[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.323 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
PEC huurt de Tjechische spits Tomas Necid voor een jaar van CSKA Moskou. Ik ben benieuwd of hij z'n draai kan vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 13-08-2014 14:18 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-10 22:42

Vos

AFCA

Stond altijd te boek als een groot talent, maar veel blessureleed gehad. Leuk om hem bij Zwolle aan het werk te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:17
BigWillem89 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:28:
[...]

Ken hem niet zo goed, maar volgens mij is dit toch geen echte spits?
Pakt in ieder geval meer gele kaarten dan dat hij goals maakt.. 8)7
Ik verwacht er ook niet zo veel van, ze moeten nog wat. Verwacht meer van Necid

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
Bendtner gaat waarschijnlijk naar Wolfsburg waardoor Dost daar mag vertrekken wat dan waar de deur open maakt voor Feyenoord.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:58

Niku

Alagaesii

Deadsy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:58:
Bendtner gaat waarschijnlijk naar Wolfsburg waardoor Dost daar mag vertrekken wat dan waar de deur open maakt voor Feyenoord.
Toornstra, Ziyech én Dost? Dan zouden de Kuipbewoners ineens wel op heel erg grote voet gaan leven.

• Deadsy
Niku schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:07:
[...]

Toornstra, Ziyech én Dost? Dan zouden de Kuipbewoners ineens wel op heel erg grote voet gaan leven.
Misschien op afbetaling :).
Maar misschien dat er ook een keuze gemaakt moet worden. Misschien dachten ze dat Dost niet meer haalbaar was dus wilden ze met dat geld Toornstra en Ziyech halen, nu word Dost misschien toch beschikbaar dus moeten ze keuzes maken.

Maar ik heb net het woordje misschien best wel vaak gebruikt.

Dost vind ik sowieso een te duur geintje voor een club zoals Feyenoord.
Iets in de richting van, hoe zit het met de scouting of het netwerk van v. Geel.

Mja dat Wolfsburg Bendtner zou halen vind ik nog lachwekkender. Mja het is niet hun geld dus dan is het simpel om dit om dit weg te gooien.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:47
Ajax is bereid diep te gaan voor Samuel Eto’o. De Kameroense aanvaller staat in de belangstelling van tal van clubs en wacht waarschijnlijk op de meest lucratieve aanbieding.

De Amsterdammers lijken kansloos zodra een Europese topclub met een grote zak geld over de brug komt, maar niets blijkt minder waar. De Italiaanse journalist Tancredi Palmeri, in dienst van onder meer CNN en Gazzetta dello Sport, meldt donderdagavond dat Ajax miljoenen heeft gereserveerd voor Eto’o.

Hoeveel Ajax exact heeft geboden is niet bekend, maar het bedrag ligt hoger dan wat Liverpool in gedachten heeft voor de aanvaller uit Kameroen. De Engelse topclub zou in een eerste gesprek Eto’o vier miljoen per jaar hebben beloofd.

Naast Ajax en Liverpool zijn ook Everton, Internazionale en AS Roma geïnteresseerd in de viervoudig Afrikaanse voetballer van het jaar, die via zijn zaakwaarnemer heeft laten weten dat hij meer bedenktijd nodig heeft. Eto’o is transfervrij na zijn vertrek bij Chelsea.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax nu ineens 4 miljoen per jaar gaat betalen, tenminste niet als vast salaris? Waarschijnlijk voor het eerste jaar 4 miljoen, waarbij het salaris 1 miljoen is en tekenbonus 3 miljoen fzo (omdat hij transfervrij is), maar ik neem aan dat ze hem toch voor 2 jaar willen binnen halen dan?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:17
Zo kan ik mij ook niet voorstellen dat Eto voor Ajax gaat kiezen

• Deadsy
Gynnad schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:49:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat Ajax nu ineens 4 miljoen per jaar gaat betalen, tenminste niet als vast salaris? Waarschijnlijk voor het eerste jaar 4 miljoen, waarbij het salaris 1 miljoen is en tekenbonus 3 miljoen fzo (omdat hij transfervrij is), maar ik neem aan dat ze hem toch voor 2 jaar willen binnen halen dan?
Ik hoop dat ze hem proberen binnen te halen met hulp van de sponsors.
Want het zal voor de sponsors toch ook wel aantrekkelijk zijn om hem in een Ajax shirt te zien rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:49:
[...]
Die Overmars doet maar wat. Eto'o komt in geen 100 jaar naar Amsterdam, dat is allemaal verspilde moeite. Ze kunnen beter Ziyech oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ziyech vind ik persoonlijk ook een goede keuze. Heb je denk ik meer baat bij dan aan Eto'o, hoewel hij wel voor meer media aandacht zorgt, waarvan ik eerder denk dat het de negatieve kant op kan gaan. Ziyech is een aantrekkelijke speler met gedurfde speelstijl, zou goed bij Ajax kunnen passen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan kan Ajax ook nog altijd Dost proberen te huren of eventueel kopen als Eto'o niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:09
tweaker2010 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:00:
[...]

