[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.337 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:53
Een beetje de wedstrijd van de kansen. En daar ging PSV nu beter mee om. Dat is uit in Amsterdam al lang niet meer gebeurt. Vorige jaren was Ajax, naast vaak een langere periode in de wedstrijd beter, ook altijd effectiever.
Ik ben benieuwd of PSV dit seizoen de periode van mindere vorm kan verminderen en maskeren door individuele kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:37:
[...]

Niet op reageren joh, worden toch weer met 2 vingers in de neus kampioen ;)
Dat denk ik ook wel :) maar je kan lullen wat je wil, maar PSV heeft dit gewoon zeer effectief afgemaakt. Ajax het balbezit, prima..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:48

Hupske

AFCA

Zo de 1-1. De Rhijn staat daar niks te doen. Ziet opeens Depay rennen en denkt dan: och laat ik even aanzetten. Maar toen lag de bal er al in. Och kansloos.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:06

Vos

AFCA

Hoe kon Sigthorsson daar om heen lopen? Rekik raakt hem op bovenbeen, duidelijke penalty imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:35
haha, allemaal AJAX reacties hier, leuk om te lezen, maar als objectief toeschouwer hier was het duidelijk GEEN penalty, gewoon veel te licht, tis een sport mensen, en als je om dit soort dingen al gaat vallen en een penalty gaat geven, moet je voor alle overtredingen een penalty geven.
en dan wordt het een wijfen sport met alle respect

[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 24-08-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Vos schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:41:
Hoe kon Sigthorsson daar om heen lopen? Rekik raakt hem op bovenbeen, duidelijke penalty imo.
In Engeland zouden ze 'm vaker niet dan wel geven. In Nederland vaker wel dan niet. Alleen Kuipers is een scheidsrechter die graag de kaarten op zak wil houden en het spel veel door wil laten gaan. Hij fluit wat dat betreft Engels.
Ik denk dat als Liesveld ofzo de scheidsrechter was hij wel de penalty had gegeven. Maar dan was de wedstrijd anders verlopen.
Ik vind het moeilijk te zeggen. Sigþórsson kan i.m.o, dan wel uit balans, gewoon door gaan. Maar hij wordt ook gehinderd.
Het is meer de vraag of hij gemakkelijk valt. Ik denk zelf van wel en Kuipers geeft daarom de penalty ook niet omdat hij dat ook vindt.
krissie100 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:46:
haha, allemaal AJAX reacties hier, leuk om te lezen, maar als objectief toeschouwer hier was het duidelijk GEEN penalty, gewoon veel te licht, tis een sport mensen, en als je om dit soort dingen al gaat vallen en een penalty gaat geven, moet je voor alle overtredingen een penalty geven.
Rustig man. Dit is het Tweakers forum. Begin eerst eens met hoofdletters en punten voordat je meedoet aan de discussie ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Fleximex op 24-08-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:39

Quad

Doof

Aan de ene kant denk ik, Rekik had zijn 2e gele kaart moeten hebben, Willems had geel moeten hebben en ook had Sigthorsson een penalty mee mogen hebben.

Maar als je ziet hoeveel mogelijkheden Ajax heeft gehad om voor de 1-1 er al een 3-0 of zelfs 4-0 stand te kunnen maken hebben ze het echt aan zichzelf te danken en heeft PSV effectief gespeeld en verdiend gewonnen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En daar moet ie dus helemaal niet naar kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Wijnaldum :Y Mijns inziens MOTM, speelde echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Terechte overwinning voor PSV. Daar waar Ajax in het verleden effectief was qua kansen afmaken, was PSV op dit vlak vandaag de betere. En dat counteren van PSV, daar heb ik als Ajacied geen problemen mee. PSV deed dat gewoon goed en heeft daar de wapens voor. Individueel vind ik PSV op dit moment ook beter. Met name de voorhoede is sterker, Ajax leunt te veel op Schone en heeft Klaassen als tweede man. Dat is gewoon te weinig als je dat afzet tegen Depay, Wijnaldum, Narsingh en ook de Jong.

Ajax heeft geen killer voorin lopen, dat is de grootste reden van dat gebrei. De tegenstander heeft geen speler die moet worden gedekt door meerdere verdedigers. Sigthorson is gewoon een zwakte voorin en het vijfde wiel aan de wagen voorin. Anderen gaan forceren of extra acties maken omdat er geen aanspeelpunt is in de spits.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Veltman was erg slecht vandaag, bij de 1 - 1 had hij Narsingh moeten neerleggen buiten de 16 + geel of met rood eraf gemoeten en bij de 1 - 2 had hij Blind voor de bal moeten laten gaan ipv hem wegbeuken.
Sigthorsson mag wel eens een maandje op de bank plaatsnemen en Andersen in het publiek.
PSV uiterst efficiënt met het vertrouwde countervoetbal en Ajax ietwat ongelukkig.
Nog 31 wedstrijden te gaan, 93 punten te halen ( :+ ) en slechts 3 punten achter op de koploper.
PSV was vorig jaar veel dominanter/overtuigender in de eerste wedstrijden.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

