[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.504 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Morgen toppertje! *O*
UEFA Super Cup. 12 August 2014 at 20:45

Real Madrid - Sevilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
FC Barcelona kan blij zijn met de nieuwste aanwinst:
Pech voor Barcelona-aanwinst Thomas Vermaelen. Hij is op de training geblesseerd geraakt en staat een aantal weken buitenspel
Bron: Twitteraccount van Voetbal International.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Railgunner schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:52:
FC Barcelona kan blij zijn met de nieuwste aanwinst:

[...]

Bron: Twitteraccount van Voetbal International.
Hij was al geblesseerd, al probeert de club het nu te verbloemen door te zeggen dat hij op de eerste training geblesseerd raakte. Niets nieuws onder de zon, alhoewel gisteren meer details bekend werden gemaakt over de deal: 10M euro, daarbovenop 4M aan individuele prestatiebonussen en 3.8M voor team prestatiebonussen waarvan het grootste gedeelte bij een eventuele CL-winst. Mocht hij heel blijven, valt het mee met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Catorce schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:31:
[...]

Hij was al geblesseerd, al probeert de club het nu te verbloemen door te zeggen dat hij op de eerste training geblesseerd raakte. Niets nieuws onder de zon, alhoewel gisteren meer details bekend werden gemaakt over de deal: 10M euro, daarbovenop 4M aan individuele prestatiebonussen en 3.8M voor team prestatiebonussen waarvan het grootste gedeelte bij een eventuele CL-winst. Mocht hij heel blijven, valt het mee met de prijs.
Ik vind het nogal voor een blessure gevoelige bankzitter van een team wat op z'n hoogst gelijkwaardig aan Barcelona is. Als je een bankzitter koopt van een team wat veel beter dan jou is ok, maar dat gaat bij Barcelona wat lastig natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Hang van de reden af waarom hij op de bank zit natuurlijk...
Ik begrijp echt niet waarom Koscielny de voorkeur krijgt, maar wij zijn niet aanwezig op de trainingen natuurlijk. Bij Mertesacker kan je nog gestalte inroepen, maar dan houdt het toch ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Je bedoelt waarom Koscielny de voorkeur kreeg bij Arsenal boven TV? Hij kan gewoon hele goede statistieken weerleggen, dat is iets wat je vaak niet gelijk ziet op tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Wilibrord schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:09:
Ik begrijp echt niet waarom Koscielny de voorkeur krijgt, maar wij zijn niet aanwezig op de trainingen natuurlijk. Bij Mertesacker kan je nog gestalte inroepen, maar dan houdt het toch ook op.
Altijd makkelijk om te roepen dat je geen redenen kan bedenken waarom Koscielny de voorkeur kreeg. Kom zelf dan eens met redenen waarom Vermealen de voorkeur had moeten krijgen boven Koscielny.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wilibrord schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:09:
Hang van de reden af waarom hij op de bank zit natuurlijk...
Heeft niks met wie ik leuker/aardiger vind o.i.d. te maken. Als je de statistieken erbij pakt, zat Koscielny in de top 4 beste verdedigers van de BPL van 13/14, of je het leuk vindt of niet, maar feiten zijn feiten. Als je hem niet leuk vindt, dat is dan weer een ander verhaal. Maar goed, misschien kijk je juist alleen maar naar hoogtepunten wanneer Arsenal tegentreffers incasseert en kijk je niet naar alles, ja dan lijkt elke club shit. |:(

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BmQG4H-CAAIl6oC.png

Vermaelen is niet meer de beste verdediger geworden na wat blessures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Och, met statistieken kan je alles bewijzen...
Als je Vermaelen, Koscielny en Mertesacker naast mekaar zet en je neemt wat meer/andere stats, dan komt Vermaelen er als beste uit. Hij heeft gewoon dit jaar de kans niet gekregen om zich te bewijzen, al zitten daar inderdaad wat blessures voor tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Statistieken zeggen meer dan gevoel ;). Wel benieuwd naar jouw statistieken. Linkje?

