Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.483 views

Onderwerpen

Verwijderd

FrankoNL schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:14:
Guidetti een topspits? Are you kidding? Hij heeft een goed seizoen gedraaid in een matige competitie. Hierna is hij 1,5 jaar geblesseerd geweest en heeft hij een paar wedstrijden gespeeld voor stoke city.

Ik zou nooit, maar dan ook nooit 4 a 5 miljoen betalen voor een dergelijke speler.
Het was wel een topspits voor de eredivisie, alleen gezien zijn blessures weet je niet wat je nu in huis haalt.
Vijf miljoen en een hoog salaris is een te groot risico voor Feyenoord, maar aan de andere kant met een Te Vrede spelen is voor een club van Feyenoord onwaardig.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 12:00

Vos

AFCA

Wat weten wij er nou van? Wij zijn maar droeftoeters ;).

Vermakelijk duel Zwolle - Vitesse.

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 24-08-2014 14:05 ]

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:07
Prachtige goal van Nijland. En wat een slordig balverlies van Vitesse...

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Zo, na de 1-1 kwam PEC echt los. Mooi gedaan!

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 24-08-2014 14:21 ]

...

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat is Zwolle lekker bezig zeg. :)
Zelfs een overduidelijk partijdige scheidsrechter kan ze niet tegenhouden. _/-\o_

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Vos

Vos

AFCA

Wat doet Ruiter op 4 meter van zijn doel daar? :F

Te Vrede scoort er goed op los ;).

[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 24-08-2014 15:06 ]

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Van Persie goaltje door Te Vrede, zonder de snoekduik. Dat dan weer wel. Mooi ingekopt!

PSN: Finally_Chris

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:37
tja, je kan zeggen wat je wilt over hem, maar hij scoort toch wel weer

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:07:
Van Persie goaltje door Te Vrede, zonder de snoekduik. Dat dan weer wel. Mooi ingekopt!
Haha, de enige overeenkomst is dat het een kopdoelpunt is. Daar blijft het dan ook bij, de keeper stond imo compleet verkeerd.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:44
OPSLAGHOND schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:22:
Zelfs een overduidelijk partijdige scheidsrechter kan ze niet tegenhouden. _/-\o_
Hebben ze Nijland al een nieuw contract aangeboden? Lijkt me stom als ze die zo de deur uit laten lopen..

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vos schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Haha, de enige overeenkomst is dat het een kopdoelpunt is. Daar blijft het dan ook bij, de keeper stond imo compleet verkeerd.
Het was ook bedoeld met een knipoog. Los van het feit of de keeper wel of niet goed stond knikte hij hem er wel knap overheen.

Ah daar was Lexie weer. Lekker van dichtbij op de paal! Blom is ook kinderachtig aan het fluiten.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37
Ongelooflijk dat je na zo'n eerste helft met 1-1 gaat rusten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Had allang 5-0 moeten staan. Typisch Feyenoord weer dit.

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:15:
[...]

Het was ook bedoeld met een knipoog. Los van het feit of de keeper wel of niet goed stond knikte hij hem er wel knap overheen.

Ah daar was Lexie weer. Lekker van dichtbij op de paal! Blom is ook kinderachtig aan het fluiten.
Ah ok ;). Kopte hem zeker goed ja.

• ph4ge
CR1691 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:18:
Ik weet niet wat droeviger is, het feit dat je na zoveel kansen er maar 1 scoort, of dat je een hele wedstrijd niks weggeeft en dan zo'n enorme persoonlijke blunder begaat en hem gelijk om de oren krijgt. :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Luxicon
dutchgio schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Hebben ze Nijland al een nieuw contract aangeboden? Lijkt me stom als ze die zo de deur uit laten lopen..
Hij maakt wel vaker een belangrijk doelpunt, maar hij mist ook best veel kansen en komt niet echt dreigend over vind ik. Dat idee had ik ook bij Fernandez en Benson. Wat dat betreft lijkt Necid me grote versterking voor PEC.

...

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

CR1691 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:18:
Dit.

Ongelofelijk goede helft van Feyenoord, dik overwicht. Paar hele goede kansen. Utrecht een paar keer half gevaarlijk verder totaal machteloos. Toch 1-1... ;(

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:15:
[...]
Als de keeper goed stond zou hij er dus niet zo makkelijk overheen gegaan zijn ...
Als je niet voor Feyenoord bent is het wel plezierig om naar hem te kijken. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Als als als.. Dat kun je dan wel over iedere goal zeggen.

En ik ben dolblij dat toornstra komt. Tenminste weer scorend vermogen erbij op het middenveld. Dat is echt waar het Feyenoord aan ontbreekt op dit moment. Evenals een goede spits natuurlijk.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

OPSLAGHOND schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:22:
Tot de 1-1 was PEC nergens, maar goed met veel inzet hebben ze toch nog gelukkig gewonnen. ;)

• ph4ge
Het is bizar om te zien, maar Feyenoord staat nu zelfs achter. Ik denk dat ze het bij Utrecht ook nog niet kunnen geloven met dit spelbeeld.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zonder versterkingen wordt het niks dit jaar. Spits, linksback en el Ahmadi moeten er echt nog bijkomen. Wat een drama weer.

• Luxicon
Het is net als bij PEC - Vitesse, want Vitesse had het allang moeten afmaken. Bij Feyenoord net zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 24-08-2014 16:03 ]

...

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

CR1691 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:02:
Zonder versterkingen wordt het niks dit jaar. Spits, linksback en el Ahmadi moeten er echt nog bijkomen. Wat een drama weer.
Bullshit. Feyenoord speelde prima de eerste helft. Als Immers of Tevrede de 2-0 maakt zie je Utrecht niet meer terug.

Wisselvallig, pech en twee goede counters Utrecht.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 08:57
Dat was wel even heel goed van Feyenoord, scherpe en snelle aanval. Goed de angel eruit door Jans(s)en.

Wedstrijd valt verder wel tegen hoor, Feyenoord is in de tweede helft amler gevaarlijk (zeker niet gevaarlijker dan Utrecht). Ze hadden het de eerste helft moeten afmaken, maar helaas.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:34
CR1691 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:30:
Als als als.. Dat kun je dan wel over iedere goal zeggen.

En ik ben dolblij dat toornstra komt. Tenminste weer scorend vermogen erbij op het middenveld. Dat is echt waar het Feyenoord aan ontbreekt op dit moment. Evenals een goede spits natuurlijk.
Op zich wel, maar waar ik mij toch wel aan stoor is Blom en zijn gele mannen, Utrecht mag heel veel meer dan Feyenoord, tenminste zo oogt het mij. Vasthouden/ duwen, gebeurt aan beide kanten, maar bij Utrecht krijgen ze dat vaker mee.
Blijft wel staan dat ze het qua kansen / vertoond spel in de eerste helft af hadden moeten maken.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Eigen schuld, dikke bult. Het lijkt wel of Feyenoord vergeten was dat het seizoen als zou beginnen. Een week voor de deadline eens het medisch dossier van Guidetti openslaan bijvoorbeeld. Dure punten aan het einde van het seizoen.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:34
PWM schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:19:
Eigen schuld, dikke bult. Het lijkt wel of Feyenoord vergeten was dat het seizoen als zou beginnen. Een week voor de deadline eens het medisch dossier van Guidetti openslaan bijvoorbeeld. Dure punten aan het einde van het seizoen.
Dat ook, voor het WK was het al heel waarschijnlijk dat er een x aantal (dragende) spelers zou vertrekken, spelers die eigenlijk altijd wel wat extra's konden brengen. Achterin nu met Mathijssen, sorry hoor, die heeft echt zijn beste dagen gehad, staat vaak goed, maar voetballend was het vorig jaar De Vrij die het opbouwen deed, die deed dat veel beter dan Matthijsen en van Beek nu samen.

• ph4ge
Tja, Blom doet ook niks goed. Tenminste 2 corners gemist voor Feyenoord gemist, maar ook een aantal ingooien waardoor de druk van Feyenoord weer weg was. Fluit constant voor elk wissewasje terwijl Utrecht 2 keer scoort uit stevige duels (niet dat daar wat mee mis is, maar laat het dan 90 minuten lang een stevig duel zijn). Ook weer nauwelijks blessuretijd terwijl Utrecht 90 minuten aan het tijdrekken is.

Maar de scheidsrechter maakte het verschil niet. Het was een uitstekende eerste helft waar je jezelf tekort doet. Het had op zn minst 3-0 moeten staan ipv 1-1. Vervolgens zijn ze compleet van de kaart waardoor ze niet door drukken, en dan valt de tweede kans er ook gelijk in.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:30
PWM schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:19:
Allemaal de schuld van v. Geel maar als ze aan het einde van het seizoen te laag staan zal men wel massaal Rutten de schuld geven.

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

Deadsy schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:26:
[...]

Allemaal de schuld van v. Geel maar als ze aan het einde van het seizoen te laag staan zal men wel massaal Rutten de schuld geven.
8)7 Natuurlijk. Van Geel kan omdat hij nu geld heeft zomaar iedere speler halen. Die willen allemaal wel voor Feyenoord spelen! Alleen Van Geel zit te slapen. Die man kan helemaal niets.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06

Quad

Doof

Nou, dit seizoen lijkt het erop dat de clubs verder gaan waarmee ze gebleven zijn, punten verspelen. Hopelijk is Ajax - PSV straks wel aan te gluren.

Ze laten zich bij Ajax wel een beetje bang maken door Depay.

[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 24-08-2014 16:58 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Deadsy
Tettie schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:32:
[...]

8)7 Natuurlijk. Van Geel kan omdat hij nu geld heeft zomaar iedere speler halen. Die willen allemaal wel voor Feyenoord spelen! Alleen Van Geel zit te slapen. Die man kan helemaal niets.
Om mee te beginnen zou van Geel sneller moeten handelen.
Dat een Pelle, Janmaat, de Vrij en BMI deze zomer weg zouden gaan wisten we eigenlijk allemaal wel maar toch had van Geel vrij lang nodig om de vervangers te halen.

Bijvoorbeeld die Wilkshire en Bilal die je 2 dagen haalt nadat je je selectie moest registreren voor de wedstrijden tegen Besiktas.
Die 2 hadden misschien iets toegevoegd in die 2 wedstrijden haal die dan wat eerder als je er toch al mee bezig bent. Wilkshire was notabene transfervrij.

Dan heb ik het nog niet over al die tijd die hij verspild aan spelers die vrijwel onhaalbaar zijn omdat ze of te duur zijn of omdat de club ze hoogstwaarschijnlijk toch niet laat gaan.
Je hebt hoognodig een nieuwe spits nodig en dan ga je tijd verspillen aan een Dost of Zappata en laat je je ook nog ik weet niet hoe lang aan het lijntje houden door Wolfsburg.

En dan onderbreek je de onderhandelingen met Utrecht over Verhoek ook nog met een paar dagen want hij gaat mee met Feyenoord naar de Oekraine.
Sorry maar waarom moet van Geel mee naar de Oekraine? Ja Verhoek komt dat is al rond maar zoiets zou toch prioriteit moeten hebben, juist nu.

• Quad

Quad

Doof

Wat een prachtige van PERSIE goal! :+

Edit: Iedereen heeft hier een ban gekregen ofzo? Topic is rustiger dan ooit!

[ Voor 51% gewijzigd door Quad op 24-08-2014 17:04 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:28

Hupske

AFCA

En Ajax scoort. Beeld loopt ervoor net vast, maar het commentaar hoor ik nog wel. F5, F5, maar foxsports vindt het nog steeds niet nodig om de stream weer te laden. Ja, hij doet het. Ach! Zelfs de herhaling gemist |:(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Quad

Quad

Doof

Hier te vinden.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:09
Quad schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:40:
Nou, dit seizoen lijkt het erop dat de clubs verder gaan waarmee ze gebleven zijn, punten verspelen. Hopelijk is Ajax - PSV straks wel aan te gluren.

Ze laten zich bij Ajax wel een beetje bang maken door Depay.
Tja dat is nog lastig te zeggen. Ajax en PSV hebben nog geen punten verspeeld. En ook deze wedstrijd telt daarmee niet.

Dus die zijn nog altijd vol op titelkoers (voor zover zo vroeg in het seizoen).

Nog 1 week en dan weten we meer. Dan is in ieder geval een paar maanden de competitie eerlijk.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 16:08
Ajax moet wel nu afdrukken. Paar dikke kansen achter elkaar. Die kaats van Schone was _/-\o_

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

• Quad

Quad

Doof

Mwoah, gaat een leuk seizoen worden met rare wedstrijden.

Ondertussen is Schöne echt fantastisch aan het spelen.. Wat zal Ajax hem missen mocht hij weg gaan in de toekomst.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja, kon hem ook gewoon weer terug zien op Fox. Maarja, het emotie moment is wel verdwenen :F

Opzicht wel leuke wedstrijd. Gebeurd genoeg en niet van het suffige geschuif.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 12:27
Heeeeeeeel erg slim van die Rekik, balletje wegtrappen als je al geel hebt. Komt ie nog goed weg

• Quad

Quad

Doof

Verder spelen Blind en Boilesen ook sterk, El Ghazi een pracht goal maar dat was zijn enige moment zo'n beetje van de wedstrijd. De centrale verdedigers staan best sterk te spelen, Viergever doet goed zijn best net voor de laatste linie maar mag soms iets wat meer venijn erin gooien.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Komt ie heel erg goed mee weg, slaat nergens op dat ie daar geen kaart voor krijgt

• Quad

Quad

Doof

Jammer El Ghazi, maar dat was een schwalbe.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

El Ghazi laat zien dat het echt een ransaap is.

• Terranova
Volgens mij werd zn voet weggeveegd hoor. Maarja gekleurd brilletje blijkbaar.

• Quad

Quad

Doof

Ow ow ow... Die had erin gemoeten!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:22:
Volgens mij werd zn voet weggeveegd hoor. Maarja gekleurd brilletje blijkbaar.
Dat idee had ik ook. Brilletje kan overigens net zo gekleurd zijn aan de andere kant ;)

• Quad

Quad

Doof

Volgens mij werd hij niet geraakt. Aldus mijn Ajax bril.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Terranova
toolkist schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:24:
[...]

Dat idee had ik ook. Brilletje kan overigens net zo gekleurd zijn aan de andere kant ;)
Was ook dubbelzinnig bedoeld ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Quad schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:25:
Depay laat net even zien dat ie ook even goed weet wat schwalbes zijn, gezicht pakken, los laten om naar de scheids te kijken en daarna weer doorrollen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:25:
Dan is jouw Ajax-bril kapot ;)

Eigenlijk had de wedstrijd nu al beslist moeten zijn, het overwicht en de kansen waren er...

• Quad

Quad

Doof

Ik vind het eigenlijk een beetje treurig hoe Sigthorsson langs de verdedigers probeert te strompelen met de bal, lukt nauwelijks zo stijf en klungelig komt hij over.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Kan helaas niet live kijken maar hoop dat Ajax dit kan vast houden of zelfs uitbouwen. Is dat gezoem van PSV supporters eindelijk weer een tijdje afgelopen (niet op dit forum, elders). Mijn god zeg wat heb ik vaak moeten horen dat ze Ajax wel even gingen oprollen de afgelopen week. Bij sommigen was de uitslag al 0-5 voordat de wedstrijd uberhaupt begonnen was :)

• Quad

Quad

Doof

Damn! Ajax een enorme levensgrote kans, scoort PSV aan de andere kant.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01
Een meer onverdiende gelijkmaker ken ik niet, gewoon weggeven dit :/

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Gelukkig is van Rhijn niks veranderd in de zomer. Beetje mee terugwandelen terwijl je man de enige tegenstander in de buurt is en helemaal vrij staat....

• Quad

Quad

Doof

Niet onverdiend, Ajax heeft 2/3 mogelijkheden om dik op voorsprong te komen gehad, nu maakt PSV gewoon de 1-1 ja.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:56:
Een meer onverdiende gelijkmaker ken ik niet, gewoon weggeven dit :/
Das nogal overdreven, ze hebben genoeg kansen gehad deze wedatrijd

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:09
toolkist schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:57:
[...]

Als je zijn quote ziet, dan is het toch onverdiend dat er gelijk gemaakt wordt. Je bent beter, krijgt kansen. Maar scoort niet.

Dat niet scoren maakt het niet ineens verdiend dat de andere scoort.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• ephymerous
toolkist schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:57:
[...]

Niet, maar ik heb een Ajax bril ;)

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
We hebben de scheids in ieder geval weer eens niet mee. Zuivere penalty dit.

• ephymerous
toolkist schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:02:
We hebben de scheids in ieder geval weer eens niet mee. Zuivere penalty dit.
Inderdaad, ordinaire counter club... Bah. :r

Extra zuur door niet gegeven rode kaart en penalty.

[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 24-08-2014 18:09 ]

XXXVI

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vanuit de hoek vanachter de goal lijkt er wel (licht) balcontact te zijn, maar je ziet ze vaak zat gegeven. PSV countert wel lekker, mooie pass van De Jong en knap afgemaakt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• krissie100
Zuivere penalty??? Whahahaha, ajax bril zeker?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
ephymerous schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:08:
[...]

Als je zelf de kansen niet benut en vervolgens verspeel je als een kleuter de bal dan moet je niet raar opkijken dat je achter staat.

• Terranova
Ach die Rekik heeft wel meer meevallertjes gehad vandaag

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:08:
[...]

Ze scoren dus doen het goed, niks ordinair of negatiefs aan. Kunt je frustratie beter richten op Boilesen en van Rhijn die samen de voorsprong weggeven

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
Over Feyenoord: Rutten is niet te benijden. Het seizoen is al dik onderweg en hij kan over een week pas beginnen met de opbouw van het nieuwe Feyenoord. Dan mag hij even twee nieuwe middenvelders inpassen en mag hij een systeem gaan uitvinden zonder nieuwe spits.

En ja, ook ik wijs dan met de vinger naar Van Geel. Want dit was allemaal te voorzien. Dat Dost liever op zijn geld zit dan speelt is voorspelbaar en dat medisch dossier van Guidetti is ook niet van vandaag. In plaats van zo lang op die spitsen te gokken had men wellicht eerder kunnen bedenken jongens als El Ahmadi en Toornstra aan te trekken.

En please please please: ga nu niet Vilhena offeren. Die begint dit seizoen nu juist beter te spelen. Het zou echt je jeugdopleiding door de plee trekken zijn als Toornstra zijn vervanger wordt.

• toolkist
  • Niet online
DeBoer laat met zn wissels zien hoe ie over beide backs denkt, hopelijk blijft het hier niet bij en kan minimaal 1 ervan de komende wedstrijden vanaf de bank de wedstrijden bekijken.

• Quad

Quad

Doof

Waarom spelen ze eigenlijk met een WK bal en niet met een Eredivisiebal (Derbystar)?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Quad schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:16:
Waarom spelen ze eigenlijk met een WK bal en niet met een Eredivisiebal (Derbystar)?
Volgens mij zijn er een aantal teams (waaronder ajax) die thuis met een ander merk bal spelen vanwege bestaande contracten ofzo, kan zo snel niets vinden

blog uit 2011 die stelt dat ajax en psv met eigen ballen spelen:
http://www.ajaxshowtime.c...32/balletje-opgooien.html
nieuwtje uit 2013 dat ajax met wk bal gaat spelen
http://sport.fok.nl/nieuw...ikt-wk-bal-tegen-psv.html

[ Voor 27% gewijzigd door Polbeer91 op 24-08-2014 18:20 ]

Steam

• Quad

Quad

Doof

Dat is best wel lelijk dan.. Speel je de ene week met bal X en de andere week met bal Y. Hoort toch gewoon vanuit de organisator (KNVB) geregeld te worden?

Edit: What the ... Die MOET erin Niklas.. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 24-08-2014 18:21 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:49
Wie weet een alternatieve aanbieder voor eredivisie streams? Ik heb nu een foxsports abonnement, maar hun streams werken zeer slecht, vallen steeds uit. Daarbij komt dat de service ook zeer slecht is.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Quad schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:20:
Dat is best wel lelijk dan.. Speel je de ene week met bal X en de andere week met bal Y. Hoort toch gewoon vanuit de organisator (KNVB) geregeld te worden?
De velden verschillen ook behoorlijk toch? Het zal wel binnen bepaalde specificaties vallen.

• Quad

Quad

Doof

Psst.. Praten over streams is ganz verboten. ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
jostefa schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:21:
Wie weet een alternatieve aanbieder voor eredivisie streams? Ik heb nu een foxsports abonnement, maar hun streams werken zeer slecht, vallen steeds uit. Daarbij komt dat de service ook zeer slecht is.
Ligt het mogelijk aan je apparatuur... ik heb ook Fox en ik kijk op mijn iPad eigenlijk altijd via de app en heb zelden tot nooit problemen. Beeld is ook perfect.

• Terranova
Quad schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:22:
[...]

Psst.. Praten over streams is ganz verboten. ;)
Ook legale streams? Anders kan unibet nog wel eens een stream hebben.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:49
Ik ga het nu proberen op mijn ipad. Ik kijk momenteel bedraad op 288p 8)7

• Terranova
Dit was een corner scheids/grens? *knip*

[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 24-08-2014 18:32 ]

• Vos

Vos

AFCA

Lekker effectief PSV... Als je ze zelf niet maakt dan krijg je dit, matig.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom moet psv winnen van het scheidrechterskorps?

• toolkist
  • Niet online
Ze straffen de fouten van Ajax uiterst effectief af... Wat Veltman nou weer aan het doen was???

• Hupske

Hupske

AFCA

Man man man, gelukkig is dit al vroeg in t seizoen. Kan je de schade nog goed maken, maar werkelijk wat zijn ze aan t doen achterin? Wat doet Veltman daar?
Dit heeft niks met kwaliteit van PSV te maken. Die voetballend wel echt minder zijn dan Ajax.

• Deadsy
Ajax moet de kansen die ze hebben gewoon benutten.
Dan was de wedstrijd al lang op slot geweest.

• krissie100
Scheids heeft gewoon perfect gefloten

• ephymerous
Achterin blunderen, voorin niet afmaken en een arbiter die twee momenten hoogst twijfelachtig inschat.

Jammer dat het zo wordt weggegeven want PSV mag Ajax op de blote knieën danken voor de 3 punten.

XXXVI

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:33

St@m

@ Your Service

Hop, terechte overwinning! Ajax met effectief voetbal te kijk gezet :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ephymerous
St@m schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:32:
Ben je aan het trollen of?

XXXVI

• Terranova
Terecht kan je het niet noemen...

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:37
Wat een frustratie weer uit Amsterdam, heerlijk :+

Zowaar goede keuzes van Cocu, met Narsingh in de basis. Nog heel vroeg in het seizoen, maar winst in Amsterdam is vaak gunstig voor het kampioenschap in Eindhoven :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:33

St@m

@ Your Service

Hoezo? PSV eerste helft kansen zat, en tweede helft Ajax te kakken gezet met vlijmscherpe counters.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Terranova
St@m schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:34:
Hoezo? PSV eerste helft kansen zat, en tweede helft Ajax te kakken gezet met vlijmscherpe counters.
Ajax had zelf ook flink wat meer kunnen scoren, maar dat kan er blijkbaar niet bij je in?

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
HamburgerHenk schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:33:
[...]

Terecht kan je het niet noemen...
Lastig altijd dit, win je terecht als je meer balbezit hebt en constant (kleine) mogeklijkheden creëert of als je effectievere aanvallers hebt die er meer in prikken?

Steam

• Vos

Vos

AFCA

En Ajax heeft geen kansen gehad en een zeer twijfelachtig penalty + rood moment ;).

Maar ik wijt het puur aan Ajax, kansen zat gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 24-08-2014 18:36 ]

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Tja, als de score andersom is kun je hetzelfde zeggen voor Ajax.

Ben benieuwd of PSV dit voetbal gaat volhouden. Cocu kan zich ook niet al te veel meer veroorloven realistisch gezien.

[ Voor 18% gewijzigd door danielkraak op 24-08-2014 18:36 ]

• ephymerous
Te kakken gezet? Ajax trapt m er twee keer nog net niet zelf in... Daarnaast mist Ajax legio grote kansen. Hoezo hoezo?

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Je was tegenwoordig toch voor Zwolle?

• Hupske

Hupske

AFCA

Je wint terecht als je het betere van het spel hebt en daarbij grote kansen hebt. Ajax voetbalt beter, heeft de grootste kansen gehad. Psv minder kansen en voetbalt minder. Scoren alleen vaker. Als je alleen naar t scorebord kijkt, wint PSV verdient. Kijk je naar de rest eromheen; nee dan wint PSV niet terecht.

Verwijderd

ephymerous schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:36:
[...]

Te kakken gezet? Ajax trapt m er twee keer nog net niet zelf in... Daarnaast mist Ajax legio grote kansen. Hoezo hoezo?
Niet op reageren joh, worden toch weer met 2 vingers in de neus kampioen ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015