[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Gemist dan, maar waar had Arsenal een pingel moeten krijgen :?

De andere spits is Welbeck trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Na de handsbal van Mertesacker gebeurde iets vergelijkbaars in het strafschopgebied van Sunderland, waarbij het schot ook duidelijk met de arm geblockt werd. Thierry Henry vond het een minder duidelijke pingel dan die van Mertesacker.

Oh ja, Welbeck. Giroud moet eerst maar een tijdje met een pakje boter gaan oefenen :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Beide komen te kort, beetje lood om oud ijzer wie er in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sunderland is intussen sterker en zoals Arsenal aan het breien is zie ik ze niet scoren. Maar eens zien of er pakjes boter voor Welbeck en Walcott nodig zijn ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vier punten weg tegen Palace en Sunderland. Wat dramatisch zeg...slappe hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit wordt bijna net zo erg als de Chelsea spelers onder Mourinho eerder dit seizoen. Weinig beleving, Sunderland wilde wel maar kon niet, Arsenal zou moeten kunnen maar miste de peper in de reet.

Het is dat ik zien ben, anders was het zonde van mijn tijd geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, wat een cadeautje van Ashley Williams. Aan Rhiyad Mahrez nog wel, de man die hij in December probeerde te volgen naar de Liecester City spelersbus, zo boos was hij toen op hattrick scorer Mahrez :p

Wel koel afgemaakt van Mahrez. Goed begin ;)

Edit: 2-0 door Ulloa, kopbal na onnodig weggegeven vrije trap. Swansea City is tot nu toe ongevaarlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 24-04-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
En 2-0. :)
Gaat prima zo, ook zonder Vardy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Ging wel een subtiel duwtje vooraf aan die 2-0. Swansea laat 't wel gewoon gebeuren. Zijn zeker al uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JanW schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:47:
Ging wel een subtiel duwtje vooraf aan die 2-0. Swansea laat 't wel gewoon gebeuren. Zijn zeker al uitgespeeld?
ach, Ashley Williams is ook bezig met zijn arm om Ulloa in het gezicht te raken. Daar Ulloa voor bestraffen terwijl ze het allebei doen?

Wel mooi net daarna, kans voor Swansea en Fernandez kopt net over. Zijn shirtje wordt duidelijk getest, blijkt het in de herhaling dat het zijn teamgenoot Ayew is die het vast heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
gambieter schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:50:
Ik wil dat Sunderland verliest, is beter voor Norwich City :p
Haha ik heb met beiden niet echt iets, maar vind het wel weer leuk voor Ome Louis als hij CL haalt, dus vind dit niet zo erg. :+

Aan de andere kant Gun ik het Leicester ook wel dus moet manu nog verliezen, dilemma. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Leuk motiefje op het veld ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Arsenal dus sowieso geen kampioen als ik snel kijk. Alleen de Spurs zijn nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:55

Polycom

Poes van goud

Het ging 5 wedstrijden geleden al tussen Leicester en Tottenham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is al wel even duidelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De theoretische kans is nu ook verkeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Nou Leicester kan nog zorgen dat zelfs doelsaldo spannend zou zijn. Vooralsnog is dat dik voor Tottenham. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zolang ze op punten maar voor blijven lopen maakt dat niet uit natuurlijk.
Maar mocht het daar op uit draaien is dat wel duidelijk ja, Leicester heeft er nogal wat 1-0 overwinningen tussen zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Dat twijfel ik nog wel aan, moet nog zien dat ze genoeg winnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
is Fenerbache alweer begonnen ?? kreeg een melding op mijn telefoon dat die was uitgesteld ofzo ... iemand die een rede weet ?

laat maar :P weet al genoeg

Fenerbahçe is zondag twee punten ingelopen op koploper Besiktas, door met een scorende Robin van Persie van Trabzonspor te winnen. Fenerbahçe scoorde viermaal (0-4), maar het duel werd niet helemaal uitgespeeld: in blessuretijd werd de arbitrage aangevallen door woedende aanhangers van Trabzonspor, waarna de wedstrijd gestaakt werd.

Van Persie zorgde na een uur spelen voor de 0-4, door te scoren uit een vrije trap. Het schot van de Nederlander was helemaal niet zo goed geplaatst en had gekeerd moeten worden door Trabzonspor-doelman Onur Kivrak, maar hij blunderde en werd dus toch gepasseerd. Voor Van Persie, die de hele wedstrijd speelde, betekende dit zijn twaalfde competitietreffer in Turkije.

In de eerste helft was de score geopend door Alper Potuk, waarna Volkan Sen op aangeven van Nani de 0-2 maakte. Nani was in de tweede helft zelf verantwoordelijk voor de 0-3 en Van Persie maakte dus het laatste doelpunt van de avond. Het zorgde voor woede bij de fans van Trabzonspor, die het eigen stadion begonnen te slopen en in blessuretijd het veld opkwamen en de scheidsrechters aanvielen.