Die Overmars doet maar wat. Eto'o komt in geen 100 jaar naar Amsterdam, dat is allemaal verspilde moeite. Ze kunnen beter Ziyech oppikken.
Wat denk je dat de shirtverkopen gaan doen als die Eto'o in een Ajax shirt gaat rondlopen? Die 4 Miljoen zou in de huidige bedrijfsvoering niet eens een probleem hoeven zijn.

Daarnaaat heb je een hele jonge groep, die gaan niet op hun achterste piten staan als blijkt dat Eto'o ineens 4 x meer gaat verdienen dan zij zelf doen.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Quad schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:02:
Ziyech vind ik persoonlijk ook een goede keuze. Heb je denk ik meer baat bij dan aan Eto'o, hoewel hij wel voor meer media aandacht zorgt, waarvan ik eerder denk dat het de negatieve kant op kan gaan. Ziyech is een aantrekkelijke speler met gedurfde speelstijl, zou goed bij Ajax kunnen passen.
Ik verwacht haast wel dat Ziyech een slechte houding heeft, want 4 miljoen is niets voor zijn kwaliteiten en anders had een club hem allang opgepikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Hoezo? :)

Twente heeft het geld niet, Feyenoord moet voorzichting met zijn salarishuis omgaan en heeft met Vilenha en Immers 2 spelers die op dezelfde positie spelen en PSV is niet op zoek naar een jonge kracht, die zoekt juist ervaring.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
KillaZ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:21:
[...]

Wat denk je dat de shirtverkopen gaan doen als die Eto'o in een Ajax shirt gaat rondlopen? Die 4 Miljoen zou in de huidige bedrijfsvoering niet eens een probleem hoeven zijn.

Daarnaaat heb je een hele jonge groep, die gaan niet op hun achterste piten staan als blijkt dat Eto'o ineens 4 x meer gaat verdienen dan zij zelf doen.
Shirtverkopen, de grootste leugen die altijd verteld wordt als het aan komt op het rechtpraten van transfersommen en salaris grote spelers :') Het zal echt niet zo zijn dat er een enorme groep mensen is die nooit shirtjes kocht dat opeens wel gaat doen nu Eto'o er dan wellicht gaat spelen. In het buitenland misschien wat extra, maar laten we niet doen alsof er miljoenen uit gehaald wordt. Tevens krijgt de fabrikant nog steeds veruit het meeste, de meeste grote Europese clubs krijgen ongeveer een tientje per shirt. Daarvan verkopen alleen Barcelona, Madrid en United meer dan een miljoen (tussen de 1 en 1.5), ga maar na wat Ajax dan verkoopt per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:47

Player1S

Probably out in the dark

KillaZ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:21:
[...]

Ik zou, als ik fan was van die club, om de koppen vragen van alle bestuursleden en de trainer. Ongeacht de prestaties van de afgelopen jaren.

2 miljoen extra naar de jeugd is teveel geld maar wel even 4 miljoen pompen in Eto'o? Ik verwacht eerder dat het algemene niveau zijn niveau omlaag trekt dan dat de rest zich optrekt aan hem.
Die 4 miljoen is waarschijnlijk ook nog netto...

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Catorce schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:01:
[...]

