

Doof

Ziet er naar uit dat Blind echt vertrekt bij Ajax, en wel naar Manchester United. Ze gaan maar liefst 25 miljoen euro betalen volgens bronnen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:23:
Vind dat verre van slim
Dat is juist het probleem. Voor iedere spits welke veel goals gemaakt heeft betaal je gewoon de hoofd prijs.

Bij Milik vind Ajax dat hij potentie heeft welke er nog niet uitgekomen is. Als je ervoor kunt zorgen dat dit eruit komt dan heb je een leuke spits.
Hij word zoals gezegd eerst gehuurd, dus als het eruit komt dan koop je hem, laat hij echt niets zien dan zwaai je hem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Quad schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:02:
Ziet er naar uit dat Blind echt vertrekt bij Ajax, en wel naar Manchester United. Ze gaan maar liefst 25 miljoen euro betalen volgens bronnen.
Het zijn nog geruchten, want er zijn ook geruchten dat Ajax en Man. United nog niet eens hebben grsproken..

Maar waar rook is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:32
Feyenoord schijnt vandaag een 28-jarige Turkse aanvaller te presenteren: http://www.nusport.nl/voe...n-met-kazim-richards.html

PSV lijkt de komst van Defour te kunnen vergeten: http://www.nusport.nl/voe...olgen-bij-anderlecht.html
Ik ben benieuwd wie PSV nu wil gaan halen als ervaren middenvelder. Zonde dat Marcel Brands zo veel tijd in Defour gestopt heeft en dit voor niks blijkt te zijn. Als ik de bedragen zo zie, heeft Anderlecht niet heel veel meer geboden dan PSV.

PS: waarom is de quick reply niet zichtbaar in dit topic?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Amai, strik er om heen en uitzwaaien als dat waar is. 25 miljoen ga je nooit meer krijgen. Als je dan bedenkt dat Feyenoord 8 miljoen voor de Vrij kreeg.... wat een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 14:25
Twee minpunten voor v Geel dus. Hij haalt te weinig binnen en komt nu met een paniek aankoop die weg mag bij een Turkse subtopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Railgunner schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:49:

Heel vervelend inderdaad.

Wb Defour: volgens VI was Mokotje het plan B, die is inmiddels naar Twente dus ben benieuwd of er nog een derde speler in de wachtrij staat. Anders wordt het Hendrix op het middenveld, ook niet slecht. Misschien nog een linksbuiten halen zodat er eens fatsoenlijke voorzetten op De Jong/Locadia komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Of Demy de Zeeuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Laat Ajax die maar lekker oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik vermoed om slowchat te ontmoedingen, daar is dit topic nogal vatbaar voor. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Catorce schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

Laat Ajax die maar lekker oppikken.
Voor Ajax zal er geen plek zijn gok ik zo, je hebt Viergever namelijk al op de plek van Blind staan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Feyenoord schijnt vandaag een 28-jarige Turkse aanvaller te presenteren: http://www.nusport.nl/voe...n-met-kazim-richards.html
Ken hem niet zo goed, maar volgens mij is dit toch geen echte spits?
Pakt in ieder geval meer gele kaarten dan dat hij goals maakt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:23:
[...]

Voor Ajax zal er geen plek zijn gok ik zo, je hebt Viergever namelijk al op de plek van Blind staan.
Als Blind weg gaat dan is hij misschien een optie. Want naast Viergever heb je niet veel spelers voor op 6. Maar ik heb geen idee wat zijn niveau nog is. Vond hem bij Ajax altijd wel een fijne speler.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 13-08-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ben benieuwd naar jouw bronnen dan. Ze willen die Rojo namelijk ook al halen als linksback en Blijven komt fysiek tekort in de PL. Bovendien krijgt Ajax max 18 miljoen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-10 16:29

kevin33

Welkom in Utopia.

tweaker2010 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:49:
[...]

Ben benieuwd naar jouw bronnen dan. Ze willen die Rojo namelijk ook al halen als linksback en Blijven komt fysiek tekort in de PL. Bovendien krijgt Ajax max 18 miljoen voor hem.
Heeft hij een transferclausule dan?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:51
Het lijken tegenwoordig wel inboorlingen van e.o.a. zeldzame stam ergens uit de Amazone met al die opgeschilderde lijven.

Een mooie strakke tattoo, OK, maar dit? Nee, sorry..
Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015