Een van de twee scheidsrechters die naast een van de doelen stond opgesteld kreeg rake tikken: hij werd in de rug aangevallen door een woedende veldbestormer, die de op de grond liggende arbiter vervolgens ook nog een trap en een paar klappen gaf, voordat stewards de man weg konden halen. Het is nog niet bekend hoe deze scheidsrechter er aan toe is; hij moest wel behandeld worden aan zijn verwondingen. De wedstrijd werd gestaakt; waarschijnlijk wint Fenerbahçe ‘gewoon’ met 0-4 en heeft het, met nog vier duels te gaan, drie punten minder dan Besiktas.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=276085

[ Voor 87% gewijzigd door taker1987 op 24-04-2016 21:31 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
gambieter schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:17:

Thierry Henry vond het een minder duidelijke pingel dan die van Mertesacker.
Henry en handsballen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Tottenham flitst even uit de startblokken tegen WBA. Eerste 12 minuten, 6 doelpogingen, 1x paal, 1x lat. Hoe lang zou WBA het uithouden? Ze komen bijna niet over de middellijn...

Wow, kansen zat, maar alleen een frommel eigen doelpunt van Dawson (1-0). En WBA komt terug in de wedstrijd, en scoort net de 1-1 uit een corner, kwartiertje voor het einde. Spurs kan het zichzelf kwalijk nemen, al drie keer het houtwerk geraakt.

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 25-04-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als het 1-1 blijft, dan heeft Leicester genoeg aan 3 punten, kunnen ze volgend weekend kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lekker timing, ik vlieg volgende week zondagochtend naar.... Leicester :p (nouja, Birmingham en dan de auto naar Leicester)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Klopt, ja. ManU speelt nog voor de 4e plek en CL, dus die moeten nog wel aan de bak.

Nu heeft Spurs ook wel mazzel gehad, want Walker had rood moeten krijgen voor natrappen in de eerste helft. Edit: Alli was ook dom, laat zich opnaaien door Yacob en had ook rood moeten krijgen. Dat kan eventueel nog een staartje krijgen (probeerde Yacob in de maag te stompen).
PWM schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:44:
Lekker timing, ik vlieg volgende week zondagochtend naar.... Leicester :p (nouja, Birmingham en dan de auto naar Leicester)
De weersverwachting is kans op een feestje :+

En daar zie je het verschil tussen Kane en Vardy dit seizoen. kane scoort meer, maar minder belangrijk. Ze lieten van te voren zien dat Kane goals het verschil maakten voor 7 punten, daar waar Vardy's goals 21 punten opleverden. Kane ook niet meer gezien vanavond.

Nog maar 1 winst nodig voor het sprookje :p . Maar Chelsea kan ook het verschil maken, zelfs al verliest Leicester bij ManU, dan kan Chelsea bij winst er ook voor zorgen dat Leicester kampioen is. Hazard wilde dat wel en gaf aan dat dat het overheersende sentiment was bij de spelers :+

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 25-04-2016 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vardy krijgt mogelijk dat John Terry-gevoel: Jamie Vardy: Leicester striker gets extra one-game ban for improper conduct. Als ze winnen bij ManU, dan kan hij een shirtje aantrekken onder zijn gewone kloffie ;)

Toch is het dan weer vreemd dat iets wat alleen tegen de scheidsrechter wordt gezegd bestraft wordt, maar de opmerkingen van Bilic en Carroll achteraf niet: http://www.bbc.co.uk/sport/football/36134758.

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 26-04-2016 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
En mocht Tottenham 2x winnen en Leicester 2x verliezen, dan geloof ik niet dat Chelsea ervoor gaat zorgen dat Tottenham kampioen wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gambieter schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:13:
Wow, Tottenham flitst even uit de startblokken tegen WBA. Eerste 12 minuten, 6 doelpogingen, 1x paal, 1x lat. Hoe lang zou WBA het uithouden? Ze komen bijna niet over de middellijn...

Wow, kansen zat, maar alleen een frommel eigen doelpunt van Dawson (1-0). En WBA komt terug in de wedstrijd, en scoort net de 1-1 uit een corner, kwartiertje voor het einde. Spurs kan het zichzelf kwalijk nemen, al drie keer het houtwerk geraakt.
8)7 Ik heb die wedstrijd uitgezet omdat ik dacht dat Tottenham toch wel ging winnen en ik beter iets anders kon gaan doen. Zie nu pas de uitslag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:40
Ik wou net op bed, scoort die deksele Dawson zijn tweede. Een klein kreetje kon ik niet onderdrukken.
In elk ander jaar zou ik het toejuichen dat Tottenham kampioen wordt, als het dan maar niet Chelsea, City of United wordt. Maar ja.. Leicester heeft de sympathie-factor. Weinig geld uitgegeven, kwalitatief misschien niet de beste spelers, maar wel het allerbeste team. Ik hou er van als een bepaalde groep doorbroken wordt. Ik hekel de spaanse competitie omdat het altijd tussen Barcelona en Real lijkt te gaan (met periodes van Atletico) of de dominantie van Bayern in Duitsland. 5 jaar Juve in Italie is ook niet leuk.

