Gaan we komend seizoen horen over de anti-United campagne van de media?
Mwoh, als de berichten kloppen, dan krijgt hij 5 miljoen euro mee als oprotpremie. Dat doet me een beetje denken aan de anekdote over het liedje "You've lost that lovin' feeling" van de Righteous Brothers. De falsetto-zanger Bobby Hadley klaagde over het eerste couplet waar Bill Medley met zijn diepe stem solo zingt, want wat moest hij daar doen, waarop Phil Spector zei "You can go straight to the fucking bank".Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:15:
Doodzonde. Van Gaal heeft bij alle clubs de jeugd de kans gegeven. Soms wel noodgedwongen door blessures. Voorlopig is er niets officieel. Maar de geruchten worden steeds sterker. Ergens hoop ik dat hij zijn carriere niet op deze manier wilt afsluiten.
Van Gaal is een grote jongen die met een beker afscheid neemt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

http://www.vi.nl/nieuws/g...zijn-kans-bij-bayern-.htm
Mooier kan mijn dag niet
[ Voor 52% gewijzigd door Mosin op 23-05-2016 17:11 ]
Geloof dat hij bij Bayern een top salaris krijgt, betwijfel dat er andere clubs zijn die hem een dergelijk salaris bieden.Mosin schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:10:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.vi.nl/nieuws/g...zijn-kans-bij-bayern-.htm
Mooier kan mijn dag nietKlasse dat Götze het toch nog een keer wilt proberen.
tenminste niet gebaseerd op wat hij heeft laten zien bij Bayern
Tja, je kunt het natuurlijk op het geld afschuiven (wat ook goed mogelijk kan zijn), maar ik vind het wel een beetje Dortmunds. Lekker schreeuwen daarover. Natuurlijk heeft hij het bij Bayern niet laten zien, omdat hij ook niet de speler is voor Guardiola zijn manier van spelen. Daarnaast heeft Bayern wel een streepje voor op hem, omdat hij zelf fan was/is.Deadsy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:21:
[...]
Geloof dat hij bij Bayern een top salaris krijgt, betwijfel dat er andere clubs zijn die hem een dergelijk salaris bieden.
tenminste niet gebaseerd op wat hij heeft laten zien bij Bayern
Ik meen dat Ancelotti zijn spel iets meer op de counter is en dan is Götze (in zijn tijd bij Dortmund) de beste nummer 10 in Europa, zo niet, de wereld. Dat is natuurlijk mijn eigen kijk erop, maar die kerel kan echt een behoorlijk potje voetballen. Ik hoop dat het er nu uit gaat komen met Ancelotti aan het stuur. Hij zal natuurlijk wel ingeleverd hebben op zijn lichamelijke en Fysieke gesteldheid, maar daar moet hij zelf keihard mee beginnen.
Ik denk zelf dat geld belangrijk is voor Gotze vanwege de onzin bij zijn presentatie, een shirt met groot Nike erop terwijl je word gepresenteerd bij een club met Adidas kleding.Mosin schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:36:
[...]
Tja, je kunt het natuurlijk op het geld afschuiven (wat ook goed mogelijk kan zijn), maar ik vind het wel een beetje Dortmunds. Lekker schreeuwen daarover. Natuurlijk heeft hij het bij Bayern niet laten zien, omdat hij ook niet de speler is voor Guardiola zijn manier van spelen. Daarnaast heeft Bayern wel een streepje voor op hem, omdat hij zelf fan was/is.
Ik meen dat Ancelotti zijn spel iets meer op de counter is en dan is Götze (in zijn tijd bij Dortmund) de beste nummer 10 in Europa, zo niet, de wereld. Dat is natuurlijk mijn eigen kijk erop, maar die kerel kan echt een behoorlijk potje voetballen. Ik hoop dat het er nu uit gaat komen met Ancelotti aan het stuur. Hij zal natuurlijk wel ingeleverd hebben op zijn lichamelijke en Fysieke gesteldheid, maar daar moet hij zelf keihard mee beginnen.
Dan heb je of geld gekregen voor de stunt, of je bent een eikel, of je bent niet al te slim.
En dan gooi ik het op geld.
Ik begrijp zeker wat je bedoelt en slim is het zeker niet. Hij verdient veel en als je jong bent heb je misschien nogal wat dollar tekens in je ogen staan. Overigens doen heeeel wat voetballers dat, maar heeft Götze nu wel meer mogelijkheden om tot voetballen te komen. Hij kan zich dus bewijzen en daaruit haal je wel of hij mentaal getalenteerd genoeg is voor dit soort werk. Uiteindelijk krijgt hij de deur toch wel keihard in zijn gezicht als het niks wordt.Deadsy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:56:
[...]
Ik denk zelf dat geld belangrijk is voor Gotze vanwege de onzin bij zijn presentatie, een shirt met groot Nike erop terwijl je word gepresenteerd bij een club met Adidas kleding.
Dan heb je of geld gekregen voor de stunt, of je bent een eikel, of je bent niet al te slim.
En dan gooi ik het op geld.
