[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.155 views

Onderwerpen

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
En dan bij wedstrijden Atleti natuurlijk, dat is helemaal mooi. Superturk. :+

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:21:
Het geluk van Ajax is nog niet op. Allemachtig
Of is het onkunde van hun? :p

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:15:
[...]

En Ajax as usual niet. Laatste tijd beginnen ze de 2e helft zó slap.
Misschien een iets opzwepender deuntje draaien als ze weer op t veld komen ;-)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Liverpool - Besiktas is bedroevend, 0-0 en ik zie ze niet snel scoren daar.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• toolkist
  • Niet online
Boilesen is weer op z'n allernaiefst bezig vandaag. En dat moet dan de aanvoerder zijn...

• dutchgio
toolkist schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:34:
Boilesen is weer op z'n allernaiefst bezig vandaag. En dat moet dan de aanvoerder zijn...
Zo speelt ie altijd :+

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:30:
[...]

Misschien een iets opzwepender deuntje draaien als ze weer op t veld komen ;-)
Ja 'don't worry' past niet echt bij 30 min billenknijpen wat altijd in de tweede helft gebeurt :)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Goh. Eindelijk Krishna eruit. Wat speelde die een draak van een wedstrijd zeg. Niet één fatsoenlijke pass zien geven.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Zowaar begrijpelijke wissels van de Boer. Ajax was de controle op het middenveld goeddeels kwijt in de tweede helft. En tig afvallende ballen waren voor die Polen. Nu zie ik die Polen geen doelpunt meer maken. Hebben hun kansen gehad maar gemist.

• Aghanim
  • Niet online
Lichtpuntje is toch zeker wel Bazoer. Die speelt een goede wedstrijd en laat zien erg veel talent te hebben.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:15

Quad

Doof

Aghanim schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:47:
Lichtpuntje is toch zeker wel Bazoer. Die speelt een goede wedstrijd en laat zien erg veel talent te hebben.
Zeker ik de korte ruimte, hij kan zich heel goed uit een lastige situatie draaien.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Verwijderd

Achterin bij Ajax ontstonden die situaties mede door het traag draaien van wederom die van der Hoorn, die te traag draait en keert in zijn eigen 16.

• Sickboy22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 15:10
Vind Sierd stiekem best grappig :)

• Aghanim
  • Niet online
Koekoek zei die haha :9

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Uitslag Ajax en PSV valt tegen, en Feyenoord valt mee. Dat leek vanmiddag wel anders :p

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Uitslag Ajax valt mij gewoon mee hoor. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Mwah, met een beetje mazzel gaan ze alle drie nog door ook naar de volgende ronde.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Aghanim schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:47:
Inderdaad, Bazoer wordt een grote, of heeft dat potentieel in ieder geval. El Ghazi kan dat ook worden als hij z'n zelfzuchtigheid weet te verliezen.
Voor mij was Van der Hoorn de slechtste man op het veld, wederom. Wat kan die vent een verdedigende fouten maken zeg, dat zie je bij de F-jes nog niet. Volgend seizoen moet er echt een goede verdediger worden gehaald.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
gambieter schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:31:
Liverpool - Besiktas is bedroevend, 0-0 en ik zie ze niet snel scoren daar.
Toch nog.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

PWM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:55:
Uitslag Ajax en PSV valt tegen, en Feyenoord valt mee. Dat leek vanmiddag wel anders :p
Valt tegen van Ajax? Waarom? Zo slecht is Legia niet en Ajax is uit vorm.

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Besiktas veel verdedigen, kaarten incasseren wanneer nodig als het de nul maar kan houden, en Liverpool brak er maar moeilijk doorheen. Ik zie Liverpool wel winnen in Istanbul, Besiktas mist Ersan Gulum dan, die vandaag toch wel MOTM was aan de kant van Besiktas.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zag het, het leek wat zwaar gestraft om daar een pingel voor te geven, maar supermario accepteerde het cadeautje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad

Quad

Doof

Krukar schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:59:
[...]

Inderdaad, Bazoer wordt een grote, of heeft dat potentieel in ieder geval. El Ghazi kan dat ook worden als hij z'n zelfzuchtigheid weet te verliezen.
Voor mij was Van der Hoorn de slechtste man op het veld, wederom. Wat kan die vent een verdedigende fouten maken zeg, dat zie je bij de F-jes nog niet. Volgend seizoen moet er echt een goede verdediger worden gehaald.
Minstens 2 verdedigers om die van der Hoorn op de bank te laten houden.

PVOutput☀️

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:01:
[...]

Ajax wint inderdaad als enige Nederlandse club. Sowieso goed voor de UEFA coëfficiënt. En ja hoe slecht ze ook misschien spelen, als enige NL'se club in deze ronde winnen, alsnog 2e zijn in de competitie. Er zijn clubs die in Nederland die ook zo slecht willen spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Krukar schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:59:
[...]

Voor mij zeker niet. Niet altijd even gelukkig, maar wel de enige verdediger die zo af en toe nog eens vooruit wilde denken. De verdedigende fouten van Boilesen waren minstens even erg, met je rug naar een bal toe springen in de 16... Mietje dat ie is.
Laat El Ghazi maar lekker zo blijven. Er staan al 8 a 9 veldspelers in 't veld die niets liever doen dan de bal naar achteren spelen, ook als ze op goal kunnen schieten.

't leek vandaag weer alsof Ajax een rugby wedstrijd speelde en de bal dus niet vooruit gepasst mocht worden. De enige beweging vooruit was met de bal aan de voet, tot bij de 1e de beste tegenstander, en dan weer een pass achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al die negatieve beeldvorming bij deze een fraaiere verschijning :)

http://media.dumpert.nl/foto/c4cfe7e1_2015021948.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:42

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Krijg een 403 :(

Ik had het idee dat Ajax veel moeite had qua snelheid op het middenveld en op de vleugels bij die lange ballen van Legia.

[ Voor 18% gewijzigd door Johan9711 op 20-02-2015 07:05 ]

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:52:
[...]

Ajax wint inderdaad als enige Nederlandse club. Sowieso goed voor de UEFA coëfficiënt. En ja hoe slecht ze ook misschien spelen, als enige NL'se club in deze ronde winnen, alsnog 2e zijn in de competitie. Er zijn clubs die in Nederland die ook zo slecht willen spelen denk ik.
Ook waar :).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:57
Je doelt op deze link: http://www.dumpert.nl/med...ftoeters_slopen_rome.html

Ik kreeg daar trouwens een mooie reclame banner bij:

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/84ydghsvh/2015_02_20_07_58_16_dumpert_nl_Rotterdamse_dro.png

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

BM

Moderator Spielerij
Eerst helft van Ajax vond ik nog wel redelijk (gezien de afgelopen weken), maar 2e helft sloeg he-le-maal nergens meer op. Waardeloos, bijna alle spelers zwaar onvoldoende.

Twee lichtpunten: Bazoer en Cillessen. De 1e liet gister wel zien een geweldig talent te zijn, en Cillesen behoed Ajax met een aantal geweldige reddingen voor een gelijkspel of verlies. d:)b

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:01:
[...]

Ajax had de makkelijkste wedstrijd, tegen een zeer matige ploeg. Je moet gewoon met 3-0 winnen. Je kan ook pech hebben en niet scoren natuurlijk, maar in de 2de helft werden ze gewoon overlopen, dan sloeg nergens op.

Nu moet je uit bij -10 in een leeg stadion spelen. Die 1-0 kan dan wel eens veel te weinig blijken.

Overigens zie ik bij Feyenoord supporters ook weer een beetje teveel optimisme. Alsof we er zijn. 1-1 is mooi, maar als je ziet hoe makkelijk Roma door de verdediging ging, moet in Rotterdam ook alles wel meezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Gek eigenlijk dat Zenit minder kansen kreeg dan Legia, maar dat PSV wél verliest en Ajax niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Het is jammer van PSV, die hadden echt een unieke kans om een sterke tegenstander te pakken. Die tegenstander komt net uit de lange winterstop maar heeft in principe veel meer kwaliteit. Jammer dat je in eigen huis aardig speelt en toch verliest. Omstandigheden in Rusland zijn vaak zwaar, ik zie ze dat niet meer winnen.

Ajax heeft een goed resultaat. Normaal gesproken zou ik zeggen dat het in Polen kan spoken, maar in een leeg stadion denk ik niet dat de tegenstander boven zichzelf kan uitstijgen. Al zullen ze wel hebben gezien dat Ajax te pakken is, want ze hebben echt veel kansen gehad.

Feyenoord heeft gewoon gestunt. Ze begonnen als het stuntelende Feyenoord van de afgelopen weken, maar uiteindelijk herpakten ze zich op wilskracht. Het zat ook zowaar eens een keertje mee. Hopelijk is dat het begin van een nieuwe goede fase.

Alle clubs maken goede kansen. Ik zie Ajax het meeste kans hebben, de zwakste tegenstander (geen koekenbakkers hoor, maar toch) en het beste resultaat in de eerste wedstrijd. Ik geef Ajax 66% kans om door te gaan. PSV en Feyenoord geef ik 33% kans.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik denk dat de kansen van PSV minder zijn. Ik verwacht dat PSV die wedstrijd 'verplicht' uitspeelt om 3 dagen later Ajax de genadeknap te verkopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kevaai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:10:
Ik denk dat de kansen van PSV minder zijn. Ik verwacht dat PSV die wedstrijd 'verplicht' uitspeelt om 3 dagen later Ajax de genadeknap te verkopen. ;)
Ik denk niet dat zoiets wordt geaccepteerd door spelers als Depay en Wijnaldum. PSV heeft de laatste jaren Europees veel laten lopen. Nu ze hebben overwinterd en nog steeds een kans hebben betwijfel ik of PSV het plichtmatig gaan uitspelen of spelers gaat sparen. In de competitie staan ze ruim voor en Ajax moet zelf ook Europees aan de bak. Ik zou het in ieder geval schandalig vinden wanneer Cocu en zijn elftal het laten lopen terwijl je nog een kans maakt. Ze hebben gisteren verloren maar waren zeker niet kansloos. De wedstrijd tegen Ajax winnen ze echt wel, ik zie dit ajax in ieder geval niet winnen tegen een PSV wat redelijk goed draait.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Ik blijf het wel opvallend vinden dat er altijd top wedstrijden zijn rond het europese schema, als je als KNVB wil dat je topploegen verder komen in europa, houd er dan gewoon rekening mee met het plannen van je wedstrijd schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

HamburgerHenk schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:31:
Ik blijf het wel opvallend vinden dat er altijd top wedstrijden zijn rond het europese schema, als je als KNVB wil dat je topploegen verder komen in europa, houd er dan gewoon rekening mee met het plannen van je wedstrijd schema.
Dat is gewoon niet te doen. Er zijn al 10 speelrondes geweest Europees. Dat betekent dat er 20 competitierondes voor en na zitten.

Als je dan geen wedstrijden van Ajax, PSV, Feyenoord Twente e.d. tegen elkaar kan plannen erna, houd je geen ronde meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
HamburgerHenk schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:31:
Ik zie het probleem niet zo, ook dat hoort bij voetbal. Ik neem aan dat de spelers van de topclubs (in dit geval Feyenoord, PSV en Ajax omdat ze nog Europees spelen) allemaal een stap hogerop willen (lees: buitenland), daar spelen ze wel vaker meerdere (top)wedstrijden per week. Waarom hier dan in Nederland aanpassen?

Ik zelf vind het alleen maar mooi, als je van die mooie affiches kort achter elkaar hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
JST94 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Ik zie het probleem niet zo, ook dat hoort bij voetbal. Ik neem aan dat de spelers van de topclubs (in dit geval Feyenoord, PSV en Ajax omdat ze nog Europees spelen) allemaal een stap hogerop willen (lees: buitenland), daar spelen ze wel vaker meerdere (top)wedstrijden per week. Waarom hier dan in Nederland aanpassen?

