Misschien heeft Louis de beveiligingsmedewerkers tijdens de oefening gedirigeerd en wisten ze niet hoe snel ze weg moesten komen.Luxicon schreef op maandag 16 mei 2016 @ 00:49:
Liverpool - Sevilla. Als Granada met 4-1 (?) wint van Sevilla, dan zou Liverpool ook moeten kunnen winnen.
Persoonlijk hoop ik op winst voor Liverpool. Dat brengt de Engelse competitie gevoelsmatig dichterbij de Spaanse. Anders domineren de Spaanse clubs Europa wel heel erg, zoals het al een paar jaar het geval is.
PS. wat dom zeg, dat het pakketje bij United was blijven liggen na een oefening aldaar.
Garth Crooks doet elke week zijn "team of the week", en nu het team of the year.
Doel: De Gea
Verdediging: Bertrand, Morgan, Alderweireld, Simpson
Middenveld: Kante, Payet, Mahrez, Coutinho
Aanval: Kane, Aguero
Doel en verdediging lijkt me niets mis mee, ik geloof dat Bellerin eventueel een alternatief zou zijn voor Simpson. Coutinho in middenveld vind ik twijfelachtig, zoveel heeft die niet laten zien dit seizoen, waarom geen Dele Alli? Aguero is degene die Man City in de race heeft gehouden en kan ik begrijpen. Maar Kane ipv Vardy? Kane heeft eigenlijk nooit het verschil gemaakt, meer gescoord in wedstrijden die ruim gewonnen werden. Maar goed, Crooks is een ex-Spurs speler en niet erg onpartijdig...
Doel: De Gea
Verdediging: Bertrand, Morgan, Alderweireld, Simpson
Middenveld: Kante, Payet, Mahrez, Coutinho
Aanval: Kane, Aguero
Doel en verdediging lijkt me niets mis mee, ik geloof dat Bellerin eventueel een alternatief zou zijn voor Simpson. Coutinho in middenveld vind ik twijfelachtig, zoveel heeft die niet laten zien dit seizoen, waarom geen Dele Alli? Aguero is degene die Man City in de race heeft gehouden en kan ik begrijpen. Maar Kane ipv Vardy? Kane heeft eigenlijk nooit het verschil gemaakt, meer gescoord in wedstrijden die ruim gewonnen werden. Maar goed, Crooks is een ex-Spurs speler en niet erg onpartijdig...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat laatst zegt dan al wel genoeg, je selecteert een paar spelers van Tottenham, van de kampioen en de duidelijk beste speler(s). 
Die van Arsenal komt er dan inderdaad niet in voor...
Ik zou in ieder geval Coutinho niet opnemen en Vardy erbij zetten.
Daarom ben ik ook verrast dat Alli er niet in staat. Nu denk ik ook niet dat er veel Arsenal spelers zijn die echt een goed seizoen hadden, Sanchez misschien en Ozil. De tweede plaats van Arsenal is geflatteerd.dutchgio schreef op maandag 16 mei 2016 @ 01:06:
Dat laatst zegt dan al wel genoeg, je selecteert een paar spelers van Tottenham, van de kampioen en de duidelijk beste speler(s).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kaap schreef op maandag 16 mei 2016 @ 06:01:
En het is Arsenal...
offtopic:
Kom op, dude! Dacht dat we die tijd onderhand wel een beetje ontgroeid waren? Ik wel tenminste en ben blij toe. Het is het niet waard! Heb wel belangrijkere dingen om me over op te winden.
Kom op, dude! Dacht dat we die tijd onderhand wel een beetje ontgroeid waren? Ik wel tenminste en ben blij toe. Het is het niet waard! Heb wel belangrijkere dingen om me over op te winden.
Anyway, geruchtenmolen draait weer op volle toeren. City zou interesse hebben in Sanchez, Walcott en Rose.
Walcott moet je echt niet willen. De enige ontwikkeling die die gast heeft doorgemaakt in 10 jaar is een baard. En Alexis verkopen we echt niet aan City. De jaren dat we noodgedwongen moesten verkopen zijn voorbij. Daarnaast is het een vreemd gerucht, want Alexis viel destijds buiten Pep's scope en mocht vertrekken.chim0 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 06:35:
[...]
Anyway, geruchtenmolen draait weer op volle toeren. City zou interesse hebben in Sanchez, Walcott en Rose.
Hier is het enige echte gerucht wat ook wel waar lijkt te zijn die Xhaka van Borussia. Dat zou dan wel betekenen dat Cazorla of Ramsey verkocht gaat worden.
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-05-2016 07:51 ]
Walcott of Navas is toch lood om oud ijzer ondertussen, die transfer kan ik me ook totaal niet voorstellen.
) Anders omschreven: iedereen rent er rond als een kip zonder kop, niemand is (nog) in staat een wedstrijd te controleren en elite aanvallers spelen er niet meer op Aguero na
. Zo dominant als Chelsea vorig seizoen de eerste helft van de competitie was speelt niemand meer dus er is nog ruimte genoeg voor verbetering. En dat gaat vanaf volgend jaar gebeuren ... (Chelsea met Conté kan ook nog interessant worden trouwens).
In Spanje had je een weekje winterstop geloof ik en buiten de top 2 is er zat concurrentie. Een #18 als Granada legt toch best goed spel op de mat. Weet niet wanneer dat tegen Sevilla was maar dat verbaast me dan weer niet zoveel. Spaanse clubs komen ver in Europa, draaien dubbele bekerronde's thuis, het nationale team staat bijna elke keer een maand in de zomer te spelen waarna ze een weekje vrij krijgen om vervolgens op tour naar Amerika/Azie te gaan en daarna begint de competitie weer.
Coutinho is godsgruwelijk in vorm en zo'n matig seizoen heeft ie toch echt niet. Dat een Spurs adept als Brooks hem al verkiest boven Alli zegt dan ook genoeg
. Als je aan de andere kant gaat kijken wie er boven verwachting een goed seizoen draait dan valt er wel een punt te maken ja.
4-4-2 met Aguero, Vardy en Kane: hoe dan?
(dutchgio schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:40:
[...]
De competitie als geheel; teams zijn gelijkwaardig, de strijd om de titel gaat niet tussen 1 á 2 clubs, veel wedstrijden, geen winterstop, vrijwel geen megauitslagen als 6-0(op een 5-1 van een al gedegradeerde club na tegen de afgehaakte titelkandidaat en nummer 2, dat daardoor als 3e eindigt.) etc.
In Spanje had je een weekje winterstop geloof ik en buiten de top 2 is er zat concurrentie. Een #18 als Granada legt toch best goed spel op de mat. Weet niet wanneer dat tegen Sevilla was maar dat verbaast me dan weer niet zoveel. Spaanse clubs komen ver in Europa, draaien dubbele bekerronde's thuis, het nationale team staat bijna elke keer een maand in de zomer te spelen waarna ze een weekje vrij krijgen om vervolgens op tour naar Amerika/Azie te gaan en daarna begint de competitie weer.
Coutinho is godsgruwelijk in vorm en zo'n matig seizoen heeft ie toch echt niet. Dat een Spurs adept als Brooks hem al verkiest boven Alli zegt dan ook genoeg

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 16-05-2016 12:52 ]
Kane eruitapis29 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:41:
Garth Crooks is ex-Tottenham.. Dus "en het is Arsenal" is dus aardig relevantchim0 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 06:35:
[...]
offtopic:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Haha dan wel ja en had ook gewoon zo moeten zijn, maar Vardy ipv Coutinho had (positioneel) niet gepast. Overigens wel vrij inconsistent en geblesseerd geweest Coutinho maar op z'n best zet je hem er altijd in[Kane eruit.
