Is niet waar gelukkig, is verkeerd vertaalt.
Een faillissement lijkt onoverkomelijk, maar wat er precies gaat gebeuren is onduidelijk.
Ook het volgen van precedenten omtrent het onttrekken van Parma aan de league is twijfelachtig, zou betekenen dat sommige teams punten cadeau krijgen van een team dat dan niet meer bestaat en anderen punten verliezen aan een team dat niet in de league zit. Dit zou het voorbeeld volgen van 20 jaar geleden, maar lijkt me niet het juiste.
@hierboven
fijn dat je het leuk hebt gehad
Toch ben ik het oneens met een paar puntjes, er zijn wel degelijk wat cafés en winkels geplunderd en vernield, en de schade aan het plein is alleen bij de fontein, inderdaad, maar die restauratie kost veel.
Ik denk dat de grootste krenk in het cultuurverschil zit, in Italie voelen ze het als een directe belediging als iets hun monumenten aantast, als vernedering, vandaar ook de heftige (NIET GOED TE KEUREN) reactie van Roma ultra's. (En overige Romeinen, vooral.
Ook waren niet alle activiteiten even vriendelijk op het plein.
Dat van het Ov was door de Italianen zo geregeld om zsm alle feyenoorders uit de stad te krijgen en in de gesloten curva nord, om te voorkomen dat er meer zou gebeuren.
De echte roma supporters waren echter druk bezig met het uitfluiten van het eigen team na de wedstrijd en op de eerste training (tezamen met 'shame on you' spandoeken).
[
Voor 36% gewijzigd door
StrongArmLance op 21-02-2015 23:59
]