OPSLAGHOND schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:52:
Veltman was erg slecht vandaag, bij de 1 - 1 had hij Narsingh moeten neerleggen buiten de 16 + geel of met rood eraf gemoeten en bij de 1 - 2 had hij Blind voor de bal moeten laten gaan ipv hem wegbeuken.
een rode kaart riskeren in de 52e minuut.... :D

En volgens mij moet Blind Veltman niet in de weg lopen. Het was een luchtduel en dan moet Blind zijn plek weten. Juist Blind moet doorlopen om de bal op te pikken vanuit het duel Veltman/Narsingh.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Laatst online: 11:48

Hupske

AFCA

Bij de 1-1 van Rhijn gewoon volle bak moeten rennen. Kijk daar maar eens naar ;) Dan Depay hem er niet in kunnen lopen.

Verder moest Blind in het duel gaan. Veltman moest erachter stappen. Veltman moest tenslotte de minste afstand daarvoor afleggen en Blind was al in duel met Narshing.

[ Voor 41% gewijzigd door Hupske op 24-08-2014 18:59 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Fleximex schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:47:
[...]

Rustig man. Dit is het Tweakers forum. Begin eerst eens met hoofdletters en punten voordat je meedoet aan de discussie ;)
Ik geef mij mening gewoon meer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

krissie100 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:46:
Het is een sport, dus geen penalty...die kende ik nog niet. Het is imo een speler onreglementair neerhalen, klaar. Geen tackle op de bal, geen schouderduw, niks van dit.

En een spellingscontrole kan ook geen kwaad voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Vos schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:25:
[...]

Het is een sport, dus geen penalty...die kende ik nog niet. Het is imo een speler onreglementair neerhalen, klaar. Geen tackle op de bal, geen schouderduw, niks van dit.

En een spellingscontrole kan ook geen kwaad voor jou.
Ik vind het dus niet onreglementair, dus daar houd het al bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Studio sport liet het moment niet zien? Of heb ik het gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Exocet schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:32:
Studio sport liet het moment niet zien? Of heb ik het gemist?
Lieten het niet zien. Je zou hem kunnen geven imo.. 50/50, volgens mij raakt Rekik ook de bal.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
Volgens mij kon het beide kanten op. PSV won nu op een wijze zoals Ajax dat de afgelopen jaren meestal deed. Of dat een incident of een trendbreuk is kunnen we nog niet zeggen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

krissie100 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:31:
[...]

Ik vind het dus niet onreglementair, dus daar houd het al bij op.
Maar licht het dan in ieder geval toe.

Laat maar, kansloos...

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-08-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Vos schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:45:
[...]

Maar ligt het dan in ieder geval toe.
Dat staat al in de post met de goede spelling >:)
kansloos... WHAHAHAHAHA
succes man ;)
AJAX verdiende te winnen maar vergat te scoren

[ Voor 18% gewijzigd door krissie100 op 24-08-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
krissie100 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:46:
[...]

Dat staat al in de post met de goede spelling >:)
kansloos... WHAHAHAHAHA
succes man ;)
AJAX verdiende te winnen maar vergaten te scoren
Ook jij mag terug naar school aan je laatste zin te zien :+

Anyway, ik hoop dat de Boer inziet dat er toch echt versterkingen moeten komen wil je beslissend zijn. Het feit dat Milik nu al niet meer in de basis staat en Kishna ook gepasseerd werd geeft volgens mij aan dat de Boer niet tevreden is over het spel voorin. Er zijn nu nog een paar dagen om daar wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:45:
[...]

Ook jij mag terug naar school aan je laatste zin te zien :+

Anyway, ik hoop dat de Boer inziet dat er toch echt versterkingen moeten komen wil je beslissend zijn. Het feit dat Milik nu al niet meer in de basis staat en Kishna ook gepasseerd werd geeft volgens mij aan dat de Boer niet tevreden is over het spel voorin. Er zijn nu nog een paar dagen om daar wat aan te doen.
Mijn verwachting : ajax verliest Blind alsnog, koopt niks omdat de boer de selectie goed genoeg vind.
Ondertussen behoudt psv wijnaldum en depay. Ook guardado komt. Psv lijkt me dan veel beter uit de transferperiode te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De Boer ziet Viergever dan als vervanger van Blind, omdat Moisander waarschijnlijk blijft. Dus komt niks bij dan nee.

Guardado waarschijnlijk naar PSV ja, vind ik een goede voetballer. Kijken hoe dat uitpakt.

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 24-08-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-10 14:37
Vos schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:37:
De Boer ziet Viergever dan als vervanger van Blind, omdat Moisander waarschijnlijk blijft. Dus komt niks bij dan nee.

Guardado waarschijnlijk naar PSV ja, vind ik een goede voetballer. Kijken hoe dat uitpakt.
Sowieso vind ik Viergever ook gewoon goed spelen. Over het kwijtraken van Blind maak ik me dan niet zo een zorgen. Hopelijk krijgt Ajax er veel geld voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik vind hem ook heel goed op 6. Echter bij een blessure/schorsing, wie zet je dan op 6? Dan moet Moisander of Veltman daar gaan spelen? Bazoer kan er in de toekomst, maar is nog niet zo ver volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:41:
Ik vind hem ook heel goed op 6. Echter bij een blessure/schorsing, wie zet je dan op 6? Dan moet Moisander of Veltman daar gaan spelen? Bazoer kan er in de toekomst, maar is nog niet zo ver volgens mij.
Hij speelt daar goed, maar wel heel anders dan Blind. Viergever heeft toch meer de rol van Poulsen overgenomen en daar diepgang aan toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-10 20:25

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Sorry maar volgens mij was PSV in de tweede helft echt beter hoor. Het was een wedstrijd met 2 gezichten.
PSV startte heel erg goed maar viel na +- 10 minuten ontzettend terug, waardoor Ajax gewoon de eerste helft vrijwel domineerde en dus terecht een goal maakte. Ajax kon in het restant niet de genadeklap geven en bleef dus 1-0.

In de tweede helft drong Ajax nog even aan, maar na de counter van narsingh, en dus de 1-1, kantelde de wedstrijd echt wel. PSV werd beter en beter, waar Ajax juist wat slordiger leek. Ajax heeft daarna weinig echte grote kansen gehad. Alleen de bal Moisander had er in gemoeten, dan was het 2-2 geweest en lag de wedstrijd helemaal open. Echter stond PSV beter te voetballen in de 2e helft dan Ajax (beter vanuit de taken spelen en op snelheid proberen toe te slaan). Daarbij waren de rollen wel omgedraaid dit keer. Normalerwijze is Ajax effectiever dan PSV (die hebben 10 kansen nodig om er 1 te maken). Maar dit keer was het andersom.

Op basis van de hele wedstrijd was PSV effectiever in de kansen.. Verder hadden ze allebei 1 helft meer het heft in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chrosser schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:22:
Sorry maar volgens mij was PSV in de tweede helft echt beter hoor. Het was een wedstrijd met 2 gezichten.
PSV startte heel erg goed maar viel na +- 10 minuten ontzettend terug, waardoor Ajax gewoon de eerste helft vrijwel domineerde en dus terecht een goal maakte. Ajax kon in het restant niet de genadeklap geven en bleef dus 1-0.
Natuurlijk was PSV beter, anders scoor je geen 3 doelpunten. Maar tot het wegvallen van El Ghazi was er voor Ajax weinig aan de hand. Kennelijk is hij toch al erg belangrijk, Andersen viel me weer tegen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 22-10 17:09
En toch ligt de kwetsbaarheid van PSV nog steeds in de verdediging. Toch regelmatig echt enorme blunders daar achterin waardoor Ajax een flinke kans kreeg om te scoren. Het is ook maar goed voor PSV dat de 2-1 niet is gevallen. Verder verbaasde ik mij af en toe over het feit dat een Ajacied het hele middenveld mocht oversteken zonder dat hij door een speler van PSV werd aangepakt.

Al met al ben ik wel blij met de uitslag en was het een heerlijke wedstrijd om naar te kijken. Beide ploegen lieten zien dat er voldoende kwaliteit in de selecties rond loopt. Al mag best gezegd worden dat bij PSV Willems verdedigend weer enorm slecht was (aanvallend wel weer sterk). En wat mogen we in Eindhoven blij zijn dat Wijnaldum nog een jaartje bij PSV blijft, wat een goede middenvelder is dat geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:38

Niku

Alagaesii

Mocht PSV nog een verdediger halen, zijn ze voor mij absoluut kampioenskandidaat nummer 1. Zeker met Guardado er ook nog bij op het middenveld. Komt er achterin niets bij, dan blijft het toch altijd gevaarlijk en weer de voorhoede dat het elke wedstrijd minimaal twee keer moet scoren. Op die manier kun je bijvoorbeeld volgende week tegen Vitesse zomaar tegen puntverlies aanlopen.

Als enige concurrent van PSV zie ik toch nog steeds Ajax, de rest lijkt wel heel veel te kort te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Het is mooi dat PSV een topper wint van Ajax, maar juist tegen de niet topploegen moet je het laten zien en de punten binnenhalen. Vind het daarom beetje voorbarig om nu al na 3 wedstrijden over het kampioenshap te praten. Vorig jaar begon PSV toch ook fantastisch en zakte het als een kaartenhuis inelkaar?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:35
Terryb47 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:10:
Het is mooi dat PSV een topper wint van Ajax, maar juist tegen de niet topploegen moet je het laten zien en de punten binnenhalen. Vind het daarom beetje voorbarig om nu al na 3 wedstrijden over het kampioenshap te praten. Vorig jaar begon PSV toch ook fantastisch en zakte het als een kaartenhuis inelkaar?
Ach Ajax staat er nog steeds goed voor met +3 punten ten opzichte van vorig seizoen.

Vorig seizoen wonnen ze van PSV maar verloren ze van AZ en Vitesse, nu andersom ;)

Ajax had het eigenlijk al een paar keer kunnen beslissen en in de tweede helft krijgen ze het gewoon niet voor elkaar om de counters te verdedigen en PSV straft dit ontzettend hard af. Wat echt ongelooflijk is als je eigenlijk naar de wedstrijden van NAC en Willem II keek, daar was PSV helemaal niet zo heel erg sterk.

Gelukkig zijn er nog 31 wedstrijden te spelen en kan het nog alle kanten op..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:22:
[...]

Ach Ajax staat er nog steeds goed voor met +3 punten ten opzichte van vorig seizoen.

Vorig seizoen wonnen ze van PSV maar verloren ze van AZ en Vitesse, nu andersom ;)

Ajax had het eigenlijk al een paar keer kunnen beslissen en in de tweede helft krijgen ze het gewoon niet voor elkaar om de counters te verdedigen en PSV straft dit ontzettend hard af. Wat echt ongelooflijk is als je eigenlijk naar de wedstrijden van NAC en Willem II keek, daar was PSV helemaal niet zo heel erg sterk.

Gelukkig zijn er nog 31 wedstrijden te spelen en kan het nog alle kanten op..
Dat kan zijn, maar rendementen uit het verleden...
Dit zijn wel de 6 punten wedstrijden, dus wat dat betreft heeft PSV een dubbelslag geslagen. Deze wedstrijd bevestigd alleen maar dat de defensie van Ajax zwak is. Een ervaren speler erbij is ook noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
tweaker2010 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:30:
[...]

Dit zijn wel de 6 punten wedstrijden, dus wat dat betreft heeft PSV een dubbelslag geslagen. Deze wedstrijd bevestigd alleen maar dat de defensie van Ajax zwak is. Een ervaren speler erbij is ook noodzakelijk.
Wel vreemd dat ze andere jaren met dezelfde defensie wel kampioen worden. Want daar is nog niemand vertrokken.. Alleen Boilessen gaf 5 minuten te laat aan dat hij het allemaal niet meer kon belopen en daar was de Boer ook erg ontevreden over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:30:
[...]

Gisteren was de defensie zwak ja, maar over het algemeen wil ik de verdediging zeker niet zwak noemen.
We gaan het bijvoorbeeld donderdag zien in de EL. Daar kan het zo ineens weer pet zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 25-08-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Twente kan ook nog kampioen worden, die hebben ook nog geen wedstrijd verloren. :+

Hoe dan ook, na 3 wedstrijden is er nog niets zinnigs over te vertellen. Ik denk dat het wederom pas na de winterstop een beetje gaat aftekenen wie er dan nog goed voor staat.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:33:
[...]

Wel vreemd dat ze andere jaren met dezelfde defensie wel kampioen worden. Want daar is nog niemand vertrokken.. Alleen Boilessen gaf 5 minuten te laat aan dat hij het allemaal niet meer kon belopen en daar was de Boer ook erg ontevreden over..
En toch is het zo, zeker de backs zijn defensief gezien onthutsend zwak. Dat je kampioen wordt wil niet zeggen dat je een goede verdediging hebt, hoogstens 1 die minder slecht is dan die van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:33:
[...]
Nu al 5 tegendoelpunten tegenover 28 in het hele vorige seizoen. Het lijkt een stuk minder solide achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:08:
[...]

Nu al 5 tegendoelpunten tegenover 28 in het hele vorige seizoen. Het lijkt een stuk minder solide achterin.
Scheelt welgeteld 1 doelpunt t.o.v. vorig seizoen. Destijds Roda thuis, AZ uit, Feyenoord thuis, dus toen een iets makkelijker programma (Roda ipv Vitesse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Toornstra naar Feyenoord. Ben benieuwd of hij het niveau aan kan, daarmee zeggende dat hij de kar op het middenveld kan trekken. Wel een mooie leeftijd, best wat ervaring en nog potentiële doorverkoop waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:08:
[...]

Haha, waarvan 3 tegen PSV. We zijn pas net onderweg! Oordeel over 10 wedstrijden maar weer, dan kan je beter vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:58
Catorce schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:41:
Toornstra naar Feyenoord. Ben benieuwd of hij het niveau aan kan, daarmee zeggende dat hij de kar op het middenveld kan trekken. Wel een mooie leeftijd, best wat ervaring en nog potentiële doorverkoop waarde.
Prima aankoop. Nu nog donderdag winnen en van het weekend 3 punten. Dan zal de rust redelijk terug keren. Clasie zal nog verkocht worden voor een goede prijs gok ik. Ik verwacht verder geen versterkingen meer. Zal een zwaar seizoen worden voor de Feyenoord supporters ben ik bang. Van Geel heeft naar mijn idee teveel afgewacht en uiteindelijk overal achter het net gevist. Geen goede spits en ook geen echte versterking achterin. Daarnaast vind ik Fred Rutten een uitstraling van een gehaktbal hebben.. we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik vind Toornstra maar niks. Is ook al 25, dus voor de toekomst haal je hem niet.
Toornstra is geen Strootman maar eerder niveautje Lex Immers. En als je dan ziet dat PSV Guardado huurt is dat toch het verschil tussen een sub-top en een top club. Ik hoop dat Feyenoord nog wat goede spelers aantrekt en dat Feyenoord bijvoorbeeld El Ahmadi weet te huren.
Dit verdient dat publiek ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Fleximex schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:27:
Ik vind Toornstra maar niks. Is ook al 25, dus voor de toekomst haal je hem niet.
Toornstra is geen Strootman maar eerder niveautje Lex Immers. En als je dan ziet dat PSV Guardado huurt is dat toch het verschil tussen een sub-top en een top club. Ik hoop dat Feyenoord nog wat goede spelers aantrekt en dat Feyenoord bijvoorbeeld El Ahmadi weet te huren.
Dit verdient dat publiek ook niet.
Subtop inderdaad. 2 van de afgelopen 3 jaar boven PSV geëindigd. Als Feyenoord subtop is, wat is PSV dan. Het zijn gewoon allebei topclubs waarbij Feyenoord gewoon een zware periode gekend heeft.

Feyenoord heeft financieel nog niet die middelen maar kan steunen op een geweldige jeugdopleiding. Leuke speler die Guardado, eerst nog maar eens zien of hij een versterking is of niet. Het zegt natuurlijk wel iets dat zo'n speler naar de Eredivisie komt.

[ Voor 8% gewijzigd door CR1691 op 25-08-2014 20:18 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
Dat je kampioen wordt tegen de kleintjes wordt inderdaad vaak gezegd, maar het is vaak onwaar. In minstens zo veel seizoenen wordt het verschil juist in de toppers gemaakt. Als Feyenoord vorig jaar twee keer van Ajax gewonnen had, was Feyenoord met een flinke voorsprong kampioen geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door argro op 25-08-2014 21:13 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:15:
[...]

Prima aankoop. Nu nog donderdag winnen en van het weekend 3 punten. Dan zal de rust redelijk terug keren. Clasie zal nog verkocht worden voor een goede prijs gok ik. Ik verwacht verder geen versterkingen meer. Zal een zwaar seizoen worden voor de Feyenoord supporters ben ik bang. Van Geel heeft naar mijn idee teveel afgewacht en uiteindelijk overal achter het net gevist. Geen goede spits en ook geen echte versterking achterin. Daarnaast vind ik Fred Rutten een uitstraling van een gehaktbal hebben.. we gaan het zien.
Als de geruchten kloppen (8m bod, 10m vraagprijs), dan zou ik daar niet tevreden mee zijn. Een fatsoenlijke vervanger van hetzelfde niveau/potentieel haal je niet voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
argro schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:45:
Dat je kampioen wordt tegen de kleintjes wordt inderdaad vaak gezegd, maar het is vaak onwaar. In minstens zo veel seizoenen wordt het verschil juist in de toppers gemaakt. Als Feyenoord vorig jaar twee keer van Ajax gewonnen had, was Feyenoord met een flinke voorsprong kampioen geworden.
Ze noemen het niet voor niets 'zespuntenwedstrijden', al vind ik die term wat overdreven. Maar volgens mij word je kampioen door de meeste punten te halen, dat maakt niet uit tegen wie. Enige voordeel van een topper is dan dat je directe invloed kan uitvoenen op één concurrent. Leuk dat PSV nu wint van Ajax, maar één oepsje tegen een middenmoter en het voordeel is weg.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
CR1691 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:09:
[...]

Subtop inderdaad. 2 van de afgelopen 3 jaar boven PSV geëindigd. Als Feyenoord subtop is, wat is PSV dan. Het zijn gewoon allebei topclubs waarbij Feyenoord gewoon een zware periode gekend heeft.

Feyenoord heeft financieel nog niet die middelen maar kan steunen op een geweldige jeugdopleiding. Leuke speler die Guardado, eerst nog maar eens zien of hij een versterking is of niet. Het zegt natuurlijk wel iets dat zo'n speler naar de Eredivisie komt.
Ik heb het eigenlijk over dit jaar. Pellè, Janmaat, Martins Indi en De Vrij zijn er niet meer. Daar tegenover staat dat Toornstra wordt gehaald. Dat is niet het niveau dat je moet ambiëren om kampioen te worden. En aangezien Toornstra al 25, en naar mijn inziens gewoon Lex Immers 2.0, is doet Feyenoord dit jaar mee in de sub-top.
Geef dan maar weer de jeugd de kans. PSV heeft de afgelopen jaren ook van die spelers gehad, die het team niet versterken maar wel je selectie verbreden. En eigenlijk nog steeds met Hiljemark. Doe mij dan maar Hendriks (die ook tegen Ajax speelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:04
Toornstra is echt wel beter dan Immers. Toen ze nog samen bij ADO speelden werd Toornstra al wel eens genoemd voor een stap hogerop, Immers nooit.

Aankopen als Kazim of Boulahrouz vind ik ook niks toevoegen. Maar Wilkishire snap ik dan weer wel. De jeugdspeler die Janmaat uiteindelijk zou moeten opvolgen is namelijk geblesseerd en er wellicht ook net nog niet klaar voor.

Wat ik v Geel vooral kwalijk neem is de traagheid waarmee alles gaat. Waarom is Toornstra niet gelijk gehaald? En als v Geel nu gewoon eerder had bedacht dat Dost op zijn geld blijft zitten en Guidetti niet fit is dan had hij wellicht eerder kunnen switchen naar een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:08

Shabbaman

Got love?

Dus als Toornstra jonger was geweest, dan was hij beter geweest? Hij is op een leeftijd waarop zijn beste jaren fysiek gezien nog voor zich zouden moeten liggen, en er is geen enkele reden waarom een speler van 28 (met andere woorden, Toornstra over 3 jaar) niet voor veel geld verkocht kan worden. Die jongen kan echt nog wel beter worden (en voor hetzelfde geld wordt hij slechter, weet ik 't). Laten we nou niet doen alsof Janmaat nou zo jong was toen hij bij Feyenoord kwam, en toen waren er genoeg voetbalkenners die dachten dat hij alleen maar kwam omdat hij transfervrij was.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Andres Guardado naar PSV is afgerond. Ben benieuwd waar hij gaat spelen... Lijkt me iig dat Maher en Wijnaldum veel gaan spelen en hij komt niet voor DM. Voor de concurrentie (zeker voor Maher en evt Depay op links) zal het sowieso wel goed zijn.

[ Voor 96% gewijzigd door Catorce op 26-08-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PSV is goed bezig qua versterkingen. Nu maar hopen dat Depay blijft. Het elftal oogt iig volwassener dan vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

In de trein naar Celtic. Was is de stad en helemaal vergeten dat ze moesten spelen. Toch maar eens kijken hoe het daar gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ze Arsenal-Besiktas zouden uitzenden. Celtic-Maribor is wel een beetje magertjes hoor NOS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:51:
Ik dacht dat ze Arsenal-Besiktas zouden uitzenden. Celtic-Maribor is wel een beetje magertjes hoor NOS...
Dat is morgen pas, vanavond is wel Porto - Lille (1-0 vorige wedstrijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:52:
[...]

Dat is morgen pas, vanavond is wel Porto - Lille (1-0 vorige wedstrijd)
Ok dan, maar ik zit hier naar Celtic te kijken op 3. Porto was leuker geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zeg nooit meer wat over de aanval van Feyenoord. Wat ik vanavond in Celtic Park heb gezien slaat echt alles.

Van Dijk in overigens wel ee leuke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gemiste kans voor Ajax, Mühren heeft getekend bij AZ voor drie jaar. Met 3 ton een koopje. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:54
Ajax wil perse een oudere, ervaren spits hebben zo lijkt het. En met Milik en Zivkovic hebben ze al 2 jeugdige spelers, die klaar gestoomd moeten worden voor het 1e.

Maar ik zie Sigi niet meer vertrekken dus dan zal er ook wel niets nieuws bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:37
Sorry maar dat is 100 % strafschop bij arsenal besiktas. Ik erger me echt dood aan zo'n scheidsrechter. Schorsen die gozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij de analyse lieten ze twee penalty-claims van Besiktas zien. De eerste was er zeker eentje, Debuchy heeft heel veel mazzel want dat was pingel+rood geweest.

Alexis begrijpt zijn teamgenoten niet en andersom, maar toch scoort 'ie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik dacht dat Debuchy wel eerst de bal speelde, iets voordat echt de sliding doorkwam. De Besiktas speler protesteerde ook niet. De tweede situatie vond ik juist wel penalty :p.

Arsenal wederom erg matig verder.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 27-08-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:54
Vos schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:49:
Ik dacht dat Debuchy wel eerst de bal speelde, iets voordat echt de sliding doorkwam. De Besiktas speler protesteerde ook niet. De tweede situatie vond ik juist wel penalty :p.

Arsenal wederom erg matig verder.
Eerste kan je geven. Hoewel je eigenlijk een vrije trap buiten de 16 had moeten geven, want daar werd de overtreding al ingezet.

De tweede was (door het helaas nog altijd trieste kwaliteit van de npo stream) hier niet te zien of hij hem raakte. Maar leek me toch heel erg op een penalty.

Het was in ieder geval een vreemde situatie.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
1 van beiden had aan penalty moeten zijn. Bij dat soort momenten denk ik dat Arsenal (de grotere club) die wel zou krijgen. Ben er blij mee dat Sanchez z'n eerste voor Arsenal gescoord heeft.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Luxicon schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:01:
1 van beiden had aan penalty moeten zijn. Bij dat soort momenten denk ik dat Arsenal (de grotere club) die wel zou krijgen. Ben er blij mee dat Sanchez z'n eerste voor Arsenal gescoord heeft.
Waarom? Eigenlijk verdiend Arsenal het niet om door te gaan (dat zal ze wel lukken ) maar ik vind de strijd (en ook het wedstrijdbeeld) minstens gelijkwaardig. En als je dan 1 of twee penalties tegen had moeten hebben. (en uit één tegenaanval kwam ook nog de 1-0) dan verdien je het(voorlopig ) ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het is niet dat ik vind dat Arsenal het verdiend op basis van hun spel, maar Sanchez is zo ongeveer m'n favoriete speler. ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Rood, tja wel volkomen terecht. Erg dom dit.

En die gele kaart is nog veel dommer.

[ Voor 32% gewijzigd door Kevinp op 27-08-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ze laten het er wel op aankomen zeg pff. Die kansen voor die rode kaart, hoe knullig. :F

Vreemde gele kaart bij die wissel.

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 27-08-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Er gaat wel meer knullig bij Arsenal inderdaad.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Luxicon schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:22:
Er gaat wel meer knullig bij Arsenal inderdaad.
Als je dit ziet hoop je toch dat Ajax Arsenal loot als Nummer 2 uit de pot. In deze vorm zijn ze zeker te hebben.

Ze hebben natuurlijk nog altijd erg veel goede spelers, maar het lijkt nog nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Scheidsrechter is wel enorm fanatiek vanavond! *O* :') Wat een lambal zeg ey.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:36
Tja om maar een dooddoener te posten die de Ajax aanhang altijd bij dit soort slechte wedstrijden neerplempen: geluk dwing je af ;)

Natuurlijk wel leuk die haters hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Quad schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:31:
Scheidsrechter is wel enorm fanatiek vanavond! *O* :') Wat een lambal zeg ey.
Hij heeft fouten gemaakt. Maar alle "flauwe" kaarten zijn volledig terecht.

De tweede helft was hij stukken beter dan de eerste.
Kaap schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:31:
Tja om maar een dooddoener te posten die de Ajax aanhang altijd bij dit soort slechte wedstrijden neerplempen: geluk dwing je af ;)

Natuurlijk wel leuk die haters hier :+
Hoezo? Als je weet hoeveel sterke teams er in pot 2 zitten dan is dit Arsenal niet de sterkste. Zeker ook als je naar vorige week hebt gekeken.

Het blijft een goede ploeg. Maar je moet af en toe wat geluk hebben. En een poule met Real Madrid, Dortmunt Ajax en Manchester City zoals twee jaar geleden noem ik geen gelijk. Vorig jaar hebben ze het zelf versplit, door dom gelijk spel tegen Celtic. ( en een slechte scheitsrechter die na 20 schwalbes van balotelli toch een penalty aan AC milan gaf).

Anyhow het wordt nog spannend, want Arsenal lijkt nu wel de kleine ploeg die de onverwachte overwinning uit het vuur wil slepen.

[ Voor 58% gewijzigd door Kevinp op 27-08-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Arsenal is verder wel heel verschrikkelijk, Besiktas probeert ook maar wat aan te kakken maar lukt niet veel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kevinp schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:29:
[...]

Als je dit ziet hoop je toch dat Ajax Arsenal loot als Nummer 2 uit de pot. In deze vorm zijn ze zeker te hebben.

Ze hebben natuurlijk nog altijd erg veel goede spelers, maar het lijkt nog nergens op.
In deze vorm sjah, mag hopen dat die niet het hele seizoen zo aanhoudt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:00
Wat ik mij afvraag is of die gele kaart voor de te vroege wissel wel klopt. De 4e official stuurt zo ongeveer die speler het veld in. Wiens schuld is dat dan? Om op zo'n manier geel te ontvangen lijkt mij voor zo'n speler voelen alsof dat moest...

En inderdaad soms gewoon ook andere vreemde keuzes door de arbitrage. Ben wel benieuwd of er nog nieuwe regels zijn voor het delen van kaarten en het te pas en te onpas door laten spelen, waardoor je later ook weer vreemde beslissingen krijgt omdat die enigszins gelijk worden beoordeeld.

[ Voor 37% gewijzigd door jbdeiman op 27-08-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

@hierboven, krijgt misschien staartje. Misschien negeerde hij de vierde man.

Huh, met twee handen duwen mag gewoon? Soms wat vreemde beslissingen de scheids.

Moeilijk he balbezit. Fluit af!

[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 27-08-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Uiteindelijk vind ik het wel verdiend. Je zag volgens mij dat Arsenal veel meer klasse heeft, alleen pakte dat niet echt uit. Alleen Sanchez vond ik voorin scherp overkomen. Verder had Arsenal wel meerdere kansen om het af te maken, al kwamen ze een paar keer goed weg.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat analysten in de studio trouwens zeg. Allemachtig Pierre, kun je iets minder bevooroordeeld zijn gezien je Turkije verleden. Ze staan nog net niet met een Besiktas shirtje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha prachtige penaltyserie bij Ludogorets - Steaua. Veldspeler op doel die er twee pakt! Daardoor voor het eerst in de clubgeschiedenis de CL in.
Nog voor de penaltyserie aanbrak, gebeurde er echter iets bijzonders. Doelman Stojanov van Ludogorets kreeg rood na een overtreding en moest van het veld: de Bulgaren hadden al hun wissels al verbruikt en moesten de strafschoppenreeks ingaan met een veldspeler tussen de palen. De keuze viel op Moti, uitgerekend de enige Roemeen in de spelersgroep. Tegen zijn landgenoten lukte het Moti bizar genoeg om eerst zelf te scoren, waarna hij zijn plek onder de lat innam. De eerste moest hij door laten gaan, maar de tweede pakte hij. Bij de volgende twee pogingen dook de (van oorsprong) verdediger weer de goede kant op, maar moest hij zich toch gewonnen geven. Ludogorets miste er zelf ook één en pas bij een stand van 6-5 kwam de ontknoping: Moti redde een tweede maal en hielp zijn team zo naar de groepsfase.
Gambieter :>

[ Voor 76% gewijzigd door Vos op 27-08-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

^^ ik zat net te tikken :(

Over helden gesproken. Bij Ludogerets - Steaua Boekarest was het 1-0 bij de einde van de verlenging, waardoor penalties dreigden. Haalt de keeper van Ludogerets vlak voor tijd een doorgebroken speler neer, rood, maar ze hadden al 3x gewisseld. Ging de centrale verdediger (Moti) maar in goal, red bij de corner en moet dan bij de penalties op doel.

Neemt Moti zelf gewoon de eerste pingel, scoort, en houd er twee tegen.

Op Wiki heeft iemand al toegevoegd: "On 27 August 2014 Moti became an absolut legend." _o- . Ludogerets is nu ook trending op Twitter. Tweet: "You watch Van Gaal put in a late bid for Moti!"

Bij de laatste pingel stond Moti al wel zo'n 3 meter voor de lijn toen er geschoten werd, speler bouwde een vertraging in. Je zag de scheidsrechter ook even aarzelen ;) . Verder saillant detail: Moti is Roemeen :p

En Ludogerets heeft nu een probleem(pje): het stadion voldoet niet aan de CL-eisen

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 27-08-2014 23:58 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik vind het allemaal wel erg prachtig. _O-
Helaas niet door gehad dat er een verlenging bezig was, anders even gespiekt. Hij pakt ze wel beter dan wat Jasper Cilessen doet.

PVOutput☀️

• dutchgio
Dat is inderdaad wel een speler voor Van Gaal; inzetbaar op meerdere posities, zoals ie nodig heeft en bij Di Maria aangaf in half bakken Engels ;)

Ook wel een Krul 2.0 actie maar dan toch door de noodzaak van de rode kaart en als verdediger :+

• Gynnad
Vanavond om 17:45 de loting van de CL groepsfase

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BwHN9QVIYAAaatX.jpg

Je kunt een echt dodelijke pot krijgen met bijv.

Real Madrid
PSG
Ajax
Monaco

maar er zijn ook mooiere groepen denkbaar zoals

Benfica/Arsenal/Porto
Schalke 04/Schkhtar Donetsk/Basel
Ajax
alle overige ploegen behalve AS Roma en Monaco

Ik schat in dat Ajax in het laatste voorbeeld van elke ploeg zou kunnen winnen, natuurlijk geen zekerheden maar meer kans dan bijvoorbeeld in het eerste voorbeeld.

• dutchgio
Monaco/PSG kunnen niet samen in 1 poule; dus dat valt dan alweer mee...
Maar grote kans dat Ajax weer een leuke loting tegemoet gaat. ;)

Verwijderd

Real, PSG, Ajax, AS Roma mag nog wel. Dan gaan we ons wel vermaken in de Arena denk ik. Zlatan terwijl ie er 5 intikt nog een beetje toezingen ook :)

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zul je zien dat ze wederom Real Madrid loten. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Gynnad
MegaTronics schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:22:
Zul je zien dat ze wederom Real Madrid loten. :+
Hehe laten we een keer hopen op een niet Spaanse ploeg, want ik heb het eigenlijk wel gehad met Real en Barca.. Al wonnen we daar vorig jaar thuis wel van natuurlijk :9~

• Aghanim
  • Niet online
Basel in pot 2 :+

• Quad

Quad

Doof

Loting is bezig, Barcelona - PSG is in elk geval een affiche om naar uit te kijken. :)

PVOutput☀️

• JeroenNietDoen
Bayern - City, ook nice :P

Weeeer Dortmund :O

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-08-2014 18:21 ]

• Quad

Quad

Doof

Net Als Arsenal - Dortmund. :)

PVOutput☀️

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:12
Er zitten nu al aardig wat herhalingen van wedstrijden van de laatste jaren tussen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Quad

Quad

Doof

Ajax... ;w

PVOutput☀️

• krissie100
Oef barca en psg

• dutchgio
Zoals gewoonlijk, loodzware loting...

• Aghanim
  • Niet online
Hahah het zal ook nooit eens meezitten :)

• Quad

Quad

Doof

Wel leuk om Suarez weer in Amsterdam te zien.

PVOutput☀️

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:30:
Wel leuk om Suarez weer in Amsterdam te zien.
Als hij tegen die tijd nog mag spelen.
Wat een wanproduct in de voetbalwereld is dat zeg.

Dan zou ik liever blij zijn dat Zlatan naar Amsterdam komt

Malmö erbij en het is Zlatan's groep :+
Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015