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 11-08-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Koscielny en Merthesacker deden het samen gewoon heel goed, een coach zal een dergelijk betrouwbaar duo niet snel opbreken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wilibrord schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:17:
Och, met statistieken kan je alles bewijzen...
Als je Vermaelen, Koscielny en Mertesacker naast mekaar zet en je neemt wat meer/andere stats, dan komt Vermaelen er als beste uit. Hij heeft gewoon dit jaar de kans niet gekregen om zich te bewijzen, al zitten daar inderdaad wat blessures voor tussen.
Nou, kom maar op dan met die meer/andere stats van je. Bewijs dat Wenger er geen verstand van heeft en jij wel. Ik stelde je al eerder de vraag, bewijs dan dat Vermealen beter is. Maar met argumenten kom je maar niet over de brug, enkel sentiment lijkt het. Toevallig zelf Belg? Ik zit zelf aangesloten bij 2 Vlaamse Arsenal groepen, daar zijn ze ook heel erg pro-Vermealen in sentimenteel opzicht. Maar kwaliteit > sentiment natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Komaan.. Mertesacker is een trage, stijve hark. Vermaelen wint meer kopduels dan hij. En Koscielny heeft toch regelmatig een stevige misser in huis.
Vermaelen is gewoon op het verkeerde moment geblesseerd geweest, en die twee hebben een goeie reeks samen neergezet. Daarna is Vermaelen er niet meer in geslaagd om genoeg wedstrijdritme te kunnen opdoen om zich in de ploeg te spelen.
En met volgende screenshot wil ik helemaal niet bewijzen dat hij beter is, maar dat je met statistieken alles kan bewijzen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/35029491/comp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vermaelen is fysieker en groter dan die andere twee dus logisch dat hij meer kopduels wint. Maar wat heb je aan een topverdediger die zovaak geblesseerd is? Dat kun je geen pech meer noemen.

Zie http://m.voetbalkrant.com...ok-bij-barca-achtervolgen

[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 12-08-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vermaelen groter dan the BFG? Dat kan niet :p.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 12-08-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
Stel nu, de UEFA geeft Legia Warschau geen gelijk en 't CAS vervolgens, nadat de voorronde gespeeld is, wel; Wat moet de UEFA dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 23:11
Aangezien dit de voorronde CL betreft, geldt de topic warning:

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermealen was in het begin bij Arsenal echt een goede verdediger. Heeft alleen een paar domme/grote fouten gemaakt waardoor hij op de bank kwam + blessures. Daarna als hij speelde leek hij wat onzeker en de ballen maar haastig naar voren te trappen, en dit is nu net niet de stijl van Arsenal.
Erg jammer dat hij het oude niveau niet meer heeft kunnen halen.

Denk wel dat Arsenal een goede back-up moet halen voor Mertesacker. Want daar ben ik nog steeds niet positief over. Maar dat is gewoon gevoelsmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:44:
Vermealen was in het begin bij Arsenal echt een goede verdediger. Heeft alleen een paar domme/grote fouten gemaakt waardoor hij op de bank kwam + blessures. Daarna als hij speelde leek hij wat onzeker en de ballen maar haastig naar voren te trappen, en dit is nu net niet de stijl van Arsenal.

Denk wel dat Arsenal een goede back-up moet halen voor Mertesacker. Want daar ben ik nog steeds niet positief over. Maar dat is gewoon gevoelsmatig
Toby Alderweireld wordt genoemd

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:44:

...
Dit!

Van mij mag Alderweireld als backup komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 12-08-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
de spelers van Real Madrid zijn 10 klassen beter. Heb bijna medelijden met die andere ploegen in La Liga...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 23:24
Dortmund inmiddels met 2-0 voor tegen Bayern Munchen in de Duitse Super Cup

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gynnad schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:24:
Dortmund inmiddels met 2-0 voor tegen Bayern Munchen in de Duitse Super Cup
Op een bijzondere wijze gevierd :D (deed die in de ligue 1 ook al _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bu72bFcIUAIZB5q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
iPodKiller schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:30:
[...]

[afbeelding]
Mag hopen dat ze hem daar een aantal wedstrijden voor schorsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

toolkist schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:07:
[...]

Mag hopen dat ze hem daar een aantal wedstrijden voor schorsen...
Want?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat heeft echt totaaaaaal niks met voetbal te maken. Verkleedpartijtjes doet ie thuis maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
iPodKiller schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:30:
[...]

[afbeelding]
Ik stond 5 meter van die gast af met z,n Spider man pakkie :+
Vond het wel geniaal, maar kon geen foto prikken.

