Morgen toppertje! 

UEFA Super Cup. 12 August 2014 at 20:45
Real Madrid - Sevilla
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
UEFA Super Cup. 12 August 2014 at 20:45
Real Madrid - Sevilla
Bron: Twitteraccount van Voetbal International.Pech voor Barcelona-aanwinst Thomas Vermaelen. Hij is op de training geblesseerd geraakt en staat een aantal weken buitenspel
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Hij was al geblesseerd, al probeert de club het nu te verbloemen door te zeggen dat hij op de eerste training geblesseerd raakte. Niets nieuws onder de zon, alhoewel gisteren meer details bekend werden gemaakt over de deal: 10M euro, daarbovenop 4M aan individuele prestatiebonussen en 3.8M voor team prestatiebonussen waarvan het grootste gedeelte bij een eventuele CL-winst. Mocht hij heel blijven, valt het mee met de prijs.Railgunner schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:52:
FC Barcelona kan blij zijn met de nieuwste aanwinst:
[...]
Bron: Twitteraccount van Voetbal International.
Ik vind het nogal voor een blessure gevoelige bankzitter van een team wat op z'n hoogst gelijkwaardig aan Barcelona is. Als je een bankzitter koopt van een team wat veel beter dan jou is ok, maar dat gaat bij Barcelona wat lastig natuurlijkCatorce schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Hij was al geblesseerd, al probeert de club het nu te verbloemen door te zeggen dat hij op de eerste training geblesseerd raakte. Niets nieuws onder de zon, alhoewel gisteren meer details bekend werden gemaakt over de deal: 10M euro, daarbovenop 4M aan individuele prestatiebonussen en 3.8M voor team prestatiebonussen waarvan het grootste gedeelte bij een eventuele CL-winst. Mocht hij heel blijven, valt het mee met de prijs.
Altijd makkelijk om te roepen dat je geen redenen kan bedenken waarom Koscielny de voorkeur kreeg. Kom zelf dan eens met redenen waarom Vermealen de voorkeur had moeten krijgen boven Koscielny.Wilibrord schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:09:
Ik begrijp echt niet waarom Koscielny de voorkeur krijgt, maar wij zijn niet aanwezig op de trainingen natuurlijk. Bij Mertesacker kan je nog gestalte inroepen, maar dan houdt het toch ook op.
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2014 18:29 ]
Heeft niks met wie ik leuker/aardiger vind o.i.d. te maken. Als je de statistieken erbij pakt, zat Koscielny in de top 4 beste verdedigers van de BPL van 13/14, of je het leuk vindt of niet, maar feiten zijn feiten. Als je hem niet leuk vindt, dat is dan weer een ander verhaal. Maar goed, misschien kijk je juist alleen maar naar hoogtepunten wanneer Arsenal tegentreffers incasseert en kijk je niet naar alles, ja dan lijkt elke club shit.Wilibrord schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:09:
Hang van de reden af waarom hij op de bank zit natuurlijk...
Ik begrijp echt niet waarom Koscielny de voorkeur krijgt, maar wij zijn niet aanwezig op de trainingen natuurlijk. Bij Mertesacker kan je nog gestalte inroepen, maar dan houdt het toch ook op.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 11-08-2014 22:20 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou, kom maar op dan met die meer/andere stats van je. Bewijs dat Wenger er geen verstand van heeft en jij wel. Ik stelde je al eerder de vraag, bewijs dan dat Vermealen beter is. Maar met argumenten kom je maar niet over de brug, enkel sentiment lijkt het. Toevallig zelf Belg? Ik zit zelf aangesloten bij 2 Vlaamse Arsenal groepen, daar zijn ze ook heel erg pro-Vermealen in sentimenteel opzicht. Maar kwaliteit > sentiment natuurlijk.Wilibrord schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:17:
Och, met statistieken kan je alles bewijzen...
Als je Vermaelen, Koscielny en Mertesacker naast mekaar zet en je neemt wat meer/andere stats, dan komt Vermaelen er als beste uit. Hij heeft gewoon dit jaar de kans niet gekregen om zich te bewijzen, al zitten daar inderdaad wat blessures voor tussen.
