[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 74 Laatste
Acties:
  • 143.660 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vraag me af hoe Rutten denkt te gaan scoren als je 0,0 snelheid voorin hebt.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pff, de aanval van Roma is tot nu toe net zo effectief als Feyenoord dit seizoen.

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02-2023
PSV speelt best aardig, maar het is allemaal een beetje te afwachtend van beide kanten. Ik dacht eerst Feyenoord te gaan kijken maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet zo veel van.

Anoniem: 343906

Jammer van dat tegendoelpunt bij Feyenoord. Helaas weer over de linkerflank van Feyenoord die beduidend minder goed is in verdedigend opzicht. Zal er hier wel kritiek voor krijgen maar in nogal wat wedstrijden verzuipen de twee spelers die op die flank staan door het overal en nergens lopen van ene Immers. Ja ja, de Vilhena liet zijn man lopen. Of was het die van Immers?

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:03
Nederlandse trainers denken altijd dat "realistisch" spelen inhoudt dat je allemaal middenvelders opstelt.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 22:00
Echt een tactische blunder, imo. Ik heb tot nu toe weinig kritiek op Rutten gehad, maar dit is gewoon laf en slecht. Past ook niet bij Feyenoord. Met opgestroopte mouwen ten onder gaan maar het in ieder geval proberen. Dan dwing je misschien ook geluk af. PSV zou dit misschien wel kunnen.

Toch een kansje zowaar!

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 19-02-2015 19:40 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Emgeebee
Die Guardado staat overigens weer als een dijk te spelen. Behendig, balvast en inventief. Hopen dat 'ie volgend seizoen nog in Eindhoven speelt! _/-\o_

Het gevolg van die opstelling van Feyenoord is dat je Roma het initiatief laat. De veldbezetting van Feyenoord is daar debet aan. Geen buitenspelers maar een overvol middenveld. Veel balbezit, weinig kansen, en een linkerflank die wederom niet denderend functioneert in verdedigend opzicht. Niet de eerste keer dit seizoen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Doodsaaie eerste helft. Maar goed, als dit de einduitslag is, kom je goed weg

• ph4ge
Je hebt natuurlijk al minder kwaliteit, maar zo speel je ze volledig in de kaart.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:52
Milik in de basis, Schöne, Moisander en Sinkgraven op de bank

Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Vd Hoorn, Viergever, Boilesen; Bazoer, Klaassen, Serero; El Ghazi, Milik, Kishna

Wissels: Boer, Moisander, Sinkgraven, Riedewald, Schöne, Tete, Zivkovic

--

Prima keuze wat mij betreft om eens met twee vleugelspelers en Milik voorin te spelen. Ben wel benieuwd waarom Viergever speelt i.p.v. Moisander, al zag hij er tegen Twente niet zo heel erg sterk uit. Schöne in de spits werkt helaas niet en op de vleugels begint het nu eindelijk een beetje te lopen, moeilijk waar je hem anders neer moet zetten. Beetje hetzelfde met Sinkgraven, wanneer je hem op de plaats van Bazoer zet dan wordt het wel heel erg aanvallend en weinig body.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• D-e-n
Waarom niet Klaassen rechtshalf dan? Die benut je zo maar voor de helft.

Bij Feyenoord zou ik Immers wisselen voor Tevrede. Kazim dan op rechts en Toornstra centraal.

• ph4ge
Aan nog een spits heb je niks als je geen aanvoer hebt. Dan wordt het alleen nog maar drukker in het centrum.

Ook al zijn ze niet in vorm, breng Boetius en of Bilal. Een wedstrijd als deze, zonder druk, is ook een ideaal moment voor een speler die uit vorm is. Gaan maar kloten, hou maar een mannetje bezig, wie weet valt hij een keer goed.

Anoniem: 655981

Michielgb schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:35:
PSV speelt best aardig, maar het is allemaal een beetje te afwachtend van beide kanten. Ik dacht eerst Feyenoord te gaan kijken maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet zo veel van.
Waar kan je PSV zien?

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 13:42
FOX, en anders ook vast wel ergens op internet

Steam

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Op foxsports 1.

• D-e-n
@ph4ge
Maar dan Boetius of Bilal vanaf rechts en dan nog steeds Immers eruit. Want Toornstra zet ik juist centraal voor de aanvoer.

• PWM
  • Niet online

PWM

Nu gaat het gevaarlijk worden. Roma zakt wat in, Feyenoord kan wat naar voren, krijgt het idee dat er wat te halen is, en dan staan er opeens 3 witten voor Vermeer.

EDIT: Of, je maakt 1-1 natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 19-02-2015 20:13 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39
Met een gelijkspel/uitdoelpunt vertrekken uit Rome zou leuk zijn voor Feyenoord natuurlijk :Y

Eindelijk Karsdorp gezocht die al tijden vrij stond en dan zowaar een doelpunt van jawel Kazim! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :)

• iChaos
  • Laatst online: 30-05 13:40

iChaos

It's Lupus.

Geen idee hoe het voor Nederlandse maatstaven is, maar ik vind dit commentaar veel fijner dan wat de NOS voorschotelt :)

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Jammer dat tegen doelpunt bij PSV lijkt me onnodig maar ja dat is natuurlijk ook een kwaliteit van die russen om fouten zo af te straffen. Hopelijk kan PSV ook nog scoren.

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, die Kazim is toch af en toe ook wel een kneus he. Die score is top, maar verder...

• Polbeer91
ADDG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:21:
Jammer dat tegen doelpunt bij PSV lijkt me onnodig maar ja dat is natuurlijk ook een kwaliteit van die russen om fouten zo af te straffen. Hopelijk kan PSV ook nog scoren.
Vrees dat het zeer lastig gaat worden nu, Zenit heeft z'n uitdoelpunt en hoeft deze pot dus niets meer, PSV zal iets meer moeten gaan drukken, waardoor het dan zomaar nog 0-2 wordt ook nog....

Steam

• D-e-n
Fout Hiljemark las ik? Waarom speelt die gast dan ook?

• PWM
  • Niet online

PWM

Scheids mag inmiddels ook wel eens geel geven voor het continu vallen in de 16. Dit is deze 3de.

• Polbeer91
D-e-n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:25:
Fout Hiljemark las ik? Waarom speelt die gast dan ook?
Over het algemeen vind ik hem zeker niet slecht, vermoed dat Cocu liever een iets verdedigender middenveld had met Hiljemark en Guardado, ipv Maher

Steam

Pff, een snelle jongen voorin zou Feyenoord wel eens heel goed uit kunnen komen in een snelle uitbraak. Achterover leunen en AS Roma laten komen tot de 16 lijkt mij niet echt de beste manier om met een goed resultaat terug te keren naar Rotterdam.

• Emgeebee
Polbeer91 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:27:
[...]

Over het algemeen vind ik hem zeker niet slecht, vermoed dat Cocu liever een iets verdedigender middenveld had met Hiljemark en Guardado, ipv Maher
Eens, maar dan mag Maher er van mij nu wel in.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Anoniem: 343906 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:28:
Pff, een snelle jongen voorin zou Feyenoord wel eens heel goed uit kunnen komen in een snelle uitbraak. Achterover leunen en AS Roma laten komen tot de 16 lijkt mij niet echt de beste manier om met een goed resultaat terug te keren naar Rotterdam.
Ik snap wat je bedoelt, maar 1-1 lijkt me een prima resultaat voor Feyenoord ;) Maar, er is best nog wat te halen! Oppassen wel...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• PWM
  • Niet online

PWM

Er is wat te halen, maar als Roma eruit komt, gaat heb weg erg makkelijk. 1-1 vandaag en 0-0 de volgende keer, prima

Arjan90 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:32:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar 1-1 lijkt me een prima resultaat voor Feyenoord ;) Maar, er is best nog wat te halen! Oppassen wel...
Verdedigend oogt Feyenoord niet echt je van het. Het is dat Roma het lef niet heeft om vol voor de aanval te gaan.

• ph4ge
Wat slechte uittrappen! Hebben we per ongeluk een andere keeper van Ajax opgesteld?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:56
Laatste 10 minuten! Come on Feyenoord! *O*

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Poeh! Dat bedoel ik nou. Wat een dot van een kans voor Roma. Gelukkig mist die kluns!

• ph4ge
Je moet nu een snelle aanvaller brengen. Roma neemt risico's en er ligt zeeën van ruimte.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:03
Tijd voor Manu

• ph4ge
Dat is donker rood man!

• Lekkerboeie86
ph4ge schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:43:
Je moet nu een snelle aanvaller brengen. Roma neemt risico's en er ligt zeeën van ruimte.
Doe mij maar "park the bus" :+

• ph4ge
Ik word al misselijk van de gedachte. Er is meer te halen!

Nelom! :-(

• PWM
  • Niet online

PWM

Man man man, Nelom..

Merde, die Nelom is ook stijf links hè. Goedemorgen ff naar zijn rechterbeen leggen en het zou 1-2 zijn geweest!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Lekker hoor Immers! Jammer dat die er niet in een keer in ging. Mooi resultaat, op naar volgende week een kolkende kuip!!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• ph4ge
Mogen niet klagen. Eerste helft weggespeeld. Geluk bij de goal. Pech bij het hands moment en de doodsschop. Hier kan je mee thuiskomen.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25
Gelijkspel in Europa is altijd goed. Verliezen van Heracles en gelijk tegen AS Roma :+

• Lekkerboeie86
Machtig mooi voor alle fans! Volgende week in de Kuip kan alles nog!

*knip*

[ Voor 33% gewijzigd door Señor Sjon op 20-02-2015 10:39 ]

• D-e-n
Wat zegt hij?

Feyenoord had met een beetje mazzel nog met de winst kunnen vertrekken. Al is dat mede te danken aan die klunzen van AS Roma die vertikten vaker te scoren.

• Lekkerboeie86
Ik ben in een goede bui.. Voor deze keer wens ik alle Ajacieden een hele fijne wedstrijd :>

Wat heeft PSV gedaan?

• Polbeer91
0-1 verloren, zonde, had niet gehoeven
Zeker de eerste helft had meer ingezeten

[ Voor 10% gewijzigd door Polbeer91 op 19-02-2015 20:59 ]

Steam

• JST94
  • Laatst online: 26-05 09:11
Pff wat een spanning. Geluk voor Feyenoord dat Gervinho geen hattrick heeft gemaakt in de eerste helft. De 1-1 was buitenspel, maar dat interesseert me op dit moment geen donder. >:)

Erg goed resultaat, benieuwd of we in de Kuip ze over de knie kunnen leggen!

Polbeer91 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:57:
[...]

0-1 verloren, zonde, had niet gehoeven
Zeker de eerste helft had meer ingezeten
Niet gehoeven? Ofwel gestolen overwinning door Zenith?

Da's balen. Maar PSV zie ik er ook wel toe in staat in Petersburg te winnen. Zie net op RTL7 dat foutje van Hiljemark. Zonde voor PSV. Maar zoals gezegd zie ik ze daar ook nog wel winnen.

Zou wel heel wat zijn als zowel Feyenoord, Ajax en PSV door weten te gaan naar de volgende ronde.

• D-e-n
Dost heeft er ook weer twee in liggen zie ik.

D-e-n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:02:
Die gaat nu echt nier meer naar Feyenoord komen. Of er moet ergens een rijk iemand zijn die zijn salaris gaat betalen.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Schöne op de bank. Nu is de gemiddelde leeftijd zo ongeveer echt 20. Geen enkele ervaring in de ploeg 8)7

• JST94
D-e-n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:02:
Scoort erg veel laatste tijd, jammer dat Feyenoord hem toen niet heeft weten te strikken.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nou, ben benieuwd naar Ajax. Wat een toveropstelling van de Boer. Echt onbegrijpelijk. Boilesen in het centrum, wtf... En Schone op de bank, wtf? En serero in de basis, zonder wedstrijdritme. Echt stuk voor stuk onbegrijpelijk. Maar goed, we zullen zien. De Boer heeft gelukkig meer verstand van voetbal dan ik.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Zo, was een leuke pot bij Roma - Feyenoord, veel beter dan wat de gisteren en eergisteren mochten aanschouwen :*) Laat Liverpool - Besiktas maar komen!

• D-e-n
Viergever niet in het centrum met deze elf?

Sorry voor alle Ajax supporters hier maar ik kijk Ajax toch heel wat gemakkelijker als Feyenoord. :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit Legia moet je gewoon moet 3-0 verslaan, ook in deze opstelling.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47

St@m

@ Your Service

Anoniem: 343906 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:01:
[...]

Niet gehoeven? Ofwel gestolen overwinning door Zenith?

Da's balen. Maar PSV zie ik er ook wel toe in staat in Petersburg te winnen. Zie net op RTL7 dat foutje van Hiljemark. Zonde voor PSV. Maar zoals gezegd zie ik ze daar ook nog wel winnen.

Zou wel heel wat zijn als zowel Feyenoord, Ajax en PSV door weten te gaan naar de volgende ronde.
Neuh, ook weer niet gestolen, PSV speelde best aardig, Zenit ook. Was wel een leuke pot. Fout van Hiljemark en die wordt afgestraft. PSV een aantal kansjes (en een paar dikke) niet benut. Ik zie PSV volgende week niet winnen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:39
D-e-n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:06:
Viergever niet in het centrum met deze elf?
Ik zie Boilessen op de back positie rondlopen dus ik denk dat Viergever gewoon in het centrum staat.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik weet het niet met deze "vreemde" opstelling weer...

• PWM
  • Niet online

PWM

Is Sinkgraven niet speelgerechtigd?

• Deadsy
PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:11:
Is Sinkgraven niet speelgerechtigd?
Zit op de bank.

• Aghanim
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:10:
[...]

Ik zie Boilessen op de back positie rondlopen dus ik denk dat Viergever gewoon in het centrum staat.
Ik hoop het maar want anders staat er een CV steeds op linksbuiten :+
Lekker met 10 man weer rond de 16 hangen. Wordt een lastige pot denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 19-02-2015 21:19 ]

• JST94
Ander nieuws, verschillende media brengen naar buiten dat Ernie Brandts is opgestapt (in goed overleg) bij FC Dordrecht.

• PWM
  • Niet online

PWM

Na een kwartier warmlopers?

• Deadsy
Serero heeft net een tik gekregen.

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Bazoer liep duidelijk met pijn een paar minuten geleden na zijn actie.

[ Voor 3% gewijzigd door S401 op 19-02-2015 21:22 ]

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Gaat redelijk op en neer bij Liverpool - Besiktas, en de Besiktas-aanhang is vaker te horen dan die van Liverpool.

• Aghanim
  • Niet online
Van Rhijn is geloof ik ook niet helemaal fit (enkel).

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11

CR1691

Hero of Time

Anoniem: 343906 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:04:
[...]

Die gaat nu echt nier meer naar Feyenoord komen. Of er moet ergens een rijk iemand zijn die zijn salaris gaat betalen.
Dat ging die na die goals tegen Bayern al niet meer. Lijkt nu helemaal in zijn element daar en zijn potentie lijkt er eindelijk uit te komen. Nooit verwacht dat hij het zo goed zou doen.

Verder een fantastisch resultaat van Feyenoord. Heel erg blij met de mentaliteit van het elftal, altijd blijven gaan tot het uiterste. Anderzijds wel extra zuur dat ik geen kaarten heb kunnen regelen voor de return. Dat gaat echt een bloedstollende wedstrijd worden.

PSN: Finally_Chris

• Deadsy
Hopen dat ze nu wat meer ruimte krijgen achterin want nu moet Legia komen.

Goed zo, 1-0 voor Ajax. Met een beetje mazzel komen we Ajax nog tegen in de finale! :)

• D-e-n
Legia gaat echt niet komen. Die gokken op een mazzelende 1-1

• Deadsy
D-e-n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:42:
Legia gaat echt niet komen. Die gokken op een mazzelende 1-1
Wil je die 1-1 maken dan moet je wel met meer dan 1 speler naar voren.

• D-e-n
Corner, toevallige counter

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Volgens mij heb ik een enorm spannende wedstrijd gemist, van Feyenoord. 1-1 uit in Rome, hallo hee. :P

...

• PWM
  • Niet online

PWM

El Ghazi speelt ter meerdere eer en glorie van alleen zichzelf. Zodra hij dat los laat, kan hij nog eens echt belangrijk worden.

• Aghanim
  • Niet online
Man man, wat een zeverzak die commentator :9

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 15:45
Aghanim schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:49:
Man man, wat een zeverzak die commentator :9
Gaat weer nergens over inderdaad, volgens mij was het budget voor verslaggevers dit jaar op en hebben ze allemaal pro deo verslaggevers aangenomen o.i.d., de ene is van nog triester niveau dan de andere...

Zitten overigens best wel wat clubs van niveau nog in de EL. Als er al Nederlandse teams doorgaan kan dat nog wel eens een zware wedstrijd worden volgende ronde.
Wolfsburg, Inter, Mönchengladbach, Napoli, Besiktas... zijn toch niet de minste clubs allemaal.

[ Voor 26% gewijzigd door Krukar op 19-02-2015 21:59 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:09

Quad

Doof

Maar wel leuk voor het niveau van de competitie zelf, beter dan al die noname Russische of Balkan clubs.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Luxicon
Haha, die commentator bij Ajax heeft altijd vele verhalen over iedereen.

...

Luxicon schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:08:
Haha, die commentator bij Ajax heeft altijd vele verhalen over iedereen.
Is dat niet Sierd de Vos?

• Luxicon
Oh, dat weet ik niet, maar hoorde laatst wel bij een andere wedstrijd dat hij dit al meer dan 20 jaar doet?

...

Is de man van 'Koekoek!' :+

• PWM
  • Niet online

PWM

De enige reden om geen Sport1 te nemen. 1* in de maand die onzin waterval is voldoende.

• Aghanim
  • Niet online
Wat is Boilesen toch allemaal aan het doen man. Continu balverlies en zeer onnodig steeds.

Koekoek :+
[YouTube: http://youtu.be/ehq9alw0kz0]

[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 19-02-2015 22:12 ]

Oeps, Ajax ontsnapt op miraculeuze wijze.

• Luxicon
Wow, hoe krijgen ze die bal er niet in. Gelukkig.

...

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat een geluk. Maar, Legia komt sowieso wel even anders uit de startblokken.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:25

Vos

AFCA

PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:14:
Wat een geluk. Maar, Legia komt sowieso wel even anders uit de startblokken.
En Ajax as usual niet. Laatste tijd beginnen ze de 2e helft zó slap.

• Aghanim
  • Niet online
Mag je blij zijn dat je Cillessen hebt. Wat een ontzettend slecht voetbal weer zeg.

• PWM
  • Niet online

PWM

Het geluk van Ajax is nog niet op. Allemachtig

• Luxicon
Cillessen wordt nog matchwinner zo.

...

• Aghanim
  • Niet online
VD Sar moet er ook om lachen, die weet het ook niet meer haha. Staat gewoon 3 man van Ajax omheen en nog kan die gast op goal schieten.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 18:40
PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:11:
De enige reden om geen Sport1 te nemen. 1* in de maand die onzin waterval is voldoende.
Dé reden om Sport1 te nemen. Maar ach, ieder zo zijn ding zullen we maar zeggen ;)

Sierd de Vos. Held. _/-\o_
Pagina: 1 2 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015