Hier stond ik overigens (zeeer chille plaatsen):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q61XBVF.jpg

Aubameyeng staat daar.

Shaqiri vond ik wel aardig spelen, tot bij de 16 en dan ging het weer grandioos fout. Lewandowski had in tegenstelling tot Immobile ook geen hol in te brengen. Eerlijk is eerlijk Dortmund verdiend gewonnen.. ;(
Er is nog niks verloren, maar toch zeer jammer als je deze verliest. Zoiets doet toch wel wat.

Toen Götze gewisselt werd gingen ze Götze hurensohn zingen, maar dat is echt intimidatie tot op het uiterste. Toch knap van die gasten, dat ze daar mentaal gezien niet al te veel van aan kunnen trekken. Was een mega tribune waar ik op zat.

[ Voor 25% gewijzigd door Mosin op 13-08-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:14:
[...]

Ik stond 5 meter van die gast af met z,n Spider man pakkie :+
Vond het wel geniaal, maar kon geen foto prikken.

Hier stond ik overigens (zeeer chille plaatsen):
[afbeelding]

Aubameyeng staat daar.

Shaqiri vond ik wel aardig spelen, tot bij de 16 en dan ging het weer grandioos fout. Lewandowski had in tegenstelling tot Immobile ook geen hol in te brengen. Eerlijk is eerlijk Dortmund verdiend gewonnen.. ;(
Maarja vandaag was dan ook gewoon in foute wedstrijd aan beide kanten deden belangrijke spelers niet mee.
Wow, dat is zeker een chille plaats

Zijn ligue 1 versie:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik kan hem niet bekijken Ipod :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Aaah vandaar. Toch vind ik die van vandaag is een stuk leuker, nu had hij echt volledig zo'n ding om z,n hoofd. Toen ik het zag moest ik toch wel even lachen.

• Wilibrord
Zal binnenkort wel verboden worden, zoals ze met die boodschap-t-shirts gedaan hebben.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Suarez: de schorsing voor competitiewedstrijden blijft staan, maar hij mag wel weer trainen en in vriendschappelijke wedstrijden meedoen (link BBC website).

Saillant detail: zijn eerste wedstrijd na de schorsing zou tegen Real kunnen zijn :p

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 14-08-2014 17:36 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Komt hij gelijk Pepe tegen. Belooft een bruut duel te worden. :p

• Catorce
Ik vind het als Barcelona fan wel prima. 4 maanden is als je naar het incident zelf kijkt zwaar, maar gezien zijn voorgeschiedenis wel goed te begrijpen. In ieder geval is het absurde en vooral onduidelijk 'no football related activities' weg, nu kan hij tenminste bij de club trainen, kan hij gepresenteerd worden. Voor de rest hoop ik dat hij eens een oprecht goede poging gaat doen bij een psycholoog, mag hopen dat hij er nu eens van leert :X

• Terryb47
Als ie het nog een keer flikt (alsof 3 keer niet erg genoeg is) dan moet je zo'n speler meteen ontslaan en verbannen uit het voetbal?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
En ja hoor, de eerste trainer is al ontslagen.

Crystal Palace heeft hun trainer Tony Pulis ontslagen en dat nog voordat het seizoen in Engelang begonnen is.

Lekker, ga je een paar dagen voordat je seizoen begint je trainer ontslaan.
Als je geen vertrouwen hebt in de persoon gooi hem dan direct eruit zodat de nieuwe trainer tenminste de voorbereiding kan doen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
En dat terwijl Pulis Crystal Palace heeft gered. Ik zou graag zien dat Norwich City gelijk Pulis aantrok.

Maar is hij al ontslagen?

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 14-08-2014 22:37 ]

• Deadsy
gambieter schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:35:
En dat terwijl Pulis Crystal Palace heeft gered. Ik zou graag zien dat Norwich City gelijk Pulis aantrok.

Maar is hij al ontslagen?
Het gerucht was er al langer maar even de link erbij:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28797071

Zou het blijkbaar niet zo goed kunnen vinden met de baas.

• Terryb47
Wel heel bizar zo net 2 dagen voor de seizoenstart..

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ah, BBC pagina is intussen aangepast. Daarmee is Crystal Palace weer een degradatiekandidaat.

• Deadsy
Terryb47 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:03:
Wel heel bizar zo net 2 dagen voor de seizoenstart..
Inderdaad, als je als eigenaar twijfelt aan een trainer terwijl je in de voorbereiding zit ontsla hem dan maar direct inplaats van dat je dit 2 dagen voor je eerste wedstrijd doet.

En als je dan al twijfelt dan zal die twijfel er niet zomaar zijn. Je hebt twijfel omdat het een trainer is welke het vorig seizoen goed gedaan heeft. Ben dan als eigenaar slim genoeg om de man tenminste tot de winter te laten zitten zodat je kunt zien of hij het weer net zo goed doet als vorig seizoen.

Maar wat ze nu gedaan hebben is gewoon idioot en lachwekkend tegelijk.

• Catorce
Terryb47 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:54:
Als ie het nog een keer flikt (alsof 3 keer niet erg genoeg is) dan moet je zo'n speler meteen ontslaan en verbannen uit het voetbal?
nvm

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Deadsy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:36:
En als je dan al twijfelt dan zal die twijfel er niet zomaar zijn. Je hebt twijfel omdat het een trainer is welke het vorig seizoen goed gedaan heeft.
Heb je het artikel gelezen? Het gaat niet om een gebrek aan vertrouwen, maar om een verschil van mening over zijn rol als coach. Pulis wilde de verantwoordelijkheid over de transfers hebben, en dat wilde de voorzitter niet afgeven. Zeg maar een machtstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:49:
[...]

Heb je het artikel gelezen? Het gaat niet om een gebrek aan vertrouwen, maar om een verschil van mening over zijn rol als coach. Pulis wilde de verantwoordelijkheid over de transfers hebben, en dat wilde de voorzitter niet afgeven. Zeg maar een machtstrijd.
Ik heb het artikel gelezen en het kan een simpele macht strijd zijn maar het kan ook een gebrek aan vertrouwen zijn.

Pulis wilde de verantwoordelijkheid over de transfers en de voorzitter wilde deze niet afgeven (zoals je al zegt).
Met andere woorden: De voorzitter vind dat hij het beter kan en heeft dus geen vertrouwen in de trainer als het om de transfers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Morgen start de Premier League weer! _/-\o_ *O* oOo

Eindelijk weer voetbal :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Nou United, verras me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Swansea 0-1 voor bij de rust. Tweet van Gary Lineker: "United, bring back Moyes!"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nu van Gaal trainer is bij United is er in Nederland en de Nederlandse media wel een flinke ManU hype gaande. Ik werk op een grote MBO, zul je komend schooljaar opvallend meer United merchendise gaan zien. Toen Chelsea de CL won was dat ook zon trend.

Hopen dat het snel afzwakt die hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Balen, gun LVG toch al het moois bij United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Rooney heeft overigens al 1-1 gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
Kaap schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:37:
Nu van Gaal trainer is bij United is er in Nederland en de Nederlandse media wel een flinke ManU hype gaande. Ik werk op een grote MBO, zul je komend schooljaar opvallend meer United merchendise gaan zien. Toen Chelsea de CL won was dat ook zon trend.

Manchester United is de grootste club ter wereld, wellicht vervelend voor iemand die voor Arsenal is, maar denk dat je lastig over een hype kan spreken…

Overigens wel de grootste club ter wereld die een bijzonder slecht seizoen achter de rug heeft en, ondanks dat de voorbereiding wellicht veelbelovend leek, de problemen daar zijn niet zo 1-2-3 over, getuigen ook de moeite die ze nu weer hebben in een thuisduel tegen Swansea…
Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:15:
Rooney heeft overigens al 1-1 gemaakt!
En Sigurdsson de 1-2 alweer... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door lateef op 16-08-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat gaan ze niet meer recht zetten in het laatste kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tja, Arsenal kreeg ook meer fans toen Bergkamp er voetbalde, net zoals AC Milan opeens fans kreeg met Gullit/van Basten/Rijkaard, Barcelona met Cruijff/Neeskens/Michels, Bayern met Robben, enzovoort. Dat hoort er nu eenmaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
Als je die namen van Man Utd zo ziet is het materiaal ook niet denderend op dit moment. Bij Oranje had hij beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ze kunnen RVP in ieder geval goed gebruiken. En toch vind ik die Jones een prima verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De verdediging was vorig jaar ook een probleem, en Vidic, Rio Ferdinand en Evra zijn weg. Hij heeft echt minstens 2 goede verdedigers erbij nodig, dwz van internationale kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Kan eigenlijk maar 1 ding hierbij bedenken, '' die ironie' :')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Eens te meer het bewijs dat een goede voorbereiding helemaal niets zegt. Zelfde andere kant op, slechte voorbereiding kan alsnog goed seizoen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Goed, realisme kan daar weer terug keren ;)

Sky Sports: "What is Dutch for hairdryer?" _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van Gaal staat (hopelijk) nu ook weer met beide beentjes op de grond.De verwachtingen waren ook veel te hooggespannen. Man Utd moet nog minstens 1 topaankoop doen. Het liefst een ervaren verdediger erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:37:

PSG is ook een trend bij MBO/Middelbare scholen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
lateef schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:16:
[...]
Manchester United is de grootste club ter wereld, wellicht vervelend voor iemand die voor Arsenal is, maar denk dat je lastig over een hype kan spreken
Euh jawel, ik geef toch ook een trend aan? Lees je wat ik schrijf ook of? Van Gaal is trainer geworden en opeens is ManU in de Nederlandse media een hype. Want ja, het is de grote Van Gaal met zijn gouden pik die het allemaal wel even gaat laten zien hoe het moet bij United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:06:
[...]

Euh jawel, ik geef toch ook een trend aan? Lees je wat ik schrijf ook of? Van Gaal is trainer geworden en opeens is ManU in de Nederlandse media een hype. Want ja, het is de grote Van Gaal met zijn gouden pik die het allemaal wel even gaat laten zien hoe het moet bij United.
Net zoals hij deze zomer deed bij Oranje. Klasse prestatie was dat, hopelijk is deze nederlaag geen voorbode van wederom een dramatisch seizoen bij Man United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Pff, heb Arsenal-Palace gekeken met een Arsenal fan. Mooi was het niet, beetje mazzel met de 2-1 winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:29:
Pff, heb Arsenal-Palace gekeken met een Arsenal fan. Mooi was het niet, beetje mazzel met de 2-1 winst.
Om eerlijk te zijn.... mijn ogen bloeden nog wat na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:39:
[...]

Om eerlijk te zijn.... mijn ogen bloeden nog wat na
Vanuit mijn Arsenal-gezinde vriendenhoek was het ook al erg stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik zit net MotD te kijken, en de pundits hebben hun lolletje met Rio Ferdinand. Die was zelf pundit bij de WK, waar hij commentaar leverde op hoe wel en niet te verdedigen en man/zonedekking wel en niet te doen. De Hull City goal was werkelijk belabberd verdedigd van diezelfde Rio Ferdinand :+

Volgens the Football League Show gaat Leroy Fer van Norwich City naar QPR, tenminste, dat de clubs eruit zijn. Zou jammer zijn, QPR is imo helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:35:
Volgens the Football League Show gaat Leroy Fer van Norwich City naar QPR, tenminste, dat de clubs eruit zijn. Zou jammer zijn, QPR is imo helemaal niets.
Tja, maar Norwich speelt divisie lager, denk dat hij toch ook wel in de PL wil blijven. Alhoewel ik wel denk dat Fer bij een betere club dan QPR zou moeten kunnen komen. Zou het niks voor Everton, WHU of Southhampton zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Oh, dat Fer PL wil spelen snap ik. Ik zou het alleen jammer vinden als het bij QPR is.

Liverpool 1-0 voor tegen Southampton, maar dat is geflatteerd. Southampton is zeker gelijkwaardig en heeft ook kansen.

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 17-08-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Heb geen Fox hier, maar hoe doen Tadic en Pelle het? Is Southampton gelijkwaardig omdat Liverpool slecht is, of speelt Southampton echt goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tadic doet het leuk, Pelle is niet echt zichtbaar.

Beetje van beiden aangaande teams.