Ik las net op Facebook (geschreven door een Dortmund fan) dat Hummels een verbeterd contract aangeboden heeft gekregen en dat hij daardoor net zoveel zou verdienen als bij Bayern, dus soms is het ook een ander verhaal en bij Götze pakte dat ook niet bepaald ideaal uit. Als ik met Guardiola had kunnen werken en ik kreeg een salaris verhoging, pakte ik dat natuurlijk aan.
Overigens ben ik niet zeker van wat deze meneer schreef, dus misschien zit hij er ook keihard naast.
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 23-05-2016 18:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op Sky gaven ze aan dat ManU moest wachten tot de New York beurzen dicht zouden gaan, om te voorkomen dat ze beschuldigd konden worden van het beinvloeden van de koers gedurende de dag. Dus vandaar pas nu officieel nieuws.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die competitie is ook de PL als in Premier League, zij het de Schotse.
Damn, ik kijk juist uit naar nieuwe capriolen van Joey
Nee, die competitie heet de Premiership (sinds 2013), niet Premier League.dutchgio schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:58:
Die competitie is ook de PL als in Premier League, zij het de Schotse.
hier stond poep
[ Voor 91% gewijzigd door Angeloonie op 24-05-2016 13:22 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
weer te snel geweest dus.
[ Voor 92% gewijzigd door Gaius op 24-05-2016 13:24 ]
Ik zei ook niets

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Bah net nu de Premier League weer leuk was om naar te kijken gaat die vervelende portugese blaag daar weer aan de slag
Jammer voor Rashford en Martial ook. Mourinho is niet van de jeugd.
Heerlijk he wat die Bale nu zegt: http://www.fcupdate.nl/vo...-zou-in-real-basis-staan/
Het geruzie begint ook langzaam aan weer
Leuk dat Bale zijn stalen zaakje toont, hopelijk speelt 'ie net zo als 2 jaar terug.
Het geruzie begint ook langzaam aan weer
Woah, Arsenal slaat als eerste toe
http://www.bbc.com/sport/football/36378192
Xhaka van Gladbach naar Arsenal, wel een goede speler (iirc een beetje traag maar dat viel nog wel mee op de WK) maar een verbetering?
edit: oja, Liverpool had al een 21-jarige Duitse keeper gehaald van Mainz. En nog een Pool uit de Serie A trouwens, dat was wel een goeie
En een korte film over Messi, vast gericht op de Amerikanen als voorbeschouwing op de Copa America die daar gehouden gaat worden: http://www.si.com/planet-...ssi-si-films?noroute=true
Als je de Messi film gezien hebt is het net een soort samenvatting ervan ...
Xhaka van Gladbach naar Arsenal, wel een goede speler (iirc een beetje traag maar dat viel nog wel mee op de WK) maar een verbetering?
edit: oja, Liverpool had al een 21-jarige Duitse keeper gehaald van Mainz. En nog een Pool uit de Serie A trouwens, dat was wel een goeie
En een korte film over Messi, vast gericht op de Amerikanen als voorbeschouwing op de Copa America die daar gehouden gaat worden: http://www.si.com/planet-...ssi-si-films?noroute=true
[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 25-05-2016 21:44 ]
Over falend beleid gesproken, daar zijn Engelsen toch echt bazen in..apis29 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:37:
Woah, Arsenal slaat als eerste toehttp://www.bbc.com/sport/football/36378192
edit: oja, Liverpool had al een 21-jarige Duitse keeper gehaald van Mainz. En nog een Pool uit de Serie A trouwens, dat was wel een goeie![]()
Bayern krijgt 3x minder dan Arsenal en speelt ze wel gewoon van de mat. Begrijpen zullen ze het nooit, maar dat heb je met een heleboel clubs

Ik vind die Messi toch altijd zo'n aardappelzak he
Heb wel de film van Ronaldo gezien, en als ik het een beetje begreep (weet het echt niet 100% zeker) is zijn zoon fan van Messi
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 26-05-2016 11:05 ]
Ondertussen bevestigd.. Mourinho de nieuwe manager.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2016/May/club-statement-manchester-united-confirm-jose-mourinho-as-new-manager.aspx
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2016/May/club-statement-manchester-united-confirm-jose-mourinho-as-new-manager.aspx
Bitte destroy that shit, GuardiolaWilibrord schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:15:
Ondertussen bevestigd.. Mourinho de nieuwe manager.![]()
Nee, maar wat zal die rood harige kerel nu gaan zeggen over aanvallend voetbal? (Scholes, toch?)
[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 27-05-2016 15:58 ]
Nee, maar ik verwonder mij erover dat hij dan gaat vervangen. Als de fans dat ook willen zien, ga je toch geen Mourinho aanstellen?
Prijzen zal hij vast en zeker winnen, maar het is wel een beetje tegenstrijdig

Het is in ieder geval nu officieel, het gedrocht van het voetbal keert terug in de Premier League. Mijn inziens heeft United zijn ziel echt verkocht.
