Een verademing om Zwolle te zien met deze kwaliteit. Dan heb ik het over de beeldkwaliteit
Twente had ik net zo goed op het scherm van mijn weegschaal kunnen kijken, die heeft zeker 16x9 pixels.
Prima begin van PEC ! In de eerste 10 minuten al 3/4 goede kansen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ook Feyenoord ligt weer volledig op schemaHerman schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:12:
Prima begin van PEC ! In de eerste 10 minuten al 3/4 goede kansen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Gelukkig scoort Te Vrede dan nog die intikker. Zou wel een blamage van jewelste zijn als je van dit elftal verliest zeg.. Tweede helft erop en erover.
Voor Oekraïne is het trouwens niet te hopen dat deze spelers in dienst moeten. Gaan als een stelletje oude wijven naar de grond iedere keer.
Voor Oekraïne is het trouwens niet te hopen dat deze spelers in dienst moeten. Gaan als een stelletje oude wijven naar de grond iedere keer.
PSN: Finally_Chris
Als die keeper van Zorya Luhansk gewoon zijn doel uit was gegaan had Te Vrede dat doelpunt nooit kunnen maken, nu stond hij op een plaats aan de grond genageld
PEC ging lekker, los van een paar kleine foutjes, gaat het super. Het is wel mega jammer dat de penalty er niet inging. Ik had gehoopt dat Necid deze ging nemen. Het zal wel erg fijn zijn om thuis te winnen. Uit zal het denk ik een stukje lastiger gaan worden.
...
^ daar dacht ik zelf ook aan, altijd lekker voor een spits om al zijn eerste doelpunt te maken, en ook nog tegen Sparta Praag.
Alle ballen voor Necid.
Zoo daar komt Feyenoord goed weg zeg, twee open doelkansen...
Alle ballen voor Necid.
Zoo daar komt Feyenoord goed weg zeg, twee open doelkansen...
[ Voor 17% gewijzigd door Tweaking Art op 21-08-2014 21:04 ]
Twente speelt gelijk, PSV wint nipt van 6de klas zaterdag amateurs en Feyenoord loopt te stuntelen tegen een ploeg met minder waarde dat Feyenoord B2.
Beloofd een mooi seizoen te worden
Alleen PEC doet het naar behoren
Ach na een moeizaam verlopen wedstrijd zal v. Geel morgen nog wel een paar spelers voor de breedte erbij halen.PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:12:
Twente speelt gelijk, PSV wint nipt van 6de klas zaterdag amateurs en Feyenoord loopt te stuntelen tegen een ploeg met minder waarde dat Feyenoord B2.
Je kan nog beter graafland op 10 zetten dan Lexie. Man man man wat speelt hij weer een draak van een wedstrijd.
Tsja, je kan bij dit elftal wel een wereldspits plaatsen, maar dat lost slechts een klein deel op. Droevig om naar te kijken.
EDIT: Nouja, een spits had deze wel gemaakt
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 21-08-2014 21:27 ]
Klopt, maar een beetje goede spits had er denk ik wel 1 of 2 ingeschopt vandaag.PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:27:
Tsja, je kan bij dit elftal wel een wereldspits plaatsen, maar dat lost slechts een klein deel op. Droevig om naar te kijken.
Als ik die ballen naar voren zie dan zie ik geen speler van Feyenoord in het centrum maar staat de spits vaak in de buurt van de buitenspelers.
In elke linie moet nog een versterking. Dit elftal is zo verschrikkelijk matig. Zegt genoeg als figuren als vormer, immers en mathijsen aan hun minuten mogen komen.PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:27:
Talentje die Vilhena ...
Eén ding is zeker, die gaat voorlopig niet weg.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nou die gemiste kopbal zegt eigenlijk alles over deze wedstrijd, over niveau nul gesproken zeg, als ik zo'n slechte wedstrijd wil zien ga ik wel een eredivisie wedstrijd kijken.
Prachtig doelpunt van PEC! Op basis van de wedstrijd verdiend maar de tweede helft was Praag ook gevaarlijk geweest.
De tweede helft loopt wat minder dan de eerste helft, maar de spelers zullen na de flitsende eerst helft en gemiste penalty wat bij moeten komen denk ik. Het doelpunt was mooi uitgespeeld!
Ah 1-1.
Ah 1-1.
[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 21-08-2014 21:38 ]
...
Ach, typisch. Als je al NL club gewoon lekker vrij speelt en aanvalt, krijg je toch wel de deksel op je neus.
Heb het dus over Zwolle
Feyenoord speelde sowieso ruk
Heb het dus over Zwolle
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 21-08-2014 21:43 ]
Dat komt omdat Feyenoord en PSV(in mindere mate) wanbeleid voeren qua aankopen.PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:38:
Ach, typisch. Als je al NL club gewoon lekker vrij speelt en aanvalt, krijg je toch wel de deksel op je neus.
zoals de spelers zelf al zeiden (zeker bij feyenoord) gaan ze deze twee weken spelers halen. Dat moet je 4 weken geleden doen. Dan kan je trainen en heb je de spits die je (zeker als feyenoord) mist al binnen.