Edit: 1-1, verdiend.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 17-08-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Southampton is wel de veel betere ploeg. De pass bij de 1-0 van Liverpool was overigens ook wonderschoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Liverpool mazzelt, ook na de 2-1 had Southampton genoeg kansen op de gelijkmaker. Als Southampton zo blijft spelen dan moet Koeman dit team wel in de PL kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Jammer dat die 2-2 niet viel. Pelle niet gezien. Tadic prima wedstrijd. Maar waarom gewisseld? Hoop dat koeman nog wat versterkingen kan krijgen. Gun hem zeker een succesvolle periode in engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Net 1e helft gekeken van City, hele mooie 1-0 van City, alleen speelde Newcastle veel aanvallender en dreigender, plus die panna van Cabella was overduidelijk een overtreding. City deed het weer beter op de counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
http://www.independent.co...ayer-brandao-9674248.html

Frankrijk: Brandao geeft Thiago Motta een kopstoot in de tunnel na de wedstrijd en vlucht dan laf weg in zijn kleedkamer; gebroken neus. Zijn club (Bastia) gaat niets doen en laat het aan de Franse bond over. Hoe diep kun je als club zinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Schandalig besluit inderdaad. Hij heeft Van der Wiel ook goed geraakt lees ik.
Gregory van der Wiel heeft zaterdag tijdens het duel van Paris Saint-Germain met Bastia (2-0 winst) een fractuur opgelopen in zijn rugwervel. Hij kreeg een schop in de rug van tegenstander Brandao en moest zich in de rust laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motta zou die Brandao moeten aanklagen voor mishandeling. Wat een lafaard dat hij vervolgens de kleedkamer in rent. En dat de club hier niks tegen doet is misschien nog wel even bijzonder. Hierdoor keuren ze dit soort gedrag eigenlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Misschien een beetje off-topic, maar vond deze wel geinig:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BvUhMqUIMAEbZK1.jpg

Los van dat, hard straffen die brandao idd, gaat nergens meer over. Praten doe je op het veld.

En Burak Yilmaz zou ook iets gezegd hebben:
https://vine.co/v/M3HKE9lVnth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:19:
http://www.independent.co...ayer-brandao-9674248.html

Frankrijk: Brandao geeft Thiago Motta een kopstoot in de tunnel na de wedstrijd en vlucht dan laf weg in zijn kleedkamer; gebroken neus. Zijn club (Bastia) gaat niets doen en laat het aan de Franse bond over. Hoe diep kun je als club zinken?
Extra hard straffen dan, blijkbaar totaal geen berouw voor wat ie gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Morunho kiest dus voor Courtois op goal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oeh wat een goaltje 1-0 voor Burnley :)

1-1 ondertussen Costa..

Die Brandao is ook een held op sokken, ik wou dat hij Zlatan gepakt had... Oooh nee natuurlijk niet :+

1-2 Andre Schurrle. Assist van Fabregas, die hem heerlijk geeft!

[ Voor 79% gewijzigd door Mosin op 18-08-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:06:
Morunho kiest dus voor Courtois op goal :)
Voor 1 wedstrijd: "Mourinho wilde echter niet bevestigen dat Cech de strijd definitief verloren heeft. "Thibaut is vanavond mijn nummer één. Ik maak echter geen keuzes voor een heel seizoen, ik bekijk het per wedstrijd.""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
dutchgio schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:44:
Maar op Europees niveau kunnen ze niet mee met de top; in de laatste rondes staan de laatste jaren vrijwel elk jaar Spaanse, Engelse, Italiaanse of Duitse of Franse clubs. De Russen halen dat niveau niet, net als dat Nederland dat ook niet red.
Klopt, ik heb ook nergens gezegd dat de Russische competitie goed was of zo, maar er wordt altijd lacherig gedaan over het niveau daar. Maar we hebben gezien dat Feyenoord het ook niet red tegen Krasnodar.

Ik zit soms te kijken, maar in Nederland zie ik meer lachwekkendere dingen dan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
chim0 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:07:
[...]

Klopt, ik heb ook nergens gezegd dat de Russische competitie goed was of zo, maar er wordt altijd lacherig gedaan over het niveau daar. Maar we hebben gezien dat Feyenoord het ook niet red tegen Krasnodar.
dit lijkt me nog steeds te gelden…
gambieter schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:46:
[…], maar nog erger, zinloze "discussie" gebaseerd op een grapje in de Speld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fXMuK1E.jpg

Dat is het gevoel wat ik elke keer krijg als ik die 2 rotte ventjes achterin bij Real zie staan, bah wat een misselijke spelers zeg.
Ik heb sowieso niks met (in mijn ogen) een zware overrated primera division. Niks tegen de fans of wie dan ook, maar ik zie niet vaak een wedstrijd waarvan ik echt geniet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
lateef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:01:
[...]