Gaan iig een spetterende Utd vs City potjes worden.Kaap schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:16:
Het is in ieder geval nu officieel, het gedrocht van het voetbal keert terug in de Premier League. Mijn inziens heeft United zijn ziel echt verkocht.
Vergeet de anti campagne van de media niet
Feitelijk verandert er dus weinig, de coach heeft nog steeds een draadje los en het spel blijft niet om aan te gluren.
Wel duidelijk dat ik volgend jaar dus weer wat minder voor ManU ben.
Hopen dat het voor Liverpool of Arsenal eens de goede kant op valt.
Wel duidelijk dat ik volgend jaar dus weer wat minder voor ManU ben.
[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 28-05-2016 08:22 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als hij echt -zoals velen beweren- de beste manager is, dan toont hij dit seizoen dat hij ook aanvallend voetbal kan brengen en dat hij durft de jeugdspelers een kans geven. En dan laat hij dat ruzie stoken achterwege, want dat is United onwaardig. Ik ben benieuwd. Voorlopig geef ik hem nog het voordeel van de twijfel.
Wanneer heeft hij dat ooit laten zien dan? Hij heeft bij de laatste clubs voortdurend aangetoond een garantie te zijn voor de dingen die jij nu juist niet verwacht te zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom is bijna iedereen ervan overtuigd dat Mourinho successen gaat behalen met United? Ik denk dus van niet.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Hierom waarschijnlijk:Terryb47 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:44:
Waarom is bijna iedereen ervan overtuigd dat Mourinho successen gaat behalen met United? Ik denk dus van niet.

Ik vraag het me ook af, maar wellicht kan hij een paar goede aankopen doen. Hij zal misschien successen kunnen halen, maar of het nou een goede keuze is voor ManUtd voor de lange termijn valt te betwijfelen.
Verdedigend is United al een van de best ploegen in de PL eigenlijk hoefde er alleen maar een spits bij die 20+ per seizoen in het mandje legt.Terryb47 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:44:
Mourinho heeft zijn huiswerk goed gedaan, ben benieuwd wie er allemaal bij gaan komen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
de prijzen die hij heeft gepakt met Porto is knap, maar bij de rest van de clubs ben je bijna verplicht om kampioen te worden. Bij United is het een totaal ander verhaal, want veel van wat er nu rond loopt is United onwaardig. Ik verwacht dat hij een flink aantal nieuwe spelers gaat halen.Sjurm schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:05:
[...]
Ik vraag het me ook af, maar wellicht kan hij een paar goede aankopen doen. Hij zal misschien successen kunnen halen, maar of het nou een goede keuze is voor ManUtd voor de lange termijn valt te betwijfelen.
Klopt, maar qua naam ben je bij ManUtd ook verplicht om kampioen te worden. Ik heb alleen geen idee hoe de selecties van die teams ervoor stonden. Die van ManUtd nu is natuurlijk niet optimaal.Terryb47 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:52:
[...]
de prijzen die hij heeft gepakt met Porto is knap, maar bij de rest van de clubs ben je bijna verplicht om kampioen te worden. Bij United is het een totaal ander verhaal, want veel van wat er nu rond loopt is United onwaardig. Ik verwacht dat hij een flink aantal nieuwe spelers gaat halen.
Weinig tegendoelpunten houd niet in dat het verdedigend goed staat, het is meer zo dat het overgrote deel van de tijd de bal in het bezit is van MU en die achterin/op het middenveld rond tikken. Dan heeft het ook geen zin om agressief druk te zetten, daar voetbal je dan onder uit.Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:10:
[...]
Verdedigend is United al een van de best ploegen in de PL eigenlijk hoefde er alleen maar een spits bij die 20+ per seizoen in het mandje legt.
Mourinho heeft zijn huiswerk goed gedaan, ben benieuwd wie er allemaal bij gaan komen.
Komt er meer op neer dat de tegenstander zo ook weinig kan creëren, en als dat al gebeurd heb je De Gea nog.Dus ja je krijgt net als dat je zelf weinig creëert weinig tegen, maar echt verdedigend sterk is het nou ook weer niet op De Gea na.
excuses, ik maar denken dat weinig tegengoals een indicator van goed verdedigen is.dutchgio schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:04:
[...]
Weinig tegendoelpunten houd niet in dat het verdedigend goed staat, het is meer zo dat het overgrote deel van de tijd de bal in het bezit is van MU en die achterin/op het middenveld rond tikken. Dan heeft het ook geen zin om agressief druk te zetten, daar voetbal je dan onder uit.
Komt er meer op neer dat de tegenstander zo ook weinig kan creëren, en als dat al gebeurd heb je De Gea nog.Dus ja je krijgt net als dat je zelf weinig creëert weinig tegen, maar echt verdedigend sterk is het nou ook weer niet op De Gea na.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hangt er vanaf hoe je speelt en er naar kijkt, of niet?Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 18:01:
[...]
excuses, ik maar denken dat weinig tegengoals een indicator van goed verdedigen is.
Krijg je er weinig tegen omdat je doelman er absurd veel uit houd? Of omdat je duo achterin weinig weg geeft of omdat je met 8 man in je eigen strafschop gebied zit.