Dan heb je wel kans om een ronde verder te komen in de CL voorronde. en misschien wel meer.
Kijk nu naar Zwolle hoe lastig ze het praag maken door een ploeg waarbij je weet dat je niet al te veel spelers verliest (ook omdat psv ajax en feyenoord nog geen inkopen hebben gedaan).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Inderdaad, ze verspillen gewoon teveel tijd aan onderhandelingen over spelers waar de haalbaarheid veel te laag is.Kevinp schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:41:
[...]
Dat komt omdat Feyenoord en PSV(in mindere mate) wanbeleid voeren qua aankopen.
zoals de spelers zelf al zeiden (zeker bij feyenoord) gaan ze deze twee weken spelers halen. Dat moet je 4 weken geleden doen. Dan kan je trainen en heb je de spits die je (zeker als feyenoord) mist al binnen.
Dan heb je wel kans om een ronde verder te komen in de CL voorronde. en misschien wel meer.
Kijk nu naar Zwolle hoe lastig ze het praag maken door een ploeg waarbij je weet dat je niet al te veel spelers verliest (ook omdat psv ajax en feyenoord nog geen inkopen hebben gedaan).
Nu is het al de 21e en weet je gewoon dat veel spelers al een nieuwe club hebben of dat ze duurder geworden zijn.
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Spelers die echt wegmoeten zullen vlak voor een deadline juist goedkoper worden. Hopelijk hengelt Van Geel deze week nog toornstra binnen en na het weekend een spits. Het is gewoon om te huilen hoeveel matige voetballers in het shirt van Feyenoord mogen spelen.
Heeft immers trouwens in zijn contract staan dat hij nooit gewisseld mag worden? Wat is die vent ontzettend slecht zeg!
Heeft immers trouwens in zijn contract staan dat hij nooit gewisseld mag worden? Wat is die vent ontzettend slecht zeg!
Ik vind het een nuttige speler.CR1691 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:54:
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Spelers die echt wegmoeten zullen vlak voor een deadline juist goedkoper worden. Hopelijk hengelt Van Geel deze week nog toornstra binnen en na het weekend een spits. Het is gewoon om te huilen hoeveel matige voetballers in het shirt van Feyenoord mogen spelen.
MAAR, hij heeft wat Erikson bij Ajax ook jaren had (alleen wat erikson creativer) hij maakt te weinig kansen af. Hij moet echt dit jaar beslissender worden/zijn (eigenlijk vorig jaar al).
Kijk je bv naar Sigtorson, wat iedereen als slechte spits ziet/zag die scoorde bijna altijd in belangrijke wedstrijden. Dat deed Siem de Jong ook. Immers scoort te vaak de 3-0, en te weinig de 1-0.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dat klopt maar dat zijn dan meestal het type spelers welke niet al te hoog op de lijstjes staan (dus dat er een reden is dat nog niemand ze heeft gehaald).CR1691 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:54:
En tja Immer is een vechter maar heeft gewoon totaal niet het niveau dat Feyenoord hoort na te streven.
Ik denk dat ze gewoon te bang zijn om de knoop door te hakken.
Toornstra? Hoop je dat echt? Wel eens naar Utrecht gekeken?CR1691 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:54:
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Spelers die echt wegmoeten zullen vlak voor een deadline juist goedkoper worden. Hopelijk hengelt Van Geel deze week nog toornstra binnen en na het weekend een spits.
If you pay peanuts you get monkeys.Het is gewoon om te huilen hoeveel matige voetballers in het shirt van Feyenoord mogen spelen.
Omdat hij een kopbal mist? Hij is van de beteren de laatste weken juist.OPSLAGHOND schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:33:
Talentje die Vilhena ...
Overigens wordt er aangaande Feyenoord ook weer schromelijk overdreven, ook door de azijnzeikers op tv. Ja, ze missen een goede spits, linksback blijft een noodoplossing en Boetius is uit vorm. Maar kom op: qua vleugelspelers zijn ze er op vooruit gegaan en het middenveld is vooralsnog vooruitgaan.
Een goede spits erbij, Toornstra als extraatje, Rutten een maandje laten bouwen en let maar eens op.
Overigens ben ik ook blij dat Mathijsen in zijn laatste jaar zit. Schoot alles blind naar voren en staat de ontwikkeling van Kongolo in de weg. Een nieuwe keeper zou trouwens ook niet misstaan 
We zijn weer bij 3 jaar geleden. Feyenoord moet weer compleet opnieuw opgebouwd worden.
We zijn weer bij 3 jaar geleden. Feyenoord moet weer compleet opnieuw opgebouwd worden.
Toornstra is voor de eredivisie zeker een aanwinst en kan ook nog beter worden dan hij nu is. Hij is zeker wel een versterking. Als je een middenveld van Vilhena, Clasie en toornstra hebt dan ga je er weer flink op vooruit.OPSLAGHOND schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:02:
[...]
Toornstra? Hoop je dat echt? Wel eens naar Utrecht gekeken?
[...]
If you pay peanuts you get monkeys.
Ach hij is toch alweer 25 geloof ik dus hij zal denk ik niet meer veel beter worden. En je gaat er alleen op vooruit zolang Clasie blijft.CR1691 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:08:
[...]
Toornstra is voor de eredivisie zeker een aanwinst en kan ook nog beter worden dan hij nu is. Hij is zeker wel een versterking. Als je een middenveld van Vilhena, Clasie en toornstra hebt dan ga je er weer flink op vooruit.
Ik zie hem nog wel vertrekken.
Zijn beste jaren komen er nog aan dus daar heb ik wel vertrouwen in. Pelle was 27/28 toen hij kwam en is ook als een veel betere speler weggegaan.Deadsy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:09:
[...]
Ach hij is toch alweer 25 geloof ik dus hij zal denk ik niet meer veel beter worden. En je gaat er alleen op vooruit zolang Clasie blijft.
Ik zie hem nog wel vertrekken.
Er was hier ooit iemand die met één of ander b-onderzoek aankwam waarin stond dat Immers één van de beste spelers van de Eredivisie was of iets dergelijksCR1691 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:54:
Achteraf gezien denk ik dat dat onderzoek door z'n eigen broer is uitgevoerd.
Een niet te missen kopbal.
De beteren staan er wanneer het moet.Hij is van de beteren de laatste weken juist.
Schaken en Boetius stonden er vorig jaar toch ook?Overigens wordt er aangaande Feyenoord ook weer schromelijk overdreven, ook door de azijnzeikers op tv. Ja, ze missen een goede spits, linksback blijft een noodoplossing en Boetius is uit vorm. Maar kom op: qua vleugelspelers zijn ze er op vooruit gegaanen het middenveld is vooralsnog vooruitgaan.
Wilkshire is een vooruitgang, maar als Clasie nog vertrekt is het zeker een flinke stap terug.
Bij PSV had hij betere spelers om zich heen en dat was me een succes ...Een goede spits erbij, Toornstra als extraatje, Rutten een maandje laten bouwen en let maar eens op.
Ben benieuwd wat Pelle gaat laten zien.CR1691 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:12:
[...]
Pelle was 27/28 toen hij kwam en is ook als een veel betere speler weggegaan.
[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-08-2014 22:17 ]
Je zou haast denken van wel. En als je dan dat verschrikkelijke interview van hem ziet na de wedstrijd ga je je afvragen of hij niet iets gesnoven heeft voor de wedstrijd. Wat erger ik me iedere week kapot aan hem zeg.Krukar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:14:
[...]
Er was hier ooit iemand die met één of ander b-onderzoek aankwam waarin stond dat Immers één van de beste spelers van de Eredivisie was of iets dergelijks![]()
Kan me wel voorstellen dat Immer bij bepaalde onderzoeken positief naar voren komt omdat hij bij veel betrokken is in het veld.Krukar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:14:
[...]
Er was hier ooit iemand die met één of ander b-onderzoek aankwam waarin stond dat Immers één van de beste spelers van de Eredivisie was of iets dergelijks![]()
Zonde dat die penal niet benut werd.
Voor de rest mooie wedstrijd om vanaf de tribune live te zien
Maar ik heb er uit nu wel een hard hoofd in, zul je zien dat het op een lullige manier 1-0 word > game over.
En 1-2? Of telt die ene voor Praag van vanavond dan zwaarder?dutchgio schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:48:
0-0 is al onvoldoende, dus toch minstens 0-1
Als PEC met 1 - 2 wint, dan zijn ze sowieso door.Joosie200 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:52:
[...]En 1-2? Of telt die ene voor Praag van vanavond dan zwaarder?Je zou zeggen van niet want PEC scoort er zelf 2 uit.
Pec moet winnen of met minimaal 2-2 gelijkspelen. Gaat een hels karwei worden maar ze hebben in ieder geval hun visitekaartje afgegeven.
PEC heeft al vaker gehakt met het bijltje: de dood of de gladiolen > zie Ajax bij beker en schaal.
Dus voor het geval Sparta vanavond op de reservestand gespeeld heeft (met het gemak dat ze de 1-1 maakte zag dat er zo duidelijk uit) > waan je alvast in de poulefase en PEC overklast want desespereert nimmer
Dus voor het geval Sparta vanavond op de reservestand gespeeld heeft (met het gemak dat ze de 1-1 maakte zag dat er zo duidelijk uit) > waan je alvast in de poulefase en PEC overklast want desespereert nimmer
Pfoe, geen bier in bet stadion 
Maar PEC had het eigenlijk de eerste helft al moeten afmaken, de 1-1 gaat ze volgende week opbreken ben ik bang. PEC speelde ook wel heel erg slordig de tweede helft
Maar goed, niet kansloos volgende week, dat is al meer dan verwacht. Dus Praag, maak je borst maar nat, de Zwolsche malloten komen eraan!