dit lijkt me nog steeds te gelden…

[...]
Ik baseer helemaal niks nergens op, maar begin een nieuwe discussie over de Russische competitie met iemand. En of iemand dat nou zinloos vind of niet, is niet mijn probleem, maar ik voor zover ik weet is dit nog altijd een discussieforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Mosin schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:37:
[afbeelding]

Dat is het gevoel wat ik elke keer krijg als ik die 2 rotte ventjes achterin bij Real zie staan, bah wat een misselijke spelers zeg.
Eens, die twee lijken het slechte inelkaar naar boven te halen terwijl voornamlijk Ramos ook genoeg voetballende kwaliteiten heeft. Het is voornamelijk wachten op definitieve doorbraak van Varane en dan ben je Pepe al kwijt.

Arbeloa is inmiddels al een tijdje zijn plek kwijt aan Carvajal, die kan tenminste voetballend ook meedoen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/fifa-handhaaft-transferverbod-van-barcelona.htm

Lol. Maar nog wel even Suárez, Mathieu, Rakitic, Ter Stegen, Bravo en Vermaelen voor totaal 154 (!) miljoen binnen harken. Wat een farce dit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bospa01 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:00:
[...]

Eens, die twee lijken het slechte inelkaar naar boven te halen terwijl voornamlijk Ramos ook genoeg voetballende kwaliteiten heeft. Het is voornamelijk wachten op definitieve doorbraak van Varane en dan ben je Pepe al kwijt.

Arbeloa is inmiddels al een tijdje zijn plek kwijt aan Carvajal, die kan tenminste voetballend ook meedoen :)
Ja, precies. Die Pepe mag van mij gelijk weg gaan, geen goede speler voor de club. Real staat toch hopelijk voor goed gedrag, want het is een ongelofelijke voorbeeld club en dan heb ik het over de fans, die elke week die 2 lamme apen zien spelen. Varane speelt volgens mij altijd wel aardig en inderdaad Ramos is opzich nog niet zo slecht, maar dat gedrag zeg :(
tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:47:

Lol. Maar nog wel even Suárez, Mathieu, Rakitic, Ter Stegen, Bravo en Vermaelen voor totaal 154 (!) miljoen binnen harken. Wat een farce dit. :X
Ofcourse, je praat wel over Barcelona. Spaanse clubs mogen toch altijd alles maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:47:

Je doet nu alsof dit heel vreemd is, niets is echter minder waar. De straf is nota bene gehandhaafd. Wat er wel aan de hand is, is dat de straf doorgeschoven is. Dat is logisch aangezien de straf opgeschort is hangende het beroep. Nu het beroep door Barça verloren is, komt de straf alsnog. Natuurlijk niet met terugwerkende kracht (omdat dat eenvoudigweg onmogelijk is), maar per de eerstvolgende transferperiode. Dit heeft niets met en farce te maken. Je kunt iemand die voor een celstraf veroordeeld is en in vrijheid het hoger beroep af mag wachten ook niet kwalijk nemen dat hij gebruik heeft gemaakt van zijn vrijheid hangende het beroep, ook niet als het beroep uiteindelijk niet slaagt en de (volledige) straf alsnog komt.

[ Voor 13% gewijzigd door argro op 20-08-2014 15:16 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Met Argro eens, de straf blijft gehandhaafd, alleen gaat nu pas vanaf de winterstop in, en dus kan Barca volgende zomer nog steeds geen transfers doen.

By the way, Argro not in red anymore :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Mosin schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:33:
Ja, precies. Die Pepe mag van mij gelijk weg gaan, geen goede speler voor de club. Real staat toch hopelijk voor goed gedrag, want het is een ongelofelijke voorbeeld club en dan heb ik het over de fans, die elke week die 2 lamme apen zien spelen. Varane speelt volgens mij altijd wel aardig en inderdaad Ramos is opzich nog niet zo slecht, maar dat gedrag zeg :(
Pepe is wel een goede verdediger overigens. Het lijkt me als aanvaller niet bepaald prettig als je weet dat deze twee slopers / beulen / zagers / etc. op je staan te wachten :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bospa01 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:37:
[...]

Pepe is wel een goede verdediger overigens. Het lijkt me als aanvaller niet bepaald prettig als je weet dat deze twee slopers / beulen / zagers / etc. op je staan te wachten :X
Ooohw jawel hoor ;)

Ik zou die 2 gasten maar al te graag een harde stoot verkopen en dat zal ik niet alleen zijn. Heerlijk om die 2 rood aan te smeren, gaat vrij makkelijk bij hun lijkt me. Die 2 zijn namelijk veel te snel op hun pik getrapt en dat zie je bijna elke wedstrijd weer.

Het leuke is, dat ze in Spanje niet eens terug naar video beelden kijken, dus de handige man, verkoopt ze tijdens een duel een schoftige knal, maar aan de andere kant, als ze video beelden mochten terug bekijken, dan had Pepe al lang bij de Mcdonalds gewerkt natuurlijk..

[ Voor 26% gewijzigd door Mosin op 20-08-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
argro schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:10:
[...]
Je doet nu alsof dit heel vreemd is, niets is echter minder waar. De straf is nota bene gehandhaafd. Wat er wel aan de hand is, is dat de straf doorgeschoven is. Dat is logisch aangezien de straf opgeschort is hangende het beroep. Nu het beroep door Barça verloren is, komt de straf alsnog. Natuurlijk niet met terugwerkende kracht (omdat dat eenvoudigweg onmogelijk is), maar per de eerstvolgende transferperiode. Dit heeft niets met en farce te maken. Je kunt iemand die voor een celstraf veroordeeld is en in vrijheid het hoger beroep af mag wachten ook niet kwalijk nemen dat hij gebruik heeft gemaakt van zijn vrijheid hangende het beroep, ook niet als het beroep uiteindelijk niet slaagt en de (volledige) straf alsnog komt.
Dit dus. Dat constante, zielige 'UEFAlona/FIFAlona, NOS geilt op Barcelona, Real mag alles kopen'...

Verder vind ik het als Barcelona aanhanger prima, als de regels overtreden zijn moet je nu eenmaal op de blaren zitten. Buiten de regels om denk ik wel dat juist grote clubs als Barcelona niet het probleem zijn bij deze kinderen, maar juist de kleinere clubs die minder budget hebben om een kind goede opleiding, voeding, onderdak etc te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 20:26
Kaap schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:37:
Met Argro eens, de straf blijft gehandhaafd, alleen gaat nu pas vanaf de winterstop in, en dus kan Barca volgende zomer nog steeds geen transfers doen.

By the way, Argro not in red anymore :(
Ja. Behalve dat je nu in een transferperiode zit, waardoor ze nog gewoon kunnen kopen. Er is dus amper straf, want Barça koopt gewoon vooruit. Zo willen ze Koke overnemen en een jaar terugverhuren aan zijn huidige club. Da's effectief hetzelfde als hem volgend jaar overnemen.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
T-MOB schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:07:
[...]

Ja. Behalve dat je nu in een transferperiode zit, waardoor ze nog gewoon kunnen kopen. Er is dus amper straf, want Barça koopt gewoon vooruit. Zo willen ze Koke overnemen en een jaar terugverhuren aan zijn huidige club. Da's effectief hetzelfde als hem volgend jaar overnemen.
Zo gewoon en zo gemakkelijk is vooruitkopen niet. Spelers die aangetrokken worden vervangen geblesseerde spelers, spelers die onder de maat presteren, spelers die vertrekken of spelers die stoppen. Alleen de laatste twee heeft Barça zelf (enigszins) in de hand en daar veranderd het feit dat nu al bekend is dat de straf over enige tijd ingaat niets tot weinig aan. Nu al voorzien welke spelers over 0,5 of zelfs 1 jaar tegenvallen of geblesseerd zijn is knap lastig. Hooguit kan geanticipeerd worden op stoppende spelers.

[ Voor 5% gewijzigd door argro op 20-08-2014 17:25 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
T-MOB schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:07:
[...]

Barcelona gaat Koke niet halen, onzin. Als je Reus bedoelt: daar zijn wat geruchten over. Echter, het zou met verbazen als dit daadwerkelijk zal gebeuren.

En je hebt wel degelijk straf, gezien spelers die niet presteren or zware blessures niet opgevangen kunnen worden. Natuurlijk is er door het uitstellen van de straf, wat geen enkel weldenkend mens tegen kan spreken bij een zaak waarin je in hoger beroep gaat, een mogelijkheid tot anticiperen. Dit werkt wel zorgvuldige planning en doorselectie tegen, iets dat me wel zeker een straf lijkt.
Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2