Ik zelf vind het alleen maar mooi, als je van die mooie affiches kort achter elkaar hebt!
Nouja als PSV daadwerkelijk de EL laat lopen(zal niet de eerste keer zijn) om fris tegen Ajax te kunnen spelen wat waarschijnlijk wel z'n best gaat doen, heb je al een voorbeeld van waarom dit eigenlijk niet handig is van de KNVB. Ik snap dat ze het niet na elke europese ronde kan doen, maar je kan er opzich wel vanuit gaan dat er minimaal 1 ploeg op z'n minst in deze Europese speelronde aanwezig is. De poulefase is nog lang niet zo belangrijk.

Misschien niet realistisch, maar het zou imo het Nederlandse voetbal wel ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Stelletje idioten daar... Feyenoord komt op sportief vlak na jaren van ellende weer eens verder in Europa, gaan een stelletje 'fans' de boel verzieken. Ik hoop dat die knakkers die opgepakt zijn een fikse straf krijgen en diegene die ontkomen zijn in ieder geval een paar goede klappen hebben gehad. Echt ziek om te zien wat ze daar achterlaten op dat plein.

[ Voor 17% gewijzigd door Han op 20-02-2015 10:45 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik hoor bij de 99% van de Feyenoord supporters die zich nooit misdragen. Ik vind het niet mijn verantwoordelijkheid dat mensen onder het mom van Feyenoord supporter dat wel doen. Net als dat een moslim er niks aan kan doen dat IS zich als beesten gedraagt. Een ieder is verantwoordelijk voor zn eigen gedrag en niet dat van een ander. Een overheid dient dan ook het individu te straffen en niet de groep. Dat laatste lijken ze in Italië goed te begrijpen en zouden ze hier ook moeten doen. Maar toch: Mi dispiace.

Maar ik denk dat de Italiaanse autoriteiten ook een beetje in de spiegel mogen kijken. Er zijn daar ook weleens rellen en je wist dat er zoveel man zouden komen en wat gekken tussen zitten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Han schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:45:
[...]

Stelletje idioten daar... Feyenoord komt op sportief vlak na jaren van ellende weer eens verder in Europa, gaan een stelletje 'fans' de boel verzieken. Ik hoop dat die knakkers die opgepakt zijn een fikse straf krijgen en diegene die ontkomen zijn in ieder geval een paar goede klappen hebben gehad. Echt ziek om te zien wat ze daar achterlaten op dat plein.
Kwam foto tegen waar je een domme doos op een verhoging zag staan de boel te filmen met haar mobieltje. Midden in het geweld. WTF doe je daar nog?
En als ze dan opeens tik krijgt zit ze binnenkort weer bij Pauw en Witteman te janken dat die gemene stomme politie haar zomaar sloegen.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:16

Sargan

Filmfreak...

Ik denk dat Thijs Zonneveld het enige juiste zegt:
http://www.ad.nl/ad/nl/55...rgesnoven-hooligans.dhtml

Geen uitsupporters meer mee, jammer dan voor de goeie.

Heel jammer dit:
http://www.telegraaf.nl/t..._met_Feyenoord-rel__.html

[ Voor 19% gewijzigd door Sargan op 20-02-2015 11:10 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:02:
Maar ik denk dat de Italiaanse autoriteiten ook een beetje in de spiegel mogen kijken. Er zijn daar ook weleens rellen en je wist dat er zoveel man zouden komen en wat gekken tussen zitten.
De rellen in Italie zijn veel erger. Het probleem is ook niet zo zeer het rellen (qua geweld), maar de locatie. Als ze op een plein in een buitenwijk hadden gestaan was er niets aan de hand geweest. Maar die sukkels gaan in de oude stad staan, dat is vragen om problemen. Die fontein staat er 1500 jaar, als je daar op gaat zitten heb je een probleem.

Alsof je in Amsterdam een feestje gaat bouwen in het Anne Frankhuis.
Sargan schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:09:

Roma had vrije verkoop van kaarten. Geen uitsupporters schiet helemaal niet op dan. Die 5000 man in het stadion in het vak zaten zijn echt niet de probleemgevallen.

EDIT:

Alle gasten staan op beeld. Vol met hun porrem op de foto tijdens het slopen en gooien. De politie hoeft ze alleen maar op te halen thuis. Degene die je niet kent zet je even online. Binnen een week kan je ze alle 150 op het bureau hebben.

Gaat weer niet gebeuren natuurlijk.

Werd ook misselijk van de 2 PVDA'ers gisteren (Marcouch en nog 1) die een beetje verontwaardigd gingen doen. Ze hebben zelf de voetbalwet in de hand. Ze kunnen er zelf voor zorgen dat dit soort mensen zich gewoon moeten melden op de wedstrijd dag, ook Europees. Maar niets van de alles.

En dan heb je ook nog Bruma die roept dat we hun paspoorten moeten afnemen. Jaha, wat we hebben nog grenscontroles 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 20-02-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wel schattig van het CDA dat ze nu hun paspoorten af willen pakken. Is dat de nieuwste rage ofzo? Alsof dat ook maar enige zin heeft nu je zonder controles 3 kwart europa door kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge

Heel jammer dit:
Nee, het enige juiste is de mensen die zich misdragen hard straffen. Gooi ze inderdaad maar eerst een jaar in de cel en dan lekker 10 jaar lang je bij elke wedstrijd op het bureau melden. Het probleem is de overheid die faalt, niet de 5000+ supporters die zich wel gedroegen gisteren. Je hebt ook geen last van meelopers als je de aanjagers er tussenuit haalt. Onschuldige mensen straffen levert nooit iets op.

De selectieve verontwaardiging is ook nergens voor nodig. Alsof Italianen allemaal lieverdjes zijn. Die krijgen ook een flinke straf vanwege al het vuurwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Heel jammer dit:
Nee, niet mee eens. Gewoon dat tuig oppakken en keihard straffen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Klopt, het zou met niets verrassen als een groot deel hiervan al een stadionverbod in Nederland had, maar dat weerhoudt ze er niet van om te rellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Het zou mij niets verbazen als het niet eens Feyenoord supporters waren (dat zijn het in mijn ogen sowieso niet) maar gewoon tuig wat enkel uit is op rellen en rotzooi trappen in naam van een club die dan toevallig speelt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wat natuurlijk ook niet mee hielp was dat er überhaupt geen vuilnisbakken of WC's geplaatst waren, dat is misschien wel verstandig als er 6000 man komen. Dat is nog geen reden om op straat of tegen een monument aan te piesen natuurlijk, maar erg handig is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:47
@tancredipalmeri: Seems that some of damages to the Boat Fountain can't be fixed.
It survived 2 World Wars and 3 Civil Wars, but not the Feyenoord hooligans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

ph4ge schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:58:
Wat natuurlijk ook niet mee hielp was dat er überhaupt geen vuilnisbakken of WC's geplaatst waren, dat is misschien wel verstandig als er 6000 man komen. Dat is nog geen reden om op straat of tegen een monument aan te piesen natuurlijk, maar erg handig is het niet.
Waren die allemaal weggehaald dan? Want in Rome zijn elke dag weet-ik-hoeveel-toeristen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Nou, dan moeten de AS Roma hooligans hier maar de Hofpleinfontein komen slopen. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Joster schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:23:
@tancredipalmeri: Seems that some of damages to the Boat Fountain can't be fixed.
It survived 2 World Wars and 3 Civil Wars, but not the Feyenoord hooligans
Hoe afgrijselijk treurig het ook is, en hoe ik ook hoop dat IEDEREEN keihard word aangepakt, zijn 9 van de 10 schades die de Italiaanse tv laat zien al een paar honderd jaar aanwezig. Het is niet zo dat er een perfecte fontein stond die nu voor het eerst beschadigd is. Ook foto's van de Telegraaf laten eeuwen oude afbrokkelingen zien.

Elke pennestreep die een hooligan gezet heeft gisteren moet KEIHARD worden aangepakt, maar de Italiaanse media + Telegraaf dikken het lekker aan. Straks hebben ze de buitenmuren van het Colleseum nog gesloopt.

EDIT:

Voorbeeldje Telegraaf

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7r4lnGQt31qNktw9XMevuo7V/full.png

Daar is dus echt niets te zien. Die bak is al 400 jaar in deze staat

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 20-02-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vooral die laatste in vergelijking met het NOS bericht waarbij daadwerkelijk staat wat er gebeurt :X.

Nam de telegraaf al niet serieus als objectieve krant, maar nu wordt het wel heel opzichtig Feyenoord bashen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Rubman schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:42:
Vooral die laatste in vergelijking met het NOS bericht waarbij daadwerkelijk staat wat er gebeurt :X.

Nam de telegraaf al niet serieus als objectieve krant, maar nu wordt het wel heel opzichtig Feyenoord bashen.
Eens hoor, al vraag ik me wel af wat die peperdure restauratie dan heeft ingehouden als hij nu amper gesloopt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:23
http://www.nusport.nl/column/3996541/pigneto.html

Mooie column van Menno Pot, jammer dat al die publiciteitsgeile politici zoiets niet (willen) lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PWM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:31:
[...]

Hoe afgrijselijk treurig het ook is, en hoe ik ook hoop dat IEDEREEN keihard word aangepakt, zijn 9 van de 10 schades die de Italiaanse tv laat zien al een paar honderd jaar aanwezig. Het is niet zo dat er een perfecte fontein stond die nu voor het eerst beschadigd is. Ook foto's van de Telegraaf laten eeuwen oude afbrokkelingen zien.

Elke pennestreep die een hooligan gezet heeft gisteren moet KEIHARD worden aangepakt, maar de Italiaanse media + Telegraaf dikken het lekker aan. Straks hebben ze de buitenmuren van het Colleseum nog gesloopt.

EDIT:

Voorbeeldje Telegraaf

[afbeelding]

Daar is dus echt niets te zien. Die bak is al 400 jaar in deze staat
Op dat voorbeeldje van de NOS ook, niets aan te zien. Die inham zat er al hoor, het is niet zo dat het hele monument gesloopt is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Telegraaf brengt nu ook een foto naar buiten waarop de schade te zien is die door Feyenoord supporters aan het stadion van Rome is toegebracht. Lijkt er op dat het dus niet alleen buiten het stadion was, hopelijk grijpt de UEFA niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
ph4ge schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:20:
Telegraaf brengt nu ook een foto naar buiten waarop de schade te zien is die door Feyenoord supporters aan het stadion van Rome is toegebracht. Lijkt er op dat het dus niet alleen buiten het stadion was, hopelijk grijpt de UEFA niet in.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
Gelukkig horen we niets over hoe de italiaanse MEérs de hele dag een paar duizend Feyenoord supporters constant op dat plein bij elkaar dreven en ook als er even niets gebeurde charges uitvoerde. Ook zien we in de media niet terug hoe de italiaanse autoriteiten alle fans over 1 kam scheerde, en zelfs insloegen op bejaarden en ouders met kinderen.

Nee, klagen over dat er gepist is in fonteinen, maar er niet bij zetten dat men ook geen kant op kon om elders op een WC te pissen, want de ME hield alles bij elkaar op dat ene pleintje.

Schandalig hoe de media nu bezig is en gewoon keihard een paar duizend man over 1 kam scheert en beschuldigd van vandalisme, terwijl de autoriteiten er alles aan gedaan hebben om het te laten escaleren.

En nee, daarmee praat ik niet goed dat enkele tientallen van de duizenden zich echt niet wisten te gedragen.

Om te kotsen de media :r

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-02-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Iemand die zijn verstand gebruikt neemt de media al een decennium lang niet meer zo serieus en zeker niet hier met dat rtl4 niveau
Enfin beetje offtopic

Iedereen die meende zich te moeten misdragen staat op video, gewoon oppakken en oa een week grassprieten laten tellen op Rottumeroog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:44:
[...]

Nouja als PSV daadwerkelijk de EL laat lopen(zal niet de eerste keer zijn)
Verklaar je nader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ze hadden er vorig jaar erg veel zin in zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:44:
[...]

Ze hadden er vorig jaar erg veel zin in zeker?
Ze hadden vorige jaar geen blessures zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Tja, de vraag is: Hoe schatten wij de kansen van PSV in als ze er wel 110 procent vol voor gaan...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:54
Ik geloof niet dat PSV de Europa League soms heeft laten lopen. PSV staat boven aan (rond 6 november 2014) op de eeuwige ranglijst van de Europa League. Dat haal je niet als je de Europa League laat lopen.

http://www.goal.com/nl/ne...e-ranglijst-europa-league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Fiber schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:47:
Tja, de vraag is: Hoe schatten wij de kansen van PSV in als ze er wel 110 procent vol voor gaan...? O-)
Zolang ze Hiljemark niet opstellen ben ik optimistisch.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
kimiferrari schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:57:
Ik geloof niet dat PSV de Europa League soms heeft laten lopen. PSV staat boven aan (rond 6 november 2014) op de eeuwige ranglijst van de Europa League. Dat haal je niet als je de Europa League laat lopen.

http://www.goal.com/nl/ne...e-ranglijst-europa-league
Is het niet zo dat PSV in de genoemde periode niet gewoon heel vaak van begin af aan in de EL zit?
De andere genoemde ploegen hebben in de genoemde periode vaker in de CL gezeten en komen vaak zelfs pas na de winter in de EL.

Dus dan vind ik die ranking leuk maar niet veelzeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 22:32
Inderdaad, die ranglijst zegt niet zo veel. Denk je dat PSV trots is dat ze bovenaan staan in dat klassement?

Het is een feit dat PSV de afgelopen jaren ondermaats gepresteerd heeft in de EL. Volgens mij waren ze vorig jaar groepshoofd met de loting, maar kwamen ze niet door de 1e ronde heen. Dan presteer je dus onder je kunnen, want op basis van de UEFA-ranking behoor je door te gaan naar de 2e ronde.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wikipedia: UEFA Europa League

3 punten voor met 11 wedstrijden meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
PSV is niet degene die ervoor zorgt dat Nederland slecht presteert in Europa. Dat waren de Nederlandse clubs die niet eens in de groepsfases terecht kwamen. Als je naar de Uefa team ranking kijkt zijn PSV (29e) en Ajax (25e) de clubs die de punten in Nederland binnen haalde de laatste 5 jaar. De andere Nederlandse clubs: AZ (41e), Twente (43e), Feyenoord (95e), Vitesse (165e), Pec en Heerenveen (172e)

http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2015.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
Daar gaat het toch helemaal niet om?

Natuurlijk zijn er betere teams dan psv die in de EL spelen en natuurlijk heeft psv niet de beste stats. De ranglijst is dan ook vrij nietszeggend, maar meer een leuk feitje wat (zoals iemand ook al aangaf) voor psv eigenlijk helemaal niet zo leuk is, aangezien ze toch liever CL zouden hebben gespeeld.

anyway, waar het om gaat is dat uit de stats iig blijkt dat psv ook weer niet zo'n slechte EL-cijfers heeft. En dat iedereen altijd maar kritiek heeft dat psv er met de pet naar zou hebben gegooid en dat is imo ook onzin. Ja, ze hebben van wat mindere namen verloren, maar daar staat psv niet alleen in en dat gebeurt ook andere Nederlandse teams (kijk bv. een Feyenoord dat dit jaar ook voor het eerst weer eens potten weet te breken).

Ik heb de afgelopen jaren met redelijk veel tegenzin wedstrijden van psv zitten kijken, ook in de competitite, omdat het gewoon geen al te best elftal was. Iedereen zat altijd wel op de verdediging te mekkeren, maar de aanval was echt niet zoveel beter (hoewel er wel spelers met klasse rondliepen). Vooral kansen creeren was echt iets waar het team niet goed in was. Het was meestal individuele klasse van spelers als Mertens die zorgde voor doelpunten en op de een of andere manier als de flow er eenmaal inzat, dan kwamen er veel goals.

Dat was bv. ook zo in dat jaar met die 100+ goals. Ik vond psv qua aanvallend combinatiespel dat jaar echt niet zo goed, het was meestal of dik winnen of de hele wedstrijd vrijwel geen fatsoenelijke kans weten te creeren. In de EL was dat niet veel anders en ook daar verloren ze dan ook regelmatig, ondanks dat ze niet beter of slechter speelden dan in de competitie.

Dat er een aantal wedstrijden wel redelijk wat wisselspelers werden gebruikt vind ik persoonlijk ook niet echt een excuus of er met de pet na gooien, ik vond eigenlijk dat het spel dat ze op de mat legden niet veel slechter dan anders (in de competitie) was. Ook vond ik ze niet echt nonchalant ofzo, maar meer zat er gewoon niet in imo.

Online moet weer allemaal verdraaid worden zodat de eigen club beter lijkt. Toch heeft psv een hele periode de meeste punten voor nl binnengehaald, dus ik zie het probleem niet zo dat het dan ook een keer wat minder gaat. Shit happens en ik kan het er niet echt mee eens zijn dat psv het opzettelijk zou hebben verneukt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Snowdog schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:22:
[...]
Online moet weer allemaal verdraaid worden zodat de eigen club beter lijkt. Toch heeft psv een hele periode de meeste punten voor nl binnengehaald, dus ik zie het probleem niet zo dat het dan ook een keer wat minder gaat. Shit happens en ik kan het er niet echt mee eens zijn dat psv het opzettelijk zou hebben verneukt ofzo :P
Feit ;)
Dit jaar gaat Ajax voor het eerst in tijden over PSV in de UEFA ranking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Napo schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:24:
[...]

Feit ;)
Dit jaar gaat Ajax voor het eerst in tijden over PSV in de UEFA ranking
Klopt vorig jaar stond PSV 29e en Ajax 30e op de UEFA Ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Deadsy schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:01:
[...]

Is het niet zo dat PSV in de genoemde periode niet gewoon heel vaak van begin af aan in de EL zit?
De andere genoemde ploegen hebben in de genoemde periode vaker in de CL gezeten en komen vaak zelfs pas na de winter in de EL.

Dus dan vind ik die ranking leuk maar niet veelzeggend.
Dit, eigenlijk is het niet 'goed' om bovenaan te staan in dat lijstje, dat houd namelijk in dat je nooit CL speelt. En dat klopt natuurlijk wel.
De meeste ploegen stromen pas na de winterstop in, dan speel je tegen de laatste 32 overgebleven ploegen, over het algemeen betere ploegen.

De kwalificatieronden en poulefase mis je dan, en dus veel minder kans om punten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Kunstgras of knollenveld... Twente schijnt blijkbaar richting het eerste te neigen:
FC Twente praat met Koninklijke TenCate over de aanleg van een zogeheten hybride grasmat in De Grolsch Veste. Het gaat hierbij om een nieuw systeem dat door TenCate Xtra Grass is gedoopt.

bron/rest van het artikel

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Bastien schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:47:
Kunstgras of knollenveld... Twente schijnt blijkbaar richting het eerste te neigen:

[...]
Kunstgras zou echt verboden moeten worden ;(

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Het gezeik op kunstgras ook.

Als je er dagelijks op kunt trainen, kun je er ook op voetballen. De meesten hebben minimaal 1 kunstveld ter beschikking.

Ik vind het inmiddels gewoon een slap excuus voor als ze niet presteren.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
2 ton voor een bak licht om het gras te laten groeien is ook niet echt een duurzame investering, dan kun je beter een compleet nieuwe grasmat aanleggen of volledig overstappen op kunstgras.

Snap die discussie ook niet zo, vindt het zelf prima spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik vind het vooral een probleem dat je uit de pas loopt met de rest van Europa. Straks speelt driekwart hier op kunstgras en zijn onze spelers niks meer gewend.

Is dat hybride gras niet meer zoiets als die mat die ook in de Kuip ligt?

[ Voor 19% gewijzigd door D-e-n op 20-02-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

D-e-n schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:04:
Is dat hybride gras niet meer zoiets als die mat die ook in de Kuip ligt?
Ja, de variant van Desso. Gezien het lijstje met clubs dat er al op speelt zal je in Nederland daarmee zeker niet uit de pas lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 20-02-2015 18:27 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Dat is dus wel iets anders dan zo'n mat die bij Excelsior of Heracles ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bayern speel ook op een hybrid:
YouTube: FC Bayern auf Hybrid-Rasen | Allianz Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Op NTR Collegetour (NPO3) een leuk interview met Ronald Koeman vanavond. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Snowdog schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:22:
[...]

Daar gaat het toch helemaal niet om?

Natuurlijk zijn er betere teams dan psv die in de EL spelen en natuurlijk heeft psv niet de beste stats. De ranglijst is dan ook vrij nietszeggend, maar meer een leuk feitje wat (zoals iemand ook al aangaf) voor psv eigenlijk helemaal niet zo leuk is, aangezien ze toch liever CL zouden hebben gespeeld.

anyway, waar het om gaat is dat uit de stats iig blijkt dat psv ook weer niet zo'n slechte EL-cijfers heeft. En dat iedereen altijd maar kritiek heeft dat psv er met de pet naar zou hebben gegooid en dat is imo ook onzin. Ja, ze hebben van wat mindere namen verloren, maar daar staat psv niet alleen in en dat gebeurt ook andere Nederlandse teams (kijk bv. een Feyenoord dat dit jaar ook voor het eerst weer eens potten weet te breken).

Ik heb de afgelopen jaren met redelijk veel tegenzin wedstrijden van psv zitten kijken, ook in de competitite, omdat het gewoon geen al te best elftal was. Iedereen zat altijd wel op de verdediging te mekkeren, maar de aanval was echt niet zoveel beter (hoewel er wel spelers met klasse rondliepen). Vooral kansen creeren was echt iets waar het team niet goed in was. Het was meestal individuele klasse van spelers als Mertens die zorgde voor doelpunten en op de een of andere manier als de flow er eenmaal inzat, dan kwamen er veel goals.

Dat was bv. ook zo in dat jaar met die 100+ goals. Ik vond psv qua aanvallend combinatiespel dat jaar echt niet zo goed, het was meestal of dik winnen of de hele wedstrijd vrijwel geen fatsoenelijke kans weten te creeren. In de EL was dat niet veel anders en ook daar verloren ze dan ook regelmatig, ondanks dat ze niet beter of slechter speelden dan in de competitie.

Dat er een aantal wedstrijden wel redelijk wat wisselspelers werden gebruikt vind ik persoonlijk ook niet echt een excuus of er met de pet na gooien, ik vond eigenlijk dat het spel dat ze op de mat legden niet veel slechter dan anders (in de competitie) was. Ook vond ik ze niet echt nonchalant ofzo, maar meer zat er gewoon niet in imo.

Ik zeg toch ook niet dat het daar om gaat, er kwam iemand anders trots doen op die statistiek die uiteindelijk nergens op slaat. Dus ja jij draait het nu ook in je voordeel als ik jouw woorden mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:57
Quad schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:54:
Op NTR Collegetour (NPO3) een leuk interview met Ronald Koeman vanavond. :)
Zat net te kijken en blijft een mooi persoon. Over het punt dat hij denkt dat als Ajax wat mindere jaren heeft dat het stadion dan leger zal zijn daar ben ik het echt 100% mee eens, het doet pijn in het hart maar er zijn denk ik geen trouwere fans dan bij Feyenoord.

Als ik nu al ooit kijk (en ik heb een seizoenskaart) hoe vaak er lege plekken zijn in de wedstrijden tegen bijv. AZ en Twente of hoeveel mensen er al naar huis gaan in de 80e minuut ongeacht de stand en ook zelfs tegen Twente wat een leuke en misschien wel de beste thuiswedstrijd van Ajax was in de eredivisie dit seizoen, dat vind ik echt onbegrijpelijk.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Wat waren die relschoppers een idioten, niet alleen het plein was een teringzooi, alles was een teringzooi, ik heb maar even rondgekeken en de Mac was praktisch leeggeroofd (reclame borden werden meegenomen, gedragen en gegooid) kotsende idioten overal, overal pissen, flessen gooien etc.

Vanochtend ook news crews, iedereen in shock, nog even met een Nederlandse reporter gepraat die mijn beelden wilde zien, nou ja in ieder geval, teleurgesteld in de 1-1, naar buitenspelgoal, dramatisch spel van Roma. Zo gaat het al 2 maanden, scoren en stoppen met voetballen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:04:
Ik vind het vooral een probleem dat je uit de pas loopt met de rest van Europa. Straks speelt driekwart hier op kunstgras en zijn onze spelers niks meer gewend.
Driekwart van alle teams uit Europa heeft een grotere begroting dan onze topclubs. Daar maak ik me eerlijk gezegd veel meer zorgen over dan het verschil met gras en kunstgras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Die elf Polen van gister niet hoor. Basel bijvoorbeeld ook niet. Geld wordt te vaak als excuus gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

StrongArmLance schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 21:59:
Wat waren die relschoppers een idioten, niet alleen het plein was een teringzooi, alles was een teringzooi, ik heb maar even rondgekeken en de Mac was praktisch leeggeroofd (reclame borden werden meegenomen, gedragen en gegooid) kotsende idioten overal, overal pissen, flessen gooien etc.

Vanochtend ook news crews, iedereen in shock, nog even met een Nederlandse reporter gepraat die mijn beelden wilde zien, nou ja in ieder geval, teleurgesteld in de 1-1, naar buitenspelgoal, dramatisch spel van Roma. Zo gaat het al 2 maanden, scoren en stoppen met voetballen...
Sssst, dat mag je niet zeggen, het waren er maar een paar, en die jongens van de ME zijn ook niet lief hoor..

Als ze die kansloze mongolen na de wedstrijd tegen Twente al uit de vakken hadden gevist, met het gooien van voorwerpen naar spelers en trieste vuurwerkgeluiden, of al die andere wedstrijden waarin dat volk zich zwaar misdragen heeft had je al dit gezeik niet gehad.. maar he, het is wel het fanatiekste publiek van Nederland en dat is ook veel waard.. :')

Vorig jaar en met 3000 man in de binnenstad van Praag geweest. Niets nada noppes aan de hand.. zoals het bij bijna alle Nederlandse supportersgroepen gaat in het buitenland. Maar als Feyenoord supporter moet je gewoon achterlijk gedrag vertonen, anders mag je niet mee ofzo.. en niemand maakt mij wijs dat de club dit tuig niet kent en niet had kunnen optreden. Keihard straffen dat Feyenoord. Hoe lullig ook voor de normale supporter, maar ga ook maar eens aan zelfregulering doen.

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 21-02-2015 01:20 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
St@m schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 01:13:
[...]

Sssst, dat mag je niet zeggen, het waren er maar een paar, en die jongens van de ME zijn ook niet lief hoor..

Als ze die kansloze mongolen na de wedstrijd tegen Twente al uit de vakken hadden gevist, met het gooien van voorwerpen naar spelers en trieste vuurwerkgeluiden, of al die andere wedstrijden waarin dat volk zich zwaar misdragen heeft had je al dit gezeik niet gehad.. maar he, het is wel het fanatiekste publiek van Nederland en dat is ook veel waard.. :')

Vorig jaar en met 3000 man in de binnenstad van Praag geweest. Niets nada noppes aan de hand.. zoals het bij bijna alle Nederlandse supportersgroepen gaat in het buitenland. Maar als Feyenoord supporter moet je gewoon achterlijk gedrag vertonen, anders mag je niet mee ofzo.. en niemand maakt mij wijs dat de club dit tuig niet kent en niet had kunnen optreden. Keihard straffen dat Feyenoord. Hoe lullig ook voor de normale supporter, maar ga ook maar eens aan zelfregulering doen.
Wat kan Feyenoord hier aan doen? Iedere verkochte kaart vanuit Feyenoord stond geregistreerd op naam, diegene die naar de wedstrijd gingen waren dus bekend bij Feyenoord. Dat er vervolgens mensen op eigen houtje afreizen naar Rome is niet te controleren.

Je kan naar mijn mening Feyenoord moeilijk straffen omdat er herrie schoppers zonder wedstrijdkaart richting Rome gaan.

Wat ik wel apart vind, waarom vinden de mensen de verhalen van de aanwezigen vaak onzin? Die zijn er toch bij? Die hebben het toch ervaren. Als hun aangeven dat dr politie raar optreed zal daar vast een kern van waarheid inzitten, vooral als je ziet hoeveel mensen het zeggen. De journaliste van het AD bevestigd het ook nog eens.

Voor de duidelijkheid: het is een schande wat er gebeurt is, en je moet de herrie schoppers ook keihard straffen. Maar je kan de club en de onschuldige supporter hier niet voor straffen. Want er zijn genoeg mensen die zich wél fatsoenlijk kunnen gedragen en die wél respect hebben voor de historie van Rome.

[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 21-02-2015 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Als het om niet geregistreerd tuig gaat heb je een punt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Omdat mensen alleen het puin zien en een aantal echte relschoppers. En vullen de rest zelf wel in.

Lees mijn eerdere post nog eens over hoe de autoriteiten in Rome omgingen met de situatie op dat plein.

Gisteravond op het nieuws dan de italiaanse media, over dat Unilever en Heineken wel zouden kunnen betalen. Lijkt erop alsof ze gewoon ordinair op geld uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kaap schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 08:30:
Omdat mensen alleen het puin zien en een aantal echte relschoppers. En vullen de rest zelf wel in.

Lees mijn eerdere post nog eens over hoe de autoriteiten in Rome omgingen met de situatie op dat plein.

Gisteravond op het nieuws dan de italiaanse media, over dat Unilever en Heineken wel zouden kunnen betalen. Lijkt erop alsof ze gewoon ordinair op geld uit zijn.
Het interesseert me niet hoe de politie deed. Feit is en blijft dat wanneer je je gedraagt er helemaal niets aan de hand is. En als er geen zelfregulering is dan moet de politie het maar doen. En als je niet geassocieerd wil worden met het tuig zorg je dat je dat je weg bent als de politie het zat is. Simpel.

Kort gezegd, ik geloof er geen ene reet van dag de politie zonder aanleiding charges uitvoert op mensen die gezellig op een terras wat drinken.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 21-02-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
St@m schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 08:42:
[...]
En als je niet geassocieerd wil worden met het tuig zorg je dat je dat je weg bent als de politie het zat is.
En dat was dus niet mogelijk. Dat plein werd gewoon afgesloten gehouden door de ME. Alle fans, zowel hoolies als gewone, zaten er zo goed als vast. Hence ook waarom zoveel mensen aangaven geen andere keuze te hebben dan in die fontein te zeiken.

Dat bedoel ik dus duidelijk te maken, mensen beoordelen op basis van wat de media, en vooral de roomse autoriteiten zeggen.

Ik praat niet goed wat de hoolies daar uitvraten, maar er is daar door de autoriteiten wel degelijk verkeerd gehandeld mijn inziens.

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-02-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 08:30:

Nee, het ging daar niet over 10 of 30 man, er waren op dat plein véél supporters aanwezig.

De politie die verkeerd ingreep? Nee. Ze hadden ontzettend lang geduld, maar als die idioten met flesjes gaan gooien en een fontein uit 1629 vernielen, er in gaan springen etc, mag je ingrijpen.

Zodra ze begonnen met schoonvegen werden er genoeg Feyenoord supporters aggressief en begonnen weer met borden, hekken en flesjes te gooien.

Het is echt niet zo dat ze braaf aan het thee drinken waren op dat plein, dit soort dingen horen gewoon niet te gebeuren, de politie mag dan ingrijpen.

En:

Het plein zat helemaal niet vast, alleen de Spaanse trappen werden geblokkeerd, omdat ze niet wilden dat er nog meer bouwsels, die al 400 jaar onaangeraakt staan vernield worden. Een paar (lees 10-30 supporters) waren er ook wel klaar mee, en liepen weg. De rest liep alleen weg om overal tegenaan te pissen en dan weer met flessen te gooien.

Iedereen kon gewoon weglopen, serieus. Je kon ook de McDonalds binnen lopen, al mocht je als zwarte niet naar binnen, want dan was je MANU MANU, en werden er nog meer dingen over je gezonden, gelukkig konden de meeste Italianen dat niet verstaan.

Elk excuus van aanwezige Feyenoord supporters is onwaar, serieus. Je kon op elke manier weg van dat plein, behalve via de trappen.

[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
StrongArmLance schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:40:
[...]
Nee, het ging daar niet over 10 of 30 man, er waren op dat plein véél supporters aanwezig.
Precies, en iedereen scheert ze over 1 kam omdat een man of 60 uit zijn plaat ging.
StrongArmLance schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:40:
[...]
Elk excuus van aanwezige Feyenoord supporters is onwaar, serieus. Je kon op elke manier weg van dat plein, behalve via de trappen.
Ik geloof liever mijn collega die met zijn vader en zoon aanwezig was. En dat zijn echt geen hooligans.

Nogmaals, de hooligans valt alles te verwijten, maar de autoriteiten valt alles te verwijten over hoe ermee omgegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:58:
[...]

Precies, en iedereen scheert ze over 1 kam omdat een man of 60 uit zijn plaat ging.

[...]

Ik geloof liever mijn collega die met zijn vader en zoon aanwezig was. En dat zijn echt geen hooligans.

Nogmaals, de hooligans valt alles te verwijten, maar de autoriteiten valt alles te verwijten over hoe ermee omgegaan is.
Ik was er, je kon gewoon het plein af lopen... Moet ik een filmpje uploaden van hoe ik het plein oploop, de mensen film die er een teringzooi van maken, en er dan vanaf loop? Op dat plein hadden die mensen niets te zoeken, je moet je er zelf van distantieren als je daar bent, dat kan iedereen zelf bedenken.

Volgens jou stonden er daar heel veel 'supporters' 'niets' te doen? Die NIET dronken? En geen overlast veroorzaakten?

Die heb ik niet gezien en ik heb overal gekeken en gefilmd, nogmaals, als je geïnteresseerd bent, DM me even je email dan stuur ik mijn filmpjes op.

Je weet dat dat plein op een gegeven moment ontruimd wordt, dan kan je voelen, dat was overal bekend, er liepen er dus een paar ook weg ( misschien alleen om de Mac overhoop te gooien dat weet ik niet, maar er liepen een handjevol supporters weg), degene die bleven staan, wisten waar ze deel van uitmaakten.

Kom op, het is 2015, als je deel bent van de kudde, word je aangepakt als kudde.

[ Voor 16% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Misschien heeft de Italiaanse media er iets aan :? Kunnen ze nogmaals uitzenden dat ze vinden dat bedrijven als Heineken en Unilever maar geld moeten doneren om de schaamte weg te nemen. De aftermath over het geld maakt het zo ongeloofwaardig.
Pagina: 1 ... 3 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015