Shirtverkopen, de grootste leugen die altijd verteld wordt als het aan komt op het rechtpraten van transfersommen en salaris grote spelers :') Het zal echt niet zo zijn dat er een enorme groep mensen is die nooit shirtjes kocht dat opeens wel gaat doen nu Eto'o er dan wellicht gaat spelen. In het buitenland misschien wat extra, maar laten we niet doen alsof er miljoenen uit gehaald wordt. Tevens krijgt de fabrikant nog steeds veruit het meeste, de meeste grote Europese clubs krijgen ongeveer een tientje per shirt. Daarvan verkopen alleen Barcelona, Madrid en United meer dan een miljoen (tussen de 1 en 1.5), ga maar na wat Ajax dan verkoopt per jaar.
Als je tussen de lijntjes door leest zie je "in de huidige bedrijfsvoering", als je de jaarverslagen van de afgelopen 3 jaar er bij pakt zie je dat het uitgavepatroon van Ajax, op een Servische misser na, allemaal "voorzichtige" uitgaven zijn geweest. Er zit >60 mio. cash in de onderneming, dan kan een gok met een jaarsalaris dat het budget met 3 miljoen overstijgt wel eens gedaan worden. De extra inkomsten uit de shirtverkoop (wat met een topspits en een Aziatische trip wel eens veel meer kan gaan worden dan die 60k shirts nu) is mooi meegenomen.

Waarom heb ik het gevoel alsof heel Nederland zich verzet tegen de komst van een topspits uit het buitenland? We zijn wel heel erg in die Mickey Mouse filosofie gaan geloven. Eto'o in de Eredivisie, dat is toch prachtig?

@L1nt: Er gaat jaarlijks al 7 mio naar de jeugdopleiding, ruim 10% van de begroting. Dat Wim Jonk aangeeft dat het meer moet zijn wil nog niet aangeven dat de noodzaak daar is.

[ Voor 5% gewijzigd door KillaZ op 15-08-2014 09:32 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Het is wellicht zo dat Ajax met Eto'o in feite de kampioensschaal 2014-2015 koopt, mits hij niet geblesseerd raakt. De verdedigingen waartegen Eto'o dan moet spelen zijn voor hem ongekend zwak.
Is dit 4 miljoen waard? Ik denk het wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Witte op 15-08-2014 09:32 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Buiten dat, een keertje overwinteren in de CL zou heel mooi zijn. Die kans wordt met een spits die er wel staat (want laten we eerlijk zijn, zonder 2 goals van de Jong was het CL seizoen lang niet zo mooi geweest) natuurlijk groter.

CL wedstrijd met Milik, Zivkovic of Eto'o? Ik denk dat de voorkeur van 99,9% van de mensen hier naar de laatste gaat.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
KillaZ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:29:
[...]

Als je tussen de lijntjes door leest zie je "in de huidige bedrijfsvoering", als je de jaarverslagen van de afgelopen 3 jaar er bij pakt zie je dat het uitgavepatroon van Ajax, op een Servische misser na, allemaal "voorzichtige" uitgaven zijn geweest. Er zit >60 mio. cash in de onderneming, dan kan een gok met een jaarsalaris dat het budget met 3 miljoen overstijgt wel eens gedaan worden. De extra inkomsten uit de shirtverkoop (wat met een topspits en een Aziatische trip wel eens veel meer kan gaan worden dan die 60k shirts nu) is mooi meegenomen.

Waarom heb ik het gevoel alsof heel Nederland zich verzet tegen de komst van een topspits uit het buitenland? We zijn wel heel erg in die Mickey Mouse filosofie gaan geloven. Eto'o in de Eredivisie, dat is toch prachtig?

@L1nt: Er gaat jaarlijks al 7 mio naar de jeugdopleiding, ruim 10% van de begroting. Dat Wim Jonk aangeeft dat het meer moet zijn wil nog niet aangeven dat de noodzaak daar is.
Ik verzet me er helemaal niet tegen, laat hem lekker komen. Maar het feit dat fans van welke club dan ook consistent het fabeltje 'extra shirtverkopen' er bij halen stoort me, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:27:
[...]

Ik verwacht haast wel dat Ziyech een slechte houding heeft, want 4 miljoen is niets voor zijn kwaliteiten en anders had een club hem allang opgepikt
Hij heeft een contract voor 1 jaar, dat zal eerder de reden zijn. 4m voor een speler van (nog niet eens) een subtopper is dan veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:49

St@m

@ Your Service

Bam, we gaan het beleven.
Donderdagochtend de 28e met de auto naar Praag met nog 2 vrienden, beetje zuipen. PEC kijken, nog meer zuipen. Vrijdag wat cultuur opdoen en misschien een biertje en zaterdag weer naar Zwolle :) Zin in!