Maar PEC had het eigenlijk de eerste helft al moeten afmaken, de 1-1 gaat ze volgende week opbreken ben ik bang. PEC speelde ook wel heel erg slordig de tweede helft
Maar goed, niet kansloos volgende week, dat is al meer dan verwacht. Dus Praag, maak je borst maar nat, de Zwolsche malloten komen eraan!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Niet de gehele wedstrijd van Feyenoord kunnen zien maar wat kan ik mij aan één punt van Kongolo ergeren.CR1691 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:07:
Overigens ben ik ook blij dat Mathijsen in zijn laatste jaar zit. Schoot alles blind naar voren en staat de ontwikkeling van Kongolo in de weg. Een nieuwe keeper zou trouwens ook niet misstaan
In de tweede helft wordt er, volgens hem, een overtreding op hem gemaakt. Hij stopt met alles, gaat klagen en dat terwijl de bal in bezit van Feyenoord blijft...
Kom op zeg. Schakel om, zet je beste beentje weer voor en maak jezelf aanspeelbaar ipv je zo ontzettend gemakkelijk uit de wedstrijd laten halen.
https://decorrespondent.n...d-is/14773029480-ef69b081Krukar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:14:
[...]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Best interessant om te lezen moet ik zeggen 
Maar ondanks dat hij wellicht genoeg kansen afmaakt, valt het wel op dat hij dan ogenschijnlijk makkelijke kansen om zeep helpt.
Verder wordt er ook niks gezegd over het belang van de goalen die gemaakt worden, of waarvoor hij een steekpass geeft. Als het bij Feyenoord loopt en het staat al 2-0 dan is die 3-0 vaak makkelijker te maken, omdat je meer ruimte krijgt, en in een goede flow zit. Daarbij is het ook nog van enige waarde of hij de goals maakt tegen kleinere teams (minder tegenstand) of ook in de topwedstrijden zijn goalen maakt.
maakt hij veel goals nadat Feyenoord al op voorsprong staat en tegen kleinere clubs (uiteraard in perspectief, er zijn minder topclubs dan kleinere clubs als je bij Feyenoord speelt), dan zou je ook kunnen concluderen dat hij het net niet heeft.
Interpretatie van de statistieken.. Kan nog steeds alle kanten op.
Maar ondanks dat hij wellicht genoeg kansen afmaakt, valt het wel op dat hij dan ogenschijnlijk makkelijke kansen om zeep helpt.
Verder wordt er ook niks gezegd over het belang van de goalen die gemaakt worden, of waarvoor hij een steekpass geeft. Als het bij Feyenoord loopt en het staat al 2-0 dan is die 3-0 vaak makkelijker te maken, omdat je meer ruimte krijgt, en in een goede flow zit. Daarbij is het ook nog van enige waarde of hij de goals maakt tegen kleinere teams (minder tegenstand) of ook in de topwedstrijden zijn goalen maakt.
maakt hij veel goals nadat Feyenoord al op voorsprong staat en tegen kleinere clubs (uiteraard in perspectief, er zijn minder topclubs dan kleinere clubs als je bij Feyenoord speelt), dan zou je ook kunnen concluderen dat hij het net niet heeft.
Interpretatie van de statistieken.. Kan nog steeds alle kanten op.
Probleem met Immers is dat hij heel belangrijk kan zijn en goede wedstrijden heeft, maar deze afwisselt met grafpotten. Heft Boetius bijvoorbeeld ook een handje van.
Icebucket challenge van PSV is geniaal: YouTube: ALS Icebucketchallenge PSV
"Icebucket"
Zo geniaal is dat nou ook weer niet
Maken er meer en marketing stunt van dan creëren van awareness waar het eigenlijk om gaat...
Maken er meer en marketing stunt van dan creëren van awareness waar het eigenlijk om gaat...
[ Voor 47% gewijzigd door dutchgio op 22-08-2014 17:49 ]
Mwa. Het blijft wel enorm veel aandacht voor de ziekte, aandacht die er anders nooit geweest was.dutchgio schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:47:
"Icebucket"
Die icebucket hype is toch al maanden oud? Zie het al tijdje voorbij komen op facebook. Nu opeens gooien bekende lui water over de kop voor ALS....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
-dubbelpost-
[ Voor 98% gewijzigd door tweaker2010 op 22-08-2014 18:36 ]
Icebucket is voor pubers, zegt veel over het niveau en de leeftijd van de selectie van PSV.L1nt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:29:
Die icebucket hype is toch al maanden oud? Zie het al tijdje voorbij komen op facebook. Nu opeens gooien bekende lui water over de kop voor ALS....
Laat ze zich op de wedstrijd focussen ipv natgooien en de tegenstander prikkelen, dat werkt vaak averechts.
PS: dat lijkt die Australische Globemaster uit Oekraine wel in het filmpje, erg ongepast...
PSV werd genomineerd door Ajax. Bij Ajax heeft Bergkamp het intussen ook gedaan, na nominatie van Eriksen.tweaker2010 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:36:
[...]
Icebucket is voor pubers, zegt veel over het niveau en de leeftijd van de selectie van PSV.![]()
Laat ze zich op de wedstrijd focussen ipv natgooien en de tegenstander prikkelen, dat werkt vaak averechts.
PS: dat lijkt die Australische Globemaster uit Oekraine wel in het filmpje, erg ongepast...
http://www.ajaxshowtime.c...f-onder-met-ijswater.html
Dus:
offtopic:
Hoezo is een Australische globemaster in een filmpje ongepast?
Hoezo is een Australische globemaster in een filmpje ongepast?
[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 22-08-2014 18:50 ]
Wat een onzin.tweaker2010 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:36:
[...]
Icebucket is voor pubers, zegt veel over het niveau en de leeftijd van de selectie van PSV.![]()
Depay heeft overigens zojuist bijgetekend bij PSV. Lijkt nu zo goed als zeker dat Wijnaldum en Depay zelf blijven. Het kan dus wel eens een mooi jaar voor PSV worden, te beginnen met zondag.
Lol, beetje jammer om PSV hier voor uit te maken. Ronaldo, Kroos, Götze, Materazzi, Bergkamp en noem ze maar op zijn wel echt kinderachtigtweaker2010 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:36:
[...]
@hierboven
Ik zag het net. Opzich wel fijn, dan heb je tenminste nog iets leuks om naar te kijken!
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 22-08-2014 18:58 ]
Kan Overmars verdorie die Muhren niet kopen van Volendam?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PSV heel dicht bij het aantrekken (huren) van Guardado. Zou best wel indrukwekkend zijn.
Inderdaad, PSV van koopclub naar huurclub.Niku schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:21:
PSV heel dicht bij het aantrekken (huren) van Guardado. Zou best wel indrukwekkend zijn.
Wel een aardige speler maar volgens mij meer een middenvelder/aanvaller dan een verdediger, terwijl daar volgens mij toch vooral de pijn zit. Misschien kan hij LB spelen?
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:27:
[...]
Inderdaad, PSV van koopclub naar huurclub.
Zoals vrijwel elke club in Nederland (dan wel welke competitie dan ook)
[ Voor 16% gewijzigd door Napo op 22-08-2014 22:35 ]
Niet met die verschrikkelijke verdediging en een coach die zijn team kapot wisselt.Exocet schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:57:
Psv lijkt toch goed bezig zo. Zou het dit jaar dan eindelijk weer lukken?
Dachten ze vorig seizoen met Ruiz ook..Exocet schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:57:
Psv lijkt toch goed bezig zo. Zou het dit jaar dan eindelijk weer lukken?
Dat was puur en alleen om Europees voetbal veilig te stellen. En Ruiz is uiterst effectief geweest.
Media hype. Ik lees dat er absoluut nog geen deal is met Valencia. Tja Guardado zelf wil wel en daarom wordt er gedaan alsof het al bijna rond is.Niku schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:21:
Ik zie Valencia nog lang niet mee werken eerlijk gezegd.
En het jaar daarvoor. En daarvoor. En daarvoor
Guardado is veel te aanvallend ingesteld. Is zeker geen back.
14 wedstrijden, 5 doelpunten, 2 assists. Uiterst effectief? En kijkend naar de kosten?Niku schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 02:44:
[...]
Dat was puur en alleen om Europees voetbal veilig te stellen. En Ruiz is uiterst effectief geweest.
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 23-08-2014 12:18 ]
Nee hoor, ze dachten met Ruiz landskampioen te worden, helaas mislukt.
⏩ PVOutput☀️
Feyenoord ziet af van Guidetti. Nou Twente, PSV of Ajax haal die jongen maar op. En schiet er >30 in. Wanbeleid in Rotterdam.
Volgens mij is hij gewoon (nog) niet op het juiste niveau. Ik snap wel dat je daar geen vijf miljoen voor neerlegt.
Vreemder is dat de enige linie die compleet is gebleven nu met Toornstra en wellicht ook El Ahmadi nu zo zwaar versterkt wordt.
Vreemder is dat de enige linie die compleet is gebleven nu met Toornstra en wellicht ook El Ahmadi nu zo zwaar versterkt wordt.
El Ahmadi wordt toch alleen gehaald als Clasie weg gaat, en dat lijkt het geval aangezien Porto weer met een hoger bod is gekomen.D-e-n schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:02:
Volgens mij is hij gewoon (nog) niet op het juiste niveau. Ik snap wel dat je daar geen vijf miljoen voor neerlegt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ze stonden negende toen ze hem haalden, kampioenschap was al wel uit het hoofd gezet.Quad schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:31:
Nee hoor, ze dachten met Ruiz landskampioen te worden, helaas mislukt.