'Objectiever':

Afgelopen maand:

En over de ééntonigheid in Spanje en Duitsland:
24 seizoenen sinds oprichting Premier League. Kampioenen per land:
- Engeland (6): Man Utd 13x, Chelsea 4x, Arsenal 3x, Man City 2x, Blackburn 1x, Leicester 1x
- Duitsland (6): Bayern 14x, Dortmund 5x, Bremen 2x, Kaiserslautern 1x, Stuttgart 1x, Wolfsburg 1x
- Spanje (5): Barca 11x, Real 7x, Atletico 2x, Valencia 2x, Depor 1x
En een mooi overzicht meteen van het verschil tussen de nrs.1 en 2: Wikipedia: List of English football champions
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 16-05-2016 23:25 ]
Die Philipp Lahm blijft toch ook klasse apart. YouTube: Philipp Lahm gets Bayern fans to stop singing insulting chant about Dortmund
Dat is letterlijk een van de weinige (enigste?) voorbeeld voetballers van deze tijd.
Dat is letterlijk een van de weinige (enigste?) voorbeeld voetballers van deze tijd.
Waarom is de tweede plaats geflatteerd?gambieter schreef op maandag 16 mei 2016 @ 01:08:
[...]
Daarom ben ik ook verrast dat Alli er niet in staat. Nu denk ik ook niet dat er veel Arsenal spelers zijn die echt een goed seizoen hadden, Sanchez misschien en Ozil. De tweede plaats van Arsenal is geflatteerd.
Gebaseerd op de kwaliteit van het vertoonde voetbal. Er viel weinig te genieten dit seizoen bij Arsenal, terwijl Spurs, Southampton, West Ham en ook Leicester wel om aan te zien waren.Vos schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:59:
Waarom is de tweede plaats geflatteerd?
De tijden van mooi voetbal en resultaat zijn toch allang vervlogen? Zelfs voor teams als Barca en Bayern wordt het steeds moeilijker. Het is puur resultaat (lees: geld) spelen tegenwoordig.
Klopt enigszins, maar dit was bij de andere ploegen net zo. En met leuk voetbal win je niks, dat weet een ploeg als Arsenal maar al te goed. Dat weet jij ookgambieter schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:07:
[...]
Gebaseerd op de kwaliteit van het vertoonde voetbal. Er viel weinig te genieten dit seizoen bij Arsenal, terwijl Spurs, Southampton, West Ham en ook Leicester wel om aan te zien waren.
Ssssshtttt! Nu stap je op de tenen van de hondstrouwe jarenlange Leicester supporters hierchim0 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:00:
Leicester om aan te zien? Spelen puur op de counter op de snelheid van Vardy.
Mahrez was overigens wel leuk om te zien

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-05-2016 21:16 ]
Oh ja, sorry!Kaap schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:15:
[...]
Ssssshtttt! Nu stap je op de tenen van de hondstrouwe jarenlange Leicester supporters hier
Irritant mannetje met z'n 384 scharen en dat gekap elke keer. En ja, Ronaldo is ook vermoeiend als ie begint te scharen.Mahrez was overigens wel leuk om te zien
[ Voor 50% gewijzigd door chim0 op 18-05-2016 04:31 ]
Inderdaad, om maar te zwijgen over het bovengemiddelde aantal gegeven strafschoppen.chim0 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:00:
Kaap schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:15:
Ssssshtttt! Nu stap je op de tenen van de hondstrouwe jarenlange Leicester supporters hier
[ Voor 41% gewijzigd door RodeStabilo op 18-05-2016 07:44 ]
Haha, altijd als een team wat succes behaald duiken er 'doorgewinterde' supporters opKaap schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:15:
[...]
Mahrez was overigens wel leuk om te zien
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Leicester was natuurlijk vooral leuk omdat ze als Klein Duimpje tegen de reuzen aan schopten en even de heersende elite doorbraken. EN dat met een elftal van veel "misfits" (Huth, Morgan, Ulloa) en gerichte goede aankopen (Schmeichel, Mahrez, Vardy).chim0 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:00:
Het is ook mooi dat de club, spelers en fans beseffen dat dit voor hen een eenmalig iets is. ALles viel op de juiste plek.
Ik heb als die-hard Leicester Fan
spoiler:
en het was inderdaad niet altijd leuk om naar te kijken. Maar het gezamenlijk afjagen en verdedigen had wel iets moois, samen met de fantastisch uitgevoerde counters. Nee, idd, niet altijd smullen, maar wel leuk. Toen ze toch wel erg lang bovenaan bleven
Beetje zoals Shaktar of Dinamo Kiev, geregisseerd razendsnel counterspel kan ook heel mooi zijn.
En ze kunnen ook echt wel voetballen, maar wat heeft het voor zin als je toch geen penalty krijgt. De goal paar minuten later, was weer een counter. 
[YouTube: https://youtu.be/tToEjKlLWZk]
Blijft een mooi filmpje om te zien.
[YouTube: https://youtu.be/tToEjKlLWZk]
Blijft een mooi filmpje om te zien.
[ Voor 34% gewijzigd door SR8 op 18-05-2016 12:15 ]
Ik ben pas onder de indruk als ze het team bij elkaar kunnen houden en volgend jaar op hetzelfde niveau kunnen presteren. Dit met de extra wedstrijden in de Champions League erbij.
Geintje hoop ik?Friespeuk schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:39:
Ik ben pas onder de indruk als ze het team bij elkaar kunnen houden en volgend jaar op hetzelfde niveau kunnen presteren. Dit met de extra wedstrijden in de Champions League erbij.
Hoe kan je nou niet onder de indruk zijn dat een team als Leicester de PL wint. Ongeacht wat de overige teams doen met gigabegrotingen is het gewoon heel erg knap om dit te flikken.
Tja, ik blijf het herhalen. Tuurlijk is het prachtig voor hun, maar ook een wanprestatie van andere clubs met veel meer financiële mogelijkheden. Maar ja, we hebben vaker gezien dat geld niet gelijk staat aan prestaties. Voetbal is gewoon heel raar de laatste jaren. Ik zou geen uitslag durven voorspellen. Vroeger als je De Graafschap - Ajax zei kon je van tevoren 0 - 6 op het wedstrijdformulier invullen. Tegenwoordig (blijkbaar) niet meer.StealthyPeanut schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:00:
[...]
Hoe kan je nou niet onder de indruk zijn dat een team als Leicester de PL wint.
Uiteraard. Als de traditionele een normaal seizoen draaien dan is een P5 met geluk het hoogst haalbare. Maar dat is juist zo mooi aan dit hele verhaal; alles is mogelijk in de voetballerij en geld zorgt niet altijd voor prijzen. En dan nog zijn 81 punten een wereldprestatie voor Leicester met deze selectie en begroting. Hoe slecht de rest ook presteert.chim0 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:59:
[...]
