[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Sjurm schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:13:
[...]

United heeft eentje minder gespeeld, dus als zij gewoon 2 keer winnen zijn ze Man City voorbij, wat City ook doet.

Als aanvulling op de scenarios
Klopt, wist ik ook, alleen had ik dat beschreven bij een stukje over United, maar omdat het scenario voor United zo lang werd, heb ik dat maar weggelaten :D

En er zijn nog wel meer scenario's mogelijk. Na vanavond zal er veel meer duidelijk zijn :Y

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-05-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:52

Quad

Doof

Sjurm schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:13:
[...]

United heeft eentje minder gespeeld, dus als zij gewoon 2 keer winnen zijn ze Man City voorbij, wat City ook doet.

Als aanvulling op de scenarios
Na afgelopen weekend mbt de Eredivisie ga ik hier niks over zeggen.
We zullen het wel zien wat er gaat gebeuren.

Nou, de 1-0 zit er al gelijk in.

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 10-05-2016 21:41 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En daar is de 1-0 voor The Hammers. Die mannen moeten onder deze omstandigheden toch op vleugeltjes zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:42
Ai. Had De Gea deze niet moeten hebben? En had Blind er hier niet wat dichter op moeten zitten? De United verdediging staat tot nu toe redelijk te schutteren. Ze doen wel erg aan zone dekking. Ondanks dat ze met genoeg man terug zijn staat er heel vaak iemand in het 16 meter gebied vrij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sjurm schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:57:
Wedstrijd uitgesteld door rellen en belagen spelersbussen. Jammer dit bij zo'n afscheidswedstrijd.
Zit in UK en zag net de beelden. Snap niet dat de wedstrijd gespeeld word. Als ik Man U was, was ik lekker omgekeerd. De groeten.

De FA had ook nog altijd kunnen zeggen: Jammer joh, die afscheidspot, we kappen er mee.

En voor "de kleine groep die het verpest voor de rest": Je kan een redelijk stadion vullen met de gasten die daar op straat stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PWM schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:42:
[...]
En voor "de kleine groep die het verpest voor de rest": Je kan een redelijk stadion vullen met de gasten die daar op straat stonden.
Het was verzamelen buiten het stadion, daar stond zo ongeveer alles en iedereen een feestje te vieren. Die acties zullen vanuit een klein groepje komen.

Weet niet hoe actief de ICF nog is tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Even iets anders. Ik kwam deze tegen na het nieuws dat Hummels naar Bayern gaat. Zielige Marco Reus:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lP2XUw9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
PWM schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:42:
[...]

Zit in UK en zag net de beelden. Snap niet dat de wedstrijd gespeeld word. Als ik Man U was, was ik lekker omgekeerd. De groeten.

De FA had ook nog altijd kunnen zeggen: Jammer joh, die afscheidspot, we kappen er mee.

De politie zou veel beelden hebben van de idioten.

Heb het al vaker gezegd, gewoon ergens op een eiland dumpen. Idioten die zoiets doen zullen ook nog genoeg andere dingen uitgevreten hebben.
Dit is gelukkig Engeland, dus het zal niet bij een tik op de vingers en een boete blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Die Carrol _O-
Soms laat ie wel wat leuke dingen zien (met het hoofd alleen eigenlijk). Maar wat is het toch een faalspits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Had al minstens 2-0 mogen staan. :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:32
Blind stond weer te slapen bij die 1-0
Wat een ruimte geeft ie daar toch weg.

Ik hoop echt dat United 4e wordt. Dan kan van Gaal nog 1 kans krijgen volgend jaar om er wat van te maken. Anders gewoon inpakken en wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
http://www.bbc.com/sport/football/36261252
West Ham co-Chairman David Sullivan played down the incident, telling BBC Radio 5 live that their opponents should have arrived earlier.

"There was congestion in the street and they couldn't get the coach in. There were people around the coach, but there was no attack on the coach."

"If you check the coach there won't be any damage to it."
_O-

YouTube: Manchester United Bus attacked by West Ham Fans Outside Opton Park

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat wou ik net ook posten, wat een idioot is die Sullivan :D . Die flessen gooiden zichzelf, dat glas brak spontaan...

Daar mogen ze nou schorsingen voor uitdelen.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 10-05-2016 22:04 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:20

Vos

AFCA

Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:16:
[...]

Klopt, wist ik ook, alleen had ik dat beschreven bij een stukje over United, maar omdat het scenario voor United zo lang werd, heb ik dat maar weggelaten :D

En er zijn nog wel meer scenario's mogelijk. Na vanavond zal er veel meer duidelijk zijn :Y
Arsenal kan nog 5e worden. Naja eigenlijk ook niet, worden toch altijd 4e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nou United. Viel niet mee de eerste helft. Er ligt toch best veel ruimte om te voetballen, want West Ham neemt steeds veel mensen mee naar voren. Come on. Die vierde plaats zou toch mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:29
Fleximex schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:50:
Die Carrol _O-
Soms laat ie wel wat leuke dingen zien (met het hoofd alleen eigenlijk). Maar wat is het toch een faalspits
Nu weten we waarom ie bij West Ham speelt. Serieus, spits in de Premier League zijn en alleen op de keeper af en tegen die vent aanschieten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooi! 1-1! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Haha: https://twitter.com/wozthegooner/status/730122716527906816

Zag er toch niet zo naar uit. Maar nu 1-2!

[ Voor 26% gewijzigd door Fleximex op 10-05-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hop hop! 1-2!

Naja nvm. 2-2 al weer.. :')

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 10-05-2016 23:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoppa 2-2, heerlijke kopbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Pff. Die staat ook echt weer niet normaal vrij. Kom op United. Blind heft buitenspel op. Bij beide goals een aandeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo, Blind gaat daar wel heel opzichtig in de fout. Daar had ie 4 man buitenspel kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat erg zeg. _O-
3-2 voor The Hammers!

Weer Blind die lucht dekt. :X

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 10-05-2016 23:07 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Weer Blind hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Blind in het centrum tegen dit West Ham is echt een lachertje. Hij wint geen een kopduel en is schuldig aan alle drie de goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Jeeeuzus wat een bagger. Hoewel het verder een mooie pot is, staan er echt een paar te klunzen bij United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:04
Fleximex schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:08:
Blind in het centrum tegen dit West Ham is echt een lachertje. Hij wint geen een kopduel en is schuldig aan alle drie de goals.
En daarbuiten maakt hij ook nog tal van fouten, die zit wel heel dramatisch in deze wedstrijd zeg, manmanman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat zal Pep Guardiola opgelucht adem halen, zeg.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Toch wel teleurstellend dat Van Gaal niet tegen dit West Ham weet te winnen. Leuk ploegje hoor. Maar op hard werken na zit er niet echt een idee achter. Bij Manchester echter ook niet. Dat kun je Louis aanrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:17:
Wat zal Pep Guardiola opgelucht adem halen, zeg.
Nope, als City zijn laatste wedstrijd verliest en United wint, is United gewoon erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:10

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Swansea uit, zou kunnen maar ik ben bang dat ze toch wel een puntje mee weten te nemen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chelsea heeft het contract met Adidas, dat tot 2023 liep, afgekocht.
Ze kregen 35mln per jaar van Adidas, dan is de conclusie dat de nieuwe sponsor flink meer dan 35mln betaald.
Want de afkoop som zal geen klein bedrag geweest zijn.

Ik denk Nike, welke opties zijn er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eindelijk kan Norwich City weer eens scoren, 4-2 voor tegen Watford. Maar maakt niet meer uit, want Sunderland staat 3-0 voor tegen Everton. Erg jammer dat Everton veilig is, want wat een vreselijk slecht team is dat. Vechten niet, werken niet, kunnen niet. Lamzakken, typisch Roberto Martinez team... Norwich, Newcastle gaan dus degraderen.

John Stones wilden ze nog niet voor £50m verkopen aan het begin van het seizoen, nu is hij nog geen £50 waard... :p

Chelsea 0-1 voor tegen Liverpool, fantastische goal van Hazard. Dribbelt door de verdediging heen na eerst drie rondjes te hebben gedaan :+

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 11-05-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
gambieter schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:12:
Chelsea 0-1 voor tegen Liverpool, fantastische goal van Hazard. Dribbelt door de verdediging heen na eerst drie rondjes te hebben gedaan :+
Leuke pot, ookal heb ik de eerste helft gemist. Het lijkt erop dat Hazard ook eindelijk weer eens echt mee doet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
RIP Newcastle, Sunderland wint dus is het over en uit voor Newcastle (en Norwich): degradatie is een feit.
Zullen Wijnaldum en Co wel op zoek gaan naar wat anders.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:52:
RIP Newcastle, Sunderland wint dus is het over en uit voor Newcastle (en Norwich): degradatie is een feit.
Zullen Wijnaldum en Co wel op zoek gaan naar wat anders.. ;)
Newcastle zal komend jaar weer willen promoveren dus die zullen niemand laten gaan die ze niet hoeven te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Liverpool krijgt nog een 1-1 kado van Begovic. De Chelsea keepers delen in de malaise dit seizoen.
Deadsy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:08:
Newcastle zal komend jaar weer willen promoveren dus die zullen niemand laten gaan die ze niet hoeven te verkopen.
Dat zal ze nog tegenvallen, de Championship is een competitie die heel zwaar is.

Anyway, Norwich promoveert weer.

2013-2014: Norwich degradeert, Burnley promoveert.
2014-2015: Burnley degradeert, Norwich promoveert.
2015-2016: Norwich degradeert, Burnley promoveert.
2016-2017: ...

En we krijgen Joey Barton weer terug in de PL :p

[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 11-05-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:17:
Liverpool krijgt nog een 1-1 kado van Begovic. De Chelsea keepers delen in de malaise dit seizoen.

[...]

Dat zal ze nog tegenvallen, de Championship is een competitie die heel zwaar is.

Anyway, Norwich promoveert weer.

2013-2014: Norwich degradeert, Burnley promoveert.
2014-2015: Burnley degradeert, Norwich promoveert.
2015-2016: Norwich degradeert, Burnley promoveert.
2016-2017: ...

En derhalve zullen ze proberen alles bij elkaar te houden en met de flinke zak met geld die ze krijgen zullen ze zich nog proberen te versterken.

En mochten de Nederlanders blijven dan zullen ze zeggen wat jij nu zegt, de Championship is een competitie die heel zwaar is.
Alhoewel ze waarschijnlijk het woord ''Sterk'' zullen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:17:
* JeroenNietDoen kijkt uit naar Barton vs Costa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:08:
[...]

Het is hartstikke moeilijk weer te promoveren vanuit de Championship. Kijk maar eens naar alle bekende clubs die vorige jaren nog in PL speelde. Als je niet op past kan je nog verder zakken.. Zie Leeds Utd. als voorbeeld, al zijn die op de weg terug.

Wordt weer spannend, de PL/CS blijven in mijn ogen de leukste competities. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15
Lees op reddit verschillende ManU fans die ontzettend zitten te springen om Mourinho als coach, maar staat Mourinho niet nog verder van de hele cultuur van United af? Jeugdspelers hoeven niet te verwachten dat ze een kans krijgen en het voetbal zal nog steeds zakelijk blijven. Snap die hele hype rond die man ook niet, maar daar ben ik niet de enige in als Nederlander. In Engeland zijn ze dan wel weer groot fan van hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:29
JanW schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:09:
Lees op reddit verschillende ManU fans die ontzettend zitten te springen om Mourinho als coach, maar staat Mourinho niet nog verder van de hele cultuur van United af? Jeugdspelers hoeven niet te verwachten dat ze een kans krijgen en het voetbal zal nog steeds zakelijk blijven. Snap die hele hype rond die man ook niet, maar daar ben ik niet de enige in als Nederlander. In Engeland zijn ze dan wel weer groot fan van hem.
Hij schijnt een prijzenpakkert te zijn, die over lijken gaat als het moet, dus misschien is dat de insteek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:48:
Chelsea heeft het contract met Adidas, dat tot 2023 liep, afgekocht.
Ze kregen 35mln per jaar van Adidas, dan is de conclusie dat de nieuwe sponsor flink meer dan 35mln betaald.
Want de afkoop som zal geen klein bedrag geweest zijn.

Ik denk Nike, welke opties zijn er nog meer?
Under Armour is een grote partij nog of iets uit China misschien zelfs. Nike lijkt er geleidelijk uit te stappen en meer op individuele spelers te richten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verschrikkelijk die Mourinho, ben nog steeds boos over het oogprikken en dure transfers (waardoor prijzen zijn gestegen voor middelmatige spelers) die vervolgens niet spelen. |:(

Het is toch belachelijk dat je een speler van 40mil. haalt, en deze vervolgens niet eens bij de selectie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Ik lees weinig van de Turkse competitie, maar Mario Gomez maakt Besiktas toch wel effe kampioen. Natuurlijk hebben ze meer spelers aangetrokken, maar nu zie je het weer he.. Een moderne spits zegt helemaal geen drol en dat bewijst meneer Gomez keer op keer.
Ik vind Gomez 10 klassen beter in zijn vak dan Lewandowski, maar da's meer persoonlijk :)

Daarnaast mag v. Persie wel eens van hem leren.. Gomez kan dalijk weer naar een leuke club en v. Persie lukt het niet helemaal daar. Tenminste, ik lees amper iets goeds van hem :9

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 12-05-2016 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zou heel jammer zijn imho.
Je kiest als club voor Louis van Gaal, die staat voor veel jeugd en talent ontplooien, en dan ga je Mourinho halen die gewoon met een quick fix kampioen wil worden, veel geld uitgeven en lekker verdedigend spelen.

Niet dat LvG zijn tactiek erg lekker werkt, maar die van Mourinho is weer helemaal het tegenovergestelde.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Afvalzak schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Zou heel jammer zijn imho.
Je kiest als club voor Louis van Gaal, die staat voor veel jeugd en talent ontplooien, en dan ga je Mourinho halen die gewoon met een quick fix kampioen wil worden, veel geld uitgeven en lekker verdedigend spelen.

Niet dat LvG zijn tactiek erg lekker werkt, maar die van Mourinho is weer helemaal het tegenovergestelde.
Eens, toch zou het me niet verbazen. Het zure zou zijn als Mourinho toch meteen resultaat boekt omdat de spelergroep minder blessures heeft gedurende het seizoen.

Wie de trainer ook is volgend seizoen, ik verwacht dat Man-U weer massaal gaat inkopen deze zomer.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik verwacht dat wel meer ploegen massaal gaan inkopen na dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 18:16:
Ik verwacht dat wel meer ploegen massaal gaan inkopen na dit seizoen.
Daar zit arsenal helaas niet bij...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

The Premier League: More money than common sense.

Verder: Martinez ontslagen bij Everton.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 12-05-2016 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:39:
[...]

Under Armour is een grote partij nog of iets uit China misschien zelfs. Nike lijkt er geleidelijk uit te stappen en meer op individuele spelers te richten ....
Under Armour dacht ik ook al aan, deze zijn de laatste paar jaar ook flink wat geld aan het uitgeven om bekende mensen aan zich te binden en zijn ook al flink bezig met clubs.

Als ik dan de spelers zie die ze aan zich gebonden hebben moet ik wel een beetje lachen.

Adidas wil het aantal clubs ook verkleinen. En dat Nike dit ook wil kan ik me goed voorstellen, want de sponsor bedragen zijn de afgelopen paar jaar geëxplodeerd en de inkomsten uit de shirts zullen echt niet procentueel gezien meegegroeid zijn.

Mensen maken dan altijd leuke sommetjes, x aantal shirts voor y bedrag etc.
Maar het gros van de shirts word voor flink minder dan y verkocht.

Zag ook al ergens cijfertjes langs komen en dat Chelsea het contract afgekocht heeft zal duidelijk merkbaar zijn in de winstcijfers van Adidas.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 12-05-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:31
Bossie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:12:
[...]Eens, toch zou het me niet verbazen. Het zure zou zijn als Mourinho toch meteen resultaat boekt omdat de spelergroep minder blessures heeft gedurende het seizoen.

Wie de trainer ook is volgend seizoen, ik verwacht dat Man-U weer massaal gaat inkopen deze zomer.
Nou, liever niet. Dat ze maar snel Giggs aanstellen en voluit de kaart van de jeugd trekken. Je kan met de reeds aanwezige tieners en twintigers een aardig leuke ploeg samenstellen vind ik. En ik kan gerust een seizoen of 2-3 wachten op een nieuwe titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wilibrord schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:24:
[...]

Nou, liever niet. Dat ze maar snel Giggs aanstellen en voluit de kaart van de jeugd trekken. Je kan met de reeds aanwezige tieners en twintigers een aardig leuke ploeg samenstellen vind ik. En ik kan gerust een seizoen of 2-3 wachten op een nieuwe titel.
Denk dat daar vrij weinig mensen moeite mee zouden hebben. 2-3 jaar niet om de prijzen mee doen maar wel een team bouwen, want nu worden er bakken met geld uitgegeven aan matige spelers en doe je ook niet mee om de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Koeman en de Boer duidelijk in beeld bij Everton. Nu snap ik dat ze Koeman het liefst hebben, maar vraag me af of hij daar verstandig aan doet.

Een stap naar een top club in Engeland of naar Spanje lijkt me veel meer voor de hand liggen. Uiteindelijk wilt hij uiteraard bij Barcelona terecht komen.

Voor de Boer lijkt het een prachtige stap. Alleen zal hij wel Bergkamp mee moeten nemen om daar te kunnen slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Volgens Trustfull gaat hij juist met De Boer mee, dat zou dan inhouden dat Bergkamp mee geen optie is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Gonadan schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:27:
Volgens Trustfull gaat hij juist met De Boer mee, dat zou dan inhouden dat Bergkamp mee geen optie is.
Tja in dat geval zou de Boer voor Everton geen beste optie zijn denk ik. Bergkamp naar een engelse club lijkt me fantastisch voor hem. Kan me niet voorstellen dat hij graag in Amsterdam blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:42:
Koeman en de Boer duidelijk in beeld bij Everton. Nu snap ik dat ze Koeman het liefst hebben, maar vraag me af of hij daar verstandig aan doet.

Een stap naar een top club in Engeland of naar Spanje lijkt me veel meer voor de hand liggen. Uiteindelijk wilt hij uiteraard bij Barcelona terecht komen.

Voor de Boer lijkt het een prachtige stap. Alleen zal hij wel Bergkamp mee moeten nemen om daar te kunnen slagen.
Everton/Southampton is nou niet een megeverschil, ongetwijfeld meer geld maar hij eindigt met Southampton hoger. Ik denk niet dat hij gaat, Everton is een te kleine stap omhoog.

Misschien kan Bergkamp bij Stam aanhaken? Die wil ook graag naar Engeland toe.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 13-05-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Qua club is de stap niet bijzonder inderdaad, maar qua competitie wel. Je speelt elke week tegen leuke clubs in plaats van twintig punten afstand op de nummer drie. /gechargeerd

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Om 17.00 uur is de ontknoping van het kampioenschap in Spanje, tussen Barca en Real (nee, die spelen niet tegen elkaar).

[ Voor 17% gewijzigd door Luxicon op 14-05-2016 12:19 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toch een prijs voor Arsenal dit seizoen: de dames winnen de FA-cup ;)

Ik denk niet dat de fans daar genoegen mee nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Het lijkt nu wel beslist. Barca op 0-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Granada doet in ieder geval weinig moeite, zeker de tweede goal was nogal apathisch van de keeper (wel goed van Suarez).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En Stuttgart is gedegradeerd.

Toch wel triest als je ziet wat ze vroeger voor een team hadden, maar hetzelfde valt over Bremen te zeggen.
Beide vroeger bekend om hun bizar goede scouting en de laatste 10 jaar worden er zulke matige spelers gehaald.
Hetzelfde probleem als wat Ajax min of meer heeft, de echt grote talenten gaan naar de topclubs om uiteindelijk daar meestal niet aan de bak te komen en hun carriere kapot te maken. Of gaan liever voor veel geld bij matige clubs op de bank zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
De fans van Bremen voor de wedstrijd: https://streamable.com/xdaf

Geweldig die sfeer in Duitsland, zie je toch weinig zoiets _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fleximex schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:40:
Het lijkt nu wel beslist. Barca op 0-2.
Real ook op 2-0 voorsprong. Jammer van het resultaat bij Barcelona, ik gun het de Koninklijke wel. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

gambieter schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:42:
Granada doet in ieder geval weinig moeite, zeker de tweede goal was nogal apathisch van de keeper (wel goed van Suarez).
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het was natuurlijk spannender geweest als Granada nog tegen degradatie had gestreden. Maar die hebben zich vorige week veilig gespeeld (4-1 overwinning in en tegen Sevilla). Feestje gevierd, misschien een dagje vrij gehad.
Dat is voor Real fans niet leuk, want dan is de strijdlust ook weg bij zo'n club als Granada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Edit: foutje

[ Voor 97% gewijzigd door SR8 op 14-05-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Net als in Duitsland, goh....Barcelona is weer es kampioen.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat komt natuurlijk omdat ze veel meer geld dan de concurrent hebben ;) ... oh wacht :+ . Bijelkaar gekocht zooitje ... oh nee het halve team 'speelt' er al sinds hun 12e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
JanW schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:21:
De fans van Bremen voor de wedstrijd: https://streamable.com/xdaf

Geweldig die sfeer in Duitsland, zie je toch weinig zoiets _O_
Da's iets wat ze daar heel goed kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Een afscheidsfeestje op zijn Zlatans: wedstrijd stilgelegd voor een minuut applaus ✔ scoren met de borst ✔ clubrecord breken ✔ je kinderen op het veld met 'king' en 'legend' op het shirt ✔ jezelf een publiekswissel gunnen en je team met tien man laten eindigen
Zlatan B.A.A.S.! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ouch, ManU-Bournemouth afgelast vanwege verdacht pakketje op tribune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gaat Tottenham de tweede plek nog weg geven? Staan 2-0 achter bij Newcastle.

Swansea maakt de 1-1 tegen City, zou wat zijn als die winnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 15-05-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het schijnt dat St. Totteringham's Day vandaag wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan zit je nog langer aan Wenger vast ;)

Tottenham geeft het wel weg zo aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:52:
IF table.position >= 4 THEN mission.accomplished = 1 THEN extend.contract = true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:52:

Tottenham geeft het wel weg zo aan het einde.
2-1 bij Spurs, ze gaan ons nog wel helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Inmiddels 5-1 voor Newcastle!

We zingen alvast, it's happened again :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eerst Mitrovic rood, daarna Sissoko die volgens de berichten een schokkende schwalbe maakt en een pingel wint (3-1), en intussen 5-1. Wat een implosie bij Spurs.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 15-05-2016 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GoRukrI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
City pakt een punt, dus geen CL voor United.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Dus Tottenham zat nog in de titelrace, en eindigt uiteindelijk onder Arsenal door een 5-1 verlies tegen een team wat al gedegradeerd is én met tien man speelde? Klinkt als Tottenham, jup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zie het eerder zo, ze verliezen de titelrace bij Chelsea en eindigen op de laatste speeldag alsnog onder Arsenal. der zijn er een heleboel behoorlijk zuur momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ondanks dat ze een plek verliezen blijft het wel een sterk seizoen voor Tottenham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:08
Deadsy schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:27:
Als United met 19-0 wint... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rik86 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:19:
[...]

Als United met 19-0 wint... ;)
46 goals in 37 wedstrijden, dus die kans wel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:08
Deadsy schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:23:
[...]

46 goals in 37 wedstrijden, dus die kans wel erg klein.
In nederland kan t ook he http://www.gelderlander.n...n-23-0-amateurs-1.6015771

Op zich wel positief dat t dan niet echt meer ergens om gaat voor beide ploegen, anders krijg je toch nog iets van competitievervalsingsmogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:08:
Zie het eerder zo, ze verliezen de titelrace bij Chelsea en eindigen op de laatste speeldag alsnog onder Arsenal. der zijn er een heleboel behoorlijk zuur momenteel ;)
Bijv. https://twitter.com/BBCMOTD/status/731883990655762432 _O-

(heeft wel een punt natuurlijk, zag alweer een hele hoop namen gelinkt worden maar voor de spits Morata deze keer O-) )

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 15-05-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:27:
Erg jammer, liever Utd. dan City in de CL.
Kan die nieuwe (drukke) trainer van City niet uitstaan. 8)7
rik86 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:30:
[...]

In nederland kan t ook he http://www.gelderlander.n...n-23-0-amateurs-1.6015771

Op zich wel positief dat t dan niet echt meer ergens om gaat voor beide ploegen, anders krijg je toch nog iets van competitievervalsingsmogelijkheden
Vond het een erg raar bericht, alsof je zomaar kan doen en laten wat je wilt als club. :/
Je vraag je af of niemand even zegt 'waar zijn we mee bezig?'.
Denk dat 'we kregen veel beslissingen tegen' soms ook wel terecht kan zijn geweest. :+
gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:44:
Ouch, ManU-Bournemouth afgelast vanwege verdacht pakketje op tribune.
Schijnt serieus iets te zijn gevonden. :/
Je vraagt je toch af hoe ze het voor elkaar krijgen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
HollowGamer schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:54:
[...]

Erg jammer, liever Utd. dan City in de CL.
Kan die nieuwe (drukke) trainer van City niet uitstaan. 8)7

[...]

Vond het een erg raar bericht, alsof je zomaar kan doen en laten wat je wilt als club. :/
Je vraag je af of niemand even zegt 'waar zijn we mee bezig?'.
Denk dat 'we kregen veel beslissingen tegen' soms ook wel terecht kan zijn geweest. :+

[...]

Schijnt serieus iets te zijn gevonden. :/
Je vraagt je toch af hoe ze het voor elkaar krijgen? :o
Kan hem ook niet uitstaan maar ben wel blij dat hij de CL in gaat, meer druk op hem (PL en CL is toch wat anders dan PL en EL) en ik heb het gevoel dat hij bij City gaat falen net zoals bij Bayern.

Het pakje blijkt trouwens geen bom geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:02:
[...]

Kan hem ook niet uitstaan maar ben wel blij dat hij de CL in gaat, meer druk op hem (PL en CL is toch wat anders dan PL en EL) en ik heb het gevoel dat hij bij City gaat falen net zoals bij Bayern.

Het pakje blijkt trouwens geen bom geweest te zijn.
Klopt, waarom denk je dat die Spaanse-clubs allemaal zo ver komen in de CL/EL? :+
De PL is gewoon de zwaarste competitie ter wereld, wat het ook voor trainers ontzettend moeilijk maakt.
Bij Bayern heeft die niet echt gefaald, was toch weer kampioen geworden.. of bedoel je in de CL? :P

Ah lees inderdaad het nu ook.
Was het een test ofzo hoe goed de 'bewakers' opletten? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:16:
[...]

Klopt, waarom denk je dat die Spaanse-clubs allemaal zo ver komen in de CL/EL? :+
De PL is gewoon de zwaarste competitie ter wereld, wat het ook voor trainers ontzettend moeilijk maakt.
Bij Bayern heeft die niet echt gefaald, was toch weer kampioen geworden.. of bedoel je in de CL? :P

En wat precies is er zo zwaar aan de Premier League?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
[...]
Bij MOTD melden ze nu dat het ging om een eerder uitgevoerde test met speurhonden in het stadion waarna het 'verdachte' pakketje niet was weggehaald.
"Following today's controlled explosion, we have since found out that the item was a training device which had accidentally been left by a private company following a training exercise involving explosive search dogs," Assistant Chief Constable John O’Hare of the Greater Manchester Police said in a statement.
http://www.sbs.com.au/new...-training-device-police-0?

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 15-05-2016 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
apis29 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:54:
[...]

En wat precies is er zo zwaar aan de Premier League?
De competitie als geheel; teams zijn gelijkwaardig, de strijd om de titel gaat niet tussen 1 á 2 clubs, veel wedstrijden, geen winterstop, vrijwel geen megauitslagen als 6-0(op een 5-1 van een al gedegradeerde club na tegen de afgehaakte titelkandidaat en nummer 2, dat daardoor als 3e eindigt.) etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Hij heeft met Bayern gewoon gefaald. Toen hij binnen kwam was er al een top team, hij heeft flink geld mogen uitgeven maar heeft uiteindelijk geen bijzondere prestatie neer gezet.
De titel winnen met Bayern is geen echte prestatie, dat was mij en jouw denk ik ook wel gelukt.

En het bedrijf dat de nepbom heeft laten liggen mag zich diep schamen en ik hoop dat de organisaties die gebruik maken van hun diensten gaan kijken naar een ander bedrijf.
Want blijkbaar inventariseren ze na een oefening niet hun materiaal, wie weet wat ze allemaal vergeten wanneer het echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 16 mei 2016 @ 00:01:
Hij heeft met Bayern gewoon gefaald. Toen hij binnen kwam was er al een top team, hij heeft flink geld mogen uitgeven maar heeft uiteindelijk geen bijzondere prestatie neer gezet.
De titel winnen met Bayern is geen echte prestatie, dat was mij en jouw denk ik ook wel gelukt.

En het bedrijf dat de nepbom heeft laten liggen mag zich diep schamen en ik hoop dat de organisaties die gebruik maken van hun diensten gaan kijken naar een ander bedrijf.
Want blijkbaar inventariseren ze na een oefening niet hun materiaal, wie weet wat ze allemaal vergeten wanneer het echt is.
In Duitsland is het in mijn ogen niet heel spannend, Bayern koopt inderdaad gewoon alles wat maar kan, en kan zo altijd wel kampioen worden.

Vind het ook erg jammer dat zo'n toptalent als Gotze weer jaren heeft weggegooid (al zou ik met zo'n salaris ook niet snel piepen :P). Bij Arsenal of een andere Engelse-club had die echt meer gespeeld.

Bij Man. City gaat die nu hetzelfde trukje doen, zeker met het 'oneindige geld' dat ze daar hebben. :/

Je zou inderdaad verwachten dat ze achteraf hun aantallen controleren, maar denk niet dat ze dit hebben opgeschreven.
Vraag mij sowieso af hoe de beveiliging hier in NL is, hoe ze nog altijd vuurwerk naar binnen krijgen is mij een raadsel. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, ik zie net die Mitrovic tackle op Kyle Walker. Die mogen ze wel een wedstrijdje of 10 schorsen, zeker als je zag hoe opgefokt die uberhaupt was. Beetje zo'n steroidemisbruikers-look.

En ja, dat is toch wel heel incompetent van dat bedrijf bij ManU. Die gaan een flinke douw krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
HollowGamer schreef op maandag 16 mei 2016 @ 00:10:
[...]

In Duitsland is het in mijn ogen niet heel spannend, Bayern koopt inderdaad gewoon alles wat maar kan, en kan zo altijd wel kampioen worden.

Vind het ook erg jammer dat zo'n toptalent als Gotze weer jaren heeft weggegooid (al zou ik met zo'n salaris ook niet snel piepen :P). Bij Arsenal of een andere Engelse-club had die echt meer gespeeld.

Bij Man. City gaat die nu hetzelfde trukje doen, zeker met het 'oneindige geld' dat ze daar hebben. :/

Je zou inderdaad verwachten dat ze achteraf hun aantallen controleren, maar denk niet dat ze dit hebben opgeschreven.
Vraag mij sowieso af hoe de beveiliging hier in NL is, hoe ze nog altijd vuurwerk naar binnen krijgen is mij een raadsel. :S
Ik vraag me af of we wel willen weten hoe ze dat naar binnen krijgen, zou verklaren waarom die figuren de hele wedstrijd blijven staan :+ .
in VI werd eens gezegd dat ze bij veel clubs connecties hebben en de zooi niet via de normale ingang naar binnen brengen.

Met de flinke concurrentie in de PL zie ik het gebeuren dat hij flink wat geld uitgeeft en niets of nauwelijks wat wint.

En laat Gotze maar lekker weg rotten. Ik ben anti-Bayern maar wat die gast deed toen hij bij Bayern tekende zegt denk ik genoeg over Gotze.

edit:
Laat dat bedrijf maar de rekening betalen van de politie inzet van vandaag en alle extra kosten voor de wedstrijd die nu komende dinsdag is.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 16-05-2016 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Liverpool - Sevilla. Als Granada met 4-1 (?) wint van Sevilla, dan zou Liverpool ook moeten kunnen winnen. :P
Persoonlijk hoop ik op winst voor Liverpool. Dat brengt de Engelse competitie gevoelsmatig dichterbij de Spaanse. Anders domineren de Spaanse clubs Europa wel heel erg, zoals het al een paar jaar het geval is.

PS. wat dom zeg, dat het pakketje bij United was blijven liggen na een oefening aldaar. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 16-05-2016 00:49 ]

...

Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2