5 uit 14 is prima voor een buitenspeler, en veel ervan waren beslissende goals. Ben het wel met je eens dat ze in de verdediging moeten investeren, die is nu echt al jaren brak.Vos schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:14:
[...]
En het jaar daarvoor. En daarvoor. En daarvoor. PSV heeft al jaren een prima selectie , op de verdediging na. Investeer daar toch eens in! Nou ja, liever niet
Guardado is veel te aanvallend ingesteld. Is zeker geen back.
[...]
14 wedstrijden, 5 doelpunten, 2 assists. Uiterst effectief? En kijkend naar de kosten?
Reken maar dat Clasie gat vertrekken. Goossens en vormer mogen ook weg.D-e-n schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:02:
Droevig verhaal gisteren weer met Heracles.. Achterhoede van niks, een bal aannemen is nog te veel gevraagd. Bijna een eigen goal, gevaarlijke terugspeelballen en als klap op de vuurpijl; een goal in de blessuretijd. Bedankt Jan de Jonge!
Godverdomme.
Godverdomme.
[ Voor 4% gewijzigd door Bas90 op 23-08-2014 15:15 ]
Maar wel een Wilkshere, Mathijsen, Boulahrouz halen die allemaal ook niet topfit zijn maar wel de kans krijgen. Guidetti is een topspits, een aanwinst, altijd voor Feyenoord. Als jij gokjes gaat nemen met overrated uitgerangeerde voetballers zoals Mathijsen, Boulahrouz en Wilkshere dan kan je best de gok nemen met Guidetti. Als je wacht tot het eind van Augustus hoef je er ook echt geen 5 miljoen voor neer te leggen.D-e-n schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:02:
En alsnog, je legt 3,5 miljoen voor Toornstra en Bilal neer, 2 spelers waarvan ik nog maar moet zien of ze het niveau van Guidetti halen. MvG heeft het leuk gedaan in de eerste 2 jaren, maar nu begin ik toch wel een beetje in te zien waarom veel Ajacieden hem verafschuwen om zijn beleid. Hij zou ook zogenaamd zo goed zijn met verkopen, nou dat hebben we gezien. Nee ik ben ontevreden en voor mij is dit jaar weggegooid. Hopen dat een Twente of PSV hem oppikt en Feyenoord laat zien waarom ze hem hadden moeten halen. Kots en kotsmisselijk wordt ik ervan. Eindelijk met de stap naar boven aan het gaan en in 1 jaar alles weggooien.
Guidetti een topspits? Are you kidding? Hij heeft een goed seizoen gedraaid in een matige competitie. Hierna is hij 1,5 jaar geblesseerd geweest en heeft hij een paar wedstrijden gespeeld voor stoke city.
Ik zou nooit, maar dan ook nooit 4 a 5 miljoen betalen voor een dergelijke speler.
Ik zou nooit, maar dan ook nooit 4 a 5 miljoen betalen voor een dergelijke speler.
Op VI.nl werd er in het transferdagboek van gisteren gerept over 2 spelers (talenten) waar PSV mee bezig zou zijn:
Mauro Junior (Brazilië, ook gevolgd door Liverpool) en Luiz Felipe (Brazilië, ook gevolgd door Manchester United). Veel andere bronnen hebben dit bericht overgenomen, maar nergens staat van welke clubs de 2 spelers afkomstig zijn. Is er iemand die hier een completere bron van gevonden heeft?
Mauro Junior (Brazilië, ook gevolgd door Liverpool) en Luiz Felipe (Brazilië, ook gevolgd door Manchester United). Veel andere bronnen hebben dit bericht overgenomen, maar nergens staat van welke clubs de 2 spelers afkomstig zijn. Is er iemand die hier een completere bron van gevonden heeft?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Voor Eredivisie is Guidetti een topspits. Indien hij weer komt gaat hij schitteren, that's a fact.FrankoNL schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:14:
Guidetti een topspits? Are you kidding? Hij heeft een goed seizoen gedraaid in een matige competitie. Hierna is hij 1,5 jaar geblesseerd geweest en heeft hij een paar wedstrijden gespeeld voor stoke city.
Als je 3,5 miljoen voor Toornstra betaalt, en 3,5 miljoen voor Bilal, dan is Guidetti dat geld zeker waard. Maar goed. Ik zal het wel weer verkeerd zien. Hoop dat iemand anders hem oppikt en Feyenoord laat zien dat zij fout zitten. Daar wil ik best Feyenoord 7e voor zien worden. Ja de frustratie zit diep, erg diep.
Eén goed seizoen maakt je nog geen topspots. Vergeet ook niet dat hij er een tijd heeft uitgelegen. Eigenlijk kan hij bij terugkomst enkel tegenvallen.The Great HooD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Voor Eredivisie is Guidetti een topspits. Indien hij weer komt gaat hij schitteren, that's a fact.
Dat is helemaal geen 'fact'.The Great HooD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Voor Eredivisie is Guidetti een topspits. Indien hij weer komt gaat hij schitteren, that's a fact.
Als je 3,5 miljoen voor Toornstra betaalt, en 3,5 miljoen voor Bilal, dan is Guidetti dat geld zeker waard. Maar goed. Ik zal het wel weer verkeerd zien. Hoop dat iemand anders hem oppikt en Feyenoord laat zien dat zij fout zitten. Daar wil ik best Feyenoord 7e voor zien worden. Ja de frustratie zit diep, erg diep.
that's a onzin.The Great HooD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Clasie ook nog weg, dit gaat een enorm zwaar seizoen voor Feyenoord worden. Vind Toornstra wel een goede aankoop, verwacht ook wel dat hij naar het niveau toe groeit dat Feyenoord verwacht.CR1691 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:02:
[...]
Reken maar dat Clasie gat vertrekken. Goossens en vormer mogen ook weg.
Het feit dat Feyenoord ook bezig is met El Ahmadi zegt wat Clasie betreft genoeg. Ik verwacht dat Porto na het plaatsen voor de CL alsnog met 10 miljoen over de brug komt.
Een middenveld van Vilhena - El Ahmadi - Toornstra behoort gewoon tot de top van Nederland. Maar waarom heb ik het gevoel dat die ooievaar gewoon blijft staan
Een middenveld van Vilhena - El Ahmadi - Toornstra behoort gewoon tot de top van Nederland. Maar waarom heb ik het gevoel dat die ooievaar gewoon blijft staan
Als Toornstra en El Ahmadi voor Clasie terug komen lijkt het middenveld me sterker dus dat is het probleem niet. Sterker nog: Clasie en Vilhena waren misschien juist ook wel veel van hetzelfde.
Die spits: die heb je nodig
En inderdaad: niet Vilhena slachtofferen zoals er nu weer overal geroepen wordt. Dan kun je die jeugdopleiding beter opdoeken
Die spits: die heb je nodig
En inderdaad: niet Vilhena slachtofferen zoals er nu weer overal geroepen wordt. Dan kun je die jeugdopleiding beter opdoeken
[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 23-08-2014 18:00 ]
Dat dus. Hij heeft toen een superseizoen bij Feyenoord gehad. Maar dat geeft helaas geen enkele garantie dat de 'magie' van toen weer terugkomt.Napo schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:03:
[...] Eigenlijk kan hij bij terugkomst enkel tegenvallen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kom op zeg. Droeftoeters. Als Pelle een topspits is in Nederland, als Finnbogason een topspits is in Nederland. Is Guidetti helemaal een topspits met de minimale wedstrijden die hij heeft gespeeld. Hell, hij was bijna topscorer van de ED terwijl hij de eerste 5-6 wedstrijden en de laatste 5-6 wedstrijden niet mee heeft gespeeld. We moeten nou niet doen alsof Nederland zo'n goede competitie is, want dat is het niet. Kom op zeg.
Guidetti heeft het driekwart seizoen goed gedaan en nu een enorme terugval gehad door die infectie. Als een infectie je zo lang bezig houdt, is dat een aanslag op je lichaam geweest en het überhaupt maar de vraag of je ooit nog op je oude niveau kunt komen. Daarnaast hebben Pelle en Finnbogason wel wat langer laten zien over een bepaald niveau te beschikken.The Great HooD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:36:
Kom op zeg. Droeftoeters. Als Pelle een topspits is in Nederland, als Finnbogason een topspits is in Nederland. Is Guidetti helemaal een topspits met de minimale wedstrijden die hij heeft gespeeld. Hell, hij was bijna topscorer van de ED terwijl hij de eerste 5-6 wedstrijden en de laatste 5-6 wedstrijden niet mee heeft gespeeld. We moeten nou niet doen alsof Nederland zo'n goede competitie is, want dat is het niet. Kom op zeg.
Sjonge jonge AZ.. Wat laten die het lopen zeg.
⏩ PVOutput☀️
Zeg dat wel. Mooi voor Willem II!Quad schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:04:
Vreemd dat het stadion zo leeg is. Als promovendus tegen AZ moet gewoon volle bak zijn. Tilburg een beetje afgehaakt?
Inderdaad viel me ook al op, kan eigenlijk toch niet echt met de vakantie periode te maken hebben, want het was wel echt heel erg leeg..PWM schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:28:
Vreemd dat het stadion zo leeg is. Als promovendus tegen AZ moet gewoon volle bak zijn. Tilburg een beetje afgehaakt?