Tja, ik blijf het herhalen. Tuurlijk is het prachtig voor hun, maar ook een wanprestatie van andere clubs met veel meer financiële mogelijkheden. Maar ja, we hebben vaker gezien dat geld niet gelijk staat aan prestaties. Voetbal is gewoon heel raar de laatste jaren. Ik zou geen uitslag durven voorspellen. Vroeger als je De Graafschap - Ajax zei kon je van tevoren 0 - 6 op het wedstrijdformulier invullen. Tegenwoordig (blijkbaar) niet meer.
Dit soort zaken zorgen weer dat ik de voetbal met meer interesse ga volgen. Het wordt onvoorspelbaarder.
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-05-2016 14:09 ]
Staat wel tegenover dat een Ashley Cole en Nigel de Jong maar $300,000 en $500,000 verdienen (per team mag je twee of drie spelers hebben die meer dan het maximum salaris van iets boven die $500,000 verdienen).Top tien grootverdieners in de MLS (in $USD; 1 EUR = $1.12265):
- Kaká (Orlando City FC) 7.167.500
- Sebastian Giovinco (Toronto FC) 7.115.555
- Michael Bradley (Toronto FC) 6.500.000
- Steven Gerrard (LA Galaxy) 6.132.500
- Frank Lampard (New York City FC) 6.000.000
- Andrea Pirlo (New York City FC) 5.915.690
- David Villa (New York City FC) 5.610.000
- Jozy Altidore (Toronto FC) 4.825.000
- Clint Dempsey (Seattle Sounders) 4.605.941
- Robbie Keane (LA Galaxy) 3.500.000
Dat Giovinco opdook in de MLS vorig jaar kwam wel als een verrassing maar hij blijkt inmiddels toch alweer 29 jaar te zijn. Van bankzitter bij Juventus naar 7 miljoen dollar en superster in de MLS
NL clubs 'moeten' dus niet zo krampachtig aan een salarisplafond van 1 miljoen euro vasthouden willen ze nog een rol spelen in Europa (enerzijds om spelers aan te trekken en anderszijds om je eigen talenten langer te houden)
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 20-05-2016 10:46 ]
Ik blijf erbij dat de grootte van Nederland van grote invloed is. In Engeland, Duitsland, Spanje en Frankrijk zijn er zoveel meer inwoners. Zoveel meer inwoners zorgen voor veel meer tv inkomsten en interessantere sponsordeals. Daardoor komt er meer geld bij de clubs en kunnen die clubs weer verder investeren en daarmee weer betere inkomsten genereren.apis29 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:43:
[...]
NL clubs 'moeten' dus niet zo krampachtig aan een salarisplafond van 1 miljoen euro vasthouden willen ze nog een rol spelen in Europa (enerzijds om spelers aan te trekken en anderszijds om je eigen talenten langer te houden)
Je kunt in Nederland wel meer geld willen investeren in spelers, maar je moet ergens wel die inkomsten genereren om ze te kunnen aanschaffen en onderhouden.
Precies, en dit is een probleem dat gewoon niet te verhelpen is helaas. Blijft wel dat het alsnog iets beter kan. Ik beschouw de competitie in Portugal bijvoorbeeld als een betere competitie, zeker de laatste jaren. Dat land heeft zo'n 10 miljoen inwoners. Ook zou een BeNeLiga misschien iets helpen, al zitten daar ook veel haken en ogen aan.Kaap schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:01:
[...]
Ik blijf erbij dat de grootte van Nederland van grote invloed is. In Engeland, Duitsland, Spanje en Frankrijk zijn er zoveel meer inwoners. Zoveel meer inwoners zorgen voor veel meer tv inkomsten en interessantere sponsordeals. Daardoor komt er meer geld bij de clubs en kunnen die clubs weer verder investeren en daarmee weer betere inkomsten genereren.
Je kunt in Nederland wel meer geld willen investeren in spelers, maar je moet ergens wel die inkomsten genereren om ze te kunnen aanschaffen en onderhouden.
Over de eredivisie in z'n geheel wel ja maar met name Ajax haalt nog redelijk veel aan sponsorinkomsten binnen en heeft altijd veel teveel contractspelers. Clubs als Sevilla moeten het nou ook niet bepaald van tv inkomsten hebben zonder collectieve tv deal in Spanje (al gaat dat nu eindelijk veranderen).
De begroting van Ajax zit bijv. in de top 5 van Spanje en dat zal voor Franse begrippen ook niet veel schelen (en qua MLS zou het zonder twijfel de grootste begroting zijn maar dat heeft weer niet-voetbal redenen als aantrekkingskracht)
edit: toch wat lager dan ik dacht ondertussen die begroting van Ajax (leest altijd 100 miljoen maar dat blijkt dan de omzet geweest te zijn bij een begroting van 65 miljoen) maar dan nog net tegen die top 5 aan. Top 3 eredivisie in top 10 Spanje ...
Het zijn eigenlijk vooral de Engelse clubs die qua begroting domineren en als de nieuwe tv deal in gaat het helemaal nergens meer over.
Om eerlijk te zijn zou ik best een Europese competitie willen zien met Ajax, PSV en Feyenoord. Het hoe en wat kan alleen nog best gecompliceerd worden; dan is de Premier League in een betere positie om zich los te scheiden en een competite Amerikaanse stijl te worden, misschien nog zelfs met een draft systeem
De begroting van Ajax zit bijv. in de top 5 van Spanje en dat zal voor Franse begrippen ook niet veel schelen (en qua MLS zou het zonder twijfel de grootste begroting zijn maar dat heeft weer niet-voetbal redenen als aantrekkingskracht)
edit: toch wat lager dan ik dacht ondertussen die begroting van Ajax (leest altijd 100 miljoen maar dat blijkt dan de omzet geweest te zijn bij een begroting van 65 miljoen) maar dan nog net tegen die top 5 aan. Top 3 eredivisie in top 10 Spanje ...
Het zijn eigenlijk vooral de Engelse clubs die qua begroting domineren en als de nieuwe tv deal in gaat het helemaal nergens meer over.
Om eerlijk te zijn zou ik best een Europese competitie willen zien met Ajax, PSV en Feyenoord. Het hoe en wat kan alleen nog best gecompliceerd worden; dan is de Premier League in een betere positie om zich los te scheiden en een competite Amerikaanse stijl te worden, misschien nog zelfs met een draft systeem

[ Voor 53% gewijzigd door apis29 op 20-05-2016 16:02 ]
Hibernians weet van 2-1 achter terug te komen tegen Glasgow Rangers en wint 2-3 in de Schotse bekerfinale, niet het mooiste voetbal maar vol belevenis. Na 114 jaar wint Hibs de beker weer eens, na de laatste 10 finales die ze speelden te hebben verloren.
Jammer dat het tuig gelijk het veld oprent en zelfs de Rangers spelers gaat uitdagen. Een van de goals is kapot, stukken veld zijn opgegraven en ze doen de uitreiking nog niet. Jammer dat de hooligan nog dicht onder de oppervlakte zit. Je ziet het ook bij de promotiewedstrijden van de Football league waar het veld bestormd wordt.
===============
Nu maar hopen dat de FA-cup finale net zo vol belevenis is. ManU moet een Arsenal doen om hun manager te redden?
Ook lachen: interview met Yanick Bolassie van Palace. Hij scoorde de winnende goal in de halve finale tegen Watford, en na de opmerking dat zijn bass Alan Pardew ooit een winnende goal in een FA-cup halve finale scoorde voor Palace, zegt hij "mijn goal is beter, die was in HD"
Jammer dat het tuig gelijk het veld oprent en zelfs de Rangers spelers gaat uitdagen. Een van de goals is kapot, stukken veld zijn opgegraven en ze doen de uitreiking nog niet. Jammer dat de hooligan nog dicht onder de oppervlakte zit. Je ziet het ook bij de promotiewedstrijden van de Football league waar het veld bestormd wordt.
===============
Nu maar hopen dat de FA-cup finale net zo vol belevenis is. ManU moet een Arsenal doen om hun manager te redden?
Ook lachen: interview met Yanick Bolassie van Palace. Hij scoorde de winnende goal in de halve finale tegen Watford, en na de opmerking dat zijn bass Alan Pardew ooit een winnende goal in een FA-cup halve finale scoorde voor Palace, zegt hij "mijn goal is beter, die was in HD"
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 21-05-2016 18:10 ]
Clattenburg is nogal spelbedervend bezig, al meerdere keren geen voordeel gegeven wanneer dat wel goed was geweest. En dat is blijkbaar de beste scheidsrechter van Engeland? Hij heeft de CL-finale volgende week ook, dat kan nog wat worden met de acteurs en primadonna's van Atletico en Real.
Clattenburg gaat ook naar Euro2016....
Clattenburg gaat ook naar Euro2016....
Een mooie opwarmer voor de Duitse bekerfinale om 20:00u
(bijna helemaal vergeten de FA Cup met dat ijshockey tegelijkertijd, wel Schotland gezien en straks ook nog Italie)
Tot nu toe net zo'n hoog niveau als de League Cup Final
Tot nu toe net zo'n hoog niveau als de League Cup Final
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 21-05-2016 19:50 ]
Lekker dit. Die twee snelle goals achter elkaar. Gebeurt er eindelijk wat
Zo die kerel in het publiek (FA Cup) at zijn halve vinger op ipv nagel bijten
Jammer dat Memphis niet bij de selectie zit.
Terecht eerder dat ie er niet bij zit. Rashford en Martial presteren veel beter, Mata is een betere speler en ook Lingard is bruikbaarder dan Memphis op het moment.
Tjonge jonge man, Ribery... Steekt hij zijn vinger in Castro zijn oog. Dan heb ik liever dat je Castro een smerige tikje op zijn poten geeft dan dat (nog niet goed, maar al wat degelijker).
Costa zit nog niet in de wedstrijd en Lewandowski ook niet helemaal. Opzich best wel een vermakelijke wedstrijd.
Costa zit nog niet in de wedstrijd en Lewandowski ook niet helemaal. Opzich best wel een vermakelijke wedstrijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 21-05-2016 22:16 ]
TrueJanW schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:46:
en ook Lingard is bruikbaarder dan Memphis op het moment.
Wel heel apathisch verdedigen van Palace.
Ik begrijp dat echt niet, ik vind Mourinho echt totaal niet bij ManUtd passen. Ik vind het sowieso een vervelende vent, jammer dat hij de PL weer lastig komt vallenExocet schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:20:
De FA Cup binnen, van Gaal naar buiten:
http://www.bbc.co.uk/sport/football/36351371
Tja, Mourinho.
Juve gewonnen met 1-0 van Milan. Dubbel is weer binnen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vraag niet hoe
. Het leek een dubbele penaltyserie bonus te worden vanavond maar uiteindelijk beslist door wie anders dan Morata met z'n eerste balcontact na rond minuut 110 in het veld gekomen te zijn. Tegenaanval op rechts via Cuadrado, Mandzukic de bliksemafleider en Morata vrij om de bal binnen te werken ...
Milan de initiatiefnemende ploeg vandaag, ook strijdend voor Europees voetbal, maar tegen de verhouding in uiteindelijk de dubbel voor Juventus. De eerste ploeg die dat twee jaar op rij lukt daar ...
'Dubbele penaltyserie bonus'? Bayern München wint ook de dubbel na winst op Borussia Dortmund waar uiteindelijk een penaltyreeks de beslissing moest brengen
Milan de initiatiefnemende ploeg vandaag, ook strijdend voor Europees voetbal, maar tegen de verhouding in uiteindelijk de dubbel voor Juventus. De eerste ploeg die dat twee jaar op rij lukt daar ...
'Dubbele penaltyserie bonus'? Bayern München wint ook de dubbel na winst op Borussia Dortmund waar uiteindelijk een penaltyreeks de beslissing moest brengen
[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 21-05-2016 23:54 ]
Dortmund was niet zwak en had zelfs kunnen winnen als Aubameyang de bal erin knalt.
Ik vond het 50/50 hoor. Bij Bayern was het voorin knijpen en daar had Dortmund dus van kunnen profiteren.
EDIT: Reus bakt er tegenwoordig ook geen reet meer van. Matig spelertje die het ook van z'n naam moet hebben. 1 vs 1 Is hij ondermaats en krijgt niks meer geregeld. Valt me op dat hij er met de wedstrijd minder op wordt.
Ik vond het 50/50 hoor. Bij Bayern was het voorin knijpen en daar had Dortmund dus van kunnen profiteren.
EDIT: Reus bakt er tegenwoordig ook geen reet meer van. Matig spelertje die het ook van z'n naam moet hebben. 1 vs 1 Is hij ondermaats en krijgt niks meer geregeld. Valt me op dat hij er met de wedstrijd minder op wordt.
[ Voor 37% gewijzigd door Mosin op 22-05-2016 01:19 ]
Vlgns mij zit die met z'n hoofd al bij een andere club. Het is jammer dat ze de Europa League niet gewonnen hebben, nu zonder prijzen zie je toch nog een paar spelers wel vertrekken zoals Reus en Aubameyang. Gündogan niet te vergeten maar dat was al bijna een zekerheidje ...
En toch nog een tweede penaltyserie als toetje vandaag bij de EK Onder 17, finale Portugal v Spanje, waar Portugal aan het langste eind trekt nadat de aanvoerder van Spanje de vijfde penalty buitenkant paal/kruising schoot. Alle vorige penalties vrij perfect ingeschoten
Portugal ook het meest indrukwekkende team dit toernooi 'dus' de verdiende winnaar
En toch nog een tweede penaltyserie als toetje vandaag bij de EK Onder 17, finale Portugal v Spanje, waar Portugal aan het langste eind trekt nadat de aanvoerder van Spanje de vijfde penalty buitenkant paal/kruising schoot. Alle vorige penalties vrij perfect ingeschoten
Portugal ook het meest indrukwekkende team dit toernooi 'dus' de verdiende winnaar
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 22-05-2016 02:27 ]
Ik hoop echt dat de Mourinho geruchten niet kloppen, maar ze worden toch steeds hardnekkiger. Van Gaal was al een slechte keuze, maar kon ik nog mee leven. Mourinho echter... ugh. Ben benieuwd of Giggs dan nog mag blijven, en of Mourinho in staat is om echt aanvallend voetbal te brengen.
Zou zonde zijn om dat gedrocht van het voetbal bij United aan te stellen. Totaal United onwaardig.
Aanvallend en Mourinho? Da's niet best volgens mijWilibrord schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:46:
Ik hoop echt dat de Mourinho geruchten niet kloppen, maar ze worden toch steeds hardnekkiger. Van Gaal was al een slechte keuze, maar kon ik nog mee leven. Mourinho echter... ugh. Ben benieuwd of Giggs dan nog mag blijven, en of Mourinho in staat is om echt aanvallend voetbal te brengen.

Als United voor hem zou kiezen, kan niemand United nog serieus nemen. Stiekem hoop ik dan, dat City ze kapot speelt
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 22-05-2016 14:05 ]
apis29 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:43:
[...]
Staat wel tegenover dat een Ashley Cole en Nigel de Jong maar $300,000 en $500,000 verdienen (per team mag je twee of drie spelers hebben die meer dan het maximum salaris van iets boven die $500,000 verdienen).
Dat Giovinco opdook in de MLS vorig jaar kwam wel als een verrassing maar hij blijkt inmiddels toch alweer 29 jaar te zijn. Van bankzitter bij Juventus naar 7 miljoen dollar en superster in de MLS
Absurde situatieFrank Lampard was jeered by his own fans as his New York City side were humiliated 7-0 by New York Red Bulls.
Substitute Lampard, 37, was making his first appearance of the season in the week it was revealed that he earns $6m (£4.1m) - more than the entire Red Bulls squad.

Dat staat er dan ook nietFriespeuk schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:53:
[...]
[...]
Absurde situatieGewoon 6 miljoen dollar meer verdienen dan de hele selectie bij elkaar voor iemand van 37
![]()
![]()
(New York) Red Bulls had eerst Thierry Henry als sterspeler maar gooien het nu over een andere boeg zonder bejaarde grootverdieners.
Bij New York City FC spelen overigens ook nog David Villa en Pirlo die ook vorstelijk verdienen.
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 22-05-2016 17:28 ]
Met dit gedrag van Barcelona, is het hopen dat Sevilla dadelijk nog een paar goals maakt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jammer, helaas. De duikelaars en scheidsrechterbelagers gaan het wel weer winnen.
[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 22-05-2016 23:41 ]
Geeft de scheids een tweede geel voor wegwerpgebaren, dan had Barcelona na 60m al met 7 man moeten staan ...gambieter schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:40:
Jammer, helaas. De duikelaars en scheidsrechterbelagers gaan het wel weer winnen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als Mourinho naar United gaat dan zie ik de 2e dure afkoop som achter elkaar voor United.
En ik ga er vanuit dat Mourinho net als van Gaal bakken met geld gaat uitgeven, deels aan spelers die nooit aan de bak gaan komen.
De jonge spelers die dit seizoen wat lieten zien zullen ook naar de achtergrond verdwijnen. Jammer en o zo voorspelbaar.
Ancelotti had ik gehaald maar vooruit denken is niet het sterkste punt bij United.
En ik ga er vanuit dat Mourinho net als van Gaal bakken met geld gaat uitgeven, deels aan spelers die nooit aan de bak gaan komen.
De jonge spelers die dit seizoen wat lieten zien zullen ook naar de achtergrond verdwijnen. Jammer en o zo voorspelbaar.
Ancelotti had ik gehaald maar vooruit denken is niet het sterkste punt bij United.
Ze kunnen het beste van Gaal verder laten bouwen daar. Het is een beetje naïef om te denken dat Louis met 300? Miljoen mee had kunnen doen om de titel als je ziet wat de andere topclubs de afgelopen jaren in hun elftallen hebben geïnvesteerd.Deadsy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 00:05:
Als Mourinho naar United gaat dan zie ik de 2e dure afkoop som achter elkaar voor United.
Daarentegen, als Mourinho na 5 wedstrijden bovenaan staat is hij ook weer de held...
Dat van Gaal veel geld heeft uitgegeven daar heeft denk ik niemand echt problemen mee, het probleem is dat er veel geld is verdampt.Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 00:09:
[...]
Ze kunnen het beste van Gaal verder laten bouwen daar. Het is een beetje naïef om te denken dat Louis met 300? Miljoen mee had kunnen doen om de titel als je ziet wat de andere topclubs de afgelopen jaren in hun elftallen hebben geïnvesteerd.
Daarentegen, als Mourinho na 5 wedstrijden bovenaan staat is hij ook weer de held...
Verdampt door spelers voor veel geld te kopen, deze nooit juist te gebruiken en dan te laten vertrekken, of voor teveel geld spelers halen die geen top zijn, had dan wat meer uitgegeven en echte toppers gehaald.
Ik denk dat de relatie tussen van Gaal en diverse spelers nu dusdanig slecht is dat hij beter kan vertrekken. Maar inderdaad, als zijn opvolger Mourinho is dan kun je net zo goed van Gaal aanhouden.
Want Mourinho gaat ook bakken met geld uitgeven en dan heb je tenminste de afkoop som voor van Gaal bespaard.
Ze hadden beter moeten anticiperen op de opvolger voor van Gaal, dit hebben ze niet gedaan en nu willen ze weer een vlugge fiks door Mourinho te halen.
Geef dan gewoon Giggs een jaar om wat te laten zien, in de eerste 6 maanden kijk je het aan en als het niets is ga je in de 2e 6 maanden werk maken van een goede vervanger.
Geef Giggs dan de opdracht door verder te gaan met de jeugd en zet de scouting aan het werk om de echt zwakke plekken te versterken met goede spelers.
Je hebt gelijk, maar dan nog is het natuurlijk absurdapis29 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:24:
[...]
Dat staat er dan ook niet. Hij verdiend 6 miljoen dollar, wat meer is dan de de hele selectie van de tegenstander bijelkaar. Maar zo zit het wel in elkaar daar.
Ik hoop dat mocht LVG vertrekken, ze verdergaan met Giggs. Misschien kun je LVG dan zelfs houden en iets meer op de achtergrond zetten, al weet ik niet of hij daar de man voor is.
Het viel me tijdens de FA cup final op dat het Giggs was die langs de lijn stond te schreeuwen. Al doet LVG dat zelf zelden.
Het viel me tijdens de FA cup final op dat het Giggs was die langs de lijn stond te schreeuwen. Al doet LVG dat zelf zelden.
Da's niet de eerste keer.Sjurm schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:30:
Giggs, Butt en de jeugd. Meer hebben we niet nodig.
Verschrikkelijk stijlloos van United trouwens, zo aan de poten van Louis zagen zonder dat hij er vanaf weet.
De Engelse kranten schrijven natuurlijk wat ze willen, maar als dit klopt is er natuurlijk ook wel enige reden om tot wat anders over te gaan:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278659
Maar de manier waarop dat nu gebeurt getuigd inderdaad niet van veel respect...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278659
Maar de manier waarop dat nu gebeurt getuigd inderdaad niet van veel respect...
Als er maar een klein gedeelte waar is wat er in dat artikel staat weet ik niet waarom ze dan interesse hebben in net zo'n dictator.
Om 13:00 uur een persco en zal van Gaal er uit gaan.
Terecht ook, 2 jaar ondermaats aan het presteren
Terecht ook, 2 jaar ondermaats aan het presteren
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tja, Louis heeft het niet geweldig gedaan, maar je ziet wel de laatste tijd een stijgende lijn vind ik. Ik had hem nog een jaar laten zitten (althans, als er geen problemen zijn met de spelersgroep) om daarna Giggs door te schuiven. Dan kun je nu verder bouwen om het aanvallende er meer in te krijgen. Dat, in combinatie met het gebruik van de jeugdspelers, is de filosofie van United.
Je moet ook realistisch zijn in hetgeen Ferguson heeft achtergelaten met zijn pensioen. Er was op dat moment nauwelijks geïnvesteerd in een selectie naar de toekomst gericht. Dat ze dat laatste jaar kampioen zijn geworden was sowieso erg knap, zie je wat mentaliteit doet voor je prestaties (zelfde als Leicester dit seizoen). Wat je dus krijgt is dat je aan een totaal nieuw team moet gaan bouwen in plaats van iedere keer iemand inpassen.
Er is zeker al veel geld uitgegeven, maar gezien de hoeveelheid geld in de Premier League is dat ook niet vreemd. Betekent dus ook dat er voor veel spelers teveel wordt betaald. En sommige spelers hebben het gewoonweg niet waar gemaakt. Di Maria is compleet geflopt. Dat kan aan de manager liggen, dat kan aan de speler liggen. Feit is wel dat je professional bent en gewoon je werk moet uitvoeren. Kan altijd gebeuren (kijk naar een Kaka bijvoorbeeld). Daarnaast een hoop spelers die gewoonweg tekortkomen of waar meer van verwacht was: Herrera, Schweinsteiger, Schneiderlin, Fellaini. Dat kan Louis natuurlijk ook niet ruiken toen ze gekocht werden.
Daarnaast ook simpelweg veel pech gehad met blessures. Je ziet dat nu de achterhoede al lange tijd blessurevrij is, het defensief al redelijk staat.
Ik (als United-fan) had ook liever gezien dat ze nu al voor het kampioenschap meestreden en Europees weer meetellen. Maar ik ben ook realistisch genoeg om te zien dat dat met de huidige selectie (en ook al die door Ferguson is achtergelaten) niet zal gebeuren. Maar ik zie wel een stijgende lijn in het geheel. Waar vorig seizoen wekelijkse andere systemen en opstellingen gebruikelijk waren zie je nu toch een bepaalde vastigheid. Waar ik vorig seizoen nog 75% van het team zou vervangen, is dat nu wellicht nog verbeteringen op 3 posities (centrale verdediger, middenvelder, rechtshalf/voor). Dat in combinatie met de jeugd die nu doorbreekt zou in ieder geval voor een leuke toekomst zorgen.
Het aanstellen van Mourinho daarintegen betekent dat United zijn filosofie verloochend en over 1 a 2 jaar weer terug bij af is. Mourinho zal alleen oude rotten neerzetten en defensief voetballen. Wellicht wordt je dan nu meteen kampioen, maar een toekomst heb je dan nog steeds niet. Ik hoop in ieder van harte dat Mourinho het niet zal worden alhoewel die kans natuurlijk zeer aannemelijk is
Je moet ook realistisch zijn in hetgeen Ferguson heeft achtergelaten met zijn pensioen. Er was op dat moment nauwelijks geïnvesteerd in een selectie naar de toekomst gericht. Dat ze dat laatste jaar kampioen zijn geworden was sowieso erg knap, zie je wat mentaliteit doet voor je prestaties (zelfde als Leicester dit seizoen). Wat je dus krijgt is dat je aan een totaal nieuw team moet gaan bouwen in plaats van iedere keer iemand inpassen.
Er is zeker al veel geld uitgegeven, maar gezien de hoeveelheid geld in de Premier League is dat ook niet vreemd. Betekent dus ook dat er voor veel spelers teveel wordt betaald. En sommige spelers hebben het gewoonweg niet waar gemaakt. Di Maria is compleet geflopt. Dat kan aan de manager liggen, dat kan aan de speler liggen. Feit is wel dat je professional bent en gewoon je werk moet uitvoeren. Kan altijd gebeuren (kijk naar een Kaka bijvoorbeeld). Daarnaast een hoop spelers die gewoonweg tekortkomen of waar meer van verwacht was: Herrera, Schweinsteiger, Schneiderlin, Fellaini. Dat kan Louis natuurlijk ook niet ruiken toen ze gekocht werden.
Daarnaast ook simpelweg veel pech gehad met blessures. Je ziet dat nu de achterhoede al lange tijd blessurevrij is, het defensief al redelijk staat.
Ik (als United-fan) had ook liever gezien dat ze nu al voor het kampioenschap meestreden en Europees weer meetellen. Maar ik ben ook realistisch genoeg om te zien dat dat met de huidige selectie (en ook al die door Ferguson is achtergelaten) niet zal gebeuren. Maar ik zie wel een stijgende lijn in het geheel. Waar vorig seizoen wekelijkse andere systemen en opstellingen gebruikelijk waren zie je nu toch een bepaalde vastigheid. Waar ik vorig seizoen nog 75% van het team zou vervangen, is dat nu wellicht nog verbeteringen op 3 posities (centrale verdediger, middenvelder, rechtshalf/voor). Dat in combinatie met de jeugd die nu doorbreekt zou in ieder geval voor een leuke toekomst zorgen.
Het aanstellen van Mourinho daarintegen betekent dat United zijn filosofie verloochend en over 1 a 2 jaar weer terug bij af is. Mourinho zal alleen oude rotten neerzetten en defensief voetballen. Wellicht wordt je dan nu meteen kampioen, maar een toekomst heb je dan nog steeds niet. Ik hoop in ieder van harte dat Mourinho het niet zal worden alhoewel die kans natuurlijk zeer aannemelijk is
De komst van Mourinho is vooral lullig voor spelers als Lingard, Rashford en Mensah. Die zijn onder van Gaal doorgebroken en hadden een mooie traditie van Man Utd en opgeleide spelers weer in ere kunnen herstellen. Maar die moeten nu natuurlijk weer wijken voor een rits dure Portugezen en Brazilianen.
Wat van Gaal en aankopen betreft: van Gaal is daar gewoon niet goed in, nooit geweest. Alleen Martial en Depay had ik zelf waarschijnlijk ook wel gekocht, met het oog op de toekomst. Maar een Schweinsteiger, Schneiderlin, Herrera, Darmian: dat is geen wereldklasse nu.
Wat van Gaal en aankopen betreft: van Gaal is daar gewoon niet goed in, nooit geweest. Alleen Martial en Depay had ik zelf waarschijnlijk ook wel gekocht, met het oog op de toekomst. Maar een Schweinsteiger, Schneiderlin, Herrera, Darmian: dat is geen wereldklasse nu.
[ Voor 30% gewijzigd door D-e-n op 23-05-2016 14:21 ]
Ik heb vooral het gevoel dat Depay moet vrezen voor z'n toekomst.
nee, maar geen enkel team heeft 11 wereldklasse spelers. Ook Barcelona leunt heel sterk op het trio voorin.D-e-n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:19:
Maar een Schweinsteiger, Schneiderlin, Herrera, Darmian: dat is geen wereldklasse nu.
[ Voor 69% gewijzigd door RodeStabilo op 23-05-2016 14:24 ]
Die kan altijd nog verkocht worden. Maar spelers uit de jeugd worden bij dit soort managers vaak een speelbal en worden verhuurd en verhuurd en weer terug gehaald en weer verhuurd.Friespeuk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:23:
Ik heb vooral het gevoel dat Depay moet vrezen voor z'n toekomst.
[...]
nee, maar geen enkel team heeft 11 wereldklasse spelers. Ook Barcelona leunt heel sterk op het trio voorin.
Maar Man Utd heeft er op de keeper na helemaal geen. Rooney is het ook niet meer helemaal.nee, maar geen enkel team heeft 11 wereldklasse spelers. Ook Barcelona leunt heel sterk op het trio voorin.
[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 23-05-2016 14:26 ]
Dit ja, en mensen willen dat blijkbaar niet begrijpen. Zijn wel een paar spelers die hopelijk dat niveau gaan bereikenD-e-n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:25:
Maar Man Utd heeft er op de keeper na helemaal geen. Rooney is het ook niet meer helemaal.
Rooney op het middenveld kan nog wel eens een hele goede zet zijn, daar zie ik hem meer van waarde zijn met een Martial/Rashford voor hem dan wanneer hij zelf voorin zou staan.
Man-U mist voornamelijk een afmaker, deze selectie + 20 goals en je bent simpelweg kampioen.D-e-n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:25:
[...]
Die kan altijd nog verkocht worden. Maar spelers uit de jeugd worden bij dit soort managers vaak een speelbal en worden verhuurd en verhuurd en weer terug gehaald en weer verhuurd.
[...]
Maar Man Utd heeft er op de keeper na helemaal geen. Rooney is het ook niet meer helemaal.
Ze missen wel meer, het is niet alsof ze continu over of naast schoten en daardoor te weinig scoorden.
Achterin stond het best aardig, maar ik zou toch voor elke linie een echte topper halen.
Die heb je nu niet, op zoals gezegd, de keeper na.
Alhoewel, echte toppers heb je niet nodig om kampioen te worden...
Achterin stond het best aardig, maar ik zou toch voor elke linie een echte topper halen.
Die heb je nu niet, op zoals gezegd, de keeper na.
Alhoewel, echte toppers heb je niet nodig om kampioen te worden...
Is er nu inmiddels al nieuws over Man United? Ik heb nog niets vernomen in de pers?
Basement Bios ---- Exo-S
Het officiele bericht is nog niet naar buiten gekomen, maar de inhoud is al wel redelijk bekend. De bevestiging dat het echt zo is laat nog op zich wachten.
Nos/NL is traag, telegraaf had al een stuk, maar ook de buitelandse sites druppelen nu langzaam nieuws.Mystikal schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:12:
Is er nu inmiddels al nieuws over Man United? Ik heb nog niets vernomen in de pers?
https://www.theguardian.c...is-van-gaal-jose-mourinho
En zoals de geruchten nu gaan, mocht Mourinho komen, gaat Giggs dus blijkbaar weg.
Told Giggs exited Carrington via different exit than one players and staff usually go through. Van Gaal still there
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2016 15:22 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ibrahmovic schijnt nu binnen te zijn bij ManUtd. Alleen maar een extra teken dat iemand als Mourinho trainer wordt.
Edit: Ik vind het overigens wel grappig om te zien hoe stellig de Telegraaf het nieuws naar buiten brengt, terwijl er officieel nog niets bekend is. Lijkt me heel mooi als ManUtd iedereen gewoon voor de gek houdt en er helemaal niets aan de hand is. Maar dat is hopen tegen beter weten in.
Edit: Ik vind het overigens wel grappig om te zien hoe stellig de Telegraaf het nieuws naar buiten brengt, terwijl er officieel nog niets bekend is. Lijkt me heel mooi als ManUtd iedereen gewoon voor de gek houdt en er helemaal niets aan de hand is. Maar dat is hopen tegen beter weten in.
[ Voor 56% gewijzigd door Sjurm op 23-05-2016 15:40 ]
Grappig dat de hele wereld elkaar als bron gaat aanmerken, nu heeft de Guardian de Telegraaf als bron voor Ibra's bezoekSjurm schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:34:
Ibrahmovic schijnt nu binnen te zijn bij ManUtd. Alleen maar een extra teken dat iemand als Mourinho trainer wordt.
Krijg het idee dat ze bij Telegraaf maar random shit schrijven om maar hits te pakken, met de hoop dat ze het goed hebben Ibra in, betekent dus Giggs out.. lekker voor je clubicoon, van de zomer meteen Rooney ook wiebelen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Giggs zal zeker wegmoeten, Mourinho zal die gekke Portugees meenemen die al vaker voor problemen heeft gezorgd. Ik denk ook dat het beter is voor Giggs; die zat daar alleen maar vanwege zijn voetbalverleden, niet vanwege zijn trainerscapaciteiten.
Het valt me bij dit nieuws wel op dat ze allemaal 'dutch newspaper De Telegraaf' erbij vermelden. De banden van de Telegraaf met Mino Raiola wordt aangedragen om te bewijzen dat dit nieuws betrouwbaar is. Normaal gesproken staat zoiets op de site van de Telegraaf tussen aanhalingstekens, maar dit keer niet.SinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:58:
[...]
Grappig dat de hele wereld elkaar als bron gaat aanmerken, nu heeft de Guardian de Telegraaf als bron voor Ibra's bezoek
Krijg het idee dat ze bij Telegraaf maar random shit schrijven om maar hits te pakken, met de hoop dat ze het goed hebben Ibra in, betekent dus Giggs out.. lekker voor je clubicoon, van de zomer meteen Rooney ook wiebelen?
Edit: Ibra krijgt na zijn spelerscarrière de optie om assistent coach te worden bij ManUtd

[ Voor 5% gewijzigd door Sjurm op 23-05-2016 16:03 ]
Zlatan.. Tja misschien wel de beste spits die er is. Maja dan tekenen bij een club die geen CL gaat spelen? Daarnaast hebben ze met Martial en Rashford en eventueel Rooney toch spitsen? Begrijp niet dat je eerst 80 miljoen aan Martial gaat uitgeven om erna Zlatan te halen voor +/- 20 miljoen per seizoen.
Naja, Mourinho is geen jeugd-fan, dus Rashford is bankzitter, Rooney is omgevormd tot mindenvelder, hij heb een hekel aan Mata, vervolgens 5-2-3-1 spelen 'park the bus', kan Ibra eenzame held spelen.Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:03:
Zlatan.. Tja misschien wel de beste spits die er is. Maja dan tekenen bij een club die geen CL gaat spelen? Daarnaast hebben ze met Martial en Rashford en eventueel Rooney toch spitsen? Begrijp niet dat je eerst 80 miljoen aan Martial gaat uitgeven om erna Zlatan te halen voor +/- 20 miljoen per seizoen.
Ik hoop nog steeds Gaal tot eind zomer, Giggs neemt het over en Nistelrooy assistent
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2016 16:07 ]
Nja de beste, er zijn betere spitsen maar die zijn niet gratis.Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:03:
En als Mourinho komt zal er denk ik bizar weinig gedaan worden met de jeugd spelers die het afgelopen seizoen zo veel indruk gemaakt hebben.
Als ik hun was zou ik alvast rond kijken naar een leuke club om aan verhuurd te worden.
Als Mourinho zo iedere wedstrijd speelt weten we bij voorbaat al dat hij minder punten gaat halen dan Van GaalSinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:06:
[...]
Naja, Mourinho is geen jeugd-fan, dus Rashford is bankzitter, Rooney is omgevormd tot mindenvelder, hij heb een hekel aan Mata, vervolgens 5-2-3-1 spelen 'park the bus', kan Ibra eenzame held spelen.
Ik hoop nog steeds Gaal tot eind zomer, Giggs neemt het over en Nistelrooy assistent
Dat is het een beetje, ik hoor zoveel haat richting van Gaal, en mourinho is zoveel beter, en dan komt ie daar eindelijk.. Chelsea 2.0 en ManU mag vechten tegen degradatie, zou zo'n geweldig scenario zijnJoster schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:13:
[...]
Als Mourinho zo iedere wedstrijd speelt weten we bij voorbaat al dat hij minder punten gaat halen dan Van Gaal
Mourinho ís toch die gekke Portugees die al vaker voor problemen gezorgd heeft?gambieter schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:00:
Giggs zal zeker wegmoeten, Mourinho zal die gekke Portugees meenemen die al vaker voor problemen heeft gezorgd.
Doodzonde. Van Gaal heeft bij alle clubs de jeugd de kans gegeven. Soms wel noodgedwongen door blessures. Voorlopig is er niets officieel. Maar de geruchten worden steeds sterker. Ergens hoop ik dat hij zijn carriere niet op deze manier wilt afsluiten.Deadsy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:06:
[...]
Nja de beste, er zijn betere spitsen maar die zijn niet gratis.
En als Mourinho komt zal er denk ik bizar weinig gedaan worden met de jeugd spelers die het afgelopen seizoen zo veel indruk gemaakt hebben.
Als ik hun was zou ik alvast rond kijken naar een leuke club om aan verhuurd te worden.
ToucheGaius schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:15:
Mourinho ís toch die gekke Portugees die al vaker voor problemen gezorgd heeft?
Zou de medische staf van MU zich nu ook al vrezen voor hun baan?Gaius schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:15:
[...]
Mourinho ís toch die gekke Portugees die al vaker voor problemen gezorgd heeft?
Ik doelde meer op het opstellen van 12 spelers of het spelen zonder keeperSinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:14:
[...]
Dat is het een beetje, ik hoor zoveel haat richting van Gaal, en mourinho is zoveel beter, en dan komt ie daar eindelijk.. Chelsea 2.0 en ManU mag vechten tegen degradatie, zou zo'n geweldig scenario zijn
Ahh, daar zat m'n telfoutjeJoster schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:18:
[...]
Ik doelde meer op het opstellen van 12 spelers of het spelen zonder keeper
Gaan we komend seizoen horen over de anti-United campagne van de media?
Mwoh, als de berichten kloppen, dan krijgt hij 5 miljoen euro mee als oprotpremie. Dat doet me een beetje denken aan de anekdote over het liedje "You've lost that lovin' feeling" van de Righteous Brothers. De falsetto-zanger Bobby Hadley klaagde over het eerste couplet waar Bill Medley met zijn diepe stem solo zingt, want wat moest hij daar doen, waarop Phil Spector zei "You can go straight to the fucking bank".Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:15:
Doodzonde. Van Gaal heeft bij alle clubs de jeugd de kans gegeven. Soms wel noodgedwongen door blessures. Voorlopig is er niets officieel. Maar de geruchten worden steeds sterker. Ergens hoop ik dat hij zijn carriere niet op deze manier wilt afsluiten.
Van Gaal is een grote jongen die met een beker afscheid neemt.

http://www.vi.nl/nieuws/g...zijn-kans-bij-bayern-.htm
Mooier kan mijn dag niet
[ Voor 52% gewijzigd door Mosin op 23-05-2016 17:11 ]
Geloof dat hij bij Bayern een top salaris krijgt, betwijfel dat er andere clubs zijn die hem een dergelijk salaris bieden.Mosin schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:10:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.vi.nl/nieuws/g...zijn-kans-bij-bayern-.htm
Mooier kan mijn dag nietKlasse dat Götze het toch nog een keer wilt proberen.
tenminste niet gebaseerd op wat hij heeft laten zien bij Bayern
Tja, je kunt het natuurlijk op het geld afschuiven (wat ook goed mogelijk kan zijn), maar ik vind het wel een beetje Dortmunds. Lekker schreeuwen daarover. Natuurlijk heeft hij het bij Bayern niet laten zien, omdat hij ook niet de speler is voor Guardiola zijn manier van spelen. Daarnaast heeft Bayern wel een streepje voor op hem, omdat hij zelf fan was/is.Deadsy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:21:
[...]
Geloof dat hij bij Bayern een top salaris krijgt, betwijfel dat er andere clubs zijn die hem een dergelijk salaris bieden.
tenminste niet gebaseerd op wat hij heeft laten zien bij Bayern
Ik meen dat Ancelotti zijn spel iets meer op de counter is en dan is Götze (in zijn tijd bij Dortmund) de beste nummer 10 in Europa, zo niet, de wereld. Dat is natuurlijk mijn eigen kijk erop, maar die kerel kan echt een behoorlijk potje voetballen. Ik hoop dat het er nu uit gaat komen met Ancelotti aan het stuur. Hij zal natuurlijk wel ingeleverd hebben op zijn lichamelijke en Fysieke gesteldheid, maar daar moet hij zelf keihard mee beginnen.
Ik denk zelf dat geld belangrijk is voor Gotze vanwege de onzin bij zijn presentatie, een shirt met groot Nike erop terwijl je word gepresenteerd bij een club met Adidas kleding.Mosin schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:36:
[...]
Tja, je kunt het natuurlijk op het geld afschuiven (wat ook goed mogelijk kan zijn), maar ik vind het wel een beetje Dortmunds. Lekker schreeuwen daarover. Natuurlijk heeft hij het bij Bayern niet laten zien, omdat hij ook niet de speler is voor Guardiola zijn manier van spelen. Daarnaast heeft Bayern wel een streepje voor op hem, omdat hij zelf fan was/is.
Ik meen dat Ancelotti zijn spel iets meer op de counter is en dan is Götze (in zijn tijd bij Dortmund) de beste nummer 10 in Europa, zo niet, de wereld. Dat is natuurlijk mijn eigen kijk erop, maar die kerel kan echt een behoorlijk potje voetballen. Ik hoop dat het er nu uit gaat komen met Ancelotti aan het stuur. Hij zal natuurlijk wel ingeleverd hebben op zijn lichamelijke en Fysieke gesteldheid, maar daar moet hij zelf keihard mee beginnen.
Dan heb je of geld gekregen voor de stunt, of je bent een eikel, of je bent niet al te slim.
En dan gooi ik het op geld.
Ik begrijp zeker wat je bedoelt en slim is het zeker niet. Hij verdient veel en als je jong bent heb je misschien nogal wat dollar tekens in je ogen staan. Overigens doen heeeel wat voetballers dat, maar heeft Götze nu wel meer mogelijkheden om tot voetballen te komen. Hij kan zich dus bewijzen en daaruit haal je wel of hij mentaal getalenteerd genoeg is voor dit soort werk. Uiteindelijk krijgt hij de deur toch wel keihard in zijn gezicht als het niks wordt.Deadsy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:56:
[...]
Ik denk zelf dat geld belangrijk is voor Gotze vanwege de onzin bij zijn presentatie, een shirt met groot Nike erop terwijl je word gepresenteerd bij een club met Adidas kleding.
Dan heb je of geld gekregen voor de stunt, of je bent een eikel, of je bent niet al te slim.
En dan gooi ik het op geld.
Ik las net op Facebook (geschreven door een Dortmund fan) dat Hummels een verbeterd contract aangeboden heeft gekregen en dat hij daardoor net zoveel zou verdienen als bij Bayern, dus soms is het ook een ander verhaal en bij Götze pakte dat ook niet bepaald ideaal uit. Als ik met Guardiola had kunnen werken en ik kreeg een salaris verhoging, pakte ik dat natuurlijk aan.
Overigens ben ik niet zeker van wat deze meneer schreef, dus misschien zit hij er ook keihard naast.
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 23-05-2016 18:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2