[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 12-08-2014 09:17 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 12-08-2014 10:24 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Toby Alderweireld wordt genoemdVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:44:
Vermealen was in het begin bij Arsenal echt een goede verdediger. Heeft alleen een paar domme/grote fouten gemaakt waardoor hij op de bank kwam + blessures. Daarna als hij speelde leek hij wat onzeker en de ballen maar haastig naar voren te trappen, en dit is nu net niet de stijl van Arsenal.
Erg jammer dat hij het oude niveau niet meer heeft kunnen halen.
Denk wel dat Arsenal een goede back-up moet halen voor Mertesacker. Want daar ben ik nog steeds niet positief over. Maar dat is gewoon gevoelsmatig
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Dit!Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:44:
Vermealen was in het begin bij Arsenal echt een goede verdediger. Heeft alleen een paar domme/grote fouten gemaakt waardoor hij op de bank kwam + blessures. Daarna als hij speelde leek hij wat onzeker en de ballen maar haastig naar voren te trappen, en dit is nu net niet de stijl van Arsenal.
Erg jammer dat hij het oude niveau niet meer heeft kunnen halen.
...
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 12-08-2014 13:09 ]
de spelers van Real Madrid zijn 10 klassen beter. Heb bijna medelijden met die andere ploegen in La Liga...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Op een bijzondere wijze gevierdGynnad schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:24:
Dortmund inmiddels met 2-0 voor tegen Bayern Munchen in de Duitse Super Cup
Mag hopen dat ze hem daar een aantal wedstrijden voor schorsen...iPodKiller schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:30:
[...]
Op een bijzondere wijze gevierd(deed die in de ligue 1 ook al
)
[afbeelding]
Want?toolkist schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:07:
[...]
Mag hopen dat ze hem daar een aantal wedstrijden voor schorsen...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik stond 5 meter van die gast af met z,n Spider man pakkieiPodKiller schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:30:
[...]
Op een bijzondere wijze gevierd(deed die in de ligue 1 ook al
)
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Mosin op 13-08-2014 23:29 ]
Wow, dat is zeker een chille plaatsMosin schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:14:
[...]
Ik stond 5 meter van die gast af met z,n Spider man pakkie![]()
Vond het wel geniaal, maar kon geen foto prikken.
Hier stond ik overigens (zeeer chille plaatsen):
[afbeelding]
Aubameyeng staat daar.
Shaqiri vond ik wel aardig spelen, tot bij de 16 en dan ging het weer grandioos fout. Lewandowski had in tegenstelling tot Immobile ook geen hol in te brengen. Eerlijk is eerlijk Dortmund verdiend gewonnen..
Maarja vandaag was dan ook gewoon in foute wedstrijd aan beide kanten deden belangrijke spelers niet mee.
YouTube: But Pierre-Emerick AUBAMEYANG (22') - AS Saint-Etienne - Stade Rennais FC (2-0 / 2012-13
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 14-08-2014 17:36 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 14-08-2014 22:37 ]
Het gerucht was er al langer maar even de link erbij:gambieter schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:35:
En dat terwijl Pulis Crystal Palace heeft gered. Ik zou graag zien dat Norwich City gelijk Pulis aantrok.
Maar is hij al ontslagen?
Inderdaad, als je als eigenaar twijfelt aan een trainer terwijl je in de voorbereiding zit ontsla hem dan maar direct inplaats van dat je dit 2 dagen voor je eerste wedstrijd doet.Terryb47 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:03:
Wel heel bizar zo net 2 dagen voor de seizoenstart..
nvmTerryb47 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:54:
Als ie het nog een keer flikt (alsof 3 keer niet erg genoeg is) dan moet je zo'n speler meteen ontslaan en verbannen uit het voetbal?
Heb je het artikel gelezen? Het gaat niet om een gebrek aan vertrouwen, maar om een verschil van mening over zijn rol als coach. Pulis wilde de verantwoordelijkheid over de transfers hebben, en dat wilde de voorzitter niet afgeven. Zeg maar een machtstrijd.Deadsy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:36:
En als je dan al twijfelt dan zal die twijfel er niet zomaar zijn. Je hebt twijfel omdat het een trainer is welke het vorig seizoen goed gedaan heeft.
Ik heb het artikel gelezen en het kan een simpele macht strijd zijn maar het kan ook een gebrek aan vertrouwen zijn.gambieter schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:49:
[...]
