Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Mag hij dan alweer spelen dan?Quad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:30:
Wel leuk om Suarez weer in Amsterdam te zien.
Ik denk dat plek 3 te doen moet zijn, van APOEL moet je kunnen winnen, en tegen Barca óf PSG 1 keer kunnen stunten. Plek 2 lijkt dan onhaalbaar, of ze moeten bij Barca of PSG te maken krijgen met blessures van topspelers of heel erg uit vorm zijn
[ Voor 39% gewijzigd door dutchgio op 28-08-2014 18:47 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bayern
Man. City
CSKA Moskva
Roma
Helaas niet een keer weer eens een makkelijkere loting voor Ajax
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Die Cyprioten moet je in ieder geval twee keer van winnen. En PSG en Barca moeten ook tegen elkaar, dat kost ze ook punten...Railgunner schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:42:
No.4 is de poule is APOEL Nicosia. Pittige loting wederom.
/optimist
Is er al een speelvolgorde...?
[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 28-08-2014 18:54 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tja, Barcelona is niet meer wat het was, ik ben benieuwd naar dit jaar.dutchgio schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:44:
[...]
Mag hij dan alweer spelen dan?
Ik denk dat plek 3 te doen moet zijn, van APOEL moet je kunnen winnen, en tegen Barca óf PSG 1 keer kunnen stunten. Plek 2 lijkt dan onhaalbaar, of ze moeten bij Barca of PSG te maken krijgen met blessures van topspelers of heel erg uit vorm zijn
Maar wederom een van de lastigere poules. Hopelijk maken ze geen domme fouten zoals vorig jaar tegen Celtic. Maar het zal lastig worden om tweede te worden.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Valt mee hoor, zitten inderdaad wat oude vedettes bij die wel aan vervanging toe zijn, maar met de nieuwe investeringen moeten ze toch ver kunnen komen.Kevinp schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:55:
[...]
Tja, Barcelona is niet meer wat het was, ik ben benieuwd naar dit jaar.
Maar wederom een van de lastigere poules. Hopelijk maken ze geen domme fouten zoals vorig jaar tegen Celtic. Maar het zal lastig worden om tweede te worden.
Suarez, Rakitic, Ter Stegen, Matthieu, Vermaelen etc...
Vorig seizoen niet, met een onthutsend zwak AC wat al bijna door psv werd uitgeschakeld en dit jaar niet eens Europees speelt. Celtic natuurlijk ook een zeer beperkte ploeg. Barcelona thuis treffen nadat ze al geplaatst waren en zonder Messi was ook een ideaal scenario. Zo'n scenario lijkt nu ook het hoogst haalbare, want dit is echt een zware loting.dutchgio schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:29:
Zoals gewoonlijk, loodzware loting...
Maar de bal is rond, kijk naar Oranje een paar maanden geleden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kan raar gaan inderdaad, maar over het algemeen heb je natuurlijk wel meer kans van slagen met kwalitatief betere spelers en meer budget
Tot nu toe lijkt Feyenoord wel sterker, maar ze moeten het nog wel even waarmaken in goals. PSV oogde ook sterker (alleen de eerste helft gezien) en Twente staat inmiddels 1-0 voor. Zou fijn zijn als een paar Nederlandse ploegen nu doorgaan!
Edit: en Te Vrede scoort wederom
Edit2: 6 goals dus, evengoed prima
[ Voor 70% gewijzigd door Arjan90 op 28-08-2014 20:18 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
EDIT: Te Vrede weer
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 28-08-2014 20:17 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zit in OV in Schotland
Hoppa, Schaken! Comfortabele 2-0 voorsprong! Eindelijk weer EL voor Feyenoord!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
FC Twente ook 1-0 voor (geen idee hoe ze spelen) en PSV nog op 0-0 wat voldoende is. Maar wat spelen ze ontzettend zwak zeg en Brenet kwam net goed weg, die had een tweede gele kaart kunnen ontvangen in 5 min tijd..Arjan90 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:26:
Van Beek leek speler neer te halen omdat hij de bal miste, maar de grensrechter zag (terecht) dat van Beek aan zijn shirtje werd getrokken, waardoor hij de bal miste. Er werd al gewezen naar de stip door de scheidsrechter, maar die werd dus door zijn grensrechter opgeroepen even te overleggen. Toen kreeg Feyenoord een vrije trap mee![]()
Hoppa, Schaken! Comfortabele 2-0 voorsprong! Eindelijk weer EL voor Feyenoord!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Edit : oei, twente
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 28-08-2014 20:39 ]
⏩ PVOutput☀️
Sommige spelers lijken dat weleens nodig te hebben. Hij bakte er vorig seizoen helemaal niks meer van, maar is gewoon opgebloeid. Bilal en Boetius eerste keus en Manu en Schaken daar vlak achter kan best, zeker als Feyenoord nu inderdaad eindelijk de poule haaltPWM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:28:
OK, mooi. Zie dat Schaken nu scoort. Feyenoord heeft al aangegeven van hem af te willen , maar ondertussen start hij steeds in de basis.
Drama voetbal, vreselijke scheids en een draak van een commentator. Slechte naamgrapjes en hij spreekt zichzelf binnen 5 minuten al tegen...
Eerst is Depay te moe om de bal in de hoek te prikken en daarna istie weer onvermoeibaar aan het werk. Pfff.... Vermoeiend om uit te zitten.
[ Voor 23% gewijzigd door GeeBee op 28-08-2014 20:53 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Sierd de Vos.JanW schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:52:
Dat is die clown die schijnbaar grappig moet zijn. Naam kwijt, maar waardeloze commentator
Iemand aan het kijken, hoe spelen ze? Zou toch wel dramatisch slecht zijn!Krukar schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:52:
1-1 bij Twente, bij deze stand einde EL voor hun.
Ha, Willem! Hoe is het er mee?Niku schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:52:
Depay, de bloem in de grauwheid van de wedstrijd.
Zit op een stream die erg hakkelt dus zie maar delen van de wedstrijd, maar als Twente in de ED blijft voetballen zoals ze nu doen tegen Karabakh spelen ze volgend seizoen in de jupiler leagueGynnad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:53:
[...]
Iemand aan het kijken, hoe spelen ze? Zou toch wel dramatisch slecht zijn!
Edit: Hoop dat PEC zo de 1-1 maakt want gun het die club wel om door te gaan! Go PEC!
[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 28-08-2014 20:56 ]
Ik denk een van de weinigedon_jorg schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:58:
Ben ik dan de enige die hard heeft zitten lachen om het commentaar van Sierd?
[ Voor 32% gewijzigd door Dersan op 28-08-2014 20:58 ]
Gaat voor hun een zwaar seizoen in de BL worden.....
...
...
En 2-0 voor Sparta... jammer
[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 28-08-2014 21:15 ]
⏩ PVOutput☀️
Woensdag 17 september: Ajax - Paris Saint Germain
Dinsdag 30 september: Apoel Nicosia - Ajax
Dinsdag 21 oktober: FC Barcelona - Ajax
Woensdag 5 november: Ajax - FC Barcelona
Dinsdag 25 november: Paris Saint Germain - Ajax
Woensdag 10 december: Ajax - Apoel Nicosia
Jammer dat de laatste tegen APOEL is en niet tegen PSG of Barca...
Edit: Lokomotiv krijgt ook even voetballes van Limassol, 1-4
en PAOK 4-0 gewonnen, aan doelpunten geen tekort vanavond....
[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 28-08-2014 21:20 ]
⏩ PVOutput☀️
Da's wel heel erg faal inderdaadPWM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:20:
Serieus Twente? Een wissel in de 94ste minuut? Denken ze dat ze door zijn?
Er moet daar ook snel iets veranderen, anders gaan ze dit jaar vechten tegen degradatie. 3 wedstrijden bagger in de ED en nu dit.
⏩ PVOutput☀️
Quad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:22:
Twente hoeft geen reiskosten te maken, ook wel meegenomen zo.
Hmm, dit jaar wel weer eens als vanouds de 'grote drie' die de Europese punten moeten gaan pakken voor Nederland
Overigens mist Ibra waarschijnlijk de eerste wedstrijd tegen Ajax (blessure) en mist Suarez sowieso het eerste duel tegen Ajax (schorsing).
[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 28-08-2014 21:25 ]
Edit : Feyenoord kan nummer 3 worden in datzelfde rijtje.
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 28-08-2014 21:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Edit: Nvm die Mönchengladbach opmerking trouwens, na de eerste storm van Sarajevo kwamen ze op stoom, staat nu al 3-0 voor rust
[ Voor 70% gewijzigd door Krukar op 28-08-2014 21:29 ]
⏩ PVOutput☀️
Twente oogt lusteloos, amper inzet... en dat inmiddels 5 wedstrijden op rij dit seizoen. Je zou toch denken dat zeker de nieuwe aanwinsten wel wat willen laten zien maar zelfs dat niet. Zit me toch echt af te vragen wat het is met de club hier uit de stad, zeker als je ook nog zulke dingen leest.PWM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:25:
Uitgeschakeld worden kan, maar zowel Twente als Groningen worden wel door veredelde amateurs terecht gewezen. Onnodig.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Met name dit:Bastien schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:29:
[...]
Twente oogt lusteloos, amper inzet... en dat inmiddels 5 wedstrijden op rij dit seizoen. Je zou toch denken dat zeker de nieuwe aanwinsten wel wat willen laten zien maar zelfs dat niet. Zit me toch echt af te vragen wat het is met de club hier uit de stad, zeker als je ook nog zulke dingen leest.
De voetbalclub wordt de zesde exploitant van de hal sinds de opening in 2000. De vorige vijf gingen failliet, of stopten uit zichzelf omdat een winstgevende exploitatie niet mogelijk bleek.
Lekker hoopgevend.
⏩ PVOutput☀️
Ze staan na 35 min met 3-0 voor, klinkt niet echt als zwaar, Sarajevo is mijn geboortestad dus ik keek vol goede hoop naar de stand en zag dat het 3-0 stond, nog bedankt voor de valse hoopKrukar schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:02:
Mönchengladbach heeft het ook aardig zwaar tegen Sarajevo notabene![]()
Gaat voor hun een zwaar seizoen in de BL worden.....
Hopelijk prikt Zwolle er nog snel een in, dan wordt het nog spannend. Feyenoord maakt het wel weer spannend..
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Gelukkig PSV wel door, maar nu Zwolle en Twente er al uit liggen hoop ik toch echt dat Feyenoord gewoon door gaat. We moeten toch echt met minimaal 3 ploegen Europees voetballen!
EDIT: OMG. Wat kansloos zeg! Schot van Luhansk is wel héél goed hoor, maar toch (vervelende stuiter vlak voor Mulder).
[ Voor 16% gewijzigd door Arjan90 op 28-08-2014 21:35 ]
Zie m'n vorige postArm1n schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:32:
[...]
Ze staan na 35 min met 3-0 voor, klinkt niet echt als zwaar, Sarajevo is mijn geboortestad dus ik keek vol goede hoop naar de stand en zag dat het 3-0 stond, nog bedankt voor de valse hoop![]()
Hopelijk prikt Zwolle er nog snel een in, dan wordt het nog spannend. Feyenoord maakt het wel weer spannend..
Sarajevo ging in de eerste 5 minuten heel hard, schoot zelfs op de lat en Mönchengladbach stond met 11 man voor hun eigen goal. Na die eerste aanvalsgolf was het echter MGB dat de klok sloeg...
en 3-3PWM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:33:
Briljant weer Feyenoord. Gewoon lekker gedreven en professioneel uitspelen kunnen ze niet. Niet toen er goede elftallen stonden, en zeker nu niet.
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
...
⏩ PVOutput☀️
Nee, op 4-4, maar de uit doelpunten door de tegenstander wegen 0,000000000000001 zwaarder mee.Luxicon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:36:
Hoe zit dat nou? Is dat dan 3-6, omdat uitgoals dubbel tellen? Ik snap dat nooit.
⏩ PVOutput☀️
Nee, bij een gelijke stand tel je gewoon 1 punt op voor degene met meer uitdoelpunten.Luxicon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:36:
Hoe zit dat nou? Is dat dan 3-6, omdat uitgoals dubbel tellen? Ik snap dat nooit.
In dit geval, 1-1 en 3-3, eindstand 4-4 dan heeft Luhansk meer uitdoelpunten dus is de eindstand 4-5 (gaat wel gewoon de boeken in als 4-4 maar dan staat er een sterretje achter Luhansk).
[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 28-08-2014 21:38 ]
In het geval dat het aantal doelpunten thuis en uit gelijk zijn, heeft degene met meer uitdoelpunten het voordeel. Dus alleen als het gelijk blijft geldt die regel. Wordt het nu 4-3 voor Feyenoord, dan gaat Feyenoord door. Blijft het gelijk, 3-3, gaat de tegenpartij door.Luxicon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:36:
Overigens is het deze keer makkelijk, omdat de uitwedstrijd 0-0 is geworden. Mocht dat ook 3-3 geworden zijn, staan ze weer gelijk. Was de uitwedstrijd 2-2 geweest, heeft Feyenoord 2 uit-doelpunten en de tegenpartij (nu) 3. Dan gaan zij dus door.
Dus: als na beide wedstrijden het aantal doelpunten van beide partijen gelijk zijn, gaat de partij door die het meest 'uit' gescoord heeft.
Ah duidelijk, thanks. Ongelooflijk van Feyenoord zeg.Krukar schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:37:
[...]
Nee, bij een gelijke stand tel je gewoon 1 punt op voor degene met meer uitdoelpunten.
In dit geval, 1-1 en 3-3, eindstand 4-4 dan heeft Luhansk meer uitdoelpunten dus is de eindstand 4-5 (gaat wel gewoon de boeken in als 4-4 maar dan staat er een sterretje achter Luhansk).
...
De uitwedstrijd was 1-1, even ter info.don_jorg schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:38:
[...]
In het geval dat het aantal doelpunten thuis en uit gelijk zijn, heeft degene met meer uitdoelpunten het voordeel. Dus alleen als het gelijk blijft geldt die regel. Wordt het nu 4-3 voor Feyenoord, dan gaat Feyenoord door. Blijft het gelijk, 3-3, gaat de tegenpartij door.
Overigens is het deze keer makkelijk, omdat de uitwedstrijd 0-0 is geworden. Mocht dat ook 3-3 geworden zijn, staan ze weer gelijk. Was de uitwedstrijd 2-2 geweest, heeft Feyenoord 2 uit-doelpunten en de tegenpartij (nu) 3. Dan gaan zij dus door.
Dus: als na beide wedstrijden het aantal doelpunten van beide partijen gelijk zijn, gaat de partij door die het meest 'uit' gescoord heeft.
⏩ PVOutput☀️
Nederlands voetbal laat zich weer goed zien
⏩ PVOutput☀️
Mjah, denk dat PSV in dat geval ook de betere papieren heeft. Zeker nu Ajax bekend heeft gemaakt geen andere spits meer te gaan halen. Milik of Kishna moeten wel heel snel en heel hard gaan opstaan om dit PSV nog tegen te houden.PWM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:44:
Psv en Ajax krijgen vrij spel dit seizoen om uit te maken wie kampioen word.
En toch nog 4-3, congrats!
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 28-08-2014 21:47 ]
⏩ PVOutput☀️
^ Dat!Quad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:48:
Als Ajax supporter nu wel opgelucht dat Feyenoord toch nog Europees speelt.
Inderdaad, Gewoon ouderwets Ajax, Feyenoord en PSV in Europa, zoals het hoort!Quad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:48:
Als Ajax supporter nu wel opgelucht dat Feyenoord toch nog Europees speelt.
⏩ PVOutput☀️
Betwijfel het een beetje. Feyenoord staat vrij laag op de ranking dus ze zullen denk ik best wel eens pittig kunnen loten.Quad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:50:
Ik vind het prachtig voor die club en supporters, nu hopen dat ze beetje gunstig loten.
Gynnad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:50:
Volgt er nu ook een huldiging op de Coolsingel?
Maar wat een wanvertoning. Nu is het feest, maar 5 minuten geleden zong het legendarisch Kuippubliek nog "Schaam je dood".
Gynnad schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:50:
Volgt er nu ook een huldiging op de Coolsingel?
Wel een mooie actie van Manu, vorig jaar al mooie dingen laten zien bij Cambuur maar dit was ook een mooi stukje fysiek en snelheid! Toch nog een klein kansje dat Clasie blijft, misschien dat Dost nu kan komen met de extra euro's die Feyenoord binnen harkt
Wordt wel een goedkope Dost danArjan90 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:51:
[...]
![]()
![]()
Wel een mooie actie van Manu, vorig jaar al mooie dingen laten zien bij Cambuur maar dit was ook een mooi stukje fysiek en snelheid! Toch nog een klein kansje dat Clasie blijft, misschien dat Dost nu kan komen met de extra euro's die Feyenoord binnen harkt
Kan me niet voorstellen dat Clasie hier wil blijven.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015