Nu de play-off voor promotie naar League One: AFC Wimbledon - Plymouth Argyle.
Allemaal herinneringen aan de Crazy Gang van 1988 die de FA cup won met Vinnie Jones, Dave Bassett, Lawrie Sanchez. Dit is het nieuwe Wimbledon: in 2002 verhuisde het oude Wimbledon naar Milton Keynes, weg van het "thuisland" en heet nu MK Dons. Men richtte een nieuwe club op, die helemaal onderaan begon en 5x gepromoveerd in 13 seizoenen.
En als ze promoveren, dan spelen ze volgend seizoen tegen die MK Dons, en dat is echte haat
En ze hebben weer een "beest":
Allemaal herinneringen aan de Crazy Gang van 1988 die de FA cup won met Vinnie Jones, Dave Bassett, Lawrie Sanchez. Dit is het nieuwe Wimbledon: in 2002 verhuisde het oude Wimbledon naar Milton Keynes, weg van het "thuisland" en heet nu MK Dons. Men richtte een nieuwe club op, die helemaal onderaan begon en 5x gepromoveerd in 13 seizoenen.
En als ze promoveren, dan spelen ze volgend seizoen tegen die MK Dons, en dat is echte haat
En ze hebben weer een "beest":
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 30-05-2016 15:30 ]
Akinfenwa
Probeer die maar eens van de bal te zetten
Bij de 1-0 voorsprong, 9e minuut van de extra tijd, pingel voor Wimbledon. Begon men te ruzieen over wie hem mocht nemen, Akinfenwa wilde hem ook en dan kunnen ook de eigen spelers maar beter toegevenTerranova schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:33:
AkinfenwaProbeer die maar eens van de bal te zetten
(2-0)
Edit: blijkt dat Akinfenwa de speler vooraf had beloofd dat hij de pingel mocht nemen, maar het moment te mooi vond om weg te geven

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 30-05-2016 18:14 ]
Komend seizoen dus MK Dons vs AFC Wimbledon 
In other news, scumbags van Millwall hebben ook weer goed huis gehouden.
In other news, scumbags van Millwall hebben ook weer goed huis gehouden.
Mourinho gaat beginnen met de schoonmaak:
http://www.skysports.com/...t-this-summer-sky-sources
Snap eerlijkgezegd niet eens waarom Blind daar is, voegt niks toe aan Man Utd. Puur Nederlandse voortrekkerij.Exocet schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:36:
Mourinho gaat beginnen met de schoonmaak:
Blind heeft wel een veel beter seizoen gedraaid dan Memphis, maar die de laatste zou wel weer een kans krijgen om eventueel kapitaalvernietiging te voorkomen.iPodKiller schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:45:
[...]
Snap eerlijkgezegd niet eens waarom Blind daar is, voegt niks toe aan Man Utd. Puur Nederlandse voortrekkerij.
Beter seizoen, zeker. Maar alsnog slecht.Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:54:
[...]
Blind heeft wel een veel beter seizoen gedraaid dan Memphis, maar die de laatste zou wel weer een kans krijgen om eventueel kapitaalvernietiging te voorkomen.
Zijn seizoen was zeker wel voldoende, slecht vond ik het niet. Blind is wel een speler die weinig trainers als CB zullen gebruiken. Hij heeft niet bepaald het gedroomde fysiek van een verdediger.
Ik vind Blind een normale voetballer, niet meer en minder. Hij heeft zijn uitschieters naar boven en beneden, maar voegt inderdaad niks toe aan een elftal dat hoog in het vaandel moet staan.
In ieder geval niet bij een topclub (als MU daar weer naar toe wil).
Een transfer maken naar een andere club moet dan ook gewoon tot de mogelijkheden behoren, niets mis mee.
Clubs als Everton, mocht De Boer daar nog terechtkomen, Southampton etc. Dan desnoods ook weer als linksback of op het middenveld.
Een transfer maken naar een andere club moet dan ook gewoon tot de mogelijkheden behoren, niets mis mee.
Clubs als Everton, mocht De Boer daar nog terechtkomen, Southampton etc. Dan desnoods ook weer als linksback of op het middenveld.
Mee eens. Verdienstelijk seizoen van Blind. Valt weinig op aan te merken. Maar eigenlijk schiet hij wat te kort voor het niveau waar MU weer naar toe wil/moet.
Ik zou hem eigenlijk nog houden als MU zijnde, kan op drie posities spelen. Nergens eigenlijk als basis, maar als back-up achter de hand geen slechte optie.
Zo, die zit voorlopig onder de pannen. Goeie speler! Ben benieuwd of ie in de basis staat onder Guardiola.City are delighted to announce the signing of Ilkay Gundogan.
German international Gundogan joins City from Borussia Dortmund on a four-year deal.
City en Guardiola beginnen goed! Direct Gundogan gefixt. Komt het ook wer ten goede van hemzelf en voor het Nationale elftal 
http://www.fcupdate.nl/vo...uardiola-strikt-gundogan/
F*ck meneer boven me is 5 seconden sneller, haha
http://www.fcupdate.nl/vo...uardiola-strikt-gundogan/
F*ck meneer boven me is 5 seconden sneller, haha
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 02-06-2016 10:42 ]
Ja jongen, als het om je clubje gaat, moet je er als de kippen bij zijn.
Anyway, dit is de eerste. Ben benieuwd naar de volgende transfers!
Haha, dat kloptchim0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:44:
[...]
Ja jongen, als het om je clubje gaat, moet je er als de kippen bij zijn.
Anyway, dit is de eerste. Ben benieuwd naar de volgende transfers!
Ik ben ook benieuwd, maar hoop gewoon dat United flinke afranselingen krijgt komend seizoen. Wie stelt die oen van een trainer nu aan?
Voor het EK2016: Themaforum: Sportzomer. Het themaforum is nu geopend
Bartra naar Dortmund, moet ik nu lachen, lachen of lachen?
Bij Barca zijn ze blij dat hij weg is, lijkt me. Misschien krijgt hij wat glans door een goede ontwikkeling, but legends say he is still trying to Defend bale
Bij Barca zijn ze blij dat hij weg is, lijkt me. Misschien krijgt hij wat glans door een goede ontwikkeling, but legends say he is still trying to Defend bale
Itt Barcelona had Dortmund al zat spelers voor die positie, in dat opzicht best een vreemde aankoop. Bij Barcelona vertrekt ook Mascherano en dan hou je Vermaelen en Mathieu over zeker
(naast Pique). Dan zal er zeker iemand gehaald worden, ben benieuwd ...
Dani Alves gaat ook weg en de naam die valt is Bellerin van Arsenal (uit de jeugdopleiding van Barcelona weggehaald). Zelf zegt ie dat hij blij was dat hij weg was gegaan naar Arsenal en wil blijven. Maar hij zit nu bij de EK selectie na het wegvallen van Carvajal dus weken de tijd om hem te bewerken
(zie Fabregas)
Gündogan naar City was natuurlijk al in Maart ofzo 'bekend' met die geheime ontmoeting in Amsterdam.
Dani Alves gaat ook weg en de naam die valt is Bellerin van Arsenal (uit de jeugdopleiding van Barcelona weggehaald). Zelf zegt ie dat hij blij was dat hij weg was gegaan naar Arsenal en wil blijven. Maar hij zit nu bij de EK selectie na het wegvallen van Carvajal dus weken de tijd om hem te bewerken
Gündogan naar City was natuurlijk al in Maart ofzo 'bekend' met die geheime ontmoeting in Amsterdam.
[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 04-06-2016 11:51 ]
Gerucht gaat dat Umtiti van Lyon die aankoop zal zijn.apis29 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:41:
Itt Barcelona had Dortmund al zat spelers voor die positie, in dat opzicht best een vreemde aankoop. Bij Barcelona vertrekt ook Mascherano en dan hou je Vermaelen en Mathieu over zeker(naast Pique). Dan zal er zeker iemand gehaald worden, ben benieuwd ...
Dani Alves gaat ook weg en de naam die valt is Bellerin van Arsenal (uit de jeugdopleiding van Barcelona weggehaald). Zelf zegt ie dat hij blij was dat hij weg was gegaan naar Arsenal en wil blijven. Maar hij zit nu bij de EK selectie na het wegvallen van Carvajal dus weken de tijd om hem te bewerken(zie Fabregas)
In ander nieuws: Arsenal schijnt dicht bij het aantrekken van Vardy te zijn. Gaat Wenger nu lange ballen/kick and rush spelen?
[ Voor 77% gewijzigd door JanW op 04-06-2016 12:09 ]
We vroegen ons in de privedraad al af waar de horde die-hard Leicester fans van afgelopen seizoen waren om daar iets over in dit topic te zettenJanW schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:07:
[...]
In ander nieuws: Arsenal schijnt dicht bij het aantrekken van Vardy te zijn. Gaat Wenger nu lange ballen/kick and rush spelen?
Stuart James van The Guardian kwam gisteravond opeens met het nieuws naar buiten dat we schijnbaar de clausule gelicht hebben. Nou is die niet van de categorie gossip. Skysports en BBC volgden daarna.
De tweet van mevrouw Hardy lijkt ook wel veelzeggend:
https://twitter.com/RebekahVardyListen LCFC fans don't come at me with abuse! I have nothing whatsoever to do with calling the shots in my husband's career! Its unfair
Wat ik er zelf van vind? Moeilijk. Ja, hij heeft een topjaar gehad, maar op nou op basis daarvan een spits te kopen is altijd een risico. Ik weet niet zo goed wat ik daar nou van moet vinden.
On topic:
Is dit niet het eerste jaar dat Vardy überhaupt noemenswaardig presteert? Het voelt voor mij een beetje zoals in Nederland nu Janssen in trek is. Grote kans dat het een piek was en het een miskoop wordt. Maar er blijft toch ook een kans dat hij de lijn wel door zet een dan sla je jezelf voort je kop. Moeilijk inderdaad.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kunt ze inderdaad wel een beetje vergelijken. Allebei pas echt 1 seizoen goed, maar daar komt wel alle interesse uit voort.
Aan de andere kant: ze hebben het wel een heel seizoen laten zien.
Aan de andere kant: ze hebben het wel een heel seizoen laten zien.
Het is vooral een vreemd verhaal omdat Vardy iemand is die van zijn snelheid en werklust gebruik maakt, en inderdaad het beste werkt met lange ballen over de verdediging heen. Dat werkt goed bij de speelstijl van Leicester en counterploegen, maar het is juist niet wat Arsenal doet met pressing en combinatievoetbal.
Je ziet ook in het Engelse team dat het een stuk moeilijker is voor Vardy.
Aan de andere kant: Arsenal heeft een scorende spits nodig. Giroud is niet goed genoeg, Welbeck te fragiel. Ze zullen toch iemand moeten kopen die het al bewezen heeft.
Aan de andere kant: Arsenal heeft een scorende spits nodig. Giroud is niet goed genoeg, Welbeck te fragiel. Ze zullen toch iemand moeten kopen die het al bewezen heeft.
Ik hoopte op Ibra.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk niet dat Wenger met een dergelijk ego overweg kan
Ik had natuurlijk gehoopt op een echte topspits, maar die zijn bijzonder schaars of onhaalbaar. Voor 20m kan je daarom best een gokje wagen vind ik, je haalt daarmee wel een van de topscorers van vorig jaar binnen. Welbeck heeft toendertijd hetzelfde gekost notabene, of zo'n Calum Chambers...
Niet eens zozeer dat. We moeten ook niet vergeten dat die al bijna "Arsenal" speler was voor zijn tijd bij Ajax. Waarom zou die dan nog bij Arsenal komen? (En Raiola had geadviseerd de trial af te zeggen, niet direct Zlatan)gambieter schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:09:
Ik denk niet dat Wenger met een dergelijk ego overweg kan
Maar zou Zlatan dezelfde Zlatan daar worden onder Wenger zoals we hem nu kennen?
Over Wenger had hij de sowieso een stuk minder verdiend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
“Wenger asked me to have a trial with Arsenal when I was 17.
“I turned it down. Zlatan doesn’t do auditions.”
Hoe een held Zlatan ook is, kwa persoonlijkheid kan het gewoon niet. Jammer, maar helaas. Ik had maar wat graag zijn shirt besteld.
Verder natuurlijk wat Gambieter zegt:
Verder natuurlijk wat Gambieter zegt:
gambieter schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:03:
Het is vooral een vreemd verhaal omdat Vardy iemand is die van zijn snelheid en werklust gebruik maakt, en inderdaad het beste werkt met lange ballen over de verdediging heen. Dat werkt goed bij de speelstijl van Leicester en counterploegen, maar het is juist niet wat Arsenal doet met pressing en combinatievoetbal.
Vardy past beter bij een Mourinho team. Geef die man een bus
Dat klopt nietdutchgio schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:40:
“Wenger asked me to have a trial with Arsenal when I was 17.
Dan kan Walcott mooi de omgekeerde weg maken
(al dan niet huren voor een jaar)
Zaha moet haalbaar zijn, maar die scoort eigenlijk nooit zie ik nu. Remy van Chelsea, Deulofeu maar als Koeman komt heb je alweer een Barcelona connectie. Berahino misschien als Batshuayi naar Tottenham gaat (maar dat vind ik niet bepaald een complementaire partner voor Kane)
Zaha moet haalbaar zijn, maar die scoort eigenlijk nooit zie ik nu. Remy van Chelsea, Deulofeu maar als Koeman komt heb je alweer een Barcelona connectie. Berahino misschien als Batshuayi naar Tottenham gaat (maar dat vind ik niet bepaald een complementaire partner voor Kane)
Ik vind dit stuk op de Skysports pagina over Arsenal-Vardy wel interessant: Arsenal want Jamie Vardy: A change of strategy by Arsene Wenger?
Er wordt een vergelijking gemaakt met de aankoop van Robin van Persie door Ferguson. Nu zal er wel stoom uit bepaalde oren komen
Er wordt een vergelijking gemaakt met de aankoop van Robin van Persie door Ferguson. Nu zal er wel stoom uit bepaalde oren komen
Neuh, denk dat dat wel zal meevallen, hier niet in ieder geval. Tijden zijn veranderd sinds 2012 het stadion is afbetaald. Fans zijn meer gaan verwachten en meer gaan eisen. De onvrede over Arsene is ook gaan groeien, met afgelopen seizoen (voorlopig) als hoogtepunt, waar fans onderling op de vuist gaan. Het gaat niet alleen over resultaten, maar ook over selectiebeleid, transferbeleid, sfeer/mentaliteit op het veld.gambieter schreef op maandag 06 juni 2016 @ 01:35:
Het board en Arsene hebben het ook gezien. Ze moeten wel echt iets gaan doen. Daar komt bij dat dit Arsene's laatste seizoen is van zijn huidige contract. Die wil voor alles en iedereen nog een keer die titel pakken. Dat zou een prachtige afsluiting zijn. Dus misschien is een change of style wel wat er gaat gebeuren, misschien is dat juist wel eens nodig. We proberen altijd het 4-2-3-1 pass voetbal te spelen en de bal over de doellijn te lopen, tot grote ergernis aan toe.
Wat betreft RvP, ik heb afgelopen seizoen vele fans horen zeggen dat ze hem nog kwalijk nemen naar de directe concurrent gegaan zijn, maar dat dat ze wel snappen waarom hij weg wou en wat de brief die hij achterliet aan de fans betekende. Nu er zoveel tegen Wenger zijn snapt men zijn beweegredenen. Hij ging niet weg omdat hij perse naar een andere club wilde, hij ging weg omdat hij geen vertrouwen meer had in Arsene.
In die lijn is er nog een puntje, Ozil en Alexis zijn niet tevreden, de kans bestaat dat die weg willen om dezelfde redenen. Nu al 2 transfers doen, Xhaka en Vardy, geeft in ieder geval een duidelijk signaal af naar Ozil en Alexis.
Overigens schijnt het dat we ook geïnformeerd hebben naar Mahrez, wat wel logisch klinkt daar Walcott out of favour is gevallen. Maar Mahrez zal wel een flinke zak geld kosten.
Nu zou hij Mahrez er nog bij willen hebben.gambieter schreef op maandag 06 juni 2016 @ 01:35:
Ik vind dit stuk op de Skysports pagina over Arsenal-Vardy wel interessant: Arsenal want Jamie Vardy: A change of strategy by Arsene Wenger?
Straks Kante ook nog.
Heeft ie het idee dat je met de spelers van Leicester wel kampioen wordt?
De stelling 'if you can't beat them buy them' gaat slechts ten dele op. Aangezien arsenal de enige ploeg is die leicester 2x kon verslaan vorig seizoen
Kante niet, we hebben Xhaka net aangetrokken. Dat middenveld blok bestaat nu dus uit Coquelin, Xhaka, Elneny, Wilshere en Cazorla.dutchgio schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:28:
[...]
Nu zou hij Mahrez er nog bij willen hebben.
Straks Kante ook nog.
Heeft ie het idee dat je met de spelers van Leicester wel kampioen wordt?
Mahrez snap ik wel, het hoofdstuk Walcott gaat sluiten, Campbell is niet populair bij Arsene, Chamberlain moet verhuurd gaan worden en Iwobi is te jong om de basislast te dragen. Om die redenen kan de interesse in Mahrez dus reëel zijn.
Nog een punt uit het artikel: winnaarsmentaliteit. Daar heb je met Xhaka iig wel een goeie aan en dat zou Vardy dan ook mee moeten nemen.
In ander nieuws: de gemiddelde speelminuten van de EK-selecties van de volgende landen:

(zie ook: apis29 in "[EK2016] Groep B (Engeland, Rusland, Slowakije, Wales)")
In ander nieuws: de gemiddelde speelminuten van de EK-selecties van de volgende landen:

(zie ook: apis29 in "[EK2016] Groep B (Engeland, Rusland, Slowakije, Wales)")
Nog geen nieuws rondom de transfer van Vardy. zou dit betekenen dat hij de onrust zal gebruiken om een verbeterd contract te tekenen bij Leicester? Of is arsenal al Andrea Bocelli aan het regelen om hem te laten zingen bij de presentatie?
Waarom is Tottenham geïnteresseerd in Janssen als ze Kane hebben of gaat ie weg of zo? Er wordt over 15 miljoen gesproken.
Als backup, tweede spits.
15 miljoen is een koopje qua Engelse begrippen.
15 miljoen is een koopje qua Engelse begrippen.
Of misschien heeft Kane wel aangegeven te willen vertrekken naar zijn jeugdliefde Arsenal
Dan nog, zou je daar blij mee zijn? Zo geweldig vind ik hem niet. Vaak is het gewoon een blind paard met alleen oog voor de goal. Hij jast ze er af en toe wel lekker in, maar bij Arsenal moet je ook een beetje kunnen voetballen.Kaap schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:20:
Of misschien heeft Kane wel aangegeven te willen vertrekken naar zijn jeugdliefde Arsenal
Ik denk dat met een Ozil als aanvoer achter hem, hij goed is voor 30 goals per seizoen. Ozil is de onbetwiste kansenmaken in europa, maar het mankement is dat er iemand voorstaat die moeite heeft om af te werken (Giroud).
Als Arsenal pressing en combinatie voetbal met zijn spits wil gaan spelen, dan zou ik lekker een middenvelder neer planten. Een spits moet er toch zijn voor de goaltjes? Ik vind het persoonlijk zeer onverstandig een top spits uit zijn rol te gaan halen. Als je iemand wilt die voorin heel goed de inzicht heeft en goed combineerd.. Nogmaals, zet er een hele goede middenvelder neer.
Daar gaat er alweer eentje naar boven:
http://www.fcupdate.nl/vo...44-dood-gevonden-in-huis/
Daar gaat er alweer eentje naar boven:
http://www.fcupdate.nl/vo...44-dood-gevonden-in-huis/
[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 09-06-2016 10:06 ]
Ronald Koeman stapt op de trein naar Everton. Kijken of hij die op de rails krijgt.
De trein of Everton? 
En volgens de geruchtenmolen gaat Pelle mee of is dat geen gerucht meer? Wel schitterende goal trouwens gisteren.
En volgens de geruchtenmolen gaat Pelle mee of is dat geen gerucht meer? Wel schitterende goal trouwens gisteren.
Van Dijk misschien ook, maar dat zal beiden wel afhangen van een vertrek van Lukaku/Stones.
Zo he he.. Heb die gast echt nooit zien spelen. Vraag me af wat ie verdiende. Zal wel een aardig zakcentje hebben opgestreken daar.OFFICIAL ANNOUNCEMENT | 15/06/2016
Real Madrid C. F. and Villarreal C. F. have reached an agreement over the transfer of the player, Denis Cheryshev. The club wishes to thank the player for his dedication and professionalism during these years and wishes him the very best in this new chapter of his career.
Mja, hij speelde bij Real Madrid natuurlijk, dus hij zal daar meer verdient hebben dan jij en ik. Maar hij is daar via de jeugd binnengekomen, niet als aankoop. Is daarbij nooit doorgebroken bij het eerste. Dus voor Real Madrid begrippen zal het niet veel geweest zijn.chim0 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:53:
[...]
Zo he he.. Heb die gast echt nooit zien spelen. Vraag me af wat ie verdiende. Zal wel een aardig zakcentje hebben opgestreken.
Ik weet niet of het hier moet, maar Chili heeft effe met 7-0 van Mexico gewonnen in de kwart finale van de Copa América. Ik heb een samenvatting gezien en alle goals na rust (5) waren counters van Chili. Het zag er een beetje uit zoals de tweede helft van Spanje - Nederland. Het leek wel of Mexico alles tegen zat en Chili alles mee. En Mexico liet het ook wel een klein beetje lopen na de 3/4-0 natuurlijk.
Maar Mexico kon duidelijk geen grip krijgen op al die snelle mannetjes bij Chili.
Maar Mexico kon duidelijk geen grip krijgen op al die snelle mannetjes bij Chili.
Ik heb die samenvatting ook gezien. Prachtige goals en een ongelooflijke uitslag. Je zou denken Mexico is een aardig voetballand, dus zo zie je maar dat overal gekke dingen kunnen gebeuren (of het moet matchfixing zijn).Fleximex schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:12:
Ik weet niet of het hier moet, maar Chili heeft effe met 7-0 van Mexico gewonnen in de kwart finale van de Copa América. Ik heb een samenvatting gezien en alle goals na rust (5) waren counters van Chili. Het zag er een beetje uit zoals de tweede helft van Spanje - Nederland. Het leek wel of Mexico alles tegen zat en Chili alles mee. En Mexico liet het ook wel een klein beetje lopen na de 3/4-0 natuurlijk.
Ondertussen in Madrid:
Sjonge jonge, eerst dumpen en nu die het zo goed doet, terugnemen. Echt, soms snap ik helemaal niks van clubs.OFFICIAL ANNOUNCEMENT | 21/06/2016
Real Madrid C. F. have informed Juventus FC of their decision to salvage the federative rights on the player Álvaro Morata, who will join up with the first team for pre-season training under the command of Zinedine Zidane.
De verwachting is dat RM hem heeft teruggehaald om meteen weer voor een groter bedrag te verkopen.chim0 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:18:
[...]
Ik heb die samenvatting ook gezien. Prachtige goals en een ongelooflijke uitslag. Je zou denken Mexico is een aardig voetballand, dus zo zie je maar dat overal gekke dingen kunnen gebeuren (of het moet matchfixing zijn).
Ondertussen in Madrid:
[...]
Sjonge jonge, eerst dumpen en nu die het zo goed doet, terugnemen. Echt, soms snap ik helemaal niks van clubs.
Fijn dat die Vardy soap voorbij is. Blij dat hij bijgetekend heeft bij Leicester en niet naar Arsenal komt. Past mijn inziens niet in ons systeem en de kans zou zo groot zijn dat hij zou floppen. Dan kun je beter blijven daar waar je de grote man bent en het team behoorlijk op jouw speelstijl is ingericht.
* JeroenNietDoen is opgelucht
* JeroenNietDoen is opgelucht
[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-06-2016 12:43 ]
Ik denk ook dat hij het niet aandurfde. Enige risico dat hij loopt is dat als Mahrez en/of Kante wel de benen nemen het nog wel eens een matig seizoen voor hem kan worden al is het nog maar de vraag of het niet een 'one season wonder' is.
[ Voor 16% gewijzigd door RodeStabilo op 23-06-2016 12:41 ]
[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 is ook aangemaakt voor het nieuwe seizoen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2