Heb je het artikel gelezen? Het gaat niet om een gebrek aan vertrouwen, maar om een verschil van mening over zijn rol als coach. Pulis wilde de verantwoordelijkheid over de transfers hebben, en dat wilde de voorzitter niet afgeven. Zeg maar een machtstrijd.
Manchester United is de grootste club ter wereld, wellicht vervelend voor iemand die voor Arsenal is, maar denk dat je lastig over een hype kan spreken…Kaap schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:37:
Nu van Gaal trainer is bij United is er in Nederland en de Nederlandse media wel een flinke ManU hype gaande. Ik werk op een grote MBO, zul je komend schooljaar opvallend meer United merchendise gaan zien. Toen Chelsea de CL won was dat ook zon trend.
Hopen dat het snel afzwakt die hype.
En Sigurdsson de 1-2 alweer...Niku schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:15:
Rooney heeft overigens al 1-1 gemaakt!
[ Voor 9% gewijzigd door lateef op 16-08-2014 15:17 ]
Dat gaan ze niet meer recht zetten in het laatste kwartier.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PSG is ook een trend bij MBO/Middelbare scholen.Kaap schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:37:
Nu van Gaal trainer is bij United is er in Nederland en de Nederlandse media wel een flinke ManU hype gaande. Ik werk op een grote MBO, zul je komend schooljaar opvallend meer United merchendise gaan zien. Toen Chelsea de CL won was dat ook zon trend.
Hopen dat het snel afzwakt die hype.
Euh jawel, ik geef toch ook een trend aan? Lees je wat ik schrijf ook of? Van Gaal is trainer geworden en opeens is ManU in de Nederlandse media een hype. Want ja, het is de grote Van Gaal met zijn gouden pik die het allemaal wel even gaat laten zien hoe het moet bij United.lateef schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:16:
[...]
Manchester United is de grootste club ter wereld, wellicht vervelend voor iemand die voor Arsenal is, maar denk dat je lastig over een hype kan spreken
Net zoals hij deze zomer deed bij Oranje. Klasse prestatie was dat, hopelijk is deze nederlaag geen voorbode van wederom een dramatisch seizoen bij Man United.Kaap schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:06:
[...]
Euh jawel, ik geef toch ook een trend aan? Lees je wat ik schrijf ook of? Van Gaal is trainer geworden en opeens is ManU in de Nederlandse media een hype. Want ja, het is de grote Van Gaal met zijn gouden pik die het allemaal wel even gaat laten zien hoe het moet bij United.
Om eerlijk te zijn.... mijn ogen bloeden nog wat nagambieter schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:29:
Pff, heb Arsenal-Palace gekeken met een Arsenal fan. Mooi was het niet, beetje mazzel met de 2-1 winst.
Vanuit mijn Arsenal-gezinde vriendenhoek was het ook al erg stil.Kaap schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:39:
[...]
Om eerlijk te zijn.... mijn ogen bloeden nog wat na
Tja, maar Norwich speelt divisie lager, denk dat hij toch ook wel in de PL wil blijven. Alhoewel ik wel denk dat Fer bij een betere club dan QPR zou moeten kunnen komen. Zou het niks voor Everton, WHU of Southhampton zijn.gambieter schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:35:
Volgens the Football League Show gaat Leroy Fer van Norwich City naar QPR, tenminste, dat de clubs eruit zijn. Zou jammer zijn, QPR is imo helemaal niets.
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 17-08-2014 15:21 ]
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 17-08-2014 15:44 ]
Gregory van der Wiel heeft zaterdag tijdens het duel van Paris Saint-Germain met Bastia (2-0 winst) een fractuur opgelopen in zijn rugwervel. Hij kreeg een schop in de rug van tegenstander Brandao en moest zich in de rust laten vervangen.
Verwijderd
Extra hard straffen dan, blijkbaar totaal geen berouw voor wat ie gedaan heeft.gambieter schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:19:
http://www.independent.co...ayer-brandao-9674248.html
Frankrijk: Brandao geeft Thiago Motta een kopstoot in de tunnel na de wedstrijd en vlucht dan laf weg in zijn kleedkamer; gebroken neus. Zijn club (Bastia) gaat niets doen en laat het aan de Franse bond over. Hoe diep kun je als club zinken?
[ Voor 79% gewijzigd door Mosin op 18-08-2014 21:22 ]
Voor 1 wedstrijd: "Mourinho wilde echter niet bevestigen dat Cech de strijd definitief verloren heeft. "Thibaut is vanavond mijn nummer één. Ik maak echter geen keuzes voor een heel seizoen, ik bekijk het per wedstrijd.""
Klopt, ik heb ook nergens gezegd dat de Russische competitie goed was of zo, maar er wordt altijd lacherig gedaan over het niveau daar. Maar we hebben gezien dat Feyenoord het ook niet red tegen Krasnodar.dutchgio schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:44:
Maar op Europees niveau kunnen ze niet mee met de top; in de laatste rondes staan de laatste jaren vrijwel elk jaar Spaanse, Engelse, Italiaanse of Duitse of Franse clubs. De Russen halen dat niveau niet, net als dat Nederland dat ook niet red.
dit lijkt me nog steeds te gelden…chim0 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:07:
[...]
Klopt, ik heb ook nergens gezegd dat de Russische competitie goed was of zo, maar er wordt altijd lacherig gedaan over het niveau daar. Maar we hebben gezien dat Feyenoord het ook niet red tegen Krasnodar.
gambieter schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:46:
[…], maar nog erger, zinloze "discussie" gebaseerd op een grapje in de Speld
Ik baseer helemaal niks nergens op, maar begin een nieuwe discussie over de Russische competitie met iemand. En of iemand dat nou zinloos vind of niet, is niet mijn probleem, maar ik voor zover ik weet is dit nog altijd een discussieforum.
Eens, die twee lijken het slechte inelkaar naar boven te halen terwijl voornamlijk Ramos ook genoeg voetballende kwaliteiten heeft. Het is voornamelijk wachten op definitieve doorbraak van Varane en dan ben je Pepe al kwijt.Mosin schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:37:
[afbeelding]
Dat is het gevoel wat ik elke keer krijg als ik die 2 rotte ventjes achterin bij Real zie staan, bah wat een misselijke spelers zeg.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, precies. Die Pepe mag van mij gelijk weg gaan, geen goede speler voor de club. Real staat toch hopelijk voor goed gedrag, want het is een ongelofelijke voorbeeld club en dan heb ik het over de fans, die elke week die 2 lamme apen zien spelen. Varane speelt volgens mij altijd wel aardig en inderdaad Ramos is opzich nog niet zo slecht, maar dat gedrag zegBospa01 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:00:
[...]
Eens, die twee lijken het slechte inelkaar naar boven te halen terwijl voornamlijk Ramos ook genoeg voetballende kwaliteiten heeft. Het is voornamelijk wachten op definitieve doorbraak van Varane en dan ben je Pepe al kwijt.
Arbeloa is inmiddels al een tijdje zijn plek kwijt aan Carvajal, die kan tenminste voetballend ook meedoen
Ofcourse, je praat wel over Barcelona. Spaanse clubs mogen toch altijd alles maken ?tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:47:
http://www.vi.nl/nieuws/fifa-handhaaft-transferverbod-van-barcelona.htm
Lol. Maar nog wel even Suárez, Mathieu, Rakitic, Ter Stegen, Bravo en Vermaelen voor totaal 154 (!) miljoen binnen harken. Wat een farce dit.
Je doet nu alsof dit heel vreemd is, niets is echter minder waar. De straf is nota bene gehandhaafd. Wat er wel aan de hand is, is dat de straf doorgeschoven is. Dat is logisch aangezien de straf opgeschort is hangende het beroep. Nu het beroep door Barça verloren is, komt de straf alsnog. Natuurlijk niet met terugwerkende kracht (omdat dat eenvoudigweg onmogelijk is), maar per de eerstvolgende transferperiode. Dit heeft niets met en farce te maken. Je kunt iemand die voor een celstraf veroordeeld is en in vrijheid het hoger beroep af mag wachten ook niet kwalijk nemen dat hij gebruik heeft gemaakt van zijn vrijheid hangende het beroep, ook niet als het beroep uiteindelijk niet slaagt en de (volledige) straf alsnog komt.tweaker2010 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:47:
http://www.vi.nl/nieuws/fifa-handhaaft-transferverbod-van-barcelona.htm
Lol. Maar nog wel even Suárez, Mathieu, Rakitic, Ter Stegen, Bravo en Vermaelen voor totaal 154 (!) miljoen binnen harken. Wat een farce dit.
[ Voor 13% gewijzigd door argro op 20-08-2014 15:16 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Pepe is wel een goede verdediger overigens. Het lijkt me als aanvaller niet bepaald prettig als je weet dat deze twee slopers / beulen / zagers / etc. op je staan te wachtenMosin schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:33:
Ja, precies. Die Pepe mag van mij gelijk weg gaan, geen goede speler voor de club. Real staat toch hopelijk voor goed gedrag, want het is een ongelofelijke voorbeeld club en dan heb ik het over de fans, die elke week die 2 lamme apen zien spelen. Varane speelt volgens mij altijd wel aardig en inderdaad Ramos is opzich nog niet zo slecht, maar dat gedrag zeg
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ooohw jawel hoorBospa01 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:37:
[...]
Pepe is wel een goede verdediger overigens. Het lijkt me als aanvaller niet bepaald prettig als je weet dat deze twee slopers / beulen / zagers / etc. op je staan te wachten
[ Voor 26% gewijzigd door Mosin op 20-08-2014 18:03 ]
Dit dus. Dat constante, zielige 'UEFAlona/FIFAlona, NOS geilt op Barcelona, Real mag alles kopen'...argro schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:10:
[...]
Je doet nu alsof dit heel vreemd is, niets is echter minder waar. De straf is nota bene gehandhaafd. Wat er wel aan de hand is, is dat de straf doorgeschoven is. Dat is logisch aangezien de straf opgeschort is hangende het beroep. Nu het beroep door Barça verloren is, komt de straf alsnog. Natuurlijk niet met terugwerkende kracht (omdat dat eenvoudigweg onmogelijk is), maar per de eerstvolgende transferperiode. Dit heeft niets met en farce te maken. Je kunt iemand die voor een celstraf veroordeeld is en in vrijheid het hoger beroep af mag wachten ook niet kwalijk nemen dat hij gebruik heeft gemaakt van zijn vrijheid hangende het beroep, ook niet als het beroep uiteindelijk niet slaagt en de (volledige) straf alsnog komt.
Ja. Behalve dat je nu in een transferperiode zit, waardoor ze nog gewoon kunnen kopen. Er is dus amper straf, want Barça koopt gewoon vooruit. Zo willen ze Koke overnemen en een jaar terugverhuren aan zijn huidige club. Da's effectief hetzelfde als hem volgend jaar overnemen.Kaap schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:37:
Met Argro eens, de straf blijft gehandhaafd, alleen gaat nu pas vanaf de winterstop in, en dus kan Barca volgende zomer nog steeds geen transfers doen.
By the way, Argro not in red anymore
Regeren is vooruitschuiven
Zo gewoon en zo gemakkelijk is vooruitkopen niet. Spelers die aangetrokken worden vervangen geblesseerde spelers, spelers die onder de maat presteren, spelers die vertrekken of spelers die stoppen. Alleen de laatste twee heeft Barça zelf (enigszins) in de hand en daar veranderd het feit dat nu al bekend is dat de straf over enige tijd ingaat niets tot weinig aan. Nu al voorzien welke spelers over 0,5 of zelfs 1 jaar tegenvallen of geblesseerd zijn is knap lastig. Hooguit kan geanticipeerd worden op stoppende spelers.T-MOB schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:07:
[...]
Ja. Behalve dat je nu in een transferperiode zit, waardoor ze nog gewoon kunnen kopen. Er is dus amper straf, want Barça koopt gewoon vooruit. Zo willen ze Koke overnemen en een jaar terugverhuren aan zijn huidige club. Da's effectief hetzelfde als hem volgend jaar overnemen.
[ Voor 5% gewijzigd door argro op 20-08-2014 17:25 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Barcelona gaat Koke niet halen, onzin. Als je Reus bedoelt: daar zijn wat geruchten over. Echter, het zou met verbazen als dit daadwerkelijk zal gebeuren.T-MOB schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:07:
[...]
Ja. Behalve dat je nu in een transferperiode zit, waardoor ze nog gewoon kunnen kopen. Er is dus amper straf, want Barça koopt gewoon vooruit. Zo willen ze Koke overnemen en een jaar terugverhuren aan zijn huidige club. Da's effectief hetzelfde als hem volgend jaar overnemen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq