Gemist dan, maar waar had Arsenal een pingel moeten krijgen 
De andere spits is Welbeck trouwens.
De andere spits is Welbeck trouwens.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 24-04-2016 17:47 ]
ach, Ashley Williams is ook bezig met zijn arm om Ulloa in het gezicht te raken. Daar Ulloa voor bestraffen terwijl ze het allebei doen?JanW schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:47:
Ging wel een subtiel duwtje vooraf aan die 2-0. Swansea laat 't wel gewoon gebeuren. Zijn zeker al uitgespeeld?
Haha ik heb met beiden niet echt iets, maar vind het wel weer leuk voor Ome Louis als hij CL haalt, dus vind dit niet zo erg.gambieter schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:50:
Ik wil dat Sunderland verliest, is beter voor Norwich City
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 87% gewijzigd door taker1987 op 24-04-2016 21:31 ]
psn: taker-mart
Henry en handsballen.gambieter schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:17:
Thierry Henry vond het een minder duidelijke pingel dan die van Mertesacker.
[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 25-04-2016 22:32 ]
De weersverwachting is kans op een feestjePWM schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:44:
Lekker timing, ik vlieg volgende week zondagochtend naar.... Leicester(nouja, Birmingham en dan de auto naar Leicester)
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 25-04-2016 23:22 ]
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 26-04-2016 01:05 ]
gambieter schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:13:
Wow, Tottenham flitst even uit de startblokken tegen WBA. Eerste 12 minuten, 6 doelpogingen, 1x paal, 1x lat. Hoe lang zou WBA het uithouden? Ze komen bijna niet over de middellijn...
Wow, kansen zat, maar alleen een frommel eigen doelpunt van Dawson (1-0). En WBA komt terug in de wedstrijd, en scoort net de 1-1 uit een corner, kwartiertje voor het einde. Spurs kan het zichzelf kwalijk nemen, al drie keer het houtwerk geraakt.
Tja, dat zal je lerenRoD schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:34:
Ik heb die wedstrijd uitgezet omdat ik dacht dat Tottenham toch wel ging winnen en ik beter iets anders kon gaan doen. Zie nu pas de uitslag
Ondanks dat het thuis tegen Everton is, die vrijwel geen defensie meer over hebben door blessures, denk ik dat Leicester het echt niet zo ver zou laten komen.dutchgio schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:50:
Arsenal net zo, die haken zelfs als de top niet presteerd vroegtijdig af.
Zouden ze bij Leicester het nu op max. een gelijkspel gooien zodat ze thuis(?) met Vardy erbij kampioen kunnen worden?
Uiteraard, thuis kampioen worden is zoveel beter. Kijk naar Juve, dat gisteren kampioen werd omdat Napoli verloor. Saai.dutchgio schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:53:
Het lijkt me ook niet dat je dat risico met opzet wilt gaan nemen, maar mét Vardy en thuis geniet natuurlijk wel de voorkeur, al is uit bij United ook niet mis.
Hoog tijd dat ze nu de Sun uit de roulatie halen. Dat stuk WC-papier deed na de ramp gelijk zijn best om alle schuld bij de Liverpool-fans te leggen, en ook de overheid en politie hebben heel lang geprobeerd dit in het verdomhoekje te houden om zo te voorkomen dat de buitenwereld zou weten dat het de politie, organisatoren en politici waren die schuldig waren.Ninety-six football fans who died as a result of a crush in the Hillsborough disaster were unlawfully killed, the inquests have concluded. Police failures led to the deaths in the 1989 Hillsborough disaster. Jurors answered yes to the question about whether any police error caused or contributed to a dangerous situation at the 1989 FA Cup semi-final. The behaviour of Liverpool fans did not contribute to the dangerous situation at the turnstiles.
When the conclusion of the unlawful killing was revealed, families were seen hugging each other in the public gallery and some punched the air.
The jury also concluded:
- Police errors caused a dangerous situation at the turnstiles
- Failures by commanding officers caused a crush on the terraces
- There were mistakes in the police control box over the order to open the Leppings Lane end exit gates
- Defects at the stadium contributed the disaster
- There was an error in the safety certification of the Hillsborough stadium
- Police delayed declaring a major incident
- The emergency response including the ambulance service was also delayed
Dat was idd een geweldig momentProsac schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:56:
[...]
Uiteraard, thuis kampioen worden is zoveel beter. Kijk naar Juve, dat gisteren kampioen werd omdat Napoli verloor. Saai.
Het jaar dat City kampioen werd door die legendarische escape thuis in de blessuretijd. Die Match of the Day uitzending heb ik nog steeds, zoals dat publiek los ging, geweldig. Natuurlijk was dat al een poenerige club, maar het doorbrak wel de United/Chelsea cyclus.
Over Hillsborough was nog een hele mooie docu gemaakt door ESPN 30 for 30, echt schandalig vooral de politie (en de doofpot die erop volgde). Over The Sun kwam dan volgens mij weinig over hierin (iirc) ... (met een beetje googlen staat ie zo te zien op Dailymotion; in twee delen)gambieter schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:54:
Hillsborough disaster: Fans unlawfully killed
[...]
Hoog tijd dat ze nu de Sun uit de roulatie halen. Dat stuk WC-papier deed na de ramp gelijk zijn best om alle schuld bij de Liverpool-fans te leggen, en ook de overheid en politie hebben heel lang geprobeerd dit in het verdomhoekje te houden om zo te voorkomen dat de buitenwereld zou weten dat het de politie, organisatoren en politici waren die schuldig waren.
[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 26-04-2016 14:55 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Oke, dat beperkt zich tot alleen ACMilan hahaRhapsody schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:57:
Internazionale is ooit juist opgericht omdat ze bij AC Milan destijds geen buitenlandse spelers wilden...
Dus die kunnen gewoon met die Chinezen in zee
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat Milan altijd wel een club is geweest met een paar hele degelijke Italianen in het veld. Ik zie Bayern ook (hopelijk nooit) alleen maar met buitenlandse voetballers. Dat is toch iets eigen van de club. Meestal wordt dat geld gebruikt voor spelers te halen, terwijl een degelijk beleid het meeste helpt.dutchgio schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:19:
Want er spelen nu alleen Italianen voor Milan?
Die gedachte is gewoon achterhaald. Milan zelf misschien ook wel.
Kippenvel hoorKrukar schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:21:
Zo doe je dus een memorial:
[video]
30.000 mensen, niks geen rellen, niks geen idioten die er doorheen schreeuwen. Gewoon 30.000 man die meedoet en respect toont.
Hulde aan de Liverpool fans, jullie zetten een voorbeeld voor de rest van de wereld.
[ Voor 27% gewijzigd door Mosin op 28-04-2016 16:21 ]
Helemaal eens, geweldig voorbeeld zijn ze daar.Krukar schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:21:
Zo doe je dus een memorial:
[video]
30.000 mensen, niks geen rellen, niks geen idioten die er doorheen schreeuwen. Gewoon 30.000 man die meedoet en respect toont.
Hulde aan de Liverpool fans, jullie zetten een voorbeeld voor de rest van de wereld.
Och, inter heeft vorige week de primeur gehad de eerste wedstrijd ooit in de serie A met 22-niet italiaanse spelers in de basis te spelenMosin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:26:
[...]
Oke, dat beperkt zich tot alleen Milan haha
Trouwens dat is helemaal nieuw voor me![]()
[...]
Voor Inter wel ja. Als AC Milan zijn waarde kan behouden door wel een beleid te hebben zou dat natuurlijk beter zijn dan een smak geld krijgen waarop ze moeten leven.. Beleid is een steunpilaar, geld verre van.rik86 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:53:
[...]
Och, inter heeft vorige week de primeur gehad de eerste wedstrijd ooit in de serie A met 22-niet italiaanse spelers in de basis te spelen
dus een buitenlandse eigenaar kan er best bij dan
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 09:49 ]
Erg hedutchgio schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:45:
Alleen Alaba/Lahm andersom denk ik.
En waar is Neuer gebleven, niet op doel maar ook niet op het middenveld?
[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 09:48 ]
Denk dat Bayern moet proberen om Matic te halen voor de positie van Thiago, vind die Thiago maar matig.Mosin schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:44:
Overigens: http://www.fcupdate.nl/vo...-transferverzoek-hummels/
Ik zal vast de enige Tweaker zijn die hier blij mee isTof om te zien, en als hij komt zou er komend seizoen toch echt een bruut team op het veld kunnen staan!
Neuer
Lahm - Boateng - Hummels/Benatia - Alaba
-Martinez/Rode- -Vidal/Thiago-
Robben/Costa -Götze ()- Ribery/Coman
Müller/Lewandowski
Daarbij mee genomen dat Müller ook nog een super middenvelder is
[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 29-04-2016 10:17 ]
[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 29-04-2016 10:21 ]
Dzeko deed het bij City toch meer dan goed als nummer 10 voordat Aguero kwam...dutchgio schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:20:
Dzeko is een statische spits, die zou ik niet op 10 zetten. Dan eerder Muller.
Misschien kan Ancelotti nog wat van Real Madrid overhalen...
Wel makkelijk voor Bayern. Dortmund maakt spelers goed, Bayern koopt ze op en schakelt daarmee ook meteen de enige concurrentie in de competitie uit.
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 29-04-2016 10:33 ]
Nou ja, Dzeko vind ik zelf niet echt een nummer 10. Ik zie een nummer 10 als spelbepalend en lichtvoetig. Nu denk je niet direct aan Götze, maar er moet wel eerlijk gezegd worden dat hij Dortmund flink op sleeptouw nam in het seizoen 12/13. Nu komt Ancelotti en misschien past zijn speelstijl meer bij Götze, want die is meer een counter voetballer.Krukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:14:
[...]
Denk dat Bayern moet proberen om Matic te halen voor de positie van Thiago, vind die Thiago maar matig.
Dzeko erbij als extra nummer 10 want Götze is ook niet altijd even goed.
Met die 2 spelers erbij heb je daadwerkelijk met afstand op papier het beste team ter wereld.
Wel weer huilen met de pet op hier in Dortmund als Hummels naar Bayern gaat, zul je zien dat ze Aubameyang ook kopen, Bayern koopt elk seizoen de goede spelers van BVB weg
Je hebt Müller of ik zou Isco/James ophalendutchgio schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:20:
Dzeko is een statische spits, die zou ik niet op 10 zetten. Dan eerder Muller.
Misschien kan Ancelotti nog wat van Real Madrid overhalen...
Wel makkelijk voor Bayern. Dortmund maakt spelers goed, Bayern koopt ze op en schakelt daarmee ook meteen de enige concurrentie in de competitie uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 11:10 ]
Bayern heeft geen sloper als Matic nodig op die positie. Meer een speler als Veratti, een controleur/spelverdeler voor de verdediging (zoals Alonso nu ook doet en Pirlo bij Juventus speelde). Als je een sloper wilt, kan je Rode gewoon gebruiken (Vidal kan er ook wat van als het nodig is).Krukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:14:
[...]
Denk dat Bayern moet proberen om Matic te halen voor de positie van Thiago, vind die Thiago maar matig.
Dzeko erbij als extra nummer 10 want Götze is ook niet altijd even goed.
Vind Matic wel een goede toevoeging voor dit Bayern, een sloper op het middenveld is juist wat ze missen, maar goed meningen verschillen.Noiz schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:10:
[...]
Bayern heeft geen sloper als Matic nodig op die positie. Meer een speler als Veratti, een controleur/spelverdeler voor de verdediging (zoals Alonso nu ook doet en Pirlo bij Juventus speelde). Als je een sloper wilt, kan je Rode gewoon gebruiken.
En waarom zou je Dzeko, een matige speler, als nummer 10 halen terwijl je Götze en Müller hebt? Het feit dat hij kon vertrekken bij City en nu bij Roma ook de nodige kritiek krijgt geeft aan over het niveau. Hij is in ieder geval geen wereldtop waar een Bayern voor zou moeten gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 29-04-2016 11:17 ]
Ik heb Götze pas echt zien spelen vanaf 12/13, dus dat is misschien onhandig om daar alleen mijn mening op te baseren. Aangezien jij aan die kanten woont en het al langer dan mij kijkt geloof ik je vast wel. Helaas speelt hij nu gewoon ondermaats en dat weet ik ook wel, alleen wanneer hij top is, dan hoef ik niks te zeggenKrukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:14:
[...]
Vind Matic wel een goede toevoeging voor dit Bayern, een sloper op het middenveld is juist wat ze missen, maar goed meningen verschillen.
Ben zelf niet echt een fan van Götze, die is de ene wedstrijd geweldig en de andere nergens te bekennen. Was bij BVB ook al zo op seizoen 12/13 na. Müller is natuurlijk de standaard nummer 10 maar je wilt toch een back-up hebben, maar er zijn waarschijnlijk wel betere opties dan Dzeko ja. Dzeko een matige speler noemen gaat mij weer wat ver.
Buiten dat zie ik Müller liever op rechtsbuiten wanneer Robben geblesseerd is (wat toch meestal wel een paar maanden per seizoen zo is). Want laten we wel wezen, die Costa heeft tot nu toe nog niet bijzonder veel laten zien bij Bayern.
Dzeko is wel een goede speler ja (ben er alleen zelf niet zo gecharmeerd van), maar in vergelijking met het spelersmateriaal van Bayern vind ik hem maar matig. Pjanic bijvoorbeeld zou ik al een veel betere optie vinden. Wat bij Bayern al jaren erin zit is de beweeglijkheid van iedereen (en dat zat er voor Guardiola al in).Krukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:14:
[...]
Vind Matic wel een goede toevoeging voor dit Bayern, een sloper op het middenveld is juist wat ze missen, maar goed meningen verschillen.
Ben zelf niet echt een fan van Götze, die is de ene wedstrijd geweldig en de andere nergens te bekennen. Was bij BVB ook al zo op seizoen 12/13 na. Müller is natuurlijk de standaard nummer 10 maar je wilt toch een back-up hebben, maar er zijn waarschijnlijk wel betere opties dan Dzeko ja. Dzeko een matige speler noemen gaat mij weer wat ver.
Buiten dat zie ik Müller liever op rechtsbuiten wanneer Robben geblesseerd is (wat toch meestal wel een paar maanden per seizoen zo is). Want laten we wel wezen, die Costa heeft tot nu toe nog niet bijzonder veel laten zien bij Bayern.
"We hebben het kampioenschap uit handen gegeven in de thuiswedstrijden tegen kleinere teams. Die duels speelden we onder moeilijke omstandigheden", aldus Wenger tijdens een persconferentie. "Ik kan de frustratie van de fans begrijpen, maar desondanks moeten ze wel ons team steunen. Als je deze ploeg een eerlijke kans wil geven, moeten supporters dan ook achter ons staan."
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 33% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 15:14 ]
Zoals je al zei komt Hummels uit de Bayern 'opleiding' en z'n vader is er als het goed is nog steeds een trainer.Mosin schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:44:
Overigens: http://www.fcupdate.nl/vo...-transferverzoek-hummels/
Ik zal vast de enige Tweaker zijn die hier blij mee isTof om te zien, en als hij komt zou er komend seizoen toch echt een bruut team op het veld kunnen staan!
Neuer
Lahm - Boateng - Hummels/Benatia - Alaba
-Martinez/Rode- -Vidal/Thiago-
Robben/Costa -Götze ()- Ribery/Coman
Müller/Lewandowski
Daarbij mee genomen dat Müller ook nog een super middenvelder is
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 30-04-2016 13:04 ]
Die ouwe seniele opa heeft gister weer verder afbreuk aan zichzelf gedaan. De supporters krijgen wederom de schuld van de tegenvallende resultaten. Afgelopen weken al vaker door hem gezegd. Deze week moesten ook ex-spelers zoals Petit en Wright het ontgelden, ze zouden een eigen agenda hebben en een te groot ego. Ze zouden samen met andere bezig zijn om via social media supporters tegen de club te krijgen. Gisteren op de persconferentie, ladingen excuses waar je u tegen zegt. Over leningen, banken etc etc. Alles en iedereen krijgt de schuld. Behalve hij. Arsene is onschuldig. En een greintje empathie naar de supporters, ho maar. Nul, niks, noppes. Volledig met zichzelf bezig.gambieter schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:55:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vlees noch vis, of zoiets. Arsene spreekt weer onzin...
Tijd voor pensioen. Zolang hij maar geen pundit wordt
Niet echt, meer een beetje beschaamd lachen om een coach die zijn resterende krediet snel aan het opgebruiken is. Maar nobody cares about Wenger of Arsenal, het is Leicester City-Spurs en de degradatiestrijd, en dan de CL-plaatsen.Kaap schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:02:
Afijn, Gambieter ziet de engelse kranten, die staan vol over zijn recente uitspraken vermoed ik?
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 30-04-2016 14:32 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Krukar op 30-04-2016 15:14 ]
[ Voor 111% gewijzigd door Krukar op 30-04-2016 16:09 ]
[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-04-2016 18:41 ]
DankjewelKrukar schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:37:
Nou ga die schaal maar afstoffen, Bayern al op 1-0.
En BvB ook een zeer mooie goal!
en 2-0 BvB![]()
Wat een spektakel, na een ruime 10 minuten al 6 doelpunten gezien
Penalty op de paal bij Darmstadt!
BvB staat toch wel erg goed te voetballen, helaas kon dit niet het hele seizoen lang, dan waren ze kampioen
Ga de rest even in de kroeg bekijken, daar staat ook BL aan schijnbaar.
Bayern fans gefeliciteerd alvast met het kampioenschap! Dit geven ze niet meer weg.
...
Het is een ergerlijke competitie inderdaad. Zeker als je vantevoren naar de Premier League hebt gekeken.gambieter schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:52:
Is er uberhaupt wel een sympathieke club in Spanje? Ik betrap me erop dat het me eigenlijk niets kan schelen wie er kampioen wordt, alledrie zijn ontzettend onsympathieke clubs van duikelaars, oplichters, smeerlappen en prima donna's. Hoogstens vind ik het leuk als Barcelona en Real ergens naast grijpen.
Er zijn een aantal spelers in de PL die ook in de BBVA gespeeld hebben en toevallig ook vaak bepaalde maniertjes tonen.RoD schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 22:04:
[...]
Het is een ergerlijke competitie inderdaad. Zeker als je vantevoren naar de Premier League hebt gekeken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Luxicon schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 22:20:
Vooral Costa ja.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
...
[ Voor 12% gewijzigd door Sjurm op 01-05-2016 15:23 ]
Waarom speelt Tottenham vrijwel altijd een dag later?Sjurm schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:23:
1-1 Morgan
Tottenham (of eigenlijk Chelsea) kan er morgen ook voor zorgen dat Leicester kampioen is
Speler is los en word bij de borst vastgepakt terwijl hij de tegenstander al voorbij is en uit balans gebracht met balverlies als gevolg. Bij een doorgebroken speler is dat simpelweg rood.Kaap schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:39:
Was daar niets aan de hand met die uitbraak. Ze houden elkaar vast. Wat linker was dat Schmeichel toch vol uithaalt op de bal terwijl die ziet dat speler valt. Hij raakt hem net niet, maar voor hetzelfde geld raakt hij hem vol in het gezicht met alle gevolgen van dien. Dat was best roekeloos.
Nah, ik vond dat Lingard wel erg makkelijk ging liggen hoor. Niet het idee dat de scheids hier een grote fout maakt.Bossie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:42:
[...]
Speler is los en word bij de borst vastgepakt terwijl hij de tegenstander al voorbij is en uit balans gebracht met balverlies als gevolg. Bij een doorgebroken speler is dat simpelweg rood.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq