Fake, was photoshopped van de Suarez foto die wel echt was. Hummels gaat niet weg, sowieso lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat Barcelona nog een poging gaat doen een high-profile CB te halen. Jammer, maar ik verwachtte niet anders van dit bestuur.
Tja, zo'n shirtje met Agger of Vermaelen erop kun je ook maken. Die foto zegt niets.
Als je zo'n verdediger hebt snap ik inderdaad dat je David Luiz laat gaan.
Mooie actie van Nathan Ake, trouwensandries.t.net schreef op zondag 27 juli 2014 @ 19:31:
Als je zo'n verdediger hebt snap ik inderdaad dat je David Luiz laat gaan.

ik kwam dit plaatje een tijdje terug al tegen, maar nu begint het echt op een uitverkoop te lijken. Ik zei eerder dat Koeman het had moeten weten, maar dit is gewoon niet te geloven

meerdere spelers van 1 club wegkapen is gewoon niet sjiek (zie liverpool - southampton, chelsea - atletico)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Voeg daar, als je de geruchten moet geloven, ook maar spurs - southampton aan toe. Extra gevoelig, aangezien de manager daar ook al heen is.Terryb47 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:23:
meerdere spelers van 1 club wegkapen is gewoon niet sjiek (zie liverpool - southampton, chelsea - atletico)
Iets meer info kan ook welrik86 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:30:
Zo, de 1e trainer al weer ontslagen na aanleiding van de slechte resultaten
http://www.gelderlander.n...3%A9n-nederlaag-1.4468078
Ik dacht even dat hij maar 1 wedstrijd trainer was maar dat viel mee. Been won tenminste nog van Mechelen.Vos schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:44:
[...]
Iets meer info kan ook wel. Gaat dus om Ferrera neem ik aan?
http://www.gelderlander.n...3%A9n-nederlaag-1.4468078
sorry, je hebt gelijk
Als ik de stand van vorig seizoen zo bekijk, kan ik me voorstellen dat ze hem na afloop van 't seizoen ontslagen zouden hebben, maar nu is wat raar/ klinkt als paniekvoetbal/ gebrek aan visie
Als ik de stand van vorig seizoen zo bekijk, kan ik me voorstellen dat ze hem na afloop van 't seizoen ontslagen zouden hebben, maar nu is wat raar/ klinkt als paniekvoetbal/ gebrek aan visie
Ik heb nu anderhalf wedstrijd gezien waarin Lewandowski mee deed, maar die spits is ook onwaarschijnlijk goed. Hij is wat mij betreft wel een basis plaats waardig.
Wat ik me nu afvraag is wel of Bayern en Dortmund internationaal wel kans gaan maken. Ik zie dat andere clubs maar gooien met geld en spelers kopen voor achterlijke bedragen. We hebben bij Bayern gelukkig 3 zeer goede aankopen gedaan, Lewandowski en vooral Rode verbaasde mij in positieve zin, maar als ik teams, zoals Barca, Real, Chelsea en nu ook ManU (dankzij v.Gaal) zie, dan krats ik me nog wel achter mijn oren.
Ik weet zeker niet wat ik nu van die CL moet denken.
Ik probeer niet naar andere clubs uit te halen als iemand dat denkt.
Wat ik me nu afvraag is wel of Bayern en Dortmund internationaal wel kans gaan maken. Ik zie dat andere clubs maar gooien met geld en spelers kopen voor achterlijke bedragen. We hebben bij Bayern gelukkig 3 zeer goede aankopen gedaan, Lewandowski en vooral Rode verbaasde mij in positieve zin, maar als ik teams, zoals Barca, Real, Chelsea en nu ook ManU (dankzij v.Gaal) zie, dan krats ik me nog wel achter mijn oren.
Ik weet zeker niet wat ik nu van die CL moet denken.
Ik probeer niet naar andere clubs uit te halen als iemand dat denkt.
[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 29-07-2014 18:27 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Euhm Bayern Munchen is wereldkampioen geworden
Beste van de wereld doet altijd mee natuurlijk.
[ Voor 32% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-07-2014 18:52 ]
bayern en dortmund stonden nog notabene in de CL finale een jaar geleden? en bayern stond afgelopen seizoen gewoon in de halve finale - je kan ook overdrijven heh
jullie hadden gewoon pech dat je zo vroeg al kampioen waren. dan is het lastig om nog scherp te blijven voor de CL.
jullie hadden gewoon pech dat je zo vroeg al kampioen waren. dan is het lastig om nog scherp te blijven voor de CL.
[ Voor 3% gewijzigd door Terryb47 op 29-07-2014 18:55 ]
Haha, is dat serieus? Bekijk de selectie eens man van Bayern. Dortmund is een iets ander verhaal.Mosin schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:23:
Wat ik me nu afvraag is wel of Bayern en Dortmund internationaal wel kans gaan maken.
Snap overigens niet dat je Utd noemt. Zou eerder City noemen en PSG.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 29-07-2014 19:25 ]
Hmm, misschien ben ik toch iets te scheef aan het kijken naar het team. Althans dat doe ik wel heel erg
Was geen slimme opmerking van me inderdaad, maar de andere teams hebben flink ingekocht en dat ze me niet zo goed. Maar goed, de selectie van Bayern is vrijwel super.

Was geen slimme opmerking van me inderdaad, maar de andere teams hebben flink ingekocht en dat ze me niet zo goed. Maar goed, de selectie van Bayern is vrijwel super.
Ѫа$тёя чѳця аят

https://twitter.com/Schne...status/494177493155606528
Zo, die is ook weg, Hij is pissed dat zijn transfer mislukt is of dat southampton een leegloop heeft
edit: bestuur wil hem niet verkopen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220644
[ Voor 23% gewijzigd door iPodKiller op 29-07-2014 20:38 ]
Het merendeel is ook even tussendoor wereldkampioen gewordenMosin schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 20:10:
Hmm, misschien ben ik toch iets te scheef aan het kijken naar het team. Althans dat doe ik wel heel erg![]()
Volgens Nu.nl speelt Sneijder ook volgend seizoen bij Galatasaray; ondanks interesse van Chelsea / Mourinho. Helaas, had kabouter Wesley daar graag zien spelen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Want Chelsea heeft zon te kort aan aanvallende middenvelders
Sneijder zit in de herfst van zijn carriere, die gaat Chelsea echt geen kampioen maken. Iets in een warm land past op dit moment beter bij hem.Bospa01 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:05:
[...]
Volgens Nu.nl speelt Sneijder ook volgend seizoen bij Galatasaray; ondanks interesse van Chelsea / Mourinho. Helaas, had kabouter Wesley daar graag zien spelen
Lukaku verkocht aan Everton. Drogba in, Lukaku out

Ik had niets anders verwacht van Chelsea.
Komt nog bij dat Torres er nog gewoon is. Doe dan hem weg en behoud Lukaku, maar probeer maar eens een club te vinden welke Torres wil hebben met zijn salaris.
Vind het trouwens wel een flink bedrag dat ze voor Lukaku betaald hebben.
De transfer markt is echt totaal kapot.
Aan de andere kant: zo veel heeft Lukaku nog niet laten zien. Zo slecht is het idee achter verkopen niet, los van het aantrekken van Drogba.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit, en niets anders.
of het moet zijn: het voetbal is totaal kapot.
Dat hij nog niet veel heeft laten zien is ook niet moeilijk als je nooit de kans krijgt.gambieter schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:34:
Aan de andere kant: zo veel heeft Lukaku nog niet laten zien. Zo slecht is het idee achter verkopen niet, los van het aantrekken van Drogba.
Vanuit het standpunt van Chelsea is het gewoon een top transfer. Want 30+mln voor een speler die nog niet veel heeft laten zien is gewoon geniaal.
Dan heb je de transfer van Costa toch bijna helemaal gedekt of niet?
Van Everton vind ik het gewoon een idiote transfer en een teken dat ze echt teveel geld hebben.
Voor de spits positie hebben ze nu, Costa, Drogba, Torres en Schurrle toch?
Vind het raar genoeg niet veel soeps.
Waarom? Binnenlandse Engelse transfers zijn altijd erg duur (denk ook aan de 40 miljoen voor Andy Carroll).Deadsy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:02:
[...]
Van Everton vind ik het gewoon een idiote transfer en een teken dat ze echt teveel geld hebben.
Haha die 40M deal van Carroll was gewoon een moron actie van Dalglish , Brits of niettweaker2010 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:06:
[...]
Waarom? Binnenlandse Engelse transfers zijn altijd erg duur (denk ook aan de 40 miljoen voor Andy Carroll).

Bij Chelsea niet. Echter heeft hij daar nooit echt de kans gekregen. Op huurbasis bij WBA (17 doelpunten in 35 wedstrijden) en Everton (15 doelpunten in 33 wedstrijden) heeft hij aardig wat gescoord. Dessalnietemin een behoorlijk bedrag.gambieter schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:34:
Mejor así
Je kan ook zeggen dat 40 miljoen voor Costa heel veel geld is voor een speler die 1 topseizoen draait: http://int.soccerway.com/players/diego-da-silva-costa/60977/Deadsy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:02:
[...]
Dat hij nog niet veel heeft laten zien is ook niet moeilijk als je nooit de kans krijgt.
Vanuit het standpunt van Chelsea is het gewoon een top transfer. Want 30+mln voor een speler die nog niet veel heeft laten zien is gewoon geniaal.
Dan heb je de transfer van Costa toch bijna helemaal gedekt of niet?
Voor de spits positie hebben ze nu, Costa, Drogba, Torres en Schurrle toch?
Vind het raar genoeg niet veel soeps.
Maar de tijd zal het leren
Lukaku had nog een 2-jarig contract, dan nog vind ik het wel veel geld ja. En ook wel enigszins een gok.
Lukaku is toch vooral het verhaal van de potentie maar niet echt van de output?
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Tja, als je binnen je eigen competitie het geld vooral rondschuift kan je ook prima naar de 100 miljoen toe per transfer. Of ManU nu 20 miljoen voor een speler van Everton betaald, Everton 20 miljoen voor een speler van Chelsea en Chelsea 20 miljoen voor een speler van ManU of die 20 miljoen is 100 miljoen, dat maakt per saldo natuurlijk niet zo veel uit
zelfs de clubs die in het blauw spelen zullen niet zo gek zijn om 100m neer te tellen voor een speler, tis spanje niet
Vooral het verhaal van nooit de kans gekregen bij Chelsea omdat men daar gelooft in Torres, Ba, Eto en nu Drogba.Sallin schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:15:
Lukaku is toch vooral het verhaal van de potentie maar niet echt van de output?
Vooral het verhaal van meneer wil alleen een kans als 'ie eerste keus is en anders verkast hij liever. Met die instelling kom je er niet bij een top club.
Met die instelling kom je er niet? Hij doet er alles aan om in topvorm te zijn. Heeft in zijn vakantie bij Anderlecht meegetraind om zijn conditie op pijl te houden. Chelsea is sowieso gek om Costa voor 40M aan te trekken nadat hij 1 seizoen goed draait terwijl Lukaku prima in de spits kan staan en er al 2 seizoenen op rij 15 doelpunten scoort. Dat is zelfs met spelers van WBA & Everton om zich heen, kun je nagaan wat hij dan kan doen met Chelsea's middenvelders en vleugelspelers.Benotti schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:33:
Vooral het verhaal van meneer wil alleen een kans als 'ie eerste keus is en anders verkast hij liever. Met die instelling kom je er niet bij een top club.
Signature
De meeste trainers zullen zeggen: niemand is vezekerd van een plek en lukaku dus ook niet. Onder mourinho heeft ie gewoon geen kans gehad dat is een feit, anders was ie niet meteen verhuurd vorig jaar. Ontzettend jammer want torres is gewoon bagger, schandalig dat hij het veld in mag komen.

En wie heeft Chelsea verlaten voor Everton (met alle respect voor Everton)
Zoiets zeg je niet over andere spelers, dan ben je gewoon echt een lul. Vooral als je dissrespect schrijft.iPodKiller schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:32:
[afbeelding]
En wie heeft Chelsea verlaten voor Everton (met alle respect voor Everton)
Signature
* JanW checkt url, geen voetbalzone.nl...
Kunnen we dit soort nutteloze plaatjes niet achterwege laten

Laten we wel wezen. Lukaku heeft wel recht van spreken in deze, prima gepresteerd bij Everton en WBA en toch koopt Chelsea weer een gehypede speler als Diego Costa ipv hem eindelijk een kans te geven.Kaap schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:31:
[...]
Vooral het verhaal van nooit de kans gekregen bij Chelsea omdat men daar gelooft in Torres, Ba, Eto en nu Drogba.
Wat moet je nog meer doen dan als spits? Chelsea is echt een spitsenkerkhof aan het worden.
Bij Sheva en Torres is het er ook nooit uitgekomen, dan doe je als club ook iets verkeerd qua aankoopbeleid.
sowieso de combinatie voetballers en twitter.JanW schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:30:
Hihi, voetbalzone.JanW schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:30:
Als ie dat nou es gaat doen in een wedstrijd die wel ergens om gaat, dan heeft Arsenal ook geen extra spits meer nodig
Anoniem: 323791
Of..of... Wesley weet van zichzelf dat hij nooit meer dat kan brengen als ten tijde van het WK 2010 en zijn Madrid tijd. Kortom die kiest een wat 'mindere' competitie waar hij lekker verdiend,aanbeden wordt en zijn tijd kan uitzingen en verder zich geen buil kan vallen.tweaker2010 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:35:
[...]
Sneijder zit in de herfst van zijn carriere, die gaat Chelsea echt geen kampioen maken. Iets in een warm land past op dit moment beter bij hem.
Zag nog steeds niks op Biletix dus maar even op de Besiktas site lopen rondklikken en gevonden waar je kaarten kan bestellen voor Besiktas v Feyenoord: https://www.passo.com.tr/enGynnad schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:07:
[...]
Aah ok, ik ben 30 juli in de stad, dus dat is een week daarvoor, dus waarschijnlijk zal het dan wel lukkenThanks voor de extra info
Errrm ... blijkbaar een of ander nieuw iets waar nog protesten tegen waren een paar maanden geleden. Geen idee hoe je als buitenlander kan aanmelden ... https://www.passolig.com.tr/nedir
Uit de FAQ:
https://www.passolig.com.tr/sikca-sorulan-sorularCan foreign people own a PASSOLİG Card?
Foreign people should get an electronic card to enter the stadiums as to the Law no 6222, Prevention of Violence and Disorder in Sports. Foreign people can fill the application form in our website and get their PASSOLİG Card.
Foreign people are provided with the Passolig Cüzdan Pre-paid Card only.
Verkooppunten: https://www.passolig.com....dan-kart-teslim-noktalari
[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 04-08-2014 20:05 ]
Bedankt. Heb via een internationaal onofficieel twitter account van Besiktas (besiktas_int) informatie gekregen dat je ook bij het stadion wat momenteel nog in aanbouw is, ook kaarten kon halen. En dat klopte inderdaad, het was redelijk druk en warm maar nu voor 25 TL kaarten dus dat is niet veel.apis29 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:50:
[...]
Zag nog steeds niks op Biletix dus maar even op de Besiktas site lopen rondklikken en gevonden waar je kaarten kan bestellen voor Besiktas v Feyenoord: https://www.passo.com.tr/en
Errrm ... blijkbaar een of ander nieuw iets waar nog protesten tegen waren een paar maanden geleden. Geen idee hoe je als buitenlander kan aanmelden ... https://www.passolig.com.tr/nedir
Uit de FAQ:
[...]
https://www.passolig.com.tr/sikca-sorulan-sorular
Verkooppunten: https://www.passolig.com....dan-kart-teslim-noktalari
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zit aankomende woensdag in Dortmund om de wedstrijd tegen Bayern bij te wonen. Het enige probleem is, dat ik op de Süd Tribune sta en elke voetbalkenner snapt wel wat dat is en om daar nu als tegenstander op te staan ...
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 07-08-2014 13:23 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Ach, jij hebt toch vast ergens nog een geel shirtje liggen? Wel opletten dat je niet moet juichen als ze scoren
Ja, dat zou je in eerste instantie wel denken, haha, maar helaas
Tja, dat juichen gaat nog lastig worden, maar dat zal wel vanzelf gaan als ik daar sta.
Misschien trek ik wel dat uit shirt van Duitsland aan, daar zit nog iets van rood in
Tja, dat juichen gaat nog lastig worden, maar dat zal wel vanzelf gaan als ik daar sta.
Misschien trek ik wel dat uit shirt van Duitsland aan, daar zit nog iets van rood in
[ Voor 22% gewijzigd door Mosin op 07-08-2014 14:17 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Dat filmpje heb ik al een week of 2 geleden gezien. Ze moeten zich niet zo aanstellen in Dortmund, alsof zij de hele tijd zo lief zijn
Wat zijn aanvoerdersband betreft, tja, dan ben je gewoon dom als je weet dat je kandidaat bent.
Ik zat eraan te denken om mijn Duitsland Götze aan te trekken, maar dat stellen ze niet op prijs denk ik

Ѫа$тёя чѳця аят
Serious? Kan me niet heugen dat een speler van BVB zoiets ooit heeft gedaan.Mosin schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:16:
[...]
Ze moeten zich niet zo aanstellen in Dortmund, alsof zij de hele tijd zo lief zijn
Dat je voor München bent en Schweinsteiger waarschijnlijk een goede voetballer vindt, betekent niet dat hij overal maar mee weg kan komen. Is het echt te veel gevraagd om zo'n actie te veroordelen?
Klopt, ik zei het totaal verkeerd.
Wat hij doet is natuurlijk niet oke en al helemaal niet als je kandidaat bent voor de aanvoerder voor het Duitse nationale elftal. In ieder geval had ik het over Schweinsteiger naar de fans van Dortmund. De spelers hebben in principe een degelijke band met elkaar. hij heeft bijvoorbeeld een goede band opgebouwd met Grosskreutz en die heeft ook gezegd, dat hij veel aan Schweinsteiger heeft gehad tijdens het WK. Buiten dat wou ik zeggen, dat de fans van Dortmund ook niet de mooiste zijn tegenover Bayern. Ik zeg dat puur, omdat de spelers toch meestal niet zo haters naar elkaar zijn en toch wel zo volwassen zijn om daar niet zo op in te gaan. Kijk maar naar het WK, daar zie je dat Duitsland ongeacht welke club ze toch een sterk team zijn.
Maar nee, het is zeker niet goed wat hij doet en misschien schaad hij die band nu wel een beetje. Eigen schuld dikke bult zou ik zeggen. Toch jammer van een speler met die ervaring in en buiten het veld. Als ik dan toch m,n rode bril af zet, had ik wel beter verwacht.
Wat hij doet is natuurlijk niet oke en al helemaal niet als je kandidaat bent voor de aanvoerder voor het Duitse nationale elftal. In ieder geval had ik het over Schweinsteiger naar de fans van Dortmund. De spelers hebben in principe een degelijke band met elkaar. hij heeft bijvoorbeeld een goede band opgebouwd met Grosskreutz en die heeft ook gezegd, dat hij veel aan Schweinsteiger heeft gehad tijdens het WK. Buiten dat wou ik zeggen, dat de fans van Dortmund ook niet de mooiste zijn tegenover Bayern. Ik zeg dat puur, omdat de spelers toch meestal niet zo haters naar elkaar zijn en toch wel zo volwassen zijn om daar niet zo op in te gaan. Kijk maar naar het WK, daar zie je dat Duitsland ongeacht welke club ze toch een sterk team zijn.
Maar nee, het is zeker niet goed wat hij doet en misschien schaad hij die band nu wel een beetje. Eigen schuld dikke bult zou ik zeggen. Toch jammer van een speler met die ervaring in en buiten het veld. Als ik dan toch m,n rode bril af zet, had ik wel beter verwacht.
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 07-08-2014 15:53 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yep, United is afgehaakt omdat Wenger Chris Smalling als ruil erbij wou. Barca betaald slechts 19 miljoen euro voor onze bankzitter met 1 jaar resterend
Daarnaast prima dat we United niet versterken
Voorlopig nog geen grote aankopen daar in Manchester.

Naast Matthieu dan eindelijk misschien de oh zo gewenste verdediger voor Barcelona waar ze al jaren naar op zoek zijn? Op zich heeft Vermaelen wel de ervaring en is koppend sterk. Had het idee dat hij ook nog aardig snel is ook. Zou goed uit kunnen pakken.
Mejor así
Benzema contract verlengd tot 2019.
Falcao schijnt "onderweg" te zijn naar Madrid, maar ik vind hem net zo'n hype als Diego Costa. Ik hoef hem iig niet!
Falcao schijnt "onderweg" te zijn naar Madrid, maar ik vind hem net zo'n hype als Diego Costa. Ik hoef hem iig niet!
Falcao is toch gewoon een prima spits? Ik zou zelfs eerder Falcao erin zetten dan Benzema. Volgens mij is Benzema ook de enige overgebleven spits nu Morata ook weg is. Al kan Ronaldo nog in de spits maar zie Falcao graag komen hoor.
Mejor así
Zelfde als Cavani naar Arsenal of Liverpool. Ik weet het niet met die vent.chim0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:03:
Falcao ook nog naar Madrid? Dan krijgt die club echt een belachelijk sterke selectie!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Alles beter dan die Giroud, srsly..Kaap schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:30:
[...]
Zelfde als Cavani naar Arsenal of Liverpool. Ik weet het niet met die vent.
Falcao heeft gewoon laten zien hoor dat hij een topspits is, zeker vergeleken met Benzema of Diego Costa. Hij heeft Chelsea anders in de supercup in zijn eentje helemaal kapot gemaakt. Ik weet niet hoe hij zal passen in het spel van Real, maar met hem kun je net die ene beslissende goal maken die Benzema zou laten liggen.chim0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:03:
Precies. Falcao is gewoon een killer terwijl Benzema toch vaak meerdere mogelijkheden om zeep helpt. Denk dat Falcao prima in het spel past van Real met een Ronaldo, Benzema en James achter zich.iPodKiller schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:40:
[...]
Falcao heeft gewoon laten zien hoor dat hij een topspits is, zeker vergeleken met Benzema of Diego Costa. Hij heeft Chelsea anders in de supercup in zijn eentje helemaal kapot gemaakt. Ik weet niet hoe hij zal passen in het spel van Real, maar met hem kun je net die ene beslissende goal maken die Benzema zou laten liggen.
Mejor así
Waar er gedroomd werd van Benatia en Marquinhos/Cuadrado eindig je met Mathieu en VermaelenResteleiro schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:20:
Naast Matthieu dan eindelijk misschien de oh zo gewenste verdediger voor Barcelona waar ze al jaren naar op zoek zijn? Op zich heeft Vermaelen wel de ervaring en is koppend sterk. Had het idee dat hij ook nog aardig snel is ook. Zou goed uit kunnen pakken.
Nee, echt blij ben ik er niet mee. Aan de andere kant: de club haalt tenminste spelers die echt CB zijn ipv Song en zeggen dat hij ook op CB kan... Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik had zelf Benatia geprobeerd te halen, dan heb je als 4e CB altijd nog Mascherano en Ie die er aan komt vanuit Barcelona B. Er van uit gaande dat de transferban blijft staan, heb je dus het budget voor volgend jaar ook beschikbaar, ik zie dan niet in waarom je zonodig op oudere, ietwat blessuregevoelige spelers moet uitkomen.
Over het algemeen is er wel enorm versterkt: twee goede keepers er bij en Oier ingeruild voor de betere en jongere Masip. Vermaelen en Mathieu als CB er bij, wie weet wordt het nog wat. Rafinha en Deulofeu terug, Rakitic op het middenveld er bij samen met Halilovic terwijl ook Mascherano daar weer kan gaan spelen. Voorin Suarez... Fenomenale speler, maar ik moet nog maar gaan zien of het gaat werken. Ik had liever een wereldtopper CB gehaald en 60 miljoen bespaard op Suarez door Mandzukic te halen.
Maar nu het als het goed is helemaal rond is: ik hoop dat hij het goed gaat doen. Wie weet...
Als je de andere verdedigers niet kunt halen dan zul je toch iets anders moeten, want de verdediging is juist het punt wat versterkt moet worden. Ik zie Vermaelen wel als een versterking. Gaat goed uitpakken denk ik. Ben wel benieuwd of Pique nog zijn basisplek behoudt. Hoop het niet.
Mejor así
Herrera en Shaw?Kaap schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:19:
Yep, United is afgehaakt omdat Wenger Chris Smalling als ruil erbij wou. Barca betaald slechts 19 miljoen euro voor onze bankzitter met 1 jaar resterendDaarnaast prima dat we United niet versterken
Voorlopig nog geen grote aankopen daar in Manchester.
Volgens mij waren er wel degelijk andere spelers te halen, echter koos het bestuur voor de goedkope opties. Mangala, Benatia, Schar, Ginter, Laporte, Balanta, Doria. Allemaal beter en/of jonger met een brok talent. Politiek is wat een club als Barcelona verziekt, waarbij men om de lokale leden van de club te pleasen een leuke high-profile naam haalt (Suarez in dit geval, ook Aguero was op de radar). Benatia wordt niet gehaald waarbij het volgens mij voornamelijk is omdat hij niet enorm marketable is. Het is niet voor niets dat men voornamelijk ver wilde gaan voor Brazilianen. Neymar werd ook niet gehaald voor puur het voetballende, maar juist veel meer om te kunnen pochen met de nieuwste posterboy. Voor het zoveelste jaar maken ze winst, waarbij ze maar al te graag herverkozen willen worden door die winsten in te zetten bij het bouwen van een nieuw stadion. Ondertussen wordt de halve club voor de rechter gesleept, is er niets over van enige goede beeldvorming van 3-4 jaar geleden en is er al jaren niets te merken van een daadwerkelijke voetbalvisie waaruit gehandeld wordt. Jammer, maar het is blijkbaar zoals het is.Resteleiro schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:24:
Als je de andere verdedigers niet kunt halen dan zul je toch iets anders moeten, want de verdediging is juist het punt wat versterkt moet worden. Ik zie Vermaelen wel als een versterking. Gaat goed uitpakken denk ik. Ben wel benieuwd of Pique nog zijn basisplek behoudt. Hoop het niet.
Grote verschil met Diego Costa is dat Falcao bij meerdere clubs goed gepresteerd heeft. Verder is hij in Europa ook erg succesvol qua prijzen. Wanneer Benzema geblesseerd raakt is er geen alternatief.chim0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:03:
Naast scorend vermogen, blijkt real dan zelfs nog meer snelheid in de voorhoede te krijgen :xResteleiro schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:52:
[...]
Precies. Falcao is gewoon een killer terwijl Benzema toch vaak meerdere mogelijkheden om zeep helpt. Denk dat Falcao prima in het spel past van Real met een Ronaldo, Benzema en James achter zich.
Ben vernamelijk benieuwd wat er juist achterin gaat gebeuren.
Zal vanmiddag sport 1 maar weer eens activeren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zelf denk ik dat ze na dit jaar Pepe verkopen, alles inzetten op Varane en er nog een goede CB bij halen. Zou me niets verbazen als ze volgend jaar voor Hummels gaan, als hij dan wél beschikbaar is.Bospa01 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 08:26:
[...]
Naast scorend vermogen, blijkt real dan zelfs nog meer snelheid in de voorhoede te krijgen :x
Ben vernamelijk benieuwd wat er juist achterin gaat gebeuren.
Zal vanmiddag sport 1 maar weer eens activeren.
Ben zelf wel enorm enthousiast over een voorhoede Neymar - Messi - Suarez (of eigenlijk die 2 in de spits met Messi er achter op 10), maar Ronaldo - Falcao - Bale is ook wel om te watertanden hoor... Niet mijn stijl spelers op de flanken, maar Falcao heb ik hoog zitten. Wat was die goed bij Porto en Atleti zeg, allemachtig. Ik zou dan ook altijd Falcao > Cavani hebben voor het zelfde geld (beiden waren ze ongeveer 60M).
Maar zou Benzema verlengt hebben om op de bank te gaan zitten
Dat denk ik toch niet.
Dat bedoel ik dus...
Wie
[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-08-2014 10:55 ]
Wou je Vermaelen dan wel een grote aankoop noemen? Speler die net 15 wedstrijden in het eerste van Arsenal heeft gespeeld vorig jaar.
Daarnaast, als je de voorbereiding van United hebt gezien, is Herrera wel een speler die United beter maakt.
Daarnaast, als je de voorbereiding van United hebt gezien, is Herrera wel een speler die United beter maakt.
Leuk en aardig al je statements, maar daar heb ik toch allemaal niet over gast. Ik zei dat er voorlopig nog geen grote aankopen naar United gaan. Ik zal je een tip geven: met groot doel ik niet op geld.JanW schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:14:
Wou je Vermaelen dan wel een grote aankoop noemen? Speler die net 15 wedstrijden in het eerste van Arsenal heeft gespeeld vorig jaar.
De Robbens, Messi, Ronaldos van deze wereld wisselen niet zo vaak van clubKaap schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:24:
[...]
Leuk en aardig al je statements, maar daar heb ik toch allemaal niet over gast. Ik zei dat er voorlopig nog geen grote aankopen naar United gaan. Ik zal je een tip geven: met groot doel ik niet op geld.
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door Señor Sjon op 10-08-2014 21:22 ]

Wauw,die zouma is een fucking beest, zelfs diego costa ziet er klein uit naast hem.
@kaap, dat is zeker ook geen grote speleriPodKiller schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:02:
[afbeelding]
Wauw,die zouma is een fucking beest, zelfs diego costa ziet er klein uit naast hem.
Verrassend, ik vrees dat hij daar ook niet aan de bak gaat komen. Zal als vervanger van Romero gehaald zijn.AS Monaco heeft Maarten Stekelenburg overgenomen van Fulham. In Londen kwam Stekelenburg niet meer voor in de plannen van manager Felix Magath. Stekelenburg wordt voor een jaar gehuurd, waarbij de Monegasken een optie tot koop hebben bedongen.
Monaco wordt de derde buitenlandse club voor Stekelenburg, die medio 2011 overstapte van Ajax naar AS Roma. In Italië slaagde de 31-jarige keeper echter niet. Mede door blessureleed en een trainerswissel kwam hij op de bank terecht. Na twee teleurstellende seizoenen bij Roma kreeg Stekelenburg te horen dat hij mocht vertrekken.
Een transfer naar Fulham leek op dat moment uitkomst te bieden. Hij werd daar herenigd met manager Martin Jol, die hem eerder bij Ajax het vertrouwen had gegeven. Stekelenburg kwakkelde echter met verschillende schouderblessures en toen in februari Magath het roer overnam, belandde hij al snel op de reservebank. Stekelenburg eindigde het seizoen zelfs als derde doelman.
Magath was niet bereid om hem na de degradatie naar de Championship een nieuwe kans te geven en dus wachtte Stekelenburg op een club waar zijn carrière een doorstart kon krijgen. Uiteindelijk hapte Monaco dus toe. Het lijkt echter een lastig karwei voor de Nederlandse keeper om eerste keus Danijel Subasic uit het doel te verdringen.
Je weet best wat ik bedoel met grote namen. Shaw is groot kwa prijs wat ze betaald hebben, maar natuurlijk geen Diego Costa, Fabregas, Sanchez of Vidal.JanW schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:08:
[...]
En groot zijn ze pas wanneer jij ze kent natuurlijk?
Niet op elkaar vitten jongens.
Dat lijkt mij ook. Toch opmerkelijke transfer, ik vind het zo zonde voor Stekelenburg dat het niet zo uitpakt als dat iedereen gedacht had.BigWillem89 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:41:
[...]
Verrassend, ik vrees dat hij daar ook niet aan de bak gaat komen. Zal als vervanger van Romero gehaald zijn.
Je zal er als spits maar ruzie mee krijgenBospa01 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:19:
[...]
@kaap, dat is zeker ook geen grote speler
[ Voor 43% gewijzigd door Señor Sjon op 10-08-2014 21:23 ]
Vermaelen definitief naar Barca, toch beter dan Utd
Nou, het zal me benieuwen. Hoop dat hij fit zal zijn de komende jaren, wie weet gebeurt dat nu hij weg is bij Arsenal. Maar ik hoorde dat Arsenal ook een nieuw hoofd fysio heeft aangesteld? Wat zijn daar veel blessures zeg, de afgelopen jaren... Zonde.
Nu heeft Barcelona voor LCB Mathieu/Vermaelen en op RCB Pique/Bartra. Niet mijn ideaalplaatje, maar we zullen het er mee moeten doen. Transferwindow lijkt me gesloten nu voor Barcelona wb inkomende transfers, alleen nog uitgaande. Afellay is inmiddels in Athene om te gaan tekenen voor Olympiakos, nu nog Song weten te slijten... Mocht Alves weg gaan, wat ik betwijfel (die gaat volgend jaar gratis de deur uit, dit jaar nog lekker miljoenen cashen bij Barcelona
), komt er wellicht een vervanger. Cuadrado lijkt me naar United te gaan, geen idee wie ze op het schaduwlijstje hebben.
Nu heeft Barcelona voor LCB Mathieu/Vermaelen en op RCB Pique/Bartra. Niet mijn ideaalplaatje, maar we zullen het er mee moeten doen. Transferwindow lijkt me gesloten nu voor Barcelona wb inkomende transfers, alleen nog uitgaande. Afellay is inmiddels in Athene om te gaan tekenen voor Olympiakos, nu nog Song weten te slijten... Mocht Alves weg gaan, wat ik betwijfel (die gaat volgend jaar gratis de deur uit, dit jaar nog lekker miljoenen cashen bij Barcelona

On a completely different topic: wat the heck. Zijn die bewakers Amerikaans? Laat jezelf eens een fatsoenlijk pak aanmeten, de tering.iPodKiller schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:02:
[afbeelding]

Dat ze Mathieu en Vermaelen halen is beter dan niets want bij het huidige bestuur was dat ook nog een kans.
Ik vind alleen dat ze voor beide teveel betaald hebben.
Ik vind alleen dat ze voor beide teveel betaald hebben.
Ik vind het jammer dat Song niet betrokken is geweest bij de deal voor Vermealen. Had gelijk de zoektocht naar een CDM klaar geweest.Catorce schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:59:
nu nog Song weten te slijten...
Zijn vast ex-KGBers door abramovic ingehuurdCatorce schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:00:
[...]
On a completely different topic: wat the heck. Zijn die bewakers Amerikaans? Laat jezelf eens een fatsoenlijk pak aanmeten, de tering.
[ Voor 35% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-08-2014 20:36 ]
Hadden jullie Song graag terug gewild? Ik zou hem zelf niet op CDM zetten, tenzij je 4-2-3-1 oid speelt. Als enige CDM vind ik hem positioneel erg zwak, hij is een stuk beter als B2B speler, met een goede CDM en een goede 10 er bij. Het is overigens vooral het salaris dat dwars zit bij de verkoop van Song, die verdient veel teveel en wil dat absoluut niet zomaar inleverenKaap schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:31:
[...]
Ik vind het jammer dat Song niet betrokken is geweest bij de deal voor Vermealen. Had gelijk de zoektocht naar een CDM klaar geweest.
[...]
Zijn vast ex-KGBers door abramovic ingehuurd

Hij heeft het bij ons altijd prima gedaan. Net zoals Fabregas trouwens. Misschien ligt het aan Barcelona dat het opeens niet meer lukte met die 2?
Lijkt me niet dat het aan de club ligt, maar geloof wat je wil. Uiteindelijk zijn het gewoon domme aankopen geweest. Song werd nooit gehaald voor de rol die hij bij Arsenal vervulde, eerder als CDM/CB. CB was na drie wedstrijden al een mislukt experiment waarna hij simpelweg een dure backup voor Busquets was. Hij is verdedigend veel te zwak om in dit systeem te spelen als CDM, dat had de club in moeten zien voordat hij gekocht werd. Nog steeds denk ik dat hij voor veel teams van waarde kan zijn, mits hij in een ander systeem speelt.Kaap schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:16:
Hij heeft het bij ons altijd prima gedaan. Net zoals Fabregas trouwens. Misschien ligt het aan Barcelona dat het opeens niet meer lukte met die 2?
Wb Fabregas: dat is een beschamende soap geworden die jaren heeft geduurd, waarna men er achter kwam dat hij nu niet bepaald een nieuwe Xavi is. Totaal andere speler, nogmaals kwam hij niet uit de verf doordat er anders werd gespeeld. Hij heeft meer ruimte nodig, dan is hij mi nog steeds een fenomenale speler. Ik heb zeker het idee dat hij het erg goed gaat doen bij Chelsea. Overigens ben ik verder wel blij dat hij weg is, wat is dat een lastige speler gebleken zeg, allemachtig. Speelde het meest van alle spelers, is hij alsnog op z'n pik getrapt als hij gewisseld wordt of eens op de bank begint.
Song had er 1-2 goede seizoenen opzitten, maar totaal geen speler voor Barca, je kon al van mijlenver zien aankomen dat het een leuke bankzitter zou worden.
Hoezo zou het niet aan de club kunnen liggenCatorce schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:23:
[...]
Lijkt me niet dat het aan de club ligt, maar geloof wat je wil.
Tis jammer dat er zon ondertoon aan te pas moet komen.
Het heeft vrij weinig met de club te maken, vandaar dat ik zo reageer. De selectie zit op dit moment nu eenmaal op een bepaalde manier in elkaar waardoor het allemaal geen match was. Het kwam op mij over als: bij ons deed hij het prima, dus je club heeft het blijkbaar ruk voor mekaar dat het niet lukt daar.Kaap schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:40:
[...]
Hoezo zou het niet aan de club kunnen liggenEr is veel meer aan een club dan enkel de naam. Een club kan prima niet matchen met de speler.
Tis jammer dat er zon ondertoon aan te pas moet komen.
Het zou met overigens weinig verbazen als hij een jaar bankzitten ook niet erg zal vinden, dat hij komende maanden rustig op zoek gaat naar een nieuwe club. Misschien vertrekt hij dan in de winter al dan niet zomer van 2015. (Mocht de transferban intact blijven weet ik trouwens niet of hij verkocht kan worden, hoop het wel...)
Dat zal wel meevallen. Zo goed is die Subasic nu ook weer niet en van der Aat zit daar ook.BigWillem89 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:41:
[...]
Verrassend, ik vrees dat hij daar ook niet aan de bak gaat komen. Zal als vervanger van Romero gehaald zijn.
In het prinsdom treft Stekelenburg Henri van der Aat als commercieel directeur en zal hij de strijd aangaan met de Kroatische doelman Danijel Subasic.
Costa loopt ook wel een meter achter hem ofzo, dus dat vertekent wel wat. Volgens FM 2014 is Zouma welgeteld 1 centimeter langeriPodKiller schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:02:
[afbeelding]
De eerste coach is alweer ontslagen in Engeland, na 1 wedstrijd in de Championship. Huddersfield verloor met 0-4 en trainer weg. Fans zeggen 2x winst in de laatste 14, maar dan laat je zo iemand toch niet de voorbereiding etc doen?
Arsenal bij rust 2-0 voor in de Community Shield wedstrijd. Zou Wenger vast een trofee halen?
Op de BBC website wordt Boyata afgeserveerd als schuldig voor beide goals. Beetje snel, maar zijn herstart schijnt niet best te zijn
Dit is wel een cynische visie over waarom Boyata in de Man City selectie zit: http://bleacherreport.com...ade-it-at-manchester-city
Arsenal bij rust 2-0 voor in de Community Shield wedstrijd. Zou Wenger vast een trofee halen?
Op de BBC website wordt Boyata afgeserveerd als schuldig voor beide goals. Beetje snel, maar zijn herstart schijnt niet best te zijn

Dit is wel een cynische visie over waarom Boyata in de Man City selectie zit: http://bleacherreport.com...ade-it-at-manchester-city
[ Voor 52% gewijzigd door gambieter op 10-08-2014 16:58 ]
Lekker Arsenal voor 
Mocht Ipod dit nog lezen: Shirts zijn toch echt beter dan verwacht vanaf mijn scherm
Toevallig heb ik op mijn andere scherm Eintracht Frankfurt vs Inter Milan. De Duitsers staan met 3-1 voor, wat is daar gebeurd in Italië
Mocht Ipod dit nog lezen: Shirts zijn toch echt beter dan verwacht vanaf mijn scherm
Toevallig heb ik op mijn andere scherm Eintracht Frankfurt vs Inter Milan. De Duitsers staan met 3-1 voor, wat is daar gebeurd in Italië
[ Voor 38% gewijzigd door Mosin op 10-08-2014 17:03 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
2de dan, vorige wedstrijd was de FA Cupgambieter schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:51:
Nieuw seizoen, de teller staat weer op 0
De selectie van City is te smal, kopen kopen kopen!
Leuk om deze wedstrijd te winnen, toch een prijsje. Echter hecht ik er niet te veel waarde aan.
Leuk om deze wedstrijd te winnen, toch een prijsje. Echter hecht ik er niet te veel waarde aan.
Shirts zien er wel goed uit in spandex.Mosin schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:02:
Lekker Arsenal voor
---
Leuke pot, wedstrijd is officieel voorbij nu Toure eraf is
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2