PEC huurt de Tjechische spits Tomas Necid voor een jaar van CSKA Moskou. Ik ben benieuwd of hij z'n draai kan vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 13-08-2014 14:18 ]
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 13-08-2014 14:18 ]
...
Ik verwacht er ook niet zo veel van, ze moeten nog wat. Verwacht meer van NecidBigWillem89 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:28:
[...]
Ken hem niet zo goed, maar volgens mij is dit toch geen echte spits?
Pakt in ieder geval meer gele kaarten dan dat hij goals maakt..
Toornstra, Ziyech én Dost? Dan zouden de Kuipbewoners ineens wel op heel erg grote voet gaan leven.Deadsy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:58:
Bendtner gaat waarschijnlijk naar Wolfsburg waardoor Dost daar mag vertrekken wat dan waar de deur open maakt voor Feyenoord.
Misschien op afbetalingNiku schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:07:
[...]
Toornstra, Ziyech én Dost? Dan zouden de Kuipbewoners ineens wel op heel erg grote voet gaan leven.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax nu ineens 4 miljoen per jaar gaat betalen, tenminste niet als vast salaris? Waarschijnlijk voor het eerste jaar 4 miljoen, waarbij het salaris 1 miljoen is en tekenbonus 3 miljoen fzo (omdat hij transfervrij is), maar ik neem aan dat ze hem toch voor 2 jaar willen binnen halen dan?Ajax is bereid diep te gaan voor Samuel Eto’o. De Kameroense aanvaller staat in de belangstelling van tal van clubs en wacht waarschijnlijk op de meest lucratieve aanbieding.
De Amsterdammers lijken kansloos zodra een Europese topclub met een grote zak geld over de brug komt, maar niets blijkt minder waar. De Italiaanse journalist Tancredi Palmeri, in dienst van onder meer CNN en Gazzetta dello Sport, meldt donderdagavond dat Ajax miljoenen heeft gereserveerd voor Eto’o.
Hoeveel Ajax exact heeft geboden is niet bekend, maar het bedrag ligt hoger dan wat Liverpool in gedachten heeft voor de aanvaller uit Kameroen. De Engelse topclub zou in een eerste gesprek Eto’o vier miljoen per jaar hebben beloofd.
Naast Ajax en Liverpool zijn ook Everton, Internazionale en AS Roma geïnteresseerd in de viervoudig Afrikaanse voetballer van het jaar, die via zijn zaakwaarnemer heeft laten weten dat hij meer bedenktijd nodig heeft. Eto’o is transfervrij na zijn vertrek bij Chelsea.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik hoop dat ze hem proberen binnen te halen met hulp van de sponsors.Gynnad schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:49:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax nu ineens 4 miljoen per jaar gaat betalen, tenminste niet als vast salaris? Waarschijnlijk voor het eerste jaar 4 miljoen, waarbij het salaris 1 miljoen is en tekenbonus 3 miljoen fzo (omdat hij transfervrij is), maar ik neem aan dat ze hem toch voor 2 jaar willen binnen halen dan?
Die Overmars doet maar wat. Eto'o komt in geen 100 jaar naar Amsterdam, dat is allemaal verspilde moeite. Ze kunnen beter Ziyech oppikken.Gynnad schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:49:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax nu ineens 4 miljoen per jaar gaat betalen, tenminste niet als vast salaris? Waarschijnlijk voor het eerste jaar 4 miljoen, waarbij het salaris 1 miljoen is en tekenbonus 3 miljoen fzo (omdat hij transfervrij is), maar ik neem aan dat ze hem toch voor 2 jaar willen binnen halen dan?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat denk je dat de shirtverkopen gaan doen als die Eto'o in een Ajax shirt gaat rondlopen? Die 4 Miljoen zou in de huidige bedrijfsvoering niet eens een probleem hoeven zijn.tweaker2010 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:00:
[...]
Die Overmars doet maar wat. Eto'o komt in geen 100 jaar naar Amsterdam, dat is allemaal verspilde moeite. Ze kunnen beter Ziyech oppikken.
K to the KillaZ
Ik verwacht haast wel dat Ziyech een slechte houding heeft, want 4 miljoen is niets voor zijn kwaliteiten en anders had een club hem allang opgepiktQuad schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:02:
Ziyech vind ik persoonlijk ook een goede keuze. Heb je denk ik meer baat bij dan aan Eto'o, hoewel hij wel voor meer media aandacht zorgt, waarvan ik eerder denk dat het de negatieve kant op kan gaan. Ziyech is een aantrekkelijke speler met gedurfde speelstijl, zou goed bij Ajax kunnen passen.
K to the KillaZ
Shirtverkopen, de grootste leugen die altijd verteld wordt als het aan komt op het rechtpraten van transfersommen en salaris grote spelersKillaZ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:21:
[...]
Wat denk je dat de shirtverkopen gaan doen als die Eto'o in een Ajax shirt gaat rondlopen? Die 4 Miljoen zou in de huidige bedrijfsvoering niet eens een probleem hoeven zijn.
Daarnaaat heb je een hele jonge groep, die gaan niet op hun achterste piten staan als blijkt dat Eto'o ineens 4 x meer gaat verdienen dan zij zelf doen.
Ik zou, als ik fan was van die club, om de koppen vragen van alle bestuursleden en de trainer. Ongeacht de prestaties van de afgelopen jaren.KillaZ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:21:
[...]
Wat denk je dat de shirtverkopen gaan doen als die Eto'o in een Ajax shirt gaat rondlopen? Die 4 Miljoen zou in de huidige bedrijfsvoering niet eens een probleem hoeven zijn.
Daarnaaat heb je een hele jonge groep, die gaan niet op hun achterste piten staan als blijkt dat Eto'o ineens 4 x meer gaat verdienen dan zij zelf doen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je tussen de lijntjes door leest zie je "in de huidige bedrijfsvoering", als je de jaarverslagen van de afgelopen 3 jaar er bij pakt zie je dat het uitgavepatroon van Ajax, op een Servische misser na, allemaal "voorzichtige" uitgaven zijn geweest. Er zit >60 mio. cash in de onderneming, dan kan een gok met een jaarsalaris dat het budget met 3 miljoen overstijgt wel eens gedaan worden. De extra inkomsten uit de shirtverkoop (wat met een topspits en een Aziatische trip wel eens veel meer kan gaan worden dan die 60k shirts nu) is mooi meegenomen.Catorce schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:01:
[...]
Shirtverkopen, de grootste leugen die altijd verteld wordt als het aan komt op het rechtpraten van transfersommen en salaris grote spelersHet zal echt niet zo zijn dat er een enorme groep mensen is die nooit shirtjes kocht dat opeens wel gaat doen nu Eto'o er dan wellicht gaat spelen. In het buitenland misschien wat extra, maar laten we niet doen alsof er miljoenen uit gehaald wordt. Tevens krijgt de fabrikant nog steeds veruit het meeste, de meeste grote Europese clubs krijgen ongeveer een tientje per shirt. Daarvan verkopen alleen Barcelona, Madrid en United meer dan een miljoen (tussen de 1 en 1.5), ga maar na wat Ajax dan verkoopt per jaar.
[ Voor 5% gewijzigd door KillaZ op 15-08-2014 09:32 ]
K to the KillaZ
[ Voor 9% gewijzigd door Witte op 15-08-2014 09:32 ]
Houdoe
K to the KillaZ
Ik verzet me er helemaal niet tegen, laat hem lekker komen. Maar het feit dat fans van welke club dan ook consistent het fabeltje 'extra shirtverkopen' er bij halen stoort me, that's all.KillaZ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:29:
[...]
Als je tussen de lijntjes door leest zie je "in de huidige bedrijfsvoering", als je de jaarverslagen van de afgelopen 3 jaar er bij pakt zie je dat het uitgavepatroon van Ajax, op een Servische misser na, allemaal "voorzichtige" uitgaven zijn geweest. Er zit >60 mio. cash in de onderneming, dan kan een gok met een jaarsalaris dat het budget met 3 miljoen overstijgt wel eens gedaan worden. De extra inkomsten uit de shirtverkoop (wat met een topspits en een Aziatische trip wel eens veel meer kan gaan worden dan die 60k shirts nu) is mooi meegenomen.
Waarom heb ik het gevoel alsof heel Nederland zich verzet tegen de komst van een topspits uit het buitenland? We zijn wel heel erg in die Mickey Mouse filosofie gaan geloven. Eto'o in de Eredivisie, dat is toch prachtig?
@L1nt: Er gaat jaarlijks al 7 mio naar de jeugdopleiding, ruim 10% van de begroting. Dat Wim Jonk aangeeft dat het meer moet zijn wil nog niet aangeven dat de noodzaak daar is.
Hij heeft een contract voor 1 jaar, dat zal eerder de reden zijn. 4m voor een speler van (nog niet eens) een subtopper is dan veel geld.Gynnad schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:27:
[...]
Ik verwacht haast wel dat Ziyech een slechte houding heeft, want 4 miljoen is niets voor zijn kwaliteiten en anders had een club hem allang opgepikt
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 15-08-2014 11:42 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als kampioen van de eredivisie ben je (tot nog toe) gegarandeerd van CL-deelname. Das al 8,6 miljoen euro (dit seizoen). Daar komen de tv-inkomsten nog bij, die zijn 8,5 miljoen voor Nederland dit seizoen. Totaal inkomsten CL zijn dus 17,1 miljoen euro. En als je dan punten pakt levert het nog meer op.Witte schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:31:
Het is wellicht zo dat Ajax met Eto'o in feite de kampioensschaal 2014-2015 koopt, mits hij niet geblesseerd raakt. De verdedigingen waartegen Eto'o dan moet spelen zijn voor hem ongekend zwak.
Is dit 4 miljoen waard? Ik denk het wel.
Je hebt geen idee waar ze die 2miljoen voor willen hebben, dus om nou maar het bestuur en De Boer op te laten rotten daarvoor??? Wie weet wil ie kampioenspremies gaan introduceren voor de spelers van alle jeugdelftallen, of helikopters huren zodat de trainers niet meer in de file hoeven te staan of een ander absurd voorstel.L1nt schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:15:
[...]
Ik zou, als ik fan was van die club, om de koppen vragen van alle bestuursleden en de trainer. Ongeacht de prestaties van de afgelopen jaren.
2 miljoen extra naar de jeugd is teveel geld maar wel even 4 miljoen pompen in Eto'o? Ik verwacht eerder dat het algemene niveau zijn niveau omlaag trekt dan dat de rest zich optrekt aan hem.
Die 4 miljoen is waarschijnlijk ook nog netto...
Als je geen 2 miljoen in de jeugd wilt steken maar wel 5-6 miljoen bruto in Eto'o die je ten eerste geen kampioenschap garandeert en ten tweede met goedkopere oplossingen ook kun bewerkstelligen ben je gewoon totaal verkeerd bezig IMHO.toolkist schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:02:
[...]
Je hebt geen idee waar ze die 2miljoen voor willen hebben, dus om nou maar het bestuur en De Boer op te laten rotten daarvoor??? Wie weet wil ie kampioenspremies gaan introduceren voor de spelers van alle jeugdelftallen, of helikopters huren zodat de trainers niet meer in de file hoeven te staan of een ander absurd voorstel.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het is een beetje appels met peren vergelijken, we hebben geen idee waarvoor dat geld bedoeld was. En als de directie daar niet achter staat zal daar wel een goede reden voor zijn. Ze hebben genoeg geld om het beide te doen, dus het is niet zo dat dat geld nu ineens naar eto'o zou gaan. Beetje een nutteloze discussie nu hier.L1nt schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:25:
[...]
Als je geen 2 miljoen in de jeugd wilt steken maar wel 5-6 miljoen bruto in Eto'o die je ten eerste geen kampioenschap garandeert en ten tweede met goedkopere oplossingen ook kun bewerkstelligen ben je gewoon totaal verkeerd bezig IMHO.
Die jeugd betaald zich op lange termijn wel terug. Eto'o niet. Zeker niet als het onverhoopt toch mis loopt en je maximaal 2e word.
Al zijn het kampioenspremies, als de jochies er door gemotiveerd blijven en zich blijven ontwikkelen heeft dat veel meer waarde.
PSN: Finally_Chris
Awesome!St@m schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:41:
Bam, we gaan het beleven.
Donderdagochtend de 28e met de auto naar Praag met nog 2 vrienden, beetje zuipen. PEC kijken, nog meer zuipen. Vrijdag wat cultuur opdoen en misschien een biertje en zaterdag weer naar ZwolleZin in!
Totale kosten..
€ 12,- kaartje
€ 20,- diesel (alleen terug tanken, rest met tankpas in NL)
€ 65,- hotel (3 sterren, hartje Praag)
€ 30,- 2 dagen bier drinken(is toch 30 cent per biertje? haha)
Hier ben ik het wel mee eens. Ze hadden hem destijds voor 1,5 miljoen bij ADO op moeten halen. Voor toornstra 5 miljoen of meer betalen is gekkenwerk. Maar helaas had Feyenoord in die periode die 1,5 miljoen niet.tweaker2010 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:11:
Toornstra is van het niveau Immers, geen meerwaarde voor een club als Feyenoord dus. Hooguit een speler voor de breedte.
Hij had eerder moeten vervellen of zijn hand er laten afvallen ofzo?CR1691 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:21:
Duidelijker hands dan zojuist krijg je niet.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De arm was langs het lichaam. Hij kon er niks aan doen.CR1691 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:21:
Duidelijker hands dan zojuist krijg je niet.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 24% gewijzigd door CR1691 op 15-08-2014 21:27 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 14% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 15-08-2014 21:32 ]
Penalty in 90+2, kan bijna niet missen.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:31:
Rustig maar hier. Feyenoord gaat gewoon winnen
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Dit soort dingen horen we nu natuurlijk al 15 jaar, niet lullig bedoeld (al klinkt het misschien wel zo) maar ga nou eerst maar is hopen op top-3 dit jaar i.p.v. gelijk weer met "kampioen" te strooien. Scheelt straks weer teleurstelling want de selectie van Feyenoord is nu echt niet breed genoeg, en in de off-chance dat ze dan tóch kampioen worden valt het alleen maar meeLekkerboeie86 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:53:
Btje pech in de slotfase, maar toch mooie pot gezien. Manu moet niet gaan liggen op het laatst. Guidetti en ziyech en Feyenoord is kampioen
[ Voor 41% gewijzigd door Krukar op 16-08-2014 12:57 ]
[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 16-08-2014 13:11 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Niku op 16-08-2014 18:38 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Niku op 16-08-2014 18:58 ]
Nee, eigenlijk niet. Zal het eens even opzetten. Het is eigenlijk een niet veel te bekenen wedstrijd. Zie NAC toch als een van de degradatiekandidaten, eigenlijk al jaren.. Maar het zal toch eens gaan gebeurenNiku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:54:
En het is 1-0 voor PSV, Wijnaldum scoort na een assist van Depay. Prima goalVerder niemand PSV aan het kijken?
Kijk het ook alleen maar omdat het PSV is. Ajax - NAC zou ik op mijn zaterdagavond niet gaan kijkenGynnad schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:59:
[...]
Nee, eigenlijk niet. Zal het eens even opzetten. Het is eigenlijk een niet veel te bekenen wedstrijd. Zie NAC toch als een van de degradatiekandidaten, eigenlijk al jaren.. Maar het zal toch eens gaan gebeuren
2-1 inmiddels, kom net binnen bij de penalty. Wat trouwens een zuivere rode kaart voor Arias had moeten zijn! Komt ie goed weg met geel.Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:00:
[...]
Kijk het ook alleen maar omdat het PSV is. Ajax - NAC zou ik op mijn zaterdagavond niet gaan kijken
Was inderdaad rood, heeft Arias geluk.toolkist schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:02:
Daar komt PSV goed weg, dat had volgens de regels rood moeten zijn...
Dit blijft.Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:54:
PSV speelt aanvallend best lekker. Verdedigend is het zwak.
Kom toevallig net aanlopen met de 5-1, maar dat was toch wel een prachtige aanval. Een goede generale voor komende zondag tegen Ajax.Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:43:
Aanvalsmachine PSV weer los, prachtgoals van Depay en Locadia!
...
...
...
Dit viel me ook al op.don_jorg schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:56:
Ik weet dat het vakantietijd is, ook in Gelderland. Maar zelfs dan, is het in de Gelredome bijzonder leeg. Schandalig leeg. Ben benieuwd hoe druk het morgen in de Galgenwaard is, ik ben er in ieder geval
[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 17-08-2014 23:44 ]
Dat ze maar eens beginnen bij voetballen zonder schulden..Kevinp schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:17:
[...]
Jammer dat de UEFA daar niet eens naar kijkt. Voetballen voor volle stadions zou ook wel eens beloond mogen worden.
Je kunt je maar ergens druk over maken...Kevinp schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:17:
[...]
Dit viel me ook al op.
Itialiaanse tafferelen. Of gewoon geen voetbal liefhebber.*knip*
Het slaat werkelijk nergens op zoals de Vitesse supporters zich "gedragen" (door niet aanwezig te zijn).
Jammer dat de UEFA daar niet eens naar kijkt. Voetballen voor volle stadions zou ook wel eens beloond mogen worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 17-08-2014 23:46 ]
Druk maken is een groot woord, maar ik vind het gewoon jammer.toolkist schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:29:
[...]
Je kunt je maar ergens druk over maken...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mee eens, ik vind het ook triest dat een speler zo'n domme actie probeert te verbloemen. IPV die aansteker weg stoppen moet je de supporter die het gooide weg stoppen in een of ander donker hokje.PWM schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 08:17:
Wel opvallend dat er van een toch serieus iets, iets kolderieks gemaakt word. De aansteker van Twente. Ook op Fox sports een beetje lachen en grappen, terwijl er wel gewoon een speler vanaf de tribune geraakt wordt. Door de actie van Castaignos krijgt het ook iets vreemds, maar de basis blijft gewoon ernstig.
Die schrok volgens mij een beetje van de ruimte die AZ had. Maar om nu gelijk de scheids van partijdigheid te betichten vind ik wel heel voorbarig.PWM schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:24:
De grensrechter bij AZ tegen Ajax heeft in ieder geval ingezet op 0 doelpunten voor AZ in de eerste helft. Allemachtig wat een fout.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 17-08-2014 13:37 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq