[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.323 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

And again.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:29

Hupske

AFCA

Wat een prutser haha. Zickovic had ze er gewoon ingelegd.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Schöne voor mij de man van de wedstrijd, wat een fantastische voetballer is dat gewoon zeg!

Edit: Het zit Sightorsson ook niet mee eigenlijk, nu weer de paal.

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 17-08-2014 14:11 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

As Berghuis had afgespeeld konden de punten zo verdeeld worden.... Maarja, zeer verdiende overwinning van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PWM schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:13:
As Berghuis had afgespeeld konden de punten zo verdeeld worden.... Maarja, zeer verdiende overwinning van Ajax.
Zeg het niet te snel, wedstrijd zit er nog niet op!

En wat een lekkere goal van El Ghazi!

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 17-08-2014 14:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
nou vooruit. die schoot ie redelijk binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:20
Nu wel, 1-3 door El Ghazi, mooie knal in de kruising :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

El Ghazi, wat een duikelaar. Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Opstootje, Esteban komt er op af gestormd. Dat kan ook altijd twee kanten op gaan, maar dit pakte positief uit gelukkig _O_
PWM schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:19:
Geleerd van Boetius :>

[ Voor 40% gewijzigd door JanW op 17-08-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De Boer: Hij kan snel lopen! :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, die El Ghazi toont wel twee gezichten. Mooie goal en kinderachtige duikelaar, twee keer over de grond rollen zonder dat er iets aan de hand is. Dat men daarna weer een opstootje heeft, tja. Daar had El Ghazi ook gewoon geel voor simuleren mogen krijgen.

Hopelijk neemt De Boer hem even apart en vertelt hem dat dat gedrag alleen maar problemen gaat geven. Jonge spelers moet je gelijk aanpakken als ze dat gedrag vertonen.

Dat het trouwens maar 1-3 is geworden...

[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 17-08-2014 14:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PWM schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:19:
Hij wordt gewoon vol op zn voet geraakt...
Gouweleeuw kan gewoon niet tegen z'n verlies en had er met 2x geel afgemoeten.

En dan gaat Bruggink de schuld nog bij El Ghazi neerleggen ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

Hij sprinte anders vlot weg daarna. Maar, ik had het vooral over wat er vooraf ging aan het opstootje. Helemaal niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:54
toolkist schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

Als je de overtredingen de laatste 5 minuten zag dan was de scheits nog erg lief.

Je voelde dit aan komen door een scheits die niemand ( eigenlijk terecht) niet weg wilde sturen.

Wel knap om te zien hoe makkelijk Blind speelt. Het lijkt wel of hij een half jaar met Real madrid mee heeft gespeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 17-08-2014 14:28 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:09
Scheits?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PWM schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:24:
[...]

Hij sprinte anders vlot weg daarna. Maar, ik had het vooral over wat er vooraf ging aan het opstootje. Helemaal niets aan de hand.
En na de wedstrijd liep ie nog steeds moeilijk.
Voor dat opstootje zag je gewoon dat Gouweleeuw er nog een keer extra fel inging, allicht dat er dan een reactie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:58

Niku

Alagaesii

Volgende week dus Ajax - PSV. Schöne - Depay? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
Ik ben als Groningen aanhanger niet blij met Hoesen.
Overal te laat, zelden opvallend, geen killer
Wat een zeer middelmatige, zeg maar gewoon slechte speler
Gooi de Leeuw er maar weer in, 10x beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Harribo schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:50:
Zijn assist voor de 1-0 van Groningen is anders wel erg slim en goed gedaan!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:11
Harribo schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:50:
Ik volg de wedstrijd niet, maar snap het halen Hoesen sowieso niet.
Las dat De Leeuw nu ook wil vertrekken

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ziyech naar Twente. Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Kogel door de kerk, Ziyech naar Twente. Je kan moeilijk zeggen dat ie het voor het geld deed, mits je de berichten mag geloven.
Overigens wel opmerkelijk dat men een dergelijke investering kan doen, gezien de financiele status(cat.1) van de club. Enfin, dat wordt verder kijken naar een "spits" voor Van Geel. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Ziyech kiest voor zekerheid en durft dus niet de strijd met Immers aan. Wat mij betreft moet je spelers met een dergelijke mentaliteit dan ook lekker laten schieten..

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:10:
Ziyech kiest voor zekerheid en durft dus niet de strijd met Immers aan. Wat mij betreft moet je spelers met een dergelijke mentaliteit dan ook lekker laten schieten..
Mwah, hij heeft gewoon een beter gevoel bij Twente en hij krijgt daar wel de speeltijd en het vertrouwen dat een jonge speler nodig heeft. Feyenoord is een stuurloos schip met Rutten aan het roer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
tweaker2010 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:16:
[...]

Mwah, hij heeft gewoon een beter gevoel bij Twente en hij krijgt daar wel de speeltijd en het vertrouwen dat een jonge speler nodig heeft. Feyenoord is een stuurloos schip met Rutten aan het roer.
Neh het is te simpel om met de vinger naar Rutten te wijzen.

Ik denk dat hij voor Twente koos omdat hij daar op zijn plek mag spelen en Feyenoord wilde daar niet aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Spelers worden beter van spelen. Dus voor spelen kiezen een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
_O- _O- _O- Je draait wel snel van mening zeg, je lijkt wel een supporter. ;)

Ik vind Ziyech wel bij Twente passen, lijkt me een nette tussenstap voor hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:11
Wat een prutsers bij Feyenoord. EINDELIJK had je eens de kans een speler van een subtopper kunnen halen die echt wat zou toevoegen. Maar nee, zelfs met geld op de bank verprutst Feyenoord het weer omdat we Immers niet voor het hoofd willen stoten? Een topclub onwaardig.

God, wat baal ik hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Volgens VI vond Frank de Boer het wel goed dat El Ghazi een schop kreeg. :P , en ik moet zeggen, daar ben ik het volledig mee eens. :)

Toen hij bij de zijlijn dat 'trucje' uithaalde moest ik lachen, hij dacht zeker even dat hij Neymar was, die doet ook van dat soort nutteloze dingen.

Ach hij is nog jong, hij leert het nog wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

D-e-n schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:36:
Wat een prutsers bij Feyenoord. EINDELIJK had je eens de kans een speler van een subtopper kunnen halen die echt wat zou toevoegen. Maar nee, zelfs met geld op de bank verprutst Feyenoord het weer omdat we Immers niet voor het hoofd willen stoten? Een topclub onwaardig.

God, wat baal ik hiervan.
Als je bij 1 club een strijd aan moet gaan, en bij de ander op papier een garantie op basisplaats krijgt ongeacht je prestaties, is het voor een speler niet moeilijk om te kiezen natuurlijk. (ik overdrijf natuurlijk, de werkelijke zal ergens in het midden liggen).

Maar wat moet je als club? Ik kan zo een rij van 10 grote beloften geven die niet thuis gaven na een stap. Moet je dan echt garanties geven op een bepaalde positie voor zo'n jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als je als Feyenoord zijnde zo n speler niet kunt halen wordt het NOOIT meer wat. Zo word je nooit beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Thanks for making my day! _O- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

D-e-n schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:16:
Als je als Feyenoord zijnde zo n speler niet kunt halen wordt het NOOIT meer wat. Zo word je nooit beter
Als je als club speelgaranties afgeeft aan een speler ben misschien ook geen topclub ;)

/voor de goede orde, ik ben ook niet echt onder de indruk van het transferbeleid nu :p

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 17-08-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Garanties kan ook Twente niet geven. Juist in de top kun je geen garanties geven. Maar dit soort spelers moet je desondanks wel kunnen lokken. Als de positie van Immers je belet om door te groeien ben je geen topclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 26-10 13:41
D-e-n schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:28:
Garanties kan ook Twente niet geven. Juist in de top kun je geen garanties geven. Maar dit soort spelers moet je desondanks wel kunnen lokken. Als de positie van Immers je belet om door te groeien ben je geen topclub.
Inderdaad, het is niet alsof je tegen een speler gaat zeggen: Ook al speel je om te janken jij zult altijd in de basis op 10 staan.

Feyenoord moet tegen zo een jongen gewoon zeggen dat hij gehaald word voor de basis en op 10.

Ik begin het gevoel te krijgen dat van Geel geen echte versterkingen gaat halen, misschien in de laatste week een paar spelers die niets toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hopelijk haalt van Geel Sightorsson nog op bij Ajax :9 Ik zie dat nog best gebeuren zo net voor het einde van de transferdeadline. Ajax overigens wel zeer lekker gestart in de competitie. Al 2 'toppers' gehad en beide met overtuigende cijfers gewonnen. Vorige week was het spel niet best, vandaag een stuk beter. :9 Hopelijk sturen we PSV volgende week met dezelfde cijfers naar huis en dan is het eerste gat al geslagen, en je hebt al 3/5 moeilijke wedstrijden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ben benieuwd hoe Ziyech het bij Twente gaat doen. Hij heeft veel talent, maar liep de laatste tijd bij Heerenveen behoorlijk naast z'n schoenen. Vorig seizoen was het behoorlijk teleurstellend voor iemand met zijn kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 17-10 14:11
Ik ben vandaag -natuurlijk- aanwezig geweest in de Galgenwaard voor FC Utrecht - Willem II. Mijn compleet niet neutrale gevoel zegt dat we terecht gewonnen hebben. Maar vooral was ik onder de indruk van Rubio Rubin (heb z'n naam nog maar eens moeten opzoeken). Een 19-jarige Amerikaan, die toch bijzonder leuke dingen liet zien. Z'n tegenstanders voorbij gaan alsof ze er niet stonden, paar geweldige acties waar best een goal uit had mogen komen: als deze jongen zo doorgaat, hebben we een topper in Utrecht.

Natuurlijk, niet alles ging goed. Hij is dan ook pas 19. Maar in het algemeen zag ik meer klasse in hem dan de rest van het team bij elkaar.

Ook opvallend Mark v/d Maarel speelde een goede wedstrijd. Da's voor het eerst sinds... eh... hij bij Utrecht speelt, zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

don_jorg schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:14:
..onder de indruk van Rubio Rubin (heb z'n naam nog maar eens moeten opzoeken). Een 19-jarige Amerikaan, die toch bijzonder leuke dingen liet zien. Z'n tegenstanders voorbij gaan alsof ze er niet stonden, paar geweldige acties waar best een goal uit had mogen komen: als deze jongen zo doorgaat, hebben we een topper in Utrecht.

Natuurlijk, niet alles ging goed. Hij is dan ook pas 19. Maar in het algemeen zag ik meer klasse in hem dan de rest van het team bij elkaar.
Tegen Willem II he. :N
Laten we eens kijken hoe deze jongen het de komende weken gaat doen. _O-

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 17-10 14:11
MrMonkE schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:19:
[...]

Tegen Willem II he. :N
Laten we eens kijken hoe deze jongen het de komende weken gaat doen. _O-
Natuurlijk, het is 'maar' Willem II (hoewel mijn collega het hier compleet mee oneens zou zijn ;) ). Als ik kijk naar hoe de rest van het team moeite had, zelfs iemand als Jens Toornstra, dan is Willem II echt niet het lelijke eendje van de Eredivisie. Ik denk dat ze het nog wel eens zouden kunnen gaan halen zonder nacompetitie.

Gelijk heb je, volgende week in de Kuip wordt het al een stuk lastiger! Toch ben ik blij met een wendbare speler. Dat hebben we in de Galgenwaard lang niet gezien. Althans... bij de thuisclub :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

RoD schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:52:
Ben benieuwd hoe Ziyech het bij Twente gaat doen. Hij heeft veel talent, maar liep de laatste tijd bij Heerenveen behoorlijk naast z'n schoenen. Vorig seizoen was het behoorlijk teleurstellend voor iemand met zijn kwaliteiten.
Valt mee toch? 9 goals in 33 wedstrijden is een knappe prestatie voor een speler van 20 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Meestal is de Speld flauw, maar ik moest hier toch wel om grinniken: Feyenoord verkoopt per abuis Daley Blind aan CSKA Moskou.
Feyenoord heeft per abuis Daley Blind verkocht aan CSKA Moskou. De Rotterdammers ontvingen zo’n 20 miljoen euro voor de middenvelder, maar ontdekten vervolgens dat ze niet beschikten over de transferrechten van de Ajax-speler.

Het misverstand kwam aan het licht toen Blind niet kwam opdagen bij de medische keuring. Algemeen directeur Eric Gudde heeft zich inmiddels verontschuldigd bij Ajax: “We waren zo lekker bezig met het verkopen van al onze WK-gangers dat we daarin misschien een beetje zijn doorgeschoten. Het verkopen van andermans spelers was zeker niet onze bedoeling, maar CSKA deed echt een prima bod.”
Giner heeft aangekondigd dat CSKA naar een bevriende rechter stapt als Blind zich niet op korte termijn bij de selectie aansluit. Gudde heeft de Russen inmiddels gerustgesteld: “De transfer is ook wat ons betreft definitief. Ik heb al contact gehad met Daley en hem uitgelegd dat Moskou een prachtige stad is en dat de Premjer Liga tot de beste competities in Europa wordt gerekend.”
Premjer League _o-

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Die is goed ja :).

Maar wat is er mis met Premjer-Liga? Behalve dan dat je kan twijfelen aan of het tot de beste competities van Europa gerekend kan worden ;).

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 19-08-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Misschien de verwarring met "Premier Leaque", waarnaar Blind wordt gelinkt. ;)
Maar de Russische competitie heet echt zo. Of het de tot beste behoort zou ik niet direct willen zeggen, de best verdiende misschien.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:33:
Maar wat is er mis met Premjer-Liga? Behalve dan dat je kan twijfelen aan of het tot de beste competities van Europa gerekend kan worden ;).
Dutchgio snapt hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:52
dutchgio schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:45:

Maar de Russische competitie heet echt zo.
"Premjer" en "Liga" zijn geen Russische woorden. Het heet gewoon Premier League, alleen spreken zij het zo uit.
Of het de tot beste behoort zou ik niet direct willen zeggen, de best verdiende misschien.... ;)
Nederlandse clubs zijn anders nog niet langs Russische clubs gekomen in Europees verband.

Maar ik stel iedereen voor, die de Russische competitie afkraakt, om eens een wedstrijd te kijken. Buiten het grote geld om, doet het niveau echt niet onder aan Nederland en zeker niet bij de grote clubs (spelen gewoon elk jaar mee voor de Champions League). Fysiek is het sowieso wat sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 20:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
chim0 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:20:
[...]

"Premjer" en "Liga" zijn geen Russische woorden. Het heet gewoon Premier League, alleen spreken zij het zo uit.

[...]

Nederlandse clubs zijn anders nog niet langs Russische clubs gekomen in Europees verband.

Maar ik stel iedereen voor, die de Russische competitie afkraakt, om eens een wedstrijd te kijken. Buiten het grote geld om, doet het niveau echt niet onder aan Nederland en zeker niet bij de grote clubs (spelen gewoon elk jaar mee voor de Champions League). Fysiek is het sowieso wat sterker.
Want Nederland is wel de sterkste? Twijfelen over het feit of Rusland één van de sterkste competities heeft is in mijn ogen nog wel heel iets anders dan afkraken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gonadan schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:15:
[...]

Want Nederland is wel de sterkste? Twijfelen over het feit of Rusland één van de sterkste competities heeft is in mijn ogen nog wel heel iets anders dan afkraken.
Wie heeft gezegd dat de Russische competitie de sterkste is?

Tuurlijk, de meeste voetballers gaan erheen voor het geld, maar clubs als CSKA, Dynamo, Spartak en Zenit zijn gewoon grote clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar op Europees niveau kunnen ze niet mee met de top; in de laatste rondes staan de laatste jaren vrijwel elk jaar Spaanse, Engelse, Italiaanse of Duitse of Franse clubs. De Russen halen dat niveau niet, net als dat Nederland dat ook niet red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, verkeerde topic, maar nog erger, zinloze "discussie" gebaseerd op een grapje in de Speld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Na 2 seconden de lat raken, dat zie je ook niet vaak :+ Arsenal komt goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:24

Herman

FP ProMod
PWM schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:47:
Wat een prachtig schot vanaf de aftrap van Demba Ba! Lijkt een leuk duel te gaan worden :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PWM schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:47:
Hoe bedenk je het ook, om dat zo te proberen. Scheelde niet veel of hij ging er nog in ook :o
Wedstrijd is nu wat dood, heeft een doelpunt van Besiktas nodig om het open te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:23:
[...]
Wedstrijd is nu wat dood, heeft een doelpunt van Besiktas Arsenal nodig om het open te gooien ;)
Fixed, dan worden gelijk al die grote schreeuwlelijks op de tribunes de mond gesnoerd. Gelijkspel vind ik ook prima overigens, maken we het in London wel af :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Irritante fans daar bij Besiktas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 22:07
Als wij het al irritant vinden kun je nagaan wat de Arsenal spelers ervan vinden.

Had meer verwacht van Arsenal, speelt die Giroud altijd zo dramatisch? Raakt geen pepernoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
atillicious schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:40:
Als wij het al irritant vinden kun je nagaan wat de Arsenal spelers ervan vinden.
Ik denk dat echte profs zich weinig aantrekken van het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

atillicious schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:40:
Had meer verwacht van Arsenal, speelt die Giroud altijd zo dramatisch? Raakt geen pepernoot.
Hij speelt goed, als Arsenal ook goed speelt, hij is dus geen speler die uit zichzelf veel kansen creëert. Ik vind hem zelf irritant worden, mijn geduld raakt langzamerhand op met die Giroud, hij heeft een aanvaller voor hem nodig, anders speelt die niet goed.

En das was bijna de 1-0... alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kaap schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:27:
[...]

Fixed, dan worden gelijk al die grote schreeuwlelijks op de tribunes de mond gesnoerd. Gelijkspel vind ik ook prima overigens, maken we het in London wel af :Y
Ik vind ook niet dat die door moeten, maar dat zou Arsenal wel aandringen om er eentje te maken, want daar hebben ze nu nog niet zo'n trek aan lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/2014/08/19/Van-Gaal-heeft-Rojo-eindelijk-binnen
Daar zal Ajax blij mee zijn. Blind blijft zitten waar ie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zeker! Nu nog Depay vertrekken en de kans op titel 5 wordt erg groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 19:14
Inderdaad dat is wel erg lekker. Eto'o lijkt overigens niet te komen, waar het de laatste dagen steeds meer op begon te lijken, hij heeft elke keer nog meer tijd nodig. Van Ajax krijgt hij tot vanavond 18:00

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 06:59:
[...]
Inderdaad dat is wel erg lekker. Eto'o lijkt overigens niet te komen, waar het de laatste dagen steeds meer op begon te lijken, hij heeft elke keer nog meer tijd nodig. Van Ajax krijgt hij tot vanavond 18:00
Eto'o wil helemaal niet naar Ajax, er is genoeg andere buitenlandse interesse voor hem waar hij bovendien meer kan verdienen. Hem een deadline opleggen die hij al een paar keer genegeerd heeft is nutteloos.
Dat Ajax zo wanhopig is zegt al genoeg, blijkbaar is er geen goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:22:
[...]

Eto'o wil helemaal niet naar Ajax, er is genoeg andere buitenlandse interesse voor hem waar hij bovendien meer kan verdienen.
Eens
Hem een deadline opleggen die hij al een paar keer genegeerd heeft is nutteloos.
Mwah, vind het wel een goed statement, graag of niet.
Er zullen vast wel alternatieven zijn, maar Eto'o zal eerste keus zijn (of dat een goede keuze is is een tweede). Dus vanavond heb je (echt) duidelijkheid en kun je verder met keuze 2.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
St@m schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Eens

[...]

Mwah, vind het wel een goed statement, graag of niet.
Er zullen vast wel alternatieven zijn, maar Eto'o zal eerste keus zijn (of dat een goede keuze is is een tweede). Dus vanavond heb je (echt) duidelijkheid en kun je verder met keuze 2.
Eto'o zal qua publiciteit en shirts zichzelf haast terug betalen.

Maar ik begrijp wel dat Ajax nu een echte deadline neer legt. Het is natuurlijk maar zeldzaam dat een spits als Eto'o uberhaupt in het vizier van Ajax komt.

Er zijn overigens mogelijk nog een aantal spelers waar je meer kans bij maakt. Spelers die groot zijn geworden bij Ajax, Suarez heeft gezegt graag terug te willen. Maar als je goed met je spelers om gaat kan je zo nog wat mensen terug krijgen.

Wat ik wel jammer vind is dat er ook veel Nederlandse toppers te lang voor het geld gaan. Een speler als Sneijder of vd Vaart (en zeker zo'n generatie ) als je daar per linie één topper terug kan krijgen ( Sneijder + Ibrahimovic) dan maak je ook in Europa weer een goede kans.

Als PSV en Feyenoord er ook meer zo mee om gaan wordt de Eredivisie weer interessant. Ok, je hebt niet de super toppers in erge topvorm, maar wel de ervaren toppers samen met eigen talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kevinp schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:21:
[...]

Dat denk ik niet, kan me niet voorstellen dat er nu ineens een half miljoen mensen zijn die een shirt extra gaan kopen. En mensen die nooit shirtjes kopen gaan dat nu echt niet ineens doen.
Maar ik begrijp wel dat Ajax nu een echte deadline neer legt. Het is natuurlijk maar zeldzaam dat een spits als Eto'o uberhaupt in het vizier van Ajax komt.

Er zijn overigens mogelijk nog een aantal spelers waar je meer kans bij maakt. Spelers die groot zijn geworden bij Ajax, Suarez heeft gezegt graag terug te willen. Maar als je goed met je spelers om gaat kan je zo nog wat mensen terug krijgen.
Welke spelers dan? Nu? En voetballers blaten wel meer over dat ze terug willen keren. Van Nistelrooij zou ook terugkeren bijvoorbeeld. En je mag me quoten voor over een jaar of 6/7 maar ik geef je op een blaadje dat Suarez dan ergens bij Monaco ofzo aan het cashen is en echt niet terugkomt naar Ajax. Waarom zou die?
Wat ik wel jammer vind is dat er ook veel Nederlandse toppers te lang voor het geld gaan. Een speler als Sneijder of vd Vaart (en zeker zo'n generatie ) als je daar per linie één topper terug kan krijgen ( Sneijder + Ibrahimovic) dan maak je ook in Europa weer een goede kans.
Een voetballer moet in 10 jaar zijn geld verdienen waar hij de rest van zijn leven zijn gezin van moet onderhouden. Voetballers zijn ook een bepaalde levenstijl gewend, dus ik snap echt wel dat ze liever nog wat extra verdienen in de zon dan terug naar Nederland voor een "habbekrats"
Als PSV en Feyenoord er ook meer zo mee om gaan wordt de Eredivisie weer interessant. Ok, je hebt niet de super toppers in erge topvorm, maar wel de ervaren toppers samen met eigen talent.
Hoe waarmee omgaan? Volgens mij staat de deur altijd open bij PSV (o.a. Van Bommel, Bouma, Ooijer, Park, Vennegoor of Hesselink) en Feyenoord (geen idee :P ) voor spelers die in het verleden er hebben gevoetbald en nog van waarde kunnen zijn. Spelers willen dit meestal zelf niet.

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 20-08-2014 10:44 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het plan B van Ajax lijkt ook bekend (wellicht met een korreltje zout te nemen):

De 27-jarige Rémy is niet de enige verrassende naam die wordt genoemd: ook de namen van Diego Forlán (35, Cerezo Osaka), Claudio Pizarro (35, Bayern München) en Kevin Kuranyi (32, Dynamo Moskou) komen langs. Ajax versterkte zich deze zomer al met twee spitsen, maar omdat Arkadiusz Milik en Richairo Zivkovic nog weinig ervaring hebben, wil Frank de Boer graag nog een centrumaanvaller hebben. Kolbeinn Sigthórsson mag vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Las het ook al op Voetbalzone. Het wordt alleen gesuggereerd dat dat het plan B van Ajax is, maar in feite zijn het de namen die op Social Media worden genoemd nu Eto'o het niet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kevinp schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:21:
[...]

Dan moet je nogal wat shirts verkopen als hij 3x door het salarisplafond van Ajax gaat.
Eto'o is in het vizier van Ajax en niet andersom, de interesse van hem is er nooit geweest.

En Suarez heeft net bij Barcelona getekend voor het geval je dat gemist mocht hebben...

Overmars kan zijn vizier beter scherp stellen op spelers die wel haalbaar zijn, wat een wanbeleid zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
Aghanim schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:01:
Het plan B van Ajax lijkt ook bekend (wellicht met een korreltje zout te nemen):

De 27-jarige Rémy is niet de enige verrassende naam die wordt genoemd: ook de namen van Diego Forlán (35, Cerezo Osaka), Claudio Pizarro (35, Bayern München) en Kevin Kuranyi (32, Dynamo Moskou) komen langs. Ajax versterkte zich deze zomer al met twee spitsen, maar omdat Arkadiusz Milik en Richairo Zivkovic nog weinig ervaring hebben, wil Frank de Boer graag nog een centrumaanvaller hebben. Kolbeinn Sigthórsson mag vertrekken.
Als ik die namen zo lees dan vraag ik mij af of Sigthórsson misschein een affaire heeft (gehad) met de vrouw van Frank de Boer en/of Mark Overmars en daarom koste wat kost weg moet. Wat maakt hem zo veel minder goed dan al die bejaarde alternatieven? Ik vond Sigthórsson zondag ongelukkig / zwak in de afronding, maar verder behoorlijk sterk.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
argro schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:02:
[...]
Als ik die namen zo lees dan vraag ik mij af of Sigthórsson misschein een affaire heeft (gehad) met de vrouw van Frank de Boer en/of Mark Overmars en daarom koste wat kost weg moet. Wat maakt hem zo veel minder goed dan al die bejaarde alternatieven? Ik vond Sigthórsson zondag ongelukkig / zwak in de afronding, maar verder behoorlijk sterk.
Dat laatste is eigenlijk een beetje het probleem, hij mist nog te veel en wil niet nog een jaar op de bank zitten / als invaller functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
St@m schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:40:

Een voetballer moet in 10 jaar zijn geld verdienen waar hij de rest van zijn leven zijn gezin van moet onderhouden. Voetballers zijn ook een bepaalde levenstijl gewend, dus ik snap echt wel dat ze liever nog wat extra verdienen in de zon dan terug naar Nederland voor een "habbekrats"
Dit idiote idee is het grootste probleem van de sport. Een excuus om excessen aan geld te verdienen.

Als het om levensonderhoud gaat kan je ook net als bij tennis een soort van pensioen opzetten. Een net loon nu en wanneer je stopt een zelfde loon / pensioen voor de rest van je leven.

En waarom zou een sporter niet gewoon kunnen werken na zijn voetbal cariere, lezingen, trainer, normaal werk.

Eventueel met aanvulling van een pot geld.

En 1.2 miljoen per jaar (dat is volgens mij de top bij Ajax) is geen habbekrats. Ook bij Ajax en de andere Nederlandse top clubs wordt (te) veel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Pieters weer bij de (voor)selectie van het NL elftal. Goede keuze van Hiddink vind ik.

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Jeroen Zoet (PSV)

Verdediging: Daley Blind, Joël Veltman (beiden Ajax), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto), Erik Pieters (Stoke City), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Lazio), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain)

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers), Nigel de Jong (AC Milan), Wesley Sneijder (Galatasaray), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Memphis Depay (PSV), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kevinp schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:58:
[...]

Dit idiote idee is het grootste probleem van de sport. Een excuus om excessen aan geld te verdienen.

Als het om levensonderhoud gaat kan je ook net als bij tennis een soort van pensioen opzetten. Een net loon nu en wanneer je stopt een zelfde loon / pensioen voor de rest van je leven.

En waarom zou een sporter niet gewoon kunnen werken na zijn voetbal cariere, lezingen, trainer, normaal werk.

Eventueel met aanvulling van een pot geld.

En 1.2 miljoen per jaar (dat is volgens mij de top bij Ajax) is geen habbekrats. Ook bij Ajax en de andere Nederlandse top clubs wordt (te) veel betaald.
Wacht even.. dus omdat jij het een idioot idee vindt moet een voetballer maar genoegen nemen met minder?
Laat ik het anders zeggen; een redelijke voetballer kan er voor zorgen dat zijn gezin en zelfs toekomstige kleinkinderen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over geld of werk. Waarom zou een voetballer dan genoegen nemen met een habbekrats als je ook 5x zoveel kunt verdienen (in een land waar de zon schijnt)?

Geld verdienen is niet vies. Dat jij vindt dat voetballers teveel verdienen en vanuit de goedheid van hun hart moeten terugkeren naar het clubbie waar ze 10 jaar geleden een passant waren.. tja..

Als ik een voetballer was dan wist ik het wel. Rammen met die bak en zoveel mogelijk lucratieve contracten afsluiten. 10 jaar werken en de rest van je leven de droom leven!

Zo'n Depay net zo. Krijgt misschien zometeen de mogelijkheid om met één handtekening financieel onafhankelijk te zijn. Maar de supporters (ik ook) willen dat hij blijft. Als hij tekent is hij voor velen een geldwolf en een ondankbaar k-joch. Ik kan het alleen maar toejuichen, carrière dit carrière dat, zorg eerst maar eens dat je je schaapjes op het droge hebt, dan kun je altijd nog (met een eventuele omweg) aan je carrière beginnen. Je krijgt misschien maar één keer zo'n kans.

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 20-08-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

St@m schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:07:
[...]

Wacht even.. dus omdat jij het een idioot idee vindt moet een voetballer maar genoegen nemen met minder?
Laat ik het anders zeggen; een redelijke voetballer kan er voor zorgen dat zijn gezin en zelfs toekomstige kleinkinderen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over geld of werk. Waarom zou een voetballer dan genoegen nemen met een habbekrats als je ook 5x zoveel kunt verdienen (in een land waar de zon schijnt)?

Geld verdienen is niet vies. Dat jij vindt dat voetballers teveel verdienen en vanuit de goedheid van hun hart moeten terugkeren naar het clubbie waar ze 10 jaar geleden een passant waren.. tja..

Als ik een voetballer was dan wist ik het wel. Rammen met die bak en zoveel mogelijk lucratieve contracten afsluiten. 10 jaar werken en de rest van je leven de droom leven!

Zo'n Depay net zo. Krijgt misschien zometeen de mogelijkheid om met één handtekening financieel onafhankelijk te zijn. Maar de supporters (ik ook) willen dat hij blijft. Als hij tekent is hij voor velen een geldwolf en een ondankbaar k-joch. Ik kan het alleen maar toejuichen, carrière dit carrière dat, zorg eerst maar eens dat je je schaapjes op het droge hebt, dan kun je altijd nog (met een eventuele omweg) aan je carrière beginnen.
Dit is natuurlijk waar. Het is een fout van het 'systeem', niet van de voetballers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
St@m schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:07:
[...]

En dat voor clubs die miljarden schuld hebben.

Waarvan de eigenaar een of ander schimmig bedrijf is welke de club alleen maar gebruikt om geld wit te wassen.

Geld verdienen is niks mis mee, maar zoveel geld betalen is wel idioot.

Verder vind ik je gedachte toch wel wat ziek hoor. Het lijkt me toch dat een beetje dat je gewoon normaal moet doen. En daar hoort ook bij dat je clubliefde hebt.

Jij vind het normaal dat een club 10 jaar lang je opleiding betaald, en zodra je dan een leuke andere club krijgt ga je weg en geef je niks meer terug.

Nou klinkt nogal egoïstisch als je het mij vraagt.

Zo ga je toch ook niet met je vrienden om. Zodra de ene meer rondjes weg geeft ga je maar daar naartoe ipv de vrienden die je al 15 jaar kent 8)7

Maar goed het meest zieke is dat bedrijven en clubs zoveel mogen betalen, en dat er zoveel geld bij de fifa om gaat dan is het gewoon ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kevinp schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:14:
[...]

En dat voor clubs die miljarden schuld hebben.

Waarvan de eigenaar een of ander schimmig bedrijf is welke de club alleen maar gebruikt om geld wit te wassen.
Waar hebben we het nu precies over :?
Geld verdienen is niks mis mee, maar zoveel geld betalen is wel idioot.
Dat er idioot veel geld omgaat in het voetbal ben ik met je eens, maar waarom je er geen gebruik van mag maken als voetballer snap ik niet. Dan schiet je jezelf alleen maar in je voet. Of zeg jij ook tegen je baas: "joh, je mag me wel 1000 euro minder per maand gaan betalen.. ik vind het salaris wat te hoog"
Verder vind ik je gedachte toch wel wat ziek hoor. Het lijkt me toch dat een beetje dat je gewoon normaal moet doen. En daar hoort ook bij dat je clubliefde hebt.

Jij vind het normaal dat een club 10 jaar lang je opleiding betaald, en zodra je dan een leuke andere club krijgt ga je weg en geef je niks meer terug.

Nou klinkt nogal egoïstisch als je het mij vraagt.
Volgens mij krijgt de club als dank voor de opleiding een behoorlijke transfersom.. :? En eventueel een opleidingsvergoeding.
Zo ga je toch ook niet met je vrienden om. Zodra de ene meer rondjes weg geeft ga je maar daar naartoe ipv de vrienden die je al 15 jaar kent 8)7

Maar goed het meest zieke is dat bedrijven en clubs zoveel mogen betalen, en dat er zoveel geld bij de fifa om gaat dan is het gewoon ziek.
Haha, collega's en werkgevers met vrienden vergelijken.
Haal die roze bril maar van je neus ;) Als jij ergens significant meer kan verdienen en je vertrekt bij je werkgever, dan kom je na 40/50 jaar toch ook niet je "loopbaan" afsluiten bij het bedrijf waar je nu werkt? Waarom zou een voetballer dat wel moeten doen?

Je hebt het over clubliefde.. supporters hebben clubliefde. Werknemers over het algemeen niet. Die hebben een werkgever in de vorm van een voetbalclub.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 20-08-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:00:
Pieters weer bij de (voor)selectie van het NL elftal. Goede keuze van Hiddink vind ik.
Inderdaad. Is dat linksback probleem ook weer opgelost. Verhaegh mag er van mij wel uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:22:
[...]

Eto'o wil helemaal niet naar Ajax, er is genoeg andere buitenlandse interesse voor hem waar hij bovendien meer kan verdienen. Hem een deadline opleggen die hij al een paar keer genegeerd heeft is nutteloos.
Dit is pas de eerste deadline van Ajax ;) . De eerste keren waren beloften van het management van Eto'o dat hij dan duidelijkheid zou geven. Die beloftes zijn twee keer niet nagekomen, waarna Ajax zegt, vanmiddag willen we het weten, anders gaan we verder kijken.

Wanhopig wil ik het verder niet noemen, ze doen hem een aanbieding en wachten die af. Na meerdere niet nagekomen beloftes komen ze zelf met een deadline. Graag of anders niet.

Verder is het ook lastig om een goede spits te vinden. In de Eredivisie loopt zo niets haalbaars rond die het niveau al aan kan. Ik blijf toch wel twijfelen aan de scouting van Ajax. De laatste jaren zijn er verschillende spelers gekomen, maar tot nog toe heeft geen van die spelers echt kunnen overtuigen. Duarte, Van Der Hoorn, Bojan, Cuenca, Sana. Wat dat betreft waren alleen de wat oudere, gevestigde spelers goede aankopen. Moisander, Poulsen en Schöne.

Als je het in Nederland niet kan vinden, dan lijkt me dat er in Oost-Europa, Scandinavië of Zuid Amerika toch wel een spits rond loopt die talent heeft en het niveau aan kan.

Ik ben wat dat betreft benieuwd naar Andersen en Muric, wellicht dat dit dan die talenten zijn die laten zien dat de scouts van Ajax er toch wel iets van kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
St@m schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:20:

Haha, collega's en werkgevers met vrienden vergelijken.
Haal die roze bril maar van je neus ;) Als jij ergens significant meer kan verdienen en je vertrekt bij je werkgever, dan kom je na 40/50 jaar toch ook niet je "loopbaan" afsluiten bij het bedrijf waar je nu werkt? Waarom zou een voetballer dat wel moeten doen?
Verschil daarmee is toch wel wat anders, want na 30 jaar ben je de kennis van een bedrijf vaak weer kwijt. Bij voetbal is dat anders.

En nee, ik zou niet zomaar weg gaan omdat ik ergens anders meer kan verdienen.

En ja ik zou zeker als ik tijd heb nogmaals terug komen voor de fun. Fijne omstandigheden en voldoende geld is voldoende. Ipv een compleet nieuwe baan, onbekende omstandigheden, en meer salaris.

Tja ik vrees dat ik nooit rijk wordt, maar goed dat lijkt mij plezieriger dan alles voor het geld doen.

Overigens zijn daar natuurlijk extremen in. Als ze me voor een saaie baan de komende 5 jaar 10 miljoen zouden bieden dan zou ik dat toch doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kevinp schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:27:
[...]

Overigens zijn daar natuurlijk extremen in. Als ze me voor een saaie baan de komende 5 jaar 10 miljoen zouden bieden dan zou ik dat toch doen ja.
Dus eigenlijk zou je precies hetzelfde doen als een voetballer :? Die kan ergens voor de komende 5 jaar 10 miljoen verdienen en vertrekt naar een andere club.. (en een voetballer kan het zelfs 2x achter elkaar) Wat is dan het probleem?

[ Voor 34% gewijzigd door St@m op 20-08-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:25:
[...]
Dit is pas de eerste deadline van Ajax ;) . De eerste keren waren beloften van het management van Eto'o dat hij dan duidelijkheid zou geven. Die beloftes zijn twee keer niet nagekomen, waarna Ajax zegt, vanmiddag willen we het weten, anders gaan we verder kijken.
Nee hoor, deze keer verloopt het contact ook via zijn management. Het is geen deadline naar Eto'o zelf want hij praat niet met Ajax. Verder heeft Ajax helemaal niets te eisen, ze moeten smeken om hem te krijgen.
Als je het in Nederland niet kan vinden, dan lijkt me dat er in Oost-Europa, Scandinavië of Zuid Amerika toch wel een spits rond loopt die talent heeft en het niveau aan kan.

Ik ben wat dat betreft benieuwd naar Andersen en Muric, wellicht dat dit dan die talenten zijn die laten zien dat de scouts van Ajax er toch wel iets van kunnen.
Qua scouting is het niet best wat Ajax de laatste jaren binnengehaald heeft. Waarom kan Heerenveen dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 14:59

Zeddicius

Conscience do cost

tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:37:
[...]

Nee hoor, deze keer verloopt het contact ook via zijn management. Het is geen deadline naar Eto'o zelf want hij praat niet met Ajax. Verder heeft Ajax helemaal niets te eisen, ze moeten smeken om hem te krijgen.

[...]
Zegt JanW wat anders dan :? En waarom zou Ajax moeten smeken? Ze gooien een balletje op / doen een voorstel en zien wel waar het schip strandt. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:24:
[...]

Inderdaad. Is dat linksback probleem ook weer opgelost. Verhaegh mag er van mij wel uit trouwens.
Verhaegh zal er in de definitieve selectie wel uit gaan. Zullen geen 3 RBs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zeddicius schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:43:
[...]
Zegt JanW wat anders dan :? En waarom zou Ajax moeten smeken? Ze gooien een balletje op / doen een voorstel en zien wel waar het schip strandt. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Hij doet net alsof de eerste 2 deadlines geen deadlines waren, dat waren ze wel maar Eto'o zijn management heeft daar lak aan. Nu komt Ajax ook niet bepaald daadkrachtig over en een alternatief hebben ze ook niet dus dreigen met een deadline heeft geen enkele zin. Eto'o is alleen met een grote zak geld te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:09
Niku schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Verhaegh zal er in de definitieve selectie wel uit gaan. Zullen geen 3 RBs in zitten.
Van der Wiel heeft een scheurtje in zijn wervel, lijkt mij niet dat die er snel weer bij is?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 14:59

Zeddicius

Conscience do cost

tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:51:
[...]

Hij doet net alsof de eerste 2 deadlines geen deadlines waren, dat waren ze wel maar Eto'o zijn management heeft daar lak aan. Nu komt Ajax ook niet bepaald daadkrachtig over en een alternatief hebben ze ook niet dus dreigen met een deadline heeft geen enkele zin. Eto'o is alleen met een grote zak geld te lokken.
Zoals ik het lees heeft het management van Eto'o zelf toezeggingen gedaan, zonder dat Ajax daar om vroeg. Nu heeft Ajax er wel genoeg van en heeft voor het eerst zelf een deadline opgelegd. Zo lees ik de post van JanW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 20:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:37:
Qua scouting is het niet best wat Ajax de laatste jaren binnengehaald heeft. Waarom kan Heerenveen dat wel?
Dat is de vraag. Het is vaak makkelijker slagen bij een 'mindere' club, het spel is anders, de druk is anders. Vaak geldt voor aanvallers dat het team meer op hen hangt en dat ze minder meevoetballen in de drukte zoals bij Ajax. Maar hoeveel aankopen heeft Heerenveen gedaan? Staan ze allemaal in de krant? En zijn ze allemaal geslaagd?

Neemt niet weg dat de scouting van Ajax wel een paar tandjes beter mag. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:51:
[...]

Dat waren geen deadlines van Ajax. Als je de berichten terugleest kan je dat zelf ook lezen ;) De eerste twee waren "deadlines" van zijn management. Zij gaven aan dat er een beslissing zou komen. Die hebben ze twee keer laten verstrijken, waarna nu Ajax zelf met een deadline komt. Dat is hoe het is gegaan, en niet andersom zoals jij beweert.

edit:
Met bronnen erbij nu
Eto'o laat Ajax langer wachten, club richt zich op alternatieven

16 augustus 2014 -

Samuel Eto'o heeft Ajax laten weten nog enkele dagen langer nodig te hebben, zo meldt De Telegraaf. Ondertussen wacht Ajax niet af. "We richten ons natuurlijk ook op andere spitsen", zo geeft Frank de Boer.
Bron
Ajax moet langer wachten op duidelijkheid van Eto'o

18 augustus 2014 -

Ajax heeft ook maandag nog geen duidelijkheid gekregen van Samuel Eto'o, zo meldt Ajax watcher Simon Zwartkruis bij VI tv. Marc Overmars sprak afgelopen weekend opnieuw met het management van de sits en gaf zondag aan uiterlijk maandag duidelijkheid te verwachten. Volgens Zwartkruis wacht Eto'o eerst andere opties af. Bij die clubs is hij echter niet de eerste keus.
Bron

[ Voor 41% gewijzigd door JanW op 20-08-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De deadline is zoals verwacht inmiddels verlopen:
Update 18:21u
De deadline die Ajax aan Eto'o heeft gesteld is verlopen en vooralsnog is er geen witte rook. Ten tijden van het verstrijken van de deadline zat het management van de spits in een vergadering met een andere club over een andere speler. Ajax lijkt dus over te moeten schakelen naar plan B. Volgens De Telegraaf is het de bedoeling dat de club spoedig met een statement komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Lille en Porto hebben niets te zoeken in de Champions League. Wat een slechte wedstrijd!

En zonde voor Indi. Bij zo'n club wordt je niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
chim0 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:37:
Lille en Porto hebben niets te zoeken in de Champions League. Wat een slechte wedstrijd!

En zonde voor Indi. Bij zo'n club wordt je niet beter.
Ook weer jammer dat ze in elke wedstrijd al hebben gescoord, behalve in degene die ze uitzenden..

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04
Op Twitter, fcdordrechtnl:
Dus Eto'o heeft nog geen akkoord met Ajax? Komt vast door ons nieuwe voorstel.... #fcdordrecht #etoo #inclusiefconsumptiebonnen #Ajax
Ik moest lachen :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoe deed BMI het gisteren?

• PWM
  • Niet online

PWM

Zag net wat beelden uit Zwolle. Wat is dat toch dat volwassen mannen opeens met potten bier staan om 10.30 als er 's avonds gevoetbald word 8)7

Wel de leukste wedstrijd van vandaag :) Bereid me ook voor op Feyenoord, zal alles om mee heen wat eventueel gegooid kan worden opruimen :+

• dutchgio
Prima, hele wedstrijd gespeeld en geen tegendoelpunten weggegeven ;)
Lille was dan ook maar bij vlagen dreigend.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:27:
Zag net wat beelden uit Zwolle. Wat is dat toch dat volwassen mannen opeens met potten bier staan om 10.30 als er 's avonds gevoetbald word 8)7

Wel de leukste wedstrijd van vandaag :) Bereid me ook voor op Feyenoord, zal alles om mee heen wat eventueel gegooid kan worden opruimen :+
Waar was er dan al wat te zien dan? :D Ben er klaar voor, trek mijn PEC-man t-shirt aan en neem mijn sjaaltje mee. Kom maar door, laat het maar snel avond zijn *O*

• Aghanim
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:27:
Ik kan me dat prima voorstellen in dit geval. De keren dat Zwolle in Europa uit mag komen zijn behoorlijk beperkt. In mijn ogen niet gek dat een deel van de fans daar een groot feest van maakt :)

• St@m

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:32:
[...]

Ik kan me dat prima voorstellen in dit geval. De keren dat Zwolle in Europa uit mag komen zijn behoorlijk beperkt. In mijn ogen niet gek dat een deel van de fans daar een groot feest van maakt :)
Inderdaad, ik zal niet anders doen volgende week in Praag. Nu zit ik nog op mijn werk, en vanavond wordt er geen bier geschonken :(

• JohanValentijn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06-2023
St@m schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

Inderdaad, ik zal niet anders doen volgende week in Praag. Nu zit ik nog op mijn werk, en vanavond wordt er geen bier geschonken :(
In het stadion wel toch? Genoeg berichten over zero tolerance buiten het stadion, maar ik heb nog niks gelezen over geen bier in het stadion.

MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015