De fout die hij daar maakt is door zelf ook zijn arm uit te steken en hem vast te pakken.Bossie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:42:
[...]
Speler is los en word bij de borst vastgepakt terwijl hij de tegenstander al voorbij is en uit balans gebracht met balverlies als gevolg. Bij een doorgebroken speler is dat simpelweg rood.
Voornamelijk omdat de verdediger snel loslaat als Lingard hem ook vastpakt.Sjurm schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:43:
[...]
Nah, ik vond dat Lingard wel erg makkelijk ging liggen hoor. Niet het idee dat de scheids hier een grote fout maakt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het was inderdaad geen overtreding van Simpson, beiden met de armen werken. Het had wel een pingel voor Mahrez moeten zijn, dat was gewoon een overtreding van Rojo.
Scheidsrechter laat veel toe, anders zou Fellaini het einde van de eerste helft niet halen.
Scheidsrechter laat veel toe, anders zou Fellaini het einde van de eerste helft niet halen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Eens wat de scheidsrechter betreft, bij Fellaini zag je overigens wel dat hij eerst bij zijn haren (lol) gepakt werd wat de eerste overtreding is en daarna vervolgens reageert met wat een rode kaart zou moeten zijn.gambieter schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:48:
Het was inderdaad geen overtreding van Simpson, beiden met de armen werken. Het had wel een pingel voor Mahrez moeten zijn, dat was gewoon een overtreding van Rojo.
De actie van Rojo was ook overduidelijk bewust en idd een penalty.
Voor de verandering is het eens niet een zaadpot van ManU.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Fellaini heeft zijn laatste wedstrijd van het seizoen wel gespeeld, als je ziet waar Alli 3 wedstrijden voor kreeg, dan is dit helemaal een zekerheidje. Graemm Sounness bij Sky geeft aan dat Huth mazzel heeft: als die hem in zijn gezicht raakt is het gebroken neus en tanden weg...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan zal Huth dezelfde schorsing moeten ondergaan. Zag de herhaling, die rukte echt hard aan Fellaini zijn haar, ik snap de elleboog.gambieter schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:04:
Fellaini heeft zijn laatste wedstrijd van het seizoen wel gespeeld, als je ziet waar Alli 3 wedstrijden voor kreeg, dan is dit helemaal een zekerheidje.
In dit fragment lijkt de elleboog niet een reactie op het haartrekken, hoewel het vast niet de eerste keer was.Kaap schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:24:
[...]
Dan zal Huth dezelfde schorsing moeten ondergaan. Zag de herhaling, die rukte echt hard aan Fellaini zijn haar, ik snap de elleboog.
https://twitter.com/Proye...status/726766603921182720
Kan. Maar Huth was in het positioneren en het gebruikelijke beetpakken, en niet gewelddadig; Fellaini was gewoon bedoeld om Huth KO te slaan. Ik verwacht niet dat Huth geschorst wordt (al kan ik me de redenering wel voorstellen).
Het blijft trouwens een leuke wedstrijd, twee teams die willen winnen
Edit: als hij 3 wedstrijden krijgt, kan hij de FA-cup toch nog meedoen...
Het blijft trouwens een leuke wedstrijd, twee teams die willen winnen
Edit: als hij 3 wedstrijden krijgt, kan hij de FA-cup toch nog meedoen...
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 01-05-2016 16:37 ]
Van mij mogen ze allebei geschorst worden, Fellaini harder dan zijn tegenstander. Het rukken aan dat maffe kapsel van em vergoelijken met de term 'positioneren' vind ik een beetje te makkelijk
Dan zou ik toch even die gif bekijken. Pakt haar vast en snok. Gewoon fysiek geweld. Als ze avhteraf op basis van beelden willen straffen, kunnen ze het niet maken om maar 1 van de 2 vechtersbazen aan te pakken. Dat is krom.
Idd, en als het tijdens de wedstrijd was gezien ...Kaap schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:39:
Dan zou ik toch even die gif bekijken. Pakt haar vast en snok. Gewoon fysiek geweld. Als ze avhteraf op basis van beelden willen straffen, kunnen ze het niet maken om maar 1 van de 2 vechtersbazen aan te pakken. Dat is krom.
Ook hier weer geen penalty gegeven, bijzonder laffe scheids vandaag.
Wat is de regel nou eigenlijk? Bal op de plaats waar de fout begon of waar die eindigde? Ik dacht het tweede en dan was dit gewoon een penalty.
Onbegrijpelijk dat dit geen pingel was...
Morgenavond gelijkspel en Leicester is kampioen. En de Chelsea supporters zullen dat graag laten gebeuren
[ Voor 38% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-05-2016 17:04 ]
Heeft blijkbaar ervaring.
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 01-05-2016 17:33 ]
Ach, scheidsrechter balanceerde zijn fouten wel goed. Feillaini geen rood, Huth geen rood, geen pingel voor Mahrez, geen pingel voor Depay. Zijn enige fout was Drinkwater wel (terecht) 2e geel geven, maar Rooney niet eerder bij de kans van Ulloa (toen Rooney net buiten het strafschopgebied een Leicester City speler neertrok die anders een vrije kans had kunnen hebben). Uiteindelijk terechte uitslag met 1-1.
Man City onder druk bij Southampton.
Man City onder druk bij Southampton.
Ja, ze hebben de wedstrijd van Real nog in de benen.
Sjonge jonge, wat een verwende, arrogante snotapen zoals ze spelen. Zomeravondvoetbal!

Dat interview: Shall I grab you wizz your hair? Only wizz sex masochisme, then it is allowed..Saturnus schreef op zondag 01 mei 2016 @ 17:20:
Van Gaal gaat weer lekker.
"Haar grijpen alleen toegestaan in seks masochisme."

Link naar het interview op Youtube
[ Voor 12% gewijzigd door Toewan op 01-05-2016 18:09 ]
Sterker nog, echt niet onverdiendColtrui schreef op zondag 01 mei 2016 @ 17:59:
Ondertussen al 2-0 voor Southampton. Niet echt onverdiend trouwens.
Die Otamendi en Mangala zijn echt zwakke verdedigers, kippen zonder kop. En toch 2-1, compleet uit het niets.
Die Zabaleta zag het eerste half uur anders ook wel alle kleuren van de regenboog.gambieter schreef op zondag 01 mei 2016 @ 18:14:
[...]
Sterker nog, echt niet onverdiend
Die Otamendi en Mangala zijn echt zwakke verdedigers, kippen zonder kop. En toch 2-1, compleet uit het niets.
Edit: ondertussen 4-1. Niet alleen de hele verdediging flatert, ook geen spoor van Nasri en Bony. Schiet niet veel meer over dan.
Edit2: 4-2. Iheanacho op zijn eentje dan.
[ Voor 19% gewijzigd door Coltrui op 01-05-2016 19:07 ]
Wat een druiloor die Guardiola
YouTube: Guardiola in Deep Thought - Bayern Coach Fails to Notice Fellow Colleague
Nou, ik zit er klaar voor. Het is leuker als Leicester zelf kan spelen en kampioen word, maar laat het voor de zekerheid nu maar gebeuren.
PWM schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:59:
Nou, ik zit er klaar voor. Het is leuker als Leicester zelf kan spelen en kampioen word, maar laat het voor de zekerheid nu maar gebeuren.

Ben benieuwd hoe agressief Tottenham gaat spelen. Die kunnen zich vandaag niet verstoppen.
Het is in ieder geval geen vriendschappelijk potje, men is over en weer al lekker bezig 
0-1 door Kane en het eerste opstootje met Costa is al geweest. Met geel voor Verthongen en Costa, beiden verdiend.
0-1 door Kane en het eerste opstootje met Costa is al geweest. Met geel voor Verthongen en Costa, beiden verdiend.
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 02-05-2016 21:42 ]
Nou, duidelijk.. Leicester moet het volgende week zelf afmaken
Zo, Dembele doet de laatste wedstrijden niet mee denk ik.
Komt nu wel behoorlijk wat irritatie naar buiten. Zal, gezien de stand, ook wel niet minder worden.
Komt nu wel behoorlijk wat irritatie naar buiten. Zal, gezien de stand, ook wel niet minder worden.
Wel apart trouwens dat er voor Engeland misschien wel redelijk matige teams (qua naam / laatste jaren) in gaan
1. Leicester City
2. T. Hotspur
3. Arsenal
4. M. United (of City)
1. Leicester City
2. T. Hotspur
3. Arsenal
4. M. United (of City)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Had al 2* rood moeten zijn voor Spurs (natrappen in 10de minuut). Hopelijk niet het geluk van een kampioen.
Tottenham is wel een triest clubje van provoceerders. Dembele hoort dit jaar niet meer te spelen na het proberen het oog van Costa uit te steken. Ook Walker had al mogen douchen.
Eigenlijk is het een kromme regel: Rose verdient een gele kaart met zijn overtreding (terecht), Willian krijgt een gele kaart voor reageren maar waarom krijgt Rose dan geen 2e geel voor ook reageren? Daar mag de FA wel even ingrijpen.
Eigenlijk is het een kromme regel: Rose verdient een gele kaart met zijn overtreding (terecht), Willian krijgt een gele kaart voor reageren maar waarom krijgt Rose dan geen 2e geel voor ook reageren? Daar mag de FA wel even ingrijpen.
Alleen qua naam, want er zijn geen andere ploegen die er qua spel meer recht op hadden gehadGynnad schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:48:
Wel apart trouwens dat er voor Engeland misschien wel redelijk matige teams (qua naam / laatste jaren) in gaan
1. Leicester City
2. T. Hotspur
3. Arsenal
4. M. United (of City)
Ik ga maar wat anders kijken, het is wel gebeurd. Goed, dat deed ik vorige week ook bij Tottenham en toen werd het nog 1-1, maargoed
1-2, het kan nog leuk worden 
Hazard is er nu ook bij, die heeft nog wel wat te bewijzen.
En hij bewijst wat, wauw wat een doelpuntgambieter schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:19:
XXXVI
Doe je glazen bol eens weg stoppen!gambieter schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:19:
Hazard! en wat een mooie goal!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Ook ongeveer de eerste actie van Costa die geslaagd was, maar dit was Hazard op zijn best.
[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 02-05-2016 22:43 ]
Wat zei je?gambieter schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:19:
Ben blij dat ik weer ben gaan kijken. Kreeg een seintje dat het toch weer spannend werd
Keek je nogRoD schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:50:
[...]
Ik ga maar wat anders kijken, het is wel gebeurd. Goed, dat deed ik vorige week ook bij Tottenham en toen werd het nog 1-1, maargoed
Edit : ja dus
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 02-05-2016 22:43 ]
Meanwhile, in Leicester...
Frustratie alom nu. Dat is ook aan Chelsea wel toevertrouwd.
Wtf, doet die Fabregas daar trouwens?
Dat was wel overduidelijk.
Here's the reaction in a Leicester bar to Chelsea's goalpic.twitter.com/m0hiYkR7dc
— The Sports Quotient (@SportsQuotient) May 2, 2016
Wtf, doet die Fabregas daar trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 02-05-2016 22:46 ]
Heel Leicester morgen dronken.RoD schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:45:
Meanwhile, in Leicester...
[html]<blockquote class="twitter-video" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">Here's the reaction in a Leicester bar to Chelsea's goal<a href="https://t.co/m0hiYkR7dc">pic.twitter.com/m0hiYkR7dc</a></p>— The Sports Quotient (@SportsQuotient) <a href="https://twitter.com/SportsQuotient/status/727236652490313728">May 2, 2016</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]
Ook leuk die mod functies.
⏩ PVOutput☀️
Tottenham laat zich nu wel van de meest gefrustreerde kant zien, zeg. Lamela mag ook een paar wedstrijden krijgen want die ging expres op de hand van Fabregas staan, en Dier wilde even wraak nemen op Hazard.
Die grensrechter aan die kant is trouwens wel blind.
Die grensrechter aan die kant is trouwens wel blind.
Lamela bedoel je?RoD schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:45:
Wtf, doet die Fabregas daar trouwens?Dat was wel overduidelijk.
Ik ging er voor het gemak vanuit dat het Fabregas was

Chelsea knokt er overigens wel echt voor. Mooie pot.
Die grensrechter bij de dugouts heeft wel alles gemist, had Dembele moeten zien en Lamela ook.
Maar inderdaad, Chelsea heeft er echt voor geknokt (letterlijk
)
Maar inderdaad, Chelsea heeft er echt voor geknokt (letterlijk
Pfft 6 minuten extra tijd, dit gaat Chelsea niet meer weg geven.
Leicester City kampioen, zo zeg!
Fox Sports Go vindt het alleen nu ook wel mooi geweest door de stream hier ermee te laten kappen.
Leicester City kampioen, zo zeg!
Fox Sports Go vindt het alleen nu ook wel mooi geweest door de stream hier ermee te laten kappen.

⏩ PVOutput☀️
Echt, elk fysiek duel leidt tot frustratie momenteel 
Wat laten ze zich uit de tent lokken zeg. En dat vanuit zo'n comfortabele voorsprong.
Leuk trouwens, die supporters met teksten voor Rainieri
(of hoe je het ook spelt)

Wat laten ze zich uit de tent lokken zeg. En dat vanuit zo'n comfortabele voorsprong.
Leuk trouwens, die supporters met teksten voor Rainieri
[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 02-05-2016 22:51 ]
Mooi spandoek: Zo kan Claudio Ranieri toch de titel bij Chelsea halen
Er gaat zo een stadje helemaal uit z'n dak
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar zal het bier rijkelijk vloeien ja.
⏩ PVOutput☀️
Hoe is het mogelijk dat nog niemand rood heeft gekregen?
Inderdaad, je zou nu toch wel eens rood verwachten, maar niemand
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De scheidsrechter heeft geel en geel op zak.RoD schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:54:
Hoe is het mogelijk dat nog niemand rood heeft gekregen?
⏩ PVOutput☀️
LEICESTER CITY CHAMPIONS!!
geweldig!

⏩ PVOutput☀️
Leicester kampioen 
Laat de beelden maar zien
Laat de beelden maar zien
Gast hier in de fifa club gaat helemaal uit z'n dak, die gaat 2500 pond winnen met z'n wedje op Leicester
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kampioenuhhhhh!!!!!!!
Kom maar op met die onderbroek presentator en de tonnen voor supporters die een wedje aangingen een jaar geleden =p
Kom maar op met die onderbroek presentator en de tonnen voor supporters die een wedje aangingen een jaar geleden =p
[ Voor 73% gewijzigd door LZ86 op 02-05-2016 22:56 ]
En bij het snooker staat de Jester from Leicester 17-14 voor, nog 1 frame en hij is WK 
Maar Spurs liet zien dat het geen kampioen hoort te zijn. Daar hadden drie of vier spelers rood moeten krijgen.
Maar Spurs liet zien dat het geen kampioen hoort te zijn. Daar hadden drie of vier spelers rood moeten krijgen.
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 02-05-2016 22:59 ]
Ach beter dan afgelopen weekend
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 02-05-2016 23:00 ]
Klopt, maar dit had ook wel wat... twee rivalen uit Londen die elkaar bestrijden
Hier gaat een flesje Old Speckled Hen open:

Als ex-Leicester inwoner ben ik erg blij

Als ex-Leicester inwoner ben ik erg blij
Ja uiteraard, maar het leukste was komend weekend thuis natuurlijk als Tottenham gewoon gewonnen had. 
Tottenham gunt het ze ook.
Tottenham maakte er een knokpartij ipv een voetbalwedstrijd van.dutchgio schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:02:
Ja uiteraard, maar het leukste was komend weekend thuis natuurlijk als Tottenham gewoon gewonnen had.
Leicester kampioen, ik blijf het raar vinden, maar heel tof
En volgens mij heeft Jester nu ook gewonnen
Tweede jaar op rij dat Hazard de goal scoort die de titelstrijd beslist
En wat voor een goal. Damn!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sodeju, dat is een hele mooie prestatie! Fuchs en Okazaki die PL kampioen zijn.. Dat is echt letterlijk het laatste wat ik van hun 2 verwacht had, die Fuchs lachte ik nog uit begin dit seizoen. In ieder geval een super prestatie en proficiat aan de fans!
Vers van de pers:gambieter schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:34:
Kan. Maar Huth was in het positioneren en het gebruikelijke beetpakken, en niet gewelddadig; Fellaini was gewoon bedoeld om Huth KO te slaan. Ik verwacht niet dat Huth geschorst wordt (al kan ik me de redenering wel voorstellen).
Manchester United's Marouane Fellaini and Leicester's Robert Huth have been banned for three games for their clash in Sunday's 1-1 draw at Old Trafford.
Huth pulled the Belgium midfielder's hair, who in turn elbowed the German.
Fellaini, 28, misses United's remaining three league games of the season but is available for the FA Cup final against Crystal Palace at Wembley on 21 May.
Huth, 29, will miss the Premier League champions' final two games and their first league fixture of next season.
The Germany defender will be available to play in the season-opening Community Shield match.
Both players accepted the charge, but Huth argued a three-game ban would be "clearly excessive". The FA's independent regulatory commission disagreed.
Ja, had het gezien. Vind het dubbele ellebogen van Fellaini erger, maar de FA denkt daar blijkbaar anders over.
Speler Dinamo Boekarest zakt in elkaar en overlijdt tijdens wedstrijd
Bizar!
Dinamo Boekarest-middenvelder Patrick Ekeng is vrijdag op 26-jarige leeftijd overleden nadat hij tijdens de wedstrijd tegen Viitorul in elkaar gezakt was.
Bizar!
Apart dat ze de wedstrijd nog wel gewoon hebben uitgespeeld: http://www.fcdinamo.ro/pl...itorul-in-stefan-cel-mare
Blijft eng om zoiets te blijven zien, gewoon fitte mensen die zomaar in elkaar zakken.
ManU strijd nog voor CL ticket. Rashford krijgt rust en zit niet bij de selectie, Martial raakt zojuist geblesseerd bij de warming-up. Goede zaak
Op Ziggo Sport is nu Middlesbrough - Brighton aan de gang, het staat 1-1, de winnaar van deze wedstrijd speelt volgend seizoen in de Premier League.
http://www.bbc.com/sport/football/championship
Rood voor Stephans (Brighton), wat een smerige overtreding zeg!
http://www.bbc.com/sport/football/championship
Rood voor Stephans (Brighton), wat een smerige overtreding zeg!
[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 07-05-2016 14:47 ]
Oh ja, onder de categorie "nieuws": Bayern is kampioen geworden vandaag
Knap hoor...
Knap hoor...
Norwich City is inderdaad verloren, ze kunnen niet scoren. Geen spits gekocht, en dan krijg je dat
Sunderland vecht knap, dat gaat of Newcastle of Sunderland worden die meegetrokken wordt. Middlesborough is gepromoveerd, dus noordelijke teams zat...
En nu Andrea Bocelli bij Leicester City, in een Foxes shirt!
En ja hoor, Vardy is terug en 1-0 na 5 minuten, King ipv Drinkwater, resultaat hetzelfde. En net bijna al 2-0.
En ja hoor, Vardy is terug en 1-0 na 5 minuten, King ipv Drinkwater, resultaat hetzelfde. En net bijna al 2-0.
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 07-05-2016 18:41 ]
Damn had ik niet verwacht.Kaap schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:35:
Oh ja, onder de categorie "nieuws": Bayern is kampioen geworden vandaag
Knap hoor...
Levert het eigenlijk wat op als je aan het begin van het seizoen geld zet op een titel voor Bayern?
En John Terry rood (2x geel). Aangezien hij al eerder rood had gehad, is dat 2 wedstrijden schorsing en is hij geschorst voor de laatste twee wedstrijden, geen einde seizoenafscheid... Nu is de vraag of hij een "Full John Terry" gaat doen bij de laatste thuiswedstrijd
Denk eerder dat je bij moet betalenDeadsy schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:53:
[...]
Damn had ik niet verwacht.
Levert het eigenlijk wat op als je aan het begin van het seizoen geld zet op een titel voor Bayern?
Dat is wel apart inderdaad, maar ja het blijft Roemenië dus je weet het niet. Misschien stond er veel op het spel bij die wedstrijd?Gynnad schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:34:
Apart dat ze de wedstrijd nog wel gewoon hebben uitgespeeld: http://www.fcdinamo.ro/pl...itorul-in-stefan-cel-mare
Je ziet het inderdaad wel vaker bij topsporters. Of zou ie iets ingenomen hebben waardoor ie een hartstilstand heeft gehad? Hoe dan ook, blijft eng zoiets. Zeker als je op het veld staat.iPodKiller schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:42:
[...]
Blijft eng om zoiets te blijven zien, gewoon fitte mensen die zomaar in elkaar zakken.
Lastige keuze vanmiddag: Real - Valencia of City - Arsenal. Denk dat ik toch voor de eerste ga, daar gaat het nog om het kampioenschap. Barca heeft stadsderby.
Spurs zakt inen verliest weer, van een erg goed Southampton. De 2e plek is opeens onzeker geworden, zeker daar Spurs nog tegen Newcastle moet dat voor overleving zou moeten vechten (maar dat niet deed tegen Villa gisterenn).
City - Arsenal gaat opeens meer dan om alleen P3. 1-1 en zowaar, Giroud die scoort
City - Arsenal gaat opeens meer dan om alleen P3. 1-1 en zowaar, Giroud die scoort
Zo, Barca gewonnen, en City gelijk tegen Arsenal, zo kan United toch nog 4e worden als zij geen punten verspelen (en is Barca kampioen in Spanje)
...
Ook sinds dit seizoen fan zeker....gambieter schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:19:
Hummels en Renato Sanches binnen gehaald! Dat moet toch een killer team worden komend seizoen!
Nondeju, wat ben ik rete blij man
Nondeju, wat ben ik rete blij man
Nog West Ham - United dadelijk. Die kunnen gewoon nog vijfde worden als ze twee keer winnen en United twee keer verliest.
Eigenlijk vind ik het wel mooi als MU gewoon vierde wordt, het mag wel eens mee zitten voor die kerel.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zijn nog best wat mogelijkheden. Met name tussen United, Southampton, WHU en Liverpool is er veel mogelijk. De scenario's volgens mij:
Spurs kan 2de of 3de worden:
Spurs moet minimaal gelijkspelen om 2de plaats veilig te stellen.
Arsenal kan 2de, 3de of 4de worden:
Als Spurs komend weekend verliest en Arsenal wint, dan wordt Arsenal 2de
Als Arsenal komend weekend gelijk speelt wordt het 3de
Als Arsenal komend weekend verliest en City wint, dan wordt Arsenal 4de
City kan 3de, 4de of 5de worden:
Als City komend weekend wint en Arsenal verliest, dan wordt City 3de
Als City komend weekend gelijk speelt en United pakt 3 punten uit zijn laatste 2 wedstrijden, dan wordt City 4de op basis van doelsaldo
Als City komend weekend verliest en United pakt 3 punten uit zijn laatste 2 wedstrijden, dan wordt City 5de
Als City komend weekend wint en United pakt 6 punten uit zijn laatste 2 wedstrijden, dan wordt City 5de
Het scenario voor United is complexer. Behalve wat het met Arsenal en City nog kan, als United 0 punten uit zijn laatste 2 wedstrijden pakt, dan kunnen Southampton, West Ham en Liverpool nog allemaal boven United eindigen. En de volgorde van Southampton, Liverpool en WHU laat ook meerdere scenario's toe. Alvast vooruit op vanavond, winst van West Ham en komend weekend een gelijkspel is voor The Hammers dan al genoeg.
Al met al kan er nog van alles gebeuren.
Als City komend weekend gelijk speelt en United pakt 3 punten uit zijn laatste 2 wedstrijden, dan wordt City 4de op basis van doelsaldo
Als City komend weekend verliest en United pakt 3 punten uit zijn laatste 2 wedstrijden, dan wordt City 5de
Als City komend weekend wint en United pakt 6 punten uit zijn laatste 2 wedstrijden, dan wordt City 5de
Het scenario voor United is complexer. Behalve wat het met Arsenal en City nog kan, als United 0 punten uit zijn laatste 2 wedstrijden pakt, dan kunnen Southampton, West Ham en Liverpool nog allemaal boven United eindigen. En de volgorde van Southampton, Liverpool en WHU laat ook meerdere scenario's toe. Alvast vooruit op vanavond, winst van West Ham en komend weekend een gelijkspel is voor The Hammers dan al genoeg.
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-05-2016 21:15 ]
United heeft eentje minder gespeeld, dus als zij gewoon 2 keer winnen zijn ze Man City voorbij, wat City ook doet.Kaap schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:03:
Zijn nog best wat mogelijkheden. Met name tussen United, Southampton, WHU en Liverpool is er veel mogelijk. De scenario's volgens mij:
Als aanvulling op de scenarios
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2