[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.159 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:07:
Misschien heeft de Italiaanse media er iets aan :? Kunnen ze nogmaals uitzenden dat ze vinden dat bedrijven als Heineken en Unilever maar geld moeten doneren om de schaamte weg te nemen. De aftermath over het geld maakt het zo ongeloofwaardig.
Ja ze wilden mijn beelden filmen met een camera, maar dat wilde een Nederlandse reporter ook. (Ik zei ik kan het ook opsturen hoor, maar ze doen het liever met rukkwaliteit.)

Die aftermath is zo ongeloofwaardig dat ik moet twijfelen aan wat ik zag?
Heb ik de beelden al gemanipuleerd of zo?

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je hebt altijd nog iets als gezond verstand... deze situaties voel je aankomen. Zoals hierboven beaamt, er was gelegenheid om je van de situatie te onttrekken. En mocht dat op een gegeven moment niet meer het geval zijn dan ben je te lang gebleven daar.

Ik heb menig keer bij een stadion gestaan waarbij de situatie steeds grimmiger werd. Dat voel en zie je. Ik ben altijd op tijd weg gegaan en las later dat onschuldige mensen klappen hebben gekregen. Dat is raar... als je weg loopt krijg je geen klappen. Ik meermaals gewoon langs de ME gelopen om me uit de voeten te maken en dat kan gewoon. Te vaak blijven mensen kijken on de sensatie, eigen keus. Maar als je dan klappen krijgt omdat je met jouw neus vooraan wil staan dan is dat je eigen schuld.

Uiteraard zijn er uitzonderingen... maar 9 van de 10 keer gaat dit bovenstaande op. De ME sommeert sowieso meerdere keren om het gebied te verlaten... die ene keer dat ze dat niet doen betreft het een situatie die reeds uit de hand is gelopen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
StrongArmLance schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:12:
[...]
Die aftermath is zo ongeloofwaardig dat ik moet twijfelen aan wat ik zag?
Heb ik de beelden al gemanipuleerd of zo?
Dat bedoel ik niet. Ik doel op de Italiaanse media die nu als een soort geldwolven bezig zijn, vinden dat Nederlandse topbedrijven maar moeten betalen om de schaamte weg te poetsen :X Dan had je die hoolies vast moeten houden en uitknijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Han schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:18:
Je hebt altijd nog iets als gezond verstand...
...etc etc....
Precies.
Kaap schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:20:
[...]

Dat bedoel ik niet. Ik doel op de Italiaanse media die nu als een soort geldwolven bezig zijn, vinden dat Nederlandse topbedrijven maar moeten betalen om de schaamte weg te poetsen :X Dan had je die hoolies vast moeten houden en uitknijpen.
Ze hebben genoeg hoolies enorme boetes opgelegd, maar van kale kippen...

Maar we hadden het over de supporters en het ingrijpen van politie.

[ Voor 22% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johan9711 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:04:
[...]

Krijg een 403 :(

Ik had het idee dat Ajax veel moeite had qua snelheid op het middenveld en op de vleugels bij die lange ballen van Legia.
Zunde! Gewoon een leuk Feyenoord-meisje die een sjaal omhoog haalt voor die fontein met een big smile en lange blonde haren.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
[message=StrongArmLance schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:40:

Het plein zat helemaal niet vast, alleen de Spaanse trappen werden geblokkeerd, omdat ze niet wilden dat er nog meer bouwsels, die al 400 jaar onaangeraakt staan vernield worden. Een paar (lees 10-30 supporters) waren er ook wel klaar mee, en liepen weg. De rest liep alleen weg om overal tegenaan te pissen en dan weer met flessen te gooien.
Onaangeraakt? Onzin, zie: https://twitter.com/ropzout/status/569038242210820096=]dit.

Loop geen onzin te verkondigen, jij wilt zeggen dat van de honderen, zelfs duizende mensen er maar 10-30 wegliepen en de rest door ging?

Klinkt alsof je zelf in Rome was, alle mensen die aanwezig waren verkondigen andere dingen dan jou. Sorry hoor, maar dan geloof ik hun eerder dan jou.

[ Voor 33% gewijzigd door JST94 op 21-02-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
Dit dus: http://m.ad.nl/ad/m/nl/55...et-als-Chelsea-doet.dhtml

(Signaal van Chelsea leek redelijk standaard, maar die hebben dus wel degelijk actie ondernomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

JST94 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:33:
[...]

Onaangeraakt? Onzin, zie: https://twitter.com/ropzout/status/569038242210820096=]dit.

Loop geen onzin te verkondigen, jij wilt zeggen dat van de honderen, zelfs duizende mensen er maar 10-30 wegliepen en de rest door ging?

Klinkt alsof je zelf in Rome was, alle mensen die aanwezig waren verkondigen andere dingen dan jou. Sorry hoor, maar dan geloof ik hun eerder dan jou.
Twitter link doet het niet, en wat bedoel je met 'onaangeraakt?'

Ik was ook in Rome..? (Ben ook in Italië FTM) Geloof hun maar... Maakt mij niet uit, maar ga even bij jezelf te rade of je dan niet gewoon gelooft wat je wil geloven.
Maar reageer niet zo, dit is een beetje zielig, hoezo loop ik per se onzin te verkondigen als ik wat anders zeg dan anderen? Moet ik kuddegedrag gaan vertonen zoals de Feyenoord supporters in Rome? Nee daar onttrek ik me aan en ik vertel gewoon wat er gebeurd is.

En nogmaals: Als je het niet gelooft DM me je mail en ik stuur filmpjes van de puinhoop, dan kan je zelf nagaan wie de waarheid vertelt, maar als er maar 'een paar' relschoppers waren geweest, had het plein niet volgestaan en was het daar niet zo'n teringzooi geweest. Punt.

Zoals Joster zegt, ingrijpen als Fey, vdBrom kreeg kritiek toen hij zich onttrok van het 'jodenjacht' gedoe en niet ingreep, waarom kan Rutten zich dan zo opstellen, zelfs zonder het af te keuren, dat is best laf.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen anti Feyenoord sympathie, lees maar terug, ik zit daar wel eens en mij vader is groot fan, maar ik vind dit niet kunnen, en iedereen die zegt 'het was de schuld van de politie' praat onzin en wijst gewoon met de vinger zonder het eigen gedrag te reflecteren.

[ Voor 47% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Natuurlijk is het de schuld van die infantielen. Alsof er niets gebeurd zou zijn als er geen politie was.

Feyenoord heeft een goed systeem van registratie waardoor zij kunnen instaan voor het gedrag van hun supporters.

Wat er echter mis gingen, identiek aan Nancy, is dat er tegen alle afspraken in opeens besloten werd tot vrije verkoop.

Al het uitschot wat normaal het stadion niet inkomt reist opeens af.

Hoe kan je dan als club nog wat doen? Mensen roepen nu op voor stadionverbod en, maar dat hebben die gasten al. Meer autoriteit heeft de club helaas niet.

Justitie is aan het woord, niet Feyenoord of de UEFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik zeg ook niet dat de club iets moet doen, behalve zich hier afkeer over uitspreken. (En de gekken die geen stadion verbod hadden wel dat geven) Rutten had niet mogen/moeten zeggen: 'het lijkt me niet dat ik degene ben die hier iets over moet zeggen.' Ja juist wel. Dus.

De mensen die zogenaamd 'niets deden' maar wel bij de gekken stonden, ook, die maken het gedrag immers mogelijk.

Het gaat mij hier om de mensen die zeiden dat de politie verkeerd ingreep en de supporters die zeggen dat ze niets deden, en mensen die zeggen dat de supporters niets deden. Dat deden ze wel, dat zag iedereen, daarom is er ingegrepen.

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
PWM schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:04:
Natuurlijk is het de schuld van die infantielen. Alsof er niets gebeurd zou zijn als er geen politie was.

Feyenoord heeft een goed systeem van registratie waardoor zij kunnen instaan voor het gedrag van hun supporters.

Wat er echter mis gingen, identiek aan Nancy, is dat er tegen alle afspraken in opeens besloten werd tot vrije verkoop.

Al het uitschot wat normaal het stadion niet inkomt reist opeens af.

Hoe kan je dan als club nog wat doen? Mensen roepen nu op voor stadionverbod en, maar dat hebben die gasten al. Meer autoriteit heeft de club helaas niet.

Justitie is aan het woord, niet Feyenoord of de UEFA.
Voor de club is het moment onderhand aangebroken dat afschuiven niet meer kan. Die mensen gaan mee uit naam van jouw club, dan moet er in mijn optiek meer gedaan worden dan hier alleen afstand van nemen, melden dat je er als club alles aan gedaan hebt en vertellen dat dit niet de verantwoordelijkheid is van de club. Die tijd is nu wel voorbij.

Overigens ben ik zelf naar genoeg Europese uitwedstrijden geweest om het eens te kunnen zijn met bovenstaande posters die zeggen dat je de dreiging voelt aankomen. Je moet gewoon op tijd weg zijn als je er geen deel van uit wil maken en dat kan.

Los van de situatie in Rome is het denk ik wel zo dat er sprake is van een neerwaartse spiraal. Als supporters wordt je in het buitenland sowieso al behandeld als vee. Dat komt naar alle waarschijnlijkheid door gebeurtenissen uit het verleden. Die behandeling zorgt er vervolgens voor dat mensen zich daar tegen gaan keren waardoor het wederom escaleert. Je kan dan natuurlijk op je klompen aanvoelen hoe het de keer erna weer wordt. De gebeurtenissen in Rome helpen daar echt niet bij.

[ Voor 15% gewijzigd door Joster op 21-02-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Feyenoord supporters worden nu aangevallen door Roma ultra's. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
StrongArmLance schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:35:
Feyenoord supporters worden nu aangevallen door Roma ultra's. :/
Benieuwd wanneer de Italiaanse media met "eigen schuld dikke bult" komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Italiaanse media is niet weinig kritisch naar de eigen politie en bestuurders van Rome. Zijn in het niet zo lange verleden veel heftiger confrontaties geweest in Rome tussen Italiaanse ploegen onderling, inclusief een dodelijk slachtoffer. Ook toen was de kritiek op de bestuurders en de politie in de Italiaanse media bepaald niet gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
StrongArmLance schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:47:
[...]

Twitter link doet het niet, en wat bedoel je met 'onaangeraakt?'

Ik was ook in Rome..? (Ben ook in Italië FTM) Geloof hun maar... Maakt mij niet uit, maar ga even bij jezelf te rade of je dan niet gewoon gelooft wat je wil geloven.
Maar reageer niet zo, dit is een beetje zielig, hoezo loop ik per se onzin te verkondigen als ik wat anders zeg dan anderen? Moet ik kuddegedrag gaan vertonen zoals de Feyenoord supporters in Rome? Nee daar onttrek ik me aan en ik vertel gewoon wat er gebeurd is.

En nogmaals: Als je het niet gelooft DM me je mail en ik stuur filmpjes van de puinhoop, dan kan je zelf nagaan wie de waarheid vertelt, maar als er maar 'een paar' relschoppers waren geweest, had het plein niet volgestaan en was het daar niet zo'n teringzooi geweest. Punt.

Zoals Joster zegt, ingrijpen als Fey, vdBrom kreeg kritiek toen hij zich onttrok van het 'jodenjacht' gedoe en niet ingreep, waarom kan Rutten zich dan zo opstellen, zelfs zonder het af te keuren, dat is best laf.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen anti Feyenoord sympathie, lees maar terug, ik zit daar wel eens en mij vader is groot fan, maar ik vind dit niet kunnen, en iedereen die zegt 'het was de schuld van de politie' praat onzin en wijst gewoon met de vinger zonder het eigen gedrag te reflecteren.
Ik geloof je best hoor, ik vind het alleen dat bepaalde media zwaar overdreven reageren. Dat er een puinzooi is oké, maar naar mijn mening werd er een onjuist beeld geschetst. Vooral als je later leest van veel mensen die ter plekken zijn dat het niet klopt.

Het ergste vind ik nog wel dat een paar klootzakken heel het goede resultaat onbesproken blijft. Ik heb pas 1 iemand gehad die over de wedstrijd begonnen in plaats van de gebeurtenissen.

Jammer dat een aantal fans, want ik weet zeker dat de groep goede fans ver in de meerderheid is het verzieken en het imago van Feyenoord in Europa nog meer schaden.

Gelukkig heeft de rechter al een aantal mensen gestraft, ook al is de straf voorwaardelijk. Feyenoord zou zo makkelijk de gegevens van desbetreffende personen kunnen opvragen en hun een levenslang stadionverbod geven.

Voor de volgende Europese trip gewoon meldplicht zetten. Iedereen die een SV van Feyenoord heeft zich laten melden bij de politie op de dag van de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:00:
[...]

Benieuwd wanneer de Italiaanse media met "eigen schuld dikke bult" komt :/
Dat gaat niet gebeuren, gelukkig.
Misschien tuttosport :+

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Joster schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:41:
[...]

Voor de club is het moment onderhand aangebroken dat afschuiven niet meer kan. Die mensen gaan mee uit naam van jouw club, dan moet er in mijn optiek meer gedaan worden dan hier alleen afstand van nemen, melden dat je er als club alles aan gedaan hebt en vertellen dat dit niet de verantwoordelijkheid is van de club. Die tijd is nu wel voorbij.
Wat kan een club meer dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
PWM schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:27:
[...]

Wat kan een club meer dan dat?
Niks, buiten de kaarten geregistreerd verkopen niets.

Over de neergestoken Feyenoorders lees je niks in de media..

[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 21-02-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Toen de Ajax hooligans in 2013 in Milaan de boel afbraken, werden er ook 2 neergestoken daarna: http://www.volkskrant.nl/...r-mis-in-milaan~a3561015/

Goed Italiaans gebruik blijkbaar. Jammer is alleen dat degene die neergestoken worden naar alle waarschijnlijkheid NIETS met de gebeurtenissen van doen hebben gehad.

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 21-02-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:50
Lazio zou volgens de geruchten Milik willen kopen, Ajax heeft natuurlijk de eerste optie om hem te halen maar ze moeten deze voor 1 mei lichten. Snap echt werkelijk waar niet waarom deze nog steeds niet gelicht is. De enige reden zou kunnen zijn dat Huntelaar terug zou komen komende zomer en dat ze het daarom niet doen. Maar dat kan ik me niet voorstellen aangezien hij onlangs nog heeft verlengt bij Schalke 04, waarom zo ontzettend lang wachten. Dit jongen moet gewoon wat meer vertrouwen hebben dan komt het scoren echt wel wat meer, afgelopen donderdag was gewoon een klasse goal.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

JST94 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:30:
[...]

Wel.....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:22
JST94 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:30:
[...]

Niks, buiten de kaarten geregistreerd verkopen niets.

Natuurlijk kan je wel meer dan dat doen. Bv. duidelijker afstand nemen van die idioten en niet alleen door de beleidsbepaler nadat er weer eens iets mis is gegaan. Spelersgroep ook duidelijker afstand laten nemen en blijven herhalen dat je dat soort 'fans' liever kwijt dan rijk bent en dat ze een schande zijn voor de club. Daarnaast zouden clubs zelf ook eens initiatief kunnen nemen en onderling kunnen bekijken hoe je hooligans (of hoe je het ook wil noemen) aan kan pakken, eventueel een samenwerking van alle clubs + justitite. Op dit moment lijkt er echter geen enkele club pro-actief te zijn en het voortouw te nemen.

In het meest extreme geval zou je zelfs kunnen overwegen gewoon geen publiek meer toe te laten tot risicowedstrijden voor een bepaalde periode en als het uit de hand loopt bij een andere wedstrijd gewoon geen publiek in general meer toe te laten tot het wel een keer kan zonder gezeik. Dat dit het kijken naar voetbalwedstrijden niet leuker zal maken, invloed kan hebben op de resultaten en de clubs aardig wat geld kost is dan jammer, maar dat zou het gezeik uiteindelijk wel kunnen uitbannen denk ik.

Verder is het natuurlijk logisch dat het zo ver niet zal komen, theoretisch is het echter wel mogelijk als ze het echt zouden willen. Ik denk persoonlijk dat er makkelijkere en betere oplossingen te bedenken zijn, maar clubs lijken daar niet erg hard naar op zoek, waarschijnlijk ook omdat ze het niet als 'hun probleem' zien. Misschien de volgende keer maar een meeting met innovatieve ideen over het uitbannen van supportersgeweld houden ipv een bijeenkomst over de toekomst van het NL voetbal, die toekomst is er toch niet zolang clubs in buitenlandse competities een begroting hebben die een heel stuk groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het lijstje schade van de Italianen:
De lijst van de schade:

Schade aan transportmiddelen openbaar vervoer: 200.000 euro,

Schoonmaak Piazza di Spagna en Campo de’ Fiori: 20.000 euro,

Gemiste inkomsten café’s, restaurants en ijssalons: 3 miljoen euro,

Gemiste inkomsten bedrijven: 3 miljoen euro,

Beschadigde auto’s en brommers: 60.000 euro,

Imagoschade Rome: 1 miljoen euro,

Inzet van mankracht en middelen, schade aan de politie: 300.000 euro,

Fontein van Bernini: 1 miljoen euro.
De cafe's om het plein hebben 3 miljoen minder omgezet woendag, evenals de meneer die petjes verkoopt, ook 3 miljoen euro schade. En dan hebben we nog de fontein die van voor tot achter helemaal gerestaureerd is voor 2 ton, die moet nu voor 1 miljoen gedaan worden.

Met deze vorm van boekhouden snap ik de financiele positie van Italie wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

PWM schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:15:

[...]

Met deze vorm van boekhouden snap ik de financiele positie van Italie wat beter.
_/-\o_

Er was gister een evaluatie van de schade van de fontein. 1 mannetje in een wit pak. Waren wel wat stukjes fontein afgebroken.

Dat van die inkomsten is onzin, op dat plein zit bijna niets (al zal de schade bij de vernielde cafés niet mals zijn) en 100 meter er vanaf zaten alle cafeetjes gewoon vol.

Het is overdreven, ik denk dat de imago schade van Nederlanders groter is ;)

Schoonmaak pleinen, schade OV en ingezette manschappen kosten is wel correct, voor zover ik merkte. Onze tuinman hier spreekt er ook schande van, best een big deal voor de mensen hier.

[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:22
StrongArmLance schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:22:
[...]

_/-\o_

Er was gister een evaluatie van de schade van de fontein. 1 mannetje in een wit pak. Waren wel wat stukjes fontein afgebroken.

Dat van die inkomsten is onzin, op dat plein zit bijna niets (al zal de schade bij de vernielde cafés niet mals zijn) en 100 meter er vanaf zaten alle cafeetjes gewoon vol.

Het is overdreven, ik denk dat de imago schade van Nederlanders groter is ;)
Tsjah, zo gaat dat wel vaker met schadedeclaraties, maar ach, al is het '1% van het bedrag dat daar vermeld is, dan gaat het nog altijd om aardig wat schade die in een middagje door een paar supporters is veroorzaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08

[...]

De cafe's om het plein hebben 3 miljoen minder omgezet woendag, evenals de meneer die petjes verkoopt, ook 3 miljoen euro schade. En dan hebben we nog de fontein die van voor tot achter helemaal gerestaureerd is voor 2 ton, die moet nu voor 1 miljoen gedaan worden.

Ach dat winkels overdrijven dat zou je hier ook hebben.

Maar ze zullen ook met bewijs moeten komen willen ze de centen echt van iemand vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PEC weer verloren :) Gun hen het succes van harte, maar nu zijn deze verliespunten wel even fijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat een knotsgekke wedstrijd ADO-PEC. In het begin leek het nergens op, sterker nog: ik kreeg flashbacks naar PEC-GAE afgelopen weekend. PEC was slordig met de passes, balbezit werd zo ingeleverd, Ado kreeg de betere kansen. Dus terecht dat zulk spel afgestraft werd met een goal voor ado. Tweede helft idem dito, Beckers moest eruit ivm blessure (scheurtje in een spier in het bovenbeen) Saymak kwam erin. Op een lucky manier vond PEC de aansluiting door 2-1 te scoren. Vervolgens vlak voor tijd 2-2. Maar dan in de blessuretijd is daar weer Kramer hoor. In de 93e minuut uit de laatste aanval een voorzet krijgen en meteen strak tussen de palen knallen.

Aanvankelijk was er geen sprake van een Haags kwartiertje maar een Zwols kwartiertje :+ En toch terecht dat Ado de drie punten veilig heeft gesteld. Dit spel van PEC, net als vorige week tegen GAE verdiend 0 punten. Als ze niet oppassen met de ploegen die nog moeten komen, eindigen ze straks net zo hard in het rechterrijtje. Ze moeten zich nu gaan focussen op Twente in de beker verslaan, beker prolongeren door de finale te winnen. Ben je direct in Europa, want als ze zo doorgaan zie ik de play-offs ook nog wel mislukken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Eurosport.com ‏@EurosportCom_EN 3 min.3 minuten geleden Vertaling weergeven
BREAKING: Parma has been dissolved (or automatically relegated). Each game scheduled now against them is auto 0-3.

Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo net weer thuis.. En man, moet gewoon wat posten. In eerste instantie leek de vloek op het Haags Kwartiertje nog steeds te bestaan.. Maar toen die laatste seconde weer die KRAMER!! Pff ik stond op mijn vaste plekkie op O (Midden Noord) en na die goal stond ik ineens 3 rijen lager. Het ging echt helemaal los.. Weer drie echt hele belangrijke punten!!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

[...]

Tja 3de wereldland in opkomst, snel overal graantje meepikken nu ze nog kunnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Kaap schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:05:
[...]

Tja 3de wereldland in opkomst, snel overal graantje meepikken nu ze nog kunnen :')
Kom met terug van het bewuste plein en wonder boven wonder is er niets meer te zien! Ik ga proberen before en after foto's te plaatsen later de week als ik weer thuis ben maar de schade is minimaal. Natuurlijk voorop ELKE schade is teveel maar man oh man wat je hier leest en hoort nu. De burgemeester beweert nu zelfs dat er duizenden feyenoord supporters plunderend door de stad trokken... Euh? Het was een groep op het plein die er nog steeds was terwijl de veebussen al aan het rijden waren.

We hadden die donderdag op een terras gezeten wat max 50 meter van het plein lag en daar zijn we weer heen geweest en zij vertelde ons dat ze ongeveer 3x meer omzet hebben gehad dan normaal op donderdag.

Nogmaals wat er gebeurde had niet mogen gebeuren maar Feyenoord had het echt goed voorbereid. Nieuwsbrief en instructies over hoe en wat we moesten doen. Niets maar dan ook niets is doorgegaan. Het was echt een Italiaanse chaos! Ga vaker naar wedstrijden maar wat was alles slecht geregeld door die Italianen. Kleren en auto's kunnen ze maken maar organiseren moeten ze echt aan anderen overlaten. Vooral het omruilen van je voucher bij de bussen ging nergens over. Je moest je paspoort, clubcard/sc en je voucher laten zien om een kaart te krijgen. Zo had feyenoord het afgesproken. Ik heb niets laten zien want ik kreeg mijn kaart gewoon op straat door een steward in mijn handen gedrukt.

Ondanks de ellende die er was bij het fontijn en de avond ervoor op het plein was het een enorm feest verder en is er ook enorm veel geld extra verdient door de horeca en verkopers.

Helaas zijn Italianen niet echt heel gastvrij. Woensdagavond 2Nederlanders neergestoken, donderdag 4 neergestoken en na de westrijd heeft de plaatselijke politie voorkomen dat een groep van 45 Italianen bewapend met stokken en messen feyenoord supporters kon aanvallen die net de bussen uit kwamen. Gister een vader en zoon neergestoken op een terras en vandaag weer 2 Nederlandse jongens neergestoken. Verder kregen we het advies van de politie om de oude metro te vermijden omdat as roma "supporters" op zoek waren naar Nederlanders om te vergelden.

Leuk een weekje Rome :-) ik lees alle kranten online en vanaf gisteren ben ik gestopt met de telegraaf want wat een onzin en sensatie schrijven ze daar zeg. 2 jaar terug met Ajax las je ook al die drama verhalen en nu weer. Wat bezielen ze daar toch? Ze zouden onafhankelijk moeten zijn maar man oh man wat een onzin verhalen las ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

iPodKiller schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:47:
Eurosport.com ‏@EurosportCom_EN 3 min.3 minuten geleden Vertaling weergeven
BREAKING: Parma has been dissolved (or automatically relegated). Each game scheduled now against them is auto 0-3.

Jammer
Is niet waar gelukkig, is verkeerd vertaalt.

Een faillissement lijkt onoverkomelijk, maar wat er precies gaat gebeuren is onduidelijk.

Ook het volgen van precedenten omtrent het onttrekken van Parma aan de league is twijfelachtig, zou betekenen dat sommige teams punten cadeau krijgen van een team dat dan niet meer bestaat en anderen punten verliezen aan een team dat niet in de league zit. Dit zou het voorbeeld volgen van 20 jaar geleden, maar lijkt me niet het juiste.

@hierboven

fijn dat je het leuk hebt gehad :)

Toch ben ik het oneens met een paar puntjes, er zijn wel degelijk wat cafés en winkels geplunderd en vernield, en de schade aan het plein is alleen bij de fontein, inderdaad, maar die restauratie kost veel.

Ik denk dat de grootste krenk in het cultuurverschil zit, in Italie voelen ze het als een directe belediging als iets hun monumenten aantast, als vernedering, vandaar ook de heftige (NIET GOED TE KEUREN) reactie van Roma ultra's. (En overige Romeinen, vooral.

Ook waren niet alle activiteiten even vriendelijk op het plein.

Dat van het Ov was door de Italianen zo geregeld om zsm alle feyenoorders uit de stad te krijgen en in de gesloten curva nord, om te voorkomen dat er meer zou gebeuren.

De echte roma supporters waren echter druk bezig met het uitfluiten van het eigen team na de wedstrijd en op de eerste training (tezamen met 'shame on you' spandoeken).

[ Voor 36% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik mag wel aannemen dat nu na al die neergestoken Feyenoord fans er geen rooie rotcent naar Italie gaat :P Die Roma fans hebben vast geen 45.000,- boete gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:21:
Ik mag wel aannemen dat nu na al die neergestoken Feyenoord fans er geen rooie rotcent naar Italie gaat :P Die Roma fans hebben vast geen 45.000,- boete gehad :+
Misgelopen inkomsten door het niet kunnen deelnemen aan de Nederlandse economie van 10+ personen: 14 miljoen. Stuur jij de rekening? :+

Maar ik vind dat Feyenoord toch wel iets mag vergoeden aan de schade, of in ieder geval een gebaar kan maken, ze houden zich erg stil.

Al heeft Gudde zich, itt Rutten, wel goed uitgelaten over de gebeurtenissen.

[ Voor 20% gewijzigd door StrongArmLance op 22-02-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
StrongArmLance schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:38:
[...]
Maar ik vind dat Feyenoord toch wel iets mag vergoeden aan de schade, of in ieder geval een gebaar kan maken, ze houden zich erg stil.
Betaald AS Roma dan de ziekenhuisrekening van alle neergestoken fans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:45:
[...]

Betaald AS Roma dan de ziekenhuisrekening van alle neergestoken fans?
Ik verwacht wel dat as roma van zich laat horen na deze acties ja.

In ieder geval een gebaar, een officieel club statement, een onderzoek, actief iets ondernemen oid.

Al is er nog geen rapport over de overige neergestoken mensen, na de eerste 2. En over de onderschepte Romeinen door de politie(goed geregeld, kunnen dus meer dan alleen kleren maken), ik neem aan dat Pallotta wel iets op de site en in het stadion laat zetten of de pers benadert. Al kan dat even duren want hij is best sloom.

[ Voor 47% gewijzigd door StrongArmLance op 22-02-2015 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Tuig dat tuig neersteekt.. lekker boeiend..

Oh wacht, volgens de Feyenoord supporters een goedwillende vader die zijn 12 jarige zoon met blonde krullen mee had genomen naar Rome. Deze wedstrijd werd hem cadeau gedaan omdat hij onlangs geblesseerd was geraakt en daardoor de kampioenswedstrijd van de C1moest missen..

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 22-02-2015 01:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Wow ik zit net even de samenvatting van jong Ajax te kijken tegen RKC, ze krijgen nou al voor de 300e keer een compleet onterechte rode kaart. Ik weet niet of het bij de andere beloften teams ook zo is, maar zijn de jupiler league scheidsrechters echt zo slecht of zit er iets achter. Ik ben niet zo van de complotten, maar dit is echt al te vaak gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:02
St@m schreef op zondag 22 februari 2015 @ 01:31:

Oh wacht, volgens de Feyenoord supporters een goedwillende vader die zijn 12 jarige zoon met blonde krullen mee had genomen naar Rome. Deze wedstrijd werd hem cadeau gedaan omdat hij onlangs geblesseerd was geraakt en daardoor de kampioenswedstrijd van de C1moest missen..
Tuig? Doe eens normaal. We weten helemaal niets van die neergestoken supporters. Ze kunnen betrokken geweest zijn bij rellen maar voor hetzelfde geld waren ze gewoon steeds braaf bij het stadion en wilden ze nu Rome nog even zien.

Het is natuurlijk geweldig lekker om als PSV-er even Feyenoord te bashen maar dat lijkt me niet de bedoeling hier.
StrongArmLance schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:49:
[...]

Maar ze gaan echt niet dokken. Je bent als club namelijk niet verantwoordelijk voor datgene wat bezoekers van jouw wedstrijden in hun vrije tijd doen.

[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 22-02-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
StrongArmLance schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:51:
[...]

Toch ben ik het oneens met een paar puntjes, er zijn wel degelijk wat cafés en winkels geplunderd en vernield, en de schade aan het plein is alleen bij de fontein, inderdaad, maar die restauratie kost veel.
Het grappige is wel dat de volledige restauratie enige tijd terug 200k heeft gekost en nu er minimale schade is kost het minimaal 1 miljoen. Dat heet Italiaans boekhouden want de boel belazeren zijn ze goed in.

Maar goed laten we het idd weer over voetbal hebben en dit achter ons laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 22 februari 2015 @ 08:46:
[...]
Het is natuurlijk geweldig lekker om als PSV-er even Feyenoord te bashen maar dat lijkt me niet de bedoeling hier.
Wut? Waar komt PSV opeens vandaan?

Vergeet niet dat Rikoos zelf die passage inluidt door expliciet vader en zoon neer te zetten. Dat is inspelen op het gevoel en heeft geen enkele meerwaarde.

Idioten heb je overal rondlopen, van de Top 3 tot en met AFC e.d.
D-e-n schreef op zondag 22 februari 2015 @ 08:46:
[...]

Maar ze gaan echt niet dokken. Je bent als club namelijk niet verantwoordelijk voor datgene wat bezoekers van jouw wedstrijden in hun vrije tijd doen.
Wel de lusten maar niet de lasten willen is maatschappelijk niet echt te verantwoorden. Ze komen uit naam van Feyenoord naar Rome en dan mag je mijn inziens wel wat verantwoordelijkheid dragen over hoe ze zich gedragen. Nu is dat lastig als ze al een stadionverbod e.d. hebben en er is een gegeven moment dat je als club niets meer kan doen. Maar niets doen is een ander uiterste

[ Voor 39% gewijzigd door Napo op 22-02-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
St@m schreef op zondag 22 februari 2015 @ 01:31:

Vooral alles en iedereen over 1 kam blijven scheren knul :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Voordat dit een all out flame war wordt, stopt dat dus hier.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:47

PauseBreak

derp!

StrongArmLance schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:49:
[...]

In ieder geval een gebaar, een officieel club statement, een onderzoek, actief iets ondernemen oid.

Al is er nog geen rapport over de overige neergestoken mensen, na de eerste 2. En over de onderschepte Romeinen door de politie(goed geregeld, kunnen dus meer dan alleen kleren maken), ik neem aan dat Pallotta wel iets op de site en in het stadion laat zetten of de pers benadert. Al kan dat even duren want hij is best sloom.
Nee hoor, het neersteken van anderen door de "ultras" van AS Roma is normaal. Doet de club ook niks tegen want "is traditie".

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:02
@napo
Ik denk dat clubs bij uitwedstrijden genoeg doen. Maar je hebt inderdaad weinig controle over hooligans die ondanks alles toch afreizen, zeker als er dan ook nog vrije kaartverkoop is. Clubs zijn in die zin zelf ook slachtoffer van die groep hooligans.

Wat ik wel vind is dat directies vaak erg mild zijn richting de vertegenwoordigers van harde kernen en bijbehorende supportersverenigingen.
Als je ziet wat voor onzin sommige sites van supportersverenigingen van bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord uitkramen dan vraag ik me af of je daar als club niet iets tegen kan doen. Haal op basis van imagoschade zo'n website maar uit de lucht. Het is puur symbolisch maar wel een signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zo kan de discussie nog eeuwenlang doorgaan. Laten we het maar hebben over het voetbal van vandaag!

Heerenveen - Groningen nu bezig, benieuwd wat de uitslag word. Nu nog 0-0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Groningen moet eens kansen afmaken. Kunnen ze leren van Heerenveen, die hebben een kans slechts nodig

Van Boekel vind ik een thuisfluiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen allengs meer en meer genuanceerdere berichten inzake die toestand in Rome. De soep werd weer eens vele malen heter opgediend dan dat die werkelijk bleek te zijn. Zullen het a.s. donderdag wel zien wat er gaat gebeuren in Rotterdam. Lijkt me niet verstandig om daarop vooruit te lopen.

Laat Feyenoord nu maar eerst van Excelsior winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Harribo schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:17:
Van Boekel vind ik een thuisfluiter
Mwoh.... Groningen mag niet mopperen. De Leeuw maakte net een overtreding van achteren terwijl hij al geel op zak heeft. Een tweede gele kaart had gewoon gegeven kunnen worden en dat had Groningen met 10 man verder gemoeten. Groningen mag dus niet klagen... ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Grappig. Die keeper van Heerenveen pakt de bal even lekker niet op totdat de verdediger in de buurt is. De verdediger zet een sliding in, waarna de keeper boos word om die sliding. Nee, prutser, dan moet je gewoon die bal oppakken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:47

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:37:
Komen allengs meer en meer genuanceerdere berichten inzake die toestand in Rome. De soep werd weer eens vele malen heter opgediend dan dat die werkelijk bleek te zijn. Zullen het a.s. donderdag wel zien wat er gaat gebeuren in Rotterdam. Lijkt me niet verstandig om daarop vooruit te lopen.

Laat Feyenoord nu maar eerst van Excelsior winnen.
Tsja, wat willen ze doen? Het gebruikelijke scenario van totale lockdown van Rotterdam zal wel weer uit de kast getrokken worden en dan kun je niet heel veel kwaad doen eigenlijk :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij was dat gewoon een pingel voor Groningen, maar goed, van Boekel had 3-1 ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat dubieus, die 3-1 van Heerenveen. Die gast van Heerenveen speelt de bal maar volgens mij dwars door de man heen. Had dus zomaarveen penalty kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

toolkist schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:19:
Wat dubieus, die 3-1 van Heerenveen. Die gast van Heerenveen speelt de bal maar volgens mij dwars door de man heen. Had dus zomaarveen penalty kunnen zijn
Die groninger ging volgens mij op de bal staan en viel daardoor.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hij werd gewoon vanachter geraakt. Geen twijfel over mogelijk. Het is geen ranzige overtreding oid, maar die bal moet gewoon op de stip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat haalde ik niet uit de herhalingen. Volgens mij werd dat been "weggetrapt" bij de actie van die verdediger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

En al 1-0 bij PSV, eigen goal Fortes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 11-08 13:00
Dat wat toch wel minstens een penalty voor PSV, De Jong wordt bij z'n keel naar de grond getrokken. Naja, beter nu dan volgende week laat ik maar zeggen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Polbeer91 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:47:
Dat wat toch wel minstens een penalty voor PSV, De Jong wordt bij z'n keel naar de grond getrokken. Naja, beter nu dan volgende week laat ik maar zeggen
Was zeker een penalty, maar zolang het tegen Dordrecht verder zonder gevolgen blijft vind ik het niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Niku schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Was zeker een penalty, maar zolang het tegen Dordrecht verder zonder gevolgen blijft vind ik het niet zo erg.
Precies wat ik ook dacht, als dat ze op gaat breken doen ze toch echt iets verkeerd.

Weet iemand trouwens hoe het spelbeeld bij Ajax is?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ajax begint traditiegetrouw weer slap aan de wedstrijd.... veel slordige passes en Willem II krijgt behoorlijk veel ruimte op het middenveld. Willem II kan lekker meevoetballen zo en krijgt ook nog eens kansen. Ik verwacht niet dat Willem II dit gaat volhouden en dat Ajax zal bijtrekken, maar toch, het blijft irritant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Haha dat commentaar bij PSV: 'Altijd leuk voor de familie Zoet, Jeroen weer even in beeld gehad' :+

Narsingh trouwens enorm slecht bij PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Heeft de keeper van Dordecht mazzel mee zeg, had er met rood afgekunt, toch al wel de 2e beslissing die niet echt lekker valt. Naja opnieuw liever vandaag dan volgende week...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Polbeer91 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:04:
Heeft de keeper van Dordecht mazzel mee zeg, had er met rood afgekunt, toch al wel de 2e beslissing die niet echt lekker valt. Naja opnieuw liever vandaag dan volgende week...
Meh, wordt wel vervelend nu. Gelijk is geen buitenspel, was rood en penalty geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Zolang het 1-0 is kan die bal altijd een keer verkeerd vallen voor PSV. Vink heeft in ieder geval al 2x lopen blunderen, maar PSV moet het zelf afmaken in deze wedstrijd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Phoe, Twente op achterstand tegen Vitesse. Beide clubs gaan hard op de ranglijst; Vitesse klimt netjes richting Europees voetbal, Twente glijdt af naar de onderkant van het linker rijtje. Ik ben benieuwd hoe lang Schreuder nog mag blijven zitten daar... ik vermoed dat ze deze zomer alle zeilen gaan bijzetten om van Marwijk te verleiden voor de trainersfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Haha Viergever :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Prachtige assist van Viergever... Wat een droeftoeter is dat toch :') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49
Kansloze actie inderdaad, situatie ontstaat wel door een overduidelijke overtreding :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
ephymerous schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:42:
[...]

Kansloze actie inderdaad, situatie ontstaat wel door een overduidelijke overtreding :/
Was absoluut geen overtreding. Bazoer verslikt zich in z'n eigen actie en glijdt weg, maar was geen overtreding. Gewoon weer slecht. Bizar dat je tegen Willem II, met alle respect, zo moeilijk moet maken.

Slechte actie van Viergever, maar als het alternatief Boilesen is dan laat Viergever maar staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PSV moet ook oppassen, Dordrecht heeft de paal al geraakt en wordt steeds sterker. Wonderbaarlijk genoeg eigenlijk, want eerste helft kwam Dordrecht niet van eigen zestien af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

JanW schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:43:
[...]

Was absoluut geen overtreding. Bazoer verslikt zich in z'n eigen actie en glijdt weg, maar was geen overtreding. Gewoon weer slecht. Bizar dat je tegen Willem II, met alle respect, zo moeilijk moet maken.

Slechte actie van Viergever, maar als het alternatief Boilesen is dan laat Viergever maar staan :X
Ik vond het ook niks, Bazoer drijft zijn actie te ver door.

El Ghazi, wat een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Penalty PSV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En inderdaad neemt De Jong 'm, 2-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Kwam net toen die genomen werd weer binnen, was die terecht? We compleet andere wedstrijd ineens zeg. Dordrecht twee keer op het houdwerk, ipv 2 keer van eigen helft af

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Polbeer91 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:54:
[...]

Kwam net toen die genomen werd weer binnen, was die terecht? We compleet andere wedstrijd ineens zeg. Dordrecht twee keer op het houdwerk, ipv 2 keer van eigen helft af
Was minder terecht dan die bij Depay (die niet gegeven werd), maar je kunt 'm geven inderdaad. Die tweede van Dordrecht op de lat zou zomaar een goal kunnen zijn geweest, waar blijft de doellijntechnologie toch.

En 3-0 Bruma, over en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:52

Quad

Doof

Even zien wat de stand is bij Ajax, 1-1 verbaasd mij niets. :N

Hopelijk winnen ze, anders mogen ze wel uitkijken of ze de 2e plek niet in gevaar laten brengen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Niku schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:56:
[...]

Was minder terecht dan die bij Depay (die niet gegeven werd), maar je kunt 'm geven inderdaad. Die tweede van Dordrecht op de lat zou zomaar een goal kunnen zijn geweest, waar blijft de doellijntechnologie toch.

En 3-0 Bruma, over en uit.
Zag het idd kom maar op met die doellijntechnologie (en dan meteen de mogelijkheid om een x aantal keer per wedstrijd/helft de videoscheids aan te roepen om alsnog bijvoorbeeld een penalty te claimen)
Had deze wedstrijd prima kunnen gebruiken. Naja, terechte winnaar uitendelijk (althans we gaan er even van uit dat Dordrecht er nog niet ff 3 inprikt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:36
Quad schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:57:
Even zien wat de stand is bij Ajax, 1-1 verbaasd mij niets. :N

Hopelijk winnen ze, anders mogen ze wel uitkijken of ze de 2e plek niet in gevaar laten brengen.
AZ zou die plek idd al te graag overnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Ajax verliest nu bijna elk duel om de bal :X

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Man wat is Ajax onherkenbaar aan het spelen zeg. Al het hele seizoen, maar deze wedstrijd is weer echt waardeloos.

- Ieder fysiek duel wordt verloren
- Kansloze overtredingen van Klaassen en Viergever, die blij mag zijn dat hij geen rood krijgt voor die schop.
- Kansloze lange ballen naar voren die voor Lamprou zijn
- Simpele ballen over 10 meter die of te zacht zijn of precisie missen
- Totaal geen idee wat ze nu willen doen. Bal komt bij Klaassen, die speelt 'm verder naar voren, en dan... Ja, dat weten ze op 't veld daar ook niet.

Dit moet snel beter, want voor je plezier ga je dit niet meer kijken, al lang niet meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik probeerde te zoeken naar lichtpuntjes, maar ik was na 3 seconden klaar. Die zijn er niet.

Ajax moet oppassen dat ze geen pak slaag krijgen van PSV, want dit is dé kans voor PSV en die willen dat ook doen.

Het zal ook afhangen van hoe de ploegen donderdag de wedstrijd ingaan en doorkomen.

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 22-02-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Wat waardeloos, die van der Hoorn en Viergever zijn echt kansloos slecht. Vizier van Schone en Ghazi niet op scherp :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zat zo tussendoor te kijken, en ik moet erg aan de wedstrijd tegen GA Eagles denken. Ze zullen echt een polletje nodig hebben, het deel wat ik gezien heb zou Willem II de overwinning meer verdienen.

Tjeezus, Aramenteros :X

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 22-02-2015 16:17 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
ephymerous schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:16:
Wat waardeloos, die van der Hoorn en Viergever zijn echt kansloos slecht. Vizier van Schone en Ghazi niet op scherp :/
Van Der Hoorn licht je eruit? Waarom hem juist? Er zijn er die veel slechter spelen dan Van Der Hoorn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Hoe armenteros die mist is ook wel knap. Komt Ajax enorm goed weg.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kampioenschap tegen PEC komt toch wel erg dicht bij nu (hoopt vurig want heeft kaartjes) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
JanW schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:18:
[...]

Van Der Hoorn licht je eruit? Waarom hem juist? Er zijn er die veel slechter spelen dan Van Der Hoorn...
Kansloze overtredingen, slecht positie kiezen. En bovenal de personificatie van het kansloze aankoopbeleid.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Jammer, Vitesse wint in de slotminuut. Gelijkspel was wel mooi zo. Willem II vergeet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
ephymerous schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:21:
[...]

Kansloze overtredingen, slecht positie kiezen. En bovenal de personificatie van het kansloze aankoopbeleid.
Er staan er nog 9 op 't veld die daar heel goed in zijn vandaag. Dat het wellicht een miskoop is daar kan ik me in vinden, maar 't lijkt erop dat je hem het puntverlies aan rekent, terwijl het gewoon een wanprestatie van het complete team is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:22:
Jammer, Vitesse wint in de slotminuut. Gelijkspel was wel mooi zo. Willem II vergeet te winnen.
Als Ajax 'gewoon' die 2-1 en 3-1 maakt, maar dat kunnen ze dit seizoen niet.

Wát een wanprestatie!

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 22-02-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Milik mag blij zijn dat dat geen rood was volgens mij.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Wel erg zwaar aangezet , als Ajax de kansen afmaakt en Viergever normaal verdedigd win je hier met 0 3.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MeNTaL_TO schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:23:
Dacht ik ook. Blom was vriendelijk voor hem.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
MeNTaL_TO schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:23:
Volgens mij was dat ook rood net zoals die actie van Viergever.

En tsjonge jonge die Armenteros. Knap dat ie die bal zo naast weet te schieten.

[ Voor 15% gewijzigd door schwarzenegger op 22-02-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
ephymerous schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:25:
[...]

Wel erg zwaar aangezet , als Ajax de kansen afmaakt en Viergever normaal verdedigd win je hier met 0 3.
Ik vond het Cillissen's fout, die had gewoon moeten komen voor die bal. En Armenteros leek wel omgekocht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Moisander, wees eens realistisch en zeg dat je gewoon tweede moet/wilt worden. Naar boven kijken is volledig onrealistisch. Maarjah, in theorie kan het nog :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ephymerous schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:25:
[...]

Als Feyenoord zijn kansen maakt, staan ze bovenaan. Maarja.

Willem II had gewoon aan het einde de grootste kans op de winst.

EDIT:

Wilde net gaan typen dat Feyenoord meestal dit soort kansen nooit aanpakt om dichterbij te komen. Maar, dat laten ze zelf al wel zien.

Wel buitenspel overigens.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 22-02-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Feyenoord ook al? Ongelofelijk. PSV is echt de enige ploeg die constant presteert.
Pagina: 1 ... 4 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015