Totale kosten..
€ 12,- kaartje
€ 20,- diesel (alleen terug tanken, rest met tankpas in NL)
€ 65,- hotel (3 sterren, hartje Praag)
€ 30,- 2 dagen bier drinken :D (is toch 30 cent per biertje? haha)

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 15-08-2014 11:42 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Witte schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:31:
Het is wellicht zo dat Ajax met Eto'o in feite de kampioensschaal 2014-2015 koopt, mits hij niet geblesseerd raakt. De verdedigingen waartegen Eto'o dan moet spelen zijn voor hem ongekend zwak.
Is dit 4 miljoen waard? Ik denk het wel.
Als kampioen van de eredivisie ben je (tot nog toe) gegarandeerd van CL-deelname. Das al 8,6 miljoen euro (dit seizoen). Daar komen de tv-inkomsten nog bij, die zijn 8,5 miljoen voor Nederland dit seizoen. Totaal inkomsten CL zijn dus 17,1 miljoen euro. En als je dan punten pakt levert het nog meer op.

4 miljoen voor Eto'o als je de daarmee de titel kunt 'kopen' zou niet alleen waard zijn, het zou zelfs een schijntje zijn. Alleen... ook Eto'o biedt geen garantie op het kampioenschap. Als hij een beetje normaal presteert heb je natuurlijk wel een grotere kans.

Maar goed, als je als Ajax je in deze (financiële) positie bevindt en je krijgt de kans om zo'n speler te halen moet je het gewoon _altijd_ doen. Goed voor het aanzien van je club, goed voor het aanzien van de competitie, goed voor je kampioenskansen (en als bonus dit jaar de mogelijkheid om als eerste NL club 5x op rij kampioen te worden), en volgens mij kan eventuele jeugd die zogenaamd belemmerd zouden worden door zijn aanwezigheid ook nog wel wat leren van hem. En als je dan een jeugdspeler hebt waarvan je echt wilt dat die speelt terwijl je iemand als Eto'o kunt halen verhuur je die maar een seizoen en haal je alsnog Eto'o.

Maar ik geloof er geen reet van dat ie komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Ik zou, als ik fan was van die club, om de koppen vragen van alle bestuursleden en de trainer. Ongeacht de prestaties van de afgelopen jaren.

2 miljoen extra naar de jeugd is teveel geld maar wel even 4 miljoen pompen in Eto'o? Ik verwacht eerder dat het algemene niveau zijn niveau omlaag trekt dan dat de rest zich optrekt aan hem.
Die 4 miljoen is waarschijnlijk ook nog netto...
Je hebt geen idee waar ze die 2miljoen voor willen hebben, dus om nou maar het bestuur en De Boer op te laten rotten daarvoor??? Wie weet wil ie kampioenspremies gaan introduceren voor de spelers van alle jeugdelftallen, of helikopters huren zodat de trainers niet meer in de file hoeven te staan of een ander absurd voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:47

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:02:
[...]

Je hebt geen idee waar ze die 2miljoen voor willen hebben, dus om nou maar het bestuur en De Boer op te laten rotten daarvoor??? Wie weet wil ie kampioenspremies gaan introduceren voor de spelers van alle jeugdelftallen, of helikopters huren zodat de trainers niet meer in de file hoeven te staan of een ander absurd voorstel.
Als je geen 2 miljoen in de jeugd wilt steken maar wel 5-6 miljoen bruto in Eto'o die je ten eerste geen kampioenschap garandeert en ten tweede met goedkopere oplossingen ook kun bewerkstelligen ben je gewoon totaal verkeerd bezig IMHO.

Die jeugd betaald zich op lange termijn wel terug. Eto'o niet. Zeker niet als het onverhoopt toch mis loopt en je maximaal 2e word.
Al zijn het kampioenspremies, als de jochies er door gemotiveerd blijven en zich blijven ontwikkelen heeft dat veel meer waarde.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
L1nt schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:25:
[...]

Als je geen 2 miljoen in de jeugd wilt steken maar wel 5-6 miljoen bruto in Eto'o die je ten eerste geen kampioenschap garandeert en ten tweede met goedkopere oplossingen ook kun bewerkstelligen ben je gewoon totaal verkeerd bezig IMHO.