Zoals wel vaker gerefereerd. lullig voor Tottenham, hebben Chelsea en United eens een minder jaar, word je nog geen kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Arsenal net zo, die haken zelfs als de top niet presteerd vroegtijdig af.
Zouden ze bij Leicester het nu op max. een gelijkspel gooien zodat ze thuis(?) met Vardy erbij kampioen kunnen worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RoD schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:34:
8)7 Ik heb die wedstrijd uitgezet omdat ik dacht dat Tottenham toch wel ging winnen en ik beter iets anders kon gaan doen. Zie nu pas de uitslag :D
Tja, dat zal je leren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ik hou er wel van dat er inderdaad iets gebeurt wat eigenlijk niet zou moeten kunnen gebeuren. Voor de eerste keer na 20 jaar een ander team kampioen dan de traditionele top 4. Geweldig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:50:
Arsenal net zo, die haken zelfs als de top niet presteerd vroegtijdig af.
Zouden ze bij Leicester het nu op max. een gelijkspel gooien zodat ze thuis(?) met Vardy erbij kampioen kunnen worden? :)
Ondanks dat het thuis tegen Everton is, die vrijwel geen defensie meer over hebben door blessures, denk ik dat Leicester het echt niet zo ver zou laten komen.
Als ze de prijs kunnen pakken in Manchester, zullen ze dat niet nalaten. Maar ik vermoed dat United nog een brug te ver is.

Gezien de uitspraken van Hazard (We don't wan't Tottenham to be champions), denk ik dat Leicester wel kan stellen dat het na gisteren kampioen is.
Chelsea zal volgende week alles op alles zetten om te winnen van Tottenham en anders wel met een salon-remise komen tegen Leicester, of -indien nodig- een eenvoudige 0-1 en dan uittikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het lijkt me ook niet dat je dat risico met opzet wilt gaan nemen, maar mét Vardy en thuis geniet natuurlijk wel de voorkeur, al is uit bij United ook niet mis.
Een lastige wedstrijd die je uiteraard wilt winnen maar als het op een gelijspel eindigt, zal dat ze ook niet slecht uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:53:
Het lijkt me ook niet dat je dat risico met opzet wilt gaan nemen, maar mét Vardy en thuis geniet natuurlijk wel de voorkeur, al is uit bij United ook niet mis.
Uiteraard, thuis kampioen worden is zoveel beter. Kijk naar Juve, dat gisteren kampioen werd omdat Napoli verloor. Saai.

Het jaar dat City kampioen werd door die legendarische escape thuis in de blessuretijd. Die Match of the Day uitzending heb ik nog steeds, zoals dat publiek los ging, geweldig. Natuurlijk was dat al een poenerige club, maar het doorbrak wel de United/Chelsea cyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hillsborough disaster: Fans unlawfully killed
Ninety-six football fans who died as a result of a crush in the Hillsborough disaster were unlawfully killed, the inquests have concluded. Police failures led to the deaths in the 1989 Hillsborough disaster. Jurors answered yes to the question about whether any police error caused or contributed to a dangerous situation at the 1989 FA Cup semi-final. The behaviour of Liverpool fans did not contribute to the dangerous situation at the turnstiles.

When the conclusion of the unlawful killing was revealed, families were seen hugging each other in the public gallery and some punched the air.

The jury also concluded:
- Police errors caused a dangerous situation at the turnstiles
- Failures by commanding officers caused a crush on the terraces
- There were mistakes in the police control box over the order to open the Leppings Lane end exit gates
- Defects at the stadium contributed the disaster
- There was an error in the safety certification of the Hillsborough stadium
- Police delayed declaring a major incident
- The emergency response including the ambulance service was also delayed
Hoog tijd dat ze nu de Sun uit de roulatie halen. Dat stuk WC-papier deed na de ramp gelijk zijn best om alle schuld bij de Liverpool-fans te leggen, en ook de overheid en politie hebben heel lang geprobeerd dit in het verdomhoekje te houden om zo te voorkomen dat de buitenwereld zou weten dat het de politie, organisatoren en politici waren die schuldig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:55

Polycom

Poes van goud

Mocht Leicester de volgende wedstrijd winnen dan is er toch een kampioensfeest op Old Trafford :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Prosac schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:56:
[...]

Uiteraard, thuis kampioen worden is zoveel beter. Kijk naar Juve, dat gisteren kampioen werd omdat Napoli verloor. Saai.

Het jaar dat City kampioen werd door die legendarische escape thuis in de blessuretijd. Die Match of the Day uitzending heb ik nog steeds, zoals dat publiek los ging, geweldig. Natuurlijk was dat al een poenerige club, maar het doorbrak wel de United/Chelsea cyclus.
Dat was idd een geweldig moment 8) . Iirc kon ik het toen live volgen via Final Score op BBC :*)
gambieter schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:54:
Hillsborough disaster: Fans unlawfully killed

[...]

Hoog tijd dat ze nu de Sun uit de roulatie halen. Dat stuk WC-papier deed na de ramp gelijk zijn best om alle schuld bij de Liverpool-fans te leggen, en ook de overheid en politie hebben heel lang geprobeerd dit in het verdomhoekje te houden om zo te voorkomen dat de buitenwereld zou weten dat het de politie, organisatoren en politici waren die schuldig waren.
Over Hillsborough was nog een hele mooie docu gemaakt door ESPN 30 for 30, echt schandalig vooral de politie (en de doofpot die erop volgde). Over The Sun kwam dan volgens mij weinig over hierin (iirc) ... (met een beetje googlen staat ie zo te zien op Dailymotion; in twee delen)

[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 26-04-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie tweet van Everton FC:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cg93GUzWYAAg6j1.jpg

In Liverpool zal je hard moeten zoeken naar de Sun, die wordt daar niet verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20-09 19:33
Ik lees net dat AC Milan en Inter zich willen laten helpen door Chinese investeerders. Snapt nou werkelijk niemand op dat niveau dat geld absoluut geen zekerheid is en er eerst een beleid op tafel moet liggen?

Lijkt me niet dat AC Milan een club moet worden met buitenlandse spelers. Je verwacht toch een machine met Italiaans talent en hardheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Internazionale is ooit juist opgericht omdat ze bij AC Milan destijds geen buitenlandse spelers wilden...
Dus die kunnen gewoon met die Chinezen in zee :P

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Want er spelen nu alleen Italianen voor Milan?
Die gedachte is gewoon achterhaald. Milan zelf misschien ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Zo doe je dus een memorial:

30.000 mensen, niks geen rellen, niks geen idioten die er doorheen schreeuwen. Gewoon 30.000 man die meedoet en respect toont.
Hulde aan de Liverpool fans, jullie zetten een voorbeeld voor de rest van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Rhapsody schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:57:
Internazionale is ooit juist opgericht omdat ze bij AC Milan destijds geen buitenlandse spelers wilden...
Dus die kunnen gewoon met die Chinezen in zee :P
Oke, dat beperkt zich tot alleen ACMilan haha :+
Trouwens dat is helemaal nieuw voor me :o
dutchgio schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:19:
Want er spelen nu alleen Italianen voor Milan?
Die gedachte is gewoon achterhaald. Milan zelf misschien ook wel.
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat Milan altijd wel een club is geweest met een paar hele degelijke Italianen in het veld. Ik zie Bayern ook (hopelijk nooit) alleen maar met buitenlandse voetballers. Dat is toch iets eigen van de club. Meestal wordt dat geld gebruikt voor spelers te halen, terwijl een degelijk beleid het meeste helpt.
Ik zou bijv. een aantal oud spelers in de jeugd op bepaalde dingen laten trainen (zal vast en zeker al gebeuren) en daarmee kun je nog eens wat talent laten doorstromen :) Roy Makaay bij Feyenoord en Gerd Müller deed dit bij Bayern en als ik me niet vergis heeft hij ook nog eens de huidige Müller getraind, maar dat mag je met een korrel zout nemen.
Krukar schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:21:

[video]

30.000 mensen, niks geen rellen, niks geen idioten die er doorheen schreeuwen. Gewoon 30.000 man die meedoet en respect toont.
Hulde aan de Liverpool fans, jullie zetten een voorbeeld voor de rest van de wereld.
Kippenvel hoor :o Gelukkig zijn er nog genoeg supporters die wel nog menselijk in het verstand zijn en op zo'n moment geen negatieve aandacht hoeven op te eisen. Hulde inderdaad _/-\o_ Voetbal is een bijzaak met dat soort gebeurtenissen.

[ Voor 27% gewijzigd door Mosin op 28-04-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Krukar schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:21:

[video]

Helemaal eens, geweldig voorbeeld zijn ze daar.

Maar als je dan dit weer leest http://www.metronieuws.nl...ege-vechtende-voetbalfans 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:29
Mosin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:26:
[...]

Oke, dat beperkt zich tot alleen Milan haha :+
Trouwens dat is helemaal nieuw voor me :o

[...]
Och, inter heeft vorige week de primeur gehad de eerste wedstrijd ooit in de serie A met 22-niet italiaanse spelers in de basis te spelen

dus een buitenlandse eigenaar kan er best bij dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
rik86 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:53:
[...]

Och, inter heeft vorige week de primeur gehad de eerste wedstrijd ooit in de serie A met 22-niet italiaanse spelers in de basis te spelen

dus een buitenlandse eigenaar kan er best bij dan ;)
Voor Inter wel ja. Als AC Milan zijn waarde kan behouden door wel een beleid te hebben zou dat natuurlijk beter zijn dan een smak geld krijgen waarop ze moeten leven.. Beleid is een steunpilaar, geld verre van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Overigens: http://www.fcupdate.nl/vo...-transferverzoek-hummels/

Ik zal vast de enige Tweaker zijn die hier blij mee is :D Tof om te zien, en als hij komt zou er komend seizoen toch echt een bruut team op het veld kunnen staan!

Neuer

Lahm - Boateng - Hummels/Benatia - Alaba

-Martinez/Rode- -Vidal/Thiago-

Robben/Costa -Götze (:D)- Ribery/Coman

Müller/Lewandowski

Daarbij mee genomen dat Müller ook nog een super middenvelder is >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Alleen Alaba/Lahm andersom denk ik. :)
En waar is Neuer gebleven, niet op doel maar ook niet op het middenveld?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:45:
Alleen Alaba/Lahm andersom denk ik. :)
En waar is Neuer gebleven, niet op doel maar ook niet op het middenveld?:+
Erg he :F Ik vergeet hem gewoon, waarschijnlijk omdat je hem soms 90 minuten niet ziet :D :+
Lahm en Alaba ook omgedraaid, dus dat zou er kunnen staan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mosin schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:44:

Ik zal vast de enige Tweaker zijn die hier blij mee is :D Tof om te zien, en als hij komt zou er komend seizoen toch echt een bruut team op het veld kunnen staan!

Neuer

Müller/Lewandowski

Denk dat Bayern moet proberen om Matic te halen voor de positie van Thiago, vind die Thiago maar matig.
Dzeko erbij als extra nummer 10 want Götze is ook niet altijd even goed.

Met die 2 spelers erbij heb je daadwerkelijk met afstand op papier het beste team ter wereld.

Wel weer huilen met de pet op hier in Dortmund als Hummels naar Bayern gaat, zul je zien dat ze Aubameyang ook kopen, Bayern koopt elk seizoen de goede spelers van BVB weg :+

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 29-04-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dzeko is een statische spits, die zou ik niet op 10 zetten. Dan eerder Muller.
Misschien kan Ancelotti nog wat van Real Madrid overhalen...

Wel makkelijk voor Bayern. Dortmund maakt spelers goed, Bayern koopt ze op en schakelt daarmee ook meteen de enige concurrentie in de competitie uit. :)

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 29-04-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dutchgio schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:20:

Wel makkelijk voor Bayern. Dortmund maakt spelers goed, Bayern koopt ze op en schakelt daarmee ook meteen de enige concurrentie in de competitie uit. :)
Dzeko deed het bij City toch meer dan goed als nummer 10 voordat Aguero kwam...

Afbeeldingslocatie: http://cdn.caughtoffside.com/wp-content/uploads/2014/08/Edin-Dzeko-Manchester-City.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Qua rugnummer misschien wel ja, maar die heeft Aguero nu ook en die speelt ook niet 'op 10' als in de CAM positie. :)

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 29-04-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Krukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:14:
[...]

Denk dat Bayern moet proberen om Matic te halen voor de positie van Thiago, vind die Thiago maar matig.

Met die 2 spelers erbij heb je daadwerkelijk met afstand op papier het beste team ter wereld.

Wel weer huilen met de pet op hier in Dortmund als Hummels naar Bayern gaat, zul je zien dat ze Aubameyang ook kopen, Bayern koopt elk seizoen de goede spelers van BVB weg :+
Nou ja, Dzeko vind ik zelf niet echt een nummer 10. Ik zie een nummer 10 als spelbepalend en lichtvoetig. Nu denk je niet direct aan Götze, maar er moet wel eerlijk gezegd worden dat hij Dortmund flink op sleeptouw nam in het seizoen 12/13. Nu komt Ancelotti en misschien past zijn speelstijl meer bij Götze, want die is meer een counter voetballer.
Zoals je tegen Atletico ziet zorgt het spel van Guardiola er ook voor dat er veeeeeeels te weinig ruimte voor de 16 is en dat is vragen om problemen, vooral tegen Atletico. En Bayern is nu verre van een counter ploeg. Götze is geen Messi, maar lijkt ook heel wat verleerd te zijn. Onder Ancelotti zal hij zich kunnen en moeten bewijzen.

Wat betreft een nieuwe speler quote ik even de reactie van dutchgio:
dutchgio schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:20:

Je hebt Müller of ik zou Isco/James ophalen :o

Tja, ik kan niet dom gaan ontkennen dat ze Dortmund bewust verslappen alleen Bayern maakt zichzelf wel sterker. Het ziet er niet uit als een domme clowns show, maar Bayern is degelijk sterker. Onderling zie je dat misschien niet, maar over het seizoen wel. Het lijkt net een beetje op Ajax en PSV (natuurlijk is dat iets ingewikkelder, maar goed). Hummels komt trouwens uit München en zijn vrouw ook. Zijn ouders wonen er zelfs nog, tenminste als ik dat goed las wat Watzke zij.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NAqOfDE.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Laatst online: 09-09 12:27
Krukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:14:
[...]
Bayern heeft geen sloper als Matic nodig op die positie. Meer een speler als Veratti, een controleur/spelverdeler voor de verdediging (zoals Alonso nu ook doet en Pirlo bij Juventus speelde). Als je een sloper wilt, kan je Rode gewoon gebruiken (Vidal kan er ook wat van als het nodig is).

En waarom zou je Dzeko, een matige speler, als nummer 10 halen terwijl je Götze en Müller hebt? Het feit dat hij kon vertrekken bij City en nu bij Roma ook de nodige kritiek krijgt geeft aan over het niveau. Hij is in ieder geval geen wereldtop waar een Bayern voor zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dat is inderdaad ook nog een hele goede. Een goede vervanger voor Alonso halen, maar dan kom je direct bij Kroos uit :+ Alonso lijkt soms ook net iets te weinig brengen omdat alles zo snel gaat. Hij is daarnaast wel een slimme speler.

Rode is een goede om te houden, alleen het is jammer van zijn speeltijd. Zulke spelers moet je juist waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Noiz schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:10:
[...]

Bayern heeft geen sloper als Matic nodig op die positie. Meer een speler als Veratti, een controleur/spelverdeler voor de verdediging (zoals Alonso nu ook doet en Pirlo bij Juventus speelde). Als je een sloper wilt, kan je Rode gewoon gebruiken.

En waarom zou je Dzeko, een matige speler, als nummer 10 halen terwijl je Götze en Müller hebt? Het feit dat hij kon vertrekken bij City en nu bij Roma ook de nodige kritiek krijgt geeft aan over het niveau. Hij is in ieder geval geen wereldtop waar een Bayern voor zou moeten gaan.
Vind Matic wel een goede toevoeging voor dit Bayern, een sloper op het middenveld is juist wat ze missen, maar goed meningen verschillen.

Ben zelf niet echt een fan van Götze, die is de ene wedstrijd geweldig en de andere nergens te bekennen. Was bij BVB ook al zo op seizoen 12/13 na. Müller is natuurlijk de standaard nummer 10 maar je wilt toch een back-up hebben, maar er zijn waarschijnlijk wel betere opties dan Dzeko ja. Dzeko een matige speler noemen gaat mij weer wat ver.
Buiten dat zie ik Müller liever op rechtsbuiten wanneer Robben geblesseerd is (wat toch meestal wel een paar maanden per seizoen zo is :+). Want laten we wel wezen, die Costa heeft tot nu toe nog niet bijzonder veel laten zien bij Bayern.

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 29-04-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
7 goals en 12 assists met een pass zuiverheid van boven de 80 % als aanvaller niet bijzonder veel noemen gaat mij weer wat te ver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Krukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:14:
[...]

Vind Matic wel een goede toevoeging voor dit Bayern, een sloper op het middenveld is juist wat ze missen, maar goed meningen verschillen.

Ben zelf niet echt een fan van Götze, die is de ene wedstrijd geweldig en de andere nergens te bekennen. Was bij BVB ook al zo op seizoen 12/13 na. Müller is natuurlijk de standaard nummer 10 maar je wilt toch een back-up hebben, maar er zijn waarschijnlijk wel betere opties dan Dzeko ja. Dzeko een matige speler noemen gaat mij weer wat ver.
Buiten dat zie ik Müller liever op rechtsbuiten wanneer Robben geblesseerd is (wat toch meestal wel een paar maanden per seizoen zo is :+). Want laten we wel wezen, die Costa heeft tot nu toe nog niet bijzonder veel laten zien bij Bayern.
Ik heb Götze pas echt zien spelen vanaf 12/13, dus dat is misschien onhandig om daar alleen mijn mening op te baseren. Aangezien jij aan die kanten woont en het al langer dan mij kijkt geloof ik je vast wel. Helaas speelt hij nu gewoon ondermaats en dat weet ik ook wel, alleen wanneer hij top is, dan hoef ik niks te zeggen :D
Müller presteert meer dan Costa, die is aanwezig wanneer het niet hoeft. Dat stoort mij ook behoorlijk. Tegen Atletico laat hij het afweten, maar zijn geluk is dat bijna, zo niet, iedereen het liet afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Laatst online: 09-09 12:27
Krukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:14:
[...]

Dzeko is wel een goede speler ja (ben er alleen zelf niet zo gecharmeerd van), maar in vergelijking met het spelersmateriaal van Bayern vind ik hem maar matig. Pjanic bijvoorbeeld zou ik al een veel betere optie vinden. Wat bij Bayern al jaren erin zit is de beweeglijkheid van iedereen (en dat zat er voor Guardiola al in).
Coman doet het trouwens ook wel aardig daar aan die rechterkant. En dat houdt die Müller tenminste centraal. Vind dat wel mooi, als hij samen met Lewandowski daar voorin voor gevaar zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Haha die Wengert :D
"We hebben het kampioenschap uit handen gegeven in de thuiswedstrijden tegen kleinere teams. Die duels speelden we onder moeilijke omstandigheden", aldus Wenger tijdens een persconferentie. "Ik kan de frustratie van de fans begrijpen, maar desondanks moeten ze wel ons team steunen. Als je deze ploeg een eerlijke kans wil geven, moeten supporters dan ook achter ons staan."

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dat komt wel nogal dom over, maar dat is net de manier waarop je het bekijkt.
Meneer mag blij zijn dat er nog uberhaupt iemand dat stadion binnenkomt :+

[ Voor 33% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: http://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/624/cpsprodpb/16F8/production/_89508850_awaytable.png
Afbeeldingslocatie: http://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/624/cpsprodpb/6518/production/_89508852_hometable.png

Vlees noch vis, of zoiets. Arsene spreekt weer onzin...

Tijd voor pensioen. Zolang hij maar geen pundit wordt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:44:

Neuer

Müller/Lewandowski

Zoals je al zei komt Hummels uit de Bayern 'opleiding' en z'n vader is er als het goed is nog steeds een trainer.
Ancelotti is meer van de 4-3-3 geloof ik. Gaat Alonso weg?

Matic, Nemanja is op zich wel een aardige aanvulling (en nog een linkspoot ook die ze niet veel hebben).
Dzeko aan de andere kant is idd alles behalve een nr.10 :+

Thiago vind ik echt een geweldige speler, alleen past ie veel beter in tiki-taka Bayern, niet wat ze tegen Atletico op de mat legden zo traag. Hoog tempo, korte passes ... echt een meester, balcontrole op dat knollenveld van Atletico :P . Alonso aan de andere kant vertraagd de hele boel en zoekt snel de diepte, werkt een beetje tegenstrijdig imo ... Hopelijk gaat Thiago mee naar Man City ;).
edit: en volgens de stats is ie ook de beste Bayern speler deze Champions League (en een van de beter in de competitie) https://www.whoscored.com/Teams/37 Had dit seizoen nog niet eens op die website gekeken O-) (altijd goed om je mening met cijfertjes ondersteund te zien, net als een paar jaar terug met Ribery vs Robben ;) )

Neuer

Lahm - Boateng - Hummels - Bernat

(Gündogan?)
Vidal - Alonso - Alaba

Müller - Lewandowski - Costa/Goetze

Oja: pegel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 30-04-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:55:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Vlees noch vis, of zoiets. Arsene spreekt weer onzin...

Tijd voor pensioen. Zolang hij maar geen pundit wordt :p
Die ouwe seniele opa heeft gister weer verder afbreuk aan zichzelf gedaan. De supporters krijgen wederom de schuld van de tegenvallende resultaten. Afgelopen weken al vaker door hem gezegd. Deze week moesten ook ex-spelers zoals Petit en Wright het ontgelden, ze zouden een eigen agenda hebben en een te groot ego. Ze zouden samen met andere bezig zijn om via social media supporters tegen de club te krijgen. Gisteren op de persconferentie, ladingen excuses waar je u tegen zegt. Over leningen, banken etc etc. Alles en iedereen krijgt de schuld. Behalve hij. Arsene is onschuldig. En een greintje empathie naar de supporters, ho maar. Nul, niks, noppes. Volledig met zichzelf bezig.

Met de week maakt hij zichzelf meer en meer onhoudbaar. Zeker als je voor de 3de keer de supporters de zwarte piet toespeelt.

Afijn, Gambieter ziet de engelse kranten, die staan vol over zijn recente uitspraken vermoed ik?

Vanmiddag Arsenal - Norwich. De 3 grote supportersgroepen hebben de handen in 1 geslagen voor een protestactie middels flyers die in de 12de en 78ste minuut omhoog gehouden gaan worden. In het Emirates wordt men er nerveus van, want er is al aangekondigd dat de harde kern gefouilleerd zal worden om protestmateriaal te onderscheppen. Censuur in het dictatorland van Arsene, Kroenke en hun bandieten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Weer tegen een laag geklasseerde ploeg, als er nu geen drie punten gepakt worden... Arsenal had een prima programma op het einde, maar als je ziet wat ze laten liggen.

Mbt Wenger, ik ben er helemaal klaar mee. Respect voor zijn 'vroege' jaren, maar het is nu gewoon over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Geen Bundesliga schakelprogramma bij Fox, op geen van de 10 zenders :/
Even kijken of er ergens op de Duitse TV een schakelprogramma is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:02:
Afijn, Gambieter ziet de engelse kranten, die staan vol over zijn recente uitspraken vermoed ik?
Niet echt, meer een beetje beschaamd lachen om een coach die zijn resterende krediet snel aan het opgebruiken is. Maar nobody cares about Wenger of Arsenal, het is Leicester City-Spurs en de degradatiestrijd, en dan de CL-plaatsen.

Ikzelf denk dat de houdbaarheidsdatum van Wenger gepasseerd is, zijn aanpak werkt niet en tijd voor een ander. En ja, net als bij ManU kan er wel eens een dip volgen.

(ik zou het fijn vinden als Norwich City vandaag Wengers positie onhoudbaarder kan maken, maar verwacht het niet :p )

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 30-04-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Op Sky Bundesliga 1 is Samstags-Konferenz, denk dat daar wel een schakelprogramma komt straks (staat i.i.g. bij, alle spiele, alle tore).
Voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zo, F1 kwalificatie klaar. Zit er helemaal klaar voor met m'n biertjes en chips en BL schakelprogramma :D
Hopen op een hoop doelpunten!

Valt mij wederom op hoe waanzinnig veel beter het beeld bij Sky is dan bij Fox. Waar komt dat verschil vandaan?

Ribery weer op de bank bij Bayern, zitten ze te pushen op een vertrek in de zomer o.i.d.?

[ Voor 44% gewijzigd door Krukar op 30-04-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Nou ga die schaal maar afstoffen, Bayern al op 1-0.

En BvB ook een zeer mooie goal! :)

en 2-0 BvB _/-\o_ _/-\o_

Wat een spektakel, na een ruime 10 minuten al 6 doelpunten gezien :D

Penalty op de paal bij Darmstadt!

BvB staat toch wel erg goed te voetballen, helaas kon dit niet het hele seizoen lang, dan waren ze kampioen :(

Ga de rest even in de kroeg bekijken, daar staat ook BL aan schijnbaar.
Bayern fans gefeliciteerd alvast met het kampioenschap! Dit geven ze niet meer weg.

[ Voor 111% gewijzigd door Krukar op 30-04-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Nou, Madrid met de hakken over de sloot magere 0 - 1. Nu zie je pas hoe erg je je beste spelers mist, maar wel leuk voor Bale dat hij dan de winnende maakt. Verwacht dadelijk ook gewoon winst voor Atletico en Barca. Hoewel Betis uit, het kan spoken daar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
NCU schiet zich de degradatiestreep voorbij terwijl Sunderland verliest bij Stoke en Norwich nu tegen Arsenal moet. Hopen dat NCU zich handhaafd. Mooie club :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sunderland heeft in blessuretijd toch nog de 1-1 gescoord, hoor. En ex-NCU speler Cabaye mist een pingel voor Crystal Palace, bah. Dit kan wel eens een heel slech weekend voor de Canaries worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ow dan heb ik die 1-1 net gemist.

Maar goed, je andere club wordt kampioen toch ;)

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-04-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat moeten we ook afwachten :p . Voor Arsenal zou dat goed zijn, want dan heeft ManU verloren en is de top 4 wel beslist (alleen plaats 3 of 4 nog niet tussen Man City/Arsenal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Krukar schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:37:
Nou ga die schaal maar afstoffen, Bayern al op 1-0.

En BvB ook een zeer mooie goal! :)

en 2-0 BvB _/-\o_ _/-\o_

Wat een spektakel, na een ruime 10 minuten al 6 doelpunten gezien :D

Penalty op de paal bij Darmstadt!

BvB staat toch wel erg goed te voetballen, helaas kon dit niet het hele seizoen lang, dan waren ze kampioen :(

Ga de rest even in de kroeg bekijken, daar staat ook BL aan schijnbaar.
Bayern fans gefeliciteerd alvast met het kampioenschap! Dit geven ze niet meer weg.
Dankjewel :)
Alleen vond ik het spel niet echt om over naar huis te schrijven. Juist nu vewacht ik van Bayern dat ze knallen en dat gebeurd niet.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, Arsenal is eerder zwakker in de 1e helft maar 0-0, Welbeck komt erin en snel 1-0. Goed is het echter niet. En Norwich mist een aanvaller die doelpunten kan maken. Dat zal dus wel een keer 2-0 worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
1-0 voor, maar Arsene zal er wel niet gerust op zijn, dadelijk verpesten de fans het en valt de 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o- . Zelfs als de supporters het veld bestormen, dan krijgt Norwich de bal nog niet in het net :X

Ozil liet zich trouwens wel erg kennen met het negeren van de scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Alsof het Ozil nog iets kan boeien. Die vertrekt deze zomer samen met Alexis.

Alexis van het veld zien komen? Arsene en Alexis kijken elkaar niet eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Alexis lijkt me wel mooi passen bij Bayern. Hopelijk gaat Barca zo geen punten verspillen. Lijkt me niet, ze spelen tegen 10 man en het gaat niet heel belabberd zoals eerder, met die 3 verloren wedstrijden achter elkaar.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat een walgelijke ploeg is dat Betis. Die hadden al drie rode kaarten mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is er uberhaupt wel een sympathieke club in Spanje? Ik betrap me erop dat het me eigenlijk niets kan schelen wie er kampioen wordt, alledrie zijn ontzettend onsympathieke clubs van duikelaars, oplichters, smeerlappen en prima donna's. Hoogstens vind ik het leuk als Barcelona en Real ergens naast grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:52:
Is er uberhaupt wel een sympathieke club in Spanje? Ik betrap me erop dat het me eigenlijk niets kan schelen wie er kampioen wordt, alledrie zijn ontzettend onsympathieke clubs van duikelaars, oplichters, smeerlappen en prima donna's. Hoogstens vind ik het leuk als Barcelona en Real ergens naast grijpen.
Het is een ergerlijke competitie inderdaad. Zeker als je vantevoren naar de Premier League hebt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
RoD schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 22:04:
[...]

Het is een ergerlijke competitie inderdaad. Zeker als je vantevoren naar de Premier League hebt gekeken.
Er zijn een aantal spelers in de PL die ook in de BBVA gespeeld hebben en toevallig ook vaak bepaalde maniertjes tonen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Vooral Costa ja.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
:+, die was ik even vergeten idd, doelde voornamelijk op Ozil en Sanchez.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Martial is een party-pooper :p . 1-0 na 7 minuten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Leicester gaat echt niet de titel pakken uit bij United. Dat doen ze volgende week thuis wel toch? :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:58
1-1 Morgan

Tottenham (of eigenlijk Chelsea) kan er morgen ook voor zorgen dat Leicester kampioen is

[ Voor 12% gewijzigd door Sjurm op 01-05-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ha, 1-1! Leuke wedstrijd tot nu toe, ManU gaat er echt voor en Leicester heeft het heel erg zwaar. Waarom ManU niet vaker zo kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Sjurm schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:23:
1-1 Morgan

Tottenham (of eigenlijk Chelsea) kan er morgen ook voor zorgen dat Leicester kampioen is
Waarom speelt Tottenham vrijwel altijd een dag later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

TV, Sky wil graag wedstrijden laten zien waar iets op het spel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Inderdaad, topclubs beetje spreiden. Ze hadden sowieso daarbij geen rekening met Leicester gehouden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wat een *** is die commentator bij fox toch, eerst 10 minuten doorzeuren dat Fellaini rood moest hebben, en nu vervolgens vind hij dat het geen overtreding was op de doorgebroken speler van Man-U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Was daar niets aan de hand met die uitbraak. Ze houden elkaar vast. Wat linker was dat Schmeichel toch vol uithaalt op de bal terwijl die ziet dat speler valt. Hij raakt hem net niet, maar voor hetzelfde geld raakt hij hem vol in het gezicht met alle gevolgen van dien. Dat was best roekeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:39:
Was daar niets aan de hand met die uitbraak. Ze houden elkaar vast. Wat linker was dat Schmeichel toch vol uithaalt op de bal terwijl die ziet dat speler valt. Hij raakt hem net niet, maar voor hetzelfde geld raakt hij hem vol in het gezicht met alle gevolgen van dien. Dat was best roekeloos.
Speler is los en word bij de borst vastgepakt terwijl hij de tegenstander al voorbij is en uit balans gebracht met balverlies als gevolg. Bij een doorgebroken speler is dat simpelweg rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Bossie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:42:
[...]

Speler is los en word bij de borst vastgepakt terwijl hij de tegenstander al voorbij is en uit balans gebracht met balverlies als gevolg. Bij een doorgebroken speler is dat simpelweg rood.
Nah, ik vond dat Lingard wel erg makkelijk ging liggen hoor. Niet het idee dat de scheids hier een grote fout maakt.
Pagina: 1 ... 26 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2