Is nooit echt vol geweest de afgelopen jaren. Dus dat het nu pas opvalt?....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ben AZ fan, maar het was echt niet aan te gluren, ben de tweede helft maar wat anders gaan doen,
Moet hoop gebeuren nog om europees te halen(lees: niet degraderen
)
Moet hoop gebeuren nog om europees te halen(lees: niet degraderen
Dat zou toch een flinke aderlating zijn, had nu eigenlijk de goede hoop dat hij zou blijven. Maar wordt dus nog een erg spannend weekje, ben ook benieuwd wat ze dan met het geld gaan doen, daar zouden ze toch nog wel 1 a 2 sterke spelers voor terug kunnen halen die wat toevoegen..Net nu Ajax dacht de selectie bij elkaar te kunnen houden, dreigen de Amsterdammers met een enorme tegenvaller geconfronteerd te worden. Manchester United rekent namelijk op de komst van Daley Blind, schrijft het doorgaans toch goed ingevoerde ESPN.
Manchester United is momenteel nog volop bezig met het aantrekken van Di Maria, maar zodra er een akkoord bereikt is met Real Madrid over de transfersom is het de bedoeling dat de onderhandelingen met Ajax worden geopend. Louis van Gaal heeft de afgelopen dagen wederom aangedrongen op de komst van Blind en het clubbestuur steunt de coach.
Van Gaal wil dolgraag de samenwerking die hij had bij Oranje met Blind voortzetten in Engeland. De oefenmeester is zeer gecharmeerd van de linkspoot, die in de ogen van Van Gaal op vier posities inzetbaar is. Ajax vraagt naar verluidt minimaal twintig miljoen euro voor de Oranje-international.
Maar laten we hopen dat hij blijft..
Ach, Van Basten begon bij Heerenveen ook niet super geloof ik. Is uiteindelijk ook allemaal goed gekomen...krissie100 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:45:
Ben AZ fan, maar het was echt niet aan te gluren, ben de tweede helft maar wat anders gaan doen,
Moet hoop gebeuren nog om europees te halen(lees: niet degraderen)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik geloof er weinig van. Rojo is al gehaald voor dezelfde positie en Di Maria heeft nu prioriteit boven Blind.Gynnad schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:50:
[...]
Dat zou toch een flinke aderlating zijn, had nu eigenlijk de goede hoop dat hij zou blijven. Maar wordt dus nog een erg spannend weekje, ben ook benieuwd wat ze dan met het geld gaan doen, daar zouden ze toch nog wel 1 a 2 sterke spelers voor terug kunnen halen die wat toevoegen..
Maar laten we hopen dat hij blijft..
Als hij vertrekt gaat Ajax niets nuttigs met dat geld doen. Hooguit komt er een paniekaankoop voor teveel geld. Ze hadden nu al lang een ervaren speler binnen moeten hebben. Overmars is te passief vind ik.
Wat dat betreft heeft Ajax geluk dat de andere clubs nog meer punten verspelen, waardoor ze er steeds mee weg komen al her geld op de bank te laten staan. De aankopen die Overmars tot heden gedaan heeft zijn allen erg zwak op Schone na. Voor Blind zal inderdaad geen dure vervanger komen. Ik vermoed dat Ajax het wel prima vindt om een jaar geen kampioen te worden na 4x op rij. Daarmee is de noodzaak lager om Blind te vervangen. En mogelijk komt dan Maduro, die mag van mij wel weg blijven.
Ze hadden erop in moeten spelen en Mokotjo moeten halen. Als je ziet hoe die nu ook bij Twente speelt, is dat een gemiste kans geweest, helemaal als Blind dan ook nog eens vertrekt. Want die ga je echt wel missen.
Vreselijk. Heb me de hele pot lang op zitten vreten. Esteban blijft al jaren lang een maffe stuiterbal die totaal niet voorspelbaar is, vaker zijn benen gebruikt wanneer hij uitkomt dan zijn handen/lichaam en fenomenale reddingen afwisselt met totaal gestuntel. Vorig jaar scoorde Johansson in het begin van het seizoen nog wel eens en dat verbloemde een hoop. Nu valt hij amper niet aan en is hij niet meer dan de mislukte rechtsbuiten die op rechtsback staat. Vreselijk verdedigend werk laat hij elke week weer zien. AZ heeft nog een hoop te verbeteren voordat het eens mag spreken over "de top nerveus maken". Tankovic is een geweldige speler maar hoort niet in de spits maar op 10. Het gemis van Berghuis was vandaag ook heel erg duidelijk, die man kan een wedstrijd openbreken en het verschil maken met één doelpunt op het juiste moment.Quad schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:04:
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Vitesse heeft de wedstrijd wel in handen zo. PEC begon wel flitsend, maar Vitesse komt tot best grote kansen en PEC heeft opzich geluk dat het nog 0 - 1 staat. De 0 - 1 ging er wel gelukkig in. Dat was eigenlijk een glippertje van de Boer. PEC mist volgens mij 4 basisspelers en de wedstrijd van donderdag misschien nog in de benen?
...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015