Die jeugd betaald zich op lange termijn wel terug. Eto'o niet. Zeker niet als het onverhoopt toch mis loopt en je maximaal 2e word.
Al zijn het kampioenspremies, als de jochies er door gemotiveerd blijven en zich blijven ontwikkelen heeft dat veel meer waarde.
Het is een beetje appels met peren vergelijken, we hebben geen idee waarvoor dat geld bedoeld was. En als de directie daar niet achter staat zal daar wel een goede reden voor zijn. Ze hebben genoeg geld om het beide te doen, dus het is niet zo dat dat geld nu ineens naar eto'o zou gaan. Beetje een nutteloze discussie nu hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Ik zou toornstra laten schieten als ik Feyenoord was. Mij bekruipt namelijk het gevoel dat deze jongen niet het niveau voor een topclub heeft. Ik heb liever dat Ziyech en Dost komen. Met die twee jongens erbij is Feyenoord ook een titelkandidaat.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Toornstra is van het niveau Immers, geen meerwaarde voor een club als Feyenoord dus. Hooguit een speler voor de breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

St@m schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:41:
Bam, we gaan het beleven.
Donderdagochtend de 28e met de auto naar Praag met nog 2 vrienden, beetje zuipen. PEC kijken, nog meer zuipen. Vrijdag wat cultuur opdoen en misschien een biertje en zaterdag weer naar Zwolle :) Zin in!

Totale kosten..
€ 12,- kaartje
€ 20,- diesel (alleen terug tanken, rest met tankpas in NL)
€ 65,- hotel (3 sterren, hartje Praag)
€ 30,- 2 dagen bier drinken :D (is toch 30 cent per biertje? haha)
Awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Benieuwd naar vanavond. Vind de verhalen tot nu toe uit het Feyenoord kamp over het samenspel weinig hoopgevend moet ik zeggen.

Overigens: FoxSports App geïnstalleerd op mijn Android. Wil je een samenvatting kijken, dan stuurt je GPS jouw exacte locatie door aan FOX 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:11:
Toornstra is van het niveau Immers, geen meerwaarde voor een club als Feyenoord dus. Hooguit een speler voor de breedte.
Hier ben ik het wel mee eens. Ze hadden hem destijds voor 1,5 miljoen bij ADO op moeten halen. Voor toornstra 5 miljoen of meer betalen is gekkenwerk. Maar helaas had Feyenoord in die periode die 1,5 miljoen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Toch speelt Wilkshire best een aardig potje tot nu toe. Te vrede had moeten scoren. Toch vind ik het leuk dat hij nu de kans krijgt. Absoluut geen slechte spits. Maar natuurlijk geen Pelle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Duidelijker hands dan zojuist krijg je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CR1691 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:21:
Hij had eerder moeten vervellen of zijn hand er laten afvallen ofzo?
Duidelijker dat het geen hands was krijg je ze niet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:54
CR1691 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:21:
De arm was langs het lichaam. Hij kon er niks aan doen.

Hoewel je best kan zeggen dat het een penalty zou moeten zijn kan ik me ook wel vinden in geen penalty.

en 0-1!

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mooie vrije trap van Ziyech! Heerenveen terecht op 0-1, ondanks een man minder. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mooi doelpunt, als hij nu drie punten pakt dan mag hij wel naar Feyenoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lekker gekeept weer door Mulder. Duikt als een zak aardappelen naar de hoek. Deze bal was zeker niet onhoudbaar!

Gelukkig is het al snel 1-1. De slechtste man op het veld scoort :+

[ Voor 24% gewijzigd door CR1691 op 15-08-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lol, en 1-1. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mazzelgoal, maar dat kan niet anders bij Immers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nouja, als Immers dit seizoen dit soort goals wel blijft maken, dan kan hij de gouden schoen niet meer mislopen. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Rustig maar hier. Feyenoord gaat gewoon winnen

Elvis!! *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 15-08-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:36

Koppensneller

winterrrrrr

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:31:
Rustig maar hier. Feyenoord gaat gewoon winnen
Penalty in 90+2, kan bijna niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pfoe, Manu heeft ook wel aardig wat spieren gekweekt afgelopen zomer hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 17-10 14:11
Feyenoord heeft écht een probleem. Heb niet de hele wedstrijd gezien, tot nu toe een minuut of 35 in totaal, maar aanvallend is het zeer en zeer matig. Simpele passes die niet aankomen, voorzetten die niet in de buurt zijn van een eigen speler. Die speler van Heerenveen met een Z (ben z'n naam kwijt) lijkt me erg nuttig en nodig. Toornstra niet (zeg ik als Utrechtsupporter): die is hopeloos uit vorm, al zeker een halfjaar, en hij is echt niet beter dan wat Feyenoord nu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De keeper van Heerenveen doet het uitstekend hoor!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Btje pech in de slotfase, maar toch mooie pot gezien. Manu moet niet gaan liggen op het laatst. Guidetti en ziyech en Feyenoord is kampioen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Maak van Guidetti maar Dost. Er zitten teveel niet wedstrijdfitte spelers in deze selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zowel Dost als Guidetti zijn niet echt bereid salaris in te leveren. Guidetti vroeg maar liefst 2 miljoen, hoe graag wil je dan bij Feyenoord voetballen vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Precies. Ben zeker fan van Guidetti. En geloof ook zeker dat hij 20x gaat scoren. Maar tegen dat salaris gaat ie maar lekker ergens op in Rusland op de bank zitten. Te vrede doet het helemaal niet gek. Maar 1 spits is natuurlijk wel erg weinig. Spannende 2 weken nu. Van geel zal zeker nog 1 of 2 spelers kopen of huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 21:21
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:53:
Btje pech in de slotfase, maar toch mooie pot gezien. Manu moet niet gaan liggen op het laatst. Guidetti en ziyech en Feyenoord is kampioen 8)
Dit soort dingen horen we nu natuurlijk al 15 jaar, niet lullig bedoeld (al klinkt het misschien wel zo) maar ga nou eerst maar is hopen op top-3 dit jaar i.p.v. gelijk weer met "kampioen" te strooien. Scheelt straks weer teleurstelling want de selectie van Feyenoord is nu echt niet breed genoeg, en in de off-chance dat ze dan tóch kampioen worden valt het alleen maar mee :).

Mijn geld staat dit jaar op : 1 en 2. Ajax/AZ 3. PSV 4. Feyenoord 5. Vitesse

Dat is dan puur gebaseerd op de selecties die er staan, vind AZ vooral en erg goede voorhoede hebben met Berghuis, Hupperts en Jóhannsson en denk dat ze kunnen concurreren met Ajax voor plek 1.
PSV heeft op papier een goed team staan maar ze missen nog een echt goede middenvelder en ik denk nog steeds dat Cocu niet de man is die PSV kampioen maakt.

Het probleem dat Feyenoord (imho) heeft is dat er geen team staat, veel spelers lijken maar wat te doen en als je dan zag hoe kinderlijk eenvoudig Sinkgraven keer op keer het middenveld van Feyenoord uitspeelde... Dat ze vervolgens een half uur tegen 10 man spelen en dan nog simpel balverlies leiden en geen pressie kunnen zetten is gewoon erg jammer.
Met clasie erbij zal het wel beter lopen op het middenveld maar de volledige focus op het halen van aanvallers, en niet een paar goede middenvelders (waar imho Feyenoord's grote probleem ligt in de laatste paar wedstrijden) kan ze nog wel eens gaan opbreken....

[ Voor 41% gewijzigd door Krukar op 16-08-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:11
De belangstelling voor Ziyech en Toornstra is toch geen focus op aanvallers?

Om AZ tot grootste uitdager van Ajax uit te roepen lijkt me wat opportunistisch. Zijn ze zoveel beter dan vorig jaar dan? Bovendien is die selectie ook niet zo breed lijkt me.

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 16-08-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die aanvallers zijn juist broodnodig want met spelers als Achahbar, Verhoek, Schaken en Te Vrede ga je de oorlog niet winnen.. Het middenveld is nog niet eens zo slecht alleen begint het nu wel duidelijk te worden dat deze anders ingericht moet worden. Je hebt een speler nodig die je voorwaartsen kan bedienen, dit kan Immers niet en dus moet je gewoon zorgen dat je Ziyech binnenhaalt. Vilhena kan dat ook maar speelt meer naar achteren. Toornstra zou een uitstekende lopende middenvelder zijn voor Feyenoord maar in mijn ogen is hij zeker niet die 5/6 miljoen waard. Het allerbelangrijkste is om Clasie te behouden en zijn contract open te breken. Helaas is zijn zaakwaarnemer al sinds het WK bezig om die jongen op te fokken om een transfer te maken. Ik verwacht dat dit zijn laatste jaar is, als het nu al niet zijn laatste weken zijn...

Goossens, Verhoek en Vormer moet je zo snel mogelijk slijten. Desnoods contracten laten ontbinden. Ook gisteren bleek dat Vormer niet Clasie kan doen vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nog maar eens over VI. Nu ze de beelden weer hebben, is het programma weer een stuk beter te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En nu, PSV aan. Ben benieuwd, Rekik in ieder geval in de basis.

Edit: Arias trouwens ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Niku op 16-08-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En het is 1-0 voor PSV, Wijnaldum scoort na een assist van Depay. Prima goal :) Verder niemand PSV aan het kijken?

En 2-0, PSV speelt aanvallend best lekker. Verdedigend is het zwak.

[ Voor 23% gewijzigd door Niku op 16-08-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:54:
En het is 1-0 voor PSV, Wijnaldum scoort na een assist van Depay. Prima goal :) Verder niemand PSV aan het kijken?
Nee, eigenlijk niet. Zal het eens even opzetten. Het is eigenlijk een niet veel te bekenen wedstrijd. Zie NAC toch als een van de degradatiekandidaten, eigenlijk al jaren.. Maar het zal toch eens gaan gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gynnad schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:59:
[...]

Nee, eigenlijk niet. Zal het eens even opzetten. Het is eigenlijk een niet veel te bekenen wedstrijd. Zie NAC toch als een van de degradatiekandidaten, eigenlijk al jaren.. Maar het zal toch eens gaan gebeuren
Kijk het ook alleen maar omdat het PSV is. Ajax - NAC zou ik op mijn zaterdagavond niet gaan kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Daar komt PSV goed weg, dat had volgens de regels rood moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:00:
[...]

Kijk het ook alleen maar omdat het PSV is. Ajax - NAC zou ik op mijn zaterdagavond niet gaan kijken :+
2-1 inmiddels, kom net binnen bij de penalty. Wat trouwens een zuivere rode kaart voor Arias had moeten zijn! Komt ie goed weg met geel.

Ga het nou trouwens even kijken, moet dadelijk om 20.00 weg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

toolkist schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:02:
Daar komt PSV goed weg, dat had volgens de regels rood moeten zijn...
Was inderdaad rood, heeft Arias geluk.
Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:54:
PSV speelt aanvallend best lekker. Verdedigend is het zwak.
Dit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Aanvalsmachine PSV weer los, prachtgoals van Depay en Locadia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:43:
Aanvalsmachine PSV weer los, prachtgoals van Depay en Locadia!
Kom toevallig net aanlopen met de 5-1, maar dat was toch wel een prachtige aanval. Een goede generale voor komende zondag tegen Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

6-1, Depay. Vrije trap vanaf 25 meter, heerlijke tweede helft dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ben benieuwd of dit ook zo was gelopen als ze met 10 hadden gestaan ;)
Winnen waarschijnlijk nog wel van dit NAC, maar zo dik vast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Triest dat de scheids twee duidelijke rode kaarten niet geeft. Nieuwe instructies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als Makkelie die wedstrijd gefloten had... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach, van mij mag PSV elke pot die ze winnen er 8 inschoppen. Als ze maar gewoon net zo vaak onderuit gaan als de laatste jaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Necid erin bij PEC. Ben echt benieuwd hoe hij daar gaat voetballen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Opvallende ontwikkelingen in Enschede, had toch echt niet verwacht dat Ado Den Haag in de 79e minuut voor zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dat gaat daar dus niet zo lekker met Twente? PEC gaat ook niet heel lekker vanavond. Net krijgt van Hintum zijn tweede geel en net scoort Dordrecht de gelijkmaker.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Ik zit inmiddels twee wedstrijden tegelijkertijd te kijken... Allebei ontzettend spannend! Linkerscherm FC Dordrecht - FC Zwolle, rechterscherm FC Twente - Ado Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Lekker hoor. In de laatste seconde de overwinning binnen halen! Met assist van Necid.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bah, weer lucky Twente zo net voor het einde. Maar wel al 2x gelijk gespeeld, valt toch tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:39
Tja als je Tadic en Promes verkoopt zonder noemenswaardige vervangers kun je natuurlijk zien aankomen dat het minder gaat.
Overigens is het meer lucky PEC in plaats van Twente. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Ik weet dat het vakantietijd is, ook in Gelderland. Maar zelfs dan, is het in de Gelredome bijzonder leeg. Schandalig leeg. Ben benieuwd hoe druk het morgen in de Galgenwaard is, ik ben er in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
don_jorg schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:56:
Ik weet dat het vakantietijd is, ook in Gelderland. Maar zelfs dan, is het in de Gelredome bijzonder leeg. Schandalig leeg. Ben benieuwd hoe druk het morgen in de Galgenwaard is, ik ben er in ieder geval ;)
Dit viel me ook al op.

Itialiaanse tafferelen. Of gewoon geen voetbal liefhebbers. *knip*

Het slaat werkelijk nergens op zoals de Vitesse supporters zich "gedragen" (door niet aanwezig te zijn).

Jammer dat de UEFA daar niet eens naar kijkt. Voetballen voor volle stadions zou ook wel eens beloond mogen worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 17-08-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kevinp schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:17:
[...]

Jammer dat de UEFA daar niet eens naar kijkt. Voetballen voor volle stadions zou ook wel eens beloond mogen worden.
Dat ze maar eens beginnen bij voetballen zonder schulden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kevinp schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:17:
[...]

Dit viel me ook al op.

Itialiaanse tafferelen. Of gewoon geen voetbal liefhebber.*knip*

Het slaat werkelijk nergens op zoals de Vitesse supporters zich "gedragen" (door niet aanwezig te zijn).

Je kunt je maar ergens druk over maken...

[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 17-08-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
toolkist schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:29:
[...]

Je kunt je maar ergens druk over maken...
Druk maken is een groot woord, maar ik vind het gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:02
En daar gaat Vitesse. 2-2

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Voor PSV begint volgende week met alle respect wel pas het echte werk. Willem II en NAC zijn toch wat anders dan Ajax uit. Ben al zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wel opvallend dat er van een toch serieus iets, iets kolderieks gemaakt word. De aansteker van Twente. Ook op Fox sports een beetje lachen en grappen, terwijl er wel gewoon een speler vanaf de tribune geraakt wordt. Door de actie van Castaignos krijgt het ook iets vreemds, maar de basis blijft gewoon ernstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PWM schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 08:17:
Wel opvallend dat er van een toch serieus iets, iets kolderieks gemaakt word. De aansteker van Twente. Ook op Fox sports een beetje lachen en grappen, terwijl er wel gewoon een speler vanaf de tribune geraakt wordt. Door de actie van Castaignos krijgt het ook iets vreemds, maar de basis blijft gewoon ernstig.
Mee eens, ik vind het ook triest dat een speler zo'n domme actie probeert te verbloemen. IPV die aansteker weg stoppen moet je de supporter die het gooide weg stoppen in een of ander donker hokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De grensrechter bij AZ tegen Ajax heeft in ieder geval ingezet op 0 doelpunten voor AZ in de eerste helft. Allemachtig wat een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

PWM schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:24:
De grensrechter bij AZ tegen Ajax heeft in ieder geval ingezet op 0 doelpunten voor AZ in de eerste helft. Allemachtig wat een fout.
Die schrok volgens mij een beetje van de ruimte die AZ had. Maar om nu gelijk de scheids van partijdigheid te betichten vind ik wel heel voorbarig.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:16
gewoon 2 meter geen buitenspel, Ik heb altijd het idee dat de topploegen(feyenoord, psv, ajax) altijd bevoorrecht zijn bij de scheidsen, zie rode kaarten tegen feyenoord, nu dit weer etc. en dat is elke week weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-10 22:42

Vos

AFCA

Zat zeker goed fout, maar op normale snelheid zie je wel hoe snel het gaat. De AZ speler rent vooruit, de Ajax speler stapt vooruit.

Altijd maar uitverdedigen! Ros die bal gewoon naar voren man!

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 17-08-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Goal!! 1-1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou Viergever die pass expres zo hebben gegeven? :F :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Poeh, als Ajax aanzet gaan ze als een mes door de boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoeveel ruimte gaat AZ geven aan Schone? Je weet dat hij de man met het beste schot is.. Ajax zet aan en AZ lijkt nu in te kakken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lekker verdedigd door AZ. Hoe kun je nou je tegenstander vanaf de hoekvlag zo makkelijk laten scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat is dus Sigthorsson. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:27

Hupske

AFCA

Die raak je aan de straatstenen niet kwijt |:(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:04
Feyenoord zoekt nog een spits toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

El Ghazi is overigens een erg leuke speler om naar te kijken vind ik!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou milik is slechter dan sigi dus ik snap wel waarom hij speelt. Waarom Zickovic niet eens bij de selectie zit is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Onmachtig AZ, valt me heel erg tegen vandaag. Heb nergens het idee dat het nog gelijk kan worden.
Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015